@ Mystikal
We zien de uitnodiging wel verschijnen
We zien de uitnodiging wel verschijnen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goed he, ik heb ook zo'n engeltje thuis! Proficiat met de verloving!Mystikal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:29:
[...]
Tsja, what can I say.... Ik laat haar ook niet meer gaan. In september gaan we. Ze had haar bonus gehad en ze wist dat ze me hier blij mee ging maken...
Vriend gewoon op je digitale strepen staan! Gewoon een keer je tomahawkje in het poeppertje gooien eens kijken of je dan iets meer de baas wordtMicScott schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:15:
[...]
o_o Jaloers! Mijn vriendin moet ik eerst 20x sushi + dure kerstkadootjes voor de familie voor kopen voordat ik een nieuwe PC van 500 Euro mag kopen
Je doet iets verkeerds... ik moet haar eerst verwennen, afhankelijk daarvan mag de pc 500, 750 of 1000 euro kosten. Heb het allemaal zelf in de handMicScott schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:15:
[...]
o_o Jaloers! Mijn vriendin moet ik eerst 20x sushi + dure kerstkadootjes voor de familie voor kopen voordat ik een nieuwe PC van 500 Euro mag kopen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Haha goed voor elkaar!beany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:25:
Je doet iets verkeerds... ik moet haar eerst verwennen, afhankelijk daarvan mag de pc 500, 750 of 1000 euro kosten. Heb het allemaal zelf in de hand
whaaaaaaaha, ja ff je extended mags eruit gooien!beany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:25:
[...]
Je doet iets verkeerds... ik moet haar eerst verwennen, afhankelijk daarvan mag de pc 500, 750 of 1000 euro kosten. Heb het allemaal zelf in de hand
Als je je brakke headset eens wilt vervangen, raad ik je de volgende aan :Kluutmaran schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:46:
[...]
Met party spelen vind ik saai want dan moet je elke keer rennen om een kill te kunnen maken omdat je de tegenstander zo dik ownt. Ik leave ook meestal de server als ik tegen 5 mensen met dezelfde clantag speel want dan weet je al dat die tactisch 90% van de tijd een stuk slimmer zijn. Ook speel ik zonder headset want op de PS3 is dat niet te doen met al die brakke headsets waarbij je jezelf 4x hoort als je iets zegt en je vaak nog gratis muziek van andere krijgt ook. Spannende potjes vind ik veel leuker dus ik speel vaak mercenary zodat je minder kans hebt om te ownen / geownd te worden als team. Dus ik voeg even niemand toe want heb al genoeg mensen in mijn lijst waar ik niet mee speel
Verwijderd
Of slight of hand gebruikendelaitinho schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:46:
whaaaaaaaha, ja ff je extended mags eruit gooien!
Verwijderd
Verwijderd
Ik zal nooit meer normaal kunnen denken bij het selecteren van Perks.....Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:34:
Huh Slight of hand gebruik je toch juist als je geen vriendin of scharrel hebt of zie ik dat nu verkeerd?
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 15:46 ]
Verwijderd
Hardline kan ook goed van pas komen!Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:43:
Hehe is ook zo, mooie perk wel, maar als je nog thuis woont zou ik hem wel in combinatie met Ninja gebruiken....
Mijn vrouw heeft liever Hardened Pro als Perk bij mijVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:45:
[...]
Hardline kan ook goed van pas komen!![]()
nu moet ik echt ophouden
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
En bij Warlord gebruik je dan twee handen zeker.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:34:
Huh Slight of hand gebruik je toch juist als je geen vriendin of scharrel hebt of zie ik dat nu verkeerd?
En bij second chance kan je zeker nog even doorgaan nadat het gebeurd isbazs2000 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:02:
[...]
En bij Warlord gebruik je dan twee handen zeker.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Met een goede party is HQ het snelst.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:41:
Haha zo kan je het ook zien, maar dat bedoelde ik dan net niet, maar dit gaat echt veelste off topic.
Iets wat ik me nog wel afvroeg is wat nu echt een snelle manier is om te lvlen? ik doe vooral domination als ik snel veel exp wil maar is hier nog een andere/betere manier voor?
Demolition en dan de tegenstander tijdens het planten killen levert ook veel XP op.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:36:
[...]
Dan moet je die goeie party wel hebben, af en toe krijg je zulke bagger teams.
Ik heb zelf van alles geprobeerd (TDM, HQ, DOM), maar ik kan niet zeggen dat het veel uitmaakt. 24/7 Nuketown TDM vind ik voor het gevoel het snelste gaan omdat de potjes zeer snel voorbij zijn.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat kan op consoles niet...Phyxion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:46:
[...]
Ik heb zelf van alles geprobeerd (TDM, HQ, DOM), maar ik kan niet zeggen dat het veel uitmaakt. 24/7 Nuketown TDM vind ik voor het gevoel het snelste gaan omdat de potjes zeer snel voorbij zijn.
Verwijderd
Gaan we nu weer een klaagzang van de consolespelers krijgen dat ze geen dedi servers en persoonlijke playlists hebben?
Zelden? haha moet je vaker op die server komen, gaat er bij meestal zo aan toe..reemprive schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:02:
[...]
Nee, ik kwam er niet uit.... Overigens zelden zo'n erge afslachting meegemaakt
In elk geval kom ik vaker langs als jij daar zit, was wel lachen.ApC_IcE schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:48:
[...]
Zelden? haha moet je vaker op die server komen, gaat er bij meestal zo aan toe..
Hier viel et me nog mee, ik had me hind nog niet aanstaan, meestal heb ik SR71,chopper,hind.
Dat vinden ze meestal niet zo leuk. soms heb ik dat soort killstreaks tegen me. maar ik blaf ze dan meteen uit de lucht.. (dat heb ik nooit begrepen dat ze dat bij mijnes weinig doen)
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:28:
[...]
Gaan we nu weer een klaagzang van de consolespelers krijgen dat ze geen dedi servers en persoonlijke playlists hebben?
Wat boeit mij die hele consoles nou, ik speel op PC.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Phyxion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:19:
[...]
Wat boeit mij die hele consoles nou, ik speel op PC.
Thanks, idd goed plan. Dan moet ik de komende week wel nuketown only spelen.-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:51:
[...]
![]()
@hierboven Je kan in je combatrecord toch nakijken waar je de meeste punten gehaald hebt? Zoek gewoon jezelf op op de leaderboards per gamemode.Daar staan dan je points per minute of zo?
Zoiets dus: YouTube: Black Ops: How to Rank Up Fast
Verwijderd
Ja joh dat is relaxed. Mogen ze op de ps3 ook wel doen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer nuketown heb gespeeld. Terwijl ik vrijwel elke dag wel een paar potjes domination speel.KingKoning schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:44:
Op de xbox hadden we bij het vorige Double XP weekend wel een nuketown only playlist. Was best leuk, maar wat een chaos af en toe. Demolition of Domination op Nuketown vind ik echt belachelijk. Map is veeeel te klein...
maar als je snel wil levellen is het perfect. Hoop volgend double xp weekend weer
Ik heb serieus al sinds ik de map pack geinstalleerd heb niet meer nuketown gekregen..Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:03:
[...]
Ja joh dat is relaxed. Mogen ze op de ps3 ook wel doen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer nuketown heb gespeeld. Terwijl ik vrijwel elke dag wel een paar potjes domination speel.
nouja de beste combi is toch wel (als je single bent en op stap gaat);Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:27:
[...]
Of slight of hand gebruiken![]()
sorry beetje off topic
kerellll.... grace anatomy?????????? buh buh..reemprive schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:09:
Ik denk dat Mystikal's aanstaande zich niet irriteert aan zijn gamen, en het daarom nog stimuleert. Bij mij thuis wil vrouwlief nog wel eens dat ik "gezellig Grace Anatomy ga kijken". Als ik daar geen zin in heb ga ik een potje gamen, in dat geval heeft de PC het dan gedaan![]()
Naja, is ook niet helemaal waar want ik wil een SSD en toevallig zei ze vanmorgen dat ik die SSD nog moet halen, maar ze komt niet uit zichzelf met een videokaart aanzetten. Ze snapt er ook geen drol van en komt dan waarschijnlijk met een AGP kaart aanzetten ofzo
gewoon goed spelen? kills maken, streaks instellen en vooral letten op lifetime challenges..Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:41:
Iets wat ik me nog wel afvroeg is wat nu echt een snelle manier is om te lvlen?
[ Voor 12% gewijzigd door delaitinho op 07-04-2011 09:22 ]
240 uur ?delaitinho schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:20:
gewoon goed spelen? kills maken, streaks instellen en vooral letten op lifetime challenges..
Heb er precies 10 dagen speeltijd nodig voor gehad om 15th level 50 te zijn.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb wiskund a1,2 gehad en was niet echt een held in exacte vakken, maar kan me nog wel herinneren dat 24x10 idd 240 uur is!
Je kon ook doorlooptijd bedoelen, dat had ik namelijk extreem kort gevonden. Maar 240 uur vind ik weer wat lang. Ik heb er zelf 190 uur over gedaan.delaitinho schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:29:
[...]
Ik heb wiskund a1,2 gehad en was niet echt een held in exacte vakken, maar kan me nog wel herinneren dat 24x10 idd 240 uur is!![]()
Hoezo, vind je dat veel, weinig? Ik heb het voornamelijk tijdens double xp weekend veel gespeeld en in de maand januari had ik geen stage meer dus had ik even een maandje "vrij"...
Ben ik het mee eens aangezien ik het nu dus ook bijna niet meer speel...beany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:40:
[...]
Je kon ook doorlooptijd bedoelen, dat had ik namelijk extreem kort gevonden. Maar 240 uur vind ik weer wat lang. Ik heb er zelf 190 uur over gedaan.
En zoals ik al eerder heb gezegd ergens in voorgaande delen, ze hadden het wel wat langer mogen maken. Je zit veels te snel op prestige 15. Het levellen vind ik wel leuk namelijk. MW2 duurde veel langer.
Verwijderd
Haha ja tactical mask is ook erg handig ja, helemaal als je op stap bent....delaitinho schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:20:
[...]
Ik heb serieus al sinds ik de map pack geinstalleerd heb niet meer nuketown gekregen..
Zou daar een correlatie zijn?
[...]
nouja de beste combi is toch wel (als je single bent en op stap gaat);
scavenger, hardened en tactical mask (voor als ze naar bier uit d'r muts ruikt)...![]()
[...]
kerellll.... grace anatomy?????????? buh buh..
Die van mij kijkt lekker mee naar gijpje and friends..![]()
Oke, ik kijk wel eens mee naar gossip girl, maar zo erg is dat niet..
Verwijderd
Ik doe ook even met je mee dan, wil de komende weekjes ook even flink levelen en een paar keer prestigen, maar voor mij is HQ toch wel het beste (ty beanyreemprive schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:10:
Ik zie net dat ze zijn gereset(week), dus nu kan ik kijken waar het verschil ligt op Nuke Only.
Wat ik ga proberen is:
HQ
Dom
FFA
TDM
Ik neem aan dat Challenges enzo niet meetellen?
Sommigen spelen niet om het levelen. Het blijft een shooter en geen grind RPG. En als je alles hebt kan je gewoon lekker casual spelen in plaats van dat je steeds tot een bepaald punt moet spelen zodat je weer alles hebt.bazs2000 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:41:
Ga toch in prestige, je krijgt er extra classes voor terug.
Die XP is niet voor niets gehaald, dit heb je gedaan om in prestige te kunnen gaan. Perks op PRO kost ook niet al teveel moeite (nouja, bij sommige wel) dus ook dat is geen probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen blijven hangen op lvl50 zonder prestige.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Samer here, alleen ik wil graag die goude camo dus dat word nog veel grinden tot ik casual kan spelen ;Dvinom schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:16:
Ik grind altijd tot een bepaalde prestige en dan ga ik casual spelen ^^.
Nee hoor, heb je zo bij elkaar geveegd. Een paar high roller wager matches en je hebt zo 100k.MicScott schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:35:
50.000 cod punten.. Zwaar veels te veel!
Sowieso moet je toch prestige 15 zijn of niet?chimera2 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:34:
wat kost nou een gouden cammo?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
ik blijf meestal op level 50 hangen totdat mn lifetime challenges aan de deur kloppen. Als je die in het begin van je nieuwe prestige haalt, gaan de eerste levels supersnel. Voor je het weet heb je dan weer de famas...m4yall schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:08:
Precies alle argumenten die ik ook tegen mezelf aangooi
Denk dat ik toch nog maar 1x op de knop ga drukken.. Er staan direct twee perks in de rij om PRO te worden (Ghost en Sleigth of Hand). Die twee doen mijn speelstijl goed..
Die gouden cammo's zal ik nooit bij aankomen, lvl 15 heb ik gewoonweg de tijd niet voor. Op zich wel jammer, zag gisteren in de killcam iemand met een gouden famas.. Het heeft wel iets..
Kan ik naast al mijn classes ook vaarwel zeggen tegen 80k cod punten.. Nog maar layers kopen die ik toch niet gebruik
nee vanaf prestige 14 kan je ze kopen. maar ze kosten 50k cod points dus prijzigFragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:07:
Sowieso moet je toch prestige 15 zijn of niet?
Ik speel deze week wat minder.. misschien morgen ochtend weer.. heb late dienst deze week..reemprive schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:59:
[...]
In elk geval kom ik vaker langs als jij daar zit, was wel lachen.
Ik ga een keer proberen wat per muut meer XP oplevert, Nuketown Dom of HQ. Ik denk zelf Dom, hoewel HQ per potje meer oplevert is Dom heel snel voorbij. Misschien als je met een Team speelt wat de Hq snel na online gaan capt en houdt tot het offline is kan je wel veel punten binnen harken. Maar op Nuketown pubs is dat vrij zeldzaam.
Ik prefereer zelf de galil, zelfs tot lvl44 wanneer de commando pas vrij komt.KingKoning schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:30:
[...]
ik blijf meestal op level 50 hangen totdat mn lifetime challenges aan de deur kloppen. Als je die in het begin van je nieuwe prestige haalt, gaan de eerste levels supersnel. Voor je het weet heb je dan weer de famas...
In de eerste omloop ook veel met de Galil gespeeld. In presige 1 vooral met de Famas. Speelt op de eea manier gewoon erg fijn.FragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:21:
[...]
Ik prefereer zelf de galil, zelfs tot lvl44 wanneer de commando pas vrij komt.
Verwijderd
bij mijn eerste prestige heb ik de galil tot lvl 50 gebruiktFragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:21:
[...]
Ik prefereer zelf de galil, zelfs tot lvl44 wanneer de commando pas vrij komt.
Ik heb daar meestal de AK-74u gebruikt, maar dat was totdat ik de Galil ontdekte.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:27:
[...]
bij mijn eerste prestige heb ik de galil tot lvl 50 gebruikthaast niets anders.
Ik vind de galil met silencer net zoals de mp5k in mw2 erug sterkFragNeck schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:30:
[...]
Ik heb daar meestal de AK-74u gebruikt, maar dat was totdat ik de Galil ontdekte.
Ik speel eigenlijk alleen maar HardCore, en dan is een galil met silencer echt super accuraat.
Ik heb dan ook geen warlord nodig voor silencer en red dot of reflex scope, omdat ik alleen silencer heb.
Verwijderd
Ik ben lekker blijven hangen bij prestige 1 lvl50. Vind het wel best. Hem nu 6 classes allemaal netjes ingesteld zoals ik ze wil hebben en heb geen zin om steeds weer opnieuw te levelen en alles in te stellen.bazs2000 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:41:
Ga toch in prestige, je krijgt er extra classes voor terug.
Die XP is niet voor niets gehaald, dit heb je gedaan om in prestige te kunnen gaan. Perks op PRO kost ook niet al teveel moeite (nouja, bij sommige wel) dus ook dat is geen probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen blijven hangen op lvl50 zonder prestige.
Fringe is mijn favoriete serie! Dat kijk ik ook altijd met mijn vrouw. Na vanavond loop ik gelijk met de VS.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:59:
[...]
Haha ja tactical mask is ook erg handig ja, helemaal als je op stap bent....
Maar idd nu je het zeg volgens mij nadat first strike is uitgekomen is volgens mij nuketown bij mij ook niet meer voorbij gekomen.
Ben van de week samen met mijn vriendin aan Fringe begonnen. goede serie...
[ Voor 5% gewijzigd door codex op 07-04-2011 20:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
:Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:05:
Welkom bij XBL, waar de mute knop je vriend is.
...
Hij is dan ook geen die-hard BLOPS speler... Crisis is 1 van de leukste maps
Crisis is inderdaad wel leuk. Laatst een keer met Ghost Pro, Ninja, SoH alleen maar de buitenste 'ring' gelopen. Eindresultaat was 26-2. Vaak genoeg dat je in de buurt was bij de spawn van de tegenpartij en iedereen als een kip zonder kop in mijn vizier rende. De famas met silencer wist er wel raad mee..beany schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:55:
[...]
Hij is dan ook geen die-hard BLOPS speler... Crisis is 1 van de leukste maps
[ Voor 15% gewijzigd door martijntjuhh op 08-04-2011 10:01 ]
Het is bedoening, niet bedoeling
Verwijderd
Verwijderd
Hackers hebben sony gewaarschuwd als ze de rechtzaak door zouden zetten tegen de persoon die de PS3 had gehacked. Waarschijnlijk daad bij woord gevoegd?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:09:
heeft iemand een idee waardoor het komt dat de server eruit ligt?
en is dit alleen op de ps3, of ook op de andere platformen?
iemand enige info hierover kunnen vinden/gelezen??
XBL: MRE Inc
Ik las op nu.nl dat ze PSN niet wouden aanvallen, zodat PS3 gebruikers er niet de dupe van worden. Misschien toch voor alle zekerheid platgelegd door Sony?m4yall schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:34:
[...]
Hackers hebben sony gewaarschuwd als ze de rechtzaak door zouden zetten tegen de persoon die de PS3 had gehacked. Waarschijnlijk daad bij woord gevoegd?
Het is bedoening, niet bedoeling
Verwijderd
Zonder te zoeken stuitte ik gisteren hierop (op 1 van de meest gangbare nieuwssites van Nederland:D)Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:09:
heeft iemand een idee waardoor het komt dat de server eruit ligt?
en is dit alleen op de ps3, of ook op de andere platformen?
iemand enige info hierover kunnen vinden/gelezen??
Verwijderd
Dat vroeg ik mij dus ook al af. Heb de gouden cammo's nog niet zo vaak voorbij zien komen maar ze lijken me erg opvallend. Zal terzijnertijd er nog eens overnadenken. Misschien dat ik alleen die van de Galil neem omdat die me de meest kills heeft 'gegeven'. Maar goed dat gaat nog wel even duren, zit pas op P6.reemprive schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:28:
[...]
Fringe is mijn favoriete serie! Dat kijk ik ook altijd met mijn vrouw. Na vanavond loop ik gelijk met de VS.
Ik vind die gouden camo's waardeloos, veel te opvallend.
Leek gisteravond wel also ik een aimbot had, was gewoon niet normaal. Speel eigenlijk alleen nog maar Hardcore. Alleen DOM wil ik nog wel spelen met Gotlive members. We zaten gister nog in jouw lobby, maar je was er niet ofzo, dus zijn Guustav en ik maar samen gaan domineren.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:50:
[...]
__
MRE; yups, daarom speel ik nooit Domination met minder dan 3 man. Er lopen teveel vreemde types rond die de objectives links laten liggen. Had gisteren ook zo een avond dat ik alles raakte. Is lekker heh?Kwam in een potje TDM op Hanoi. 38-4. Had maar 3 streepjes. Daarna begon mijn router helaas op te spelen en kon ik niet maximaal profiteren van mijn plotseling ingetreden vliegensvluggevingers en supersonischtactischvernuftigheid. Zeker weten dat het vanavond een stuk minder goed zal gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 08-04-2011 12:38 ]
Verwijderd
Raar is dat toch soms. Soms potjes er tussen zitten waarin je alles lijkt te raken. Neem je even pauze om de ps3 een paar uurtjes later weer aan te slingeren en dan gaat het opeens een potje beroerd. Tuurlijk hangt het ook af van tegenstanders, wellicht factor geluk maar het lijkt soms of je ook wel in 'vorm' kunt zijn, of uit vorm. Zeg maar net als voetballers in vorm kunnen zijn(alhoewel dit ook wel door de zogenaamde kenners als onzin wordt bestempeld).MRELynx schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:36:
[...]
Leek gisteravond wel also ik een aimbot had, was gewoon niet normaal. Speel eigenlijk alleen nog maar Hardcore. Alleen DOM wil ik nog wel spelen met Gotlive members. We zaten gister nog in jouw lobby, maar je was er niet ofzo, dus zijn Guustav en ik maar samen gaan domineren.
Precies. In HC is het gewoon 9/10x raak als je schiet en instant kill.-TheNose- schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:52:
Lag speelt toch ook mee hoor, zeker op de consoles. Soms heb je zoiets van wtf ik raak niks om dan later een tegenstander recht in je vizier te hebben, een magazijn op hem leeg knalt terwijl de kogels gewoon door hem heen lijken te gaan. Vervolgens zie je in de kill cam dat hij al lang niet meer voor je stond maar naast je.
Daarom alleen nog hardcore, heb ik ook geen last meer van frustrerende kill cam momenten.
Valt wel mee, bepaalde maps is goed op te rushen. Je overvalt mensen dan namelijk op plekken waar ze je (nog) niet verwachten. Ik ben zelf ook graag aan het rushen, en op maps als Havana, Summit, Firing range kan je met een Spas flinke schade aanrichten in het kamp van de tegenstander.m4yall schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:32:
Ik twijfel nog om van softcore naar hardcore over te gaan. Heb soms ook schoon genoeg van "de hele clip in iemand jagen totdat ie omvalt", maar als vervent sprinter word ik denk ik voer voor de mensen die het iets tactischer aanpakken..
Laatst een keer gun game geprobeerd maar dat was niets voor mij. Kwam maar niet van die revolver af...
Ik ga de aim assist denk ik ook uitzetten.. vooral als er twee mensen bij elkaar staan is het vervelend...
De Spas is echt mijn wapen op Launch. Ben de hele tijd te vinden op het middenstuk en de kleine gangetjes die daaraan grenzen. ik zal morgenochtend eens kijken of hardcore een test wordt of dat het bevalt..MicScott schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:36:
[...]
Valt wel mee, bepaalde maps is goed op te rushen. Je overvalt mensen dan namelijk op plekken waar ze je (nog) niet verwachten. Ik ben zelf ook graag aan het rushen, en op maps als Havana, Summit, Firing range kan je met een Spas flinke schade aanrichten in het kamp van de tegenstander.
Zal ook wel aan het speltype liggen maar zelf vind ik dat launch te veel middellange afstanden heeft om een Spas te gebruiken. (Ik speel voornamelijk S&D)m4yall schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:46:
[...]
De Spas is echt mijn wapen op Launch. Ben de hele tijd te vinden op het middenstuk en de kleine gangetjes die daaraan grenzen. ik zal morgenochtend eens kijken of hardcore een test wordt of dat het bevalt..
Weet je de eigenaar van die server? Clannaam of zo? Meestal hebben ze een website/forum. Misschien dat je je daar kan meldenvinom schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:32:
Aww man, ik ben gebanned van mijn favorietse S&D server
Reden? Geen idee, maar ik kreeg regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik een wallhack zou gebruiken...erg jammer zeg. Er zijn maar weinig 12 player sofcore S&D servers te vinden die 24/7 volzitten.
Team-24.com. Ik zal is een kijkje nemen.beany schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:33:
[...]
Weet je de eigenaar van die server? Clannaam of zo? Meestal hebben ze een website/forum. Misschien dat je je daar kan melden
[ Voor 10% gewijzigd door vinom op 08-04-2011 14:37 ]
Ik speel eigenlijk alleen maar TDM en Domination (Ground war). Lekker druk bevolkt. Op Launch zijn er ook games dat je inderdaad niet met de Spas uit de voeten kan. Het ligt ook volledig aan de tegenstander. Is het de Spas niet, dan is het wel de MPL met rapid fire en grip.MicScott schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
[...]
Zal ook wel aan het speltype liggen maar zelf vind ik dat launch te veel middellange afstanden heeft om een Spas te gebruiken. (Ik speel voornamelijk S&D)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq