Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.554 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-10 17:38
MRELynx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Nou volgens mij heeft de laaste update voor de host op de xbox geen goed gedaan. Was je voor de patch zwaar in het voordeel, nu leg je het af als host zijnde. Een paar potjes host geweest afgelopen week en werd om de havenklap in een 1-op-1 gevecht neergemaaid terwijl ik echt als eerste schoot en ook 4 volle connectie streepjes heb. Daarna even gestopt en opnieuw verbonden en het ging meteen veel beter. Ik was ook geen host toen. Lijkt net of er iets van host lag is ingebouwd op de xbox.
hoe zie ik of ik host ben? Of merk je dat aan dat je als eerst in de map bent? dat heb ik nl regelmatig :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

DivineNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:51:
Jullie zijn toch niet verlpicht het te kijken? Als je 1 filmpje van hem gezien hebt, en je gaat de rest ook kijken en zegt daarna dat het nergens op slaat. Dan denk ik toch ergens dat je het wel leuk vind?

Als mensen campen en toch objectief spelen (bijv. bij SnD) en daardoor ook winnen, wat zou er dan anders moeten? Ik zou hem nog veel dommer vinden als die nu ging rushen omdat mensen dat zeggen en daardoor alles verliest.
Het gaat mij puur om het feit dat iemand die "claimt" dikke gameplay te hebben, mij nieuwsgierig maakt en me eigenlijk dus blij maakt met een dooie mus. Ik zie aan dat ene filmpje al wel dat het weinig gaat worden met onze Dennis, niet dat het wat uitmaakt.., iedereen zijn lol. Maarrrrr dan moeten dat soort mensen niet van de hoge toren blazen..

Campen, tja dat blijft zo ongeveer 1 op de 30 pagina's wel weer een discussie. Ik blijf van mening dat er een verschil is tussen tactisch spelen (weten hoe je tegenstander gaat lopen, spawntrappen etc) met gewoon doelloos de verkeerde kant op gaan, te ver doorlopen in hun spawnpoint (irritantste van alles) of gewoon een legertent opzetten, kampvuurtje bouwen en het dan net lijkt of ze AFK zijn. Camper letten niet op radar, horen niet als er een puntje gecapt wordt en zijn voornamelijk bezig met hun eigen killstreak te halen (meestal care package, attack heli en chopper) en dan continue aan het schreeuwen zijn dat ze nog maar 1 kill nodig hebben voor een chopper blablabla... En ALS ze dan dood gaan (en dan gebeurt nogal), wil je ze eigenlijk liever muten.

back to work

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Jullie zijn toch niet verlpicht het te kijken? Als je 1 filmpje van hem gezien hebt, en je gaat de rest ook kijken en zegt daarna dat het nergens op slaat. Dan denk ik toch ergens dat je het wel leuk vind?

Als mensen campen en toch objectief spelen (bijv. bij SnD) en daardoor ook winnen, wat zou er dan anders moeten? Ik zou hem nog veel dommer vinden als die nu ging rushen omdat mensen dat zeggen en daardoor alles verliest.
PRO's spelen met ninja pro met SnD, durf te wedden dat camper dit nooit als perk neemt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-10 17:53

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Klopt maar dat was naar aanleiding van deze post.

Heel trots zijn op een hoog KDR terwijl het alleen maar camp kills zijn. Dat is als een voetballer die alleen voor de goal staat te wachten om de bal in een leeg doel te tikken. En dan opscheppen dat je zoveel gescoord hebt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-10 15:24
delaitinho schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:06:
[...]

PRO's spelen met ninja pro met SnD, durf te wedden dat camper dit nooit als perk neemt.
Ik speel vaak met flackjacked, sleight of hand en hacker. En equipment is dan een jammer.

Ik speel zowel rushend als campend maar ik camp wel op een andere manier als hem (tenminste als ik jullie uitspraken zie aangezien ik zijn filmpjes nog niet gezien heb omdat ik @ stage ben.
Ik blijf natuurlijk niet een hele game op 1 plek zitten (dan val ik in slaap :O) maar ik speel in SnD vaak wel campachtig.

Maar iedereen kiest voor zijn eigen speelstijl en een camper heb je er vaak makkelijk uitgerusht. Wat ik veel erger vind dan een camper is iemand die rusht met een AKu + rapid fire + sleight of hand + ninja en ghost of flakjacked.

EDIT: @ hierboven, ooit van een spits gehoord?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

KingKoning schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:00:
[...]

hoe zie ik of ik host ben? Of merk je dat aan dat je als eerst in de map bent? dat heb ik nl regelmatig :P
Aan het begin van een potje snel naar het scorebord kijken. Als jij volle streepjes hebt en de rest voor even 1 rood streepje heeft ben je waarschijnlijk host.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Niets is erger dan een level HC TDM bijvoorbeeld op Array dat je NIEMAND ziet bewegen en iedereen met Ghost /ninja lekker op zijn stekkie gaat campen tot er iemand voorbij loopt.

Erg leuk als zowel de tegenstander als je eigen team dit doet. Nog erger is het als het bij DOM/DEM/HQ/DEM is.

Liever dat iedereen beweegt dan dat iedereen stil zit.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

KingKoning schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Je ziet het als de map laadt. Jij bent dan als eerste klaar met laden en staat er in het laadscherm 'waiting for players' . Dan ruik je onraad en kijk je snel naar het scorebord. Zie je dat jij de enige bent met 4 groene balkjes terwijl de rest op minder zit; ben jij host.

@Gundogan En ja de Famas is een noobwapen. Ik vind het erg nooby om te weten wat de beste gun in het spel is. Het is veel meer pro om een brakke gun te nemen en jezelf een handicap op te leggen. :P (Overigens is dat filmpje denk ik 4 maanden oud, speel nu wel wat strakker maar nog wel vaak met Famas hoor.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:14:
Niets is erger dan een level HC TDM bijvoorbeeld op Array dat je NIEMAND ziet bewegen en iedereen met Ghost /ninja lekker op zijn stekkie gaat campen tot er iemand voorbij loopt.

Erg leuk als zowel de tegenstander als je eigen team dit doet. Nog erger is het als het bij DOM/DEM/HQ/DEM is.

Liever dat iedereen beweegt dan dat iedereen stil zit.
Ik speel eigenlijk alleen maar SnD, misschien dat ik er daarom minder last van heb dan jullie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

DivineNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Ik speel eigenlijk alleen maar SnD, misschien dat ik er daarom minder last van heb dan jullie.
Ik vrijwel altijd HC (mixed) dan worden de wapens ook wat sterker. Gewoon een keer *pok* en ze zijn dood. Als je dan weer eens SC speelt dan is het echt een ramp want dan heb je een magazijn nodig om iemand te killen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:15:
[...]

@Gundogan En ja de Famas is een noobwapen. Ik vind het erg nooby om te weten wat de beste gun in het spel is. Het is veel meer pro om een brakke gun te nemen en jezelf een handicap op te leggen. :P (Overigens is dat filmpje denk ik 4 maanden oud, speel nu wel wat strakker maar nog wel vaak met Famas hoor.)
Ik eis alleen maar uzi gameplay zonder attachments en dan alleen ADS frags maken :p

Ik vind zelf de famas niet eens zo lekker spelen. Prima voor rondrennen door z'n hoge vuursnelheid, maar de recoil is iets te brak voor langere afstanden. Ben dan meer een AK47/Commando/G11 speler en gebruik SMG's/shotties voor het betere rushwerk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Ik vrijwel altijd HC (mixed) dan worden de wapens ook wat sterker. Gewoon een keer *pok* en ze zijn dood. Als je dan weer eens SC speelt dan is het echt een ramp want dan heb je een magazijn nodig om iemand te killen.
Ik speel beide, maar meestal ik sc omdat daar vaak de clan wars in zijn. Maar momenteel speel ik niet meer zo heel veel CoD :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

Gundogan schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:24:
[...]

Ik eis alleen maar uzi gameplay zonder attachments en dan alleen ADS frags maken :p

Ik vind zelf de famas niet eens zo lekker spelen. Prima voor rondrennen door z'n hoge vuursnelheid, maar de recoil is iets te brak voor langere afstanden. Ben dan meer een AK47/Commando/G11 speler en gebruik SMG's/shotties voor het betere rushwerk :)
Ok, zal vanavond kijken wat ik kan doen. (Ben al blij dat je niet zei met acog sight. :))

Speel zelf ook met allerlei verschillende guns maar als het even tegenzit in een potje is een famas wel mijn go to gun. Hij is top op alle afstanden. Recoil is totaal voorspelbaar waardoor je heel prettig kan snipen ermee (dmv burstfire). Heel anders dan de commando/ak met hun circulaire onvoorspelbare terugslag.

Ben op de een of andere manier blijer met een m16 dan met een g11. Al is de g11 eigenlijk in alles behalve range en damage de betere gun. Misschien ligt het eraan dat ik op de xbox speel. Twee salvo's snel op target krijgen is pittig, met de m16 is het in 90% van de gevallen met 1 salvo klaar. :)

Voorkeur voor gun(s) ligt natuurlijk aan veel verschillende dingen. Ik probeer niemand te overtuigen om anders te spelen, gewoon een mening aan het geven. :)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-05-2011 11:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-04 13:21

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Galil + Silencer is ook zo'n lekker allround wapen. De laatste tijd grijp ik naar dat wapen bij objectives en dat gaat lekker. :)

Voordat ik in prestige ging (afgelopen maandag) heb ik een paar keer met de stoner (+SoH) Nuketown onveilig gemaakt). Meestal is het dan ook nog speltype DOM en dan kun je lekker de boel verdedigen terwijl de teammates de vlaggen pakken. Gewoon op een aantal punten blijven en dan even een minuutje maaien en dan weer naar het volgende punt te staan om weer een minuut te maaien. Zo ren ik dan van punt naar punt en uiteindelijk zit je met een lading boze tegenstanders omdat ze B niet te pakken krijgen. :+

Als andere teammates ook nog eens lekker met smokes gooien dan kan het feest niet meer stuk. Maar goed, het komt ook vaak voor dat ik tussen punten ren en dan de hele tijd voor mijn donder wordt geschoten omdat de tegenstander door heeft wat ik doe. :P Tja, dan hoeven zij alleen maar te wachten totdat ik met mijn stoner voorbij kom. :P

Edit:
@ hierboven:
G11 gebruik ik niet meer, liever de M16. De G11 vuurt zijn kogels snel achter elkaar en als je op een bewegende tegenstander schiet dan wil je nog weleens missen. Bij de M16 raak je de tegenstander veel sneller omdat je één salvo nog een beetje kunt spreiden.

[Voor 9% gewijzigd door bazs2000 op 13-05-2011 11:38]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-01-2016
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Heel trots zijn op een hoog KDR terwijl het alleen maar camp kills zijn. Dat is als een voetballer die alleen voor de goal staat te wachten om de bal in een leeg doel te tikken. En dan opscheppen dat je zoveel gescoord hebt.
Hoho altijd op juiste plek staan is ook een kwaliteit :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-04 13:21

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Klopt, ik sta altijd op de juiste plek en wordt dan neergeschoten. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind het niet eens een goede vergelijking. Een voetballer moet inderdaad op de juiste plek staan en rekening met buitenspel houden. Dat is een kwaliteit.

Kwijlend in een hoekje liggen wachten tot er iemand voorbij komt die in je claymore- of in vuurlijn loopt vind ik geen enkele kwaliteit met zich meebrengen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
Kan ook niet begrijpen dat mensen hier plezier in kunnen hebben. Zal het dan puur de stats zijn die zoveel voldoening geven dat het ontbreken van speelplezier een niet meer dan hinderlijke bijzaak is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2019
Volgens mij houdt Dennis jullie allemaal aan 't lijntje :-).

Of 't is voor HEM zijn beste gameplay ever? Alles is relatief!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Pipo Inzaghi heeft dat tot kunst verheven. Die man kan niet voetballen maar scoort wel aan de lopende band.... (inmiddels is hij wat ouder, maar zo was het wel altijd)

Hij heeft statistieken waar je u tegen zegt....
HugoFR schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:04:
Volgens mij houdt Dennis jullie allemaal aan 't lijntje :-).

Of 't is voor HEM zijn beste gameplay ever? Alles is relatief!
Ach, ik geef m ook gelijk dat ie ze filmpje zo noemt. Je gaat je filmpje ook niet "most boring camping gameplay ever" noemen. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:11
Dutch pride.

Ik heb mijn nederlandse vlag in COD en het echte leven hoog hangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnopjesRammer
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07-01-2013
Heb sinds gister Classic TDM ontdekt. Heerlijk! Gewoon weer de standaard 3,5,7-killstreak, beperkte Perks en geen equipment. Enige rare is, geen weapon attachments, niet echt classic naar mijn mening. En wat ik heel raar vind is dat de hitboxes beter lijken te zijn.

En wat betreft dennis zijn filmpjes. Mja... Ieder zn ding! Ik camp zelf ook wel maar dat is dan meestal omdat ik weet dat er iemand van een bepaalde kant aan komt, dus meer het tactische campen. En met SnD is ook altijd zo mooi, gaan mensen zeiken als je zit te campen bij defence...doh hoe wil je anders een bepaald punt verdedigen?!

En wat zijn killstreaks betreft, carepackage anyone?! Haha

PSN: BuTTonBaSH-r - Battlelog: IkSnapNietsVan - Dus,,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Nee het is andersom. Je wapens worden niet sterker, jij wordt zwakker en je blijft zwakker. Ipv 100 health, begin je in HC met 30 healt die niet wordt aangevuld. Ik wordt regelmatig geraakt in HC zonder dood te gaan. Spring ik daarna van een muurtje, dan ben ik alsnog dood.

Host kun je idd ook zien als jij al in de map staat en links onderin komt te staan:

Player1 connected
Player2 connected
etc
etc
etc
etc

Jouw naam staat er dan niet tussen. Bij mij is het tegewoordig instant quit als ik host ben.

Over wapens het of het n00b wapens zijn. Ik vind de Famas dus absoluut niet n00b. Ik vind het eigenlijk qualiteit als je dusdanig kan spelen op de xbox dan, dat je veel kills maakt met een full auto wapen en toch de recoil in bedwang kan houden. Speel zelf alleen nog maar met de M16 en das op zich ook wel n00b. Je hebt dus totaal geen recoil. Als burst 1 mis gaat, dan locked burst 2 eigenlijk vrijwel meteen weer op je target.

[Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 13-05-2011 15:58]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
KnopjesRammer schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:48:
En wat zijn killstreaks betreft, carepackage anyone?! Haha
Ik heb al bijna 700 helicopters ingeroepen zonder een carepackage te gebruiken. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Vind het niet zo vreemd als je in HC FFA alleen maar zit te campen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-10 11:45
dennis585 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:19:
[...]

Ik heb al bijna 700 helicopters ingeroepen zonder een carepackage te gebruiken. :P
ik meer zonder te campen, zo impressive is het niet.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
MRELynx schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Nee het is andersom. Je wapens worden niet sterker, jij wordt zwakker en je blijft zwakker. Ipv 100 health, begin je in HC met 30 healt die niet wordt aangevuld. Ik wordt regelmatig geraakt in HC zonder dood te gaan. Spring ik daarna van een muurtje, dan ben ik alsnog dood.

Host kun je idd ook zien als jij al in de map staat en links onderin komt te staan:

Player1 connected
Player2 connected
etc
etc
etc
etc

Jouw naam staat er dan niet tussen. Bij mij is het tegewoordig instant quit als ik host ben.

Over wapens het of het n00b wapens zijn. Ik vind de Famas dus absoluut niet n00b. Ik vind het eigenlijk qualiteit als je dusdanig kan spelen op de xbox dan, dat je veel kills maakt met een full auto wapen en toch de recoil in bedwang kan houden. Speel zelf alleen nog maar met de M16 en das op zich ook wel n00b. Je hebt dus totaal geen recoil. Als burst 1 mis gaat, dan locked burst 2 eigenlijk vrijwel meteen weer op je target.
Famas en M16 zijn ook mijn favorites op de Xbox. Famas is gewoon een heerlijk wapen, maar je moet hem inderdaad wel een beetje in bedwang houden. Ik zie vaak mensen er mee sproeien en dan gaat het fout. Dan kan je beter voor de AK47 ofzo gaan die heeft (iig voor mijn gevoel) wat minder recoil. Maar als je in je systeem heb zitten dat je die rechtertrigger los laat af en toe dan is het een heerlijk wapen waar je prima mee kan poppen :9~

M16 vind ik heeriljk voor de wat langere afstanden. Die heb ik icm ACOG en Silencer, Ghost, Warlord en Ninja...

Over carepackages: Gebruik ze ook bijna nooit. Beslis liever zelf welke streaks ik haal 8)

[Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 13-05-2011 16:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

dennis585 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:19:
[...]

En hoeveel "team"killstreaks heb je gehaald? Met andere woorden, je doet blij over het behalen van die schijthelicopters die mensen met huey's of hinds in de weg zit maar een killstreak als blackbird of whatsoever zul je wss nooit aan hebben staan 8)

genoeg gehaat, maakt me ook allemaal geen flikker uit, als PSN maar weer eens online komt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
Inderdaad genoeg gehaat.
Ik hoop ook dat PSN snel terugkomt.
Gelukkig speel ik meer op Xbox Live.

Acties:
  • 0Henk 'm!

[...]

Ik eis alleen maar uzi gameplay zonder attachments en dan alleen ADS frags maken :
Je hebt het eerste uurtje CoD van de avond grondig verpest voor me maar ik heb eindelijk mijn triple killfeeds binnen. Wat een schijtgun is de uzi zeg. Je denkt elke keer, nu is hij wel om, maar nee hoor, er moest nog 1 kogel in. Dr Dre en Easy E hadden enorm ongelijk.'Uzi: the wrong gun for every situation. Buy it now if you want to die in any gunfight'. Heb lopen vloeken als een zeeman. :)

Ga nu even afreageren met een Famas, M16, Spectre en Commando en upload de clipjes morgen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:07:
[...]

Je hebt het eerste uurtje CoD van de avond grondig verpest voor me maar ik heb eindelijk mijn triple killfeeds binnen. Wat een schijtgun is de uzi zeg. Je denkt elke keer, nu is hij wel om, maar nee hoor, er moest nog 1 kogel in. Dr Dre en Easy E hadden enorm ongelijk.'Uzi: the wrong gun for every situation. Buy it now if you want to die in any gunfight'. Heb lopen vloeken als een zeeman. :)

Ga nu even afreageren met een Famas, M16, Spectre en Commando en upload de clipjes morgen. :P
>:) :D

De uzi is echt enige wapen wat ik niet wil aanraken. Rest lukt nog wel, maar met de uzi is het huilen met de pet op. Rapid fire + steady aim gaat nog, maar zelfs dan :'(

En dacht ik na een reinstall verlost te zijn van de 'cannot connect to Black Ops server' problemen, krijg ik het na 3 potjes in plaats van 2.

Maar hij onthoudt nu wel weer me config settings.

[Voor 28% gewijzigd door Gundogan op 13-05-2011 21:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Nu online
Ik heb ook honden geprobeerd te krijgen met de UZI, max was 10 kills. Het lukt me nog wel om de koppositie vast te houden, maar wat een prutswapen zeg!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:07:
[...]

Dr Dre en Easy E hadden enorm ongelijk.'Uzi: the wrong gun for every situation. Buy it now if you want to die in any gunfight'. Heb lopen vloeken als een zeeman. :)
LOL, what moet een white boy als jij met gangsta rap uit de jaren 90. NWA FTW !!!!

;)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

MRELynx schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:54:
[...]

LOL, what moet een white boy als jij met gangsta rap uit de jaren 90. NWA FTW !!!!

;)
White boys, zoals ik, hebben Dre's Cadillacs gefinancieerd door zijn platen te kopen. :)

• Dennis585
Ik heb Dr.Dre ook gesupport en vele andere.

Valkyrie rockets en cobra op Stockpile :

Heerlijke map die Stockpile ,
ik vind het de beste map van de nieuwe mappack.

Komt er ook nog een mappack 3?
Ik hoop van wel. :)

Gundogan schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:18:
[...]

>:) :D

De uzi is echt enige wapen wat ik niet wil aanraken. Rest lukt nog wel, maar met de uzi is het huilen met de pet op. Rapid fire + steady aim gaat nog, maar zelfs dan :'(
Indeed. Poep apparaat. De goede triple sprays kon ik niet vinden. Heb het idee dat net de 2 potjes waar ik goed ging niet zijn opgenomen. Vanavond herkansing! Voor nu wat knal werk. :)

Disclaimer; super matige kills allemaal. Met een normale gun speel ik niet zo bizar. :)

• codex
  • Nu online
Dit is zo'n beetje het beste wat ik eruit heb weten te slepen met die UZI:

Die honden halen is met die UZI toch knap lastig :S

• Gundogan

Gundogan

Hrrr... ik ga ook maar eens wat proberen met de uzi dan :p

(als Black Ops het toelaat me een heel potje te laten spelen :X )

EDIT: bleh wat een 'vervelend' wapen toch, onmogelijk om een fatsoenlijke gameplay te krijgen met alleen maar ADS kills. Een killstreakje gaat nog wel, maar constant goed vergeet het maar :D (zeker als het andere team bestaat uit bijna alleen rapid fire AK47u gebruikers, GLHF!)

[Voor 55% gewijzigd door Gundogan op 14-05-2011 14:15]

Gundogan schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:54:
Hrrr... ik ga ook maar eens wat proberen met de uzi dan :p

(als Black Ops het toelaat me een heel potje te laten spelen :X )

EDIT: bleh wat een 'vervelend' wapen toch, onmogelijk om een fatsoenlijke gameplay te krijgen met alleen maar ADS kills. Een killstreakje gaat nog wel, maar constant goed vergeet het maar :D (zeker als het andere team bestaat uit bijna alleen rapid fire AK47u gebruikers, GLHF!)
Zullen we zeggen dat we ook mogen hipfiren en ex mags mogen gebruiken? (wat ik al deed overigens, de ADS van de uzi is bar slecht). Zo niet, wordt de volgende challenge om met carepackage direct impacts dogs te halen. Ongeveer even veel kans lijkt het. :)

Zo, ga weer aan de slag met de uzi. :)

• Shadoxfix
  • Laatst online: 22-10 10:04
CallOfDuty youtube channel.
Trailer videos voor mw3.

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:47:
[...]

Zullen we zeggen dat we ook mogen hipfiren en ex mags mogen gebruiken? (wat ik al deed overigens, de ADS van de uzi is bar slecht). Zo niet, wordt de volgende challenge om met carepackage direct impacts dogs te halen. Ongeveer even veel kans lijkt het. :)

Zo, ga weer aan de slag met de uzi. :)
Rofl, volgens maak je dan nog meer kans met de care packages ;)

En steady aim + rapid fire of extended mags maakt het wat dragelijker ja, hoewel ik me uzi al op de schroothoop heb gegooid voorlopig (ja ik ben zwak....en niet zo skilled :p ). Ze hadden net zo goed dit als iron sight kunnen gebruiken:

Toepasselijk :D

@hieronder: n1! Ik doe je het niet na :)

[Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 14-05-2011 16:01]

Woot. Het is gelukt. Potje TDM Hanoi met Uzi + Rapid Fire + Scav + SoH + Tac Mask = 33-4 met hondjes. Brb ff feesten en uploaden die handel. :P

Rapid Fire maakte het verschil. Nu kreeg ik ze wel omver ondanks dat de helft van de kogels misgingen omdat ik niet kon zien waar ik schoot. Schijt Uzi gaat weer de kast in. Voor goed. :)

[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-05-2011 16:01]

• Mystic_Jack
  • Niet online
reemprive schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:49:
Dit is zo'n beetje het beste wat ik eruit heb weten te slepen met die UZI:
[video]
Die honden halen is met die UZI toch knap lastig :S
Je zou eens met de Steady aim perk moeten schieten en dan via hip fire. Dit ding komt behoorlijk ver vergeleken met andere wapens.
Naar mijn weten het sterkste punt van de Uzi, maar verder eigenlijk niet.

Einde van de streak. Deed het lafjes vanaf de grond maar had na twee keer 10 kills met de Uzi geen vertrouwen meer in mezelf. :D

De rest van de streak heb ik, als bewijsmiddel dat ik niet stiekem een Famas had gepakt, ook geupload. :)

YouTube: exctor it - Uzi Dogs 1

YouTube: exctor it - Uzi Dogs 2

YouTube: exctor it - Uzi dogs 3

Nu jullie :) (Ga ik ondertussen zo een capture card fixen, dit is geen doen.)

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-05-2011 19:01]

• ZeroNine
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:00:
Einde van de streak. Deed het lafjes vanaf de grond maar had na twee keer 10 kills met de Uzi geen vertrouwen meer in mezelf. :D

[video]

De rest van de streak heb ik, als bewijsmiddel dat ik niet stiekem een Famas had gepakt, ook geupload. :)

ik ga het ook eens proberen, overigens strak gespeeld. dit is gewoon scoren op een goede manier imo. gewoon puur skill

• codex
  • Nu online
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:00:

[video]

Nice! Volgende doel: Honden met alleen crossbow. Hardcore of normal, maakt niet uit zo lang alle kills met een crossbow zijn gemaakt :)

Heb ik altijd al een keer willen proberen :)

reemprive schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:59:
[...]

Nice! Volgende doel: Honden met alleen crossbow. Hardcore of normal, maakt niet uit zo lang alle kills met een crossbow zijn gemaakt :)

Bedankt en leuk idee! Ik ben gelijk aan de slag gegaan, tot nu toe is 5 de max. Irritant dat Scavenger een must is maar verder wel tof. Denk dat het Convoy/Array Domination + veel geluk moet worden. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeroNine
Ligt het aan mij of zijn die PC disconnects gefixed, al aantal rondes vandaag gespeeld maar word er nu niet om de 5 min eruit geknalt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:04

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

nog laat wakker ;)
Ik heb weinig tot nooit disconnects gehad.
dus misschien je provider wat beter?
iig laten zo :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoWannes
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-10 23:30
Ik heb enkele dagen niet gespeeld (had Portal 2 eindelijk binnen), maar ik heb de indruk dat sommige servers echt :') geworden zijn. Het was al niet vet, maar nu? Waarom blijf ik dat spel spelen?

Vooral veel lag, waardoor je geregeld een magazijn op iemand leegknalt, maar de andere loopt vrolijk verder. :')

Voelt echt aan alsof je de server mee moet hebben. De ene server sterft iedereen zoals niks, de andere server kan je gewoon geen kills halen. Het voelt zo willekeurig aan (nog meer dan ervoor).

[Voor 24% gewijzigd door JoWannes op 15-05-2011 08:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 03:11:
Ligt het aan mij of zijn die PC disconnects gefixed, al aantal rondes vandaag gespeeld maar word er nu niet om de 5 min eruit geknalt.
Ja ik heb gisteren ook zowaar meer dan 3 potjes achter elkaar kunnen spelen :)

En rofl, 11 killstreak met een crossbow. Ik ga het proberen, maar ik denk niet dat me dat gaat lukken :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Gundogan schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:45:
[...]
En rofl, 11 killstreak met een crossbow. Ik ga het proberen, maar ik denk niet dat me dat gaat lukken :p
Ik ben altijd al blij met mezelf als ik een 1 kill streak haal met de crossbow. Om de één of andere reden kan ik snipen met een m60 maar met een crossbow raak ik zelfs stilstaande mensen niet van achteren terwijl ik er 1 meter achter sta (dan gat de pijl over de schouder of tussen de benen door...)

Wat me er weer niet van weerhoudt ermee te spelen, want het is wel een stoer wapen :+

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Nu online
Die crossbow is nagenoeg onmogelijk, ik heb het gisteren geprobeerd en ik kwam max tot 7 :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeroNine
ApC_IcE schreef op zondag 15 mei 2011 @ 04:36:
nog laat wakker ;)
Ik heb weinig tot nooit disconnects gehad.
dus misschien je provider wat beter?
iig laten zo :)
oh ik speel vaak snachts, heb de nacht voor de dag omgeruilt haha

maar veel mensen in europa hadden kuren sinds de nieuwste patch waaronder ik. call of duty forums stonden er ook vol mee, echt om de paar minuten werd je eruit gegooid dat de activision server down zou zijn etc maar was het niet (al zag je wel de player count flink dalen in het algemeen op zo'n moment) maar nulijkt het gewoon weer speelbaar te zijn.

Wel weer even wennen als je de hele week BC2 zat te spelen en daarin constant in bursts schiet al is het van dichtbij XD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:37

superwashandje

grofheid alom

KnetterGek schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:25:
[...]

Ik ben altijd al blij met mezelf als ik een 1 kill streak haal met de crossbow. Om de één of andere reden kan ik snipen met een m60 maar met een crossbow raak ik zelfs stilstaande mensen niet van achteren terwijl ik er 1 meter achter sta (dan gat de pijl over de schouder of tussen de benen door...)

Wat me er weer niet van weerhoudt ermee te spelen, want het is wel een stoer wapen :+
haha precies wat ik doe. of soms gewoon een heel potje elke eerste kill met de law ofzo maken :P ik ga er vaker door dood dan dat ik er kills mee haal maar is altijd wel leuk om met die dingen te spelen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
JAJA we kunnen weer knallen op de Playstation,

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

superwashandje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:54:
[...]

haha precies wat ik doe. of soms gewoon een heel potje elke eerste kill met de law ofzo maken :P ik ga er vaker door dood dan dat ik er kills mee haal maar is altijd wel leuk om met die dingen te spelen.
Ik ben sinds halverwege de week ook weer ouderwets met m'n M60 classes aan het lamen. De M60 Tank is wel een normale vondst, de M60runnybunny al wat minder, De M^0sprayking (ext mags, scav, SoH, tac mask, nove gas) wordt vooral irritant gevonden, de M60 sniper (acog, grip, ghost, hacker) zie je eigenlijk nooit (terwijl hij wel redelijk werkt stiekem) en de M60 Surprisinator (tac insert, ghost, ninja, en maar spawnlamen)

M'n KDR neemt een dui maar er is iets pervers bevredigends aan het neermaaien van halve teams met dat enorme lompe gevaarte. Zeker als je met wat vrienden massaal M60t, en je over de hele kaart de hele tijd die dingen hoort ratelen :+

De (AKu+rpd fire, LtWgt, SoH, Marathon)-lamers hou je er overigens slecht mee, maar goed, dat zijn sowieso de ultralamers (erger dan tubers, want daar kun je je tegen verweren).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Nou dat eerste potje in 4 weken was waardeloos zeg. 2 minuten gespeeld 5 kills 7 deaths. .. Dat mag wel wat beter volgens mij

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

Just_jan schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:31:
Nou dat eerste potje in 4 weken was waardeloos zeg. 2 minuten gespeeld 5 kills 7 deaths. .. Dat mag wel wat beter volgens mij
Misschien iets langer dan 2 minuten spelen dan :)

Speel zelf altijd een paar potjes TDM om erin te komen. Tegenstanders aimen sneller dan in obj gamemodes en komen van alle kanten door de brakke spawns in dit spel. Daarna lekker slachten in Domination (na B gekapt te hebben natuurlijk O-) ) Mijn grootste genot in CoD is 2 vlaggetjes hebben en achter elkaar Blackbird, Huey Dogs halen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Zo begint eindelijk weer te lopen..

potje Domination 49 Kills 11 captures 3 deaths 9 assists :F

Heerlijk potje op jungle was het 8)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
Haha eindelijk weer online. Eerste potje was echt weer even inkomen maar daarna ging hij wel weer lekkah.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Just_jan schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:09:
Zo begint eindelijk weer te lopen..

potje Domination 49 Kills 11 captures 3 deaths 9 assists :F

Heerlijk potje op jungle was het 8)
Totdat ik vanavond weer mee doe en je netjes 2de staat;)
Stipt 7 uur ben ik online en dan kan me vriendin me ballen kussen om aandacht..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
delaitinho schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Totdat ik vanavond weer mee doe en je netjes 2de staat;)
Stipt 7 uur ben ik online en dan kan me vriendin me ballen kussen om aandacht..
Ben der inderdaad bang voor. Agh heb ik lekker de tijd nog tot dan om men roestige skills beetje wakker te laten worden :P

Ben overigens wel met een leuke class bezig om weer te wennen.
M60 Extended Mags+Red Dot
RPG-7
Flak Jacket
Warlord
Tactical Mask
Semtex
C4
Nova Gas

Blaas mij maar weg bij de objective :P ik heb 200 kogels klaarstaan zonder dat ik hoef te herladen 8)

[Voor 25% gewijzigd door Just_jan op 16-05-2011 11:44]

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@ ^

Sprayer.

Gisteren even gedaan maar ik vind het niet echt een lekker wapen.
Alleen geluid is vet :D

gisteren wel die challenge gehaald om een heel magazijn in een enemy te pompen.
Gewoon met de Stoner63 op een heli blijven vuren en tada :)

[Voor 39% gewijzigd door Frostbite op 16-05-2011 11:51]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

met de sniper gedaan hier. 5 kogels van de sniper in een heli en je hebt de challenge :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

superwashandje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:52:
met de sniper gedaan hier. 5 kogels van de sniper in een heli en je hebt de challenge :P
Kan ook met pistool. Lekker rap zonder het gevaar dat je rare sniper sway je doet missen.

Ik heb gewoon 5 gasten neergeschoten. Werkt ook best prima. 8)

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 16-05-2011 12:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Just_jan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:29:
[...]

Ben der inderdaad bang voor. Agh heb ik lekker de tijd nog tot dan om men roestige skills beetje wakker te laten worden :P

Ben overigens wel met een leuke class bezig om weer te wennen.
M60 Extended Mags+Red Dot
RPG-7
Flak Jacket
Warlord
Tactical Mask
Semtex
C4
Nova Gas

Blaas mij maar weg bij de objective :P ik heb 200 kogels klaarstaan zonder dat ik hoef te herladen 8)
RDS op een M60 is zinloos, de iron sight is prima geschikt voor elke afstand. In plaats daarvan zou ik óf SoH bij je ExtMags nemen of een grip, zodat je vele beter constant vuur open kunt houden op doelen op grotere afstand - en je preventief kunt verheugen op verbal abuse van je slachtoffers :+
Voordeel van SoH is dat je je RPGs in sneltempo kunt afvuren, wat behalve het nodige gebitch ook een tactisch voordeel op kan leveren.
Als je toch geen scavenger neemt kun je wellicht beter stunnades of flashers nemen zodat je met je tacmask kunt zien waar je vijand zit, in plats van één gasgranaat te gooien op een plek waar je vijand vervolgens omheen huppelt.

Oh, en vergeet je tent niet :+

[Voor 12% gewijzigd door KnetterGek op 16-05-2011 12:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Men laaste 4 potjes 0.50 0.00 0.00 033
Daar gaat men gemiddelde..

Beetje jammer dat ik in die potjes word gezet met nog maar minuut te spelen en in alle 4 een gunship in de lucht.. Daar hou ik niet zo van

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Anoniem: 337891 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Kan ook met pistool. Lekker rap zonder het gevaar dat je rare sniper sway je doet missen.

Ik heb gewoon 5 gasten neergeschoten. Werkt ook best prima. 8)
pistool kan ook idd maar 5 mensen neerschieten met een sniper lukt me niet :P ik speel best vaak met een sniper en vind het ook wel leuk om te doen maar kan er niets van. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-10 13:09
Just_jan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:49:
Men laaste 4 potjes 0.50 0.00 0.00 033
Daar gaat men gemiddelde..

Beetje jammer dat ik in die potjes word gezet met nog maar minuut te spelen en in alle 4 een gunship in de lucht.. Daar hou ik niet zo van
Die paar deaths meer zullen je gemiddelde echt niet ver omlaag halen hoor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Ben wel benieuwd wanneer die ps3 double points weekend word ingehaald

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

KnetterGek schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:36:
[...]

RDS op een M60 is zinloos, de iron sight is prima geschikt voor elke afstand. In plaats daarvan zou ik óf SoH bij je ExtMags nemen of een grip, zodat je vele beter constant vuur open kunt houden op doelen op grotere afstand - en je preventief kunt verheugen op verbal abuse van je slachtoffers :+
Voordeel van SoH is dat je je RPGs in sneltempo kunt afvuren, wat behalve het nodige gebitch ook een tactisch voordeel op kan leveren.
Als je toch geen scavenger neemt kun je wellicht beter stunnades of flashers nemen zodat je met je tacmask kunt zien waar je vijand zit, in plats van één gasgranaat te gooien op een plek waar je vijand vervolgens omheen huppelt.

Oh, en vergeet je tent niet :+
Herinnerde me een potje DEM gisteren waarbij ik ook met de M60 achter de jeep ben gaan liggen om constant van links naar rechts te aimen van de ingang (bombsite) tot langs de jeep. Totdat ik een kill maakte en ook gelijk het spel was afgelopen. Leuk om te zien dat je tennis-view nog even herhaald wordt :)
Tja met zo'n schildpadden setup kun je maar beter ergens campen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Just_jan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:08:
Ben wel benieuwd wanneer die ps3 double points weekend word ingehaald
Niet wss, denk dat we pech hebben en moeten wachten totdat nieuwe map pack (escalation) uitkomt (rond begin juni). Oh wacht, ik ben al prestige 15.. dan laat maar zitten;)

8) bijna naar huis... nog even

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Nu online
De M60 vind ik zo verschrikkelijk traag, dan geef ik de voorkeur aan de stoner. Minder kogels maar wel veel effectiever.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

reemprive schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:09:
De M60 vind ik zo verschrikkelijk traag, dan geef ik de voorkeur aan de stoner. Minder kogels maar wel veel effectiever.
Inderdaad na een paar potjes die class al weer aangepast met een stoner63. Ik mis alleen een supressor daarop. :(

[Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 16-05-2011 16:11]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

delaitinho schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:49:
[...]

Niet wss, denk dat we pech hebben en moeten wachten totdat nieuwe map pack (escalation) uitkomt (rond begin juni). Oh wacht, ik ben al prestige 15.. dan laat maar zitten;)

8) bijna naar huis... nog even
Double XP is ook double CoD points. Wel handig als je een hekel hebt aan wager matches en wel gouden guns prettig vindt. Go 15e prestige aapjes go.

Een gouden gun maakt scavenger overbodig. Al die gastjes rapen je gun op dus wanneer je ze revenge killt heb je weer ammo. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

reemprive schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:09:
Maar als je het effectiefste wapen wilt, moet je gewoon je eer inslikken en LW pro, SoH pro en marathon pro nemen met ak74u +rf. de ultra-lame class waar elk spel mee verziekt wordt.
Het hele idee is juist dat de M60 niet het effectiefste wapen is, maar als je er mee leert omgaan wel een effectief wapen. Ownen met de famas, aku en galil kan elke halve zool, ownen met een m60, uzi of kruisboog is tenminste écht skilled.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als ik iemand zie en ik klik op mijn linkermuis dan lijkt het wel alsof de M60 nog ff moet opstarten voor de eerste kogel afgevuurd wordt. Tegen de tijd dat ik ga schieten ben ik al dood.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07-07 00:17
Sc0rPi0N schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:42:
Als ik iemand zie en ik klik op mijn linkermuis dan lijkt het wel alsof de M60 nog ff moet opstarten voor de eerste kogel afgevuurd wordt. Tegen de tijd dat ik ga schieten ben ik al dood.
Gotta love blackbird + prefire :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Yup, je moet wel een beetje anticiperen op waar je doel vandaan komt. ninja Pro kan daar hele handig bij zijn, evenals Ghost Pro en op uiterst mannelijke wijze in een bosje gaan zitten wachten op je slachtoffer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

KnetterGek schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:39:
Ownen met de famas, aku en galil kan elke halve zool, ownen met een m60, uzi of kruisboog is tenminste écht skilled.
Ik zag deze vandaag op youtube:

YouTube: The Manliest Combat Record in the Universe

Held _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Acties:
  • 0Henk 'm!

Sc0rPi0N schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:42:
De M60 is geen gun om mee te lopen. Het is een gun om hele teams, vanuit cover, neer te maaien. Ongeacht of zij cover hebben overigens. Speel zelf altijd met Hardend op de M60 omdat de centrespeed zo enorm traag is. Als ik 1 kogel vang, zonder hardend, krijg ik nooit al schietend mijn aim op tijd weer naar beneden. Voor de damage is het prima, kun je tenminste ook schuin door muren wallbangen. SoH pro vind ik niet handig want als je die nodig hebt, ben je niet handig met je M60 om aan het gaan.

Overigens, als je ermee wil rushen prima natuurlijk. Maar dan ben je jezelf aan het benadelen, wat erg leuk kan zijn maar niet buitengewoon effectief. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-03-2014

nick_

I'm Batman!

Edit: verkeerde topic sorry

[Voor 92% gewijzigd door nick_ op 17-05-2011 05:49. Reden: Verkeerde topic]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Ik heb vandaag ook weer eens gespeeld, ging opzich wel aardig, maar kwam nog wel aardig wat keren connection lost in beeld, of dat nou nog door PSN komt of gewoon slechte hosts weet ik niet.
Ik werd in 1 van mijn betere potjes gekickt (HC TD) omdat ik 3e teamkill haalde..arghhh dat is frustrerend..
Laatste TK was echt gaar, had met me 2e napalm 5 kills, loopt er daarna zo'n grafteamgenoot blijkbaar nog doorheen..kicked ". En de enige reden waarom ik per ongeluk teamgenoten TK is omdat ze dan vaak op mij schieten en uit automatisme schiet je dan terug..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:59:
[...]

Nou, ik heb deze challenge vandaag een aantal keer geprobeerd maar het valt niet mee moet ik zeggen |:( . Op 1 map (HC DOM, Berlin Wall) had ik twee killstreaks van 4 en ééntje van 5 en eindigde ik met een kdr van 2, 26 kills, 13 deaths, 0 caps en 2 defends. Ik heb geluk gehad dat dit niet de meest snuggere tegenstanders waren (dus bijna geen enemy spyplane) en dat mijn team wist hoe je DOM moest spelen (2 points cappen, druk zetten op #3 maar niet cappen). De pech was dat het grootste deel van de map we 5 tegen 5 speelden waardoor er eigenlijk te weining tegenstanders waren om lange streaks te halen, ik zal zsm een filmpje uppen.

Nadeel van deze crossbow challenge is dat je I) geen Ghost kan nemen omdat je Scavenger nodig hebt voor je pijlen en II) omdat je geen Ghost heb ben je goed zichtbaar op de radar maar kan je zelf de spyplanes niet neerhalen omdat je geen launcher als secondary kan nemen vanwege de crossbow....
/me denkt terug aan die ozo fijne OMA perk; even naar Ghost class wisselen tijdens enemy uav/heli en zodra die weg is weer terug naar je favo non ghost class :P

Als je deze wil halen zul je veel geluk moeten hebben en toch zeker een paar multikills moeten halen (mss maar eens oefenen op long range spawn arrows ;) )

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Frentik schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 02:35:
[...]
Als je deze wil halen zul je veel geluk moeten hebben en toch zeker een paar multikills moeten halen (mss maar eens oefenen op long range spawn arrows ;) )
Lastig, de pijl vliegt een te vlakke ellips om over gebouwen heen te schieten en de explosie is onvoldoende om makkelijk een groep om te leggen. Als je HC speelt is die explosie niet zo'n bezwaar maar je komt nog steeds slecht op de spawn met het ding.
Je kunt er trouwens wel mee door RCXD-tunneltjes en onder autos door schieten, wat ook wel weer grappige kills kan opleveren.

Bummer. Ik wilde een filmpje maken en uploaden van een mooi M60 salvootje gisteren, maar ik heb weer maar één spel in de combat history en dat is natuurlijk het potje waar ik alles miste. Spijtig, want tussen de muisknop indrukken en loslaten zaten 6 kills - en minstens drie scheldwoorden van mensen die Firing Range plus M60 wallbanging niet lief vinden. Best mooi als je op één radar-dot mikt en dwars door het schuurtje in he tmidden tussen B en C twee headshot-kills en een gewone kill produceert op mensen die net tussen de auto's spawnen achter C... zeker als nadat je respawnt (constant vuren maakt je nogal zichtbaar...) één van die auto's ontploft en je daar nog een kill aan overhoudt :+

't is kut dat die filmpjes niet opgeslagen worden. Helemaal aangezien de faalacties opgeslagen worden maar de helse rellen waar je over de granaat van een tuber heen springt om hem vanuit de lucht te tomahawken niet. Ik zie trouwens dat het enige potje van gisteren wel nét dat potje is waar ik aan het lamballen was met scav pro, SoH pro en RPGs - drie stuks met elke seconde één schot. Acht suicides door point-blank RPGs en desondanks een positieve score :')

[Voor 47% gewijzigd door KnetterGek op 17-05-2011 09:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-02 22:21
Nog mensen hier die regelmatig BO spelen, 360 versie uiteraard? Of voeg mij toe, ben redelijk vaak online, GT: It is a game.
Speel nu vaak met 2 a 3 man, maar dan worden de andere plekken vaak opgevuld met kneusjes.

Gaude et aude

Acties:
  • 0Henk 'm!

thefabiman88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:13:
Nog mensen hier die regelmatig BO spelen, 360 versie uiteraard? Of voeg mij toe, ben redelijk vaak online, GT: It is a game.
Speel nu vaak met 2 a 3 man, maar dan worden de andere plekken vaak opgevuld met kneusjes.
Hehe. Wie dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Volgens mij was zijn GT extor ofzo?:P Jullie party zit vaak vol en van Groundwar word ik niet vrolijk, dus vandaar. Speel ik met 2 andere gasten uit mijn lijst, maar dan blijven er dus vaak 3 plekken over, die in 90% van de gevallen worden ingenomen door de mindere goden.

[Voor 40% gewijzigd door Cum Grano Salis op 17-05-2011 11:32]

Gaude et aude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Heb je al deze mensen al aangemeld: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 ?

[Voor 74% gewijzigd door PWM op 17-05-2011 12:53]

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

thefabiman88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:31:
Volgens mij was zijn GT extor ofzo?:P Jullie party zit vaak vol en van Groundwar word ik niet vrolijk, dus vandaar. Speel ik met 2 andere gasten uit mijn lijst, maar dan blijven er dus vaak 3 plekken over, die in 90% van de gevallen worden ingenomen door de mindere goden.
Ik ben ook gelijk weg als het GW wordt, dus als je als 7e erbij komt kun je prima 6vs6 doen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Nu online
KnetterGek schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:39:
[...]

Maar als je het effectiefste wapen wilt, moet je gewoon je eer inslikken en LW pro, SoH pro en marathon pro nemen met ak74u +rf. de ultra-lame class waar elk spel mee verziekt wordt.
Het hele idee is juist dat de M60 niet het effectiefste wapen is, maar als je er mee leert omgaan wel een effectief wapen. Ownen met de famas, aku en galil kan elke halve zool, ownen met een m60, uzi of kruisboog is tenminste écht skilled.
Ik speel alleen HC, daar is de M60 echt het noobwapen bij uitkomst, voornamelijk campers gebruiken het om te kunnen blijven sprayen. De 74u is bij HC ook zeker niet het meest effectieve wapen. Kiparis, Galil, Stoner, M16, MPL en Aug zijn in HC wapens die mijn voorkeur hebben. FAL gebruik ik ook regelmatig, in SC is het een beetje een klotewapen maar in HC is het wel leuk. Dat vind ik het leuke van HC, eigenlijk kan je elk wapen wel effectief maken waar in SC sommige wapen echt het onderspit delven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Ik ben ook gelijk weg als het GW wordt, dus als je als 7e erbij komt kun je prima 6vs6 doen. :P
Dat is niet fair. Vandaar deze vraag, maar zo te zien loopt het niet storm. >:)

Gaude et aude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Ik kan er helemaal niets meer van joh :o ..
Eindig elk potje rond de 5de plek. Killsteaks van hoogstens 5.
K/d van meestal rond de 1.00
Iemand nog een goede class setup waarmee ik weer een beetje kan wennen aan het spel.

Ben het nu aan het proberen met de
Ak74u Silenced
CZ75 Dual Wield
Semtex
Concussion
C4
Lightweight
Steady Aim
Marthon
Merk dat ik telkens wel als eerste aim. maar niet als eerste schiet :P
Dus ik ben nu gewoon het hipfire aan het uitproberen.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

Misschien moet je niet een rush class met silencer maken om 'erin' te komen. Lekker ouderwets met een suppressed AR spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
Just_jan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:24:
Ik kan er helemaal niets meer van joh :o ..
Eindig elk potje rond de 5de plek. Killsteaks van hoogstens 5.
K/d van meestal rond de 1.00
Iemand nog een goede class setup waarmee ik weer een beetje kan wennen aan het spel.

Ben het nu aan het proberen met de
Ak74u Silenced
CZ75 Dual Wield
Semtex
Concussion
C4
Lightweight
Steady Aim
Marthon
Merk dat ik telkens wel als eerste aim. maar niet als eerste schiet :P
Dus ik ben nu gewoon het hipfire aan het uitproberen.
Ging bij mij gisteren wel lekker met afwisselend Galil of Famas met supressor. Maar 6 potjes gespeeld, 2x chopper gehad(en dat is voor mij geen verkeerd gemiddelde). Maar moest in het begin wel weer even wennen. Wat is je 'normale' k/d ratio dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Bloemp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:07:
[...]

Ging bij mij gisteren wel lekker met afwisselend Galil of Famas met supressor. Maar 6 potjes gespeeld, 2x chopper gehad(en dat is voor mij geen verkeerd gemiddelde). Maar moest in het begin wel weer even wennen. Wat is je 'normale' k/d ratio dan?
Normaal speel ik in een potje tussen de 2.00 en 3.00

Gisteren en vandaag rond de 0.25 en 1.00 :(

enige map waar ik nog gewoon altijd stijf bovenaan eindig is Jungle 8) net blackbird2x chopper2x dogs1x in 1 potje 8) maar de rest is gewoon waardeloos :P

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Just_jan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:15:
[...]

enige map waar ik nog gewoon altijd stijf bovenaan eindig is Jungle 8) net blackbird2x chopper2x dogs1x in 1 potje 8) maar de rest is gewoon waardeloos :P
ben je aant spelen dan kom ik zo ook online...gisteravond gelijk eerste potje weer me hondjes..:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
Just_jan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:15:
[...]

Zo da's geen verkeerd potje zeg. Maar goed ratio zegt natuurlijk niet altijd wat(bij TD natuurlijk wel), bij objectives kan het soms eens tegenzitten. Of een wat mindere ratio maar wel veel captures dan hoeft 't niet perse een slecht potje te zijn. Alleen 0.25 moet natuurlijk niet te vaak voorkomen :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee