Ik durf het bijna niet te vragen. En, en ? mainboard vervangen en 16 gb werkend ?Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:54:
Volgens het volgende draadje op notebookcheck is een GT550m in feite een lager geclockte GT555, in plaats van een kaart met 96 shaders volgens de nvidia website.
http://forum.notebookrevi...76-gt-550m-144-cores.html
Zelf heb ik een onpersoonlijk 'do not reply mail' van dell mogen ontvangen intussen:
[code]Beste klant,
Dell heeft recentelijk een vervanging van een onderdeel voor uw Dell systeem geboekt. 1002xxxxxxx
Helaas ondervinden wij momenteel een tekort aan beschikbaarheid van dit onderdeel. Samen met onze leveranciers doen wij er alles aan om dit tekort zo snel mogelijk te verhelpen. We doen ons uiterste best om de huidige reparaties betreffende dit onderdeel zo snel mogelijk af te werken.
Deze situatie belet ons om een specifieke datum voor de reparatie van uw systeem te plannen. Wij nemen contact met u op, zodra het onderdeel voor de reparatie van uw systeem beschikbaar is.
Onze verontschuldigingen voor de situatie en het ongemak dat deze vertraging veroorzaakt.
Wij hopen op uw begrip en blijvend vertrouwen in Dell.
--------------------------------------------------------------------------------
Service Omschrijvingen en Algemene Voorwaarden beschikbaar via volgende link: www.dell.com/servicedescriptions
Indien u in de toekomst geen gelijkaardige berichten wenst te ontvangen, dan kunt u zich afmelden via ServiceSPACE@dell.com[/code]
Ik heb toch echt een persoonlijk relaas naar de eerder genoemde adressen verstuurd, en mocht als klantvriendelijk bedrijf het zelfs nog voor ze in het engels vertalen. Inhoudelijk heb ik dus nog steeds 0,0 reactie op dit majore gebrek.