I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mijn vriendin heeft een Asus Eee-netbook en ik een Asus TF + dock. Ik zou dus echt geen moment meer op die netbook willen werken! Geen verplichting om per se de dock mee te sjouwen, accuduur is langer. Daarnaast uiteraard touchscreen wat sowieso het grootste verschil is met een netbook. Spelletjes, e-books, noem maar op. Ik vind het echt een geweldige uitvinding. Met dock eraan kun je er ook erg goed op typen of spreadsheets mee maken.JEV schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:06:
[...]
Stomme vraag waarom heb je dan een Transformer gekocht en geen netbook.
Was je een stuk goedkoper uit geweest.
Met ^^^^ dus.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb het zelfde punt eigenlijk af en toe lees ik artikelen op mijn tablet en dan is het heerlijk dat dat scherm er af kan. Ook heb ik een zooi comics erop die ik af en toe op tablet alleen lees. Voor het normale internetten of filmpje online kijken is het juist als netbook veel handiger. Plus inderdaad het feit dat je ook een touchscreen hebt.Smarron schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:14:
[...]
Mijn vriendin heeft een Asus Eee-netbook en ik een Asus TF + dock. Ik zou dus echt geen moment meer op die netbook willen werken! Geen verplichting om per se de dock mee te sjouwen, accuduur is langer. Daarnaast uiteraard touchscreen wat sowieso het grootste verschil is met een netbook. Spelletjes, e-books, noem maar op. Ik vind het echt een geweldige uitvinding. Met dock eraan kun je er ook erg goed op typen of spreadsheets mee maken.
Met ^^^^ dus.
Ik heb eerlijk gezegd ook wel lang over een netbook getwijfeld. Maar er zijn gewoon zoveel meer voordelen aan deze transformer, het is het beste van 2 werelden. Ook werkt alles een stuk sneller dan op een netbook. Een netbook is misschien iets krachtiger, maar loopt op een net te zwaar OS. Android is gewoon een stuk lichter en daardoor sneller. Daarnaast is het beeldscherm gigantisch veel beter dan dat van een netbookje. Men zeurt soms dat tablets zo duur zijn, maar het is ook een beetje luxe product. Je hebt een touchscreen en een veel mooier scherm.
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen hoe gaan jullie nu om met het op en ontladen van de dock zoals ik dus eerder poste?
[ Voor 4% gewijzigd door Shodan op 13-08-2011 11:49 ]
Ik ga daar gewoon geen rekening mee houden. Ja de dock zal vaak op 3% blijven en de TF zelf veel op ongeveer 100% (soms zakt hij toch naar 99 of 98% is me opgevallen). Maar omdat de accu zo groot is denk ik dat er over een jaar of 2 a 3 wanneer hij op marktplaats gezet gaat worden nog steeds goed aanvaardbare tijden over heeft.Shodan schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:47:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen hoe gaan jullie nu om met het op en ontladen van de dock zoals ik dus eerder poste?
En ik neem eigenlijk ook wel aan dat ze de batterij zo gemaakt hebben dat hij vrij goed tegen 3% kan. Maar dat is een aanname.
/edit: ik kan de 3.2 update overigens nog steeds niet te pakken krijgen, iemand die hem al gezien heeft om te downloaden/flashen zonder root gewoon met sd kaart. (dus wel gewoon de stockupdate)
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-08-2011 12:21 ]
Ik heb me al wel afgevraagd of het dock stuk gaat van het ontladen maar nog niet druk over gemaakt. Ik heb hem ook nog maar een week maar zal er eens op letten hoe leeg hij eigenlijk getrokken wordt.Shodan schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:58:
[...]
Maar blijkbaar ben ik de enige die zich daar "druk" over maakt, want verder reageert niemand op mijn vraag hoe hier mee omgegaan wordt.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Verwijderd
Ik kan de app installeren, maar niet starten. Geen enkele reactie.
Ik zie hem ook niet bij mijn apps staan, maar als ik naar de market ga,dan staat tie als geinstalleerd, maar openen gaat niet.
Verder zeer tevreden met m'n tf.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 12:45 ]
Ik heb wel dat veel programma's geen update via de market krijgen aangeboden terwijl ik die wel op de motorola defy heb...
Ik had dat ook. Er af gegooid, toen de boel uit gezet, aan, weer downloaden en installen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:40:
Zijn er nog meer mensen waarbij de dual battery app niet werkt
Ik kan de app installeren, maar niet starten. Geen enkele reactie.
Ik zie hem ook niet bij mijn apps staan, maar als ik naar de market ga,dan staat tie als geinstalleerd, maar openen gaat niet.
Verder zeer tevreden met m'n tf.
Uit > aan, nu stond ie wel in de app's (of widgets! weet ik ff niet meer) op een 'bureaublad' gesleept, en hij loopt nu te meten.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Asus had het nOg mooier kunnen doen. Nu is het immers zo dat de accu's 2 verschillende laad en ontlaad cycli/weerstand hebben.Quindor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 03:08:
Constant op 100% houden is er dan weer NIET goed voor, maar ik mag hopen dat Asus hiermee rekening heeft gehouden en de batterij in de tablet zelf heeft over-gedimensioneerd op dat soort problemen te voorkomen aangezien de dock altijd als eerste leeg word getrokken.
Dat de dock-accu de tablet op kan laden is wel leuk en aardig, maar middels een schakelaar de dock accu direct de tablet laten voeden is m.i. nog mooier.
Nu zal de ene accu eerder lui zijn dan de andere.
Eigenlijk zouden we ze net als bij autobanden moeten kunnen 'kruislings wisselen' zo nu en dan!
(Kan dat?)
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
@ Shodan, dock/accu dingen kijk ik niet naar, er is al een hoop over gezegd en er worden er hierdoor veel ter RMA aangeboden. Ik heb weinig problemen met mijn dock en ik meet ook niet de hoeveelheid tijd dat deze in totaal aan staat. Wat ik wel weet is dat de netbook elke avond wel 5 uur aan staat en dat deze na 2-3 dagen opgeladen wordt als ik hem alleen maar dichtklap en niet volledig uit zet.JEV schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:06:
[...]
Stomme vraag waarom heb je dan een Transformer gekocht en geen netbook.
Was je een stuk goedkoper uit geweest.
@Jev
Een netbook is goedkoper maar:
Accu capaciteit is een stuk slechter
Heeft standaard geen touchscreen
Gebruikt vaak Windows en hierdoor niet geschikt voor touchscreen doeleinden
Is geen bijzonder staaltje techniek
Kan niet als tablet worden gebruikt waardoor je in sommige situaties het liever wel had gehad.
Ik gebruik mijn tablet dus ook als Netbook, maar ik kan zou niet willen ruilen met die van mijn vriendin. Je kunt sommige dingen meer met het ene dan met het andere.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
http://dlcdnet.asus.com/p...r_WW_epaduserV8_6_5_7.zip
uitpakken en de file WW_epad-user-8.6.5.7.zip op een micro sd kaart zetten en de pad herstarten. Dan vind hij hem en krijg je het updatedriehoekje.
/edit: mooi zo. het spel catan werkt zo veel beter!
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-08-2011 13:48 ]
Kijk hier .WeAreLegion schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:59:
Ik ga straks dat ding halen, maar zag dat ze bij mediamarkt geen hoesjes hebben. Heeft iemand idee waar ik er 1 kan kopen? Of is er iemand die weet wel hoesje ook goed past er om (met dock).
Tja, ik heb geen verstand van batterijen en er staat ook niets over in de handleiding van asus. Dus ik heb gewoon tablet in dock en dan staat de dock idd lang op 3%. Het is volgens mij een transformer die ik heb gekocht en het unique selling point is juist de dock dus ik wil geen rekening houden met de batterij.Shodan schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:58:
[...]
Het probleem echter als je voornamelijk gedocked werkt, wat ik zelf veel prettiger vind, is dat je eigenlijk alleen de batterij uit je dock gebruikt. Als die leeg is gebruik je even de tablet zonder dock en zodra die weer is opgeladen doe je de tablet weer in de dock, waardoor die weer wordt ontladen. Op die manier kan je dus nooit de maximale batterij inhoud gebruiken. Je hebt dan wel 16 uur capaciteit, maar als je die wil gebruiken vernaggel je de batterij van je dock, doordat die te lang op een laag percentage staat.
Wat veel handiger zou zijn is dat de ene batterij nooit onder de andere uitkomt kwa percentage. Dus zodra je dock batterij meer dan 5% lager is, dat hij dan even niet meer je tab oplaadt, maar dat de batterij van je tab ook lager wordt. Zo ontlaad je dus beide batterijen efficient en kan je wel van je maximale capaciteit gebruik maken.
Maar blijkbaar ben ik de enige die zich daar "druk" over maakt, want verder reageert niemand op mijn vraag hoe hier mee omgegaan wordt.
Ik vind het logisch dat de dock tablet gewoon constant laad want ik wil dat de tablet altijd de maximale accu capaciteit heeft voor als ik hem undock.
Ik maak me nu meer zorgen over de 3%/uur drain in standby gedocked, los is drain 0,33%/uur.
Tablet wil niet in deep sleep als gedocked zijn. Ik ga maar alle apps edinstalleren en dan kijken of het nog zo is. Anders moet ik echt rma doen maar dat wil ik liever niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Zonekill op 13-08-2011 14:29 ]
Sowieso 'even kijken of de stekker er wel in zit', de basale dingetjes waar we snel overheen kijken dus.Zonekill schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:25:
Ik maak me nu meer zorgen over de 3%/uur drain in standby gedocked, los is drain 0,33%/uur.
Tablet wil niet in deep sleep als gedocked zijn. Ik ga maar alle apps edinstalleren en dan kijken of het nog zo is. Anders moet ik echt rma doen maar dat wil ik liever niet.
Bijv. zet wifi zelf eerst uit, laat (via instellingen) niet altijd achtergrond services toe inzake reloaden van eventuele nieuwe data (kranten app's, weer app's, teletekst, mail e.d.) bluetooth niet nodig? uit doen e.d.
Ook kan je opladen, stekker er uit, hele nacht laten staan, opstarten en in settings kijken bij 'batterij gebruik' of zo, welke app's / scherm / of wat, hoeveel van de totaal gebruikte lading, nam.
En anders, tja da's net te technisch voor mij, is er wellicht lek-stroom. Zoals ook wel eens bij sommige oudere auto's is die 'onverklaarbaar' hun accu snel zien leeglopen ondanks bijna geen elektronica aan boord, zelfs geen lopend klokje als de sleutel er niet in zit.
[ Voor 12% gewijzigd door notsonewbie op 13-08-2011 15:28 ]
Verwijderd
Dat was de truck. Bedankt, kan ik me nu wellicht ook gaan ergeren aan de battery drain Van mijn b50 dock.notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:49:
[...]
Ik had dat ook. Er af gegooid, toen de boel uit gezet, aan, weer downloaden en installen.
Uit > aan, nu stond ie wel in de app's (of widgets! weet ik ff niet meer) op een 'bureaublad' gesleept, en hij loopt nu te meten.
In de manual-PDF staat op de tekening de slider-knop voor dock/tablet verbinding geheel naar rechts.
Dit zowel als het dock los is, als met de tablet er in.

Hoewel mijn tablet 100% goed lijkt te zitten op de dock, alles werkt, mijn knop kan niet naar rechts.
Hij kan alleen naar links om de tablet los te halen, en bij het inklikken schiet ie naar het midden, maar niet naar rechts. Ook als de tablet uit het dock is, hij gaat naar links, midden, maar niet naar rechts.
Hoe is dit bij jullie?????
[ Voor 16% gewijzigd door notsonewbie op 13-08-2011 17:30 ]
Aan de andere kant, als de tablet goed vast zit....
Dat is bij mij bijna weg sinds ik een overklokte rom draai :-)ygma!l schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:56:
Hebben jullie ook zoveel last van websites die in blokjes opbouwen? Zo heeft de frontpage hier niet echt last van, maar GoT wel. Ik heb de plugins uitgeschakeld en browse in de stock browser. Overigens heb ik HC 3.2 draaien.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Misschien niet.DrNizeGuy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:31:
Nee, dat hoort niet. Druk je de tablet wel goed aan?
Aan de andere kant, als de tablet goed vast zit....
Echter ik voel weerstand, duw door, 'klik'.
Bij dichtklappen ligt het scherm symmetrisch op het dock. Steekt niet uit zo ze te zien, op geen van de 4 zijdes.
De 'dock klem' vertoont ook geen zichtbare kier of zo.
Helemaal naar rechts bij inklikken, functioneert ook wel bij halverwege, maar nadat ik er achterkwam dat je het ding links en rechts aan moet duwen schoot het schuifje ook naar rechts.notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:27:
Hij kan alleen naar links om de tablet los te halen, en bij het inklikken schiet ie naar het midden, maar niet naar rechts. Ook als de tablet uit het dock is, hij gaat naar links, midden, maar niet naar rechts.
Nee, ondanks dat ie geen 300 Mbit N heeft, maar 'slechts' 20 a 30 Mbit, alle websites, ook tweakers, bouwen heel vlotjes en smooth op.ygma!l schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:56:
Hebben jullie ook zoveel last van websites die in blokjes opbouwen? Zo heeft de frontpage hier niet echt last van, maar GoT wel. Ik heb de plugins uitgeschakeld en browse in de stock browser. Overigens heb ik HC 3.2 draaien.
Nu is het wel zo dat ik niet de standaard, maar mijn favoriete browser gebruik, of eigenlijk 2, te weten maxthon of opera.
Ook ik heb hncmb. 3.2
Vreemd, de stroom aansluiting , het midden, ziet er niet uit of ie links en rechts geschoven kan worden.Loekie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:51:
Helemaal naar rechts bij inklikken, functioneert ook wel bij halverwege, maar nadat ik er achterkwam dat je het ding links en rechts aan moet duwen schoot het schuifje ook naar rechts.
Mijn vriendin heeft hem nu mee, maar ik zal nog eens proberen met iets meer kracht en links/rechts bewegen.
Maar ik zal eerst de knop iets harder verschuiven zonder tablet op de dock te plaatsen, want die knop kan zo al niet naar rechts, dus wellicht is dat in de fabriek intern verbogen of zo en dan helpt verder niks.
- Scherm wordt wel erg snel vet.... helpt een screen protector en welke wordt aangeraden , de originele asus vind ik erg prijzig . tips worden gewaardeerd
Heb nu aan lading, morgen verder instellen
Ja hij IS leuk.jin schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:04:
Heb sinds vandaag ook de 16+Dock variant. GEWELDIG apparaat
Knal dan gelijk de dual battery app/widget er op, kan je vanaf het begin zien hoe e.e.a. verloopt op de 2 accu's.- Scherm wordt wel erg snel vet.... helpt een screen protector en welke wordt aangeraden , de originele asus vind ik erg prijzig . tips worden gewaardeerd
Vet: ontkom je niet aan, ik heb screenprotector, maar dat is tegen krassen, ook dat wordt vet.
Handen met zeep wassen, niet zweten
Gewoon door duwen. Maar wel in het midden en met beleidt.notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:50:
[...]
Misschien niet.
Echter ik voel weerstand, duw door, 'klik'.
Bij dichtklappen ligt het scherm symmetrisch op het dock. Steekt niet uit zo ze te zien, op geen van de 4 zijdes.
De 'dock klem' vertoont ook geen zichtbare kier of zo.
Ik had er in het begin, heb hem nu 1,5 maand, ook problemen mee maar hij moet eventjes "inwerken".
En als hij niet meer verder naar beneden gaat probeer dan de schuif, met beleidt, naar rechts te duwen.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik dacht/verwachtte dat het automatisch ging als je de tablet erin drukt, maar dat is dus niet (bij mij) zo. Je moet het schuifje zelf met je duim naar rechts drukken, hier zit een klein beetje druk op. Als het breekt is het garantie, maar als je tablet eruit valt doordat het schuifje niet vast zat is het eigen risico.notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:27:
Hier even een "enquete vraag"
In de manual-PDF staat op de tekening de slider-knop voor dock/tablet verbinding geheel naar rechts.
[afbeelding]
Hoewel mijn tablet 100% goed lijkt te zitten op de dock, alles werkt, mijn knop kan niet naar rechts.
Ik heb nog een test gedaan met mijn tablet accu/dockaccu.
De stand van de accu geeft de werkelijke weergave aan. Als ik mijn scherm ontkoppel heeft deze dus precies dezelfde accu percentage als wanneer hij gedockd is.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
De schuif zit nu na wat extra druk van boven op de tablet en naar rechts op de knop zelf.... rechts !
Was wel ff eng, moest veel kracht zetten naar zowel beneden als naar rechts op de knop.
Batterij gebruik:
Nu na 3 maal vol laden, kan ik stellen dat het scherm en android OS het meest stroom pakken.
37% voor het scherm (die in laagste/'donkerste' stand staat(!) en 37% voor wifi welke ik uit heb als ik niet het weer, nieuws , txt of een site bekijk.
9% voor het android OS.
Dus slechts 17% is voor de app's en tja, 'leeg loop'.
Dan staat er nog 'tablet inactief' en dat heeft 4% gekost.
[ Voor 48% gewijzigd door notsonewbie op 13-08-2011 20:54 ]
Als je het schuifje met de duim naar rechts drukt doe je volgens mij toch iets niet goed. Als je de tablet goed op het dock drukt gaat het schuifje helemaal naar rechts en klikt het dock vast zonder dat het nodig is om daar met de hand aan te zitten.Kiswum schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:40:
[...]
Ik dacht/verwachtte dat het automatisch ging als je de tablet erin drukt, maar dat is dus niet (bij mij) zo. Je moet het schuifje zelf met je duim naar rechts drukken, hier zit een klein beetje druk op.
Same here, moest ook serieus wat kracht zetten om het de eerste keren goed te krijgen, na verloop van tijd 'slijt' het wat.notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:27:
Ok allemaal , bedankt voor de aanmoediging.
De schuif zit nu na wat extra druk van boven en naar rechts op de knop zelf.... rechts !![]()
Was wel ff eng, moest veel kracht zetten naar zowel beneden als naar rechts op de knop.
Verwijderd
klopt, de eerste met dock die ik in handen had ging erg stug, maar alles sindsdien ging veel soepeler...Graviton12 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:49:
[...]
Same here, moest ook serieus wat kracht zetten om het de eerste keren goed te krijgen, na verloop van tijd 'slijt' het wat.
ik was ook best wel een beetje bang dat ik iets niet helemaal goed deed, maar dat bleek ongegrond.
mijn mening ontstaat dit probleempje trouwens doordat de tablet niet geheel goed over de connector van het dock heen valt, een (heel klein) beetje voorover of achterover bewegen tijdens het naar beneden drukken verhelpt dit, maar het gaat na een paar keer sowieso al stukken soepeler is mijn ervaring.
Verwijderd
een paar dagen geleden kreeg ik een automatische update aangeboden van asus, die heb ik geïnstalleerd, maar sindsdien krijg ik geen keuzescherm meer als ik via bestandsbeheer bijvoorbeeld een pdf aanklik, ik zie het scherm enigszins dimmen maar de popup waar je dan bijvoorbeeld uit polaris office en de ebookreader kan kiezen verschijnt niet...
hoe kan dit?
ik gebruik de originele asus rom en heb eigenlijk ook alleen maar de standaard software geïnstalleerd staan op moboplayer na.
is een bekend verschijnsel. als het scherm dimt moet je het scherm ff draaien dan komt het als het goed is wel in beeldVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:20:
vraag:
een paar dagen geleden kreeg ik een automatische update aangeboden van asus, die heb ik geïnstalleerd, maar sindsdien krijg ik geen keuzescherm meer als ik via bestandsbeheer bijvoorbeeld een pdf aanklik, ik zie het scherm enigszins dimmen maar de popup waar je dan bijvoorbeeld uit polaris office en de ebookreader kan kiezen verschijnt niet...
hoe kan dit?
ik gebruik de originele asus rom en heb eigenlijk ook alleen maar de standaard software geïnstalleerd staan op moboplayer na.
Bij mijne moet ik redelijk goed drukken maar dan gaat het schuifje ook met een klik naar rechts. Soms lukt het niet en gaat het schuifje niet naar rechts dan haal ik hem er weer uit en probeer nog een keer. Al met al vind ik het een goede nette constructie.notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:27:
Hier even een "enquete vraag"
[afbeelding]
Verwijderd
mijn held!soulcrusher schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:26:
[...]
is een bekend verschijnsel. als het scherm dimt moet je het scherm ff draaien dan komt het als het goed is wel in beeld
dank je wel, dat ik daar zelf niet achter gekomen ben
(en weer wat bijgeleerd)
Verwijderd
Ik weet nog niet hoe ik een link onder water kan produceren, dus ik doe het ff zo.Zonekill schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:41:
[...]
Bij amazon.com zijn er nog in stock en verder heb je een bron want dat lijkt mij onzin.
Asus EEE pad Transformer accessoires op Amazon
Hier vind je de info over de lever tijd. Het andere nieuws las ik op een forum maar die kan ik niet meer terug vinden. Weet jij dat er wel oplaat mogelijkheden zijn dan?
ik heb je even geholpen. Als je nu rechts boven deze post op "view" drukt, kan je zien hoe het moet
[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 13-08-2011 23:22 ]
Verwijderd
Ik heb het over een dock zónder toetsenbord. Heb hier boven al een link neer gezet over de levertijden. Dáár staat verder niets over verlenging van accu tijd en op een forum (?) las ik dattie géén accu heeft.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:41:
[...]
Dat kan zeker!
Als je hem aan de dock hangt heb je een 2e accu.
Dus de TF gaat langer mee.
Dus je kunt langer doorspelen :P!
Daarbij is de dock op dit moment gewoon al los verkrijgbaar hoor.
Maar ik wacht alsnog tot de USB-Host adapter beschikbaar is
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Verwijderd
Twee weken later zelfde probleem. Palletjes verder buigen was ook niet de oplossing. Dus snel maar weer even zoeken op internet en ja hoor de oplader een uurtje in de vriezer en alles doet het weer voorlopig. Ga er denk toch maar weer mee terug voor een andere lader.
Ja er ontstaat spraakverwarring omdat er tot nog toe alleen een Dockingstation is zoals asus hem zelf noemt. Hier hebben wij hem ook altijd gewoon dock genoemd. Er komt binnenkort dus een desktop dock uit dat blijkbaar alleen een stand is met usb aansluitingen en power. Dus laten we de Keyboard-dock, Dock noemen of KB-Dock en de andere een Stand noemen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:18:
[...]
Ik heb het over een dock zónder toetsenbord. Heb hier boven al een link neer gezet over de levertijden. Dáár staat verder niets over verlenging van accu tijd en op een forum (?) las ik dattie géén accu heeft.
Voor de mensen die deze TF ad nog niet hebben gezien.
Verwijderd
* Als je in de browser bent en de linker muisknop 3 sec. ingedrukt houdt, dan kun je tekst selekteren en
bewerken. Er komt dan bovenin het scherm een groene balk met opties.
Om tekst te selekteren ga je tussen de twee groene piijltes, die op het scherm tevoorschijn komen, staan
en houd de linker muisknop vast en sleep de cursor over de te selekteren tekst en kies daarna een optie uit
groene balk bovenin het scherm.
* Houd je de rechter muisknop 3 sec ingedrukt, krijg je je browsergeschiedenis te zien.
* Als je een scrollwiel op je muis hebt en je houd dit ook weer 3 sec. ingedrukt, dan krijg je in je browser
het menu van de rechter bovenhoek te zien met nieuw tabblad, zoeken op pagina enz.
Weet niet of e.e.a. al bekend was, maar voor degene die het nog niet wisten: erg handig.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 14:14 ]
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Verwijderd
Hmmm echt hartstikke fijn dat je me geholpen hebt. Zou je alleen misschien met woorden nog eens willen uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Als ik via view kijk zie ik alleen maar 2 schermen waar op 1 regel na 2 x hetzelfde staat. M.a.w. ik snap er echt niets van.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:11:
[...]
Ik weet nog niet hoe ik een link onder water kan produceren, dus ik doe het ff zo.
Asus EEE pad Transformer accessoires op Amazon
Hier vind je de info over de lever tijd. Het andere nieuws las ik op een forum maar die kan ik niet meer terug vinden. Weet jij dat er wel oplaat mogelijkheden zijn dan?
[mbr]ik heb je even geholpen. Als je nu rechts boven deze post op "view" drukt, kan je zien hoe het moet[/]
Verwijderd
En voor wie nog meer info wil, kijk ff op het accessoires forum van Tweakers. Daar staan ook foto's bijZonekill schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 01:21:
[...]
Ja er ontstaat spraakverwarring omdat er tot nog toe alleen een Dockingstation is zoals asus hem zelf noemt. Hier hebben wij hem ook altijd gewoon dock genoemd. Er komt binnenkort dus een desktop dock uit dat blijkbaar alleen een stand is met usb aansluitingen en power. Dus laten we de Keyboard-dock, Dock noemen of KB-Dock en de andere een Stand noemen.
Voor de mensen die deze TF ad nog niet hebben gezien.
[afbeelding]
Je moet kijken naar de gebruikte tags. Oftewel [url=http://je.link]tekst[/url]Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:02:
[...]
Hmmm echt hartstikke fijn dat je me geholpen hebt. Zou je alleen misschien met woorden nog eens willen uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Als ik via view kijk zie ik alleen maar 2 schermen waar op 1 regel na 2 x hetzelfde staat. M.a.w. ik snap er echt niets van.
Het eerste punt kan je ook via de vinger doen gewoon 3sec met je vinger er op blijven staan.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:41:
Wat ik vandaag ondekte:
* Als je in de browser bent en de linker muisknop 3 sec. ingedrukt houdt, dan kun je tekst selekteren en
Om tekst te selekteren ga je tussen de twee groene piijltes, die op het scherm tevoorschijn komen, staan
en houd de linker muisknop vast en sleep de cursor over de te selekteren tekst en kies daarna een optie uit
* Houd je de rechter muisknop 3 sec ingedrukt, krijg je je browsergeschiedenis te zien.
* Als je een scrollwiel op je muis hebt en je houd dit ook weer 3 sec. ingedrukt, dan krijg je in je browser
het menu van de rechter bovenhoek te zien met nieuw tabblad, zoeken op pagina enz.
Weet niet of e.e.a. al bekend was, maar voor degene die het nog niet wisten: erg handig.
De laatste 2 punten wist ik niet. Ik ga het proberen als de laptop terug komt van RMA
Punt 1 wist ik. Punt 2 wist ik niet. En met mijn muis scrollwiel drukken gebeurt er niets. Ik heb een simpele standaard Logitech muis.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:41:
Wat ik vandaag ondekte:
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:41:
Wat ik vandaag ondekte:
* Als je een scrollwiel op je muis hebt en je houd dit ook weer 3 sec. ingedrukt in, dan krijg je in je browser het menu van de rechter bovenhoek te zien met nieuw tabblad, zoeken op pagina enz.
* Als je een scrollwiel op je muis hebt en je drukt deze in en laat hem weer los, dan krijg je in je browser
het menu van de rechter bovenhoek te zien met nieuw tabblad, zoeken op pagina enz
Wat echt perfect werkt: desinfecterende handgel, van dat spul waar je geen water bij nodig hebt. Kan je je handen mee wassen en het scherm ook, aangezien het gewoon op alcoholbasis is!notsonewbie schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:43:
Vet: ontkom je niet aan, ik heb screenprotector, maar dat is tegen krassen, ook dat wordt vet.
Handen met zeep wassen, niet zweten
Verwijderd
Dank voor de tips alvast.
Ik heb mijn oplader vrijwel altijd in het stopcontact zitten. Ik heb nog geen probleem meegemaakt met het opladen.Wybo schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:09:
Vanmiddag wilde hij weer even niet opladen. Maar ik had de oplader in het stopcontact laten zitten. Hij was niet heet dus leek me er niks mis mee. Na een minuut of 10 uit het stopcontact er weer in gedaan en toen deed hij het weer. Is het slecht voor de oplader op in het stopcontact te zitten als hij niet oplaad? (dus echt voor de oplader zelf, niet voor andere dingen als milieu e.d.)
Welke Case Logic tas/hoes had je dan? Wilde de PLS210K kopen, die leek me er prima voor.WeAreLegion schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:23:
Heb een caselogic tas/hoes gekocht eerste was te klein maar heb er nu 1 dat is meer een tas ook werkt prima.
Hmmm geen idee welke het is qua type nummer. Heb hem bij mediamarkt in zoetermeer gehaald, daar hadden ze 2 types voor ipad/tablet 1 past er zoiezo niet en deze werkt als een trein.Tsunami schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:40:
[...]
Welke Case Logic tas/hoes had je dan? Wilde de PLS210K kopen, die leek me er prima voor.
Is mij ook nog niet gelukt =/Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:39:
Hoe kun je een diashow van externe opslag (usb of SD card) via de Galery afspelen. Via Galery icoon kom ik niet bij de externe bronnen. Asus eepad Transformer
ik heb de LNEO-10. Past perfect voor tablet met dock. Met nog een extra vakje voor je lader of kabeltje.Tsunami schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:40:
[...]
Welke Case Logic tas/hoes had je dan? Wilde de PLS210K kopen, die leek me er prima voor.
Bij dolphin pad versie kun je onder hc 3.1 tussen tabbladen switchen op een grafische leuke manier. Ga op een pagina helemaal rechts twee vingers boven elkaar met 1cm tussenruimte het scherm aanraken en swipe naar links. Draait er een kubus met je paginas erop. Snelle manier om tussen tabs te switchen.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Werkt ook als je 2 vingers aan de linkerkant houdt en naar rechts swypet.50Miles schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:55:
Heb een leuke feature ontdekt:
Bij dolphin pad versie kun je onder hc 3.1 tussen tabbladen switchen op een grafische leuke manier. Ga op een pagina helemaal rechts twee vingers boven elkaar met 1cm tussenruimte het scherm aanraken en swipe naar links. Draait er een kubus met je paginas erop. Snelle manier om tussen tabs te switchen.
Erg irritant vind ik juist. Als je wilt in- of uitzoomen en je doet dat aan het zijkant van het scherm dan verwisseld het ook van tab.50Miles schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:55:
Heb een leuke feature ontdekt:
Niet allemaal. Ik heb een B70 die wel root heeft. Ergens halverwege het productie proces is de SBK veranderd.WeAreLegion schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:13:
Wat trouwens wel een beetje jammer is is dat de B70 versie zover ik gelezen heb helemaal niet te rooten is op moment en misschien ook niet gaat gebeuren. Dat zou wel een beetje jammer zijn.
Ja klopt, maar de gene die je nu zowat allemaal koopt daar gaat het niet bij lukken. Die van mij dus ook niet helaas. Als ik dat had geweten dan weet ik niet of ik hem zo snel had gekocht, maar goed niet zoveel aan te doen helaas op het momentDrNizeGuy schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:23:
[...]
[...]
Niet allemaal. Ik heb een B70 die wel root heeft. Ergens halverwege het productie proces is de SBK veranderd.
QuickPicVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:39:
Hoe kun je een diashow van externe opslag (usb of SD card) via de Galery afspelen. Via Galery icoon kom ik niet bij de externe bronnen. Asus eepad Transformer
De standaard galerij is erg slecht imo.
Heb de mijne pas een week, maar root was gelukkig geen probleem!WeAreLegion schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:28:
[...]
Ja klopt, maar de gene die je nu zowat allemaal koopt daar gaat het niet bij lukken. Die van mij dus ook niet helaas. Als ik dat had geweten dan weet ik niet of ik hem zo snel had gekocht, maar goed niet zoveel aan te doen helaas op het moment
Hehehe dan heb je geluk! Ik zal helaas moeten wachten. Het is geen rede om hem om te ruilen dat niet want het is een super apparaat en meeste werkt eigenlijk ook wel zonder root. Maar het is gewoon fijn als het kanJulian schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:35:
[...]
Heb de mijne pas een week, maar root was gelukkig geen probleem!
Kans was trouwens groot geweest dat als ik hem niet bij Mediamarkt maar bij Mycom of iets degelijks had gehaald dat ie dan wel geroot kon worden. Mediamarkt had namelijk echt hele lading binnen gekregen allemaal B70 serienummer.
[ Voor 22% gewijzigd door WeAreLegion op 15-08-2011 08:24 ]
B70KAS210036
Ik ga er wel vanuit dat de key nog wel wordt gelekt binnenkort. Ik volg het xda-deveolopers forum elke dag, als er nieuws is zal ik dat hier posten.
Ik heb het rooten echt nodig, op dit moment herkent de Transformer mijn Nokia niet als wifipoint (joikuspot) omdat dit adhoc wifi is.
Dit kan wel met prime (1.7).
Overklokken naar 1.6 ghz of zelfs 2.0 ghz, kan leuk zijnWeAreLegion schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:50:
Enige waar ik Root voor wou hebben is om wat dingen te verwijderen van wat er op staat (maar moet zeggen dat ik het nog mee vind vallen wat er extra is geinstalleerd) en ps3 controller op bluetooth (dat moet nu bedraad). Maar goed ben er verder erg blij mee, en ga als goed is over 2 weken naar italie daar komt hij zekers vanpas
http://www.redmondpie.com...-1.6-ghz-how-to-tutorial/
jawel maar ansich werkt dat ding gewoon echt primaFolkifoon schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:57:
[...]
Overklokken naar 1.6 ghz. of zelf 2, kan leuk zijn
Ik ben ook dik tevreden, maar vind het dus jammer dat ik bijvoorbeeld in de trein er niets mee kan. Elke laptop herkent joikuspot wel gewoon als wifi, maar goed dit is dus te verhelpen met rooten.WeAreLegion schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:04:
[...]
jawel maar ansich werkt dat ding gewoon echt primamaar goed ik heb geduld dat scheelt haha.
Verwijderd
Woensdag de 10e mijn dock laten afhalen. Was donderdagmorgen al in Brno (Tjechië) en ik check zojuist voor de lol de DHL-site om te kijken of hij wellich al op de terug weg was en jawel. Vrijdagmiddag al opgehaald en mijn dock ligt nu in de bestelauto van de koerier. Wordt gewoon vandaag weer afgeleverd. Hopelijk voor 100% intact en met een verholpen probleem aan de drain en de wake-up.
Overigens had ik gisteren eigenlijk echt voor het eerst een paar stevige vastlopers van het systeem. Deed niet echt iets bijzonders maar moest mijn padje tot 2x toe een koude start geven wilde het weer soepel draaien. Nog nooit meegemaakt. Eigenlijk er op gelet wat en welke programma's er precies draaiden. Was wel ff schrikken :-)
Ook het thumbs-keyboard maar aangeschaft. Werkte direct perfect en beter dan Swype (waar ik opeens allerlei resolutie-meldingen van krijg).
Had ik hier al gevraagd naar mensen met dezelfde problemen met MyLibrary? Enfin, deze blijft crashen onder 3.2 Heb onder 3.1 zonder problemen een boek uitgelezen en was bijzonder gecharmeerd van het omslaan van de bladzijden, de dubbele pagina;s in landscape mode, lettergrootte etc. Nu crasht hij telkens als ik een boek wil openen. Heb de tips van de vliegtuigmodus al geprobeerd, al mijn boeken weggemikt maar geen effect. Aldiko is een alternatief, maar vind ik het toch net niet.
FYI: deze methode werkt waarschijnlijk niet meer op 3.2, omdat de kernel veranderd is. En ROM Manager werkt niet op de TF, in tegenstelling tot hetgeen wordt beschreven.Folkifoon schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:57:
[...]
Overklokken naar 1.6 ghz of zelfs 2.0 ghz, kan leuk zijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
OCen gaat prima, maar je raakt wel je 3.2 kernel kwijt, iclusief alle fixes. Rest van de rom is wel 3.2._gibeon_ schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:24:
[...]
FYI: deze methode werkt waarschijnlijk niet meer op 3.2, omdat de kernel veranderd is. En ROM Manager werkt niet op de TF, in tegenstelling tot hetgeen wordt beschreven.
Ook met de ROM in dat artikel?Julian schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:05:
[...]
OCen gaat prima, maar je raakt wel je 3.2 kernel kwijt, iclusief alle fixes. Rest van de rom is wel 3.2.
Bij mij ziet de Transformer mijn Nokia (idem Joikuspot) ook niet. Hoe zou je dit (dmv rooten) op kunnen lossen? Ik volg dit forum zeer frequent, maar kan er niet echt wijs uit. (daarnaast heb ik ook een B60)Folkifoon schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:35:
Heb mijne bij Paradigit gekocht twee weken geleden, helaas niet rootable:
B70KAS210036
Ik ga er wel vanuit dat de key nog wel wordt gelekt binnenkort. Ik volg het xda-deveolopers forum elke dag, als er nieuws is zal ik dat hier posten.
Ik heb het rooten echt nodig, op dit moment herkent de Transformer mijn Nokia niet als wifipoint (joikuspot) omdat dit adhoc wifi is.
Dit kan wel met prime (1.7).
Daar flashen ze alleen een kernel. Ikgebruik een hele rom icl. overklokbare kernel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154939
Ik had veel apps gedinstalleerd maar dat leek ook niet echt te helpen. Nog maar eens alle instellingen door gekeken en dan zie ik onder Apps> Ontwikkeling de instelling Standby waar bij staat: 'scherm gaat nooit uit tijdens opladen'. Dit stond aangevinkt. (Weet niet of ik dat zelf heb gedaan) Dit heb ik dus uitgevinkt en sindsdien geen extreme drain meer. (als tablet gedocked is los hadden ze nauwelijks drain)
Maar er is nog iets...staat dat aangevinkt en je doet de MobileDock Battery Saving mode test dan zal het scherm wakker worden als je het touchpad aanraakt. Staat dat uitgevinkt zal scherm niet wakker worden van touchpad...!?
Misschien heb ik er overheen gelezen maar dit wist ik niet.
(Voor de duidelijkheid ik heb een B6O-B6O met 3.2)
[ Voor 3% gewijzigd door Zonekill op 15-08-2011 11:32 ]
Ik heb Mylibrary nog niet veel geprobeerd, maar crashen doet hij bij mij (in 3.1 weliswaar) niet.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:18:
Had ik hier al gevraagd naar mensen met dezelfde problemen met MyLibrary? Enfin, deze blijft crashen onder 3.2 Heb onder 3.1 zonder problemen een boek uitgelezen en was bijzonder gecharmeerd van het omslaan van de bladzijden, de dubbele pagina;s in landscape mode, lettergrootte etc. Nu crasht hij telkens als ik een boek wil openen. Heb de tips van de vliegtuigmodus al geprobeerd, al mijn boeken weggemikt maar geen effect. Aldiko is een alternatief, maar vind ik het toch net niet.
Echter gebruik ik nu juist Aldiko in plaats van Mylibrary om de volgende redenen.
1. Je kan zelf bepalen welke boeken in je library komen te staan. Ik hoef bijvoorbeeld niet al mijn wetenschappelijke artikelen (pdfs dus) in mijn lijst!!!
2. Bij Mylibrary duurt het vele minuten voordat hij het hele boek gescand heeft of zoiets, voordat ik snel kan navigeren naar andere pagina's!!?? Hebben anderen hier ook last van? Ik zit echt tijden te staren naar dat blauwe ronddraaiende cirkeltje voordat ik naar een ander deel in het boek kan. Bij Aldiko is dit gewoon instant, ook al pas ik de tekstgrootte aan.
Aldiko is inderdaad iets minder mooi en iets minder overzichtelijk lezen, maar het is wel een beter werkend product!!
Precies, dat is nogal een verschil. Als je die tutorial bij 3.2 gebruikt start je pad gewoon niet meer op.Julian schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:14:
[...]
Daar flashen ze alleen een kernel. Ikgebruik een hele rom icl. overklokbare kernel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154939
er is inderdaad iets hardwarematigs aangepast i/o bordje.
slaapstand werkt nu goed...als de tablet uit is deze niet te ontwaken via het toetsenbord.
Voor 3.2 moet je deze kernel hebben => http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1109630_gibeon_ schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:43:
[...]
Precies, dat is nogal een verschil. Als je die tutorial bij 3.2 gebruikt start je pad gewoon niet meer op.
Of is skymap sowieso maar een indicatie?
Ikdeed dat altijd met SwiFTP maar dat kreeg ik niet aan de praat op de TF, kan ook aan mij liggen...Zonekill schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:05:
Is het mogelijk om snel een draadloze verbinding te maken tussen TF en een windows PC via ad-hoc of zo. Zodat je files kan uitwisselen. Volgens mij kan dat via splashtop maar kan het ook anders?
en als ik het beginscherm zit is er nog ongeveer 2 cm vanboven en vanonder vrij tussen de rand en de onderste/bovenste app
"De verticale mode" bestaat niet, elke app beslist zelf hoe daar mee om te gaan. Misschien dat er nog wel een update van de market komt, wie zal het zeggen...Anton.net schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:23:
Komt er nog een update voor de verticale mode? ik vind dat die echt nog niet is afgewerkt, hij is traag, de market werkt niet in die richting,
en als ik het beginscherm zit is er nog ongeveer 2 cm vanboven en vanonder vrij tussen de rand en de onderste/bovenste app
De rand boven en onder is logisch, als je het scherm draait word het geheel een stuk smaller en hoger. Als je de tablet in landscape hebt, zit er ook een redelijke rand links/rechts. Als deze randen volledig gevuld moeten worden, gaat je homescherm volledig uitgerekt worden. Da's helemaal niks, in mijn ogen.
Ik heb ES file Explorer waarmee ik simpel via lan toegang krijg tot de gedeelde documenten van de PC. Zie ik net.Julian schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:25:
[...]
Ikdeed dat altijd met SwiFTP maar dat kreeg ik niet aan de praat op de TF, kan ook aan mij liggen...
Meteen gekeken hoe een .doc bestand op de PC eruit ziet. Ik had dus een .doc bestand van Word 2003 dat aangepast met de Polaris office op de TF. En dat .doc bestand geopend met open office op de PC het is bijna identiek aan hoe het in Polaris is aangepast. Het ligt er denk ik ook aan hoe netjes je het eerst in word heb gemaakt kwa tabs enters en spatie etc.
Een nieuw document gemaakt met Polaris en dat openen met open office lukt niet dan crasht open office3.3
Word 2003 opent het document wel.
Ga ik zeker eens proberen.Zonekill schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Ik heb ES file Explorer waarmee ik simpel via lan toegang krijg tot de gedeelde documenten van de PC. Zie ik net.
Vanmorgen gekeken op T&T van DHL. Mijn TF is aangekomen in Brno. Kun je via de site van Asus ook zien wat de status van je RMA is?
Zal ws ook wel een mailtje krijgen van Asus en DHL als ie vertrekt.
Ben erachter hoe je je status bij Asus kunt opvragen, alleen op hun site staat dat er nog niets is binnengekomen.Graviton12 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:09:
Zit in zelfde schuitje, aangekomen in Brno op de 9de maar niks meer bij DHL (wat logisch is, ze zijn enkel vervoerder) ik ga er vanuit dat het terugkomen via DHL aan hetzelfde tracking nummer zal hangen, dus als je af en toe eens kijkt...
Klik naar RMA status
Ik heb een beetje in het reparatie-verleden van Asus zitten kijken (door mijn RMA-nummer te veranderen), hierin zie je dat ze er gemiddeld 4-5 dagen over doen, van binnen-melding tot wegsturen.
In het overzicht staat ook de naam van de vervoerder (incl T&T-nummer).
Ik ben benieuwd wanneer mijn TF wordt binnengemeld.
[ Voor 30% gewijzigd door CappieL op 15-08-2011 16:37 . Reden: URL toevoegen ]
bluetooth, zelf geprobeerd, werkt goed.Zonekill schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:05:
Is het mogelijk om snel een draadloze verbinding te maken tussen TF en een windows PC via ad-hoc of zo. Zodat je files kan uitwisselen. Volgens mij kan dat via splashtop maar kan het ook anders?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Verwijderd
ik kreeg geen mail van asus toen hij weer mij kant op kwam....maar via de rma status kon ik bekijken dat hij gerepareerd was en weer naar mij op weg was.Graviton12 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:09:
Zit in zelfde schuitje, aangekomen in Brno op de 9de maar niks meer bij DHL (wat logisch is, ze zijn enkel vervoerder) ik ga er vanuit dat het terugkomen via DHL aan hetzelfde tracking nummer zal hangen, dus als je af en toe eens kijkt...
Verwijderd
Als het de bedoeling is om een nieuwe wifi-verbinding op te zetten dan kan ik Connectify voor Windows-7 aanbevelen. Je maakt dan op je PC een Hotspot aan zodat je met de TF kunt connecten.Zonekill schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:05:
Maar als het de bedoeling is om via wifi bestanden op je PC te benaderen kan dat eenvoudiger met bv ES-file explorer (eerder genoemd) of File Manager HD. Dan hoef je geen nieuwe verbinding op te zetten, maar loopt het via je wifi-router.
En als ik dus weg ben dan blijft ie aan en is hij zo leeg.
Dus het scherm gaat zomaar random aan af en toe. Heel vervelend.
Iemand dit probleem ook? c.q. oplossing?
Alvast bedankt.
Dit topic is gesloten.
![]()