Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.571 views

• Nickless
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 21-11 10:40
@ Mystikal
We zien de uitnodiging wel verschijnen :)

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

Mystikal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:29:
[...]

Tsja, what can I say.... Ik laat haar ook niet meer gaan. In september gaan we ^). Ze had haar bonus gehad en ze wist dat ze me hier blij mee ging maken...
Goed he, ik heb ook zo'n engeltje thuis! Proficiat met de verloving!
MicScott schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:15:
[...]

o_o Jaloers! Mijn vriendin moet ik eerst 20x sushi + dure kerstkadootjes voor de familie voor kopen voordat ik een nieuwe PC van 500 Euro mag kopen :(
Vriend gewoon op je digitale strepen staan! Gewoon een keer je tomahawkje in het poeppertje gooien eens kijken of je dan iets meer de baas wordt 8)

Of is dat iets te offtopic.. >:)

Ontopic: die nieuwe maps+ objectives die erbij zitten vind ik wel retestrak...

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:43

beany

Meeheheheheh

MicScott schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:15:
[...]

o_o Jaloers! Mijn vriendin moet ik eerst 20x sushi + dure kerstkadootjes voor de familie voor kopen voordat ik een nieuwe PC van 500 Euro mag kopen :(
Je doet iets verkeerds... ik moet haar eerst verwennen, afhankelijk daarvan mag de pc 500, 750 of 1000 euro kosten. Heb het allemaal zelf in de hand :P

• w_besemer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06-2013
beany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:25:

Je doet iets verkeerds... ik moet haar eerst verwennen, afhankelijk daarvan mag de pc 500, 750 of 1000 euro kosten. Heb het allemaal zelf in de hand :P
Haha goed voor elkaar!

Niet geremd door enige kennis van zaken

• delaitinho

delaitinho

beany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:25:
[...]

whaaaaaaaha, ja ff je extended mags eruit gooien! 8)

• Silence
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-11 15:11

Silence

Godlike

Zie net dat er een nieuwe DLC uitkomt 3 mei nou ik ben wel benieuwd maar volgens mij alleen nieuwe game modus (op nieuwe mapen dat dan wel)

BDekker.nl Teamspeak & Gaming Community - Inventaris - Steam

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20:35
nieuwe gamemodes en nieuwe maps...

waar zit jij nog meer op te wachten dan?

• bull71
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 29-11 14:52
Kluutmaran schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:46:
[...]

Met party spelen vind ik saai want dan moet je elke keer rennen om een kill te kunnen maken omdat je de tegenstander zo dik ownt. Ik leave ook meestal de server als ik tegen 5 mensen met dezelfde clantag speel want dan weet je al dat die tactisch 90% van de tijd een stuk slimmer zijn. Ook speel ik zonder headset want op de PS3 is dat niet te doen met al die brakke headsets waarbij je jezelf 4x hoort als je iets zegt en je vaak nog gratis muziek van andere krijgt ook. Spannende potjes vind ik veel leuker dus ik speel vaak mercenary zodat je minder kans hebt om te ownen / geownd te worden als team. Dus ik voeg even niemand toe want heb al genoeg mensen in mijn lijst waar ik niet mee speel :P
Als je je brakke headset eens wilt vervangen, raad ik je de volgende aan :
pricewatch: Sharkoon X-Tatic Digital
Die heb ik al een jaar in mijn bezit. En speelt/zit heerlijk.
Gewoon je PS3 optic uitgaang aansluiten op een digitaal kastje en je Mic via de usb poort.
Heerlijk surround geluid. Alleen heeft MW2 beter geluid, wat betreft de richting waar je enemies vandaan komen, dan BO. Maar dat ligt aan BO. :F

p.s.
Headset werkt ook lekker op een PopcornHour _/-\o_

• w_besemer
delaitinho schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:46:

whaaaaaaaha, ja ff je extended mags eruit gooien! 8)
Of slight of hand gebruiken :D

sorry beetje off topic

• Bloemp
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-01-2016
Huh Slight of hand gebruik je toch juist als je geen vriendin of scharrel hebt of zie ik dat nu verkeerd?

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
*beeep*

Sleight of Hand ;)

• w_besemer
Haha zo kan je het ook zien, maar dat bedoelde ik dan net niet, maar dit gaat echt veelste off topic.

Iets wat ik me nog wel afvroeg is wat nu echt een snelle manier is om te lvlen? ik doe vooral domination als ik snel veel exp wil maar is hier nog een andere/betere manier voor?

• m4yall
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
Bloemp schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:34:
Huh Slight of hand gebruik je toch juist als je geen vriendin of scharrel hebt of zie ik dat nu verkeerd?
Ik zal nooit meer normaal kunnen denken bij het selecteren van Perks..... :z

Binnenkort ook maar even aan geloven en demolition oid gaan spelen. Flackjacket and Ninja hebben beide 10 plants / defuses nodig.. Met welke game mode gaat dit het snelst?

Ben wel weer level 50.. maar ga denk ik niet prestige 2 in, hoewel het logo van 2 mooier is dan 1 :P

• Bloemp
Hehe is ook zo, mooie perk wel, maar als je nog thuis woont zou ik hem wel in combinatie met Ninja gebruiken....

Maar je hebt gelijk, iets te off-topic.

Zit nu in mijn 6de prestige die met die twee vuisten. Is die klauw toch een stuk mooier. Maar goed hierna komen er weer een paar mooie aan....

------------------------------------------------------------------------------
Whehe hardline, tja zonder hardline ben je nergens

[Voor 63% gewijzigd door Bloemp op 06-04-2011 15:46]

• w_besemer
Bloemp schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:43:
Hehe is ook zo, mooie perk wel, maar als je nog thuis woont zou ik hem wel in combinatie met Ninja gebruiken....
Hardline kan ook goed van pas komen! 8)7
nu moet ik echt ophouden

• Frostbite
  • Laatst online: 30-11 12:15

Frostbite

🤦🏻‍♂️

w_besemer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:45:
[...]

Hardline kan ook goed van pas komen! 8)7
nu moet ik echt ophouden
Mijn vrouw heeft liever Hardened Pro als Perk bij mij :+

Ach ik heb hier een PC gekocht via het werk dus daar doet ze niet moeilijk om. Extra dingen kopen overleg ik gewoon. Maar ze zal nooit met iets voor mij (meer) thuiskomen. Eerder voor zoonlief :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-11 13:51

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Bloemp schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:34:
En bij Warlord gebruik je dan twee handen zeker. :?

Ik ga deze week mijn PC nog iets verder opdrijven, ik wil weten of mijn 4870 ook 8x AA trekt zonder dat het onspeelbaar wordt op 1920x1200. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:14

Royz

Kleurenblind!!

bazs2000 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:02:
[...]

En bij Warlord gebruik je dan twee handen zeker. :?
En bij second chance kan je zeker nog even doorgaan nadat het gebeurd is :?

Fotografie Vlogs & Drone videos

• Aardschok
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07-11-2017
Denk dat de ideale setup zou zijn

Flakjacket
Hardend Pro
Maraton Pro

"Death is the greatest kick of all, thats why it´s saved for last"

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:36
w_besemer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:41:
Haha zo kan je het ook zien, maar dat bedoelde ik dan net niet, maar dit gaat echt veelste off topic.

Iets wat ik me nog wel afvroeg is wat nu echt een snelle manier is om te lvlen? ik doe vooral domination als ik snel veel exp wil maar is hier nog een andere/betere manier voor?
Met een goede party is HQ het snelst.

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• w_besemer
-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:30:
[...]

Dan moet je die goeie party wel hebben :P, af en toe krijg je zulke bagger teams.

• -TheNose-
w_besemer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:36:
[...]

Dan moet je die goeie party wel hebben :P, af en toe krijg je zulke bagger teams.
Demolition en dan de tegenstander tijdens het planten killen levert ook veel XP op. ;)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 17:19

Phyxion

_/-\o_

-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:30:
[...]

Ik heb zelf van alles geprobeerd (TDM, HQ, DOM), maar ik kan niet zeggen dat het veel uitmaakt. 24/7 Nuketown TDM vind ik voor het gevoel het snelste gaan omdat de potjes zeer snel voorbij zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• -TheNose-
Phyxion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:46:
[...]

Ik heb zelf van alles geprobeerd (TDM, HQ, DOM), maar ik kan niet zeggen dat het veel uitmaakt. 24/7 Nuketown TDM vind ik voor het gevoel het snelste gaan omdat de potjes zeer snel voorbij zijn.
Dat kan op consoles niet...

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:03
Ik denk dat Mystikal's aanstaande zich niet irriteert aan zijn gamen, en het daarom nog stimuleert. Bij mij thuis wil vrouwlief nog wel eens dat ik "gezellig Grace Anatomy ga kijken". Als ik daar geen zin in heb ga ik een potje gamen, in dat geval heeft de PC het dan gedaan ;)

Naja, is ook niet helemaal waar want ik wil een SSD en toevallig zei ze vanmorgen dat ik die SSD nog moet halen, maar ze komt niet uit zichzelf met een videokaart aanzetten. Ze snapt er ook geen drol van en komt dan waarschijnlijk met een AGP kaart aanzetten ofzo :)

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:49:
[...]

Gaan we nu weer een klaagzang van de consolespelers krijgen dat ze geen dedi servers en persoonlijke playlists hebben? :+

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:23

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:02:
[...]

Nee, ik kwam er niet uit.... Overigens zelden zo'n erge afslachting meegemaakt :)
Zelden? haha moet je vaker op die server komen, gaat er bij meestal zo aan toe..
Hier viel et me nog mee, ik had me hind nog niet aanstaan, meestal heb ik SR71,chopper,hind.

Dat vinden ze meestal niet zo leuk. soms heb ik dat soort killstreaks tegen me. maar ik blaf ze dan meteen uit de lucht.. (dat heb ik nooit begrepen dat ze dat bij mijnes weinig doen)

• codex
ApC_IcE schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:48:
[...]

Zelden? haha moet je vaker op die server komen, gaat er bij meestal zo aan toe..
Hier viel et me nog mee, ik had me hind nog niet aanstaan, meestal heb ik SR71,chopper,hind.

Dat vinden ze meestal niet zo leuk. soms heb ik dat soort killstreaks tegen me. maar ik blaf ze dan meteen uit de lucht.. (dat heb ik nooit begrepen dat ze dat bij mijnes weinig doen)
In elk geval kom ik vaker langs als jij daar zit, was wel lachen.

Ik ga een keer proberen wat per muut meer XP oplevert, Nuketown Dom of HQ. Ik denk zelf Dom, hoewel HQ per potje meer oplevert is Dom heel snel voorbij. Misschien als je met een Team speelt wat de Hq snel na online gaan capt en houdt tot het offline is kan je wel veel punten binnen harken. Maar op Nuketown pubs is dat vrij zeldzaam.

• -TheNose-
KnetterGek schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:28:
[...]

Gaan we nu weer een klaagzang van de consolespelers krijgen dat ze geen dedi servers en persoonlijke playlists hebben? :+
_/-\o_

@hierboven Je kan in je combatrecord toch nakijken waar je de meeste punten gehaald hebt? Zoek gewoon jezelf op op de leaderboards per gamemode. :) Daar staan dan je points per minute of zo?

Zoiets dus: YouTube: Black Ops: How to Rank Up Fast

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 17:19

Phyxion

_/-\o_

-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:49:
[...]

Wat boeit mij die hele consoles nou, ik speel op PC.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• -TheNose-
Phyxion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:19:
[...]

