Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update werkt.....

Heb een andere kaart gehaald, een scandisk 2 gb sdhc
Update erop gezet en hij is nu aan het updaten...
Dus niet op en met alle SD werkt de update...
Ook al herkent het je sd op de my pad app....

Veel succes met update....
BT73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwb
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-04-2019
Ik ben ook van plan om de 7" inch versie te halen.
Kan iemand mij vertellen of deze goed genoeg is om te internetten, emailen en Angry Birds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-04-2020
kevinwb schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:23:
Kan iemand mij vertellen of deze goed genoeg is om te internetten, emailen en Angry Birds?
Ja, ja, en nog niet helemaal soepel (wordt aan gewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slowdive
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-07 00:06
Hoe vinden jullie de kijkhoek? Zie je veel verschil als je schuif op het scherm kijkt. Maakt de 7 of 10"dan verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
henkleerssen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:09:
Ik moest bij de router erboven op zitten wou de wifi werken.. maar nu werkt die overal.. :? strange.
Verder probeer ik quadrant een benchmark te draaien.. maar de benchmark wil niet draaien.. wel geeft die aan dan het een ARM926EJ-S Rev5 cpu is met bogomips: 349.79 . Dat is traag te noemen.
Maar ze geven een arm8 Core aan, ik neem aan dat ze het dan over een cortex hebben? Zoiezo claimen ze dat het ding flashsupport heeft en daarvoor heeft hij een armv7 core voor nodig? Kan iemand hier licht op werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Het is al erg vaak voorbij gekomen maar dan nog maar 1 keer. Er zit zeker GEEN Cortex A8 CPU in.
Er zit voor 99,9% zeker een ViA WM6850 CPU in en ja deze kan min of meer Flash aan.

Wel grappig hoe sommige mensen hier denken dat ze voor amper 100,00 een iPad gaan krijgen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

kevinwb schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:23:
internetten gaat nog net (niet te zware sites laden). Emailen werkt prima. Angry Birds...veel te traag.. niet leuk meer.
slowdive schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:30:
Hoe vinden jullie de kijkhoek? Zie je veel verschil als je schuif op het scherm kijkt. Maakt de 7 of 10"dan verschil?
Volgens mij maakt het niet zoveel qua kwaliteit beeldscherm. Kijkhoek is niet bijzonder te noemen. Vergeet niet dat 7" WEL multitouch (das ook een van de weinige pluspunten van het apparaat) heeft in vergelijking met de 10".

Je krijgt dat waar je voor betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:42:
Het is al erg vaak voorbij gekomen maar dan nog maar 1 keer. Er zit zeker GEEN Cortex A8 CPU in.
Er zit voor 99,9% zeker een ViA WM6850 CPU in en ja deze kan min of meer Flash aan.

Wel grappig hoe sommige mensen hier denken dat ze voor amper 100,00 een iPad gaan krijgen... :+
_/-\o_

Al is het toch vrij raar je niet weet wat je krijgt bij een product die je koopt :P, maar toch made in china he <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ze willen geen geld teruggegeven alleen tegoed bonnen (of ruilen)... maar volgens mij kan je gewoon geld terug vragen..weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
henkleerssen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:49:
Ze willen geen geld teruggegeven alleen tegoed bonnen (of ruilen)... maar volgens mij kan je gewoon geld terug vragen..weet iemand dat?
Geen idee, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkleerssen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:49:
Dit vond ik op het internet.

Er bestaat geen wettelijk recht op ruilen. Veel winkels hebben een eigen beleid (‘ruilen binnen dertig dagen op vertoon van uw kassabon'), maar dit is in feite een gunst van de winkelier. Een winkel is dus in het algemeen niet verplicht om een product van u terug te nemen als het product u niet bevalt.

Zie: http://www.judex.nl/recht...n-product-te-ruilen_-.htm

Ze zijn niet verplicht geld terug te geven.
Dat ze je bonnen etc aanbieden is zelfs een gunst, ze hoeven het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwb
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-04-2019
Nog niet helemaal soepel...
Bedoel je daarmee Angry Birds of ook het internetten?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024

Ze wekken wel de indruk dat deze er in zit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om een van de beste ARM11 cores (geen 8 dus). Dat betekent dus meteen dat deze geen flash ondersteunt. Op youtube zie ik dan ook voorbeelden hoe ze filmpjes met flash kunnen bekijken, allemaal via externe plug- ins.

Oftwel intertoys neemt het niet zo serieus met de specs.

En nee ik denk niet dat je voor 100E een ipad krijgt. Maar zoveel scheelt het niet. De core ondersteunt gewoon ARM11 SIMD, heeft een 300mhz DSP waardoor de gebruikerservaring echt niet zoveel hoeft te schelen met de IPAD. De prijs tussen een ARM A8 SOC en ARM11 SOC zal ook reuze meevallen, zoiezo lijkt het me een stuk goedkoper om voor arm A8 te ontwikkelen. Het verschil zal hem vooral zitten in kwaliteit van scherm, kwaliteit van multitouch en energie gebruik (proces waarop gebakken, ondersteunde power modes, kwaliteit batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
almar schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:59:

En nee ik denk niet dat je voor 100E een ipad krijgt. Maar zoveel scheelt het niet.
The killing joke :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 19:47
Ben zelf wel erg benieuwd naar de verschillen voor en na de firmware update. Heb even voor 3 minuten ermee gespeeld en ging nog aardig stotterend. Als de update niet veel veranderd laat ik deze aanbieding aan mij voorbij gaan.
Ter vergelijk mijn HTC-HD met Froyo hack werkt soepeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MP Freak schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:07:
Ben zelf wel erg benieuwd naar de verschillen voor en na de firmware update. Heb even voor 3 minuten ermee gespeeld en ging nog aardig stotterend. Als de update niet veel veranderd laat ik deze aanbieding aan mij voorbij gaan.
Ter vergelijk mijn HTC-HD met Froyo hack werkt soepeler
Mensen het is een 100euro aparaatje die volgens mij 50euro kost om te kopen en wss voor 20 euro in mekaar gezet gaat worden, tuurlijk is je HTC / Iphone en al die andere smartphones die een dubbele aan waarden hebben beter en sneller en de software meer uit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarre...kan 1 van de kopers geen korte review posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
Mektheb schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:10:
[...]

Mensen het is een 100euro aparaatje die volgens mij 50euro kost om te kopen en wss voor 20 euro in mekaar gezet gaat worden, tuurlijk is je HTC / Iphone en al die andere smartphones die een dubbele aan waarden hebben beter en sneller en de software meer uit gewerkt.
Helemaal mee eens echter ik verwacht zelfs voor een € 100,00 aparaatje dat ik in ieder geval kan internetten, mail & ebooks lezen, filmpje afspelen, meer hoeft niet. Maar als ik bij invoeren internet "lag" met typen ondervind en zoemen met 2 vingers (7" model) met horten en stoten gaat dan is dat iets wat zelfs bij een "el cheapo" fatsoenlijk zou moeten kunnen vind je niet ? :)
Ik hoef er echt geen games op te spelen maar mijn eisen zijn ook weer niet ZO hoog.
Dit lijken me echt dingen die met een update verhoplen zouden (kunnen) worden vandaar mijn vraag. Als dat zo is ben ik de eerste die naar in tertoys rent om er 1 te kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door MP Freak op 31-03-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Heb die 7 inch vanochtend ook gehaald met als doel lekker AngryBirds te kunnen spelen, helaas is dit niet of nauwelijks mogelijk vanwege het schokken. Ik ga hem morgen een sproberen terug te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MP Freak schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:28:
[...]

Helemaal mee eens echter ik verwacht zelfs voor een € 100,00 aparaatje dat ik in ieder geval kan internetten, mail & ebooks lezen, filmpje afspelen, meer hoeft niet. Maar als ik bij invoeren internet "lag" met typen ondervind en zoemen met 2 vingers (7" model) met horten en stoten gaat dan is dat iets wat zelfs bij een "el cheapo" fatsoenlijk zou moeten kunnen vind je niet ? :)
Ik hoef er echt geen games op te spelen maar mijn eisen zijn ook weer niet ZO hoog.
Eens, hij moet wel een beetje werken ;).

Maar goed ik zie al dat de firmware erg open is en misschien nu niet gelijk zelfs met update soepel loopt, maar de hardware is sterk genoeg dus ik ga het gewoon uitzingen en me update elke x als ik kan en denk het vanzelf goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:30:
Hallo allen,

Heb die 7 inch vanochtend ook gehaald met als doel lekker AngryBirds te kunnen spelen, helaas is dit niet of nauwelijks mogelijk vanwege het schokken. Ik ga hem morgen een sproberen terug te brengen..
Ik zou eerst die update een kans geven voordat je hem terug brengt !!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:39

Oh kan de ipad flash aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
  • Laatst online: 12-09 12:29
Ik zit te twijfelen tussen de Archos v2 en de Tablet van de intertoys.
Welke zouden jullie aanraden ik wil er alleen mee internetten en af en toe een spelletje zoals Angry Birds en Tiny wings mee spelen.

Ook heb ik gehoord dat je met de Archos v2 GEEN youtube filmpje kan kijken is dit bevestigd?
En wordt heit aan gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Nee maar gelukkig stappen steeds meer websites over op HTML5 en is Flash dus stervende.
En als je Flash echt zo mist op je iPad dan kan je de Skyfire browser installeren die ondersteund
middels een trucje wel Flash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:38:
[...]

Nee maar gelukkig stappen steeds meer websites over op HTML5 en is Flash dus stervende.
En als je Flash echt zo mist op je iPad dan kan je de Skyfire browser installeren die ondersteund
middels een trucje wel Flash :)
Volgens mij is de jouw bestelde Dropad A8 wel een mooie pad. Ik vermoed dat mensen de capaciteit van die pad verwachten bij de intertoys/BartSmit tablets.

Misschien toch een Dropad/Herotab bestellen...

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

basbroekhuis schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:35:
Ik zit te twijfelen tussen de Archos v2 en de Tablet van de intertoys.
Welke zouden jullie aanraden ik wil er alleen mee internetten en af en toe een spelletje zoals Angry Birds en Tiny wings mee spelen.

Ook heb ik gehoord dat je met de Archos v2 GEEN youtube filmpje kan kijken is dit bevestigd?
En wordt heit aan gewerkt?
angry birds gaat op de intertoys 10 inch wel lekker, nooit gespeeld maar is leuk om te doen moet ik zeggen.
en tja youtube, ik heb die van intertoys geupdate en me youtube doet het er ook niet op, ik kan hem wel opstarten dan moet je ergens mee akkoord gaan en wordt ik er weer uitgegooid.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
janvanduschoten schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Volgens mij is de jouw bestelde Dropad A8 wel een mooie pad. Ik vermoed dat mensen de capaciteit van die pad verwachten bij de intertoys/BartSmit tablets.

Misschien toch een Dropad/Herotab bestellen...
Dat vermoeden heb ik ook en daar zit dan wel 1 van de snelste Cortex A8 varianten in ;)
En die draait wel Youtube , Angry birds , Flash10.1 , Enz enz

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
Ik heb deze 7" redelijk soepel en speelbaar Angry Birds zien draaien. (Hiervoor moet je echter geen applicaties zoals YouTube nog op de achtergrond hebben draaien).

Ze werken aan een firmware die in de toekomst dit dus ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Dus de Archos v2 zou een slechte alternatief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Dat vermoeden heb ik ook en daar zit dan wel 1 van de snelste Cortex A8 varianten in ;)
En die draait wel Youtube , Angry birds , Flash10.1 , Enz enz
En die kan niet aan de ipad tippen? Wat bied de ipad dan nog extra? Als ik de filmpjes bekijk loopt het toch wel erg mooi, die Dropad A8 plus hij heeft HDMI, USB, enz. Lijkt me toch een ipad 3 concurrent.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- download eerst eens de update op de 7 voordat je angry birds gaat spelen!
- download opera mini op de market en internet loopt een stuk sneller (getest op de oude firmware!)
- op de 7 staan 2 markets!!!

voor het testen heb ik even bert visscher erop gezet (oude firmware) van 800 mb en deze is .avi werkt goed bij mij!!

conclusie: met een aantal apps als videospelers en opera mini op de nieuwste firmware loopt het naar mijn mening goed op de 7.... zeker voor 100 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:58

vectormatic

Warlock of the doorlock

basbroekhuis schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:49:
Dus de Archos v2 zou een slechte alternatief zijn?
De archos is duurder, en na met elk van beiden 2 minuten te hebben geklooid schat ik ze ruwweg gelijk in, tests met angry birds en zo heb ik niet gedaan.

Ik had ook de archos in het achterhoofd, maar de combinatie van lagere prijs + cleaner uiterlijk (vind de archos ronduit lelijk) heeft me toch doen besluiten een gokje te wagen bij de intertoys

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
janvanduschoten schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:51:
[...]

En die kan niet aan de ipad tippen? Wat bied de ipad dan nog extra? Als ik de filmpjes bekijk loopt het toch wel erg mooi, die Dropad A8 plus hij heeft HDMI, USB, enz. Lijkt me toch een ipad 3 concurrent.
Ik ben pro-Android & pro-Apple maar ik kan je nu al wel vertellen dat de DroPAD niet eens een concurrent is voor de eerste iPad ;) Je kan zeggen wat je wilt over Apple maar iOS 4.3.1 draait wel erg stabiel en zeer gebruikersvriendelijk. De DroPAD is voor mijn vrouw. En dan gaat haar Rocktab 8 GB weer de deur uit. Heb inmiddels sinds afgelopen September al 6 a 7 "budget" Android tablets versleten en ben uiteindelijk beland bij een iPad. Maar nu even genoeg over Apple 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Ik ben pro-Android & pro-Apple maar ik kan je nu al wel vertellen dat de DroPAD niet eens een concurrent is voor de eerste iPad ;) Je kan zeggen wat je wilt over Apple maar iOS 4.3.1 draait wel erg stabiel en zeer gebruikersvriendelijk. De DroPAD is voor mijn vrouw. En dan gaat haar Rocktab 8 GB weer de deur uit. Heb inmiddels sinds afgelopen September al 6 a 7 "budget" Android tablets versleten en ben uiteindelijk beland bij een iPad. Maar nu even genoeg over Apple 8)
maar dat Flash stervende is.. is dat wishful thinking nu je bent "overgestapt" naar een iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
henkleerssen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:18:
[...]

maar dat Flash stervende is.. is dat wishful thinking nu je bent "overgestapt" naar een iPad?
Nee, maar ik pruts nog toch steeds graag wat op "budget" Android tablets. Maar mijn huidige voorkeur voor onderweg en thuis op de bank gaat dus momenteel wel uit naar de iPad.
Android is wat opener om mee te stoeien en via "rooten" lekker te kunnen rommelen in b.v config files.

Er zijn ook hele mooie Android tablets zoals de PoV Mobii Tegra2 en de Toshiba Folio en Xoom en Galaxy Tab.
Verder komen er de aankomende 6 maanden erg mooie Android tablets uit...

[ Voor 15% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

henkleerssen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Ik heb zelf geen ipad (wel een ipod, maar daar browse ik tegenwoordig niet meer mee), maar op mijn HTC desire heb ik flash toch ook er af gepleurd. Veel websites zijn niet afhankelijk voor flash voor correct functioneren, en een tablet/smartphone is toch meer voor casual browsen bedoeld.

Flash ondersteuning is voor mij op een secundair device zoals een tablet/smartphone dan ook totaal irrelevant, op een PC kan het af en toe handig zijn, maar that's it

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Toon eigen initiatief als je post.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 31-03-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:03

Nakebod

Nope.

OMFG.. Wat is het supportforum slecht zeg.
Met Chrome 12 kan ik niet eens inloggen, hij zegt dat ik ingelogd ben maar dat ben ik niet.
In IE9 heb ik in 1 post een dubbelpost gemaakt, ook knap. Heb ik in een ander topic een dubbelpost gemaakt in 2 losse posts, en zit ik nu op mijn postlimiet voor vandaag. Like, WTF?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
Nakebod schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:34:
OMFG.. Wat is het supportforum slecht zeg.
Met Chrome 12 kan ik niet eens inloggen, hij zegt dat ik ingelogd ben maar dat ben ik niet.
In IE9 heb ik in 1 post een dubbelpost gemaakt, ook knap. Heb ik in een ander topic een dubbelpost gemaakt in 2 losse posts, en zit ik nu op mijn postlimiet voor vandaag. Like, WTF?
Het feit dat het Forum naar een ip adres wijst en niet naar een FQDN wijst al dat deze NL forum in no time uit de grond gestampt is. Waarschijnlijk 2 dagen voordat de Intertoys aanbieding van start ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Kijk... en nu wordt het pas echt leuk ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sa2LAuKEdUWx2cLJnyu3qIj5/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wonxjKQ0p39UwsdH96DCunQl/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gWOA3IFPMmDhFrAH6EysgAmS/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sFieTIJNEfEFcw8Kd8YTuS1p/thumb.png

root howto.
Zit wel een klein foutje in de howto, waar Now select “Settings” staat, moet eigenlijk Now select “Activities” staan. En onder Activities kies je wel Settings uit de lijst, en na veel scrollen kom je Development tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nakebod
Heb je al iets uit de update gehaald en deze opnieuw geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nee, daar begin ik nog niet direct mee :P
Maar ik ben er vrij zeker van dat iedere Flytouch 3 rom gaat werken, ook omdat dit ding zich identificeerd als flytouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn 7` uit de doos gehaald, touchscreen reageert niet.

Apparaat gaat nu ook niet meer aan.

Kan terug dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP Freak schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:32:
[...]

Ik zou eerst die update een kans geven voordat je hem terug brengt !!! O-)
Hoi, zou je denken? Kan je hem nu al updaten en zo ja waar? (inmiddels 20+ pagina's in dit topic, is anders zo lang zoeken :P). Heb A.B. geinstalleerd en je kan het spelen, maar het is wel erugggg traag allemaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:46:

Al eens volledig opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

FF aan de oplader hangen en de resetknop proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Hoi, zou je denken? Kan je hem nu al updaten en zo ja waar? (inmiddels 20+ pagina's in dit topic, is anders zo lang zoeken :P). Heb A.B. geinstalleerd en je kan het spelen, maar het is wel erugggg traag allemaal hoor.
heb je zoek functie's voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX, ga het nu proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha grappig rooten met mijn Favo Launcher :)... Zo meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 14:57
Heb de 7" hier voor me liggen, maar god wat is dat ding traag...

Lijkt wel één van me oude pda's. Zodra je de touch gebruikt gaat alles traag, zodra je loslaat gaat het soepel....

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BLACKfm schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:12:
Heb de 7" hier voor me liggen, maar god wat is dat ding traag...

Lijkt wel één van me oude pda's. Zodra je de touch gebruikt gaat alles traag, zodra je loslaat gaat het soepel....
Met update of zonder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
zonder, hangt nog aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R

Aangesloten op de oplader?

De aan/uit-knop van de 7" reageert na 4~5 seconden indrukken. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zijn er mensen die via de GMail app hun agenda en/of contactpersonen kunnen synchroniseren eigenlijk?
Had het al op het fview forum gemeld, want als ik een google account toevoeg, vrij normaal op een Android toestel :P kan ik alleen mail syncen, maar niet Calendar en Contacts, die opties zijn er gewoon niet.

Nu kan ik wel via de normale e-mail app een account toevoegen, deze kan dan via Exchange (m.google.com) synchroniseren, en dan werkt de agenda ook. Alleen wil ik dat eigenlijk niet. Ik wil gewoon de gmail app gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:14
Nee (tenzij via Skyfire), maar het draait vast ook voor geen kloot op zon trage tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Ik ga morgen dan toch maar eens de intertoys tablet halen i.p.v de archos v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
Vandaag nieuwe 10" firmware op SSB forum, morgen waarschijnlijk alweer nieuwe 7" en 10" firmware. Flash ondersteuning komt ook al snel, met geluk ook al morgen voor 10".

Dankzij feedback via de helpdesk, website en andere media ;) wordt er hard gewerkt aan het verbeteren van de tablets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
Nakebod schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:17:
Zijn er mensen die via de GMail app hun agenda en/of contactpersonen kunnen synchroniseren eigenlijk?
Had het al op het fview forum gemeld, want als ik een google account toevoeg, vrij normaal op een Android toestel :P kan ik alleen mail syncen, maar niet Calendar en Contacts, die opties zijn er gewoon niet.

Nu kan ik wel via de normale e-mail app een account toevoegen, deze kan dan via Exchange (m.google.com) synchroniseren, en dan werkt de agenda ook. Alleen wil ik dat eigenlijk niet. Ik wil gewoon de gmail app gebruiken.
7" of 10"?

Toevallig al gemeld aan de helpdesk misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nu was de firmware update van vandaag ook wel noodzakelijk gezien de Market niet eens werkte
Maar het zou leuk zijn als er in de toekomst ook firmware updates blijven komen natuurlijk, en niet na een week stilte :D

@ 1NS1D3R, als de helpdesk het forum leest: http://83.101.70.10/showthread.php?tid=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

1NS1D3R schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:21:
Dankzij feedback via de helpdesk, website en andere media ;) wordt er hard gewerkt aan het verbeteren van de tablets!
Hadden ze beter vooraf kunnen doen! Klinkt toch allemaal maar een beetje half-half wat ik hier allemaal lees vandaag.

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
Ik zie het al. De eigenlijke test kunnen we pas later vanavond of morgen verwachten na de eerste tweaker met zijn firmware update resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
Nakebod schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:24:
Nu was de firmware update van vandaag ook wel noodzakelijk gezien de Market niet eens werkte
Maar het zou leuk zijn als er in de toekomst ook firmware updates blijven komen natuurlijk, en niet na een week stilte :D

@ 1NS1D3R, als de helpdesk het forum leest: http://83.101.70.10/showthread.php?tid=30
Er is om 15:00u weer een nieuwe firmware voor de 10" geplaatst op de server ftp://mobilestore.be/10%20inch%20tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33

Had ik ook! Paar keer aan en uitzetten en dan werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

1NS1D3R schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:32:
[...]

Er is om 15:00u weer een nieuwe firmware voor de 10" geplaatst op de server ftp://mobilestore.be/10%20inch%20tablet/
Is dat zeker te weten een nieuwere? De filename is namelijk exact hetzelfde dan die ik gister heb gedownload, en precies even groot.
PS: Die link + login staat nog niet in het 10" forum, ondanks dat de oude FTP dat wel vermeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke...

- update geinstalleerd, ietsiepietsie sneller dan eerder
- Angry Birds nog steeds in slow motion helaas, denk dat dmv een update dit ook niet direct zal veranderen.., je kan bij het opstartscherm van het spel de achtergronden uitschakelen, dat geeft enige versnelling, maar nog steeds niet fijn om te spelen zo..

Misschien is er ergens een optie om de grafische instellingen van de tablet minder zwaar te maken, ik zal nog eens kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

1NS1D3R schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:32:
[...]

ik kan het niet bereiken ?
nuja morgen nieuwe kans met de nieuwe firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:39:
Oke...

- update geinstalleerd, ietsiepietsie sneller dan eerder
Heb jij de 7" of 10"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke..

Experimentje gedaan, via de market kan je het programma: [advanced task kille frovo] downloaden, alle programma's selecteren voor je bv. AB gaat spelen, werkt een stuk beter al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FingerPrint van het apparaat zorgt ervoor dat er veel in de market verborgen blijft (LauncherPro en Swiftkey BV).
Begrijpelijk, je kan niet jan en alleman zomaar van alles laten installeren.
De Firmware voor de 7" staat op gecompileerd op 8 maart volgens build.prop.
(zegt niks natuurlijk, men kan ook gewoon lui zijn dit te updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Is de 10'' beter als 7''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het goeie nieuws is dat het er naar uit ziet dat de Firmware update niet op handtekening gecontroleerd word en dus low level al een beetje aangepast kan worden, zonder al te ingewikkeld te compileren en zo.
Sommige van de meegeleverde apps kunnen al vanuit het apparaat zelf gedeïnstalleerd worden.

Over een minuutje weet ik zeker of ik mijn 7"inch gesloopt heb.

Nog een goede Tip LauncherPro Launcher via de officiële website downloaden, is al meteen soepelere homescreen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP Freak
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:25:

Over een minuutje weet ik zeker of ik mijn 7"inch gesloopt heb.
En ? Leeft tie nog ?? ;w

[ Voor 20% gewijzigd door MP Freak op 31-03-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

overigens is de FTP van het FView forum nu stukken sneller, 450 kb/s vergeleken met 4 kb/s voor megaupload..

Wat launcherpro betreft, persoonlijk zou ik eerder ADW (of AWD, whatever) pakken, op mn vodafone 845 blokeerde launcherpro nadat een tijd geen updates had gehad, ronduit slecht/vervelend dat een launcher na een tijdje zonder updates blokeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag ook de 10" gekocht bij intertoys. Helaas had deze een dode pixel dus heb ik die omgeruild.
Nu zit ik de hele middag al te rotzooien om via market een spelletje te downloaden, maar dat gaat niet.
Ik krijg telkens de melding: Helaas! De toepassing Google Services Framerwork (proces com.google.gapps) is onverwachts gestopt. Ook in het krijg ik in het menu bij market een melding met een driehoek met daarin een ! en de tekst: Netwerkcommunicatie volledige internettoegang.

Kan iemand mij hierbij helpen??

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdboogaard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-05 21:55
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:45:
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag ook de 10" gekocht bij intertoys. Helaas had deze een dode pixel dus heb ik die omgeruild.
Nu zit ik de hele middag al te rotzooien om via market een spelletje te downloaden, maar dat gaat niet.
Ik krijg telkens de melding: Helaas! De toepassing Google Services Framerwork (proces com.google.gapps) is onverwachts gestopt. Ook in het krijg ik in het menu bij market een melding met een driehoek met daarin een ! en de tekst: Netwerkcommunicatie volledige internettoegang.

Kan iemand mij hierbij helpen??

Martijn
Dit is een bekend probleem. Hiervoor moet je de firmware updaten: http://83.101.70.10/forumdisplay.php?fid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook de 10 inch gehaald, na de update is mijn youtube app spontaan verdwenen en als ik nu filmpjes wil kijken op bijvoorbeeld de site van youtube, zijn de kleuren grijs en blauw. Heeft iemand daar ook last van? En heeft iemand nog trouwens een apk van youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download youtube+vimeo.apk (effe google)
via market Astra file manager installeren
via astra de apk installeren
genieten van youtube en vimeo filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:25:

Nog een goede Tip LauncherPro Launcher via de officiële website downloaden, is al meteen soepelere homescreen.
LauncherPro jat ik gewoon uit de market hier?
Moest wel de columns en rows aanpassen onder de homescreen settings, heb nu 6 columns en 10 rows. Zonder die aanpassing kon ik geen enkele widget plaatsen omdat er zogenaamd geen ruimte was.

@ shogunlegend, heb je ook dat bijv hier op GoT de smileys blauw/groenig zijn? Heb ik namelijk wel, iig na de update, en ervoor heb ik het niet getest gehad.
En ik mis ook Youtube, en de apk die ik heb gevonden werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nakebod Heb jij de 10"? ik 7" daar staat alleen de Unlocker voor LP online.
We klooien verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:58:
[...]

LauncherPro jat ik gewoon uit de market hier?
Moest wel de columns en rows aanpassen onder de homescreen settings, heb nu 6 columns en 10 rows. Zonder die aanpassing kon ik geen enkele widget plaatsen omdat er zogenaamd geen ruimte was.

@ shogunlegend, heb je ook dat bijv hier op GoT de smileys blauw/groenig zijn? Heb ik namelijk wel, iig na de update, en ervoor heb ik het niet getest gehad.
En ik mis ook Youtube, en de apk die ik heb gevonden werkt niet :(
youtube-vimeo.apk installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

net de upgrade gedraaid, en wifi ontvangst is nog steeds om te huilen, nu heeft mn laptop op deze plek ook niet de meeste briliante ontvangst, maar de 7" kan hooguit 10 seconden een link vasthouden

overigens voelt ie wel iets snappier aan met de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Nou, de 7" is na de 'upgrade' nog net zo traag.

Of iedereen heeft de 10" of niemand lijkt er zich aan te storen (of ik ben gewoon verwend met systemen die SSD's in raid heeft)

- De 'appstore' heeft alleen maar bagger, en niks download (via bedraad netwerk, wireless niet geprobeerd)
- De kleuren van het scherm zijn ronduit slecht. Heeft die maar 64k kleuren ofzo?
- Youtube (standaard app) werkt -prima-. Maar als je goede kwaliteit filmpjes kijkt loopt het niet meer synchroom en is dus onkijkbaar.
- Trilfuntie is het zelfde als de 'pc-speaker'. Het maakt meer lawaai dan dat het trilt.
- Divx speeld voor geen meter. ~10fps, geluid loopt wel goed.
- Beeldverhouding is ruk, bij zijwaards kijken (over de lengte) lijkt het allemaal wat uitgerekt.

Ik hoop dat er wat firmware komt die hier wat aan kan doen, hou niet zo van 'goedkoop - duurkoop' zooi (en hij was toch van 200 naar 100.... marketing praatjes of niet).

[ Voor 14% gewijzigd door BLACKfm op 31-03-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Evil
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
is er al een rooted mod versie van deze ROM ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

root ja, rom, dunno.
Nakebod in "Tablet van Intertoys. Wat is het?"

Ik heb toch wel wat last van vage kleurtjes. Behoorlijk verschil, laten we maar zeggen :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qiW9vQXstXzJaziNo83usI3h/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vYO8oETbzmCVDxvgmkZkolsg/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mnxQUzmwD2pFjyTjJKDY05Tw/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VwAnSgovCZ0ZiPY2vaJliYhM/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rMpx15tcuUlzdIBmSZiaIOtU/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DQ4y1s8UTllfDp5Vb1VMrH4p/thumb.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Nakebod op 31-03-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik geloof er niets van dat dit ding vloeiend Flash kan afspelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Hoi, ik zit ook te overwegen de intertoys tablet te halen(7") als hebbedingetje dan, niets meer

Ik heb een paar weken een archos 101 gehad en daarmee waren dezelfde problemen in het begin.
Ding was niet vooruit te branden en had veel kuren.
Deze had een 1ghz processor, maar werkte maar op 800mhz.......(?)
Maar na een paar updates en tweaks ging hij steeds fijner werken, tot ik een ipad kreeg.......
Niet te vergelijken.....de ipad kan je nou eenmaal veel minder mee, maar wat hij doet, doet hij 10x beter!

maar goed, de intertoys.......

Wifi:
Wifi nu slecht?
Zo ook de beruchte epads zenith 180 dingen, die hadden ook geen fatsoenlijke wifi.
Een fw update deed dat verhelpen op den duur. Dus ook voor de intertoys tablet zal dit best goedkomen.
Apps:
Alle android devices kunnen de gehele market erop hebben, alleen soms moet je ff googlen en beetje knutsellen ;)
Batterijduur:
3uur is wel erg weinig, maar wat wil je voor dat geld ;)
Scherm:
Als ik die screens zo zie van de vorige poster, dan maak ik me wel een beetje zorgen, rare kleuren wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Hopelijk laad dit ding ook op @ 5v/1a (autolader).

Kan ik er op zijn minst nog een mediaspeler voor in de auto van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

net launcherpro er op gezet, en die is stukken soepeler dan de default launcher, de wifi lijkt raar genoeg ietsje beter te worden (kan ook placebo effect zijn trouwens)

de market (de android market, andere is er al afgemikt) vertoont wel raar gedrag trouwens, normaal hoort ie bij naar beneden scrollen nieuwe apps binnen te halen en de lijst te verlengen, maar dat gebeurt dus niet.

Met standaard instellingen is angry birds niet echt speelbaar (3-5 fps), maar als je achtergrond rendering uitzet is het al beter te doen, zodra je dan daadwerkelijk iets raakt met je bird vertraagt het wat (physics berekenen etc.), maar je kan vrij vloeiend mikken/schieten, dus opzich is het best speelbaar zo

@Blackfm, de normale lader is 9v 1,5a, dus ik denk dat 5v niet echt een succes gaat worden

[ Voor 30% gewijzigd door vectormatic op 31-03-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Evil
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
http://techknow.freeforum...s-nl-android-2-2-f85.html

Hier zou een rooted zijn maar is nog in test. Even afwachten dus :)

@Vectormatic, je kan in Angry Birds geluid en dynamic scenery uitschakelen, dan is het goed te doen!!!

[ Voor 25% gewijzigd door R.Evil op 31-03-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij weer ingepakt, gaat morgen terug. Ik weet dat je niet veel voor 99 euro kan verwachten, maar het ding functioneert gewoon te slecht om er basic dingen op te doen. Scrollen gaat vrijwel niet, je klikt direct iets aan wat je niet wilt. Hij is enorm traag (probeer eens je status scherm naar beneden te trekken..) Bij mij werkt de touchscreen voortdurend niet.
Hier kan ik dus niks mee. Ik gebruik mijn HTC Desire wel weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internet op de 7 draait veel beter met opera mini!!

heb expres de firmware nog niet gedownload aangezien er in de komende dagen veel meer updates gaan uitkomen...
tevens stop ik veel applicaties bij taskmanager en dan running waardoor hij veel soepeler speeld..
.avi files heeft de mijne geen last van... speeld perfect..
youtube met 480p bijvoorbeeld shakira met loca speeld perfect....geen haperingen niks..
wifi werkt gelijk perfect en ontvangst is optimaal...
market werkt perfect...

1 ding wat ik niet snap? na een paar keer opladen en intensief gebruik heb ik t idee dat die nu soepeler loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al de hele avond bezig om de 10" versie te upgraden. Maar nadat ik de aan/uit knop 10 sec ingedrukt heb gehouden, start hij normaal op. En zonder deze update werkt market dus niet. Het is een mooie tablet voor deze prijs, maar ik snap niet dat ze hem zo kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zirou
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-09-2020
Als de update op de 10 inch niet start dan zal deze de MicroSD niet herkennen voor update, de OS ziet deze waarschijnlijk wel.

Op de & inch werkt bijvoorbeeld mijn MicroSD van 512MB wel voor het updaten maar op de 10 inch niet, moet ik volgens mij een Sandisk hebben. Die heb ik vandaag besteld....

Op mijn 10 inch werkt Wifi niet, hoop na de update wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:17:
Ik ben al de hele avond bezig om de 10" versie te upgraden. Maar nadat ik de aan/uit knop 10 sec ingedrukt heb gehouden, start hij normaal op. En zonder deze update werkt market dus niet. Het is een mooie tablet voor deze prijs, maar ik snap niet dat ze hem zo kunnen verkopen.
hebben meer mensen last van, heeft meestal met het kaartje te maken.
kan je een ander kaartje proberen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het slim om mijn 7 " te upgraden? aangezien er nog vele andere versies uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

tja, je hebt niks te verliezen bij een upgrade, behalve dan dat je dus weer terug naar fabrieksinstellingen gaat kwa software/homescreen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee :-) Hoe zetten jullie de software op je tablet? ik heb namelijk geen standaard cardreadertje dat hem kan lezen helaas, is het mogelijk via je android telefoon en dan met usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

wat ik heb gedaan, software downloaden op mn laptop, op een usb sticky uitpakken, en vervolgens stickie via de dongle aan de tablet gehangen, en alles naar het SD-kaartje kopieren, vervolgens de zooi rebooten en presto, nieuwe firmware

(leuk man, een tablet die tenminste gewoon usb sticks leest)

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste