m95 klinkt inderdaad wel lekker... Alleen de m24 kan bijna 2x schieten in de tijd van 1 m95 schot..
Ik heb bfbc2 met vietnam op de pc, maar speel eigenlijk meer op de xbox.. waar ik het spel niet heb, jammer
. Wachten maar op bf3
BF2 voordat iedereen aan het dolphin diven en bunnyhoppen was, dat was nog een stuk leuker naar mijn idee, vooral omdat het met 64man gewoon lekker drukker is, er vliegtuigen waren die de heli's sloopten, de mappen beter waren en de wapens leuker waren.
BC2 is een leuk spel, maar BF2 heeft nog altijd mijn voorkeur mits ze dolphin diven en bunnyhoppen fixen.
@ Rann: Zorg dan dat je geen 2 schoten nodig hebt
M95 doet ook meer damage wat in close combat ideaal is. Op lange afstand trouwens ook, de minste damage die iemand heeft is al genoeg om een body shot een one hit kill te laten zijn.
BC2 is een leuk spel, maar BF2 heeft nog altijd mijn voorkeur mits ze dolphin diven en bunnyhoppen fixen.
@ Rann: Zorg dan dat je geen 2 schoten nodig hebt
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
@Tsurany
Dat inderdaad zeker, toch kill ik meer mensen met de m24 dan met de m95
Zit er trouwens verschil in een m24/m95/gol scope en de 12x zoom ?
Oh men, ik moet eens leren vliegen in een heli. Gisteren eventjes geprobeerd maar ik crash sneller dan dat ik opstijg 
Probleem is dat ik op de Xbox niet een lege server kan kiezen, wat ik wel kan op de pc. En ik wil nou ook weer niet mijn teamgenoten teveel tot last zijn. Maar eens proberen op stille momenten dan maar.
Probleem is dat ik op de Xbox niet een lege server kan kiezen, wat ik wel kan op de pc. En ik wil nou ook weer niet mijn teamgenoten teveel tot last zijn. Maar eens proberen op stille momenten dan maar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zoek een server die een snelle helirespawn heeft
Of heeft de xbox dat niet ?
en gaan lonewolfen, helpt ook. Dan heeft je team/squad er minder last van. Zijn er geen servers met slechts 1-2 man erin?
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
@ Rann: nee, Xbox is alleen maar "quickmatch" of "play with friends", je kan niet kiezen uit een serverlijst helaas
@ DrDDay: Ja, dat zou ik ook nog kunnen doen inderdaad. Denk dat het ook wel een kwestie van mazzel is als de server een beetje leeg is. Uiterste oplossing zou zijn om de Xbox controller te koppelen aan de pc maar dan moet ik er een adapter voor halen.
Naja, ik ga het wel gewoon proberen. Crash, burn, rinse, repeat
@ DrDDay: Ja, dat zou ik ook nog kunnen doen inderdaad. Denk dat het ook wel een kwestie van mazzel is als de server een beetje leeg is. Uiterste oplossing zou zijn om de Xbox controller te koppelen aan de pc maar dan moet ik er een adapter voor halen.
Naja, ik ga het wel gewoon proberen. Crash, burn, rinse, repeat
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je hebt een grotere zoom dus ja, daar zit wel verschil in.Rann schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:50:
@Tsurany
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik weet niet wat de standaard zoom op die scope's zijn..10x dan misschien?
Kwam er laatst achter toen ik wisselde dat ik maar bar weinig verschil zag..
Kwam er laatst achter toen ik wisselde dat ik maar bar weinig verschil zag..
Normal scope is 8x, het verschil met 12x is wel zeker aanwezig!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Onslaught spelen. Kan je naar hartelust leren vliegenVrijdag schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:56:
Oh men, ik moet eens leren vliegen in een heli. Gisteren eventjes geprobeerd maar ik crash sneller dan dat ik opstijg
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Tip...Koop iniedergeval een joystick...maakt het zoveel makkelijker
Verwijderd
Mhoa ik vind in BC2 het niet de moeite waard. Het verschil is nihil door de logge besturing.Rann schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:14:
Tip...Koop iniedergeval een joystick...maakt het zoveel makkelijker
Vind het heel erg meevallen... sowieso dat slepen met de muis...
Verwijderd
Je hoeft een heli bijna niet te bewegen, dat is meer het punt. De gunner doet toch het grootste deel van het werk.
Verwijderd
Ik speel met mijn e-Sky USB RC Simulator en er is wel degelijk een verschil. Alleen het probleem is dat het spel helemaal geen calibratie en instel mogelijkheden kent. Hierdoor heb je het probleem dat je steeds eerst je trim goed moet zetten en dan pas kan spelen. Vliegen gaat veel soepeler dan met die lompe toetsen waar het alleen aan/uit is.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:33:
[...]
Mhoa ik vind in BC2 het niet de moeite waard. Het verschil is nihil door de logge besturing.
Ik hoop dat BF3 wel fatsoenlijke calibratie en instel mogelijkheden heeft want heli vliegen met RC controller is zoveel beter.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 18:45 ]
Mijn probleem met de pp2000 is toch wel een beetje dat hij een behoorlijk hoge rate of fire combineert met redelijk ondiepe clips.Tsurany schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:44:
[...]
Ik geef zelf dan de voorkeur aan de PP-2000, weet niet direct waarom maar voor mijn gevoel is dat in close combat net een fijner wapen.
Zo zit je al met ammo nood na iets van 3/4 kills (uitgaande van scope dus geen extra clips mogelijk).
Ik gebruik geen slugs, vind ik niet fijn op de een of andere manier.AllSeeyinEye schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:29:
[...]
Daarvan is geen sprake. Een shotgun in dit spel heeft geen bulletdrop, dus is het een ideaal wapen voor alle omstandigheden. Vooral de 1 shots exemplaren, daarmee heb je op vrijwel alle afstanden een one shot kill, mits je bovenlijf of kop schiet. En met de uitmuntende crosshair met de slugs is dat een eitje
Met normale shells is je effectieve range toch wel vrij kort hoor, tuurlijk je krijgt wel damagemarkers maar je kan niemand killen voor hij zich omdraait en jou wegknalt met een AR oid
True, dat is inderdaad een nadeel ja. Meestal zijn er wel ammo packs in de buurt, speel zelf op niet zulke open mappen.Relis schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:25:
[...]
Mijn probleem met de pp2000 is toch wel een beetje dat hij een behoorlijk hoge rate of fire combineert met redelijk ondiepe clips.
Zo zit je al met ammo nood na iets van 3/4 kills (uitgaande van scope dus geen extra clips mogelijk).
Verwijderd
Hmm tja, ik heb altijd al redelijk goed kunnen vliegen met een toetsenbord dus misschien ligt het gewoon per persoon anders. (Heb overigens wel een joystick). Maar in bijv bf1942+DC, BFV en BF2 kon ik het veel duidelijker merken als ik met een joystick speelde. En was het ook zo dat je met ene joystick gewoon in het voordeel was. Nu heb ik dat idee een stuk minder.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:42:
[...]
Ik speel met mijn e-Sky USB RC Simulator en er is wel degelijk een verschil. Alleen het probleem is dat het spel helemaal geen calibratie en instel mogelijkheden kent. Hierdoor heb je het probleem dat je steeds eerst je trim goed moet zetten en dan pas kan spelen. Vliegen gaat veel soepeler dan met die lompe toetsen waar het alleen aan/uit is.
Ik hoop dat BF3 wel fatsoenlijke calibratie en instel mogelijkheden heeft want heli vliegen met RC controller is zoveel beter.
Wie zou mij even willen helpen met de Demolition Man trophy? Misschien dat je hem ook nog moet, kan je hem ook halen. Laatste trophy voor platinum:)
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dit vind ik ook echt een nadeel. In de betere potjes moet je echt goed kunnen vliegen. Laatst met KingofCunnes (op de PS3) meegevlogen, en die zette de heli telkens aan de grond om deze als Mechanic te repareren. Ook niet neergehaald in een volledig potje, dan weer je ook meteen wat je nog aan ervaring mist. Ik ben nu zo'n anderhalve week weer af en toe aan het spelen en begin eindelijk de maps een beetje te kennen.Vrijdag schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:56:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Als je blackhawk hebt met fatsoenlijke piloot die counter measures heeft en 2 engineers die aan het repareren zijn dan krijg je die van je lang zal ze leven nooit neer. Daar hoef je niet eens goed voor te zijn, beetje rondt vliegen is genoeg. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Isla Inocentes. Wat mij betreft een van de slechtste maps die er is. Het is gewoon voer voor piloot lamers en snipers.Jumpman schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:50:
[...]
Dit vind ik ook echt een nadeel. In de betere potjes moet je echt goed kunnen vliegen. Laatst met KingofCunnes (op de PS3) meegevlogen, en die zette de heli telkens aan de grond om deze als Mechanic te repareren. Ook niet neergehaald in een volledig potje, dan weer je ook meteen wat je nog aan ervaring mist. Ik ben nu zo'n anderhalve week weer af en toe aan het spelen en begin eindelijk de maps een beetje te kennen.
Als je met de muis speelt moet je in de opties even invert axis aanvinken, vliegen gaat dan een stuk makkelijker.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 00:51 ]
Is een marksman headshot van rondom 350 erg hoog? Het was een ontzettend grote afstand, ben benieuwd naar andere records.
Ik vind het jammer dat ik nergens kan terugvinden hoeveel het precies was. Of kijk ik niet goed? (PS3)
Ik vind het jammer dat ik nergens kan terugvinden hoeveel het precies was. Of kijk ik niet goed? (PS3)
Verwijderd
Was de marksman alleen 350 of totaal 350 punten? 350 voor marksman is best goed, 350 totaal is goed te doen. Ik heb ook een keer 530 punten totaal gehad, 500 is het max voor marksman.Verstekbakker schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 02:49:
Is een marksman headshot van rondom 350 erg hoog? Het was een ontzettend grote afstand, ben benieuwd naar andere records.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 07:59 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 07:47:
[...]
Was de marksman alleen 350 of totaal 350 punten? 350 voor marksman is best goed, 350 totaal is goed te doen. Ik heb ook een keer 530 punten totaal gehad, 500 is het max voor marksman.

Ja dat weet ik dus niet meer zeker, ik meen alleen marksman, daarom zou ik graag mijn geschiedenis zien. Maar dat zal er dan wel niet in zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 07:47:
[...]
Was de marksman alleen 350 of totaal 350 punten? 350 voor marksman is best goed, 350 totaal is goed te doen. Ik heb ook een keer 530 punten totaal gehad, 500 is het max voor marksman.
Verwijderd
Afaik kun je dat niet terug zienVerstekbakker schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:27:
[...]
Ja dat weet ik dus niet meer zeker, ik meen alleen marksman, daarom zou ik graag mijn geschiedenis zien. Maar dat zal er dan wel niet in zitten.

@hoge marksman bonus punten:
Het betekent imo dat je in ieder geval veel te ver van de actie verwijderd zat en daarmee je team in de steek gelaten hebt
Het betekent imo dat je in ieder geval veel te ver van de actie verwijderd zat en daarmee je team in de steek gelaten hebt
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
@Verstekbakker: Je krijgt sowieso 50 punten voor de kill en 10 punten voor de headshot. Dus 60 in de pocket. Als er dan nog een saivior of avenger tussen zit dan zit je als op 160 punten. Dan dus ja reken maar uit. Hoe ver was het voor je gevoel?
@Viperfrog: Als je alle punten optelt (headshot, kill, avenger, saivior en marksman) dan is dat niet zo'n onrealistische score. Marksman zit ik vaak tussen de 200 a 300 punten totaal. Dan is 530 een echte uitschieter maar tikt lekker aan.
@AllSeeyinEye: 500 meter is niet echt ver weg te noemen. Vooral op Arica Harbor is dat toch goed te doen.
@2boris: Als je als sniper, op een afstand de mcom weet te beschermen dan heb je al genoeg gedaan voor de missie.
@Viperfrog: Als je alle punten optelt (headshot, kill, avenger, saivior en marksman) dan is dat niet zo'n onrealistische score. Marksman zit ik vaak tussen de 200 a 300 punten totaal. Dan is 530 een echte uitschieter maar tikt lekker aan.
@AllSeeyinEye: 500 meter is niet echt ver weg te noemen. Vooral op Arica Harbor is dat toch goed te doen.
@2boris: Als je als sniper, op een afstand de mcom weet te beschermen dan heb je al genoeg gedaan voor de missie.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 15:14 ]
Dat was trouwens het eerste wat me in mijn beleving opviel toen ik vorige week weer BF:BC2 in me PS3 deed en de MP opstartte, dat stukje bos aan het einde van dat bospad, was ontoegangkelijk gemaakt. Vorig jaar zaten daar altijd heel veel snipers in. Als je je dan in de achterste plant verstopte, en even wachtte kon je altijd even wat vervelende snipers killen, of er een bom neer leggen en dan wachten tot het er vol met snipers stond.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:01:
@Viperfrog: Als je alle punten optelt (headshot, kill, avenger, saivior en marksman) dan is dat niet zo'n onrealistische score.
Zijn en worden er eigenlijk nog steeds maps gewijzigd?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gister een marksman van +348, dat is wel zo ver dat je het kereltje waar je op schiet nauwelijks ziet!
was trouwens op heavy metal en nee ik had geen zin om me in te zetten voor het team
( we hadden alle vlaggen)
was trouwens op heavy metal en nee ik had geen zin om me in te zetten voor het team
Lijstje met ergernissen:
1. Rij je gezellig mee in een tank, rijd je chauffeur vol gas over een paar overduidelijke anti-tank mines heen
2. Medics die naast je staan wanneer je gekilled wordt en je niet ff reviven
3. Kleuters met een headset
4. Whitepass in Rush
5. Passieve snipers, en die zijn met velen!
6. Heb je net je quad met zes c4tjes gearmed, rijd je teamgenoot er mee weg...
7. Gasten die geen heli in de lucht kunnen houden
8. Als je de Mcom wilt (dis)armen en je pakt een wapen op
9. Snipers die hun motion sensors niet gebruiken
10. en niet spotten
vul maar aan
1. Rij je gezellig mee in een tank, rijd je chauffeur vol gas over een paar overduidelijke anti-tank mines heen

2. Medics die naast je staan wanneer je gekilled wordt en je niet ff reviven
3. Kleuters met een headset
4. Whitepass in Rush
5. Passieve snipers, en die zijn met velen!
9. Snipers die hun motion sensors niet gebruiken
10. en niet spotten
vul maar aan
[ Voor 11% gewijzigd door Plankton op 06-04-2011 00:41 ]
Oehh, heel herkenbaar. Dat zijn echt een stelletje sukkels, ze zien toch wel dat je C4 op een quad aan het plakken bent en wat je daarmee wil gaan doen?Plankton schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:26:
11. Spelers met blèrende rotkinderen op de achtergrondPlankton schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:26:
vul maar aan

[ Voor 48% gewijzigd door Snowwie op 06-04-2011 01:17 ]
Verwijderd
12. Ben je net zo lekker aan het spelen, word je doodleuk naar het andere (verliezende) team geswapped.
Verwijderd
Druk gewoon op E en stap uit, oh blijkbaar had jij hem ook niet gezien...Plankton schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:26:
Lijstje met ergernissen:
Als er vijanden in de buurt zijn dan wil dat niet altijd lukken of is het niet een prioriteit. Als hij je revived en je wordt direct neergeschoten ga je klagen over bad revive. Als hij je revived en jullie worden beide neergeschoten is het maar dom.2. Medics die naast je staan wanneer je gekilled wordt en je niet ff reviven
Voip disable3. Kleuters met een headset
Dan speel je die toch niet? Ik begrijp niet hoe een keuze die je zelf in handen hebt een ergernis kan zijn.4. Whitepass in Rush
Wat is daar mis mee dan?5. Passieve snipers, en die zijn met velen!
Tja, dan moet je maar niet van die lame tactieken toepassen.6. Heb je net je quad met zes c4tjes gearmed, rijd je teamgenoot er mee weg...
Dan vlieg je toch zelf of stap je niet in. De E knop is je vriend.7. Gasten die geen heli in de lucht kunnen houden
Dan heb je de techniek niet goed te pakken. Als je dit niet kan dan ben je zelf blijkbaar niet zo'n goede speler en heb je niet eens het recht om te klagen over anderen.8. Als je de Mcom wilt (dis)armen en je pakt een wapen op
Misschien wil hij gewoon verborgen blijven. Dat jij met je olifanten voetstappen en je constante gespawn zijn positie weg moet geven!9. Snipers die hun motion sensors niet gebruiken
Hoe weet jij wat zij wel of niet zien en doen?10. en niet spotten
11. Mensen die ipv gewoon te spelen maar moeten gaan klagen over alles en nog wat om hun eigen onkunde op andere af te schuiven.vul maar aan
/EDIT:
Ik weet niet maar om een of andere reden, als ik dit alles lees, moet ik hier aan denken.
YouTube: Bad Company 2 players are douchebags
YouTube: MORE BAD COMPANY 2 DOUCHBAGGERY!!1! STOP IT!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 06:01 ]
Je maakt er wel een statement van maar veel punten zijn ook zeer zeker terug te leiden op de speler zelf. Lamme snipers blijf je toch altijd in elk spel houden die die optie bied. No way in hell dat dat veranderd. Goede snipers (voor de zoveelste en eigenlijk overbodige keer) doen hun werk gewoon, ook vanaf een afstand.
Die c4 op quad, tja het is een tactiek maar niet een die echt gewaardeerd word omdat je eigenlijk misbruik maakt van de mogelijkheden, het is in geen enkel opzicht in de buurt van realistisch dat die manier gebruikt zou worden en dat is toch een beetje de insteek van de bf reeks. Heli's kunnen vliegen is niet heel moeilijk en zou je moeten kunnen of gewoon niet doen als je het niet kan of de ander het niet kan. punt.
Mijn aanvulling: spelers die niet snappen dat het een teambased game is. dit kan je in de gehele breedte van de game inzetten als ergenis. lamers, campers (met elk mogelijk wapen), mensen die niet snappen wat rush inhoud, mensen die niet snappen hoe een two man heli werkt, mensen die de gehele class manier van werken niet snappen, mensen die k/d ratio voor hun win ratio laten gaan. DAT is wat kut is aan die game.
Die c4 op quad, tja het is een tactiek maar niet een die echt gewaardeerd word omdat je eigenlijk misbruik maakt van de mogelijkheden, het is in geen enkel opzicht in de buurt van realistisch dat die manier gebruikt zou worden en dat is toch een beetje de insteek van de bf reeks. Heli's kunnen vliegen is niet heel moeilijk en zou je moeten kunnen of gewoon niet doen als je het niet kan of de ander het niet kan. punt.
Mijn aanvulling: spelers die niet snappen dat het een teambased game is. dit kan je in de gehele breedte van de game inzetten als ergenis. lamers, campers (met elk mogelijk wapen), mensen die niet snappen wat rush inhoud, mensen die niet snappen hoe een two man heli werkt, mensen die de gehele class manier van werken niet snappen, mensen die k/d ratio voor hun win ratio laten gaan. DAT is wat kut is aan die game.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
@Sizzlorr: zolang passieve snipers aan de kant van de tegenstander zitten, is er niets mis mee
.
Maar als ze bij mij in het team zitten, kies ik een andere server of ik knal ze een tracer dart tussen hun ogen.
Erg irritant als je een hele tijd tegen zo'n rode vlek aan zit te kijken
Maar als ze bij mij in het team zitten, kies ik een andere server of ik knal ze een tracer dart tussen hun ogen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Mag je doen, zo irritant is het ook weer niet en na een minuut is hij weer weg. Een echte sniper laat zich niet storen. Dus ja wat schiet je ermee op? Je bent 1 minuut lang je sniper kwijt, is je team lekker geholpen.Jackal131 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:33:
@Sizzlorr: zolang passieve snipers aan de kant van de tegenstander zitten, is er niets mis mee.
knip, niet op de man spelen, en zeker niet op deze manier
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 06-04-2011 10:48 ]
Jij mag anders ook wel eens wat vriendelijker reageren...Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:09:
[...]
knip
Dan vlieg je toch zelf of stap je niet in. De E knop is je vriend.
Dan heb je de techniek niet goed te pakken. Als je dit niet kan dan ben je zelf blijkbaar niet zo'n goede speler en heb je niet eens het recht om te klagen over anderen.
Die m-com vind ik ook irritant. En nee ik heb niet die tactiek onder de knie. Maar daarom kan je je er wel aan ergeren. Dit maakt je ook niet meteen een minder goede speler. Het is meer een onhandigheid in het spel.
En je kan niet altijd zelf vliegen. Plus ik kan niet van de te voren zien of die gene wel of niet kan vliegen. Het is tog jammer als je daar later achterkomt omdat je dood bent gegaan.
En snipers zijn één of twee wel handig. Maar als je rush speelt kan je dan vaak niet meer als je tickets weg zien tikken.
Het zijn bij mij dan niet altijd ergernissen. Maar het blijft wel jammer.
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 06-04-2011 10:49 ]
Niet tussen zn ogen, maar op zn scope zetten, dat ding. Doe dat iedere keer als je spawnt en de meesten doen of vertrekken of pakken toch maar een andere kit.Jackal131 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:33:
@Sizzlorr: zolang passieve snipers aan de kant van de tegenstander zitten, is er niets mis mee.
Verwijderd
Dat constante gezeik ben ik onderhand wel een beetje zat. Het spel kan op genoeg punten nog getweaked worden door Dice maar dat gebeurd niet. Ipv we dat gaan bespreken en oplossingen gaan zoeken gaat het maar constant over snipers en huil huil huil en die speler deed dit en die speler deed dat. Ja joh we weten het onderhand wel. Dit zijn de beste spelers ooit en het ligt niet aan hun maar aan de rest. Hij zou de ronden winnen, als die verdomde snipers er niet waren!snoos schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:46:
[...]
Jij mag anders ook wel eens wat vriendelijker reageren...
Kijk ff in topic #22 daar staat een filmpje met instructies hoe het moet.Die m-com vind ik ook irritant. En nee ik heb niet die tactiek onder de knie. Maar daarom kan je je er wel aan ergeren. Dit maakt je ook niet meteen een minder goede speler. Het is meer een onhandigheid in het spel.
Dat is het spel en dat is online game op een public server. Al die ergernissen die worden genoemd komen allemaal erop neer dat je online speelt met vreemdelingen op een public server. Wat wil je? Je kan niet van iedereen verwachten dat ze even goed/slecht spelen en je kan niet van iedereen verwachten dat ze doen en spelen zoals jij wil. Als je dan een keer dood gaat of als iemand niet kan vliegen maar toch een keer de heli wil proberen dan laat hem toch, hoe wil je anders dat die persoon beter wordt? Als je niet begrijpt dat dit zo gaat en vervolgens je er ook nog eens aan gaat "ergeren", hou dan aub op met online gamen.En je kan niet altijd zelf vliegen. Plus ik kan niet van de te voren zien of die gene wel of niet kan vliegen. Het is tog jammer als je daar later achterkomt omdat je dood bent gegaan.
Doe gewoon zoals ik, zoek 3 goede vrienden en probeer zoveel mogelijk samen online te spelen. Dan heb je er geen last van. Met z'n 4e kun je veel doen.En snipers zijn één of twee wel handig. Maar als je rush speelt kan je dan vaak niet meer als je tickets weg zien tikken.
Of als het niet gaat met de server, ga gewoon op een andere server.
Ik teamkill ze meestal. Soms kost het wat TK's, maar beter kwijt dan rijk zeg ik altijdVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:09:
[...]
Mag je doen, zo irritant is het ook weer niet en na een minuut is hij weer weg. Een echte sniper laat zich niet storen. Dus ja wat schiet je ermee op? Je bent 1 minuut lang je sniper kwijt, is je team lekker geholpen.
Misschien niet zo op de man spelen. Iedereen wil graag een leuk potje BC2 en sommigen doen het op manier A en sommigen op manier B. Boeiend wie er gelijk heeft, daar zijn servers met extra regels voor. Gegeven, mensen die bij spawn nog verder naar achteren lopen om zichzelf de hele tijd in een bosje te zetten zijn niet bepaald nuttig voor het team. En het is een teamspel. Zo heb ik verschrikkelijke potjes meegemaakt waarbij er totaal niets gebeurde. We stonden op ons eilandje en de tegenstander in de bosjes. Collectief, allemaal. Leuk, zo'n spel.knip
Maar dan duw je op esc, en zoek je een server met sniperlimiet. Dat werkt meestal prima.
Zo heb ik ook potjes gehad dat ik met wat mensen in een Black hawk zat en de tegenstander collectief sniper speelde. Prima, maar na 24:0 hebben velen van de tegenstander ook het zin er vanaf en is de server leeg. Leuk, zo'n spel. En vervolgens uitgemaakt worden voor cheater
Het punt is een beetje dat het spelletje frusterend wordt als er geen teameffort geleverd wordt. Als de helft van je team niet meedoet, maak je tegen een slechter team nog steeds 0 kans. En als je dan zelf 0:20 staat is dat ook niet leuk. K/D ratio is niet alles, maar het geeft wel aan dat iemand zijn best doet om die MCOM te armen, en sommigen liever in een bosje hangen.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 06-04-2011 10:59 ]
Cheers!
Zelf ook nog regelmatig het probleem dat ik een wapen oppak met het defusen.. Nu ik deed lees maar eens even kijken naar dat filmpje
Heb het zelf ook regelmatig, half 'campend' team. Maar zodra er vaak 1 of 2 de voortouw nemen en ervoor gaan ,begint de rest ook vanzelf te rennen
Zelf ook nog regelmatig het probleem dat ik een wapen oppak met het defusen.. Nu ik deed lees maar eens even kijken naar dat filmpje
Heb het zelf ook regelmatig, half 'campend' team. Maar zodra er vaak 1 of 2 de voortouw nemen en ervoor gaan ,begint de rest ook vanzelf te rennen
Voor dit soort gasten heb ik graag een teamkill over.AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:12:
[...]
Niet tussen zn ogen, maar op zn scope zetten, dat ding. Doe dat iedere keer als je spawnt en de meesten doen of vertrekken of pakken toch maar een andere kit.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Maak je niet ongerust, is altijd maar geleend.M2M schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:43:
[...]
Ik teamkill ze meestal. Soms kost het wat TK's, maar beter kwijt dan rijk zeg ik altijd
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door pafdaddy op 06-04-2011 11:43 ]
Jongens! Ik weet dat BC2 oorlog is, maar om dat nu op GoT voort te zetten?! Ik kan soms ook heftig tekeergaan als ik aan het spelen ben, maar GoT en gamen gaat bij mij niet tegelijk 
Probeer creatief te zijn met je looproutes, wapenkeuzes, C4 en voertuigen. Speel in een squad of juist lekker in je uppie, but enjoy!
Zo; ik ga weer een potje schelden online
Probeer creatief te zijn met je looproutes, wapenkeuzes, C4 en voertuigen. Speel in een squad of juist lekker in je uppie, but enjoy!
Zo; ik ga weer een potje schelden online
Ik ben nu bezig met Vietnam de Silver en Gold sterren te halen voor mijn wapens (achievement
) en ben aanbeland bij de recon. M40 is inmiddels op goud en nu de SVD. Da's best wennen omdat de damage, ook met Magnum ammo, een stuk lager is maar je kan wel lekker snel schieten.
Als ik een station ga pakken gooi ik ook meteen twee of drie pakjes met tnt neer. Da's nauwelijks te zien en als het gearmed is gauw wegwezen en van een afstandje kijken of ze er naar toe komen. Indien ja -> knopje -> blammo -> attack punten+kills+eventueel een pin=ka$$a
Ook wel handig is om van te voren eerst een mortar strike te doen op de plek waarvan je verwacht dat andere recons je kunnen zien.
Als ik een station ga pakken gooi ik ook meteen twee of drie pakjes met tnt neer. Da's nauwelijks te zien en als het gearmed is gauw wegwezen en van een afstandje kijken of ze er naar toe komen. Indien ja -> knopje -> blammo -> attack punten+kills+eventueel een pin=ka$$a
Ook wel handig is om van te voren eerst een mortar strike te doen op de plek waarvan je verwacht dat andere recons je kunnen zien.
als je het helemaal goed wil doen, moet je even wachten met het afvuren van je C4. Kans is groot dat er meer mensen heen rennen die 'm willen disarmen. Zo kun je meer dan 1 kill opstrijken per pakketje C4. Het duurt toch even voordat de mcom gedisarmed is, je hebt dus tijd genoeg.Vrijdag schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:56:
Ik ben nu bezig met Vietnam de Silver en Gold sterren te halen voor mijn wapens (achievement) en ben aanbeland bij de recon. M40 is inmiddels op goud en nu de SVD. Da's best wennen omdat de damage, ook met Magnum ammo, een stuk lager is maar je kan wel lekker snel schieten.
In hoeverre helpt een (goede) headset bij het gamen ?
Ik vind het heel leuk om met maten en mensen van hier te gamen.stoofpeer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:06:
In hoeverre helpt een (goede) headset bij het gamen ?
Hiermee kun je dan samen praten en zo bepaalde dingen doorgeven, zoals:
Ik ga in de tank, ga mee.
Sniper op links!
Pas op, mortar fire!
En nog veel meer van dit soort dingen die wel goed van pas komen.
Ja die dingen snap ik inderdaad. Ik bedoelde eigenlijk meer qua geluid
. Voetstappen enzo
Ligt eraan welke speakers je hebt, maar meestal is een redelijke headset een verbetering (voor het horen van voetstappen).
Zelf kan ik al lang niet meer zonder
Zelf kan ik al lang niet meer zonder
Buffalo77 | Pokemon Unite
Ja, dat is ook wel mooi ja, als er twee of meer mannetjes in paniek naar binnen rennen en dan >KLABAM<M2M schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:13:
[...]
als je het helemaal goed wil doen, moet je even wachten met het afvuren van je C4. Kans is groot dat er meer mensen heen rennen die 'm willen disarmen. Zo kun je meer dan 1 kill opstrijken per pakketje C4. Het duurt toch even voordat de mcom gedisarmed is, je hebt dus tijd genoeg.
Ik heb een tijdje terug nog een vid gemaakt over Modern warfare 2 vs Bad Company 2
Check:
YouTube: MW2 vs BC2
Check:
Wat is hier nou 'vs' aan?
Het ziet er gelikt uit.
Tog mis ik in het filmpje wel het orginele geluid van de actie.
Rot psn hackers zorgen dat ik niet kan gamen
http://ps3life.nl/nieuws/...wit-de-playstation-store/
Tog mis ik in het filmpje wel het orginele geluid van de actie.
Rot psn hackers zorgen dat ik niet kan gamen
http://ps3life.nl/nieuws/...wit-de-playstation-store/
Het is eigenlijk meer 'ft' maar op vs wordt meer gezocht op youtubeTsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:21:
Wat is hier nou 'vs' aan?
Ah vandaar, ik verwachtte echt een soort smackdown
Jammer dat er MW2 footage tussen zit
Ergernissen vervolgt.
13: Ben je net met je squad mate de tank aan het reppen na een gevecht met een andere tank, stapt er doodleuk een teamgenoot in en rijd weg.
13: Ben je net met je squad mate de tank aan het reppen na een gevecht met een andere tank, stapt er doodleuk een teamgenoot in en rijd weg.
Defender bij Valparaiso, ik join als we nog 55 tickets hebben en bij de eerste MCOM zitten, staat er opeens een lege APC in onze basis. Ik spring er in, ga naar F2 om gunner te spelen en de vijand komt er echt niet meer door. Ideaal om daar vandaan lekker te gunnen, bomen kapot te knallen en schrik aan te jagen. Laat ze maar eens komen zonder dekking en zonder APC. Ook heerlijk om die heli zo weg te houden.
Edit: En de tweede ronde zit er een mongooltje van ons team in, haalt de gehele ronde maar 5 kills en weigert richting de vijand te rijden, beetje van een afstandje schieten. Dat soort mensen zijn vreselijk, dragen niks bij, verdienen amper punten en verspillen gewoon een voertuig. Ja dan kom je ook niet verder dan de eerste MCOM's als iemand alles kapot schiet van een afstand waardoor je geen dekking hebt.
Edit: En de tweede ronde zit er een mongooltje van ons team in, haalt de gehele ronde maar 5 kills en weigert richting de vijand te rijden, beetje van een afstandje schieten. Dat soort mensen zijn vreselijk, dragen niks bij, verdienen amper punten en verspillen gewoon een voertuig. Ja dan kom je ook niet verder dan de eerste MCOM's als iemand alles kapot schiet van een afstand waardoor je geen dekking hebt.
[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 20:20 ]
UH-64 Blackhawk... fail.ronalddus schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
Ik heb een tijdje terug nog een vid gemaakt over Modern warfare 2 vs Bad Company 2
Check:
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik hoop dat je andere hobbies hebt ...

Had hier 640 punten aan kills, medic enz.
Stond 50-17 in de game met nog 4 stations te gaan. Toen besloot bc2 even te crashen
Dat sowieso, maar potje daarna ging weer heerlijk. Was recon met M14, MotionMines en Mortar Had op Isla Innocentes de eerste MCOM gearmed en verdedigt en bij de tweede hem verdedigd nadat een ander hem gearmd had. Daarna in de basis gespawned, Bradley gepakt en van de tweede set MCOM's A gesloopt, daarna uitgestapt en de tweede verdedigt tijdens het armen. En de laatste zet ook flink wat punten verdient met motion mines smijten en daarna flink aangevallen met de G3/MotionMine/Mortar combinatie, werkt erg goed in kleine mappen waar je kan schuilen om de mortar te mikken.
Mooie KD (40/15), flink wat puntjes en nog gewonnen ook
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 21:04 ]
Je kunt simpelweg niet boos gaan worden op iemand die niet zo gevorderd is als jij. Iedereen is ooit een keer begonnen en iedereen was ooit eens een n00b. En ook al ben je geen n00b, soms wil je gewoon ook even wat 'klooien', of laat je je vader even knoeienTsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:09:
Alleen dat klooien gaat wel enorm ten koste van het team en het is toch in de eerste plaats een team spel.Snowwie schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:09:
[...]
Je kunt simpelweg niet boos gaan worden op iemand die niet zo gevorderd is als jij. Iedereen is ooit een keer begonnen en iedereen was ooit eens een n00b. En ook al ben je geen n00b, soms wil je gewoon ook even wat 'klooien', of laat je je vader even knoeien
Bijvoorbeeld net op Arica Harbour, we hebben de tweede set MCOM's verloren en moeten dus de brug verdedigen. Echter praktisch het hele team blijft in de stad hangen waardoor de vijand met gemak die set MCOM's inneemt. Dat is gewoon ondoordacht spelen en je totaal niet bezig houden met de objective. En n00bs moeten gewoon bij het spel wegblijven. Kijk dat je newbie bent oke, alles moet je leren, maar aan het leven kan je zien dat de meesten al vele uren erop hebben zitten, als je dan nog niet snapt hoe het werkt ben je echt een n00b. Of een einzelganger.
Zou het trouwens geen gek idee vinden als alle team acties qua punten vermenigvuldigt worden. MCOM armen voor 100 punten en opblazen voor 500. Misschien niet helemaal gebalanceerd maar wel ideaal om dat soort acties te stimuleren.
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 21:23 ]
Dacht ik precies hetzelfde over.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:20:
[...]
Zou het trouwens geen gek idee vinden als alle team acties qua punten vermenigvuldigt worden. MCOM armen voor 100 punten en opblazen voor 500. Misschien niet helemaal gebalanceerd maar wel ideaal om dat soort acties te stimuleren.
Is denk ik gewoon balanced. Het gaat toch om die MCOMs, kills maken levert al genoeg punten op
Weet iemand nog goede servers, want ik zat me laatst toch in een partij slechte servers.
1. Idiote teams, clan team tegen noob team
2. servers die zeggen dat ze anti at vs infantry zijn maar er niks aan doen
3. servers waarin echt iedereen bij de apache spawn staat te wachten
4. Servers waarop volgens mij bijna iedereen lvl 50 was (lees, zodra je spawnde was je eig al dood, die gasten waren ziek goed)
4. Servers waarop volgens mij bijna iedereen lvl 50 was (lees, zodra je spawnde was je eig al dood, die gasten waren ziek goed)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Leuk, twee aimbotters in de server. Zitten in mijn team dus ik zag er eentje zo staan op een heuvel, gewoon met z'n LMG staand achter elkaar mensen afschieten op enorme afstand. Eentje stond 41/1 en de ander 25/0. Wat is daar nou leuk aan?
GVD... Het is weer diarree bij EA Games Xbox Live Bad Company 2 hoor... 
Nederlanders, Fransen en Duitsers worden keer op keer op keer weer op USA servers gegooit...
Met als gevolg:
Kut lag... USA kiddies hebben aan 2 kogels genoeg om iedereen om te leggen, terwijl Europeanen zelden genoeg hebben aan een volledig magazijn... Ik speel nu maar medic, maar soms heb je maar -net- genoeg aan 100 kogels om 1 ventje neer te knallen... echt zwaar slecht dit...
Maarja... EA zal wel server ruimte nodig hebben voor BF3 / BFF2P... duidelijk te merken dat de game 1 jaar oud is en servers gaan sluiten...
Jammer EA / Dice... Dit slaat echt nergens op...

Nederlanders, Fransen en Duitsers worden keer op keer op keer weer op USA servers gegooit...
Met als gevolg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 3 19 ms 8 ms 7 ms p8129.net.upc.nl [212.142.8.129] 4 108 ms 105 ms 105 ms 84.116.244.129 5 107 ms 107 ms 107 ms 84.116.244.13 6 110 ms 108 ms 107 ms us-was03a-rd1-xe-0-3-0.aorta.net [84.116.130.66 7 108 ms 114 ms 105 ms us-was02a-ri1-ge-4-1-0.aorta.net [84.116.130.20] 8 108 ms 117 ms 109 ms Eth1-7.edge03.abn-iad.ea.com [206.223.115.55] 9 112 ms 120 ms 108 ms 159.153.224.222 10 110 ms 107 ms 107 ms fert07-eqx-iad.ea.com [159.153.224.230] 11 108 ms 107 ms 108 ms meav5-pub.pt.iad.ea.com [159.153.226.105] 12 109 ms 108 ms 105 ms 159.153.234.195 |
Kut lag... USA kiddies hebben aan 2 kogels genoeg om iedereen om te leggen, terwijl Europeanen zelden genoeg hebben aan een volledig magazijn... Ik speel nu maar medic, maar soms heb je maar -net- genoeg aan 100 kogels om 1 ventje neer te knallen... echt zwaar slecht dit...
Maarja... EA zal wel server ruimte nodig hebben voor BF3 / BFF2P... duidelijk te merken dat de game 1 jaar oud is en servers gaan sluiten...

Jammer EA / Dice... Dit slaat echt nergens op...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ik speel over het algemeen altijd wel mee met het team, maar als ik zo'n dag er tussen heb dat ik gewoon wat wil klooien en proberen, dan doe ik dat, omdat ik daar lol in heb. Wat een ander dan denkt dat zal me worst wezen.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:20:
[...]
Alleen dat klooien gaat wel enorm ten koste van het team en het is toch in de eerste plaats een team spel.
Bijvoorbeeld net op Arica Harbour, we hebben de tweede set MCOM's verloren en moeten dus de brug verdedigen. Echter praktisch het hele team blijft in de stad hangen waardoor de vijand met gemak die set MCOM's inneemt. Dat is gewoon ondoordacht spelen en je totaal niet bezig houden met de objective. En n00bs moeten gewoon bij het spel wegblijven. Kijk dat je newbie bent oke, alles moet je leren, maar aan het leven kan je zien dat de meesten al vele uren erop hebben zitten, als je dan nog niet snapt hoe het werkt ben je echt een n00b. Of een einzelganger.
Hier ook last van lag, dacht dat het aan mijn internetverbinding lag maar nee dus. Jammer dat EA altijd zo slordig is met onderhouden van servers.
Is het niet een super idee om het killen van een mannetje, dus "Killing an enemy", 30 punten te maken. Een hele kleine tweak wat er zeker voor zorgt dat er veel meer aan teamwork wordt gedaan. Zeker het verschil met een squad heal, revive of squad resupply lijkt me dat zeker bevorderend.
Is het niet een super idee om het killen van een mannetje, dus "Killing an enemy", 30 punten te maken. Een hele kleine tweak wat er zeker voor zorgt dat er veel meer aan teamwork wordt gedaan. Zeker het verschil met een squad heal, revive of squad resupply lijkt me dat zeker bevorderend.
Ik zou niet in zulke mate ingrijpen, immers supply en heal gebeuren naar mijn inziens genoeg. Ik zou eerder de echt grote dingen zoals MCOM's, vlaggen en tracer darts aanpakken. Dat zijn net de punten waar het vaak mis mee gaat.
Als je kills aan pakt moet je zeker wat aan die idiote assist punten doen. Spotten en helpen killen voor een squadmate levert meer op dan wanneer je zelf iemand killed. Dat is ronduit idioot.
Als je kills aan pakt moet je zeker wat aan die idiote assist punten doen. Spotten en helpen killen voor een squadmate levert meer op dan wanneer je zelf iemand killed. Dat is ronduit idioot.
Ik speel zelf altijd op servers van [WBKS] ... ze hebben er een stuk of 6. Voldoet niet helemaal aan punt nummer 4, want soms ben ik bijna de enige daar die niet boven de level 40 is. Maar hier is heel vaak een admin aanwezig en de teams zijn ook vaak balanced.Jeroenneman schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:51:
Weet iemand nog goede servers, want ik zat me laatst toch in een partij slechte servers.
Verwijderd
Ik zie niet zo in wat die 20 punten minder nou moeten bereiken. Kun je dat wat beter beargumenteren?The Great HooD schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:14:
Hier ook last van lag, dacht dat het aan mijn internetverbinding lag maar nee dus. Jammer dat EA altijd zo slordig is met onderhouden van servers.
De punten die je krijgt voor heal, resupply, revive, etc. zijn sowieso veel meer dan een kill.Als je het bij een squadmate doet dan is het nog eens 30 punten meer waard. Als je in de scoretabel kijkt dan zie je meestal dat mensen met een gemiddelde K/D toch de meeste punten hebben omdat ze de andere dingen hebben gedaan. Mensen met een goede K/D liggen meestal ergens midden in de ranks omdat ze alleen aan het fraggen zijn en verder niks. Die 20 punten minder zal daar waarschijnlijk niks aan veranderen.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 08:22 ]
Ja, dat is niet een super idee. Je krijgt meer punten voor teamwork. Fraggen is geen teamwork. Het is goed dat K/D whores wat meer moeite moeten doen voor hun punten en minder vaak bovenaan de lijst staan.The Great HooD schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:14:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Helemaal mee eens.The Zep Man schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:57:
[...]
Ja, dat is niet een super idee. Je krijgt meer punten voor teamwork. Fraggen is geen teamwork. Het is goed dat K/D whores wat meer moeite moeten doen voor hun punten en minder vaak bovenaan de lijst staan.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Da's makkelijk te regelen ; huur je eigen server en kick iedereen die je niet bevalt.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:20:
En n00bs moeten gewoon bij het spel wegblijven.

Als de MCOM geplant is en ik zit daar en schiet een paar man af die hem wilt disarmen dan is dat toch echt teamwork hoor.The Zep Man schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:57:
[...]
Ja, dat is niet een super idee. Je krijgt meer punten voor teamwork. Fraggen is geen teamwork. Het is goed dat K/D whores wat meer moeite moeten doen voor hun punten en minder vaak bovenaan de lijst staan.
over het puntengedoe... Ik heb gisteren 700 punten binnengeharkt door een pleister pakketje in de kuil te leggen. B-mcom op port valdez, 1e set mcoms. 6 teamgenoten die om de mcom staan te disarmen terwijl ze zwaar onder vuur genomen worden door vanalles wat om hun heen staat. En als je dan de vlag met Q markeert krijg je nog 10 extra punten per heal ook nog. Dus 20 punten voor een normale heal en 30 voor een squad heal. Inclusief revives gaat dat dus HEEL hard.Tsurany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:21:
Ik zou niet in zulke mate ingrijpen, immers supply en heal gebeuren naar mijn inziens genoeg. Ik zou eerder de echt grote dingen zoals MCOM's, vlaggen en tracer darts aanpakken. Dat zijn net de punten waar het vaak mis mee gaat.
Ik vond de BF2 manier beter. 3 plijsterpakketjes PP maximaal op de grond, en ben je beschadigd kun je er een oppakken voor een volledige heal. Als je het pakketje in de hand houdt heal je je squadmates zonder pakketje op de grond te leggen. Ik vind dat ze een vaste hoeveelheid punten moeten geven voor de pakketjes op de grond, en de standaard hoeveelheid voor het in de hand houden van het pakketje. Je kunt dan immers niets anders doen.
Inderdaad, de puberteit straalt er gewoon vanaf.Goner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:21:
[...]
quote:
Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:20:
En n00bs moeten gewoon bij het spel wegblijven.
Da's makkelijk te regelen ; huur je eigen server en kick iedereen die je niet bevalt.

Nou dan is het toch een goed idee, of lees ik dit nou verkeerd?The Zep Man schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:57:
[...]

Ik bedoel als je zo weinig punten krijgt voor killen gaan mensen eerst hun taken doen welke wel veel punten krijgen, zoals motion mines (worden veel te weinig gebruikt door recons, het is standaard dat er telkens 1tje van jou op het veld ligt), pakketjes, en spots. Het gebeurt IMHO nog veels te weinig. Ik moet vaak vragen om een pakketje, het zou standaard moeten zijn dat ik niet hoef te vragen voor dit soort dingen. Door kills zo weinig punten te geven dat het gewoon niet meer effectief punten scoren is met killen stimuleer je teamwork m.i vele malen beter.
Alsjeblieft niet nog zo'n server die alleen maar lui kicked die niet precies hetzelfde leuk vinden als de admin...pafdaddy schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:00:
[...]
Inderdaad, de puberteit straalt er gewoon vanaf.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Waarom niet ? Is toch een win-win situatie ?SouLLeSSportal schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:27:
Alsjeblieft niet nog zo'n server die alleen maar lui kicked die niet precies hetzelfde leuk vinden als de admin...
Al die gefixeerde team-spelers die zich ergeren aan iedereen 'die hun nivo niet haalt' op hun eigen l33t servers en alle anderen - n00bs en mensen die gewoon een leuke, ontspannen pot willen spelen (liefst al team, maar niet ten koste van alles) en wel n00bs kunnen verdragen - op andere servers ... ideaal
[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 07-04-2011 16:34 ]
Als medic pleur ik pakjes neer voor het leven (pun intended). Echt, als 2 spelers gepind zijn door wat tegenstanders en je daar een pakje tussen gooit, haal je zo 2-400 punten zonder ook maar iets uit te voeren. Soms gaat er eentje dood, die zap je dan even for good measure (no slacking off now) (+50 of +100 voor squadmates) en voila, 500 punten zonder zelfs maar te schieten.The Great HooD schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:08:
[...]
Nou dan is het toch een goed idee, of lees ik dit nou verkeerd?![]()
Ik bedoel als je zo weinig punten krijgt voor killen gaan mensen eerst hun taken doen welke wel veel punten krijgen, zoals motion mines (worden veel te weinig gebruikt door recons, het is standaard dat er telkens 1tje van jou op het veld ligt), pakketjes, en spots. Het gebeurt IMHO nog veels te weinig. Ik moet vaak vragen om een pakketje, het zou standaard moeten zijn dat ik niet hoef te vragen voor dit soort dingen. Door kills zo weinig punten te geven dat het gewoon niet meer effectief punten scoren is met killen stimuleer je teamwork m.i vele malen beter.
Zelf vind ik het niet erg om om pakjes te moeten vragen, als medic/assault kan je simpelweg niet iedereen in de gaten houden. Wel heb ik het gehad dat ik nog een half magazijn had, en een maatje het simpelweg verdomde om mij ammo te geven (halve minuut lang gevraagd via communicate knop, text chat en wat nog meer). Uiteindelijk maar mijn resterende ammo op hem leeggeschoten, was het waard
Hij verstond zeker geen Russisch ... "Patrone! Daj mi patrone!"citruspers schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:33:
Wel heb ik het gehad dat ik nog een half magazijn had, en een maatje het simpelweg verdomde om mij ammo te geven (halve minuut lang gevraagd via communicate knop,
Wie hoort trouwens allemaal die verzoeken via richten en dan spot/Q gebruiken ?? Alleen jij en degene die je spot of iedereen in de buurt ?? Heb er nog niet zo op gelet ...
Als ik medic of assault speel hoor ik wel eens "medic" of "need some ammo" alleen is het niet altijd even duidelijk waar dat nou vandaan kwam. Meestal is het een kwestie van met de crosshair/midden van het scherm over een teamgenoot vegen en dan kan je ook zien of ze bijna dood zijn of munitie nodig hebben. Maar volgens mij horen alleen de twee die communiceren het.
Wel hoor je het als iemand een healthpack of ammo dropt trouwens.
Wel hoor je het als iemand een healthpack of ammo dropt trouwens.
Je ziet op de mini-map ook wel eens volk rondhollen met zo'n oplichtend ammo of medic icon ; hebben die dan geroepen om medic/assault of gebeurt dat automatisch als je gewond/zonder-ammo raakt ??
Nee, dat gebeurt als je met een ammodeficiency op iemand richt en de Q knop indrukt. Dan schreeuwt je character wat en blinkt een icoontje (in softcore ook op minimap als ik me niet vergis).Goner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:06:
Je ziet op de mini-map ook wel eens volk rondhollen met zo'n oplichtend ammo of medic icon ; hebben die dan geroepen om medic/assault of gebeurt dat automatisch als je gewond/zonder-ammo raakt ??
Gewoon direct een med/assualt kitje droppen achter het eerste de beste obstakel in je buurt. De persoon die erom vraagt heeft het dan snel genoeg gevonden.Vrijdag schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:01:
Als ik medic of assault speel hoor ik wel eens "medic" of "need some ammo" alleen is het niet altijd even duidelijk waar dat nou vandaan kwam.
Ik ben iemand die pakketjes random neergooid en waar mensen vast zitten. Zonder dat ze erom vragen. Verder ren ik me de benen uit mijn lijf en gooi ik pakketjes voor mezelf neer. Waar val ik dan onder?
Het hangt toch gewoon van je gehele squad / team af wat voor tactiek je zelf toepast? Ik ben vaak degene die oprukt, achter een gebouw gaat zitten, krat neer en wachten tot m'n squadmates op m'n spawnen en dan weer vanaf het begin.
Het hangt toch gewoon van je gehele squad / team af wat voor tactiek je zelf toepast? Ik ben vaak degene die oprukt, achter een gebouw gaat zitten, krat neer en wachten tot m'n squadmates op m'n spawnen en dan weer vanaf het begin.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Iedereen in de buurt hoort het. Zo hoor je ook heel vaak mensen die naast je zitten ineens "reloading" oid roepenGoner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:52:
[...]
Hij verstond zeker geen Russisch ... "Patrone! Daj mi patrone!"
Wie hoort trouwens allemaal die verzoeken via richten en dan spot/Q gebruiken ?? Alleen jij en degene die je spot of iedereen in de buurt ?? Heb er nog niet zo op gelet ...
Ik vind het soms zo frustrerend in bepaalde levels dat je niks kan doen tegen de helicopters. Uren hangen ze boven je basis te kloten, is echt gewoon jammer dat de makers daar geen rekening mee hebben gehouden... Wilde ik even kwijt, hopelijk in BF3 beter, want er is soms geen zak aan op die manier
BF1: Don-Panio
Zo lastig vind ik het persoonlijk niet om die heli's uit de lucht te schieten.... Maarja ik werk ook wel vaak samen met een vriend van me, ik hou me RPG klaar om te schieten, terwijl de ander tracert.. Of beiden met de AT4
Dan moet je een beter team hebbenPreddie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:08:
Ik vind het soms zo frustrerend in bepaalde levels dat je niks kan doen tegen de helicopters. Uren hangen ze boven je basis te kloten, is echt gewoon jammer dat de makers daar geen rekening mee hebben gehouden... Wilde ik even kwijt, hopelijk in BF3 beter, want er is soms geen zak aan op die manier
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.