Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.557 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 07:06
Hebben honden bij jullie effect dan? Ik heb meestal een kill of 5 met honden, terwijl ik met die Hind makkelijk 10 maak. Ik schiet zelf ook altijd op honden, soms wacht ik een een hoek om ze naar me toe te lokken waardoor snel de honden weer weg zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
Bloemp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Zo da's geen verkeerd potje zeg. Maar goed ratio zegt natuurlijk niet altijd wat(bij TD natuurlijk wel), bij objectives kan het soms eens tegenzitten. Of een wat mindere ratio maar wel veel captures dan hoeft 't niet perse een slecht potje te zijn. Alleen 0.25 moet natuurlijk niet te vaak voorkomen :)
In de laaste 10 potjes ongeveer 4 keer 0.25 3 keer rond de 0.50 2 keer 1.25 (daar rond bij) en 1 keer 47.00 :F :o (dat was met al die blackbirds en gedoe) Ik zat Bij C (Jungle) en ze bleven maar continu over dat bruggetje komen.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
delaitinho schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:25:
[...]

ben je aant spelen dan kom ik zo ook online...gisteravond gelijk eerste potje weer me hondjes..:D
Ik ben er rond 4 uur weer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
delaitinho schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:25:
[...]

ben je aant spelen dan kom ik zo ook online...gisteravond gelijk eerste potje weer me hondjes..:D
Ben ookal heel de dag aan het spelen(waarschijnlijk ook heel de avond+nacht :P )

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-01-2016
Zeg moeten jullie niet aan het werk/school? Zo direct ook maar weer even op alt tab drukken en weer verder!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Bloemp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:21:
Zeg moeten jullie niet aan het werk/school? Zo direct ook maar weer even op alt tab drukken en weer verder!
Ik persoonlijk zit in de ziektewet dus nee :P Mijn dagplanning bestaat uit fysio black ops slapen :P

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
oh ja was jij niet diegen met twee gebroken benen? Nou beter dat psn weer online is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

reemprive schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:37:
Hebben honden bij jullie effect dan? Ik heb meestal een kill of 5 met honden, terwijl ik met die Hind makkelijk 10 maak. Ik schiet zelf ook altijd op honden, soms wacht ik een een hoek om ze naar me toe te lokken waardoor snel de honden weer weg zijn.
Tsja, tegen een beetje tegenstander is een gunship/huey waardeloos (Nuketown daargelaten). Dogs halen of 5 a 6 kills of zorgen dat iedereen op de bekende plekjes zit (of hoog of achter hoekjes). De boel ontregelen is perfect aan dogs.

Ben zelf met non-lethal killstreaks bezig. Ben dat Chopper Gunneren zat. Vind eigenlijk kills met aircraft en hondjes niet boeiend. Knal ze liever zelf neer. Anderzijds is een dosis Napalm wel weer altijd lachen. :)
Bloemp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Zo da's geen verkeerd potje zeg. Maar goed ratio zegt natuurlijk niet altijd wat(bij TD natuurlijk wel), bij objectives kan het soms eens tegenzitten. Of een wat mindere ratio maar wel veel captures dan hoeft 't niet perse een slecht potje te zijn. Alleen 0.25 moet natuurlijk niet te vaak voorkomen :)
In mijn ervaring is een monsterscore het gevolg van een team dat 2 vlaggen constant heeft. Als je een goede tegenstande rhebt waardoor iedereen op vlaggen moet jagen is KD vaak lager. Je moet potjes Domination omzetten naar potjes TDM door B af te schermen. :)

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-05-2011 15:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Tsja, tegen een beetje tegenstander is een gunship/huey waardeloos (Nuketown daargelaten). Dogs halen of 5 a 6 kills of zorgen dat iedereen op de bekende plekjes zit (of hoog of achter hoekjes). De boel ontregelen is perfect aan dogs.

Ben zelf met non-lethal killstreaks bezig. Ben dat Chopper Gunneren zat. Vind eigenlijk kills met aircraft en hondjes niet boeiend. Knal ze liever zelf neer. Anderzijds is een dosis Napalm wel weer altijd lachen. :)

[...]

In mijn ervaring is een monsterscore het gevolg van een team dat 2 vlaggen constant heeft. Als je een goede tegenstande rhebt waardoor iedereen op vlaggen moet jagen is KD vaak lager. Je moet potjes Domination omzetten naar potjes TDM door B af te schermen. :)
Inderdaad. ik heb er dan ook zon gruwelijke hekel aan als je zelf A en B heb dat er mensen dan ook C gaan pakken. dan word het juist zo'n chaos... en daar hou ik niet zo van....

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemp
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:

Ja dat klopt helemaal. Echt strontvervelend als je a en b hebt en een teamlid besluit c te cappen. Heb je mooi de boel onder controle kunnen ze opeens overal vandaan respawnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

Just_jan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Inderdaad. ik heb er dan ook zon gruwelijke hekel aan als je zelf A en B heb dat er mensen dan ook C gaan pakken. dan word het juist zo'n chaos... en daar hou ik niet zo van....
ach ja als je daardoor verliest is het saai maar soms is het andere team zo slecht dat je heel lang 3 punten kan hebben. ik vind het dan erg leuk om tussen alle 3 de punten heen en weer te rennen om te zorgen dat we ze ook alle 3 houden. (niet goed voor mijn kdr maar dat geeft niet)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
Even een wallhack kill(nr3):

Anti camper texture :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Begint eindelijk te lopen nu in men Commando weer heb vrijgespeeld.

Laaste 5 potjes.
2.29 1.77 7.00 3.00 3.50 Domination (bij elk potje minimaal 5 captures of meer)

Heerlijk wapen Commando In combinatie met Red dot

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

Hehe. Werd net een keer gekilld door een flamethrower. 'Revenge is mine' dacht ik. Potje erna tegen hetzelfde team. Dashboard juist de kerel die mij ermee afmaakte het vorige potje. Lachte me rot. :)

Best een handig ding trouwens op bepaalde maps.
Het punt was net dat hij een wallbang maakte doordat hij de tegenstander op de UAV zag. :)

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-05-2011 23:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoWannes
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-10 23:30
reemprive schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:30:
Even een wallhack kill(nr3):
[...]
Anti camper texture :P
Het blijft triest :')

Ik probeer tegenwoordig wat op op sniper-only servers te spelen, maar damn, sommigen daar zijn best skilled. :o

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Frentik schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 02:35:
[...]
Nou, ik heb deze challenge vandaag een aantal keer geprobeerd maar het valt niet mee moet ik zeggen |:( . Op 1 map (HC DOM, Berlin Wall) had ik twee killstreaks van 4 en ééntje van 5 en eindigde ik met een kdr van 2, 26 kills, 13 deaths, 0 caps en 2 defends. Ik heb geluk gehad dat dit niet de meest snuggere tegenstanders waren (dus bijna geen enemy spyplane) en dat mijn team wist hoe je DOM moest spelen (2 points cappen, druk zetten op #3 maar niet cappen). De pech was dat het grootste deel van de map we 5 tegen 5 speelden waardoor er eigenlijk te weining tegenstanders waren om lange streaks te halen, ik zal zsm een filmpje uppen.
Bij deze dus :)

Filmpje bevat alleen de 4 langste killstreaks en er zijn 2 non xbow kills in te zien, grijze stukken zijn op 4x speed afgespeeld om het campen te verhullen :P .

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Frentik schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:04:
[...]
Bij deze dus :)

[video]

Filmpje bevat alleen de 4 langste killstreaks en er zijn 2 non xbow kills in te zien, grijze stukken zijn op 4x speed afgespeeld om het campen te verhullen :P .
Hmm. Kruisboogprutsen is duidelijk veel makkelijker in HC dan in SC. Al die kills waar je je vijand raakt is een instakill, in SC moet je je vervolgens nog een paar seconden uit de voeten maken omdat het aangeschoten wild danwel terug begint te schieten, danwel probeert je te omarmen in die laatste paar seconden die hem nog resteren. De faggot. :+

Mooie streaks overigens en goed geschoten, daar niet van... camper... ;)

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-10 07:54

Gundogan

Rip and tear, until it is done

KnetterGek schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:54:
[...]

Hmm. Kruisboogprutsen is duidelijk veel makkelijker in HC dan in SC. Al die kills waar je je vijand raakt is een instakill, in SC moet je je vervolgens nog een paar seconden uit de voeten maken omdat het aangeschoten wild danwel terug begint te schieten, danwel probeert je te omarmen in die laatste paar seconden die hem nog resteren. De faggot. :+

Inderdaad dit valt me ook op. Dan valt crossbowen in HC nog wel mee dan :p

Nog steeds nice daar niet van. Je moet nog steeds de travel time van de pijlen inschatten wat niet makkelijk is + lange reload animatie die je helemaal moet uit laten spelen en weinig ammo :)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• codex
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:15:

Het punt was net dat hij een wallbang maakte doordat hij de tegenstander op de UAV zag. :)
Dat was het nog niet eens zozeer, je ziet zijn benen door de muur steken en zelfs zijn rode tag :)

Die crossbow Challenge ga ik eens proberen in HC, het is wat makkelijker een kill maken idd. Wel lekker Black!

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 25-10 15:52
KnetterGek schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:54:
[...]

En je kill kan soms nog gestolen worden. Dat vind ik helemaal zuur altijd. Dan heb je die heerlijke hit door boven hem te aimen en krijg je dat kruisje en zie je vervolgens assist +60 staan omdat iemand hem nog even besluit te schieten....

Wel leuk altijd beetje klooien met die crossbow. Af en toe heb ik er ook zon unzoomed hit tussen als er opeens iemand close staat. Die zijn helemaal lekker. 9 van de 10x ben je zelf ook kapot maar who cares 8)

• KnetterGek

KnetterGek

KingKoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:25:
[...]
En je kill kan soms nog gestolen worden. Dat vind ik helemaal zuur altijd. Dan heb je die heerlijke hit door boven hem te aimen en krijg je dat kruisje en zie je vervolgens assist +60 staan omdat iemand hem nog even besluit te schieten....
Dat is inderdaad helemaal kut - Je schiet op grote afstand op een bewegend doel, raakt hem, je ziet z'n ballen groen oplichten en net op dat moment besluit Tubing Prutsmuts lichtjaren verwijderd van de objectives campend in een bosje om jouw supermegaultrakickasssuperschot te verpesten met z'n famas-tube.
Wel leuk altijd beetje klooien met die crossbow. Af en toe heb ik er ook zon unzoomed hit tussen als er opeens iemand close staat. Die zijn helemaal lekker. 9 van de 10x ben je zelf ook kapot maar who cares 8)
Ik heb m'n kruisboog op mijn runclass, sneakclasses en shotgunclass. M'n sneakclass verrast mensen door ze van achteren te kruisbogen, m'n shotgun class heft op short range een heel ander wapen dan de kruisboog en m'n runclass peert hem gewoon. :+

Suicide by crossbow happens to other people.

• Just_jan
Zijn hier geen mensen meer op de ps3 die overdags ook spelen?

Ps4 account = JusttJD

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

Just_jan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:02:
Ja, ik vaak... als ik dagje "thuis" werk...:)
Moet ff me zaakjes afmaken en dan ben ik online...
Als jij nou eens ff die map pack regelt want 189203 x jungle spelen op een dag wordt ook saaaai.

• Just_jan
delaitinho schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Ja, ik vaak... als ik dagje "thuis" werk...:)
Moet ff me zaakjes afmaken en dan ben ik online...
Als jij nou eens ff die map pack regelt want 189203 x jungle spelen op een dag wordt ook saaaai.
Ik zou graag die mappack willen kopen. maar die shop ligt er natuurlijk nog steeds uit he :(

Ps4 account = JusttJD

• Bloemp
De nieuwe download is toch nog niet verkrijgbaar?

• Just_jan
Bloemp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:55:
De nieuwe download is toch nog niet verkrijgbaar?
Nee maar wel first Strike. of hoe die ook heet :P

Ps4 account = JusttJD

• w_besemer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06-2013
het viel me op de er ook 's avonds nog niet veel mensen speelde (gisteren dan) verwacht dat het met de komende paar dagen wel weer meer word.

Niet geremd door enige kennis van zaken

• Just_jan
Ik heb er spijt van dat ik op de Prestige Knop heb gedrukt.
Ik speel heel de middag al tussen de 2.50 5.00 K/D ratio..
Nu moet ik met de mp5 aan de slag en het is meteen een potje 0.32 :(

Ps4 account = JusttJD

Just_jan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:28:
Ik heb er spijt van dat ik op de Prestige Knop heb gedrukt.
Ik speel heel de middag al tussen de 2.50 5.00 K/D ratio..
Nu moet ik met de mp5 aan de slag en het is meteen een potje 0.32 :(
Gozert, laat je plezier niet afhangen van een minder potje. (Of 6 mindere potjes.) Als het zo ver komt dat je geen plezier hebt, gooi een ander spel erin of ga een boek lezen. Volgens mij is het niet zo gezond om de hele dag te knallen als je je op gaat winden over mindere potjes want mindere potjes gaan geheid gebeuren.(zegt dhr 18 dagen gespeeld sind release :P).

Heb gisteravond deze KD volgorde gehad in TDM: 33, 1, 2.4, 13, 0,6. Steeds dezelfde teams, steeds andere hosts. Punt hiervan is dat ik elk potje lol erin had en dat een slechte score niet altijd aan jouw skills ligt. Als je merkt dat je vaak dood gaat switch je van class en/of tactiek. (33 was trouwens 33-0 met een FAL en non-lethal killstreaks op Jungle; was erg leuk :))

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 24-10 15:07
Wel vaak maar bijna nooit met headset, Quido-25 voeg me maar toe als je keer potje wilt doen.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-10 17:53

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Altjd leuk als je een setup ontdekt die je KD ratio ten goede komt.

FAMAS met Supressor (FJ (bijna Pro) / SoH Pro / Ninja Pro )
Haalde zelfs een 75 kills contract !

En dan DEM HC spelen met vrijwel elk potje 30+ kills en bovenaan eindigen.
Heb nog nooit zovaak en zoveel killstreaks gehaald.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Just_jan
Ik had vanmiddag wel een heel leuk potje search and destroy. Ik eindige op 6000 punten... weet niet of dat veel is want deed het voor het eerst.
O ja. Lang leve de Spas 8)

Ps4 account = JusttJD

• Bloemp
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Gozert, laat je plezier niet afhangen van een minder potje. (Of 6 mindere potjes.) Als het zo ver komt dat je geen plezier hebt, gooi een ander spel erin of ga een boek lezen. Volgens mij is het niet zo gezond om de hele dag te knallen als je je op gaat winden over mindere potjes want mindere potjes gaan geheid gebeuren.(zegt dhr 18 dagen gespeeld sind release :P).

Heb gisteravond deze KD volgorde gehad in TDM: 33, 1, 2.4, 13, 0,6. Steeds dezelfde teams, steeds andere hosts. Punt hiervan is dat ik elk potje lol erin had en dat een slechte score niet altijd aan jouw skills ligt. Als je merkt dat je vaak dood gaat switch je van class en/of tactiek. (33 was trouwens 33-0 met een FAL en non-lethal killstreaks op Jungle; was erg leuk :))
Maar ik ken het wel. Had het gisteren zelf ook een paar potjes dat het echt voor geen meter ging. Moet ik echt oppassen dat de dualshock niet door de kamer vliegt, terwijl ik de leeftijd waar veronderstelt wordt dat je volwassen behoort te zijn toch echt al een tijdje gepasseerd ben :+

Gelukkig duurde de malaise maar een paar potjes en ging het daarna weer na behoren. Maar het kan soms echt frustrerend zijn als het echt niet wil. En waar het aan ligt zeg het maar. Was in mijn geval ook haast dezelfde teams tegen elkaar etc....

• delaitinho

delaitinho

Just_jan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:31:
Ik had vanmiddag wel een heel leuk potje search and destroy. Ik eindige op 6000 punten... weet niet of dat veel is want deed het voor het eerst.
O ja. Lang leve de Spas 8)
Volgens mij speelde je ook met iemand die aardig met tomahawkjes kan gooien;)
Die ene was lekker op havana of niet?
Zal vanavond eens paar uploaden..

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 25-10 15:52
Bloemp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Maar ik ken het wel. Had het gisteren zelf ook een paar potjes dat het echt voor geen meter ging. Moet ik echt oppassen dat de dualshock niet door de kamer vliegt, terwijl ik de leeftijd waar veronderstelt wordt dat je volwassen behoort te zijn toch echt al een tijdje gepasseerd ben :+

Gelukkig duurde de malaise maar een paar potjes en ging het daarna weer na behoren. Maar het kan soms echt frustrerend zijn als het echt niet wil. En waar het aan ligt zeg het maar. Was in mijn geval ook haast dezelfde teams tegen elkaar etc....
Soms lukt het gewoon ff niet. Meestal ga ik dan ff wat anders doen. Gefrustreerd blijven knallen schiet meestal niet op. Als ik dan een half uurtje later weer ga zitten gaat het 9 van de 10x meteen weer beter.
Ik heb ook altijd dat het eerste potje ruk is. Soms schiet ik daarom ook ff in tegen wat bots. 8)

• KnetterGek

KnetterGek

KingKoning schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:02:
[...]
Soms lukt het gewoon ff niet. Meestal ga ik dan ff wat anders doen. Gefrustreerd blijven knallen schiet meestal niet op. Als ik dan een half uurtje later weer ga zitten gaat het 9 van de 10x meteen weer beter.
Ik heb ook altijd dat het eerste potje ruk is.
Ik wissel meestal gewoon nar een nóg lamere class, bijvoorbeeld de ghost met flamethrower of als het écht slecht gaat een class met een ak74u (want daarmee gaat het immer altijd goed).

• Just_jan
KnetterGek schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:32:
[...]

Ik wissel meestal gewoon nar een nóg lamere class, bijvoorbeeld de ghost met flamethrower of als het écht slecht gaat een class met een ak74u (want daarmee gaat het immer altijd goed).
Ik ken juist niet meer omgaan met die ak74u
Ik heb nou ook maar 2 classen die ik gebruik
1 De Famas(tot de commando)
2 de Spas 12

That's it.... De ak74u past niet in mijn speelstijl denk ik :P

@Delaitinho Was inderdaad een geniale Tomahawk 8)

Ps4 account = JusttJD

Wat mij helpt als ik slecht speel is een rustige class maken. Als ik slecht ga komt het omdat ik ongeduldig speel wat betekent; teveel rush en teveel spray. Classje bouwen met een M16 of FAL/M14 dwingt me om rustiger aan te doen, te letten op positie en accuracy. Als ik dat heb gedaan ga ik daarna weer verder met volautomatische guns. De manier van lopen en succes behalen blijft dan op de een of andere manier plakken waardoor ik net een tikkie rustiger speel en sneller on target ben. Rushen is voor anderen dan mij, achterover leunen en tegenstanders laten komen is mijn ding. :)

Gisteren kwam dat goed uit. 55-8 op Nuketown Domination met een FAL. Heerlijk dat die map weer in de roulatie zit op dom op de xbox. :)

• afca123
  • Laatst online: 16-06 08:14

afca123

PSN Blasterus15

Heb je bij bo ook een soort van spec ops?

• Bloemp
bij mij helpt het vaak om even rustig een peukie te roken :)

afca123 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:17:
Heb je bij bo ook een soort van spec ops?
Nee. Wel een soort van Zombie modus. Wat een Zombie modus is.

@Bloemp; dat doe ik ook terwijl ik mijn 'rustige' class maak. :)

• Bloemp
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:35:
[...]

Nee. Wel een soort van Zombie modus. Wat een Zombie modus is.

@Bloemp; dat doe ik ook terwijl ik mijn 'rustige' class maak. :)
Hehe zal het ook eens proberen een 'rustige class' maken. Raar trouwens dat nuketown niet meer voorkomt bij Dom. Ben m sinds ik first strike(bij de launch) heb niet meer tegengekomen bij Dom. Hoop dan ook dat ze 'm bij de ps3 er ook wer in stoppen.

Bloemp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:41:
[...]

Hehe zal het ook eens proberen een 'rustige class' maken. Raar trouwens dat nuketown niet meer voorkomt bij Dom. Ben m sinds ik first strike(bij de launch) heb niet meer tegengekomen bij Dom. Hoop dan ook dat ze 'm bij de ps3 er ook wer in stoppen.
Was er een hele tijd uit op de Xbox. Volgens mij hadden we net voor Escalation een title update die hem weer erin stopte. Net als Firing Range. Wat plezierig is. :)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

DOM gisteravond op Nuketown was leuk. M60 met extended mags en hardened om suppressing fire te geven. Deed het eigelijk alleen om het geluid, want die vind ik top van de M60. Ook als leuke bijkomstigheid aardig wat wallbang kills gemaakt.

XBL: MRE Inc

• Bloemp
Mmm Firing Range ben ik alweer geregeld tegengekomen sinds psn weer online is, nuketown daarentegen niet, wat onplezierig is :)

• afca123
  • Laatst online: 16-06 08:14

afca123

PSN Blasterus15

Gisteren zou ik bo gaan kopen sta ik daar bij de speelgoedwinkel in de buurt. Ik zit black ops te zoeken komt er een jongentje van 10 zijn pa pakt black ops en lopen weer weg. En laat dat nou net de laatste zijn.:S Spelen er nog veel tweakers op ps3 black ops? Misschien binnenkort een potje doen?

• Danielson
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06:12
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar kan ik op de Xbox tijdens het online gamen zelf kiezen welke map ik wil spelen? :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Danielson schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:02:
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar kan ik op de Xbox tijdens het online gamen zelf kiezen welke map ik wil spelen? :)
Dat kan alleen in Training mode en volgens mij ook nog in custom private match.

MRELynx schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:49:
DOM gisteravond op Nuketown was leuk. M60 met extended mags en hardened om suppressing fire te geven. Deed het eigelijk alleen om het geluid, want die vind ik top van de M60. Ook als leuke bijkomstigheid aardig wat wallbang kills gemaakt.
We hebben de tegenstander een lesje 'Hoe blokkeer je alle uitgangen uit de spawn' gegeven. Was mooi om het begin te zien. 5 blauwe pijltjes die naar B sprinten. 3 cappen, de andere twee knallen alles neer wat de hoek om komt. 5 pijltjes trekken zich terug achter B en het frag festijn begint. Vervolgens hoorde je het hele potje lang het gerattel van een M60 en de doffe dreunen van de FAL afgewisseld met wat gesnerp van Famas'. :)

Off-topic; Wat headsets betreft MRE. Welke heb jij nog eens? Mijn surround kastje is gisteravond gesneuveld.Moet iets hebben met echte surround en waarmee ik 4 meter kan lopen zonder Xbox en al om te trekken. :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:12:
[...]

We hebben de tegenstander een lesje 'Hoe blokkeer je alle uitgangen uit de spawn' gegeven. Was mooi om het begin te zien. 5 blauwe pijltjes die naar B sprinten. 3 cappen, de andere twee knallen alles neer wat de hoek om komt. 5 pijltjes trekken zich terug achter B en het frag festijn begint. Vervolgens hoorde je het hele potje lang het gerattel van een M60 en de doffe dreunen van de FAL afgewisseld met wat gesnerp van Famas'. :)

Off-topic; Wat headsets betreft MRE. Welke heb jij nog eens? Mijn surround kastje is gisteravond gesneuveld.Moet iets hebben met echte surround en waarmee ik 4 meter kan lopen zonder Xbox en al om te trekken. :)
Dat was zeker een les voor de tegenstander, een harde les. Hoop dat ze er wat van geleerd hebben :D

Het mooie van gisteravond is dat ik dan niet echt om mn KD geef. Het hele teamwork is gewoon prachtig. Ik en Dennis op beide flanken met de M60 suppressing fire gevend en de rest hield de uitgangen van de woningen, garage en ramen in de gaten zodat de tegenstander echt helemaal vast stond. Daarnaast nog de goed opgestelde sentry gun van Dennis op B, de chopper gunners, napalms strikes en natuurlijke onze eigen skills waardoor de tegenstander keihard ge0wnd werd.

Ik heb de Astro A30 7.1 headset in combinatie met de wireless mixamp. Bij roxxgames.de gekocht. http://www.roxxgames.de/product_info.php?products_id=1170
Kost wat, heb je ook wat. Ik sta geregeld met mn headset bij de deur snel een peukje te roken terwijl ik de rest nog gewoon hoor. Loop de hele woonkamer door met dat ding. Tipje: via de chat op roxxgames even met Rene praten dat je interesse hebt en hem dan om een deal vragen. Ik kreeg de oplaadbare accu er gratis bij en dat scheelt een hoop. Nu hang ik hem na een avondje spelen aan de xbox via usb en hij laadt op terwijl de xbox gewoon uitstaat.

Wireless is tussen de RX en TX unit. In de RX unit zit je kabel naar de headset en de kabel naar je mic. Maar je kunt die zooi gewoon oppakken en door het huis lopen :D Ik vind het een top ding en zit nog te twijfelen om de A40 headset erbij te kopen.

Zie ook: http://www.astrogaming.co...stems/a30-wireless-system

• delaitinho

delaitinho

Bloemp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:33:
bij mij helpt het vaak om even rustig een peukie te roken :)
whaha idd! maar dan kom je er meestal achter dattie ligt weg te branden in de asbak!
Ach, ik denk dat het voornamelijk met je karakter te maken heeft. Ik ben vanaf jongs af aan altijd al aan het gamen geweest, van gameboy, snes naar playstation en ga zo maar door. Daarbij heb ik mezelf wel eens lopen opvreten tijdens een spelletje of de controller bijna doormidden gebeten, maar als ik mezelf focus en volledig concentreer op het spelen (zonder dat me chick voorbij loopt of tel op moet nemen) dan speel ik gewoon goed.

Zoiets van pauze nemen heeft maar een miniscule inpact, helemaal omdat het een spel is met een enorm repeterend karakter, je doet vaak immers dezelfde dingen in dezelfde modi. Daarom is het vanuit een psychologisch perspectief erg interessant om je eigen gedrag (ingame, outgame) te monitoren.

Daarnaast is er natuurlijk fysiologische aspecten als reactievermogen en vermogen om lang geconcentreerd bezig te zijn. Plus een goede oog-hand coordinatie.

8)

• Just_jan
delaitinho schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:26:
[...]

whaha idd! maar dan kom je er meestal achter dattie ligt weg te branden in de asbak!
Ach, ik denk dat het voornamelijk met je karakter te maken heeft. Ik ben vanaf jongs af aan altijd al aan het gamen geweest, van gameboy, snes naar playstation en ga zo maar door. Daarbij heb ik mezelf wel eens lopen opvreten tijdens een spelletje of de controller bijna doormidden gebeten, maar als ik mezelf focus en volledig concentreer op het spelen (zonder dat me chick voorbij loopt of tel op moet nemen) dan speel ik gewoon goed.

Zoiets van pauze nemen heeft maar een miniscule inpact, helemaal omdat het een spel is met een enorm repeterend karakter, je doet vaak immers dezelfde dingen in dezelfde modi. Daarom is het vanuit een psychologisch perspectief erg interessant om je eigen gedrag (ingame, outgame) te monitoren.

Daarnaast is er natuurlijk fysiologische aspecten als reactievermogen en vermogen om lang geconcentreerd bezig te zijn. Plus een goede oog-hand coordinatie.

8)
Ik had gisteren echt wel zo'n moment van ik gooi men joystick door het raam :P
Ik stond na 4 minuten ingame op 2-14.. elke verdwaalde granaat mocht ik oprapen :P
Maar toch nog als eindstand 42-16 Maar als je 2-14 staat en weer word je door zo'n verdwaalde granaat geraakt voor de 8ste keer :( Dan heb je wel zoiets van $#@&% :P

Ps4 account = JusttJD

• Bloemp
delaitinho schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:26:
[...]

of de controller bijna doormidden gebeten
8)
_O- Herkenbaar, als je mijn joystick van de ps2 ook ziet, hij doet het nog maar daar is ook alles mee gezegd. Er rammelt van alles vanbinnen en je kunt m helemaal opentrekken...

Mijn ps3 controller is nog als nieuw, nou je behalve dat ons konijn een stukje van een van de pookjes heeft afgebeten...

• delaitinho

delaitinho

Just_jan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Ik had gisteren echt wel zo'n moment van ik gooi men joystick door het raam :P
Ik stond na 4 minuten ingame op 2-14.. elke verdwaalde granaat mocht ik oprapen :P
Maar toch nog als eindstand 42-16 Maar als je 2-14 staat en weer word je door zo'n verdwaalde granaat geraakt voor de 8ste keer :( Dan heb je wel zoiets van $#@&% :P
Demolition kan idd ook frustratie opwekken, maar speel dan met flack jacket?

• rabor
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-09-2019
Ok, nog een zielig servertje: Mature Fighters (Amsterdam). Banned for cheating... Triest zooitje.

Kepi_nl

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

haha, volgens mij ben ik daar ook al gebanned ja terwijl ik niet eens heel goed ben.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• codex
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Ik speel met Eindbaas wel eens Nuketown, vaak een soort van totale vernietiging zonder dat 1 van ons beide campt. Van de week nog op een Italiaanse server, allerlei scheldkanonnades in het Italiaans naar onze hoofd gekregen, waaruit je zo nu en dan het woord hack en cheat kon filteren. Geweldig >:)
rabor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:00:
Ok, nog een zielig servertje: Mature Fighters (Amsterdam). Banned for cheating... Triest zooitje.
Die ken ik, ALL PERKS. Wel eens gespeeld, nog nooit een admin gezien. Wel veel SC spelers, logisch uiteraard.

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-10 14:35
Niet op de man spelen

[Voor 88% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:19]

• codex
Hoezo dan Wildcat?

[Voor 21% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:19]

• delaitinho

delaitinho

Weet er iemand een goedkope manier om in HD op te nemen (ps3) zonder een hauppage pvr te hoeven aanschaffen?

• KnetterGek

KnetterGek

delaitinho schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:38:
Weet er iemand een goedkope manier om in HD op te nemen (ps3) zonder een hauppage pvr te hoeven aanschaffen?
voor je verjaardag vragen.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

superwashandje schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:10:
haha, volgens mij ben ik daar ook al gebanned ja terwijl ik niet eens heel goed ben.
Dan zal ik daar vanavond eens kijken })

• Just_jan
Nu heb ik toch en vraagje,
Heel veel mensen hier zijn tegen campen.
Maar ook als het gewoon Team Deathmatch is>
Dan is het toch juist het punt Zoveel mogelijk kills maken zo weinig mogelijk doodgaan?

Ps4 account = JusttJD

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Just_jan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:52:
Nu heb ik toch en vraagje,
Heel veel mensen hier zijn tegen campen.
Maar ook als het gewoon Team Deathmatch is>
Dan is het toch juist het punt Zoveel mogelijk kills maken zo weinig mogelijk doodgaan?
Ja.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

rabor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:00:
ip nummers willen we })

@Black kom we gaan samen rellen

[Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 19-05-2011 16:55]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• rabor
Knip

[Voor 92% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:19]

Kepi_nl

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05:23
Wat is het IP van de server...zullen we ze is een poepi laten ruiken!

• rabor
vinom schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:56:
Wat is het IP van de server...zullen we ze is een poepi laten ruiken!
Hoe kan ik daar nog achter komen?

Filmpje staat geshared in m'n theatre, onder "Me Hacker?"

[Voor 27% gewijzigd door rabor op 19-05-2011 18:59]

Kepi_nl

• codex
Ik zat er net in met Superwashandje, zijn ban was blijkbaar opgeheven. Geen admins gezien, vanavond maar weer ff checken.

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

ja geen probleem net maar was ook niet zo goed :P

reemprive schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:26:
[...]

Ik speel met Eindbaas wel eens Nuketown, vaak een soort van totale vernietiging zonder dat 1 van ons beide campt. Van de week nog op een Italiaanse server, allerlei scheldkanonnades in het Italiaans naar onze hoofd gekregen, waaruit je zo nu en dan het woord hack en cheat kon filteren. Geweldig >:)
Hah altijd leuk om in een vreemde taal te woord te worden gestaan. Had laatst op Nuketown een paar Chopper Gunners (was trouwens terwijl ik met Crossbow challenge bezig was, net niet gered tot 2 keer toe:)) en een Spanjaard heeft me werkelijk de hele avond bestookt met voice messages. Het was spam maar zijn stem en uitspraak was zo lollig dat ik het niet kon laten ze allemaal te beluisteren. :P

• codex
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:40:
[...]

Hah altijd leuk om in een vreemde taal te woord te worden gestaan. Had laatst op Nuketown een paar Chopper Gunners (was trouwens terwijl ik met Crossbow challenge bezig was, net niet gered tot 2 keer toe:)) en een Spanjaard heeft me werkelijk de hele avond bestookt met voice messages. Het was spam maar zijn stem en uitspraak was zo lollig dat ik het niet kon laten ze allemaal te beluisteren. :P
Ja Spanjaarden en Italianen zijn zo grappig als ze boos zijn 8)7

• Roadrunner
Knip

[Voor 96% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:11]

• delaitinho

delaitinho

Volgende keer mag je een PM aanmaken

[Voor 92% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:04]

• vinom
Hetzelfde geldt voor jou

[Voor 84% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:05]

• delaitinho

delaitinho

Niet laten kennen... Is het makkelijkst :D
(zegt iemand die al vaak genoeg de kast op springt)

[Voor 20% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:05]

• Roadrunner
En ook jij mag een PM aanmaken

[Voor 95% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:06]

• rabor
Knip

[Voor 96% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:18]

Kepi_nl

• Just_jan
delaitinho schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:30:
[...]

Niet laten kennen... Is het makkelijkst :D
(zegt iemand die al vaak genoeg de kast op springt)
Jamaar dat komt dat jou scores ook op cheaten lijken als ze jou beschuldigen :P vanmiddag dat filmpje van jou op nuketown gekeken DAMN. dat slaat echt nergens op :P

Maar vandaag niet schieten?

Ps4 account = JusttJD

• delaitinho

delaitinho

Just_jan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:39:
[...]

Jamaar dat komt dat jou scores ook op cheaten lijken als ze jou beschuldigen :P vanmiddag dat filmpje van jou op nuketown gekeken DAMN. dat slaat echt nergens op :P

Maar vandaag niet schieten?
haha thanks! Ja klopt ik krijg ook vaak berichtjes van CHEATER! haha. Naja heb er ook wel eens zaadpotjes tussen zitten dat ik met de spass ren, iemand zie op een afstand en dus een omloopje wil maken en van de map af val.. :9

Ik zit aan me scriptie man, echt kak, maar ik heb een deadline voor 1 augustus en zoals het er nu uitziet met drukte op werk wordt het de komende tijd echt huilen.
Dat betekent natuurlijk niet dat ik black ops ga verwaarlozen... ik kom denk rond 10! :9~

• rabor
1 vs 1 gevechten voer je maar ergens anders uit

[Voor 106% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:07]

Kepi_nl

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:23

Mystikal

It never hurts to help

Dank :/

[Voor 99% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:08]

Basement Bios ---- Exo-S

Rabor en Wildcat ga Skypen, DMen of bij elkaar op de koffie. Jullie discussie is saai en zinloos voor alle andere bezoekers van dit forum.

@delaithino dat lukt mij ook buitengewoon goed. Mijn favoriet is om bij Summit direct na de start van een richel af te rennen. Toon is meteen gezet. :)

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 19-05-2011 21:19]

• vinom
Offtopic

[Voor 91% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:08]

• Roadrunner
Ook voor jou geldt: Of je maakt een TR aan, of je voert de discussie ergens anders

[Voor 87% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:09]

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bweh. Ik dacht dat cod iets was dat je niet verleert maar toch :+
5 - 5 en dergelijke scores. Ik ga toch terug wat meer moeten oefenen...

Android developer & dürüm-liefhebber

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:37

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:58:
[...]

Ja Spanjaarden en Italianen zijn zo grappig als ze boos zijn 8)7
niet alleen Italianen.. na vanavond kunnen we de russen ook aan het rijtje toevoegen..
al moet ik toegeven dat ze onze tactiek aardig wisten te blocken soms.. (1 potje geloof ik verloren)
in totaal 10 gespeeld denk ik ?

waarom ging je je prestige eigenlijk niet in ?
Ik heb em sinds vandaag uitgespeeld.. P 15 lvl 50
nu alle perks en unlocks nog masteren..
alhoewel dat op nuketown niet zo leuk is haha..

tot laters kerel..
was echt weer een brute afslachting...

iemand eens tegen ons proberen? :O :+

ow om effe in de stemming te komen:
ok ok ik kon het niet laten:

Laat maar wel

[Voor 24% gewijzigd door PWM op 19-05-2011 22:09]

ApC_IcE schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:46:
[...]
iemand eens tegen ons proberen? :O :+
Ikke! Deze jongen speelt op de Xbox maar heeft hem ook op PC. Ben daar slechter dan op Xbox, vooral door gewenning aan controls. Als je het leuk lijkt voeg ik jullie binnenkort toe via Steam om eens een keer afgeslacht te worden. :)

Sowieso wel cool om een keer met Tweakers op de PC te spelen. :)
ApC_IcE schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:51:
[...]

gezellig.. mijn steam account is : apc_ijsje
Cool. Zal je van het weekend toevoegen! (mijne is geloof ik exactor_it maar dat weet ik niet zeker, speel echt niet vaak op mijn PC :))

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 19-05-2011 21:55]

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:37

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:51:
[...]

Ikke! Deze jongen speelt op de Xbox maar heeft hem ook op PC. Ben daar slechter dan op Xbox, vooral door gewenning aan controls. Als je het leuk lijkt voeg ik jullie binnenkort toe via Steam om eens een keer afgeslacht te worden. :)
gezellig.. mijn steam account is : apc_ijsje

[Voor 2% gewijzigd door ApC_IcE op 19-05-2011 21:52. Reden: leren spellen is ook een vak]

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Modbreak:Ik heb berichten aangepast en zelfs berichten verwijderd om het in ieder geval een beetje leesbaar te houden.

Discussies over gebruikers die wel of geen cheater zijn mogen via andere kanalen worden gevoerd, maar niet op GoT. Gebruikers uitschelden is natuurlijk helemaal geen optie, die gebruikers krijgen nog een DM.

Vanaf nu ontopic

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net een paar goede potje DEM tot ineens een aimbotter ff binnenkwam. Tjonge zeg dan is de lol er wel snel af als je elke paar seconden neergemaait wordt vanuit het niets.

Direct filmpje gemaakt wat ik nu aan het uploaden ben. Toch te triest voor woorden.

Dit is hem: http://steamcommunity.com/profiles/76561198018076385/

-edit fixed :)

Het duurde ff maar dan heb je ook wat ... Filmpje staat online

[Voor 46% gewijzigd door Frostbite op 19-05-2011 22:59. Reden: Fullum toegevoegd]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

bewijs dat ik niet altijd slechter ben dan pink en black :)

@hieronder ja al aangepast :P

[Voor 37% gewijzigd door superwashandje op 19-05-2011 23:20]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

laat maar

[Voor 94% gewijzigd door Frostbite op 19-05-2011 23:19]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• codex
reporten scorpion, via steam zelf. Niet in Black Ops menu. Liefst met die youtube link erbij.

En ja eindbaas, we hebben inderdaad 1 potje verloren maar toen stonden we bij joinen al 1 - 0 achter. Die tactiek bij Dem Nuketown was lekker, elke keer toch kunnen planten en daarna iedereen bij de bom weghouden. Die russen hadden idd wel een tactiek om het een beetje af te stoppen maar uiteindelijk hebben we toch gezegenvierd :P

• codex
Hahahah. was wel weer even leuk.

Trouwens nog even over Kepi, wel een paar leuke potjes met hem gespeeld. Ik zie niets raars aan zijn manier van spelen, capt en defend lekker mee, de nodige streaks erbij. Prima toch.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Tjonge tjonge, laten we hem een keer eerste worden gaat ie er gelijk mee patsen..Zal ik de rest can de potjes dan maar posten ? :P
reemprive schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:22:
Trouwens nog even over Kepi, wel een paar leuke potjes met hem gespeeld. Ik zie niets raars aan zijn manier van spelen, capt en defend lekker mee, de nodige streaks erbij. Prima toch.
Mee eens, maar ik vond hem bloed irritant als ie in het andere team zat :)

[Voor 34% gewijzigd door Frentik op 19-05-2011 23:25]

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

hey lees even de beschrijving! niet altijd slechter :P

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

reemprive schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:21:
reporten scorpion, via steam zelf. Niet in Black Ops menu. Liefst met die youtube link erbij.

En ja eindbaas, we hebben inderdaad 1 potje verloren maar toen stonden we bij joinen al 1 - 0 achter. Die tactiek bij Dem Nuketown was lekker, elke keer toch kunnen planten en daarna iedereen bij de bom weghouden. Die russen hadden idd wel een tactiek om het een beetje af te stoppen maar uiteindelijk hebben we toch gezegenvierd :P
Had ik al gedaan maar nu met youtube film.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Voor de zombie fanaten is dit toch wel bijster interessant:

Nooit geweten dit.

[Voor 67% gewijzigd door vinom op 20-05-2011 01:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Weetje waar ik een hekel aan heb,
Mensen die je care package stelen.
Als ik Ammo of spy plane krijg dan verander ik hem altijd een keertje.
Dan is er af en toe weer eentje die je pakketje aan het stelen is dus jij kan hem niet veranderen.

Gruwelijke hekel daaraan.. .. Of dan probeer je een care package van de tegenstander te hacken. maar dat hebben ze dan ook niet door.
Beetje jammer.

Wel in de laaste 24 uur van level 1 naar 35 gegaan 8)...Merk wel dat ik 1 map erg begin te haten. Summit....die komt zo vaak voorbij :( De perfecte spawntrap map.. heel leuk als je aan de goede zijde staat. Zo irritant als je aan de verkeerde zijde bent. 1 potje zaten we vast op A Met een chopper gunner Met dogs en hun gewoon lekker alle hoeken afgeschermd. (maar niet a capturen.) De perfecte Spawntrap :(

[Voor 34% gewijzigd door Just_jan op 20-05-2011 02:40]

Ps4 account = JusttJD

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee