Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:31:
[...]

Amazon heeft er nog eentje op vooraad.

Of hier bij expansys oeps, niet op vooraad.
HC3.2 zal daarop worden voorzien.
Er is hoop, er is hoop! *O* _/-\o_

Dank je!

• xekjiram
dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:59:
[...]

Dropbox heeft an android app dus dat is geen probleem, je camera heeft toch een sdcard? plug die dan in ge TS.
Dan heb je nog wifi en bluetooth om je bestanden op je TS te zetten. Wat wil je dan nog meer?
Dankzij de tablet heb ik dropbox ontdekt. Zonder problemen bestandjes schuiven tussen laptop (toevallig ook Asus), Xperia X10 en de Transformer.

Waarom heb ik dat niet eerder ontdekt... :')

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:46
xekjiram schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:55:
[...]

Dankzij de tablet heb ik dropbox ontdekt. Zonder problemen bestandjes schuiven tussen laptop (toevallig ook Asus), Xperia X10 en de Transformer.

Waarom heb ik dat niet eerder ontdekt... :')
Zou nog makkelijker kunnen met pushdoc, alleen nog niet geprobeerd.. grrr ts nog niet terug van rma..

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 15:22
Zonet nog eens gezocht naar een fix voor de input lag op Google, en ik heb iets gevonden dat het probleem toch al een stuk minder maakt, de lag is er nog, maar veel minder dan zonder de 'fix'.
Je moet dus in de stock browser 'about:debug' typen, dan ga je naar instellingen, en bij Foutopsporing disable je 'OpenGL rendering'. Ook lijkt het scrollen wat anders te zijn, vroeger verschenen er witte vlakken, waarbij de pagina nu gewoon correct blijft weergegeven, het scrollen gaat wel iets minder vlot.
Het lost het probleem niet volledig op, maar het is alleszinds toch al een verbetering, en als je niet zo heel snel typt is de lag mogelijk volledig weg.

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Die tip had ik al een gelezen, maar dan doet bij mij flash het niet meer....

• Jo...
tharonald schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:26:
Die tip had ik al een gelezen, maar dan doet bij mij flash het niet meer....
Heb net ook eens een flash video proberen af te spelen, en het ging inderdaad niet, jammer. Ik hoop dat Asus er snel een oplossing voor vindt.

• dversa2
Jo... schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:30:
[...]

Heb net ook eens een flash video proberen af te spelen, en het ging inderdaad niet, jammer. Ik hoop dat Asus er snel een oplossing voor vindt.
een chrome android versie uitbrengen

• Li Who
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Johnny E schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:53:
[...]

Bij mij loopt de Citrix receiver vast op de login pagina van de Citrix Secure Gateway.
De iPad versie van de Citrix Receiver doet het wel perfect op dezelfde CSG.
Hee, dat is geen toeval meer. Bij mij precies hetzelfde. Vastlopen op de login pagina. Het blauwe "bezig" icoontje loopt vast. Draai op Honeycomb 3.1. Dit wordt vast en zeker opgelost, maar voor nu een probleempje.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Heeft iemand ervaring met een antireflex screen protector en dan ook nog met de TF101? Lezen gaat namelijk wel goed maar ik zou het wel prettig vinden om iets minder schittering te hebben.

• Jo...
maniak schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:28:
Heeft iemand ervaring met een antireflex screen protector en dan ook nog met de TF101? Lezen gaat namelijk wel goed maar ik zou het wel prettig vinden om iets minder schittering te hebben.
Zo'n vragen horen in het het accessoire topic.
Weet overigens iemand hoe het komt dat flash 720P niet goed afspeelt bij mij? Ik las namelijk op xda over een fix, maar die heb ik geprobeerd, alle fixes trouwens die in dat topic werden beschreven, maar het is nog steeds zo goed als onmogelijk om soepel 720p flash af te spelen. Haal iets van een 4FPS max. :(

Is het ook mogelijk om een niet geroote transformer over te klokken? Zo niet, wil ik hem wel rooten. Is er ook een speciaal programma om over te klokken, of hoe zit dat? Heeft trouwens iemand ervaring met het overklokken van de transformer, zal het merkbare prestatiewinst leveren? (Zat te denken om hem over te klokken naar iets van een 1.2-1.4GHz)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Inmiddels heb ik Prime een aantal dagen draaien en nog geen 1 keer last gehad van hangende browsersiessies (zie post van afgelopen zondag). Het lijkt er inderdaad op dat Opera Mobile de enige is die geen problemen heeft met lags op tweakers en hyves.
Sites als Hyves en Facebook kunnen als browser direct worden gestart dus dat lijkt allemaal lekker te lopen.

Voor diegene die het willen weten. Data transfer tussen een nas en tablet gaat prima icm bijv. ESexplorer. Kopieren van sd naar nas gaat ook prima (Je moet wel de schijven even mounten aan explorer, maar dat spreek allemaal voor zich.)
Om spontaan klikken en irritaties van de hardheid van de touchpad te voorkomen gebruik ik mijn touchpad inmiddels al een paar dagen niet meer, deze heb ik gewoon uitgeschakeld via de welbekende knop. Scrollen doe ik rechtstreeks op het scherm.

@ Zonnekill: Het is al gezegd, maar Asus heeft het scherm minimalistisch gehouden. Dmv een dock of toekomstige gadgets gaat je wens in vervulling en zal usb mogelijk zijn. Het is gewoon een strategische beslissing.
Toshiba brengt inmiddels niet zijn 1e maar 2e of zelfs al 3e uit, ze hebben flink geflopt eind 2010 en proberen het nu nog goed te maken.
Jo... schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:46:
[...]

Is het ook mogelijk om een niet geroote transformer over te klokken? Zo niet, wil ik hem wel rooten. Is er ook een speciaal programma om over te klokken, of hoe zit dat? Heeft trouwens iemand ervaring met het overklokken van de transformer, zal het merkbare prestatiewinst leveren? (Zat te denken om hem over te klokken naar iets van een 1.2-1.4GHz)
Heb je dit topic al gelezen? Volgens mij is er iemand die zijn TF heeft overgeclockt.

[ Voor 18% gewijzigd door Kiswum op 12-07-2011 19:52 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• maniak
  • Laatst online: 16-11 13:56
[...]
Zo'n vragen horen in het het accessoire topic.
En vragen over het toetsenbord dan? ;)

Ik zal de vraag eens daar stellen.

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:50:
Heb je dit topic al gelezen? Volgens mij is er iemand die zijn TF heeft overgeclockt.
Overclocken is met Prime erg makkelijk te doen. Ik draai nu zelf de overclock-undervolt kernel van Clemensys (te downloaden via Kernel Manager Lite, op de market). Daarmee kan je heel eenvoudig tot 1.6 ghz overclocken en je voltage optimaliseren.

• dversa2
[...]

Nope, zoek op mijn naam in het topic, heb al wat ervaringen beschreven over OC, begin hier alvast uw zoektoch , als er nog functionele vragen rijzen stel ze dan maar...

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 16:19
Aangezien skype met video (nog) niet werkt ben ik vanavond Google talk gaan testen om straks op vakantie met het thuisfront te chatten.
Beeld en geluid vanaf de PC naar de TF gaat perfect.
Beeld van de TF naar de PC ook.
Maar het geluid van de TF naar de PC is bagger.
Alsof ik met een kussen tegen de mond sta te schreeuwen.
Iemand dezelfde of andere ervaringen?

• dversa2
xoom tablets krijgen de HC3.2 uitgerold langzaam nu...deze week dus ook aan ons.

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-11 12:11
Ik heb een vraag over android market
Ik heb geprobeert een applet te kopen via creditcard
Het downloaden leek te lukken maar de betaling ging fout.
Nu kan ik de betaling annuleren e dat heb ik gedaan, om vervolgens de applet opnieuw te kopen
Maar dat gaat dus niet, er staat alleen nog installeren bij de applet?
Iemand een oplossing?

• dversa2
my_fiero schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:13:
Ik heb een vraag over android market
Ik heb geprobeert een applet te kopen via creditcard
Het downloaden leek te lukken maar de betaling ging fout.
Nu kan ik de betaling annuleren e dat heb ik gedaan, om vervolgens de applet opnieuw te kopen
Maar dat gaat dus niet, er staat alleen nog installeren bij de applet?
Iemand een oplossing?
wat is nu je probleem? je wou toch installeren. Maar misschien heeft de verwerking wat tijd nodig.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

_gibeon_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:56:
[...]

Overclocken is met Prime erg makkelijk te doen. Ik draai nu zelf de overclock-undervolt kernel van Clemensys (te downloaden via Kernel Manager Lite, op de market). Daarmee kan je heel eenvoudig tot 1.6 ghz overclocken en je voltage optimaliseren.
Ik heb zojuist per ongeluk niet de middelste kernel, maar de bovenste aanklikt en daarna begon het systeem direct te updaten, tijdens dit proces staat er nergens cancel o.i.d. Systeem had een herstart nodig, dit gedaan en daarna was mijn OS niets meer waard. Systeem herstartte continue en alleen de bios was beschikbaar.

Via een usb stick Prime 1.5 weer terug gezet (dit lukt volgens mij alleen als je tablet is geroot, anders is ie gebrickt als het werkt).

Maar goed, ik wist wat de risico's waren.
Bij deze een goede waarschuwing voor andere tweakers.

• dversa2
Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:21:
[...]

Ik heb zojuist per ongeluk niet de middelste kernel, maar de bovenste aanklikt en daarna begon het systeem direct te updaten, tijdens dit proces staat er nergens cancel o.i.d. Systeem had een herstart nodig, dit gedaan en daarna was mijn OS niets meer waard. Systeem herstartte continue en alleen de bios was beschikbaar.

Via een usb stick Prime 1.5 weer terug gezet (dit lukt volgens mij alleen als je tablet is geroot, anders is ie gebrickt als het werkt).

Maar goed, ik wist wat de risico's waren.
Bij deze een goede waarschuwing voor andere tweakers.
Ik dacht je gewaarschuwd te hebben dat het niet lukte zonder root?
Trouwens je kan perfect een stock 3.1 rooten en OCen

[ Voor 3% gewijzigd door dversa2 op 12-07-2011 22:23 ]

• dversa2
Source code released voor 3.2 bijna zo ver..

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:22:
[...]

Ik dacht je gewaarschuwd te hebben dat het niet lukte zonder root?
Trouwens je kan perfect een stock 3.1 rooten en OCen
Is je tablet niet geroot als je prime 1.5 draait? In dat geval heb ik een root (superuser rechten kunnen namelijk wel worden uitgedeeld)

• dversa2
Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Is je tablet niet geroot als je prime 1.5 draait? In dat geval heb ik een root (superuser rechten kunnen namelijk wel worden uitgedeeld)
[...]

De vraag was om een niet geroote asus te ocen niet?
Maar goed, ik heb dus ervaring met verschillende OC kernels, verschillended apps om daadwerkelijk te overklokken, en ja je merkt wel prestatie winst, maar je hebt dus ook een grotere battery drain natuurlijk. Ik lost dat op via een app Juuice defender die de recourses beter regelt maar toch...

• Jo...
Ik heb intussen 3 problemen met de hardware. Ik heb laat van backlight bleeding (op vijf plaatsen), het scherm zit niet echt recht, rechts is er namelijk wat meer spatie tussen de bezel en het scherm dan links en sinds vandaag kraakt hij aan de linkerkant een beetje. Ik zit er aan te denken om hem om te ruilen, zouden dit genoeg argumenten ervoor zijn, of niet? Ik vind het allemaal wel vrij storend, en vrees dat het niet slechts bij kraken gaat blijven...

• pep75
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06 23:03
Ik heb de transformeren ingeruild voor een IPad2......geen gekraak en alles doet het!

• Quindor
  • Laatst online: 13-11 14:00

Quindor

Switching the universe....

pep75 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:34:
Ik heb de transformeren ingeruild voor een IPad2......geen gekraak en alles doet het!
Dan wil ik nu graag zien hoe je een USB stick erin duwt, een hdmi kabel aan sluit en zo nog wat van die dingen.

Kom op zeg, zo'n reactie. :S Als je een ipad wilt, koop dan gewoon een ipad? Prima product, net als de transformer. :)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Behalve dan flash, dus een groot deel van de internetsites?
HDMI en USB??
En uitbreiden van je geheugen?

[ Voor 7% gewijzigd door graaf404 op 13-07-2011 06:39 ]

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
Leuk! Zo'n extra dubbel gelimiteerd overpriced technologisch hoogstandje. Whoop whoop! Gotta have one too! :/ :r

Voor een non-tweaker/a-technisch persoon uiteraard zeer handig en makkelijk in gebruik te nemen, zo'n iePat.

[ Voor 1% gewijzigd door Aurora op 13-07-2011 10:23 . Reden: Apple kenmerk vergeten ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Veel plezier ermee :)

Ik heb het de andere kant om geruild. En ja ik heb last van wat technische problemen bij de Asus. Maar hij wordt wel gratis gerepareerd en snel. Wat ik hoor van de verhalen van Apple....

Ik ben blij dat je blij bent met je ruil, maar ik zou het niet willen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• my_fiero
dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:19:
[...]

wat is nu je probleem? je wou toch installeren. Maar misschien heeft de verwerking wat tijd nodig.
Het probleem is juist het instaleren?
de app netjes gekocht betaald met creditcard, vervolgens gaat de app downloaden.
Maar blijft hangen omdat de betaling niet goed was :?
Dus geanuleerd, vervolgens proberen opnieuw te kopen.
En dat gaat dus niet, er staat nu niet meer "kopen" maar "instaleren" en als daar dan op klik krijg ik een melding dat ik eerst moet kopen 8)7 En dat gaat dus niet meer :(

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Weird! Op XDA las ik in het dock-drain-topic al over mensen die een mysterieuze update voorbij zagen komen, waarna hun dock-drain drastisch is afgenomen.
Nu heb ik zelf geen melding van een update voorbij zien komen, maar mijn drain is wel degelijk drastisch verminderd. Zie ook onderstaande screenshot, waar het verschil duidelijk zichtbaar is, terwijl ik bij mijn weten niks gewijzigd heb aan de instellingen.
Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/6435/p20110713071843.th.png

Is jullie iets opgevallen qua dock drain?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
Hmm mooi! Ik hoop dat google 3.2 snel afheeft en released en dat asus dan ook snel met de update komt zou mooi zijn als een aantal van de irritantere bugs opgelost worden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 13:38
Wybo schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:18:
[...]

Veel plezier ermee :)

Ik heb het de andere kant om geruild. En ja ik heb last van wat technische problemen bij de Asus. Maar hij wordt wel gratis gerepareerd en snel. Wat ik hoor van de verhalen van Apple....

Ik ben blij dat je blij bent met je ruil, maar ik zou het niet willen :)
Hier een iPhone liefhebber die toch ook echt nu zijn iPhone 4 heeft verkocht en daarvoor inplaats een htc desire s en een transformer gaat aanschaffen! Waarom? Omdat android meer te bieden heeft en Apple slecht om gaat met klanten! (heb alle iphones gehad dus weet het)

DaveD

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:21:
Mijn dock wil niet meer opladen!

De afgelopen paar dagen weg geweest en dacht er goed aan te doen om de Transformer helemaal uit te zetten. Dus helemaal uit in de dock gedaan en toen ik terug kwam was de batterij van de dock leeg en van de transformer op 13%. De stand van de dock weet ik niet, maar die van de Transformer was minstend 70%.

Nu het geheel aan de oplader gehangen en de tablet laad op tot 100%, maarde dock blijft op 0%. Het lampje naast de stekker knippert en de dual battery widget geeft in blauw aan dat de dock aan het laden is.

Hiervoor werkte alle goed. Blijkbaar mag je de tablet niet aan de dock klikken en hem helemaal uit zetten.
Ik lees meer berichten van mensen die hun dock niet meer kunnen opladen. Is er nog iets wat ik kan doen of moet de dock omgeruild worden? En moet dan alles omgeruild of kan ik alleen de dock omruilen?
Hier precies hetzelfde probleem, dock op 0%, ledje blijft maar knipperen, maar laden ho maar. Heeft de hele nacht aan de lader gehangen :(
Het ziet er naar uit dat dit vrij veel voorkomt, zie ook hier en bij Asus:

ASUS United Kingdom
Apologies to anyone who has encountered issues with their Transformer keyboard dock (power drain and charging). The issue is related to the way we configured the device’s power management in/out of sleep mode. We will shortly be announcing details on how this will be resolved for our customers.

Verwijderd

mdcobra schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:46:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem, dock op 0%, ledje blijft maar knipperen, maar laden ho maar. Heeft de hele nacht aan de lader gehangen :(

ASUS United Kingdom
Apologies to anyone who has encountered issues with their Transformer keyboard dock (power drain and charging). The issue is related to the way we configured the device’s power management in/out of sleep mode. We will shortly be announcing details on how this will be resolved for our customers.
Vandaar dat ASUS niet moeilijk deed toen ik belde. Dock is gisteren opgehaald. Nu maar hopen dat het probleem opgelost wordt. Het is een veel betere bescherming om ze aan elkaar weg te leggen.

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:48
:@ heb hetzelfde probleem dus laten ophalen en wachten :'( ?

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Heb vandaag ook maar een Transformer gekocht. Zat een tijd te wachten op de versie met dock, maar die is vrij lastig te krijgen. Dan maar eerst de tablet en iets later de dock, voor die paar euro ga/kan ik niet nog een paar weken wachten. Eerste indruk: fijn apparaat. HC 3.1 uit de doos, dus lijkt me een nieuwe batch.

• Jo...
[...]

ASUS United Kingdom
Heeft eigenlijk iedereen hier last van? Want ik twijfel of ik het probleem wel heb. Mijn dock gaat wel leeg, maar dat is meestal omdat hij de Transformer dan aan het opladen is. Er werd ook iets gezegd dacht ik dat de B60 versie dit probleem niet heeft, is dit al bevestigd? Want ik heb de B60 versie denk ik, dus dan zou ik me geen zorgen moeten maken.
Heeft er trouwens nog iemand last van dat die geen HD flash kan afspelen? Op XDA vond ik er een topic over, met wat mogelijke oplossingen, maar deze hielpen bij mij allemaal niet.

Verwijderd

Ik heb ook het probleem met hd films.
Ik heb alles opgevolgd wat op xda staat. HD film omgezet.
Doet het een minuut goed, dan hapert hij en is het geluid weg.

• dversa2
[...]

ASUS United Kingdom
ASUS confirms Eee Pad Transformer power fix incoming

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
_gibeon_ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:27:
Inmiddels is Ubuntu voor de Transformer goed werkbaar, zie de install-guide. Met dank aan een Nederlandse dev voor het porten!
Totaal geen ervaring met Linux (of is Android dat ook?), maar zojuist toch de proef op de som genomen :) Na flash.bat succesvol te hebben uitgevoerd en de tablet te rebooten, komt een waslijst aan meldingen (met bovenin Tux) in beeld. Dit duurt eventjes en dan wordt er automatisch gereboot - dit herhaalt zich oneindig. Ik heb geprobeerd een foto van de meldingen te maken, wat nogal lastig was met over het beeld vliegende tekst / spiegelend beeldscherm. Het bestand rootfs.ext2 staat opgeslagen in /Removable/MicroSD/Ubuntu. Enig idee wat er fout gaat :?

Afbeeldingslocatie: http://img846.imageshack.us/img846/8779/dsc0100v.th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door bllb op 13-07-2011 14:28 ]

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
bllb schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:20:
[...]

Totaal geen ervaring met Linux (of is Android dat ook?), maar zojuist toch de proef op de som genomen :) Na flash.bat succesvol te hebben uitgevoerd en de tablet te rebooten, komt een waslijst aan meldingen (met bovenin Tux) in beeld. Dit duurt eventjes en dan wordt er automatisch gereboot - dit herhaalt zich oneindig. Ik heb geprobeerd een foto van de meldingen te maken, wat nogal lastig was met over het beeld vliegende tekst / spiegelend beeldscherm. Het bestand rootfs.ext2 staat opgeslagen in /Removable/MicroSD/Ubuntu. Enig idee wat er fout gaat :?

[afbeelding]
Heb je het bestand unzipped? Ik had in het begin ook dit probleem maar bij mij was het zo dat ik het bestand gewoon op de microsd had gezet zonder de map Ubuntu aan te maken. Dus waarschijnlijk kan hij het bestand niet vinden waarna hij blijft rebooten

iRacing Profiel

• bllb
  • Niet online
Ik heb rootfs.ext2.zip inderdaad geunzipped. Of bedoel je dat ik het bestand rootfs.ext2 ook moet unzippen? Verder heb ik nog getest of hoofdlettergebruik in de mapnaam verschil maakt ('Ubuntu'/'ubuntu'), maar ook dat resulteert in een oneidige loop van reboots...

Edit: Stom, er blijkt iets fout te zijn gegaan bij het kopiëren van rootfs.ext2 vanaf mijn computer naar de tablet. Het bestand was maar voor de helft gekopieerd, misschien omdat het beeldscherm bij geen gebruik na twee minuten automatisch op zwart gaat? Nu nogmaals proberen en hopelijk gaat het dan wel goed :)

[ Voor 40% gewijzigd door bllb op 13-07-2011 15:17 ]

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Hoeveel GB heb je netto over om je files kwijt te kunnen? En wat is de grootte van een gemiddelde app?

Is jammer om hier te lezen dat sommige een krakend scherm hebben. En de batterij drain is ook niet echt fijn om te horen, benieuwd welke oplossing Asus hiervoor heeft.
Ben hevig aan het twijfelen om ook 1 te kopen. Lijkt me echt een geweldig tablet met de dock dan wel.

• soulcrusher
bllb schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:08:
Ik heb rootfs.ext2.zip inderdaad geunzipped. Of bedoel je dat ik het bestand rootfs.ext2 ook moet unzippen? Verder heb ik nog getest of hoofdlettergebruik in de mapnaam verschil maakt ('Ubuntu'/'ubuntu'), maar ook dat resulteert in een oneidige loop van reboots...

Edit: Stom, er blijkt iets fout te zijn gegaan bij het kopiëren van rootfs.ext2 vanaf mijn computer naar de tablet. Het bestand was maar voor de helft gekopieerd, misschien omdat het beeldscherm bij geen gebruik na twee minuten automatisch op zwart gaat? Nu nogmaals proberen en hopelijk gaat het dan wel goed :)
nee dat ext2 bestand moet je gewoon zo op je microsd zetten. Ik heb zelf weleens problemen gehad met overzetten van films op sd kaart (via card reader) dat op de helft opeens de sd kaart niet meer toegankelijk was en het kopieren mislukte, heel raar.. nu maar hopen dat het werkt ;)

iRacing Profiel

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Ik kon geen verbinding maken met mijn draadloze netwerk op Ubuntu, heb er verder niet meer mee gespeeld. Heb ook maar 1 microsd-kaart en die zit normaal gesproken in m'n Desire. Dus daar deden de helft van de apps het niet meer, had het na een half uur dus wel weer gezien. Was wel aangenaam verrast door de snelheid van het geheel!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 12:30
Heeft er iemand ervaring met het terugsturen van de transformer?
De mijne kraakt lichtjes aan de linkerkant, en geeft wat mee als ik erop duw.

Is dat een reden om terug te sturen, of moet ik wachten tot die uit elkaar valt binnen een half jaar?

• dversa2
beOnt schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:04:
Heeft er iemand ervaring met het terugsturen van de transformer?
De mijne kraakt lichtjes aan de linkerkant, en geeft wat mee als ik erop duw.

Is dat een reden om terug te sturen, of moet ik wachten tot die uit elkaar valt binnen een half jaar?
Heb mijn daarvoor juist terug gestuurd. Aanmelden rma via deze link, als het voor 12 uur is staan ze binnen enkel uren voor je deur (dhl) om je pad op te pikken.

Bij mij om 17.18 opgehaald en al 1 dag later om 12.44 in fabriek om hersteld te worden.
Dat is service! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-tEBi_gm6sGo/Th2ojWV0q6I/AAAAAAAAAFk/eT8DxFItUIM/Screenshot_21.jpg

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:17

Caveman

whahoehaha

Nog even een vraagje, misschien ten overvloede.... Ik wil mijn TF updaten naar 3.1, ieder dag controleer ik of er een update is maar hij blijft hardnekkig zeggen dat er geen updates zijn.. :(
Volgens dopeyspam dopeyspawn in "Asus Transformer topic - deel 1" moet je het volgende doen. Nu heeft asus een pdfje online staan die een andere methode weer geeft, eigenlijk makkelijker.
http://dlcdnet.asus.com/p...pdate_Launcher_SOP_WW.pdf

Zijn er al mensen die het op de "Asus" manier hebben geprobeerd ?
Als ik op deze manier update (of die van dopeyspam) ben ik dan alles kwijt, apps ect ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Je moet even de ww update van de website van asus downloaden en op je root van je sd uitpakken.
De TF herkent de update en je voert deze uit, de tablet gaat dan zichzelf updaten.

