Toon posts:

Advertenties in video's Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Geachte crew van Tweakers.net
Sinds kort hebben jullie 15 sec. advertenties aan het begin van de video clips geplaatst. Dit is echter heel vervelend! Ik moet nu dus iedere keer 15 seconden wachten tot ik een video kan bekijken. Jullie site staat al vol met ads, maar dit gaan wel te ver, imho. Ik verzoek jullie dan ook om de beslissing mbt de advertenties in video's te heroverwegen, of bijvoorbeeld de advertentie tijd tot 3-5 seconden te verkorten.
Ik denk dat ik niet de enige ben die dit heel vervelend vind!
Alvast bedankt.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat is al iets langer het geval Miranon.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-03 10:37

Yintha

We'll stay gold forever

Ik denk dat de mensen achter tweakers ook geld willen verdienen ^^ en er staat genoef info op de site om te lezen dus die 15 seconden zijn goed te doen denk ik :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf / Backend developer

"iedere keer"?
Ik heb even een steekproef gedaan op de laatste 5 artikelen met een filmpje en heb bij geen van deze een advertentie gehad.

Anoniem: 26235

Gewoon niet kijken en dus geen pageviews genereren. Economie en geld, zeker in deze tijd, is een krachtig iets ;)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Erkens schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:06:
"iedere keer"?
Ik heb even een steekproef gedaan op de laatste 5 artikelen met een filmpje en heb bij geen van deze een advertentie gehad.
Ik net wel een keer. Maar dat moet best kunnen hoor.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-03 21:10
Yintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:04:
Ik denk dat de mensen achter tweakers ook geld willen verdienen ^^ en er staat genoef info op de site om te lezen dus die 15 seconden zijn goed te doen denk ik :)
Dat dus. Aan de andere kant: als een groot deel van onze users grote problemen met advertentie-uitingen heeft, houden we daar rekening mee.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ja, maar de situatie is nog steeds hetzelfde.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:03

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:50:
Ja, maar de situatie is nog steeds hetzelfde.
Als het gaat om ads bij korte films: het videoplatform biedt de mogelijkheid om de lengte van de video in te lezen en er voor te kiezen dan een ad niet te tonen. Datzelfde zal ongetwijfeld geregeld kunnen worden bij meerdere video's afspelen door dezelfde user/inlog/cookie.

LinkedIn WoT Cash Converter

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

PcDealer schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 22:10:
Datzelfde zal ongetwijfeld geregeld kunnen worden bij meerdere video's afspelen door dezelfde user/inlog/cookie.
En dat is dan ook al lang zo ingesteld :)

Vziw staat de grens op 1 preroll-advertentie per bezoeker per dag. Maar om te weten dat een bezoeker al eerder een keer langs gekomen is moet ie de cookie van doubleclick.com accepteren. En niet iedereen doet dat.

Dus helaas is de cookie die voorkomt dat je veel last van advertenties hebt ook gelijk de cookie die er voor zorgt dat je gevolgd kan worden op het internet door doubleclick. ('t Staat je natuurlijk vrij die cookie beperkt geldig te maken of per bezochte site een andere inhoud te laten hebben)

[Voor 8% gewijzigd door ACM op 25-02-2011 22:40]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee