Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-app _/-\o_

nieuws: Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-app

Nu nog even uitproberen op de TF

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 15:57 ]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:42:
Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-app _/-\o_

nieuws: Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-app

Nu nog even uitproberen op de TF
Zojuist geprobeerd...werkt helaas nog niet. Vind het wel een gemis.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Siyara
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07 16:19
Wat werkt er precies nog niet dan? Ik heb vandaag overigens ook dit mooie apparaat besteld, ben erg benieuwd wat ik kan verwachten :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Siyara schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:45:
Wat werkt er precies nog niet dan? Ik heb vandaag overigens ook dit mooie apparaat besteld, ben erg benieuwd wat ik kan verwachten :)
Het videobellen is alleen nog voor een zeer select aantal toestellen, al voldoet je device aan de eissen, staat je device niet op de lijst, doet videobellen het gewoon niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

michelgort schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:43:
Ik heb eens verder gekeken naar wat er allemaal verkrijgbaar is op het gebied van stands. En toen kwam ik de SpiderpodiumTablet tegen. Als ik deze review zo lees en deze bespreking, lijkt het de ideale stand voor je tablet.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij is dankzij zijn flexibiliteit dus niet alleen voor de iPad geschikt, maar ook voor de Transformer (en de Xoom, Dell Streak, enz.). Verkrijgbaar in zwart en grijs. Iemand die hier wellicht al ervaring mee heeft of van plan is deze te kopen?

Officiële website: http://www.breffo.com/
Kosten (incl. verzending vanuit de UK): € 34,95
Wat een uitvinding. Heb deze eergisteren ontvangen (een zwarte) en het werkt echt super!
Vooral door het veel te korte oplaadkabeltje maak ik er veel gebruik van, wanneer de dock aan de lader hangt en ik op de tablet door werk.

In de auto ook even "proef gehangen" en m'n zoontje is er erg blij mee.

Hoewel er ongetwijfeld goedkopere alternatieven zijn, een aanrader!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Weet iemand waar de (tijdelijke) bestanden van ASUS My Library worden opgeslagen?

Op mijn NAS heb ik een collectie epub's, welke ik prima via My Library kan benaderen. Echter, wanneer ik een epub die ik eerder vanaf de NAS heb gelezen naar een lokale map kopieer, dan zet My Library het boek twee keer in de lijst (op zich logisch, aangezien het feitelijk andere bestanden zijn). Het leegen van de cache biedt helaas geen oplossing voor de dubbelingen.

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:48
Als ik via ES File explorer bv een serie of film via het netwerk (dus een die op m'n nas of pc staat) wil kijken, dan moet hij eerst de hele file naar de TF toe cachen. Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit te skippen?

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:20
Pusherman_ schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:34:
Als ik via ES File explorer bv een serie of film via het netwerk (dus een die op m'n nas of pc staat) wil kijken, dan moet hij eerst de hele file naar de TF toe cachen. Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit te skippen?
Zie mijn post van afgelopen woensdag: EricEric752 in "Asus Transformer topic - deel 1"

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
ik heb de tablet zojuist aan mijn computer gehangen om deze enkel en alleen te rooten, ging makkelijk en snel. Echter staat er nu opeens een extra agenda met de naam "ASUS Sync" in de Calendar app. Iemand enig idee hoe ik die kan verwijderen..? Die agenda wordt niet tegevoegd aan het Google account, dus ik kan hem ook niet verwijderen via calendar.google.com. Bij "Accounts & sync" valt het ook niet te verwijderen (grijs gekleurd).

Verwijderd

Sapstengel schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:44:
[...]

Zojuist geprobeerd...werkt helaas nog niet. Vind het wel een gemis.
Ik kan Skype niet installeren omdat mijn tf niet compatibel is. Kan qik wel installeren.

Verwijderd

Met skype ook hier helaas niet gelukt om videocalling op de TF te krijgen.
Wel weer iets nieuws ontdekt op een buitenlandsforumtopic over de TF :
Opera mobile browser just updated!! Flash is working properly now and no lag in typing even in this forum a usual

Verwijderd

En nu zonder lag en met flash dankzij opera mobile ¦-)

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:35:
En nu zonder lag en met flash dankzij opera mobile ¦-)
Hoe krijg je flash op Opera? Er stond ergens een instelling maar die deed het bij mij niet.

Verwijderd

je hebt 3 keuzes, flash uit,flash aan of flash aanklikken, je komt bij de instellingen door op de rode o te klikken in de linker bovenhoek.

Verwijderd

je hebt 3 keuzes, flash uit,flash aan of flash aanklikken, je komt bij de instellingen door op de rode o te klikken in de linker bovenhoek. flashinstelling staat achter geavanceerd.

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:20:
Met skype ook hier helaas niet gelukt om videocalling op de TF te krijgen.
Wel weer iets nieuws ontdekt op een buitenlandsforumtopic over de TF :

[...]
gaat over opera natuurlijk
mini of mobile?

[ Voor 4% gewijzigd door dversa2 op 30-06-2011 21:24 ]

Verwijderd

opera mobile

• dversa2
Dank, die ga ik nog effen proberen alvorens ik alls terug naar stock 3.1 breng.
Morgen wordt de transormer opgehaalt voor RMA voor een loskomende rechterkant.

• dversa2
eerste browser zonder lag, flash ok. opera wordt dus mijn uitverkoren browser.
verzonden van mijn TS...

• D-e-n
dversa2 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:09:
eerste browser zonder lag, flash ok. opera wordt dus mijn uitverkoren browser.
verzonden van mijn TS...
Heb je bij de andere browsers al eens geprobeerd dat rijtje smiley's uit te zetten? Dat scheelde bij mij al behoorlijk wat. Enige nadeel van Opera is dat mijn bookmarks dan niet meer gesynct zijn.

• dversa2
D-e-n schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Heb je bij de andere browsers al eens geprobeerd dat rijtje smiley's uit te zetten? Dat scheelde bij mij al behoorlijk wat. Enige nadeel van Opera is dat mijn bookmarks dan niet meer gesynct zijn.
Zal ik doen als ik de TS terug heb, net ingepakt voor verzending. Ik heb wel meerdere sites geprobeerd en die gaven toch ook een sneller response met name facebook, xda enz.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:31
Hebben hier meer mensen last van een pieptoon?? Sinds kort hoor ik dat als de dock aangesloten is.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 23:06
Hebben de mensen die Prime! 1.5 draaien ook het gevoel dat wanneer je de tablet draait, dat deze langzamer reageert met het draaien van de desktop dan met de stock rom?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Ik vind het beeld niet bepaald langzamer meedraaien met prime 1.5, ik heb het eigenlijk altijd al wat langzaam gevonden.

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Ik test nu met opera mobile en ik moet zeggen dat deze als browser zeer fijn werkt, geen lag en flash werkt gewoon prima!

• Max Hunt
Weet iemand of er een app is (voor android / firefox) waarmee ik links die ik open heb staan op mijn tablet door kan sturen naar mijn pc? PC -> tablet lukt wel, tablet -> PC valt weinig over te vinden omdat ik steeds resultaten krijg die gaan over PC -> tablet.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Max Hunt schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 01:42:
Weet iemand of er een app is (voor android / firefox) waarmee ik links die ik open heb staan op mijn tablet door kan sturen naar mijn pc? PC -> tablet lukt wel, tablet -> PC valt weinig over te vinden omdat ik steeds resultaten krijg die gaan over PC -> tablet.
Firefox Sync is een service waarmee u uw bladwijzers, geschiedenis, wachtwoorden en open tabbladen kunt synchroniseren met een andere installatie van Firefox – zoals op een andere computer of op een mobiele telefoon. Dit artikel legt in het kort uit hoe dit alles werkt en waarom u de add-on zou willen gebruiken.

http://support.mozilla.com/nl/kb/wat-firefox-sync

• Max Hunt
Die heb ik, maar die doet niet wat ik wil. Ten eerste is het volgens mij alleen maar van de PC naar de tablet en niet andersom. Ten tweede is het enorm onhandig om open tabbladen mee over te zetten.

Ik gebruik naast Firefox Sync (alleen echt handig om wachtwoorden + geschiedenis etc. over te zetten) op dit moment 2 apps:
- Op mijn PC: Fox to Phone
- Op mijn tablet: Chrome Sync.

Als ik op mijn pc in firefox een tab heb die ik ook open wil hebben op mijn tablet hoef ik alleen op 1 knopje te drukken van Fox to Phone en op mijn tablet opent die link zich dan in Firefox in een nieuwe tab. Iets soortgelijks zoek ik nu om een tab / link die ik open heb staan op mijn tablet, om die door te sturen naar mijn pc.

Edit:
Iets soortgelijks aan android2cloud of keekto dus. Ik heb alleen nog niks kunnen vinden dat werkt met Firefox.

[ Voor 16% gewijzigd door Max Hunt op 01-07-2011 02:03 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
*ongelooflijke zucht*

na 3 weken mijn TF terug te hebben uit de RMA heb ik exact hetzelfde probleem als eerst.

eergisteren stopte hij met laden op 76% en liep langzaam leeg terwijl hij in het stopcontact zat. Gisteren alsnog normaal meegewerkt tot zo'n 26% toen weer aan de oplader gehangen. Hij ging gewoon opladen... maar op 35% stopte hij er mee en nu wil hij helemaal niet meer laden.

Hoewel ik het nog steeds een superaparaat vind (helemaal na de flashupdate van opera) begin ik hier wel erg van te balen zeg :(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Die mensen van Opera hebben echt een goede browser in elkaar gezet, met een hoop verbeteringen. Lag is weg, scrollt supersnel, user agent toegevoegd, en misschien nog meer dat ik nog niet gezien heb. Dit mij default browser i.p.v. Dolph HD.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 07:14 . Reden: typo ]

• TdV
  • Laatst online: 06:46

TdV

Opera werkt inderdaad erg goed, als alle sites zo goed werken word dit mijn standaard browser. Reageren op het forum gaat ook zonder lag terwijl ik typ, hele verbetering.

Met video chat (google talk) heb ik er last van dat de speakers te zacht zijn maar ook de microfoon neemt te zacht op. Met een chat met 2 transformers kan je elkaar amper verstaan, met een bleutooth headset op gaat het stukken beter. Ik hoop dat hier wat aan te doen is of dat er een update komt om dit te verhelpen.

[ Voor 8% gewijzigd door TdV op 01-07-2011 13:39 . Reden: typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 07:13:
Die mensen van Opera hebben echt een goede browser in elkaar gezet, met een hoop verbeteringen. Lag is weg, scrollt supersnel, user agent toegevoegd, en misschien nog meer dat ik nog niet gezien heb. Dit mij default browser i.p.v. Dolph HD.
Nadeel is dat Opera die ik heb draaien geen flash ondersteunt, en hier de schuld van aan google geeft klagend over de API gegevens die niet zijn vrijgegeven.
Toegegeven, hij is retesnel en heeft geen lag, maar voor browsen zonder flash kan je ook een iPad 2 kopen :P
Daarbij, hoe ondersteunen alle andere browsers dan wel flash als die API gegevens niet zijn vrijgegeven, en is dit de reden voor de lag wellicht?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sinds de update van gisteren werkt flash bij mij nu dus wel gewoon in opera.

• dversa2
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:15:
[...]

Nadeel is dat Opera die ik heb draaien geen flash ondersteunt, en hier de schuld van aan google geeft klagend over de API gegevens die niet zijn vrijgegeven.
Toegegeven, hij is retesnel en heeft geen lag, maar voor browsen zonder flash kan je ook een iPad 2 kopen :P
Daarbij, hoe ondersteunen alle andere browsers dan wel flash als die API gegevens niet zijn vrijgegeven, en is dit de reden voor de lag wellicht?
Flash werkt hoor, heb je de mobile versie en niet de mini?

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Eigenlijk ook altijd opera mobile gebruikt, totdat swype met hun update kwam. Als je swype in combinatie met opera mobile gebruikt valt er bijna niet te browsen. Dit komt omdat de suggesties die verschijnen in de adres balk automatisch worden voltooid. Iemand anders dit probleem? Ik heb het ook op mijn telefoon.
Verder is opera nu inderdaad een hele goede keuze met de komst van flash.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vanmorgen verder gekeken naar dat opladen...

echt zo weird, hij begon weer gewoon met laden, maar wederom stopt hij rond de 30%. Welke probleemkant moet ik dan opdenken?
Ik heb zo weinig zin in een factory reset of wederom een RMA eigenlijk.

Verwijderd

Wybo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:03:
Vanmorgen verder gekeken naar dat opladen...

echt zo weird, hij begon weer gewoon met laden, maar wederom stopt hij rond de 30%. Welke probleemkant moet ik dan opdenken?
Ik heb zo weinig zin in een factory reset of wederom een RMA eigenlijk.
Het mag eigenlijk niks uitmaken, maar laad je de tablet op los gekoppeld van de docking ?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb nog geen docking.

heb net factory reset gedaan (eerst toch geroot en backup gemaakt)

Hij blijft opladen tot maximaal plusminus 30%

• Max Hunt
Je kan een paar dingen proberen:
- Haal de converter uit het stopcontact voor 10 minuten en probeer opnieuw
- Zet de tablet helemaal uit en probeer deze dan op te laden
- Probeer de tablet over de 30% heen op te laden mbv een USB poort op je pc (tablet moet daarvoor uitstaan). Dit laatste duurt heel lang maar het zou de batterij "waarde" over een bepaalde drempel heen kunnen brengen waarna het weer mogelijk is om op de normale manier op te laden. (dus niet 30% -> 100% via computer USB poort maar een paar uur wachten).

Stap 1 heeft bij mij geholpen toen de tablet helemaal niet meer wou opladen, stap 3 zie ik vaak succesvol worden toegepast bij tablets die bijna helemaal leeg zijn en waar de batterij niet meer kan worden opgeladen op de normale manier.

• ArthurMorgan
  • Niet online
1 en 2 al meerdere malen gedaan

3 ga ik straks proberen. ik ga hem nu eerst leeg laten lopen. (overigens, heb ik voor die derde optie geen usb 3 poorten voor nodig?)

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 19:35
Bedankt voor de Opera Mobile tip, inderdaad een mooie browser!

Heb een probleem met de Google Muziek app. Ik heb behoorlijk wat nummers van een externe schijf naar de tablet overgebracht en deze in de map Muziek geplaatst. De app heeft de nummers na een dag nog steeds niet gevonden. Volgens een andere post in dit forum komt dat omdat ik niet de standaard filemanager heb gebruik, maar heeft iemand hier misschien al een oplossing voor?

• Max Hunt
Voor zover ik weet is daar geen USB 3 poort voor nodig.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok dank je, ga ik daar vandaag mee aan de slag. Eerst leeg laten lopen, dan opladen en kijken hoever hij komt en anders uitzetten en aan de computer hangen.

/edit:
ik draai het even om, op 26% aan de pc gehangen en uitgezet. Ergens in de avond eens kijken op hoeveel procent hij dan staat en dan verder kijken wat ik kan doen.

[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-07-2011 11:19 ]

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Wybo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:04:
Ok dank je, ga ik daar vandaag mee aan de slag. Eerst leeg laten lopen, dan opladen en kijken hoever hij komt en anders uitzetten en aan de computer hangen.
Stomme vraag.

Maar nadat hij tot 30% is opgeladen hoe lang kun je dan met je Transformer werken tot hij leeg is.
(Wil nl. uitsluiten dat hij wel volledig oplaadt maar dit niet laat zien)

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• ArthurMorgan
  • Niet online
hij ontlaad in het normale tempo. En hij laad ook in het normale tempo.

Maar als de huidige workaround niet werkt ga ik hem volledig ontladen, dus als dat het alsnog blijkt te zijn kom ik daar vanavond of morgen wel achter.
---
Maar op basis van de vorige keer (toen is hij vanwege exact hetzelfde mankement in RMA gegaan) gaat hij straks op 0% blijven steken en niet meer opladen.

Verwijderd

Wybo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:20:
Sinds de update van gisteren werkt flash bij mij nu dus wel gewoon in opera.
aha.. nog niet geupdate inderdaad... vanavond eens een slinger aan geven ;)

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Smarron schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:49:
Hebben de mensen die Prime! 1.5 draaien ook het gevoel dat wanneer je de tablet draait, dat deze langzamer reageert met het draaien van de desktop dan met de stock rom?
Dat vind ik wel meevallen, niet in het bijzonder trager dan de stock. Wel hebben sommige applicaties er moeite mee, en op een homescreen met veel widgets gaat het ook wat moeilijk. Volgens mij wordt het beeld eerst in het geheugen gedraaid en zodra dat klaar is draait het beeld ook echt visueel.

• ArthurMorgan
  • Niet online
ok optie 3 is ook afgevallen. heb hem met de pc opgeladen tot 32% toen aan de normale oplader naar 35% en toen hield die er ook weer mee op.

/edit: ik ga hem dan maar gewoon eens tot aan de 100% aan de PC hangen. Kijken of dat een werkbare oplossing oplevert.

[ Voor 30% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-07-2011 13:25 ]

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-02 14:29
Zo prima service van het bedrijf waar ik de tablet(s) heb afgenomen. Had gisteren gebeld en deze hebben voor mij alvast een nieuwe gereserveerd. Mijn lijmlaag sluit niet aan op het scherm aan de linker kant. Daardoor ontstaat er ook iets speling en dat hoort niet want die ik aan me vader cadeau heb gedaan heeft dit niet.

is wel afkicken zeg zo....

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Kan makkelijker, als je toch al root nodig hebt.
Titanium backup. WA backuppen vanaf je telefoon, backup terugzetten op de Transformer. Win.

Gezien ik maar 1 telefoonnummer heb is het alleen niet erg praktisch :P Ik kan berichten versturen vanaf de TF, nieuwe komen dan op de TF binnen, totdat ik een bericht stuur vanaf mijn telefoon, en dan komen ze weer op mijn telefoon binnen :) Lastig dus als je het laatste bericht via de TF hebt verstuurd en de deur uit gaat zonder TF.
En om één of andere reden, ondanks dat ik alle contactpersonen gesynced heb, ziet WA ze niet.
Bij mij heeft het gewerkt, maar na herinstall Whatsapp, krijg ik het niet meer werkend :(
Daar baal ik behoorlijk van. Alle files verwijdert die te maken heeft met Whatsapp, werderom backup terug gezet, niets BAAAAAL 8)7

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
ik heb zojuist mijn sleeve binnengekregen, had deze besteld:
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260
Past perfect! :)

iRacing Profiel

• gunaguna
  • Laatst online: 28-03-2022
Windkracht13 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:31:
[...]

Bij mij heeft het gewerkt, maar na herinstall Whatsapp, krijg ik het niet meer werkend :(
Daar baal ik behoorlijk van. Alle files verwijdert die te maken heeft met Whatsapp, werderom backup terug gezet, niets BAAAAAL 8)7
Bij mij werkte het ook, maar inderdaad ook zonder contactpersonen-sync (zag dus de contactpersonen in Whatsapp met alleen tel.nrs) en met de berichten of op GSM of op de TF. Kortom: niet echt de moeite waard.

Verwijderd

Heb hem net binnen, wacht nog even tot 6 uur met unboxen(ben ik thuis :P)

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Het is me inmiddels gelukt...

Op de AT alle files die verwijzen naar WhatsApp verwijdert, incl. de app.
Op mijn Desire HD Whatsapp opnieuw geistaleerd (opnieuw telefoonnr invoeren)

Hierna een backup gemaakt van de verse install.
Deze backup terug geplaatst (APK + DATA) en het werkt weer....

(Ik zie wel mijn contactpersonen staan ipv telefoonnrs)

Heb er 1 telefoonnr. bij staan zonder naam, dazzz raar!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 01-07-2011 19:06 ]

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Voortaan graag een topicreport maken ipv te reageren.

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 01-07-2011 19:06 ]

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:02
soulcrusher schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:32:
ik heb zojuist mijn sleeve binnengekregen, had deze besteld:
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260
Past perfect! :)
Ook in de breedte? op dealextreme staat dat dat namelijk omgerekend 21 cm is, terwijl de transformer 17 cm breed is. Dat lijkt me storend denk ik.. Hoewel het denk ik al een heel verschil is vergeleken met een ipad sleeve die nog veel breder is, toch?
Voor die 3,42 misschien maar gewoon bestellen :9

Ik ben zelf aan het zoeken naar een hard cover case, de tablet wil nog wel eens in mijn rugzak mee gaan en die wil nog eens goed vol zitten. Een case die de spanningen enigsinds absorbeerd lijkt me wel prettig, heb tot nu toe alleen nog niks gevonden. (behalve iemand die een mal heeft gemaakt op xda)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wat is dat prime 1.5 eigenlijk? Lees er veel over maar ben echt een noob op dit gebied.
Gebruik mijn TF gewoon voor spellen/school/internet, is het dan nodig? Wat verandert ed?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
RickvN schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:16:
Wat is dat prime 1.5 ed? Lees er veel over maar ben echt een noob op dit gebied.
Gebruik mijn TF gewoon voor spellen/school/internet, is het dan nodig? Wat verandert ed?
Prime! is een custom rom. Met andere woorden, een aangepaste versie van het besturingssysteem. Dit brengt verschillende voordelen met zich mee. Zoek aub op dit forum naar Prime en je vind een shitload aan info.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
ranjo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:54:
[...]

Ook in de breedte? op dealextreme staat dat dat namelijk omgerekend 21 cm is, terwijl de transformer 17 cm breed is. Dat lijkt me storend denk ik.. Hoewel het denk ik al een heel verschil is vergeleken met een ipad sleeve die nog veel breder is, toch?
Voor die 3,42 misschien maar gewoon bestellen :9

Ik ben zelf aan het zoeken naar een hard cover case, de tablet wil nog wel eens in mijn rugzak mee gaan en die wil nog eens goed vol zitten. Een case die de spanningen enigsinds absorbeerd lijkt me wel prettig, heb tot nu toe alleen nog niks gevonden. (behalve iemand die een mal heeft gemaakt op xda)
De sleeve is idd ietsjes breder dan de transformer, maar ook minder lang, daardoor past hij wel gewoon goed.
Heb wat foto's gemaakt (beetje overbelicht sorry :X ) :
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/89/dscf1228h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/2680/dscf1227g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/6831/dscf1226e.jpg

iRacing Profiel

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:48

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Aurora1110 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:31:
[...]
Zoek aub op dit forum naar Prime en je vind een shitload aan info.
Net gezocht op Prime en de enige twee dingen die opvallen zijn 'start sneller op' en "homescreen scrollt vloeiender"....
Ook op de Prime 1.5 list staat een lijst met apps, maar wat je nou wel kan met een Prime 1.5 wat met een stock Transformer niet kan is niet duidelijk te vinden, zeker niet in dit forum.

• Max Hunt
Prime is afkomstig van het XDA forum waar ook meer informatie erover beschikbaar is. 'Normaal gesproken' zijn er heel veel dingen 'mis' met een telefoon / tablet OS en die problemen worden opgelost door middel van een custom ROM. Echter Honeycomb / Asus's toevoegingen zijn al redelijk goed en er valt dus niet veel aan te verbeteren.

Prime heeft een paar echte voordelen: je hebt root toegang (waardoor je sommige extra programma's kan gebruiken, zoals Titanium Backup), er zitten wat optimalisaties in wat eigenlijk alleen te merken valt aan het smoother zijn van je homescreen en ik geloof dat er wat bugfixes in zitten. En als je hier into bent zijn er af en toe fixes / toevoegingen voor problemen die je simpel kan uitvoeren op een custom ROM (bijv. andere icoontjes voor de android bar of mogelijk straks een fix voor het dock-batterij probleem).

Prime is dus niet bepaald nodig, er zit geen wereld van verschil tussen normaal en prime. Ik gebruik nu Prime 1.5 en ik merk bijna geen verschil met de normale Honeycomb 3.1 versie. Maar het is simpel om Prime 1.5 te krijgen en het is simpel om weer terug te gaan naar normaal (ik heb een stappenplan hiervoor gepost ergens in dit thread) dus je kan het proberen.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 01-07-2011 19:07 ]

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-11 19:20
Ik heb net opera mobile geïnstalleerd. heerlijk snel. .scrollen gaat soepel...en geen lag. :>

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 07:13:
Mee eens alleen waar is een adblock voor Opera?
FF is de enige die het heeft maar dan geen flash.

En ik wil veel ads op de websites blocken..niet perse the adds van de applicatie maker.

Verwijderd

In de Apple Store word netjes aangeven welke apps voor een ipad of Iphone geschikt zijn.

In de Market kan ik deze filter optie (nog) niet vinden! Wat ik wel een groot gemis vind.

Is er toevallig een app die dit al wel doet zoals bijv. Appbrain waarin je kunt filteren of zou google dit er zelf nog inbouwen?

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:15:
In de Apple Store word netjes aangeven welke apps voor een ipad of Iphone geschikt zijn.

In de Market kan ik deze filter optie (nog) niet vinden! Wat ik wel een groot gemis vind.

Is er toevallig een app die dit al wel doet zoals bijv. Appbrain waarin je kunt filteren of zou google dit er zelf nog inbouwen?
Dat valt inderdaad tegen, het hielp bij mij om te zoeken naar "honeycomb" dan krijg je wel enigsinds meer vangst. Maar dan zitten er nog steeds smartphone apps tussen die er op de tablet niet uit zien, maar op zich wel functioneel zijn.

• D-e-n
oltk schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:51:
Ik heb net opera mobile geïnstalleerd. heerlijk snel. .scrollen gaat soepel...en geen lag. :>
Hij is idd snel maar qua bookmarks is Opera super onhandig naar mijn idee. Verder kun je de homepage ook niet instellen en zit er geen knop voor op de werkbalk.

Met de smiley's uitgeschakeld op dit forum gaat het typen ook wel iets beter dus ik twijfel nog. Iemand nog tips voor bovenstaande punten?

Verwijderd

hello, hoe kan ik internetten opmij TV via mij htc gsm met een ab. van base,,,, ik krijg steeds de vermelding op mij asus dat hij gekoppeld is met mij gsm maar niet verbonden is....moet ik een daar voor een extra progr downloaden..of kan er iemand mij uitleggen hoe ik stap voor stap moet te werk gaan

grtjs

• Max Hunt
Ik denk te lezen dat je bedoelt dat je internet van je mobiel naar je tablet wil tetheren (delen). Ik kan je niet vertellen hoe dat in zijn werk gaat maar volgens mij is er al het een en ander over gezegd in dit topic, ik raad je de zoekfunctie aan (rechts bovenaan), zoek bijv. op "tetheren".

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 08:36
Hoe kan je de standaardbrowser op de TF aanpassen? In welk moet ik zoeken?

• Smarron
Wat bedoel je met aanpassen ? De instellingen van de stockbrowser zelf of wil je een andere?

• martynvs
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag mijn TF binnen maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn dock aan de praat. Hij herkent hem soms, als ik de TF opnieuw opstart bijvoorbeeld, maar hij reageert niet op de touchpad en de toetsen. ik heb physical keyboard aan staan (als het dock wordt herkent). Er is geen update beschikbaar en een wipe data reset helpt ook niet.
Heeft iemand dit al eerder gehad? Op google vindt ik wel dit probleem maar daar wordt een software update of wipe data aangeraden. Dat helpt bij mij dus niet.
Mis ik iets? Moet ik het dock eerst aanzetten? Hij is nog niet 100% opgeladen maar ook zeker niet leeg. Alle hulp is welkom!

• Evertt
Dit wordt verholpen als je een update uitvoerd naar 3.1 die beter usb functie heeft. Ik had dit zelf ook in het begin. gewoon wachten tot de update aangeleverd wordt of zoek even naar updates.

• GrandPuba
  • Laatst online: 01-10 16:50
Vraagje aan de mensen die rooted zijn en prime 1.5 draaien, ad block staat niet in de market als ik erop zoek.
Is er iemand die dit ergens anders vandaag heeft? Zo ja waar, en zijn er nog aanpassingen nodig om het werkend te krijgen?

• martynvs
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:17:
Dit wordt verholpen als je een update uitvoerd naar 3.1 die beter usb functie heeft. Ik had dit zelf ook in het begin. gewoon wachten tot de update aangeleverd wordt of zoek even naar updates.
3.1 was al op mn TF geinstalleerd toen ik hem kreeg, dus dat helpt ook niet.

Edit: Nu doet hij het endelijk wel na een reboot!
Edit2: Na een reboot werkt het dock niet meer, ik ben dus weer terug bij af

[ Voor 14% gewijzigd door martynvs op 02-07-2011 10:06 ]

Verwijderd

Hallo,

Tot nu toe 99% tevreden over mijn TF.

Ik probeer via mijn TF filmpjes afkomstig van mijn GE-DV1 pocket camera af te spelen (.mov bestanden), maar deze video's worden op slow motion afgespeeld (halve snelheid lijkt het). Diverse players geprobeerd, maar allemaal hetzelfde resultaat.
Heeft iemand hier een oplossing voor, of moet ik die filmpjes allemaal gaan omzetten.

Hans.

• Evertt
martynvs schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:27:
[...]

3.1 was al op mn TF geinstalleerd toen ik hem kreeg, dus dat helpt ook niet.

Edit: Nu doet hij het endelijk wel na een reboot!
Edit2: Na een reboot werkt het dock niet meer, ik ben dus weer terug bij af
Is je batterij helemaal vol??

Als je 3.1 op heb staan en het werkt nog steeds niet. Zal ik hem gewoon naar de winkel terug gaan.

• Caveman
  • Laatst online: 16-11 19:17

Caveman

whahoehaha

martynvs schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:24:
Ik heb sinds vandaag mijn TF binnen maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn dock aan de praat. Hij herkent hem soms, als ik de TF opnieuw opstart bijvoorbeeld, maar hij reageert niet op de touchpad en de toetsen. ik heb physical keyboard aan staan (als het dock wordt herkent). Er is geen update beschikbaar en een wipe data reset helpt ook niet.
Heeft iemand dit al eerder gehad? Op google vindt ik wel dit probleem maar daar wordt een software update of wipe data aangeraden. Dat helpt bij mij dus niet.
Mis ik iets? Moet ik het dock eerst aanzetten? Hij is nog niet 100% opgeladen maar ook zeker niet leeg. Alle hulp is welkom!
Heb ik ook last van gehad, volgens mij moet je rechts onderin een melding hebben dat ie de firmware van de dock wilt updaten.
Je dock helemaal opladen, je wifi uitschakelen en daarna je dock aansluiten. dan zal die de update installeren en daarna weer gewoon werken.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-11 14:40
Hallo iedereen,

Ik had een paar pagina's terug wat geschreven over PRIME!1.5. Ik ga daarover verder want ik ben een poweruser die het meest uit zijn apparaten haalt bijv:

- Prime! dus ;)
- Overklokken

En nu laat ik jullie iets zien wat zeker ook ergens anders op internet staat maar wat ik toch zelf wel de moeite waard vond.

Als je een laptop, nieuwe computer koopt is 80% van de software, bloatware, software waar je eigenlijk toch niks mee doet (dit kan per gebruiker verschillen)

Ik heb het liefst een zo kaal mogelijke android device waarom ik deze guide geef is vanwege het volgende:

Ik had eergister een gratis tool gedownload vanuit de Android Market genaamd: Norton system untilities. Dat is een gratis programma waarmee je het CPU, ram, batterij enzo kan meten maar ook per app! En tijdens het bekijken viel me iets op:

ALLE ASUS software; Mynet,Cloud enz. gebuiken bij elkaar toch standaard (dus bij het opstarten) toch zon 60-80 MB ram. Je kunt ze wel sluiten maar dan blijven ze terug komen dus:

Voor iedereen die af wil van zijn ASUS programma's (of een paar)

Benodigheden:
- EEE Pad
- Software (zie hieronder)
- Root
- Geen noob: Zoals ik al zei ben ik een poweruser dat inhoud dat je verstand van zaken moet hebben. Als je een keer een costom rom hebt geinstalleerd dan zit je niveau wel goed.

Procedure

- Download Root Explorer (getest, wel betaald) of ES file explorer (niet goed getest, root functie is in test modus)

Voor Root Explorer:
- Browse naar system/app
- Klik bovenin op de knop "Mount R/W"
>> Als er dan staat Mount R/O dan zit je goed.
- Ga met zorg goed door de lijst door en verwijder de apps waarvan je zeker weet dat je die niet gaat gebruiken:

Voor ES file Explorer
- Ga naar instellingen met de menu knop, scroll helemaal naar onder en schakel Root toegang in en lees de waarschuwing
- Browse naar system/app

Dan:
- Ga met zorg goed door de lijst door en verwijder de apps waarvan je zeker weet dat je die niet gaat gebruiken

Ikzelf heb het volgende weggedaan (met succes)
- MyNet
- MyCloud
- PR Reader
- Zinio
- Asus Weather
en nog een paar maar die ben ik vergeten O-)

Suc6, het scheelt wel wat ram en ondanks die 1GB is het altijd fijn ;)

• Nakebod
  • Laatst online: 17:41
Caveman schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:31:
[...]

Heb ik ook last van gehad, volgens mij moet je rechts onderin een melding hebben dat ie de firmware van de dock wilt updaten.
Je dock helemaal opladen, je wifi uitschakelen en daarna je dock aansluiten. dan zal die de update installeren en daarna weer gewoon werken.
En als de dock update (Dit is dus niet firmware voor 3.1!) niet komt kan je die als het goed is gewoon van de asus website plukken.
Ik had die update ook nodig voordat mijn dock naar behoren werkte.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
henkMASTERPRO schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:11:
Hallo iedereen,

Ik had een paar pagina's terug wat geschreven over PRIME!1.5. Ik ga daarover verder want ik ben een poweruser die het meest uit zijn apparaten haalt bijv:

- Prime! dus ;)
- Overklokken

En nu laat ik jullie iets zien wat zeker ook ergens anders op internet staat maar wat ik toch zelf wel de moeite waard vond.

Als je een laptop, nieuwe computer koopt is 80% van de software, bloatware, software waar je eigenlijk toch niks mee doet (dit kan per gebruiker verschillen)

Ik heb het liefst een zo kaal mogelijke android device waarom ik deze guide geef is vanwege het volgende:

Ik had eergister een gratis tool gedownload vanuit de Android Market genaamd: Norton system untilities. Dat is een gratis programma waarmee je het CPU, ram, batterij enzo kan meten maar ook per app! En tijdens het bekijken viel me iets op:

ALLE ASUS software; Mynet,Cloud enz. gebuiken bij elkaar toch standaard (dus bij het opstarten) toch zon 60-80 MB ram. Je kunt ze wel sluiten maar dan blijven ze terug komen dus:

Voor iedereen die af wil van zijn ASUS programma's (of een paar)

Benodigheden:
- EEE Pad
- Software (zie hieronder)
- Root
- Geen noob: Zoals ik al zei ben ik een poweruser dat inhoud dat je verstand van zaken moet hebben. Als je een keer een costom rom hebt geinstalleerd dan zit je niveau wel goed.

Procedure

- Download Root Explorer (getest, wel betaald) of ES file explorer (niet goed getest, root functie is in test modus)

Voor Root Explorer:
- Browse naar system/app
- Klik bovenin op de knop "Mount R/W"
>> Als er dan staat Mount R/O dan zit je goed.
- Ga met zorg goed door de lijst door en verwijder de apps waarvan je zeker weet dat je die niet gaat gebruiken:

Voor ES file Explorer
- Ga naar instellingen met de menu knop, scroll helemaal naar onder en schakel Root toegang in en lees de waarschuwing
- Browse naar system/app

Dan:
- Ga met zorg goed door de lijst door en verwijder de apps waarvan je zeker weet dat je die niet gaat gebruiken

Ikzelf heb het volgende weggedaan (met succes)
- MyNet
- MyCloud
- PR Reader
- Zinio
- Asus Weather
en nog een paar maar die ben ik vergeten O-)

Suc6, het scheelt wel wat ram en ondanks die 1GB is het altijd fijn ;)
Leuk verhaal maar waarom niet gewoon "freezen" met "titanium" of "bloat freezer" , lijkt me wat veiliger.
Over geheugen nog maar een keer dit: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:19
Ik heb een ipad2 voor mijn vrouw gekocht zodat ik mijn TF meer kan gan gebruiken :) ik vind hem maar helemaal niets maar mijn vrouw is er blij mee. Je kunt er echt helemaal niets instellen brrr. Maar ik moet toegeven de games zien er super uit. Een kwestie van tijd voordat wij net zoveel (net gelezen dat ze er 100000 hebben nu) games hebben.

Verwijderd

Een aantal echte noob vraagjes over een sd kaart in de dock:

- Ik wil graag vanaf een sd kaart foto's bekijken. Het lukt me nu om de files te vinden via de bestandsbeheer op Removable, maar daar kan ik maar 1 foto per keer bekijken. Met vingerbeweging bladeren door de foto's is niet mogelijk. In de Galerij staat wel een sdcard maar daar staat altijd een foto in van het eboek Alice in Wonderland (ook als ik de dock waarin de nieuwe sd kaart zit loskoppel). Hoe kan ik nu bladeren door mijn foto's? Moet ik daar een speciale app voor hebben, zo ja welke?

- over die sdcard met Alice in Wonderland gesproken. Is dat een echte sd kaart? Zo ja, waar zit die dan? Ik kan hem niet vinden.

- Ook heb ik geprobeerd eboeken op mijn sd kaart te zetten maar in MyLibary zie ik de mogelijkheid om te verwijzen naar de sd kaart blijkbaar over het hoofd.

ik moet duidelijk nog wennen aan android, hopelijk kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:18:
Hallo,

Tot nu toe 99% tevreden over mijn TF.

Ik probeer via mijn TF filmpjes afkomstig van mijn GE-DV1 pocket camera af te spelen (.mov bestanden), maar deze video's worden op slow motion afgespeeld (halve snelheid lijkt het). Diverse players geprobeerd, maar allemaal hetzelfde resultaat.
Heeft iemand hier een oplossing voor, of moet ik die filmpjes allemaal gaan omzetten.

Hans.
Daaar had ik ook last van. Ik had hd filmpjes van een canon camcorder. nou wist ik al wel dat ze niet zonder meer af te spelen waren, dus ik heb zenetjes met de juiste instellingen met handbrake geconverteerd. Speelden ze allemaal in slow motion af. Later zat ik uitzendinggemist te kijken, speelde datook al niet meer af. Ik heb de tf gereboot, waarna uitzendinggemist weer ok was en mijn filmpjes in normale snelheid afspeelden. Er was blijkbaar iets scheefgezakt na al die weken niet opnieuw starten van de transformer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:37:
[...]

Daaar had ik ook last van. Ik ha44d hd filmpjes van een canon camcorder. nou wist ik al wel dat ze niet zonder meer af te spelen waren, dus ik heb zenetjes met de juiste instellingen met handbrake geconverteerd. Speelden ze allemaal in slow motion af. Later zat ik uitzendinggemist te kijken, speelde datook al niet meer af. Ik heb de tf gereboot, waarna uitzendinggemist weer ok was en mijn filmpjes in normale snelheid afspeelden. Er was blijkbaar iets scheefgezakt na al die weken niet opnieuw starten van de transformer.
Oke, ga ook een reboot proberen.
Bedankt.

• dversa2
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:31:
hello, hoe kan ik internetten opmij TV via mij htc gsm met een ab. van base,,,, ik krijg steeds de vermelding op mij asus dat hij gekoppeld is met mij gsm maar niet verbonden is....moet ik een daar voor een extra progr downloaden..of kan er iemand mij uitleggen hoe ik stap voor stap moet te werk gaan

grtjs
Je hebt niet verteld of je bluetooth of wifi wil tetheren??
Als je HTC gekoppeld (bluetooth) is maar niet op het moersleutel icoon kan klikken op je TS dan is jou htc niet compatibel en/of heeft een root nodig!
Zoekfunctie gebruiken op HTC.........

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:04:
[...]

Oke, ga ook een reboot proberen.
Bedankt.
Heelaas, reboot heeft niet geholpen.

• Smarron
Flash3d schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:57:
[...]

Leuk verhaal maar waarom niet gewoon "freezen" met "titanium" of "bloat freezer" , lijkt me wat veiliger.
Over geheugen nog maar een keer dit: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Ik heb er wel degelijk wat aan hoor! De programma's verdwijnen namelijk ook uit het programma's menu. Ik had 3 schermen om te scrollen. Nu nog maar 2 met enkel programma's welke ik weleens gebruik.

Hier overigens nog meer info over eventueel te verwijderen programma's: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1091442

Allemaal programma's die je veilig kunt verwijderen. En als ze niet meer geinstalleerd staan of in het geheugen, neemt het sowieso geen ruimte meer in beslag wat het anders wel deed.

• martynvs
  • Niet online
Caveman schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:31:
[...]

Nakebod schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:55:
[...]

En als de dock update (Dit is dus niet firmware voor 3.1!) niet komt kan je die als het goed is gewoon van de asus website plukken.
Ik had die update ook nodig voordat mijn dock naar behoren werkte.
Ok, bedankt voor de tips! Dat klinkt wel als iets wat ik nog kan proberen. Ik heb gekeken op de webiste van Asus en daar staat firmware versie 'Eee Pad Transformer TF101 Firmware: V8.4.4.5 Only for WW SKU(Android 3.1)'. Bij mijn Build number op de TF staat 'HMJ37.WW_epad-8.4.4.5.2-20110603'. Ik vraag me dus ten eerste af of de versie op de site nieuwer is. Weet iemand dat?
Bovendien heb je een SD kaart nodig om die update te installeren, en die heb ik helaas niet, dus moet ik die eventueel gaan kopen voor de firmware update, maar dan wil ik wel weten dat het echt een nieuwere versie is.

Ik benm vandaag ook gewoon terug gegaan naar de Dixons en daar hebben ze een nieuwe voor me besteld. Zodra die binnen is kan ik die ik nu heb omruilen voor de nieuwe. Tot die tijd kan ik nog met deze (half-defecte) spelen. Als ik hem zelf kan fixen, hoef ik hem natuurlijk niet te ruilen :)

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 19:33
Ik heb de dock in amerika op vakantie gekocht. Op de een of andere manier zit de update al ergens in 3.1, want ik weet zeker dat ik op het moment dat ik de dock voor het eerst aansloot geen wifi en al helemaal geen 3g had. Toch begon de dock update meteen (kreeg idd melding rechtsonderin). Sindsdien geen problemen gehad afgezien van de battery drain. Ik vermoed dat de 3.1 update ook alvast de dock update klaarzet oid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:29:
Een aantal echte noob vraagjes over een sd kaart in de dock:

- Ik wil graag vanaf een sd kaart foto's bekijken. Het lukt me nu om de files te vinden via de bestandsbeheer op Removable, maar daar kan ik maar 1 foto per keer bekijken. Met vingerbeweging bladeren door de foto's is niet mogelijk. In de Galerij staat wel een sdcard maar daar staat altijd een foto in van het eboek Alice in Wonderland (ook als ik de dock waarin de nieuwe sd kaart zit loskoppel). Hoe kan ik nu bladeren door mijn foto's? Moet ik daar een speciale app voor hebben, zo ja welke?

- over die sdcard met Alice in Wonderland gesproken. Is dat een echte sd kaart? Zo ja, waar zit die dan? Ik kan hem niet vinden.

- Ook heb ik geprobeerd eboeken op mijn sd kaart te zetten maar in MyLibary zie ik de mogelijkheid om te verwijzen naar de sd kaart blijkbaar over het hoofd.

ik moet duidelijk nog wennen aan android, hopelijk kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken!
Heb ik ook, maar als je de Gallery guikt en de eerste foto kiest, kun je er wel doorheen scrollen. Als je de fotos niet kunt vinden dan kan het helpen om ze te kopieren met de stock verkenner (bestandsbeheer) Als ik de bestanden kopieer met file explorer hd, dan zie je de fotos niet in de Gallery
sdcard is een directory in de rootvan het filesystem. Een andere dir is Removable. Daarin staat het microsdkaartje dat je in s zijkant stopt als directory. Ook wanneer ik het microsdkaartje met nieuwe jpgtjes in de tf stop, zie ik in Gallery deze fotos verschijnen.
@JustMeIkke: Heb je de filmpjes wel met bv handbrake omgezet in een beetje handig formaat. Met welke videoplayer speel je ze af? Kan nl zijn dat ze met softe encoding afgespeelt worden.

• Max Hunt
@martynvs
Versie 8.4.4.5 is de nieuwste versie, die heb je al dus updaten heeft geen zin. Je kan controleren of je de nieuwste dock-firmware hebt, de nieuwste is versie EP101-0209.

Download voor de zekerheid eens de Dual battery widget om te checken of je dock wel genoeg stroom heeft. Sommige docks hebben een probleem met opladen / dischargen. Als het dock niet wil opladen en helemaal leeg is kun je proberen eerst een paar uur op te laden via een USB poort op je pc en daarna via de Asus converter.

Verwijderd

Net geroot met nvflash :)

Was weer iets te snel dus vergat een aantal dingen(transformer start niet meer op), daarna goed gedaan en hij is rooted :D

• FranDaMan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:59
Ik heb de TF aan een endurance test onderworpen.
Hij gleed uit mijn vingers en lazerde op de laminaatvloer.
Tot mijn grote schrik kon ik de power knop niet meer indrukken!
Even rustig bekeken, maar wat bleek, de achterkant van de behuizing was van zijn plaats gekomen.
Een paar drukken op de juiste plekken en ik hoorde de behuizing weer op zijn plek klikken.

En toen met het zweet in de bilnaad de powerknop ingedrukt.......en voila. Hij doet gewoon weer zijn ding!

Viel me niets tegen....hij kan dus best wel wat hebben.

• frenzy500
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
FranDaMan schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:01:
Ik heb de TF aan een endurance test onderworpen.
Hij gleed uit mijn vingers en lazerde op de laminaatvloer.
Tot mijn grote schrik kon ik de power knop niet meer indrukken!
Even rustig bekeken, maar wat bleek, de achterkant van de behuizing was van zijn plaats gekomen.
Een paar drukken op de juiste plekken en ik hoorde de behuizing weer op zijn plek klikken.

En toen met het zweet in de bilnaad de powerknop ingedrukt.......en voila. Hij doet gewoon weer zijn ding!

Viel me niets tegen....hij kan dus best wel wat hebben.
Fijn om te weten maar ik hoop toch echt dat het mij ook niet overkomt ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door frenzy500 op 02-07-2011 21:08 ]

• FranDaMan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:59
Ik hoop het ook niet dat het een ander overkomt. Maar gezienmijn ervaringen met andere apparaten die ik op de grond heb laten donderen (Ipod, LG Cookie), vreesde ik het ergste

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
heb zelf ook al 2 maal een endurance test gehad met mijn TF 1 maal plat op het scherm van 1 meter
en een keer vol op de rand vanaf 1,5 meter hierbij een klein braampje op de metale rand opgelopen voor de rest geen krasje zelf wel 5 jaar ouder geworden tijdens deze tests :)

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• Dickey D
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2021
Tja....dan moet je het volgende filmpje maar eens bekijken....een valtest van de Ipad2, de Xoom en de Galaxy: YouTube: ‪iPad 2, Motorola Xoom, Samsung Galaxy: Drop Test Comparison‬‏ ....Ik hoop dan dat de TF deze schade niet oploopt !

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
auw daar krijg je buikpijn van

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Pagina: 1 ... 33 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.