Je bent na installatie geen spullen kwijt, dit is alleen een update van het huidige systeem.

Zo heb ik dat ook gedaan omdat ik geen zin had om te wachten tot de FOTA beschikbaar zou zijn voor mijn tablet

[ Voor 8% gewijzigd door GrandPuba op 13-07-2011 17:02 ]

• Chris.nl
  • Niet online
GrandPuba schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:01:
Je moet even de ww update van de website van asus downloaden en op je root van je sd uitpakken.
De TF herkent de update en je voert deze uit, de tablet gaat dan zichzelf updaten.

Je bent na installatie geen spullen kwijt, dit is alleen een update van het huidige systeem.

Zo heb ik dat ook gedaan omdat ik geen zin had om te wachten tot de FOTA beschikbaar zou zijn voor mijn tablet
Klopt als een bus.

@Kwisum, hoi. Jou al gelukt met de Wave via bluetooth te tetheren naar de Transformer?
Met Android 1.6 (archos 5 ITt) gaat dit nog wel....

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-11 19:20
Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Heeft eigenlijk iedereen hier last van? Want ik twijfel of ik het probleem wel heb. Mijn dock gaat wel leeg, maar dat is meestal omdat hij de Transformer dan aan het opladen is. Er werd ook iets gezegd dacht ik dat de B60 versie dit probleem niet heeft, is dit al bevestigd? Want ik heb de B60 versie denk ik, dus dan zou ik me geen zorgen moeten maken.
Heeft er trouwens nog iemand last van dat die geen HD flash kan afspelen? Op XDA vond ik er een topic over, met wat mogelijke oplossingen, maar deze hielpen bij mij allemaal niet.
bij mij begint het serialnummer met B50. maar ik heb (nog?) geen probleem met het keyboard. hij loopt wel redelijk snel leeg als hij is gedockt. maar ongedockt is hij al dagen op 100%. en opladen lukt in een half uurtje. waarbij ik moet zeggen dat ik al in paniek raak als hij minder ontladen is dan 50% :9

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Zonekill schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:49:
Hoeveel GB heb je netto over om je files kwijt te kunnen? En wat is de grootte van een gemiddelde app?

Is jammer om hier te lezen dat sommige een krakend scherm hebben. En de batterij drain is ook niet echt fijn om te horen, benieuwd welke oplossing Asus hiervoor heeft.
Ben hevig aan het twijfelen om ook 1 te kopen. Lijkt me echt een geweldig tablet met de dock dan wel.
Ik had vanmorgen een ruime 12 GB over (nieuw uit de doos) om apps etc op te zetten. De gemiddelde functionele app zal een paar MB zijn en games nemen wat meer ruimte in; Angry Birds is iets van 20 MB en Galaxy on Fire is 530 mb, dus kan behoorlijk verschillen.

Ik heb gelukkig geen krakend scherm, ik denk alleen wel dat er iets mis iets met m'n linker luidspreker. Soms klinkt het (bijna) even hard, soms lijkt het geluid rechts beduidend harder te zijn. Ik zit nu te twijfelen of ik het belangrijk genoeg vind om terug te gaan, want zelfs met twee intacte speakers is het geluid niet echt om vrolijk van te worden.

Extra tip: de verkoper vertelde mij dat de versie met dock pas eind juli fatsoenlijk leverbaar zou zijn, dus het is nog maar heel even wachten. Voor mij te lang, dat wel :P.

• Jo...
oltk schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:08:
[...]

bij mij begint het serialnummer met B50. maar ik heb (nog?) geen probleem met het keyboard. hij loopt wel redelijk snel leeg als hij is gedockt. maar ongedockt is hij al dagen op 100%. en opladen lukt in een half uurtje. waarbij ik moet zeggen dat ik al in paniek raak als hij minder ontladen is dan 50% :9
Ik heb precies ook geen problemen. Heb de dock volledig opgeladen aangesloten op de Transformer, die ongeveer 60% opgeladen was. Nu is de Transformer door het dock opgeladen, en zit het dock nog een 20% vol. Lijkt dus dat ik er geen last van heb.

Overigens net Opera Mobile eens geïnstalleerd, en wat typt dit heerlijk! Eindelijk geen lag meer. Al vond ik de tabs in de stock browser wel handig. Ik denk dat ik deze ga blijven gebruiken totdat ze er een fix voor hebben.
Wat ik wel bij Opera Mobile merk, is dat er onderaan, naast de drie standaard icoontjes zo de knop voor opties is verschenen, die normaal enkel verschijnt bij Smartphone apps. Als ik er op klik gebeurt er niets, heeft iedereen dit? Denk dat dit een klein foutje is, want Opera Mobile is toch aangepast voor tablets, of vergis ik me?

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-11 10:51
Ik ben ook van plan om voor de EEE Pad transformer te gaan. Ben vanmiddag dan ook wezen kijken bij de media markt, en het geheel zag er (met dock) nice uit. Systeem werkte ook aardig. Echter heb ik nog een twee tal vraagjes:

1. Als je de home screens wisselt, lijkt de animatie aan het eind een beetje te haperen, alsof de framerate niet hoog genoeg is.
2. Zijn er verschillende kleuren te koop? Ik dacht namelijk dat de transformer die ik vanmiddag zag een andere kleur had (bruin / brons) dan eentje die ik eerder heb gezien (waarvan ik dacht dat hij zilver was) maar ik ben er niet zeker van.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• dversa2
Erkel schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:59:
Ik ben ook van plan om voor de EEE Pad transformer te gaan. Ben vanmiddag dan ook wezen kijken bij de media markt, en het geheel zag er (met dock) nice uit. Systeem werkte ook aardig. Echter heb ik nog een twee tal vraagjes:

1. Als je de home screens wisselt, lijkt de animatie aan het eind een beetje te haperen, alsof de framerate niet hoog genoeg is.
2. Zijn er verschillende kleuren te koop? Ik dacht namelijk dat de transformer die ik vanmiddag zag een andere kleur had (bruin / brons) dan eentje die ik eerder heb gezien (waarvan ik dacht dat hij zilver was) maar ik ben er niet zeker van.

Super vloeiend rollen, geen lag

Alleen in brons verkrijgbaar tot nu toe.

• xekjiram
dversa2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:59:
[...]

Zou nog makkelijker kunnen met pushdoc, alleen nog niet geprobeerd.. grrr ts nog niet terug van rma..
Ga ik ook eens uitproberen!

Inmiddels ben ik ook aan het experimenteren met Ereaders die zonder problemen van de microSD kunnen lezen. Wat op de Xperia X10 wel gewoon lukte met diverse readers, bleek op de tablet nog een hele uitdaging. Uiteindelijk heb ik Moon+Reader gevonden.

• Jo...
dversa2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:02:
[...]

Super vloeiend rollen, geen lag

Alleen in brons verkrijgbaar tot nu toe.
Super vloeiend zou ik het niet noemen, zeker niet als je vrij snel scrollt. Overigens is het niet echt storend, het is niet dat je minuten moet wachten voordat je eindelijk bij het volgende scherm bent.
Ik denk overigens dat hij de tablet had geprobeerd met Android 3.0, waar het veel meer lagde dan met Android 3.1. (al heb ik nooit een Transformer gehad met 3.0, maar ik las dat het daar veel meer lagde.)

[ Voor 11% gewijzigd door Jo... op 13-07-2011 19:12 ]

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-11 10:51
Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:09:
[...]

Super vloeiend zou ik het niet noemen, zeker niet als je vrij snel scrollt. Overigens is het niet echt storend, het is niet dat je minuten moet wachten voordat je eindelijk bij het volgende scherm bent.
Bedankt voor de reply. Voor de gene die hier in de buurt wonen, bij de MM in cruqius hadden ze nog verschillende modellen (16g / 32gb) met dock.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Verwijderd

Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:33:
[...]

Ik heb precies ook geen problemen. Heb de dock volledig opgeladen aangesloten op de Transformer, die ongeveer 60% opgeladen was. Nu is de Transformer door het dock opgeladen, en zit het dock nog een 20% vol. Lijkt dus dat ik er geen last van heb.
Het ging bij mij pas fout toen in de tablet in de dock had en de tablet echt uit had gezet (de mooiste manier van opbergen). Na 3 dagen was de dock helemaal leeg en de tablet bijna. Terwijl je zou denken dat ze uit geen stroom verbruiken. Hiera wilde de dock niet meer laden.
Je kunt het uiproberen! :-D

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Heb mijne vandaag ook gehaald met dock bij de mediamarkt! \0/ Ziet er nice uit :D En gelijk Splashtop uitgeprobeerd.

Bij mij is het nu zo dat hij wel kraakt (tablet zelf wanneer ik druk uit oefen in het midden van de linkerzijde als het zich horizontaal begeeft (dus net onder de volume knoppen)). Iemand ook daar last van (zelfde plaats?). Zal ik hem omruilen? Er stond er nog 1 en veel meer in een andere mediamarkt die zich wat verder weg bevindt.

• Jo...
MekZi schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:00:
Heb mijne vandaag ook gehaald met dock bij de mediamarkt! \0/ Ziet er nice uit :D En gelijk Splashtop uitgeprobeerd.

Bij mij is het nu zo dat hij wel kraakt (tablet zelf wanneer ik druk uit oefen in het midden van de linkerzijde als het zich horizontaal begeeft (dus net onder de volume knoppen)). Iemand ook daar last van (zelfde plaats?). Zal ik hem omruilen? Er stond er nog 1 en veel meer in een andere mediamarkt die zich wat verder weg bevindt.
Ik denk dat ik op precies dezelfde plaats een 'kraak' heb. Tjah, omruilen, ik zie het niet echt als een probleem. Er zijn wel meer producten die kraken. Zolang het niet erger word ga ik hem iig niet omruilen. Maar als het je stoort, kan je altijd eens proberen om te ruilen.

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:04:
[...]

Ik denk dat ik op precies dezelfde plaats een 'kraak' heb. Tjah, omruilen, ik zie het niet echt als een probleem. Er zijn wel meer producten die kraken. Zolang het niet erger word ga ik hem iig niet omruilen. Maar als het je stoort, kan je altijd eens proberen om te ruilen.
Ik had dus ook dezelfde problemen, kraak aan de rechterkant bij de HDMI-uitgang.
Het scherm kunnen indrukken bij de camera en nagel eronder krijgen, daarnaast bleek er stof rondom de achterlens te kruipen. Tel daarbij op, dat ik bij een film kijken (niet bij normaal gebruik overdag) toch redelijk veel light-bleeding links onderin had.

Ik heb de mijn TF gerouteerd bij MM. Heb niet mijn geld in 'cash' teruggekregen :( , maar in de vorm van MM-kado cards.

PSN: Klussertt (GTA V)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb een TF met dock zodat ik deze kan gebruiken als netbook + de mogelijkheid om te installeren wat ik wil.

@Chris, ik zit momenteel in een gevecht om mijn Samsung wave gerepareerd te krijgen. USB is defect, kan alleen maar opladen. Hij wordt gemarkeerd als een waterschade toestel en men zal dus niets maken. Ik krijg nu een 2nd opinion.

Daarna zal ik mijn Wave aan mijn Transformer gaan koppelen, maar ik ben wel van plan om mijn wave aan de TF te koppelen.

Ik hou je op de hoogte

[ Voor 38% gewijzigd door Kiswum op 13-07-2011 20:33 ]

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Net met een simpel testje geverifieerd dat mijn linker speaker beduidend zachter is. Ik denk dat ik me er toch wel aan ga storen, dus ik ga morgenochtend maar ruilen. Nu maar hopen dat ze er nog een hebben...

• dversa2
DriveSand schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:41:
Net met een simpel testje geverifieerd dat mijn linker speaker beduidend zachter is. Ik denk dat ik me er toch wel aan ga storen, dus ik ga morgenochtend maar ruilen. Nu maar hopen dat ze er nog een hebben...
Dan moet je wel zorgen dat ie echt van een andere batch is, meeste van ons eerste uur gebruikers hebben dat probleem en is gekend. Oplossing is een root, veranderen van 1 digit/typo in een config file. Oplossing en daarna nog nog even de speakers tunen nu je toch bent geroot, zie je hier. Na deze fixes klinkt mijn pad als een stereo toeren (niet echt). Hopelijk krijg ik een heel nieuwe toegestuurd eentje waarin de speakers normaal functioneren. Er zijn hier ook eigenaars die er geen last van hebben (andere batch).

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben volgens mij 1 van de weinige die geluk heeft. Geen probleem met de speakers, lightbleeding, kraakjes.
Dit kan ook te maken hebben doordat ik een dock heb en deze dus sowieso in een andere batch zit. Zo'n 3 weken geleden bij de MM eindhoven gekocht.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Kiswum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:05:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die geluk heeft. Geen probleem met de speakers, lightbleeding, kraakjes.
Dit kan ook te maken hebben doordat ik een dock heb en deze dus sowieso in een andere batch zit. Zo'n 3 weken geleden bij de MM eindhoven gekocht.
ik heb 1 zonder dock en begin juni gekocht. hier (tot nog toe) geen problemen.

Verwijderd

Die van mij kraakt ook wat ik niet zo heel erg vind. Alleen ik werd super gek van die standaart asus rom elke keer random reboots en zelfs 3/4 keer helemaal freeze op asus logo dus hard reset moeten uitvoeren . Dus dacht toen ook deze gaat terug en haal degelijke ipad 2, maar wou eerst eens rooten en dan andere rom erop zetten. Nu rom prime 1,5 erop en nu pas echt blij met stabiele en snelle TF ;-)

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:00:
[...]

Het ging bij mij pas fout toen in de tablet in de dock had en de tablet echt uit had gezet (de mooiste manier van opbergen). Na 3 dagen was de dock helemaal leeg en de tablet bijna. Terwijl je zou denken dat ze uit geen stroom verbruiken. Hiera wilde de dock niet meer laden.
Je kunt het uiproberen! :-D
Bij mij precies hetzelfde, na een dikke week denk ik dan ;)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:51
@asus twittert net dat ze HC 3.2 aan het testen zijn...dus zeer binnenkort een update volgens mij.

• Jo...
Michel242186 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:13:
@asus twittert net dat ze HC 3.2 aan het testen zijn...dus zeer binnenkort een update volgens mij.
Leuk, al loste deze update niet zoveel problemen op volgens Xoom gebruikers. Input lag in stock browser was er bijvoorbeeld nog steeds las ik.

• Michel242186
Jo... schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:18:
[...]

Leuk, al loste deze update niet zoveel problemen op volgens Xoom gebruikers. Input lag in stock browser was er bijvoorbeeld nog steeds las ik.
mmmm dat zou jammer zijn...browser crasht bij mij ook om de haverklap dus hoop wel op een fix.

• Jo...
Ik vraag me af of Asus ook bij de bedrijven zit die contract bij Google hadden om 18 maanden updates te leveren.

EDIT: net even opgezocht, Asus zit hier niet bij.

[ Voor 19% gewijzigd door Jo... op 13-07-2011 23:32 ]

• dversa2
Official ASUS FAQ Document

ASUS TF101 FAQ

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 14:39
Via facebook heeft Asus ook al iets gezegd over een fix voor de docks:

• dversa2
Michel242186 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:13:
welke hash tag?

• Michel242186
eeepadtransformer

• Chris.nl
  • Niet online
Kiswum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:05:
Tja, ik was ook even huiverig geworden door het lezen van dit forum, desondanks toch gewoon met dock gekocht bij de MM afgelopen maandag en helemaal niets te piepen hiero. Ben zeer content.

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
hmm denk dat ik hem maar morgen omruil, want naast het gekraak heb ik nu ook een dode pixel gevonden! Dat wil ik dus echt niet hebben. Vind het een geweldig product maar software matig ken hardware matig kan hij wel wat beter. Heb dit bijvoorbeeld nu met de asus getikt en wow wat een tik lag :S. Zeer irritant!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 12:30
dversa2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:16:
[...]

Heb mijn daarvoor juist terug gestuurd. Aanmelden rma via deze link, als het voor 12 uur is staan ze binnen enkel uren voor je deur (dhl) om je pad op te pikken.

Bij mij om 17.18 opgehaald en al 1 dag later om 12.44 in fabriek om hersteld te worden.
Dat is service! _/-\o_

[afbeelding]
Bedankt voor de info, laat je ons nog even weten wanneer je hem terug hebt, en dat alles goed is hersteld?

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb de transformer nu een paar weken en bij mij kraakt ie ook aan de linker kant. Verder het bekende probleem met de linker speaker, een klein beetje light bleed rechtsonderin en een dode pixel. Als asus voor nop de hele boel herstelt stuur ik hem misschien ook in.

Overigens heb ik er nu een hoes omheen zitten en dan heb je bijna geen last meer van dat kraken. knipje

Overigens ben ik verder buitengewoon tevreden met t apperaat!

Verkoop van accessoires hoort thuis in Vraag & Aanbod, niet in dit topic.

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2011 11:48 ]

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
Heb ook m'n Asus TF met dock binnen, wat een apparaat. Had hiervoor een iPad 2 maar de TF heeft nu al m'n voorkeur :)

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 08:28
@Michie23: kun je aangeven waarom je de TF de voorkeur geeft?

• soulcrusher
HC 3.2 update voor TF is blijkbaar al in testfase! nu maar hopen dat ze het snel voor elkaar hebben :)
http://asustransform.com/...already-in-testing-phase/

iRacing Profiel

• my_fiero
Daniel_SJD schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:19:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb de transformer nu een paar weken en bij mij kraakt ie ook aan de linker kant. Verder het bekende probleem met de linker speaker, een klein beetje light bleed rechtsonderin en een dode pixel. Als asus voor nop de hele boel herstelt stuur ik hem misschien ook in.

Overigens heb ik er nu een hoes omheen zitten en dan heb je bijna geen last meer van dat kraken. knip

Overigens ben ik verder buitengewoon tevreden met t apperaat!

[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2011 11:49 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
soulcrusher schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:16:
HC 3.2 update voor TF is blijkbaar al in testfase! nu maar hopen dat ze het snel voor elkaar hebben :)
http://asustransform.com/...already-in-testing-phase/
kewl, ben benieuwd! hoop idd dat de update snel komt! en ik hoop zoo dat het probleem met de lag in de stock browser en de crashes van de stock browser zijn opgelost!... dat is voor mij atm de nr1 ergernis met de TF.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dversa2
Chaoss schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:12:
[...]

kewl, ben benieuwd! hoop idd dat de update snel komt! en ik hoop zoo dat het probleem met de lag in de stock browser en de crashes van de stock browser zijn opgelost!... dat is voor mij atm de nr1 ergernis met de TF.
Volgens users op het xda forum (xoom) heeft de browser nog steeds lag...maar zoals steeds zullen we afwachten wat het is als de 3.2 draait op een asus TS. duimen maar...

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
kwaazaar schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:05:
@Michie23: kun je aangeven waarom je de TF de voorkeur geeft?
Customizen en keuzes! Je kan je tablet naar eigen smaak helemaal inrichten :)
Het toetsenbord vind ik een pre voor mijn studie, makkelijk mee te nemen en lang erop kunnen werken. Natuurlijk zitten er nog een aantal bugs in Honeycomb maar ik verwacht dat dit snel verleden tijd is. De apps die ik kan installeren zien er gewoon goed uit. Ik ben zelf niet zo van de apps in de zin dat ik eigenlijk alleen maar browse, Twitter, FB en Office doe.

Verwijderd

Michie23 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:39:
[...]

Customizen en keuzes! Je kan je tablet naar eigen smaak helemaal inrichten :)
Het toetsenbord vind ik een pre voor mijn studie, makkelijk mee te nemen en lang erop kunnen werken. Natuurlijk zitten er nog een aantal bugs in Honeycomb maar ik verwacht dat dit snel verleden tijd is. De apps die ik kan installeren zien er gewoon goed uit. Ik ben zelf niet zo van de apps in de zin dat ik eigenlijk alleen maar browse, Twitter, FB en Office doe.
Welk Office programma gebruik je?

• my_fiero
dversa2 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:27:
Vandaag succesvol een bluetooth tethering gelegd via een nokia 6301 / TS zonder problemen. Wou het jullie maar effen laten weten.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ik heb dan wel een HTC HD2 met android erop maar tot nu toe zonder suc6
Via de wifi geen probleem
Bij parren via bluetooth gaat de eerste stap goed en zien ze elkaar

Ik krijg de melding "gekoppeld maar niet verbonden"
Als ik op de moersleuteld druk kan ik alleen de naam wijzigen en de verbinding verbreken?
Er staan geen profielen, en kan daar ook niets toevoegen?
Met de zoek opdracht kan ik helaas ook geen oplossing vinden

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

my_fiero schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:26:
[...]

Als ik op de moersleuteld druk kan ik alleen de naam wijzigen en de verbinding verbreken?
Het is mij ook inmiddels gelukt met een Desire hd, en dan wel met het progje, PdaNet tablet.
Ff pielen met de instellingen, en we hebben een verbinding _/-\o_

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

dversa2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:53:
[...]

Dan moet je wel zorgen dat ie echt van een andere batch is, meeste van ons eerste uur gebruikers hebben dat probleem en is gekend. Oplossing is een root, veranderen van 1 digit/typo in een config file. Oplossing en daarna nog nog even de speakers tunen nu je toch bent geroot, zie je hier. Na deze fixes klinkt mijn pad als een stereo toeren (niet echt). Hopelijk krijg ik een heel nieuwe toegestuurd eentje waarin de speakers normaal functioneren. Er zijn hier ook eigenaars die er geen last van hebben (andere batch).
Ik heb lang getwijfeld en daarna toch maar even Prime 1.5 erop gezet, maar de typo was al gecorrigeerd. Het probleem was er echter nog steeds en ik denk dat het wel op te lossen is door wat waardes te veranderen, maar dat het uiteindelijk een hardware issue is. Ik heb hem dus terug geflashed naar stock 3.1 en ga morgen maar eens terug naar de winkel. Bedankt voor je tip though, was het proberen waard.

• soulcrusher
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:31:
[...]

Welk Office programma gebruik je?
op xda staat een topic met vergelijking van de 4 office packs voor android, hopelijk helpt het:
forum.xda-developers.com/...=1085173&highlight=office

iRacing Profiel

• Anton.net
  • Laatst online: 02:00
Ik merk dat mn tf rare klikachtige geluidjes maakt, ik denk dat het alleen is als de tf aanstaat maar het scherm uit, dus als je 1 keer op de powerbutton drukt, oftewel: standby
ik denkt dat het is van een kapotte batterij die stroom verliest ofzo, of misschien een technisch defect dat blijft happeren, zijn er nog mensen die dit aan de hand hebben? K heb ook last van de linkerspeaker en een klein beetje gekraak, maar van lightbleeding of ernstig gekraak heb ik geen last
Ik twijfel om de tf terug te brengen en te ruilen of te laten maken, wat zijn jullie ervaringen met de tf terug te brengen en het probleem te laten oplossen? Mijn Tf is een drietal weken geleden gekocht in de MM maastricht

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Het is niet toevallig een screen-off sound die click zegt bij het scherm uitzetten? en bij het aanzetten?

• my_fiero
Windkracht13 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:49:
[...]

Het is mij ook inmiddels gelukt met een Desire hd, en dan wel met het progje, PdaNet tablet.
Ff pielen met de instellingen, en we hebben een verbinding _/-\o_
ik zal eens kijken met PdaNet tablet.
Dit zet ik dan op de Tablet neem ik aan ;)

Op de HTC alleen Bluethoot aanzetten?

• Chris.nl
  • Niet online
soulcrusher schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:
[...]

op xda staat een topic met vergelijking van de 4 office packs voor android, hopelijk helpt het:
forum.xda-developers.com/...=1085173&highlight=office
Oe, thnx voor de link..
Ik was al zwaar tevreden met het standaard office pakketje wat Asus op de TF had gezet, maar nu weet ik ook waarom.

• dversa2
my_fiero schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:26:
[...]

ter informatie,

Om bluetooth te tetheren heb je een telefoon nodig dat over een Bluetooth Pan profiel beschikt (ook de nokia 6301heeft er een). Niet alle telefoons hebben dit aan boord.
Wanneer je telefoon dit profiel heeft zal de Asus transformer een actief moersleutel icoon weergeven om de eigenlijke connectie klaar te maken.
Geprobeerd door mijzelf bij nokia 6301i en X3-01/C3-01

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Heeft iemand hier de tablet (of in het algemeen) recent nog deze besteld in de USA?

Hoe zit dat met invoerrechten? Belasting is 19% als ik het goed heb. Voor de rest vind ik het vrij onduidelijk wat je nou echt kwijt bent als je het apparaat in je handen hebt?

Met de huidige dollarkoers bespaar je toch een aanzienlijk bedrag als je vooral naar de prijs op internet kijkt dan.

Maar belangrijker is of er ook een stekker bij zit voor 220V en als er iets niet goed is of je dan hier het product door Asus kan laten repareren onder garantie.?!
Pagina: 1 ... 37 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.