Toon posts:

advertenties in flash player laten zich meermaals zien. Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
reviews: MWC: Bye bye, Barcelona!

Ik klik op het filmpje, vervolgens scrol ik weg totdat de reclame is afgelopen. Vervolgens druk ik op play.
Wat? alweer dezelfde reclame? Vooruit dan maar, vervolgens kom ik erachter dat het filmpje in kwestie een kwart van de lengte van het reclamefilmpje is. ( :X )

Ik bekijk het filmpje nog eens zonder de pagina tussentijds te verlaten, en weer komt dezelfde reclame, dit keer ben ik zo slim op na 10 seconden op het kruisje. Vervolgens blokkeert de player, de UI word unrespoisive en na een klik op het filmpje zelf word ik direct doorverwezen naar de site van ASUS, lekker dan :/ .

Hebben er meer mensen last van dit probleem? Naast het feit dat ik naar 20 seconden reclame moet staren voor een filmpje van 6 (!) seconden vind ik het een rare zaak dat de reclamefilmpjes nog een keer langskomen zodra ik de behoefte voel het filmpje nogmaals af te spelen.

FF 3.6.13, flash 10.2

Maar het word nog vreemder, met internet Explorer krijg ik helemaal geen advertentie. De player is duidelijk aan het bokken.

edit: op het moment werkt het wel, maar ik vind het toch raar dat er advertenties worden geserveerd bij filmpjes van 6 seconden...

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 19-02-2011 13:11]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dat effect viel mij ook net op ja :X Ben alleen bang dat het aan de flashplayer ligt, maar dat weet iemand anders vast beter :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

overigens weten wij de speelduur van onze video's; is het geen idee om bij korte filmpjes zoals deze helemaal geen prerolls te tonen?

Intentionally left blank

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat lijkt mij een goed idee, ik wou al opperen dat de advertentie niet langer mocht zijn dan het filmpje zelf.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 14:22

PcDealer

HP ftw \o/

Naast dat het inderdaad zeer irritant is een reclame van 20 secs te bekijken voor een meazly 6 secs aan film, lukt het mij wel het nogmaals te bekijken zonder nog een keer reclame.

LinkedIn WoT Cash Converter

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee