Er is hoop, er is hoop!dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Amazon heeft er nog eentje op vooraad.
Of hier bij expansys oeps, niet op vooraad.
HC3.2 zal daarop worden voorzien.
Dank je!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er is hoop, er is hoop!dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Amazon heeft er nog eentje op vooraad.
Of hier bij expansys oeps, niet op vooraad.
HC3.2 zal daarop worden voorzien.
Dankzij de tablet heb ik dropbox ontdekt. Zonder problemen bestandjes schuiven tussen laptop (toevallig ook Asus), Xperia X10 en de Transformer.dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:59:
[...]
Dropbox heeft an android app dus dat is geen probleem, je camera heeft toch een sdcard? plug die dan in ge TS.
Dan heb je nog wifi en bluetooth om je bestanden op je TS te zetten. Wat wil je dan nog meer?
Zou nog makkelijker kunnen met pushdoc, alleen nog niet geprobeerd.. grrr ts nog niet terug van rma..xekjiram schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:55:
[...]
Dankzij de tablet heb ik dropbox ontdekt. Zonder problemen bestandjes schuiven tussen laptop (toevallig ook Asus), Xperia X10 en de Transformer.
Waarom heb ik dat niet eerder ontdekt...
Heb net ook eens een flash video proberen af te spelen, en het ging inderdaad niet, jammer. Ik hoop dat Asus er snel een oplossing voor vindt.tharonald schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:26:
Die tip had ik al een gelezen, maar dan doet bij mij flash het niet meer....
een chrome android versie uitbrengenJo... schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:30:
[...]
Heb net ook eens een flash video proberen af te spelen, en het ging inderdaad niet, jammer. Ik hoop dat Asus er snel een oplossing voor vindt.
Hee, dat is geen toeval meer. Bij mij precies hetzelfde. Vastlopen op de login pagina. Het blauwe "bezig" icoontje loopt vast. Draai op Honeycomb 3.1. Dit wordt vast en zeker opgelost, maar voor nu een probleempje.Johnny E schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:53:
[...]
Bij mij loopt de Citrix receiver vast op de login pagina van de Citrix Secure Gateway.
De iPad versie van de Citrix Receiver doet het wel perfect op dezelfde CSG.
Zo'n vragen horen in het het accessoire topic.maniak schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:28:
Heeft iemand ervaring met een antireflex screen protector en dan ook nog met de TF101? Lezen gaat namelijk wel goed maar ik zou het wel prettig vinden om iets minder schittering te hebben.
Heb je dit topic al gelezen? Volgens mij is er iemand die zijn TF heeft overgeclockt.Jo... schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:46:
[...]
Is het ook mogelijk om een niet geroote transformer over te klokken? Zo niet, wil ik hem wel rooten. Is er ook een speciaal programma om over te klokken, of hoe zit dat? Heeft trouwens iemand ervaring met het overklokken van de transformer, zal het merkbare prestatiewinst leveren? (Zat te denken om hem over te klokken naar iets van een 1.2-1.4GHz)
[ Voor 18% gewijzigd door Kiswum op 12-07-2011 19:52 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
En vragen over het toetsenbord dan?
Overclocken is met Prime erg makkelijk te doen. Ik draai nu zelf de overclock-undervolt kernel van Clemensys (te downloaden via Kernel Manager Lite, op de market). Daarmee kan je heel eenvoudig tot 1.6 ghz overclocken en je voltage optimaliseren.Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:50:
Heb je dit topic al gelezen? Volgens mij is er iemand die zijn TF heeft overgeclockt.
Nope, zoek op mijn naam in het topic, heb al wat ervaringen beschreven over OC, begin hier alvast uw zoektoch , als er nog functionele vragen rijzen stel ze dan maar...Jo... schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:46:
[...]
Is het ook mogelijk om een niet geroote transformer over te klokken? Zo niet, wil ik hem wel rooten. Is er ook een speciaal programma om over te klokken, of hoe zit dat? Heeft trouwens iemand ervaring met het overklokken van de transformer, zal het merkbare prestatiewinst leveren? (Zat te denken om hem over te klokken naar iets van een 1.2-1.4GHz)
wat is nu je probleem? je wou toch installeren. Maar misschien heeft de verwerking wat tijd nodig.my_fiero schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:13:
Ik heb een vraag over android market
Ik heb geprobeert een applet te kopen via creditcard
Het downloaden leek te lukken maar de betaling ging fout.
Nu kan ik de betaling annuleren e dat heb ik gedaan, om vervolgens de applet opnieuw te kopen
Maar dat gaat dus niet, er staat alleen nog installeren bij de applet?
Iemand een oplossing?
Ik heb zojuist per ongeluk niet de middelste kernel, maar de bovenste aanklikt en daarna begon het systeem direct te updaten, tijdens dit proces staat er nergens cancel o.i.d. Systeem had een herstart nodig, dit gedaan en daarna was mijn OS niets meer waard. Systeem herstartte continue en alleen de bios was beschikbaar._gibeon_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:56:
[...]
Overclocken is met Prime erg makkelijk te doen. Ik draai nu zelf de overclock-undervolt kernel van Clemensys (te downloaden via Kernel Manager Lite, op de market). Daarmee kan je heel eenvoudig tot 1.6 ghz overclocken en je voltage optimaliseren.
Ik dacht je gewaarschuwd te hebben dat het niet lukte zonder root?Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:21:
[...]
Ik heb zojuist per ongeluk niet de middelste kernel, maar de bovenste aanklikt en daarna begon het systeem direct te updaten, tijdens dit proces staat er nergens cancel o.i.d. Systeem had een herstart nodig, dit gedaan en daarna was mijn OS niets meer waard. Systeem herstartte continue en alleen de bios was beschikbaar.
Via een usb stick Prime 1.5 weer terug gezet (dit lukt volgens mij alleen als je tablet is geroot, anders is ie gebrickt als het werkt).
Maar goed, ik wist wat de risico's waren.
Bij deze een goede waarschuwing voor andere tweakers.
[ Voor 3% gewijzigd door dversa2 op 12-07-2011 22:23 ]
Is je tablet niet geroot als je prime 1.5 draait? In dat geval heb ik een root (superuser rechten kunnen namelijk wel worden uitgedeeld)dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:22:
[...]
Ik dacht je gewaarschuwd te hebben dat het niet lukte zonder root?
Trouwens je kan perfect een stock 3.1 rooten en OCen
Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:30:
[...]
Is je tablet niet geroot als je prime 1.5 draait? In dat geval heb ik een root (superuser rechten kunnen namelijk wel worden uitgedeeld)
De vraag was om een niet geroote asus te ocen niet?Jo... schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:46:
[...]
Dan wil ik nu graag zien hoe je een USB stick erin duwt, een hdmi kabel aan sluit en zo nog wat van die dingen.pep75 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:34:
Ik heb de transformeren ingeruild voor een IPad2......geen gekraak en alles doet het!
Behalve dan flash, dus een groot deel van de internetsites?pep75 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:34:
Ik heb de transformeren ingeruild voor een IPad2......geen gekraak en alles doet het!
[ Voor 7% gewijzigd door graaf404 op 13-07-2011 06:39 ]
Leuk! Zo'n extra dubbel gelimiteerd overpriced technologisch hoogstandje. Whoop whoop! Gotta have one too!pep75 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:34:
[ Voor 1% gewijzigd door Aurora op 13-07-2011 10:23 . Reden: Apple kenmerk vergeten ]
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Veel plezier ermeepep75 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:34:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het probleem is juist het instaleren?dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:19:
[...]
wat is nu je probleem? je wou toch installeren. Maar misschien heeft de verwerking wat tijd nodig.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Hmm mooi! Ik hoop dat google 3.2 snel afheeft en released en dat asus dan ook snel met de update komt zou mooi zijn als een aantal van de irritantere bugs opgelost worden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hier een iPhone liefhebber die toch ook echt nu zijn iPhone 4 heeft verkocht en daarvoor inplaats een htc desire s en een transformer gaat aanschaffen! Waarom? Omdat android meer te bieden heeft en Apple slecht om gaat met klanten! (heb alle iphones gehad dus weet het)Wybo schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:18:
[...]
Veel plezier ermee
Ik heb het de andere kant om geruild. En ja ik heb last van wat technische problemen bij de Asus. Maar hij wordt wel gratis gerepareerd en snel. Wat ik hoor van de verhalen van Apple....
Ik ben blij dat je blij bent met je ruil, maar ik zou het niet willen
DaveD
Hier precies hetzelfde probleem, dock op 0%, ledje blijft maar knipperen, maar laden ho maar. Heeft de hele nacht aan de lader gehangenVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:21:
Mijn dock wil niet meer opladen!
De afgelopen paar dagen weg geweest en dacht er goed aan te doen om de Transformer helemaal uit te zetten. Dus helemaal uit in de dock gedaan en toen ik terug kwam was de batterij van de dock leeg en van de transformer op 13%. De stand van de dock weet ik niet, maar die van de Transformer was minstend 70%.
Nu het geheel aan de oplader gehangen en de tablet laad op tot 100%, maarde dock blijft op 0%. Het lampje naast de stekker knippert en de dual battery widget geeft in blauw aan dat de dock aan het laden is.
Hiervoor werkte alle goed. Blijkbaar mag je de tablet niet aan de dock klikken en hem helemaal uit zetten.
Ik lees meer berichten van mensen die hun dock niet meer kunnen opladen. Is er nog iets wat ik kan doen of moet de dock omgeruild worden? En moet dan alles omgeruild of kan ik alleen de dock omruilen?
Verwijderd
Vandaar dat ASUS niet moeilijk deed toen ik belde. Dock is gisteren opgehaald. Nu maar hopen dat het probleem opgelost wordt. Het is een veel betere bescherming om ze aan elkaar weg te leggen.mdcobra schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:46:
[...]
Hier precies hetzelfde probleem, dock op 0%, ledje blijft maar knipperen, maar laden ho maar. Heeft de hele nacht aan de lader gehangen![]()
Het ziet er naar uit dat dit vrij veel voorkomt, zie ook hier en bij Asus:
ASUS United Kingdom
Apologies to anyone who has encountered issues with their Transformer keyboard dock (power drain and charging). The issue is related to the way we configured the device’s power management in/out of sleep mode. We will shortly be announcing details on how this will be resolved for our customers.
Heeft eigenlijk iedereen hier last van? Want ik twijfel of ik het probleem wel heb. Mijn dock gaat wel leeg, maar dat is meestal omdat hij de Transformer dan aan het opladen is. Er werd ook iets gezegd dacht ik dat de B60 versie dit probleem niet heeft, is dit al bevestigd? Want ik heb de B60 versie denk ik, dus dan zou ik me geen zorgen moeten maken.mdcobra schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:46:
[...]
Hier precies hetzelfde probleem, dock op 0%, ledje blijft maar knipperen, maar laden ho maar. Heeft de hele nacht aan de lader gehangen![]()
ASUS United Kingdom
Apologies to anyone who has encountered issues with their Transformer keyboard dock (power drain and charging). The issue is related to the way we configured the device’s power management in/out of sleep mode. We will shortly be announcing details on how this will be resolved for our customers.
Verwijderd
ASUS confirms Eee Pad Transformer power fix incomingmdcobra schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:46:
[...]
ASUS United Kingdom
Totaal geen ervaring met Linux (of is Android dat ook?), maar zojuist toch de proef op de som genomen_gibeon_ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:27:
Inmiddels is Ubuntu voor de Transformer goed werkbaar, zie de install-guide. Met dank aan een Nederlandse dev voor het porten!
[ Voor 4% gewijzigd door bllb op 13-07-2011 14:28 ]
Heb je het bestand unzipped? Ik had in het begin ook dit probleem maar bij mij was het zo dat ik het bestand gewoon op de microsd had gezet zonder de map Ubuntu aan te maken. Dus waarschijnlijk kan hij het bestand niet vinden waarna hij blijft rebootenbllb schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:20:
[...]
Totaal geen ervaring met Linux (of is Android dat ook?), maar zojuist toch de proef op de som genomenNa flash.bat succesvol te hebben uitgevoerd en de tablet te rebooten, komt een waslijst aan meldingen (met bovenin Tux) in beeld. Dit duurt eventjes en dan wordt er automatisch gereboot - dit herhaalt zich oneindig. Ik heb geprobeerd een foto van de meldingen te maken, wat nogal lastig was met over het beeld vliegende tekst / spiegelend beeldscherm. Het bestand rootfs.ext2 staat opgeslagen in /Removable/MicroSD/Ubuntu. Enig idee wat er fout gaat
[afbeelding]
[ Voor 40% gewijzigd door bllb op 13-07-2011 15:17 ]
nee dat ext2 bestand moet je gewoon zo op je microsd zetten. Ik heb zelf weleens problemen gehad met overzetten van films op sd kaart (via card reader) dat op de helft opeens de sd kaart niet meer toegankelijk was en het kopieren mislukte, heel raar.. nu maar hopen dat het werktbllb schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:08:
Ik heb rootfs.ext2.zip inderdaad geunzipped. Of bedoel je dat ik het bestand rootfs.ext2 ook moet unzippen? Verder heb ik nog getest of hoofdlettergebruik in de mapnaam verschil maakt ('Ubuntu'/'ubuntu'), maar ook dat resulteert in een oneidige loop van reboots...
Edit: Stom, er blijkt iets fout te zijn gegaan bij het kopiëren van rootfs.ext2 vanaf mijn computer naar de tablet. Het bestand was maar voor de helft gekopieerd, misschien omdat het beeldscherm bij geen gebruik na twee minuten automatisch op zwart gaat? Nu nogmaals proberen en hopelijk gaat het dan wel goed
Heb mijn daarvoor juist terug gestuurd. Aanmelden rma via deze link, als het voor 12 uur is staan ze binnen enkel uren voor je deur (dhl) om je pad op te pikken.beOnt schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:04:
Heeft er iemand ervaring met het terugsturen van de transformer?
De mijne kraakt lichtjes aan de linkerkant, en geeft wat mee als ik erop duw.
Is dat een reden om terug te sturen, of moet ik wachten tot die uit elkaar valt binnen een half jaar?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
[ Voor 8% gewijzigd door GrandPuba op 13-07-2011 17:02 ]
Klopt als een bus.GrandPuba schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:01:
Je moet even de ww update van de website van asus downloaden en op je root van je sd uitpakken.
De TF herkent de update en je voert deze uit, de tablet gaat dan zichzelf updaten.
Je bent na installatie geen spullen kwijt, dit is alleen een update van het huidige systeem.
Zo heb ik dat ook gedaan omdat ik geen zin had om te wachten tot de FOTA beschikbaar zou zijn voor mijn tablet
bij mij begint het serialnummer met B50. maar ik heb (nog?) geen probleem met het keyboard. hij loopt wel redelijk snel leeg als hij is gedockt. maar ongedockt is hij al dagen op 100%. en opladen lukt in een half uurtje. waarbij ik moet zeggen dat ik al in paniek raak als hij minder ontladen is dan 50%Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:34:
[...]
Heeft eigenlijk iedereen hier last van? Want ik twijfel of ik het probleem wel heb. Mijn dock gaat wel leeg, maar dat is meestal omdat hij de Transformer dan aan het opladen is. Er werd ook iets gezegd dacht ik dat de B60 versie dit probleem niet heeft, is dit al bevestigd? Want ik heb de B60 versie denk ik, dus dan zou ik me geen zorgen moeten maken.
Heeft er trouwens nog iemand last van dat die geen HD flash kan afspelen? Op XDA vond ik er een topic over, met wat mogelijke oplossingen, maar deze hielpen bij mij allemaal niet.
Ik had vanmorgen een ruime 12 GB over (nieuw uit de doos) om apps etc op te zetten. De gemiddelde functionele app zal een paar MB zijn en games nemen wat meer ruimte in; Angry Birds is iets van 20 MB en Galaxy on Fire is 530 mb, dus kan behoorlijk verschillen.Zonekill schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:49:
Hoeveel GB heb je netto over om je files kwijt te kunnen? En wat is de grootte van een gemiddelde app?
Is jammer om hier te lezen dat sommige een krakend scherm hebben. En de batterij drain is ook niet echt fijn om te horen, benieuwd welke oplossing Asus hiervoor heeft.
Ben hevig aan het twijfelen om ook 1 te kopen. Lijkt me echt een geweldig tablet met de dock dan wel.
Ik heb precies ook geen problemen. Heb de dock volledig opgeladen aangesloten op de Transformer, die ongeveer 60% opgeladen was. Nu is de Transformer door het dock opgeladen, en zit het dock nog een 20% vol. Lijkt dus dat ik er geen last van heb.oltk schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:08:
[...]
bij mij begint het serialnummer met B50. maar ik heb (nog?) geen probleem met het keyboard. hij loopt wel redelijk snel leeg als hij is gedockt. maar ongedockt is hij al dagen op 100%. en opladen lukt in een half uurtje. waarbij ik moet zeggen dat ik al in paniek raak als hij minder ontladen is dan 50%
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
1. Als je de home screens wisselt, lijkt de animatie aan het eind een beetje te haperen, alsof de framerate niet hoog genoeg is.Erkel schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:59:
Ik ben ook van plan om voor de EEE Pad transformer te gaan. Ben vanmiddag dan ook wezen kijken bij de media markt, en het geheel zag er (met dock) nice uit. Systeem werkte ook aardig. Echter heb ik nog een twee tal vraagjes:
1. Als je de home screens wisselt, lijkt de animatie aan het eind een beetje te haperen, alsof de framerate niet hoog genoeg is.
2. Zijn er verschillende kleuren te koop? Ik dacht namelijk dat de transformer die ik vanmiddag zag een andere kleur had (bruin / brons) dan eentje die ik eerder heb gezien (waarvan ik dacht dat hij zilver was) maar ik ben er niet zeker van.
Ga ik ook eens uitproberen!dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:59:
[...]
Zou nog makkelijker kunnen met pushdoc, alleen nog niet geprobeerd.. grrr ts nog niet terug van rma..
Super vloeiend zou ik het niet noemen, zeker niet als je vrij snel scrollt. Overigens is het niet echt storend, het is niet dat je minuten moet wachten voordat je eindelijk bij het volgende scherm bent.dversa2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:02:
[...]
1. Als je de home screens wisselt, lijkt de animatie aan het eind een beetje te haperen, alsof de framerate niet hoog genoeg is.
Super vloeiend rollen, geen lag
2. Zijn er verschillende kleuren te koop? Ik dacht namelijk dat de transformer die ik vanmiddag zag een andere kleur had (bruin / brons) dan eentje die ik eerder heb gezien (waarvan ik dacht dat hij zilver was) maar ik ben er niet zeker van.
Alleen in brons verkrijgbaar tot nu toe.
[ Voor 11% gewijzigd door Jo... op 13-07-2011 19:12 ]
Bedankt voor de reply. Voor de gene die hier in de buurt wonen, bij de MM in cruqius hadden ze nog verschillende modellen (16g / 32gb) met dock.Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:09:
[...]
Super vloeiend zou ik het niet noemen, zeker niet als je vrij snel scrollt. Overigens is het niet echt storend, het is niet dat je minuten moet wachten voordat je eindelijk bij het volgende scherm bent.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
Het ging bij mij pas fout toen in de tablet in de dock had en de tablet echt uit had gezet (de mooiste manier van opbergen). Na 3 dagen was de dock helemaal leeg en de tablet bijna. Terwijl je zou denken dat ze uit geen stroom verbruiken. Hiera wilde de dock niet meer laden.Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:33:
[...]
Ik heb precies ook geen problemen. Heb de dock volledig opgeladen aangesloten op de Transformer, die ongeveer 60% opgeladen was. Nu is de Transformer door het dock opgeladen, en zit het dock nog een 20% vol. Lijkt dus dat ik er geen last van heb.
Ik denk dat ik op precies dezelfde plaats een 'kraak' heb. Tjah, omruilen, ik zie het niet echt als een probleem. Er zijn wel meer producten die kraken. Zolang het niet erger word ga ik hem iig niet omruilen. Maar als het je stoort, kan je altijd eens proberen om te ruilen.MekZi schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:00:
Heb mijne vandaag ook gehaald met dock bij de mediamarkt! \0/ Ziet er nice uitEn gelijk Splashtop uitgeprobeerd.
Bij mij is het nu zo dat hij wel kraakt (tablet zelf wanneer ik druk uit oefen in het midden van de linkerzijde als het zich horizontaal begeeft (dus net onder de volume knoppen)). Iemand ook daar last van (zelfde plaats?). Zal ik hem omruilen? Er stond er nog 1 en veel meer in een andere mediamarkt die zich wat verder weg bevindt.
Ik had dus ook dezelfde problemen, kraak aan de rechterkant bij de HDMI-uitgang.Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:04:
[...]
Ik denk dat ik op precies dezelfde plaats een 'kraak' heb. Tjah, omruilen, ik zie het niet echt als een probleem. Er zijn wel meer producten die kraken. Zolang het niet erger word ga ik hem iig niet omruilen. Maar als het je stoort, kan je altijd eens proberen om te ruilen.
PSN: Klussertt (GTA V)
Ik heb een TF met dock zodat ik deze kan gebruiken als netbook + de mogelijkheid om te installeren wat ik wil.pep75 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:34:
[ Voor 38% gewijzigd door Kiswum op 13-07-2011 20:33 ]
Dan moet je wel zorgen dat ie echt van een andere batch is, meeste van ons eerste uur gebruikers hebben dat probleem en is gekend. Oplossing is een root, veranderen van 1 digit/typo in een config file. Oplossing en daarna nog nog even de speakers tunen nu je toch bent geroot, zie je hier. Na deze fixes klinkt mijn pad als een stereo toeren (niet echt). Hopelijk krijg ik een heel nieuwe toegestuurd eentje waarin de speakers normaal functioneren. Er zijn hier ook eigenaars die er geen last van hebben (andere batch).DriveSand schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:41:
Net met een simpel testje geverifieerd dat mijn linker speaker beduidend zachter is. Ik denk dat ik me er toch wel aan ga storen, dus ik ga morgenochtend maar ruilen. Nu maar hopen dat ze er nog een hebben...
ik heb 1 zonder dock en begin juni gekocht. hier (tot nog toe) geen problemen.Kiswum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:05:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die geluk heeft. Geen probleem met de speakers, lightbleeding, kraakjes.
Dit kan ook te maken hebben doordat ik een dock heb en deze dus sowieso in een andere batch zit. Zo'n 3 weken geleden bij de MM eindhoven gekocht.
Verwijderd
Bij mij precies hetzelfde, na een dikke week denk ik danVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:00:
[...]
Het ging bij mij pas fout toen in de tablet in de dock had en de tablet echt uit had gezet (de mooiste manier van opbergen). Na 3 dagen was de dock helemaal leeg en de tablet bijna. Terwijl je zou denken dat ze uit geen stroom verbruiken. Hiera wilde de dock niet meer laden.
Je kunt het uiproberen! :-D
Leuk, al loste deze update niet zoveel problemen op volgens Xoom gebruikers. Input lag in stock browser was er bijvoorbeeld nog steeds las ik.Michel242186 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:13:
@asus twittert net dat ze HC 3.2 aan het testen zijn...dus zeer binnenkort een update volgens mij.
mmmm dat zou jammer zijn...browser crasht bij mij ook om de haverklap dus hoop wel op een fix.Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:18:
[...]
Leuk, al loste deze update niet zoveel problemen op volgens Xoom gebruikers. Input lag in stock browser was er bijvoorbeeld nog steeds las ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Jo... op 13-07-2011 23:32 ]
welke hash tag?Michel242186 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:13:
@asus twittert net dat ze HC 3.2 aan het testen zijn...dus zeer binnenkort een update volgens mij.
Tja, ik was ook even huiverig geworden door het lezen van dit forum, desondanks toch gewoon met dock gekocht bij de MM afgelopen maandag en helemaal niets te piepen hiero. Ben zeer content.Kiswum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:05:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die geluk heeft. Geen probleem met de speakers, lightbleeding, kraakjes.
Dit kan ook te maken hebben doordat ik een dock heb en deze dus sowieso in een andere batch zit. Zo'n 3 weken geleden bij de MM eindhoven gekocht.
Bedankt voor de info, laat je ons nog even weten wanneer je hem terug hebt, en dat alles goed is hersteld?dversa2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:16:
[...]
Heb mijn daarvoor juist terug gestuurd. Aanmelden rma via deze link, als het voor 12 uur is staan ze binnen enkel uren voor je deur (dhl) om je pad op te pikken.
Bij mij om 17.18 opgehaald en al 1 dag later om 12.44 in fabriek om hersteld te worden.
Dat is service!![]()
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2011 11:48 ]
Verkoop van accessoires hoort thuis in Vraag & Aanbod, niet in dit topic.Daniel_SJD schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:19:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb de transformer nu een paar weken en bij mij kraakt ie ook aan de linker kant. Verder het bekende probleem met de linker speaker, een klein beetje light bleed rechtsonderin en een dode pixel. Als asus voor nop de hele boel herstelt stuur ik hem misschien ook in.
Overigens heb ik er nu een hoes omheen zitten en dan heb je bijna geen last meer van dat kraken. knip
Overigens ben ik verder buitengewoon tevreden met t apperaat!
Verkoop van accessoires hoort thuis in Vraag & Aanbod, niet in dit topic.
[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2011 11:49 ]
kewl, ben benieuwd! hoop idd dat de update snel komt! en ik hoop zoo dat het probleem met de lag in de stock browser en de crashes van de stock browser zijn opgelost!... dat is voor mij atm de nr1 ergernis met de TF.soulcrusher schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:16:
HC 3.2 update voor TF is blijkbaar al in testfase! nu maar hopen dat ze het snel voor elkaar hebben
http://asustransform.com/...already-in-testing-phase/
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Volgens users op het xda forum (xoom) heeft de browser nog steeds lag...maar zoals steeds zullen we afwachten wat het is als de 3.2 draait op een asus TS. duimen maar...Chaoss schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:12:
[...]
kewl, ben benieuwd! hoop idd dat de update snel komt! en ik hoop zoo dat het probleem met de lag in de stock browser en de crashes van de stock browser zijn opgelost!... dat is voor mij atm de nr1 ergernis met de TF.
Customizen en keuzes! Je kan je tablet naar eigen smaak helemaal inrichtenkwaazaar schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:05:
@Michie23: kun je aangeven waarom je de TF de voorkeur geeft?
Verwijderd
Welk Office programma gebruik je?Michie23 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:39:
[...]
Customizen en keuzes! Je kan je tablet naar eigen smaak helemaal inrichten
Het toetsenbord vind ik een pre voor mijn studie, makkelijk mee te nemen en lang erop kunnen werken. Natuurlijk zitten er nog een aantal bugs in Honeycomb maar ik verwacht dat dit snel verleden tijd is. De apps die ik kan installeren zien er gewoon goed uit. Ik ben zelf niet zo van de apps in de zin dat ik eigenlijk alleen maar browse, Twitter, FB en Office doe.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?dversa2 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:27:
Vandaag succesvol een bluetooth tethering gelegd via een nokia 6301 / TS zonder problemen. Wou het jullie maar effen laten weten.
Het is mij ook inmiddels gelukt met een Desire hd, en dan wel met het progje, PdaNet tablet.my_fiero schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:26:
[...]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ik heb dan wel een HTC HD2 met android erop maar tot nu toe zonder suc6
Via de wifi geen probleem
Bij parren via bluetooth gaat de eerste stap goed en zien ze elkaar
Ik krijg de melding "gekoppeld maar niet verbonden"
Als ik op de moersleuteld druk kan ik alleen de naam wijzigen en de verbinding verbreken?
Er staan geen profielen, en kan daar ook niets toevoegen?
Met de zoek opdracht kan ik helaas ook geen oplossing vinden
Ik heb lang getwijfeld en daarna toch maar even Prime 1.5 erop gezet, maar de typo was al gecorrigeerd. Het probleem was er echter nog steeds en ik denk dat het wel op te lossen is door wat waardes te veranderen, maar dat het uiteindelijk een hardware issue is. Ik heb hem dus terug geflashed naar stock 3.1 en ga morgen maar eens terug naar de winkel. Bedankt voor je tip though, was het proberen waard.dversa2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:53:
[...]
Dan moet je wel zorgen dat ie echt van een andere batch is, meeste van ons eerste uur gebruikers hebben dat probleem en is gekend. Oplossing is een root, veranderen van 1 digit/typo in een config file. Oplossing en daarna nog nog even de speakers tunen nu je toch bent geroot, zie je hier. Na deze fixes klinkt mijn pad als een stereo toeren (niet echt). Hopelijk krijg ik een heel nieuwe toegestuurd eentje waarin de speakers normaal functioneren. Er zijn hier ook eigenaars die er geen last van hebben (andere batch).
op xda staat een topic met vergelijking van de 4 office packs voor android, hopelijk helpt het:
ik zal eens kijken met PdaNet tablet.Windkracht13 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:49:
[...]
Het is mij ook inmiddels gelukt met een Desire hd, en dan wel met het progje, PdaNet tablet.
Ff pielen met de instellingen, en we hebben een verbinding
Oe, thnx voor de link..soulcrusher schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:
[...]
op xda staat een topic met vergelijking van de 4 office packs voor android, hopelijk helpt het:
forum.xda-developers.com/...=1085173&highlight=office
ter informatie,my_fiero schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:26:
[...]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ik heb dan wel een HTC HD2 met android erop maar tot nu toe zonder suc6
Via de wifi geen probleem
Bij parren via bluetooth gaat de eerste stap goed en zien ze elkaar
Ik krijg de melding "gekoppeld maar niet verbonden"
Als ik op de moersleuteld druk kan ik alleen de naam wijzigen en de verbinding verbreken?
Er staan geen profielen, en kan daar ook niets toevoegen?
Met de zoek opdracht kan ik helaas ook geen oplossing vinden
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq