Waarschijnlijk via een grote omweg weg, er zijn op XDA guides te vinden hoe je de drivers kan installeren.
Werkt deze net zo prettig als Splashtop HD? Met deze heb je sowieso het hele bureablad (Die van mij is 1920*1200) in beeld. Heel netjes gecropped, dus het is exact zoals ik op de PC zou werken.Kiswum schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:15:
Beste Splashtop gebruikers, ik gebruik dat programma niet (ook nooit gebruikt), maar ik gebruik in plaats daarvan Remote RDP Lite.
Ik weet niet wat de grote verschillen zijn, maar RDP Lite vind ik ideaal bij het besturen van mijn Windows machines thuis. Ik gebruik hem als vervanger van het commando "mstsc.exe", je kunt verschillende resoluties kiezen en een quicklink maken met daaraan gekoppeld de inloggegevens.
https://market.android.co...emo&feature=search_result
Oh ja, je hoeft hem alleen maar op je tablet te installeren en niet op al je windows machines
Misschien even proberen, toch freeware.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik heb geen nieuws meer gezien over android 3.2, iemand anders toevallig wel?
het begint erop te lijken dat honeycomb 3.2 dan toch voor augustus is
het begint erop te lijken dat honeycomb 3.2 dan toch voor augustus is
Ik heb een paar van de filmpjes met HC3.1 settings omgezet met Handbrake, en dat werkt als een tierelier. Nogmaals dank dussoulcrusher schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:07:
Is al meerdere keren voorbij gekomen in dit topic
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn Transformer gaf net aan dat ereen ASUS update was. Het duurde ongeveer 5 minuten om hem te installeren mar ik heb tot u toe geen idee wat er veranderd is... Ook kreeg ik geen bevestiging dat de update voltooid is. Hier een screenshot van de versienummers:

Heeft iemand dit ook? Het lijkt wel of het homescreen wat sneller reageert. Typen zonder lag gaat helaas nog niet.

Heeft iemand dit ook? Het lijkt wel of het homescreen wat sneller reageert. Typen zonder lag gaat helaas nog niet.
Je Build number is nu 8.4.4.11 ipv 8.4.4.5.
- Build number: 8.4.4.11-20110711
- Kernel changed.
- Upgraded Wifi driver.
- Upgraded GPS driver.
- New Tegra boot animation.
- SRS sound profile updated.
- Nvidia TegraZone app added.
- Video gallery app added (videos are now separated from the image and video gallery). (possibly US only)
- Option to hide keyboard notification popup on dock connect.
- Splashtop app updated. (not HD, yet)
- MyLibrary now shows a book count.
- Xbox 360 controller support.
- WMV support added to stock gallery app.
- Auto-rotate disabled when docked.
[ Voor 89% gewijzigd door Lizard op 25-07-2011 00:11 ]
Xbox 360 controller support? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Via bluetooth connectie te maken, of via de dock -> usb?
Ik krijg dinsdag eindelijk m'n Transformer, ben heel erg benieuwd.
Ik krijg dinsdag eindelijk m'n Transformer, ben heel erg benieuwd.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dock -> USB vermoed ik.
Draadloze Xbox 360 Controllers werken namelijk niet met Bluetooth maar met een proprietary 2.4 GHz protocol.
Draadloze Xbox 360 Controllers werken namelijk niet met Bluetooth maar met een proprietary 2.4 GHz protocol.
Ik kreeg net de melding dat er een update was voor mijn mobile-dock, en de installatie ging prima. Kreeg netjes vermelding dat de installatie geslaagd was. Het versienummer is echter nog steeds EP101-0209. Even een reboot gedaan, maar dat heeft niks veranderd. Is dit bij iedereen zo?
Iemand een changelog gezien?
Er schijnt een soort "mystery" update te zijn voor het dock, aangezien ze het probleem ermee eindelijk onderkend hebben. Er wordt iets geüpdate aan het dock maar de versie blijft hetzelfde. Helaas moet die van mij toch nog terug op RMA aangezien ie niet over de juiste hardware beschikt.Leech_NL schreef op maandag 25 juli 2011 @ 06:22:
Ik kreeg net de melding dat er een update was voor mijn mobile-dock, en de installatie ging prima. Kreeg netjes vermelding dat de installatie geslaagd was. Het versienummer is echter nog steeds EP101-0209. Even een reboot gedaan, maar dat heeft niks veranderd. Is dit bij iedereen zo?
Verwijderd
Google maps en andere gps apps konden de laatste tijd en voor de update heel moeilijk een fix krijgen. Na de update is dat probleem opgelost.Lizard schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:09:
Je Build number is nu 8.4.4.11 ipv 8.4.4.5.Bron.
- Build number: 8.4.4.11-20110711
- Kernel changed.
- Upgraded Wifi driver.
- Upgraded GPS driver.
- New Tegra boot animation.
- SRS sound profile updated.
- Nvidia TegraZone app added.
- Video gallery app added (videos are now separated from the image and video gallery). (possibly US only)
- Option to hide keyboard notification popup on dock connect.
- Splashtop app updated. (not HD, yet)
- MyLibrary now shows a book count.
- Xbox 360 controller support.
- WMV support added to stock gallery app.
- Auto-rotate disabled when docked.
Ja via USB dock heb ik PS3 controller aangesloten en ook spel mee gespeeld. Werkt 'perfect' maar dat ligt ook aan het spel natuurlijk.Sato schreef op maandag 25 juli 2011 @ 01:22:
Dock -> USB vermoed ik.
Had vannacht weer het tablet aan dock opgeladen. Eerst tablet dus android helemaal afgesloten en toen aan dock gekoppeld en de hele nacht aan de lader gehangen. Vanmorgen klap ik hem open is tablet meteen op het inlog scherm!? Waarom is dat? Ik had hem helemaal afgesloten dus hij is vanzelf gestart?!
[ Voor 36% gewijzigd door Zonekill op 25-07-2011 13:49 ]
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen een Asus Transformer of een Ipad 2. Wat voor mij vooral belangrijk is, is om filmpjes te kijken en boeken te lezen. Zou iemand met een Transformer een filmpje kunnen testen van Gametrailers.com? En of deze op HD modus full screen afspeeld?
Verders nog wat vraagjes:
Ik neem aan dat de meeste mensen hier Kindle gebruiken om boeken te kopen voor een tablet?
Hoeveel echte tablets apps zijn er ondertussen al op de android market verschenen?
Ik neem aan dat de meeste mensen hier Kindle gebruiken om boeken te kopen voor een tablet?
Hoeveel echte tablets apps zijn er ondertussen al op de android market verschenen?
Ik zit heel erg vaak in hotels. Meestal is er wifi, maar soms zoals vandaag alleen maar vast internet.
Is er behalve het meesleuren van een router een andere mogelijkheid? NIC naar Usb oid?
Is er behalve het meesleuren van een router een andere mogelijkheid? NIC naar Usb oid?
Zag laatst in hardwareinfo TV een apparaatje van Dlink oid die precies daarvoor bedoeld was. Was klein en licht en kon een wireless AP opzetten voor meerdere apparaten via een ethernetkabel.Koriel schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:53:
Ik zit heel erg vaak in hotels. Meestal is er wifi, maar soms zoals vandaag alleen maar vast internet.
Ik had exact hetzelfde, wat me over de streep trok was mijn telefoon. Als je een iPhone hebt ga dan voor een iPad. Ik heb een android telefoon dus dat werkt mooi samen met een Transformer. Mijn agenda is over gesynced, alsmede email en contact gegevens. Ook alle eerdere aankopen in de market kan je ook gewoon weer gratis installeren op dit apparaat!Tripwire999 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:22:
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen een Asus Transformer of een Ipad 2. Wat voor mij vooral belangrijk is, is om filmpjes te kijken en boeken te lezen. Zou iemand met een Transformer een filmpje kunnen testen van Gametrailers.com? En of deze op HD modus full screen afspeeld?
Geen informatie beschikbaar
Ik heb een iphone en ben toch voor de transformer gegaanViper_4111 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:43:
[...]
Ik had exact hetzelfde, wat me over de streep trok was mijn telefoon. Als je een iPhone hebt ga dan voor een iPad. Ik heb een android telefoon dus dat werkt mooi samen met een Transformer. Mijn agenda is over gesynced, alsmede email en contact gegevens. Ook alle eerdere aankopen in de market kan je ook gewoon weer gratis installeren op dit apparaat!
Mja t nadeel nu nog van Android 3.2 is dat er nog niet heel veel apps te krijgen zijn voor Tablets en als ik nu een Ipad 2 koop en ik beslis later toch over te gaan naar een Android 3.2 tablet dan heb ik het gevoeld dat een Ipad 2 zijn waarde meer behoud dan een Android 32 tablet als ik naar een Ipad 2 wil overstappen zegmaar.soulcrusher schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:49:
[...]
Ik heb een iphone en ben toch voor de transformer gegaanwel vervelend dat je apps dubbel moet kopen als je ze op beide apparaten wil gebruiken, maar als ik in december mijn abonnement kan verlengen ga ik toch voor een android telefoon, de transformer heeft me overgehaald! Moet verder wel zeggen dat tethering via MyWi op de iphone echt geweldig werkt
Ik moet er overigens wel bij zeggen dat ik een HTC Desire hebt en die werkt echt super goed. Dus wat je zegt over die Android telefoons icm met een Android Tablet is wel waar.
[ Voor 9% gewijzigd door Tripwire999 op 25-07-2011 15:58 ]
Thanks!Loekie schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:40:
[...]
Zag laatst in hardwareinfo TV een apparaatje van Dlink oid die precies daarvoor bedoeld was. Was klein en licht en kon een wireless AP opzetten voor meerdere apparaten via één ethernetkabel.
Ik ga meteen zoeken.
Als ik gametrailers.com opzoek dan krijg ik onderstaande melding.Tripwire999 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:22:
Via omweg ben ik op E3 pagina van gametrailers beland en de HD filmpjes speelt ie full screen goed af.Warning: file_get_contents(http://stage.gametrailers.com/mobile/?time=1311608107): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 404 Not Found in /home/usr/sys-scripts/gtmobile/download.php on line 6 Warning: file_get_contents(http://stage.gametrailers.com/mobile/? time=1311608107): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 404 Not Found in /home/usr/sys-scripts/gtmobile/download.php on line 6
Dus in amerika hebben ze in de android market al een aparte tablet sectie ?Zamorano schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:13:
[...]
Ik mis nu overigens wel de tablet sectie in de Android market, sinds ik weer in NL ben. Die was toch wel handig.
Dat zou hier ook erg welkom zijn.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik ook,tenzij je je browseragent als iPad instelt. Dan kan je de gewone site browsen en kan je de HD filmpjes prima bekijken!Zonekill schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:42:
[...]
Als ik gametrailers.com opzoek dan krijg ik onderstaande melding.
[...]
Via omweg ben ik op E3 pagina van gametrailers beland en de HD filmpjes speelt ie full screen goed af.
Waar kan ik browseragent ergens instellen?
_gibeon_ schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:40:
[...]
Ik ook,tenzij je je browseragent als iPad instelt. Dan kan je de gewone site browsen en kan je de HD filmpjes prima bekijken!
Probeer Mx VideoPlayer of Moboplayer eens.
gambieter schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:26:
Hm, mijn avi-bestanden doen het niet goed (Rockplayer Lite). Twee verschillende bestanden beginnen met spelen, de audio doet het maar het tablet reageert nergens meer op. Ik kan hem alleen uitkrijgen door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden.
Nu zijn AVI-bestanden ook niet de beste keuze (nogal processor-intensief), wat kunnen mensen aanbevelen dat ook nog eens goed afspeelt op de Transformer?
Verwijderd
Heb ik ook last van, telkens als je hem docked of oplaad springt hij automatisch aan, dus even goed opletten!Had vannacht weer het tablet aan dock opgeladen. Eerst tablet dus android helemaal afgesloten en toen aan dock gekoppeld en de hele nacht aan de lader gehangen. Vanmorgen klap ik hem open is tablet meteen op het inlog scherm!? Waarom is dat? Ik had hem helemaal afgesloten dus hij is vanzelf gestart?!
Misschien dat er een instelling verkeerd staat, heb er verder nog niet naar gekeken.
Dat is per browser verschillend, geen idee of het bij alle browsers überhaupt kan.
Bij dolphin HD: settings > more > settings > dolphin settings > user agent
Ik heb de mijne op desktop staan anders kan ik geen Farmville spelen
edit:
stock browser: settings > settings > advanced > user agent string
firefox: heb ik zo snel niet gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door dragon2 op 25-07-2011 20:13 ]
Tja als je um terwijl ie uitstaat, direct of via dock stroom geeft gaat ie automatisch aan. Dit werkte ook zo bij mijn vorige Android 1.6 tablet.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:50:
[...]
Heb ik ook last van, telkens als je hem docked of oplaad springt hij automatisch aan, dus even goed opletten!
Misschien dat er een instelling verkeerd staat, heb er verder nog niet naar gekeken.
Heeft niets met insteling te maken, het is wat het is.
Je moet um weer uitzetten als je uitgeschakeld wil opladen.
De muziek van de stock speler begint weer bij het begin als ik met Es file explorer een bestand delete of verplaats. Irritant is dat en ook pauzeert de muziek als ik met de stock gallery fotos ga bekijken. Hebben jullie dat ook ?
Bedankt voor de info , moet je maar net weten...Chris.nl schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:28:
[...]
Tja als je um terwijl ie uitstaat, direct of via dock stroom geeft gaat ie automatisch aan. Dit werkte ook zo bij mijn vorige Android 1.6 tablet.
Heeft niets met insteling te maken, het is wat het is.
Je moet um weer uitzetten als je uitgeschakeld wil opladen.
Hoe kan ik de bladwijzers van de stock browser op alfabet zetten?
[ Voor 7% gewijzigd door Zonekill op 25-07-2011 22:02 ]
Hmz, misschien is er een app om ze in 1x op abc te zetten..
Zelf gebruik ik BookmarkSB om mijn bladwijzer te ordenen, je kan per bladwijzer schuiven waar ie moet komen te staan. Zelf vind ik het weer overzichtelijk als ze van kort naar lang lopen, screenshot.
Je kan ze ook zelf op abc schuiven, voordeeltje is dat je met deze app ook de bookmarks kan backuppen en terugzetten. (niet iedereen gebruikt chrome om te backuppen/synchroniseren)
Zelf gebruik ik BookmarkSB om mijn bladwijzer te ordenen, je kan per bladwijzer schuiven waar ie moet komen te staan. Zelf vind ik het weer overzichtelijk als ze van kort naar lang lopen, screenshot.
Je kan ze ook zelf op abc schuiven, voordeeltje is dat je met deze app ook de bookmarks kan backuppen en terugzetten. (niet iedereen gebruikt chrome om te backuppen/synchroniseren)
Mijn tablet blijkt een flinke batterijdrain te hebben als deze aan het dock gekoppeld zit en het tablet helemaal uit staat.
Ik heb vanmorgen de gekoppelde tablet en dock van de lader gehaald toen de tablet op 100% en het dock op 99% stond. Daarna heb ik een shutdown van de tablet gedaan.
Na zo'n 13 uur heb ik de tablet weer geboot en stond deze op 81% en het dock op 98%.
Het tablet heeft dus zo'n 20% verbuikt terwijl deze compleet uit stond.
Hieronder een screenshot van zo'n 25 minuten na het booten, het dock is na het booten dus begonnen met het laden van de tablet:
Ik heb vanmorgen de gekoppelde tablet en dock van de lader gehaald toen de tablet op 100% en het dock op 99% stond. Daarna heb ik een shutdown van de tablet gedaan.
Na zo'n 13 uur heb ik de tablet weer geboot en stond deze op 81% en het dock op 98%.
Hieronder een screenshot van zo'n 25 minuten na het booten, het dock is na het booten dus begonnen met het laden van de tablet:
Heb dat ook ontdekt. Was ook ongeveer 20% kwijt geraakt terwijl ik de Transformer uit had gezet. Nu weer me Transformer en Dock opgeladen en uit gezet bij 99 om 94%. Morgen eens kijken hoeveel % er vanaf is.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Dat is dus het dock drain probleem... als je dock niet door deze test heenkomt kun je hem RMA'en:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179048
Ik merk dat ik hetzelfde probleem heb als in deze XDA-thread wordt besproken: mijn TF (16GB) lijkt alleen te laden wanneer het aan het dock gekoppeld is. Direct vanuit de adapter laden geeft geen indicatie van laden aan, al gaat de TF wel aan wanneer hij aan de adapter gekoppeld wordt. Verbinden met PC dmv de bijgeleverde kabel is ook geen probleem.
Ik ga hem een nachtje direct aan de lader laten liggen en kijken wat er gebeurt. Zijn er hier andere mensen die dit probleem ook hebben/hadden en zo ja, is er een fix bekend?
Ik ga hem een nachtje direct aan de lader laten liggen en kijken wat er gebeurt. Zijn er hier andere mensen die dit probleem ook hebben/hadden en zo ja, is er een fix bekend?
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Dat lijkt mij een ander probleem aangezien dat om een drain gaat wanneer de transformer standbye staat. Ik heb een drain als de tablet helemaal uit staat, dus in een power off situatie.CopyCatz schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:59:
Dat is dus het dock drain probleem... als je dock niet door deze test heenkomt kun je hem RMA'en:
Mijn transformer komt dan ook gewoon door die test.
Ook als de tablet uit staat, maar gekoppeld is aan de dock loopt de dock razendsnel leeg. Dat probleem is bekend, heb ik ook. Sommige mensen op XDA gingen van nood maar de zaak ontkoppelen en dan het tablet omgedraaid op de dock bewaren om nog maar zoveel mogelijk accu te besparen.. Onacceptabel vind ik.kwiebus schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:48:
[...]
Dat lijkt mij een ander probleem aangezien dat om een drain gaat wanneer de transformer standbye staat. Ik heb een drain als de tablet helemaal uit staat, dus in een power off situatie.
Mijn transformer komt dan ook gewoon door die test.
Er komt/is dus eindelijk een fix om de dock zelf beter in stand-by te laten gaan. Maar helaas moet de mijne daar hardwarematig voor worden aangepast.
[ Voor 13% gewijzigd door CopyCatz op 26-07-2011 00:53 ]
Iemand die een file van bijv in mijn geval 1,5gb via de kabel met dock sneller op de pad kreeg dan zonder dock?
Ik sloot de kabel eerst direct op de pad en de pc gaf aan dat het ongeveer 23minuten ging duren
(naar een aantal minuten stond hij nog steeds op 20minuten). Met de dock aangesloten was de zelfde file binnen enkele minuten op de pad geplaatst.
Ik sloot de kabel eerst direct op de pad en de pc gaf aan dat het ongeveer 23minuten ging duren
[ Voor 5% gewijzigd door MekZi op 26-07-2011 01:24 ]
Verwijderd
Volgens een tweet van @asusfrance komt android 3.2 voor l`EEE Pad Transformer binnen enkele dagen.
"La mise à jour Android 3.2 pour l`EEE Pad Transformer arrive dans quelques jours"
"La mise à jour Android 3.2 pour l`EEE Pad Transformer arrive dans quelques jours"
Opera heeft weliswaar geen lag op dit forum maar ook Opera heeft zijn beperkingen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om halverwege een grote lap tekst "splits quote" te doen. Deze wordt steeds achteraan toegevoegd. Heeft iedereen die Opera gebruikt dit?
Bij mij loopt de dock niet leeg maar juist de tablet dus een ander probleem?CopyCatz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:52:
[...]
Ook als de tablet uit staat, maar gekoppeld is aan de dock loopt de dock razendsnel leeg. Dat probleem is bekend, heb ik ook.
Net Transformer aan gezet. Heb nu 84 om 93% en dat in 9 uur tijd. Nu laat ik de Transformer op standby staan. Kijk later op de dag hoeveel % er dan vanaf is.
LithoMan schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:52:
Nu weer me Transformer en Dock opgeladen en uit gezet bij 99 om 94%. Morgen eens kijken hoeveel % er vanaf is.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Zo, RMA 3 gaat vandaag in. Asus doet niet aan omruilen... tsja, ik vind het prima, maar dan nu hopelijk wel een definitieve oplossing van mijn probleem. 3 keer voor hetzelfde in RMA is toch best veel lijkt mij zo.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je zou toch bijna denken dat het ergens anders aan ligt, anders heb je wel heel veel pech....
Hij gaat in zijn geheel inclusief kabels en alles naar hun toe. Maar ik heb gewoon vragen bij hun testmethodes.
Het probleem is dat hij soms wel oplaad maar dat hij op een willekeurig punt stopt met opladen en begint leeg te lopen (aan de stroomkabel dus)
Afgelopen zaterdag op zondag even goed gemonitord:
beeldscherm aan laten staan. Hij liep ondertussen leeg tot onder de 10 (vanaf 21), begon op te laden tot ergens in de 30, liep leeg tot laag in de 20, laden tot boven de 50, liep leeg tot boven in de 40, laadde op tot ongeveer 55 en is daarna naar 0 leeg gelopen. Daarna ging het scherm aan en uit en is hij niet meer echt op gaan laden.
lijkt me geen probleem dat aan iets te wijten kan zijn dat ik veroorzaak als hij op een stabiel vlak ligt en niet aangeraakt wordt.
--
toen ik hem de laatste keer terug kreeg kwam hij binnen op 0%... dan vraag ik m dus af of ze alleen kijken of hij laad, ja dat doet hij soms, of dat ze de test zo uitvoeren dat hij aan de oplader gehangen word en dat ze dan kijken of hij naar 100 gaat, dan leeg laten lopen en wederom naar 100 komt... want dat is het probleem waarmee hij de RMA ingestuurd wordt.
Het probleem is dat hij soms wel oplaad maar dat hij op een willekeurig punt stopt met opladen en begint leeg te lopen (aan de stroomkabel dus)
beeldscherm aan laten staan. Hij liep ondertussen leeg tot onder de 10 (vanaf 21), begon op te laden tot ergens in de 30, liep leeg tot laag in de 20, laden tot boven de 50, liep leeg tot boven in de 40, laadde op tot ongeveer 55 en is daarna naar 0 leeg gelopen. Daarna ging het scherm aan en uit en is hij niet meer echt op gaan laden.
lijkt me geen probleem dat aan iets te wijten kan zijn dat ik veroorzaak als hij op een stabiel vlak ligt en niet aangeraakt wordt.
--
toen ik hem de laatste keer terug kreeg kwam hij binnen op 0%... dan vraag ik m dus af of ze alleen kijken of hij laad, ja dat doet hij soms, of dat ze de test zo uitvoeren dat hij aan de oplader gehangen word en dat ze dan kijken of hij naar 100 gaat, dan leeg laten lopen en wederom naar 100 komt... want dat is het probleem waarmee hij de RMA ingestuurd wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-07-2011 10:05 ]
Mmmm. Ik blijf geinteresseerd in deze tablet, maar ik lees zo veel over issues. Natuurlijk kom je dit bij alle producten tegen, of het nu de samsung galaxy tab is of de Ipad 2, maar het lijkt of de transformer wel vaker/meer issues heeft.
De docking station is trouwens nog steeds zeer beperkt leverbaar, bij alle grote ketens, mediamarkt, dixons, mycom, paradigit in Eindhoven omgeving is hij niet leverbaar met dock. Bij 4launch hebben ze nu een actie dat je de tablet kan kopen en je er later een dock bij krijgt voor 100,-. Misschien moet ik dat maar doen. Ik weer overigens dat er elders in het land wel tablets met dock zijn, maar ik wil hem graag gewoon kunnen ophalen en mogelijk terugbrengen als er wat mee aan de hand is....
De docking station is trouwens nog steeds zeer beperkt leverbaar, bij alle grote ketens, mediamarkt, dixons, mycom, paradigit in Eindhoven omgeving is hij niet leverbaar met dock. Bij 4launch hebben ze nu een actie dat je de tablet kan kopen en je er later een dock bij krijgt voor 100,-. Misschien moet ik dat maar doen. Ik weer overigens dat er elders in het land wel tablets met dock zijn, maar ik wil hem graag gewoon kunnen ophalen en mogelijk terugbrengen als er wat mee aan de hand is....
Lijkt of er met de adapter die dus in het stopcontact zit iets mis is. Heb ik wat over gelezen ergens op het xda forumWybo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:03:
Hij gaat in zijn geheel inclusief kabels en alles naar hun toe. Maar ik heb gewoon vragen bij hun testmethodes.
--
Volgens mij was dat bij die van mij hetzelfde ongeveer 2% drain per uur.kwiebus schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:26:
Mijn tablet blijkt een flinke batterijdrain te hebben als deze aan het dock gekoppeld zit en het tablet helemaal uit staat.
[afbeelding]
Tsja als dat nou na de 100% zo zou zijn... ok... maar hij haalt dus de 100% niet eens.Zonekill schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:56:
[...]
Lijkt of er met de adapter die dus in het stopcontact zit iets mis is. Heb ik wat over gelezen ergens op het xda forum
Ow sorry, verkeerd gelezenkwiebus schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:46:
[...]
Bij mij loopt de dock niet leeg maar juist de tablet dus een ander probleem?
[ Voor 36% gewijzigd door CopyCatz op 26-07-2011 12:18 ]
Ik zou zeggen kopen dat ding. Ik heb ook getwijfeld en naar bv. de acer etc. gekeken maar kwam steeds weer bij de Asus uit. Vooral vanwege de keyboard dock met USB extra batterij en fullsize SD.Shodan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:53:
Mmmm. Ik blijf geinteresseerd in deze tablet, maar ik lees zo veel over issues. Natuurlijk kom je dit bij alle producten tegen, of het nu de samsung galaxy tab is of de Ipad 2, maar het lijkt of de transformer wel vaker/meer issues heeft.
Tot nu toe heb ik eigenlijk geen problemen ermee althans voor mij zichtbaar alleen gaat het tablet soms niet heel makkelijk in de dock maar verder mooi apparaat. De irritatie en problemen komt voor mij alleen van Android 3.1 en de apps wat nog allemaal niet top werkt.
Zorg wel dat je dock en tablet met serienr. B60 of hoger koopt.
Tja, als je online besteld is het een beetje lastig om het serienummer te checken? Sowieso kan je dat pas bij het uitpakken van het product zien, dus ook als je hem bijvoorbeeld bij de mediamarkt koopt is dit niet mogelijk, tenzij je een verkoper treft waarbij je hem voor aanschaf even mag bekijken.Zonekill schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:36:
[...]
Ik zou zeggen kopen dat ding. Ik heb ook getwijfeld en naar bv. de acer etc. gekeken maar kwam steeds weer bij de Asus uit. Vooral vanwege de keyboard dock met USB extra batterij en fullsize SD.
Tot nu toe heb ik eigenlijk geen problemen ermee althans voor mij zichtbaar alleen gaat het tablet soms niet heel makkelijk in de dock maar verder mooi apparaat. De irritatie en problemen komt voor mij alleen van Android 3.1 en de apps wat nog allemaal niet top werkt.
Serienummer staat als het goed is onder op de doos. Bij mij wel iig.Shodan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:48:
[...]
Tja, als je online besteld is het een beetje lastig om het serienummer te checken? Sowieso kan je dat pas bij het uitpakken van het product zien, dus ook als je hem bijvoorbeeld bij de mediamarkt koopt is dit niet mogelijk, tenzij je een verkoper treft waarbij je hem voor aanschaf even mag bekijken.
Hmm net even mijn dock getest op die battery safe functie. Helaas moet ik mijne ook opsturen ben ik bang. Alleen weet ik het serienummer van mn dock niet (staat ook niet op de doos dacht ik, alleeen het serienummer van de tablet). Ik heb een hekel aan stickertjes op producten
dus alle stickers eraf gehaald! en helaas die van het serienummer verloren.. Is er een softwarematige manier om het serienummer te vinden? Verder wacht ik voorlopig eventjes denk ik met opsturen omdat er geen parts zijn zoals te lezen is in het topic van xda.
Met de levertijden en gebrek aan voorraad overal, wil het wel erg gek lopen wil je een oud type krijgen.Shodan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:48:
[...]
Tja, als je online besteld is het een beetje lastig om het serienummer te checken? Sowieso kan je dat pas bij het uitpakken van het product zien, dus ook als je hem bijvoorbeeld bij de mediamarkt koopt is dit niet mogelijk, tenzij je een verkoper treft waarbij je hem voor aanschaf even mag bekijken.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja logisch als je online besteld dat je dat niet kan zien. Maar wat is de reden dat je online wilt bestellen voor de prijs hoef je het volgens mij niet te doen die is online en offline nagenoeg gelijk of je moet er 1 uit US bestellen.Shodan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:48:
[...]
In de winkel kan je achter op de doos het serienr. zien. Ik mocht zelfs nog even in de doos kijken naar de dock want het kan theoretisch zo zijn dat er een B50 dock bij een B60 tablet zit, praktisch zal het niet voorkomen denk ik, als er B60 op de doos staat zit er ook B60 dock en tablet in.
Ik had de mijne online besteld, omdat ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan. Pakket op kantoor laten afleveren is dus de enige optie voor mij geweest. Anders was er nooit iets van gekomen.Zonekill schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:41:
[...]
Ja logisch als je online besteld dat je dat niet kan zien. Maar wat is de reden dat je online wilt bestellen voor de prijs hoef je het volgens mij niet te doen die is online en offline nagenoeg gelijk of je moet er 1 uit US bestellen.
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
W
Waarom?Zonekill schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:36:
[...]
De rede is dat er "offline" geen tablets met dock beschikbaar zijn, althans niet in Eindhoven. 4launch heeft dus (zoals ik al in mijn post aangaf) een optie om de tablet aan te schaffen en later het dock voor 100,- te kopen. Zodoende...Zonekill schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:41:
[...]
Ja logisch als je online besteld dat je dat niet kan zien. Maar wat is de reden dat je online wilt bestellen voor de prijs hoef je het volgens mij niet te doen die is online en offline nagenoeg gelijk of je moet er 1 uit US bestellen.
In de winkel kan je achter op de doos het serienr. zien. Ik mocht zelfs nog even in de doos kijken naar de dock want het kan theoretisch zo zijn dat er een B50 dock bij een B60 tablet zit, praktisch zal het niet voorkomen denk ik, als er B60 op de doos staat zit er ook B60 dock en tablet in.
Maar zoals MeNtAl al aangaf is het misschien wel onlogisch met de vraag dat er nu nog tablets uit een oudere serie geleverd worden...
Ook niet bij de mediamarkt in Eindhoven? Zou namelijk wel leuk zijn met die stapelkorting die er is (inc. met sd kaart bijvoorbeeld).Shodan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:21:
[...]
De rede is dat er "offline" geen tablets met dock beschikbaar zijn, althans niet in Eindhoven. 4launch heeft dus (zoals ik al in mijn post aangaf) een optie om de tablet aan te schaffen en later het dock voor 100,- te kopen. Zodoende...
Maar zoals MeNtAl al aangaf is het misschien wel onlogisch met de vraag dat er nu nog tablets uit een oudere serie geleverd worden...
Afgelopen vrijdag niet in ieder geval, mogelijk ga ik er nog wel langs.Exocet schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:26:
[...]
Ook niet bij de mediamarkt in Eindhoven? Zou namelijk wel leuk zijn met die stapelkorting die er is (inc. met sd kaart bijvoorbeeld).
Wat is stapelkorting.....?
http://www.mediamarkt.nl/...WT.ac=stapelvoordeelactieShodan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:31:
[...]
Afgelopen vrijdag niet in ieder geval, mogelijk ga ik er nog wel langs.
Wat is stapelkorting.....?
Tja, ik weet het nu ook niet meer precies maar wat ik ervan begrijp is dat op de B60 de 'Wakelock saving battery feature' wel werkt en op de B50, B40, B30 niet!?
Mijn dock is net opgehaald door de koerier, ik hoop dat ze gewoon swappen voor een nieuwe ivm de supply-tekortenNaad schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:15:
Verder wacht ik voorlopig eventjes denk ik met opsturen omdat er geen parts zijn zoals te lezen is in het topic van xda.
Hoe kun je een programma eigenlijk beeindigen? (zoals bij windows kruisje)
Niet. Waarom zou je dat willlen? Android is aardig goed met het managen van geheugen. Als je bijvoorbeeld een applicatie opent die veel resources nodig heeft dan sluit android zelf andere nog op de achtergrond lopende programma's af.yoshirules schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:47:
Hoe kun je een programma eigenlijk beeindigen? (zoals bij windows kruisje)
Mocht je echt zelf controle willen hebben dan zijn er Task killers te vinden op de market, maar gebruik deze alleen als manier om niet functionerende apps makkelijk af te sluiten, en niet de auto kill functies aangezien deze een slechte invloed hebben op je accuduur (apps moeten weer helemaal opstarten-> kost veel stroom).
Mij is in elk geval expliciet gezegd dat ze dat niet deden. Zou in mijn geval ws meest makkelijke oplossing zijn...CopyCatz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:12:
[...]
Mijn dock is net opgehaald door de koerier, ik hoop dat ze gewoon swappen voor een nieuwe ivm de supply-tekorten
Dank je. En hoe kun je je sd kaart oproepen?Naad schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:01:
[...]
Niet. Waarom zou je dat willlen? Android is aardig goed met het managen van geheugen. Als je bijvoorbeeld een applicatie opent die veel resources nodig heeft dan sluit android zelf andere nog op de achtergrond lopende programma's af.
Mocht je echt zelf controle willen hebben dan zijn er Task killers te vinden op de market, maar gebruik deze alleen als manier om niet functionerende apps makkelijk af te sluiten, en niet de auto kill functies aangezien deze een slechte invloed hebben op je accuduur (apps moeten weer helemaal opstarten-> kost veel stroom).
Hij is niet in de MM in Eindhoven te verkrijgen. Heb hem maar gewoon bij 4launch besteld, dan zie ik wel wanneer die dock binnen komt.Exocet schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:26:
[...]
Ook niet bij de mediamarkt in Eindhoven? Zou namelijk wel leuk zijn met die stapelkorting die er is (inc. met sd kaart bijvoorbeeld).
Als je de bundle koopt zijn de serienummers van tab en dock gelijk, en ze staan in je garantieboekje.Naad schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:15:
Hmm net even mijn dock getest op die battery safe functie. Helaas moet ik mijne ook opsturen ben ik bang. Alleen weet ik het serienummer van mn dock niet (staat ook niet op de doos dacht ik, alleeen het serienummer van de tablet). Ik heb een hekel aan stickertjes op productendus alle stickers eraf gehaald! en helaas die van het serienummer verloren.. Is er een softwarematige manier om het serienummer te vinden? Verder wacht ik voorlopig eventjes denk ik met opsturen omdat er geen parts zijn zoals te lezen is in het topic van xda.
Ik heb hem hier gewoon in het dorp bij de Expert gehaald, die hebben de variant zonder dock op voorraad en de rest kunnen ze bestellen. Had de mijne (met dock) toen 2 dagen later in huis.Aurora1110 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:44:
[...]
Ik had de mijne online besteld, omdat ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan. Pakket op kantoor laten afleveren is dus de enige optie voor mij geweest. Anders was er nooit iets van gekomen.
Ze beweerden zelf dat ze "voorrang" hadden bij Asus.
Ik heb dit probleem ook (hij laad altijd op als hij via de dock aangesloten is op de lader) maar hij laad zelden op als de TF direct aan de lader zit. Als ik dan echter rammel met de stekker die in de TF zit, zie ik de "bliksemflits" verschijnen in de battery widget en laadt hij wel op.Hiigara schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:47:
Ik merk dat ik hetzelfde probleem heb als in deze XDA-thread wordt besproken: mijn TF (16GB) lijkt alleen te laden wanneer het aan het dock gekoppeld is. Direct vanuit de adapter laden geeft geen indicatie van laden aan, al gaat de TF wel aan wanneer hij aan de adapter gekoppeld wordt. Verbinden met PC dmv de bijgeleverde kabel is ook geen probleem.
Ik heb wel ook het probleem dat de batterij dock naar 0% is gezakt, en er alleen een rood lampje knippert op de dock als die opgeladen wordt. De TF zelf (t scherm) laad dan wel op. Ik ben bang dat dit ook een omruilactie gaat worden
Even ter aanvulling:
Ik heb diverse file managers geinstalleerd. Maar de tablet ziet geen enkele file ook geen mappen. Op de pc zijn ze wel te zien. Het is een nieuwe scandisk 8 gb card
Wie weet hoet dit kan?
Ik heb diverse file managers geinstalleerd. Maar de tablet ziet geen enkele file ook geen mappen. Op de pc zijn ze wel te zien. Het is een nieuwe scandisk 8 gb card
Wie weet hoet dit kan?
1) welke kaart bedoel je (de micro SD in de tablet of de SD in de dock)yoshirules schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:19:
Even ter aanvulling:
Wie weet hoet dit kan?
2) waar blader je precies naar (hoe heet de map), je moet nl naar Removable en niet naar SDCard.
1. micro sd
2 ik ga inderdaad naar removable, maar er staan geen files en geen mappen
Ziet je tablet de kaart wel? Dwz staat het "external storage inserted" icoontje rechts onderin?yoshirules schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:35:
1. micro sd
Verwijderd
Mijn dock is al ruim 2 weken in reparatie. Hoop eigenlijk dat ze maar besluiten een nieuwe te sturen. Zal morgen eens bellen.Wybo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:06:
[...]Mijn tablet is al
Mij is in elk geval expliciet gezegd dat ze dat niet deden. Zou in mijn geval ws meest makkelijke oplossing zijn...
Zijn er hier meer mensen met dezelfde probleem als je de nieuwe update installeerd veel langzamer opstart.
Ik kom er ook achter dat ik last heb van de dock drain probleem. Het wordt toch een RMA omdat de scherm los laat.
Ik kom er ook achter dat ik last heb van de dock drain probleem. Het wordt toch een RMA omdat de scherm los laat.
Ik wilde me in dit geweld van "problemen" toch even mengen met mijn eigen ervaring gedurende de afgelopen 3 weken dat ik hem in het bezit heb.
Hij is gewoon fantastisch en nog geen enkel probleem tegengekomen van wat sommigen hier schijnbaar meemaken.
Ik had de set incl dock besteld en binnen 20uur in huis. Het is overigens wel een B60 serie volgens de doos.
Toch krijg ik het idee dat men in dit topic wel een beetje het ultieme verwacht wat men krijgt..
Ik blijf er bij: als er nog mensen zijn die twijfelen na het lezen van dit topic, het is mijn meest plezierige aankoop in jaren! (ook mijn meissie zweert er al bij, helaas)
Het is een fijn en gebruiksvriendelijk apparaat, die de combinatie van het dock als extra bonus heeft!
Hij is gewoon fantastisch en nog geen enkel probleem tegengekomen van wat sommigen hier schijnbaar meemaken.
Ik had de set incl dock besteld en binnen 20uur in huis. Het is overigens wel een B60 serie volgens de doos.
Toch krijg ik het idee dat men in dit topic wel een beetje het ultieme verwacht wat men krijgt..
Ik blijf er bij: als er nog mensen zijn die twijfelen na het lezen van dit topic, het is mijn meest plezierige aankoop in jaren! (ook mijn meissie zweert er al bij, helaas)
Het is een fijn en gebruiksvriendelijk apparaat, die de combinatie van het dock als extra bonus heeft!
Verwijderd
Ik heb een vraag, ben nieuw in de tablets dus niet meteen schieten
...
Ik heb sinds vandaag een asus eee pad transformer, nu wil ik mijn usb stick aansluiten maar kan hem niet zien op de tablet, ik heb ook geen flauw idee waar ik moet zoeken. Kan iemand me even op weg helpen...
Thnx alvast
Ik heb sinds vandaag een asus eee pad transformer, nu wil ik mijn usb stick aansluiten maar kan hem niet zien op de tablet, ik heb ook geen flauw idee waar ik moet zoeken. Kan iemand me even op weg helpen...
Thnx alvast
Verwijderd
Ondankt het feit dat mijn dock in reparatie is vind ik dit ding ook werkelijk fantastisch. Ik heb hem nu een paar weken en kan niet meer zonder. Ik weet ook niet hoe ik al die jaren zonder heb kunnen doen!BAMMER schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:09:
Ik wilde me in dit geweld van "problemen" toch even mengen met mijn eigen ervaring gedurende de afgelopen 3 weken dat ik hem in het bezit heb.
Het enige is het browser probleem: iedere browser heeft wel een voor en een nadeel. Ze zouden eens om te tafel moeten gaan zitten en samen een goede browser maken.
Voor iedereen die twijfelt: KOPEN. En nee ik heb geen aandelen :-)
Kijk bij je bestandsbeheer naar/bij Removable....daar zit hij.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:16:
Ik heb een vraag, ben nieuw in de tablets dus niet meteen schieten...
Thnx alvast
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
Ja helaas start ie langzamer op na de laatste update. Nu duurt het net te lang daarvoor was de opstarttijd net goed. We moeten toch altijd wat te klagen hebben.Evertt schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:05:
Zijn er hier meer mensen met dezelfde probleem als je de nieuwe update installeerd veel langzamer opstart.
Verder wil ik ook nog zeggen dat ik het een geweldig apparaat vind. Alleen die lag in de browser met typen.
Waar kan ik die smilies ergens uit zetten? want dat schijnt de boel nogal te vertragen op deze site.
gebruik anders een van de tips op dit forum zonekill, eigenlijk is Opera de enige oplossing waarbij je ook een complete desktop ervaring krijgt.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Je hoort mij niet klagen over de opstarttijd... ik bedoel wie zet zijn tablet nu uit..
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nu "slechts" 6% verlies na standby tijd van 14 uur. Dus minder verlies dan ik de TF uit zou zetten. Vind het maar vreemd.
LithoMan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:47:
Net Transformer aan gezet. Heb nu 84 om 93% en dat in 9 uur tijd. Nu laat ik de Transformer op standby staan. Kijk later op de dag hoeveel % er dan vanaf is.
[...]
Ik vind dit toch een beetje lullige reactie eigenlijk. Veel van de problemen gaan over oplaadproblemen en snelle drains. Dat lijkt me vrij essentieel. Ik kan mijn TF gewoon niet gebruiken dus. Ja als hij het doet is het een enorm fijn apparaat. Maar als hij simpelweg weigert op te laden kan het nog zo fijn zijn maar is het wel onbruikbaar.BAMMER schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:09:
Ik denk niet dat het een standaardprobleem is, gelukkig niet. Maar om daarom te doen alsof we maar een beetje 'dom' zitten te klagen vind ik niet echt leuk eerlijk gezegd.
Mijn TF gaat zoals gezegd voor de 3de keer in RMA vanwege het probleem dat hij niet goed wil opladen. soms komt hij tot 50% soms tot 20% nu al 3 dagen niet verder dan 0%. Dat is geen 'schijnbaar' probleem
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-07-2011 06:54 ]
Hij heeft toch ook niet gezegd dat het een schijnbaar probleem is?Wybo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 06:52:
[...]Ik vind dit toch een beetje lullige reactie eigenlijk.
...
Dat is geen 'schijnbaar' probleem
Probleem met fora zoals deze is dat er voornamelijk mensen met problemen posten omdat ze hopen dat iemand kan helpen om het op te lossen. Bammer wilde gewoon even laten weten dat er ook transformers zijn zonder problemen.
Ik heb er namelijk ook een zonder problemen. Ik vind het een super apparaat. Batterij gaat lang genoeg mee zodat hij over het algemeen nog vol genoeg is als ik hem op een willekeurig moment oppak om even te browsen. Daar heb ik hem voornamelijk voor gekocht. Af en toe speel ik er spelletjes op en bekijk filmpjes. Ook daar is de transformer prima voor geschikt. Ik kan hem dus ook aan iedereen aanraden.
Helaas zijn er ook mensen die pech hebben. Het lijkt er op dat het voornamelijk transformers zijn uit de eerste serie.
"wat sommigen hier schijnbaar meemaken."
Daar verwees ik naar.
Natuurlijk zal meer dan 90% van de apparaten het goed doen. Maar dan moet men die rest niet zomaar wegzetten als onwaar (dat is wat schijnbaar nu eenmaal betekent). Ik blijf ook volhouden dat het een pracht apparaat is en ik heb ook geen spijt van mijn keuze. Maar dan vind ik het niet fijn als de problemen weggemoffeld moeten worden door iemand die meer geluk heeft dan ik.
Ik ben blij voor jou en hem dat jullie er een hebben die wel goed werkt. En ik hoop dat de mijne nu straks echt goed werkend terug komt zodat ook ik er ten volle van kan genieten. Dat heb ik in de twee weken zonder problemen in elk geval wel gedaan.
(Het is in mijn geval idd een van de eerste series, heb hem geïmporteerd uit Engeland omdat ik hem als een van de eersten in Nederland wilde hebben
)
Daar verwees ik naar.
Natuurlijk zal meer dan 90% van de apparaten het goed doen. Maar dan moet men die rest niet zomaar wegzetten als onwaar (dat is wat schijnbaar nu eenmaal betekent). Ik blijf ook volhouden dat het een pracht apparaat is en ik heb ook geen spijt van mijn keuze. Maar dan vind ik het niet fijn als de problemen weggemoffeld moeten worden door iemand die meer geluk heeft dan ik.
Ik ben blij voor jou en hem dat jullie er een hebben die wel goed werkt. En ik hoop dat de mijne nu straks echt goed werkend terug komt zodat ook ik er ten volle van kan genieten. Dat heb ik in de twee weken zonder problemen in elk geval wel gedaan.
(Het is in mijn geval idd een van de eerste series, heb hem geïmporteerd uit Engeland omdat ik hem als een van de eersten in Nederland wilde hebben
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-07-2011 08:24 ]
- Chaoss
- Nu online
Ik krijg wel het gevoel dat Asus de Transformer gerushed heeft, en toen de vraag groot bleek te zijn hebben ze ook nog eens de productie enorm moeten opschroeven en dat komt de kwaliteit niet ten goede. veel.. of bijna alle TF's hebben wel schoonheidsfoutjes zoals kraakjes, schermen die er net niet recht in zitten, bleeding, slordig randje langs het scherm etc.... ik zie dit echt als gevolg van een gerushed product waar ineens de productie opgeschroefd moest worden blijkbaar is er nauwelijks foutcontrole of hun marge is enorm... ik ben eerlijk gezegd wel hogere kwaliteit gewend van Asus producten,
Daarnaast bevat Android ook nog eens de nodige bugs, daar kan Asus niet veel aan doen maar is wel een nadeel van alle android tablets op dit moment.
Daarnaast is de Transformet een erg goed product, een erg betaalbare Android 3.1 tablet voor een nette prijs maar je betaald wel 400euro voor dat ding en daarvoor had ik toch wel een iets beter product verwacht.
Daarnaast bevat Android ook nog eens de nodige bugs, daar kan Asus niet veel aan doen maar is wel een nadeel van alle android tablets op dit moment.
Daarnaast is de Transformet een erg goed product, een erg betaalbare Android 3.1 tablet voor een nette prijs maar je betaald wel 400euro voor dat ding en daarvoor had ik toch wel een iets beter product verwacht.
Ik heb een Canon MP610 printer via usb-kabel aangesloten aan de dock van de ASUS transformer, maar printen lukt niet, volgens ASUS heb ik een Android-printerdriver nodig voor deze printer, Canon kan me hier niet aan helpen, via Google (nog) niets kunnen vinden.
Heeft iemand voor mij de gouden tip?
Heeft iemand voor mij de gouden tip?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Dolphin heeft nu ook een tablet versie! http://blog.dolphin-browser.com/
Uit de blog kan ik het zo snel niet halen. Maar wat is het verschil met wat er was dan? Of werkten we met een beta?
Al de dingen die ik zo snel zie staan zaten er toch al in?
gesture en sidebalk heb ik in elk geval bijvoorbeeld als gebruikt daarin.
/edit: nee ik had gewoon HD... maar de (grote) verschillen ontgaan me nog even
Al de dingen die ik zo snel zie staan zaten er toch al in?
gesture en sidebalk heb ik in elk geval bijvoorbeeld als gebruikt daarin.
/edit: nee ik had gewoon HD... maar de (grote) verschillen ontgaan me nog even
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-07-2011 09:59 ]
@Wybo (maar voel je niet aangevallen aub)
Hoe kom je er nu bij dat ik problemen wegmoffel?
Ik heb aangegeven dat (behalve mensen die uiteraard een serieus probleem hebben zoals full drain) er nogal een beetje gezeurd wordt in dit topic over ook maar de meest kleine dingetjes.. Is het zo duidelijk genoeg of heb ik hier gelijk de spijker op zijn kop?
Natuurlijk zit bij mij ook het randje met de aansluiting in de docking 0,5mm scheef. Als je er maar lang genoeg naar kijkt wordt het irritant!
De transformer is als "niet I-pad" een van de best verkopende tablets op dit moment volgens de verschillende fora. Hoeveel % van die mensen hebben nu daadwerkelijk een probleem? Ik denk voornamelijk de early adaptors waarvan je er op tweakers erg veel vind.
Als je het voor elkaar krijgt om nu nog een machientje te kopen uit de oudere batch heb je echt je best gedaan om in niemandsland er eentje te halen.
Ik doe gewoon ruim 16 uur o.i.d met de batterijen en het loopt gewoon goed.
Voor dit moment ben ik happy en hoop dat er veel mensen zijn die ook happy zijn (en worden) en dit ook eens kunnen laten horen. Dan groeit de groep en zal je zien dat Asus een groter belang heeft tot lange en goede ondersteuning van een grote groep!
Hoe kom je er nu bij dat ik problemen wegmoffel?
Ik heb aangegeven dat (behalve mensen die uiteraard een serieus probleem hebben zoals full drain) er nogal een beetje gezeurd wordt in dit topic over ook maar de meest kleine dingetjes.. Is het zo duidelijk genoeg of heb ik hier gelijk de spijker op zijn kop?
Natuurlijk zit bij mij ook het randje met de aansluiting in de docking 0,5mm scheef. Als je er maar lang genoeg naar kijkt wordt het irritant!
De transformer is als "niet I-pad" een van de best verkopende tablets op dit moment volgens de verschillende fora. Hoeveel % van die mensen hebben nu daadwerkelijk een probleem? Ik denk voornamelijk de early adaptors waarvan je er op tweakers erg veel vind.
Als je het voor elkaar krijgt om nu nog een machientje te kopen uit de oudere batch heb je echt je best gedaan om in niemandsland er eentje te halen.
Ik doe gewoon ruim 16 uur o.i.d met de batterijen en het loopt gewoon goed.
Voor dit moment ben ik happy en hoop dat er veel mensen zijn die ook happy zijn (en worden) en dit ook eens kunnen laten horen. Dan groeit de groep en zal je zien dat Asus een groter belang heeft tot lange en goede ondersteuning van een grote groep!
Ah ok, zo kwam het niet op mij over 
De kraak die ik heb, hoor je mij ook niet over klagen. Ik ben nog wel steeds benieuwd of dat voor de toekomst nog problemen kan geven dat de achterkant loskomt of zo, want daar heb ik gewoon geen verstand van. En blacklight waar ik moeite voor moet gaan doen om het te zien ga ik geen moeite over doen. (Ik schrok destijds wel van een van de achtergronden die asus gebruikt... lijkt net een enorme blacklight
) Maar die klachten lees ik de laatste pagina's van dit topic toch een stuk minder heb ik het gevoel.
Maar die accuproblemen zie ik wel veel nu. (of is dat echt dat ik daar speciaal op gefocust zou zijn?
) Ik hoop hem in elk geval snel terug te hebben en te kunnen gebruiken. Tablets en met name android zijn toch de dingen waar ik eigenlijk al 20 jaar op wachtte
De kraak die ik heb, hoor je mij ook niet over klagen. Ik ben nog wel steeds benieuwd of dat voor de toekomst nog problemen kan geven dat de achterkant loskomt of zo, want daar heb ik gewoon geen verstand van. En blacklight waar ik moeite voor moet gaan doen om het te zien ga ik geen moeite over doen. (Ik schrok destijds wel van een van de achtergronden die asus gebruikt... lijkt net een enorme blacklight
Maar die accuproblemen zie ik wel veel nu. (of is dat echt dat ik daar speciaal op gefocust zou zijn?
Beste Wybo, dan neem je ook een beetje het risico om de kinderziektes mee te nemen. Dat begrijp je uiteraard welWybo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:21:
...
(Het is in mijn geval idd een van de eerste series, heb hem geïmporteerd uit Engeland omdat ik hem als een van de eersten in Nederland wilde hebben)
Wat jij zegt is ook daadwerkelijk een feit. Een tijdje terug een interview gelezen met een mannetje van Asus. Het succes van de Transformer kwam inderdaad uit een onverwachte hoek. Ze hadden toentertijd een beperkt aantal tabletten geproduceerd en hebben die op de mark gegooid. En toen werd er gewacht..succes of geen succes..Chaoss schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:22:
Ik krijg wel het gevoel dat Asus de Transformer gerushed heeft, en toen de vraag groot bleek te zijn hebben ze ook nog eens de productie enorm moeten opschroeven en dat komt de kwaliteit niet ten goede. veel.. of bijna alle TF's hebben wel schoonheidsfoutjes zoals kraakjes, schermen die er net niet recht in zitten, bleeding, slordig randje langs het scherm etc.... ik zie dit echt als gevolg van een gerushed product waar ineens de productie opgeschroefd moest worden blijkbaar is er nauwelijks foutcontrole of hun marge is enorm... ik ben eerlijk gezegd wel hogere kwaliteit gewend van Asus producten,
Tuurlijk... maar dat zou toch in 1 RMA opgelost moeten worden? Hij gaat nu voor de 3de keer voor exact hetzelfde probleem naar CZ. Dat lijkt me toch niet een normale kinderziekte meer?Aurora1110 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:09:
[...]
Beste Wybo, dan neem je ook een beetje het risico om de kinderziektes mee te nemen. Dat begrijp je uiteraard welHet zijn van een early adopter kán zijn nadelen hebben.
Ik vind niet dat je als early adapter met een kwalitatief minder apparaat afgescheept zou moeten worden. En dat zou moeten accepteren omdat je nu eenmaal early adapter bent. Dat er foutjes zijn ok, maar die moeten gewoon wel opgelost worden. (iig als ze grote consequenties hebben natuurlijk.)
Uiteraard, het is natuurlijk zo dat de kinderziektes door Asus opgelost moeten worden middels updates en reparaties. Daar heb je alle recht op. Ik geef je daar 100% gelijk op.Wybo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:18:
[...]
Ik vind niet dat je als early adapter met een kwalitatief minder apparaat afgescheept zou moeten worden. En dat zou moeten accepteren omdat je nu eenmaal early adapter bent. Dat er foutjes zijn ok, maar die moeten gewoon wel opgelost worden. (iig als ze grote consequenties hebben natuurlijk.)
- Chaoss
- Nu online
jah maar mijn kraakje, mijn scheve rubbertje (
) of mijn scheef scherm etc worden niet opgelucht, en dat heeft allemaal weinig met early adopter te maken... dat is gewoon slordige productie met een hoge fouttollerantie.
De bugs in android neem ik ook voor lief en die zullen idd in de loop vd tijd wel opgelost worden.
De bugs in android neem ik ook voor lief en die zullen idd in de loop vd tijd wel opgelost worden.
mn huidige tablet, de archos 101, uit mn handen laten vallen en mn scherm gebroken 
Nu heb ik wel sneller de mogelijkheid om te upgraden naar de asus
Hoewel de Archos echt 1 van de eerste tablets was die met de ipad de strijd aan kon gaan (micro sd, mini usb, gewone usb, mini hdmi out 720 p uitvoer, 16 GB hdd), was de inkijkhoek 1 van de weinige minpunten.
morgen de transformer maar s halen, want zonder tablet is t maar lastig hoor
Nu heb ik wel sneller de mogelijkheid om te upgraden naar de asus
Hoewel de Archos echt 1 van de eerste tablets was die met de ipad de strijd aan kon gaan (micro sd, mini usb, gewone usb, mini hdmi out 720 p uitvoer, 16 GB hdd), was de inkijkhoek 1 van de weinige minpunten.
morgen de transformer maar s halen, want zonder tablet is t maar lastig hoor
Dit topic is gesloten.
![]()