Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidAxe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 17:16
Heeft iemand hier een paar goede reviews van de Samsung S23A700D kunnen vinden? Het is veruit het aantrekkelijkst geprijsde 120Hz scherm, maar in de enige review die ik heb kunnen vinden wordt een input lag van 10 - 11 ms genoemd. Zelf zou ik denken dat dat eigenlijk te veel is om een 120Hz scherm te verantwoorden, omdat het verschil met een snel 60Hz scherm te klein wordt (m.u.v. van de meer vloeiende weergave).
Het gaat mij overigens om snelle 2D weergave in FPS. 3D boeit me niet echt.

De enige review die ik kon vinden over dit scherm (gebruikerservaringen zonder echte tests/benchmarks vind ik niet interessant):
http://wecravegamestoo.co...hz-3d-monitor-review.html

Daarnaast vroeg is me af of er hier al ervaringen zijn opgedaan met het overklokken van die Catleap schermen. Voor het gamen vind ik zelf alles vanaf 85Hz genoeg, maar van deze schermen heb ik nergens een input lag test kunnen vinden.

update:
Ik heb het Samsung scherm inmiddels maar gekocht. Het was in de aanbieding bij die schreeuwerige elektronicawinkel. (instant satisfaction, kon het niet laten :)
Ik heb zelf niet de spullen om het scherm te testen, maar ik moet zeggen dat het een gigantische vooruitgang is ten opzichte van mijn vorige scherm (Philips 200WS). Vooral de kleuren zijn een stuk mooier en 120Hz maakt wel degelijk een verschil.

[ Voor 17% gewijzigd door DavidAxe op 28-04-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar wil je de monitor voor gebruiken?
op de eerste plaats voor programmatie en tekstverwerking, surfen en (amateur) foto- en videobewerking. Geen gaming.

Wat voor afmetingen had je in gedachte?
24"

Welke resolutie had je in gedachte?
1920 x 1200

Wat mag het allemaal gaan kosten?
200 à 400 €

Welke videokaart heb je in je systeem zitten?
NVidia GeForce GT 230

Welke aansluitingen zitten daar op?
AVG, DVI-D en HDMI

Wil je nog meer schermen gaan aansluiten?
Neen

Ben je van plan om films te gaan kijken met meerdere mensen?
Niet speciaal

Portretstand niet speciaal nodig. Liefst verstelbaar in hoogte, energievriendelijk en 'mooie' afwerking. Extra USB poorten, audio... zijn altijd mooi meegenomen.

Tot nu toe twijfel ik tussen de volgende modellen:
DEL U2412M (ik lees hier en daar reacties dat dit scherm niet zo goed is voor tekst weergave ?)
Samsung LS24A850/EN (???)
HP LA2405wg
Jujitsu B24W-5 eco

eventueel, maar zijn mij eigenlijk nogal duur:
DEL U2410) (zelfde opmerking als u2412m)
Jujitsu B24W-5 eco ips (extra audio)
HP ZR24W (hoog verbruik?)

Oorspronkelijk keek ik ook naar de Philips Brilliance 245P2ES en 240B1CS maar daar vind ik weinig info/reacties over op het internet.

Geen enkel van deze schermen heb ik kunnen zien in het echt, vandaar de moeilijke keuze.
Graag uw advies.
Bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Bumperke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:46:
Ik heb even jullie hulp nodig bij het volgende.

Ik ben van plan om 3x een Samsung Syncmaster S23A700D te gaan kopen en deze wil ik aansturen dmv 2x een Sapphire HD6950.

Maar nu zit ik even met de aansluitingen in de knoop.

Mijn videokaart heeft: Display Port, DVI-D, DVI-I, HDMI
De monitor: HMDI, DVI-D

Ik kan dus sowieso 2 monitoren aansluiten op mijn DVI-D aansluitingen. Maar dan heb ik nog 1 monitor over.. Als ik deze op HDMI aansluit dan heb ik geloof ik geen 120Hz meer en volgens mij ook geen 3D ondersteuning. Mijn bedoeling is dus om een Display Port naar DVI-D converter te kopen, ik denk dat het dan wel werkt..

Heb ik hier gelijk in? En welke raden jullie dan aan?

Alvast bedankt voor de hulp! _/-\o_
Let op: Je kan geen crossfire draaien als je monitoren aan de 2e kaart wilt koppelen.
Ik zit in hetzelfde schuitje! ;)

Als je dan dus 2/3 schermen vanaf je main videokaart wilt draaien kan je er 1 over DVI-D gooien, maar de overige twee kunnen alleen over DVI-I of HDMI. kan je nog een 2e monitor over displayport met adapter gebruiken, maar de derde zal je aan moeten sluiten op DVI-I, daar gaat je 120hz :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Heeft de HD6950 normaal niet 2 mini-DPs? Zal wel een non-reference model (Sapphire?) zijn dan :-(.

[ Voor 42% gewijzigd door Paprika op 30-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 10:23
Hallo,

Ik ben opzoek naar de beste allround monitor op dit moment, maar ook voornamelijk gespitst op gaming.
Welke videokaart heb je in je systeem zitten? GTX 570
Welke aansluitingen zitten daar op? DVI-I en mini-HDMI
Heb je nog meer schermen aangesloten, of wil je nog meer schermen gaan aansluiten? Mogelijk, nog niet zeker.

Zo'n laag mogelijk response tijd.
Liefst 120hz, is geen spelbreker
24~27inch
Liefst een brede degelijke voet, zoals de HP modellen vroeger hadden, waarbij alles getilt kan worden, en naar boven en naar beneden kan worden geschoven.
Ook films e.d. moeten er goed kijkbaar op zijn, ook voor meerdere mensen.

Dell Ultrasharp U2711
Dell Ultrasharp U2412M
BenQ XL2420T

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de U2412M, echter is de hoge response ms en het ontbreken van 120hz.

Ook een hogere refreshrate als 60 op de native resolutie van 1080p zou fijn zijn.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-08 13:41
remsporus schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:07:
[...]

Let op: Je kan geen crossfire draaien als je monitoren aan de 2e kaart wilt koppelen.
Ik zit in hetzelfde schuitje! ;)

Als je dan dus 2/3 schermen vanaf je main videokaart wilt draaien kan je er 1 over DVI-D gooien, maar de overige twee kunnen alleen over DVI-I of HDMI. kan je nog een 2e monitor over displayport met adapter gebruiken, maar de derde zal je aan moeten sluiten op DVI-I, daar gaat je 120hz :(
Ja daar was ik ook achter gekomen :(
Jammer dat er bijna geen videokaarten zijn die 3x een DVI-D aansluiting hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het groene kamp heeft er een aantal. Voor ATI moet je gewoon een lading displayport schermen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Hallo, ik zoek een goed beeldscherm voor mijn MBP, met hoge resolutie en natuurlijk niet al te duur.

Als scherm van mn MBP en Xbox 360
Wat voor afmetingen had je in gedachte? (bij voorkeur als beeldschermdiagonaal in inches)
25 tot 30 inch.
Minimaal 1080p of hoger.
Wat mag het allemaal gaan kosten? (ook niet geheel onbelangrijk)
Niet meer dan 350 euro

Ik had zelf dit al gevonden: pricewatch: Samsung UE26EH4500W
Weliswaar een TV maar toch de grootte van een monitor en wat meer functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:18
itsFuzeh schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:18:
Minimaal 1080p of hoger.
Niet meer dan 350 euro

Ik had zelf dit al gevonden: pricewatch: Samsung UE26EH4500W
Weliswaar een TV maar toch de grootte van een monitor en wat meer functies.
Dat scherm heeft geen resolutie van minimaal 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
0xygen schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:09:
[...]

Dat scherm heeft geen resolutie van minimaal 1080.
Ik zie t ja...
Weet jij misschien nog iets dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:18
Voor jou budget kon je denk toch al snel uit op een 1080 scherm.
Ik kan jou daar niet echt in adviseren (ik heb daar te weinig verstand van).
Ik zou gewoon lekker reviews lezen, vergelijken in de pricewatch etc.

Wel handig is om goed op de aansluitingen te letten omdat je voor je macbook en Xbox wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Rubm93 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:43:
kan ik daar dan met nvidea 3d op gamen?
of kan dit niet? ik weet dat die samsung al 3d heeft, maar ik wil weten als dit kan.
Versteegrob schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:08:
Is 120hz automatisch 3D ready? Nee toch?
Rubm93 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:43:
kan ik daar dan met nvidea 3d op gamen?
Voeg het antwoord op deze maar even samen. Ik heb nog steeds nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden maar wat ik er van begrepen heb is dat bij NVIDIA in principe zou moeten werken als de monitor via DVI aan te sluiten valt. Dit is echter niet ondersteunt door NVIDIA zelf en vereist het nodige handwerk.
HJHiaatje schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:46:
Ik vraag mij af hoe veel last ik ga hebben van een glossy scherm, maar ik overweeg ook de Samsung S23A750 en BenQ2420. Ondanks dat de eerste op aansluiting krap aan zit en nauwelijks instelbaar is.

edit: o.a. tiebvaud
Qua minimale kleurvariatie moet je toch echt bij de IPS-panelen zijn. Jammer genoeg wel allemaal voorzien van dikke laag anti-glare bij dat formaat. Ben benieuwd wat voor 'rust' voor de ogen je denkt te vinden bij een 120Hz scherm. In tegenstelling tot een CRT 'knippert' een TFT niet, hogere frequenties zorgen dus alleen voor meer verschillende plaatjes (hogere verversing) op je scherm. Het is dus niet zoals bij een CRT dat hoofdpijn/brandende ogen en ander ongemak tegengaat.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:41:
Ik heb oa mijn muis/headset vd gamegear site gekocht, nu zag ik daar ook een scherm staan:
http://www.gamegear.be/be...fd42g98rlvticd9resep2d054

Iemand die daar misschien een mening over kan geven?
Alhoewel zeker 1 van de beste 3D/120Hz monitoren is de BenQ XL2420T waar je naartoe linked niet geschikt (iig niet van huis uit) voor 3D met een AMD kaart. Ook de 'hack' methode gaat denk ik niet werken omdat je op een AMD kaart twee van de 3 monitoren via displayport zult moeten aansluiten (die hebben maar een enkele dual-link DVI aansluiting).
Persoonlijk dacht ik gezien je gebruik aan de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M, valt prima op te gamen en wordt ook bij de Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2012 weer aangeraden. Voordeeltje is dat ze ook dat ze iets meer vertical pixels hebben waardoor je bij een toch al erg brede eyefinity setup ook nog een beetje de hoogte in kan. Voor beeldbewerking de betere keuze doordat de kleuren egaler worden weergegeven en je veel betere kijkhoeken hebt. Voor gaming een mindere keuze want je hebt geen 120Hz schermen en de response en input lag tijden liggen ook hoger.
Mocht 3D je interesseren dan heeft Samsung ook interessante opties maar dan moet ik even gaan rekenen wat goedkoper is, displayport->dvi converters of monitoren met native displayport aansluiting. Wacht wel eerst een reactie af voordat ik het bereken ;)
Gijs007 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:37:
Moet de monitor 3D ondersteuning hebben?
Niet per se maar een 120hz monitor zou wel fijn zijn.

