Toon posts:

Flash blocker Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• koelpasta
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik wil even melden dat ik vanwege de overheersende reclameuiting op de frontpage een flash-blocker heb geinstalleerd.
Ik begrijp dat Tweakers geld moet verdienen, maar als reclames meer aandacht trekken dan de content is het voor mij klaar.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:22

Cyphax

Moderator LNX
Zolang je geen adblock installeert, of het uitzet voor tweakers.net is er niet zoveel aan de hand geloof ik (voor mij intussen dat laatste overigens). Ik roep al jaren dat ik standaard Flashblock heb geinstalleerd (en dat is echt niet alleen tegen Flashadvertenties) en men heeft dat altijd gerespecteerd. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:32

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

De huidige nokia 'take-over' is zonder flash net zo irritant als met flash hoor. De blauwe omlijsting en het feit dat de gehele site content 10% naar beneden zakt zie ik zonder flash ook (Chrome, via plugins flash aan en uitzetten).
Ach als ik zoiets zie op tweakers.net gaat de frontpage meteen dicht. Dan maar een dagje geen frontpage.

Sys Specs

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:00

Herman

FP ProMod
Tsja, en een echt alternatief is er niet! Of, je moet een abonnement nemen maar dat is echter alleen voor de elite onder ons. Wie is immers bereid/in staat om € 1,25 per maand uit te geven!!?! :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Herman87 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:53:
Tsja, en een echt alternatief is er niet! Of, je moet een abonnement nemen maar dat is echter alleen voor de elite onder ons. Wie is immers bereid/in staat om € 1,25 per maand uit te geven!!?! :P
Stel je voor dat je dat voor elke site per maand moet betalen om van flash/banners af te zijn, dan is zo'n blocker helemaal geen slecht idee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:04
Normaal niet zo veel last van de take overs, maar IE8 heeft met deze beduidend moeite.. Het duurt echt ongeveer 2 a 3 minuten voordat de FP geladen is. Lijkt me niet echt de bedoeling

Signature afgekeurd door Evanescent

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:42
De enige "legale" optie die je hebt naast het nemen van een Abbo is het uitschakelen van Flash. Een adblocker mag niet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:32

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

D4NG3R schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:57:
De enige "legale" optie die je hebt naast het nemen van een Abbo is het uitschakelen van Flash. Een adblocker mag niet.
Niet mogen is misschien iets te hard verwoord. Tweakers heeft het liever niet dat je adblock gebruikt. Maar ze kunnen niemand dwingen om reclame te kijken. Ze kunnen hoogstens je account opheffen omdat ze het niet vinden stroken met de algemene voorwaarden behorende bij het account mocht je adblockers gebruiken.

Ik kan me niet voorstellen dat ze niet ingelogde mensen actief blokken op IP bij adblock detectie.

Als er irritante take-overs zijn kom ik die dag gewoon niet op de frontpage en lees ik het nieuws wel elders of een dag later. In mijn geval jagen ze me dus weg met dat soort reclames.

Sys Specs

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:42
Ik neem niet aan dat je graag banned word van t.net? Ikzelf heb een jaar geleden ofwat al eens op mn kop gekregen hiervoor :P Sindsdien gebruik ik geen adblockers meer op t.net, wel staat flash standaard uit. Vandaar dat Site-takeovers mij weinig deren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:22

Cyphax

Moderator LNX
Danfoss schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:41:
Ze kunnen hoogstens je account opheffen omdat ze het niet vinden stroken met de algemene voorwaarden behorende bij het account mocht je adblockers gebruiken.
Of obv je IP toegang tot de site blokkeren. Dat gebeurt ook wel, maar alleen als mensen zeggen "ik heb nergens problemen mee, adblock plus ftw!" en hopelijk na een verzoek de advertenties niet langer te blokkeren.
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet ingelogde mensen actief blokken op IP bij adblock detectie.
Dat is ook bijna niet te doen, als het makkelijk was vermoed ik dat het al wel gedaan was.
Als er irritante take-overs zijn kom ik die dag gewoon niet op de frontpage en lees ik het nieuws wel elders of een dag later. In mijn geval jagen ze me dus weg met dat soort reclames.
Mij ook, maarja, het advertentiebeleid wordt steeds toelatender blijkbaar, dan kan je het beste een nieuwe bron van ICT-nieuws zoeken vrees ik.

Saved by the buoyancy of citrus

Anoniem: 231952

Cyphax schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:02:
Mij ook, maarja, het advertentiebeleid wordt steeds toelatender blijkbaar, dan kan je het beste een nieuwe bron van ICT-nieuws zoeken vrees ik.
LOL, ik heb al gekeken elders, maar jullie zijn de beste!

Zelf zie ik de take-overs al niet meer. De eerste paar waren irritant, maar nu gaan mijn ogen meteen naar de content die jullie bieden. Had het niet eens door dat het Nokia was voordat ik deze thread las!

Wat wel irritant is, zijn die verplichte Asus filmpjes aan het begin van de video's. Vaak meerdere achter elkaar. Als er nu meerdere verschillende filmpjes waren, dan hoefde ik niet steeds mijn boxen uit te zetten.

Maar goed werk met Tweakers! Zeker de moeite van het bezoeken waard (ondanks de steeds opdringerige reclame uitingen).

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
Cyphax schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:02:
[...]

Of obv je IP toegang tot de site blokkeren. Dat gebeurt ook wel, maar alleen als mensen zeggen "ik heb nergens problemen mee, adblock plus ftw!" en hopelijk na een verzoek de advertenties niet langer te blokkeren.
Ik heb nergens problemen mee, adblock plus reclameblindheid en het-gaat-me-niet-om-lelijke-kleurtjes-maar-klik-gewoon-door-naar-nieuws-van-vandaag-en-ben-er-vanaf ftw!

90710

Ads? Oh ja.. daar betaal ik 15 euro per jaar voor om ze niet te zien :+

Zo makkelijk is het. Wil je geen ads, koop je een abbo.

• koelpasta
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zo makkelijk is het. Wil je geen ads, koop je een abbo.
Ik heb niks tegen advertenties.
Ik irriteer me allleen aan erg opdringerige advertenties.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:54
koelpasta schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:35:
Ik heb niks tegen advertenties.
Ik irriteer me allleen aan erg opdringerige advertenties.
Tja, wat opdringerig is is voor iedereen weer anders. Laat ik het anders zeggen:

Opdringerige ads? Oh ja.. daar betaal ik 15 euro per jaar voor om ze niet te zien :+

Zo makkelijk is het. Wil je geen opdringerige ads, koop je een abbo.

Helemaal zelf bedacht... ;)

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Of je kijkt nooit op de FP... Ik open alleen maar gathering.tweakers.net en kijk links wel wat ik nog eventueel interessant vind.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:54

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Voor t.net pak ik altijd de x64 versie van IE8 of IE9, scheelt ook een hoop.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07

Stoney3K

Flatsehats!

vanaalten schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:06:
[...]

Tja, wat opdringerig is is voor iedereen weer anders. Laat ik het anders zeggen:

Opdringerige ads? Oh ja.. daar betaal ik 15 euro per jaar voor om ze niet te zien :+

Zo makkelijk is het. Wil je geen opdringerige ads, koop je een abbo.

Helemaal zelf bedacht... ;)
Je hebt opdringerig en opdringerig.

Leuk als een advertentie probeert mijn aandacht te trekken door te knipperen of allerlei gare animaties te doen, dan kan ik zo'n ad nog altijd negeren.

Als een banner een scherm breed wordt of, nog erger, gewoon als fullscreen layer óver T.net heen wordt geplakt zodat ik er niet omheen kan, dan wordt het een ander verhaal. Net zo min als ik banners waardeer die spontaan geluid beginnen te maken. Dat valt onder dezelfde categorie als energieverkopers aan de deur: Die krijgen zonder pardon een deur in hun neus.

Ik verwacht toch dat Tweakers.net ook wel voorwaarden heeft voor zijn adverteerders, waarin bijvoorbeeld staat dat ze binnen de grenzen van hun banner moeten blijven? ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee