Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:11
Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:22:
Tracer Dart en Carl Gustav is gewoon noob proof, gebruik het zelf ook simpelweg omdat het een stuk makkelijker onder de knie is te krijgen dan de AT4 en ik gewoon de skills niet heb voor een AT4 stunt zoals die ene gast hier (loonens toch?) of die mafkees van dat laatste filmpje.
Mwah, tracer dart vergt toch ook wel wat oefening hoor. Het mikken van die tracer dart is best moeilijk, je moet rekening houden met de snelheid en de vliegstijl van de piloot enzo. Maar het is uiteraard wel een pak makkelijker dan die AT4, eens je tracer dart op een helicopter hebt, ben je zo goed als zeker dat je hem gaat raken.
Tenzij dat die persoon iets heeft waardoor hij het eraf kan doen, maar ben er nog altijd niet achter wat ik moet selecteren bij mijn opties om dat te krijgen, iemand een idee? Heb al wat dingen geprobeerd maar vind het juiste maar niet... (met opties bedoel ik zo dat schermpje waar je wapens enzo kunt kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 19:11
Jo... schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:28:
[...]

Mwah, tracer dart vergt toch ook wel wat oefening hoor. Het mikken van die tracer dart is best moeilijk, je moet rekening houden met de snelheid en de vliegstijl van de piloot enzo. Maar het is uiteraard wel een pak makkelijker dan die AT4, eens je tracer dart op een helicopter hebt, ben je zo goed als zeker dat je hem gaat raken.
Tenzij dat die persoon iets heeft waardoor hij het eraf kan doen, maar ben er nog altijd niet achter wat ik moet selecteren bij mijn opties om dat te krijgen, iemand een idee? Heb al wat dingen geprobeerd maar vind het juiste maar niet... (met opties bedoel ik zo dat schermpje waar je wapens enzo kunt kiezen)
smoke verwijdert de dart ... bloedirritant als je eenmaal een dart op een heli hebt geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jo... schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:28:
[...]

Moet ik er wel even bij toevoegen dat ik niet op grote open mappen speel maar dat ik de kleinere maps prefereer, waar helikopters geen enorm vrij spel hebben en het taggen een stuk makkelijker is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 11:11
Robbert1 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:30:
[...]

smoke verwijdert de dart ... bloedirritant als je eenmaal een dart op een heli hebt geschoten :)
Oh smoke is het dus, zometeen eens proberen :p Inderdaad, net de moeite van je leven zitten doen om die dart er op te krijgen en dan doet hij het er ineens af xD Al vaak meegemaakt helaas :p Wel ben je dan bijna onverslaanbaar, want hoe krijgen ze anders je helikopter neer, als je gewoon met de CG mikt moet je al geluk hebben, en met gewone wapens duurt het wel even voordat die neer gaat. (of er is zo'n geweldige persoon die zo geweldig de AT4 kan besturen zoals in dat filmpje :p)
Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:33:
[...]

Moet ik er wel even bij toevoegen dat ik niet op grote open mappen speel maar dat ik de kleinere maps prefereer, waar helikopters geen enorm vrij spel hebben en het taggen een stuk makkelijker is.
Ik speel vaak Heavy Metal, daar hebben ze uiteraard wel een enorme omgeving om over te vliegen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Jo... op 30-03-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Jo... schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:33:
[...]

Oh smoke is het dus, zometeen eens proberen :p Inderdaad, net de moeite van je leven zitten doen om die dart er op te krijgen en dan doet hij het er ineens af xD Al vaak meegemaakt helaas :p Wel ben je dan bijna onverslaanbaar, want hoe krijgen ze anders je helikopter neer, als je gewoon met de CG mikt moet je al geluk hebben, en met gewone wapens duurt het wel even voordat die neer gaat. (of er is zo'n geweldige persoon die zo geweldig de AT4 kan besturen zoals in dat filmpje :p)
Dan moet je echt met iemand samenspelen. Dan schiet bijvoorbeeld eerst ik een dart erop, die gaat er dan af door de smoke. Meteen na die smoke schiet iemand anders zijn dart op die heli. De piloot kan dan niet meteen nog een keer smoke gebruiken, waardoor je hem uit de lucht kunt halen.

Wat je ook kunt doen is 1 iemand de dart laten schieten, en de ander zijn CG al klaar laten houden om meteen te locken. Als je rocket eenmaal gelocked en afgevuurd is blijft hij achter de heli aangaan, ook al gebruikt de piloot dan zijn smoke en zit de tracer er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Opeens weet ik weer waarom ik HC zo haatte. In 1 ronde 6! keer door dezelfde matennaaier met voorbedachte rade kapotgeschoten. :(
Dan ben ik er ook gelijk voor de rest van de avond klaar mee.

[ Voor 19% gewijzigd door pafdaddy op 30-03-2011 21:37 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 160457 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:56:
[...]

Magnum Ammo bestaat op de pc ook:P
Haha, ja dat weet ik. Maar dat heb je in het begin nog niet (ben nu nog maar level 3....) Vandaag ging het gelukkig alweer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

PearlPumpkin schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:05:
[...]

Haha, ja dat weet ik. Maar dat heb je in het begin nog niet (ben nu nog maar level 3....) Vandaag ging het gelukkig alweer een stuk beter.
Magnum ammo heb je zo gehaald, zeker als je al een beetje bekent bent met de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 160457 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:14:
[...]

Magnum ammo heb je zo gehaald, zeker als je al een beetje bekent bent met de game :)
Het scheelt in ieder geval wel dat ik de mappen al ken enzo. Ik moet nu alleen weer even wennen aan het gamen met toetsenbord en muis. En ik zit niet meer lekker lui op de bank :p.

Vandaag heb ik mij maar even bezig gehouden met het spelen van de Medic, op een of andere manier ging dat een stuk beter dan met Assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Excellent! Dank u. :) Nu die gun nog even halen. Ik wil die 3-schot burst dingen toch ook onder de knie krijgen, dus nog even aan de slag. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:33

Minkie

Groazers Unite.

If you see your rocket's glow cross over the target, aim to keep that glow on the target and ignore the orange targeting box.
Wat bedoelen ze hier precies mee? Heb dat filmpje bekeken wat op de site staat, maar ik zie geen glow cross als hij op een heli aimt :s

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoelt hij daar niet de raket zelf mee?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:53
Minkie schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 01:23:
[...]

[...]

Wat bedoelen ze hier precies mee? Heb dat filmpje bekeken wat op de site staat, maar ik zie geen glow cross als hij op een heli aimt :s
Precies wat Tsurany zegt. Als je jou raket afvuurt op een chopper die redelijk ver weg is, dan zie je op een gegeven moment dat de raket een stuk lichter wordt. Dit is omdat hij tegen de donkere onderkant van de chopper in contrast staat. Dit gebeurt alleen natuurlijk als de raket tussen jou en de chopper zit. Anders zie je hem tegen de lucht en is het wat lastiger.

Dus zorg altijd dat je de oranje box negeert en de raket tussen jou en de chopper inhoudt. Dat je de raket dus ziet op het antraciete van de chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:33

Minkie

Groazers Unite.

Dat word nog aardig oefenen dan. Maar het gaat al beter als eerder. En je moet gewoon accepteren dat sommige dingen onhaalbaar zijn. Ieder z'n kwaliteiten :P

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:38

ronalddus

Buffalo77

Zelf raak ik ook steeds meer met de AT4, het is alleen het heel lastig als ze snel en dichtbij vliegen.
Daar gaat de raket te langzaam voor.

Nog 23000 puntjes voor lvl 50 ^^

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Al iemand Battlefield Play4Free gespeeld ??

Zie net de mail voor de beta staan ... ben 'm aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon BF2 maar dan wat kutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:45

Neophyte808

Gadget inspector

Ik kan me soms echt bescheuren om van die anti-cheat/anti-lamer maatregelen. Gisteren zat ik op een Nederlandse server die iedereen die het woord "noob" zei de eerste keer waarschuwde en de tweede keer kickte.

Ik moest nog 10 kills voor mijn 40MM Grenande Gold Star (ik ga zo te werk dat ik pas naar het volgende wapen overga als ik voor het vorige wapen een Gold Star heb). Dus ik zeg: "ik ga ff mn noobtube gold star halen", server: "Nobody is a noob here!". Dus 10 kills later zeg ik: "yay ik heb eindelijk mn gold star bij elkaar genoobd," server: kicked, reason: bad language.

Dit heb ik nog een paar keer herhaald en toen kreeg ik een 24-uur ban met de tekst "repeated whining about noobs" terwijl ik niemand op die server had beledigd, behalve mezelf :D.

Dus:

1. Go to DmgC server (either server will suffice)
2. say noob twice
3. get kicked
4. repeat until 24 hour ban
5. ???
6. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zulke servers zijn gewoon opgezet door diep trieste mensen met een walgelijk teer kinderzieltje die helemaal niks kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Zit waarschijnlijk gewoon een mod ingebouwd dat als hij het woord noob ziet hij zo'n automatisch berichtje stuurt, en bij de 2e keer kicked.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat lijkt me wel, maar wie zo'n mod bouwt is toch wel sneu bezig? Ohwee als iemand noob zegt, nee dat kan echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nog sneuer, als je weet dat je na twee keer noob gekicked wordt, het toch doen ...
en dan hier komen mauwen 8)7

die BF2 Play4Free is trouwens best leuk ...

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 01-04-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:15:
Ja dat lijkt me wel, maar wie zo'n mod bouwt is toch wel sneu bezig? Ohwee als iemand noob zegt, nee dat kan echt niet...
Is inderdaad gewoon een mod. Ik zal het nog sterker vertellen.

Toen we begonnen met onze server, waren we opzoek naar basic plug-ins. Anti-Baserape etc.

Toen kwamen we zelfs een plug-in tegen: Don't kill admin. De server herkent de spelers als ze admin of clanmember zijn. Als iemand je dan een admin of clanmember doodschiet, wordt jeeerst geslayed (kost je geen death, gewoon een waarschuwing). Daarna wordt je gekicked of gebanned. Te zielig voor woorden en door deze plug-ins wordt EA huiverig op sommige plug-ins die WEL goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Laatst online: 16:45

Neophyte808

Gadget inspector

Goner schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:24:
Nog sneuer, als je weet dat je na twee keer noob gekicked wordt, het toch doen ...
en dan hier komen mauwen 8)7

die BF2 Play4Free is trouwens best leuk ...
Ik mauw niet, ik deed het voor de lol hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Gisteravond was ik met een vriend aan het spelen.
Hij werd gekicked, reason: Fuck you!

Dus waarschijnlijk heeft hij de mod gekilld en besloot hij maar een hem te kicken.
Toch wel misbruik vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

ronalddus schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:29:
Gisteravond was ik met een vriend aan het spelen.
Hij werd gekicked, reason: Fuck you!

Dus waarschijnlijk heeft hij de mod gekilld en besloot hij maar een hem te kicken.
Toch wel misbruik vind ik
Heb ik ook al zo vaak gehad, ook met andere spellen trouwens. Gewoon vergeten, kan jou die kinderachtige admins wat schelen. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Sinds vorige week vrijdag ook BFBC2 aan het spelen. Inmiddels ben ik alweer level 22. Speel voornamelijk Medic met de MG36. Volgens mij is dat ding zwaar overpowered, eergisteren 27-1 mee gehaald terwijl ik gewoon bases aan het capturen was (oké, klein beetje campen natuurlijk, maar zodra ik een kill of twee heb ga ik weer verder anders rennen die n00bs toch naar je toe puur om je te killen hoe vaak ze ook ondertussen dood gaan :P).

Maar erg leuk spel, soms kan het behoorlijk frustrerend zijn als een Medic je weer revived nadat je dood bent gegaan en dat je dan gelijk wéér dood gaat. Soms gebeurd me dit 2-3x achter elkaar. Argh! Had liever een systeem als volgt:

"Persoon X wil je reviven. Wil je dit accepteren?"

YES ------------------- NO

Klaar. Bespaart mij veel gezeik. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Jamoru op 01-04-2011 12:08 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 13:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Yes - no....
Dus je gaat dood. Tijdens de counter komt plots de melding: "persoon x wil je reviven. Yes or No met corresponderende buttons op de consoles.
Jij denkt er even over na, zeg, een a twee seconden. Je was immers al met heel iets anders bezig, namelijk het klaarzetten van de juiste class/weapon layout voor je nieuwe spawn.
Wat doet de rest van het spel dan op dat moment? Bevriest dat? Want een medic voelt er niet veel voor om naar jou te sprinten, paddles te trekken, klik.... en dan de melding te krijgen: persoon y denkt er nu over na of hij door je gerevived wil worden..... Blijft geduldig staan wachten (sitting duck, enzo).

En dan hebben we het nu over een scenario waarin de melding gelijk opvalt. Wat als je net even opzij kijkt ivm gesprek of iets dergelijks. Hoe lang moet het spel of de medic dan wachten?

Oftewel: praktisch onmogelijk, learn to live with it :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Maar die Medic hoeft helemaal geen melding te krijgen of iemand hem wel of niet heeft geaccepteerd. Wanneer een persoon dit wel doet krijg je een melding "Persoon X is gerevived. +50 punten". Wanneer je niet accepteert gebeurt er verder niks. Zo hoeft die Medic ook niet als sitting duck te wachten op mijn acceptatie of weigering.

En als je zelf niet accepteert krijg je gewoon weer de class/weapon menu voor je en kun je weer spawnen waar je wilt. Het enige nadeel wat ik zo kan bedenken aan zo'n systeem is dat wanneer een Medic na 5 seconden pas revived dat je dan 2 menu's door elkaar krijgt. Maar dat zou je kunnen oplossen door 3-5 seconden geen menu te laten zien met het camerashot van je 'killer' waardoor je feitelijk nog gerevived kunt worden. Na die paar seconden krijg je het weapon/class menu en kun je dus ook niet meer gerevived worden.

Maar het is zoals het is op het moment, dus ik moet er inderdaad mee leven. :P

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet gewoon een optie zijn aan het begin van het spel, dat je het compleet uit kan zetten. In slechts 10% van de gevallen heeft het zin, voor de rest is het gewoon zo'n idiote pruts medic die het spel niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:12:
Oftewel: praktisch onmogelijk, learn to live with it
Niet helemaal ... in ET:QW had je een opt-out button als je was 'dood'-geschoten. Er liep een soort teller waarbinnen je gerevived kon worden en er verscheen ook een ikoon net als in BFBC2 op de mini-map en in de display voor de medics.
Maar als je nou op een gevaarlijke plek lag of zonder munitie zat toen je werd geraakt of verzin maar een goeie reden, je kon dan met een knop kiezen voor opt-out ; er werd dan niet meer aangegeven dat je gerevived kon worden. Ideaal ... mits op tijd gebruikt en niet pas doen als de medic bij je staat, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Goner schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:43:
[...]

Niet helemaal ... in ET:QW had je een opt-out button als je was 'dood'-geschoten. Er liep een soort teller waarbinnen je gerevived kon worden en er verscheen ook een ikoon net als in BFBC2 op de mini-map en in de display voor de medics.
Maar als je nou op een gevaarlijke plek lag of zonder munitie zat toen je werd geraakt of verzin maar een goeie reden, je kon dan met een knop kiezen voor opt-out ; er werd dan niet meer aangegeven dat je gerevived kon worden. Ideaal ... mits op tijd gebruikt en niet pas doen als de medic bij je staat, uiteraard.
ET:QW for gamers by gamers. *O* Idd goeie optie! En geniale game trouwens, alleen jmmr dat er minder animo voor was...

En morgen ga ik eens een nieuwe powersupply halen, eens kijken of bc2 weer gaat werken dan 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door D-Day op 01-04-2011 13:35 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:43:
[...]

idd je kan toch prima een optie inbouwen dat je ipv gerevived wil worden gewoon doodgaat. duurt ook soms zo lang voordat je gerevived word, dan wil ik liever gewoon weer overnieuw spawnen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DrDDay schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:31:
ET:QW for gamers by gamers. *O* Idd goeie optie! En geniale game trouwens, alleen jmmr dat er minder animo voor was...
Wordt nog steeds gespeeld ... toevallig pas weer een paar potjes gedaan omdat BFBC2 constant vastloopt.
En morgen ga ik eens een nieuwe powersupply halen, eens kijken of bc2 weer gaat werken dan 8)7
Kan je de Zalman ZM-500HP aanraden, week of 2 geleden erin gezet. Mooie, stille, modulaire PSU met goeie reviews. Maar BC2 stort nog steeds in, dat moeten we echt ergens anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Tsurany schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:30:
Moet gewoon een optie zijn aan het begin van het spel, dat je het compleet uit kan zetten. In slechts 10% van de gevallen heeft het zin, voor de rest is het gewoon zo'n idiote pruts medic die het spel niet snapt.
Valt m.i. wel mee hoor. Ja, soms word ik snel weer afgeschoten na een revive, maar vaak kan ik weer actief bijdragen aan het wapengekletter.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

had gister avond op ons clan forum ( 31 maart ) een post gemaakt over BF3, dat het pay to play zou worden zoals wow, eerst het spel kopen, daarna elke maand, dice zou dit doen om missing stats, pistol only servers, en lag te vermijden etc..

hele discussie ook op TS die avond, van morgen toch maar even 1 april onder gezet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Goner schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:35:
[...]
[...]

Kan je de Zalman ZM-500HP aanraden, week of 2 geleden erin gezet. Mooie, stille, modulaire PSU met goeie reviews. Maar BC2 stort nog steeds in, dat moeten we echt ergens anders zoeken.
Eureka! Heeft werkelijk geholpen! (eindelijk eens op de specs van mn vid kaart gekeken: 150 watt te weinig...hoe dom kun je zijn 8)7 ). Kan ik weer een beetje zinnig meepraten hier ;)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
ik heb laatste tijd als ik bc2 speel erg vaak van die lagspikes en het zijn 2 verschillende:
1 is door mijn videokaart, de andere door internet :@
toen ik vandaag even speelde, kwam een tegenstander in onze base en pakte onze apache, dus pakte ik de AT4 (wou ook ff proberen :P ) en wou op hem schieten, maar dat lukte niet want ik kreeg videokaart lagspike en dat duurde ook ff 5 - 7 seconden lang met 1 frame per seconde. Ik kon hem dus niet doden.
en waar ik ook super veel last van heb zijn die domme internet lagspikes. ik wou iemand van achteren kniven en dat deed ik ook, maar hij ging niet dood en opeens teleporteerde hij 10 meter verder en doodde hij mij.
dat heb ik dus het meest.

iemand oplossing voor videokaart *FRAMEDROPS*? speel met een HD 4670.

EDIT: ik heb van die videokaart FRAMEDROPS ook in heel veel andere spellen last van maar het meest in bc2.

[ Voor 7% gewijzigd door nukidin247 op 02-04-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je videokaart kan geen lag veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
DrDDay schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:15:
[...]

Eureka! Heeft werkelijk geholpen! (eindelijk eens op de specs van mn vid kaart gekeken: 150 watt te weinig...hoe dom kun je zijn 8)7 ). Kan ik weer een beetje zinnig meepraten hier ;)
Snel je geluidskaart weer installeren en TS joinen :).

Net lekker geknald met Buffalo, Jesus_tickle_me en een clanmaat. We hebben een eigen TS3 server draaiend en de server net verlengd met 3 maanden. Ready to rock!!

Het ip van de TS3 server is op aanvraag te krijgen. Iedereen die BFBC2 speelt is welkom, maar ik ga het niet hier neerzetten, stuur maar een pm of mail (timloonen AT hotmail.com) als je het adres wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

Tsurany schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:22:
Je videokaart kan geen lag veroorzaken.
Framedrops = fps lag. Wat dus wel door je gfx veroorzaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 393481 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:39:
[...]

Framedrops = fps lag. Wat dus wel door je gfx veroorzaakt kan worden.
Nee, lag is een vertraging die optreed op een netwerk en heeft helemaal niks met framedrops te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 16:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mensen gebruiken lag ook soms voor framedrops.

Ik snap wel wat nukidin247 bedoelt met het eerste. Ik had ook last van dikke freezes in BC2, voornamelijk aan het begin van een map. Lijkt nu zijn te verdwenen (hoop ik).

Tweede kan ook aan de server liggen. Vooral een aantal patches geleden lagden servers nog wel eens heel erg.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:48:
Mensen gebruiken lag ook soms voor framedrops.
En dat moeten ze dus niet doen, zijn twee totaal verschillende dingen. Als je problemen hebt met je framerate moet je dat in je grafische instellingen, drivers of hardware zoeken. Heb je last van lag moet je dat bij je lokale netwerk of internetprovider zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-06 23:59
framedrops en lag hebben niks met elkaar te maken? Hoe komt het dan dat als ik mijn FPS lock op 10 mijn ping naar 300+ springt, terwijl het normaal met 60+ fps 98 ping is.

[ Voor 14% gewijzigd door Ruben0s op 02-04-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het kan wel met elkaar te maken hebben, maar de betekenis van lag en fps-drops is totaal verschillend.

Jou pc met 10 fps, verwerkt de data heel moeilijk en daardoor krijg je vertraging op je internetverbinding = hogere ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T zou wel fijn zijn als er gewoon een server instelling was dat iedereen lager dan level 40 niet op de server mocht komen, zo kan je op z'n minst proberen het noob volk te weren. Zat net op een server vol met de meest domme mensen die er zijn, geen greintje IQ zat er in. Iedereen zat constant of te schuilen voor de vijand of via hetzelfde stuk aan te vallen. Even omlopen en we hadden zo gewonnen maar nee, daar zijn mensen te dom voor.

Valt me echt op, volgens mij is 80% van de mensen online echt zo verschrikkelijk dom dat ze totaal niet in staat zijn na te denken tijdens een spelletje, dat hun volledige hersencapaciteit op gaat aan het drukken op knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lag gaat meestal gepaard met framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:30:
T zou wel fijn zijn als er gewoon een server instelling was dat iedereen lager dan level 40 niet op de server mocht komen, zo kan je op z'n minst proberen het noob volk te weren. Zat net op een server vol met de meest domme mensen die er zijn, geen greintje IQ zat er in. Iedereen zat constant of te schuilen voor de vijand of via hetzelfde stuk aan te vallen. Even omlopen en we hadden zo gewonnen maar nee, daar zijn mensen te dom voor.

Valt me echt op, volgens mij is 80% van de mensen online echt zo verschrikkelijk dom dat ze totaal niet in staat zijn na te denken tijdens een spelletje, dat hun volledige hersencapaciteit op gaat aan het drukken op knopjes.
Dit zijn voornamelijk mensen die games als quake of cod spelen . Daar heb je geen hersenen voor nodig namelijk.. Dont get me wrong , ik speel ook cod ( vooral HQ) maar als ik zin heb in een serieus potje strategisch knallen dan klik ik op BC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247

LOL, so true.
Dat zie ik gewoon altijd. Het zijn de COD spelers die zijn overgestapt naar een veel realistischer spel.
ik ben zelf nog lvl 35 maar ik ben niet zo'n iemand die dom speelt. Wat ik altijd doe is wat smoke-grenade overal schieten en de vjiand afleiden met wat dan ook. dat heeft zo vaak geholpen dat mijn team dan gewoon recht door het 'battlefield' is gaan rennen :D
''Hersencapaciteit op gaat aan het drukken op knopjes'' <--- daar moest ik echt erg om lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
nukidin247 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:58:
[...]

...
''Hersencapaciteit op gaat aan het drukken op knopjes'' <--- daar moest ik echt erg om lachen :+
Inderdaad, Tsurany begint weer aardig op dreef te komen. Die hersencapaciteit is goed besteed aan zijn knopjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
nukidin247 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:21:
ik heb laatste tijd als ik bc2 speel erg vaak van die lagspikes en het zijn 2 verschillende:
toen ik vandaag even speelde, kwam een tegenstander in onze base en pakte onze apache, dus pakte ik de AT4 (wou ook ff proberen :P ) en wou op hem schieten, maar dat lukte niet want ik kreeg videokaart lagspike en dat duurde ook ff 5 - 7 seconden lang met 1 frame per seconde. Ik kon hem dus niet doden.
en waar ik ook super veel last van heb zijn die domme internet lagspikes. ik wou iemand van achteren kniven en dat deed ik ook, maar hij ging niet dood en opeens teleporteerde hij 10 meter verder en doodde hij mij.

EDIT: ik heb van die videokaart FRAMEDROPS ook in heel veel andere spellen last van maar het meest in bc2.
Die frame drops die 5 a 7 seconden duurt komt door punkbuster, sommige servers hebben pb auto screenshot aanstaan en zodra die een screenshot maakt van jouw ingame beeld krijg je lag.
Als dit gebeurt kijk ook naar je latency ingame, die vliegt omhoog.

Het warpen cq rubber banding komt door jouw internet, de server of iemand die met een hoge ping speelt, het is puur een netwerk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
NLsandman schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:37:
[...]

Die frame drops die 5 a 7 seconden duurt komt door punkbuster, sommige servers hebben pb auto screenshot aanstaan en zodra die een screenshot maakt van jouw ingame beeld krijg je lag.
Als dit gebeurt kijk ook naar je latency ingame, die vliegt omhoog.

Het warpen cq rubber banding komt door jouw internet, de server of iemand die met een hoge ping speelt, het is puur een netwerk probleem.
Hmm, dat verklaart al heel veel lol.
ik ben laatst ook nog gekicked omdat me ping 220+ was, terwijl die 100 ofzo was toen ik keek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Je kan alleen het max level aangeven helaas. Zou idd wel een oplossing zijn maar ik denk dat DICE daar niet echt blij mee is :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Laatst online: 15-06 20:15
Dat van punkbuster is inderdaad heel iritand :o. Ik heb bij eigenlijk alle servers waarin ik join aan het begin even dat ie hapert en daar blijft het heel vaak bij. Ik heb eigenlijk pas een keer in een vuurgevecht gehad dat ik dat kreeg. Maar dit verklaart ook waarom ik hem alsnog heb kunnen neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Laatst online: 15-06 21:46
nukidin247 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:21:

heb zelf ook een 4670 in me 2de systeem, misschien ligt het aan je cpu of zo dat ie je gpu even niet kan voeden.

probeer ook je drivers eens te updaten, background software uit te schakelen, gpu ietsjes overclocken.
of anders de instellingen verlagen.

en voor die "internet lag" kan ook aan je netwerk liggen, check je bekabeling eens, misschien is het tijd voor nieuwe kabels met shielding zodat er minder packet loss is.
en natuurlijke ook drivers updaten voor je netwerk kaart.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Gijs007 schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:22:
[...]

heb zelf ook een 4670 in me 2de systeem, misschien ligt het aan je cpu of zo dat ie je gpu even niet kan voeden.

probeer ook je drivers eens te updaten, background software uit te schakelen, gpu ietsjes overclocken.
of anders de instellingen verlagen.

en voor die "internet lag" kan ook aan je netwerk liggen, check je bekabeling eens, misschien is het tijd voor nieuwe kabels met shielding zodat er minder packet loss is.
en natuurlijke ook drivers updaten voor je netwerk kaart.
Mijn kaart is tot het maximale overclocked (denk ik), nieuwste drivers. CPU is Q6600 @2.4 GHz
Misschien is het toch zo dat mijn voeding niet genoeg watt heeft D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 13:05
hoord dit hele verhaal niet in het problemen topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
snoos schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:18:
hoord dit hele verhaal niet in het problemen topic ?
Ik denk niet dat hij erin hoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
nukidin247 schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:41:
[...]

Ik denk niet dat hij erin hoord 8)7
Ja even testen of de mensen nog wel opletten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Dat probleem kan niet aan de vid kaart liggen, heb zelf een 6950 erin zitten en ik heb het ook. Daarnaast wordt bovenaan ook nog een oorzaak uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik heb laatst ook de msi 6950 gekocht en had last van screenfreezes voor 5-10 sec.
Ik denk dat ik het heb opgelost door punkbuster handmatig te updaten (ff googlen) en msi afterburner helemaal afsluiten, ook in processen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik zo de berichtjes hier lees is het dus bestwel zonde dat ik deze game nooit aanschaft heb. Ben zo klaar Met dat hersenloze geren en geknal ben al tijdje toe aan een game die wat meer tactiek vereist.
Denk dat ik nu maar beter kan wachten tot bf3 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, spel is nu hartstikke goedkoop, wordt nog veel gespeeld en BF3 is november dacht ik.
Haal hem voor 20 euro op en geniet nog van een paar maanden lekker gamen zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik hem haal wordt het voor de ps3 is nu 30 euro. Gaat er nog is een nachtje over slapen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Als ik eerlijk moest zeggen, van al die honderden FPS en ook third-person shooters die ik heb gespeeld, vind ik die Battlefield series met afstand het beste. Je zou hem echt zeker moeten aanschaffen. het is wel wennen denk ik na het run and gun spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel het ook vol zit met die domme mensen die CoD spelen. Dat soort mensen moeten bij hun eigen soort domme spelletjes blijven, niet mee doen aan spelletjes waarbij je IQ boven de 100 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Tsurany schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:04:
Hoewel het ook vol zit met die domme mensen die CoD spelen. Dat soort mensen moeten bij hun eigen soort domme spelletjes blijven, niet mee doen aan spelletjes waarbij je IQ boven de 100 moet zijn.
Nou nou nou, het zomaar afkraken van andere mensen en ze zonder onderbouwing "dom" noemen is ook niet echt een getuig van intelligentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Wie doet er mee aan een IQ test? :P
Het is wel leuk als de tegenstander zo'n dom iemand is :+

[ Voor 95% gewijzigd door nukidin247 op 03-04-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 393481 schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:33:
Als ik hem haal wordt het voor de ps3 is nu 30 euro. Gaat er nog is een nachtje over slapen. ;)
Ik had hem voor 20 euro tweedehands bij de Game Mania als je liever in de winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 105188 schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:06:
[...]

Nou nou nou, het zomaar afkraken van andere mensen en ze zonder onderbouwing "dom" noemen is ook niet echt een getuig van intelligentie.
Dat is niet zonder onderbouwing. Mensen spelen BC2 meestal op dezelfde manier als CoD, zonder nadenken beetje schieten en hopen dat je K/D hoog genoeg is. Zijn weinig mensen die het tactische aspect in BC2 waarderen en daar het spel voor spelen. Mensen die te dom zijn na te denken dat ze zowel meer punten halen alsmede een hogere K/D en meer kans maken op winnen door na te denken over hoe ze spelen en actief te flanken.
Mensen blijven als een domme kip zonder kop over hetzelfde stuk stormen en merken gewoon niet dat zoiets niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:18:
[...]

Dat is niet zonder onderbouwing. Mensen spelen BC2 meestal op dezelfde manier als CoD, zonder nadenken beetje schieten en hopen dat je K/D hoog genoeg is. Zijn weinig mensen die het tactische aspect in BC2 waarderen en daar het spel voor spelen. Mensen die te dom zijn na te denken dat ze zowel meer punten halen alsmede een hogere K/D en meer kans maken op winnen door na te denken over hoe ze spelen en actief te flanken.
Mensen blijven als een domme kip zonder kop over hetzelfde stuk stormen en merken gewoon niet dat zoiets niet werkt.
Dat is een onderbouwing die je nu pas geeft. In je eerste post zat 0,0 onderbouwing.

Dat BC2 op een bepaalde manier gespeeld moet worden is jou mening. Andere mensen hebben even goed voor hun spel betaald en zij bepalen zelf wel hoe ze het spelen. Als dat niet bevalt kun je altijd nog naar een andere server of op gesloten server in gesloten communities spelen.

Je suggereert nu trouwens dat andere FPS'en helemaal geen tactische aspecten hebben. Dan vindt ik eigenlijk dat die CoD mensen niet dom zijn maar juist jij. Dat jij een ander spel niet kan begrijpen houdt niet in dat mensen die het spelen dom zijn. Het is juist het omgekeerde.

Dat mensen rare dingen doen dat zie je in elk spel, het is niet eens FPS eigen. In elke teambased spel kom je het tegen. Als je dat niet kan hebben dan kun je altijd nog Quake of Unreal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Tsurany schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:18:
[...]

Ik volg deze topic nu al lange tijd maar het valt mij op dat jij altijd negatief reageert, bedoel mensen die COD spelen afkraken als domme mensen...tsss wie is er nou dom? Iedereen past bij jou in een hokje...negatief of positief.
Ik ben zelf ook geen COD speler en speel graag tactisch maar het maakt mij niet uit dat veel zonder tactiek spelen, niet iedereen heeft er al 500 uur opzitten en nemen de game bloedserieus, het moet toch juist fun zijn is het niet? Juist die hardcore spelers zoals jij moeten zich weer zo nodig verheven voelen boven de rest... take a chill pill dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
in2duhCore schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:36:
[...]

Ik volg deze topic nu al lange tijd maar het valt mij op dat jij altijd negatief reageert, bedoel mensen die COD spelen afkraken als domme mensen...tsss wie is er nou dom? Iedereen past bij jou in een hokje...negatief of positief.
Ik ben zelf ook geen COD speler en speel graag tactisch maar het maakt mij niet uit dat veel zonder tactiek spelen, niet iedereen heeft er al 500 uur opzitten en nemen de game bloedserieus, het moet toch juist fun zijn is het niet? Juist die hardcore spelers zoals jij moeten zich weer zo nodig verheven voelen boven de rest... take a chill pill dude!
Nu druk je de hardcore spelers ook in een hokje:P

Overigens waar slaat skill level op ? ik zie heletijd decreased en increased. Zit vaak op de 196. Is dat goed of slecht ?

Ook een leuk idee zou zijn dat je 5 of 10 punten krijg als sqaud genoten op je spawnen. Ik zit vaak als safe spawn ergens en pak dus zo veel minder punten. Maar lever dan net zo veel mee aan het gevecht

Mijn eerste AT 4 heli kill gemaakt _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door snoos op 03-04-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
snoos schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:46:
[...]
Ook een leuk idee zou zijn dat je 5 of 10 punten krijg als sqaud genoten op je spawnen. Ik zit vaak als safe spawn ergens en pak dus zo veel minder punten. Maar lever dan net zo veel mee aan het gevecht
Dat is inderdaad een heel goed idee :o.
Het is niet helemaal waar dat het vooral leuk moet zijn. BFBC2 rush draait nou om de objectives, als je heel leuk wil gaan rushen en schieten moet je maar conquest gaan spelen. Bij rush wekt het een heleboel frustraties op als mensen dom naar voren rennen terwijl er mensen op de frontlinie staan om andere neer te knallen. Als je vervolgens daarna weer erin rent wordt je al snel helemaal gestoord van die lui.

Oeeh, net even mijn progress bekeken. Hoef nog maar 3 Scar-l, 7 f2000 en 2 m249-saw kills te maken voor drie gouden sterren :D

[ Voor 23% gewijzigd door stoofpeer op 03-04-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Ben ik de enige die opmerkt dat alleen op duitse server een gigantische lag optreed? Ik kan geen meter lopen zonder terug gewarped te worden.
Ik kan overal spelen, britse, noorse, deense, russische, amerikaanse, franse etc etc. Maar op duitse server totaal niet.

Als ik dan rondvraag op zo'n server zijn er altijd wel meerdere die het ook hebben, maar vele ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ik had dat net inderdaad ook. Had vaak dat ik een stukje terug werd gezet en op arica tussen de derde en de vierde basis onder de brug op de trap werd ik geraakt terwijl ik al een seconde of 4 teruggetrokken was. Heel vervelend, ben toen ook maar weggegaan terwijl we wel aan het winnen waren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
stoofpeer schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:32:

Het is niet helemaal waar dat het vooral leuk moet zijn. BFBC2 rush draait nou om de objectives, als je heel leuk wil gaan rushen en schieten moet je maar conquest gaan spelen. Bij rush wekt het een heleboel frustraties op als mensen dom naar voren rennen terwijl er mensen op de frontlinie staan om andere neer te knallen. Als je vervolgens daarna weer erin rent wordt je al snel helemaal gestoord van die lui.
Je begrijpt mij verkeerd, de een vind het leuk om tactisch te spelen en haalt daar zijn kick vandaan maar de ander speelt gewoon een uurtje en wil wat "fun" beleven en op zijn manier en zit niet elke dag uren te spelen.
En trouwens ik speel voornamelijk conquest en daar stoor ik mij niet echt aan die gasten die voor hun zelf spelen, als het te erg wordt zoek ik wel een andere server. Waar ik mij echter wel aan stoor zijn gasten die je meteen uit gaan maken voor Noob en dergelijke als je niet speelt zoals zij vinden dat je moet spelen.
Ik zat laatst in een server waar 2 level 50 spelers duidelijk meer spelarving hadden dan de rest in die server, en dan meteen lopen zeiken als je ze een paar keer afmaakt met de saiga of usas en dat je geen skill hebt en een dikke noob bent. Ik bedoel zoek dan een andere server op met serieuze spelers maar ga niet meteen iedereen zitten afkraken omdat je je verheven voelt boven de rest..(niet specifiek aan jou gericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
in2duhCore schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:24:
[...]

Je begrijpt mij verkeerd, de een vind het leuk om tactisch te spelen en haalt daar zijn kick vandaan maar de ander speelt gewoon een uurtje en wil wat "fun" beleven en op zijn manier en zit niet elke dag uren te spelen.
En trouwens ik speel voornamelijk conquest en daar stoor ik mij niet echt aan die gasten die voor hun zelf spelen, als het te erg wordt zoek ik wel een andere server. Waar ik mij echter wel aan stoor zijn gasten die je meteen uit gaan maken voor Noob en dergelijke als je niet speelt zoals zij vinden dat je moet spelen.
Ik zie het een beetje zo: Als ik bijvoorbeeld met een stel onbekenden ga voetballen dan ga ik me ook kapot ergeren als er zwaar onzinnige dingen gebeuren. Dan heb ik iets van ga wat anders spelen ofzo Je speelt het wel voor je plezier, maar je wilt toch ook iets doen om te winnen? Zo een gevoel heb ik ook een beetje als ik teambased conquest/rush speel. Het heeft dan niets met verheven voelen te maken, maar als ik door mn headset loop te vragen om hulp etc. en er gebeurt niks, dan knapt er soms iets ;)

Andere server zoeken is idd een oplossing, maar ik ben ook te koppig om zo snel op te geven.

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 03-04-2011 22:51 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stoofpeer schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:32:
[...]

Dat is inderdaad een heel goed idee :o.

[...]

Oeeh, net even mijn progress bekeken. Hoef nog maar 3 Scar-l, 7 f2000 en 2 m249-saw kills te maken voor drie gouden sterren :D
Persoonlijk wordt ik dan gek van die mensen die in rush vlak voor de bom gaan campen om iedereen maar neer te maaien maar niemand doet een poging om de bom te planten. Zo gaat je ticketcounter langzaam naar de 0. Die enkeling die wel moedig genoeg is om een poging te wagen wordt dan neer geknald. Als iedereen nou eens tegelijk naar voren zou schuiven kan je zo de bom planten en beschermen maar niemand denkt daar aan. Het zijn de mensen die blijven campen die te bang zijn dat hun K/D naar de klote gaat.

Zo heeft die munt ook een andere zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de warme welkom :p
Nee snap wat je bedoelt. Ik zelf speel alles. Halo, Gears, CoD, CS, Day of Defeat, L4D, killzone, etc etc maakt niet uit vind het allemaal vet. Denk dat ik morgen Bad Company aan dit lijstje toe ga voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel zelf ook van alles (behalve CoD) maar in elk spel moet je gewoon de tactiek toepassen die voor dat spel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:42
Wat de laatste tijd bij mij echt meesterlijk goed werkt (voor mij iig) is de uzi met een scope (en magnum natuurlijk).
Gecombineerd met tracer dart en een CG werkelijk perfect voor zon beetje elk scenario/map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anoniem: 105188 schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:25:
[...]
Dat BC2 op een bepaalde manier gespeeld moet worden is jou mening. Andere mensen hebben even goed voor hun spel betaald en zij bepalen zelf wel hoe ze het spelen. Als dat niet bevalt kun je altijd nog naar een andere server of op gesloten server in gesloten communities spelen.
Hear, hear.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relis schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:41:
Wat de laatste tijd bij mij echt meesterlijk goed werkt (voor mij iig) is de uzi met een scope (en magnum natuurlijk).
Gecombineerd met tracer dart en een CG werkelijk perfect voor zon beetje elk scenario/map :)
Ik geef zelf dan de voorkeur aan de PP-2000, weet niet direct waarom maar voor mijn gevoel is dat in close combat net een fijner wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Tsurany schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:44:
[...]

Ik geef zelf dan de voorkeur aan de PP-2000, weet niet direct waarom maar voor mijn gevoel is dat in close combat net een fijner wapen.
Ben zelf ook overgestapt op de pp2000, schiet ook op de lange afstand erg fijn vind ik. Alhoewel het weinig verschil maakt met de xm8 compact en de ump.

En wat betreft het probleem met die duitse servers. Ik speel zelf altijd op dezelfde (duitse) server. Als ik join heb ik meestal de eerste ronde af en toe wat lag. Maar als de volgende ronde daar begint heb ik nergens meer last van, voor mij is het dus een kwestie van de eerste ronde even uitzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer zo'n kansloze ronde waarbij mijn team bestaat uit 10 recons en 6 man die probeert aan te vallen. Zou het helemaal niet erg vinden als ze die hele klasse gewoon schrappen, zo kan je gewoon niet fatsoenlijk een spel spelen. Denk niet dat de developers dit in gedachte hadden toen ze sommige maps ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:27:
Net weer zo'n kansloze ronde waarbij mijn team bestaat uit 10 recons en 6 man die probeert aan te vallen.
Als recon kun je ook aanvallen ... ik wel tenminste. Waren zeker van die kampeerders ?
Speel nu - vanwege BFBC2 problemen - vooral BF:Play4Free en daar zitten ze allemaal op het dak ...

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 04-04-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Isla Innocentes, dus dan kun je het wel raden. Tweede ronde waren we in een paar minuten naar de laatste basis teruggetrokken, toen maar gestopt met spelen. Als de helft van je team in die tijd nog geen enkele kill heeft weten te scoren en het eerste eiland in minder dan twee minuten verliest dan weet je wel dat het hopeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:42
Het is op zich trouwens goed mogelijk om close range recon te spelen met een shotgun (saiga for me please ^^) gecombineerd met motion sensors en C4 kan je heel effectief zijn.
Misschien wel beter dan bijv assault op close, enige probleem wat je zou hebben is als iets voorbij de range van je shottie gaat, pistolen zijn toch wel redelijk zwak op alles wat niet HC is :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad goed mogelijk, heb het zelf ook vaak gedaan. Mortar smijten, wat motion mines er achteraan en aanvallen maar. Echter helaas doet praktisch niemand het zo, dat zijn de uitzonderingen :(
Ook wel leuk in Valparaiso, de vuurtoren veroveren als aanvallers en dan als assault met je 4x scope naast die snipers gaan staan en even laten zien hoe je nou het beste kills haalt. Gaat een stuk vlotter dan bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 13:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Relis schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:48:
als iets voorbij de range van je shottie gaat
Daarvan is geen sprake. Een shotgun in dit spel heeft geen bulletdrop, dus is het een ideaal wapen voor alle omstandigheden. Vooral de 1 shots exemplaren, daarmee heb je op vrijwel alle afstanden een one shot kill, mits je bovenlijf of kop schiet. En met de uitmuntende crosshair met de slugs is dat een eitje :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 14-06 20:05
Inderdaad, Recon met Neostead, met lightweight+extra armor en C4... Rond rennen, C4 overal naar beneden droppen... Vooral bij Oasis = (liefde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Rann schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:38:
Inderdaad, Recon met Neostead, met lightweight+extra armor en C4... Rond rennen, C4 overal naar beneden droppen... Vooral bij Oasis = (liefde)
daar heb ik altijd zo'n hekel aan .. zie je iemand in zo'n sniper pak lopen, denk je die lekker makkelijk te killen heeft ie zo'n shotgun bij zich :P

Overigens speel ik zelf behoorlijk vaak met de m95 in close combat ... kan nu op hele korte afstand headshots schieten, en anders meteen mijn pistool erachteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach dan pak ik gewoon de 40mm shotgun, dan piepen ze ook wel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 14-06 20:05
Met de m95 hoef je geeneens headshots te schieten op korteafstand.. ;)

Voordeel van Recon is natuurlijk de motion... C4 naar beneden gooien.. piep... piep.... BOOM :)

Toch vind ik in bijna elk level de M95 inferieur aan de M24 en de Gol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Rann schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:09:
Met de m95 hoef je geeneens headshots te schieten op korteafstand.. ;)

Voordeel van Recon is natuurlijk de motion... C4 naar beneden gooien.. piep... piep.... BOOM :)

Toch vind ik in bijna elk level de M95 inferieur aan de M24 en de Gol..
de m95 klinkt een stuk beter :)

Maar ben nu zo goed ingespeeld met de m95 dat ik niet meer wil overstappen ... Afgelopen weekend wel even de m24 gebruikt ... omdat ik daar nog een paar gouden sterren mee kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Ik speel als ik alleen speel ook vaak met m95 +magnum ammo bij hardcore.
Ik zit bij defence dan vaak te campen met de hele m-con in mij zicht. zo kunnen ze, als ik nog leef, hem niet plaatsen omdat ik een one shot kill heb.
vaak plaats ik dan wat morters op de weg waar hun vaak langskomen, op hun tanks of op schuilplaatsen voor hun zoals bosjes en huizen.

Bij atack doe ik het zelfde. Alleen dan als hij als geplaats is of als ik hem zelf plaats. Als ik zelf plaats dan red ik me wel met m95. Even inzoomen en weg is de vijand. mocht dat fout gaan pak ik die burst handgun als ik nog leef.

Of ik speel met medic en zorg dat we minder tickets verliezen :)

[ Voor 6% gewijzigd door snoos op 04-04-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M95 met red dot ook? Dat lijkt me dan een soort shotgun. Vanmiddag ook effe met de Saiga gespeeld weer, ging toch wel aardig. Een 4x scope zou ideaal zijn er op, mis soms gewoon mensen omdat je ze amper kan zien in de bosjes, scope helpt daarbij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Snipers met red dot of 4x zijn heerlijk. Korte afstand shotty en lange afstand 1 shot kill.

Heb het al een tijdje niet meer gespeeld maar echt niks kan tippen aan BC2
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.