Dankjewel! Goede tip!
Verwijderd
10" tablet gekocht.
Wat behoort er onderin de doos te zitten? Heb het idee dat er wat ontbreekt; rechter vakje is nl. leeg.
Bij mij zit erin: adapter, oorspeakers en handleiding.
Tevens hulp gevraagd ... Heb deze tablet voor de verjaardag van mijn dochter gekocht en ben zelf niet zo bekend met dit soort apparaten. Weet zelfs niet precies wat firmware, uploadingen etc is... Tja, vrouwen he!
Kan iemand mij in simpele taal uitleggen wat ik straks precies moet doen???
O ja, heb nog een bonnetje gekregen van Intertoys om over een paar weken een SD-kaartje (?) op te halen.
Nb.: ik hoop alleen maar dat je hiermee een beetje kan internetten en you-tube filmpjes kunt bekijken, want daar is die eigenlijk voor bedoeld.
Is het geluid trouwens een beetje in orde? Mijn dochter kijkt namelijk via onze computer vaak naar muziekclips ...
Iemand misschien al ervaring mee?
Alvast bedankt voor de hulp.
Wat behoort er onderin de doos te zitten? Heb het idee dat er wat ontbreekt; rechter vakje is nl. leeg.
Tevens hulp gevraagd ... Heb deze tablet voor de verjaardag van mijn dochter gekocht en ben zelf niet zo bekend met dit soort apparaten. Weet zelfs niet precies wat firmware, uploadingen etc is... Tja, vrouwen he!
O ja, heb nog een bonnetje gekregen van Intertoys om over een paar weken een SD-kaartje (?) op te halen.
Nb.: ik hoop alleen maar dat je hiermee een beetje kan internetten en you-tube filmpjes kunt bekijken, want daar is die eigenlijk voor bedoeld.
Is het geluid trouwens een beetje in orde? Mijn dochter kijkt namelijk via onze computer vaak naar muziekclips ...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 21:53 ]
Verwijderd
Ik denk dat de ethernet/usb aansluiting mist, het apparaatje waarmee je gemakkelijk een usb-muis/stick/toetsenbord kunt aansluiten of een internet kabel. Ik zou teruggaan en vragen of die nog geleverd kan worden.
Nee, alleen de 7" heeft dat aparte apparaatje, de 10" heeft gewoon een normale usb aansluiting in de tablet zelf, ethernet ook volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:52:
Ik denk dat de ethernet/usb aansluiting mist, het apparaatje waarmee je gemakkelijk een usb-muis/stick/toetsenbord kunt aansluiten of een internet kabel. Ik zou teruggaan en vragen of die nog geleverd kan worden.
Qua tips, tja, er is een hele berg nuttige software die je kan instaleren, en ook een firmware update is best handig, maar simpeler dan op het Fview forum is het niet echt uit te leggen, update downloaden, uitpakken op een SD-kaartje en dan de tablet opnieuw opstarten
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Verwijderd
Zat die er bij jou dan wel in?Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:52:
Volgens de specificaties zou dit erin moeten zitten:
Inhoud
• MID 10” Tablet PC1002i (met ingebouwde 3500mAh accu)
• AC-adapter
• Stereo oortelefoon (3,5mm jack)
• Handleiding (Nederlands- en Engelstalig)
• Styluspen
Raar ...
Verwijderd
Bij mijn 10" zat een lader en oordopjes. Het bonnetje is inderdaad voor een gratis sd-kaartje, die kun je vanaf 16 april bij intertoys afhalen op vertoon van dat bonnetje. Geluid vind ik wel goed en hij speelt soepel HD filmpjes van Youtube.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:48:
10" tablet gekocht.
Mijn schoonmoeder heeft vandaag de 7" gekocht, die had inderdaad een aparte usb/ethernet aansluiting. Bij de 10" is dit geintegreerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 22:02 ]
Verwijderd
Als ik het dus goed begrijp, zat er bij jou ook geen styluspen bij, die er volgens de specificatie wel zou moeten zitten. Of zie ik misschien iets over het hoofd?Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:59:
[...]
Bij mijn 10" zat een lader en oordopjes. Het bonnetje is inderdaad voor een gratis sd-kaartje, die kun je vanaf 16 april bij intertoys afhalen op vertoon van dat bonnetje. Geluid vind ik wel goed en hij speelt soepel HD filmpjes van Youtube.
Heb jij de 10"-versie? Wat heb je precies gedaan om die op gang te krijgen ... gaat dit al zonder het SD-kaartje, of moet je hier echt dit kaartje voor hebben?
Verwijderd
Oké inderdaad, ik heb maar de 7 "dus mijn excuus!
Mijn sd kaartje heeft helemaal geen root directory?
Iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen?
root directory is de hoofdmap, oftewel, bestanden niet in een submap zetten.
@ Claudi: De stylus zit in de tablet zelf, in de linker bovenhoek.
Verder zit er niet bijzonder veel bij, oordopjes, lader, korte handleiding en 2 losse papiertjes, en uiteraard het tablet zelf.
@ Claudi: De stylus zit in de tablet zelf, in de linker bovenhoek.
Verder zit er niet bijzonder veel bij, oordopjes, lader, korte handleiding en 2 losse papiertjes, en uiteraard het tablet zelf.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Root = bron..bij de basis dus.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:04:
Oké inderdaad, ik heb maar de 7 "dus mijn excuus!
De root van je C-schijf is bijvoorbeeld 'C:\'.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
De stylespen zit in je tabled. Als je de tabled voor je hebt, dan zit je pen links aan de bovenkant.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:03:
[...]
Als ik het dus goed begrijp, zat er bij jou ook geen styluspen bij, die er volgens de specificatie wel zou moeten zitten. Of zie ik misschien iets over het hoofd?
Heb jij de 10"-versie? Wat heb je precies gedaan om die op gang te krijgen ... gaat dit al zonder het SD-kaartje, of moet je hier echt dit kaartje voor hebben?
Ik heb wel een ander probleem en dat is dat ik de upgrade niet voor elkaar krijg. Ik ben nu maar uit frustatie het sd-kaartje van mijn telefoon aan het legen. Dit omdat het sd-kaarjte wat ik heb niet goeed herkend wordt voor en update.
Die kleurenbug maakt me wel aan het lachen 

Moest gelijk denken aan de Blue Man Group
YouTube: Blue Man Group - Drumbone (Last Call Vegas)
Of Eiffel 65.
YouTube: Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Original Video with subtitles)

Moest gelijk denken aan de Blue Man Group
YouTube: Blue Man Group - Drumbone (Last Call Vegas)
Of Eiffel 65.
YouTube: Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Original Video with subtitles)
Nou gelukkig nog een Sandisk van 2GB gevonden en de update op de 10 inch start meteen.
Voor en na de update werkt Wifi helaas niet.
Wifi inschakelen gaat goed maar als hij netwerken gaat scannen krijg ik de melding "kan niet scannen naar netwerk" en staat wifi weer uit. Iemand anders dit ook gehad?
Voor en na de update werkt Wifi helaas niet.
Wifi inschakelen gaat goed maar als hij netwerken gaat scannen krijg ik de melding "kan niet scannen naar netwerk" en staat wifi weer uit. Iemand anders dit ook gehad?
Verwijderd
Hij zegt ;please remove installation media ! wat moet ik nu doen? Sd kaartje eruit halen?
@ zirou: Schakelaar wel op On staan?
@ marnixvv93: SD kaart eruit, en de update bestanden verwijderen van de SD kaart. Daarna kan je de SD kaart weer terugstoppen.
@ marnixvv93: SD kaart eruit, en de update bestanden verwijderen van de SD kaart. Daarna kan je de SD kaart weer terugstoppen.
Dan SD kaart eruit, opstarten, SD kaart erin, en via My Tab verwijderen.
Aaaaaaaaaaaahhhhh Nakebod!!!!!!!!!!!!!!!! Goeie opmerking 
Had ik vandaag uitgezet toen de update niet wou starten.... Thx
Had ik vandaag uitgezet toen de update niet wou starten.... Thx
Verwijderd
10" tablet gekocht: slecht bereik wifi, moet binnen 2 meter blijven anders gooit die me eraf.
heb hem geupdate : nog steeds hetzelfde
iemand enig idee wat dat kan zijn
mijn telefoon en al mijn andere computers doen het prima ook op 10 meter afstand of 2 verdiepingen hoger
heb hem geupdate : nog steeds hetzelfde
iemand enig idee wat dat kan zijn
mijn telefoon en al mijn andere computers doen het prima ook op 10 meter afstand of 2 verdiepingen hoger
Verwijderd
Wij hebben vandaag de 10" gekocht.
Erg leuk ding (na het installeren van de update)! Als je problemen ondervindt, kun je ook ook op het forum van F-view kijken via www.ssb-repair.com Hier staan de meest voorkomende problemen en oplossingen.
We zijn nu druk bezig met het installeren van alle Apps die we ook op de samsung galaxy s hebben. Het wordt dus een latertje, vanavond.
Heeft iemand via de market al de youtube app gevonden?
Erg leuk ding (na het installeren van de update)! Als je problemen ondervindt, kun je ook ook op het forum van F-view kijken via www.ssb-repair.com Hier staan de meest voorkomende problemen en oplossingen.
We zijn nu druk bezig met het installeren van alle Apps die we ook op de samsung galaxy s hebben. Het wordt dus een latertje, vanavond.
Ik heb zojuist me 7" voor het eerst aangedaan en de snelheid valt alles mee zonder de update.
Youtube en alles werkt simpel en snel ook de laad tijden van progjes en de functie's die er standaard op zitten gaan snel open, het toetsenbord functie werkt ook prima.
Ga toch de update doen om te kijken hoe het dan is, verder heb ik nog geen apps of markt gebruikt.
Maar tot nu toe 100euro vrij content mee als cadeautje van me vrouwtje
Youtube en alles werkt simpel en snel ook de laad tijden van progjes en de functie's die er standaard op zitten gaan snel open, het toetsenbord functie werkt ook prima.
Ga toch de update doen om te kijken hoe het dan is, verder heb ik nog geen apps of markt gebruikt.
Maar tot nu toe 100euro vrij content mee als cadeautje van me vrouwtje
Helaas staan er verschillende apps niet op de market waaronder youtube. Hopelijk gaat dit verbeteren en zit de app er weer standaard bij in de volgende FW update. Er zijn inmiddels wel al verschillende klachten gemeld... ook op het forum van fview. Hopelijk doen de ontwikkelaars hier iets mee.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:56:
Verwijderd
Ik heb vandaag de "7" tablet bij intertoys gekocht. Ben voor de prijs opzich redelijk tevreden alleen heb ik een probleem met de ingang van de SD kaart. De SD kaart zou je erin moeten stoppen en dan een soort van klik horen. Die klik hoor ik dus al niet. Als het kaartje erin zit zou ik er op moeten duwen en dan moet hij er uitkomen. Alleen hij komt niet eruit. Mijn moeder heeft zelf een E-reader waar hij op dezelfde manier verwijderd moet worden. Ik merkte al meteen dat het kaartje er niet soepel inging. De enige manier om hem eruit te krijgen is met een pincet knoeien. Meer mensen die er last van hebben? Anders moet ik morgen terug naar intertoys
Verwijderd
7" : Via de geinstaleerde market zijn niet alle apps zichtbaar bijv geen angry birds. Twijfel of dit de Google android market is.
Wie weet hoe ik de google android market kan installeren?
En youtube videos draaien niet, moet ik iets anders bij installeren?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 23:20 ]
Youtube filmpjes werken bij mij oud of the box by de 7"Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:19:
7" : Via de geinstaleerde market zijn niet alle apps zichtbaar bijv geen angry birds. Twijfel of dit de Google android market is.

Verwijderd
Dus niet meer NA de updateMektheb schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:22:
[...]
Youtube filmpjes werken bij mij oud of the box by de 7"![]()
Heb net btw een app gedownload die Ahome heet ofzo, en in eens is me hele interface anders en staat de android google market er ook op Oo
gelijk een iphone achtige interface erop ook,
opera mini gedownload en werkt prima, nog geen firmware update gedaan btw
[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 31-03-2011 23:33 ]
Verwijderd
Heb je een link?Mektheb schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:29:
Heb net btw een app gedownload die Ahome heet ofzo, en in eens is me hele interface anders en staat de android google market er ook op Oo
Gisteren heb ik de Fview 10 inch gekocht nadat ik eerst getwijfeld had voor de 7 inch vanwege de prijs, echter zag ik dat die 7 inch toch wel een aantal dingen mist waaronder een hdmi aansluiting en een zwakkere accu. In hoeverre de accu bij die 10 inch langer mee gaat heb ik verder nog niet kunnen ontdekken, maar in elk geval al meer dan een uurtje of 2 waarbij nu de indicator op ongeveer meer dan 3 kwart staat.
Het updaten ging verder goed echter was het wel even zoekplaatje waar die updates staan want in het boekje staat nergens een link, en dus ben ik toen maar eventjes gaan googlen waarna ik vrij snel bij dat Fview forum terrecht kwam. Meteen gisteren dan een 16 GB sd kaartje gekocht omdat ik zoiets had dat dat 2 GB kaartje mij toch al te klein leek wat je dan bij Intertoys gratis erbij krijgt, en vervolgens toen de updates geunzipped in op het sdkaartje gezet.
De update zelf ging prima en ook volgens de handleiding vanaf het forum van Fview echter nadat ie zich vanzelf dan uitzette werd het scherm zwart en bleef ie trillen waarna ik maar een reset gedaan heb waarna dat probleem verholpen was. Wat ik in elk geval in de sysinfo kon zien is ie geupdate maar bleef dat wel even vreemd vinden echter op het forum stond al dat dit een bekend probleem was en bij sommige tablets wel eens gebeurde.
Enfin toen dus eens gaan kijken naar de apps waarbij zoals al bekend Youtube mist en nu werkelijk nergens in de markets de Youtube app te downloaden valt, maar ik bedacht mij toen dat in mijn HTC G1 een werkende Youtube app zit. Die HTC staat een custom rom op waarvan ik nog een zip file op de pc had staan met Google apps en toen eens in de zipfile geneust en zag ik de apk van Youtube erbij staan die wonderwel prima werkt op de tablet. Enfin verder toen nog via google wel dan Googlemaps apk gevonden en die er ook maar eens bij gezet en die werkt ook wel naar behoren, echter als thuislocatie zou ik ergens in China wonen vreemdgenoeg.
Nu ja en toen dan eens foto's gaan bekijken met de grappige blauwe kleurtjes die oranje moeten zijn en ik best wel eigenlijk irritant vind, dus nu maar hopen dat ze snel een nieuwe update plaatsen waarbij dat probleem opgelost is. Al met al dan een redelijk tablet waarbij ik vooral naar de prijs kijk en je gewoon niet al te veel mag en kan verwachten ervan, en dat laatste is ergens ook wel het geval want het is geen snelheidsmonster. Dus dat ik nu zeg van het is de aankoop van het jaar zet ik wel vele vraagtekens bij en wacht ik eens even een nieuwe update af, en anders gaat ie retour naar Intertoys.
Het updaten ging verder goed echter was het wel even zoekplaatje waar die updates staan want in het boekje staat nergens een link, en dus ben ik toen maar eventjes gaan googlen waarna ik vrij snel bij dat Fview forum terrecht kwam. Meteen gisteren dan een 16 GB sd kaartje gekocht omdat ik zoiets had dat dat 2 GB kaartje mij toch al te klein leek wat je dan bij Intertoys gratis erbij krijgt, en vervolgens toen de updates geunzipped in op het sdkaartje gezet.
De update zelf ging prima en ook volgens de handleiding vanaf het forum van Fview echter nadat ie zich vanzelf dan uitzette werd het scherm zwart en bleef ie trillen waarna ik maar een reset gedaan heb waarna dat probleem verholpen was. Wat ik in elk geval in de sysinfo kon zien is ie geupdate maar bleef dat wel even vreemd vinden echter op het forum stond al dat dit een bekend probleem was en bij sommige tablets wel eens gebeurde.
Enfin toen dus eens gaan kijken naar de apps waarbij zoals al bekend Youtube mist en nu werkelijk nergens in de markets de Youtube app te downloaden valt, maar ik bedacht mij toen dat in mijn HTC G1 een werkende Youtube app zit. Die HTC staat een custom rom op waarvan ik nog een zip file op de pc had staan met Google apps en toen eens in de zipfile geneust en zag ik de apk van Youtube erbij staan die wonderwel prima werkt op de tablet. Enfin verder toen nog via google wel dan Googlemaps apk gevonden en die er ook maar eens bij gezet en die werkt ook wel naar behoren, echter als thuislocatie zou ik ergens in China wonen vreemdgenoeg.
Nu ja en toen dan eens foto's gaan bekijken met de grappige blauwe kleurtjes die oranje moeten zijn en ik best wel eigenlijk irritant vind, dus nu maar hopen dat ze snel een nieuwe update plaatsen waarbij dat probleem opgelost is. Al met al dan een redelijk tablet waarbij ik vooral naar de prijs kijk en je gewoon niet al te veel mag en kan verwachten ervan, en dat laatste is ergens ook wel het geval want het is geen snelheidsmonster. Dus dat ik nu zeg van het is de aankoop van het jaar zet ik wel vele vraagtekens bij en wacht ik eens even een nieuwe update af, en anders gaat ie retour naar Intertoys.
Ik las op het Fview forum dat voor het probleem met de missende youtube app waarschijnlijk vandaag al een oplossing komt. De rare kleuren is ook bekend bij fview en zijn ze ook mee aan de slag.
Ik verwacht zelf dat er binnenkort wel weer een nieuwe firmware update eraan komt aangezien er diverse problemen zijn met de huidige firmware (welke ook erkend zijn door fview).
Ik verwacht zelf dat er binnenkort wel weer een nieuwe firmware update eraan komt aangezien er diverse problemen zijn met de huidige firmware (welke ook erkend zijn door fview).
Verwijderd
@ daya
in het menu van de 7 staan 2 markets.... als k me niet vergis 1 met een wit icoontje en 1 met een groen icoontje...
even goed kijken dus...
in het menu van de 7 staan 2 markets.... als k me niet vergis 1 met een wit icoontje en 1 met een groen icoontje...
even goed kijken dus...
Gelukkig komt er vanmiddag op het Fview forum een nieuwe alles oplossende Android2.2 Froyo ROM uit
@Willow
voor beide tablets? nice, na een paar uurtjes rondklooien gisteravond ben ik al best tevreden over het ding, maar als met een update het wifi bereik wordt verbeterd, en de performance een klein beetje extra krijgt, ben ik al zeer tevreden.
Wat dat betreft kan ik niet anders zeggen dan alle hulde voor Fview, 99 euro betalen voor een tablet en dan ook nog support mensen die actief nieuwe firmware maken om gemelde issues op te lossen. Naar wat ik hoor mag je dit bij de verschillende china-tabs en sommige archos modellen toch niet verwachten
voor beide tablets? nice, na een paar uurtjes rondklooien gisteravond ben ik al best tevreden over het ding, maar als met een update het wifi bereik wordt verbeterd, en de performance een klein beetje extra krijgt, ben ik al zeer tevreden.
Wat dat betreft kan ik niet anders zeggen dan alle hulde voor Fview, 99 euro betalen voor een tablet en dan ook nog support mensen die actief nieuwe firmware maken om gemelde issues op te lossen. Naar wat ik hoor mag je dit bij de verschillende china-tabs en sommige archos modellen toch niet verwachten
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Hopen dat ze dat met enige regelmaat blijven doen
Android 2.3.3 anyone? 
Kijk, nu moeten ze wel, genoeg dingen die voor de firmware update niet goed werkte, en weer andere na de update niet meer. Dus ze moeten wel updaten, anders gaan ze bijna allemaal retour. Daar zit niemand op te wachten.
Ik vermoed dat er zomaar enkele tienduizenden tablets in deze actie worden verkocht, als ik de drukte zo bekijk van de lokale Intertoys gistermorgen direct rond de openingstijd. Dus tja, dan wil je ze niet allemaal retour hebben
En ik weet zeker dat er nu al veel mensen teruggaan omdat het niet doet wat het moet doen, en een firmware update, hoe makkelijk het ook is, zie ik veel consument niet zo snel doen.
Het is wel afwachten of de komende firmware update(s) de grootste problemen oplossen.
Kijk, nu moeten ze wel, genoeg dingen die voor de firmware update niet goed werkte, en weer andere na de update niet meer. Dus ze moeten wel updaten, anders gaan ze bijna allemaal retour. Daar zit niemand op te wachten.
Ik vermoed dat er zomaar enkele tienduizenden tablets in deze actie worden verkocht, als ik de drukte zo bekijk van de lokale Intertoys gistermorgen direct rond de openingstijd. Dus tja, dan wil je ze niet allemaal retour hebben
En ik weet zeker dat er nu al veel mensen teruggaan omdat het niet doet wat het moet doen, en een firmware update, hoe makkelijk het ook is, zie ik veel consument niet zo snel doen.
Het is wel afwachten of de komende firmware update(s) de grootste problemen oplossen.
Verwijderd
Gisteren ook die 7" versie gekocht.
Update eroverheen gezet.
En eens aan de slag gegaan.
Het valt me op dat er nog veel aan moet gebeuren.
Kan iemand checken of hij nieuwe contacten kan opvoeren?
Als ik via contacts een contact aanmaak en bewaar dan blijft hij zeggen: No contact to display.
Angry Birds geinstalleerd, speelbaar: Nee.
Maar goed, had ook niet anders verwacht.
En het valt me op dat de WiFi na de update ook niet helemaal lekker werkt.
Die App store geeft constant aan dat hij geen internet heeft.
Terwijl ik via de browser rustig een pagina kan openen.
Nog vreemder is als je een nieuwe event wilt aanmaken in je calendar dat hij aangeeft, bij mij althans, you have no calenders. Moet je hiervoor echt WiFi connectie hebben met Google Calendar ?
Kan hij niet overweg met het lokaal aanmaken van calendar entries en deze daarna met WiFi access naar Google synced ?
Ook het plaatsen van App icoontjes in mappen is af en toe een drama.
Meestal gaat het goed, maar soms wil hij die folders niet open klappen.
Ben benieuwd wanneer de volgende update uit komt.
Om eerlijk te zijn was deze tablet nog niet echt klaar om op de markt te komen...
Maar voor 99 euro moet je ook geen al te hoge verwachtingen hebben....
Update eroverheen gezet.
En eens aan de slag gegaan.
Het valt me op dat er nog veel aan moet gebeuren.
Kan iemand checken of hij nieuwe contacten kan opvoeren?
Als ik via contacts een contact aanmaak en bewaar dan blijft hij zeggen: No contact to display.
Angry Birds geinstalleerd, speelbaar: Nee.
Maar goed, had ook niet anders verwacht.
En het valt me op dat de WiFi na de update ook niet helemaal lekker werkt.
Die App store geeft constant aan dat hij geen internet heeft.
Terwijl ik via de browser rustig een pagina kan openen.
Nog vreemder is als je een nieuwe event wilt aanmaken in je calendar dat hij aangeeft, bij mij althans, you have no calenders. Moet je hiervoor echt WiFi connectie hebben met Google Calendar ?
Kan hij niet overweg met het lokaal aanmaken van calendar entries en deze daarna met WiFi access naar Google synced ?
Ook het plaatsen van App icoontjes in mappen is af en toe een drama.
Meestal gaat het goed, maar soms wil hij die folders niet open klappen.
Ben benieuwd wanneer de volgende update uit komt.
Om eerlijk te zijn was deze tablet nog niet echt klaar om op de markt te komen...
Maar voor 99 euro moet je ook geen al te hoge verwachtingen hebben....
Nou op de 7 inch doet Angry Bird het nu iets beter, dit na het uitschakelen van de achtergrond.
Eerst ging alles in Slow motion maar nu is het beter.
De meest standaard apps op dit toestel geven problemen bij mij.
Alle apps die ik daarna via de Market heb gedownload doen het wel (Task Manager, Opera mini, GMail,...)
heb youtube nog niet aan de praat maar dat wordt iets voor in het weekend.
Internet op de 10 inch werkt een stuk minder dan op de 7 inch. Het downloaden van Apps duurt erg lang op de 10 terwijl dit op de 7 inch redelijk goed gaat.
Task manager is wel belangrijk, ik merk dat veel apps actief zijn op de achtergrond, merk je natuurlijk gelijk in de performance van het toestel.
Eerst ging alles in Slow motion maar nu is het beter.
De meest standaard apps op dit toestel geven problemen bij mij.
Alle apps die ik daarna via de Market heb gedownload doen het wel (Task Manager, Opera mini, GMail,...)
heb youtube nog niet aan de praat maar dat wordt iets voor in het weekend.
Internet op de 10 inch werkt een stuk minder dan op de 7 inch. Het downloaden van Apps duurt erg lang op de 10 terwijl dit op de 7 inch redelijk goed gaat.
Task manager is wel belangrijk, ik merk dat veel apps actief zijn op de achtergrond, merk je natuurlijk gelijk in de performance van het toestel.
Is het niet een geheel nieuw topic waard met in de TS alle links en ditjes en datjes ? 
( ik ben vreselijk slecht in een topic starten )
( ik ben vreselijk slecht in een topic starten )
Verwijderd
Al paar keer opgenoemd...Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:19:
Youtube-vimeo.apk op google zoeken downloaden en installeren....
dan heb je perfect beeld.....
heb afgelopen avond even met de 7" gespeeld.
Zonder update is hij echt te traag. Net na het starten is het nog snel, maar dat gaat rap achteruit.
Na de update is het een stuk sneller, wel een WIFI probleem gehad, maar even WIFI uit en aan en het werkte weer. De youtube app werkt ook super, geluid en beeld liep niet altijd goed. Maar dat ligt volgens mij aan de uitzending.
Sinds de update lijkt hij ook een stuk beter te reageren wanneer je op het scherm drukt.
Het scherm is niet van de beste kwaliteit, maar voor 100 euro is het te doen.
Gelukkig is er goed ondersteuning en laten we hopen dat het ook zo blijft
Verder viel mij op dat je nu WEL screenshots kan maken op Android, geweldig.
Alleen vraag ik me af hoe ik deze screenshots kan delen/versturen etc.
Nog 1 minpuntje gaat over de Agenda, hij wil een Exchange ?? account aanmaken... maar ik wil syncen met google
Zonder update is hij echt te traag. Net na het starten is het nog snel, maar dat gaat rap achteruit.
Na de update is het een stuk sneller, wel een WIFI probleem gehad, maar even WIFI uit en aan en het werkte weer. De youtube app werkt ook super, geluid en beeld liep niet altijd goed. Maar dat ligt volgens mij aan de uitzending.
Sinds de update lijkt hij ook een stuk beter te reageren wanneer je op het scherm drukt.
Het scherm is niet van de beste kwaliteit, maar voor 100 euro is het te doen.
Gelukkig is er goed ondersteuning en laten we hopen dat het ook zo blijft
Verder viel mij op dat je nu WEL screenshots kan maken op Android, geweldig.
Alleen vraag ik me af hoe ik deze screenshots kan delen/versturen etc.
Nog 1 minpuntje gaat over de Agenda, hij wil een Exchange ?? account aanmaken... maar ik wil syncen met google
Verwijderd
Bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:51:
[...]
Al paar keer opgenoemd...
Youtube-vimeo.apk op google zoeken downloaden en installeren....
dan heb je perfect beeld.....
apk gevonden
Hmm.. als ik dit zo allemaal lees dan laat ik deze tablets aan me voorbij gaan en spaar ik door voor iets fatsoenlijks....
Sja Tweaker of niet wij houden van prutsenjpg97 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:06:
Hmm.. als ik dit zo allemaal lees dan laat ik deze tablets aan me voorbij gaan en spaar ik door voor iets fatsoenlijks....
Kaartje waarschijnlijk wat verder doordrukken voor de klik, met de hand gaat dat was lastig, ik heb zelf een pen gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:08:
Ik heb vandaag de "7" tablet bij intertoys gekocht. Ben voor de prijs opzich redelijk tevreden alleen heb ik een probleem met de ingang van de SD kaart. De SD kaart zou je erin moeten stoppen en dan een soort van klik horen. Die klik hoor ik dus al niet. Als het kaartje erin zit zou ik er op moeten duwen en dan moet hij er uitkomen. Alleen hij komt niet eruit. Mijn moeder heeft zelf een E-reader waar hij op dezelfde manier verwijderd moet worden. Ik merkte al meteen dat het kaartje er niet soepel inging. De enige manier om hem eruit te krijgen is met een pincet knoeien. Meer mensen die er last van hebben? Anders moet ik morgen terug naar intertoys
Ik hou van prutsen
Maar het moet uiteindelijk wel iets opleveren
Doet het voor me gevoel ook wel, een 7" youtube machine op de wc !jpg97 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:24:
[...]
Ik hou van prutsen
Maar het moet uiteindelijk wel iets opleveren
Hehe, dat idee gaat niet meer uit je hoofd heh?Mektheb schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:25:
[...]
Doet het voor me gevoel ook wel, een 7" youtube machine op de wc !
Ga zo meteen in m'n pauze er ook maar even eentje halen. En gelijk een 4gb kaartje erbij denkik.
Zit alleen nog te twijfelen of die beschermhoes en/of dat toetsenbord het waard zijn...
Want a cookie?!
Eigenlijk niet nee, dat komt eigenlijk omdat het samen met de badkamer het enige plekje in huis is waar niet iets staat met een schermRenquin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:29:
[...]
Hehe, dat idee gaat niet meer uit je hoofd heh?
Ga zo meteen in m'n pauze er ook maar even eentje halen. En gelijk een 4gb kaartje erbij denkik.
Zit alleen nog te twijfelen of die beschermhoes en/of dat toetsenbord het waard zijn...
TV / Laptop etc.
( ik repareer laptops die afgeschreven zijn zoals DV9000's en DV5000's XPS laptops etc )
Dus bijna overall staan laptops en computers in huis.
Hehehe, dan is het idd nog wel iets leuks ja.Mektheb schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:35:
[...]
Eigenlijk niet nee, dat komt eigenlijk omdat het samen met de badkamer het enige plekje in huis is waar niet iets staat met een scherm
TV / Laptop etc.
( ik repareer laptops die afgeschreven zijn zoals DV9000's en DV5000's XPS laptops etc )
Dus bijna overall staan laptops en computers in huis.
Ik hoop alleen voor je dat je W-LAN het goed gaat doen op het toilet (en datie niet kapot gaat van chemische dampen
Want a cookie?!
Over dat hoesje gesproken, heeft iemand eigenlijk die gezien/genomen? Met of zonder toetsenbord.
Is het wat?
Hier hadden ze die niet binnen, dus kon niet kijken. Zit nog te twijfelen of ik er wel of geen hoesje bij wil nemen.
Is het wat?
Hier hadden ze die niet binnen, dus kon niet kijken. Zit nog te twijfelen of ik er wel of geen hoesje bij wil nemen.
Zal straks gelijk even kijken of ze hem hier wel hebben liggen, dan hoor je het van meNakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:43:
Over dat hoesje gesproken, heeft iemand eigenlijk die gezien/genomen? Met of zonder toetsenbord.
Is het wat?
Want a cookie?!
Ik heb hem nog niet gezien, maar had al een paar weken geleden toen ik wist hij in de aanbieding ging komen een hoesje besteld via ebay voor een 7"Nakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:43:
Is het wat?
Die moet ik als het goed is morgen binnen krijgen, ik ben alleen nog op zoek naar een soort dock / of iets met een zuignap in die richting.
Beide vindt je wel op dealextreme(.com) voor een paar euro.Mektheb schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:46:
[...]
Ik heb hem nog niet gezien, maar had al een paar weken geleden toen ik wist hij in de aanbieding ging komen een hoesje besteld via ebay voor een 7"
Die moet ik als het goed is morgen binnen krijgen, ik ben alleen nog op zoek naar een soort dock / of iets met een zuignap in die richting.
wat me aan de reacties opvalt is dat een enkeling al een SD kaartje erbij heeft gekregen en dat daar zelfs nog verschil in zit (2 GB vs 8 GB). Volgens de bon kan ik pas na 16 april ofzo een kaartje halen
Volgens het officiële forum is het kaartje, voor de 7" iig, een 256mb kaartje waar enkel nieuwe firmware op zal staan. Dit is idd pas vanaf de 16e op te halen.
Zie hier:
http://83.101.70.10/showthread.php?tid=26
Waarom dit tot de 16e moet wachten, ik denk omdat ze druk bezig zijn de firmware zo goed mogelijk te maken...
Zie hier:
Waarom dit tot de 16e moet wachten, ik denk omdat ze druk bezig zijn de firmware zo goed mogelijk te maken...
Want a cookie?!
Ik heb hem via het net besteld, en toen kreeg ik niks van een bon ofzo erbij.DarkY schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:03:
wat me aan de reacties opvalt is dat een enkeling al een SD kaartje erbij heeft gekregen en dat daar zelfs nog verschil in zit (2 GB vs 8 GB). Volgens de bon kan ik pas na 16 april ofzo een kaartje halen
Maar heb nog een batterij aan die kaartjes ( 20 ofzo ) dus ik heb er geen nodig.
Dat hoesje hadden ze gister hier in utrecht wel, en op zich vind ik het een aardig idee, ware het niet dat voor de 7" je dus de breakout-dongle nodig hebt om het usb toetsenbord aan te sluiten. Bij de 10 inch heb je enkel een usb touwtje wat onderin de tablet prikt, bij de 7" is het geen gezicht.
Bij de 10" zou ik het hoesje best overwegen, je hebt toch een net mapje inclusief toetsenbord, voor een soort van pseudo laptop setup als je dat zou willen, bij de 7" verpest de dongle het nogal.
WBT het SD kaartje, ik heb ook een bonnetje voor 16 april, ik ga het wel zien, ik heb nu een 2gb kaartje er in zitten wat ook werkt voor de firmware upgrades (kwam uit een oudere smartphone), dus tenzij ik bij de intertoys een 8GB kaartje krijg hou ik het hier bij, of koop ik misschien te zijner tijd een 16 GB kaartje
Bij de 10" zou ik het hoesje best overwegen, je hebt toch een net mapje inclusief toetsenbord, voor een soort van pseudo laptop setup als je dat zou willen, bij de 7" verpest de dongle het nogal.
WBT het SD kaartje, ik heb ook een bonnetje voor 16 april, ik ga het wel zien, ik heb nu een 2gb kaartje er in zitten wat ook werkt voor de firmware upgrades (kwam uit een oudere smartphone), dus tenzij ik bij de intertoys een 8GB kaartje krijg hou ik het hier bij, of koop ik misschien te zijner tijd een 16 GB kaartje
ah ok duidelijk. ThanksRenquin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:06:
Volgens het officiële forum is het kaartje, voor de 7" iig, een 256mb kaartje waar enkel nieuwe firmware op zal staan. Dit is idd pas vanaf de 16e op te halen.
Zie hier:
TMon: tot en met morgen
Voor 100 euro, hoog tweak gehalte en een acceptabel apparaat voor interneten en potentie voor een mooie htpc afstandsbediening begin ik ook wel een beetje geïnteresseerd te raken. Ik volg dit topic iig op de voet. Iemand een idee hoe lang de actie nog duurt?
Tot en met morgen als ik mij niet vergis
My favorite programming language is solder.
Officieel t/m morgen, maar het is een duidelijke "zolang de voorraad strekt" actie.TMon schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:39:
Voor 100 euro, hoog tweak gehalte en een acceptabel apparaat voor interneten en potentie voor een mooie htpc afstandsbediening begin ik ook wel een beetje geïnteresseerd te raken. Ik volg dit topic iig op de voet. Iemand een idee hoe lang de actie nog duurt?
Op de site van Intertoys istie namelijk al uitverkocht
Want a cookie?!
Ach als je het risico wil nemen kan je hem voor 60euro uit shenzen laten komen, alleen garantie afhandelingen kunnen nogal lastig zijn
Nou, voor die 40 euro extra haal ik hem wel gewoon om de hoek hoor.
Het meeste kan je veel goedkoper uit het buitenland halen, maar garantie afwikkeling wordt dan een hel.
't Is maar net hoeveel waarde je aan geld, dan wel garantie hangt.
Het meeste kan je veel goedkoper uit het buitenland halen, maar garantie afwikkeling wordt dan een hel.
't Is maar net hoeveel waarde je aan geld, dan wel garantie hangt.
Want a cookie?!
toen ik de 10" haalde in nieuwerkerk stonden er 2 dames voor me die het ook niet wisten van het geheugen kaartje.
Ik vertelde het ze en hun vroegen er dus gelijk naar bij de verkoper.
Die zij ja die krijgt u erbij, en gaf ze alle 2 een kaartje en mij ook.
die waren 8GB en de dames voor mij hadden alle 2 een 7" gekocht.
Ik denk dat ie wel een foutje zal hebben gemaakt
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
heel vreemd
hier hebben ze er nog niet een verkocht alleen de hoesjes met keyboards van de 10 inches zijn allemaal op :S:S
hier hebben ze er nog niet een verkocht alleen de hoesjes met keyboards van de 10 inches zijn allemaal op :S:S
Verwijderd
Waar is hier, als ik het vragen mag ?raceduck schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:45:
heel vreemd
Heb ook interesse
Niet bij jou in de buurt ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:47:
[...]
Waar is hier, als ik het vragen mag ?![]()
Heb ook interesse
Trouwens ze weten er bij intertoys niets van als je maar een vraag stel.d
Vroeg om de android tablet.. kreeg ik terug wat is android wat is een tablet :lol
[ Voor 27% gewijzigd door raceduck op 01-04-2011 12:49 ]
Bij mij hadden ze er zelfs eentje uitgepakt zodat zij, en klanten, er mee konden spelen voor het aankopen ^_^raceduck schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:49:
Vroeg om de android tablet.. kreeg ik terug wat is android wat is een tablet :lol
Zie hierboven, helaas wisten ze er hier wel e.e.a. van... Kan dus de 16e een 256mb kaartje ophalenchucky666 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:43:
toen ik de 10" haalde in nieuwerkerk stonden er 2 dames voor me die het ook niet wisten van het geheugen kaartje.
Heb maar gelijk een kaartje van 4gb gekocht dus bij de Dynabyte aan de overkant.
Helaas waren alle hoesjes en toetsenborden voor de 7" al verkocht, dus die heb ik niet meer gezien
Ben hem nu aan het opladen, dus maar ff afwachten hoe/wat ^_^
Want a cookie?!
Het 7 inch hoesje is stukken minder geslaag, je hebt dan de usb dongle nodig om je toetsenbord aan te sluiten, dus heb je continue dat lelijke grijze ding er aan hangenHelaas waren alle hoesjes en toetsenborden voor de 7" al verkocht, dus die heb ik niet meer gezien
Ben hem nu aan het opladen, dus maar ff afwachten hoe/wat ^_^
Dat ding moet je sowieso erin hebben hangen om USB te kunnen gebruiken hoor. Ik kan op de 7" iig geen USB aansluiting vindenvectormatic schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:43:
[...]
Het 7 inch hoesje is stukken minder geslaag, je hebt dan de usb dongle nodig om je toetsenbord aan te sluiten, dus heb je continue dat lelijke grijze ding er aan hangen

Want a cookie?!
Dat is mensen over één kam scheren, en een belachelijke drogreden. Er zijn ook medewerkers die er wél wat van afwetenraceduck schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:49:
[...]
Niet bij jou in de buurt ;-)
Is het al iemand gelukt om een 720p filmpje af te spelen erop?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Drie personeelsleden alle drie weten ze er niets van zijn dat dan 3 kammenUchiha1911 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:59:
[...]
Dat is mensen over één kam scheren, en een belachelijke drogreden. Er zijn ook medewerkers die er wél wat van afweten

Het is een beetje een lok-actie volgens mij, gisteravond in Hilversum even langs gegaan, en ze waren al op. (De 7") Op de eerste dag van een actie die drie dagen moet duren .... Kon er wel een bestellen voor de actieprijs, maar die zou dan pas 23 april komen. Ik heb vriendelijk bedankt, de meneer zei "tot ziens", en ik zei "denk van niet". DáááágRenquin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:46:
[...]
Officieel t/m morgen, maar het is een duidelijke "zolang de voorraad strekt" actie.
Op de site van Intertoys istie namelijk al uitverkocht

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Ik ben ook heel tevreden over de 10"
Heb Opera mini geinstalleeerd........ surfen gaat heel goed ermee
Skyfire erop geinstalleerd.... elke youtube film wordt via skyfire omgezet en soepel afgespeeld...
Youtube-Vimeo.apk geinstalleerd....... overige youtube films of Vimeo films te bekijken
Facebook app geinstalleerd.....lekker soepel werkende app...
Radio app geinstalleerd............ lekker radio luisterenvia externe boxen...
Spelletjes geinstalleerd ( Angry Birds, Tetris, Jewels )..... Allen werken perfect....
Mobile Voip geinstalleerd ... kan nu ook ermee bellen.....
Wat wil ik meer van zo'n ding van 200 euro....
Heb Opera mini geinstalleeerd........ surfen gaat heel goed ermee
Skyfire erop geinstalleerd.... elke youtube film wordt via skyfire omgezet en soepel afgespeeld...
Youtube-Vimeo.apk geinstalleerd....... overige youtube films of Vimeo films te bekijken
Facebook app geinstalleerd.....lekker soepel werkende app...
Radio app geinstalleerd............ lekker radio luisterenvia externe boxen...
Spelletjes geinstalleerd ( Angry Birds, Tetris, Jewels )..... Allen werken perfect....
Mobile Voip geinstalleerd ... kan nu ook ermee bellen.....
Wat wil ik meer van zo'n ding van 200 euro....
*weg* hier is dit topic niet voor bedoeld.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 01-04-2011 15:40 ]
Verwijderd
Gisteren de tablet 10" gekocht en vandaag de hoes erbij gekocht! Was vandaag schijnbaar binnengekomen bij Intertoys. Heb hem even uitgepakt en zag er keurig uit! Nette stevige hoes en goed toetsenbord; de hoes heeft aan de achterkant ook een klipje zodat je het scherm rechtop kan zetten! Heb je dus een soort van minilaptop.Nakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:43:
Is het wat?
Wil er wel even bij vermelden, dat ik nog niets heb uitgeprobeerd, omdat ik zelf niet precies weet hoe en wat.
Gr. Claudia
APK's verspreiden wordt niet gewaardeerd. Dit valt onder warez.
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 01-04-2011 15:39 ]
Warez voor iets wat normaal te verkrijgen is? Moet niet veel gekker worden hier.
@ Claudi: Zou je er foto's van kunnen maken, ben wel benieuwd nu
Verwijderd
Sorry ... heb ik iets verkeerds vermeld?Nakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:39:
[mbr]APK's verspreiden wordt niet gewaardeerd. Dit valt onder warez.[/]
Nee, de reactie van de persoon onder je is aangepast.
Ik zit nog steeds te twijfelen of het wel nut heeft voor mij.. heb al een android telefoon en anders m'n pc. Weet nog niet waar ik de tablet dan voor zou kunnen gebruiken
Verwijderd
heb er zojuist foto's van gemaakt; moet nu nog alleen zien uit te vogelen hoe ik dit op de pc krijg.Nakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:42:
Warez voor iets wat normaal te verkrijgen is? Moet niet veel gekker worden hier.
Ga mijn best doen!
Verwijderd
Heb de foto's gemaakt, en staan op een schijf op mijn laptop. Hoe krijg ik ze hierop????Nakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:42:
via een website uploaden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:53:
[...]
Heb de foto's gemaakt, en staan op een schijf op mijn laptop. Hoe krijg ik ze hierop????
imageshack.us of 1 van de andere 1000e
Verwijderd
Nakebod schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:42:

rofl
[ Voor 99% gewijzigd door twinqore op 01-04-2011 16:05 ]
Verwijderd
Ik weet niet zo goed hoe ik de foto's op deze site krijg! Het waren 3 foto's in elk geval ....Vrouwen, he?!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 16:11 ]
Verwijderd
Toch bedankt Claudia voor het posten van de foto.... je hebt tenminste de moeite gedaan om ons wat te laten zien... Het is je ook nog gelukt dus wat,... vrouwen...;)Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:10:
[...]
Ik weet niet zo goed hoe ik de foto's op deze site krijg! Het waren 3 foto's in elk geval ....Vrouwen, he?!
Ziet er wel geinig uit, ben alleen bang dat ik de prijs iets te hoog ga vinden, al heb ik geen idee wat ze er voor vragen. 20 euro ofzo?
Prima prijsje, zoiets kost het ook van ebay
Zie net dat ze nu wel op de Intertoys site staan.
Voor de 10" zelfs 40 euro
En 15 euro voor een siliconen hoesje. Dat wordt even shoppen naar een standaard sleeve op dealextreme en concurenten, eurotje of 5 moet lukken
Voor de 10" zelfs 40 euro

Verwijderd
Valt me op dat het schermpje van de 7 wel heel weinig kleuren laat zien, en het schermpje ook nog flink ghosting heeft vooral bij witte achtergrond zie je nog grijzig wat er net op het scherm stond.
Gradients zijn duidelijk geen gradients en schaduwtjes zijn behoorlijk lelijk.
Is dat alleen bij mij zo?
de kleuren zijn zeker niet zo goed als mn htc desire, maar specifiek ghosting of zo heb ik geen last vanVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:32:
Valt me op dat het schermpje van de 7 wel heel weinig kleuren laat zien, en het schermpje ook nog flink ghosting heeft vooral bij witte achtergrond zie je nog grijzig wat er net op het scherm stond.