[Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste
Acties:
  • 171.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Iedereen die een 3D bril heeft met z'n 3D XPS, maar nog geen tot weinig content heeft bekeken... tip: spel Battlefield Play4Free. Het is helemaal gratis en werkt met NVIDIA 3D. Ziet er gaaf uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:45:
Ik heb het geluk dat de LED stierf binnen een maand :*) Anders zou ik hem afplakken met zwarte tape.
Nu we het toch over de voeding hebben, waar kan ik een extra voeding kopen? Op de Dell site krijg ik m niet tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(i7-2630,4gb werkgeh,500gb harde,nvidea gt 555m 3gb,backlit keyboard en 1920x1080 beeldscherm.)

hey,

ik heb een vraagje aan dell xps 17 gebruikers.

Krijgen jullie soms ook een raar geluid te horen van uit de laptop?

Ik kan het geluid niet goed omschrijven. Maar het is ong eht zelfde geluid als de pc blijft vast zitten. De laptop lagt dan meestal 1 sec wan je het hoort....
wat moet ik hier mee?

effe een ander vraagje :D

ik heb de laptop nu al 1 week en heb nu 5 glitter puntjes in het beeldscherm. (goed te zien wan de laptop aan staat met zwart achtergrond) wat moet ik hier nu mee... ?

voor de rest werkt de laptop perfect :d hij presteert beter dan ik had ged8!
mvg,

dutchweed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Dell xps17 met volgende settings genoeg voor gamen op high settings (vooral flight simulator x). Is een oud spel maar vraagt heel veel capaciteit van je pc
* Intel® Core™ i7-2720QM Processor 2,20 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,30 GHz
*8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart

Er loopt momenteel een Dell korting tot 28/07 dus ik moet snel beslissen.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:08
Ik heb een crucial M4 in bestelling.

Maar ik heb ook nog een Seagate Momentus XT 500 GB hybride liggen.

Gaat die Momentus nog merkbare voordelen gevenin vergelijking met de standaard 500 schijf ?

Dan bedoel ik dus als 2e schijf naast de M4 als bootschijf.

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er geen programma's van draait niet.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 02:28:
ik heb de laptop nu al 1 week en heb nu 5 glitter puntjes in het beeldscherm. (goed te zien wan de laptop aan staat met zwart achtergrond) wat moet ik hier nu mee... ?
Speeksel? -> schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 10:42

TDB

Hmmmm.... nog steeds aansluitproblemen met mijn sony tv. Gisteravond gemaild naar de helpdesk dat er wel vorderingen zijn geboekt: als ik 480p 720x480 of 576p 720x576 kies, dan laat mijn tv wel continue het computerbeeld zien, maar zodra ik 720p 1176x664 of hoger kies krijg ik weer computerscherm-zwart scherm-computerscherm-etc-etc Het lijkt mij dat de videokaart verkeerd wordt aangesproken / de verkeerde videokaart wordt aangesproken. Krijg ik vanochtend een mail terug:

Thank you very much for your efforts.
I am sorry that the driver updates didn't help you.
I will wait for the results from Diagnostics.
If necessary, we will pick up your computer and check it in our repair facility. In this case, the process is following:.....

huh? Dat is wel heel kort door de bocht lijkt mij... [zucht]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ik heb mijn XPS 17 nu zo'n twee uur binnen en tot dusver is het een plezierige kennismaking. Schitterend scherm en met de herrie van de fan valt het tot dusver wel mee - al hoor ik hem wel constant.

Korte vraag echter, ik kan nergens vinden waar ik vertical scrolling aan kan zetten (gewoon met 1 vinger, rechts van het touchpad zeg maar). Multi gesture scrolling werkt, maar dat is verre van optimaal (50% van de tijd werkt het nogal karig, zeg maar).

Met mijn oude Dells had je altijd zo'n grafische interface waar je dit soort dingen aan/uit kon zetten, maar nu zie ik enkel een beknopt stukje software van Synaptics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouse of muis intikken in het startmenu -> laatste tabblad, settings.

Als er geen hele lading instellingen tevoorschijn komt zou ik de driver van synaptics.com installeren. Niet vergeten de automatisch meegeleverde scybe suite te verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
En bedankt. Dat scrolled slechts 350x beter dan met twee vingers.

Ik zal de DPI ook eens naar 100% aanpassen, dat lijkt me een stuk beter dan 125% met een 17" scherm.

[ Voor 44% gewijzigd door kellhus op 27-07-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De manier die het touchpad gebruikt om te scrollen werkt trouwens voor geen meter met internet explorer. Met firefox, chrome, en opera? is hij wel responsief bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ik gebruik alleen Chrome, dus dat valt dan weer mee. Moet volgens mij wel de gevoeligheid wat aanpassen, af en toe worden mijn bewegingen niet geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op fastest zetten:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KBznlUtOsXvkjMKdTIOlbBr6/full.png

Dan scrollt hij hemels.

Je moest ook ergens instellen hoeveel regels hij per keer scrollt, en dat op 1 zetten.. Maar dat kan ik niet meer vinden. Misschien was dat alleen in een oudere versie.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Hm, ik heb een ander menu ;-)

Maar het werkt nu prima, heb de gevoeligheid iets omhoog gezet. Wat een verademing t.o.v. mijn oude MSI laptop die enkel een scroll functie had waar je moest 'drukken' om te scrollen (lastig uit te leggen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik had dat hangen ook soms. Volgens mij is dat de geluidskaart. Die kan namelijk zichzelf soort van Optimus style uitzetten. Je merkt ook dat het de eerste keer na een tijdje geen geluid langer duurt voordat er geluid uit de boxen komt. Dat komt vermoedelijk omdat de geluidskaart dan nog even aangezet moet worden. Dit kan om stroom te besparen. Je kunt deze optie uitzetten via het icoontje in je systray.

Kwam net thuis van werk. Start laptop nieuw op. Bluescreen gehad terwijl pc standby stond. Erg leuk.

Ik gebruik nu het stoffen hoesje waarin de laptop zat om de lampjes snachts af te dekken. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Zo te zien is het nu het perfecte moment om deze laptop te kopen.
De 5% korting is weg en er is veel meer korting dan alle weken ervoor.

Als iemand waardebon heeft hoor ik het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Het duurste model is nu zo'n 50 euro goedkoper, maar daar had je vorige week toch gewoon de coupon voor? Of mis ik iets ;)

Ik ben erg tevreden met de laptop, na zo'n 6 uur gebruik. Helaas wacht ik nog op mijn SSD harddisk, dus heb ik niet al teveel geinstalleerd (waste of time), maar ik heb wel een aantal games gespeeld en ik moet zeggen dat het er schitterend uitziet op dit scherm.

En het moet inderdaad gezegd worden: het ziet er op lagere resoluties nog steeds goed uit, iets wat op mijn oude laptops niet het geval was. Ik heb Bulletstorm even van 1080p naar 720p gezet, maar het valt bijna niet op.

Tijdens het gamen gaat de fan wel los, maar het is niet erger dan ik verwacht had. En als het geluid wat harder staat of ik heb een koptelefoon op, dan krijg ik er bijna niets van mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
kellhus schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:
Het duurste model is nu zo'n 50 euro goedkoper, maar daar had je vorige week toch gewoon de coupon voor? Of mis ik iets ;)
Je hebt nu nog steeds de coupon. Je hebt nu niet 5% extra korting met een waardecheque maar 10% korting. Ook krijg je verschillende dingen extra erbij en is de verzendkosten gratis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er idd op dat de hele XPS 15/17 lijn goedkoper is geworden. De 15z is duurder, met mindere specs. En de M17x is ook in prijs verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
In dat geval had ik misschien nog even moeten wachten ;)

Maar goed, ik heb er nu al plezier van, no point in looking back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik kan mijn probleem niet goed omschrijven maa rik heb hier last van:

So I bought a new XPS from Dell's website, custom built right around a month ago. Since I've gotten it, I have been dealing with performance issues and sound issues. Whenever I am watching any type of media, the sound will cut in and out, and also has a tendency to glitch up the sound and it sounds really loud and distorted.

As for the performance issues, this happens quite frequently, but I will be doing something and my entire computer will just start to bog down, the mouse (using either a touch pad or an actual mouse) will begin to skip, typing will be delayed, browsing any sort of internet site will have a huge amount of lag and any media I play will skip to the point nothing is watchable.

hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is de HDD stuk? Brak RAM kan ook voor de weirdste issues zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je had ook Dell kunnen bellen of mailen voor een oplossing. Ik zou gewoon gebruik maken van je garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Laptop besteld :)
Het is de n00x7m07 geworden met 3 jaar garantie, Intel® Centrino® Advanced-N 6230
en Interne DVB-T TvTuner voor in totaal 1036 euro ;)

Nu ga ik proberen refund te krijgen op de software, hoop dat dat goed gaat.
Welke harde schijf raden jullie aan om er extra bij te doen? Of kan de laptop dat
niet zo goed aan en is een externe schijf beter.

Ik ga er ook nog ram geheugen bij kopen die Darkstone al een paar keer aangeraden heeft.
Bedankt iedereen voor het posten hier. Helpt heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laptop in december aangeschaft (met 2* 500GB schijf.... Levering met Solid state disk bleek niet mogelijk omdat deze niet ondersteud worden???????). Na levering direct de OS disk eruit gesloopt en een solid state disk geplaatst.
Draait als een zonnetje, en zeer tevreden over de laptop!!!!

Nu ben ik net terug van een maand vakantie en mn broertje heeft op mn huis, katten, laptop, etc. gepast...
Blijkt de AC-Adapter Connector lam te zijn en laad hij dus niet meer op (kan de adapter niet goed aansluiten)... Eerst mn broertje flink op zn lazer gegeven omdat ie m wel zal hebben laten vallen, maar hij zegt van niet.....

Uiteindelijk maar met Dell gebeld. het moederbord moet vervangen worden en dat kost u €768,30 Slik.....

Zelf nog even gaan kijken op de site van dell (http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/xpsL701X/en/sm/dccable.htm) en tot mijn verbazing zit deze connector niet vast op het moederbord!!!!!

Zit maar met 1 schroefje vast en was blijkbaar losgetrilt? In iedergeval krijg ik hem nu niet meer goed vastgeschroefd omdat deze in de case lam blijkt te zijn.... Heb er nog een mailtje aan dell aan gewaagd, maar ben bang dat ik met seconde lijm aan de gang moet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:55:

Zit maar met 1 schroefje vast en was blijkbaar losgetrilt? In iedergeval krijg ik hem nu niet meer goed vastgeschroefd omdat deze in de case lam blijkt te zijn.... Heb er nog een mailtje aan dell aan gewaagd, maar ben bang dat ik met seconde lijm aan de gang moet......
Hoe groot is het, kan er een helicoil in of een draadbus? Deze zijn er vanaf M2 dacht ik.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Laptop in december aangeschaft (met 2* 500GB schijf.... Levering met Solid state disk bleek niet mogelijk omdat deze niet ondersteud worden???????). Na levering direct de OS disk eruit gesloopt en een solid state disk geplaatst.

Nu ben ik net terug van een maand vakantie en mn broertje heeft op mn huis, katten, laptop, etc. gepast...
Blijkt de AC-Adapter Connector lam te zijn en laad hij dus niet meer op (kan de adapter niet goed aansluiten)... Eerst mn broertje flink op zn lazer gegeven omdat ie m wel zal hebben laten vallen, maar hij zegt van niet.....

Uiteindelijk maar met Dell gebeld. het moederbord moet vervangen worden en dat kost u €768,30 Slik.....

Zelf nog even gaan kijken op de site van dell (http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/xpsL701X/en/sm/dccable.htm) en tot mijn verbazing zit deze connector niet vast op het moederbord!!!!!

Voor dat geld koop je bijna een compleet nieuwe!
Had de persoon aan de lijn wel verstand van waar ie mee bezig was? Als jij zelf al op internet kan vinden dat de AC connector niet op het moederbord vast zit, dan moeten zij dat toch ook kunnen?!

Ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijke oplossing, want met de enorme stekker (met verlichting) die aan de voeding zit, is die connector wel een zwak punt dat snel kapot kan gaan.
Als je de laptop op schoot hebt moet je al oppassen dat je de stekker niet buigt met je been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Als het gewoon een defect van de laptop zelf is heb je recht op garantie en dus gratis reparatie. Als je ze opbelt is het misschien handig om de site consuwijzer.nl er bij te houden (is onder andere van de overheid, dus die informatie klopt daar gegarandeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als zijn broertje hem daadwerkelijk heeft laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:00:
Niet als zijn broertje hem daadwerkelijk heeft laten vallen...
Daarom zeg ik ook "Als het gewoon een defect van de laptop zelf is" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn geluid kraakt zo nu en dan. Nieuwe drivers zijn zo te zien nog niet beschikbaar, maar hebben anderen hier ook wat last van..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kan je meer info geven wat je met kraken bedoelt. Met kraken kan namelijk heel veel bedoeld worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Distortie tijdens het luisteren naar muziek of andersoortig geluid. Niet altijd daarentegen.

Beetje zoals het kraken van weleer was op een SoundBlaster met PCI interrupts of iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eens dit programma proberen: http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

En dan controleren of het 'gekraak' overeenkomt met hoge latency spikes.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zoiezo kan je jezelf ook afvragen of het mogelijk alleen bij bepaalde liedjes voorkomt? Bij "Not Over You" van Gavin Degraw dacht ik zelf ook een soort van gekraak te horen, maar nadat ik het op meerdere apparaten had geluisterd kwam ik er gewoon achter dat het het liedje zelf was.

Als je muziek download, helpt het ook als ze een hoge bitrate hebben.

Verder weet ik niet zo heel veel van speakers, maar ik denk dat Darkstone je hier verder mee kan helpen (je kan dus dat programma een keer proberen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Uniciteit schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:56:
Zoiezo kan je jezelf ook afvragen of het mogelijk alleen bij bepaalde liedjes voorkomt? Bij "Not Over You" van Gavin Degraw dacht ik zelf ook een soort van gekraak te horen, maar nadat ik het op meerdere apparaten had geluisterd kwam ik er gewoon achter dat het het liedje zelf was.

Als je muziek download, helpt het ook als ze een hoge bitrate hebben.

Verder weet ik niet zo heel veel van speakers, maar ik denk dat Darkstone je hier verder mee kan helpen (je kan dus dat programma een keer proberen ;)).
Zal het programma zo 's proberen, maar nee, het is random en ik heb het idee dat het te maken heeft met interrupts van andere apparaten. Heb het ook in Fruity Loops.

Veel rode staafjes. Niet goed zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:57:
Veel rode staafjes. Niet goed zeker :)
In principe niet. Maar de rode staafjes zouden samen moeten vallen met de kraakjes. Anders weet ik het ook niet.

Je kan ook wat devices uitschaken om te kijken waar het probleem zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:50:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijke oplossing, want met de enorme stekker (met verlichting) die aan de voeding zit, is die connector wel een zwak punt dat snel kapot kan gaan.
Als je de laptop op schoot hebt moet je al oppassen dat je de stekker niet buigt met je been.
Heb besloten om zelf maar aan de gang te gaan met seconden lijm.... Laptop laad weer op en stekker lijkt goed in de connector te blijven zitten... Vraag me af of niemand anders dergelijke problemen heeft (gehad?) lijkt me namelijk niet echt een solide constructie....

Afbeeldingslocatie: http://www.webmeester.com/AC%20Adapter%20Connector%20XPS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:02:
[...]

Heb besloten om zelf maar aan de gang te gaan met seconden lijm.... Laptop laad weer op en stekker lijkt goed in de connector te blijven zitten... Vraag me af of niemand anders dergelijke problemen heeft (gehad?) lijkt me namelijk niet echt een solide constructie....

[afbeelding]
Je hebt dus niet geprobeerd om het nog op garantie te gooien en daarbij consuwijzer.nl te gebruiken? Nu kan je namelijk helemaal niks meer van garantie verwachten.. nogal zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Net een HDMI kabel van 40 euro geprobeerd, maar nog steeds problemen tussen mijn Dell en Sony tv: als ik 480p 720x480 of 576p 720x576 kies, dan laat mijn tv wel continue het computerbeeld zien, maar zodra ik 720p 1176x664 of hoger kies krijg ik weer computerscherm-zwart scherm-computerscherm-etc-etc Het lijkt mij dat de videokaart verkeerd wordt aangesproken / de verkeerde videokaart wordt aangesproken, maar kom er maar niet achter waar dat precies aan kan liggen/waar ik eea moet aanpassen. Denk dat ik toch maar mijn laptop laat ophalen, moet wel weer alle content/documenten/etc van mijn laptop af... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je kan ook gewoon contact opnemen met de technische dienst van Dell.
Daarnaast is een HDMI kabel een HDMI kabel. Ééntje van 5 euro doet het net zo goed als eentje van 100 euro. De enige reden waarom je een duurdere zou willen kopen is als het signaal grote afstanden moet overleggen en je niet wilt riskeren dat de kabel ergens halverwege kapot gaat (bijvoorbeeld door een te scherpe bocht of omdat iemand erop gaat staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een laptop voor een beetje gamen maar ook voor hd videos van de familie op te bewerken en te renderen naar geschikte formaten (hd ook).

Heeft iemand hier ervaring mee met deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is verreweg de goedkoopste laptop met een goed scherm. En tegelijkertijd verreweg de goedkoopste laptop met een goede grafische kaart.

Makkelijke keuze, dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:15
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:38:
Dit is verreweg de goedkoopste laptop met een goed scherm. En tegelijkertijd verreweg de goedkoopste laptop met een goede grafische kaart.

Makkelijke keuze, dus :)
Nog beter: ik denk dat je geen laptop die zo'n compleet plaatje heeft kan krijgen voor deze prijzen! HP heeft met zn envy lijn een te hoge prijs, en andere merken hebben allemaal hinderlijke fouten en mankementen over het algemeen.

En Apple vinden veel mensen te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt de grafische kaart e.d. lijken me wel goed maar ben ook benieuwd naar de ervaringen van mensen zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten.

Momenteel werk ik op een (niet schrikken ;-) ) Hp Pavilion dv7. Deze heb ik 3 jaar geleden aangeschaft en werkte toen heel goed maar nu zijn mijn eisen gewoon wat hoger geworden. Met name ook omdat video's bewerken heel terug en moeizaam gaan hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:39:
Net een HDMI kabel van 40 euro geprobeerd, maar nog steeds problemen tussen mijn Dell en Sony tv: als ik 480p 720x480 of 576p 720x576 kies, dan laat mijn tv wel continue het computerbeeld zien, maar zodra ik 720p 1176x664 of hoger kies krijg ik weer computerscherm-zwart scherm-computerscherm-etc-etc Het lijkt mij dat de videokaart verkeerd wordt aangesproken / de verkeerde videokaart wordt aangesproken, maar kom er maar niet achter waar dat precies aan kan liggen/waar ik eea moet aanpassen. Denk dat ik toch maar mijn laptop laat ophalen, moet wel weer alle content/documenten/etc van mijn laptop af... |:(
Trouwens. Heb je al een bios update geprobeerd? Ik las dat er ook een update voor de xps 15 uitwas waar o.a. het BIOS van de IGP een update heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Gamen viel me eerst wat tegen. Live for speed, wat nou niet bepaald het meest uitdagende spel is graphisch liep niet goed. Nog niet de helft van de fps als de ati 4850 die ik in mijn vorige pc had. Gisteren operation flashpoint geprobeerd. Graphics niet om aan te zien, fps onder de 20 dus onspeelbaar, zelfs met alle settings op low (spel nog lelijker) en resolutie omlaag.

Maar wat schetst mijn verbazing. Crysis 2 (toch wel zo ongeveer het mooiste spel wat nu te spelen is) draait als een zonnetje. Weliswaar op 1280x720 dus 16:9, maar met alle effecten op max. En het ziet er geweldig uit.

Ik heb dan ook het vermoeden dat er met optimus iets niet helemaal goed gaat. In LFS staat wel braaf GT555 als grafische processor als ik deze start met rechtermuisknop en dan (krachtige kuch nvidia kaart). Maar ook de koeling slaat niet echt aan, meer alsof alleen de cpu werk verricht.

In crysis 2 gaat de koeling meteen op 80% en als je wat langer speelt echt op 100%. Dan kan ik ook mijn hand niet langer dan 10 seconden voor de luchtuitlaat houden, dat is gewoon niet prettig. Ik heb LFS al toegevoegd aan de lijst met spellen en altijd de GT555 ingesteld, maar nog steeds niet echt super fps, heb dus maar de resolutie wat verlaagd.

Is er iemand die zijn gt555 al met gpuz heeft weten uit te lezen? Ik wil best eens weten wat de gpu voor temperaturen bereikt, maar als ik alt-tab naar de desktop dan kom ik weer op de IGP uit.

Nog iets over het scherm: het is ietsje trager dan mijn 2ms LG die ik hiervoor had. Maar het stoort niet. Heel soms zie je iets, maar meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvos
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-11-2023
@ Redfish

Heb jij het 3D scherm ? Zo niet hoe bevalt het ag scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens al langer bekend dat optimus niet goed werkt. Het vereist nog heel wat aandacht voordat het perfect is.

Voor de tweaker is dat geen probleem. Voor de normal consument... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik heb niet het 3d scherm. In Crysis kun je 3d wel aanzetten, maar het spel wordt dan direct onspeelbaar. Ik denk dat je 3d ook meer moet zien als extra voor films. Dat zal prima werken. 3d Gamen zal door het dubbele beeld dat gerenderd moet worden een te grote impact op de speelbaarheid hebben.

AG scherm is wel ok. Kijkhoek is denk ik nog het beste, en helderheid ook wel goed. Ik zet hem nooit verder dan 50%. Kleurweergave is ietsje minder, maar vergelijkbaar met normale cheape TN schermen. Reactietijd is zoals gezegd vergelijkbaar met 5ms TN schermen ofzo.

Ik vind 1920 op een 17" al best 'klein' ik ga in ieder geval niet verder dan 70cm van mijn scherm ztiten, maar als je moet typen dan doe je dat sowieso niet.

Ik heb overigens mijn energieschema op energiebesparing staan, zou dat nog iets kunnen uitmaken in spellen?

[ Voor 7% gewijzigd door REDFISH op 29-07-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Battlefield Play4Free werkt hier in ieder geval in Full HD 1080p ín 3D (GT555M 3GB). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Redfish: dat zou wat uit kunnen maken ja, maar dan wel meer dan iets ;) Mijn laptop staat op energiebesparing als ik op de accu werk, maar aan de stroom schakelt hij automatisch naar de prestatiestand. Als ie aan de stroom nog steeds op energiebesparing staat zijn de meeste games onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
Ook Trine en Guild Wars (1&2) draaien goed in 3D, en het lijkt mij dat er veel minder belasting bijkomt in 3D mode dan verwacht, ik merk zelfs nauwelijks verschil... Het wordt wel warm aan mijn linkerpols, en er blaast idd warme lucht uit de vent, maar het is niet storend imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Sk0Ne schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 01:47:
Ook Trine en Guild Wars (1&2) draaien goed in 3D, en het lijkt mij dat er veel minder belasting bijkomt in 3D mode dan verwacht, ik merk zelfs nauwelijks verschil... Het wordt wel warm aan mijn linkerpols, en er blaast idd warme lucht uit de vent, maar het is niet storend imo.
Helemaal mee eens.

Het enige wat ik lastig vind bij Battlefield Play4Free is dat je geweer vlak voor je is, en als je dan probeert te richten op een object ver weg dan is het object zelf wazig (en alleen als je twee ogen open hebt richt je precies op die persoon, als je slechts één oog open hebt dan zit je altijd naast het object (want het 3D effect wordt niet gevormd)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
Ik heb gezien dat er een soort van "3D crosshair" is voor 3D vision, het staat tussen de sneltoetsen van het Nvidia configuratiecentrum standaard als cntrl + f12. Ik weet niet wat het waard is voor shooters, maar je kan het eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 14:39
Ik hoor niet veel meer van het USB 3.0 probleem.

Is dit probleem er ook nog bij de nieuw geleverde laptops?

Heb vandaag nog maar eens een mailtje de deur uit gedaan. Ik accepteer het niet dat ze het niet werkend krijgen. Het overzetten van grote bestanden is iets wat ik vaak doe en daarom speciaal een laptop met USB 3.0 gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:45:
[...]

Trouwens. Heb je al een bios update geprobeerd? Ik las dat er ook een update voor de xps 15 uitwas waar o.a. het BIOS van de IGP een update heeft gekregen.
Dank voor de tip! Ik ga zo even downloaden en installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:44:
Mijn geluid kraakt zo nu en dan. Nieuwe drivers zijn zo te zien nog niet beschikbaar, maar hebben anderen hier ook wat last van..?
ja hier heb ik dus ook last van. Het kraak geluid is moeilijk te beschrijven. je hoort het zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip uit het N53 topic: heb je dat ook als je de audio 'enhancements' uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb effe snel het geluid opgenomen met mijn mobieltje. Je hoort het akelig geluid regelmatig zelfs als ik zit te surfen op het internet

YouTube: ‪dell xps 17 raar geluid‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hm daar heb ik ook wel eens last van gehad (met een compleet andere PC). Beste wat je kan doen is eerst je bios upgraden en de laatste drivers van Dell installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
@ dutchweed

Bekend probleem bij mij is het verholpen door de BIOS update A11 en het installeren van de laatste realtek drivers van de realtek site. Als dat niet werkt RMA aanvragen bij dell het daughter bord waar de sound card opzit is dan defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16
Bios A12 voor de 702x.

Van 28-07-'11

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Net ook het geheugen vervangen van 4GB -> 8GB. CPU kan toch niet meer adresseren, dus ik vind 8 prima. Heb ook geen sloten meer vrij, dus helaas :)
Ook bios effe geflasht. Ik had sowieso niet echt veel last van dat geluid dat hing, en ook veel korter. Zal het in de gaten houden.

[ Voor 31% gewijzigd door REDFISH op 30-07-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de bios geupdate en de drivers weer opniew gedownload en geinstalleerd. maar het blijkt helaas niet te werken. ik blijf last houden van dit probleem : YouTube: ‪dell xps 17 raar geluid‬‏ - YouTube

nouwja zit niks anders op dan contact op te nemen met dell support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 01:44

Quan Vu

Hoi

Arhg, had ik maar een maandje langer gewacht. De XPS 17 met 3D is nu 999 en zonder verzendkosten wat hem 860 maakt met alle kortingen -_-

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet toch dat je met die instelling eeuwig kan blijven wachten? Over een paar maanden is er weer iets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Quan Vu schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:07:
Arhg, had ik maar een maandje langer gewacht. De XPS 17 met 3D is nu 999 en zonder verzendkosten wat hem 860 maakt met alle kortingen -_-
Tja, ik heb de mijne eind maart besteld en zou nu 150 euro goedkoper uitkomen. Ik vind het ook wel balen, maar ik heb hem al wel in mei, juni en juli kunnen gebruiken en ervan kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Die Dell XPS 17 lijkt trouwens nu best wel goedkoop dankzij Darkstone's excelsheet.
Voor 754 euro heb je het basismodel (i3-2310, 3 GB RAM, 250 GB harde schijf) mét Full HD anti glare scherm.
En voor 30 euro meer, 784 euro, heb je een i3-2310, 4 GB RAM, 750 GB harde schijf mét Full HD anti glare scherm.

Ligt vast aan mij, maar voor wat de Dell XPS 17 te bieden heeft qua bouwkwaliteit en bijvoorbeeld geluid, vind ik dat een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook heel erg goedkoop. Verbazingwekkend, want het is imo een veel betere laptop dan de rest rond deze prijsklasse, en die rest heeft niet eens een goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Is het iemand gelukt om controle te krijgen over de fan? Ik heb liever een fan die constant op 20% draait dan eentje die uit/aan gaat. Speedfan werkt bij mij niet.

Edit: mij is zojuist iets vreemds opgevallen. De GT555 schakelt best vaak terug naar zijn max snelheid. Dit terwijl ik gewoon in de windows desktop zit en alleen de interne graphics zou moeten gebruiken. Ik snap niet waar dit door veroorzaakt wordt. Hij schakelt wel vaker terug naar 200 mhz, maar zou eigenljk gewoon op zijn minimum speed moeten staan (zoals die is uit te lezen in CPU-z, de traagste stand is namelijk 50mhz).

Best gek.

Nu is ie wel terug naar die 50mhz, maar dit is dus nadat hij eerst naar zijn hoogste stand is geweest.
De Intel kaart staat de hele tijd op 0 mhz. Dus of hij niet uitgelezen kan worden, of mijn nvidia kaart staat de hele tijd aan en optimus werkt dus niet goed(genoeg).

[ Voor 75% gewijzigd door REDFISH op 31-07-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n tooltje aanzet gaat de nvidia kaart aan, anders kan hij niet worden uitgelezen.

In de tray icon kan je dat zien. Ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok ik ben overtuigd ;-) ik ga vandaag een xps 17 bestellen. Ik doe er ook wel meteen 4 gb extra ram (dus 8 in totaal).

Zijn er nog andere dingen die ik moet overwegen? 3d is voormij niet belangrijk dus dat valt zowiezo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou juist wel 3D overwegen. Voor mij is het ook totaal niet belangrijk, maar de kwaliteit van het 900p scherm is killing, en ik hou niet van anti-glare. Ik zou zeker een van de 2 1080p schermen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus de 1080p schermen zijn zowiezo beter dan de 900p (afgezien van de resolutie dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgezien van de resolutie, ja. Maar dat vind ik ook een groot punt.

€100 betalen voor een goed scherm lijkt misschien overdreven, ik zou het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meerprijs is iets minder omdat ik dan boven de 1100 euro kom waardoor ik nog een kortingscode van 90 ipv 60 euro kan gebruiken. Dus wordt de meerprijs iets van 70 euro. Denk dat ik die dan wel doe inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Wees wel zo slim om het geheugen zelf te upgraden. Dat scheelt je namelijk dik 50 euro. Dell vraagt namelijk 140 euro voor een upgrade van 4 ->8GB en het geheugen zelf kost 48 euro ofzo.

Tis een klusje van 5 minuten.

[ Voor 8% gewijzigd door REDFISH op 31-07-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulldozerPP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 14:36
Dankzij dit forum besloten om de XPS 17 te kopen. Tevens 10% korting gekregen met een van jullie coupon-codes. Top, bedankt!

Heeft iemand hier misschien een Intel 510 SSD in de L702x geplaatst? Werkt deze goed of adviseren jullie een ander SSD model (128gb voor +/- 200 euro).

Ik lees dat ik de SSD het beste in het 1e slot kan doen? (en dan dus de originele harddisk moet verplaatsen naar het 2e slot). Gaat dat makkelijk? Moet ik dan een extra bracket aanschaffen of iets dergelijks? Of kan ik zonder extra toebehoren die SSD kopen en vervolgens plaatsen in de XPS 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Bracket voor extra harddisk zit gewoon al in de laptop. Inclusief 4 schroefjes. Kwestie van even eruit halen. Harddisk omplaatsen en erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
BulldozerPP schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:27:
Dankzij dit forum besloten om de XPS 17 te kopen. Tevens 10% korting gekregen met een van jullie coupon-codes. Top, bedankt!

Heeft iemand hier misschien een Intel 510 SSD in de L702x geplaatst? Werkt deze goed of adviseren jullie een ander SSD model (128gb voor +/- 200 euro).

Ik lees dat ik de SSD het beste in het 1e slot kan doen? (en dan dus de originele harddisk moet verplaatsen naar het 2e slot). Gaat dat makkelijk? Moet ik dan een extra bracket aanschaffen of iets dergelijks? Of kan ik zonder extra toebehoren die SSD kopen en vervolgens plaatsen in de XPS 17?
SSD in de 1ste bay doen is niet nodig, maar dit maakt het gewoon wat eenvoudiger. Als je je SSD in de tweede bay wil, moet je enkel in het bios de boot priority veranderen naar de SSD, zodat de laptop niet langer windows van de HDD opstart, maar de lege SSD opstart, waarna je dan windows kan installeren.
Verander je de disks van bay, dan moet je normaal niets in het bios veranderen. Het is maar wat je prefereert.
En dat is helemaal niet moeilijk, geen nieuwe brackets kopen enzo je hebt enkel en alleen je 2.5" SSD nodig en een schroevendraaier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:45:
[...]

De bios geupdate maar nog steeds problemen met de aansluiting naar een sony tv: als ik 480p 720x480 of 576p 720x576 kies, dan laat mijn tv wel continue het computerbeeld zien, maar zodra ik 720p 1176x664 of hoger kies krijg ik weer computerscherm-zwart scherm-computerscherm-etc-etc Het lijkt mij dat de videokaart verkeerd wordt aangesproken / de verkeerde videokaart wordt aangesproken, maar kom er maar niet achter waar dat precies aan kan liggen/waar ik eea moet aanpassen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat een 3GB videokaart niet 1080p kan doorgeven......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
vraagje aan de andere xps eigenaren :)

Hebben jullie ook heel vaak dat de adapter losschiet ?
Zit al een aantal dagen met het ding opschoot inplaats van op de tafel maar hij schiet best vaak eruit....

Ik weet dat een feature is zodat kabel niet strak komt testaan indien iemand er tegen aanloopt..
Maar het valt me op hoevaak het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
TDB schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:53:
[...]

De bios geupdate maar nog steeds problemen met de aansluiting naar een sony tv: als ik 480p 720x480 of 576p 720x576 kies, dan laat mijn tv wel continue het computerbeeld zien, maar zodra ik 720p 1176x664 of hoger kies krijg ik weer computerscherm-zwart scherm-computerscherm-etc-etc Het lijkt mij dat de videokaart verkeerd wordt aangesproken / de verkeerde videokaart wordt aangesproken, maar kom er maar niet achter waar dat precies aan kan liggen/waar ik eea moet aanpassen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat een 3GB videokaart niet 1080p kan doorgeven......
Heb je de 555 met 3D? Ik heb het net hier even getest, werkt prima. Direct 1080P op m'n naamloze 47". Heb je al bios geupdate naar A12? En de laatste Nvidia drivers 275.33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

De adapter zit er inderdaad niet superstrak in. Makkelijk vrij los. Maar op zich trekt je accu die paar seconden ook wel. Tis niet handig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik heb bij Dell op de site gekeken bij die A12 bios, maar kan geen changelog vinden. Staat die ergens online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
Teutates schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:06:

Zit al een aantal dagen met het ding opschoot inplaats van op de tafel maar hij schiet best vaak eruit....

Ik weet dat een feature is zodat kabel niet strak komt testaan indien iemand er tegen aanloopt..
Bij mij is hij nog maar een keer eruitgevallen, maar dat kan geweest zijn omdat hij er niet juist inzat. Anders kan je eens proberen zo'n 90° verloopstukje proberen te vinden, misschien zit dat wat steviger...
edit: zoiets: http://www.bixmart.com/th...bnail.jpg&maxx=150&maxy=0

[ Voor 7% gewijzigd door Sk0Ne op 31-07-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de kortingen zijn soms beter ge' spec' te XPS17 dezelfde prijs of zelfs goedkoper. (bijvoorbeeld de m04 en de m05).
Vraagje: als je niet het uiterste nodig hebt van de CPU is het dan zinnig om toch voor de i5 ipv de i7 te gaan vanwege stoomverbruik (ook mbt de (on)mogelijkheden van NVIDIUS) en warmte en geluidsproductie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

Wirehub

Blaat

BounceMeister schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:04:
Ik heb bij Dell op de site gekeken bij die A12 bios, maar kan geen changelog vinden. Staat die ergens online?
staat er gewoon bij hoor. Even linkje klikken "dell bios" :+

onder kopje Vaste en verbeterde versies (Alleen Engels) :

Update CPU m-code support new CPU.

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Teutates schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:06:

Ik heb de mijne nu 2 maanden maar ik heb daar geen last van dat hij er soms gewoon uitschiet. Ook vaak genoeg met laptop op schoot op de bank gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Wirehub schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:26:
[...]

staat er gewoon bij hoor. Even linkje klikken "dell bios" :+

onder kopje Vaste en verbeterde versies (Alleen Engels) :

Update CPU m-code support new CPU.
Oh, dat is dus alles? Dan lijkt het me niet interessant voor alle huidige systemen, die werken immers al met een bestaande/herkende cpu.
Bedankt voor de tip, ik heb op van alles geklikt, maar blijkbaar niet op het juiste. Of ik was niet helemaal wakker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Zijn er mensen die wel eens een dvd (iso) gebrand hebben ?
Ik heb dus een Dell XPS 17, gebruik platinum 16speed dvd's die na branden totaal onleesbaar zijn in de slot in brander of andere dvd speler
CD's doen het wel i.i.g....
de brander die er in zit DS-8A5SH , met firmware XD13.

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Wirehub schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:04:
Zijn er mensen die wel eens een dvd (iso) gebrand hebben ?
Ik heb dus een Dell XPS 17, gebruik platinum 16speed dvd's die na branden totaal onleesbaar zijn in de slot in brander of andere dvd speler
CD's doen het wel i.i.g....
de brander die er in zit DS-8A5SH , met firmware XD13.
Welke brand software gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgemini
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-01-2018
Had op NL Dell gezien dat de versie met 3D en GT555M verkrijgbaar was voor de prijs van 999,01 EUR (met korting van 574 EUR en gratis levering t/m 03/08 - artikelnr N00X7M07). Was dus wel geïnteresseerd om deze te bestellen aan dezelfde voorwaarden, maar dat blijkt in België niet mogelijk te zijn. Tenzij een meerprijs van 380 EUR... Ofwel: verhuizen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€850 zelfs.

De beste oplossing: bestellen op naam van iemand die in nederland woont. Dell levert internationale garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Misschien kan m in NL bestellen en naar je doorsturen, wel lastig met garantie alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell levert internationale garantie. Dat is een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Scale schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Welke brand software gebruik je?
imgburn. maar heb ook andere software gebruikt en geeft hetzelfde probleem

Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.