Kijk diep in je hart... want dit is uiteraard puur ontkennen.
Waar zeg ik dat iOs the end of it all is?
Waar zeg ik dat iOs geen vervelende beperkingen heb?
Sterker nog, waar zeg ik dat ik liever iOs wil dan Android?
Moet ik elke post herhalen dat ik meer geinteresseerd ben in Android voordat ik kritiek durf te leveren?
Is het zo erg om toe te geven dat de iPad2 een volwassener product is? Elke reviewer inclusief Anand heeft ongelijk?
Wat is het probleem? Waarom mogen we niet hoge verwachtingen hebben van HC tablets? Waarom mag je een Ford met een Opel vergelijken, maar een Android device niet met een iOs device?
Alles is uit zijn verband te rukken naar mijn mening. Beide SOC's/OS'sen/Tablets, etc. hebben hun voor, EN nadelen. Ik hoef persoonlijk geen ipad vanwege de beperkingen welke de asus transformer voor mij niet heeft. Maar dat is een keuze.
Ik trek helemaal niks uit zijn verband. Sterker nog, als je mijn post leest zeg ik ook dat iOs het voor mij juist niet is. wat ik wel durf is de nadelen naast de voordelen te zetten... en de 800 pond gorilla aan te wijzen.
Ik waardoor het toetsenbord dock met batterij, het touchpad, de usb poorten en het SD slot voor bijvoorbeeld de stick van mijn camera er zo in te kunnen duwen en foto's bekijken op een briljant scherm. Dat gaat je met de ipad niet lukken, of alleen met een extra accessoire.
1+2. Mooi, maar nog niet geleverd, dus de kwaliteit is nog onbekend. Zullen we wachten op de reviews?
3. Tsja, extra storage... ik vind het gezien het feit dat je een extra stofzuigend poortje hebt geen enorm voordeel.
Als er devices aan kunnen worden gehangen is het wel een enorm voordeel.
4. Dat kan op de iPad ook (ja, het kost wat extra en dat zuigt)
De Transformer is een fantastisch concept. Misschien ook een fantastisch product, maar dan moeten er wel wat dingen gebeuren; Patches! En nee, gezien de ervaringen met de telefoonwereld is dat helemaal geen uitgemaakte zaak.
Wat wel een feit is dat ipad/apple de markt heeft, er meer goed door ontwikkelde app's voor heeft en het geheel gelikt en af is. Iets waar google hard mee bezig is, maar zeker nog niet op hetzelfde nivo staat. Maar dat is ook niet nodig, kijk naar de hoeveelheid iphones en android telefoons......
Je kan niet helemaal 1 op 1 de tablet markt en de telefoon markt gaan vergelijken.
Niet voor niets dat developers liever voor iOs ontwikkelen omdat die mensen bereidwillig zijn voor apps te dokken. Android gebruikers hebben dat minder (logisch, er is fantastisch gratis spul te krijgen). Apps zijn voor een tab veel belangrijker dan voor een phone. Tenzij surfen primair je ding is (en dat is het voor mij en velen).
In dat geval is HC zelfs een betere keus.
Bovendien zijn er nu minder Phone-Carriers die het product gaan pushen. En tot slot, de voorsprongvan de iPad is vele male groter dan die van de sterk gefragmenteerde telefoon markt.
Ik geloof wel in Android op de Tablet, alleen nu nog niet... is dat zo erg???
Maar goed, dat gaat de tijd uitwijzen. Zoals met samsung. Leuke mensen hoor, maar hun tablet heeft naar mijn mening minder kans dan de asus transformer. Too little, too late. Maar ook dat, time will tell.
Mag ik zo vrij zijn dit een
krankzinnige opmerking te noemen?
1. Asus is een dwerg tov Samsung. Cash, verkoopkanalen, markt penetratie. Het is gewoon geen vergelijking
2. Carrier support zal de penetratie enorm versnellen.
Dat Samsung zuigt met support gaat hier niets aan af doen. Asus heeft gewoon niet de productie capaciteit om tegen Samsung op te kunnen.
En tinman, nee, je bent zeker niet de enige. Echt feiten tegenover elkaar of nuttige zaken, helemaal prima. Maar dit overtuigende gedrag, nee dank je.

Mag ik ook even gapen? Waarom mag je deze devices niet vergelijken?
En hoezo overtuigend? Ik zeg niet dat ik iOs wil, ik noem de voordelen van HC tablets. Ik ben alleen de enige die hier ook de nadelen durft te noemen. En die verzin ik niet! Die haal ik van Modaco's gebruikerservaringen, die haal ik van Anandtech en Techradar. Dit zijn reviewers die net als ik in HC geloven. Het is alleen nog niet op het niveau dat we als consument verwachten.
Let op. Android op de telefoon is veel
volwassener dan HC.
En hou er ook rekening mee dat ik reageer op juichende posts als:
iPad killer
Ideaal voor studenten
Het lijkt me dat het best ok is om dat soort luchtfietserij te verwerpen... of is het hier niet gewenst om dat soort dingen te bespreken?
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 17-04-2011 18:13
]