Toon posts:

Staatsloterij reclame Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 08:43

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Kom net eens op de frontpage en ik zie zowel een frontpageovername als een stageloterij reclame. Er bleef van mijn 16 inch schermpje ongeveer 5 cm over, wat ik kon lezen.

Probleem was ook nog eens dat mijn computer het geheel niet aankon en ik daardoor niets kon weg klikken. Ik heb wel een oude pentium 4. Vandaag maar even geen frontpage voor mij. Lijkt me niet helemaal de bedoeling

:TweakBlog:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 08:43

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Benader net de site met ie8 en ik zie helemaal niets? Misschien een cache foutje :? Of iets wat alleen met firefox 3.6.6 werkt?

:TweakBlog:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:12
Of iets wat maar één keer per gebruiker/IP getoond wordt? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:17

Matis

Rubber Rocket

Hahn schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:31:
Of iets wat maar één keer per gebruiker/IP getoond wordt? :)
Ik krijg het niet voor elkaar (heb er speciaal voor uitgelogd en in een InPrivate sessie gestart), kreeg hem niet te zien.
Misschien heeft het te maken dat we hier op de zaak achter hetzelfde IP zitten, met veel meer Tweakers lurkers :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
De banner van de staatsloterij wordt in principe slechts 1 keer getoond (per machine, niet per IP)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

Overigens zijn wij er van op de hoogte dat de staatsloterij floorad behoorlijk zwaar is - met name op single-core CPU's heb je daar last van.

Technische performance van advertenties is iets waar we de laatste tijd steeds kritischer naar zijn gaan kijken en ook proberen te verbeteren (in samenwerking met mediabureaus). Tevens proberen wij richtlijnen op te stellen met betrekking tot maximaal aantal advertenties op een pagina; naar mijn mening zou een floorad ook niet samen met een takeover geserveerd moeten worden, maar hier hangen mogelijk nog technische beperkingen aan...

Overigens weet ik van de floorad dat die inderdaad gecapped is op 1 view, en dat de takeover enkel op het games channel draait en ook niet op 100% (misschien zelfs ook gecapped). Dat je ze beiden tegelijk krijgt is dus feitelijk een toevalstreffer...

[Voor 17% gewijzigd door crisp op 06-05-2011 11:13]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee