xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb 'gelukkig' nog wat tijd, maar HTC scoort geen punten, na de sucessen in het verleden ( custom roms ) waar ze toch wel hun populariteit aan hebben te danken, ben ik bang dat ze hun 'stokje' aan Samsung gaan overdragen.
De actieve SGS (1) community zal zich vast wel op de v2 storten nu
Dat zal ook wel meevallen hoor, t.o.v. de Galaxy S II.Wii4all schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:36:
Te lage capaciteit accu, wat betekent dat dat je bijv. binnen een dag alweer moet opladen?
Nou de Galaxy S II heeft inderdaad een marginaal grotere accu, maar is waarschijnlijk wel zuiniger qua display.Upbeat schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:39:
[...]
Dat zal ook wel meevallen hoor, t.o.v. de Galaxy S II.
Maar voor een 'dik' toestel als de Sensation had er toch meer in moeten zitten qua accu capaciteit.
http://www.youtube.com/watch?v=15J5OriZ7Qo
Wel in het Deutsch
Hmm nadelen:We.are.cake schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:37:
Hier een zeer complete preview van de HTC Sensation door BestBoyz
Wel in het Deutsch
- Camera lens niet beschermd (cover kun je nog wel vervangen, lens niet)
- De kleur, in dit licht is het wel een lelijke kleurstelling, volgens reviewer ook enige beschikbare kleurstelling
- Speaker (zoals gewoonlijk bij HTC niet goed)
- Sense; opgeblazen naar nieuwe resolutie, neemt veel te veel ruimte in. Maakt geen gebruik van hogere resolutie
Voordelen:
+ Unibody
+ Notificatie led
+ Vervangbare body
Er wordt wel gezegd dat alleen het uiterlijk definitief is van het toestel wat ze nu hebben. Dus bepaalde dingen kunnen nog veranderen.Phusebox schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:53:
[...]
Hmm nadelen:
- Camera lens niet beschermd (cover kun je nog wel vervangen, lens niet)
- De kleur, in dit licht is het wel een lelijke kleurstelling, volgens reviewer ook enige beschikbare kleurstelling
- Speaker (zoals gewoonlijk bij HTC niet goed)
- Sense; opgeblazen naar nieuwe resolutie, neemt veel te veel ruimte in. Maakt geen gebruik van hogere resolutie
Voordelen:
+ Unibody
+ Notificatie led
+ Vervangbare body
Ik heb hem erbij gezet in de TS: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1)We.are.cake schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:37:
Hier een zeer complete preview van de HTC Sensation door BestBoyz
Wel in het Deutsch
Ik ga als ik tijd en zin heb de TS nog wat verbeteren.
Verwijderd
Ik denk dat je het fout hebt. Aangezien de vele accu posts in de HTC topics in vergelijking bijvoorbeeld bij de SGS.Upbeat schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:39:
[...]
Dat zal ook wel meevallen hoor, t.o.v. de Galaxy S II.
Daarnaast schijnt de SGS2 het langer dan 1 dag uit te houden bij bovengemiddeld gebruik.
Ik zie gewoon teveel minpunten bij de sensation ter vergelijking met de SGS2 want dat is wel zijn grote concurrent in combinatie met de atrix en optimus 2X. Ik zie de volgorde zo:
1. SGS2
2. Sensation
3. Atrix
4. Optimus 2x
Hmm wat je zegt is gebaseerd op niks. Er zijn geen gebruikers ervaringen van de accu's van beide toestellen. Je maakt dat op uit posts van andere HTC en Samsung toestellen, terwijl het hier gaat om 2 compleet nieuwe toestellen!Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:29:
[...]
Ik denk dat je het fout hebt. Aangezien de vele accu posts in de HTC topics in vergelijking bijvoorbeeld bij de SGS.
Daarnaast schijnt de SGS2 het langer dan 1 dag uit te houden bij bovengemiddeld gebruik.
Helemaal mee eens.. Het accuverschil in capaciteit is minder dan 10%..dan ligt het meer aan de overige componenten, zoals de energieverdeling per core en de ververstijd van de widgets, je beeldscherm sterkte etcUpbeat schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:53:
[...]
Hmm wat je zegt is gebaseerd op niks. Er zijn geen gebruikers ervaringen van de accu's van beide toestellen. Je maakt dat op uit posts van andere HTC en Samsung toestellen, terwijl het hier gaat om 2 compleet nieuwe toestellen!
Precies. Ik heb nu een Desire, andere gebruikers halen de dag niet eens terwijl ik goed 2 dagen mee kan doendangerousp schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:23:
[...]
Helemaal mee eens.. Het accuverschil in capaciteit is minder dan 10%..dan ligt het meer aan de overige componenten, zoals de energieverdeling per core en de ververstijd van de widgets, je beeldscherm sterkte etc
Verwijderd
Inderdaad ja. Was ook al min of meer te zien tijdens een van de eerste hands-on videos dat er één core actief was. Die reviewer van BestBoyz zegt wel dat uiteindelijk wanneer hij uitkomt misschien wel op 2 cores draait. Zal wel flink helpen. Ik hoop er in ieder geval op, Sense is nog net wat te traag in alle videos.dangerousp schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:47:
Hmm de rom maakt maar gebruik van 1 kern zegt hij.. Dat verklaard misschien de choppyness die sommige hebben gezien.
Verwijderd
Toch is de praktijk vaak zo dat ik mensen in mijn omgeving met een HTC Android smartphone vaker aan de lading zie zitten. Hoe lang houdt de Sensation het uit tijdens een review? De SGS2 2 dagen... en je weet hoe ze ermee spelen tijdens een review!dangerousp schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:23:
[...]
Helemaal mee eens.. Het accuverschil in capaciteit is minder dan 10%..dan ligt het meer aan de overige componenten, zoals de energieverdeling per core en de ververstijd van de widgets, je beeldscherm sterkte etc
Bron:http://www.slashgear.com/...axy-s-ii-review-26148446/(hoofdstuk: Phone and Battery) Dat doet geen enkele smartphone boven 1 Ghz na... Ook 8 tot 10 uur film.
Ik probeer gewoon duidelijkheid te krijgen wat nou beter is. Ik zelf ben toch ook aan het kiezen?
Ik hoor graag positieve punten van de Sensation die mij weer kunnen om laten slaan naar de HTC Sensation. Daarvoor zijn deze discussies. Niet om te trollen of iets dergelijks!!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 14:53 ]
Dat snap ik, maar dat de SGSII zo lang mee gaat, wilt niet per definitie zeggen dat de Sensation minder lang mee gaat.. met als argument dat andere HTC's ook minder lang mee gaan. Dual core kan ook een betere batterijduur met zich meebrengen en is het dus heel goed mogelijk dat de Sensation een stuk langer mee gaat dan een desire. Je weet pas welke het langst mee gaat als ze exact dezelfde dingen met de een als met de ander doen met exact dezelfde instellingen, maar dat is onmogelijk. Het verschil in accu van de SGSII is dan dus relatief klein als je de andere factoren meerekent.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:47:
[...]
Toch is de praktijk vaak zo dat ik mensen in mijn omgeving met een HTC Android smartphone vaker aan de lading zie zitten. Hoe lang houdt de Sensation het uit tijdens een review? De SGS2 2 dagen... en je weet hoe ze ermee spelen tijdens een review!
Bron:http://www.slashgear.com/...axy-s-ii-review-26148446/(hoofdstuk: Phone and Battery) Dat doet geen enkele smartphone boven 1 Ghz na... Ook 8 tot 10 uur film.
Ik probeer gewoon duidelijkheid te krijgen wat nou beter is. Ik zelf ben toch ook aan het kiezen?
Ik hoor graag positieve punten van de Sensation die mij weer kunnen om laten slaan naar de HTC Sensation. Daarvoor zijn deze discussies. Niet om te trollen of iets dergelijks!!
Ik hou het trouwens met mijn oude hero het ook zo'n 2 a 3 dagen uit, terwijl anderen iedere dag aan de lader hangen.
[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 27-04-2011 15:22 ]
Dat weet nog niemand omdat het toestel simpelweg nog niet ge-reviewed is.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:47:
[...]
Hoe lang houdt de Sensation het uit tijdens een review?
Nou 2 dagen... en zo indrukwekkend vind ik het niet:De SGS2 2 dagen... en je weet hoe ze ermee spelen tijdens een review!
Bron:http://www.slashgear.com/...axy-s-ii-review-26148446/(hoofdstuk: Phone and Battery)
...a full day with push email active, the display at maximum backlight while outdoors, lots of photography and some video recording, a couple of YouTube clips, GPS with Google Maps, browsing and some calls, then through the night (again, with push email switched on) and through the next day, only expiring that evening.
Dat soort dingen doe ik dagelijks en haal ook makkelijk 2 dagen.
Is het niet zo dat de Sensation de eerste telefoon die de nieuwste dual core processor heeft die asynchroon opereert? Dus wanneer er niet veel rekenkracht nodig is dan gaat 1 core voluit en de ander in rust en wanneer er veel kracht nodig is dan gaan ze beiden voluit.
De huidige dual core phones hebben dit niet, beide cores gaan ten alle tijde voluit dus die MOETEN wel een hogere capaciteit hebben anders zijn die gewoon te snel leeg.
Dus in principe zou de standbytijd van de Sensation gelijk of zelfs beter moeten zijn.
BTW voor mensen die de camera slecht vinden hier een link naar een nieuw filmpje gemaakt op 1080p met de Sensation. Ik moet zeggen dat ik er wel van onder de indruk ben.
http://blog.gsmarena.com/...ing-capabilities-emerges/
Verwijderd
Heb jij een custom rom met battery tweaks erop dan? Want Desire's met originele Rom doen dat echt niet... Ken genoeg mensen in mijn klas met een Desire, heb even rond gevraagd.Upbeat schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:36:
[...]
Dat soort dingen doe ik dagelijks en haal ook makkelijk 2 dagen.
google translate link
[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 28-04-2011 16:21 ]
De geluidskwaliteit is trouwens wel goed te noemen. De microfoon gaat soms bij erg harde tonen raar doen.
Het geluid vind ik minder (als hij versnelt in de auto, maar dat is bij bijna alle camera's zo).
Hier nog even het filmpje waar het over gaat, uit de link van gsmarena.
yannickie111 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:56:
Ik vind de beeldkwaliteit erg goed!
Het geluid vind ik minder (als hij versnelt in de auto, maar dat is bij bijna alle camera's zo).
Hier nog even het filmpje waar het over gaat, uit de link van gsmarena.
[video]
Die over de microfoons gaan.
[ Voor 96% gewijzigd door We.are.cake op 28-04-2011 17:58 ]
inderdaad, moet je deze videos van megaupload even downloaden.. 182 mbWe.are.cake schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:57:
[...]
Ik praatte over het filmpje van de Italiaanse website.
Die over de microfoons gaan.
http://www.megaupload.com/?d=9RB18LR0
Ik heb ze gedownload, zijn echt speciale video's vind ikdangerousp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:21:
[...]
inderdaad, moet je deze videos van megaupload even downloaden.. 182 mb

Zeker die korte niet, alleen wat gepraat (in het italiaans), en een stilstaand (bibberig) beeld..
Niet speciaal nee, maar als je op die korte korte kijkt zie je bijvoorbeeld achter in beeld wel de autootjes over de brug heen rijden.. lijkt mij wel goede kwaliteit.yannickie111 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:41:
[...]
Ik heb ze gedownload, zijn echt speciale video's vind ik![]()
![]()
Zeker die korte niet, alleen wat gepraat (in het italiaans), en een stilstaand (bibberig) beeld..
Die muziek video is denk ik in een donkere kamer opgenomen ofzo, want de kwaliteit is lager.
Geluid vind ik voor een telefoon meer dan prima.
Incorrect, dat is inderdaad NIET zo.MaakmeGek schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:23:
Ik verbaas me een beetje dat mensen struikelen over de capaciteit van de accu in de Sensation.
Is het niet zo dat de Sensation de eerste telefoon die de nieuwste dual core processor heeft die asynchroon opereert? Dus wanneer er niet veel rekenkracht nodig is dan gaat 1 core voluit en de ander in rust en wanneer er veel kracht nodig is dan gaan ze beiden voluit.
De huidige dual core phones hebben dit niet, beide cores gaan ten alle tijde voluit dus die MOETEN wel een hogere capaciteit hebben anders zijn die gewoon te snel leeg.
Dus in principe zou de standbytijd van de Sensation gelijk of zelfs beter moeten zijn.
http://blog.gsmarena.com/...ing-capabilities-emerges/
de Exynos die in de SGSII zit doet dit ook. De Tegra 2 variant, ook te vinden in de LG optimus (verrekte wijze unit) speed 2x doet dit dan weer niet. (sorry, even de fanboy uithangen

http://www.yourandroid.be...-kondigt-de-Sensation-aan
De HTC Sensation is de eerste smartphone met de nieuwe Qualcomm dualcore-soc. De soc heeft 2 processorkernen met een maximale kloksnelheid van 1,2 GHz. Beide kernen zijn bovendien asynchroon geklokt, wat wil zeggen dat 1 kern op volle snelheid kan rekenen, terwijl de andere op een lage kloksnelheid blijft werken. Een trucje wat bv. de Nvidia Tegra 2 niet kan en wat heel wat energie moet uitsparen.
betekent niet: de eerste smartphone met asynchroon geklokte processorkernen.
Snapst?
Mijns inziens is dit a-synchroon lopen van de cpu niet van wezenlijk belang. Het zal wel wat schelen, maar die schermen (die groot zijn) verbruiken veel en het standaard verbruik van bereikbaarheid is ook niet mis.
Hiermee wil ik aangeven dat de opmerkingen over CPU eigenschappen, naar mijn idee niet heel erg veel uit moeten maken op de batterij duur van de telefoon.
Nee... waar doel je op met deze reactie?Geelco schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:51:
'de eerste smartphone met de nieuwe Qualcomm dualcore-soc'
betekent niet: de eerste smartphone met asynchroon geklokte processorkernen.
Snapst?
Devs op XDA kunnen de processor architectuur niet wijzigingen....Cobesz schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:44:
Inderdaad, dat zijn juist de punten waarom ik liever geen Tegra 2 SoC wil. Tenzij er handige devs zijn op XDA die dit wel voor mekaar kunnen krijgen, maar ik zie dit niet snel gebeuren...
Wat ze wil kunnen doen is de drivers e.d. zoveel mogelijk optimaliseren zodat een bepaalde processor zo efficiënt mogelijk presteert. Dit is echter totaal iets anders als een dual-core cpu hardwarematig op verschillende snelheden laten werken.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nou, dat het de eerste telefoon is met deze soc, deze soc heeft individueel werkende kernen. maar dat betekent niet de eerste soc met überhaupt individueel werkende kernen. Want dat doet de exynos dus ook al.koekoek2003nl schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:27:
[...]
Nee... waar doel je op met deze reactie?
Maargoed ben het ook eens met logiz5500, het zal weinig uitmaken.
Uit de review met SGSII van Engadget blijkt dat deze best lang met de accu doet. Waar het dan precies aan ligt weet ik niet, maar wellicht dat het door efficientere Android versie komt of meer efficienter gebruik van de processor. Ik hoop in ieder geval dat hetzelfde effect optreedt bij de Sensation.Geelco schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:05:
[...]
Nou, dat het de eerste telefoon is met deze soc, deze soc heeft individueel werkende kernen. maar dat betekent niet de eerste soc met überhaupt individueel werkende kernen. Want dat doet de exynos dus ook al.
Maargoed ben het ook eens met logiz5500, het zal weinig uitmaken.
Haha ok dan had ik t mis.. maar ik kan ook nergens vinden dat de Exynos dit ook doet vandaar. Zal wel niet goed gezocht hebben.Geelco schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:22:
[...]
Incorrect, dat is inderdaad NIET zo.
de Exynos die in de SGSII zit doet dit ook. De Tegra 2 variant, ook te vinden in de LG optimus (verrekte wijze unit) speed 2x doet dit dan weer niet. (sorry, even de fanboy uithangen) Daar kan er wel een core uitgeschakeld worden wanneer die overbodig is, maar als ze beide nodig zijn dan gaan ze beide op gelijke kracht.
Jammer dat ze zo'n zoute clip aanzetten, kan je nog steeds niet testen of de microfoon goed is. Ik wil op het gemiddelde 'harde' feestje toch nog met respectabele geluidskwaliteit kunnen opnemen, iets wat dus nog steeds onduidelijk is. Als ik mn Legend vergelijk met de gemiddelde Sony Ericsson, dan delft de HTC duidelijk het onderspit. Wat mij betreft besparen ze wat op de camera en zetten ze er een goede microfoon in!dangerousp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:21:
[...]
inderdaad, moet je deze videos van megaupload even downloaden.. 182 mb
NOSIG
Mag nu dus een nieuw toestel uit gaan zoeken, paar weken geleden de Sensation hier op Tweakers voorbij zien komen en was gelijk verliefd
Nog 3 weken wachten
Verwijderd
HD gaat volgens mij zondermeer klakkeloos, welke containers hij allemaal ondersteunt weet ik niet..Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:28:
dat HTC bijna nooit mkv support gooit op de mobieltjes die ze uitbrengen is al bekend denk ik. Nu is mijn vraag is de Sensation wel powerfull enough om een mkv (720p/1080P) wel soepel af te spelen ? De sgs2 doet dit klakkeloos. Ik zou het dan ook erg jammer vinden als de Sensation dit niet aan zou kunnen met de dualcore soc en de 220 adreno gpu
In dit filmpje zie je trouwens beide kleuren
YouTube: HTC Sensation
In het begin zie je de 3 kleuren, en op het einde even de mooiere versie.
Heeft met lichtinval te maken volgens mij, want HTC zegt dat er maar 1 versie komt qua kleuren.DVDB schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:07:
Ik zou graag weten of er 2 verschillende versies gaan uitkomen (kleur achterkant). De 3 kleuren op de chterkant zijn niet zo heel mooi. Op youtube zie ik ook een versie waar de 2 plastic delen dezelfde donkere kleur hebben.
In dit filmpje zie je trouwens beide kleuren
In het begin zie je de 3 kleuren, en op het einde even de mooiere versie.

Live Chat: http://www.htc.com/nl/support/online_service_nl.html
[ Voor 10% gewijzigd door RobinNL op 05-05-2011 17:12 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Vind ik het mooiste eigenlijk. Ik heb ook een versie met een licht aluminium middenstuk en donkere uiteinden op YouTube, zag er ook mooi uitRobinNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:10:
@DVDB: Toevallig heb ik het vanmiddag even gevraagd bij de Live Chat op de website van HTC. Die persoon kon me vertellen dat de Sensation een zwarte achterkant krijgt, zoals op dit plaatje.
[afbeelding]
Live Chat: http://www.htc.com/nl/support/online_service_nl.html
Dat is dan die met 3 kleuren? in dat kleurenschema vind ik het mooi, maar zoals bij de foto's op mobile-review.com is het echt lelijk. Daar is het bovenste stuk plastic gebroken wit, en het onderste donkergrijs met een blauwe schijn. In die donkere kleuren is hij wel mooi.
Als ik bij Google kijk bij afbeeldingen, zie ik die lelijke kleuren alleen maar bij een toestel van T-Mobile. T-Mobile gaat in Nederland geen HTC Sensation leveren zover ik weet. Ik denk dan dat het hier om de HTC Sensation 4G gaat (ook op deze afbeelding te zien).

[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 05-05-2011 22:50 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
4G is toch de amerikaanse versie?RobinNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:31:
Ik denk dat beide delen een donkere kleur hebben, waar het niet te onderscheiden is.
Als ik bij Google kijk bij afbeeldingen, zie ik die lelijke kleuren alleen maar bij een toestel van T-Mobile. T-Mobile gaat in Nederland geen HTC Sensation leveren zover ik weet. Ik denk dan dat het hier om de HTC Sensation 4G gaat.
[afbeelding]
Ik gok dat hier in Nederland de "niet-donkere" versie gaat komen.
De achterkant donker: van de 4G versie, of de versie die in Europa/nederland in de winkels komt te liggen?RobinNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:00:
@yannickie111: HTC Sensation 4G is de VS versie. Lees ook even mijn reactie op de vorige pagina. Iemand van HTC kon me in de Live Chat vertellen dat de achterkant donker zal zijn.
P.s: als er nog aanvullingen voor de TS zijn, laat maar komen.
Ik heb er deze week nog ff geen tijd/zin voor gehad, heb 2 andere topics nog wat opgeknapt
YouTube: CNET.de - Hands-on-Video: Blick auf das HTC Sensation mit Dual-Core-Snapdragon
Ok, onze HTC zal dus zo zijn:RobinNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:16:
De HTC Sensation 4G zal volgens mij de kleur hebben zoals hierboven, "onze" HTC Sensation zal gewoon donker zijn.

Wut?dangerousp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:24:
In deze review wordt er trouwens uitgelegd dat er gewoon google maps op zit maar ook locations waarvoor je gratis kaarten kunt kopen!
Ik ving goole maps niet fijn, als navigatie gebruik ik Aura (op mijn Desire HD).
Zover ik heb begrepen bij de Live Chat zal "onze" HTC Sensation deze kleur hebben.yannickie111 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:28:
[...]
Ok, onze HTC zal dus zo zijn:
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 06-05-2011 00:16 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Hier zie je dezelfde achterkant als de Sensation 4g.
En ik denk dat we deze in Europa zullen krijgen aangezien je die bij bijna elke preview ziet. Persoonlijk zou ik het liefst de achterkant van de gelekte toestellen willen hebben. Zilverkleurige achterkant met 2 zwarte hoeken.
[ Voor 40% gewijzigd door We.are.cake op 06-05-2011 00:19 ]
Of we struinen het internet af, opzoek naar kleine beetjes informatie over de telefoon. Elke keer een nieuw beetje totdat we het haast kunnen dromen. Youtube, Twitter, Vodafone bellen, HTC bespioneren.Upbeat schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:22:
Ik denk dat we pas duidelijk hebben bij de release of bij een review met een final product.
Maar dan als de telefoons er zijn. En wij in onze harten weten dat alles nu over is. En dat we niet meer hoeven te zoeken op het internet, en opgelucht adem kunnen halen.
Kunnen we over de telefoon zeiken
Mijn dagelijkse bezigheidWe.are.cake schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:32:
[...]
Of we struinen het internet af, opzoek naar kleine beetjes informatie over de telefoon. Elke keer een nieuw beetje totdat we het haast kunnen dromen. Youtube, Twitter, Vodafone bellen, HTC bespioneren.
vanaf 1:14 zie je die zilverkleurige achterkant met 2 zwarte hoeken.We.are.cake schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:16:
Hier een filmpje uit Polen.
En ik denk dat we deze in Europa zullen krijgen aangezien je die bij bijna elke preview ziet. Persoonlijk zou ik het liefst de achterkant van de gelekte toestellen willen hebben. Zilverkleurige achterkant met 2 zwarte hoeken.
Ik verwacht dat die persoon van HTC mij de juiste informatie hebben gegeven (alles donker). Zo'n zilverkleurige achterkant met 2 zwarte hoeken vind ik ook het mooist. Iemand vertelde me ooit dat je misschien zo'n andere achterkant kan kopen voor je Sensation. Weet iemand of dit mogelijk is?
Als er daadwerkelijk 2 verschillende kleurstellingen komen dan zou je ongetwijfeld ergens zo'n ander achterkantje kunnen bestellen. Of het echt als accessoire uitkomt, geen idee.RobinNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:52:
[...]
Iemand vertelde me ooit dat je misschien zo'n andere achterkant kan kopen voor je Sensation. Weet iemand of dit mogelijk is?
Ik denk niet dat het officieel als accessoire uitkomt, maar wel via verkoopkanalen als Ebay of Marktplaats. Wie weet vind ik er nu wel een met wat zoeken.Upbeat schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 01:03:
[...]
Als er daadwerkelijk 2 verschillende kleurstellingen komen dan zou je ongetwijfeld ergens zo'n ander achterkantje kunnen bestellen. Of het echt als accessoire uitkomt, geen idee.
Deze is toch "zwart"? Die wit met blauwe achterkant is veel lichterWe.are.cake schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:16:
Hier een filmpje uit Polen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik vind de achterkant juist wel belangrijk, dat is zowat het enige waar men nog een beetje design op los kan laten. De voorkant is al ingenomen door het scherm.
NOSIG
[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-05-2011 12:13 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
De wit alu donkerblauwe is de T-Mobile Sensation 4G versieDVDB schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:49:
Ik heb ook contact opgenomen met HTC in verband met de kleuren van de achterkant. Maar ik denk dat ze het daar zelf niet echt weten. Ze vewezen mij door naar een foto op de site en zeiden dat het in het zwart is. Maar de foto op de site is precies nog iets tussen de versies die we op internet zien. De versie op de site heeft allemaal donkere kleuren, terwijl de kleuren op video's ofwel wit-aluminium-donkerblauw is ofwel zwart-aluminium-zwart is. Ach, we zullen binnen een paar weken wel duidelijkheid hebben welke versie er bij ons komt. Maar voor mij zou die wit-alu-donkerblauwe versie toch een afknapper zijn.
Danku voor de info, zou echt wel goed nieuws zijn. Dan kan ik gewoon de mooie versie halen
Dit was het antwoord van Hi@Hi_Webcare Bedoelen jullie met "Exclusieve 16GB versie" van de HTC Sensation het intern geheugen of een 16GB kaartje? Ik denk het laatste.
@GamingDutchman Intern geheugen! *LN
Dat zou wel erg vet wezen, maar dat betekent dat er een aparte versie uitkomt.RobinNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:36:
Ik heb even getwitterd met een persoon van Hi
[...]
Dit was het antwoord van Hi
[...]
Verwijderd
Klinkt zeker goedtiguan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:38:
[...]
Dat zou wel erg vet wezen, maar dat betekent dat er een aparte versie uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 16:40 ]
hij zal wel denken van dat het kaartje in h et toestel zit en dus intern is...

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maar heeft iemand suggesties welk abonnement ik het beste kan nemen.
Het moet wel een abonnement zijn met (onbeperkt) internet.
Verder moet het rond de €30,- per maand liggen.
Als iemand mij hierbij wilt helpen zoeken zou dat erg mooi zijn!
Link: [HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic
Edit:
Nu zit ik toch weer te twijfelen of de HTC Sensation bij Hi echt 16GB intern geheugen heeft. Bij de Sony Ericsson Xperia Arc staat dat er een 16GB geheugenkaart wordt geleverd. Bij de HTC Sensation staat dat weer niet, dus het kan toch zijn dat het 16GB intern is, al is de kans best klein.
Edit2:
Ik zie nu dat MTV Mobile ook de HTC Sensation 16GB aanbied. Hier staat ook dat het toestel 1GB ROM heeft. Er staat precies dezelfde informatie op de site als bij Hi. Bij MTV Mobile staat niet dat er een geheugenkaart wordt bijgeleverd.
Ik ga binnenkort nog bij beide voor de zekerheid navragen.INHOUD VERPAKKING
Accu
Datakabel
Garantiebewijs
Handleiding
Oplader
Stereo Headset
[ Voor 84% gewijzigd door RobinNL op 07-05-2011 01:46 ]
Last minute wijziging tegen de concurrentie van Galaxy S2?
Zou het kunnen?
PSN: MGFlexican.
@Hi_Webcare staat op jullie website HTC Sensation 16gb maar bij de aankondiging zei HTC dat er 1gb intern geheugen is. Last minute change?Morenoo91 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 02:44:
HTC Sensation 16GB
Last minute wijziging tegen de concurrentie van Galaxy S2?
Zou het kunnen?
Hi_Webcare Hi Webcare
@MorenoGHunte Hi, er is een nieuwe versie gemaakt met een groter intern geheugen. *JV
Sure.. en zoiets kondigt HTC zeker niet zelf aan. Ik geloof er helemaal niks van. Pure onwetendheid bij Hi.Morenoo91 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:26:
[...]
@Hi_Webcare staat op jullie website HTC Sensation 16gb maar bij de aankondiging zei HTC dat er 1gb intern geheugen is. Last minute change?
Hi_Webcare Hi Webcare
@MorenoGHunte Hi, er is een nieuwe versie gemaakt met een groter intern geheugen. *JV
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Staat ookal op MTV mobile met 16gb intern dus niet alleen Hi (alhoewel dat niet uitmaakt sinds het deel van Hi is)Laguna schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:06:
[...]
Sure.. en zoiets kondigt HTC zeker niet zelf aan. Ik geloof er helemaal niks van. Pure onwetendheid bij Hi.
EDIT: Vodafone frankrijk ook
http://www.sfr.fr/mobile/...rtable/htc-sensation.jspe
[ Voor 20% gewijzigd door Morenoo91 op 07-05-2011 12:20 ]
MTV is onderdeel van HI.Morenoo91 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:14:
[...]
Staat ookal op MTV mobile met 16gb intern dus niet alleen Hi.
EDIT: Vodafone frankrijk ook
http://www.sfr.fr/mobile/...rtable/htc-sensation.jspe
Ik lust geen rotte appels...
Ge-Edit =]
[ Voor 18% gewijzigd door Morenoo91 op 07-05-2011 12:20 ]
Ik lust geen rotte appels...
http://www.htcsensation.n...6-gb-verkrijgbaar-bij-hi/
Goed nieuws. Hopelijk komt die ook naar Belgie.
Dan is de keuze voor mij gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 07-05-2011 13:01 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dan ga ik ook op dà t antwoord wachten!Laguna schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:01:
Ik wacht nog op een bevestiging aan de kant van HTC. Vooralsnog zie ik het als gebrek aan kennis (intern geheugen.. jaja, het kaartje zit intern..) of miscommunicatie.
Verwijderd
Maar goed: stel dat het zo is. Wat maakt maakt het voor mij als gebruiker het verschil tussen een los geheugen kaartje of intern geheugen??
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 14:20 ]
16 gig aan geheugen:PVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:12:
Opvallend is dat HI ook de 16GB versie aanprijst van SE Xperia Arc. Ook hier gaat het om een los geheugenkaartje volgens mij.
Maar goed: stel dat het zo is. Wat maakt maakt het voor mij als gebruiker het verschil tussen een los geheugen kaartje of intern geheugen??
[ Voor 90% gewijzigd door DeKoetsier op 07-05-2011 14:37 ]
Dit topic is gesloten.
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier