Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Skye Menjou schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:56:
[...]

Hij doet het inderdaad wel een beetje met alles op low, Maar niet snel genoeg, Ik heb een uurtje zitten testen en de framerate is te laag voor een snelle actie te maken als er iemand out een deur komt hangen.
Met mijn AMD RadeonHD 5870 was het heel anders =P

Anyways, Ik vind BC2 een top spel, Het enige dat mij irriteert is dat die SMGs van de Engineers zo nauwkeurig zijn.
Ik word van redelijk grote afstanden in 2 seconden afgeschoten door een SMG.
Je zou in de settings.ini (in je mijn documenten in het mapje BFBC2) bloom nog even uit kunnen zetten en alles onder het kopje graphics naar low/0/false veranderen. Ik heb dat bij mijn 8800GT ook gedaan omdat ik liever hoge fps heb, ik speel het spel toch om de gameplay!

Hiet staat mijn settings.ini http://pastebin.com/H4XgWiNw de FOV heb ik ingesteld op een 1680x1050 monitor. Als je klaar bent met bewerken moet je hem even op alleen lezen zetten anders zet het spel weer wat dingen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:05
Op 1280x1024 draait bij mij ook alles veel soepeler als ik in de settings.ini de dxversion op 9 forceer. DX10 zorgt voor mooie explosies, maar die vreten mij te veel resources.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Je hoort vaak mensen klagen dat de hitboxes slecht zijn. Als je dan bij hun in de squad zit, heb je ineens door waarom. Ze drukken op de LMG's gewoon de muisknop in en ratelen maar. Elk wapen van de medic is te goed eigenlijk. Ik heb al deze op platinum en elke LMG is even nauwkeurig en erg sterk.

Als je kogel voor kogel schiet, is bijna elk geweer nauwkeurig. Het lijkt eerder dat de geweren iets te goed zijn zelfs imho. Ik heb ook echt totaal geen last van hitbox problemen ofzo. Mijn ping is altijd 70 en één van de laagste van de server onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

pauldegroot schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:00:
[...]

Je zou in de settings.ini (in je mijn documenten in het mapje BFBC2) bloom nog even uit kunnen zetten en alles onder het kopje graphics naar low/0/false veranderen. Ik heb dat bij mijn 8800GT ook gedaan omdat ik liever hoge fps heb, ik speel het spel toch om de gameplay!

Hiet staat mijn settings.ini http://pastebin.com/H4XgWiNw de FOV heb ik ingesteld op een 1680x1050 monitor. Als je klaar bent met bewerken moet je hem even op alleen lezen zetten anders zet het spel weer wat dingen terug.
Bedankt voor de tip, Maar ik had het al aangepast.
De 8600 is een kaart uit een ver verleden en wilt het maar niet, Ik wacht wel tot mijn 5870 er terug is.
Nu tijdelijk terug Civ4 spelen.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Zijn er mensen die zin hebben om met mij soms is een potje te knallen (pc) ik heb dit spel wel, maar mijn vrienden niet. en met een beetje echt teamplay is bc2 toch wel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik speel zo wel even mee denk ik. BC2 name is Citruspers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 16:35

ronalddus

Buffalo77

Met die hitboxen heb ik af en toe.
Ping is 90-100 in de meeste servers.

Maar soms schiet ik van 5m iemand met een sniper in zn lazer, het bloed spuit eruit :P , maar je krijgt geen hit indicator. Soms ook met een s/lmg. Eerste 5/10 kogels gewoon geen hits

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

StealthyPeanut schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:46:
Je hoort vaak mensen klagen dat de hitboxes slecht zijn. Als je dan bij hun in de squad zit, heb je ineens door waarom. Ze drukken op de LMG's gewoon de muisknop in en ratelen maar. Elk wapen van de medic is te goed eigenlijk. Ik heb al deze op platinum en elke LMG is even nauwkeurig en erg sterk.

Als je kogel voor kogel schiet, is bijna elk geweer nauwkeurig. Het lijkt eerder dat de geweren iets te goed zijn zelfs imho. Ik heb ook echt totaal geen last van hitbox problemen ofzo. Mijn ping is altijd 70 en één van de laagste van de server onderhand.
Als ik op de Xbox speel schiet ik meestal door snel de trekker over te halen, is veel nauwkeuriger dan sprayen. Op de pc probeer ik het ook maar snel achter elkaar klikken is net wat lastiger dan de trekker over halen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Gisteren eindelijk lvl 1 geworden, duurde nog best lang omdat ik in het begin sniperde als een natte krant. Spot inmiddels veel (is even wennen, hoeft in andere games niet) en heb al een paar tanks gesloopt met C4.
Heerlijk die recon class (speel altijd graag als sniper)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
-TheNose- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:35:
[...]

Grafisch is het juist veel beter. Die hele engine is geweldig man, alles kan kapot, rook effecten etc, alles is er. CoD ziet er maar nep uit bij vergeleken.
Je vergeet het geluid :P Wartapes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
-TheNose- schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:36:
Gisteren eindelijk lvl 1 geworden, duurde nog best lang omdat ik in het begin sniperde als een natte krant. Spot inmiddels veel (is even wennen, hoeft in andere games niet) en heb al een paar tanks gesloopt met C4.
Heerlijk die recon class (speel altijd graag als sniper)!
Ben afgelopen dagen ook begonnen vanaf 0 en inmiddels lvl 18, je moet inderdaad toch even wennen. In het begin ging ik erg vaak dood en weinig kills maar op een gegeven moment krijg je het in de vingers en weet je hoe je met guns om moet gaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
citruspers schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:29:
Ik speel zo wel even mee denk ik. BC2 name is Citruspers
voeg mij ook maar toe: Flokz

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
"Unable to log in, please try again" -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
spookz0r schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:39:
[...]

Je vergeet het geluid :P Wartapes _/-\o_
En die is écht goed inderdaad. Het veranderd de hele game beleving en doet je hartje sneller kloppen :)
BC2 + geluidskaart is eigenlijk een must weet ik sinds 2 maanden...

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
En maar weer eens een hele ronde opgenomen, mocht iemand het interreseren iemand anders zijn speelstijl te zien.
Compilaties laten eigenlijk niks zien over iemand's speelstijl. 1080p.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yj2XJ6lc3TA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:14:
[...]

Ik ben het niet met je eens, maar ik ga daar verder geen woorden aan vuil maken.
nigg what?
hoe kan je het er niet mee eens zijn magic bullet etc

ik schiet gewoon op iemand die afk is ik krijg nog niet eens hitmarkers maja cod is shits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Hebben mensen nog zin om te spelen?
Join de DRL server.

Conquest Heavy metal en harvest day met mensen die team based spelen.
Als je wil kan je ook de teamspeak server joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronalddus schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:55:
Hebben mensen nog zin om te spelen?
Join de DRL server.

Conquest Heavy metal en harvest day met mensen die team based spelen.
Als je wil kan je ook de teamspeak server joinen
Ik heb wel zin om te spelen! Ik zal ff kijken of ik de server kan vinden.
Mijn screenname is: [FH] Err0rEinz

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
unfor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:27:
En maar weer eens een hele ronde opgenomen, mocht iemand het interreseren iemand anders zijn speelstijl te zien.
Compilaties laten eigenlijk niks zien over iemand's speelstijl. 1080p.
[video]
Die combo heb ik ook een tijdje gebruikt, heel effectief met de reload sequence. Cold war met shotgun is lightweight idd heel fijn ipv slugs. Alleen een beetje jammer dat het SDM is :P 5:10 was wel lol, leek eerst een normale suicide. Explosive perk + grenade upgrade is echt zo :X
Veel mensen denken ook niet goed door dat die pakketjes ammo en health je positie weggeven. Neerleggen en zo snel mogelijk een andere positie kiezen. Goed gebruik van gemaakt als je de trap omhoog gaat :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:19:
[...]

Die combo heb ik ook een tijdje gebruikt, heel effectief met de reload sequence. Cold war met shotgun is lightweight idd heel fijn ipv slugs. Alleen een beetje jammer dat het SDM is :P 5:10 was wel lol, leek eerst een normale suicide. Explosive perk + grenade upgrade is echt zo :X
Veel mensen denken ook niet goed door dat die pakketjes ammo en health je positie weggeven. Neerleggen en zo snel mogelijk een andere positie kiezen. Goed gebruik van gemaakt als je de trap omhoog gaat :)
Ik speel 't liefst SQDM zodat ik bepaal of ik win, en niet die random noob met explosive perk :)
Klink egoistisch, maar ik verlies bijna nooit SQDM tenzij ik laat join.
Helemaal als ik samen met m'n broertje speel, gegarandeerde win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
unfor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:29:
[...]

Ik speel 't liefst SQDM zodat ik bepaal of ik win, en niet die random noob met explosive perk :)
Klink egoistisch, maar ik verlies bijna nooit SQDM tenzij ik laat join.
Helemaal als ik samen met m'n broertje speel, gegarandeerde win.
Niks mis mee, daarvoor is die modus er ook :P. Is meer mijn persoonlijke smaak omdat het tactische element van rush/conquest me zo aanspreekt om een bf game te spelen. In die twee vind ik het bijvoorbeeld iets knapper om indrukwekkende speelstijl te zien omdat er meer dingen zijn om rekening mee te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik speel ook zeker wel CQ en rush hoor :) 1500 CQ pins, 500 rush pins en 550 sqdm pins.
Als er meer buddies online zijn speel ik de tactische modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
unfor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:58:
Ik speel ook zeker wel CQ en rush hoor :) 1500 CQ pins, 500 rush pins en 550 sqdm pins.
Als er meer buddies online zijn speel ik de tactische modi.
Oh ja. Denk er nu pas aan dat je daar ook naar kan kijken. Heb welgeteld 9 sqdm pins :+. Ga het het ook maar eens wat vaker proberen. Wel zo leuk voor variatie :P (2189 rush win pins :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoor ook veel mensen over de map Heavy Metal.
Zit deze bij de nieuwe maps?? (oasis en harvest day etc.)

Heb hem namelijk nog geen 1 keer voorbij zien komen :(

Btw speel op PS3

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 21:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mon0lith schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:23:
Hoor ook veel mensen over de map Heavy Metal.
Zit deze bij de nieuwe maps?? (oasis en harvest day etc.)

Heb hem namelijk nog geen 1 keer voorbij zien komen :(

Btw speel op PS3
Yup. Maar als je alleen maar rush speelt, zal je hem inderdaad niet tegenkomen. Alleen maar te spelen in CQ en SQDM.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gundogan schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:27:
[...]

Yup. Maar als je alleen maar rush speelt, zal hem inderdaad niet tegenkomen. Alleen maar te spelen in CQ en SQDM.
Hmmmm speel ik altijd!
Ga wel eens alleen die map selecteren en dan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Heavy Metal is voornamelijk geliefd onder newbies (lekker campen!), ik speel liever maps waar ik niet word gesniped word door gasten ergens in de heuvels in een bosje op 1 km afstand.
Voor AT4 hunten op choppers is ie soms nog wel geinig, maar ik disconnect meestal zodra de map komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol sinds wanneer zijn snipers nu weer newbees?
Ik speel altijd de recon class en ben met dit soort games absoluut geen beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
-TheNose- schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:55:
Lol sinds wanneer zijn snipers nu weer newbees?
Ik speel altijd de recon class en ben met dit soort games absoluut geen beginner.
Ligt eraan hoe je recon speelt, een recon die in de frontlines speelt en helpt met z'n motion mines etc kan ik wel waarderen.
De recon die ergens in de heuvels zit te campen zonder zich te bekommeren om zijn team mag om mijn part standaard gekicked worden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14&feature=player_detailpage#t=112s]
Even 1:48 checken.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 16-04-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Sja die marksman bonusses zijn er niet voor niets. Als mensen willen snipen, laat ze lekker denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
unfor schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:22:

De recon die ergens in de heuvels zit te campen zonder zich te bekommeren om zijn team mag om mijn part standaard gekicked worden.
Even assault kit pakken en smoke launcher, dit + ammodoosjes kan heel leuk zijn om snipers te etteren. :+ Gewoon elke plek die ze innemen (vaak ergens aan de andere kant van de map) mooi in de rook zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ligt eraan hoe je recon speelt, een recon die in de frontlines speelt en helpt met z'n motion mines etc kan ik wel waarderen.
[video]
Haat gaat daar continu om de console versies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
[...]

[video]
Een sniper die een goed overzicht heeft KAN een hoop doen hoor. Tegenstanders spotten voor de soldaten, tank posities doorgeven, defenders die zitten te campen snipen, MCOM disarmers het leven zuur maken en ga zo maar door.

Helaas gebeurt het nogal vaak dat 70% van je team op 1 heuvel zit te campen...terwijl je aanvalt....je weet wel, dat sneeuwlevel. die heuvel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

[video]
Wat is de gameplay op de consoles in dat filmpje traag zeg. Is dat expres zo gedaan in het filmpje of is dat in het echt ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
StealthyPeanut schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:58:
[...]

Wat is de gameplay op de consoles in dat filmpje traag zeg. Is dat expres zo gedaan in het filmpje of is dat in het echt ook zo?
Dat filmpje is ruim een jaar oud, ten tijde van de open beta toen iedereen nog een newbie was met beginkits . En ja, tempo/niveau is wel vaak genoeg gewoon hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:03:
[...]

Dat filmpje is ruim een jaar oud, ten tijde van de open beta toen iedereen nog een newbie was met beginkits . En ja, tempo/niveau is wel vaak genoeg gewoon hoog.
zijn daar filmpjes van te vinden? Alle console filmpjes die ik vind stellen niet veel voor in vergelijking met de snelheid van een potje op de PC.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M2M schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:09:
[...]

zijn daar filmpjes van te vinden? Alle console filmpjes die ik vind stellen niet veel voor in vergelijking met de snelheid van een potje op de PC.
Idem met de pc filmpjes. De bekende youtube bc2 channels hebben logischerwijs een te grote ego om volledige potjes te uploaden met hoog niveau, omdat ze dan zelf ook te veel geowned worden. Ik zie alleen compilaties of ownage tegen slechte teams. Geen enkel youtube filmpje, zowel pc als consoles waar iedereen rond de lvl 40 zit, terwijl dat soort potjes er toch vaak zijn. En de bekende pc gamers als donblink en masdeath zijn toch vooral lonewolfs met goede skills.

Maar geef ze ongelijk, ownage potjes zijn leuker om te zien voor het grote publiek. Je ziet titels als 32-4 k/d etc, maar nooit 15-15 k/d en de ronde gewonnen/verloren.

YouTube: Kanaal van TheRussianBadger <-- Heeft nog wel eens goede gameplay ertussen

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 17-04-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
M2M schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:09:
[...]

Speel zelf ook op de PC en als ik bij mijn kameraad zit te kijken op de PS3 is het ook of ik totaal naar een andere game zit te kijken.
Nou moet ik wel zeggen dat ik wel betere PS3 beelden online heb gezien dan dat ik bij hem zie das ook weer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:27:
[...]

Speel zelf ook op de PC en als ik bij mijn kameraad zit te kijken op de PS3 is het ook of ik totaal naar een andere game zit te kijken.
Nou moet ik wel zeggen dat ik wel betere PS3 beelden online heb gezien dan dat ik bij hem zie das ook weer zo.
Het punt is dat je op een PS3 filmpjes op een PC opneemt. Je hangt de output van de PS3 dus aan de input van een PC (met tv kaart). Idem met de xbox filmpjes. Zo heb je dus geen lag of FPS drops tijdens het opnemen. Als je op een PC speelt en op dezelfde pc (met fraps bijvoorbeeld) opneemt is het allemaal een grote ellende. FPS, lag en dergelijke maken het dan nagenoeg onspeelbaar, tenminste op mijn pc. Zelfs als ik fraps op een dedicated core zet. Of ik moet de instellingen op low zetten en de resolutie op 720P.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Zelf film neem ik ook af en toe dingen op met fraps.

Mijn fps dropt van 80-90 naar 40-50 met af toe stutterende beelden.
Het probleem is dan dat het goede materiaal wat je probeert te maken alleen maar moeilijker wordt.
Bijvoorbeeld 4-5 in 1 spray, of net de snelle reflex met je sniper rifle worden dat 3x zo moeilijk.

Heeft iemand nog tips om fraps wat soepeler te laten lopen zonder kwaliteit verlies natuurlijk.
Ik record op 1920x1080 full size.

specs:

x4 955 @ 3.9 GHZ
2x2 Gb RAM
6950 2Gb
HDD: F3 1TB

Ik hoorde dat het recorden op een aparte schijf veel uitmaakt?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalddus schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:50:
Zelf film neem ik ook af en toe dingen op met fraps.

