Als je een mat scherm een een glasscherm naast elkaar houd zie je dit op het matte scherm:teddebraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:03:
Die voordelen bedoelde ik ook ja. wat bedoel je met 'agressief' aangebracht?

Hoe 'matter' het scherm is, hoe meer je hier last van hebt Denk ik... Bij de xps 17 schijnt het effect erg storend te zijn.
Dat is ook meteen de reden dat ik liever een glossy scherm heb.
Dat kan wel. De IGP heeft displayport, displayport kan 2560*1600@120hz uitzenden.c-mattic schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:23:
Ik weet niet meer met zekerheid waarom de 3d versie geen optimus heeft. Als ik me niet vergis kan de integrated gpu (Intel 3000) geen 120hz aan om 3D weer te geven. Hierbij moet je weten dat bij de Optimus technologie - als de dedicated gpu wordt gebruikt - de dedicated gpu alles wel berekent, maar dat het definitieve beeld wordt doorgestuurd via de controller van integrated gpu (Intel HD 3000).
Waarschijnlijk kan een meer technisch aangelegd persoon hier het wat duidelijker omschrijven
en trouwens, ITT tot wat ik eerde beweerde is dit geen standaard LVDS scherm, maar eDP. Dit betekent dat ze de displayport min of meer direct kunnen aansluiten. En dit betekent ook dat dit de enige laptop is waar je een IPS scherm in kan bouwen, zoals in de precicion of elitebook. Die gebruiken een eDP aansluiting (de nieuwere versies).
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 10:40 ]