Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW2002TiNL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-10-2014
Nog een waarschuwing voor de RMA-klanten..

Ivm batterydrain een RMA aangemaakt, TF ingepakt. En ik had keurig NIET de lader e.d. meegestuurd, maar was dus wel vergeten mijn 32 Gb micro-SD uit de tablet en de 16 Gb SD card uit de dock te verwijderen voordat DHL hem kwam halen.

Je raadt het al.. vandaag kwam ie terug, overigens keurig binnen 1 week retour en netjes verpakt... maar met een dummy SD plasticje in het slot. Ze hebben de SD cards dus gewoon verwijderd en zelf gehouden...

Heb Asus gebeld en ze zullen er achteraan gaan, dus ik hoop dat ze het oplossen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:55

nielsvv

100% Afol

Ik lees hier her en der dat men films eerst gaat converteren met handbrake om deze af te spelen op de tf. Maar waarom kan men gewoon niet de film (.avi, .mkv) rechtstreeks afspelen op de tf? Desnoods met een andere player dan de standaard player (buzz player bv).

Heb zelf nog geen tf (wel een ipad 1), maar ben van plan om er ook een te kopen.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22
720P soepel afspelen lukt alleen door de films te encoden met de juiste (optimale) instellingen.

SD content lukt in de meeste gevallen wel (wel een beetje afhankelijk van de gebruikte codecs natuurlijk).

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:34
Akemi schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:58:
[...]

Circle draaien ? Je kan de circle gewoon meteen naar het slotje slepen.
Dank voor je reactie, maar ook dat wil ik niet, ik wil dat ding helemaal kwijt, ik wil dat slotje niet te zien krijgen als de TF wakker wordt.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ik zou zeggen: kijk eens bij Instellingen - Lokatie en beveiliging. Staat vast wel iets tussen van Schermvergrendeling. Die moet je uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:49

tozzke

aka tozzert

Zonekill schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:26:
[...]

Kijk eens bij Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Misschien gaat ie dan wel in deep sleep. Hij is pas in deep sleep als je hem niet kan wekken met touchpad of toets.

[...]
Die optie staat uit. Mijn tablet (docked met scherm opengeklapt; openklappen resulteert ook in scherm aan) is alleen te ontwaken (scherm aan) met de powerknop op de tablet zelf of met het touchpad. Andere knoppen op het dock hebben geen effect.
The Legend schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:19:
[...]

Hier heb ik volgens mij ook last van. Gedocked en aan het opladen en dichtgeklapt blijft ie heel druk bezig op 1000mhz, geen deep sleep. Haal ik hem van het stroom, klap hem open en zet het scherm uit dan issie niet te wekken met toetsenbord maar wel altijd met het touchpad. De ene helft zegt dat dat goed is, de andere helft beweert dat dit niet klopt...? Als ik hem van het stroom haal en even loskoppel en weer dock en scherm uitzet dan gaat 'ie volgens CPU Spy wel in deep sleep (maar is toch te wekken met het touchpad). Het lijkt me niet dat dit een app-issue is?
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/AsusTF101/P20110819172442.png
Mijnes is inderdaad ook altijd (tenzij touchpad uitstaat) te wekken met touchpad maar NIET met de knoppen op het toetsenbord.
kruila schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:03:
[...]

Als ze aan elkaar gekoppeld zijn, dat laat de dock de tablet op, het is dus dan in ieder geval logisch dat de dock sneller leeg raakt, toch?

Trouwens als je je mobieltje aan een lader laat zitten, die niet in het stopcontact zit dan loopt het mobieltje sneller leeg, dat zelfde verschijnsel zou misschien ook wel van toepassing kunnen zijn bij een gedockte tablet, dat zou dan inhouden dat het leegraken van de batterijen langzamer gaat als je ze gescheiden weglegt (bijvoorbeeld 's nachts), iets om uit te proberen?
Maar het vreemde van dit alles is.... dit probleem doet zich voor vanaf 12 op 13 augustus, daarvoor heb ik er geen problemen mee gehad:
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/AsusTF101/P20110819171946.png
alhoewel is die spike van tablet en het ineens leeglopen van het dock op 7-8 augustus ook wel wat wazig
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/AsusTF101/P20110819172017.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Fotogravinnetje schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:07:
Ik zou zeggen: kijk eens bij Instellingen - Lokatie en beveiliging. Staat vast wel iets tussen van Schermvergrendeling. Die moet je uit zetten
jammer, daar had ik al gekeken, bij vergr.scherm inst. staat: "geen beveiliging"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:48

The Legend

*Plop*

tozzke schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:25:
[...]

Die optie staat uit. Mijn tablet (docked met scherm opengeklapt; openklappen resulteert ook in scherm aan) is alleen te ontwaken (scherm aan) met de powerknop op de tablet zelf of met het touchpad. Andere knoppen op het dock hebben geen effect.

[...]

[afbeelding]
Mijnes is inderdaad ook altijd (tenzij touchpad uitstaat) te wekken met touchpad maar NIET met de knoppen op het toetsenbord.

[...]

Maar het vreemde van dit alles is.... dit probleem doet zich voor vanaf 12 op 13 augustus, daarvoor heb ik er geen problemen mee gehad:
[afbeelding]
alhoewel is die spike van tablet en het ineens leeglopen van het dock op 7-8 augustus ook wel wat wazig
[afbeelding]
Check dus even de XDA link in mijn eerdere post. Daar staat uitgebreid uitgelegd wat er aan de hand is. Dat de tab te wekken is met het toucpad maar niet met het keyboard wil zeggen dat je geen last hebt van het bekende B50-dock probleem, maar dat de tab niet in deep sleep zit. Als hij niet in deep sleep zit, dán issie te wekken met het touchpad. Zit hij wel in deep sleep dan issie enkel te wekken met de aan/uit knop. Het probleem zit voor 100% ergens in een app die naar alle waarschijnlijkheid de wifi verbinding blijft gebruiken. Ik heb het getest door wifi helemaal uit te zetten, dan gaat mijne wel in deep sleep en is dus niet te wekken met het touchpad.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

als ik mijn wifi uitzet, blijf ik dit probleem houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:37
The Legend schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:
[...]

Als hij niet in deep sleep zit, dán issie te wekken met het touchpad. Zit hij wel in deep sleep dan issie enkel te wekken met de aan/uit knop. .
En wat.. als je een B60/B60 combi hebt, hij wel in deep sleep gaat volgens CPU Spy, maar alsnog (Bijna?) altijd met alle toetsen en touchpad te ontwaken is?
En hij per uur 1-2% drain doet aan de dock.
En als ik de dock ontkoppel hij in een hele nacht slechts 2% doet?
En ik al een factory reset heb gedaan, en vrijwel geen apps geinstalleerd heb.
En... etcetc :P

Heb al aardig wat lopen testen en in de gaten gehouden de laatste tijd, maar kom er niet uit.
Misschien dat de aanstaande update nog wat oplost, maar anders ga ik toch maar voor RMA ben ik bang.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 21:54
misschien komt het wel doordat je dock de hele tijd stroom moet afstaan aan je tablet ook al staat hij de hele tijd in deep sleep. En hierdoor kan er misschien wel wat lekstroom ontstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

verklaart nog niet waarom ik er voor 12 augustus geen last van had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Laatst online: 19-09 21:54
ja dat is ook zo
maar ik heb nog geen tf maar ben er ook een beetje aan het over twijfelen
ik zou hem graag eerst even grondig willen uit testen voor dat ik hem koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
TF 2 zou in september uitkomen met Tegra 2 quad core op 1.5Ghz, sneller dan Core 2 Duo cpu.
Denk dat ik mijn TF tegen die tijd van de hand doe, toch als ie met 3G connectie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transformer 2 komt misschien later. Zie dit artikel:
http://asustransform.com/...epad-transformer-delayed/

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 19:21 . Reden: 2 vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Ik heb mij TF weer terug van RMA. Ze hebben de scherm gerepareerd deze zat los zo te zien is er een nieuwe scherm ingekomen. Ik heb ook het idee dat deze veel helder is. De Dock hebben ze onder handen genomen de batterijbesparing van de dock doet het. En de TF start sneller op ik heb dit ook aangegeven samen met de systeem crash hopelijk is dit verholpen. Ik was de TF 4 dagen kwijt maandag weg vandaag weer terug. Moet zeggen dat het wel een goede service is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Graviton12 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:04:
TF 2 zou in september uitkomen met Tegra 2 quad core op 1.5Ghz, sneller dan Core 2 Duo cpu.
Denk dat ik mijn TF tegen die tijd van de hand doe, toch als ie met 3G connectie komt.
ik denk dat het onmogelijk is om hem al in september te laten uitkomen, ze zouden hem dan in een maand of 4 hebben moeten maken, dat is wel heeel snel dan, }:O

mij lijkt het ook wel raar dat asus hem nu al op de markt brengt, dit zou dan de verkoop van de tf1 erg laten zakken, en die verkoopt momenteel toch nog erg goed, bovendien zijn de prijzen nog niks aan het zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:19
Vraag:
Hoe installeer ik na het rooten van de TF clockworkmod recovery?

Hier staat alleen een versie die je met clockworkmod zelf kunt updaten (dus een zip, geen img).
In de zip zit een recoveryblob, en op XDA vraagt iemand anders zich ook af, of je die met nvflash kan installeren. Helaas geen antwoord in het forum.

Bij sommige roms krijg je ook meteen clockworkmod, maar dat wil ik niet, ik vind de stock rom prima. Ik vind het raar dat er geen gesignde update zip is van recoverymod. ROM manager werkt nog niet met de TF, dus deze manier valt ook al af.

Zie ik misschien iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Evertt schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:38:
Ik heb mij TF weer terug van RMA. Ze hebben de scherm gerepareerd deze zat los zo te zien is er een nieuwe scherm ingekomen. Ik heb ook het idee dat deze veel helder is. De Dock hebben ze onder handen genomen de batterijbesparing van de dock doet het. En de TF start sneller op ik heb dit ook aangegeven samen met de systeem crash hopelijk is dit verholpen. Ik was de TF 4 dagen kwijt maandag weg vandaag weer terug. Moet zeggen dat het wel een goede service is.
Hoe bedoel je het scherm zat los? Ik heb aan de linker kant wel dat casing/scherm iets beweegt, maar of dat echt los te noemen is dat weet ik niet (bij mij althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Nu online
ik denk dat ik het gewoon over het hoofd zie, maar hoe kan ik apps op de microsd zetten?
En waar kan ik de gedownloade apps vinden in "verkennen" op de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Anton.net schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:37:
1: ik denk dat ik het gewoon over het hoofd zie, maar hoe kan ik apps op de microsd zetten?
2: En waar kan ik de gedownloade apps vinden in "verkennen" op de tablet?
1: Niet. Is ook niet nodig, met 16GB aan ruimte.
2: Die staan gewoon in de app-launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 09:29
Chaoss schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:42:
720P soepel afspelen lukt alleen door de films te encoden met de juiste (optimale) instellingen.

SD content lukt in de meeste gevallen wel (wel een beetje afhankelijk van de gebruikte codecs natuurlijk).
Zojuist de laatste update van Diceplayer geinstalleerd en dit is de eerste player die doet wat we allemaal willen:

720p mkv (high profile & ac3) inclusief ondertiteling!

Dus nu is elke film/serie van internet rechtstreeks af te spelen op de TF zonder wat om te hoeven zetten! Ik heb het nu met 3 verschillende series geprobeerd en elke serie speelt goed af en de ondertiteling (srt) werkt ook!

Ik kan nu vaarwel zeggen naar alle andere softwarematige players (Ik was zeer te spreken over Mvideoplayer, in mijn ogen veruit de beste softwareplayer). Ik ga het nu nog even proberen met een externe USB-schijf en een film groter dan 4GB.

Me is happy!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Nu online
_gibeon_ schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:56:
[...]

1: Niet. Is ook niet nodig, met 16GB aan ruimte.
2: Die staan gewoon in de app-launcher.
1: ik wil ze op mn pc krijgen
2: ik bedoel in bestandsbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Inderdaad, de CN en TW versie krijgen vandaag hun 8.6.5.9 update, de WW versie zal op 23 augustus worden gedistribueerd.
Jep, kreeg 'em ook net binnen. Merk nog geen verschillen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Smarron schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:06:
[...]
Zojuist de laatste update van Diceplayer geinstalleerd en dit is de eerste player die doet wat we allemaal willen:

720p mkv (high profile & ac3) inclusief ondertiteling!

Dus nu is elke film/serie van internet rechtstreeks af te spelen op de TF zonder wat om te hoeven zetten! Ik heb het nu met 3 verschillende series geprobeerd en elke serie speelt goed af en de ondertiteling (srt) werkt ook!

Ik kan nu vaarwel zeggen naar alle andere softwarematige players (Ik was zeer te spreken over Mvideoplayer, in mijn ogen veruit de beste softwareplayer). Ik ga het nu nog even proberen met een externe USB-schijf en een film groter dan 4GB.

Me is happy!
Ik heb dat programma ook gekocht, maar eerste serie die ik downloaden liep het geluid heel erg achter. Zal er nog wel 1 proberen, maar kan nou niet zeggen dat het een goeie start was :)

edit:

Andere serie gedownload en die werkt wel goed, dus zal wel aan die serie liggen :) maar goed het werkt inderdaad wel super fijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 19-08-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
_gibeon_ schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:35:
[...]
Wat ook werkt: terug naar de zoekresultaten gaan en vanuit dat overzicht direct op het kleine "free/install" knopje drukken. Werkt altijd. (:
wat bedoel je eigenlijk met het klein "free/install" knopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Hij wil de dock niet opladen. Hij geeft even aan dat hij wordt opgeladen als hij prik krijgt.
Hij blijft op 3% staan terwijl hij vandaag is terug gekomen van RMA ze hebben de batterij besparing gefixt. Dus niet gelukt RMA beetje jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Evertt op 20-08-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Heb dock vorige week terug uit RMA gekregen.

Vannacht laten opstaan, vanmorgen staat ie op 1% maar docking reageerde totaal niet meer.
Hang hem aan de stroom, start op, docking staat in taakbalk als zijnde connected maar kan hem niet gebruiken, als ik bv in browser adres balk aanklik toont ie het screen keyboard.
XDA battery tooltje geeft docking aan als not connected en zegt dat geen van beide aan het chargen is (maar de tool is nog pre update Asus).
Alle knoppen op keyboard geprobeerd, niks, uiteindelijk maar herstarten en docking werkt terug.
Heeft het met de nieuwe power/drain savings settings te maken misschien?

Rare was ook, had hem ms 10 minuten aan de stroom hangen, battery bleef op 1 % staan, dock op 0, herstart dus en beide staan ineens op 10%?

Toch iets mis mee lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:11:
Hij wil de dock niet opladen. Hij geeft even aan dat hij wordt opgeladen als hij prik krijgt.
Hij blijft op 3% staan terwijl hij vandaag is terug gekomen van RMA ze hebben de batterij besparing gefixt. Dus niet gelukt RMA beetje jammer.
Schakel die Dual Battery Widget eens uit (verwijderen van homescreen, je hoeft hem niet te uninstallen) en herstart je TF terwijl ie gedocked is, hierna weer de tijd geven om te laden.
(Na gedocked herstarten kan je eventueel de dock ook loskoppelen en laden)

Ben benieuwd naar je bevindingen, ik zal ws de 1e zijn die zegt dat die XDA widget ervoor zorgt dat ie niet kan laden. Maar op bovenstaande manier kreeg ik um onlangs weer opgeladen toen ie op 0% bleef steken, eenmaal opgeladen had ik de widget weer geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Chris.nl schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:03:
[...]

Schakel die Dual Battery Widget eens uit (verwijderen van homescreen, je hoeft hem niet te uninstallen) en herstart je TF terwijl ie gedocked is, hierna weer de tijd geven om te laden.

Ben benieuwd naar je bevindingen, ik zal ws de 1e zijn die zegt dat die XDA widget ervoor zorgt dat ie niet kan laden. Maar op bovenstaande manier kreeg ik um onlangs weer opgeladen toen ie op 0% bleef steken, eenmaal opgeladen had ik de widget weer geactiveerd.
Ik zal het proberen maar denk niet dat het werkt.

Ik heb de hele avond alleen de dock opgeladen zonder de tablet aan vast en hij bleef op 2% staat. Dat heeft volgens mij niets te maken met een app. En de led blijft knipperen hiervoor brandde hij continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojojojo73
  • Laatst online: 10-08 10:33
Ook ik ben al een tijdje een trotse bezitter van een TF. Superding is het!

Nu heb ik vanmorgen een externe HD gekocht, om films en muziek mee te kunnen nemen op vakantie en daar af te spelen op m'n TF.
In het begin werkte het redelijk goed, MP3's en films speelden keurig af. Alleen kon ik niet een hele cd van de HD achter elkaar luisteren, maar alleen maar 1 nummer. In Poweramp kon ik wel mijn SD kaart als muzieklocatie aanwijzen, maar niet de externe HD.

Dus ben ik een tijdje aan het zoeken en prutsen geweest. Maar als ik nu m'n harde schijf aansluit, ziet hij alles nog wel, maar als ik iets aanklik wordt het scherm iets donkerder en gebeurt er verder niks. Hetzelfde geldt nu voor de SD-kaart die erin zit. Ik kan nu geen films meer spelen vanaf de HD (Diceplayer) en alleen maar muziek via de player zelf, en dan alleen maar vanaf de SD.

Iemand die soortgelijke ervaringen heeft? En dan het liefst iemand met de oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Mojojojo73 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:53:

Dus ben ik een tijdje aan het zoeken en prutsen geweest. Maar als ik nu m'n harde schijf aansluit, ziet hij alles nog wel, maar als ik iets aanklik wordt het scherm iets donkerder en gebeurt er verder niks. Hetzelfde geldt nu voor de SD-kaart die erin zit. Ik kan nu geen films meer spelen vanaf de HD (Diceplayer) en alleen maar muziek via de player zelf, en dan alleen maar vanaf de SD.

Iemand die soortgelijke ervaringen heeft? En dan het liefst iemand met de oplossing ;)
Dat is een bug geïntroduceerd met 3.2. Je krijgt geen keuze menu meer te zien. Als je scherm kantelt krijg het te zien. Bij mij heeft een reboot geholpen, daarna nooit meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Heb er ook last van dat scherm iets donkerder wordt als je film wilt afspelen of een bookmark op mijn desktop wil openen.

Wat betreft je muziek speler, als je een lijst oproept zou ie gewoon alles moeten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojojojo73
@Naad:
Heb alle 206 pagina's van dit forum gelezen. Vanaf mijn twijfel tussen Ipad en TF, tot de problemen waar ik nu zelf tegenaan loop.
Dus dat draaien van het scherm was ik ook tegen gekomen.
Nooit meer aan gedacht 8)7 Thanks voor het opfrissen van m'n geheugen..

Dat werkt nu weer prima, begon al beetje geirriteerd te raken na van alles geprobeerd te hebben.

@Graiton:
Hoe bedoel je een lijst oproepen? Zou ik dan verschillende afspeellijsten moeten maken met alle nummers van een cd?
Ik wil hem gewoon graag op shuffle zetten als dat mogelijk is. Zodat alles aan de beurt komt, en bijvoorbeeld de "Piratenfans" op vakantie niet de hele tijd aan mn TF zitten omdat ze genoeg hebben van Rage ATM >:)

Misschien is een afspeellijstmaken van alle nummers dan een optie, bedenk ik nu. Eens proberen of dat makkelijk te fixen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Chris.nl schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:03:
[...]

Nee dit helpt ook niet. Als de dock aangesloten wordt op de lader knippert de led om de 2 seconden. Vervolgens mij is dit een fout code. Ik Asus geprobeert te bellen maar nu zijn er niet in het weekend. Even maandag bellen en helaas een nieuwe RMA aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

Nee dit helpt ook niet. Als de dock aangesloten wordt op de lader knippert de led om de 2 seconden. Vervolgens mij is dit een fout code. Ik Asus geprobeert te bellen maar nu zijn er niet in het weekend. Even maandag bellen en helaas een nieuwe RMA aanvragen.
Led knippert wanneer de acculading beneden een bepaalde waarde is, 5 of 10% ofzo, dit is normaal. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 16:15
Als je dock nier meer oplaadt moet je eerst de tablet helemaal opladen, hem in de dock steken en dan de dock weer opladen.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErrieR schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:44:
Vraag:
Hoe installeer ik na het rooten van de TF clockworkmod recovery?

Hier staat alleen een versie die je met clockworkmod zelf kunt updaten (dus een zip, geen img).
In de zip zit een recoveryblob, en op XDA vraagt iemand anders zich ook af, of je die met nvflash kan installeren. Helaas geen antwoord in het forum.

Bij sommige roms krijg je ook meteen clockworkmod, maar dat wil ik niet, ik vind de stock rom prima. Ik vind het raar dat er geen gesignde update zip is van recoverymod. ROM manager werkt nog niet met de TF, dus deze manier valt ook al af.

Zie ik misschien iets over het hoofd?
Al gelukt? zo niet pm me even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Chris.nl schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:03:
[...]

Led knippert wanneer de acculading beneden een bepaalde waarde is, 5 of 10% ofzo, dit is normaal. Succes verder.
Weet ik maar hij knippert sneller als ik hem wilt opladen. Zonder of met tablet. Hij staat de hele dag onder lading maar hij doet niets. Ik vindt het jammer dat hij net van de RMA komt en gelijk weer problemen met de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Mojojojo73 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:33:
@Graiton:
Hoe bedoel je een lijst oproepen? Zou ik dan verschillende afspeellijsten moeten maken met alle nummers van een cd?
Ik wil hem gewoon graag op shuffle zetten als dat mogelijk is. Zodat alles aan de beurt komt, en bijvoorbeeld de "Piratenfans" op vakantie niet de hele tijd aan mn TF zitten omdat ze genoeg hebben van Rage ATM >:)

Misschien is een afspeellijstmaken van alle nummers dan een optie, bedenk ik nu. Eens proberen of dat makkelijk te fixen is.
Als je in je speler gaat kan je lijsten oproepen zoals per album per artiest etc, als je daarin afspeelt gaat ie gewoon door.
Had het in het begin ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojojojo73
:?
Graviton12 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:14:
[...]

Als je in je speler gaat kan je lijsten oproepen zoals per album per artiest etc, als je daarin afspeelt gaat ie gewoon door.
Dat doet hij dus wel vanaf de interne SD en vanaf Micro SD, maar niet vanaf de externe HD. En daar heb ik dus alles opstaan.

Of ik zie gewoon echt iets over het hoofd, wat niet geheel onmogelijk is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Graviton12 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:14:
[...]

Dat bedoelt ie niet. Muziek Spelen vanaf USB medium. Ik kan ook nergens vinden hoe en of dat kan. Is wel stom dat het niet gewoon meteen kan. Maar dat is nou eenmaal android ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Gewoon filmpje kiezen met de filemanager, dan gaat het wel.

@f1boy, eerst je tablet helemaal opladen zonder dock, daarna zou je dock weer op moeten laden.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:00
Ik volg dit topic met belangstelling maar zit toch met een paar vraagjes.
Wat is slim: Een tablet zonder dock met 16GB + extra geheugenkaart of een tablet zonder dock met 32 GB ?
Zitten er voordelen/nadelen aan een geheugenkaart t.o.v. meer intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je het draaien van het scherm kan uitzetten? Ik heb het niet over de instelling "scherm automatisch draaien". Ik wil het draaien helemaal niet meer hebben. Er zijn een heleboel apps die perse in portrait mode willen werken. Voorbeelde zijn de apps van Volkskrant, Appie. wat zou het toch fijn zijn als deze apps niet draaien als je in landscape met je dock werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
haha gewoon rechtsonderinn klikken en dan rechts onder de tijd de settings uitklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Anton.net schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:42:
[...]
1: ik wil ze op mn pc krijgen
2: ik bedoel in bestandsbeheer
Apps kan je niet op je pc krijgen, tenzij je ook Android op je PC draait. En ik denk niet dat dat het geval is. Datzelfde geld voor puntje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
CAD-tekenaar schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:37:
Ik volg dit topic met belangstelling maar zit toch met een paar vraagjes.
Wat is slim: Een tablet zonder dock met 16GB + extra geheugenkaart of een tablet zonder dock met 32 GB ?
Zitten er voordelen/nadelen aan een geheugenkaart t.o.v. meer intern geheugen?
16gB met geheugen kaart is goedkoper dan 1 met 32 geheugen, en als je goed kaartje koopt merk je het verschil niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:00
okay... dus een snelle geheugenkaart kopen van een bepaalde klasse lost dit "probleem" op.
Zijn er nog meer minpunten of is het juiste beter om voor een losse geheugenkaart te kiezen dan voor meer intern geheugen?
WeAreLegion schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:10:
[...]
16gB met geheugen kaart is goedkoper dan 1 met 32 geheugen, en als je goed kaartje koopt merk je het verschil niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
CAD-tekenaar schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:17:
okay... dus een snelle geheugenkaart kopen van een bepaalde klasse lost dit "probleem" op.
Zijn er nog meer minpunten of is het juiste beter om voor een losse geheugenkaart te kiezen dan voor meer intern geheugen?

[...]
Ik zal niet zeggen dat het beter is, maar je betaald in verhouding wel erg veel voor die 16gb als die er intern in zit. Dus daarom zou ik het persoonlijk al niet doen, maar goed dat is natuurlijk ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
zit met smart te wachten op de nieuwe update.

scrollen gaat nu zeer moeizaam vaak herkent het touchpad (sinds de 3.2 update) scrollen als pinch to zoom erg irritant...scrollen is ook omgedraait in de update..dus naar onder scrollen om naar boven te gaan en andersom.. 8)7
En dan het circeltje als cursor kan er maar niet aan wennen en ook de browser rendert niet lekker soms zie ik helemaal niks meer en als ik dan iets naar onder scrol is er weer beeld...nee deze 3.2 update was niet een verbetering voor mij hopelijk komt Prime 1.8 snel beschikbaar (zit nu op 1.7 misschien terug naar 1.6)

Verder hoop ik dat splashtop HD met een update komt dat je kunt scrollen met het touchpad onder windows zou helemaal super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb sinds vandaag een transformer. Ik was eigenlijk opzoek naar een netbook, maar de geweldig lange accu en gadget-factor van dit apparaat spraken mij erg aan. Ik ben echter heel matig enthousiast. Ik zit met twee problemen met het scherm.

Als eerste heb ik heel erg last van backlight leaking.Rechts onder in de hoek is eeen hele witte waas te zien. Met doorgaans gebruik val dit niet zo op, maar met een donkere achtergrond is dit heel storend.

Daarnaast heb k ook veel last van het tijdelijk 'inbranden' van het sherm. Als ik een wit blok tekst met donkere achtergrond ca. 10 min op het scherm heb staan, blijft de tekst letterlijk leesbaar als ik een donkere (maar niet te donker) achtergrond heb. Een goed voorbeeld is de achergrond bij de youtube app. Na een tijdje is het ook weer weg.

Ik heb versie B17, volgens de verpakking. Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik was benieuwd of ik de enige was met deze problemen. Deze gaat hoe dan ook terug, ik ben er nog niet over uit of ik weer een nieuwe wil.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
BlackMage schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:23:
Ik heb sinds vandaag een transformer. Ik was eigenlijk opzoek naar een netbook, maar de geweldig lange accu en gadget-factor van dit apparaat spraken mij erg aan. Ik ben echter heel matig enthousiast. Ik zit met twee problemen met het scherm.

Als eerste heb ik heel erg last van backlight leaking.Rechts onder in de hoek is eeen hele witte waas te zien. Met doorgaans gebruik val dit niet zo op, maar met een donkere achtergrond is dit heel storend.

Daarnaast heb k ook veel last van het tijdelijk 'inbranden' van het sherm. Als ik een wit blok tekst met donkere achtergrond ca. 10 min op het scherm heb staan, blijft de tekst letterlijk leesbaar als ik een donkere (maar niet te donker) achtergrond heb. Een goed voorbeeld is de achergrond bij de youtube app. Na een tijdje is het ook weer weg.

Ik heb versie B17, volgens de verpakking. Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik was benieuwd of ik de enige was met deze problemen. Deze gaat hoe dan ook terug, ik ben er nog niet over uit of ik weer een nieuwe wil.

Alvast bedankt.
Ik heb hem ook gekocht als notebook en vind hem daaraan prima voldoen. Met dock uiteraard.
Ik heb wel eens nabeeld gezien van het toetsenbord op een donkere achtergrond maar verder ook niet. Ik zie ook een beetje lightbleed midden onderkant en midden rechterkant maar dit valt mij bij gebruik helemaal niet op.
Wat mij soms stoort is android zelf en de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Nu online
Zonekill schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:58:
[...]

Ik heb hem ook gekocht als notebook en vind hem daaraan prima voldoen. Met dock uiteraard.
Ik heb wel eens nabeeld gezien van het toetsenbord op een donkere achtergrond maar verder ook niet. Ik zie ook een beetje lightbleed midden onderkant en midden rechterkant maar dit valt mij bij gebruik helemaal niet op.
Wat mij soms stoort is android zelf en de software.
Waarom heb je deze dan gekocht?, je wilt een notebook en koopt dan maar een tablet, natuurlijk gaat het besturingssysteem je dan storen, windows is gewoon anders als android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Zijn net 4 nieuwe Transformers beschikbaar gekomen, de 3G versie.
Zercom 390 euro 16GB zonder docking, dang toch paar maand moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 18:37
Graviton12 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 08:55:
Zijn net 4 nieuwe Transformers beschikbaar gekomen, de 3G versie.
Zercom 390 euro 16GB zonder docking, dang toch paar maand moeten wachten.
Ik weet niet waar jij die hebt gevonden maar ik kan ze niet vinden op de site van zercom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:55

nielsvv

100% Afol

Word bij jullie de oplader ook zo heet? Hij word bij mij zo heet dat ik hem amper kan beetnemen.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yup, same here. schijnt normaal te zijn en geen probleem. Hij levert ook bijna 3 keer zoveel vermogen als een ' normale' oplader geloof ik.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenjw
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ik kan volgende maand vanuit Amerika de Asus Transformer meenemen. Qua prijs is dit natuurlijk erg interessant. Ik wil alleen vragen of er meer mensen zijn met het apparaat uit de VS, en of je dit systeem dan gewoon in de nederlandse taal kan zetten, en de nederlandse Android Market kan benaderen?

Of is het niet mogelijk om de WW-firmware over de US-firmware te plaatsen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
korenjw schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:30:
Ik kan volgende maand vanuit Amerika de Asus Transformer meenemen. Qua prijs is dit natuurlijk erg interessant. Ik wil alleen vragen of er meer mensen zijn met het apparaat uit de VS, en of je dit systeem dan gewoon in de nederlandse taal kan zetten, en de nederlandse Android Market kan benaderen?

Of is het niet mogelijk om de WW-firmware over de US-firmware te plaatsen? Alvast bedankt!
Hier thuis 2 TF's uit de VS. Mijn huisgenootje heeft hem gewoon op NL gezet, dus dat kan.
Market werkt op locatie basis. Zodra je hier bent, zie je de NL market.

Met de WW firmware geen ervaring. Is denk ik wel mogelijk, maar daar is weinig reden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:55
Even vraagje:

Als ik deze test voor root uitvoer: XDA . Krijg ik als response

code:
1
2
3
Nvflash started
rcm version 0X4
Command send failed (usb write failed)

.

Betekent dit dan dat mijn transformer (model B80) momenteel helemaal niet te rooten is?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Is het iemand gelukt om cbr files te streamen via een netwerk? Via es file explorer kan ik de files wel benaderen, alleen niet openen. Zijn hier andere programma's voor die dit wel voor elkaar kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:19
Dalsium schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:33:
Is het iemand gelukt om cbr files te streamen via een netwerk? Via es file explorer kan ik de files wel benaderen, alleen niet openen. Zijn hier andere programma's voor die dit wel voor elkaar kunnen krijgen?
Met Shares Finder kan je je Windows/Samba share benaderen en de cbrs (of welke files dan ook) downloaden.
Waarom zou je cbrs willen streamen? Je bedoelt comics neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Mocht iemand het zich afvragen, die headphone jack werkt ook als je een mic variant hebt. Mijn BB Torch headset werkt perfect!!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
ErrieR schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:29:
[...]

Met Shares Finder kan je je Windows/Samba share benaderen en de cbrs (of welke files dan ook) downloaden.
Waarom zou je cbrs willen streamen? Je bedoelt comics neem ik aan?
Ja bedoel inderdaad comics. Kan ze benaderen via shares en ook kopiëren naar interne geheugen, maar aangezien ik aardig wat comics heb staan, zou ik het makkelijker vinden om ze gewoon op mijn computer te laten staan en ze via streaming o.i.d. te kunnen openen en lezen op de tablet, zonder ze fysiek op te slaan op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Bunta schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:33:
Mocht iemand het zich afvragen, die headphone jack werkt ook als je een mic variant hebt. Mijn BB Torch headset werkt perfect!!
Maar dan werkt de mic (of vooral, de opneemknop, waarmee je ook nummers kan skippen ed) toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
nu prime 1.8.1 beta aan het testen en deze rom lost al een hoop problemen op wat ik had met de 1.7 versie...mouse pointer is weer terug te zetten naar een pijltje eindelijk...en de browser scrolt weer veel beter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dalsium schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

Ja bedoel inderdaad comics. Kan ze benaderen via shares en ook kopiëren naar interne geheugen, maar aangezien ik aardig wat comics heb staan, zou ik het makkelijker vinden om ze gewoon op mijn computer te laten staan en ze via streaming o.i.d. te kunnen openen en lezen op de tablet, zonder ze fysiek op te slaan op de tablet.
Zoiets zoek ik ook voor het streamen van media als films en mp3s. De file explorers die ik heb getest kunnen wel shares benaderen, maar vervolgens alleen kopiëren ipv streamen.. Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Ik heb sinds een week ongeveer mijn dock (B70) voor mijn tablet (B50) en ik heb nu de volgende problemen:
Mijn tablet reageert heel erg traag als ik hem een poosje niet gebruikt heb en hij gedocked is. Als ik hem uit het dock haalt dan gaat het langzaamaan steeds vlotter maar als ik hem docked laat dan blijft hij zeer traag. En ik merkte net een piep/zoem in de oordopjes en speaker toen ik het tablet gedocked had. als ik het dock weg haal dan is het gezoem weg :S het viel me net pas op, maar het lijkt me niet dat dat al was sinds ik mijn dock heb want het is vrij irritant.. misschien heeft het iets te maken met het laden van de tab ofzo maar dat hoort toch echt niet? En als laatste merk ik dat sinds de update naar HC 3.2 erg veel apps FC'en, settings crasht als ik naar home ga, beautifull widgets wil niet meer updaten, volume+ crasht als ik oordopjes erin steek of ik deze eruit haal..
Heeft iemand dezelfde problemen als ik en weet wat ik moet doen? of is er iets met mijn tab/dock en moet ik hem RMA sturen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
The Legend schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:46:
[...]

Zoiets zoek ik ook voor het streamen van media als films en mp3s. De file explorers die ik heb getest kunnen wel shares benaderen, maar vervolgens alleen kopiëren ipv streamen.. Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn?
Mp3 kan ik wel streamen, met bv es file explorer, of via upnplay via biblitheken, films ook wel neem ik aan (kan ik alleen nu niet testen) en ook foto's. Je kan echter maar een beperkt aantal programma's gebruiken om bestanden te openen. Je kan echter niet zeggen dat bv alle cbr files geopend moeten worden met bv perfect viewer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Thx! Ik gebruikte Filemanager HD, hier kan het niet mee. ES File Explore doet wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyata
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-11-2024
Sinds de update naar 3.2 loop ik tegen het probleem aan dat flash videos maar circa 2 minuten willen afspelen. Na deze 2 minuten keren ze terug naar de beginstand. Ik heb al een update uitgevoerd naar de nieuwste flash versie (10.3) en een " cold reboot" gedaan, maar dit loste het probleem niet op. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 20-09 09:38
Dalsium schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:53:
[...]
Kan ze benaderen via shares en ook kopiëren naar interne geheugen, ....
Ik blijf erop hameren, omdat ik mij eraan stoor. De term intern geheugen kun je niet gebruiken voor de benaming van een interne opslaglocatie. Kom op mensen. Jullie zijn op Tweakers.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:00
Hardware info link naar Zercom klopt niet, deze wijst naar de "gewone" (non-3G) versie, dan klopt de prijs van 390 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Aurora1110 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 06:12:
[...]

Ik blijf erop hameren, omdat ik mij eraan stoor. De term intern geheugen kun je niet gebruiken voor de benaming van een interne opslaglocatie. Kom op mensen. Jullie zijn op Tweakers.
Tweakers uit het jaar 2011 :P . Toen er enkel de computer was was het simpel let een harde schijf en intern geheugen. Maar met alle nieuwe apparaten waar geen harde schijf meer in zit, maar allerlei soorten flash geheugen lijkt intern geheugen mij een mooie en duidelijke verzamelnaam. Het andere moet je maar met RAM benoemen, dan weet idrn altijd waar het over gaat ;) . Volgens mij ga je je pleit toch verliezen want weinigen associëren intern geheugen nog met RAM denk ik, taal evolueert en dat is maar goed ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
'Interne opslag' is misschien duidelijker, en het scheelt toch weer een letter. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Frigolamptje schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:16:
[...]

Tweakers uit het jaar 2011 :P . Toen er enkel de computer was was het simpel let een harde schijf en intern geheugen. Maar met alle nieuwe apparaten waar geen harde schijf meer in zit, maar allerlei soorten flash geheugen lijkt intern geheugen mij een mooie en duidelijke verzamelnaam. Het andere moet je maar met RAM benoemen, dan weet idrn altijd waar het over gaat ;) . Volgens mij ga je je pleit toch verliezen want weinigen associëren intern geheugen nog met RAM denk ik, taal evolueert en dat is maar goed ook :)
Even totaal offtopic, maar hij heeft gewoon gelijk hoor ;) Ik stoor me er niet zo zeer aan maar het klopt gewoon niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Iemand al geprobeerd of Juice Defender nog extra battery life oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
WeAreLegion schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:34:
[...]

Even totaal offtopic, maar hij heeft gewoon gelijk hoor ;) Ik stoor me er niet zo zeer aan maar het klopt gewoon niet ;)
Idd nogal offtopic :P , dus bij deze ook het laatste wat ik ervan zeg: volgens de taalregels heeft hij idd wel gelijk, maar volgens mij zijn die ondertussen achterhaald door hoe de mensen de woorden gebruiken. En +1 voor interne opslag, stuur maar door naar vandale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 09:29
kwaazaar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:43:
Iemand al geprobeerd of Juice Defender nog extra battery life oplevert?
Proberen kan geen kwaad toch ? Op mijn telefoon werkt het wel goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:34
Vanaf vrijdag ook in het bezit van een transformer. Een b60 serie, meteen maar even de bekende problemen onderzocht maar ik heb een keurig apparaat gekregen. Geen backlight bleeding oid. Nog geen dock bij gekocht misschien later, ik vind SwiftKey toetsenbord ook prima tikken. Nu wachten op de nieuwe update en mn asus sleeve. Kan wel nog maar weinig gratis HD games vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Nu online
tommy schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:06:
Vanaf vrijdag ook in het bezit van een transformer. Een b60 serie, meteen maar even de bekende problemen onderzocht maar ik heb een keurig apparaat gekregen. Geen backlight bleeding oid. Nog geen dock bij gekocht misschien later, ik vind SwiftKey toetsenbord ook prima tikken. Nu wachten op de nieuwe update en mn asus sleeve. Kan wel nog maar weinig gratis HD games vinden :(
Dat dacht ik ook toen ik de mijne voor het eerst testen, maar pas een maand later kreeg ik last van backlight bleeding :(

Er zijn idd nog niet veel hd games, maar deze raad ik je aan:
Alle drie angry birds games: gewoon, rio, seasons
DUNGEON DEFENDER, duidelijk beste free hd game
Coin dozer
Stair dismount
Dune rider
Fruit ninja thd free
Galaxy on fire 2 free
Gun bros
Air control lite
Tank hero

En uhh, ik weet niet of dat hiet gepost mag worden maar probeer eens een emulator, voor bv. De n64 ;)
Nog iemand goede games gezien voor tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
_gibeon_ schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:54:
[...]
Maar dan werkt de mic (of vooral, de opneemknop, waarmee je ook nummers kan skippen ed) toch niet?
Dat knopje heb ik niet geprobeerd nee......Wist niet eens dat er een knopje op zat, weer wat geleerd!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
Prima site, die op de hoogte probeert te blijven van alle (nieuwe) 3.x geoptimaliseerde apps:
www.tablified.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je op de tablet ook tv kijken? Zo ja hoe?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:42
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:29:
Kan je op de tablet ook tv kijken? Zo ja hoe?
Alvast bedankt
Alleen als je het er naar toe streamt. Ik doe dat met mijn dreambox.

Briljante app:

https://market.android.co...=net.reichholf.dreamdroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
HenkBr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:41:
Prima site, die op de hoogte probeert te blijven van alle (nieuwe) 3.x geoptimaliseerde apps:
www.tablified.com
Klopt, volg ik ook al een tijdje. Site is momenteel down, teveel traffic.
"Never thought this would happen. Site is down because we've gotten too much traffic. We need a dedicated server. We will keep you posted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Frigolamptje schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

Idd nogal offtopic :P , dus bij deze ook het laatste wat ik ervan zeg: volgens de taalregels heeft hij idd wel gelijk, maar volgens mij zijn die ondertussen achterhaald door hoe de mensen de woorden gebruiken. En +1 voor interne opslag, stuur maar door naar vandale ;)
En laat dat dan a.u.b. ook het laatste zijn dat de rest er ook over te melden heeft. Dit soort discussies, hoe vermakelijk dan ook, horen hier niet thuis.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
CopyCatz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:08:
Net mijn keyboard terug ontvangen van RMA, pak hem uit en zie dit:

[afbeelding]

Ik ben echt woedend nu. Klote asus service. Ik koop er niks meer!
Ook mijn keyboard/dock vandaag beschadigd teruggekregen, niet zo erg als hierboven, maar toch.

Advies is dus om voordat je iets verstuurd voor RMA het ding van alle kanten te fotograferen (had ik dus wel gedaan gelukkig).

Morgen gelijk ASUS bellen.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/1584g89.jpg

edit: net nog maar eens op die "uitstulping" gedrukt, maar nu met wat meer kracht, en opeens klikt die toch in de rand, even een paar dagen aanzien hoe het zich houdt (maar het advies blijft: voor verzending alles van alle kanten fotograferen).

[ Voor 16% gewijzigd door kruila op 22-08-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkelijk schandalig dat ze het zo terug sturen, dikke min hoor!
Over het algemeen toch prima service, maar als ik dit soort dingen zo zie... brr! Blij dat mijn b50 geen mankementen vertoond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Na een aantal dagen geprobeerd de dock op te laden na de RMA zonder succes.
Helaas wil Asus niet reageren op mij mail. Als ik deze mail op de Asus site terug kijk is deze vandaag reageert met als antwoord van de mail close!. Maar ik heb zelf geen antwoord gehad via de mail.

Nu is mij vraag als ik hem voor RMA aanbied moet ik alleen de dock opsturen of de hele tablet+dock?

Edit: mail gevonden!!!!
Ik moet dus eerst de tablet laden dan pas de dock. Ik heb dit geprobeert maar werkt niet.
Anders hebben ze het over tablet leeg laten trekken. Ik ga dat is proberen ik denk niet dat werkt. Even de hele dag de scherm aan laten.

[ Voor 25% gewijzigd door Evertt op 22-08-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:54:
werkelijk schandalig dat ze het zo terug sturen, dikke min hoor!
Over het algemeen toch prima service, maar als ik dit soort dingen zo zie... brr! Blij dat mijn b50 geen mankementen vertoond!
Kan ook door de verzending komen.. bij de post zijn ze niet altijd even voorzichtig met pakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Evertt schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:04:
Na een aantal dagen geprobeerd de dock op te laden na de RMA zonder succes.

Helaas wil Asus niet reageren op mij mail. Als ik deze mail op de Asus site terug kijk is deze vandaag reageert met als antwoord van de mail close!. Maar ik heb zelf geen antwoord gehad via de mail.

Nu is mij vraag als ik hem voor RMA aanbied moet ik alleen de dock opsturen of de hele tablet+dock?
ik had alleen de dock opgestuurd, verder niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:06:
[...]

Kan ook door de verzending komen.. bij de post zijn ze niet altijd even voorzichtig met pakketjes
dock was heel goed ingepakt, veel schuimrubber er om heen, lijkt me onmogelijk dat dit tijdens de verzending is gebeurd (DHL).

Opladen net ging goed, dual battery widget geeft nu voor beiden: Main 96 % en Dock 100%. (Houen zo svp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Pffff, ik wilde deze tablet volgende week halen maar de problemen met de accu komen wel erg vaak voor zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:12:
Pffff, ik wilde deze tablet volgende week halen maar de problemen met de accu komen wel erg vaak voor zeg!
Vergeet niet dat er waarschijnlijk (zoals ik) zat gebruikers zijn die gewoon wel tevreden zijn en die problemen niet hebben.
Bottom line is dat tweakers zeker niet een representatieve doorsnede is van alle gebruikers (over het algemeen klagen tevreden gebruikers niet via fora als dit).
Om je gerust te stellen.... ik heb twee 32Gb TF's met dock en geen enkel probleem met laden van accu's.

Daarbij moet je je ook niet blind staren op wat widgets mogelijk tonen, want dual battery widget is zeker niet slecht, goed gesupport en zeer regelmatig geupdate.... maar wie weer zit daar ook nog een bugje of wat in, gezien de zeer frequente updates ervan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 10:24

TdV

Ik heb mijn dock gisteren binnen gekregen van de RMA, vorige week dinsdag is hij opgehaald dus snel zat weer terug. De verpakking waarin ik hem terug kreeg was mijn eigen doos (asus videokaart doos) gek genoeg dus ik dacht even dat er niets gebeurd/gerepareerd was. Er stond namelijk dat ze zelf verpakkingen hadden waar ze ze in terug stuurden maar goed.

Er zijn geen beschadigingen gelukkig (had wel vooraf fotos gemaakt nav de berichten hier) en de dock drain terwijl beide apparaten zijn uitgeschakeld maar wel verbonden is nu 0% in 8u, zo hoort het, het was 4% per uur voor de reparatie. Ook werkt de mobile dock power save optie nu wel. Het kan dus wel goed gaan, al zou je dat niet meer geloven door alle berichten waar het fout gegaan is. Ik hoop voor die mensen dat asus het netjes oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ferry34 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:12:
Als je kijkt hoeveel mensen hem gekocht hebben en hoeveel mensen er klagen.... Sowieso als je er nu een koopt is dat b70 of b80 en daar zijn sowieso nog minder klachten over.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:15:
[...]
Daarbij moet je je ook niet blind staren op wat widgets mogelijk tonen, want dual battery widget is zeker niet slecht, goed gesupport en zeer regelmatig geupdate.... maar wie weer zit daar ook nog een bugje of wat in, gezien de zeer frequente updates ervan.
Da's wel een hele kromme beredenering zeg. Maar het dock geeft gewoon zelf door hoeveel % er nog in zit, de widget doet niet anders dan het weergeven van die data. De widget klopt dus gewoon voor de volle 100%, als er iets niet klopt komt dat door je dock.
Pagina: 1 ... 52 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.