• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
CappieL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:13:
[...]

Ben erachter hoe je je status bij Asus kunt opvragen, alleen op hun site staat dat er nog niets is binnengekomen.
Klik naar RMA status

Ik heb een beetje in het reparatie-verleden van Asus zitten kijken (door mijn RMA-nummer te veranderen), hierin zie je dat ze er gemiddeld 4-5 dagen over doen, van binnen-melding tot wegsturen.
In het overzicht staat ook de naam van de vervoerder (incl T&T-nummer).
Ik ben benieuwd wanneer mijn TF wordt binnengemeld.
Verrek, dat werkt ook nog eens :D
Staat al sinds vrijdag te wachten in Brussel, vandaag is feestdag in belgie dus morgen zal ie wel terug zijn.
Ben benieuwd.

Rechtstreekse link naar RMA check

[ Voor 5% gewijzigd door Graviton12 op 15-08-2011 17:03 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:06
gambieter schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:02:
Zo, net de UPS man aan de deur gehad met mijn (officiele) extra adapter + kabel :) . Helaas alleen met UK en EU plug, die klojo's van Asus hebben er niet eentje in de verkoop gedaan waar ook de US-plug bij zit.
Hoe/waar heb je deze besteld en wat kost het?
gassie123 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:52:
Hallo, Ik heb een probleem, De transformer staat vaak als ik er naar kijk zomaar ineens aan.

En als ik dus weg ben dan blijft ie aan en is hij zo leeg.

Dus het scherm gaat zomaar random aan af en toe. Heel vervelend.

Iemand dit probleem ook? c.q. oplossing?

Alvast bedankt.
Same here, geen idee hoe het op te lossen alleen.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-11 12:54
Graviton12 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:02:

Verrek, dat werkt ook nog eens :D
Staat al sinds vrijdag te wachten in Brussel, vandaag is feestdag in belgie dus morgen zal ie wel terug zijn.
Ben benieuwd.

Rechtstreekse link naar RMA check
Je hebt gelijk, als je eenmaal heb ingelogd, kun je de link in mijn post ook gebruiken.

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:39
Hey, ik ben erg gecharmeerd van de Transformer, en ben van plan er binnenkort een aan te schaffen, met dock. Ik heb alleen enkele vragen:

1. Is het ding goed te gebruiken voor bijvoorbeeld school? Dan gaat het vooral om het maken van (simpele) tekstdocumenten, browsen icm office werkzaamheden, multitasken dus. Voor het ingewikkeldere opmaken etc van documenten denk ik dat ik toch een PC/Laptop zal gebruiken, maar die hoef ik dan iig niet mee te nemen naar school/stage.
2. Is het mogelijk om (via bluetooth) de 3g verbinding van mijn HTC Desire te gebruiken op de Transformer?

Bij voorbaat dank!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Biejor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:01:
Hey, ik ben erg gecharmeerd van de Transformer, en ben van plan er binnenkort een aan te schaffen, met dock. Ik heb alleen enkele vragen:

1. Is het ding goed te gebruiken voor bijvoorbeeld school? Dan gaat het vooral om het maken van (simpele) tekstdocumenten, browsen icm office werkzaamheden, multitasken dus. Voor het ingewikkeldere opmaken etc van documenten denk ik dat ik toch een PC/Laptop zal gebruiken, maar die hoef ik dan iig niet mee te nemen naar school/stage.
2. Is het mogelijk om (via bluetooth) de 3g verbinding van mijn HTC Desire te gebruiken op de Transformer?

Bij voorbaat dank!
1. Ik vind van wel, je kan met polaris makkelijk documenten bewerken, maar zoals je al aangeeft voor het grote werk heb je toch echt een pc/laptop nodig. Maar het is zekers wel te doen, helemaal als je in trein gewoon een opzet van een document wil maken.

2. Denk niet dat het via Bluetooth gaat, maar wat wel kan is via WiFI tethering dat zou gewoon moeten werken, vriend van me doet dat ook en die heeft ook een Desire (wel custom rom), maar volgens mij zit het ook in 2.3.3 standaard.

• PrinsPils
  • Laatst online: 23:39
WeAreLegion schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:09:
[...]

1. Ik vind van wel, je kan met polaris makkelijk documenten bewerken, maar zoals je al aangeeft voor het grote werk heb je toch echt een pc/laptop nodig. Maar het is zekers wel te doen, helemaal als je in trein gewoon een opzet van een document wil maken.

2. Denk niet dat het via Bluetooth gaat, maar wat wel kan is via WiFI tethering dat zou gewoon moeten werken, vriend van me doet dat ook en die heeft ook een Desire (wel custom rom), maar volgens mij zit het ook in 2.3.3 standaard.
Oké, top, bedankt! En over dat Wifi tethering, als ik het goed begrijp zet de telefoon het 3G signaal dan om in een Wifi-signaal?

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09-2024
Biejor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:16:
[...]

Oké, top, bedankt! En over dat Wifi tethering, als ik het goed begrijp zet de telefoon het 3G signaal dan om in een Wifi-signaal?
3g=wifi!
tethering is gebruik maken van de wifi connetie met je gsm/pad..

[ Voor 11% gewijzigd door dversa2 op 15-08-2011 18:43 ]

Verwijderd

Michel242186 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:36:
Mijn Dock(B50) is alweer terug van reparatie (drain probleem) vorige week opgestuurd 9-8 en vandaag alweer terug super service...dock ziet er ook nog perfect uit precies zoals ik hem opstuurde.

er is inderdaad iets hardwarematigs aangepast i/o bordje.

slaapstand werkt nu goed...als de tablet uit is deze niet te ontwaken via het toetsenbord.
Mijn dock is ook pas terug en lijkt beter te werken. Alleen kwam ik net thuis en het lijkt dat de combi 50% batterij heeft gebruikt vandaag. Hij heeft gewoon de hele dag in elkaar gezeten en dichtgeklapt. Ga vanacht nog een test doen. Nu alles opladen en morgen kijken hoeveel batterij er nog is.

Ps. Hoe zit dat nou met due slaapstand. Ik lees over diepe slaap. Wat is dat en hoe zie ik dat hij in diepe slaap is.
Mijn tablet wordt wakker van mijn touchpad. Dat is goed toch?

• _gibeon_
  • Laatst online: 18-10 14:09
Biejor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:01:
Als je Desire geroot is kan dit vrij eenvoudig met de app "Wireless Tether". Het accuverbruik valt me hiermee (met dank aan bluetooth) reuze mee!

Edit @hierboven: ja, als het touchpad aan staat hoort dat.

[ Voor 7% gewijzigd door _gibeon_ op 15-08-2011 18:57 ]

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:43:
[...]

Volgens mij niet.
Ik meen dat hij alleen wakker hoort te worden als je op de aan/uit knop drukt of de tablet (ont)koppelt van/aan de dock.

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 20:40
Sinds vandaag eindelijk een dock. Tablet zelf al sinds begin juni. Alles werkt goed, alleen in de youtube app kan ik geen zoektekst invoeren. Als ik de focus op het zoekveld zet krijgik gewoon een cursor, maar als ik op mijn dock begin te typen verschijnt er geen tekst en springt de focus weg. Hebben meer mensen dit en misschien ook de oplossing?

edit: niks aan de hand. ik kan gewoon met de cursortoetsen de focus opnieuw in het zoekveld zetten en daarna kan ik zonder problemen typen.

[ Voor 17% gewijzigd door EricEric752 op 15-08-2011 22:37 ]

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11 20:27
Heeft iemand al thetering werkend gekregen met een Blackberry Torch? Vodafone abo'tje trouwens. Altijd leuk om in de middle of nowhere te kunnen internetten op de TF.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:43:
[...]

Mijn dock is ook pas terug en lijkt beter te werken. Alleen kwam ik net thuis en het lijkt dat de combi 50% batterij heeft gebruikt vandaag. Hij heeft gewoon de hele dag in elkaar gezeten en dichtgeklapt. Ga vanacht nog een test doen. Nu alles opladen en morgen kijken hoeveel batterij er nog is.

Ps. Hoe zit dat nou met due slaapstand. Ik lees over diepe slaap. Wat is dat en hoe zie ik dat hij in diepe slaap is.
Haal Cpu Spy uit de android market. Hiermee kun je zien of tablet in deep sleep gaat.

Als je tablet op standby zet en ongeveer 30sec wacht moet die niet wakker worden van toets of touchpad.

Kijk ook even bij Instellingen > Apps > Ontwikkeling > Standby en vink deze uit.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-10 12:32
Shodan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:21:
Gisteren was ik trouwens een beetje aan het spelen met skymap en kwam er achter dat hij niet goed de positie aangaf van bijvoorbeeld de maan, in werkelijkheid was die veel meer naar links dan op het plaatje. Is dit bij jullie ook zo? Moet ik anders het kompas kalibreren? Hoe doe ik dat?
Of is skymap sowieso maar een indicatie?
Dit viel me idd ook al op, net was de maan rechts van wat skymap aangaf. Ik heb een vergelijkbare app op de iphone die geeft ook aan dat de maan verder naar links staat dan hij werkelijk is. Verder is er ook verschil tussen beide applicaties, zelfs het zuiden lag niet bij beide apps in dezelfde richting.. Het lijkt me dus een kompas issue.. wellicht helpt het draaien van de tablet in een 8 vorm, dat is iig wat de iphone zegt als deze kompas storing heeft. Of de apps gebruiken niet up to date info maar gesimuleerde positie, omdat je ook kan zien hoe het heelal er over een jaar uit ziet

iRacing Profiel

• soulcrusher
Voor de mensen die ook last hebben van het feit dat apps soms niet downloaden van de market als je dat wil (iedereen denk ik?), ik las ergens dat je google talk kan openen als dit het geval is, dan gaat hij soms spontaan je app downloaden. Ik heb het net geprobeerd en bij mij werkte het! het kan toeval zijn maar misschien is dit wel een oplossing ;)

[ Voor 5% gewijzigd door soulcrusher op 16-08-2011 00:17 ]

iRacing Profiel

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:44
Zonekill schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:05:
Is het mogelijk om snel een draadloze verbinding te maken tussen TF en een windows PC via ad-hoc of zo. Zodat je files kan uitwisselen. Volgens mij kan dat via splashtop maar kan het ook anders?
Je kan het proberen met wifi file explorer. Start het programma op op de TF, daar krijg je een ip adres en een poortnummer, bv 192.1.1.20:8000. Dat vul je in in je webbrowser en je ziet alle bestanden op de TF.
Je kan nu bestanden heen en weer kopiëren.

• _gibeon_
soulcrusher schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:16:
Voor de mensen die ook last hebben van het feit dat apps soms niet downloaden van de market als je dat wil (iedereen denk ik?), ik las ergens dat je google talk kan openen als dit het geval is, dan gaat hij soms spontaan je app downloaden. Ik heb het net geprobeerd en bij mij werkte het! het kan toeval zijn maar misschien is dit wel een oplossing ;)
Wat ook werkt: terug naar de zoekresultaten gaan en vanuit dat overzicht direct op het kleine "free/install" knopje drukken. Werkt altijd. (:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:47
oeps, verkeerde topic.

[ Voor 95% gewijzigd door Smarron op 16-08-2011 07:36 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 21:36
_gibeon_ schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:35:
[...]
Wat ook werkt: terug naar de zoekresultaten gaan en vanuit dat overzicht direct op het kleine "free/install" knopje drukken. Werkt altijd. (:
allebei bedankt voor de tip, ik ga het proberen.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:01
Afgelopen week het batterijverbruik van mijn Transformer een beetje bijgehouden.
Ik had onder Accounts & Sync de automatische data sync uitstaan, omdat ik tijdelijk toch geen WIFI tot mijn beschikking heb. WIFI stond dus ook uit :+ Scheelt denk ik ook nog wel in het verbruik.

Accuverbruik Transformer

De dock was niet helemaal vol, maar dat mag de pret niet drukken :P
Ondanks dat ik de tablet kan wakkerschoppen door een willekeurige toets (En ja, ik heb een B60/B60 combo), valt het verbruik nog wel mee.
Wat wel opvalt is zolang de dock nog niet helemaal leeg is, deze ongeveer 1% per 30 minuten verbruikt, zodra de dock leeg is verbruikt de tablet 1% per 60 minuten.

Uiteraard is de meting niet heel accuraat, het kan best voorkomen dat ik het ene moment een accupercentage van 99 zie, terwijl dit in werkelijkheid 99,99% is, en het volgende meetmoment 97 aangeeft, en mogelijk 97,01% is. Ik meet dat als 2%, terwijl het in werkelijkheid bijna 3% is :)

Editje: Ook wel interessant, CPU Spy geeft aan dat 82% Deep Sleep is, 13% 216MHz, 1% 312MHz en ook 1% 1000MHz.
Dus ik zou bijna zeggen dat deep sleep wel werkt, maar ik toch mijn tablet eenvoudig kan wakkermaken :?

[ Voor 9% gewijzigd door Nakebod op 16-08-2011 09:19 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Nakebod schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:13:
Wat wel opvalt is zolang de dock nog niet helemaal leeg is, deze ongeveer 1% per 30 minuten verbruikt, zodra de dock leeg is verbruikt de tablet 1% per 60 minuten.
Vind ik toch wel aan de hoge kant, mijn verbruik (in standby, waar daar heb je het toch over) is 0,3% per uur (zonder dock, imo zelfde als een leeg dock). Ik heb B70/B70, wifi uit, automatische sync/push uit.

Verwijderd

Gisteren ook deze pad aangeschaft en bevalt prima, echter als ik mijn foto's bekijk vanuit picassa d.m.v mijn gallery krijg ik alleen lage resolutie foto's te zijn. Dezelfde foto's worden op mijn laptop wel goed weergegeven.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik had gister mijn tablet gewoon op standby staan en dan gaat hij toch behoooorlijk lang mee. Ging nog geen procent per 4 uur vanaf volgens mij. Met dock heb ik niet gekeken omdat ik hem daar soms in heb zitten maar niet altijd.

Oh en is er een manier om tezien hoeveel stroom je dock nog heeft, ik weet dat er een widget is maar die werkt niet meer de link werkt althans niet meer. (op xda).

[ Voor 26% gewijzigd door WeAreLegion op 16-08-2011 11:07 ]

• _gibeon_
WeAreLegion schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:06:
Ik had gister mijn tablet gewoon op standby staan en dan gaat hij toch behoooorlijk lang mee. Ging nog geen procent per 4 uur vanaf volgens mij. Met dock heb ik niet gekeken omdat ik hem daar soms in heb zitten maar niet altijd.

Oh en is er een manier om tezien hoeveel stroom je dock nog heeft, ik weet dat er een widget is maar die werkt niet meer de link werkt althans niet meer. (op xda).
4% is echt veel! Ik zit op 1% per 4 uur, met WiFi uit natuurlijk.
De widget staat ook op de market, Dual Battery Widget geloof ik.

• WeAreLegion
  • Niet online
_gibeon_ schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:14:
[...]

4% is echt veel! Ik zit op 1% per 4 uur, met WiFi uit natuurlijk.
De widget staat ook op de market, Dual Battery Widget geloof ik.
Uhhh lees me zin nog eens terug ;) ik zei nog geen procent per 4 uur hehe. Niet 4% per uur. Oh en dat is met wifi aan zelfs. En ik zal eens kijken naar die widget.

[ Voor 4% gewijzigd door WeAreLegion op 16-08-2011 11:16 ]

• _gibeon_
WeAreLegion schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:16:
[...]

Uhhh lees me zin nog eens terug ;) ik zei nog geen procent per 4 uur hehe. Niet 4% per uur. Oh en dat is met wifi aan zelfs. En ik zal eens kijken naar die widget.
Je hebt gelijk, we zeggen gewoon precies hetzelfde. Sorry. :P

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-02 14:29
Even ook hier, mocht iemand zijn geheugen willen uitbreiden van tablet voor weinig. zie 1dayfly.nl

Mocht het hier niet mogen gaarne verwijderen.

Verwijderd

BartusKN.nl schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:08:
Even ook hier, mocht iemand zijn geheugen willen uitbreiden van tablet voor weinig. zie 1dayfly.nl

Mocht het hier niet mogen gaarne verwijderen.
Is een class 4 geheugenkaartje. Op zich natuurlijk helemaal voldoende voor in de Asus, maar als je er films op wilt kopieren, dan zou een snellere wel fijner zijn, maar voor dit geld ...

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:34:
[...]

Is een class 4 geheugenkaartje. Op zich natuurlijk helemaal voldoende voor in de Asus, maar als je er films op wilt kopieren, dan zou een snellere wel fijner zijn, maar voor dit geld ...
Wow ja, wat een prijs! Ik heb nog geen TF, maar ik denk dat ik dit kaartje toch maar vast moet bestellen. Kopiëren is een kwestie van geduld, voor afspelen moet t toch echt wel ruim snel genoeg zijn lijkt me?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• CappieL
Svenderson schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:10:
[...]

Wow ja, wat een prijs! Ik heb nog geen TF, maar ik denk dat ik dit kaartje toch maar vast moet bestellen. Kopiëren is een kwestie van geduld, voor afspelen moet t toch echt wel ruim snel genoeg zijn lijkt me?
Zo is dat, aan het kaartje alleen heb je niets ;) Waarom zou je dan ook wachten met het aanschaffen van zo'n mooie Transformer?

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Mooie aanbieding, maar online heb je voor een tientje meer een sandisk 32GB classe 4. Merk PNY vaker zien langs komen, maar ben ik verder niet mee bekend.

Heeft iemand hier ervaring met een A-data kaartje van 32 GB klasse 10?? Die is relatief goedkoop (60,-) voor de snelheid. Ik ken het merk niet en twijfel of ik een sandisk klasse 4 of die A-data zou nemen.

Ik zal er vooral grote bestanden opzetten, zoals films, maar ook een verzameling comic books. Mogelijk is een klasse 10 dan voor mij handiger?

• Zamorano
  • Niet online
Ik had een paar weken geleden een paar pennetjes besteld bij DX. Vandaag zijn ze bezorgd.
Ik heb mn TF toevallig niet bij me, maar ik heb wel vast even geprobeerd op mn Desire. Werkt zo te zien goed. Thuis meteen even kijken hoe het op de TF gaat icm Sketchbook.

De gewone pen is ook erg fijn. Ik had verwacht dat het vrij goedkoop zou aanvoelen en ogen, maar dat doet het zeker niet. De pen is zelfs aan de zware kant, wat ik zelf wel prettig vind.

• CappieL
Zamorano schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:39:
Ik had een paar weken geleden een paar pennetjes besteld bij DX. Vandaag zijn ze bezorgd.
Ik heb mn TF toevallig niet bij me, maar ik heb wel vast even geprobeerd op mn Desire. Werkt zo te zien goed. Thuis meteen even kijken hoe het op de TF gaat icm Sketchbook.

De gewone pen is ook erg fijn. Ik had verwacht dat het vrij goedkoop zou aanvoelen en ogen, maar dat doet het zeker niet. De pen is zelfs aan de zware kant, wat ik zelf wel prettig vind.
Ik ben benieuwd of een pennetje werkt op de TF. Een 'normale' pen reageert niet, vingers wel. Post je bevindingen!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die ronde achterkant moet je gebruiken. Dus niet het pengedeelte zelf.

Ik ben niet heel erg kapot van de werking van die dingen tot op heden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Zamorano
  • Niet online
CappieL schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Ik ben benieuwd of een pennetje werkt op de TF. Een 'normale' pen reageert niet, vingers wel. Post je bevindingen!
Je moet idd niet het gewone gedeelte gebruiken. :) Er zit een rubberen bolletje aan 1 kant, die niet heel veel verschilt van een vingertopje qua textuur. Op mn tel (HTC Desire) werkt het zo te zien erg goed.
Voordeel is ook dat je niet veel vette vingerafdrukken op je scherm krijgt.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 20:34

tozzke

aka tozzert

ik zit de laatste paar daagjes ook met een probleem.
Mijn dock ontlaadt veel sneller dan voorheen het geval was :/

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/AsusTF101/P20110816165904.png
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/AsusTF101/P20110816165918.png

van de middelste van die 3 laatste pieken is het eerste (relatief vlakke stuk) de tijd dat hij gebruikt is en de "vrije val" van die laatste 3 is idle (dichtgeklapt met wifi uit als scherm gedoofd is)

cpu spy poept hetvolgende uit:
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/AsusTF101/P20110816164447.png

In eerste instantie gaf 'Google services' ook aan veel gebruikt te zijn, maar na een reboot is dat niet meer het geval, dan geeft 'scherm' en 'wi-fi' een hoog gebruik aan.

Iemand die zijn licht hierop kan schijnen?

edit:
PS: het betreft een B50 tablet met een B70 dock

[ Voor 3% gewijzigd door tozzke op 16-08-2011 17:17 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Als ik dat laatste screenshot zo bekijk, dan draait je TF 14 uur lang op 1000mhz en zit hij zowat niet in deep sleep? Ik zou eerst eens na kijken of dat klopt of niet.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 20:34

tozzke

aka tozzert

de vraag is, hoe? :)

het lijkt me sowieso niet te kloppen aangezien hij dus niet gebruikt wordt

• WeAreLegion
  • Niet online
tozzke schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:32:
de vraag is, hoe? :)

het lijkt me sowieso niet te kloppen aangezien hij dus niet gebruikt wordt
Er zijn volgens mij wel apps die bijhouden welke programma's er cpu power slurpen, ik moet zo even weg maar als niemand het hier post (zo uit het hoofd) dan zal ik als ik vannavond terug ben even zoeken voor je). Maar die laatste screenshot klopt zoiezo niet dat weet ik nu al wel.

De mijne als ik aan hem aan doch hangt laad de tablet op en loopt zelf leeg, maar niet zo hard als wat jij te zien krijgt.

edit:

Ik had zelf nog een vraag die me niet helemaal duidelijk werd, als je tablet gedocked hebt en je doet hem open hoort hij dan aan te gaan of niet? Het lijkt mij van wel maar weet niet zeker, als ik hem uit ziet en druk op keys krijg ik hem niet aan du sdat werkt wel naar behoren.

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 16-08-2011 18:18 ]

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
bij mij ontgrendeld de tab vanzelf als ik hem open klap ja.

• WeAreLegion
  • Niet online
pimjai schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:08:
bij mij ontgrendeld de tab vanzelf als ik hem open klap ja.
Jah had het al gevonden dat hoort zo :), hij mag alleen niet ontgrendelen als je een key of het beeldscherm aanraakt, en dat doet hij bij sommige dus ook.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Is er een app waarmee ik smorgens de krant kan downloaden om dan offline te lezen in detrein?

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Anton.net schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:21:
Is er een app waarmee ik smorgens de krant kan downloaden om dan offline te lezen in detrein?
Als je een abbo neemt kan je sowieso de krant in pdf downloaden (althans hier in België toch bij de meeste kranten), zonder abbo lijkt me dat legaal sowieso niet mogelijk (en met abbo heb je dus geen app nodig).

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-11 21:55
tozzke schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:06:
ik zit de laatste paar daagjes ook met een probleem.
Mijn dock ontlaadt veel sneller dan voorheen het geval was :/

[afbeelding]
[afbeelding]

van de middelste van die 3 laatste pieken is het eerste (relatief vlakke stuk) de tijd dat hij gebruikt is en de "vrije val" van die laatste 3 is idle (dichtgeklapt met wifi uit als scherm gedoofd is)

cpu spy poept hetvolgende uit:
[afbeelding]

In eerste instantie gaf 'Google services' ook aan veel gebruikt te zijn, maar na een reboot is dat niet meer het geval, dan geeft 'scherm' en 'wi-fi' een hoog gebruik aan.

Iemand die zijn licht hierop kan schijnen?

edit:
PS: het betreft een B50 tablet met een B70 dock
Ik heb dit zelf ook. De dock is sneller leeg dan de tablet. Ik voor dit probleem de TF aan voor RMA. Ook omdat er meer klachten waren zoals dat de dock snel leeg was terwijl de tf uit stond. Hij is nu bij Asus status waiting. Dock versie is een B50

Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is?

• Anton.net
  • Nu online
Frigolamptje schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:27:
[...]

Als je een abbo neemt kan je sowieso de krant in pdf downloaden (althans hier in België toch bij de meeste kranten), zonder abbo lijkt me dat legaal sowieso niet mogelijk (en met abbo heb je dus geen app nodig).
hoe kan je die dan in pdf gaan downloaden?

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:05
Anton.net schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:21:
Zoek even in de market naar pressreader. Daar kun je iedere dag gratis "De Pers" lezen. Tevens kun je daar een betaald abbo nemen op de volkskrant.

• EricEric752
  • Laatst online: 06-11 20:40
Ik heb een b50 tablet en een b80 dock. Het is me niet helemaal duidelijk of de energiebesparingsoptie van het dock nu zou moeten werken of niet. Als ik in standby ga (via de power knop van het tablet of de knop met het slotje helemaal rechtsboven op het toetsenbord van het dock) wordt het tablet niet wakker van een toetsdruk op het dock. Het tablet wordt wel wakker van het touchpad tenzij ik het touchpad uit zet. Cpu spy geeft bij deep sleep 0% aan. Het tablet gaat dus niet in deep sleep. Kan ik door mijn b50 tablet helemaal geen deep sleep bereiken met een gedocked tablet (ondanks het b80 dock) of moet ik op zoek gaan naa een process dat voorkomt dat het tablet in deep sleep gaat?

• 50Miles
  • Laatst online: 12-11-2021
Nog even het volgende:

Ik draai nog HC3.1 en wil de ABN Amro Saldo app installeren. Hij zegt alleen dat de app niet compatible met mijn TF101 is. Is er iemand die mij kan vertellen of dit bij HC3.2 wel werkt? Dat zou mij over de streep trekken namelijk.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort mijn gerepareerde TF terug (via ASUS) en hij werkt geweldig. Ik zou alleen graag root hebben. Heeft 1 van jullie zijn TF geroot met versie 8.5.6.7?

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
50Miles schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:19:
Nog even het volgende:

Ik draai nog HC3.1 en wil de ABN Amro Saldo app installeren. Hij zegt alleen dat de app niet compatible met mijn TF101 is. Is er iemand die mij kan vertellen of dit bij HC3.2 wel werkt? Dat zou mij over de streep trekken namelijk.
de app is niet via de market te installeren want hij is niet zichtbaar voor de TF. Maar als je de .apk file hebt kun je hem gewoon installeren, zowel op 3.1 als op 3.2

• Anton.net
  • Nu online
msmilde schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:52:
[...]

de app is niet via de market te installeren want hij is niet zichtbaar voor de TF. Maar als je de .apk file hebt kun je hem gewoon installeren, zowel op 3.1 als op 3.2
ik heb gekeken op de android market.com, en daar zegt hij ook dat hij niet compatibel is

• msmilde
Anton.net schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:53:
[...]

ik heb gekeken op de android market.com, en daar zegt hij ook dat hij niet compatibel is
maar hij werkt wel prima

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
Samen met een vriend een video-chat verbinding opgezet via Talk (standaard geinstalleerd op je TF), alleen we verstaan elkaar moeilijk en terwijl we allebei de volumeknop helemaal open hebben staan.

Wat kunnen we nog meer doen, want een optie om de microfoon wat op te krikken hebben we niet kunnen vinden?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• 50Miles
Maar waar vind ik een apk file? Google kan ik hem niet op vinden namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door 50Miles op 16-08-2011 21:26 ]

• soulcrusher
kruila schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:55:
Samen met een vriend een video-chat verbinding opgezet via Talk (standaard geinstalleerd op je TF), alleen we verstaan elkaar moeilijk en terwijl we allebei de volumeknop helemaal open hebben staan.

Wat kunnen we nog meer doen, want een optie om de microfoon wat op te krikken hebben we niet kunnen vinden?
zoek eens in de market naar mic boost. er staat een app (audioboost 2) die dat kan, maar er staat dat het voor android 2.2 is, je moet root hebben ervoor en hij is niet gratis, maar je kan het proberen ;)

iRacing Profiel

• Anton.net
  • Nu online
Ik zie net dat de market terug is aangepast: voor tablet is weg, en je kan weer op alle rubrieken drukken

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Leech_NL schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:50:
[...]

Zoek even in de market naar pressreader. Daar kun je iedere dag gratis "De Pers" lezen. Tevens kun je daar een betaald abbo nemen op de volkskrant.
Waar zie jij de volkskrant dan? Ik zie alleen de pers staan. Volkskrant staat er bij mij niet bij. Ook niet nadat ik pressreader update, dan doet trouwens pressreader het helemaal niet meer. Geen connectie met de server zegt hij dan steeds...

• msmilde
50Miles schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

Maar waar vind ik een apk file? Google kan ik hem niet op vinden namelijk.
heb je wellicht een Android telefoon waar de app op draait? Dan kun je die via Astro File manager backuppen, en dan kopieren naar je TF

• 50Miles
msmilde schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:54:
[...]

heb je wellicht een Android telefoon waar de app op draait? Dan kun je die via Astro File manager backuppen, en dan kopieren naar je TF
Nee, heb een blackberry. Kun jij de apk wellicht voor mij verzorgen?

• msmilde
50Miles schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:02:
[...]

Nee, heb een blackberry. Kun jij de apk wellicht voor mij verzorgen?
ik heb je PM gestuurd

• 50Miles
Heb hem. Thx! :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Zat net even met tablet te spelen en, voelde in eens de linkerkant wat bewegen, het is wat raar om uit te leggen maar als ik iets druk zet als ik hem vast houd dan voel ik de linkerkant iets bewegen, heb gekeken er is niks kapot lijk wat spelling in de case te zitten.

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-11 11:09

wdv

EricEric752 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:59:
Ik heb een b50 tablet en een b80 dock. Het is me niet helemaal duidelijk of de energiebesparingsoptie van het dock nu zou moeten werken of niet. Als ik in standby ga (via de power knop van het tablet of de knop met het slotje helemaal rechtsboven op het toetsenbord van het dock) wordt het tablet niet wakker van een toetsdruk op het dock. Het tablet wordt wel wakker van het touchpad tenzij ik het touchpad uit zet. Cpu spy geeft bij deep sleep 0% aan. Het tablet gaat dus niet in deep sleep. Kan ik door mijn b50 tablet helemaal geen deep sleep bereiken met een gedocked tablet (ondanks het b80 dock) of moet ik op zoek gaan naa een process dat voorkomt dat het tablet in deep sleep gaat?
Dit heb ik dus ook met mijn B60 tablet en dock. 0% deep sleep en wel wake-up on touchpad maar niet op de toetsen.

Is ie nu wel of niet in orde en moet ik de boel ook opsturen?

[ Voor 120% gewijzigd door wdv op 16-08-2011 22:37 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
wdv schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:36:
[...]

Dit heb ik dus ook met mijn B60 tablet en dock. 0% deep sleep en wel wake-up on touchpad maar niet op de toetsen.

Dat zou niet moeten, hij mag niet wakker worden als je scherm aanraakt, alleen als je via powerbutton of als je hem openklapt. En hij moet deep sleep doen anders blijft hij batterijen zuipen.

• Zamorano
  • Niet online
msmilde schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:52:
[...]

Goeie tip. Werkt prima zo te zien.

• WeAreLegion
  • Niet online
Iemand vroeg laatst welk hoesje/hoes ik had gekocht dat was deze, minus het vak aan de voor kant, verder lijkt ij er sprekend op. Caselogic VNA210 10.2-Inch

Hij is in amerika wel stuk goedkoper, maar daar komt nog verzendkosten bij. Hij was bij de MM 30 euro. Hij past er prima in gedocked dat is geen probleem, en je houd zelfs nog ruimte over voor adapter en kabel als het moet.

Ik wil eigenlijk ook nog een hoes voor tablet zelf maar daar ben ik nog even voor aan het kijken (op xda).

[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 16-08-2011 23:17 ]

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

WeAreLegion schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:18:
Zat net even met tablet te spelen en, voelde in eens de linkerkant wat bewegen, het is wat raar om uit te leggen maar als ik iets druk zet als ik hem vast houd dan voel ik de linkerkant iets bewegen, heb gekeken er is niks kapot lijk wat spelling in de case te zitten.
Klopt, heb ik inmiddels ook miniem. B70 KB-dock.
Het is dan ook een nogal brede rand en het hele apparaat 'wordt zijn eigen hefboom' vanaf links waar we hem vast hebben.
Linkshandigen zullen dit wel op rechts krijgen.
Maar het is amper merkbaar en als het niet erger wordt, dan maakt het me niet uit, zo weinig als het is.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• WeAreLegion
  • Niet online
notsonewbie schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:18:
[...]

Klopt, heb ik inmiddels ook miniem. B70 KB-dock.
Het is dan ook een nogal brede rand en het hele apparaat 'wordt zijn eigen hefboom' vanaf links waar we hem vast hebben.
Linkshanden zullen dit wel op rechts krijgen.
Maar het is amper merkbaar en als het niet erger wordt, dan maakt het me niet uit, zo weinig als het is.
Ja het is niet erg inderaad, het ligt er ook aan hoe je hem vast houd als je hem normaal vast houd zonder druk ofzo heb je nergens last van en anders merk je het iets maar goed niet te veel mee kloten dan word het ook niet erger :). Ik merk het alleen als ik dus iets kracht zet met vast houden maar goed dat doe je ook neit al te vaak niet nodig echt.

• Zonekill
EricEric752 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:59:
wdv schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:36:
[...]

Dit heb ik dus ook met mijn B60 en dock. 0% deep sleep en wel wake-up on touchpad maar niet op de toetsen.
tablet
Kijk eens onder Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Dit heeft bij mij geholpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Zonekill op 17-08-2011 00:18 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Whatsapp heb ik bijna aan de praat gekregen qua installeren.
DAN MOET IK DE taaakbeheerder de-installeren, deed ik.
WA start op, echter dan komt het : kan whatsapp niet starten omdat unieke code van uw apparaat niet kan worden gelezen, verwijder de batterij en plaats deze terug, sluit af en start opnieuw...

Volgens de whatsapp site moet ie ook op alleen wifi werken.

Iemand die whats app op de niet 3g ATF heeft , werkend, hoe?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• wdv

wdv

Zonekill schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:26:
[...]

[...]

Kijk eens onder Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Dit heeft bij mij geholpen.
Deze staat bij mij al uit.

Even voor de duidelijkheid. Hij wordt niet 'wakker' door het scherm. Ook niet door de toetsen, maar wel door het touchpad/muispad. En uiteraard door de powerbutton.

Vannacht de tablet undocked uitgezet (hard) en weer geen 'deep sleep' gebruikt. Ik vrees dat het toch niet klopt.

• WeAreLegion
  • Niet online
notsonewbie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 01:53:
Whatsapp heb ik bijna aan de praat gekregen qua installeren.
DAN MOET IK DE taaakbeheerder de-installeren, deed ik.
WA start op, echter dan komt het : kan whatsapp niet starten omdat unieke code van uw apparaat niet kan worden gelezen, verwijder de batterij en plaats deze terug, sluit af en start opnieuw...

Volgens de whatsapp site moet ie ook op alleen wifi werken.

Iemand die whats app op de niet g3 ATF heeft , werkend, hoe?
Voor zover ik weet werkt hij wel alleen op wifi inderdaad, maar denk dat ze wel bedoelen dat je wel een telefoon heb, ik kreeg hem ook wel geinstlaleerd maar hij doet het niet en zal het ook niet gaan doen denk ik.

• wdv

wdv

wdv schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 07:01:
[...]

Deze staat bij mij al uit.

Even voor de duidelijkheid. Hij wordt niet 'wakker' door het scherm. Ook niet door de toetsen, maar wel door het touchpad/muispad. En uiteraard door de powerbutton.

Vannacht de tablet undocked uitgezet (hard) en weer geen 'deep sleep' gebruikt. Ik vrees dat het toch niet klopt.
Update:
Als ik het keyboard dock aansluit heb ik wel deep sleep in CPU Spy?!?! Ik snap er niks meer van.

• _gibeon_
Over WhatsApp; dat hoort niet te werken op een tablet. Het is namelijk gelinkt aan je telefoonnummer en die hebben we niet!
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kán werken. Als je een gerootte Android telefoon hebt en je TF hebt geroot, is het een kwestie van Titanium Backup op je telefoon draaien en op de TF terugzetten.

Grootste nadeel is het missen van de link met je contactpersonen:
- Bij de gesprekken staat een telefoonnummer, geen naam.
- Je kan geen nieuwe gesprekken beginnen, omdat er geen contacten zijn.
- Je kan via het delen/share vanuit diverse programma's geen contact selecteren, omdat er geen contacten zijn.
- Berichten worden niet gesynct tussen pad en telefoon. Het is maar net wat je op het moment aan hebt staan, daar staan je berichten.

Voordeel: het typt zo lekker!

• WeAreLegion
  • Niet online
_gibeon_ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:05:
Over WhatsApp; dat hoort niet te werken op een tablet. Het is namelijk gelinkt aan je telefoonnummer en die hebben we niet!
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kán werken. Als je een gerootte Android telefoon hebt en je TF hebt geroot, is het een kwestie van Titanium Backup op je telefoon draaien en op de TF terugzetten.

Grootste nadeel is het missen van de link met je contactpersonen:
- Bij de gesprekken staat een telefoonnummer, geen naam.
- Je kan geen nieuwe gesprekken beginnen, omdat er geen contacten zijn.
- Je kan via het delen/share vanuit diverse programma's geen contact selecteren, omdat er geen contacten zijn.
- Berichten worden niet gesynct tussen pad en telefoon. Het is maar net wat je op het moment aan hebt staan, daar staan je berichten.

Voordeel: het typt zo lekker!
Jah ok, maar goed dat zijn toch behoorlijk veel minpuntjes ;)

• henkz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01-2014
Had ook probleem met dock en battery maar las ergens op xda dat dit een probleem kon zijn als er een sd-card in doc zit. Heb deze verwijderd en nu kan ik met touchpad tablet niet meer aanzetten. :)

• Zonekill
wdv schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:13:
[...]

Update:
Als ik het keyboard dock aansluit heb ik wel deep sleep in CPU Spy?!?! Ik snap er niks meer van.
Dat is idd raar. Mijn B6O tablet en dock gedroegen zich juist net andersom. Welke tablet dock type heb jij?

• msmilde
ik las op xda dat er vrijdag/komend weekend een asus firmware update aankomt

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1041502&page=94
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1220929

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

msmilde schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:39:
ik las op xda dat er vrijdag/komend weekend een asus firmware update aankomt

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1220929
Oh ja, ook dat, hetgeen ik hier niet meldde omdat ik het niet echt nodig heb, maar vervelend is het wel.
"The release "is expected to fix a couple of issues with 3.2 (apps related)."
iI've asked if it fixes the compass calibration issue. Finger's crossed!"
Ik krijg vaak met google/maps/places/e.d. dat 8 teken in beeld met de tekst dat ik de tablet in een 8 vorm moet bewegen om het kompas te kalibreren, hopelijk is dat na die update opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door notsonewbie op 17-08-2011 11:54 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11 15:53

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hopen dat ze de issue met de zachtere linker speaker ook nou eindelijk eens fixen met deze update..

• wdv

wdv

Zonekill schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Dat is idd raar. Mijn B6O tablet en dock gedroegen zich juist net andersom. Welke tablet dock type heb jij?
Ik heb een combi gekocht. Beide B6O.

Ik heb handmatig de Wifi nu eens uitgezet. Dan blijkt het tablet dus wel in deep sleep te komen! Het uitschakelen van de wifi als het scherm uitgaat, werkt dus blijkbaar niet zoals ik verwachtte.

De tablet en kb-dock lijken het nu dan toch wel goed te doen, gelukkig.

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
Ik heb ook een B60 dock en tablet. Bij mij werkt scherm uit wifi uit wel.

• wdv

wdv

Akemi schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:21:
Ik heb ook een B60 dock en tablet. Bij mij werkt scherm uit wifi uit wel.
de verbinding wordt wel verbroken, maar de wifi radio blijft wel aan en verbruikt ook stroom dus.

• Akemi
wdv schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:34:
[...]
de verbinding wordt wel verbroken, maar de wifi radio blijft wel aan en verbruikt ook stroom dus.
Ah dat klopt maar het stroom verbruik bij mij is echt heel minimaal.
Misschien moet ik maar eens een test doen.
Dock en tablet volledig opladen. 24 uur niet aanraken en kijken wat er over is.
Zowel tablet gedockt als los van elkaar testen. Eens kijken wat dat oplevert.

• WeAreLegion
  • Niet online
Misschien is da twel eens slim inderdaad, ik heb de mijne zaterdag opgeladen en heb nog steeds 50% over (dok is wel leeg op moment)

Verwijderd

Hebben jullie dit filmpje al gezien over de sterkte van het gebruikte glas op de TF?

http://campuslife.asus.co...-pad-transformers-screen/

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:20:
Hebben jullie dit filmpje al gezien over de sterkte van het gebruikte glas op de TF?

Ja het is erg sterk, maar ik zou het uit de buurt houden van gruis en zand want dan gaat het wel degelijk krassen ;)

• CappieL
Reparatie van mijn TF gaat voorspoedig.
12-5 (15:12) Opgehaald door DHL in Rotterdam
15-5 (10:00) Afgeleverd door DHL in Brno
16-5 Status ASUS op "Repairing"
17-5 (11:00) Nog steeds op "Repairing", maar nu op (13:30) "Ready for Shipping"

Ben benieuwd wanneer hij weer bij mij wordt aangeboden, ik verwacht hem na het weekend al weer terug.

• Akemi
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:20:

Wordt wel erg voorzichtig gekrast........

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
Nou ben van plan om een transformer te gaan halen morgen

Heb een paar vraag, kan je nu met het dock de veel gebruikte toetsencombinaties ctrl-c/v gebruiken?
dat zou handig zijn.

heb in ieder geval al een tas bestelt op DX
http://www.dealextreme.co...-10-laptop-notebook-67051

[ Voor 27% gewijzigd door TiberiusJD op 17-08-2011 14:40 ]

• CappieL
Ik heb er:
a) geen Asus-logo op gezien
b) geen Android-poppetje (edit: wel een beetje, er zit een logo van de Market op)

Verder een leuke tas ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CappieL op 17-08-2011 14:44 ]

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
er staat een asus logo op hoor net boven het facebook icoon

er staat wel een pictogram op van de android market

Verwijderd

TiberiusJD schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:39:
Nou ben van plan om een transformer te gaan halen morgen

Heb een paar vraag, kan je nu met het dock de veel gebruikte toetsencombinaties ctrl-c/v gebruiken?
dat zou handig zijn.
Na de update naar 3.2 kwam ik er achter dat dit kon. Of het voor die tijd ook of niet kon, weet ik niet.

Verwijderd

CappieL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:35:
Reparatie van mijn TF gaat voorspoedig.
12-5 (15:12) Opgehaald door DHL in Rotterdam
15-5 (10:00) Afgeleverd door DHL in Brno
16-5 Status ASUS op "Repairing"
17-5 (11:00) Nog steeds op "Repairing", maar nu op (13:30) "Ready for Shipping"

Ben benieuwd wanneer hij weer bij mij wordt aangeboden, ik verwacht hem na het weekend al weer terug.
Die van mij is 10-8 opgehaald, 11-8 gearriveerd in Brno. Op 12-8 gereed en opgehaald en op Zaterdag 13-8 terug'in R'dam. Op 15-8 in de wagen van de koerier en doordat wij niet thuis waren pas vanmorgen bezorgd.

• CappieL
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Die van mij is 10-8 opgehaald, 11-8 gearriveerd in Brno. Op 12-8 gereed en opgehaald en op Zaterdag 13-8 terug'in R'dam. Op 15-8 in de wagen van de koerier en doordat wij niet thuis waren pas vanmorgen bezorgd.
Dat is wel heel rap! Binnen 5 dagen weer terug! Als ik het via Paradigit zou doen, zou het 6-8 weken (!) duren!

[ Voor 7% gewijzigd door CappieL op 17-08-2011 15:07 ]

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 09:02
CappieL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:07:
[...]

Dat is wel heel rap! Binnen 5 dagen weer terug! Als ik het via Paradigit zou doen, zou het 6-8 weken (!) duren!
Bullshit natuurlijk ze willen het gewoon ontmoedigen

• CappieL
Michel242186 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Bullshit natuurlijk ze willen het gewoon ontmoedigen
Inderdaad, en mede door goede berichten op het forum heb ik daarom ook direct met Asus contact gezocht. Ik vind het vals om met dit soort uitspraken je van je plichten te ontdoen.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

CappieL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:25:

Inderdaad, en mede door goede berichten op het forum heb ik daarom ook direct met Asus contact gezocht. Ik vind het vals om met dit soort uitspraken je van je plichten te ontdoen.
Als we dit gedrag ook in de webshop reviews plaatsen bij `aftersales` zullen ze als ze slim zijn wel bijsturen. Dit soort slechte ervaringen op internet melden kost een webshop klanten..

• CappieL
notsonewbie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:23:
[...]
Als we dit gedrag ook in de webshop reviews plaatsen bij `aftersales` zullen ze als ze slim zijn wel bijsturen. Dit soort slechte ervaringen op internet melden kost een webshop klanten..
Het zijn niet alleen webshops waarvoor je Shopreviews kunt schrijven. Ook over fysieke winkels kan worden geschreven. Ik ben dat dan ook zeker van plan, zodra ik mijn TF weer terug heb.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

The Legend

*Plop*

Ik zit echt in dubio, wachten op de TF2 of nu de TF1+dock aanschaffen. Het is voor casual gebruik thuis op de bank, op reis als foto viewer en opslag en films en series kijken als ik niet thuis ben. Belangrijk is voor mij dat in ieder geval 720p mkv (high profile) series te kijken zijn. Dat schijnt nu te lukken met Diceplayer heb ik hier gelezen. Een volledige film op 720p (tussen de ~4-7GB) zal waarschijnlijk wat lastig worden? Wat dat betreft is het misschien beter om te wachten op de Tegra 3, maar meer dan geruchten is er nog niet over te vinden. Laat staan een releasedatum. TF1 is nu hebben :P Lastig lastig.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1 ... 50 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.