Wat boeit mij die hele consoles nou, ik speel op PC.
:F

• codex
-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:51:
[...]

_/-\o_

@hierboven Je kan in je combatrecord toch nakijken waar je de meeste punten gehaald hebt? Zoek gewoon jezelf op op de leaderboards per gamemode. :) Daar staan dan je points per minute of zo?

Zoiets dus: YouTube: Black Ops: How to Rank Up Fast
Thanks, idd goed plan. Dan moet ik de komende week wel nuketown only spelen.

• codex
Ik zie net dat ze zijn gereset(week), dus nu kan ik kijken waar het verschil ligt op Nuke Only.

Wat ik ga proberen is:
HQ
Dom
FFA
TDM

Ik neem aan dat Challenges enzo niet meetellen?

• KingKoning
Op de xbox hadden we bij het vorige Double XP weekend wel een nuketown only playlist. Was best leuk, maar wat een chaos af en toe. Demolition of Domination op Nuketown vind ik echt belachelijk. Map is veeeel te klein...
maar als je snel wil levellen is het perfect. Hoop volgend double xp weekend weer

• Bloemp
KingKoning schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:44:
Op de xbox hadden we bij het vorige Double XP weekend wel een nuketown only playlist. Was best leuk, maar wat een chaos af en toe. Demolition of Domination op Nuketown vind ik echt belachelijk. Map is veeeel te klein...
maar als je snel wil levellen is het perfect. Hoop volgend double xp weekend weer
Ja joh dat is relaxed. Mogen ze op de ps3 ook wel doen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer nuketown heb gespeeld. Terwijl ik vrijwel elke dag wel een paar potjes domination speel.

• delaitinho

delaitinho

Bloemp schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:03:
[...]

Ja joh dat is relaxed. Mogen ze op de ps3 ook wel doen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer nuketown heb gespeeld. Terwijl ik vrijwel elke dag wel een paar potjes domination speel.
Ik heb serieus al sinds ik de map pack geinstalleerd heb niet meer nuketown gekregen..
Zou daar een correlatie zijn?
w_besemer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:27:
[...]

Of slight of hand gebruiken :D

sorry beetje off topic
nouja de beste combi is toch wel (als je single bent en op stap gaat);
scavenger, hardened en tactical mask (voor als ze naar bier uit d'r muts ruikt)... 8)
reemprive schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:09:
Ik denk dat Mystikal's aanstaande zich niet irriteert aan zijn gamen, en het daarom nog stimuleert. Bij mij thuis wil vrouwlief nog wel eens dat ik "gezellig Grace Anatomy ga kijken". Als ik daar geen zin in heb ga ik een potje gamen, in dat geval heeft de PC het dan gedaan ;)

Naja, is ook niet helemaal waar want ik wil een SSD en toevallig zei ze vanmorgen dat ik die SSD nog moet halen, maar ze komt niet uit zichzelf met een videokaart aanzetten. Ze snapt er ook geen drol van en komt dan waarschijnlijk met een AGP kaart aanzetten ofzo :)
kerellll.... grace anatomy?????????? buh buh..
Die van mij kijkt lekker mee naar gijpje and friends.. >:)
Oke, ik kijk wel eens mee naar gossip girl, maar zo erg is dat niet..

ontopic:
w_besemer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:41:

Iets wat ik me nog wel afvroeg is wat nu echt een snelle manier is om te lvlen?
gewoon goed spelen? kills maken, streaks instellen en vooral letten op lifetime challenges..
Heb er precies 10 dagen speeltijd nodig voor gehad om 15th level 50 te zijn.

[Voor 12% gewijzigd door delaitinho op 07-04-2011 09:22]

• beany

beany

Meeheheheheh

delaitinho schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:20:
gewoon goed spelen? kills maken, streaks instellen en vooral letten op lifetime challenges..
Heb er precies 10 dagen speeltijd nodig voor gehad om 15th level 50 te zijn.
240 uur ?

• delaitinho

delaitinho

Ik heb wiskund a1,2 gehad en was niet echt een held in exacte vakken, maar kan me nog wel herinneren dat 24x10 idd 240 uur is! :P

Hoezo, vind je dat veel, weinig? Ik heb het voornamelijk tijdens double xp weekend veel gespeeld en in de maand januari had ik geen stage meer dus had ik even een maandje "vrij"...

• beany

beany

Meeheheheheh

delaitinho schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:29:
[...]

Ik heb wiskund a1,2 gehad en was niet echt een held in exacte vakken, maar kan me nog wel herinneren dat 24x10 idd 240 uur is! :P

Hoezo, vind je dat veel, weinig? Ik heb het voornamelijk tijdens double xp weekend veel gespeeld en in de maand januari had ik geen stage meer dus had ik even een maandje "vrij"...
Je kon ook doorlooptijd bedoelen, dat had ik namelijk extreem kort gevonden. Maar 240 uur vind ik weer wat lang. Ik heb er zelf 190 uur over gedaan.

En zoals ik al eerder heb gezegd ergens in voorgaande delen, ze hadden het wel wat langer mogen maken. Je zit veels te snel op prestige 15. Het levellen vind ik wel leuk namelijk. MW2 duurde veel langer.

• delaitinho

delaitinho

beany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:40:
[...]

Je kon ook doorlooptijd bedoelen, dat had ik namelijk extreem kort gevonden. Maar 240 uur vind ik weer wat lang. Ik heb er zelf 190 uur over gedaan.

En zoals ik al eerder heb gezegd ergens in voorgaande delen, ze hadden het wel wat langer mogen maken. Je zit veels te snel op prestige 15. Het levellen vind ik wel leuk namelijk. MW2 duurde veel langer.
Ben ik het mee eens aangezien ik het nu dus ook bijna niet meer speel...
Perks op PRO, dus vermaak me nu af en toe nog met wat potjes S&D, maar maten van me willen liever groundwar, de noobs..

• Bloemp
delaitinho schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:20:
[...]

Ik heb serieus al sinds ik de map pack geinstalleerd heb niet meer nuketown gekregen..
Zou daar een correlatie zijn?

[...]

nouja de beste combi is toch wel (als je single bent en op stap gaat);
scavenger, hardened en tactical mask (voor als ze naar bier uit d'r muts ruikt)... 8)
[...]

kerellll.... grace anatomy?????????? buh buh..
Die van mij kijkt lekker mee naar gijpje and friends.. >:)
Oke, ik kijk wel eens mee naar gossip girl, maar zo erg is dat niet..
Haha ja tactical mask is ook erg handig ja, helemaal als je op stap bent....
Maar idd nu je het zeg volgens mij nadat first strike is uitgekomen is volgens mij nuketown bij mij ook niet meer voorbij gekomen.

Ben van de week samen met mijn vriendin aan Fringe begonnen. goede serie...

• w_besemer
Dat heb ik ook gemerkt indd sinds ik First strike heb ben ik geen een keer nuketown meer tegen gekomen, alleen in wager matches. beetje jammer eigenlijk want het was soms nog best lache om beetje te knallen op nuketown.

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:10:
Ik zie net dat ze zijn gereset(week), dus nu kan ik kijken waar het verschil ligt op Nuke Only.

Wat ik ga proberen is:
HQ
Dom
FFA
TDM

Ik neem aan dat Challenges enzo niet meetellen?
Ik doe ook even met je mee dan, wil de komende weekjes ook even flink levelen en een paar keer prestigen, maar voor mij is HQ toch wel het beste (ty beany :) )

• m4yall
  • Nu online
Ik ben nu lvl 50 klaar om te prestigen naar prestige 2. Ik dacht dat ik de verleiding wel kon weerstaan om niet te prestigen, maar al die XP voor niets verdienen is toch zonde...

Daarentegen, met de Perks op pro speelt het wel een stuk lekkerder...

twijfel twijfel...

Ik heb ook de killstreaks aangepast naar Napalm / Mortar Team / Chop gun.

Wat me opvalt is dat toch wel weinig mensen de standaard spyplane gebruiken... Mortar team bevalt me niet zo en twijfel nog of het de B52 wordt of weer good old spy plane..

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-11 13:51

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ga toch in prestige, je krijgt er extra classes voor terug. :)
Die XP is niet voor niets gehaald, dit heb je gedaan om in prestige te kunnen gaan. Perks op PRO kost ook niet al teveel moeite (nouja, bij sommige wel) dus ook dat is geen probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen blijven hangen op lvl50 zonder prestige.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

bazs2000 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:41:
Die XP is niet voor niets gehaald, dit heb je gedaan om in prestige te kunnen gaan. Perks op PRO kost ook niet al teveel moeite (nouja, bij sommige wel) dus ook dat is geen probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen blijven hangen op lvl50 zonder prestige.
Sommigen spelen niet om het levelen. Het blijft een shooter en geen grind RPG. En als je alles hebt kan je gewoon lekker casual spelen in plaats van dat je steeds tot een bepaald punt moet spelen zodat je weer alles hebt. :)

Hoewel prestigen in BO enorm snel gaat, zie ik er gewoon geen voordeel in om alles nog een keer te doen. 5 classes is goed genoeg voor mij (3 standaard + 2 experimentele) en geef niks om alle extra embleempjes en icoontjes.

Het enige wat jammer is dat je niet je classes kan aanpassen tussen games door op de PC. Als heel erg veel je class wilt veranderen (je speelt bijvoorbeeld op mix gamemode servers), zijn extra classes misschien wel handig ja. Maar ik speel niet op mix servers :p

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Ik grind altijd tot een bepaalde prestige en dan ga ik casual spelen ^^.

• w_besemer
vinom schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:16:
Ik grind altijd tot een bepaalde prestige en dan ga ik casual spelen ^^.
Samer here, alleen ik wil graag die goude camo dus dat word nog veel grinden tot ik casual kan spelen ;D

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:15
wat kost nou een gouden cammo?

• MicScott
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

50.000 cod punten.. Zwaar veels te veel!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• delaitinho

delaitinho

MicScott schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:35:
50.000 cod punten.. Zwaar veels te veel!
Nee hoor, heb je zo bij elkaar geveegd. Een paar high roller wager matches en je hebt zo 100k.
Heb nu 3 gouden cammo's.. Galil, commando en L96.. En wat zijn mensen toch geil om die op te pakken..;)

@m4yall: gewoon prestigen, naar mijn mening heb je minimaal 7 classes nodig om variatie in je gameplay te krijgen en om bepaalde situaties te counteren. Ik heb er 10 en nog mis ik af en toe nog een class.

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 12:42
Sowieso moet je toch prestige 15 zijn of niet?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• m4yall
  • Nu online
Precies alle argumenten die ik ook tegen mezelf aangooi ;)

Denk dat ik toch nog maar 1x op de knop ga drukken.. Er staan direct twee perks in de rij om PRO te worden (Ghost en Sleigth of Hand). Die twee doen mijn speelstijl goed..

Die gouden cammo's zal ik nooit bij aankomen, lvl 15 heb ik gewoonweg de tijd niet voor. Op zich wel jammer, zag gisteren in de killcam iemand met een gouden famas.. Het heeft wel iets..

Kan ik naast al mijn classes ook vaarwel zeggen tegen 80k cod punten.. Nog maar layers kopen die ik toch niet gebruik :X

• beany

beany

Meeheheheheh

Nadeel van die gouden meuk is is dat de vijand je van heinde en verre al ziet.

Ik pak wel een gewone cammo. Ben toch al nooit zo'n bling bling figuur geweest...

• KingKoning
m4yall schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:08:
Precies alle argumenten die ik ook tegen mezelf aangooi ;)

Denk dat ik toch nog maar 1x op de knop ga drukken.. Er staan direct twee perks in de rij om PRO te worden (Ghost en Sleigth of Hand). Die twee doen mijn speelstijl goed..

Die gouden cammo's zal ik nooit bij aankomen, lvl 15 heb ik gewoonweg de tijd niet voor. Op zich wel jammer, zag gisteren in de killcam iemand met een gouden famas.. Het heeft wel iets..

Kan ik naast al mijn classes ook vaarwel zeggen tegen 80k cod punten.. Nog maar layers kopen die ik toch niet gebruik :X
ik blijf meestal op level 50 hangen totdat mn lifetime challenges aan de deur kloppen. Als je die in het begin van je nieuwe prestige haalt, gaan de eerste levels supersnel. Voor je het weet heb je dan weer de famas...

• Obscure
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-08 19:22

Obscure

Twinkie??

FragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:07:
Sowieso moet je toch prestige 15 zijn of niet?
nee vanaf prestige 14 kan je ze kopen. maar ze kosten 50k cod points dus prijzig :p plus als je naar prestige 15 dan gaat verlies je de camo weer dus makelijkste is dan wel om pas bij 15de prestige te halen.

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:23

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:59:
[...]

In elk geval kom ik vaker langs als jij daar zit, was wel lachen.

Ik ga een keer proberen wat per muut meer XP oplevert, Nuketown Dom of HQ. Ik denk zelf Dom, hoewel HQ per potje meer oplevert is Dom heel snel voorbij. Misschien als je met een Team speelt wat de Hq snel na online gaan capt en houdt tot het offline is kan je wel veel punten binnen harken. Maar op Nuketown pubs is dat vrij zeldzaam.
Ik speel deze week wat minder.. misschien morgen ochtend weer.. heb late dienst deze week..
Maar samen spelen hielp mij ook wat makkelijker aan me kills ;)
en qua objectives hoeven we alleen maar a+b of B+C vast te houden...
erg gezellig.. see ya next time

• FragNeck
KingKoning schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:30:
[...]

ik blijf meestal op level 50 hangen totdat mn lifetime challenges aan de deur kloppen. Als je die in het begin van je nieuwe prestige haalt, gaan de eerste levels supersnel. Voor je het weet heb je dan weer de famas...
Ik prefereer zelf de galil, zelfs tot lvl44 wanneer de commando pas vrij komt.

• m4yall
  • Nu online
FragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:21:
[...]

In de eerste omloop ook veel met de Galil gespeeld. In presige 1 vooral met de Famas. Speelt op de eea manier gewoon erg fijn.

In de nieuwe prestige wordt het waarschijnlijk de MP5K. Kan niet echt wennen aan de burst van de M16.. Ben en blijf een sproeier :9 gewoon omdat het vaak werkt

• w_besemer
FragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:21:
[...]

bij mijn eerste prestige heb ik de galil tot lvl 50 gebruikt :P haast niets anders.

• FragNeck
w_besemer schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:27:
[...]

bij mijn eerste prestige heb ik de galil tot lvl 50 gebruikt :P haast niets anders.
Ik heb daar meestal de AK-74u gebruikt, maar dat was totdat ik de Galil ontdekte.
Ik speel eigenlijk alleen maar HardCore, en dan is een galil met silencer echt super accuraat.

Ik heb dan ook geen warlord nodig voor silencer en red dot of reflex scope, omdat ik alleen silencer heb.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:15
FragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:30:
[...]

Ik heb daar meestal de AK-74u gebruikt, maar dat was totdat ik de Galil ontdekte.
Ik speel eigenlijk alleen maar HardCore, en dan is een galil met silencer echt super accuraat.

Ik heb dan ook geen warlord nodig voor silencer en red dot of reflex scope, omdat ik alleen silencer heb.
Ik vind de galil met silencer net zoals de mp5k in mw2 erug sterk :)

• Bloemp
Heb de meeste kills met de Galil. Maar gebruik Famas, Aug, Ak74u en mp5k ook regelmatig. Laatste tijd het meeste met de Famas, terwijl ik dat in het begin helemaal niets vond. Kan ook algemene gewenning van het spel zijn geweest.

• m4yall
  • Nu online
AK74u heb ik een beetje laten varen. Ben nu bezig met de MPL, ook best grappig met Rapid fire en Grip.

AK47 nog nooit fatsoenlijk getest..

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
bazs2000 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:41:
Ik ben lekker blijven hangen bij prestige 1 lvl50. Vind het wel best. Hem nu 6 classes allemaal netjes ingesteld zoals ik ze wil hebben en heb geen zin om steeds weer opnieuw te levelen en alles in te stellen.

Bij MW2 ben ik tot pretige 10 lvl45 gekomen, maar bij BO heb ik daar niet de behoefte toe.

• codex
Bloemp schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:59:
[...]

Haha ja tactical mask is ook erg handig ja, helemaal als je op stap bent....
Maar idd nu je het zeg volgens mij nadat first strike is uitgekomen is volgens mij nuketown bij mij ook niet meer voorbij gekomen.

Ben van de week samen met mijn vriendin aan Fringe begonnen. goede serie...
Fringe is mijn favoriete serie! Dat kijk ik ook altijd met mijn vrouw. Na vanavond loop ik gelijk met de VS.

Ik vind die gouden camo's waardeloos, veel te opvallend.

[Voor 5% gewijzigd door codex op 07-04-2011 20:32]

Anoniem: 337891

Iron sight van de Galil vind ik top. Toch speel ik liever met een AK, puur vanwege het geluid. De Galil speelt overigens veel fijner op de console. Recoil blijft keurig binnen het gebied van aim assist, wat de boel aanzienlijk makkelijker maakt (niet op long range). Op de PC vind ik de recoil veel minder makkelijk te controleren. Daar begin ik ernstig te twijfelen om uberhaupt de famas los te laten. Dat ding is iets te goed.

Grappig hoe dezelde guns, im hetzelfde spel, op verschillende platforms anders ingedeeld kunnen worden.

• Kubi
  • Laatst online: 20-04-2011
XDDDDD wannabe snipers

Ik was bij een vriend speelde op de xbox 360 ( ben een PC gamer.)
dus ik speel search en destroy kd was 2:1
zie ik twee van die wannabe XxXx_-_-Sn!p3Zzzz_-_-xXx rondjes springen diven etc etc
dus ik pak lekker mn spas schiet ze allebei kapot krijg ik vervolgens een voice en text message
text message: you f*cking c*nt so noob fucking idiot please die
voice message: niet verstaanbaar door die supersonische 11 jarige britse kutspam stemmetjes

pff ranten is echt leuk :D

Welkom bij XBL, waar de mute knop je vriend is. :)

• Kubi
  • Laatst online: 20-04-2011
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:05:
Welkom bij XBL, waar de mute knop je vriend is. :)
: :*)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:11
Er gebeurd me net toch iets op de xbox... Ben gun game aan het spelen in Crisis, haal de laatste paar kills op die hoge water toren, moet alleen nog de ballistic knife en zie helemaal onderaan iemand lopen, ik mik als een mongool naar hem toe (nja, ik kan niet goed mikken met de xbox controller :p), schiet, het spel eindigt, ik ben helemaal blij dat ik m'n eerste gungame ooit win op de xbox, en dan zie ik tot m'n grote schrik dat ik TWEEDE BEN!! 8)7 Wat blijkt: iemand was me net een milliseconde voor! En m'n mesje raakt wel nog, ik zag het in de killcam gebeuren: je ziet de nummer 1 raak schieten en vlak daarna zie je mijn mesje nog inslaan...

Heb geprobeerd een filmpje ervan te maken maar hij komt niet online te staan... Nou ja, het was toch niet zo duidelijk te zien. Maar dat gaat me nooit meer gebeuren lol!

Mijn iRacing profiel

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 17:00
UUhm, dit is niet het Crysis 2 topic

...

• vinom
  • Nu online
UUhm, jij kan niet lezen :P

• beany

beany

Meeheheheheh

Hij is dan ook geen die-hard BLOPS speler... Crisis is 1 van de leukste maps :P

• m4yall
  • Nu online
beany schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:55:
[...]

Hij is dan ook geen die-hard BLOPS speler... Crisis is 1 van de leukste maps :P
Crisis is inderdaad wel leuk. Laatst een keer met Ghost Pro, Ninja, SoH alleen maar de buitenste 'ring' gelopen. Eindresultaat was 26-2. Vaak genoeg dat je in de buurt was bij de spawn van de tegenpartij en iedereen als een kip zonder kop in mijn vizier rende. De famas met silencer wist er wel raad mee..

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:38
Ondervinden jullie ook problemen met het connecten met de CoD servers? hij blijft bij mij op het downloaden van game settings staan, en geeft daarna een foutmelding. Kijk ik op www.callofduty.com/blackops/status dan staat daar gewoon defcon 5 (PS3)

Hmm, aanmelden op PSN gaat niet meer. Waarschijnlijk door Sony plat gelegd. Thx Sony...

[Voor 15% gewijzigd door martijntjuhh op 08-04-2011 10:01]

• frenser
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05-2013
heeft iemand een idee waardoor het komt dat de server eruit ligt?
en is dit alleen op de ps3, of ook op de andere platformen?

iemand enige info hierover kunnen vinden/gelezen??

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:56
Waar is de prestige playlist gebleven op de xbox 360?
Eerst had ik em maar nou is ie verdwenen?

• m4yall
  • Nu online
frenser schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:09:

Hackers hebben sony gewaarschuwd als ze de rechtzaak door zouden zetten tegen de persoon die de PS3 had gehacked. Waarschijnlijk daad bij woord gevoegd?

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Niks zo lekker als in Domination dik achter staan omdat je in een n00b team zit en dan toch nog met 201-192 weten te winnen op Grid. Gister samen met een andere tweaker 2 potjes domination gedaan. Medeteam genoten lopen met 3 man op B af zonder te cappen. Wtf speel je dan Domination ? Gelukkig wisten wij nog eea recht te zetten. Ook strak bovenaan geeindigd terwijl de rest van het team allemaal een negatieve k/d had en nauwelijks caps en defends had.

Daarna een potje DOM op Firing Range een score van 31-14 met 7 caps en 12 defends. Echt soms raak je niks en de andere dag raak je alles. Hangt ook van de tegenstander af. Als je continu bij B zit en ze blijven maar komen, zonde smoke, flash of granaat te gooien, dan vragen ze er ook om.

XBL: MRE Inc

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:38
m4yall schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:34:
[...]

Hackers hebben sony gewaarschuwd als ze de rechtzaak door zouden zetten tegen de persoon die de PS3 had gehacked. Waarschijnlijk daad bij woord gevoegd?
Ik las op nu.nl dat ze PSN niet wouden aanvallen, zodat PS3 gebruikers er niet de dupe van worden. Misschien toch voor alle zekerheid platgelegd door Sony?

frenser schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:09:

Zonder te zoeken stuitte ik gisteren hierop (op 1 van de meest gangbare nieuwssites van Nederland:D)

http://www.nu.nl/games/24...-playstation-network.html

http://www.nu.nl/games/2486811/hackers-waarschuwen-sony.html

___

MRE; yups, daarom speel ik nooit Domination met minder dan 3 man. Er lopen teveel vreemde types rond die de objectives links laten liggen. Had gisteren ook zo een avond dat ik alles raakte. Is lekker heh? :) Kwam in een potje TDM op Hanoi. 38-4. Had maar 3 streepjes. Daarna begon mijn router helaas op te spelen en kon ik niet maximaal profiteren van mijn plotseling ingetreden vliegensvluggevingers en supersonischtactischvernuftigheid. Zeker weten dat het vanavond een stuk minder goed zal gaan. :)

• -TheNose-
Zo ik ga toch maar door met prestigen. Inmiddels 4de prestige lvl 19 (bijna Galil! :P) en gebruik echt maar een paar wapens merk ik. MP5K in het begin, daarna de enfield (met red dot en silencer), dan de Galil en als laatste de AK47 (bruut wapen met silencer, en erg goede iron sights).

Hoe pakken jullie het meestal aan om ghost pro te halen? Het gaat dan natuurlijk om die klote sentry gun die je moet slopen, ding wordt zo weinig gebruikt. Ik heb hem zelf nu maar als killstreak staan en gooi hem dan naar de tegenstander. :P

Ik speel trouwens maar met 2 classes, een rush en een stealth:

Stealth met: Ghost/SoH(of warlord)/ninja
Rush met: Flack/SoH/Marathon

• Silence
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-11 15:11

Silence

Godlike

Ik eigenlijk altijd met ghost pro soh pro en marathon vind ik toch het lekkerste spelen.
Ook leuk is de mp5k met ghost of lightweight en steady aim pro en marathon gewoon rennen en schieten je hoeft niet meer te aimen niks erg snel.

BDekker.nl Teamspeak & Gaming Community - Inventaris - Steam

• Bloemp
reemprive schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:28:
[...]

Fringe is mijn favoriete serie! Dat kijk ik ook altijd met mijn vrouw. Na vanavond loop ik gelijk met de VS.

Ik vind die gouden camo's waardeloos, veel te opvallend.
Dat vroeg ik mij dus ook al af. Heb de gouden cammo's nog niet zo vaak voorbij zien komen maar ze lijken me erg opvallend. Zal terzijnertijd er nog eens overnadenken. Misschien dat ik alleen die van de Galil neem omdat die me de meest kills heeft 'gegeven'. Maar goed dat gaat nog wel even duren, zit pas op P6.

Fringe is inderdaad erg goed, een van de betere series van de afgelopen jaren en ik zie aardig wat series voorbij komen. Loop met mijn maten een week achter met de VS. Maar had het idee dat door bier drinken etc. ik nog weleens wat mis. Dus dacht ik laat ik opnieuw gaan beginnen met mijn vriendin. En die vind het wonderwel ook goed...

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:50:
[...]

__

MRE; yups, daarom speel ik nooit Domination met minder dan 3 man. Er lopen teveel vreemde types rond die de objectives links laten liggen. Had gisteren ook zo een avond dat ik alles raakte. Is lekker heh? :) Kwam in een potje TDM op Hanoi. 38-4. Had maar 3 streepjes. Daarna begon mijn router helaas op te spelen en kon ik niet maximaal profiteren van mijn plotseling ingetreden vliegensvluggevingers en supersonischtactischvernuftigheid. Zeker weten dat het vanavond een stuk minder goed zal gaan. :)
Leek gisteravond wel also ik een aimbot had, was gewoon niet normaal. Speel eigenlijk alleen nog maar Hardcore. Alleen DOM wil ik nog wel spelen met Gotlive members. We zaten gister nog in jouw lobby, maar je was er niet ofzo, dus zijn Guustav en ik maar samen gaan domineren.

Ghost pro moet ik ook alleen nog die sentry kapot maken. En ik doe het iid ook zo door mn eigen killstreak weg te geven aan de tegenstander. Helaas zijn er ook nog medeteamgenoten die je sentry dan proberen te pakken. Als ik dat zie, dan pak ik hem alsnog vrij snel. Maar het is me al 4x gebeurd dat de tegenstander mn sentry pakte en die pas op het allerlaatste moment inzette toen ik net aan de andere kant van de map zat.

Overigens is de AUG met extended mags en red dot ook een heerlijk wapen. Vooral op DOM als er gewoon 4 man een punt staan te cappen en je komt achterom. Met 1 mag 3 man weten om te leggen.

[Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 08-04-2011 12:38]

• Bloemp
MRELynx schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:36:
[...]

Leek gisteravond wel also ik een aimbot had, was gewoon niet normaal. Speel eigenlijk alleen nog maar Hardcore. Alleen DOM wil ik nog wel spelen met Gotlive members. We zaten gister nog in jouw lobby, maar je was er niet ofzo, dus zijn Guustav en ik maar samen gaan domineren.
Raar is dat toch soms. Soms potjes er tussen zitten waarin je alles lijkt te raken. Neem je even pauze om de ps3 een paar uurtjes later weer aan te slingeren en dan gaat het opeens een potje beroerd. Tuurlijk hangt het ook af van tegenstanders, wellicht factor geluk maar het lijkt soms of je ook wel in 'vorm' kunt zijn, of uit vorm. Zeg maar net als voetballers in vorm kunnen zijn(alhoewel dit ook wel door de zogenaamde kenners als onzin wordt bestempeld).

En ik moet zeggen het speelt lekkerder als ik in 'vorm'ben :)

• -TheNose-
Lag speelt toch ook mee hoor, zeker op de consoles. Soms heb je zoiets van wtf ik raak niks om dan later een tegenstander recht in je vizier te hebben, een magazijn op hem leeg knalt terwijl de kogels gewoon door hem heen lijken te gaan. Vervolgens zie je in de kill cam dat hij al lang niet meer voor je stond maar naast je. :(

Daarom alleen nog hardcore, heb ik ook geen last meer van frustrerende kill cam momenten. :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

-TheNose- schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:52:
Lag speelt toch ook mee hoor, zeker op de consoles. Soms heb je zoiets van wtf ik raak niks om dan later een tegenstander recht in je vizier te hebben, een magazijn op hem leeg knalt terwijl de kogels gewoon door hem heen lijken te gaan. Vervolgens zie je in de kill cam dat hij al lang niet meer voor je stond maar naast je. :(

Daarom alleen nog hardcore, heb ik ook geen last meer van frustrerende kill cam momenten. :P
Precies. In HC is het gewoon 9/10x raak als je schiet en instant kill.

Was gister na 100den potjes Hardcore wel weer vreemd om softcore te spelen. Wordt ik gekilled, zit ik gewoon te wachten om te respawnen. Terwijl je in softcore gewoon direct kan respawnen en er geen x aantal seconden respawn delay zit zoals bij Hardcore.

• frenser
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05-2013
komt de 24/7 nuketown dit weekend er ook weer bij?

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 14:33
Ben ik trouwens 1 van de weinige die de aimassist op de console uit heeft staan omdat ik het erg irritant vind dat de console bepaald waarop ik aan het schieten ben?

Heb dan wel regelmatig dat ik de makkelijkste kills mis omdat ik gewoon er net langs af schiet maar dat heb ik toch liever dan dat mijn crosshair ineens verspringt.

• m4yall
  • Nu online
Ik twijfel nog om van softcore naar hardcore over te gaan. Heb soms ook schoon genoeg van "de hele clip in iemand jagen totdat ie omvalt", maar als vervent sprinter word ik denk ik voer voor de mensen die het iets tactischer aanpakken..

Laatst een keer gun game geprobeerd maar dat was niets voor mij. Kwam maar niet van die revolver af...

Ik ga de aim assist denk ik ook uitzetten.. vooral als er twee mensen bij elkaar staan is het vervelend... |:(

• MicScott

MicScott

.Grey.

m4yall schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:32:
Ik twijfel nog om van softcore naar hardcore over te gaan. Heb soms ook schoon genoeg van "de hele clip in iemand jagen totdat ie omvalt", maar als vervent sprinter word ik denk ik voer voor de mensen die het iets tactischer aanpakken..

Laatst een keer gun game geprobeerd maar dat was niets voor mij. Kwam maar niet van die revolver af...

Ik ga de aim assist denk ik ook uitzetten.. vooral als er twee mensen bij elkaar staan is het vervelend... |:(
Valt wel mee, bepaalde maps is goed op te rushen. Je overvalt mensen dan namelijk op plekken waar ze je (nog) niet verwachten. Ik ben zelf ook graag aan het rushen, en op maps als Havana, Summit, Firing range kan je met een Spas flinke schade aanrichten in het kamp van de tegenstander.

• m4yall
  • Nu online
MicScott schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:36:
[...]

Valt wel mee, bepaalde maps is goed op te rushen. Je overvalt mensen dan namelijk op plekken waar ze je (nog) niet verwachten. Ik ben zelf ook graag aan het rushen, en op maps als Havana, Summit, Firing range kan je met een Spas flinke schade aanrichten in het kamp van de tegenstander.
De Spas is echt mijn wapen op Launch. Ben de hele tijd te vinden op het middenstuk en de kleine gangetjes die daaraan grenzen. ik zal morgenochtend eens kijken of hardcore een test wordt of dat het bevalt..

• MicScott

MicScott

.Grey.

m4yall schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:46:
[...]

De Spas is echt mijn wapen op Launch. Ben de hele tijd te vinden op het middenstuk en de kleine gangetjes die daaraan grenzen. ik zal morgenochtend eens kijken of hardcore een test wordt of dat het bevalt..
Zal ook wel aan het speltype liggen maar zelf vind ik dat launch te veel middellange afstanden heeft om een Spas te gebruiken. (Ik speel voornamelijk S&D)

• Keversloper
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12-11 19:36
Ik ben al een tijdje op zoek naar een clan waarin ik kan. Wil weer in een clan, omdat ik de wars zo gaaf vind. Weet iemand hier wie nog members zoekt en waarvoor je niet hoeft te betalen? Ik vind dat zo onzin. Ik speel op de pc en heet

Dream

Nu heet ik toevallig ff Super-Tarrel , For the fun.

Ik speel alleen maar search en destroy.

• vinom
  • Nu online
Aww man, ik ben gebanned van mijn favorietse S&D server :(
Reden? Geen idee, maar ik kreeg regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik een wallhack zou gebruiken...erg jammer zeg. Er zijn maar weinig 12 player sofcore S&D servers te vinden die 24/7 volzitten.

• beany

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:32:
Aww man, ik ben gebanned van mijn favorietse S&D server :(
Reden? Geen idee, maar ik kreeg regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik een wallhack zou gebruiken...erg jammer zeg. Er zijn maar weinig 12 player sofcore S&D servers te vinden die 24/7 volzitten.
Weet je de eigenaar van die server? Clannaam of zo? Meestal hebben ze een website/forum. Misschien dat je je daar kan melden :)

• vinom
  • Nu online
beany schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:33:
[...]

Weet je de eigenaar van die server? Clannaam of zo? Meestal hebben ze een website/forum. Misschien dat je je daar kan melden :)
Team-24.com. Ik zal is een kijkje nemen.
http://www.team-24.com/fo...action=showthread&id=4#p1

[Voor 10% gewijzigd door vinom op 08-04-2011 14:37]

• m4yall
  • Nu online
MicScott schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
[...]

Zal ook wel aan het speltype liggen maar zelf vind ik dat launch te veel middellange afstanden heeft om een Spas te gebruiken. (Ik speel voornamelijk S&D)
Ik speel eigenlijk alleen maar TDM en Domination (Ground war). Lekker druk bevolkt. Op Launch zijn er ook games dat je inderdaad niet met de Spas uit de voeten kan. Het ligt ook volledig aan de tegenstander. Is het de Spas niet, dan is het wel de MPL met rapid fire en grip.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee