Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.575 views

Anoniem: 337891

MRELynx schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:26:
[...] Maare, tis alweer een tijdje geleden dat we met gotlive een paar leuke potjes gespeeld hebben, althans voor mij wel. Wordt wel weer eens een keer tijd binnenkort ?
Zekers. We spelen nog regelmatig hoor. Maar wel redelijk wat Crysis 2 op het moment. Zou zeggen join de party als je mensen online ziet en we kunnen los. :)

(Zo veel fijner om met anderen te spelen. Ook al zitten we niet enorm 'tango's in B4' oid te roepen. Klein beetje samen werken betekent gewoon gemakkelijker winnen :P)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 17:19

Phyxion

_/-\o_

reemprive schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:16:
De enige reden waarom texture hacks niet worden gebanned door VAC is omdat VAC niet kan oordelen of het een normale skin betreft of een skin uitsluitend bedoeld om een oneerlijk voordeel te krijgen tov je tegenstanders. Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit vanuit IW en 3arch als een hack wordt gezien. Het feit dat VAC er niets mee kan betekent niet dat het zomaar toegestaan is.
Valve/Steam heeft al een aantal keer toegezegd dat texture hacks niet cheats zijn en dat ze er niks aan gaan doen. Ze hebben bij source based games hier sv_pure voor ingezet en dat Treyarch zo lui is om dat niet in te bouwen maakt Valve niks uit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Wat ik wel grappig vind is dat we sinds vandaag nummer 1 staan op gametracker.com van de NL servers :D
We staan 119e van alle servers. We bestaan nog maar sinds eind januari dacht ik. het is ook nog een Sniper only server.. :p

hieronder staat de link
http://www.gametracker.com/search/blackops/NL/

http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.111.18:3074/b_560_95_1.png

[Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 04-04-2011 15:27]

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Phyxion schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:46:
[...]

Valve/Steam heeft al een aantal keer toegezegd dat texture hacks niet cheats zijn en dat ze er niks aan gaan doen. Ze hebben bij source based games hier sv_pure voor ingezet en dat Treyarch zo lui is om dat niet in te bouwen maakt Valve niks uit :)
Ja dat bedoel ik, VAC doet er niets aan. Dat betekent niet dat IW en Treyarch het goed vinden. Maar inderdaad, ze zijn lui. Bij games als CSS bepaalde de serverconfig of gewijzigde textures(mods) zichtbaar waren. Dit moet ook te implementeren zijn bij COD, maar aangezien het op de PC is boeit het hen denk ik vrij weinig.

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-11 13:51

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

falcon123 schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:25:
Wat ik wel grappig vind is dat we sinds vandaag nummer 1 staan op gametracker.com van de NL servers :D
We staan 119e van alle servers. We bestaan nog maar sinds eind januari dacht ik. het is ook nog een Sniper only server.. :p

hieronder staat de link
http://www.gametracker.com/search/blackops/NL/

[afbeelding]
Hey, hier ben ik ook al een paar keer geweest. Lekker chaotisch op sommige momenten. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Een tijd lang geen hacker tegengekomen, maar ze zijn er nog wel hoor :)

• Moohtje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-12 21:30

Moohtje

Just Mo

Wat is de makkelijkste manier om First Strike te kopen voor de ps3 ?

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:51

Mystikal

It never hurts to help

vinom schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:40:
[video]
Lache filmpje! _/-\o_

Triest figuur... |:(

Basement Bios ---- Exo-S

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

vinom schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:40:
[video]
Ik dacht net hetzelfde, tot vandaag en gisteren.
Gisteren een gast op nuketown die constant begon te prefiren. Had aan UAV kunnen liggen maar t was wel heel verdacht. Nu net een gast "Swiney". Elke keer headshot, en elke keer dat ik door hem gekilld werd was het door bosjes of muurtjes. Hij haalde ook heel rare toeren uit met zijn wapen (als je heel snel links & rechts gaat gaat je wapen "opzij", dat deed hij heel de tijd"). Obvious aimbot dus, ga zo eff filmpje bakken. :(
edit : niet dus, theater blijft maar de file downloaden :F

[Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 04-04-2011 21:17]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Moohtje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-12 21:30

Moohtje

Just Mo

Moohtje schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:16:
Wat is de makkelijkste manier om First Strike te kopen voor de ps3 ?
laat ik het zo zeggen, weet iemand nog een site die de Psn card (eu) van €20,- nog op voorraad heeft ?

• codex
  • Nu online
Er zijn idd een paar hackers actief. Je komt ze eigenlijk alleen tegen op Nuketown. Je heb ook zo'n kneus met de naam Fck, die eindigd met 180 - 2 ofzo. Hij zit wel eens in HC servers, dan ga ik hem constant teamkillen of juist voor hem hangen. Zijn aimbot schiet dan wel een keer door mij heen vijanden neer, met als gevolg een kick.

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-12 20:54
Ziek, maar lijkt wel of ie oneindig heeft. Of pakt ie em steeds weer op? (speel nooit tomahawk..)

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:33

Frostbite

🤦🏻‍♂️

hij blijft er maar mee gooien?

Dacht dat je hem eenmaal kon gooien en daarna weer moest oppakken. Maar ik zie hem achter elkaar gooien?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• vinom
  • Nu online
Scavenger Pro plus Warlord Pro denk ik?

• w_besemer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06-2013
vikstar123 is echt een legende! echt niet normaal wat die gast doet.

Edit: Is de PSN server down?

[Voor 19% gewijzigd door w_besemer op 04-04-2011 23:25]

Niet geremd door enige kennis van zaken

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 14:33
Eerst de commentaren hier gelezen en erna het filmpje gekeken maar het valt me toch tegen. Ja natuurlijk zijn de streaks vet en knap maar de tegenstanders zijn vaak ook wel extreem matig. Vele kills zijn na tegenstanders te blinden / concussionen waarna ze totaal niet terug schieten, ok je moet nog maar even 3x precies raak gooien maar zonder dat ze iets doen is het makkelijker dan wanneer ze alledrie op jou schieten. Ook 6 man backstabben op die trap zonder dat er 1 omdraait getuigt niet van geweldige tegenstand. Desondanks toch netjes gedaan maar OMG-gevoel heb ik toch niet

Ondanks dat ik niet zo heel vaak met tomahawk speel (en er dan maar 1 heb) maak ik ook wel eens wat kills met dat ding die filmpje waardig zijn, dus als ik continu met scavenger en warlord zou spelen zou je ook wel eens in zo'n situatie kunnen belanden. Die kill in Launch die via de grond kaatst is wel uber maar of die zo bedoelt is komen we nooit achter.

Zo, net aangeschaft voor de PC.

Nog wat aan het klooien met de instellingen. Maar, man wat is dat wennen. Voel me weer een noobje nu ik mijn vertrouwde controller niet meer heb. :)

Snel vraagje, klopt het dat je niet kunt instellen dat je alleen sprint terwijl je shift ingedrukt houdt? Heb nu een soort toggle erop zitten lijkt het. Dus ik druk 1 keer op shift en hij blijft maar door sprinten.

• Jungelman
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 14:13
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:17:
Snel vraagje, klopt het dat je niet kunt instellen dat je alleen sprint terwijl je shift ingedrukt houdt? Heb nu een soort toggle erop zitten lijkt het. Dus ik druk 1 keer op shift en hij blijft maar door sprinten.
Volgens mij als je shift in houd ren je.
Als je Marathon Pro heb zou je bijv. caps lock als toggle kunnen gebruiken, dat je altijd aan et rennen bent.

• Quido
w_besemer schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:12:
vikstar123 is echt een legende! echt niet normaal wat die gast doet.

Edit: Is de PSN server down?
[url]http://arstechnica.­com/tech-policy/news/2011/04/anonymous-attacks-sony-to-protest-ps3-hacker-lawsuit.­ars[/url]

• Ronald_O
  • Laatst online: 07:48
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:17:
Dat klopt inderdaad. :)

• w_besemer
Quido schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 02:31:
[...]

[url]http://arstechnica.­com/tech-policy/news/2011/04/anonymous-attacks-sony-to-protest-ps3-hacker-lawsuit.­ars[/url]
Deze link doet het niet volgens mij ;)

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

Leuk als je op forum bent.., op werk.., met bruno mars-grenade! hahaha, sorry moest het ff kwijt!
Je moet voor de hilariteit het nummer eens opzetten..

anyhow, back to work!

• w_besemer
Haha ik heb een heerlijk dagje vrij vandaag, dalijk ff wat dingen regelen en dan een nieuwe prestige beginnen :D

• delaitinho

delaitinho

w_besemer schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:22:
Haha ik heb een heerlijk dagje vrij vandaag, dalijk ff wat dingen regelen en dan een nieuwe prestige beginnen :D
scheelt dat ik al 15th ben.. voor mij gelden er nu andere regels;)
Speel eigenlijk alleen nog maar als me maten willen codden..

• Obscure
  • Laatst online: 29-08 19:22

Obscure

Twinkie??

reemprive schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:41:
Er zijn idd een paar hackers actief. Je komt ze eigenlijk alleen tegen op Nuketown. Je heb ook zo'n kneus met de naam Fck, die eindigd met 180 - 2 ofzo. Hij zit wel eens in HC servers, dan ga ik hem constant teamkillen of juist voor hem hangen. Zijn aimbot schiet dan wel een keer door mij heen vijanden neer, met als gevolg een kick.
idd die kwam ik gisteren ook tegen(3de x in een week), ik d8 nog ff een match doen voor gaan slapen. joint hij (en nog een andere aimbot) in de game. natuurlijk de hele match verkloot.... ik report ze ook met liefde (en dan probeer ik bijv de aimbot teamkillen op mij zodat ze weg zijn).

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-12 20:07

superwashandje

grofheid alom

eensch, verder wel leuk in elkaar gezet filmpje alleen die stomme rondjes draaien om daarna een kill te maken snap ik nooit. 8)7

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• codex
  • Nu online
Cool die tomahawk kills! Bij de effectiviteit in objective based games durf ik mijn vraagtekens te plaatsen, maar ik doe het hem niet na.

Ik speel veel Nuketown HC Domination en ik heb een setup ontdekt waarmee ik me net een hacker voel :)

Stoner + Extended Mags
CZ75 + Extended Mags
Flak Jacket Pro
Sleight hands Pro
Tactical Mask Pro
Smoke voor het cappen van B en Semtex voor het defenden van B :P

Met die setup zijn 9 van de 10 potjes winst, ook al vertikt mijn team het om te defenden of cappen. Tussen de 70 en 150 kills per potje, echt een aanrader!

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:36
reemprive schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:59:
Cool die tomahawk kills! Bij de effectiviteit in objective based games durf ik mijn vraagtekens te plaatsen, maar ik doe het hem niet na.

Ik speel veel Nuketown HC Domination en ik heb een setup ontdekt waarmee ik me net een hacker voel :)

Stoner + Extended Mags
CZ75 + Extended Mags
Flak Jacket Pro
Sleight hands Pro
Tactical Mask Pro

Met die setup zijn 9 van de 10 potjes winst, ook al vertikt mijn team het om te defenden of cappen. Tussen de 70 en 150 kills per potje, echt een aanrader!
Dit is toch gewoon de setup wat een andere tweaker al als "the tank" omschreef?

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• codex
  • Nu online
Nee, ik heb ff gezocht en het was in dat geval de M60 en Hardened Pro. Beide zou ik niet gebruiken op HC, te traag tenzij je op 1 plek wil liggen. ADS is met de M60 al traag, zonder SH Pro duurt het helemaal een eeuwigheid. De Stoner speelt net zo makkelijk als een AR.

• Obscure

Obscure

Twinkie??

reemprive schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:59:

Stoner + Extended Mags
CZ75 + Extended Mags
Flak Jacket Pro
Sleight hands Pro
Tactical Mask Pro

ik gebruik altijd bij hc nuketown:
famas + dual mag (of aug + dual mag)
CZ75 + dual wield (was een test, meestal heb ik python met fast reload)
flakjackert (pro heb ik nog nie)
sleight hand pro
tactical mask (pro heb ik nog niet)
verder heb ik flash (gooi ik altijd als ik B overneem)
en frag (te lui om die te veranderen)

ik ik heb denk ik ongeveer 2/3 van de potjes wint puur zoals je al zegt je team mates falen vaak op def of pakken, en kills verschillend :p van 50 tot 100 ligt natuurlijk aan hoeveel campers er rond lopen en last stand gastjes
-TheNose- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:34:
klopt in gewone maps word dit wel tank genoemd :p maar bij nuketown is dit meestal de rush setup (teminste daar gebruik ik hem voor)

meschien hebbe sommige me wel eens gezien op hc nuketown
ik speel laatste tijd onder de naam: sakamoto
(ik ben wel eens black tiger tege gekomen zover ik me herinder) :+

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

-TheNose- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:34:
[...]

Hmm, met een AK74u, loop ik ook 'altijd' boven de 100 kills en dan gebruik ik geen choppers (!). Dat kan je zo naar de 150 of 200 laten schieten...

Non hc overigens. Ik weet niet of dat (op dit gebied) nog wat uitmaakt..

Basement Bios ---- Exo-S

• Quido

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

Obscure schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:47:
[...]

ik gebruik altijd bij hc nuketown:
famas + dual mag (of aug + dual mag)
CZ75 + dual wield (was een test, meestal heb ik python met fast reload)
flakjackert (pro heb ik nog nie)
sleight hand pro
tactical mask (pro heb ik nog niet)
verder heb ik flash (gooi ik altijd als ik B overneem)
en frag (te lui om die te veranderen)

ik ik heb denk ik ongeveer 2/3 van de potjes wint puur zoals je al zegt je team mates falen vaak op def of pakken, en kills verschillend :p van 50 tot 100 ligt natuurlijk aan hoeveel campers er rond lopen en last stand gastjes

[...]

klopt in gewone maps word dit wel tank genoemd :p maar bij nuketown is dit meestal de rush setup (teminste daar gebruik ik hem voor)

Was jij niet een enorme flamer?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Zijn er mensen die een 'curse' list hebben. Een lijst in TXT format, waar een hoop scheldwoorden in staan (zowel nederlands als engels?). Ik wil die eigenlijk gaan toevoegen aan onze server, aangezien ik daar echt een hekel aan heb. Ik heb gegoogled, maar kon niet echt iets vinden. Al weet ik zeker dat ik wel eens zo'n lijst ben tegengekomen...

Sinds gisteren kan ik eindelijk weer op onze eigen server. Die hele Alterrcon tool deed het niet meer. Op meerdere pc's geprobeerd, maar ik kreeg geen connectie. Nu via de officiële rcontool connectie gemaakt en vervolgens via Rcon en het was opgelost.

Ik hoor het graag!

Basement Bios ---- Exo-S

• beany
  • Laatst online: 10:22

beany

Meeheheheheh

Mystikal schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:02:
Zijn er mensen die een 'curse' list hebben. Een lijst in TXT format, waar een hoop scheldwoorden in staan (zowel nederlands als engels?). Ik wil die eigenlijk gaan toevoegen aan onze server, aangezien ik daar echt een hekel aan heb. Ik heb gegoogled, maar kon niet echt iets vinden. Al weet ik zeker dat ik wel eens zo'n lijst ben tegengekomen...

Sinds gisteren kan ik eindelijk weer op onze eigen server. Die hele Alterrcon tool deed het niet meer. Op meerdere pc's geprobeerd, maar ik kreeg geen connectie. Nu via de officiële rcontool connectie gemaakt en vervolgens via Rcon en het was opgelost.

Ik hoor het graag!
Ow ja, leuk... kicken op scheldwoorden...

1 of andere irritante puber:
k*nker zooi
IK:
Is het nou echt nodig om met kanker te schelden?
Resultaat: irritante puber blijft zitten vanwege het *'tje. Ik word gekicked vanwege het gebruik van het woord 'kanker'.

Kortom: actief de admin uithangen helpt veel beter dan allerlei scripts.

• mhoogendam
  • Laatst online: 06-12 15:58
Waar zijn de goede tijden voor admins toch gebleven, toen we de texten van de server bezoekers nog automatisch konden laten aanpassen. (MoH:AA)
cheater > fijne vent
Ziekte zoals hierboven > enge ziekte

Delerium Steam Profile BF4 profile

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

beany schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:05:
[...]

[...]

IK:

[...]

Resultaat: irritante puber blijft zitten vanwege het *'tje. Ik word gekicked vanwege het gebruik van het woord 'kanker'.

Tsja, dat jij niet zo scherp ben op dat moment, kan de admin niets aan doen natuurlijk :P.
Natuurlijk, hangen we de actieve admin uit, maar ik ben nu eenmaal niet altijd ter plekke.

Basement Bios ---- Exo-S

• codex
  • Nu online
scheldwoord werkt wel hoor, je moet alleen variaties toevoegen:
K A N K E R
K*nker
K4nker
etc

Speel ik net een rondje met Eindbaas, stonden we op 197 ofzo met een complete wipeout van het andere team(we stonden iets van 197/100 qua objective en allebei op iets van 120 kills) maak ik net een TK te veel.... Hinderlijk!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm ik zie ook vaak KK voorbijkomen ... :/

Maar goed ik zelf hou het bij k.. (iets met vleesch) wat ik zo nu en dan maar in de chat gooi.
Zeker als je net twee passen doet in HC en je al neergemaaid wordt (en dat gewoon 4 keer achter elkaar)

[Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 05-04-2011 13:53]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Obscure schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:47:
Hmm, zegt me niks, je hebt in ieder geval geen blijvende indruk achter gelaten.....

PS -> gratis tip voor je

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 12:42
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:52:
Hmm ik zie ook vaak KK voorbijkomen ... :/

Maar goed ik zelf hou het bij k.. (iets met vleesch) wat ik zo nu en dan maar in de chat gooi.
Zeker als je net twee passen doet in HC en je al neergemaaid wordt (en dat gewoon 4 keer achter elkaar)
Af en toe vloek ik nog wel eens, maar pas wanneer het echt mis gaat met de spawns of zo, of als m'n team maten mij 3x achter elkaar neermaaien van dichtbij.

Het heeft weinig zin om te schelden om je eigen stommiteiten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• delaitinho

delaitinho

FragNeck schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:06:
[...]

Af en toe vloek ik nog wel eens, maar pas wanneer het echt mis gaat met de spawns of zo, of als m'n team maten mij 3x achter elkaar neermaaien van dichtbij.

agree.. ik merk dat ik dan juist alleen maar slechter ga spelen. Is ook wel logisch.
Maar moet toch eerlijk toegeven dat af en toe als ik echt gek word er een hele lijst uitgooi.., mooi dat je op ps3 niet gekickt wordt 8)

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

beany schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:05:
[...]

[...]
IK:
[...]
Ja, daar kwam ik zelf ook al achter toen ik m'n badword filter testte. Ik vond het niet leuk uit m'n eigen server geflikkerd te worden :+

Van 't weekend had ik trouwens ook een heldhaftige. Een of ander ventje zit de hele tijd mensen voor kankerhomo en soortgelijk moois uit te maken, dus ik zeg daar wat van, antwoordt hij: "Ja vechten joh!" ... :?
OK, dan vechten we het verbaal wel even uit. Hij schrijft "kutflikker" en ik schrijf "!ban Mason" en toen was het stil. Ik verklaar mezelf dan maar tot winnaar. :+

Overigens, ik scheld helemaal nooit in-game via de text chat, ik zie ook het nut er niet van in: je hebt een headset op je dop en je kunt je uiten tegen mensen die het wél boeit hoe je je voelt (voornamelijk omdat ik met m'n vrienden meestal niet in één team zit, zodat je een beetje lol van anderman's frustratie hebt) en de mensen die je niet op voice hebt die boeit het geen flikker. bovendien ga je door al dat typen ook bepaald niet beter spelen ofzo.

[Voor 19% gewijzigd door KnetterGek op 05-04-2011 14:25]

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:48

Roshnak

PSN: Roshgill

Waar kan ik eigenlijk mijn eigen server huren?
En wat kost dat?

• Ronald_O
Roshnak schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:24:
En wat kost dat?
Gameservers.com kost je ongeveer 11,- voor een ranked server.

Ik hoor het graag!
Bij de alterrcon tool zit een hele lijst die kun je zo overzetten ;)

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Roshnak schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:24:
En wat kost dat?
www.gameservers.com/blackops

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Obscure

Obscure

Twinkie??

MicScott schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:39:
Was jij niet een enorme flamer?
waar op tweakers of op cod zelf?
en ja op cod flame ik vaak tegen die gasten die hacker roepen.
maar meestal in cod hou ik me stil want ik zit tenslotte te gamen en niet in een chat room :+
op tweakers probeer ik het niet te doen :p maar zou wel kunnen toen met fastfred als een flame kan worden gezien.
Frentik schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:55:
Hmm, zegt me niks, je hebt in ieder geval geen blijvende indruk achter gelaten.....

PS -> gratis tip voor je
het waren ook maar 2 matches of zo (denk ook wel goed 2 weken geleden).
link kan ik niet openen, geblokt (zal vanavond wel kijken)

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:48

Roshnak

PSN: Roshgill

jammer of je moet een CC hebben (heb ik niet)
of je moet via paypal het kopen (en ik heb het niet zo op paypal)

helaas

Paar keer ben ik geowned op de PC. Maar toen kwam er een map die ik beter kende dan de tegenstander. Lekker met de Enfield raggen 23-4 op Kowloon.

Valt me op dat het wel degelijk anders speelt op PC dan Xbox. Omdat aimen zoveel sneller gaat wordt er iets meer gecampt. Gebeurt op xbox ook wel, maar daar kun je makkelijker een camper neerhalen lijkt het. Misschien gewoon gewenning. 1 tegen 1 verlies ik het momenteel vrij vaak. De snelheid van dropshotten, springen etc moet ik nog onder de knie krijgen. Ook strafen en hipfiren is even wennen. Wel chill om direct in een potje te zitten ipv dat ellendige matchmaking.

Net de Famas unlocked dus we gaan zien of het aan de brakke Enfield lag dat ik niet best was of gewoon aan brakke skills. :P

• -TheNose-
Lijkt mij ook dat de pc wel heel anders speelt. Zeker als ik de scores hier langs zie komen van 100-200 kills. Ik speel op de Xbox en ben trots als ik een potje 30 kills haal. De groep waarmee ik speel is vele malen beter, als team spelen we het andere team vaak helemaal weg, maar dan nog hebben onze beste spelers nog maar 55 kills of zo.

• FragNeck
  • Laatst online: 03-05 12:42
-TheNose- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:46:
Lijkt mij ook dat de pc wel heel anders speelt. Zeker als ik de scores hier langs zie komen van 100-200 kills. Ik speel op de Xbox en ben trots als ik een potje 30 kills haal. De groep waarmee ik speel is vele malen beter, als team spelen we het andere team vaak helemaal weg, maar dan nog hebben onze beste spelers nog maar 55 kills of zo.
200 kills? Ik denk dat je je vergist.

Ik heb voor zowel de X360 Black Ops, als voor de PC... (ja, ik heb het spel 2x).
Het verschil zit hem inderdaad in de aim. Een tobo + muis is vele malen accurater dan een controller. Echter zit er op de x360 een 'auto-aim', waardoor je crosshair enigszins automatisch richting de vijand gaat op sommige momenten.

Wat je ziet is dat snipers op de console lastiger snel kunnen richten dan op de PC.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

-TheNose- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:46:
Let op, dit zijn ook uitzonderingen en ALLEEN! te halen op Nuketown demo of domi...
Maar ik heb 200 kills langs zien komen. Ik was dan al blij met 114 kills ofzo. Maar die hadden dan 2 of 3 choppers gehad en je kan zomaar een killetje of 30 opharken met met zo'n chopper....
Ronald_O schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:25:
[...]
Bij de alterrcon tool zit een hele lijst die kun je zo overzetten ;)
Daar heb ik het inderdaad eerder gezien, maar kon het nu niet meer vinden!

Hetzelfde als met de 'reserved slots' Dat heb ik ook nooit begrepen hoe dat nu PRECIES werkt. Iemand daar een handleiding voor?

[Voor 97% gewijzigd door Mystikal op 05-04-2011 15:32]

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

dubbelpost...

[Voor 92% gewijzigd door Mystikal op 05-04-2011 15:14]

Basement Bios ---- Exo-S

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

FragNeck schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:06:
[...]

Ik scheld eerder om het feit dat je niet eens een kans krijgt na een spawn (vanwege de spawnkillers)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik hoor het graag!
Ik vind dit een goed initiatief, maar maak dan zeker wel een 3x limit ofzo. Dat je 1x fuck zegt omdat je iets belachelijk hebt gedaan en je meteen uit de server wordt geknald is niet erg fijn... Dat je daarintegen een beleefde "watch your language, 1/3 warnings" terugkrijgt is beter.

• vinom
  • Nu online
Call of Duty: Black Ops Escalation zo heet de tweede map pack die per ongeluk is aangekondigd door GAME Australië.

De Australische webshop had een flyer van de map pack op hun site geplaatst. De map pack zal 5 maps bevatten genaamd Zoo, Hotel, Convoy, Stockpile en de zombie map Call of the Dead.

De map pack zal 3 mei op Xbox Live verschijnen. Later zal de DLC ook beschikbaar zijn op het PlayStation Network en de pc.

[Voor 7% gewijzigd door vinom op 05-04-2011 16:30]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oh geweldig. Kunnen ze met die xdoos en ps3 versie nu niet uitstellen tot die van de PC af is ?
Echt zielig vind ik dat :( "But Treyarch cares alot about the PC gaming community"... RIIIIIIGHT :F

Mavamaarten schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:34:
Oh geweldig. Kunnen ze met die xdoos en ps3 versie nu niet uitstellen tot die van de PC af is ?
Echt zielig vind ik dat :( "But Treyarch cares alot about the PC gaming community"... RIIIIIIGHT
Het gaat er niet om wat af is of niet. Microsoft heeft een deal met Activision. Microsoft heeft betaald om de mappacks eerder te krijgen op de Xbox dan op de andere platforms. Als je huilt, huil dan accuraat.

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zal in het vervolg beter mikken :F
Nee, maar echt eerlijk vind ik dat niet tov de PC gaming community. De xbox spelers zullen weeral twee maanden eerder kunnen spelen, een maand later de PS3 gamers en dan nòg eens een maand later de PC gamers. Noem jij dat eerlijk dan ? Dat geeft echt de indruk dat de PC gamers het uitschot zijn en niet meetellen.

• vinom
  • Nu online
Ik vind het niet zo'n hele erge ramp dat de Xbox hem eerder krijgt, maar wij hebben nog maar net de DLC en de volgende word alweer aangekondigd...dat vind ik echt waardeloos.

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad, maar da's waardeloos vanuit PC-perspectief. De xbox heeft hem al 2 maanden !
De xbox mag hem van mij ook wel eerder krijgen (contract) maar 2 maanden is wel héél erg veel.
Geef ze het een week of 2 op voorhand en ik vind het nog wel een OK deal... maar dit is gwn zielig :F

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ach ja, kan je twee maanden ter voorbereiding gameplay kijken/op de xbox spelen en dan ownen zodra de mappack uit is ;) :X

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Gundogan schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:47:
Ach ja, kan je twee maanden ter voorbereiding gameplay kijken/op de xbox spelen en dan ownen zodra de mappack uit is ;) :X
_/-\o_ _/-\o_

Mij maakt het ook niet zoveel uit dat we langer moeten wachten. Ik heb de nieuwe maps nog amper gespeeld. Wel merk ik grote performance verschillen met de mappacks tov de standaard mappen. Meer framedrops, met name op dat sneeuwveld is het afschuwelijk. Maar ook stadium heeft raar genoeg op sommige plekken framedrops...

Basement Bios ---- Exo-S

• Aardschok
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07-11-2017
Mwwa, wat ik wel matig vond was dat zelfs de PS3 het al een Xaantal dagen kon spelen voordat het uitkwam op de PC...

Dat XBox eerder komt, prima, word dik voor betaald door microsoft, maar PS3 en PC hadden tegelijk moeten komen

"Death is the greatest kick of all, thats why it´s saved for last"

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
Heerlijk een nieuw mappack , ik kan niet wachten en mijn mspoints liggen al geduldig klaar.
Hopen dat het leuke maps zijn.

• KnetterGek

KnetterGek

Hoezee, weer een mapppack dat 3 maanden later komt én dat ik gratis bij m'n server ga krijgen.
Kijken of ik die ook weer allemaal één avondje ga spelen en dan blij zijn dat ik er geen geld aan uitgegeven heb.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

KnetterGek schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:36:
Hoezee, weer een mapppack dat 3 maanden later komt én dat ik gratis bij m'n server ga krijgen.
Kijken of ik die ook weer allemaal één avondje ga spelen en dan blij zijn dat ik er geen geld aan uitgegeven heb.
Goede tip! Ik was het alweer vergeten!!! hahaha Die vorige had ik ook 2 keer..

Basement Bios ---- Exo-S

• -TheNose-
dennis585 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:51:
Heerlijk een nieuw mappack , ik kan niet wachten en mijn mspoints liggen al geduldig klaar.
Hopen dat het leuke maps zijn.
+1 Mijn points staan ook al klaar!

@pc gamers: Gaan we nu weer al die huilie huilie niet eerlijk posts krijgen? Of krijgen we weer posts dat deze mappack dan WEL gratis moet zijn voor de pc?
MS betaald hier heel dik voor, wees blij dat het maar 2mnd later is dat je het krijgt. :P

• bazs2000

bazs2000

-TheNose- Je gaat nu toch niet weer piepen dat er mensen zijn die het niet eerlijk vinden he? Tot nu toe ben jij 1 van de weinigen die zo tegen de PC spelers reageert en als jij niet wil dat de PC spelers zo blijven reageren dan zul je zelf ook de hand in eigen boezem moeten steken.

Ik ga de mappack iig wel kopen wederom.

[Voor 238% gewijzigd door bazs2000 op 05-04-2011 17:56]

• Kluutmaran
Nee hoor dat gezeur van PC spelers "wij zouden het gratis moeten hebben en waarom wij zo laat :( " vinden denk ik weinig console gamers en zelfs weinig pc gamers de moeite waard om te lezen. Ook 3x raden wie er de laatste DLC als laatste krijgt, moeten jullie dan weer gaan zeuren? Ik game op de PS3 en die liep in het begin vaak genoeg helemaal vast dan is het 1x klagen en hopen dat ze het fixen. Het is Nederlands om dan door te klagen maar klagen op iets waar wij met zijn allen toch niks aan kunnen veranderen heeft weinig nut he. Ik lees dat jullie er vaak ook veel plezier mee hebben, deel die momenten dan maar!

