Ik heb vandaag mijn USS 3.0 uitgeprobeerd. gelukkig nergens last van.
Alleen wel dat mijn Windows licentie niet origineel was.
Alleen wel dat mijn Windows licentie niet origineel was.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door c-mattic op 17-05-2011 12:06 ]
Verwijderd
Ik heb gebeld met een Dell medewerker. Er is inderdaad geen backlit Azerty BE. Het verschil tussen be en fr zit in de leestekens. Bv. ! en = zitten op een totaal andere plaats.sjofaasjj schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:17:
Beste
Ik was op zoek naar een performante laptop van rond de 1.000 $ à 1.200 € met een backlit keyboard heeft (en die zijn toch wel zeer dun gezaaid). Mijn oog was gevallen op de XPS17 omdat via een manuele offerte van de besteldienst (vreemd genoeg lukt dat niet via de online configurator, maar soit) zo’n toetsenbord kon aan toegevoegd worden.
Na een hoop heen-en-weer gemail met diverse personen (voor een bedrijf dat personalisatie zo hoog in het vaandel draagt is communicatie bij het Belgische filiaal allerminst een troef) heb ik nu eindelijk een offerte te pakken gekregen.
Jammer genoeg staat er enkel een totaalprijs dus ik kan niet zien hoeveel dat extra kost, iemand een idee? Maar wat meer is, ik heb info gekregen dat het backlit toetsenbord enkel in een Azerty FR versie te verkrijgen is, en niet in een Azerty BE versie. Vandaar m’n tweede vraag: klopt dit en zo ja, wat is dan precies het verschil tussen beide versies?
Ik dacht dat Optimus juist *niet* werkte met 3D kaart/scherm? Maar... Wikipedia liegt nooitWikipedia:
[..] It is possible for 3D to work with Optimus, as in Dell XPS.
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Verwijderd
Klopt driver van intel en LPM uitschakelenwhocarez schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:11:
Na het kapot gaan van me HP business notebook aan het zoeken gedaan en na veel vloeken in de kerk toch maar de dell xps 17 gekocht. Nou lees ik hier dat er dus 2 HDD's in kunnen en dan is een SSD natuurlijk wel heel erg intressant.![]()
Nou is mijn oog gevallen op de OCZ agillity 3 van 60Gb. Echter lees ik nogal wat verontrustende berichten dat de sata 600 drives nogal wat problemen geven in de XPS17.
Gaat dit werken of doe ik er beter aan om een sata 2 drive te kopen? Of werkt het gewoon naar behoren met de laatste Intel driver en het LPM uitgeschakeld?
Ik heb gister een 6200 in mijn laptop gezet. Het is te doen, alleen was er een schroefje in de behuizing verdwenenExorcist schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:01:
Hoe gaan Dell's in het algemeen om met een wissel van wifi kaart? Slikken ze praktisch alles, of werkt het zoals bij HP en Lenovo met een whitelist in het BIOS voor specifieke kaartjes? Ben van plan de Centrino 1000 snel te gaan vervangen voor een 6205 namelijk, wil het liefst N op 5 GHz.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik had me er in de tussentijd aan gewaagd (Intel Centrino Advanced 6205). Apparaat wordt herkend, maar blijft een code 10 "start niet" krijgen. Meerdere drivers geprobeerd, bij Intel zelf en bij Dell. Uit ellende de 1000 maar teruggezet, maar die is niet erg vlot.RunaR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:34:
[...]
Ik heb gister een 6200 in mijn laptop gezet. Het is te doen, alleen was er een schroefje in de behuizing verdwenen![]()
Na voldoende schudden kwam die er wel weer uit.
In dit topic: http://forum.notebookrevi...eres-thumping-bass-2.html
staan wat foto's hoe je bij de wifi kan komen. Je moet wel je halve laptop open halen.
Bad Brains schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:39:
Helaas geen backlit tobo meer maar wilde wel de 10% en de 90e korting hebben dus via de website besteld.