Heb je specifieke eisen met betrekking tot ergonomie?
Een in hoogte verstelbaar scherm zou wel fijn zijn, maar hier kan ik zelf ook een oplossing voor bedenken ;)

De monitor moet leverbaar zijn bij Informatique omdat ik mijn huidige Iiyama E2473HDS-B1 24 kuren vertoond en ik hem hopelijk mag omruilen voor een ander scherm.
Ik denk dat je het beste naar de Samsung S23A750 kunt kijken, deze is echter wel een inchje kleiner (23") en qua in hoogte te verstellen optie moet je wel erg creatief worden want er is ook geen VESA mount mogelijkheid. Als ik 120Hz links laat liggen dan kom je op dezelfde monitor die je terugstuurt als de beste optie.
Bumperke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:46:
Ik ben van plan om 3x een Samsung Syncmaster S23A700D te gaan kopen en deze wil ik aansturen dmv 2x een Sapphire HD6950.

Maar nu zit ik even met de aansluitingen in de knoop.
Dat is vrij lastig, voor 120Hz heb je met die videokaart die slechts een enkele dual-link DVI aansluiting heeft twee dure displayport->dual-link DVI adapters nodig. Blijkbaar mag je niet de aansluitingen over beide kaarten verspreiden.

Dus dan heb je dit nodig:In totaal dus ~€940.
mmmh hierboven stond al hetzelfde, moet toch wat vaker gaan reageren :P
oxzhor schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:58:

max 250€

Ik heb zelf al wat zitten zoeken en kom op de Iiyama E2473HDS-B1 http://tweakers.net/price...e2473hds-b1.html#tab:info uit, al vind ik de berichten nogal twijfelachtig wat adviseren jullie?

Alvast bedankt.
Welke berichten? Lijkt me inderdaad juiste monitor voor je.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:46:
DEL U2412M (ik lees hier en daar reacties dat dit scherm niet zo goed is voor tekst weergave ?)
Dat is wel heel erg mierenneuken welke voorkomt uit onvree over de anti-glare coating die bij veel andere monitoren net zo 'erg' is. Wat betreft een 24" monitor voor normaal gebruik is mijn inziens de u2412m bij verre de aantrekkelijkste monitor. Voor de gamers is de BenQ XL2420T wellicht weer net iets interessanter maar dan ook gelijk een stuk duurder met ook een stuk minder goede kijkhoeken.
fuuv schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:47:
Dell Ultrasharp U2711
Dell Ultrasharp U2412M
BenQ XL2420T

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de U2412M, echter is de hoge response ms en het ontbreken van 120hz.

Ook een hogere refreshrate als 60 op de native resolutie van 1080p zou fijn zijn.
Tjah dan heb je al de beste opties op rij gezet. Het word kiezen uit die selectie ben ik bang. Enige mogelijke toevoegingen zijn de Hazro HZ27WC in combinatie met VESA arm/voet, de pricewatch: Samsung Syncmaster S27A850D en de pricewatch: HP ZR2740w welke beide net iets minder inputlag dan de u2711 hebben even tevens ook iets goedkoper zijn. Hou bij de Samsung echter wel rekening met backlight bleed.
itsFuzeh schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:18:
Hallo, ik zoek een goed beeldscherm voor mijn MBP, met hoge resolutie en natuurlijk niet al te duur.

Als scherm van mn MBP en Xbox 360
Wat voor aansluitingen heeft je MBP? Volgens mij wil dat nog wel eens verschillen afhankelijk van hoe oud het ding is.
Een TV gebruiken als monitor heeft nogal wat nadelen waaronder een hogere input lag en als je pech hebt 'verbeterende' filters die niet te omzeilen zijn en voor desktop gebruik het beeld nou niet bepaald verbeteren.

Hardware.info goud winnaar de pricewatch: Samsung Syncmaster P2770FH doet het eigenlijk op alle vlakken goed en met HDMI/DVI-D hopelijk aan te sluiten op zowel je MacBook als XBox 360?

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basisvragen
De Monitor moet aangesloten kunnen zitten aan een Gaming Desktop zoals de Alienware, Daarnaast zou ik willen dat ie ook aan een Macbook air 11inch moet kunnen zitten. Deze heeft een Thunderbolt.

Wat voor afmetingen had je in gedachte? (bij voorkeur als beeldschermdiagonaal in inches)
Hoe groter hoe beter

''

Voor het scherm en aansluitingen ongeveer 1000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Voor het aansluiten van mn Macbook Pro en Xbox 360
27 inch
1080p en hoger
Maximaal 350 euro

Heb al zelf gekeken natuurlijk, kwam op een Samsung uit. pricewatch: Samsung Syncmaster S27B750VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ik kan maar geen goede keus maken voor mijn nieuwe scherm.

Het scherm wordt puur gebruikt om te gamen, voor BF3

Budget 200 a 350e en wil misschien later voor Eyefinity gaan.

Mijn twijfel gaat over de volgende drie opties

1 mooi 3D scherm met 120HZ van BenQ of van Samsung. BenQ is 350e en die van Samsung is 250e
3 x 24 inch Full HD
3 x 27 inch Full HD

Als eerste koop ik dan een 24 of 27 inch en later prik ik er twee bij alleen vind de keus zo lastig of ik nou voor een mooie 24inch moet gaan of voor 27inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07
Voornamelijk gamen
22" / 23" / 24" (voorkeur neigt naar 23")
1920x1200 (16:10)
€250
Welke videokaart heb je in je systeem zitten?
Ati HD 5850
Welke aansluitingen zitten daar op?
Display Port, 2x DVI-D, HDMI
Hoe wil je de monitor aansluiten? (op welke poort op de videokaart)
Bij voorkeur Display port of HDMI
Gamen - stel je bepaalde eisen aan de snelheid van het beeldscherm?
Ja, hoewel dit volgens de FAQ niet echt meer een punt zou mogen zijn bij de huidige schermen
Bij de oude schermen met hoge refresh rates kreeg ik enorme hoofdpijn.
Responsetijd - bijvoorbeeld maximaal 5 ms?
Zo laag mogelijk
Inputlag - minder dan 33 ms (2 frames), minder dan 16 ms (1 frame)?
Zo laag mogelijk
Heb je een voorkeur voor een bepaalde coating van de front polarizer? (glossy/matte, glare/anti-glare)
Matte, anti glare
Heb je specifieke eisen met betrekking tot ergonomie? (hoogte verstelbaar, voldoen aan bepaalde normen)
Hoogte verstelbaar is voorkeur.

Ik heb gekeken naar de Dell U2312HM en de Dell U2412M, de mooiste combo zou zijn de U2312HM met een 16:10 verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
Aangezien je een game pc en een MacBook Air wilt aansluiten laat ik Apple's eigen Cinema schermen maar meteen links liggen aangezien dat geen bijzonder kandidaten voor een gamemonitor zijn door een gebrek aan pixel overdrive functionaliteit.

Betekend meteen dat je dus geen thunderbolt op het display zult aantreffen en zoiets zult nodig hebben, pricewatch unsorted: Apple Thunderbolt cable - Thunderbolt-kabel - mini-DisplayPort (M) - bij de Dells die hieronder genoemd worden.

In je eigen woorden "Hoe groter hoe beter" (maar tot €1000) dan kom je op 27" monitoren uit, de pricewatch: Dell Ultrasharp U3011 ligt echter wel een heel klein beetje over je budget en is een prachtige monitor. Iets kleiner en ruim binnen je budget is er de populaire pricewatch: Dell Ultrasharp U2711 die het verticaal met iets minder pixels moet stellen maar qua prijs een slok op de borrel scheelt. Op beide schermen gamen veel mensen met plezier maar het zijn wel beide IPS schermen met iets meer inputlag dan ideaal is.

Het andere extreem zijn de Samsung Syncmaster S27A750D / S27A950DS erg rappe 27" 120Hz schermen die bijzonder geschikt zijn om op te gamen. Echter wel een stuk lagere resolutie ten opzichte van de Dells, een stuk mindere voet (niet in hoogte te verstellen). Voor een 120Hz signaal is dual link DVI of displayport nodig maar niet erg interessant voor de MacBook lijkt me dus dan volstaat de HDMI aansluiting op de goedkopere S27A850D ook. Ook de kijkhoeken zullen een stuk minder goed zijn dan bij de Dells, ongeacht hoeveel geld je bent uit te geven blijft dit een keuze van het één of het ander. Of de super kijkhoeken/kleurechtheid/kleurevenheid van een IPS paneel (zoals de dells) of de snelle overgangen (in dit geval extreem snel met een 120Hz scherm) van een TN-paneel zoals in de Samsungs.

Ik geef zelf trouwens altijd het advies de 850D i.p.v. de 950DS te kopen omdat de voet van de 950DS backlight bleed problemen lijkt te veroorzaken door teveel druk op de onderkant van het scherm uit te oefenen.
Hou er rekening mee dat als 3D mogelijkheid je interesseert de Samsungs het niet op driver niveau kunnen regelen in combinatie met een NVIDIA videokaart
itsFuzeh schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:17:
Voor het aansluiten van mn Macbook Pro en Xbox 360
27 inch
1080p en hoger
Maximaal 350 euro

Heb al zelf gekeken natuurlijk, kwam op een Samsung uit. pricewatch: Samsung Syncmaster S27B750VS
Kan weinig vinden over deze monitor maar deze lijkt dezelfde behuizing te delen met de S27A950DS dus ik zou zeggen lees even de laatste paragraaf van de reactie voor deze quote. Verwacht hier hetzelfde probleem.

De hardware.info goud winnaar de pricewatch: Samsung Syncmaster P2770FH lijkt me een betere keuze tenzij je een LED backlit monitor wil vanwege het stroomverbruik dan is de pricewatch: Iiyama ProLite E2773HDS-B1 een goed alternatief.
Versteegrob schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:34:
Als eerste koop ik dan een 24 of 27 inch en later prik ik er twee bij alleen vind de keus zo lastig of ik nou voor een mooie 24inch moet gaan of voor 27inch.
De BenQ heeft een aantal voordelen, de monitor is in hoogte verstelbaar en in portraitmode te gebruiken wat bij een triple setup best interessant kan zijn. Portraitmode bij de Samsungs is onmogelijk omdat de voet niet te verwijderen is. Daarnaast heeft de BenQ in tegenstelling tot de 'goedkope' versie van de Samsungs zowel displayport als dual link DVI. Bij 3 schermen is enkel DVI zover ik weet altijd een probleem, de AMD kaarten hebben een enkele dual-link DVI aansluiting en dan heb je twee dure displayport->dual link DVI converters nodig. Bij NVIDIA heb je er dan alsnog 1tje nodig en een laatste generatie kaart als je uberhaupt 3 kaarten wilt aansturen maar goed je had het over (AMD zijn) eyefinity.
Geeft de zoektocht naar 1920x1200 op kleiner dan 24" maar op, die zijn er niet. Het zal zo te zien inderdaad worden uit de U2312HM of U2412M.. of pricewatch: Dell Ultrasharp U2212HM - allen erg vergelijkbaar waar het verschil hem voornamelijk in fysieke grootte zit en bij de 24" variant de extra verticale pixels.

[ Voor 4% gewijzigd door Xthemes.us op 07-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xthemes.us schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:07:
[...]

Aangezien je een game pc en een MacBook Air wilt aansluiten laat ik Apple's eigen Cinema schermen maar meteen links liggen aangezien dat geen bijzonder kandidaten voor een gamemonitor zijn door een gebrek aan pixel overdrive functionaliteit.
En dat je het even weet: je kan een thunderbolt display NIET aansturen met een displayport signaal, alleen thunderbolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Hallo,

Ik ben opzoek naar een monitor voor mijn toekomstig nieuwe pc. Ik heb een tijd gelede de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M gehad en de 1920x1200 beviel me prima dus wil ik dat weer. (een nieuwe U2412m is mij te duur)

Nu viel mijn oog op de pricewatch: Terra 2430W, hier is echter zeer weinig gebruikers ervaring over te vinden. Mijn vraag is dan of iemand weet of dit een degelijke monitor is en of er iemand is die ervaring er mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:40:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een monitor voor mijn toekomstig nieuwe pc. Ik heb een tijd gelede de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M gehad en de 1920x1200 beviel me prima dus wil ik dat weer. (een nieuwe U2412m is mij te duur)

Nu viel mijn oog op de pricewatch: Terra 2430W, hier is echter zeer weinig gebruikers ervaring over te vinden. Mijn vraag is dan of iemand weet of dit een degelijke monitor is en of er iemand is die ervaring er mee heeft?
Hoi, als tevreden bezitter van een Dell U2311H ben ik ooknu op zoek naar een 16:10 scherm. Aangezien je zelf ook ervaring hebt met Dell vraag ik me af waarom de keuze dan op een totaal (wellicht voor mij) onbekende monitor is gevallen?
Don't get me wrong,.. de Terra heeft een S-IPS scherm, wat niet verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Binnenkort wil ik een nieuwe laptop kopen (wordt waarschijnlijk de nieuwe dell XPS 15) en als ik thuis ben wil ik deze aansluiten op een scherm, muis en toetsenboard en de laptop aan de zijkant zetten.

> Ik wil de monitor gebruiken voor:
- word/excel/powerpoint/internetten
- CAD programma's voor mijn studie
- foto bewerking/simpele video bewerking
- programmeren
- films kijken (eventueel samen met vrienden/mijn vriendin)
> Minimale afmeting 21,5" maar iets groter (22, 23 of 24 inch) zou ik ook zeker niet erg vinden. Extreem groot (bijv. 27 inch) hoeft van mij niet
> Minimale resolutie: 1920 x 1080 voor het bekijken van hd films
> Als het mogelijk is maximaal 300,- maar minder is natuurlijk beter.

Verder:
- 3D ondersteuning is niet nodig
- De monitor komt waarschijnlijk bij een raam te staan, dus goede helderheid en minder glans hebben voorkeur als dat kan

Ik weet niet in hoeverre verschil in vernieuwingsfrequentie/responsetijd/inputlag vervelend zijn bij bijv. film kijken, hoor hier graag iets over.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:45:
[...]

Hoi, als tevreden bezitter van een Dell U2311H ben ik ooknu op zoek naar een 16:10 scherm. Aangezien je zelf ook ervaring hebt met Dell vraag ik me af waarom de keuze dan op een totaal (wellicht voor mij) onbekende monitor is gevallen?
Don't get me wrong,.. de Terra heeft een S-IPS scherm, wat niet verkeerd is.
Ik had de U2412M terug gestuurd omdat hij heel veel back light bleeding had in de rechter onder hoek. Wat ik in combinatie met de IPS glow zeer storend vond.
Nu kost dit scherm 250 euro, 30 euro duurder dan wat ik destijds had betaald, wat ik erg duur vind en darom zoek ik dus een goedkoper alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:48:
Ik weet niet in hoeverre verschil in vernieuwingsfrequentie/responsetijd/inputlag vervelend zijn bij bijv. film kijken, hoor hier graag iets over.
Films zijn gelukkig niet zo veeleisend, alleen een paar VA panelen zullen wellicht iets van ghosting geven door de erg trage responsetijden bij overgangen met veel contrast. Maar goed voor je gebruik lijkt me een monitor met IPS paneel sowieso geschikter.
De keuze lijkt me dan tussen de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M en de pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart) beide voorzien van displayport wat wel zo handig is gezien de laptop die je op het oog hebt. Uitstekende kijkhoeken en goede kleurweergave en snel genoeg om prettig op te kunnen gamen.

De u2412m is 1920x1200 wat voor officewerk wel zo handig is, de u2312hm is een stukje goedkoper en met de 16:9 (1920x1080) aspect ratio wellicht iets geschikter om films op te kijken. Moet het beeldmateriaal wel 16:9 zijn natuurlijk (voornamelijk series) en niet zoals een hoop films 21:9 anders zie je gewoon nog steeds zwarte balken. Persoonlijk vind ik de zwarte balken ook totaal niet storend maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand bekend met het nieuwe scherm Iiyama ProLite G2773HS-GB1

YouTube: LLL G2773HS 120Hz Review.mp4

350 euro, 27inch en 120 HZ ! Niet gek voor deze prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zeker niet gek.

Houdt er alleen rekening mee dat de resolutie nog steeds 1920*1080 is en je effectieve desktopruimte dus gelijk blijft tov bijv een 24" en je een behoorlijk grote pixelpitch krijgt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Ik heb niet zo veel verstand van monitoren maar, de videokaart van de MBP kan maximaal deze resolutie hebben: 2560 x 1600
Kan ik hem dan op mijn 1080p (1920 x 1080) monitor aansluiten, een 27" Samsung S27B750V?
En dan toch fullscreen beeld hebben in 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je schermen hebt met displayport passthrough of een displayport hub, ja. Je kan er maximaal 6 schermen op aansluiten heb ik ergens gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Help!!!! schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:44:
Zeker niet gek.

Houdt er alleen rekening mee dat de resolutie nog steeds 1920*1080 is en je effectieve desktopruimte dus gelijk blijft tov bijv een 24" en je een behoorlijk grote pixelpitch krijgt.
Heeft dit nog invloed op gamen? BF3 zal toch net zo lekker spelen? Want dan ga ik voor dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:59:
Als je schermen hebt met displayport passthrough of een displayport hub, ja. Je kan er maximaal 6 schermen op aansluiten heb ik ergens gehoord.
Wie z'n vraag beantwoord je nou?
Want ik ga Displayport gebruiken --> HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
doh! double post.

[ Voor 96% gewijzigd door Xthemes.us op 08-05-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
Versteegrob schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:18:
Iemand bekend met het nieuwe scherm Iiyama ProLite G2773HS-GB1
De monitor is pas zeer recent op de markt dus ik denk dat je weinig ervaringen zult vinden.
itsFuzeh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:58:
Ik heb niet zo veel verstand van monitoren maar, de videokaart van de MBP kan maximaal deze resolutie hebben: 2560 x 1600
Kan ik hem dan op mijn 1080p (1920 x 1080) monitor aansluiten, een 27" Samsung S27B750V?
En dan toch fullscreen beeld hebben in 1080p?
De MacBook Pro's hebben een mini displayport toch? Dan zoek je naar dit product, pricewatch: Zotac Mini-DisplayPort to Dual HDMI Adaptor.

Hou er wel rekening mee in de toekomst dat je geen 1920x1200 monitor koopt want deze adapter doet slechts 2 keer 1920x1080 en dus niet 1920x1200 wat normaal gesproken wel mogelijk is over HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Xthemes.us schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:32:
[...]

De monitor is pas zeer recent op de markt dus ik denk dat je weinig ervaringen zult vinden.

[...]

De MacBook Pro's hebben een mini displayport toch? Dan zoek je naar dit product, pricewatch: Zotac Mini-DisplayPort to Dual HDMI Adaptor.

Hou er wel rekening mee in de toekomst dat je geen 1920x1200 monitor koopt want deze adapter doet slechts 2 keer 1920x1080 en dus niet 1920x1200 wat normaal gesproken wel mogelijk is over HDMI.
Had al een direct kabeltje gevonden van iCables, maar het kan wel gewoon dus 1920x1080 op mijn monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Versteegrob schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:39:
[...]

Heeft dit nog invloed op gamen? BF3 zal toch net zo lekker spelen? Want dan ga ik voor dit scherm.
Nee natuurlijk niet. Het betekent alleen dat, omdat dezelfde hoeveelheid pixels over een groter oppervlak is verdeeld, de afstand tussen de pixels groter is. (als je 1920*1080 op 24" en 27" met elkaar vergelijkt).

Daardoor zullen de letters vetter zijn en de icoontjes groter. De beelden zijn ook iets minderder scherp maar denk niet dat je het in BF3 echt zult merken. Op de desktop is het imho meer zichtbaar.

Het is echter heel persoonlijk of je je hier aan zou kunnen storen.

Mijn advies zou wel zijn om heel even te wachten. Ik denk dat de monitor, zijnde de 1e iiyama op 120hz, best een goede kans maakt om op relatief korte termijn door de betere sites gereviewed te worden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
itsFuzeh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Had al een direct kabeltje gevonden van iCables, maar het kan wel gewoon dus 1920x1080 op mijn monitor?
Een directe oplossing (displayport->HDMI) zal wel werken, de Zotac dual HDMI oplossing blijkbaar niet onder OS X.
There's an issue with Mac OS X that Apple is aware of but has not fixed yet. Mac OS does not detect the EDID information properly and unable to provide the proper resolution for 2 x 1080p
Een andere oplossing naast de (naar mijn mening veel te trage) USB videokaartjes ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

displayport hubs.

Maar ik weet niet of je die al daadwerkelijk kan kopen, ondanks dat die al in 2010 zijn aangekondigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Ik ben van plan om het gewoon via 1 kabeltje te gaan doen, dan moet ie het beeldscherm toch wel detecteren?
Mini Displayport -> HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
yep, als je simpelweg een gekloond beeld wil hebben zou je daar ook nog eventueel een HDMI splitter aan kunnen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Help!!!! schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:16:
[...]

Nee natuurlijk niet. Het betekent alleen dat, omdat dezelfde hoeveelheid pixels over een groter oppervlak is verdeeld, de afstand tussen de pixels groter is. (als je 1920*1080 op 24" en 27" met elkaar vergelijkt).

Daardoor zullen de letters vetter zijn en de icoontjes groter. De beelden zijn ook iets minderder scherp maar denk niet dat je het in BF3 echt zult merken. Op de desktop is het imho meer zichtbaar.

Het is echter heel persoonlijk of je je hier aan zou kunnen storen.

Mijn advies zou wel zijn om heel even te wachten. Ik denk dat de monitor, zijnde de 1e iiyama op 120hz, best een goede kans maakt om op relatief korte termijn door de betere sites gereviewed te worden.
Bedankt, dan wacht ik even en bij een positieve review komt deze er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vromenjaran
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 20:00
Ik ga me ook een upgrade kit bestellen: http://www.alternate.nl/h..._-_FX-8120_-_8_GB/998152/?

Waar wil je de monitor voor gebruiken? Games (battlefield 3)

Wat voor afmetingen had je in gedachte? 27" (of 3 kleinere)

Welke resolutie had je in gedachte? 1920*1080 / 1920*1200, ik heb hier geen voorkeur in.

Welke videokaart heb je in je systeem? Sapphire Radeon HD6770,1GB GDDR5,DVI,VGA,HDMI,PCIe

Stel je nog bepaalde eisen aan de garantie? Nee

Wat mag het allemaal gaan kosten? (ook niet geheel onbelangrijk) Plus minus 350,-

Uit de overige vragen heb ik een aantal relevante gekopieerd:

Responsetijd - Ik zou zeggen max 5ms,

Inputlag - minder dan 33 ms (2 frames), minder dan 16 ms (1 frame)? Minder is beter, maar is 33ms wel zo "merkbaar"?

Ik ben al ruim 2 weken op zoek naar monitoren, heb verschrikkelijk veel forums en artikelen gelezen, maar het blijft een hekel punt. Ook in de pricewatch kom je vaak niet aan een duidelijk antwoord want het lijkt soms alsof monitoren gewoon amper beoordeeld worden. Monitoren die bijvoorbeeld op prad.de goed beoordeeld worden krijgen op de pricewatch helemaal geen beoordeling, maar omdat je filtert op een score verlies je dus potentiële kandidaten.

Als ik het aanbod van 27" bekijk dan blijft er nog een lijst over.

Welke mij opties lijken:

1: acer-s273hlbmii
http://www.bcc.nl/acer-s273hlbmii.html

2: iiyama 27"B2776HDS-W1ECO LED
http://www.mycom.nl/Produ...B2776HDSW1ECO-LED/1310364

Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag! vromenjaran@gmail.com

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Is er iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen de volgende samsung monitoren?
Ze zijn uit dezelfde serie maar hebben verschillende eind letters en ik kan daar niks over vinden.

pricewatch: Samsung Syncmaster S24A450BW
pricewatch: Samsung Syncmaster S24A450BWG (Zilver)
pricewatch: Samsung Syncmaster LS24A450BWU

Als iemand ervaring heeft met één van deze monitoren zou ik dat ook graag willen weten.

[ Voor 11% gewijzigd door Meessen op 10-05-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeKlaassen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-09 21:34
Ik ben van plan de Dell ultrasharp U2312HM te gaan bestellen, is dit een goede monitor?
Zijn er mensen die deze hebben en kunnen vertellen wat ze ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
vromenjaran schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:06:
Ik ben al ruim 2 weken op zoek naar monitoren, heb verschrikkelijk veel forums en artikelen gelezen, maar het blijft een hekel punt. Ook in de pricewatch kom je vaak niet aan een duidelijk antwoord want het lijkt soms alsof monitoren gewoon amper beoordeeld worden. Monitoren die bijvoorbeeld op prad.de goed beoordeeld worden krijgen op de pricewatch helemaal geen beoordeling, maar omdat je filtert op een score verlies je dus potentiële kandidaten.
Dat komt waarschijnlijk doordat prad zich vooral richt op monitoren zonder TN-paneel daardoor vallen een hoop bij de tweakers populaire monitoren al af. De Acer is trouwens zeker geen gekke keuze en zou ik boven de Iiyama verkiezen maar als je toch al zoveel uitgeeft aan monitor van die grootte met die resolutie dan zit een pricewatch: Samsung Syncmaster S27A750D er misschien ook nog net in? Voor die monitor kan je bij pcmonitors.org terecht voor een review. Optie tot 3D, 120Hz en Samsungs Ultra Clear screen coating zijn toch interessante opties die je de meerprijs wellicht waard zijn. Als je budget zover kan strekken lees dan in ieder geval even de review door.
Meessen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:09:
Is er iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen de volgende samsung monitoren?
Ze zijn uit dezelfde serie maar hebben verschillende eind letters en ik kan daar niks over vinden.

pricewatch: Samsung Syncmaster S24A450BW
pricewatch: Samsung Syncmaster S24A450BWG (Zilver)
pricewatch: Samsung Syncmaster LS24A450BWU

Als iemand ervaring heeft met één van deze monitoren zou ik dat ook graag willen weten.
Een officiel antwoord heb ik niet want ik heb nog geen logica in de Samsung monitor nummers gezien. Ja de S staat waarschijnlijk voor Syncmaster, het getal daarna is het scherm in inches.. en bij de getallen daarna is hoger 'higher' end maar daar worden ook vreemde keuzes gemaakt als ik kijk naar de s27a750D/s27a850d/s27a950ds waar de 850d een vreemde eend in de bijt is.
Maar goed het lijkt er op dat de eerste twee in ieder geval dezelfde monitor in een ander kleurtje zijn. De eerste twee lijken identiek/een dubbele vermelding te zijn het EAN is op het eerste getal na identiek en ik neem aan dat dit een oplopend nummer is, als dat het geval is dan zijn de numerieke verschillen te groot en heeft iemand een typo gemaakt. Beiden hebben een niet werkende link naar de Samsung site maar in beide URLs staat "LS24A450BWT" wat op de Samsung site maar resultaten voor 1 monitor geeft.

Mijn conclusie: Het is driemaal dezelfde monitor waarbij de middelste een andere kleur behuizing heeft.
PietjeKlaassen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 01:30:
Ik ben van plan de Dell ultrasharp U2312HM te gaan bestellen, is dit een goede monitor?
Zijn er mensen die deze hebben en kunnen vertellen wat ze ervan vinden.
Met een beetje zoeken en klikken had je daar het antwoord al op kunnen vinden.In het kort: Uitstekende monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik wil graag een Samsung S27B750VS kopen maar ik kan vrij weinig informatie over dit scherm vinden. Kan iemand mij zeggen of dit scherm een mat of gloss beeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
@Xthemes.us Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
RMB schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:42:
Ik wil graag een Samsung S27B750VS kopen maar ik kan vrij weinig informatie over dit scherm vinden. Kan iemand mij zeggen of dit scherm een mat of gloss beeld heeft?
Volgens computerstore.be is het een mat scherm. Normaal gesproken had ik gezegd ga er eigenlijk altijd maar van uit dat een scherm mat is tenzij het makkelijk is terug te vinden dat het tegendeel waar is. Glossy schermen zijn namelijk een zeldzaamheid, in dit geval is een beetje extra zekerheid wel wenselijk aangezien de S27A950DS die dezelfde behuizing deelt wel glossy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Precies vandaar mijn vraag! Bedankt, ik ga hem bestellen en mocht het beeld (te) glossy zijn breng ik hem wel terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvda
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11-2020
Hallo allemaal,

ben ook op zoek naar een monitor voor naast mijn 13" macbook pro. Vanwege mijn weinige kennis van monitoren en het grote aanbod ervan graag jullie hulp.

Extra monitor voor bij mijn mbp. Vooral voor films, series kijken en wellicht af en toe voor normaal computer gebruik (word, excel, internet).

minimaal 24 inch

1920*1080

+- 250 euro

Extra:
Ik vroeg me af of er monitoren bestaan waar je externe harde schijf dmv usb kan aansluiten als bron om films/series af te spelen? Dit zou wel een pré zijn.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
kvda schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:37:
Ik vroeg me af of er monitoren bestaan waar je externe harde schijf dmv usb kan aansluiten als bron om films/series af te spelen? Dit zou wel een pré zijn.
Dat is meer het gebied van TV's (of monitoren met een tuner er in.. onderscheid is soms een beetje moeilijk te achterhalen). Gezien de rest van je eisen lijkt er echter niet een echt een reden te zijn om een dergelijke oplossing af te raden dus waarom ook niet. Welke aansluitingen zitten er op je MacBook pro? Ik neem aan enkel mini displayport in welk geval je een mini displayport -> HDMI adapter nodig gaat hebben.

Ik ben niet echt thuis in de monitoren met tuner maar de pricewatch: Samsung Syncmaster T24A350 lijkt me van alles wat ik zo snel kan lezen een goede keuze. Je kunt via USB een HDD (of USB stick) aansluiten en direct video afspelen. De formaten/codecs die ondersteunt worden zijn in de manual te vinden op pagina 30 van zelfde manual is te vinden dat de monitor ook een "PC mode" heeft wat iets is wat je waarschijnlijk voor alles behalve een filmpje kijken wilt gebruiken.
Het lijkt er trouwens op dat laptop plus deze monitor in de aanbieding heeft alleen aangezien ik dit om 01:49 zondag post weet ik niet of deze actie die "deze week" geld dan ook werkelijk deze week geld of morgenvroeg dan net ten einde loopt. Scheelt wel aardig dus als je het wat lijkt dan is het wel aan te raden niet al te lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvda
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11-2020
Dank je. Ziet er uit als een goede keuze.

Ik bedenk me net dat de kijkhoek ook nog wel belangrijk is aangezien het scherm hoger komt te staan dan dat ik zit op mijn bank als ik er gebruik van ga maken. Weten jullie of het Samsung scherm kantelbaar is of welke merken dit wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
kvda schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:13:
Dank je. Ziet er uit als een goede keuze.

Ik bedenk me net dat de kijkhoek ook nog wel belangrijk is aangezien het scherm hoger komt te staan dan dat ik zit op mijn bank als ik er gebruik van ga maken. Weten jullie of het Samsung scherm kantelbaar is of welke merken dit wel hebben?
Ik zou als ik jou was ook even bij de Dell-monitoren kijken. Die hebben over het algemeen veel verstelmogelijkheden. De UltraSharp-Serie staat goed aangeschreven (zie [TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 18). :P

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heeft iemand al naar dit Iiyama ProLite G2773HS-GB1 gekeken? Of is er al ergens een review uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Ja, een bruut slotje op een lang en goed lopend topic. Vanaf vandaag heeft aankoopadvies een drietal eigen subfora. Voor videokaarten kun je voortaan terecht in Componenten Aankoopadvies. Lees wel eerst CAA beleid voor je daar aan de gang gaat. Succes met het vinden van de juiste monitor!

[ Voor 13% gewijzigd door Edmin op 18-05-2012 12:08 ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier vragen gaat stellen eerst **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? door.

Voor alle wat moet ik kopen vragen geldt dat er minimaal antwoord moet worden gegeven op de vier basisvragen.

Beantwoord voor een zo goed mogelijk advies ook zoveel mogelijk van de aanvullende vragen die van toepassing zijn.

Hoewel vrijwel iedereen iets anders verwacht van een monitor zijn sommige vragen toch vergelijkbaar, bekijk daarom ook eens het onderdeel kant en klaar advies.

Twijfel je of je hier wel goed zit? Lees dan ook het Best Buy Guide overzichtstopic.