SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
gebruik de AT4 geweldig apperaat tegen helicoptersPreddie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:08:
Ik vind het soms zo frustrerend in bepaalde levels dat je niks kan doen tegen de helicopters. Uren hangen ze boven je basis te kloten, is echt gewoon jammer dat de makers daar geen rekening mee hebben gehouden... Wilde ik even kwijt, hopelijk in BF3 beter, want er is soms geen zak aan op die manier
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
joshje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:41:
[...]
gebruik de AT4 geweldig apperaat tegen helicopters

Sorry
Anyway wordt een film zien dan, they can't stop me!
edit: hier nu gevraagd om key terug in te geven? ik veronderstel dat ik gewoon moet wachten till everything's sorted out en dit dus niet moet doen?
edit: terug online zoals Rudyyy!
(pc version)
[ Voor 44% gewijzigd door Asgaro op 07-04-2011 21:09 ]
Ik kreeg bij de eerste poging trouwens de vraag of ik mijn serialcode opnieuw in wilde voeren.
Ik dacht even dat ik ergens verkeerd geklikt had dus nog maar een keer geprobeerd.
Toen het zelfde bericht als boven.
Zelfde probleem hier met de PC versie. Baggerzooi.BenVenNL schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:11:
Hier de zelfde error message.
Ik kreeg bij de eerste poging trouwens de vraag of ik mijn serialcode opnieuw in wilde voeren.
Ik dacht even dat ik ergens verkeerd geklikt had dus nog maar een keer geprobeerd.
Toen het zelfde bericht als boven.
Precies hetzelfde hiero!Hier de zelfde error message.
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
Hier werkt 'ie gewoon zonder problemen!
Meestal kies ik gewoon de eerste server die ik tegenkom, maar de laatste tijd schijnt teamplay nogal verloren zaak te zijn.. dus is er misschien een server waar jullie tweakers vaak te vinden zijn?
En hoe zit het eigenlijk met de [GoT] tag? Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die deze nog altijd trouw gebruikt..

^^, maar dan met AllSeeyinEye erachterSibert schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:39:
[GoT] tag hiero, maar dan PS3
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik zit bij de =SASS= clan. Speelde vaak op hun servers, en werd op een gegeven moment gevraagd om te joinen. Kan hun servers zeker aanraden, hangt vaak een prettige sfeer, en ze hebben enkele "noob" servers (t/m lvl 23 en t/m lvl 35)Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:24:
Ik dacht laat ik ook weer eens een berichtje plaatsen;
Hier werkt 'ie gewoon zonder problemen!(PC)
Meestal kies ik gewoon de eerste server die ik tegenkom, maar de laatste tijd schijnt teamplay nogal verloren zaak te zijn.. dus is er misschien een server waar jullie tweakers vaak te vinden zijn?
En hoe zit het eigenlijk met de [GoT] tag? Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die deze nog altijd trouw gebruikt..Jammer!
Stuur maar een friend request, PC name is "citruspers"
Maar speel dan ook voornamelijk solo, niet snel met bekenden samen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Grüsse, Gunter Ludolf
heb je waarschijnlijk te danken aan die hackersAlexV schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:05:
Op de PS3 kan ik steeds óf niet inloggen, of ik moet opeens weer de voorwaarden uit 2009 accepteren en een nieuw account maken. Vreemd, net weer een vrije avond..
ieder zn ding,joshje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:41:
[...]
gebruik de AT4 geweldig apperaat tegen helicopters
AT wapens zijn over het geheel genomen wel de beste.
AA en HEAVY MG's op een goede 2e plek..
maar daar moet je oppassen voor [irritante] snipers
ora et labora
Ik heb hem niet gekregenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:01:
@Citruspers, heb je zo'n requestding gestuurd, als ik je eens online zie, zullen we zien of we een beetje een squad kunnen maken
Grüsse, Gunter Ludolf
Ben nu iig online.
BF1: Don-Panio
Niet? Hieronder drie filmpjes waar je wat kan afkijkenPreddie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:04:
Meen je niet, serieus nooit aan de At4 gedacht... (eigenlijk ook nooit gebruikt), maar dat is misschien wel oplossing idd. Ik probeer altijd te traceren, maar beetje goede piloot kan die makkelijk ontwijken
http://www.youtube.com/watch?v=hjGGlxQp2sM
http://www.youtube.com/watch?v=Q834SWRymKQ
http://www.youtube.com/watch?v=h_Ew_HJ97js
Edit:
En opnieuw klapt mijn game eruit nadat er een ronde is afgelopen.... Ligt dat aan de server of aan de game ? Het was dezelfde server..
[ Voor 34% gewijzigd door stoofpeer op 08-04-2011 14:32 ]
goed voorbeeld was gister, helaas kon hij niet lang online blijven
Floksor
Heeft iemand nog gehoord waardoor dit kwam ?? is er iets veranderd aan de EA kant ? Patches ?Sharpp schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:12:
Zelfde probleem hier met de PC versie.
Of lag de verbinding met hun account-server er gewoon uit of zo ...
OMG! Geweldig hoe simpel je die choppers uit de lucht schietStealthyPeanut schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:11:
[...]
Niet? Hieronder drie filmpjes waar je wat kan afkijken![]()
Ga het meteen ook proberen!
PSN: Von_Smallhausn
die niet niet nieuw hoorArmada. schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:10:
Whehe, gister een geweldige manier gevonden om als defender bij Harvest Day met de assault kit een tank uit te kunnen schakelen. Pak een quad, laadt hem vol met C4 en rij zo hard als je kan op een tank af om er dan af te springen en te laten ontploffen.Je krijgt wel -10 voor suicide vaak, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt met punten voor vehicle en vaak ook double kill etc.
Ik heb het ook wel eens gedaan toen ik een een team zat en we vet aanhet verliezen waren. I
Ik heb zo ook wel eens inf uitgeschakeld.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
ik meestal even voor het eten en soms in de avond. uurtje of 10stoofpeer schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:45:
Hoelaat spelen de meeste GOTters eigenlijk ?
Floksor
Verwijderd
Rond een uurtje of 8 's avonds hier.stoofpeer schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:45:
Hoelaat spelen de meeste GOTters eigenlijk ?
(Buffalo77)
Buffalo77 | Pokemon Unite
Je kunt je natuurlijk afvragen hoeveel pogingen hij in totaal heeft gedaan. Het is makkelijk om filmpjes zo achter elkaar te plakken en te zeggen dat het feilloos werkt.StealthyPeanut schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:11:
[...]
Niet? Hieronder drie filmpjes waar je wat kan afkijken![]()
Tuurlijk, iedereen mist wel eens, maar zodra je doorhebt hoe het werkt is toch zo'n 50% wel raak.Snowwie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:26:
[...]
Je kunt je natuurlijk afvragen hoeveel pogingen hij in totaal heeft gedaan. Het is makkelijk om filmpjes zo achter elkaar te plakken en te zeggen dat het feilloos werkt.
Ik heb ze zelf gemaakt dus ik hoef mezelf niet af te vragen hoeveel pogingen ik heb gedaanSnowwie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:26:
[...]
Je kunt je natuurlijk afvragen hoeveel pogingen hij in totaal heeft gedaan. Het is makkelijk om filmpjes zo achter elkaar te plakken en te zeggen dat het feilloos werkt.
Natuurlijk, ik mis ook genoeg choppers, maar meer dan 75% van mijn raketten gaan over het algemeen raak. Soms heb je piloten die niet goed kunnen vliegen, die zijn het moeilijkste te raken
Ik mijd inmiddels ook complete ps3 clans. Ben er achtergekomen dat sommige zich alleen maar met baserape bezig houden en ook geen enkele inzet voor objectivs doen.
als je enigszins kunt voorspellen waar de piloot heen wil is het stukken gemakkelijker om er een raket in te jagen. Als je een piloot hebt die moeite heeft om zijn heli onder controle te houden wordt het verhaal al stukken lastiger. Zo kan zo'n piloot uitwijken naar links, rechts, boven en vooral onder. En als dat constant gebeurt ipv stilhangend dan kan het verdomde lastig zijn om zo iemand te raken.StealthyPeanut schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:06:
[...]
Ik heb ze zelf gemaakt dus ik hoef mezelf niet af te vragen hoeveel pogingen ik heb gedaan.
Natuurlijk, ik mis ook genoeg choppers, maar meer dan 75% van mijn raketten gaan over het algemeen raak. Soms heb je piloten die niet goed kunnen vliegen, die zijn het moeilijkste te raken.
Zo is het maar net, en doe ik ook.Snowwie schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:52:
[...]
Ik speel over het algemeen altijd wel mee met het team, maar als ik zo'n dag er tussen heb dat ik gewoon wat wil klooien en proberen, dan doe ik dat, omdat ik daar lol in heb. Wat een ander dan denkt dat zal me worst wezen.
Het is en blijft maar een spelletje ;-)
je moet je raket er niet recht op af schieten dan gaat dat raketpiepje in de chopper gillen. het is het slimste om op het laatste moment hem erop af te laten gaan. bijvoorbeeld door hem er onder te schieten en dan op het laatste moment omhoog trekken. dan heb je hem bijna altijd het is wel moeilijk om dat in te schatten. ik zoem ook heel vaak niet in met de AT4 want ik vind dat mijn zicht dan aardig weg is en je kan nog zien wat er in je omgeving gebeurt. je moet wel aardig lang oefenen met die raket ze zijn niet makkelijkM2M schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:29:
[...]
als je enigszins kunt voorspellen waar de piloot heen wil is het stukken gemakkelijker om er een raket in te jagen. Als je een piloot hebt die moeite heeft om zijn heli onder controle te houden wordt het verhaal al stukken lastiger. Zo kan zo'n piloot uitwijken naar links, rechts, boven en vooral onder. En als dat constant gebeurt ipv stilhangend dan kan het verdomde lastig zijn om zo iemand te raken.
[ Voor 3% gewijzigd door joshje op 10-04-2011 12:55 ]
Verwijderd
Als ik alleen ben (als in verder niemand ken) op een public server dan ben ik meestal Soldier met C4 en SAGIA. Kun je jezelf steeds ammo geven en eventueel dingen opblazen/boobytraps maken. Dan ben ik lone soldier, ik val de vijand frontaal aan en probeer zoveel mogelijk dood en verderf te zaaien.M2M schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:29:
[...]
als je enigszins kunt voorspellen waar de piloot heen wil is het stukken gemakkelijker om er een raket in te jagen. Als je een piloot hebt die moeite heeft om zijn heli onder controle te houden wordt het verhaal al stukken lastiger. Zo kan zo'n piloot uitwijken naar links, rechts, boven en vooral onder. En als dat constant gebeurt ipv stilhangend dan kan het verdomde lastig zijn om zo iemand te raken.
Als ik met vrienden speel ben ik meestal medic of engineer. We zitten dan op TS en kunnen goed communiceren zodat teamwork ook mogelijk wordt.
Dat is hoe ik het leuk vindt en hoe ik het speel.
Vanmiddag toch op een leuke manier wat puntjes binnengehaald met Recon op Cold War rush. Met een Thompson door de map rushen werkte erg goed i.c.m. heel veel motion mine assists, dan haal je nog eens punten binnen zeg.
Wat ik wel mis op de PC is teamwork in de servers, niemand gebruikt voice chat en dat vind ik toch jammer. Dit zie ik bij veel meer PC multiplayer games waar op b.v. de Xbox 360 en PS3 wel volop gechat wordt en dat vind ik toch wel leuk.
Een optie is dan om bij een clan te gaan maar zo goed ben ik ook weer niet, ik speel graag casual en eindig vaak als middenmoter (soms in de top) op de scorelijst.
Werkt voice chat in squad uberhaupt op de PC? Als ik op de push-to-talk knop druk zie ik nl. nooit een microfoontje o.i.d. verschijnen dat ik aan het praten ben.
[ Voor 10% gewijzigd door Moonborne op 10-04-2011 22:51 ]
Voeg me gerust toe op de PS3, gebruikersnaam "knive-in-ur-ass"
beetje jammer van de naam en de typo, maar dacht dat ik het kon wijzigen

Bah ik haat base-raping. Wellicht Battlefield 3 op de PC weer.
en dan zorgen voor triple-setup monitoren, zoals dat nog voordeel hebben boven mijn TV
[ Voor 40% gewijzigd door apokalypse op 10-04-2011 23:11 ]
Ik lijk zo onderhand wel een =SASS= promoter, maar ik ben gewoon erg tevreden met die clan. Je hoeft niet competetief mee te spelen. Wel is er elke dinsdagavond training, waar je niet verplicht bij hoeft te zijn, maar je mag gewoon mee doen ook als je niet met de clanwars meedoet. Is altijd erg gezellig.Heraclius schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:38:
Heb langzaam aan weer deze game opgepakt, en vermaak me weer prima.
Vanmiddag toch op een leuke manier wat puntjes binnengehaald met Recon op Cold War rush. Met een Thompson door de map rushen werkte erg goed i.c.m. heel veel motion mine assists, dan haal je nog eens punten binnen zeg.
Wat ik wel mis op de PC is teamwork in de servers, niemand gebruikt voice chat en dat vind ik toch jammer. Dit zie ik bij veel meer PC multiplayer games waar op b.v. de Xbox 360 en PS3 wel volop gechat wordt en dat vind ik toch wel leuk.
Een optie is dan om bij een clan te gaan maar zo goed ben ik ook weer niet, ik speel graag casual en eindig vaak als middenmoter (soms in de top) op de scorelijst.
Werkt voice chat in squad uberhaupt op de PC? Als ik op de push-to-talk knop druk zie ik nl. nooit een microfoontje o.i.d. verschijnen dat ik aan het praten ben.
[ Voor 7% gewijzigd door citruspers op 10-04-2011 23:24 ]
Verwijderd
Kijk eens in de TS. Daar staan genoeg namen aan wie je een friends request kunt sturen.apokalypse schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:45:
Ik zoek nog PS3-spelers waarmee ik een squad kan vormen. Natuurlijk met headsetje. Ik speel voornamelijk Vietnam en geen hardcore-mode. Speel eigenlijk alle klassen, maar laatste tijd veel enigeer en recon is toch weer lang geleden. Ben zelf aardig ervaren (verslaafd?) +400u vanaf september.
Ach, 400 uur valt ook best mee
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Inderdaad jij schiet en steelt mijn stationairy kill die ik nodig had voor achivementjoshje schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:54:
[...]
je moet je raket er niet recht op af schieten dan gaat dat raketpiepje in de chopper gillen. het is het slimste om op het laatste moment hem erop af te laten gaan. bijvoorbeeld door hem er onder te schieten en dan op het laatste moment omhoog trekken. dan heb je hem bijna altijd het is wel moeilijk om dat in te schatten. ik zoem ook heel vaak niet in met de AT4 want ik vind dat mijn zicht dan aardig weg is en je kan nog zien wat er in je omgeving gebeurt. je moet wel aardig lang oefenen met die raket ze zijn niet makkelijk

Ik kan compleet niet met die AT4 schieten. Waag mij er verder ook niet aan, inmiddels zijn er al wel tweakers die het kunnen daar laat ik de taak aan over.
Wat mij dan wel lukt is de piloot eruit snipen met M95, zolang deze maar geen 12X scope heeft. die is te sloom om de apache te volgen.
ik ben er laatst ook achter gekomen dat de SPAS-12 ook heerlijk is zonder slugs. Schiet vaak nog wel 2 huizen verder nog 1 shot kill (in Arica harbor, kontkwest)
[ Voor 1% gewijzigd door snoos op 11-04-2011 10:42 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik speel zelf ook af en toe op die server, heb pas nog bij jou in het team gezeten volgens mij. Inderdaad een relaxte server. Alleen is de teambalance soms niet echt ideaal, maar goed... klein detail.citruspers schreef op zondag 10 april 2011 @ 23:23:
[...]
Ik lijk zo onderhand wel een =SASS= promoter, maar ik ben gewoon erg tevreden met die clan. Je hoeft niet competetief mee te spelen. Wel is er elke dinsdagavond training, waar je niet verplicht bij hoeft te zijn, maar je mag gewoon mee doen ook als je niet met de clanwars meedoet. Is altijd erg gezellig.
Verwijderd
Beetje late reactie, maar ging wel erg lekker inderdaad! Ben nu even een weekje afwezig ivm tentamens, maar daarna weer van de partij! Späterrcitruspers schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:18:
Gister lekker gegamed met Gunter Ludolf, was leuk.
Ik speel nog regelmatig (paar x p week), dus voeg me maar toe: unomomentodado.apokalypse schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:45:
Ik zoek nog PS3-spelers waarmee ik een squad kan vormen. Natuurlijk met headsetje. Ik speel voornamelijk Vietnam en geen hardcore-mode. Speel eigenlijk alle klassen, maar laatste tijd veel enigeer en recon is toch weer lang geleden. Ben zelf aardig ervaren (verslaafd?) +400u vanaf september.
Jackal, Kingofcunnes, Snoos, Michel, Jeffje zijn ook nog regelmatig te vinden (sorry als ik iemand vergeet).
[ Voor 10% gewijzigd door Unomomentodado op 11-04-2011 11:05 ]
Geeft niet... ben de laatste tijd toch veel bezig met Homefront
[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-04-2011 11:07 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hee ik sta niet in die lijstAllSeeyinEye schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:07:
[...]
Geeft niet... ben de laatste tijd toch veel bezig met Homefront
Heb dan wel de laagste KD ratio

Ik speelde gister nog met rickbruil en nog een paar engelsen. Dat ging ook wel lekker
[ Voor 14% gewijzigd door snoos op 11-04-2011 11:17 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
So ?? Je TEAM wint ... daar gaat het toch ompingkiller schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:42:
en ik krijg er ook nog eens geen punten voor.
Verwijderd
Ontwikkelen van je char is wel zo leuk toch? En aangezien je voor vrijwel alle manieren van defenden punten krijgt, zou smoke in principe ook moeten tellen. Alleen zou je dan gewoon die smokes kunnen gaan spammen op andere plaatsen. Gaat niet werken denk ik!
Nee, het gaat er mij om dat ik het leuk heb. Vanuit een hoek e smoke spammen is niet echt leuk. Als je er punten voor kreeg dat zou het misschien iets leuker zijn.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Mischien als je smoke binnen een straal van de mcom ligt. 3M ofzo, een smokescreen assist punt geven. Kan je het ook niet misbruiken. Ligt namelijk binnen die straalVerwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:13:
[...]
Ontwikkelen van je char is wel zo leuk toch? En aangezien je voor vrijwel alle manieren van defenden punten krijgt, zou smoke in principe ook moeten tellen. Alleen zou je dan gewoon die smokes kunnen gaan spammen op andere plaatsen. Gaat niet werken denk ik!
En inderdaad er zijn wel meerdere defend tactieken, maar niet alles levert helaas punten op. Maar wel een grotere kans op winst
[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 11-04-2011 12:36 ]
ik schoot eerdersnoos schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:35:
[...]
Inderdaad jij schiet en steelt mijn stationairy kill die ik nodig had voor achivement
ik ben nog aardig actief op battlefield. is wel shared account met mijn broer maar zijn allebei best veel online. alleen wij spelen wel op hardcore omdat wij normaal niet leuk vinden. ik ben vooral enigeer en assault. dus voeg me maar toeapokalypse schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:45:
Voeg me gerust toe op de PS3, gebruikersnaam "knive-in-ur-ass"
beetje jammer van de naam en de typo, maar dacht dat ik het kon wijzigen![]()
PS 400u valt best mee hoor
[ Voor 64% gewijzigd door joshje op 11-04-2011 12:49 ]
Het was me nu niet helemaal duidelijk of het gewenst was om die personen (zomaar) toe te voegenJackal131 schreef op maandag 11 april 2011 @ 08:38:
[...]
Kijk eens in de TS. Daar staan genoeg namen aan wie je een friends request kunt sturen.
En of je dan mensen hebt die in zijn voor teamwork...
[ Voor 11% gewijzigd door apokalypse op 11-04-2011 19:02 ]

2 dagen niet gamen, argh ik zou bijna wat anders moeten verzinnen...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Heb zelf bad company 1 wel gespeeld opzich prima maar vond hem niet super ofzo,
is deel 2 stuk beter?
Voor mij is COD de weg kwijt geraakt na COD4. Elke COD daarna kwam op precies hetzelfde neer maar dan in een iets andere setting. De beste COD voor mij blijft COD2.
Nog wat kleine vraagjes over de multiplayer:
1. Gebruikt iemand wel eens die UAV? Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet en word altijd direct uit de lucht geschoten.
2. Soms zie ik een rondje met 4 streepjes op de mini map, wat betekent dit?
3. Wat vinden jullie het beste wapen voor alle classes?
Beste wapen voor alle classes is er niet, elk wapen heeft zijn eigen handigheden. En bij assault en engineer lijken al die wapens zo op elkaar dat het vrij weinig uitmaakt welke je hebt.
en meteen de AT4 uitgeprobeerd op de choppers....... Lukt me niet om hem goed naar de chopper te leiden
Iemand tips??
Moet ik er soms onder schieten en dan trekken ofzo??
PSN: Von_Smallhausn
Lukte mij gister ook niet meerMon0lith schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:13:
Eindelijk ook weer eens BC2 opgestart op de PS3
en meteen de AT4 uitgeprobeerd op de choppers....... Lukt me niet om hem goed naar de chopper te leiden![]()
Iemand tips??
Moet ik er soms onder schieten en dan trekken ofzo??
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Mij lukt het wel ik ben onlinenielswerf schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:50:
Lukt het iemand om op dit moment online te gamen op de ps3? Hier steeds een unable to log in melding...
Wordt er alleen om de 10 min uitgegooid vanwege connectie met server. en nu failed to connect to EA online
Ik had besloten om mijn bc2 stats pagina eens te updaten alleen mijn KD ging alleen maar achteruit

krijg je als je teamkilledsnoos schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:03:
[...]
Ik had besloten om mijn bc2 stats pagina eens te updaten alleen mijn KD ging alleen maar achteruit
Graphics card in RMA en zit ik met een Geforce 8600 GS.
Draait BC2 echt van geen kanten.
Ik mis BC2 nu al =P
We all make choices, but in the end, our choices make us.
nieuwe challenge om gameplay vid sneller te unlocken:
Asgaro in "Battlefield 3 - Deel 2"
Khad dezelfde gedachte ja, en anders een lichte overclock op je processor, sound laag, dan zou het toch moeten lukken...Tsurany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:22:
Die 8600 doet low settings toch wel?
Maar dont blame me als die proc ook RMA moet
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Ik heb het afgelopen weekend gedaan en ben zwaar onder de indruk, weet nu weer waarom ik altijd al Battlefield fan was!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 07:45:
Ik zit te twijfelen deze game te halen. Is het beter dan black ops?
Heb zelf bad company 1 wel gespeeld opzich prima maar vond hem niet super ofzo,
is deel 2 stuk beter?
Verwijderd
Het lijkt me grafisch alleen niet beter, gameplay kan ik nie over oordelen!-TheNose- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:03:
[...]
Ik heb het afgelopen weekend gedaan en ben zwaar onder de indruk, weet nu weer waarom ik altijd al Battlefield fan was!
Grafisch is het juist veel beter. Die hele engine is geweldig man, alles kan kapot, rook effecten etc, alles is er. CoD ziet er maar nep uit bij vergeleken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:08:
[...]
Het lijkt me grafisch alleen niet beter, gameplay kan ik nie over oordelen!
eerst voetbal kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Floks op 12-04-2011 16:48 ]
Floksor
Als er iets vreselijk slecht is bij CoD is het wel de hitdetection.vinom schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:55:
De gameplay van CoD vind ik veel directer aanvoelen. Hit detection enzo ook, maar Battlefield BC2 heeft inderdaad een pracht engine.
Ik ben het niet met je eens, maar ik ga daar verder geen woorden aan vuil maken.-TheNose- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:54:
[...]
Als er iets vreselijk slecht is bij CoD is het wel de hitdetection.
Dat is je goed recht, discussieren op internet heeft ook zo weinig zin.vinom schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:14:
[...]
Ik ben het niet met je eens, maar ik ga daar verder geen woorden aan vuil maken.
Verwijderd
Nooit last van gehad. Wat is er precies 'vreselijk slecht' aan de hit detection van CoD?-TheNose- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:54:
[...]
Als er iets vreselijk slecht is bij CoD is het wel de hitdetection.
Ik denk dat ik weet wat bij bedoelt: de hitboxen zijn te groot. Als je kijkt naar killcams zie je soms dat de hitmarker aanwezig is terwijl je schiet naast de enemy. (Ook bij lagvrije sessies)Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:35:
[...]
Nooit last van gehad. Wat is er precies 'vreselijk slecht' aan de hit detection van CoD?
edit: Hit detection bij BFBC2 is niet perfect, en dat heeft Dice zelf ook al toegegeven. Maar daarnaast kan het ook liggen aan gamers die schieten zoals ze schieten in COD. Sprayen, zonder enig gebruik van bursts. Kan zijn dat mensen daardoor de impressie krijgen dat de hit detection totaal niet werkt.
De hit detection werkt namelijk (voor het overgrote deel) mits je rekening houdt met de fysische effecten (bulletdrop!).
COD heeft een volledig ander systeem en daar zijn de calculations erachter veel eenvoudiger. Je schiet daar als het ware met laserpistols: je kogels gaan altijd rechtdoor.
[ Voor 43% gewijzigd door Asgaro op 12-04-2011 19:28 ]
d:)b
Had er al een hoop positiefs over gelezen maar ik vind het tot nu toe een erg indrukwekkende game. Vooral dat alles kapot gaat om je heen tijdens een vuurgevecht, wat ook echt iets toevoegd aan de gameplay. Kan niet wachten om morgen weer verder te gaan!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Gewoon wauw.
Hitboxes groottes zijn niet het probleem in CoD, meer dat ze niet altijd op de model zitten zoals jij ze ziet ingame, zeker als het P2P is in plaats van dedicated. Elke shooter heeft hier wel last van, ook BC2 (let wel dat BC2 ook op de consoles met dedicated servers werkt). In BC2 vind ik de (head) hitboxes zelfs wat groter naar mijn gevoel dan in een willekeurige andere shooter. Headshots maken lijkt wat eenvoudiger.Asgaro schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:22:
[...]
Ik denk dat ik weet wat bij bedoelt: de hitboxen zijn te groot. Als je kijkt naar killcams zie je soms dat de hitmarker aanwezig is terwijl je schiet naast de enemy. (Ook bij lagvrije sessies)
edit: Hit detection bij BFBC2 is niet perfect, en dat heeft Dice zelf ook al toegegeven. Maar daarnaast kan het ook liggen aan gamers die schieten zoals ze schieten in COD. Sprayen, zonder enig gebruik van bursts. Kan zijn dat mensen daardoor de impressie krijgen dat de hit detection totaal niet werkt.
De hit detection werkt namelijk (voor het overgrote deel) mits je rekening houdt met de fysische effecten (bulletdrop!).
COD heeft een volledig ander systeem en daar zijn de calculations erachter veel eenvoudiger. Je schiet daar als het ware met laserpistols: je kogels gaan altijd rechtdoor.
Wat sommige mensen echter verwachten is dat de wapens in zowel BC2 als CoD geen spread hebben wat echter wel zo is. In beide games werkt het echter iets anders. In BC2 neemt de spread altijd toe naarmate je burst langer wordt, zowel vanuit de hip als in iron sight. Daarom is het met de meeste wapens effectiever om in kortere bursts te schieten (wapens zoals de F2000 zijn hier een uitzondering op), wat jij dus al zegt. In CoD neemt het alleen toe in hipfire, maar er is ook een delay van iets van 0.2 van een seconde als je naar ironsight gaat. Schiet je te snel nadat je naar ironsight gaat en je spread blijft groot. Zodra je 'perfect' in ironsights bent, hoef je alleen rekening te houden met hitflinch (wat velen ook niet doen...<3 hardened pro in Black Ops) en recoil.
Als je dit niet meeneemt, gaan mensen zowel in BC2 als in CoD onterecht zeuren dat de hitdedectie slecht is. Hoewel ik in CoD console versies wel de pijn soms kan begrijpen met het P2P systeem.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hij doet het inderdaad wel een beetje met alles op low, Maar niet snel genoeg, Ik heb een uurtje zitten testen en de framerate is te laag voor een snelle actie te maken als er iemand out een deur komt hangen.Tsurany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:22:
Die 8600 doet low settings toch wel?
Met mijn AMD RadeonHD 5870 was het heel anders =P
Anyways, Ik vind BC2 een top spel, Het enige dat mij irriteert is dat die SMGs van de Engineers zo nauwkeurig zijn.
Ik word van redelijk grote afstanden in 2 seconden afgeschoten door een SMG.
We all make choices, but in the end, our choices make us.
Enige rare tot nu toe vind ik dat je niet kan gaan liggen, alleen staan of hurken.
Dit topic is gesloten.
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.