On: Ik weet niet of ik weer 15 euro ga betalen voor een aantal extra maps. Heb tegoed genoeg op PSN maar het blijven maar een paar maps en ze zien eruit als toch wat meer van hetzelfde.

• vinom
  • Nu online
What is this? Phase 1 of a possible Hastro patch?

[Voor 31% gewijzigd door vinom op 05-04-2011 20:29]

• bazs2000

bazs2000

Ik begin mij zo stilletjes aan wel af te vragen hoe de oplossing eruit gaat zien van de diverse mogelijkheden met betrekking op het gebruik van de mappacks want er zijn over niet al te lange tijde verschillende mogelijkheden.

Standaard
Standaard+DLC1
Standaard+DLC2
Standaard+DLC1+DLC2

Als je hierop een filter gaat zetten dan zijn er veel combinaties mogelijk wat het onoverzichtelijk gaat maken, bovendien zal het voor de spelers die geen DLC's hebben moeilijker worden om een server te vinden waarop zij zonder problemen kunnen spelen. Dit zal helemaal gelden voor de spelers die wel DLC2 kopen maar DLC niet hebben om maar een dwarsstraat te noemen.

Komen hierna de modtools of mogen wij wachten op DLC3?

@Kluutman, ik snap het helemaal alleen willen mensen soms hun hart luchten en dat gaat beter in een community dan tegen een boom. :)

• beany
  • Laatst online: 10:22

beany

Meeheheheheh

-TheNose- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:39:
[...]

+1 Mijn points staan ook al klaar!

@pc gamers: Gaan we nu weer al die huilie huilie niet eerlijk posts krijgen? Of krijgen we weer posts dat deze mappack dan WEL gratis moet zijn voor de pc?
MS betaald hier heel dik voor, wees blij dat het maar 2mnd later is dat je het krijgt. :P
Dat het niet gratis is, dat is nu wel duidelijk na de 1e DLC. Maar dat de DLC 2 maanden(!) na de xbox verschijnt is best wel irritant eigenlijk. Bij MW2 was dit 1 maand, wat opzich nog wel regelijk was.

Bij 2 maanden heb ik echt het idee dat ze geen ruk geven om de PC community.

En laten we niet vergeten dat xbox spelers ook vaak genoeg 'huilie huilie posts' hebben geplaatst. Ofterwel: laat een ieder zijn frustratie kunnen uiten.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Gisteren heeft mijn aanstaande vrouw mij weer goed verwend. Ze kwam thuis met een HD6870DC. Mooi kaartje zeker in vergelijk met de 4870.

Prestaties van BO zijn op zich goed vooruit gegaan. FPS lopen soms op tot over de 160, maar drops blijf je ook houden. Ik blijf dat toch raar vinden.

Verder lijken de maps net voor X-life te worden gereleased. Dat zou mooi zijn. Kunnen we ze daarna mooi 2 dagen achter elkaar gaan spelen op X-life.

Zijn er nog BO spelers die op X-life gaan verschijnen of niet? Wij (RFFN) zijn er waarschijnlijk met 5 man (4 is al zeker). Een paar erbij zou mooi zijn. Dan hebben we een server met een man of 8 waar we sowieso lekker 2 dagen kunnen BO-en.

Basement Bios ---- Exo-S

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:16
bazs2000 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:34:
Ik begin mij zo stilletjes aan wel af te vragen hoe de oplossing eruit gaat zien van de diverse mogelijkheden met betrekking op het gebruik van de mappacks want er zijn over niet al te lange tijde verschillende mogelijkheden.

Standaard
Standaard+DLC1
Standaard+DLC2
Standaard+DLC1+DLC2

Als je hierop een filter gaat zetten dan zijn er veel combinaties mogelijk wat het onoverzichtelijk gaat maken, bovendien zal het voor de spelers die geen DLC's hebben moeilijker worden om een server te vinden waarop zij zonder problemen kunnen spelen. Dit zal helemaal gelden voor de spelers die wel DLC2 kopen maar DLC niet hebben om maar een dwarsstraat te noemen.

Komen hierna de modtools of mogen wij wachten op DLC3?

@Kluutman, ik snap het helemaal alleen willen mensen soms hun hart luchten en dat gaat beter in een community dan tegen een boom. :)
jep, dit vroeg ik me een paar topcis geleden ook al af maar dan mbt matchmaking op de consoles.

Nu heb je playlists met DLC-mensen en DLC-loze mensen. Als je FirstStrike niet heb kan je alleen in een DLC-playlist komen als je vrienden joint die al bezig zijn. Als de vote dan eindigt op een DLC map wordt je gekicked. Straks wordt het een wirwar van diverse playlists lijkt me.
Kan je nagaan als er een 3e pakket uitkomt.....

Weet iemand hoe dit destijds ging bij mw2? matchmaking was daar toch vergelijkbaar met hoe het nu gaat?

3 mei staat in me agenda :P Vind de FirstStrike maps stuk voor stuk (muv Discovery, ben niet zon sniper 8) ) leuk om te doen dus die 1200 punten gaan er straks gewoon weer in...

Betekent ongetwijfeld ook weer dubbel xp weekend vanaf vrijdag 6 mei 8)

• KnetterGek

KnetterGek

bazs2000 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:34:
Als je hierop een filter gaat zetten dan zijn er veel combinaties mogelijk wat het onoverzichtelijk gaat maken, bovendien zal het voor de spelers die geen DLC's hebben moeilijker worden om een server te vinden waarop zij zonder problemen kunnen spelen.
Dat zal wel meevallen denk ik. Vermoedelijk ga je voornamelijk servers hebben met helemaal geen DLC of met beide mappacks, met slechts één mappack lijkt me minder veel voorkomend.
Immers, als je het spel het waard vind om die mappacks te kopen, dan koop je ze waarschijnlijk beide. Vind je het niet waard om 15 euro voor 4 kaartjes te betalen, dan zul je nul mappacks kopen.
Het aantal afhakers na één DLC zal, denk ik, geen grote groep vormen. Idem met de mensen die wel DLC2 maar niet DLC1 kopen.

• Ronald_O
KnetterGek schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:29:
[...]
Dat zal wel meevallen denk ik. Vermoedelijk ga je voornamelijk servers hebben met helemaal geen DLC of met beide mappacks, met slechts één mappack lijkt me minder veel voorkomend.
Immers, als je het spel het waard vind om die mappacks te kopen, dan koop je ze waarschijnlijk beide. Vind je het niet waard om 15 euro voor 4 kaartjes te betalen, dan zul je nul mappacks kopen.
Het aantal afhakers na één DLC zal, denk ik, geen grote groep vormen. Idem met de mensen die wel DLC2 maar niet DLC1 kopen.
Nou... Als de modtools voor de pc kort na de 2e mappack beschikbaar komen waarom zou je dan de 2e DLC kopen aangezien je ze dan zelf kan maken.. Of komt er dan nog een filter voor mods? Dus filters voor DLC 1, DLC 2, DLC 1+2, mods, DLC 1+mod enz..

• RedHat
  • Laatst online: 11:34
Ik heb op de PS3 een raar probleem. Gisteravond lekker gespeeld. Begin van de ronde zit er meteen een helikopter in de lucht. Ik druk op select en zie dat er nog maar 2 kills gemaakt zijn.

Hoe kan dat? Dit is overigens nog maar één keer gebeurd maar vond het wel vreemd.

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RedHat schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:38:
Ik heb op de PS3 een raar probleem. Gisteravond lekker gespeeld. Begin van de ronde zit er meteen een helikopter in de lucht. Ik druk op select en zie dat er nog maar 2 kills gemaakt zijn.

Hoe kan dat? Dit is overigens nog maar één keer gebeurd maar vond het wel vreemd.
ik denk een hacker (weet het niet zeker maar lijkt erop). ik heb dit wel keer eerder gezien op de PC dan had iemand 3 kills kon die heuy oproepen. of moet een bug zijn in killstreak rewards dat je bijv UAV krijgt, krijg je een helikopter (zelf nooit gehad dus zou ook niet weten of zoiets kan).

• KnetterGek

KnetterGek

Ronald_O schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:33:
[...]
Nou... Als de modtools voor de pc kort na de 2e mappack beschikbaar komen waarom zou je dan de 2e DLC kopen aangezien je ze dan zelf kan maken.. Of komt er dan nog een filter voor mods? Dus filters voor DLC 1, DLC 2, DLC 1+2, mods, DLC 1+mod enz..
"Kort na de tweede DLC" kan dus rustig drie maanden zijn heh. En ik heb nérgens gelezen dat modtools ook een mapeditor in moet houden...

• Ronald_O
KnetterGek schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:48:
[...]

"Kort na de tweede DLC" kan dus rustig drie maanden zijn heh. En ik heb nérgens gelezen dat modtools ook een mapeditor in moet houden...
Goed punt dat laatste... Lijkt me wel heel zinloos als het niet zo is want je kan nu ook al veel meer met de unranked servers dus als de tools inhouden dat je dat dan kan met ranked en ze komen pas heel laat (laten we zeggen ten tijde van cod8) is het vrij nutteloos voor de die-hards aangezien die dan toch al klaar zijn met de prestiges, al dan niet de 15e.

• delaitinho

delaitinho

buh buh, krijgen we weer een mappack? hmm, moet zeggen dat 1 van onze groep vaste gamers de mappack niet van mij geshared heeft en we toch altijd wel happy zijn als hij online komt, dan kunnen we namelijk lekker met noobs spelen! Desalniettemin ga ik wel gewoon de mappack kopen aangezien er dan weer enig challenge in het spel zit.

@kluutmaran + @redhat: add me op ps3 mocht je met vaste groep lui willen ownen: Delaitinho

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:39
delaitinho schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:18:
buh buh, krijgen we weer een mappack? hmm, moet zeggen dat 1 van onze groep vaste gamers de mappack niet van mij geshared heeft en we toch altijd wel happy zijn als hij online komt, dan kunnen we namelijk lekker met noobs spelen! Desalniettemin ga ik wel gewoon de mappack kopen aangezien er dan weer enig challenge in het spel zit.

@kluutmaran + @redhat: add me op ps3 mocht je met vaste groep lui willen ownen: Delaitinho
add mij ook :) Ch1mera2

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:42:
Net de Famas unlocked dus we gaan zien of het aan de brakke Enfield lag dat ik niet best was of gewoon aan brakke skills. :P
Het lag aan mijn brakke skills! Ik ben een console sproeiert geworden. Waar de console je na het mannetje brengt als je een klein beetje naast hem schiet ledig je op de PC zo een clip in een muur naast de tegenstander. Ga nog eens rommelen met de muis instellingen (en mijn aim! :P) Wel heerlijk om vol auto met de Famas te knallen terwijl je de recoil beheerst met de muis. Dat lukt toch een stuk minder goed met een pookje. Anderzijds weer een gek gevoel dat je niet eens een Blackbirdje haalt terwijl je gewend bent daar elk potje wel 1 of 2 van te hebben (die killstreak zie je overigens een stuk minder op PC dan op Xbox).

• -TheNose-
Zal idd wel erg wennen zijn om nu op de pc te spelen! :)
Ik ben nu ook bijna met mijn controller vergroeid, dus met een muis zou wel heel raar zijn nu denk ik. :)

@PC gamers: Sorry hoor, maar ik wordt gewoon doodziek van dat gehuil. Blame Microsoft. Zal er niet meer over klagen, als jullie het ook niet doen. :+

• w_besemer
-TheNose- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:32:

Ik ben nu ook bijna met mijn controller vergroeid
:p Ik speel sinds black ops ook op de console en ik wil nu ook niet meer terug. terwijl toen ik op de pc speelde ik er heilig van overtuigd was dat shooters op consoles kut waren.

• delaitinho

delaitinho

Ch1mera2! hij leeft nog!... Ik zie je weinig spelen ouwe..Of het komt omdat ik tegenwoordig vier dagen per week 6 uur eruit moet en niet meer s'nachts zoveel online ben.. behalve do/vrij en zaterdag! haha >:)

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:39
delaitinho schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:52:
[...]

Ch1mera2! hij leeft nog!... Ik zie je weinig spelen ouwe..Of het komt omdat ik tegenwoordig vier dagen per week 6 uur eruit moet en niet meer s'nachts zoveel online ben.. behalve do/vrij en zaterdag! haha >:)
Tuurlijk leef ik nog ik ben er ieder dag om 4 uur Ik zie jou wel altijd met (sorry voor het vloeken in de kerk) pes :S

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:57:
[...]

Tuurlijk leef ik nog ik ben er ieder dag om 4 uur Ik zie jou wel altijd met (sorry voor het vloeken in de kerk) pes :S
Tja verandering van spijs doet eten vriend! Vriend van me had me erop attent gemaakt dat BAL (be a legend) ook wel lachen was.., maar daar ben ik inmiddels al wel een beetje op uitgekeken. Twee dagen geleden Top Spin 4 gekocht, aangezien ik in real life ook wel een aardig potje kan tannissen..

Maar black cocks online mensen irriteren blijft het grootste vermaak. 8)

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:16
w_besemer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:36:
[...]

:p Ik speel sinds black ops ook op de console en ik wil nu ook niet meer terug. terwijl toen ik op de pc speelde ik er heilig van overtuigd was dat shooters op consoles kut waren.
ik heb exact hetzelfde. jarenlang counterstrike gespeeld. tegenwoordig bijna alleen nog maar shooters op de console. Simpelweg geen zin meer in configs maken, gezeik met cheaters, PC continue in optimale shape houden voor ultieme game-ervaring, etcetera....

Console is kopen, game erin, en klaar. Als de tijd beperkt is dan is de keus snel gemaakt :)

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:13:
scheldwoord werkt wel hoor, je moet alleen variaties toevoegen:
K A N K E R
K*nker
K4nker
etc

Speel ik net een rondje met Eindbaas, stonden we op 197 ofzo met een complete wipeout van het andere team(we stonden iets van 197/100 qua objective en allebei op iets van 120 kills) maak ik net een TK te veel.... Hinderlijk!
Haha die was wel grappig... zat je toen niet net in die chopper?

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:30:
Call of Duty: Black Ops Escalation zo heet de tweede map pack die per ongeluk is aangekondigd door GAME Australië.

De Australische webshop had een flyer van de map pack op hun site geplaatst. De map pack zal 5 maps bevatten genaamd Zoo, Hotel, Convoy, Stockpile en de zombie map Call of the Dead.

De map pack zal 3 mei op Xbox Live verschijnen. Later zal de DLC ook beschikbaar zijn op het PlayStation Network en de pc.

[afbeelding]
:9~

Weer nieuw zombie mapje!!! :*)

• Kluutmaran
delaitinho schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:18:
Met party spelen vind ik saai want dan moet je elke keer rennen om een kill te kunnen maken omdat je de tegenstander zo dik ownt. Ik leave ook meestal de server als ik tegen 5 mensen met dezelfde clantag speel want dan weet je al dat die tactisch 90% van de tijd een stuk slimmer zijn. Ook speel ik zonder headset want op de PS3 is dat niet te doen met al die brakke headsets waarbij je jezelf 4x hoort als je iets zegt en je vaak nog gratis muziek van andere krijgt ook. Spannende potjes vind ik veel leuker dus ik speel vaak mercenary zodat je minder kans hebt om te ownen / geownd te worden als team. Dus ik voeg even niemand toe want heb al genoeg mensen in mijn lijst waar ik niet mee speel :P

• codex
  • Nu online
ApC_IcE schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:14:
[...]

Haha die was wel grappig... zat je toen niet net in die chopper?
Nee, ik kwam er niet uit.... Overigens zelden zo'n erge afslachting meegemaakt :)

• MicScott
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:41:
Gisteren heeft mijn aanstaande vrouw mij weer goed verwend. Ze kwam thuis met een HD6870DC. Mooi kaartje zeker in vergelijk met de 4870.

Prestaties van BO zijn op zich goed vooruit gegaan. FPS lopen soms op tot over de 160, maar drops blijf je ook houden. Ik blijf dat toch raar vinden.

Verder lijken de maps net voor X-life te worden gereleased. Dat zou mooi zijn. Kunnen we ze daarna mooi 2 dagen achter elkaar gaan spelen op X-life.

Zijn er nog BO spelers die op X-life gaan verschijnen of niet? Wij (RFFN) zijn er waarschijnlijk met 5 man (4 is al zeker). Een paar erbij zou mooi zijn. Dan hebben we een server met een man of 8 waar we sowieso lekker 2 dagen kunnen BO-en.
o_o Jaloers! Mijn vriendin moet ik eerst 20x sushi + dure kerstkadootjes voor de familie voor kopen voordat ik een nieuwe PC van 500 Euro mag kopen :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

MicScott schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:15:
[...]

o_o Jaloers! Mijn vriendin moet ik eerst 20x sushi + dure kerstkadootjes voor de familie voor kopen voordat ik een nieuwe PC van 500 Euro mag kopen :(
Tsja, what can I say.... Ik laat haar ook niet meer gaan. In september gaan we ^). Ze had haar bonus gehad en ze wist dat ze me hier blij mee ging maken...

Al met al was ik gisterenavond een happy shooter :7. RFFN server liep ook snel vol. Groot voordeel is dat de server tegenwoordig starten bij 4 man. Het shooten in black and grey was ik wel een beetje beu eigenlijk...
Werd natuurlijk weer voor hacker uitgemaakt. Word ik ook zo moe van. Ik word elke avond wel voor hacker uitgemaakt..

Daarnaast gisteren op een andere server nog gekicked omdat ik een spas gebruikte. Wat is daar nu weer noob aan? Ik weer joinen, gooide ik nova... dat mocht ook weer niet... |:(

[Voor 18% gewijzigd door Mystikal op 06-04-2011 13:30]

Basement Bios ---- Exo-S

• Bloemp
  • Laatst online: 07-01-2016
^^^^ Ehh gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! En groot gelijk als ze met zulke cadeaus aan komt zetten!
:)

Ben benieuwd naar de nieuwe mappen en hoe ze dit ook gaan oplossen met connecten op de ps3. Mensen die geen dlc hebben of alleen dlc 1 of dlc 2.....

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

Mystikal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:29:
[...]

Tsja, what can I say.... Ik laat haar ook niet meer gaan. In september gaan we ^).
Gefeliciteerd alvast man :Y) ! Als je de exacte datum weet ga ik het opschrijven ;)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee