Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:25
dversa2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:13:
[...]

ter informatie,

Om bluetooth te tetheren heb je een telefoon nodig dat over een Bluetooth Pan profiel beschikt (ook de nokia 6301heeft er een). Niet alle telefoons hebben dit aan boord.
Wanneer je telefoon dit profiel heeft zal de Asus transformer een actief moersleutel icoon weergeven om de eigenlijke connectie klaar te maken.
Geprobeerd door mijzelf bij nokia 6301i en X3-01/C3-01
OK dat is een duidelijk antwoord d:)b
mijn HTC HD2 met Android 2.2 (build FRF91) heeft dat niet.
Dus hoef ik daar ook geen tijd mer in te steken

blijf het maar via WIFI doen, werkt ook prima!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:25
Zonekill schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:27:
Heeft iemand hier de tablet (of in het algemeen) recent nog deze besteld in de USA?

Hoe zit dat met invoerrechten? Belasting is 19% als ik het goed heb. Voor de rest vind ik het vrij onduidelijk wat je nou echt kwijt bent als je het apparaat in je handen hebt?

Met de huidige dollarkoers bespaar je toch een aanzienlijk bedrag als je vooral naar de prijs op internet kijkt dan.

Maar belangrijker is of er ook een stekker bij zit voor 220V en als er iets niet goed is of je dan hier het product door Asus kan laten repareren onder garantie.?!
Ik laat vaak spullen (voor mijn oldtimer) uit de USA overkomen naar hier.
Normaal moet je tellen Artiekel+verzend kosten en daar over + 25%
Dan zit je redelijk in de buurt van de kosten
Die 25% bestaat uit 19% btw en 6,5% invoer kosten (heet tegenwoordig douane recht) :(
Het belagelijke is dat je over de verzendkosten ook deze toeslag betaald en niet alleen het product (douane=stelletje dieven }) )

maar wat nu als je scherm gebroken aankomt hier, wat dan.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:00
GrandPuba schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:06:
Het is niet toevallig een screen-off sound die click zegt bij het scherm uitzetten? en bij het aanzetten?
neen, het blijft duren zolang het scherm uitstaat

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
my_fiero schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:40:
[...]

Ik laat vaak spullen (voor mijn oldtimer) uit de USA overkomen naar hier.
Normaal moet je tellen Artiekel+verzend kosten en daar over + 25%
Dan zit je redelijk in de buurt van de kosten
Die 25% bestaat uit 19% btw en 6,5% invoer kosten (heet tegenwoordig douane recht) :(
Het belagelijke is dat je over de verzendkosten ook deze toeslag betaald en niet alleen het product (douane=stelletje dieven }) )

maar wat nu als je scherm gebroken aankomt hier, wat dan.
Dan kom ik ongeveer op een 60 euro goedkoper. Is toch veel geld (is relatief natuurlijk) maar misschien niet genoeg om het risco te nemen.

Als scherm gebroken aan komt is inderdaad niet zo fijn als je dan weer terug moet sturen naar VS.
Is alleen echt interessant als iemand hem meeneemt uit de VS.

Verwijderd

Heeft iemand hier de tablet (of in het algemeen) recent nog deze besteld in de USA?

Hoe zit dat met invoerrechten? Belasting is 19% als ik het goed heb. Voor de rest vind ik het vrij onduidelijk wat je nou echt kwijt bent als je het apparaat in je handen hebt?

Met de huidige dollarkoers bespaar je toch een aanzienlijk bedrag als je vooral naar de prijs op internet kijkt dan.

Maar belangrijker is of er ook een stekker bij zit voor 220V en als er iets niet goed is of je dan hier het product door Asus kan laten repareren onder garantie.?!
Met alle respect, maar het voordeel is niet zo groot.
$399, maar dan heb je nog verzendkosten. Voor Amerikaanse bedrijven die naar Europa sturen kom je in totaal uit op ongeveer $430 (maar vaak nog meer als je snelle koeriersverzending gebruikt). Volgens de ideale middelkoers is dit €304. Maar een creditcard maatschappij gaat niet van deze middelkoers uit, je bent duurder uit, reken op ca. 5% extra. Dus: €319.

Daarbovenop de BTW en invoer/douaneheffing. Maakt totaal: ongeveer €400. Dat betaal je hier ook.

Je hebt wel voordeel als je 'm zelf in de USA koopt, bijvoorbeeld op vakantie. Want mag zonder kosten worden ingevoerd.

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-10 11:17

Ik heb er laatst eentje (16GB zonder dock) uit US laten komen.
Het loont zich alleen als je meerder spullen laat komen en via een tussenpersoon laat doorsturen (scheelt verzendkosten). Ik was omgerekend € 330,= incl. invoerrechten kwijt. De tussenpersoon was wel zo aardig geweest om een lagere waarde toe te kennen aan het pakket. Risico is wel als iets met pakket gebeurd je ook maar voor dit bedrag bent verzekerd.

De stekker is makkelijk op te lossen middels adaptertje van +/- € 1,=

Qua garantie, geeft Asus 1 jaar worldwide waranty, dus dat is 1 jaar minder dan als je in de EU koopt.

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 17:51

LithoMan

Toemaar

Heb nu ook een Asus TF met dock van 16 GB. Ik heb een Adata micro sd kaartje er bij gekocht van 32 GB. Heb het geformatteerd op NTFS. Mijn TF pakt deze niet op. Ik zie heel kort verschijnen, sd card voorbereiden. Als ik het kaartje in een SDHC adapter doet en in de dock steekt wordt deze wel herkent en zie ik wat er op staat.
Moet ik dan anders formatteren? Wil graag films kijken dus FAT32 valt dan af.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 19:46
LithoMan schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:31:
Heb nu ook een Asus TF met dock van 16 GB. Ik heb een Adata micro sd kaartje er bij gekocht van 32 GB. Heb het geformatteerd op NTFS. Mijn TF pakt deze niet op. Ik zie heel kort verschijnen, sd card voorbereiden. Als ik het kaartje in een SDHC adapter doet en in de dock steekt wordt deze wel herkent en zie ik wat er op staat.
Wil graag films kijken dus FAT32 valt dan af.?? waarom? Jou TS speelt die film perfect af vanaf een 32GB sdcard fat32.

[ Voor 6% gewijzigd door dversa2 op 15-07-2011 14:58 ]

• Zonekill
LithoMan schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:31:
Zou ook graag willen weten of de Asus tablet een MicroSD kaartje van 32GB aan kan?!

• dversa2
Zonekill schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:45:
[...]

Zou ook graag willen weten of de Asus tablet een MicroSD kaartje van 32GB aan kan?!
TS kan een sdcard van 32GB aan, ben benieuwd of het ook niet meer aankan.

Verwijderd

dversa2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:43:
[...]

Wil graag films kijken dus FAT32 valt dan af.?? waarom? Jou TS speelt die film perfect af vanaf een 32GB sdcard fat32.
Alleen kan fat32 geen bestanden groter dan 4Gb aan volgens mij, en een beetje HD film is tegenwoordig ruim groter.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:11:
[...]

Alleen kan fat32 geen bestanden groter dan 4Gb aan volgens mij, en een beetje HD film is tegenwoordig ruim groter.
Fat32 kan (volgends mij) bestanden tot 4 gb aan, want het enige wat mij lukte was één film groter dan 4 gb erop zetten, de rest was tussen de 1 en 3,5 en lukt gewoon :) snap niet waarom die ene groter dan 4gb is, ik converteer alles en het is niet eens de langste film :(

iRacing Profiel

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 08:28
Kun je niet laten formatten als ext2/ext3? Die kun je in Windows evt ook nog gebruiken met die IFS-driver. Of je koppelt de TF via USB aan windows, zodat je de kaart als USB-storage/drive kunt benaderen. Ik neem aan dat de TF dat wel snapt (net als iedere willekeurige android telefoon), toch?

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Heb nu ook op ex-Fat geformatteerd maar dat heeft ook geen zin. Wordt nog steeds niet herkent. Ik zal straks de TF aan me pc koppelen.

Die micro sd van 16 GB uit Samsung telefoon doet het wel, zal eens kijken hoe dat nu zit.

[ Voor 25% gewijzigd door LithoMan op 15-07-2011 15:28 ]

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

• Zonekill
Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Heeft eigenlijk iedereen hier last van? Want ik twijfel of ik het probleem wel heb. Mijn dock gaat wel leeg, maar dat is meestal omdat hij de Transformer dan aan het opladen is. Er werd ook iets gezegd dacht ik dat de B60 versie dit probleem niet heeft, is dit al bevestigd? Want ik heb de B60 versie denk ik, dus dan zou ik me geen zorgen moeten maken.
Heeft er trouwens nog iemand last van dat die geen HD flash kan afspelen? Op XDA vond ik er een topic over, met wat mogelijke oplossingen, maar deze hielpen bij mij allemaal niet.
Hoe kan ik in de winkel zien of het een B60 versie is?

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

De oplossing gevonden. Ik heb die 32 GB micro sd in me telefoon gedaan en laten formatteren. Wat films, muziek en foto`s overgezet en sd-kaartje weer in me TF gedaan. Nu wordt deze wél herkent.
Het bestandssysteem wordt op me Windows 7 computer aangegeven als "algemeen hiërarchisch".

Verwijderd

LithoMan schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:48:
De oplossing gevonden. Ik heb die 32 GB micro sd in me telefoon gedaan en laten formatteren. Wat films, muziek en foto`s overgezet en sd-kaartje weer in me TF gedaan. Nu wordt deze wél herkent.
Het bestandssysteem wordt op me Windows 7 computer aangegeven als "algemeen hiërarchisch".
Heb dit ook gehad, dacht in eerste instantie dat mn TF was overleden; in de dock wordt een NTFS format microsd namelijk wel gelezen maar in de TF niet.

@Zonekill: stickertje met serie nr aan de onderkant

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 16:10 ]

Verwijderd

hoi,

Ik heb m'n tf nu een paar dagen en snap iets niet met de browser:
Als ik naar www.uitzendinggemist.nl (ug) ga springt de browser gelijk door naar een scherm van (ug) dat er geen cookies gelezen kunnen worden, en dat je dat aan moet zetten. Je komt er dus niet verder mee

In de settings van de browser kan je dat aan en uit zetten, maar dat maakt geen verschil
ook de useragent wijzigen maakt geen verschil.
tis verder versie 3.1
Flash staat gewoon geinstalleerd (gechecked bij adobe)
reboot maakt geen verschil.

de beta site van ug doet het wel. (flash selecteren enz)

Heeft iemand dezelfde situatie en oplossing, of heb ik iets gemist?
Er zit nog een uitgegrijsde optie in de settings (website settings), weet iemand of dat een oplossing kan bieden?

alvast bedankt,
visor66

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Misschien nog eens een andere browser proberen? Mijn ervaringen met de standaard browser zijn nog niet altijd even geweldig geweest...

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 14:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz, de standaard muziekspeler (Google Music) wisselt niet van nummer als op dat moment het scherm slaapt, zo lijkt het? Iemand anders die dit ook heeft?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
Willybubba schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:05:
Hmz, de standaard muziekspeler (Google Music) wisselt niet van nummer als op dat moment het scherm slaapt, zo lijkt het? Iemand anders die dit ook heeft?
Ik heb dit probleem ook af en toe.. weet niet of het aan de player lag, maar als ik op de uitknop druk dan stopt hij midden in het liedje of hij gaat niet naar het volgende nummer, maar als het scherm uit zichzelf uitgaat dan speelt hij wel door. heb dit met standaard player en met hive player. Heeft iemand trouwens nog een suggestie voor een mediaplayer? ik heb poweramp geprobeerd maar die beviel me niet zo. Hive player is wel aardig maar de app lijkt niet helemaal af

iRacing Profiel

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Zonekill schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:46:
[...]

Hoe kan ik in de winkel zien of het een B60 versie is?
Bij de mijne stond onder andere het serienummer op een sticker aan de onderkant van de verpakking.

• dversa2
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:08:
[...]

Heb dit ook gehad, dacht in eerste instantie dat mn TF was overleden; in de dock wordt een NTFS format microsd namelijk wel gelezen maar in de TF niet.

@Zonekill: stickertje met serie nr aan de onderkant
Hier hebben ze een informatiefe topic over 32GB SD en over de speed testen (down voor het ogenblik) van sdcards. Maar enkele resultaten staan op het eerste topic.

[ Voor 3% gewijzigd door dversa2 op 15-07-2011 21:49 ]

Verwijderd

dversa2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:48:
[...]

Hier hebben ze een informatiefe topic over 32GB SD en over de speed testen (down voor het ogenblik) van sdcards. Maar enkele resultaten staan op het eerste topic.
Had die al gezien, maar blijft raar dat de dock wel NTFS kan lezen en de TF niet.

• Zonekill
Ik heb ook de TF met dock aangeschaft. Staat Android 3.1 al op. Mooi ding is het.

In de zeer beknopte handleiding staat dat je de eerste keer de batterij 8 uur moet opladen. Er staat ook dat je de keren daarna ook 8 uur dat moet doen als die helemaal leeg is. Althans dat lijkt er te staan.
Beetje onduidelijk, moet ik nou elke keer de batterij 8 uur laten opladen of wat? Het Nederlands is niet echt geweldig in de handleiding.

Is het beter voor de levensduur van de batterij om deze helemaal leeg te maken en dan weer tot 100%.opladen?

En laden jullie altijd via de dock de tablet of apart?

Ben benieuwd hoe deze Asus EEE Pad Transformer mij gaat bevallen.

• bllb
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:27:
Als ik naar www.uitzendinggemist.nl (ug) ga springt de browser gelijk door naar een scherm van (ug) dat er geen cookies gelezen kunnen worden, en dat je dat aan moet zetten. Je komt er dus niet verder mee
Bij mij kan ik wel rondkijken op www.uitzendinggemist.nl, maar geen uitzending bekijken - de oude website streamt alleen in Silverlight of Windows Media Player. De nieuwe website beta.uitzendinggemist.nl kun je overigens het beste bekijken met Dolphin Browser HD (user agent iPad); betere kwaliteit dan Flash en is bovendien zuiniger voor de accu.

• Sapstengel
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zojuist een update van 3.1 geïnstalleerd, maar zie weinig verschil. Houdt google geen release notes bij?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Verwijderd

Sapstengel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 07:42:
Zojuist een update van 3.1 geïnstalleerd, maar zie weinig verschil. Houdt google geen release notes bij?
welke improvements er met 3.1 zijn kun je zo met de eerste hit op google vinden.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 08:29:
[...]

welke improvements er met 3.1 zijn kun je zo met de eerste hit op google vinden.
ik vind heel veel wat anderen denken/vermoeden dat er verbeterd is, maar dat blijven subjectieve bevindingen welke ook door andere oorzaken ervaren kunnen worden.

m.i. hoort er bij een nieuwe release een release note van de ontwikelaar(s) met de feitelijke wijzigingen.

Voor de duidelijkheid: het betreft een update van 3.1 -> 3.1, maar met een andere build nummer

[ Voor 9% gewijzigd door Sapstengel op 16-07-2011 09:43 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wikipedia: Android version history

lijkt me toch vrij duidelijk eigenlijk

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nogmaals, het betreft een update van 3.1 -> 3.1, maar met een andere build.

Verwijderd

Sapstengel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:57:
[...]

Nogmaals, het betreft een update van 3.1 -> 3.1, maar met een andere build.
welke build is het dan. Geef zelf eens wat meer achtergrond info en bron.
zoals je al zelf zegt, het is dezelfde versie... 3.1 -> 3.1

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is dat niet gewoon een update van Asus ipv Android?

• cablecarp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04-2024
Half uurtje geleden, kreeg ik melding er is een asus systeem update beschikbaar.
ik heb een TF 1e serie, gekocht op 1 juni bij CL en draai alweer een week of 3-4 met versie 3.1
dus dacht mischien is dit wel de update na 3.2 ;-)
maar na de update staat er nog steeds 3.1 bij versie
zie zogauw ook geen veranderingen, enkel bij t opstarten staat er nu onder het asus logo
iets in de trand van powered bij Nvidia tegra een Nvidia logo
iemand enig idee wat dit voor een update versie is? en wat de update inhoud?

edit: waarschijnlijk enkel de asus system update, zie dat de build nu met 20110711 eindigt

[ Voor 8% gewijzigd door cablecarp op 16-07-2011 10:20 ]

Keep on rolling....

Verwijderd

cablecarp schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:10:

edit: waarschijnlijk enkel de asus system update, zie dat de build nu met 20110711 eindigt
According to those who have downloaded and installed the update, the changes appear to be a new build of Wi-Fi which is now 1.50 from the previous 1.42. The Kernel number has been changed as has the build number from 8.4.4.11-20110711 to 8.4.4.5-20110527. According to others who have installed the update, there is a new boot logo that has a "Powered by Nvidia" logo on the bottom. A spinning circle replaces the ASUS color fade and there are two new icons. One is for Tegra games and the other is for Google's video rental service.

bron: http://www.phonearena.com...droid-3.2-with-it_id20412

edit: de buildnummers zijn de datums, die is hierboven in het artikel blijkbaar omgewisseld. Dus je hebt de laatste build. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 10:26 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op XDA wordt melding gemaakt van wat performance verbeteringen.

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
hier ook, wisselen tussen bureaubladen lijkt een stuk soepeler, vooral met een live wallpaper.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
update ook hier beschikbaar

• bllb
  • Niet online
Hier ook de melding van een update gekregen. Ik lees op verschillende fora dat de update ook het geregeld crashen van de browser zou verminderen :)

Bij mij is de installatie halverwege mislukt/afgebroken, waarschijnlijk omdat ik root access heb? Weet iemand hoe te unrooten zonder verlies van alle geïnstalleerde programma's/instellingen?

[ Voor 50% gewijzigd door bllb op 16-07-2011 10:50 ]

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
lag is in ieder geval NIET opgelost

nieuwe app bijgekomen: nvidia tegrazone games

[ Voor 41% gewijzigd door msmilde op 16-07-2011 10:46 ]

• Aurora
  • Laatst online: 13-11 18:40
bllb schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:38:
Hier ook de melding van een update gekregen. Ik lees op verschillende fora dat de update ook het geregeld crashen van de browser zou verminderen :)

Bij mij is de installatie halverwege mislukt/afgebroken, waarschijnlijk omdat ik root access heb? Weet iemand hoe te unrooten zonder verlies van alle geïnstalleerde programma's/instellingen?
Het zou toch niet kunnen liggen dat je root access hebt? In het ergste geval wordt bij een update je root ingenomen. Dat is wat ik altijd dacht, maar klopt dit?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• kwiebus
Ik heb tot nu toe echt niet de indruk dat de browser minder vaak crashed.

• pimjai
browser en typing lag kan ik niet over oordelen. ik gebruik gewoon opera mobile, werkt perfect.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wybo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:26:
Op XDA wordt melding gemaakt van wat performance verbeteringen.
Oorzaak hiervan kan ook door de reset veroorzaakt zijn, hence mijn initiele vraag.

Blijf het vreemd vinden dat ontwikkelaars iets releasen zonder release notes.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Is google video een regio gebonden app voor amerikanen, of heeft iemand hier die app ook gekregen bij de update?

• pimjai
je bedoelt een reset in de zin van opnieuw opstarten? ik kan je met enige zekerheid zeggen dat het daar niet aan ligt, ik zet mijn transformer elke nacht uit, en ik merk nu na de update toch dat het wisselen tussen homescreens, en scrollen in bijvoorbeeld de file manager, soepeler verloopt.

edit: ik heb geen google video geinstaleerd gekregen nee. maar die dienst werkt ook niet buiten de US.

[ Voor 15% gewijzigd door pimjai op 16-07-2011 11:34 ]

• dversa2
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:09:
[...]

welke build is het dan. Geef zelf eens wat meer achtergrond info en bron.
zoals je al zelf zegt, het is dezelfde versie... 3.1 -> 3.1
Idd, build 3.1 = 3.1 hoe je em ook installeerde. Alleen in roms worden wel eens functionaliteiten van ander builds samengevoegd

• dversa2

Titanium backup is je antwoord

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik heb ook root access maar bij mij verliep de update prima. Wellicht gewoon even opnieuw proberen?

/edit: ik HAD root access :o ..maar weer ff opnieuw roote.

[ Voor 7% gewijzigd door wildcheese op 16-07-2011 12:05 ]

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

pimjai schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:04:
browser en typing lag kan ik niet over oordelen. ik gebruik gewoon opera mobile, werkt perfect.
Gebruik je toetsenbord niet als swype ?

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:48
Update binnen, homescreen scrollen gaat wel supervloeiend nu. Helaas is dock versie nog hetzelfde, ben aan het testen of er misschien vanuit de tablet firmware iets verbeterd is aan de accu problemen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:48
Het typen hier op got gaat voor mijn gevoel ook met iets minder lag, maar het is nog verre van optimaal.

Het zal wel een voorbereiding zijn voor 3.2...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

dversa2 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Idd, build 3.1 = 3.1 hoe je em ook installeerde. Alleen in roms worden wel eens functionaliteiten van ander builds samengevoegd
3.1 is geen build aanduiding.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 15:22
Ik las dat één van de verandering het Nvidia logo was bij het booten, maar bij de vorige update die ik kreeg, zag ik dat logo al. Ook krijg ik nu geen melding dat er een update beschikbaar is, heb ik deze update dan misschien vorige week al gekregen?

• Chaoss
Tsjek je build de nieuwste is 8.4.4.11 20110711

• Aurora
  • Laatst online: 13-11 18:40
wildcheese schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:03:
[...]

Ik heb ook root access maar bij mij verliep de update prima. Wellicht gewoon even opnieuw proberen?

Bij dezen heb je mijn onderstaande vermoedens bevestigd.
Aurora1110 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:56:
[...]

Het zou toch niet kunnen liggen dat je root access hebt? In het ergste geval wordt bij een update je root ingenomen. Dat is wat ik altijd dacht, maar klopt dit?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Jo...
Chaoss schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:43:
Tsjek je build de nieuwste is 8.4.4.11 20110711
Heb dat build nummer niet, dus zal de update vandaag misschien wel nog krijgen.
Al vind ik het raar dat iemand zei dat dat Nvidia logo nieuw was, want ik kreeg dat al bij de vorige update...

• Chaoss
De oude build is 8.3.nogwat meende ik. Dat logo zou ik niet kunnen zeggen of die er al stond of niet want ik reboot mijn tablet nooi/zelden.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Bij de vorige build 8.4.4.6 was er bij mij nog geen Nvidia logo aanwezig.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Jo...
Chaoss schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:53:
De oude build is 8.3.nogwat meende ik. Dat logo zou ik niet kunnen zeggen of die er al stond of niet want ik reboot mijn tablet nooi/zelden.
Mijn build nummer was, toen ik daarnet keek 8.4.4.9.

• pimjai
ratsja schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:16:
[...]

Gebruik je toetsenbord niet als swype ?
nee gebruik geen swype, gebruik gewoon het stock android toetsenbord. vind ik prettiger werken.

[ Voor 0% gewijzigd door pimjai op 16-07-2011 13:00 . Reden: typo ]

Verwijderd

Lijkt erop alsof mn probleem met mn volume ook is opgelost in deze update. Had eerder dat mn volume te laag was, nu is het een wat meer respectabel geluidje wat eruit komt... ;-)
Verder merk ik idd soepeler switchen tussen schermen e.d. Lijkt wel alsof veel verbeteringen uit de root hier enigszins in verwerkt zijn??

• bllb
  • Niet online
wildcheese schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:03:
[...]

Tweemaal geprobeerd en beide keren tijdens de installatie een driehoek met uitroepteken. Nu bij de derde keer geeft de check opeens aan dat er geen update beschikbaar is, terwijl ik toch echt nog op build 8.4.4.5 zit. Met root niks vreemds gedaan, alleen van alles een backup gemaakt met Titanium Backup. Volgens mij moet ik deze update maar gewoon even overslaan :+

• Li Who
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kijk, dat geeft een goed gevoel. Asus blijft ontwikkelen en updates uitgeven dus met de ondersteuning gaat het tot dusverre volgens verwachting.

Wat de update betreft is het eerste wat mij opvalt dat de weerwidget die er standaard bij zit, een automatisch een verversing heeft gedaan. Dat deed hij niet.

Kom maar op met de 3.2 zou ik zeggen. Alhoewel..... iemand een overzicht van de vernieuwingen?

• tjeerdoo
  • Laatst online: 02-08-2020
TF was vanmorgen super instabiel, vrijwel iedere app leek te crashen...
Nadat ik de fabrieksinstellingen had teruggezet kwam ie opeens met een firmware-update :P
Na de update is ie rete-stabiel...lijk ook geen last meer te hebben van reboots als ie in standby staat.

Nu nog ff wachten op Android 3.2 :D

http://www.tjeerdoo.com

• Haay
  • Laatst online: 08:32
Hier bij mij is de update soepel verlopen hoewel mijn TF ook geroot is (was?). Moet nog ff testen of ik nog steeds root heb. Zie verder weinig veranderd.

• Willybubba
  • Laatst online: 20-11 14:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff. Gister is mijn tas gejat inclusief Transformer :(

Hopelijk kan ik wat met m'n verzekering, anders wordt 't een nieuwe kopen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• tjeerdoo
  • Laatst online: 02-08-2020
Willybubba schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:22:
Pff. Gister is mijn tas gejat inclusief Transformer :(

Hopelijk kan ik wat met m'n verzekering, anders wordt 't een nieuwe kopen...
Da's mooi klote !

Heb iets te vroeg gejuicht vrees ik, heb al weer een paar spontane reboots gehad :(
gelukkig gebeurd het alleen in standby...niet als je ermee bezig bent, maar het blijft vervelend :(

http://www.tjeerdoo.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De update haalde eerst maar 99%, en bleef daar hangen. Na een reboot deed hij het wel in 1x. Dat kan dus even nodig zijn :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
Is de batery dock drain opgelost?

• Zonekill
Weet iemand met welke app ik bestanden van mijn TF naar mijn QNAP Nas kan uploaden en downloaden?

• kwiebus
Michie23 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 16:41:
Is de batery dock drain opgelost?
Battery dock drain is/was toch een hardware probleem?

Ik heb op mijn TF nooit last (gehad) van een battery dock drain.

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

pimjai schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:00:
[...]

nee gebruik geen swype, gebruik gewoon het stock android toetsenbord. vind ik prettiger werken.
Die heeft die functie ook

Ik heb build 8.4.4.5. Met update van vandaag

• kwiebus
ratsja schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:17:
[...]

Die heeft die functie ook

Ik heb build 8.4.4.5. Met update van vandaag
Dan heb je een oude build, ik heb 8.4.4.11.

• Zonekill
Hoe krijg ik het voor elkaar dat dropbox files download op mijn TF? Of kan dat helemaal niet!?
Kan nu alleen files afspelen.

• Anton.net
  • Laatst online: 02:00
Sinds vandaag heb ik last van backlightbleeding eerst op 4 plekken en nu al opgelopen tot 6 plekken
De update ging goed

• Zonekill
De TF wil nog niet doen wat ik er graag mee zou willen doen.

Ik wil graag bestanden en mappen kunnen downloaden van mijn nas. Is daar een app voor?
Ook lukt het niet om dropbox folder te downloaden.
Heb geprobeerd om een torrent te uploaden nar de downloadstation op mijn nas maar dat dat lukt ook niet.

Weet iemand of dat allemaal mogelijk is op dit moment en met welke App?
De Dual Battery Widget is blijkbaar geinstalleerd maar staat niet bij de widgets en als ik vi de market op openen klik dan doet ie niks.

Toetsenbord heeft behoorlijke lag bij het tikken van deze post in de standaard browser.

Ik heb de batterij van dock en tablet vannacht opgeladen voor de eerste keer. Om ongeveer 12:00 vandaag tot 18:00 alleen de tablet gebruikt bijna constant mee bezig geweest. Toen tablet aangaf bij ongeveer 14% dat ik moest opladen heb ik hem aan de dock gekoppeld en gewoon ook weer verder blijven gebruiken. Toen de tablet aangaf dat ie op 65% sond was de dock leeg. Brightness heb ik altijd zonet over de helft staan.
Leuk was om te zien dat er belletjes van onder naar boven gaan als de dock de tablet aan het laden is.

• EricEric752
  • Laatst online: 22:21
Files en mappen downloaden van NAS kan met verschillende files explorers zoals es file explorer en file manager hd. Dropbox folders downloaden werkt niet in mobiele versie van dropbox. Dit 'works as designed'. Alleen individuele files kunnen worden gedownload.

Als je NAS een synology is, gebruik dan synodroid voor torrents. Werkt perfect. Lag kan je voorkomen met Opera browser.

[ Voor 19% gewijzigd door EricEric752 op 16-07-2011 22:49 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Zonekill schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:27:
Weet iemand of dat allemaal mogelijk is op dit moment en met welke App?
De Dual Battery Widget is blijkbaar geinstalleerd maar staat niet bij de widgets en als ik vi de market op openen klik dan doet ie niks.

Leuk was om te zien dat er belletjes van onder naar boven gaan als de dock de tablet aan het laden is.
Je moet de TF herstarten (of alleen de app Launcher) om die Widget te zien te krijgen..
(staat ook bij de omschrijving in de Market)

Uh? Belletjes? Waar zie je die dan?

• CopyCatz
  • Laatst online: 22:48
In de ijsblokjes linve wallpaper bedoelt ie. Ik heb vandaag swampwater live wallpaper ontdekt, die is ook leuk. Allemaal rondzwemmende micro organismen.

• pimjai
Zonekill schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:38:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat dropbox files download op mijn TF? Of kan dat helemaal niet!?
Kan nu alleen files afspelen.
je moet het bestand dat je wil downloaden even ingedrukt houden, dan kan je kiezen om het te downloaden. het bestand word dan opgeslagen in de map dropbox.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 22:07

Wiebbe

<none />

pimjai schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:46:
[...]

je moet het bestand dat je wil downloaden even ingedrukt houden, dan kan je kiezen om het te downloaden. het bestand word dan opgeslagen in de map dropbox.
En daarbij nog even opgemerkt hebben dat de huidige dropbox versie een telefoon versie is. De iPad versie werkt volgens mij wel meer zoals de desktop versie en minder als de telefoon versie, nog even wachten op een mooie versie voor Honeycomb :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Zonekill
EricEric752 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:45:
Files en mappen downloaden van NAS kan met verschillende files explorers zoals es file explorer en file manager hd. Dropbox folders downloaden werkt niet in mobiele versie van dropbox. Dit 'works as designed'. Alleen individuele files kunnen worden gedownload.

Als je NAS een synology is, gebruik dan synodroid voor torrents. Werkt perfect. Lag kan je voorkomen met Opera browser.
Bedankt, zal die file explorers eens proberen. Heb een QNAP nas.
Als app aan het installeren is kan ik dan ff wat anders gaan doen of moet ik wachten?

Een simpele afbeelding downloaden lukt niet met de standaard browser wat doe ik verkeerd?!

[ Voor 13% gewijzigd door Zonekill op 17-07-2011 00:22 ]

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
dversa2 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:40:
[...]

uit een eerdere post van mij tijdje geleden

quote:

k heb mijn TS in de Engelse taal geïnstalleerd en jij in de Belgische versie. Ik geloof dat alleen via die weg een android install kan besluiten een app niet te installeren op basis van b.v.b een akkoord met sabam.

Zoals je weet hebben we daartegen een verweer namelijk een app installeren dat er voor zorgt dat je alsnog apps kan installeren die anders voor jou niet te installeren zijn. Market Enabler en de codes

success..
Ik heb beide apps geinstalleerd alleen heb ik nu het probleem dat als ik een australische code (opgezocht in de codes app) wil instellen met marketenabler dan krijg ik we have a problem houston.

Kan iemand mij mischien een werkende code zeggen die ik dan via het set custom menu in marketenabler kan instellen ?

Of doe ik iets anders verkeerd ?

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Zonekill schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 16:48:
Weet iemand met welke app ik bestanden van mijn TF naar mijn QNAP Nas kan uploaden en downloaden?
Via deze link vind je een app voor je QNAP:

http://www.qnap.com/PressRelease_detail.asp?pr_id=197

• jsiegmund
  • Laatst online: 06:29
Vraagje... is het mogelijk om de sound output van je PC (gewoon het totale signaal, niet alleen WMP ofzo) te streamen naar je transformer? Ik wil af en toe nog wel eens wat muziek vanaf spotify luisteren maar heb geen kabel liggen tussen PC en receiver. Dus als het streamend via de Transformer kan scheelt me dat weer een kabel trekken.

Ik weet overigens dat er een spotify app is, maar daar heb je dan weer dat dure abbo voor nodig wat ik niet heb / wil (heb t standaard abbo).

• Frankster
  • Laatst online: 02-11 07:14
Iemand enig idee welke drivers ik moet gebruiken voor ADV (ivm rooten)?

Ik heb hier al gezocht en exact de stappen op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125714 gevolgd, maar adb blijft "no devices" aangeven. Ook al de 'standaard' driver van de Android SDK geïnstalleerd, maar het lijkt allemaal weinig te helpen...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

dversa2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:33:
[...]

wifi op de transformer ondersteund idd alleen maar tot kanaal 11.
Iemand eigenlijk enig idee waarom dit is? Is dit een hardware beperking of een software fout.
Dat het irritant is, is 1 ding wat zeker is. Maar goed, router staat nu hard op kanaal 9.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• jsiegmund
  • Laatst online: 06:29
Stom, zelf het antwoord al gevonden. Die app die je er standaard bij krijgt kan / doet dat al. Enige 'vervelende' is dat ie meteen je hele desktop streamt en daar wordt mn PC niet echt sneller van zeg maar... zou handig zijn als je het kunt beperken tot het doorsturen van de audio (of beeld, of beiden).

• dversa2
Frankster schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:10:

Ik heb hier al gezocht en exact de stappen op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125714 gevolgd, maar adb blijft "no devices" aangeven. Ook al de 'standaard' driver van de Android SDK geïnstalleerd, maar het lijkt allemaal weinig te helpen...
Welk os? Voor W7 32/64 heb ik ze wel liggen..
dropbox 64bit
dropbox 32bit

[ Voor 15% gewijzigd door dversa2 op 17-07-2011 13:04 ]

• dversa2
MeNTaL_TO schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:15:
[...]

Iemand eigenlijk enig idee waarom dit is? Is dit een hardware beperking of een software fout.
Dat het irritant is, is 1 ding wat zeker is. Maar goed, router staat nu hard op kanaal 9.
Voor zover ik weet worden kanaal 12-14 alleen in europa gebruikt, en heeft asus om problemen te voorkomen alleen 1-11 ondersteund. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Daar is inmiddels al een hack voor, las ik op xda. Afkomstig van de Iconia, dus ik zou eens een search doen op "wifi iconia hack" oid.

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:18
Frankster schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:10:

Misschien moet je deze guide eens proberen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1071584

Ik heb zelf een ander probleem. Ik had eerst prime 1.4 geinstalleerd, maar omdat ik terug wilde naar stock heb ik een officiele rom terug geflashed. Het is de WW_epad-8.4.4.5 versie. Alleen heb ik de nieuwste update nog niet ontvangen en als ik op het knopje voor de update duw lijkt er niks te gebeuren en staat er dat er geen update is. In deze situatie zit ik nu al meer dan een dag.

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 14:46
dversa2 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:45:
[...]

Voor zover ik weet worden kanaal 12-14 alleen in europa gebruikt, en heeft asus om problemen te voorkomen alleen 1-11 ondersteund. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
Fix voor wifi channel 12-13 http://forum.xda-develope...hp?p=13559526&postcount=1

• dversa2
Wat me bij deze opvalt is het feit dat wij in "europa" leven en hier ook een Ts hebben gekocht en het dus aan asus ligt om die toestellen dan ook standard op "eu" te zetten in de configuratie. Slippertje van asus?

dank voor de verwijzing naar xda ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dversa2 op 17-07-2011 15:47 ]

• Zonekill
EricEric752 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:45:

Ik ben al zo ver dat ik de publike mappen kan zien. Nu alleen nog de andere mappen . Weet iemand wat ik nog in mijn nas moet instellen?

• Frankster
  • Laatst online: 02-11 07:14
Ik ben helemaal van scratch af begonnen en het blijft maar niet werken... Het probleem moet de driver zijn. Als ik in Apparaatbeheer onder Draagbare apparaten de Transformer TF101 selecteer en dan naar de juiste drivers begeleid (android_winusb.inf) dan zegt hij dat deze driver incompatibel is met het gekozen apparaat. Via de Asus Sync methode lukt installatie van de driver (volgens mij) gewoon wel, maar zowel ADB als Asus Sync herkennen mijn Transformer in geen enkel geval... Wie helpt?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Ik heb de thread op XDA even doorgelezen, maar ik snap nog niet waar je ADB nu daadwerkelijk voor nodig heb. Je kan via NVflash gewoon een andere ROM (zoals Prime) flashen, met root. En in de guide zie ik nergens staan dat je bestanden moet pushen oid... Niet echt een antwoord op je vraag dus - maar ik zou gewoon bij de APX-stappen beginnen en kijken wat er gebeurd.

• Zonekill
Zonekill schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:00:
[...]

Ik ben al zo ver dat ik de publike mappen kan zien. Nu alleen nog de andere mappen . Weet iemand wat ik nog in mijn nas moet instellen?
Via ftp connectie heb ik muziek en foto gedownload van mijn nas. Android of beter gezegd de apps zien de ffolders dan niet maar wel als ik d de mapeen andere naam geef!?

Zitten wel veel bugs in android en de apps, heb ook al verschillende keren gehad dat apps crashen.

• dversa2
_gibeon_ schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:43:
Ik heb de thread op XDA even doorgelezen, maar ik snap nog niet waar je ADB nu daadwerkelijk voor nodig heb. Je kan via NVflash gewoon een andere ROM (zoals Prime) flashen, met root. En in de guide zie ik nergens staan dat je bestanden moet pushen oid... Niet echt een antwoord op je vraag dus - maar ik zou gewoon bij de APX-stappen beginnen en kijken wat er gebeurd.
Ik denk dat hij de connectie bedoeld met de ts/pc, ADB installeert drivers voor windows, met nvflash moet je die drivers ook installeren om usb connectie te maken met je pad, in ieder geval hij heeft geen connectie dus hij kan geen enkele methode gebruiken om te flashen.

@ frankster, Waarom installeer/probeer je de drivers niet die ik eerder poste? deze werken alvast op mijn pc W764 en laat ons vanaf daar bekijken wat er misloopt bij jou.

[ Voor 10% gewijzigd door dversa2 op 17-07-2011 18:24 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.