Ah boe, je kunt het dus wel... jammmeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:06:
Je hebt iets gemist ja, vanaf majoh in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 4".
[ Voor 3% gewijzigd door Bad Brains op 18-05-2011 19:17 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik heb gezocht naar drivers maar niets gevonden. Toen mijn laptop via een kabeltje aangesloten. De voorgeinstalleerde intel wifi-rommel heeft toen zelf de driver verzorgd. Het werkt nu prima.Exorcist schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:50:
[...]
Ik had me er in de tussentijd aan gewaagd (Intel Centrino Advanced 6205). Apparaat wordt herkend, maar blijft een code 10 "start niet" krijgen. Meerdere drivers geprobeerd, bij Intel zelf en bij Dell. Uit ellende de 1000 maar teruggezet, maar die is niet erg vlot.
[ Voor 3% gewijzigd door ibidriv3r op 18-05-2011 22:31 ]
Bedankt voor je bericht. Het verschil tussen de 4670 en gt555m is dus groter dan ik dacht, fijn!ibidriv3r schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:30:
Volgens mij (als ik wat benchmarks vergelijk) is de gt555m ook een flinke upgrade tov. de 4670.
Verder is naar mijn idee de XPS 17 de beste laptop (qua performance) voor je budget.
Persoonlijk zou ik voor de config van 899,- (i7 2630qm en gt555m) op de site gaan en wachten op een 10% korting coupon.
Verwijderd
Bij mijn weten kan je EPP en zo'n coupon niet combineren. Ik niet in elk geval; ik krijg een melding dat m'n systeem niet aan de eisen voldoet om 10% korting te kunnen krijgen als ik via EPP bestel.kellhus schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:53:
Na configuratie kom ik op zo'n 930 euro uit. Via EPP en een 10% coupon zou ik dan op zo'n € 790 uitkomen.
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
[ Voor 6% gewijzigd door kellhus op 19-05-2011 09:16 ]
Ik heb het eergister geprobeerd, en het was een no-goguapper schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:27:
Heb je die EPP al geprobeerd? Laatste keer dat ik gekeken heb (paar maanden terug) werkte dat nog hoor. Maar je moet voor die 10% korting wel boven een bepaald bedrag komen (€ 899,- ?).
Ik heb de 2630qm, en zou daar meteen weer voor kiezen. De meerprijs voor de 2720 is te hoog, en quadcore is de weg van de toekomst.
Maar zeggen ze dat al niet een hele lange tijd? En tot dusver ken ik geen enkele game die beter performed op een quad core CPU dan een dual core CPU. Maar goed, dat kan onwetenheid mijnerzijds zijnguapper schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:27:
Ik heb de 2630qm, en zou daar meteen weer voor kiezen. De meerprijs voor de 2720 is te hoog, en quadcore is de weg van de toekomst.
// Dyzz
Misschien hebben ze een SATA of power kabeltje niet goed aangedrukt? Dat zou niet de eerste keer zijn namelijk. Mijn Studio 15 had bijvoorbeeld een webcam die niet aangesloten was; connector zat gewoon los...Dyzz1986 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:56:
Nou, heb 'em gisteren ontvangen. Machtig apparaatje hoor!
Eerste faal, windows updates draaien -> loopt vast (helemaal niks nada noppes geen reactie meer) -> herstart -> start niet meer door. Geen advanced boot menu te krijgen (f8), geen geheime partitie te bereiken.
Windows prof64bit geinstalleerd (wilde ik sowieso al doen, wat een DELL troep wordt er op voorgeinstalleerd zeg..), alle drivers geinstalleerd en alles 'draait als een zonnetje'
Nu heb ik 1 probleem (denk ik..) ik heb de config met 2x500GB = 1TB harddisks besteld. Als ik Aida64 draai en CPU-Z zeggen ze beide dat er maar 1 fysieke schijf van 500GB in zit. Ook in de bios is maar 1 schijf te zien. Het andere sata apparaat is de dvdrwBR drive.
Mis ik iets, hebben ze 'em vergeten te plaatsen of moet ik nog bepaalde drivers installeren? ... Lijkt me niet tbh, mbt die drivers...
Iemand enig idee?
Verwijderd
Even de onderkant open schroeven en kijken of er 2 schijven in zitten.Dyzz1986 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:56:
Nu heb ik 1 probleem (denk ik..) ik heb de config met 2x500GB = 1TB harddisks besteld. Als ik Aida64 draai en CPU-Z zeggen ze beide dat er maar 1 fysieke schijf van 500GB in zit. Ook in de bios is maar 1 schijf te zien. Het andere sata apparaat is de dvdrwBR drive.
Mis ik iets, hebben ze 'em vergeten te plaatsen of moet ik nog bepaalde drivers installeren? ... Lijkt me niet tbh, mbt die drivers...
Iemand enig idee?
// Dyzz
1)geen ideecolossos schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:44:
Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van mijn XPS17 en vroeg mij af of er meerdere eigenaren zijn die de volgende problemen hebben:
* toetsenbord lijkt was los te zitten, trilt enigszins als je er op typt
* lekstroom op een niet geaard stopcontact
* bij het rippen van sommige CDs lijkt het wel of de DVD brander/lezer opstijgt, brander/lezer trilt vreselijk in het chassis (het vreemde is dat mijn vorige laptop (Acer) dit ook soms had). Is dit normaal?
Hier kan je luisteren naar het lawaai tijden het rippen: YouTube: MOV_0315.mp4
Ik ben in het bezit van een Dell XPS 17 1ste editie. Maar die heeft ook het probleem dat de brander vrij los zit. Ik heb hier al een keer contact over gehad met dell en blijkt dat de brander achteraan met 1 schroefje vast zit. Dit zorgt er voor dat een groot gedeelte van je brander niet stevig vast zit. Ik denk dat dit je geluid veroorzaakt.colossos schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:44:
* bij het rippen van sommige CDs lijkt het wel of de DVD brander/lezer opstijgt, brander/lezer trilt vreselijk in het chassis (het vreemde is dat mijn vorige laptop (Acer) dit ook soms had). Is dit normaal?
Misschien kan je hem even er uit halen en in het gat iets aan brengen om de trillingen te dempen. Een stukje oude fietsband of zo.Take schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:21:
[...]
Ik ben in het bezit van een Dell XPS 17 1ste editie. Maar die heeft ook het probleem dat de brander vrij los zit. Ik heb hier al een keer contact over gehad met dell en blijkt dat de brander achteraan met 1 schroefje vast zit. Dit zorgt er voor dat een groot gedeelte van je brander niet stevig vast zit. Ik denk dat dit je geluid veroorzaakt.
Ik heb na een reparatie van dell ook een licht trillend tobo, niet echt storend omdat je de toetsen echt hard moet aanslaan om het te merken. Waarschijnlijk kan je het wel verhelpen door de laptop open te maken en de betreffende schroefjes iets vaster aan te draaiencolossos schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:44:
Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van mijn XPS17 en vroeg mij af of er meerdere eigenaren zijn die de volgende problemen hebben:
* toetsenbord lijkt was los te zitten, trilt enigszins als je er op typt
* lekstroom op een niet geaard stopcontact
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Verwijderd
Mooi, dank jullie wel voor de reacties. Dan is het toch goed geinstalleerd allemaal. Dat de intel niet uit mocht had ik gisteren dus ook al ondervonden. Toen ik hem uitschakelde had ik geen beeld meer, en voelde ik me ineens wel heel erg stom....marenk_vos schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:20:
Hallo, gisteren mijn nieuwe laptop xps 17 in ontvangst genomen. We hebben de i7 2630 met gt 555 kaart. Gisteren ook even een OCZ vertex 2 60 gb erin gezet en daarop windows 7 opnieuw geinstalleeerd.
Alle drivers geinstalleerd met de DVD van dell en aan aantal aanvullende van internet gehaald.
Nu is mijn vraag: Ik zie bij apparaatbeheer de intel HD 3000 staan en de Nvidia gt 555, hoe weet ik nu of de laptop ook echt de NVIDIA gebruikt? Kan ik dit testen op een manier
Als ik bij grafische opties kijk, zie ik ook schermpjes en instellingen van de intel, maar ook de nvidia grafische eigenschappen. Worden ze soms allebei gebruikt?
Ik heb geprobeerd om de Intel uit te zetten bij apparaatbeheer, maar dan gaat windows 7 vreemd doen. Die vindt dan de nvidia ook niet meer helemaal, ik kan daarna bijv. de resolutie niet meer op 1600x900 zetten, en dan wordt er ook getoond dat er een standaard vga adapter in zit, terwijl de nvidia nog gewoon actief is.
Als ik van de origineel harde schijf boot (dus de standaard Dell config) zie ik precies hetzelfde.
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Verwijderd
neeJodi schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:14:
Weet iemand of bij het 1080p AG scherm het bord met vier geheugenbanken zit?
Die schijnt braque te zijn: http://forum.notebookrevi...hare-your-experience.html(En hoe bevalt het AG scherm?)
"Nee" dat is nog onbekend, of "nee" er zitten maar twee banken op?
Ja die thread ken ik. Inderdaad aardig wat minder goede verhalen, maar vaak wel vergelijkingen met glossy schermen. En toegegeven, glossy is mooier/scherper, maar AG is handiger ivm spiegelingen---iets waar ik wel wat huiverig voor ben, gezien hoe mijn bureau en bank staan.
ik heb die van mij vandaag binnen gekregen, er zitten maar 2 banken in.Jodi schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:12:
[...]
"Nee" dat is nog onbekend, of "nee" er zitten maar twee banken op?
[...]
Ik ben niet echt heel erg enthousiast over het schermJodi schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:12:
[...]
Dat scherm is mijn laatste twijfel Mocht ik nou uiteindelijk toch voor AG gaan en het zou *echt* niet bevallen: ik kwam ook deze link tegen
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Chedara op 20-05-2011 15:42 . Reden: foto toevoegen ]
Ding draait niet voor niets zo hard: koeling. Dus ook al zou het kunnen, je wilt het niet.Roy.S schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:38:
is er al iets te doen aan de FAN snelheid bij het spelen van games?
krijg ruzie hier in de woonkamer als ik aan het gamen ben omdat ze de tv niet meer verstaan haha.
Kijk onder de geheugen modules. Bij mij vond ik daar nog 2 sloten die leeg waren.Chedara schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:36:
[...]
ik heb die van mij vandaag binnen gekregen, er zitten maar 2 banken in.
[afbeelding]
[...]
Ik ben niet echt heel erg enthousiast over het scherm
Ah jammerChedara schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:24:
Nope... dat zijn bij mij geen sloten hoor.
Verwijderd
Als je een non 3D scherm hebt, is je refresh rate max 60Hz, als je het 3D scherm hebt, kun je de refresh rate instellen bij je nVidia configuratiecentrum. Daar kun je kiezen tussen 60, 100, 110 en 120Hz.tvdweij schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:42:
Ik heb mijn XPS met full hd scherm ook binnen. Klopt het dat de refresh rate maximaal 60 is? Ik hoorde ook iets over 120 of is dat alleen als je met 3d aan de slag gaat?
Services en Support | 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc |
LCD | 17.3 FHD 3D WLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera |
Grafische kaart | 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable |
Geheugen | 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048] |
Harde schijf | 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf |
Optische stations | dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven) |
Toetsenbord | Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty) |
Primary Battery | 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh) |
TV Tuner and Remote Control | Interne DVB-T TvTuner |
Standaardondersteuning | 1 year Collect & Return Hardware Support included with your PC |
Draadloze connectiviteit | Intel® Centrino® Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card) |
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:17:
[...]
Nee, maar ik raad je wel aan om eerst een alternatief te zoeken voordat je hem retouneert, die bestaat namelijk alleen in de vorm van een MBP 17" puur omdat apple nog geen USB3 heeft geadopteerd.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:57 ]
Ja weet ik wel, maar zonder geld kan ik toch niets bestellen dus...
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 22-05-2011 22:06 ]
Zo te zien gebruikt HP de USB 3.0 controller van NEC en niet die van Renesas (zoals bij de Dell L702x). Hopelijk heeft die geen problemen als je voor de HP kiestKapoen schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:04:
[...]
Ja weet ik wel, maar zonder geld kan ik toch niets bestellen dus...
Trouwens HP heeft ondertussen ook laptops met USB3 in het assortiment.
In mijn geval ging het zowel met USB2 als USB3 apparten fout.c-mattic schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:33:
[...]
Of zijn de problemen alleen aanwezig met usb 3.0 apparaten? Ik herinner me namelijk veel tegenstrijdige berichten, daarmee..
Bij de laaste nvidia drivers vanaf de nvidia website word aangegeven dat deze niet voor de hybrid kaarten is. Maar dat werkt dus wel of moet er een andere manier gebruikt worden?Exorcist schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:29:
Die prestatieindex boeit 0,0 . Als je games het goed doen is er geen probleem. Bij mij draait bijv. GTA4 op hoogste settings en 4xAA soepel, ik heb dan wel handmatig nog de laatste nVidia drivers gepakt en Intel HD3000 drivers.
De intel driver is al de laaste die aanwezig is. Ben nu bezig met de nvidia driver ben benieuwd of we dan een betere prestatie index halen. ha we gaan van 5.6 naar 5.7 nog steeds erg laag terwijl gaming op 6.7 staat.Exorcist schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:35:
Ik heb http://www.nvidia.co.uk/o...70.61-whql-driver-uk.html deze en die werken prima voor de 550m.
[ Voor 9% gewijzigd door whocarez op 23-05-2011 16:32 ]
Verwijderd
2de houder zit er standaard bij.Devilan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:08:
Levert dell de XPS 17 nog altijd met 2 houders voor hdd's ook al kies je er 1 in de config (dit, omdat ik totaal helemaal niks nada noppes wijzer word van de dell chat zeg maar )?
[ Voor 24% gewijzigd door Devilan op 23-05-2011 23:27 ]
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
Ik zou zeggen kijk in het SSD topic en ga opzoek via daar of via Google naar benchmarks van de betreffende schijven. Vertex 3 is uitermate snel, maar daarvoor moet je wel diep in de buidel tasten. Het is maar net wat jezelf wilt. Wel zou ik ook van te voren navraag doen inderdaad in dit topic en bij Dell welke SSD's werken met de XPS.Devilan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:20:
Nou heren,
Ik heb de sprong gewaagd en heb nu de dell met 3D FHD scherm besteld en de beste wifi voor de grant prijs van 1034, wat ik erg netjes vind voor wat je krijgt.:D ben alleen benieuwd hoe de overstap van sony naar dell gaat bevallen
Nu nog een ssd en ik ben weer helemaal voorzien! (iemand nog een idee voor een goeie ssd die lief omgaat met de laptop of maakt dat niet zo veel uit? En nu ik toch bezig ben is er een merkbaar verschil tussen de corsair force 120/ocz vertex 2 t.o.v. Een intel 510/vertex 3? Ik weet dat er een ssd topic is, maar mss heeft er iemand vergelijkings materiaal met de ssds voor deze specifieke laptop)
Ik kwam inderdaad al de vertex 3 tegen. Vind alleen de 240 versie gigantisch duur en een beetje onzin voor het aantal GB's. De 120 gb versie schijnt dan juist weer een beetje matig te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:17:
[...]
Ik zou zeggen kijk in het SSD topic en ga opzoek via daar of via Google naar benchmarks van de betreffende schijven. Vertex 3 is uitermate snel, maar daarvoor moet je wel diep in de buidel tasten. Het is maar net wat jezelf wilt. Wel zou ik ook van te voren navraag doen inderdaad in dit topic en bij Dell welke SSD's werken met de XPS.
Verwijderd
Bedoel je deze: pricewatch: Corsair Force F120 (34nm) 120GB of pricewatch: Corsair Force 3 120GB deze?Devilan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:49:
[...]
Ik kwam inderdaad al de vertex 3 tegen. Vind alleen de 240 versie gigantisch duur en een beetje onzin voor het aantal GB's. De 120 gb versie schijnt dan juist weer een beetje matig te zijn.
Daarom dacht ik als eerste ssd te beginnen met een corsair force 120, welke redelijk geprijst is en geen slechte tests laat zien, maar heb alleen geen flauw idee of je het verschil tussen een corsair 120 en een vertex 3 echt gaat merken, ik heb ook nog nooit een ssd gehad dus er op vooruit gaan doe ik sowieso lijkt mij
Dus mijn eerste keus lijkt me nu een corsair force 120, kan dat een beetje met deze laptop samen??
Srry die tweede had ik niet gezienVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:34:
[...]
Bedoel je deze: pricewatch: Corsair Force F120 (34nm) 120GB of pricewatch: Corsair Force 3 120GB deze?
Verwijderd
Die keuze krijg je momenteel niet angeboden als je besteld, denk dat ze op zijn of schaars op dit moment.Shikaka schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:42:
Gister na lang besluiten ook eindelijk 1 besteld. Kom ik er nu achter dat ik de backlit keyboard vergeten aan te vinken
Verwijderd
Ik zou je echt willen adviseren om in het SSD topic te rade te gaan. En goed benchmarks te zoeken over SSD's, want er is zoveel keus. Je hebt bijvoorbeeld ook nog de Crucial C300 en M4 128GB.Devilan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:45:
[...]
Srry die tweede had ik niet gezienmaar was in eerste instangie uitgegaan van de force 34mm pricewatch. Maar nu ik zo kijk lijkt die tweede wat meer richting de prestaties van de vertex 3 te gaan en het kost iets meer meer dan de gewone versie dus lijkt me die tweede een betere keus?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 14:52 ]
Is goed ik ga me er eens even in verdiepen, lees net dat de eind datum voor bezorging op 14-6 is, dus ik heb nog wel evenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Ik zou je echt willen adviseren om in het SSD topic te rade te gaan. En goed benchmarks te zoeken over SSD's, want er is zoveel keus. Je hebt bijvoorbeeld ook nog de Crucial C300 en M4 128GB.
Er zijn vijf schijven van 120/128GB die tot 200 euro een SATA3 aansluiting hebben:
- Corsair Force 3 120GB
- OCZ Agility 3 SATA III 2.5" SSD 120GB
- OCZ Solid 3 SATA III 2.5" SSD 120GB
- Crucial m4 128GB 128GB
- Crucial RealSSD C300 2.5" 128GB
http://tweakers.net/price...Ej5trhNGg526ckdb09c1et9Qs
[ Voor 10% gewijzigd door Teun28 op 24-05-2011 19:34 ]
Heb hem besteldTeutates schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:10:
.....
Of gewoon via internet bestel (makkelijker en zeker gebruik van 90 euro bon + 10% bon )
ik kwam boven de 1099 euro uit
[ Voor 3% gewijzigd door Rarz op 25-05-2011 14:09 ]
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Waves MaxxAudio instellingen.JohanPG schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:49:
Rechtsboven staan drie van die touch knoppen. De linker is voor standaard instellingen, de middelste kun je zelf een functie geven... Maar wat gebeurt er als je op de rechter knop drukt? Bij mij niks namelijk (hij licht wel op).
[ Voor 23% gewijzigd door guapper op 26-05-2011 11:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq