hmmmz... m'n vriendin heeft de game Plants vs. Zombies ontdekt op de TF.. ik denk dat ik 'm nu kwijt ben
de logiteg MX5500 werkt i.i.g. :beschuit schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:37:
Ik heb succesvol een muis met mini USB ontvanger (Logitech) gebruikt met de Transformer. Heeft iemand al eens een bluetooth muis geprobeerd? Werkte dat?
YouTube: Asus EEE Pad Transformer with Logitech MX5500 Bluetooth Keyboard and Mouse
24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer
Heeft iemand toevallig al Splashtop HD aan de praat gekregen buiten je lokale netwerk om? Op dit moment probeer ik een verbinding te maken vanaf een 3g apparaat en een werk netwerk maar ik krijg geen verbinding.
Poorten staan ingesteld in het stream programma op de pc en in de router.
Is het uberhaupt al mogelijk om met Splashtop al verbinding te maken van buiten je eigen netwerk?
Poorten die ingesteld staan in het netwerk:
PC ip 192.168.1.7
6783 t/m 6785
Poort die ingesteld staat op de streamer op pc 6783
Wat ik wel standaard heb is dat ik niet via poort 8080 remote desktop opzet maar via een andere poort veranderd in mijn registry.
Poorten staan ingesteld in het stream programma op de pc en in de router.
Is het uberhaupt al mogelijk om met Splashtop al verbinding te maken van buiten je eigen netwerk?
Poorten die ingesteld staan in het netwerk:
PC ip 192.168.1.7
6783 t/m 6785
Poort die ingesteld staat op de streamer op pc 6783
Wat ik wel standaard heb is dat ik niet via poort 8080 remote desktop opzet maar via een andere poort veranderd in mijn registry.
Geen informatie beschikbaar
Waar staat dat je voor bluetooth tethering een geroote telefoon nodig hebt, kan je me dit berichte eens doorspelen?Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:38:
[...]
Beetje jammer dat je voor blue tooth tethering perse je telefoon moet rooten.
Waarom nou niet gewoon een app die dit voor de leek standaard kan doen.... zou het leven een stuk aangenamer maken voor de niet tweaker, die direct na het openen van de doos van zijn telefoon de hackbijl al klaar heeft liggen
Ik gebruik gewoon wifi hotspot tethering op mijn Galaxy S2 en dat werk (ok hoog accu verbruik, maar aan de lader) voor wat ik wil perfect.
Bluetooth werkt als protocol op zichzelf en heeft zeker geen root nodig, die root heb je wel nodig als je ad-hoc wil tetheren via wifi (niet in alle gevallen).
Nokia 6303i en Nokia C3-01 en X3-01 zijn relatief goedkope gsm's die zonder problemen bluetooth tethering aankunnen.
Meestal zijn het de duurdere Android, HTC en blackberry en Apple 3/4 GSM's die niet standaard uit de doos via bluetooth kunnen tetheren! Ga maar eens een kijkje nemen op de XDA forums.
Bluetooth is veeeel zuiniger dan WiFi en dus aan te bevelen.
Ik heb gezegd dat je moet rooten om de bluetooth tether app te kunnen tetheren - en dat is ook zo. Alleen om sommige roms heb je die app helemaal niet nodig en dan hoef je logischerwijs niet te rooten. En da's alles.
Op mijn geroote Desire HD, werkt bluetooth tethering niet (?)
Android Revolution HD 5.2.0
Android Revolution HD 5.2.0
Heb BT tether nu ook werkend met Wireless Tether, alleen BT en Android blijft imho één grote ramp.
Had BT op mijn Desire aangezet, discoverable, en toen BT pairing vanaf de Transformer opgezet. Gepaired, en toen... Paired but not connected. En geen enkele manier om wel te connecten, jeej Android!
Toen de pairing op alle twee de aparaten weggegooid, en de pairing vanaf mijn Desire gedaan, en wonderbaarlijk werkte het toen in 1x.
En daarvoor ben ik nu verplicht tozzke onze lieve huisvrouw te bedanken!
Had BT op mijn Desire aangezet, discoverable, en toen BT pairing vanaf de Transformer opgezet. Gepaired, en toen... Paired but not connected. En geen enkele manier om wel te connecten, jeej Android!
Toen de pairing op alle twee de aparaten weggegooid, en de pairing vanaf mijn Desire gedaan, en wonderbaarlijk werkte het toen in 1x.
[ Voor 18% gewijzigd door Nakebod op 06-07-2011 21:11 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
bluetooth via TS laten zoeken naar je phone, connect met beide toestellen (paswoord) en dan op het moer sleuteltje naast de connect op je TS klikken eerder ga je geen verbinding hebben.Nakebod schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:43:
Heb BT tether nu ook werkend met Wireless Tether, alleen BT en Android blijft imho één grote ramp.
Er zijn voldoende toestellen die wel kunnen connecten maar die een greyed out moersleuteltje hebben en dan werkt het NIET!
Op mijn TS en Samsung Galaxy S (Officiele Gingerbread via KIES) krijg ik: "Gekoppeld maar niet verbonden".dversa2 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:26:
[...]
bluetooth via TS laten zoeken naar je phone, connect met beide toestellen (paswoord) en dan op het moer sleuteltje naast de connect op je TS klikken eerder ga je geen verbinding hebben.
Er zijn voldoende toestellen die wel kunnen connecten maar die een greyed out moersleuteltje hebben en dan werkt het NIET!
Er staat wel dat moersleuteltje naast, maar daar staat alleen: 'Naam Apparaat wijzigen' en 'Koppeling ongedaan maken'. Er staan geen profielen tussen.
idd, spijtig maar dan werkt het niet..moet je misschien toch overwegen om een root op je phone uit te voeren. Bij mijn weten helpt een root op je TS niet, moet echt van je phone komenseeKo schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:32:
[...]
Op mijn TS en Samsung Galaxy S (Officiele Gingerbread via KIES) krijg ik: "Gekoppeld maar niet verbonden".
Er staat wel dat moersleuteltje naast, maar daar staat alleen: 'Naam Apparaat wijzigen' en 'Koppeling ongedaan maken'. Er staan geen profielen tussen.
Verwijderd
Uhhh... degene die het hier geroepen heeft staat onder jouw reactie, en ook van veel BT tethering apps lees ik op XDA dat ze alleen werken op een gerootte telefoon (ik kijk uiteraard alleen naar android toestellen).dversa2 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:43:
[...]
Waar staat dat je voor bluetooth tethering een geroote telefoon nodig hebt, kan je me dit berichte eens doorspelen?
Bluetooth werkt als protocol op zichzelf en heeft zeker geen root nodig, die root heb je wel nodig als je ad-hoc wil tetheren via wifi (niet in alle gevallen).
Nokia 6303i en Nokia C3-01 en X3-01 zijn relatief goedkope gsm's die zonder problemen bluetooth tethering aankunnen.
Meestal zijn het de duurdere Android, HTC en blackberry en Apple 3/4 GSM's die niet standaard uit de doos via bluetooth kunnen tetheren! Ga maar eens een kijkje nemen op de XDA forums.
Bluetooth is veeeel zuiniger dan WiFi en dus aan te bevelen.
Geen idee of de Galaxy S2 onder wat jij noemt de duurdere Android toestellen valt, maar behalve wifi hotspot tethering ben ik op het gebied van blauwe tandjes in combinatie met tethering nog niets tegengekomen, tenzij dit werkt zodra de TF en de Galaxy gepaird zijn?
Zoals gezegd... wifi hotspot tethering werkt als een beest, en dan hang ik de Galaxy gewoon aan de prik zodat mijn accu niet wordt leeg gezogen. Op de meeste plekken waar ik van die combo gebruik maak is er meestal wel een stopcontact, waardoor het hoge stroomverbruik niet echt belangrijk meer is.
Ik heb sinds dat ik Prime 1.5 op heb staan. Is mij accu eerder leeg. Meer mensen hier last van?
Nou ja, blijf het ook een raadsel vinden waarom steeds die root nodig is voor BT op de meeste Android toestellen en toevallig toch een duurdere soort gsm dacht ik. I dacht dat de meeste problemen over wifi tethering ging maar dat is bijzaak, ik volg XDA niet elke dag en er komen elke dag nog meer nieuwe TS gebruikers bij dus...ook logisch dat er nieuwe problemen opduiken.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:50:
[...]
Uhhh... degene die het hier geroepen heeft staat onder jouw reactie, en ook van veel BT tethering apps lees ik op XDA dat ze alleen werken op een gerootte telefoon (ik kijk uiteraard alleen naar android toestellen).
Geen idee of de Galaxy S2 onder wat jij noemt de duurdere Android toestellen valt, maar behalve wifi hotspot tethering ben ik op het gebied van blauwe tandjes in combinatie met tethering nog niets tegengekomen, tenzij dit werkt zodra de TF en de Galaxy gepaird zijn?
Zoals gezegd... wifi hotspot tethering werkt als een beest, en dan hang ik de Galaxy gewoon aan de prik zodat mijn accu niet wordt leeg gezogen. Op de meeste plekken waar ik van die combo gebruik maak is er meestal wel een stopcontact, waardoor het hoge stroomverbruik niet echt belangrijk meer is.
Uit ervaring weet ik zeker dat meeste gebruikers ook niet het moersleutelje aanklikken!
Wat ik dus vooral niet snap is dat Android <---> Android niet altijd kan BT tetheren! Nog minder als je weet dat BT een strak protocol is en het voldoende zou moeten zijn na de pairing om een goede connectie te hebben. Nee, asus moet ook nog een geschikt profiel vinden, tja...
geef mij men 80 euri nokia maar, geeft geen problemen.
edit, als ik mijn TS terug heb van RMA probeer ik ook wifi tethering uit met de nokia, heeft ook een echte 3g modem aan boord...
[ Voor 3% gewijzigd door dversa2 op 06-07-2011 23:08 ]
Verwijderd
Hello , ik heb bluetooth tethering verbinding met mij oude HTC cruise (windows mobile). Ik heb juist het programma PDAnet op mij GSM moet installeren, ik had direct verbinding
grtjs
grtjs
Ben momenteel een klein maandje in het bezit van een TF. Een heerlijk tablet.
Sinds kort heb ik een app. gevonden waar , volgens mij, andere gebruikers ook iets aan kunnen hebben.
Het heet Wifi Analyzer https://market.android.co...zer&feature=search_result
Deze app. laat zien, op meerdere manieren, hoeveel Wifi verkeer in jouw buurt is en op welke kanalen deze zitten. De app. kan je dan adviseren welk kanaal voor jou het beste resultaat zal geven qua verbinding.
Mij werd geadviseerd om de router op 13 of 14 te zetten.
Helaas zal dat niet lukken met de TF.
Kanaal 11 was de tweede keuze en dit leverde mij een extra 6dBm op.
Sinds kort heb ik een app. gevonden waar , volgens mij, andere gebruikers ook iets aan kunnen hebben.
Het heet Wifi Analyzer https://market.android.co...zer&feature=search_result
Deze app. laat zien, op meerdere manieren, hoeveel Wifi verkeer in jouw buurt is en op welke kanalen deze zitten. De app. kan je dan adviseren welk kanaal voor jou het beste resultaat zal geven qua verbinding.
Mij werd geadviseerd om de router op 13 of 14 te zetten.
apollo13
Bij jou ook al? Wacht maar tot Angry Birds in alle versies ontdekt worden.... Mijn iPad 1 is mij al onteigend, mijn TF staat het zelfde te gebeuren vrees ikPusherman_ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:54:
hmmmz... m'n vriendin heeft de game Plants vs. Zombies ontdekt op de TF.. ik denk dat ik 'm nu kwijt ben
Ik heb hem geprobeerd met een bluetooth Logitech Dinovo Edge (muis=touchpad en toetsenbord in een), werkte als een trein, al vond ik de muis wel wat traag...beschuit schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:37:
Ik heb succesvol een muis met mini USB ontvanger (Logitech) gebruikt met de Transformer. Heeft iemand al eens een bluetooth muis geprobeerd? Werkte dat?
de angry birds hype is gelukkig al een beetje over bij haar... dat heeft m'n Desire Z al moeten doorstaan in December tot nuBlueLed schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:53:
[...]
Bij jou ook al? Wacht maar tot Angry Birds in alle versies ontdekt worden.... Mijn iPad 1 is mij al onteigend, mijn TF staat het zelfde te gebeuren vrees ik
waar vind je die adviseer functie?apollo13 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:11:
De app. kan je dan adviseren welk kanaal voor jou het beste resultaat zal geven qua verbinding.
Mij werd geadviseerd om de router op 13 of 14 te zetten.Helaas zal dat niet lukken met de TF.
[ Voor 33% gewijzigd door Pusherman_ op 07-07-2011 13:04 ]
Heeft een van jullie een Xbox 360 controller aan de praat gekregen op de TF?
Hij zou ondersteund worden door Honeycomb 3.1 en ik heb ook een youtube video gezien dat het werkt met de XOOM. Via google vind ik wel reacties dat de ondersteuning is aangekondigd en voor de rest wat meldingen dat het niet zou werken door Asus.
Hij zou ondersteund worden door Honeycomb 3.1 en ik heb ook een youtube video gezien dat het werkt met de XOOM. Via google vind ik wel reacties dat de ondersteuning is aangekondigd en voor de rest wat meldingen dat het niet zou werken door Asus.
Verwijderd
Als je twee keer naar links veegt, de Channel Rating. Door in het grijze vlak bovenin te klikken, kies je je huidige AP. Da zie je gelijk welk channels beter zijn.Pusherman_ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:01:
[...]
de angry birds hype is gelukkig al een beetje over bij haar... dat heeft m'n Desire Z al moeten doorstaan in December tot nu
[...]
waar vind je die adviseer functie?
Echt een TOP-app!
vaag zeg.. ik kan het dus nog steeds niet vinden..Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:49:
[...]
Als je twee keer naar links veegt, de Channel Rating. Door in het grijze vlak bovenin te klikken, kies je je huidige AP. Da zie je gelijk welk channels beter zijn.
Echt een TOP-app!
Menu>View>Channel rating.Pusherman_ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:01:
[...]
de angry birds hype is gelukkig al een beetje over bij haar... dat heeft m'n Desire Z al moeten doorstaan in December tot nu
[...]
waar vind je die adviseer functie?
Het kanaal met de meeste sterren is degene die je hebben moet/wilt.
apollo13
Ik heb even een vraagje over de gps.
ik heb pas al een beetje rond gezocht, het is me alleen nog steeds niet 100% duidelijk hoe het navigatie met zo'n tablet werkt.
Wat ik heb begrepen is dat je gewoon kan navigeren met zo'n apparaat, maar dat hij de mappen laad (over de 3G) als hij ze nodig heeft. Maar je schijnt ook te kunnen navigeren met alleen de gps (dus kaarten staan al de tablet) maar daar moet je software voor kopen?
Kan iemand dit bevestigen als dit klopt, of rechtzetten waar ik het fout begrepen heb?
Verder heb ik nog een vraagje over een adblocker. De standaard browser bevalt uitstekend, enige vervelende eraan vind ik alle ads. Op me pc gebruik ik firefox met adblocker, dat werkt perfect, alleen voor de Transformer browser heb ik het nog niet kunnen vinden. Firefox op de Transformer werkte goed, alleen deze had 1 nadeel waardoor ik hem gelijk er weer afgegooid heb: om een adres in te voeren moest je naar een ander scherm...? Super raar
Bij de Dophin HD browser stond wel een optie voor adblocker, maar die deed het niet... (weet ff niet meer wat voor foutmelding die gaf) Iemand tips?
Laatste vraag
gaat over email. Ik heb de standaard asus email, omdat ik de widget zo leuk vind. Enige probleem is dat hij zeurt over de smtp server. Ik heb een even niet nader te noemen provider, met als servers pop3.blabla.nl en smtp.blabla.nl. Geen beveiliging verder, standaard poorten. En dan zegt dat programma dat de verificatiemethoden niet worden ondersteund door de server. Heeft iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Hele lijst vragen weer, hoop dat jullie antwoorden hebben
De meesten zijn hier gelukkig zo slim (A)
ik heb pas al een beetje rond gezocht, het is me alleen nog steeds niet 100% duidelijk hoe het navigatie met zo'n tablet werkt.
Wat ik heb begrepen is dat je gewoon kan navigeren met zo'n apparaat, maar dat hij de mappen laad (over de 3G) als hij ze nodig heeft. Maar je schijnt ook te kunnen navigeren met alleen de gps (dus kaarten staan al de tablet) maar daar moet je software voor kopen?
Kan iemand dit bevestigen als dit klopt, of rechtzetten waar ik het fout begrepen heb?
Verder heb ik nog een vraagje over een adblocker. De standaard browser bevalt uitstekend, enige vervelende eraan vind ik alle ads. Op me pc gebruik ik firefox met adblocker, dat werkt perfect, alleen voor de Transformer browser heb ik het nog niet kunnen vinden. Firefox op de Transformer werkte goed, alleen deze had 1 nadeel waardoor ik hem gelijk er weer afgegooid heb: om een adres in te voeren moest je naar een ander scherm...? Super raar
Laatste vraag
Hele lijst vragen weer, hoop dat jullie antwoorden hebben
Antwoord op je navigatie met offline mappen vind je hier
nieuws: Google maakt offline navigatie in Maps mogelijk
Antwoord op je mailvraag voor uitgaand, kun je terug vinden als je op smtp zoekt, volgens mij zelf één of twee pagina's terug...
Probeer eens Opera! wellicht kun je daarmee uit de voeten. ( wel de mobile )
nieuws: Google maakt offline navigatie in Maps mogelijk
Antwoord op je mailvraag voor uitgaand, kun je terug vinden als je op smtp zoekt, volgens mij zelf één of twee pagina's terug...
Probeer eens Opera! wellicht kun je daarmee uit de voeten. ( wel de mobile )
Ah, dan ga ik Google Maps is ff proberen 
over de email: dat was van ziggo, en ik heb dat niet (beter gezegd, ik heb geen een grote provider) dus TLS etc. gaat niet werken. Heb overigens alle methoden al geprobeerd, bij geen een zit het
Ik ben trouwens over de instellingen 1000% zeker dat ze zo moeten. Ligt het dan aan de app?
Opera zal ik is gaan proberen =]
over de email: dat was van ziggo, en ik heb dat niet (beter gezegd, ik heb geen een grote provider) dus TLS etc. gaat niet werken. Heb overigens alle methoden al geprobeerd, bij geen een zit het
Opera zal ik is gaan proberen =]
Met de mail kan ik je niet direct helpen, gebruik google apps voor mijn mail, toch denk ik dat het wel kan helpen om te melden over welke provider dit gaat.
vaag.. ik heb die hele optie dus niet.apollo13 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:31:
[...]
Menu>View>Channel rating.
Het kanaal met de meeste sterren is degene die je hebben moet/wilt.
bij 'View' zie ik alleen:
- channel graph
- time graph
- AP list
- signal meter
Verwijderd
Afgelopen dagen met Google maps / navigatie naar zuid duitsland gereden. Dat was nog met de vorige versie van maps. Onderweg geen internetverbinding. Maps casht alle kaarten, ook als is het 8 uur rijden. Na een paar uur rijden worden de kaarten wat vager (minder gedetailleerd). De navigatie blijft wel even gedetailleerd. Wat wel grappig is dat hij bij knooppunten vaak weer tijdelijk overschakelt naar detailview. Ook in de buurt van je bestemming wordt weer gedetailleerd.JustAJ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:47:
Ik heb even een vraagje over de gps.
Verder heb ik nog een vraagje over een adblocker. De standaard browser bevalt uitstekend, enige vervelende eraan vind ik alle ads. Op me pc gebruik ik firefox met adblocker, dat werkt perfect, alleen voor de Transformer browser heb ik het nog niet kunnen vinden. Firefox op de Transformer werkte goed, alleen deze had 1 nadeel waardoor ik hem gelijk er weer afgegooid heb: om een adres in te voeren moest je naar een ander scherm...? Super raarBij de Dophin HD browser stond wel een optie voor adblocker, maar die deed het niet... (weet ff niet meer wat voor foutmelding die gaf) Iemand tips?
Laatste vraaggaat over email. Ik heb de standaard asus email, omdat ik de widget zo leuk vind. Enige probleem is dat hij zeurt over de smtp server. Ik heb een even niet nader te noemen provider, met als servers pop3.blabla.nl en smtp.blabla.nl. Geen beveiliging verder, standaard poorten. En dan zegt dat programma dat de verificatiemethoden niet worden ondersteund door de server. Heeft iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Hele lijst vragen weer, hoop dat jullie antwoorden hebbenDe meesten zijn hier gelukkig zo slim (A)
Voor de zekerheid had ik ook nog kaarten met Locus gedownload, voor het geval Google maps me inde steek zou laten.
Navigatie met Google gaat op de tf ook super smooth. Heb nu net de laatste versie van Maps geïnstalleerd. Ga ik op het vervolg van de reis proberen. Gelukkig wel internet op de camping, want zonder internet geen nieuwe bestemming.
Naar Zuid-Duitsland? Ow, dan lijkt het me wel werken denk?Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:40:
[...]
Afgelopen dagen met Google maps / navigatie naar zuid duitsland gereden. Dat was nog met de vorige versie van maps. Onderweg geen internetverbinding. Maps casht alle kaarten, ook als is het 8 uur rijden. Na een paar uur rijden worden de kaarten wat vager (minder gedetailleerd). De navigatie blijft wel even gedetailleerd. Wat wel grappig is dat hij bij knooppunten vaak weer tijdelijk overschakelt naar detailview. Ook in de buurt van je bestemming wordt weer gedetailleerd.
Voor de zekerheid had ik ook nog kaarten met Locus gedownload, voor het geval Google maps me inde steek zou laten.
Navigatie met Google gaat op de tf ook super smooth. Heb nu net de laatste versie van Maps geïnstalleerd. Ga ik op het vervolg van de reis proberen. Gelukkig wel internet op de camping, want zonder internet geen nieuwe bestemming.
En dat Locus? Kan je daar ook mee navigeren? Of is dat alleen zodat je de kaarten bij de hand hebt? (zodat je kan kaartlezen op je tab?)
Ik heb een klein probleem met mijn transformer. Als ik de foto app opstart dan kan ik kiezen tussen video en foto. Als ik deze keuze maak dan hoor ik een kleine klik bij de camera (net of er iets overschakeld) hebben meer mensen hier last van?
Geen informatie beschikbaar
Verwijderd
Ik hoor die klik ook. Ook als de camera inschakeld, en bij het omschakelen van front naar back. Maarre of dat nou een probleem is....Viper_4111 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:38:
Ik heb een klein probleem met mijn transformer. Als ik de foto app opstart dan kan ik kiezen tussen video en foto. Als ik deze keuze maak dan hoor ik een kleine klik bij de camera (net of er iets overschakeld) hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Ik zie dat er vandaag net een update van Wifi Analyzer is!Pusherman_ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:05:
[...]
vaag.. ik heb die hele optie dus niet.
bij 'View' zie ik alleen:komt het misschien omdat ik de gratis versie heb?
- channel graph
- time graph
- AP list
- signal meter
Hierboven noemde ik de wijze zoals die op een HTC Desire Z werkt, op de nieuwste versie gaat het net wat anders.
Op een TF als volgt:
Rechts boven op "CH Rating" klikken, je AP kiezen en vervolgens zie je wel channel beter is.
Hallo allemaal,
heeft er iemand al stof ACHTER de cameralens?
Het is de achtercamera, gelukkig gebruik ik de camera weinig tot niet maar het verbaasde me wel toen ik het zag.
Heeft er al een tweaker hem opengehaald om hem schoon te maken?
heeft er iemand al stof ACHTER de cameralens?
Het is de achtercamera, gelukkig gebruik ik de camera weinig tot niet maar het verbaasde me wel toen ik het zag.
Heeft er al een tweaker hem opengehaald om hem schoon te maken?
Verwijderd
In Locus kunje alleen zien waar je bent op een kaart. Navigeren is er niet bij. Navigon levert een app voor android. West europa kost dan 69,90. Alternatieven als Copilot en Sygic kosten ook meer dan 50Euro voor west europa. Met een kwartiertje testen weet ik nog niet of zo,n app me bevalt. Vooral bij Sygic viel me op dat er mensen waren die maar 1 ster uitdeelden.JustAJ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:55:
[...]
Naar Zuid-Duitsland? Ow, dan lijkt het me wel werken denk?Dan ga ik dat binnenkort is proberen.
En dat Locus? Kan je daar ook mee navigeren? Of is dat alleen zodat je de kaarten bij de hand hebt? (zodat je kan kaartlezen op je tab?)
Hier heb ik ook een tijdje naar lopen zoeken. Blijkt dat hij enkel de beste channel aangeeft, wanneer je niet op de beste channel zit....Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:56:
[...]
Ik zie dat er vandaag net een update van Wifi Analyzer is!
Hierboven noemde ik de wijze zoals die op een HTC Desire Z werkt, op de nieuwste versie gaat het net wat anders.
Op een TF als volgt:
Rechts boven op "CH Rating" klikken, je AP kiezen en vervolgens zie je wel channel beter is.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
ok ik vind nu idd een rating..Sapstengel schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:25:
[...]
Hier heb ik ook een tijdje naar lopen zoeken. Blijkt dat hij enkel de beste channel aangeeft, wanneer je niet op de beste channel zit....
had het trouwens alleen nog op m'n desire z geprobeerd.
ga het strax even op de TF proberen
tnx peeps!
Iemand ervaring met vastzittende microSD kaartjes ? Net lopen priegelen om mijne er weer uit te krijgen.
Verwijderd
Ja, of alleen maar channel 14, maar daar heb je niet zoveel aan met je TF...Sapstengel schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:25:
[...]
Hier heb ik ook een tijdje naar lopen zoeken. Blijkt dat hij enkel de beste channel aangeeft, wanneer je niet op de beste channel zit....
idd hij suggereert wel eens 13/14. Op zich vreemd dat hij die kanalen kan scannen, maar niet connecten....Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:24:
[...]
Ja, of alleen maar channel 14, maar daar heb je niet zoveel aan met je TF...
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik gebruik altijd de achterkant van een sd kaartje om de micro eruit te krijgen. Het is een click meganisme bij het micro sd kaartje, je moet hem dus indrukken om eruit te krijgen.BartusKN.nl schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:05:
Iemand ervaring met vastzittende microSD kaartjes ? Net lopen priegelen om mijne er weer uit te krijgen.
Als je dit bedoelt met "vastzittende kaartje", dan heb ik hetzelfde.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik heb iets vreemds met WIFI tethering (Legend froyo --> TF). Als ik gewoon binnen zit lukt het prima. Ik krijg direct internet. Maar in de auto (ook als ik niet heb gestart) kan de TF geen verbinding maken. Eerst vindt hij het accesspoint, maar na wat wilde pogingen om het ip adress te verkrijgen geeft de TF het op en meldt de TF vrolijk dat het WIFI point buiten bereik is.
. Als ik dan vervolgens weer in huis/ kantoor ben (buiten werkt het ook niet) maakt 'ie weer verbinding. Met het accesspoint van de legend!
Als jullie hier chocolade van kunnen maken?
Verwijderd
Na een kleine twee weken perfect werking krijg ik vanavond mijn TF niet meer aan. Batterij zou nog steeds geladen moeten zijn, maar ik krijg geen reactie als ik op de power-knop druk. Iemand een tip?
Principe van kooi van faraday misschien?oltk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:56:
Ik heb iets vreemds met WIFI tethering (Legend froyo --> TF). Als ik gewoon binnen zit lukt het prima. Ik krijg direct internet. Maar in de auto (ook als ik niet heb gestart) kan de TF geen verbinding maken. Eerst vindt hij het accesspoint, maar na wat wilde pogingen om het ip adress te verkrijgen geeft de TF het op en meldt de TF vrolijk dat het WIFI point buiten bereik is.. Als ik dan vervolgens weer in huis/ kantoor ben (buiten werkt het ook niet) maakt 'ie weer verbinding. Met het accesspoint van de legend!
dacht ik ook. maar ik zit toch in die kooi? ik dacht dat het dan niet werkte... maar dank voor het meedenken!
dan is de TF gecrashed. 2 sec de powerknop indrukken en dat boot ie weer.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:58:
Na een kleine twee weken perfect werking krijg ik vanavond mijn TF niet meer aan. Batterij zou nog steeds geladen moeten zijn, maar ik krijg geen reactie als ik op de power-knop druk. Iemand een tip?
Verwijderd
Heb ik al enkel keren geprobeerd, doch geen reactieoltk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:08:
[...]
dan is de TF gecrashed. 2 sec de powerknop indrukken en dat boot ie weer.
hij hangt aan de oplader neem ik aan?Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:12:
[...]
Heb ik al enkel keren geprobeerd, doch geen reactie
Verwijderd
Heb hem terug aan gekregen ... gelukkig! Ik las op een engelstalig forum om de powerknop een 12-tal seconden in te houden en vervolgens te lossen. Na een tijdje startte de TF terug op. Heb nu wel eindelijk de melding gehad dat er nieuwe firmware werd gedownload (android 3.1 vermoed ik).
fijn dat het weer werkt!Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:28:
[...]
Heb hem terug aan gekregen ... gelukkig! Ik las op een engelstalig forum om de powerknop een 12-tal seconden in te houden en vervolgens te lossen. Na een tijdje startte de TF terug op. Heb nu wel eindelijk de melding gehad dat er nieuwe firmware werd gedownload (android 3.1 vermoed ik).
wat schreef dat forum dat het probleem kon zijn? en waarom 12 sec?
Verwijderd
De reden stond er niet bij. Als je interesse hebt moet je hier maar eens checken:oltk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:37:
[...]
fijn dat het weer werkt!
wat schreef dat forum dat het probleem kon zijn? en waarom 12 sec?
http://www.transformerfor...dead-any-suggestions.html
Ok. Volgens de website was het een bug in android 3.0, zodat de TF niet uit standby kon komen. 12 seconden is / was blijkbaar een soort superreset. Er waren ook suggesties om de powerknop & volume down in te drukken (of volume up?). Dat initieert een hard reset die vervolgens niet wordt doorgezet zodat normaal wordt geboot.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:44:
[...]
De reden stond er niet bij. Als je interesse hebt moet je hier maar eens checken:
http://www.transformerfor...dead-any-suggestions.html
Klik-mechanisme lijkt niet te werken. Dit is mijn nieuwe tablet, de andere omgeruild want zat speling tussen scherm en rand. Nu deze nieuwe, (denk refurbished) met 3.1 al geïnstalleerd, binnen gekregen en die microSD leest hij wel maar lijkt te klemmen. Het eruit halen gaat met aantal mini schroevendraaiers en wat geweld.Kiswum schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:44:
[...]
Ik gebruik altijd de achterkant van een sd kaartje om de micro eruit te krijgen. Het is een click meganisme bij het micro sd kaartje, je moet hem dus indrukken om eruit te krijgen.
Als je dit bedoelt met "vastzittende kaartje", dan heb ik hetzelfde.
Ik heb hem er nu in zitten, en zal hem wel benaderen via de USB draad. Zonde! Want als ik nou mijn oude microSD slot had en deze tablet oef, dan was het perfect ... net als bij degene van me vader (welke ik hem heb geschonken).
ps. deze lijkt vele malen sneller te zijn met dezelfde apps op de achtergrond.
Verwijderd
Eergisteren na een lange zoektocht mijn handen kunnen leggen op een TF 16GB met dock. Ben er echt ontzettend content mee. Mijn eerste ervaring met Android en dat smaakt naar meer. Paar kleine ergernissen zoals de lag tijdens het schrijven van replies op fora, maar het kan me tot op heden allemaal nog niet echt boeien. Geen gekraak, fantastisch scherm, acceptabele bleed, speakers doen ook allebei wat ze moeten doen. Het dock is trouwens echt een fantastische vinding. De Polaris-software vind ik geweldig en doet precies wat ik er van verwacht. Genoeg om mijn zware laptop voortaan thuis te laten.
Paar zaken waar ik nog aan het zoeken ben:
- een browser die niet lagged bij reacties schrijven. Dolphin HD schijnt dat wel aardig voor elkaar te hebben maar die crashed na een paar seconden...
- Tether via BT via mijn HTC Touch Pro 2. Kan best zijn dat ik dat nooit voor elkaar ga krijgen, is op zich ook niet zo'n ramp, maar zou wel aardig zijn. Onlangs gelezen (officiele ASUS specs) dat een van de slots ook als 3G sim-slot zou gaan kunnen fungeren, mogelijk dan met een insteek-module. Had bij verlenging van mijn abonnement al maar vast een duo-sim besteld voor het geval die ooit van pas zou gaan komen.
- Wat kleine problemen bij het aansluiten van mijn 2TB harddrive. TF zegt soms dat een map leeg is terwijl dat niet zo is. Opnieuw aansluiten laat dan wel weer de inhoud zien. Mogelijk dat het de grootte van de schijf is, thumbsticks werken perfect.
- een browser die niet lagged bij reacties schrijven. Dolphin HD schijnt dat wel aardig voor elkaar te hebben maar die crashed na een paar seconden...
- Tether via BT via mijn HTC Touch Pro 2. Kan best zijn dat ik dat nooit voor elkaar ga krijgen, is op zich ook niet zo'n ramp, maar zou wel aardig zijn. Onlangs gelezen (officiele ASUS specs) dat een van de slots ook als 3G sim-slot zou gaan kunnen fungeren, mogelijk dan met een insteek-module. Had bij verlenging van mijn abonnement al maar vast een duo-sim besteld voor het geval die ooit van pas zou gaan komen.
- Wat kleine problemen bij het aansluiten van mijn 2TB harddrive. TF zegt soms dat een map leeg is terwijl dat niet zo is. Opnieuw aansluiten laat dan wel weer de inhoud zien. Mogelijk dat het de grootte van de schijf is, thumbsticks werken perfect.
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Asus TF zonder dock binnen gekregen. Helaas kwam ik er woensdag achter dat er stof achter de glasplaat zat. Asus TF omgeruild bij de winkel, maar bij het testen in de winkel bleek dat de nieuwe TF een hot pixel had.
Nu is de 3e TF onderweg met de postbode, hopelijk is die zonder mankementen.
Voor de rest echt een top apparaat.
Nu is de 3e TF onderweg met de postbode, hopelijk is die zonder mankementen.
Voor de rest echt een top apparaat.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Heb je deze browser al eens geprobeerd? Maxthon Mobile for 10" tablet".Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:26:
De nieuwste versie van Opera Mobile...Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:26:
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Ik had gehoopt dat ik het dock voor mijn vakantie zou krijgen maar dat zit er dus niet in. Daarom plak ik ter bescherming er maar een screen protector op. Heeft iemand al een goeie gevonden?
Nou het is zo ver hoor, paar dagen geleden al aan gegeven dat ik op een TF zat te azen en ik heb hem inmiddels binnen, Top apparaat!!!!
Heb wel een beetje moeite met een goed messenger progje te vinden (MSN), aangezien ik eigenlijk nooit anders gebruikt heb al de M$ versie weet ik het even niet. Iemand tips? Ik had al wat van de market place afgeplukt maar ik denk dat dat een telefoon versie was want het beeld was achterlijk klein. Heeft iemand een tip en maken deze messenger versies het ook mogelijk om de ingebouwde camera te gebruiken voor een video call?
Het valt mij wel op dat het locatie dingetje op de homescreen erg veel moeite heeft met updaten, automatisch werkt niet echt best en handmatig.........Tsja, om nou iedere keer handmatig de stad in te voeren van waar ik nou precies ben is wel een beetje raar.
Heeft iemand verder nog leuke wetenswaardigheden?
Heb wel een beetje moeite met een goed messenger progje te vinden (MSN), aangezien ik eigenlijk nooit anders gebruikt heb al de M$ versie weet ik het even niet. Iemand tips? Ik had al wat van de market place afgeplukt maar ik denk dat dat een telefoon versie was want het beeld was achterlijk klein. Heeft iemand een tip en maken deze messenger versies het ook mogelijk om de ingebouwde camera te gebruiken voor een video call?
Het valt mij wel op dat het locatie dingetje op de homescreen erg veel moeite heeft met updaten, automatisch werkt niet echt best en handmatig.........Tsja, om nou iedere keer handmatig de stad in te voeren van waar ik nou precies ben is wel een beetje raar.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
IM+ lite/proBunta schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:47:
Nou het is zo ver hoor, paar dagen geleden al aan gegeven dat ik op een TF zat te azen en ik heb hem inmiddels binnen, Top apparaat!!!!
Coolblue, tja ben er al geruime tijd klant maar nu hebben ze het verkorven.
TS binnengaan voor RMA op juli 1 en vandaag ligt mijn TS nog steeds in de winkel.
Dit vindt ik dus geen service waardig. Aan dat tempo zal ik mijn TS dit jaar misschien terug zien. Uitleg, winkel wacht op retour RMA nummer alvorens ze mogen versturen.
Ik ga hem straks oppikken en ga zelf via asus de RMA aanvragen.
Mijn laatste keer bij coolblue dus.
TS binnengaan voor RMA op juli 1 en vandaag ligt mijn TS nog steeds in de winkel.
Dit vindt ik dus geen service waardig. Aan dat tempo zal ik mijn TS dit jaar misschien terug zien. Uitleg, winkel wacht op retour RMA nummer alvorens ze mogen versturen.
Dat is misschien meer een shopreview, hoort niet thuis in dit topic volgens mij.dversa2 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:47:
Coolblue, tja ben er al geruime tijd klant maar nu hebben ze het verkorven.
Bovenstaande ervaringen met RMA van mijn TF zijn ook met Coolblue en ik ben erg tevreden met de afhandeling daar. Binnen vier dagen heb ik nu mijn 3e TF al in handen dankzij hun service.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Verwijderd
Mijn dock wil niet meer opladen!
De afgelopen paar dagen weg geweest en dacht er goed aan te doen om de Transformer helemaal uit te zetten. Dus helemaal uit in de dock gedaan en toen ik terug kwam was de batterij van de dock leeg en van de transformer op 13%. De stand van de dock weet ik niet, maar die van de Transformer was minstend 70%.
Nu het geheel aan de oplader gehangen en de tablet laad op tot 100%, maarde dock blijft op 0%. Het lampje naast de stekker knippert en de dual battery widget geeft in blauw aan dat de dock aan het laden is.
Hiervoor werkte alle goed. Blijkbaar mag je de tablet niet aan de dock klikken en hem helemaal uit zetten.
Ik lees meer berichten van mensen die hun dock niet meer kunnen opladen. Is er nog iets wat ik kan doen of moet de dock omgeruild worden? En moet dan alles omgeruild of kan ik alleen de dock omruilen?
De afgelopen paar dagen weg geweest en dacht er goed aan te doen om de Transformer helemaal uit te zetten. Dus helemaal uit in de dock gedaan en toen ik terug kwam was de batterij van de dock leeg en van de transformer op 13%. De stand van de dock weet ik niet, maar die van de Transformer was minstend 70%.
Nu het geheel aan de oplader gehangen en de tablet laad op tot 100%, maarde dock blijft op 0%. Het lampje naast de stekker knippert en de dual battery widget geeft in blauw aan dat de dock aan het laden is.
Hiervoor werkte alle goed. Blijkbaar mag je de tablet niet aan de dock klikken en hem helemaal uit zetten.
Ik lees meer berichten van mensen die hun dock niet meer kunnen opladen. Is er nog iets wat ik kan doen of moet de dock omgeruild worden? En moet dan alles omgeruild of kan ik alleen de dock omruilen?
Verwijderd
Ik zou met de Dock terug naar het verkoop punt gaan en hem laten omruilen voor een nieuw exemplaar, en het klopt dat er in vroege versies van tf dock een aantal productie problemen zijn opgedoken. en dat valt gelukkig gewoon onder de garantie dus niks te vresen gewoon terug naar de winkel en weer blij de winkel uit lopen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:21:
Mijn dock wil niet meer opladen!
Afgelopen donderdag een TF gekocht bij mycom ; aangezien ze daar geen echt goed passende sleeve hadden heb ik deze pricewatch: Asus Sleeve for EeePad Transformer gisteren besteld, en die krijg ik netjes vandaag al geleverd 
Ik heb één vraagje, af en toe lijkt mijn TF automatisch te rebooten als ik hem niet gebruik. Na een tijdje zie ik opeens het asus logo weer oplichten.. na het inloggen is de applicatie lijst leeg...
Weet niet 100% zeker of het een reboot is, maar het lijkt er wel op. Is er een manier waarop ik dit kan checken ? heb al een logviewer gedownload, maar uit die logs wordt ik ook niet veel wijzer.
Ik heb één vraagje, af en toe lijkt mijn TF automatisch te rebooten als ik hem niet gebruik. Na een tijdje zie ik opeens het asus logo weer oplichten.. na het inloggen is de applicatie lijst leeg...
Weet niet 100% zeker of het een reboot is, maar het lijkt er wel op. Is er een manier waarop ik dit kan checken ? heb al een logviewer gedownload, maar uit die logs wordt ik ook niet veel wijzer.
Wees maar gerust, zal deze post ook aan mijn eerder review hechten hier op tweakers o.a.DGTL_Magician schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:02:
[...]
Dat is misschien meer een shopreview, hoort niet thuis in dit topic volgens mij.
Bovenstaande ervaringen met RMA van mijn TF zijn ook met Coolblue en ik ben erg tevreden met de afhandeling daar. Binnen vier dagen heb ik nu mijn 3e TF al in handen dankzij hun service.
Zoals je hebt gelezen in dit topic of juist nog niet, er zijn wel degelijk meerdere mensen die hun ervaring met RMA op dit topic posten. Gelukkig maar zou ik zeggen.
Ben blij dat voor jou coolblue werkt maar dus niet voor iedereen...
mijn music app begint moeilijk te doen de muziek die op de tablet staat herkent ie niet meer 
iemand anders hetzelfde probleem ?
iemand anders hetzelfde probleem ?
Iemand enig idee wanneer de facebook app eindelijk voor honeycomb uitkomt?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Friend Me for Facebook offers a tablet-optimized experience for your favorite social network. Friend Me was designed and created exclusively for the Android Honeycomb platform.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:46:
of
FriendCaster for Facebook - Does what the official Facebook application should!
Verwijderd
Ik ben van plan op Asus Transformer te kopen, maar zit nog met een paar vragen:
- Werkt de Citrix plugin hier goed op (bv Citrix acces gateway) iemand ervaring?
- Ik er een RDP (remote desktop) app die hierop goed werkt (overnemen van Windows Servers).
- Ik wil heb aansluiten op een monitor via mini HDMI, werkt dit goed en zie je alles wat er ook op het Asus scherm staat?
- Werkt de Citrix plugin hier goed op (bv Citrix acces gateway) iemand ervaring?
- Ik er een RDP (remote desktop) app die hierop goed werkt (overnemen van Windows Servers).
- Ik wil heb aansluiten op een monitor via mini HDMI, werkt dit goed en zie je alles wat er ook op het Asus scherm staat?
Het zal ongetwijfeld heel simpel zijn, maar ik krijg het met File Manager HD niet voor elkaar om m'n microSD in de tablet te benaderen. Netwerkdrives en de rest gaat prima.
Heeft iemand een hint voor mij?
Heeft iemand een hint voor mij?
De SD-card heet Removable.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
dus up, up, up... tot je niet verder kan. en dan removable. ik heb m als favorite gekoppeld.Smarron schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:35:
De SD-card heet Removable.
Lol, bedankt x3!
wow... dat is wel prijzig..tjeerdoo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:35:
Afgelopen donderdag een TF gekocht bij mycom ; aangezien ze daar geen echt goed passende sleeve hadden heb ik deze pricewatch: Asus Sleeve for EeePad Transformer gisteren besteld, en die krijg ik netjes vandaag al geleverd
Ik heb bij dealextreme een sleeve voor 1/10e van de prijs (en dan ook nog in dollars) besteld... is wel even 2 weken wachten, maar dat scheelt wel heel veel...
Goed nieuws voor gebruikers die een 3G dongel willen gebruiken, meer bepaalt van het merk huawei..
Lees het [HowTo] use 3G Dongle on TF101 topic op het XDA forum. Rooting noodzakelijk.
Lees het [HowTo] use 3G Dongle on TF101 topic op het XDA forum. Rooting noodzakelijk.
Weet iemand hoe ik mij TF kan back-uppen zodat alle app en andere gegevens. Kan terug zetten als ik op de tf een nieuwe rom zet.
Jammer dat er geroot moet worden, dan maar via tethering op vakantie.dversa2 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:35:
Goed nieuws voor gebruikers die een 3G dongel willen gebruiken, meer bepaalt van het merk huawei..
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Als jij je TF geroot hebt (zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125714) dan kan je met de app 'Titanium' een backup maken van je apps en je systeem data.Evertt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:02:
Weet iemand hoe ik mij TF kan back-uppen zodat alle app en andere gegevens. Kan terug zetten als ik op de tf een nieuwe rom zet.
Na een Custom Rom kan je als het nodig is een Restore doen....let wel op dat wanneer je een 'flash'/ format SD uitvoer dat je eerst het mapje waar de backup in staat veilig stelt.
Ook handig is om met Titanium een lijsje van je apps te laten maken en vervolgens naar je mailadres zenden.
Android versie 3.2 komt er aan!
http://androidandme.com/2...rral&utm_source=pulsenews
Voor game defense liefhebbers onder ons, Myht defense is echt een aanrader. Het is een tablet versie met vele mogelijkheden. Ik ben er in elk geval verslaafd aan geraakt
https://market.android.co...nse&feature=search_result
http://androidandme.com/2...rral&utm_source=pulsenews
Voor game defense liefhebbers onder ons, Myht defense is echt een aanrader. Het is een tablet versie met vele mogelijkheden. Ik ben er in elk geval verslaafd aan geraakt
https://market.android.co...nse&feature=search_result
[ Voor 5% gewijzigd door mytheory op 09-07-2011 09:50 ]
Het aansluiten via HDMI gaat goed.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:25:
Ik ben van plan op Asus Transformer te kopen, maar zit nog met een paar vragen:
Hij stuurt alleen het bovenste gedeelte van het scherm door, dus niet de balk onderin waar de klok in staat.
Formaat == 720P 60Hz.
Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant
zijn er hier nog mensen die bezig zijn met adosbox op de transformer? ik heb zelf in elk geval duke nukem werkend gekregen, en ik heb red alert 1 zover gekregen dat hij instaleert, maar als ik het spel probeer te starten blijft het scherm zwart. iemand een idee? het zou wel moeten werken volgens mij, maar ik heb helemaal geen ervaring met dos, dus zou het ergens een instelling oid kunnen zijn?
Die sleeve is tevens een sleeve waarin je de tablet gewoon kunt gebruiken (je kan de voorkant wegklappen, zodat je dus het scherm kunt gebruiken) en je kan 'm als standaard gebruiken. Werkt erg goed, heb hem er zelf ook bijgekocht bij de Mediamarkt woensdagPusherman_ schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:27:
[...]
wow... dat is wel prijzig..
Ik heb bij dealextreme een sleeve voor 1/10e van de prijs (en dan ook nog in dollars) besteld... is wel even 2 weken wachten, maar dat scheelt wel heel veel...
Tot nu toe érg tevreden over de TF. Fantastisch apparaat dat m'n laptop wel eens zou kunnen gaan vervangen
Verwijderd
Voor telefoons is die uit. Ik heb mijn app vanaf mijn mobile telefoon Milestone gebackuped en naar Tab (Samsung Galaxy 10.1) geïnstalleerd en het werkt prima (facebook 1.6 app)MeNTaL_TO schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:46:
facebook de webversie is perfect te gebruiken als je de user agent van je browser instelt op desktop browsing.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:55:
[...]
Voor telefoons is die uit. Ik heb mijn app vanaf mijn mobile telefoon Milestone gebackuped en naar Tab (Samsung Galaxy 10.1) geïnstalleerd en het werkt prima (facebook 1.6 app)
Dit kan ondermeer bij de stock browser, opera mobile, maxthon, ea.
Alleen een beetje apart dat de balk onderin 48 pixels hoog is in plaats van 80, waardoor er meer dan alleen de balk niet wordt doorgestuurd. Raar dat de meeste Honeycomb-tablets 1280x800 hebben terwijl het voor 1280x768 is gemaakt.BushWhacker schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:13:
[...]
Het aansluiten via HDMI gaat goed.
Hij stuurt alleen het bovenste gedeelte van het scherm door, dus niet de balk onderin waar de klok in staat.
Formaat == 720P 60Hz.
Hier hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:26:
In mijn geval gebruik ik:
Opera mini en mobile
Dolphin HD, incl faster add on
Maxthon
Firefox
Stock browser, incl. about:config trick
Eigenlijk hebben ze allemaal iets
De een geeft problemen met de backspace, hij haalt er standaard 2 karakters weg.
De ander geeft allen mobiele sites weer (opera is dat uit mijn hoofd)
Uitvallen van de browser enz.
Ik heb er 2 weken geleden handmatig Android 3.1 op gezet, maar hij lijkt instabieler te zijn geworden.
Ik had nog geen antwoord gekregen hier, maar heeft iemand een downgrade naar 3.01 beschikbaar?
Dankzij de handige handleiding van Prime ga ik die maar eens even installeren.
Voor de rest gelukkig geen problemen al te grote problemen, hardware is in orde, geen kraakjes en geen lightbleeding te detecteren bij normaal gebruik in het donker.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Bij opera mobile kun je in de instellingen de browseragent omzetten naar desktop.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik meen dat de laatste versie van Opera Mobile nu wel in te stellen is op desktop, dus dat zou een oplossing kunnen zijn.Kiswum schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:50:
[...]
Hier hetzelfde probleem.
In mijn geval gebruik ik:
Opera mini en mobile
Dolphin HD, incl faster add on
Maxthon
Firefox
Stock browser, incl. about:config trick
Eigenlijk hebben ze allemaal iets
De een geeft problemen met de backspace, hij haalt er standaard 2 karakters weg.
De ander geeft allen mobiele sites weer (opera is dat uit mijn hoofd)
Uitvallen van de browser enz.
Ik heb er 2 weken geleden handmatig Android 3.1 op gezet, maar hij lijkt instabieler te zijn geworden.
Ik had nog geen antwoord gekregen hier, maar heeft iemand een downgrade naar 3.01 beschikbaar?
Dankzij de handige handleiding van Prime ga ik die maar eens even installeren.
Voor de rest gelukkig geen problemen al te grote problemen, hardware is in orde, geen kraakjes en geen lightbleeding te detecteren bij normaal gebruik in het donker.
Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid de Dolphin HD browser. Die werkt eigenlijk perfect. Hier heb ik de user agent ingesteld op ... iPad. Wanneer ik een reactie wil schrijven op Facebook bij een foto, dan wordt er geen popup getoond, maar gaat deze gewoon naar de pagina waar de foto staat. Het probleem met alle browsers is dat wanneer je in zo'n popup wilt scrollen, de achtergrond gescrolld wordt en ik juist de reacties op de foto wil scrollen. Voor zover ik weet is dat alleen met Dolphin goed te omzeilen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Voor de belgen: zojuist de melding gekregen dat er een software update was, deze geïnstalleerd en nu is het toetsenbord op de tablet ook azerty.
Ik ben aan het kijken om ook een tablet te gaan kopen want mijn 'oude' laptop is te traag. Als ik even op internet wil kijken zijn er 5 tot 10 min voorbij. En ik wil eigenlijk geen windows meer gebruiken.
Ik heb nog geen android gebruikt alleen vluchtig gezien bij een vriend dus van android weet ik eigenlijk niets af. De Android 3.1 Honeycomb is pas nieuw heb ik begrepen en ook dan uiteraard de tablets zijn pas sinds begin dit jaar uit. Dacht dat het allemaal al wat langer op de markt was.
Maar goed ik heb me dus verdiept in de tablets en dan die met Android Honeycomb en een 10.1"display. De Asus is voor mij misschien de meest interessante optie maar ik heb een paar vragen.
Ik zie dat er geen USB ingang op zit!? Dit is toch eigenlijk wel belangrijk om een usb stick snel aan te sluiten. Kun je helemaal geen usb device aansluiten?
Ik heb een nas, kan ik met de asus makkelijk toegang krijgen tot mijn nas om te verplaatsen, kopiëren etc.
Je hebt een 16GB versie en een 32GB. Als ik nu voor de 16GB een 16GB microSD bij koop dan ben ik een stuk goedkoper uit?!
Wat is de opstart tijd van Android 3.1?
Neem aan dat ik gewoon hotmail via de browser kan gebruiken?
Ik las dat google met een nieuw OS komt dat alle voorgaande gaat vervangen. Is het beter hier op te wachten en dan tablet te kopen of zal die versie ook gewoon voor de huidige tablets met 3.1 beschikbaar komen.
De prijs is ook aan de hoge kant vind ik. En dan is asus nog een van de goedkopere.
Ik heb nog geen android gebruikt alleen vluchtig gezien bij een vriend dus van android weet ik eigenlijk niets af. De Android 3.1 Honeycomb is pas nieuw heb ik begrepen en ook dan uiteraard de tablets zijn pas sinds begin dit jaar uit. Dacht dat het allemaal al wat langer op de markt was.
Maar goed ik heb me dus verdiept in de tablets en dan die met Android Honeycomb en een 10.1"display. De Asus is voor mij misschien de meest interessante optie maar ik heb een paar vragen.
Ik zie dat er geen USB ingang op zit!? Dit is toch eigenlijk wel belangrijk om een usb stick snel aan te sluiten. Kun je helemaal geen usb device aansluiten?
Ik heb een nas, kan ik met de asus makkelijk toegang krijgen tot mijn nas om te verplaatsen, kopiëren etc.
Je hebt een 16GB versie en een 32GB. Als ik nu voor de 16GB een 16GB microSD bij koop dan ben ik een stuk goedkoper uit?!
Ik las dat google met een nieuw OS komt dat alle voorgaande gaat vervangen. Is het beter hier op te wachten en dan tablet te kopen of zal die versie ook gewoon voor de huidige tablets met 3.1 beschikbaar komen.
De prijs is ook aan de hoge kant vind ik. En dan is asus nog een van de goedkopere.
Als je het toetsenbord er bij koopt, heb je wel USB poorten dacht ik.Zonekill schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 18:23:
Ik ben aan het kijken om ook een tablet te gaan kopen want mijn 'oude' laptop is te traag. Als ik even op internet wil kijken zijn er 5 tot 10 min voorbij. En ik wil eigenlijk geen windows meer gebruiken.
Zo een tablet sluit je normaal niet volledig af, dus start op in een seconde of minder.
Het klopt idd dat je even goed er een micro sd kan insteken.
Via browser is mogelijk, maar er staat ook een mail programma op, waar je je hotmail kan instellen.
Die versie van Android komt wellicht ook naar de Transformer.
ben net qwerty gewoon..deze sla ik dus maar over..Katje96 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:18:
Voor de belgen: zojuist de melding gekregen dat er een software update was, deze geïnstalleerd en nu is het toetsenbord op de tablet ook azerty.
Je NAS kan je ook eenvoudig benaderen.Jo... schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 18:33:
[...]
Als je het toetsenbord er bij koopt, heb je wel USB poorten dacht ik.
Zo een tablet sluit je normaal niet volledig af, dus start op in een seconde of minder.
Het klopt idd dat je even goed er een micro sd kan insteken.
Via browser is mogelijk, maar er staat ook een mail programma op, waar je je hotmail kan instellen.
Die versie van Android komt wellicht ook naar de Transformer.
waar kan ik deze update vinden?Katje96 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:18:
Kreeg deze automatisch, stond onderaan bij de meldingen.
Ik heb wel een belgische Transformer met azerty dock
Ik heb wel een belgische Transformer met azerty dock
Verwijderd
Hoe warm wordt de Transformer. Ik heb hem slechts heel even gebruikt. Wordt klein beetje warm rechts...klopt dit? Warm is misschien groot woord maar ik vraag me toch even af wat jullie ervaringen hier mee zijn?
Dit topic is gesloten.
![]()