Mijn fps dropt van 80-90 naar 40-50 met af toe stutterende beelden.
Het probleem is dan dat het goede materiaal wat je probeert te maken alleen maar moeilijker wordt.
Bijvoorbeeld 4-5 in 1 spray, of net de snelle reflex met je sniper rifle worden dat 3x zo moeilijk.

Heeft iemand nog tips om fraps wat soepeler te laten lopen zonder kwaliteit verlies natuurlijk.
Ik record op 1920x1080 full size.

specs:

x4 955 @ 3.9 GHZ
2x2 Gb RAM
6950 2Gb
HDD: F3 1TB

Ik hoorde dat het recorden op een aparte schijf veel uitmaakt?

Bedankt,
Absoluut. FRAPS heeft vrij weinig compressie (met de mogelijkheid tot lossless), wat de hoeveelheid data per seconde ENORM in hoeveelheid doet toenemen. Als de harde schijf even een lees of schrijfactie tussen het opnamegeweld door moet doen zakt de performance als een slechte cake in elkaar. Dan loopt je buffer vol en krijg je lagspikes door fraps.

Enfin, opnemen dus altijd op een aparte schijf, eentje die niet gebruikt wordt door de game zelf, of andere draaiende programmatuur (virusscanners, windows programmas of andere meuk).

Verder een aparte core toewijzen aan fraps en opnemen op de resolutie die je wil gebruiken voor het eindresultaat van je filmpje. Wil je 720P filmpjes maken, neem dan ook op in die resolutie.

Overigens kun je zelf uitrekenen hoeveel HDbandbreedte het kost om film op te nemen met fraps. Gewoon een fraps filmpje schieten en je hebt een ruw idee over de hoeveelheid MB/s die nodig zijn. En moderne (F3 bijvoorbeeld) harde schijf heeft een write throughput (sequentieel) van 90 - 100 MB/s.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Bedankt je voor je reactie,

Ik heb even een oude externe schijf aangesloten. Ik haalde een FPS van 17-18, maar zonder drops. Dus het zou moeten werken met een moderne schijf.

Nog een vraagje: Hoe kan je fraps een aparte core toewijzen?

Als ik fraps op core 3 laat draaien, moet ik bc2 dan op 0,1,2 laten draaien of gewoon op allemaal?

Bedankt,

EDIT: Ik heb fraps op 1 core draaien en bc2 op 3 cores en dit werkt prima.

1920x1080 full size 40-60 fps zonder drops en bc2 high met AA 4x

TY :D

[ Voor 34% gewijzigd door ronalddus op 17-04-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Fraps is compleet overbodig gemaakt door Afterburner (laatste beta).
Ik neem mijn video's op in volledige 1080p resolutie en ik heb een drop van max 10 fps.
Waarom zou je een betaald programma gebruiken wat minder werkt dan een gratis programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
[...]

[video]
Ik heb dit filmpje gekeken nog voordat ik het spel ging halen. Ik speel de recon class semi aanvallend. Ik spot veel, haal andere snipers neer om objectives "safe" te maken en maak veel gebruik van motion mines. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

unfor schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:58:
Ik neem mijn video's op in volledige 1080p resolutie en ik heb een drop van max 10 fps.
Waarom zou je een betaald programma gebruiken wat minder werkt dan een gratis programma :)
Als Afterburner dezelfde kwaliteit levert en even vloeiend afspeelt heb je daar een punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Is Afterburner niet MSI only?

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Skye Menjou schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:05:
[...]

Is Afterburner niet MSI only?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:53
Na een tijd cod ben ik twee weken geleden ook maar is gaan kijken naar bc2 en ben blij dat ik het aangeschaft heb. Geweldige game.

Wel even wennen!

Is de lijst met mensen die spelen nog up to date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ook maar eens gedownload, want om hele rondes op te nemen werd wat lastig. Normaal heb ik 70 fps, maar met Fraps merkte ik duidelijk dat ik framedrops had. Hierdoor is het echt te traag om een complete ronde op te nemen.
Moet ik bij compressie nog iets aangeven of gewoon op de standaard laten staan?

Pic: leuk trouwens wat teamplay kan doen!

Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/993/drjy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:01:
[...]

[afbeelding]
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

Ook maar eens gedownload, want om hele rondes op te nemen werd wat lastig. Normaal heb ik 70 fps, maar met Fraps merkte ik duidelijk dat ik framedrops had. Hierdoor is het echt te traag om een complete ronde op te nemen.
Moet ik bij compressie nog iets aangeven of gewoon op de standaard laten staan?
Ik neem op met 85% quality mjpg en 40 fps, 30 fps is standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18
Iemand suggesties?

Sinds afgelopen dinsdag krijg ik ineens BSOD's tijdens het spelen van BFBC2 en blijft het geluid hangen... Eerder nooit last van gehad, en nu elke keer na 20 min spelen.... Er is gewoon NIETS in de configuratie veranderd... Ook heb ik van alles al geprobeerd... Allerlei drivers geupdate, van onboard(realtek) tot monitor... Punkbuster verwijderd en opnieuw geinstalleerd... same shit... Echter op een server zonder PB kon ik twee uur spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Rann schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:50:
Iemand suggesties?

Sinds afgelopen dinsdag krijg ik ineens BSOD's tijdens het spelen van BFBC2 en blijft het geluid hangen... Eerder nooit last van gehad, en nu elke keer na 20 min spelen.... Er is gewoon NIETS in de configuratie veranderd... Ook heb ik van alles al geprobeerd... Allerlei drivers geupdate, van onboard(realtek) tot monitor... Punkbuster verwijderd en opnieuw geinstalleerd... same shit... Echter op een server zonder PB kon ik twee uur spelen...
Volgens mij staat daar meer over in het problementopic. Lijkt toch aan PB te liggen, en dus de tips en truuks die in het problementopic staan eens opvolgen, met name de laatste link is handig...
[...]

..

[afbeelding]
Daar sta ik ook bij, maar... :X

Ik heb veel last van lagspikes, maar lijkt vooral op te treden bij jullie server, zou dat kunnen of is dat slechts mijn idee? Heb het niet wetenschappelijk getoetst ;) Maar op 1 andere server lijk ik daar minder last van te hebben...

[ Voor 42% gewijzigd door D-Day op 18-04-2011 10:09 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Was wel lachen toen we vorige week toevallig op dezelfde server zaten met TheRussianBadger (PS3). Hem toch 2x met zijn eigen trademark setup (40MM Shotgun attachment) te pakken gehad. Denk niet dat ik die in een gameplay van hem ga tegenkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren eindelijk mijn laatste pin (Car warfare, 3 roadkills) gehaald *O*

Op Harvest Day reed ik rond in een jeep en ik zag een recon zitten. Die had mij niet door (tunnelvisie uiteraard :P ) dus reed ik vol gas op hem in. Het zou mijn derde kill zijn, dus ik dacht dat ik het eindelijk binnen zou hebben.
Niets was minder waar. Nadat ik vol over de nietsvermoedende wookie was gegaan kwam er niks in beeld. Dus ik terug en bleek dat hij nog gewoon leefde. Dit mondde uit in een recon die rustig bleef staan en op mij aan het schieten was terwijl ik verwoedde pogingen deed hem plat te rijden. Niks hielp, of ik nou vooruit of achteruit over hem heen reed. Dat ging zo een tijdje door totdat een vijandige tank het in de gaten had en mij vol raakte :P ;( Toen ik even later een quad pakte en iemand anders overreed kreeg ik eindelijk mijn pin, plus de alle pin insigna, plus de vijf vehicles insigna 8-)

Ik had verder trouwens helemaal geen probleem met lag (Xbox) maar ik vond dit toch wel een hilarisch moment :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, zelfde setup als ik gebruik :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Oops... Problementopic link gemist... Ik ga daar verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

DrDDay schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:07:
Volgens mij staat daar meer over in het problementopic. Lijkt toch aan PB te liggen, en dus de tips en truuks die in het problementopic staan eens opvolgen, met name de laatste link is handig...
Welke laatste link bedoel je precies ??
Die hele handleiding met 100 tips ?? Dan kun je net zo goed opnieuw formatteren en Windows installeren :(
Of Punkbuster verwijderen, maar dat heeft hij al gedaan, zo te lezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
@ Goner, er staat in problementopic #2 nog een suggestie op de laatste pagina, dat ga ik vanavond even proberen... Grotendeels wel hetzelfde maarja, had de PB map niet verwijderd.

OnTopic: Gisteren dus (eventjes) gespeeld met Recon, Neostead + Slugs + armor... Damn.. Dat is ook ERG fijn moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
[...]

[afbeelding]
Aan zulke screens heb je niks. Voor het zelfde geld heb je alleen maar op een berg zitten campen en mortars gegooid.

Die altijd campende snipers zijn niet altijd slecht.
Laatst arica harbor op rush gespeeld maar wij konden niet verdedigen want als we ook maar 1 stap uit cover deden werden we al gesniped door de m95. De mortars die kwamen nadat de bom geplaatst was maakte het ook nog eens onmogelijk om hem te defusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:37

Audione0

Strijdt der titanen

Iemand suggesties?

Een maat van me heeft er ook verschrikkelijk veel last van.. We hebben op heden geen oplossing gevonden..
Precies hetzelfde probleem al jij.. Echter heb ik er weer geen last van.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

snoos schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:04:
[...]

Aan zulke screens heb je niks. Voor het zelfde geld heb je alleen maar op een berg zitten campen en mortars gegooid.

Die altijd campende snipers zijn niet altijd slecht.
Laatst arica harbor op rush gespeeld maar wij konden niet verdedigen want als we ook maar 1 stap uit cover deden werden we al gesniped door de m95. De mortars die kwamen nadat de bom geplaatst was maakte het ook nog eens onmogelijk om hem te defusen.
Smokes gooien 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was het niet zo dat afterburner enkel video kon opnemen?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Misschien dat ik er er nog een HDD bij koop. Dan zet ik ze in RAID 0. Ik weet nog niet hoe dit gaat of wat het precies is, maar het schijnt sneller te zijn.

Kan je 2 verschillende schijven in RAID 0 zetten bijv de F3 1TB 32mb cache en een WD 500GB 16mb cache?

[ Voor 4% gewijzigd door ronalddus op 18-04-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, het moeten natuurlijk exact dezelfde schijven zijn. Verdiep je alsjeblieft in raid0 voordat je er mee gaat werken, er zitten wat haken en ogen aan.
Bovendien zal je meer hebben aan een SSD.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
snoos schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:04:
[...]

Zoals je ziet haal ik met 58 kills maar 2900 punten. Iets in dat plaatje geeft dus weer dat ik samen met TK heb samengewerkt om het potje te winnen :D .

@ Dapoleon
wij (spelers waar ik mee op Teamspeak zit) hebben nergens last van. Raar dat jij er alleen last van hebt op onze eigen server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ok, ja dat was ik wel van plan om me er in te gaan verdiepen.

Nog een (domme) vraag, echt geen idee of dit kan.
Kan je bc2 van een usb draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk kan dat, performance zal zeker bagger zijn maar het is prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de laadtijd is bagger dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:19:
Alleen de laadtijd is bagger dan.
ik denk zelf dat het baggergehalte wel meevalt eigenlijk. USB2.0 trekt toch een goede 25MB/s. Oké, een kwart van een moderne harde schijf, maar je zult dus last hebben van laadtijden die maximaal 4x zo lang duren. Er vanuitgaande dat de limiet ligt bij de ruwe sequentiele throughput van de hardeschijf of connectie.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

M2M schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:35:
[...]

... je zult dus last hebben van laadtijden die maximaal 4x zo lang duren...
Oftewel: Medic spelen, want bij herladen ben je de lul :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Dat is dan wel een must... ;) Maar dan ben je wel 20 seconden niet in combat als je toch moet herladen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
R0y. schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:50:
Na een tijd cod ben ik twee weken geleden ook maar is gaan kijken naar bc2 en ben blij dat ik het aangeschaft heb. Geweldige game.

Wel even wennen!

Is de lijst met mensen die spelen nog up to date?
Neen, hijs niet up to date heb ik het idee.

Gister tijdens het gamen was er opeens een stem van een andere speler, nu snap ik wel dat er een voice chat in de game zit, maar had het nog niet eerder gehad/gehoord. Is dit per server verschillend of dit aanstaat?

Werkte trouwens wel super, want hij gebruikte het niet voor spammen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Floks schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:54:
[...]

Gister tijdens het gamen was er opeens een stem van een andere speler, nu snap ik wel dat er een voice chat in de game zit, maar had het nog niet eerder gehad/gehoord. Is dit per server verschillend of dit aanstaat?

Werkte trouwens wel super, want hij gebruikte het niet voor spammen.
Werk zelf niet met mic, ivm woonkamer setup ;) Maar die voice vind ik ook altijd wel fijn. Tijd voor een lan-party in mijn geval dan..

@Loonens: heb het ook niet goed getest hoor, maar viel me gisteravond op. Zal eens kijken morgen of overmorgen...

[ Voor 9% gewijzigd door D-Day op 18-04-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:46:
[...]

Zoals je ziet haal ik met 58 kills maar 2900 punten. Iets in dat plaatje geeft dus weer dat ik samen met TK heb samengewerkt om het potje te winnen :D .
Dit was toch op harvest day? Dat was zeker goed teamwork :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Was even leuk gister, buiten dat mijn ipad me verbinding leeg trok :( Nu was dat snel opgelost, maar toen begonnen de freezes, helaas! Verder was het wel leuk dat een aantal mensen zei: PLEASE kill Flokz!!! wat een fijn gevoel geeft dat :P

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Vanmorgen even op hardcore gespeeld... Damn... Geen minimap met motion sensor... :( Dat was wel even minder, maar alsnog speelde het wel lekker :)

De laatste tijd echt helemaal verslaafd aan Rush games... Eerst was het andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb gister een gelockte Carl Gustav ontweken, how's that? Helaas maakte dat ding gewoon nog een rondje en toen had hij me alsnog, maar...damn, citrus is een (lucht)acrobaat, en de raketten zitten vol kattekwaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
citruspers schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:04:
Ik heb gister een gelockte Carl Gustav ontweken, how's that? Helaas maakte dat ding gewoon nog een rondje en toen had hij me alsnog, maar...damn, citrus is een (lucht)acrobaat, en de raketten zitten vol kattekwaad :+
Wel eens meegemaakt dat een raket 2 rondjes om een chopper heendraaide om vervolgens pas de chopper te raken, dan sta je ook wel raar te kijken hoor als je al je 2de raket wil afschieten en dan een vehicle destroyed te zien krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gisteren een tracer geplant op een Apache, en 'm direct daarna zonder lock uit de lucht gehaald met de M2.

Piloot was redelijk pissed, ze hadden net op Oasis de 2de basis opgeblazen en wilde 'm zolang mogelijk blijven gebruiken :P. Dat potje 6+ heli's uit de lucht gehaald, heerlijk gevoel geeft dat :D

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren m'n eerste gold dogtag. Waar het kan doe ik altijd even een ronde langs de sniperplekken en da's zeker om het potje wel een keer een knife kill. Soms als engineer met stille wapens en dan even koekeloeren door de CG (ook sinds kort, wat een koninklijke knalpijp is dat!) en een mooi afstandsschot met zo'n ding maken.

Ooit begonnen als assault, relatief lang gespeeld en toen over naar andere klassen. Soms lastig als engineer, want je kunt niet zoveel knallen. Maar met kleine aanpassingen kun je je goed staande houden.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hillie schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:12:
Soms lastig als engineer, want je kunt niet zoveel knallen.
G3 of M14, die schiet je niet zo snel leeg als die proppeschietertjes ... of shotgun met slugs.
SlinkingAnt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:28:
Dat potje 6+ heli's uit de lucht gehaald, heerlijk gevoel geeft dat
Mbv tracers ? Piloten nog nooit van smoke gehoord zeker ... Ik bleef gisteren tracers op heli's boven Valparaiso plakken, maar voordat ik kon switchen hadden ze 'm er alweer af ... pas toen er meer engineers kwamen, werd er sneller op die dingen gelocked en gingen ze neer.

[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 20-04-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De meeste inderdaad zonder tracers, een stuk of 2 door er 2 tracers vlak na elkaar op te schieten.
Er liepen meer engi's rond, aangezien de heli verreweg de meeste kills maakte aan onze kant.

Valparaiso is helemaal irritant als je heli gestolen is, en er een goede piloot in zit met smoke. Al diverse rondjes als aanvaller daardoor verloren. Zodra je 't open komt, wordt je meteen gemaaid van afstand.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Goner schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:59:
[...]
G3 of M14, die schiet je niet zo snel leeg als die proppeschietertjes ... of shotgun met slugs.

[...]

Mbv tracers ? Piloten nog nooit van smoke gehoord zeker ... Ik bleef gisteren tracers op heli's boven Valparaiso plakken, maar voordat ik kon switchen hadden ze 'm er alweer af ... pas toen er meer engineers kwamen, werd er sneller op die dingen gelocked en gingen ze neer.
Hey Goner :) Back on track, zo te horen? AT4 kan zonder tracers, wel moeilijk, maar des te groter de kick als het wel lukt ;)
Als het team geen antwoord heeft op een goede vijandelijke chopper, dan ben je weg inderdaad.

@ronalddus: volgens mij is dat ook de kracht van de AT4.. Raak=Dood, zolang je ze niet waarschuwt door dat vierkantje op de chopper te richten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door D-Day op 20-04-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Daarom is sinds een week of 2 de AT4 my weapon of choice.

Ik ben nog steeds aan het oefenen, het mooie is als je een apache raakt of de mi28 van de russen dat ze niet meer kunnen uitstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

ronalddus schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:11:
Daarom is sinds een week of 2 de AT4 my weapon of choice.

Ik ben nog steeds aan het oefenen, het mooie is als je een apache raakt of de mi28 van de russen dat ze niet meer kunnen uitstappen
Hahaha same here :)
Ben sinds een week ook flink aan het oefenen met AT4 en begin hem al aardig onder controle te krijgen.
Toch heb je vaak gasten die de rockets precies optijd weten te ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:26:
[...]

Hahaha same here :)
Ben sinds een week ook flink aan het oefenen met AT4 en begin hem al aardig onder controle te krijgen.
Toch heb je vaak gasten die de rockets precies optijd weten te ontwijken
Het ontwijken van die dingen zit 'm in het zien aankomen van een raket, en het maken van random bewegingen. Bovendien, hoe verder de heli, hoe gemakkelijker is het is om een raket te ontwijken aangezien het raketlanceerventje meer moeite heeft met het schatten van de afstand.

En maak dan bewegingen in alle richtingen. Vooruit, achteruit boven beneden links en rechts. Random doen en de kans is groter dattie mist.

Een competente gunner is trouwens ook een grote plus. Als gunner moet je niet random op kereltjes maaien, maar je targets een beetje zorgvuldig uitkiezen. Een dooie AT4 kerel kan zijn raket namelijk niet meer sturen :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Is het eigelijk makkelijker om met tracer darts te schieten op een heli en daar een rpg erachter aan
of gewoon oefenen met AT4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:00:
Is het eigelijk makkelijker om met tracer darts te schieten op een heli en daar een rpg erachter aan
ik neem standaard smoke mee, aangezien alt-fire in geen enkel voertuig nuttig is, dikkere explosies niet zo veel extra doet, extra armor nutteloos is, viewrange enkel handig als je van plan bent een potje in de UAV te blijven zitten en faster reload enkel nuttig is als je als gunner in een apache zit.

En dan moet je twee tracer darts achter elkaar plaatsen wil je er een raket achteraan kunnen sturen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
M2M schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:22:
[...]

ik neem standaard smoke mee, aangezien alt-fire in geen enkel voertuig nuttig is, dikkere explosies niet zo veel extra doet, extra armor nutteloos is, viewrange enkel handig als je van plan bent een potje in de UAV te blijven zitten en faster reload enkel nuttig is als je als gunner in een apache zit.

En dan moet je twee tracer darts achter elkaar plaatsen wil je er een raket achteraan kunnen sturen.
Pardon?

Een tank zonder alt-fire is 100% afhankelijk van zijn gunner. En laat dat nou net vaak het geval zijn dat een gunner moet fixen of dat je niet eens een gunner hebt. Ook in een chopper is het master. Zelfs zonder gunner. Als ik naar beneden duik en mijn raketten allemaal afvuur, vuur ik ook meteen de alt-fire raket af. Deze raket gaat dan vaak nog raak ook en is de tank in 1 run kapot 8)

Smoke neem ik alleen mee als ik 100% zeker weet dat ik in een chopper kom en andere mensen mogelijk tracers bij hebben. In een tank is het erg kansloos. Op bijna alle mappen kan je dekking zoeken van de locked RPG achter bomen, palen, huizen etc. Onnodig en dan is alt-fire vele malen beter imho.
Mon0lith schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:00:
AT4. Het heeft wat oefening nodig, maar als je het beheerst is het een geweldig wapen.

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-04-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:30:
[...]

Pardon?

Een tank zonder alt-fire is 100% afhankelijk van zijn gunner. En laat dat nou net vaak het geval zijn dat een gunner moet fixen of dat je niet eens een gunner hebt. Ook in een chopper is het master. Zelfs zonder gunner. Als ik naar beneden duik en mijn raketten allemaal afvuur, vuur ik ook meteen de alt-fire raket af. Deze raket gaat dan vaak nog raak ook en is de tank in 1 run kapot 8)

Smoke neem ik alleen mee als ik 100% zeker weet dat ik in een chopper kom en andere mensen mogelijk tracers bij hebben. In een tank is het erg kansloos. Op bijna alle mappen kan je dekking zoeken van de locked RPG achter bomen, palen, huizen etc. Onnodig en dan is alt-fire vele malen beter imho.
ik heb een verschrikkelijke hekel aan altfire. De tankshell doet voldoende damage om mensen in een keer neer te krijgen, en het extra pruttelgeweertje voegt nauwelijks iets toe aan damage. Bovendien kun je de smoke ook gebruiken voor cover, repairs of je tank naast een mcom te zetten, en de smoke te poppen voor cover. Nee, de alt-fire vind ik maar niks.

Misschien komt het ook wel omdat ik eigenlijk standaard hardcore speel. Dan maakt het niet uit of je een paar centimeter mist met je tankshell. En meestal speel ik niet in mijn uppie, en zitten er standaard mensen bij me in de tank die ook meeschieten. En dan niet in dezelfde richting als dat ik aan het kijken ben :)

edit: je kunt nog meer leuke dingen doen met een tank. Bijvoorbeeld in een huis zetten, dan ben je ook niet meer zo vatbaar voor mortarstrikes.

[ Voor 4% gewijzigd door M2M op 20-04-2011 12:40 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
M2M schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:36:
[...]

ik heb een verschrikkelijke hekel aan altfire. De tankshell doet voldoende damage om mensen in een keer neer te krijgen, en het extra pruttelgeweertje voegt nauwelijks iets toe aan damage. Bovendien kun je de smoke ook gebruiken voor cover, repairs of je tank naast een mcom te zetten, en de smoke te poppen voor cover. Nee, de alt-fire vind ik maar niks.

Misschien komt het ook wel omdat ik eigenlijk standaard hardcore speel. Dan maakt het niet uit of je een paar centimeter mist met je tankshell. En meestal speel ik niet in mijn uppie, en zitten er standaard mensen bij me in de tank die ook meeschieten. En dan niet in dezelfde richting als dat ik aan het kijken ben :)

edit: je kunt nog meer leuke dingen doen met een tank. Bijvoorbeeld in een huis zetten, dan ben je ook niet meer zo vatbaar voor mortarstrikes.
Ik vind het herladen veel te lang duren, zeker als je een vlag over moet nemen terwijl er 5 man infanterie om je heen loopt met C4 en de hele rattenplan.

Je kan de tank inderdaad in een huis zetten, maar ik heb al 2 keer gehad dat het huis instortte en dat de tank dan in één keer kapot is |:( . Goede kwaliteit hoor! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Is er eigenlijk bekent hoeveel armor je extra krijgt van die armor perk? bijvoorbeeld in een tank?
Want als hij weinig zin heeft is die alt fire misschien iets voor mij

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Van http://battlefield.wikia.com/wiki/Specializations

Reduces damage taken from all weapons by 25%. Useful with transport vehicles like Humvees and Black Hawks as they are weaker and can be normally taken out with one rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

StealthyPeanut schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:30:
AT4. Het heeft wat oefening nodig, maar als je het beheerst is het een geweldig wapen.
Absoluut.
De tracer + rpg/cg is veel te makkelijk te counteren ; beetje rook eroverheen en weg is-ie ... :(
Maar de AT4 heeft IMHO nogal een lange leercurve :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Iemand suggesties?

Bij mij lag het aan MSI Afterburner in combo met punkbuster kreeg ik tussen de 20 en 30 min een vastloper waarbij mijn geluid bleef loopen.
MSI afterburner geuninstalled en kan nu weer uren spelen zonder vastloper of wat dan ook.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
@Stamp is al opgelost in het BFBC2 problementopic

Tracer darts schieten is inderdaad ERG makkelijk, ik wissel vooral naarmate hoe de tegenstander reageert van spec als ik in een heli zit.
Schieten ze veel tracer darts -> Smoke, zo niet, alternate fire...Zo nice ;)

@Goner
Het schieten met de AT4 gaat me steeds beter af... Nu een weekje ofzo aan het oefenen, vooral blackhawks in rush maps lusten er wel pap van ;) Enige jammere is dat een AT4 net niet de blackhawk opblaast voor een mooie killbundle... Hij gaat alleen kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Rann schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:48:
@Stamp is al opgelost in het BFBC2 problementopic

Tracer darts schieten is inderdaad ERG makkelijk, ik wissel vooral naarmate hoe de tegenstander reageert van spec als ik in een heli zit.
Schieten ze veel tracer darts -> Smoke, zo niet, alternate fire...Zo nice ;)

@Goner
Het schieten met de AT4 gaat me steeds beter af... Nu een weekje ofzo aan het oefenen, vooral blackhawks in rush maps lusten er wel pap van ;) Enige jammere is dat een AT4 net niet de blackhawk opblaast voor een mooie killbundle... Hij gaat alleen kapot :(
Misschien lukt dat wel met de perk explosive damage? Ga morgen maar eens proberen, eerst ff portallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
DrDDay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:56:
[...]

Misschien lukt dat wel met de perk explosive damage? Ga morgen maar eens proberen, eerst ff portallen ;)
Nope, ook dat werkt niet :). Zelfs niet als de blackhawk al wat damage heeft. Alleen als de BH zijn "vehicle damage 30 punten" heeft gehad, dan is hij wel in 1 raket neer.

Hoewel het wel heeeel handig is om een HIND of Blackhawk neer te halen, zeker op Heavy Metal. Anders gaan ze met 2 of 3 man door naar A of C en ben je die vlag kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Goner schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:59:
Hehe, die heb ik nog niet, moet nog even flink doorknallen. Ben bijna rank 10 met voornamelijk assault/engineer spelen.

edit: Gisteren wel een vehicle destroyed met m'n engineer xm8 compact. Zo'n waterscootertje met kereltje erop kwam langszeilen. Even ratelen en doei. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hillie op 20-04-2011 19:47 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.