dragon2 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:47:
[...]
Ja, maar via
ebay en die heb ik nog niet binnen. Beetje duur geintje wel... Ik heb alleen een snoer besteld, die zijn het lastigst te vinden en ik neem maar aan dat een andere
usb stekker ook wel gaat werken.
"I received a few recharge kits from ASUS and decided to break apart the components to sell for people that needed individual items."
Ik heb verder nergens die "recharge kits" kunnen vinden maar wie weet.
Ik heb mijn Transformer 2 weken geleden in de VS gekocht. Sinds donderdag weer terug in NL, maar aangezien ik een US stekkertje op mijn lader had, heb ik het laadsnoer in de adapter van mijn HTC Desire geprikt. Laden ging niet, of zeer traag. Een andere lader met een USB poort (van TomTom geloof ik) die ik had liggen deed het ook niet. Ik kreeg ook geen melding dat de tablet aan het herladen was (ook even getest met BatteryDockChart).
Nu heb ik vandaag maar even een simpel US>EUR netstroom adaptertje gehaald, en daar de originele Asus adapter op aangesloten, en voila, het werkt weer zoals het hoort.
Ik vraag me dus af of je zomaar elke lader kan gebruiken. Of het moet zijn vanwege het feit dat ik een US model heb, maar dat zou ik vreemd vinden.
Ik ga dus in elk geval op zoek naar een (complete) originele europese lader.
Ik mis nu overigens wel de tablet sectie in de Android market, sinds ik weer in NL ben. Die was toch wel handig.
[
Voor 3% gewijzigd door
Zamorano op 23-07-2011 21:17
]