Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Heb je er ook onder gekeken? Daar staat je status.
Bij mij staat er: Waiting-[WF3] Wait for Customer Confirmation-Wait for Spare Parts
Ik weet niet waarom ze mijn bevestiging moeten hebben, maar ze hebben nog niet gebeld.
dat staat er idd, maar gisteren was bovenstaande message er nog niet dan stond er alleen "Wait for Spare Parts".
We zullen morgen zien of er bij DHL iets beweegt.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 20:36
Smarron schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:04:
De nieuwe versie van Prime v1.6 is uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1052380

Een opvallende wijziging is het activeren van wifi kanaal 12 en 13 (optioneel):

Changelog:
v1.6
Based on 8.4.4.11-20110711
Wifi enabled for chan's 12 and 13 - see 2nd post for instructions
Power mods translated to most languages thanks to CaNsA
Bash 4.2 binary added
Sqlite3 binary added
Google Maps updated to 5.7.0
Further optimisation of scripts to improve loading times
Power mods updated
sh linked to busybox to enable colour and tab completion

Ik ben hem nu aan het flashen. :)
Zojuist kanaal 13 aangezet in mijn router en hij verbindt perfect! Ik heb er verder niks voor hoeven doen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:49:
[...]

Hier een tot op heden zeer tevreden gebruiker. Geen last van bleeding, problemen met de bekisting, enz. Alles is mooi, goed, en werkt als een zonnetje (zo, hoe positief wil je het hebben??). Kortom is de hardware hier helemaal goed, werkelijk niets op aan te merken... Ik hoef ook niet zo nodig te rooten, het werkt gewoon naar behoren.
Enige 'kritiek' die ik kan verzinnen, is het softwarematige; dat ik bv (nog!!) veel apps nodig voor het afspelen van al mn verschillende video formaten zonder om te zetten, waar dat bij windows met 1 playertje voor geregeld is. Maar daar kan TF op zich natuurlijk nix aan doen, da's nu eenmaal Android... O-)
Daar heb je moboplayer voor:
https://market.android.com/details?id=com.clov4r.android.nil

Speelt voor mij elk formaat af.

@Smarron:
Hoe is het om prime 1.6 te gebruiken? Ik zit nu nog op stock, maar ik ben dus aan het twijfelen of ik mijne ook naar prime 1.6 flash. Het zou het voor mij al waard zijn om te flashen als de lag problemen in de stock browser er niet meer zou zijn.
Weet je toevallig ook of de scroll speed van een muis in de stock browser is verhoogd? Het is nu wat te traag (te veel gescroll).

[ Voor 18% gewijzigd door MekZi op 21-07-2011 02:37 ]

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Nee, dat is in Prime ook niet, weg.
Er zijn meerdere tablets die hier last van hebben qua lag.

Alleen al voor backups van je software is rooten al erg handig...

Oplossing is simpel, om niet stock maar Opera te gebruiken, dit scheelt echt enorm... en dat doen heel veel mensen inmiddels

• Sanderfox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-11 22:02
Wat ik zo gelezen heb zou de lag in the browser in HC 3.2 opgelost moeten zijn. Nog heel even wachten dus :)

• GrandPuba
  • Laatst online: 01-10 16:50
Volgens mij hoor ik juist van Xoom gebruikers dat het zeker nog niet weg is! dit staat ook al ergens gemeld in dit topic.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
MekZi schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 02:33:
[...]

Daar heb je moboplayer voor:
https://market.android.com/details?id=com.clov4r.android.nil

Speelt voor mij elk formaat af.

...
Raar, bij mij speelt ie alleen avi af. Een mpg met ac3 geluid speelt ie heel schokkerig af zonder geluid.
Zal vanavond nog wat andere formaten gaan proberen.

[ Voor 52% gewijzigd door Zonekill op 21-07-2011 11:22 ]

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
heeft er iemand al een werkende manier om youtube te instaleren op de TF?

Ik heb geprobeerd via marketenabler en door de app te downloaden en dan handmatig te installeren zonder de marketplace.
Maar helaas geen van beide werkt bij mij, en wat is nu een tablet zonder youtube app :D

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

wouter.u schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:55:
heeft er iemand al een werkende manier om youtube te instaleren op de TF?

Ik heb geprobeerd via marketenabler en door de app te downloaden en dan handmatig te installeren zonder de marketplace.
Maar helaas geen van beide werkt bij mij, en wat is nu een tablet zonder youtube app :D
Probeer deze eens: belblade in "Asus Transformer topic - deel 1"

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:00
is er toevallig al een topic waar je je homescreen van je asus transformer of gewoon van je tablet kan tonen?
dit is wel voor gsm en dergelijke

• Smarron
MekZi schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 02:33:
@Smarron:
Hoe is het om prime 1.6 te gebruiken? Ik zit nu nog op stock, maar ik ben dus aan het twijfelen of ik mijne ook naar prime 1.6 flash. Het zou het voor mij al waard zijn om te flashen als de lag problemen in de stock browser er niet meer zou zijn.
Weet je toevallig ook of de scroll speed van een muis in de stock browser is verhoogd? Het is nu wat te traag (te veel gescroll).
Ik gebruik de stock browser niet, daarvoor heb ik Dolphin HD browser. Die vind ik persoonlijk erg prettig werken.

Daar heb ik ook gestures in gezet. Dan kun je in de teken-mode een pijl naar beneden tekenen en scrollt hij helemaal naar beneden op de website. Scrollen doe ik dus sowieso niet veel. Maar als ik het doe zie ik nog steeds wel haperingen.
Anton.net schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:16:
is er toevallig al een topic waar je je homescreen van je asus transformer of gewoon van je tablet kan tonen?
dit is wel voor gsm en dergelijke
Nee, ik gebruik dat topic ook voor mijn TF screenshots.

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Smarron schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:56:
[...]
Ik gebruik de stock browser niet, daarvoor heb ik Dolphin HD browser. Die vind ik persoonlijk erg prettig werken.

Daar heb ik ook gestures in gezet. Dan kun je in de teken-mode een pijl naar beneden tekenen en scrollt hij helemaal naar beneden op de website. Scrollen doe ik dus sowieso niet veel. Maar als ik het doe zie ik nog steeds wel haperingen.

[...]
Nee, ik gebruik dat topic ook voor mijn TF screenshots.
Ik had daarom al vanaf het begin firefox, opera, dolphin geinstalleerd ;). Maar ik merk dat ieder zijn voor en nadelen heeft.

Firefox's voordelen:
  • De schuif menu's naar links en naar rechts werken hier echt goed op.
  • Geen input lag
Firefox's nadelen:
  • Geen flash
  • Geen hover mouse en geen scroll wanneer je muis aansluit
Opera's voordelen:
  • Werkt lekker snel en heeft flash
  • Geen input lag
Opera's nadelen:
  • Geen scroll met aangesloten muis
  • Geen hover (door pijltjes knoppen te gebruiken krijg je een "interne muis". Je hebt dan 2 pijlen op je scherm :S. Met de interne muis kan je wel een hover effect krijgen).
  • Top-adresbar gaat niet weg zodat je geen fullscreen krijgt.
  • Enter en tab functie bij inputs werkt niet
Dolphin's voordelen:
  • Scroll van aangesloten muis werkt en hover ook
  • Flash werkt
  • Gestures, maar die gebruik ik niet
  • Enter en tab functie bij inputs werkt
Dolphin's nadelen:
  • De slide menu aan de zijkanten werken niet optimaal. Bij het schuiven vervormt de site dat bij het scrollen weer wordt verbeterd.
  • Geen snel te bereiken next/previous (moeten ze net als firefox in de rechter slide menu zetten).
  • Input lag
Dolphin en Opera zijn mijn meest gebruikte browsers.

[ Voor 7% gewijzigd door MekZi op 21-07-2011 21:30 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ik gebruik ook de stock browser, kvin die (buiten de alg om) het lekkerste werken, fijnste layout etc. Voor noodgevallen heb ik ook Opera geisntalleerd voor als een site echt problemen heeft met de stockbrowser, maar die vindt ik verder toch minder lekker werken.

Hoop echt dat die stock browser mbt de lag nog eens een update krijgt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Ik had Dolphin HD nog niet gebruikt, tot ik las van de LastPass addon. Ben direct overgestapt van Opera naar Dolphin, het werkt heerlijk! Alleen de input lag dus, maar de manier waarop Opera met tekstvelden omgaat ook niet echt handig...

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
iemand wel eens de mogelijkheid gehad om naar 2 TFT101 schermen te kijken? en evt ook vanuit verschillende batch. Ik heb er een met serie# B50 gehad (deze kon ik in de linker bovenhoek, bij volumeknop, erg ver induwen nu een van B60 (begin serienummer). Het lijkt er toch echt op dat deze laatste een andere witbalans heeft. Lijkt wel of de kleuren zijn afgezwakt en "geler" overkomen. Iemand hier ervaring mee? (anders gaat ie weer terug...)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Spicers schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:30:
iemand wel eens de mogelijkheid gehad om naar 2 TFT101 schermen te kijken? en evt ook vanuit verschillende batch. Ik heb er een met serie# B50 gehad (deze kon ik in de linker bovenhoek, bij volumeknop, erg ver induwen nu een van B60 (begin serienummer). Het lijkt er toch echt op dat deze laatste een andere witbalans heeft. Lijkt wel of de kleuren zijn afgezwakt en "geler" overkomen. Iemand hier ervaring mee? (anders gaat ie weer terug...)
Jep

4015Wp west (Dordrecht)

• dversa2
MekZi schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:10:
[...]

Wat houd de fix precies in?
Dat netflix nu werkt op een transformer en voorheen niet.

Verwijderd

Transcoding is wat je zoekt. Scheelt je een hoop tijd omdat niet de hele film wordt omgezet. Gebruik hiervoor bijvoorbeeld GOTsend. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14276565
Bedankt, dat was het inderdaad voor mij.

In dat topic werd ook deze tool mkvavi2mp4 aangeraden en daarmee is het helemaal een makkie om een serie om te zetten voor je TF.

Binnen ongeveer 15 minuten is een serie omgezet. :) :) :)

• Zonekill
Chaoss schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:48:
ik gebruik ook de stock browser, kvin die (buiten de alg om) het lekkerste werken, fijnste layout etc. Voor noodgevallen heb ik ook Opera geisntalleerd voor als een site echt problemen heeft met de stockbrowser, maar die vindt ik verder toch minder lekker werken.

Hoop echt dat die stock browser mbt de lag nog eens een update krijgt.
Ik gebruik ook de stock browser het meeste. Fijne snelle controls aan de zijkant, full screen. Nadeel is dat ie soms crash en de input lag bij tekst typen. Heb ook firefox waarbij de blokker wel fijn is. Opera heb ik ook en die is ook mooi afgewerkt alleen blijft de bar in beeld. Inzake die dolphin eens proberen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Ik heb wel eens geëxperimenteerd met het uitzetten van dat balkje met smileys bij het schermpje waar je je bericht intypt. Ik had het idee dat dat ook iets scheelt maar nu weet ik het niet eigenlijk. Er is nog lag. Heeft iemand dat al eens getest?

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
MekZi schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:37:
Iemand die last heeft van een tablet die niet helemaal recht op de dock zit wanneer je hem dichtklapt? Het is niet zo erg maar irriteer me er wel een beetje aan :P
Ook hier beetje last van maar is niet storend, wel zien dat die slider bovenkant op dock helemaal tot rechts gaat als je de pad in docking plaatst, dan zou ie recht moeten staan.

• _gibeon_
D-e-n schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:51:
Ik heb wel eens geëxperimenteerd met het uitzetten van dat balkje met smileys bij het schermpje waar je je bericht intypt. Ik had het idee dat dat ook iets scheelt maar nu weet ik het niet eigenlijk. Er is nog lag. Heeft iemand dat al eens getest?
Ik heb het nu getest - wereld van verschil! Heb de editor, smiley en laatste reacties uitgezet en reageer niet meer via quickreply - het is nu goed te doen.

Verwijderd

_gibeon_ schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:07:
[...]

Ik heb het nu getest - wereld van verschil! Heb de editor, smiley en laatste reacties uitgezet en reageer niet meer via quickreply - het is nu goed te doen.
Leuke test, maar wel de wereld op zijn kop. 8)7
Je gaat alles van een website uitzetten om een werkbare browser te krijgen, terwijl die tablet genoeg power aan boord heeft om dit soort sites met twee vingers in de neus aan te kunnen.

Lijkt me dat de heren achter Android en de stockbrowser nog wat huiswerk te doen hebben. ;)

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Klopt maar als zo' n noodoplossing kan helpen om geen lag te hebben is het tenminste iets

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Wat doen jullie nou het meest met je tablet?
Ik zit er ook heel hard aan te denken een pad+dock te halen, maar vrees dat ik er na een week of 2 pas achter kom dat ik hem toch niet zoveel gebruik als ik verwacht had.

• Smarron
Ik heb hem nu iets meer dan een maand en sinds eergisteren de dock er los bijgekocht.

Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan:

- Heel veel browsen
- Emailen/chatten
- Spelletjes
- Tweaken (rooten, custom rom en overclocken)
- Muziek luisteren op terras
- Poging gedaan om een boek te lezen (alleen last van concentratie dus dat schoot niet op)

Eigenlijk vrijwel geen films of series gekeken, maar ik heb volgende week vakantie en zit in een gebied zonder internet. Misschien dat ik dat dan wat eerder ga doen + boekje lezen.

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 21:21
ik heb hem nu een week (zonder dock) en ik ben van plan om die te rooten (komende 2 weken eindelijk weer vakantie !), maar voornamelijk browse ik er wat op en speel ik wat spelletjes terwijl ik gezellig op de bank zit met mijn vriendin "tv kijken" (waar ik niet van hou :P, maar dankzij de tablet zitten we dan toch weer wat vaker gezellig op de bank)...

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:19
Ik heb hem gekocht zodat ik in 1 oogopslag het weer, mijn email en het nieuws kan checken zonder mijn laptop daar voor te pakken. Daarnaast kan ik even snel internetten waar nodig.

Straks in het vliegtuig naar mexico gaan er een paar films/series op, dat is helemaal ideaal. :)

K to the KillaZ

• Zonekill
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:03:
[...]

Leuke test, maar wel de wereld op zijn kop. 8)7
Je gaat alles van een website uitzetten om een werkbare browser te krijgen, terwijl die tablet genoeg power aan boord heeft om dit soort sites met twee vingers in de neus aan te kunnen.

Lijkt me dat de heren achter Android en de stockbrowser nog wat huiswerk te doen hebben. ;)
Veel werk aan totaal android honeycomb al zullen ze volgens mij daar nog weinig aan doen omdat ze toch vooral bezig zijn met Ice Cream?!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
TIGER79 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:34:
ik heb hem nu een week (zonder dock) en ik ben van plan om die te rooten (komende 2 weken eindelijk weer vakantie !), maar voornamelijk browse ik er wat op en speel ik wat spelletjes terwijl ik gezellig op de bank zit met mijn vriendin "tv kijken" (waar ik niet van hou :P, maar dankzij de tablet zitten we dan toch weer wat vaker gezellig op de bank)...
Je houd niet van je vriendin of tv kijken? :+
KillaZ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:36:
Ik heb hem gekocht zodat ik in 1 oogopslag het weer, mijn email en het nieuws kan checken zonder mijn laptop daar voor te pakken. Daarnaast kan ik even snel internetten waar nodig.

Straks in het vliegtuig naar mexico gaan er een paar films/series op, dat is helemaal ideaal. :)
Kan dat niet op de meeste android telefoons? Alleen is het allemaal wat kleiner :P

• _gibeon_
Capa schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:58:
Kan dat niet op de meeste android telefoons? Alleen is het allemaal wat kleiner :P
Is dat niet overal zo mee?

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 21:21
Capa schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:58:

Je houd niet van je vriendin of tv kijken? :+
haha , nee ben niet echt een liefhebber van bankhangen en tv kijken :P raak snel verveeld...

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb vanmorgen mijn Eee pad binnen gekregen :D maar nou vraag ik me af of er nog echt handige apps zijn? zoals een taak beheer app of iets dergelijks. Verder ben ik er nu al dik tevreden mee (l)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
Smarron schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:28:
Ik heb hem nu iets meer dan een maand en sinds eergisteren de dock er los bijgekocht.

Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan:

- Heel veel browsen
- Emailen/chatten
- Spelletjes
- Tweaken (rooten, custom rom en overclocken)
- Muziek luisteren op terras
- Poging gedaan om een boek te lezen (alleen last van concentratie dus dat schoot niet op)

Eigenlijk vrijwel geen films of series gekeken, maar ik heb volgende week vakantie en zit in een gebied zonder internet. Misschien dat ik dat dan wat eerder ga doen + boekje lezen.
waar heb jij het dock dan ergens gehaald? ik wil ook het dock maar de webshops hebben ze niet op voorraad en de saturn en mm in de buurt hebben hem niet :(

iRacing Profiel

• Aurora
  • Laatst online: 13-11 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:08:
[...]

Bedankt, dat was het inderdaad voor mij.

In dat topic werd ook deze tool mkvavi2mp4 aangeraden en daarmee is het helemaal een makkie om een serie om te zetten voor je TF.

Binnen ongeveer 15 minuten is een serie omgezet. :) :) :)
Ik heb mkvavi2mp4 gisteren uitgeprobeerd, nadat GOTsend het bij mij niet meer deed. Het beeld liep niet helemaal 100% vloeiend. Zelfs af en toe een flinke hapering. Heb jij dat ook?

Wie speelt videobestanden af vanaf een NAS of server? Wat voor apps gebruiken jullie dan? Ik bedoel dan dat de Transformer zelf de bestanden afspeelt en niet streaming ontvangt.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Verwijderd

Aurora1110 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Ik heb mkvavi2mp4 gisteren uitgeprobeerd, nadat GOTsend het bij mij niet meer deed. Het beeld liep niet helemaal 100% vloeiend. Zelfs af en toe een flinke hapering. Heb jij dat ook?

Wie speelt videobestanden af vanaf een NAS of server? Wat voor apps gebruiken jullie dan? Ik bedoel dan dat de Transformer zelf de bestanden afspeelt en niet streaming ontvangt.
Ik had er 2 series mee omgezet, bij eentje had ik de eerste paar seconden wel wat happerigen voor de rest ging het wel OK.

Deze tool: xvid4psp werd ook aangeraden door iemand op XDA, die wil ik ook nog wel even proberen.

Tot nu toe zette ik alles nog lokaal op de TF. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 12:09 ]

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 16:00

ronaldm3

Apple Watch :)

IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:00:
Ik heb vanmorgen mijn Eee pad binnen gekregen :D maar nou vraag ik me af of er nog echt handige apps zijn? zoals een taak beheer app of iets dergelijks. Verder ben ik er nu al dik tevreden mee (l)
Is het bij jou ook zo dat je aan de linkerkant van het scherm( THV Aan/uit knop) de behuizing een soort van kan bewegen om het scherm heen?

Is dit overigens bij meerdere gebruikers zo?

Ik zit er namelijk over te denken om toch maar even terug te gaan voor een garantie herstel.

Power to the beat.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb geen beweging in het scherm zitten wel had ik erg veel wit spul op het zwarte randje boven het scherm zitten, dit ging er makkelijk vanaf dus denk dat het lijm resten waren

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Zonekill
[...]

Heb gisteren voor het eerst met UPnPlay gestreamd van nas naar Pad. Werkte niet geweldig, avi deed ie goed en ook muziek ging goed, alleen traag in browsen door de folders. Je hebt dan wel daarbij een player nodig zoals bv. Rockplayer of Moboplayer.

Wat bedoel je met de "Transformer zelf de bestanden afspeelt en niet streaming ontvangt."? Als de transformer de bestanden zelf af moet spelen zul je ze eerst naar de TF moeten downloaden.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 13:57
[...]

Ik gebruik PS3 mediaserver icm mynet of upnpplay, dat werkt goed met geschikte bestanden, dus in een mp4 container. transcoden heb ik nog niet op de rit, overweeg om over te stappen naar plex zodra server snel genoeg is.

specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Ik had er 2 series mee omgezet, bij eentje had ik de eerste paar seconden wel wat happerigen voor de rest ging het wel OK.

Deze tool: xvid4psp werd ook aangeraden door iemand op XDA, die wil ik ook nog wel even proberen.

Tot nu toe zette ik alles nog lokaal op de TF. :)
Update: even nog een andere serie geprobeerd en daar ik ook een paar schokkerige momenten in zitten. Vooral bij beelden waarin veel beweging was te zien. Ik speelde hem af in de moboplayer.

• Smarron
soulcrusher schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:34:
waar heb jij het dock dan ergens gehaald? ik wil ook het dock maar de webshops hebben ze niet op voorraad en de saturn en mm in de buurt hebben hem niet :(
Ik heb hem bij CDRomland opgehaald. Ruim een maand geleden een voorraadnotificatie-email in laten stellen bij dit artikel en eergisteren kreeg ik ineens een email van hun. Binnen 1 minuut besloten om hem meteen te kopen. Ik was volgens de shop inderdaad ook 1 van de weinige gelukkigen, want binnen een half uur waren ze weer door de voorraad heen.

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
Thanks!.. daar had ik nog niet gekeken. Heb na evalueren, de B60 teruggebracht. Voor mij hebben de kleuren en witbalans meer prio, dan het kunnen induwen van de linker bovenhoek.(de nieuwe versie had hier trouwens ook reeds last van..) In mijn ogen komen de kleuren van de B60 afgezwakt en niet mooi over. Echter er zullen ook mensen zijn die het tegendeel beweren... echter ik ben blij met mijn TF101 B50.

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:27
Smarron schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:45:
[...]
Ik heb hem bij CDRomland opgehaald. Ruim een maand geleden een voorraadnotificatie-email in laten stellen bij dit artikel en eergisteren kreeg ik ineens een email van hun. Binnen 1 minuut besloten om hem meteen te kopen. Ik was volgens de shop inderdaad ook 1 van de weinige gelukkigen, want binnen een half uur waren ze weer door de voorraad heen.
Yep had de DOCK ook direct bij binnenkomst mail besteld, en met de kortingscode :P
Inmiddels hier binnen en moet zeggen, erg handig maar vooral compleet.
Mooi setje zo.

I'm not bothered by those who think they are right.

• Aurora
Zonekill schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:39:
[...]

Wat bedoel je met de "Transformer zelf de bestanden afspeelt en niet streaming ontvangt."? Als de transformer de bestanden zelf af moet spelen zul je ze eerst naar de TF moeten downloaden.
Ik bedoelde hiermee dat het videobestand niet door een server moet worden afgespeeld en dat de beelden dan gestreamd worden naar de TF. Maar dat de pad de enen en nullen vanaf een externe locatie leest en zelf decodeert.

EDIT: Met ES File Explorer kun je in netwerkmappen bladeren en bestanden rechtstreeks afspelen.

Verwijderd

ik heb een mail gestuurd naar asus dat ik de smtp server van online niet ingesteld kreeg. mijn tf bleef maar janken dat de server geen verificatie ondersteund. antwoord van asus: je moet de smtp van gmail eigenlijk gebruiken op poort 587 en met tls.(dat je het maar weet!) tis volgens mij gewoon een vette bug!

streamen met upnp gaat super, alleen die mkv's. (eerst wilde ik alles op 1080) Ik kan mijn np1100 ook gelijk aansturen. als ik de o' play van asus nou ook nog zou kunnen, maar helaas...

• Anton.net
Is er een website of app waar je fatsoenlijke backgrounds kunt downloaden? Alle achtergronden die ik probeer zien er wazig en uitgerekt uit ookal hebben ze het juiste formaat
Alleen de standaard meegeleverde backgrounds zijn goed

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik weet niet of iedereen het volgt, maar asus heeft een officiële reactie op xda dev gezet mbt het accuprobleem op de dock:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179048

Update: ik heb net het ram formulier ingevuld op de site van asus nederland, wat een trieste zooi zeg. Het form accepteert bijna geen "speciale" tekens, kortgezegd zo'n beetje alles wat in een url voorkomt. probeer dan maar eens de link naar die forum thread mee te sturen.. Maar goed, hij is erdoor ik wacht af.

[ Voor 44% gewijzigd door CopyCatz op 23-07-2011 01:19 ]

• Quibus69
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-10 10:38
Mijn Transformer is afgelopen maandag opgehaald voor rma i.v.m. backlight bleeding en ik kreeg hem donderdag alweer terug. Nu lijkt het wel iets beter maar bovenin (onder de camera) is het nog steeds erg zichtbaar, zelfs in de automatische stand.
Heeft iemand hier enig idee of dit eigenlijk wel goed te repareren is of zou ik een andere kunnen/moeten eisen?
Op zich heeft ie verder geen problemen, behalve dan die dock die leegloopt.

Ik snap sowieso niet dat een apparaat wat toch wel vrij prijzig genoemd mag worden door een inspectie kan komen met zulke problemen.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Capa schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:21:
Wat doen jullie nou het meest met je tablet?
Ik zit er ook heel hard aan te denken een pad+dock te halen, maar vrees dat ik er na een week of 2 pas achter kom dat ik hem toch niet zoveel gebruik als ik verwacht had.
Ik heb bewust de dock achterwegen gelaten, ik gebruik hem voornamelijk voor
* E-mail lezen
* Sites kijken
* Strips en boeken lezen
* Paar spelletjes
Moet zegen dat ik het standaard honeycomb toetsenbord best prettig vind werken

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn TF ligt in Brno voor reparatie door ASUS. Er staat alleen op deze site:
Waiting-[WF3] Wait for Customer Confirmation-Wait for Spare Parts
Waar zou ik customer confirmation moeten geven? Heeft iemand anders dit ook gehad? Of is dit een standaard bericht en moet ik gewoon wachten? Bedankt!

Verwijderd

Zonekill schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:19:
[...]

Raar, bij mij speelt ie alleen avi af. Een mpg met ac3 geluid speelt ie heel schokkerig af zonder geluid.
Zal vanavond nog wat andere formaten gaan proberen.
heb ik dus ook... ga ook nog eens testen in dat geval

• dversa2
martynvs schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 09:29:
Mijn TF ligt in Brno voor reparatie door ASUS. Er staat alleen op deze site:
Waiting-[WF3] Wait for Customer Confirmation-Wait for Spare Parts
Waar zou ik customer confirmation moeten geven? Heeft iemand anders dit ook gehad? Of is dit een standaard bericht en moet ik gewoon wachten? Bedankt!
heb ik ook en ik vermoed dat dit idd een standaard bericht is. Ik heb gisteren contact gehad met de asus rma afdeling in nederland en deze vriendelijk mensen zeiden dat mijn pad op wisselstukken wachte net zoals bij de jouwe.

• martynvs
  • Niet online
dversa2 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:11:
[...]

heb ik ook en ik vermoed dat dit idd een standaard bericht is. Ik heb gisteren contact gehad met de asus rma afdeling in nederland en deze vriendelijk mensen zeiden dat mijn pad op wisselstukken wachte net zoals bij de jouwe.
Ok, dat dacht ik inderdaad al. Bedankt! Hij staat er nu een paar dagen op en het is zonde als ik er dan later achter kom dat ik ergens een vinkje had moeten zetten ofzo. Nu maar gewoon afwachten...

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:37

_Eend_

🌻🇺🇦

martynvs schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:13:
[...]

Ok, dat dacht ik inderdaad al. Bedankt! Hij staat er nu een paar dagen op en het is zonde als ik er dan later achter kom dat ik ergens een vinkje had moeten zetten ofzo. Nu maar gewoon afwachten...
Sowieso is Asus Taiwan niet zo scheutig met spare parts. Onderdelen worden in een container gedouwd en gaan per schip richting de EU.

Dus het kan wel even duren voordat er iets binnenkomt :P

Verwijderd

martynvs schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:13:
[...]

De RMA van mijn dock staat ook al een week op die status. Ik kan geduldig wachten want ik heb mijn tablet nog.

• Smarron
Crosspost, maar wel een nuttige bijdrage denk ik:

DICE Player ondersteunt het afspelen van ac3-geluid!

• Sorcerer_NL
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb iets geks aan de hand. Ik had een hele rij widgets (Pulse Reader4x1) aan d rechterkant van een van mijn schermen staan. Ik wilde er een wisselen en ik kan de nieuw toegevoegde niet recht in het rijtje plaatsen. Hij schuift en rijtje naar links op...

Bestaande widgets kan ik wel verticaal met dezelfde uitlijning verschuiven. Ik begrijp er niets van? Kan ook geen grid-instellingen vinden. Iemand een idee?

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Heeft ws idd met grid te maken, als je te dicht bij een widget iets wil zetten doet ie het niet.

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heeft iemand Splashtop HD werkend icm. Prime 1.6 ?

Zodra de SP. HD, het scherm van computer wil laten zien, sluit deze weer af... (Geen FC melding)

De normale Splashtop werkt wel gewoon, Mycloud ook, geen idee naar wat het probleem kan zijn...

• Sorcerer_NL
  • Laatst online: 23-02-2024
Sorcerer_NL schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:37:
Ik heb iets geks aan de hand. Ik had een hele rij widgets (Pulse Reader4x1) aan d rechterkant van een van mijn schermen staan. Ik wilde er een wisselen en ik kan de nieuw toegevoegde niet recht in het rijtje plaatsen. Hij schuift en rijtje naar links op...

Bestaande widgets kan ik wel verticaal met dezelfde uitlijning verschuiven. Ik begrijp er niets van? Kan ook geen grid-instellingen vinden. Iemand een idee?
Begrijp het nog steeds niet, maar opnieuw opstarten zorgde voor de oplossing.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• Anton.net
ik heb soms dat mn wifi geen verbinding meer maakt, als ik kies om verbinding te maken met mn netwerk doet hij niks, hij zegt ook niet dat hij geen verbinding maakt, als ik dan op mijn netwerk druk en kies verbinding verbreken kan ik geen wachtwoord meer ingeven, hij geeft niet aan dat ik letters invoer, de enige manier om het internet terug te laten werken is de TF opnieuw opstarten, zijn er nog mensen met dit probleem/bug, ik heb dit probleem precies sinds de kleine updat van asus van vorige week

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-11 18:46
Gearjunkie schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:48:
[...]

Yep had de DOCK ook direct bij binnenkomst mail besteld, en met de kortingscode :P
Inmiddels hier binnen en moet zeggen, erg handig maar vooral compleet.
Mooi setje zo.
Ik kan het dock helemaal niet vinden op de site van cdromland?
En vanwaar de kortingscode?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: Zie het hierboven al, Kleine update van vorige week die pas vandaag bij mijn tablet aankwam.

[ Voor 11% gewijzigd door Sato op 23-07-2011 15:33 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:11
Heeft iemand al een extra adapter / snoer ergens weten te bestellen? Zo ja: waar??

Waar ik voor vreesde is inmiddels werkelijkheid: pad ligt hier, adapter / snoertje ligt nog op t werk waar ik tot woensdag niet kom. En tot overmaat van ramp was de dock al leeg en heeft de pad nog een 65% over ofzo. Dat ga ik dus niet redden tot woensdag :)

Via een van de normale USB poorten opladen gaat niet, toch?

• Retep2124
  • Laatst online: 27-09 16:01
Ben van plan voor mijn nieuwe studie een Transformer aan te schaffen, inclusief het toetsenbord dock. Nu is mijn vraag, werkt de cloud van Asus goed? Moet ik dan de normale laptop in mijn kamer aan laten staan? Kan ik vanaf mijn Tab dan documenten bekijken, en bewerken op mijn laptop? Hoe goed is het office programmatje? Kan ik daar normale presentaties mee maken, of word documenten?

[ Voor 8% gewijzigd door Retep2124 op 23-07-2011 16:48 ]

• Anton.net
cloud durf ik niks over zeggen, want dat gebruikt ik nooit, over polaris wel:
standaard staat er polaris office op, je kan dit vergelijken met word, excel en powerpoint, het is natuurlijk niet zo uitgebreid als die van microsoft office, maar het werkt toch heel er goed, word documenten gaat zeker, presentaties ook wel maar natuurlijk niet super uitgebreid

• _gibeon_
Ik vind de Cloud-app nogal tegenvallen, vooral het deel op je PC is echt een lachertje.
Echter, met een Office app op je TF (ik heb Quick Office HD gekocht) en een Google Docs plugin op je PC werkt het subliem! Op die manier kan je *altijd* je documenten bewerken, opslaan en syncen.

• Retep2124
_gibeon_ schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:41:
Ik vind de Cloud-app nogal tegenvallen, vooral het deel op je PC is echt een lachertje.
Echter, met een Office app op je TF (ik heb Quick Office HD gekocht) en een Google Docs plugin op je PC werkt het subliem! Op die manier kan je *altijd* je documenten bewerken, opslaan en syncen.
En waarom is het dan een lachtertje? Je kunt dus beter dropbox gebruiken?
Kun je daarmee de documenten opslaan als .doc, en .docx?

• _gibeon_
PeterHid schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:00:
[...]
En waarom is het dan een lachtertje? Je kunt dus beter dropbox gebruiken?
Kun je daarmee de documenten opslaan als .doc, en .docx?
Dropbox zou ik persoonlijk nooit gebruiken, Google biedt meer waar voor je geld en de veiligheid/TOS laat voor mij nogal wat te wensen over.

• Retep2124
Ik ga er eigenlijk alleen maar mp3's en tekstdocumenten mee versturen. En welke anti-virus heb jij erop
geinstaleerd?

• dragon2
  • Niet online
iCe01 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:56:
Heeft iemand al een extra adapter / snoer ergens weten te bestellen? Zo ja: waar??
Ja, maar via ebay en die heb ik nog niet binnen. Beetje duur geintje wel... Ik heb alleen een snoer besteld, die zijn het lastigst te vinden en ik neem maar aan dat een andere usb stekker ook wel gaat werken.

"I received a few recharge kits from ASUS and decided to break apart the components to sell for people that needed individual items."

Ik heb verder nergens die "recharge kits" kunnen vinden maar wie weet.

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-11 23:29
ik probeer op deze tablet (vandaag aangeschaft) mn email instellingen van online in te voeren.
de pop instellingen kloppen maar bij de SMTP geeft hij problemen

ik gebruik smtp.online.nl
beveiligingtype geen
poort 587

als ik dan volgende druk krijg ik : kan geen verbinding maken met de server maken.
kan iemand mij hiermee helpen?

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dragon2 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:47:
[...]

Ja, maar via ebay en die heb ik nog niet binnen. Beetje duur geintje wel... Ik heb alleen een snoer besteld, die zijn het lastigst te vinden en ik neem maar aan dat een andere usb stekker ook wel gaat werken.

"I received a few recharge kits from ASUS and decided to break apart the components to sell for people that needed individual items."

Ik heb verder nergens die "recharge kits" kunnen vinden maar wie weet.
Ik heb mijn Transformer 2 weken geleden in de VS gekocht. Sinds donderdag weer terug in NL, maar aangezien ik een US stekkertje op mijn lader had, heb ik het laadsnoer in de adapter van mijn HTC Desire geprikt. Laden ging niet, of zeer traag. Een andere lader met een USB poort (van TomTom geloof ik) die ik had liggen deed het ook niet. Ik kreeg ook geen melding dat de tablet aan het herladen was (ook even getest met BatteryDockChart).

Nu heb ik vandaag maar even een simpel US>EUR netstroom adaptertje gehaald, en daar de originele Asus adapter op aangesloten, en voila, het werkt weer zoals het hoort.
Ik vraag me dus af of je zomaar elke lader kan gebruiken. Of het moet zijn vanwege het feit dat ik een US model heb, maar dat zou ik vreemd vinden.
Ik ga dus in elk geval op zoek naar een (complete) originele europese lader.

Ik mis nu overigens wel de tablet sectie in de Android market, sinds ik weer in NL ben. Die was toch wel handig. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 23-07-2011 21:17 ]

• Farmertje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-02-2024
Misschien kwam het eerder te sprake, maar toch even een vraag e/o opmerking. Met een mini-hdmi naar hdmi kabel kan ik prima het scherm aansturen van mijn monitor, en ook van een eenvoudige tv met hdmi in de slaapkamer, maar niet op mijn Panasonic 46inch plasma-tv? Vindt er in Google maar heel weinig over, in elk geval geen oplossing. Wie weet raad?

Asus Transformer en nog wat spul

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zamorano schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:13:
Ik vraag me dus af of je zomaar elke lader kan gebruiken. Of het moet zijn vanwege het feit dat ik een US model heb, maar dat zou ik vreemd vinden.
Ik ga dus in elk geval op zoek naar een (complete) originele europese lader.

Ik mis nu overigens wel de tablet sectie in de Android market, sinds ik weer in NL ben. Die was toch wel handig. :)
De meeste laders zijn 2A(of minder) 5V, de Asus lader heeft 2A 15V. Dat is het verschil.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Windkracht13 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:14:
Heeft iemand Splashtop HD werkend icm. Prime 1.6 ?

Zodra de SP. HD, het scherm van computer wil laten zien, sluit deze weer af... (Geen FC melding)

De normale Splashtop werkt wel gewoon, Mycloud ook, geen idee naar wat het probleem kan zijn...
Klopt vefsie 1.5.0.1 werkt niet ik moest ook weer terug naar 1.4.8.3 ofzo weet niet of het aan prime rom legt of de nieuwe versie van splashtop.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wybo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:32:
[...]

De meeste laders zijn 2A(of minder) 5V, de Asus lader heeft 2A 15V. Dat is het verschil.
Had de specs van de laders nog niet naast elkaar gelegd, maar zoiets vermoedde ik al. Thnx.

Dus even goed opletten bij het zoeken naar een nieuwe/extra lader.

• Smarron
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:42:
[...]

Klopt vefsie 1.5.0.1 werkt niet ik moest ook weer terug naar 1.4.8.3 ofzo weet niet of het aan prime rom legt of de nieuwe versie van splashtop.
Hmm .. Ik gebruik versie 1.9.6.5 :? Het gaat toch wel om Splashtop Remote HD he ?

Deze werkt overigens wel met Prime 1.6. Ik las trouwens @ xda dat er meerdere mensen last van hadden dat Splashtop HD het niet meer deed en zij terugmoesten naar een eerdere versie.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 14:39
Nyokki schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:08:
ik probeer op deze tablet (vandaag aangeschaft) mn email instellingen van online in te voeren.

beveiligingtype geen
poort 587

als ik dan volgende druk krijg ik : kan geen verbinding maken met de server maken.
smtp is standaard port 25.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Smarron schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:08:
[...]
Hmm .. Ik gebruik versie 1.9.6.5 :? Het gaat toch wel om Splashtop Remote HD he ?

Deze werkt overigens wel met Prime 1.6. Ik las trouwens @ xda dat er meerdere mensen last van hadden dat Splashtop HD het niet meer deed en zij terugmoesten naar een eerdere versie.
Draai je toevallig osx lion? Dan moet je een beta versie van de server op je mac installeren.

4015Wp west (Dordrecht)

• AJMRaijmakers
  • Laatst online: 19-11 19:54

beveiligingtype geen
poort 587

Je moet de smtp gegevens van je gmail in geven.

smtp.gmail.com
beveiliging tls
poort 587

gebruikersnaam en wachtwoord van je gmail account

• soulcrusher
Ik zit met een probleem. als ik op de bank met de tf op schoot zit heb ik altijd msn op tf aanstaan. Maar na verschillende berichten te versturen kan ik opeens niet meer zien wat ik typ. Als het scherm ververst wordt (de contactpersoon zegt mij wat of ik tik op de notification bar) dan verschijnt alles wat ik typ opeens maar wat ik daarna weer verander zie ik dan weer niet. als ik dan op enter drukt dan verstuurd hij wel alles, (vaak met veel spelfouten dus ;( ) wat ik getypt heb. Ik heb dit met Mercury, dolca HD en Epinephrine, dus het lijkt me dat dit een bug van honeycomb is. Ik had dit probleem op de stock rom en ook met Prime! 1.5. Ik gebruik Thumbkeyboard maar met stock keyboard gebeurd hetzelfde. Heeft iemand ditzelfde probleem en/of weet hoe dit opgelost moet worden?

iRacing Profiel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hm, mijn avi-bestanden doen het niet goed (Rockplayer Lite). Twee verschillende bestanden beginnen met spelen, de audio doet het maar het tablet reageert nergens meer op. Ik kan hem alleen uitkrijgen door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden.

Nu zijn AVI-bestanden ook niet de beste keuze (nogal processor-intensief), wat kunnen mensen aanbevelen dat ook nog eens goed afspeelt op de Transformer? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• soulcrusher
gambieter schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:26:
Hm, mijn avi-bestanden doen het niet goed (Rockplayer Lite). Twee verschillende bestanden beginnen met spelen, de audio doet het maar het tablet reageert nergens meer op. Ik kan hem alleen uitkrijgen door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden.

Nu zijn AVI-bestanden ook niet de beste keuze (nogal processor-intensief), wat kunnen mensen aanbevelen dat ook nog eens goed afspeelt op de Transformer? :)
Is al meerdere keren voorbij gekomen in dit topic :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825

iRacing Profiel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dank :) . Ik had de in-topic search gebruikt maar die link kwam niet langs, zal wel niet de juiste keywords hebben gebruikt ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Smarron
Tutti-frutti schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:00:
[...]

Draai je toevallig osx lion? Dan moet je een beta versie van de server op je mac installeren.
Nee, Win7 x64.

• Chris.nl
  • Niet online
Wybo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:32:
[...]

Om de uitleg even compleet te maken:

De meeste usb laders zijn 5V en eigenlijk nog geen 1A.
Je zou de transformer hier wel tergend langzaam op kunnen laden, maar dan moet ie uitgeschakeld zijn.
Als test heb ik mijn TF net een uurtje aan een USB2 hub van 2A gehangen, de accu was 3% bijgeladen.

De Asus lader levert op een USB2 stekker 5V en 2A en op een USB3 stekker 15V en 1.2A
Je zou hem dus met een USB2 kabeltje kunnen gebruiken als snellader voor je smartphone :)

Dit zegt nog niet dat de TF een USB3 aansluiting heeft, alleen dat er om 15V-1.2A te laden een USB3 stekker gebruikt wordt.
Mocht je de laadkabel van de TF willen verlengen, dan werkt daarom ook alleen een USB3 verlengkabel.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 24-07-2011 11:25 ]

• _gibeon_
Chris.nl schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:14
Je zou hem dus met een USB2 kabeltje kunnen gebruiken als snellader voor je smartphone :)
Hij geeft maximaal 2A, dan moet daar wel om gevraagd worden. Meeste telefoons zullen dat niet doen en laden dus geen seconde sneller op. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door _gibeon_ op 24-07-2011 11:29 . Reden: 2A dus. ]

• Chris.nl
  • Niet online
_gibeon_ schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Hij geeft maximaal 2A, dan moet daar wel om gevraagd worden. Meeste telefoons zullen dat niet doen en laden dus geen seconde sneller op. ;)
Fijn dat jij mijn verhaal dan weer compleet maakt. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 24-07-2011 11:37 . Reden: idd dus ]

• kielkiel
  • Laatst online: 19-11 08:36
Ik ben op zoek naar een app die per app aangeeft wat het accuverbruik is. De standaard app van asus / android laat dit niet zien, is niet beschikbaar. De TF heeft namelijk last van een stroomvreetende app en ik wil die graag lokaliseren. Ik kom tot nu toe alleen apps tegen die het verloop van de accu in het algemeen laten zien in een grafiek

• Aurora
Het is in ieder geval een mooie poging toe! Nu wachten op een soepelere playback :)

• satsapper
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:19
kielkiel schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:35:
Ik ben op zoek naar een app die per app aangeeft wat het accuverbruik is. De standaard app van asus / android laat dit niet zien, is niet beschikbaar. De TF heeft namelijk last van een stroomvreetende app en ik wil die graag lokaliseren. Ik kom tot nu toe alleen apps tegen die het verloop van de accu in het algemeen laten zien in een grafiek
hallo kielkiel, Norton Utilities moet Je hebben.

• satsapper
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:19

beveiligingtype geen
poort 587

Hallo, ben Je er al uit??

ik had het zelfde probleem.

vinkje links onder uitvinken, maar wel eerst de gegevens met de backspace toets verwijderen
naam en wachtwoord, anders houd hij deze gewoon vast, bug denk ik.

succes.

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
satsapper schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:37:
[...]

Hallo, ben Je er al uit??

ik had het zelfde probleem.

vinkje links onder uitvinken, maar wel eerst de gegevens met de backspace toets verwijderen
naam en wachtwoord, anders houd hij deze gewoon vast, bug denk ik.

succes.
ook de poort is fout voor een niet beveiligde verbinding (25 dacht ik). Ik heb het hier ook niet werkend gekregen, hij ging altijd proberen encr. op te zetten.

Verwijderd

Smarron schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23::
[...]

Ik bedoel de pc versie he niet de versie die je hebt draaien op je tablet. Dus je pc versie moet 1.4.8.3 zijn en niet update naar de nieuwste 1.5.0.1

• Smarron
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:45:
[...]

Ik bedoel de pc versie he niet de versie die je hebt draaien op je tablet. Dus je pc versie moet 1.4.8.3 zijn en niet update naar de nieuwste 1.5.0.1
Aah, ik dacht al.

Ik heb trouwens net gekeken en ik heb de laatste versie 1.5.0.1 erop staan. Alles werkt hier nog steeds als voorheen. Ik hoef dus niet terug te gaan naar een oudere versie.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Beste Splashtop gebruikers, ik gebruik dat programma niet (ook nooit gebruikt), maar ik gebruik in plaats daarvan Remote RDP Lite.
Ik weet niet wat de grote verschillen zijn, maar RDP Lite vind ik ideaal bij het besturen van mijn Windows machines thuis. Ik gebruik hem als vervanger van het commando "mstsc.exe", je kunt verschillende resoluties kiezen en een quicklink maken met daaraan gekoppeld de inloggegevens.
https://market.android.co...emo&feature=search_result

Oh ja, je hoeft hem alleen maar op je tablet te installeren en niet op al je windows machines

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 24-07-2011 18:16 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• BpeterB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05-2022
(een kopie uit het accessoires topic) Zo.. sinds een week ook een transformer incl dock. Wat een geweldig apparaat. Nu zie ik vanmorgen het AH bonus krantje. Daarin staat een USB internet dongel. Zou die werken op de asusdock? Zou wel mooi zijn. Heb donderdag ook de sleeve van de wehkamp besteld. Nog niet binnen maar ik zal mijn bevindingen posten in het accessoires topic.
Pagina: 1 ... 40 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.