Toon posts:

Advertorial LG? Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Even niet geheel zeker of dit in GR hoort maar ik heb de advertorial nu ondertussen al 20x gezien (bij elke pagina die ik aanklik op de Frontpage) en het begint aardig bloed-irritant te worden, zeker omdat de PC waar ik nu op werk niet al te rap is en het opbouwen van de bovenste header rustig 5 seconden duurt.

Waarom werkt T.net nog steeds niet met sessies of cookies die na "bepaalde tijd" snappen dat je nu wel doordrongen bent van een advertentie en automagisch stoppen met het tonen ervan?

/edit: of het aantal views is "op" of iets anders aan de hand maar de advertorial is nu van mijn scherm verdwenen...

[Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 16-05-2011 09:39]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dit specifieke type advertentie wordt fixed getoond, heeft dus niets te maken met het al dan niet gebruiken van sessies en cookies. Normaal gesproken wordt vrijwel elke advertentie 'gecapped' op een maximaal aantal vertoningen per gebruiker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Daniel schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:17:
Dit specifieke type advertentie wordt fixed getoond, heeft dus niets te maken met het al dan niet gebruiken van sessies en cookies. Normaal gesproken wordt vrijwel elke advertentie 'gecapped' op een maximaal aantal vertoningen per gebruiker.
Ah, duidelijk... Dus als ik smerig 20x op F5 druk ben ik er sneller vanaf dan als ik "netjes" de pagina's lees die ik wil lezen... ;)

Het is me duidelijk; zal volgende keer langs de ads lezen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
Als je pc het niet trekt kun je hier http://tweakers.net/devicedetect altijd voor optie B kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:53
Wat doet Johnny Depp op mijn achtergrond op t.net? 8)7

I see red pixels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Reclame?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

En ik heb rechts ook ineens 3 extra menu items staan met modellen, maar dat waren niet de modellen waar ik op gehoopt had!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Of een abo nemen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

Johnny Depp is watching you!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedPixel
Ah, maar ik heb flashblock, en zelfs als ik klik op de banner krijg ik niks te zien...

I see red pixels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
wwwhizz schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Ah, maar ik heb flashblock, en zelfs als ik klik op de banner krijg ik niks te zien...
Magnie he? O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wwwhizz schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Ah, maar ik heb flashblock,
Niet echt handig om dat hier te roepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedPixel
Ik klik zelfs nog op de ad... Maar hij laat em niet zien...
edit: ik zal t.net wel weer whitelisten...

[Voor 27% gewijzigd door RedPixel op 17-05-2011 10:47]

I see red pixels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:00

Touchdomex

Meisje!

Uitzondering geld daarvoor omdat op veel systemen die niet krachtig zijn flash een enorme deuk in de performance kan leveren. Zo'n grote reclame is dan ook een aanslag op je systeem.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:33

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Die resolutie van de achtergrond is ook niet echt denderend. Zijn neusgat is één pixel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Uitzondering geld daarvoor omdat op veel systemen die niet krachtig zijn flash een enorme deuk in de performance kan leveren. Zo'n grote reclame is dan ook een aanslag op je systeem.
http://tweakers.net/devicedetect ;)
Met dank aan zeef

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Zoals de nieuwste Macs zeker? :+

Verder kunnen Windows-pc's die een paar jaar oud zijn toch prima flash serveren?

[Voor 11% gewijzigd door Gunner op 17-05-2011 10:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:00

Touchdomex

Meisje!

Dan mis je ook meer dingen op de frontpage. Onder andere de tracker en een deel van de informatie van de reviews. Ik wil best advertenties bekijken maar als ze in flash zijn dan doe ik dat niet omdat het over het algemeen mijn systeem gewoon vertraagt...
Gunner schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Zoals de nieuwste Macs zeker? :+

Verder kunnen Windows-pc's die een paar jaar oud zijn toch prima flash serveren?
Linux eerder :X Flash en linux is nog steeds een ramp.... Standaard windows PC is perfect geschikt voor flash. Zelfs eentje van 4 jaar oud doet dat nog prima. Alleen linux is gewoon niet fijn ermee.

[Voor 30% gewijzigd door Touchdomex op 17-05-2011 10:51]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:32
Hoeveel dagen gaat deze takeover duren? Volgens mij is dit de eerste van meerdere dagen, toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:28
Topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

sewer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:08:
Hoeveel dagen gaat deze takeover duren? Volgens mij is dit de eerste van meerdere dagen, toch?
Doorgaans 1 dag. Gisteren was ie in de ochtend alweer uitgezet en daardoor lijkt het alsof ie meerdere dagen zou draaien :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee