Nou... na een mindere ervaring met de sales van Dell (niet reageren, traag reageren, offerte 250 euro duurder dan online, onduidelijke antwoorden), heb ik mijn XPS maar online besteld. Levertijd was... jawel... binnen 1 week precies!
Nu merk ik, na paar dagen, dat ik aan de rechtervoorkant een bobbel heb in het plastic waar de toetsenbord-omlijsting aansluit op de onderkant. "Ach, komt wel een keer goed als ik storing heb" denk ik nog. Nu lees ik dus dat het in Australië mogelijk is om een non-3D FHD (1920x1080) scherm te bestellen, waar de sales-mevrouw mij bij hoog-en-laag wist te beweren dat dat NOOIT in het assortiment zou komen...
Oftewel (en sommige gaan dit zeurderig vinden)... ik zit nog binnen mijn 7 dagen, totaal niet tevreden over de manier waarop ik ben behandeld door de sales-mevrouw, de bobbel in het plastic: HIJ GAAT TERUG!
Ik lever de laptop in en wacht wel enkele dagen/weken totdat het non-3D FHD scherm hier in Nederland ook leverbaar is.
*edit:
Eerst kreeg ik de reactie dat ik een zakelijke aankoop had gedaan (ja, ik heb een eenmanszaakje), maar na een dringend telefoontje van mij, blijkt dat de aankoop via het web mijn "redding" is geweest; daardoor is de aankoop namelijk particulier!
Maandag komen ze hem ophalen... nu rustig wachten op het nieuwe scherm!
[
Voor 14% gewijzigd door
Bucket op 05-04-2011 15:48
]