Als je hardware encoding aanzet doet audio het niet meer in Rockplayer..... zonder wel maar dan is beel9d slecht. Geen zin om het te gaan converteren. Dan maar laptop mee op vakantie.... *update needed!*
Ik weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar waarom is het swipen op de dock exact tegenovergesteld aan wat je op het touchscreen doet? De logica ontbreekt mij een beetje eigenlijk, zeker omdat ik erg gewend ben aan hoe het op me telefoon en nu op tablet werkt vind ik dit gewoon gek.
Niet onwerkbaar maar helaas net andersom.
Ik mis ook een toetscombi om alle geopende apps te zien en te switchen zoals alt+tab, maar dat was al een keer eerder gemeld.
Niet onwerkbaar maar helaas net andersom.
Ik mis ook een toetscombi om alle geopende apps te zien en te switchen zoals alt+tab, maar dat was al een keer eerder gemeld.
Ja, er zitten geen lampjes op (helaas)Denhomer schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:04:
Ik heb de dock nu zonder tablet aan de stroom hangen en er branden helemaal geen lampjes op. Hoort dit zo te zijn?
Ik ben 5 dagen weggeweest en had nog 96% over. Dus idd netjes!hostje schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:35:
Ben net een week weg geweest en heb de TF thuis laten liggen. Vorige week donderdagavond nog aan de lader en vrijdagochtend eruit gehaald. Helemaal uitgeschakeld (dus niet op standby). Toen een week weg dus. Vandaag aangezet om te kijken hoeveel accu 'drainage' dat ding heeft als hij volledig is uitgeschakeld... stond ie nog op 94%. Dus dat ding heeft minder als 1% per dag leegloop als hij volledig uit staat. Op zich best netjes...
Dit hoort niet. Ik ben nu mijn dock aan het opladen zonder dat de tablet eraan zit en ik zie op dit moment een oranje lampje, die wordt als ie opgeladen is gewoon groen.Ik heb de dock nu zonder tablet aan de stroom hangen en er branden helemaal geen lampjes op. Hoort dit zo te zijn?
Derde knopje van links, links onderin.Ik mis ook een toetscombi om alle geopende apps te zien en te switchen
Heb mijn TF net binnen, hij begon meteen dat er een mobieldock firmware update was, maar gelijk aangeklikt. Alleen mislukt de update iedere keer
en mijn dock werkt niet meer... Hebben meer mensen hier last van ?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Zoals ook al bij andere mensen gezegd: Dit was al bekend toen de TF op de markt kwam.BartusKN.nl schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:05:
Als je hardware encoding aanzet doet audio het niet meer in Rockplayer..... zonder wel maar dan is beel9d slecht. Geen zin om het te gaan converteren. Dan maar laptop mee op vakantie.... *update needed!*
En het is voor mij persoonlijk een kleine moeite om even 20 films in de wachtrij te zetten en het programma de rest laten doen. Dagje later heb je alles wat je wilt hebben. Kost echt serieus 1 minuut van je tijd. Eenmalig een profiel instellen (ok, 2 minuten dan), tig films/series in de wachtrij en je PC een dagje en nachtje laten draaien. Kun je hem gewoon meenemen op vakantie hoor!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Je moet even een keer de tablet uitzetten, en daarna opnieuw aanzetten en nogmaals proberen.
De docking doet het idd even niet tijdens de installatie van de software, heb dan even geduld en rommel niet met de tablet in de docking.
Mbt die toetscombi voor switchen tussen apps bedoel ik dus op het keyboard van de docking zelf, via het scherm zelf begrijp ik het wel.
De docking doet het idd even niet tijdens de installatie van de software, heb dan even geduld en rommel niet met de tablet in de docking.
Mbt die toetscombi voor switchen tussen apps bedoel ik dus op het keyboard van de docking zelf, via het scherm zelf begrijp ik het wel.
Verwijderd
Ik heb hulp nodig.
ik wil via m'n galaxy s m'n transformer bluetooth tetheren
maar het lukt me niet.
ik probeer het met pdanet.
ik kan er ook weinig over vinden via google
maar het lukt me niet.
Via Bluetooth is het mij ook nog niet gelukt. Ik gebruik een ander tetherprogramma genaamd: Tethering shortcut"Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:53:
Ik heb hulp nodig.
maar het lukt me niet.
is gewoon binnen de market te vinden. Tetheren via wifi zuipt wel meer stroom voor je telefoon dan via bluetooth maar het werkt iig.
Verwijderd
Voor de transformer is er een aardige widget die ook de accustatus van je dock laat zien... gewoon op transformer zoeken in de market.Evertt schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:28:
Als ik naar de instellingen gaat. En kijk naar de accu verbruik. Wordt alleen de tablet gemeten als ik de dock losgekoppeld en alleen de tablet gebruikt.Hoort dit zo en hij wordt niet gereset wanneer de accu opgeladen is. Ik weet dat de dock opgeladen is omdat als ik hem gebruik dan wordt de tablet opgeladen.
Als ik de dock oplaad word deze helemaal statisch je voel het als ik met me hand er over heen ga. Heeft hier meer mensen last van?
En het "statisch" worden klopt... draai je lader een halve slag in het stopcontact en het is weg... het lijkt erop dat de lader niet helemaal 100% geisoleerd is van het net, en afhankelijk van hoe je lader in het stopcontact zit voel je de fase een beetje kietelen omdat de behuizing van metaal is.
Nog niet echt gemeten of je er ook een optater van kan krijgen, maar het blijft een onprettig gevoel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 14:23 ]
Dat stikkertje wat onderop de tablet zit waar het serienummer op staat is bij mij aan het loslaten. Is het slim om dit vast te gaan plakken of maakt het niks uit voor de garantie?
Edit: nog iets anders: toen ik mijn tab nieuw uit de doos haalde, kreeg ik meteen de 3.1 update, mar mijn vader heeft er nu ook 1 gehaald, en die krijgt de update niet. Ook niet met de batterij op 100 procent. Gewoon een paar dagen wachten?
Edit: nog iets anders: toen ik mijn tab nieuw uit de doos haalde, kreeg ik meteen de 3.1 update, mar mijn vader heeft er nu ook 1 gehaald, en die krijgt de update niet. Ook niet met de batterij op 100 procent. Gewoon een paar dagen wachten?
[ Voor 40% gewijzigd door pimjai op 25-06-2011 14:23 ]
Verwijderd
Huhh... op de dock zit een bicolor ledje naast de laadpoort, wat oranje brandt tijdens het opladen, groen als het dock vol zit en knippert als de dock accu minder als 3% is.... Ik neem aan dat jij de tablet bedoeld met geen ledjes?
Bij de instellingen van je transformer zie je ook het serial number. Deze sticker zou je gewoon weg kunnen gooien.pimjai schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:19:
Dat stikkertje wat onderop de tablet zit waar het serienummer op staat is bij mij aan het loslaten. Is het slim om dit vast te gaan plakken of maakt het niks uit voor de garantie?
Betreffende de update, ja, gewoon even wachten
Heb ik net 3 dagen m'n TF binnen, krijg ik ook bovenstaand probleemTeejoow schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:36:
Mijn Transformer is kapot lijkt het. Hij boot wel maar het touchscreen reageert helemaal niet, waardoor het onmogelijk is om het lock screen weg te krijgen of ook maar iets met het ding te doen (heb geen dock). Uitschakelen en opnieuw opstarten helpt niet.
Ik heb op internet ook enkele verhalen gelezen van mensen met soortgelijke problemen.
Meteen gezocht op anderen met die probleem en ik kwam al dit, dit, dit en dit topic tegen met lotgenoten.
Opvallend is dat ook Acer Iconia en Xoom gebruikers dit probleem tegenkomen. Knap waardeloos als je 't mij vraagt. Ik probeer nu via de battery drain methode het op te lossen (moet nog een dikke 40%).
Eerste ervaring met Honeycomb = waardeloos
Ik had dit ook. bij mij werkte het om de power knop een dikke 20 sec ingedrukt te houden wat voor een force shutdown zorgde waarna ik de TF zonder dock heb geboot waarna het weer werkte.michelgort schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:05:
[...]
Heb ik net 3 dagen m'n TF binnen, krijg ik ook bovenstaand probleem![]()
Meteen gezocht op anderen met die probleem en ik kwam al dit, dit, dit en dit topic tegen met lotgenoten.
Opvallend is dat ook Acer Iconia en Xoom gebruikers dit probleem tegenkomen. Knap waardeloos als je 't mij vraagt. Ik probeer nu via de battery drain methode het op te lossen (moet nog een dikke 40%).
Eerste ervaring met Honeycomb = waardeloos
Misschien moet je proberen om hem uit de dock te halen en daarna de force shutdown te doen. (bij mij is het opgelost
Verwijderd
Tetheren via bt is bijbmij het enige datlukt, omdat ik geen dock heb met usb en android 2.1 op mijn mobiel. Ik gebruik pdanet voor tablet. Gewoon in de market beschikbaar. O jej telefoon ook pdanet installeren. Werkte bij mij binnen 5 minuten.Junia schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:58:
[...]
Via Bluetooth is het mij ook nog niet gelukt. Ik gebruik een ander tetherprogramma genaamd: Tethering shortcut"
is gewoon binnen de market te vinden. Tetheren via wifi zuipt wel meer stroom voor je telefoon dan via bluetooth maar het werkt iig.
Met het programma tethering shortcut heb je geen USB nodig. Je telefoon zal gewoon gaan reageren alsof het een wireless router is. Dus je kan dan gewoon met je transformer via de wifi inloggen op je telefoon.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:22:
[...]
Tetheren via bt is bijbmij het enige datlukt, omdat ik geen dock heb met usb en android 2.1 op mijn mobiel. Ik gebruik pdanet voor tablet. Gewoon in de market beschikbaar. O jej telefoon ook pdanet installeren. Werkte bij mij binnen 5 minuten.
Grootste probleem aan deze manier is dat het 'relatief' veel energie op slurpt in vergelijking tot bluetooth tethering.
(voor degene die niet het hele forum willen doorlezen zal ik het nogmaals zeggen: De transformer kan niet overweg met Ad-hoc acces points. Enkel 'volwaardige' acces points. Tevens kan de transformers niet overweg met wireless kanalen die boven de 11 worden ingesteld (1 ~ 11 werkt prima) )
Powerknop lang ingedrukt houden zorgt bij mij voor een reboot, niet voor een shutdown. Bovendien heb ik geen dock. Al 20 keer opnieuw opgestart, maar dat helpt niks (net als bij al die anderen). Nog 20% battery power te gaan. Nu is het vervelend dat de TF zo lang meegaatJunia schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:07:
Ik had dit ook. bij mij werkte het om de power knop een dikke 20 sec ingedrukt te houden wat voor een force shutdown zorgde waarna ik de TF zonder dock heb geboot waarna het weer werkte.
Misschien moet je proberen om hem uit de dock te halen en daarna de force shutdown te doen. (bij mij is het opgelost)
Vandaag een 16GB + dock mogen ontvangen. Bij mij stond Honeycomb 3.1 er ook al op. Daarnaast heb ik ook aan de bovenkant van het scherm lijmresten.Masco schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:33:
Mijne net vanmiddag binnen gekregen! super blij mee!
Bij mij stond er al 3.1 op.
Verder had ik alleen een probleem om verbindingen te maken met me WiFi, maar nadat ik het WiFi kanaal had veranderd van 13 naar 10 doet ie het nu prima!
Worden alle transformers nu met 3.1 verzonden, of heb ik een retourmodel te pakken???
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Hier sinds gisteren de 16g deze kwam ook standaard met 3.1Sapstengel schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:39:
[...]
Vandaag een 16GB + dock mogen ontvangen. Bij mij stond Honeycomb 3.1 er ook al op. Daarnaast heb ik ook aan de bovenkant van het scherm lijmresten.
Worden alle transformers nu met 3.1 verzonden, of heb ik een retourmodel te pakken???
PSN ID: JLvanEs0305
Bedankt, de besluitvorming voor een RMA heb je zojuist iets moeilijker gemaakt.jlve schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:50:
[...]
Hier sinds gisteren de 16g deze kwam ook standaard met 3.1
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik heb dus de update naar 3.1 geïnstalleerd. Echter, zoals ik al gisterenavond meldde, de koppeling met Exchange doet 't nog steeds niet. Heb Touchdown Tablet geïnstalleerd. En die doet 't dus wel. Wat ik wel apart vind, is dat ik een pincode apart moet intoetsen in Touchdown. Zou de pincode functionaliteit in Honeycomb niet geaccepteerd worden door Exchange? Want dat is namelijk een eis vanuit Logica. Werd ook ook op mijn HD2 automatisch ingeschakeld.
Volgende policies werden trouwens gevraagd volgens Touchdown:
Ik zou trouwens veel liever de standaard mail client hiervoor willen gebruiken. Krijg ik tenminste mijn hotmail, gmail, logica en online mail in een applicatie binnen. Plus, Touchdown kost nog 's 'n $20 extra, voor functionaliteit die eigenlijk in 't OS zou moeten werken!
Volgende policies werden trouwens gevraagd volgens Touchdown:
- allow simple password? No
- Password/PIN required
- Failed attempts 8
- Min Length 4
- Timeout 600 sec
- Password recovery
Ik zou trouwens veel liever de standaard mail client hiervoor willen gebruiken. Krijg ik tenminste mijn hotmail, gmail, logica en online mail in een applicatie binnen. Plus, Touchdown kost nog 's 'n $20 extra, voor functionaliteit die eigenlijk in 't OS zou moeten werken!
Vreemd dat ik daar wel een lampje heb zitten.
Is het op een goed manier mogelijk om weer terug te gaan naar 3.0?
Sinds de handmatige update valt het netwerk weg, is facebook en een helicopterspel niet meer te installeren, kortom mijn systeem is onbetrouwbaar geworden.
Ik heb de fabrieksinstelingen terug gezet, de update nogmaals uitgevoerd en ook nog de powerknop+volume reset.
p.s. ik heb nog een mooi groen programma gevonden waarbij je we accuduur kunt verlengen (de green skoda program) https://market.android.co...da.greenline&rdot=1&pli=1
[ Voor 15% gewijzigd door Kiswum op 25-06-2011 18:35 . Reden: skoda prog ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Instellingen -->Back-up & herstellen --> Fabrieksinstellingen terug.michelgort schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:39:
[...]
Powerknop lang ingedrukt houden zorgt bij mij voor een reboot, niet voor een shutdown. Bovendien heb ik geen dock. Al 20 keer opnieuw opgestart, maar dat helpt niks (net als bij al die anderen). Nog 20% battery power te gaan. Nu is het vervelend dat de TF zo lang meegaat
Deze battery widget (Dual Battery Widget v0.7)is speciaal voor transformer eigenaars met een dock (en ook andere) ontworpen door een gebruiker van het XDA forum en krijgt goede kritieken.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:17:
[...]
Voor de transformer is er een aardige widget die ook de accustatus van je dock laat zien... gewoon op transformer zoeken in de market.
En het "statisch" worden klopt... draai je lader een halve slag in het stopcontact en het is weg... het lijkt erop dat de lader niet helemaal 100% geisoleerd is van het net, en afhankelijk van hoe je lader in het stopcontact zit voel je de fase een beetje kietelen omdat de behuizing van metaal is.
Nog niet echt gemeten of je er ook een optater van kan krijgen, maar het blijft een onprettig gevoel.
Is inderdaad een goede (Bijna een must-have) widget als je een dock hebt.
Accu lijkt wel niet leeg te krijgen man
Wil de dock en de tablet eens even helemaal leeg hebben, maar dat duurt zo lang...
Accu lijkt wel niet leeg te krijgen man
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zonder een reagerend touchscreen kom ik daar niet he.dversa2 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:13:
Instellingen -->Back-up & herstellen --> Fabrieksinstellingen terug.
Batterij is eindelijk leeg. Opnieuw opgestart en nu reageert het scherm weer. Hopelijk gebeurt dit geen tweede keer.
idd, blij dat het gelukt is!michelgort schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 20:12:
[...]
Zonder een reagerend touchscreen kom ik daar niet he.
Batterij is eindelijk leeg. Opnieuw opgestart en nu reageert het scherm weer. Hopelijk gebeurt dit geen tweede keer.
[ Voor 0% gewijzigd door dversa2 op 25-06-2011 20:17 . Reden: spell ]
Verwijderd
Die bedoel ik ook, en inderdaad zijn de laatste versies bijna een must als je beide accu's in de smiezen wil houden...dversa2 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:19:
[...]
Deze battery widget (Dual Battery Widget v0.7)is speciaal voor transformer eigenaars met een dock (en ook andere) ontworpen door een gebruiker van het XDA forum en krijgt goede kritieken.
Was deze widget vorige maand nog zeer beta.... inmiddels is het een stabiel tooltje wat zeer regelmatig wordt geupdate door de maker.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 21:17 ]
Bij mij werkt Dual Battery Widget niet. Als ik de app wil openen dan gaat dat niet.
Ik heb geprobeerd opnieuw opstarten en zelf de TF naar fabriek instelling terug gezet maar het helpt niet.
Iemand een oplossing hiervoor??
Ik heb geprobeerd opnieuw opstarten en zelf de TF naar fabriek instelling terug gezet maar het helpt niet.
probeer eens op dat forum te vragen of iemand gelijke problemen had en hebben ze misschien een oplossing.Evertt schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:07:
Bij mij werkt Dual Battery Widget niet. Als ik de app wil openen dan gaat dat niet.
Als ik op de limkerkant van t scherm tik, hoor ik iets rammelen aan de binnenkant van mn transformer. Ik heb m pas sinds donderdag. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Morgen of maandag maar ff contact opnemen met de winkel
Hou je hand eens tegen de volume- / standbyknop, als je dan nog wat hoort is niet goed. Maar die knopjes zitten wat losser en dat hoort zo.CappieL schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:42:
Als ik op de limkerkant van t scherm tik, hoor ik iets rammelen aan de binnenkant van mn transformer. Ik heb m pas sinds donderdag. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Morgen of maandag maar ff contact opnemen met de winkel
Ik kom net achter dat de rand tussen de scherm aan de linker kant beetje loslaat. Ik kan deze zo indrukken. Best wel slordig dat hij loslaat. Ik hoop dat ik kan aankloppen bij Alternate na 2 weken
Ik heb precies hetzelfde! Op bepaalde plekken zit het scherm niet helemaal vastEvertt schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:52:
Ik kom net achter dat de rand tussen de scherm aan de linker kant beetje loslaat. Ik kan deze zo indrukken. Best wel slordig dat hij loslaat. Ik hoop dat ik kan aankloppen bij Alternate na 2 weken
Verwijderd
Een widget is geen app en kun je niet openen. Als je een widget probeertte openen gebeurt er niets. Om een widget op je scherm te krijgen zit er rechtsboven op je homescherm een +. Als je daar op drukt krijg je alle geinstalleerde widgets te zien. Zoekde battery widget en sleep hem naar het gewenste scherm. Hopelijk is dit de oplossing. Al je dat al zo geprobeerd hebt, dan moet je toch bij de ontwikkelaars op xda te rade gaan.Evertt schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:07:
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 07:52 . Reden: typo ]
De linkerkant van mijn tf gaat ook steeds losser zitten. Het is zelfs zo erg dat er nu ook iets rammelt als je de tf schudt.soulcrusher schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:15:
[...]
Ik heb precies hetzelfde! Op bepaalde plekken zit het scherm niet helemaal vastVooral aan de linker kant. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Heb de tf pas sinds gisteren, maar door de bouwkwaliteit, exchange perikelen en buggy dlna ondersteuning twijfel ik of ik niet voor de money back optie moet gaan
waar zie je dat dan? ik kan het niet vinden namelijk.zou gewoon bij settings>about tablet moeten staan toch?Junia schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Bij de instellingen van je transformer zie je ook het serial number. Deze sticker zou je gewoon weg kunnen gooien.
Betreffende de update, ja, gewoon even wachten
Edit: wat mij opvalt met het dock eronder, is dat de stock browser bijna alles opent in een nieuw tabblad. zie ik iets over het hoofd bij de settings, of hoort dat gewoon zo?
[ Voor 18% gewijzigd door pimjai op 26-06-2011 09:00 ]
Bij mij rammelt de volume knop omdat dat gewoon een lost plaatje is. Volgens mij is dat geen kwaliteits issue.Sapstengel schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:21:
[...]De linkerkant van mijn tf gaat ook steeds losser zitten. Het is zelfs zo erg dat er nu ook iets rammelt als je de tf schudt.
Heb de tf pas sinds gisteren, maar door de bouwkwaliteit, exchange perikelen en buggy dlna ondersteuning twijfel ik of ik niet voor de money back optie moet gaan
Hoor je ook nog steeds iets rammelen als je de volumeknop ingedrukt houdt?Folkert schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:32:
[...]
Bij mij rammelt de volume knop omdat dat gewoon een lost plaatje is. Volgens mij is dat geen kwaliteits issue.
Dat heb ik namelijk ook. Volgens mij zijn er verder weinig bewegende delen aanwezig.
Heb nu een aantal dagen de Transformer 16GB + dock. Deze kwam met android 3.0.1.
Eerst 24 uur gewacht op de ota update, maar uiteindelijk zelf de nieuwe firmware gedownload en erop geknald. Bij het uitpakken van de adapter is waarschijnlijk een pinnetje afgebroken (of dit was al zo), en de eu-stekker zit nu wat losjes aan de rest vast. Gefixeerd met tape en blijft voorlopig wel zitten.
Wat mij vooral opvalt, na het lezen van vele reviews en fora, is dat mijn speakers juist zeer luid zijn. Ik heb het volume doorgaans maximaal op driekwart staan, wat hard genoeg is in een kamer langs een drukke weg.
Daarnaast nog een opmerking over het opslaggeheugen. Er staat bij de instellingen dat er totaal 12,69GB beschikbaar is. Ik ga ervan uit dat de rest is gebruikt door het android systeem?
Verder prima ding, werkt snel en intuïtief.
(typen hier gaat wel traag, maar dat was al bekend)
Eerst 24 uur gewacht op de ota update, maar uiteindelijk zelf de nieuwe firmware gedownload en erop geknald. Bij het uitpakken van de adapter is waarschijnlijk een pinnetje afgebroken (of dit was al zo), en de eu-stekker zit nu wat losjes aan de rest vast. Gefixeerd met tape en blijft voorlopig wel zitten.
Wat mij vooral opvalt, na het lezen van vele reviews en fora, is dat mijn speakers juist zeer luid zijn. Ik heb het volume doorgaans maximaal op driekwart staan, wat hard genoeg is in een kamer langs een drukke weg.
Daarnaast nog een opmerking over het opslaggeheugen. Er staat bij de instellingen dat er totaal 12,69GB beschikbaar is. Ik ga ervan uit dat de rest is gebruikt door het android systeem?
Is het geluid bij jou dan links en rechts even hard? Het probleem is dat de linkerspeaker veel minder geluid geeft.TomasE schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:42:
Heb nu een aantal dagen de Transformer 16GB + dock. Deze kwam met android 3.0.1.
En de ruimte die je mist wordt inderdaad gebruikt door Android.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik had hetzelfde met mijn tablet, ik ging ervan uit dat het geluid een probleem zou zijn maar het is toch echt hard genoeg op 75%. Links en rechts zijn gewoon even hard / zacht. Ik dacht ook dat dat 2 aparte problemen waren:
- linker speaker is te zacht
- volume overall is te zacht
- linker speaker is te zacht
- volume overall is te zacht
Hier ook een Transformer binnen, eindelijk! Deze 32GB + dock kwam standaard met 3.1 en tot nu toe heb ik eigenlijk weinig echte problemen gehad of gezien, zeer tevreden!
Is er ergens een topic / opsomming van must have apps? Ik ga 'm gebruiken voor zowel prive als zakelijk gebruik.
Hoe waarschijnlijk is het volgens jullie dat we op de Asus straks ook Win8 kunnen installeren? Uiteraard niet via Asus zelf, maar via andere wegen?
Is er ergens een topic / opsomming van must have apps? Ik ga 'm gebruiken voor zowel prive als zakelijk gebruik.
Hoe waarschijnlijk is het volgens jullie dat we op de Asus straks ook Win8 kunnen installeren? Uiteraard niet via Asus zelf, maar via andere wegen?
De tablet voldoet volgens mij niet aan de minimum eisen (te klein scherm onder andere). Ik weet niet hoe strikt dat zal worden gehandhaafd maar dat zou al kunnen beteken dat het niet te installeren valt, of dat het gewoon al minder goed werkt.
En als Win8 te installeren valt is het nog maar de vraag of het dock ook gaat worden ondersteunt. Asus heeft daar nu Linux drivers voor, ik weet niet of daar (makkelijk) windows drivers voor kunnen worden gemaakt door derden.
Edit:
Ik heb even gezocht naar topics met apps, ik kon alleen dit topic vinden: [APPS] Het grote Android Tablet apps topic?
En als Win8 te installeren valt is het nog maar de vraag of het dock ook gaat worden ondersteunt. Asus heeft daar nu Linux drivers voor, ik weet niet of daar (makkelijk) windows drivers voor kunnen worden gemaakt door derden.
Edit:
Ik heb even gezocht naar topics met apps, ik kon alleen dit topic vinden: [APPS] Het grote Android Tablet apps topic?
[ Voor 18% gewijzigd door Max Hunt op 26-06-2011 12:16 ]
V.w.b. het probleem dat ik ondervind als ik mijn mail probeer op te halen van onze Logica Exchange server: ik krijg hierbij de foutmelding: "voor deze server zijn beveiligingsfuncties nodig die uw Android-apparaat niet ondersteunt" (in het Engels: "This server requires security features your android device does not support". Ik heb daarvoor een bug issue aangemeld bij code.google.com: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17987.
Dus als iemand vergelijkbare problemen ondervindt met zijn transformer - wellicht wil hij of zij wel een opmerking toevoegen aan dit issue.
En anders gaan we touchdown maar aanschaffen. Wel belachelijk, dit. Of ik zou naar een ipad over moeten stappen, maar dat doe'k toch liever niet. Ben niet zo'n apple fan boy
.
Dus als iemand vergelijkbare problemen ondervindt met zijn transformer - wellicht wil hij of zij wel een opmerking toevoegen aan dit issue.
En anders gaan we touchdown maar aanschaffen. Wel belachelijk, dit. Of ik zou naar een ipad over moeten stappen, maar dat doe'k toch liever niet. Ben niet zo'n apple fan boy
@P.Niem bedankt de widget staat nu op mij bigin scherm.
Doet het goed je kan gelijk zien de beide accu's hoe vol ze zijn.
Van dat scherm loszitten die vind het best slordig dat hier meer mensen last van hebben. Maar ik ga zeker de garantie aanspreken dit hoort bij een tablet niet. Ik weet alleen niet of ik Alternate nog kan aan spreken omdat meer dan 14 dagen geleden is. Of naar een Asus reparatie center maar ik weet niet hoe lang ik hem kwijt ben. Omdat ik over 2 weken op vakantie ga en graag wil mee nemen.
Doet het goed je kan gelijk zien de beide accu's hoe vol ze zijn.
Van dat scherm loszitten die vind het best slordig dat hier meer mensen last van hebben. Maar ik ga zeker de garantie aanspreken dit hoort bij een tablet niet. Ik weet alleen niet of ik Alternate nog kan aan spreken omdat meer dan 14 dagen geleden is. Of naar een Asus reparatie center maar ik weet niet hoe lang ik hem kwijt ben. Omdat ik over 2 weken op vakantie ga en graag wil mee nemen.
Ik sync m ook met Exchange 2010, werkt hier wel goed. Mijn device moest wel eerst goedgekeurd worden door de administrator van Exchange, daarvoor kon ik niet syncen. Maar nu is ie goedgekeurd en werkt het allemaal voorbeeldig, zie op het moment zelf weinig redenen om naar touchdown over te stappen. Gebruikte ik wel op mn HTC Desire, maar eerlijk gezegd vind ik dat programma qua interface nogal een rommeltje, weinig gelikt in ieder geval. De mailapp van Honeycomb daarentegen ziet er echt schitterend uit!Perenor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:46:
V.w.b. het probleem dat ik ondervind als ik mijn mail probeer op te halen van onze Logica Exchange server: ik krijg hierbij de foutmelding: "voor deze server zijn beveiligingsfuncties nodig die uw Android-apparaat niet ondersteunt" (in het Engels: "This server requires security features your android device does not support". Ik heb daarvoor een bug issue aangemeld bij code.google.com: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17987.
Kijk, dat is interessante informatie. Wist niet dat daar in Exchange iets voor gedaan moet/kan worden. Zou je je administrator willen vragen wat hij dan precies daarvoor heeft moeten doen?iCe01 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:07:
[...]
Ik sync m ook met Exchange 2010, werkt hier wel goed. Mijn device moest wel eerst goedgekeurd worden door de administrator van Exchange, daarvoor kon ik niet syncen. Maar nu is ie goedgekeurd en werkt het allemaal voorbeeldig, zie op het moment zelf weinig redenen om naar touchdown over te stappen. Gebruikte ik wel op mn HTC Desire, maar eerlijk gezegd vind ik dat programma qua interface nogal een rommeltje, weinig gelikt in ieder geval. De mailapp van Honeycomb daarentegen ziet er echt schitterend uit!
Vond 't al raar dat collega's met een Desire HD (met 2.3) wel hun mail kunnen ophalen. Vraag me wel af wat daar dan precies voor moet gebeuren.
Ik vind persoonlijk de mail app van Honeycomb ook veel handiger en mooier dan Touchdown. Plus vind ik het belachelijk dat ik er voor moet betalen, terwijl dit eigenlijk via de stock client zou moeten werken.
Verwijderd
In de market staat ook "Touchdown voor tablets" en die is gratis. Ziet er op het plaatje ook wel mooi uit. Gebruik de tf zelf niet met Exchange.Perenor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:25:
[...]Ik vind persoonlijk de mail app van Honeycomb ook veel handiger en mooier dan Touchdown. Plus vind ik het belachelijk dat ik er voor moet betalen, terwijl dit eigenlijk via de stock client zou moeten werken.
Het zijn niet de knopjes. Als ik mijn vingers erop houd, hoor ik nog steeds hetzelfde.BartusKN.nl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:23:
[...]
Hou je hand eens tegen de volume- / standbyknop, als je dan nog wat hoort is niet goed. Maar die knopjes zitten wat losser en dat hoort zo.
Ik heb ook het idee dat het een centimeter of 2 van de rand zit, ter hoogte van de volumeknop.
Kun je hiervoor het Servicecenter van Asus direct aanspreken of moet je dit opnemen met de winkel?
Je hebt toch een overeenkomst met de winkel gesloten en niet direct met Asus.
Als het goed is krijg ik dinsdag ook een transformer. ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe android 2.2 programma's worden weergegeven de op TF. Komen ze in een venster te staan of worden ze uitgerekt naar het volledige beeld formaat?
Dat verschilt per app. De Nu.nl app wordt bijvoorbeeld uitgerekt, de "Het Weer" app wordt verkleind weergegeven.Blueone schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:27:
Als het goed is krijg ik dinsdag ook een transformer. ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe android 2.2 programma's worden weergegeven de op TF. Komen ze in een venster te staan of worden ze uitgerekt naar het volledige beeld formaat?
Andere mensen ook het probleem dat wanneer je de optie selecteert om 'wifi uit te zetten als het scherm dooft (na 15 minuten) en je vervolgens een uur later je TF aan zet hij niet automatisch een wifi connectie op zet?
Als ik bij de list kijk zie ik dat hij dan 1 streepje verbinding krijgt en dat hij bezig is om een IP adres op te vragen. (na paar minuten wachten nog steeds geen connectie, wifi disablen/enablen en het werkt weer...)
is hier een fix voor?
Als ik bij de list kijk zie ik dat hij dan 1 streepje verbinding krijgt en dat hij bezig is om een IP adres op te vragen. (na paar minuten wachten nog steeds geen connectie, wifi disablen/enablen en het werkt weer...)
is hier een fix voor?
Bij ons (niet Logica) staat het zo ingesteld dat nieuwe apparaten die zich aanmelden automatisch geblokkeerd worden. Een Exchange administrator krijgt dan in de configuratie een melding dat er een geblokkeerd apparaat is en kan die blokkade vervolgens opheffen, daarna werkt de sync wel. Maar na instellen krijg je hiervan zelf ook een mailtje met de melding dat je device "in quarantine" zit totdat een admin hem vrijgeeft. Wanneer je die melding niet hebt gekregen heb jij denk ik een ander probleem.Perenor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:25:
[...]
Kijk, dat is interessante informatie. Wist niet dat daar in Exchange iets voor gedaan moet/kan worden. Zou je je administrator willen vragen wat hij dan precies daarvoor heeft moeten doen?
Vond 't al raar dat collega's met een Desire HD (met 2.3) wel hun mail kunnen ophalen. Vraag me wel af wat daar dan precies voor moet gebeuren.
Ik vind persoonlijk de mail app van Honeycomb ook veel handiger en mooier dan Touchdown. Plus vind ik het belachelijk dat ik er voor moet betalen, terwijl dit eigenlijk via de stock client zou moeten werken.
Ik zou gewoon even contact opnemen met jullie servicedesk, want 't zou allemaal gewoon moeten kunnen werken, ook met de stock app.
Ik heb daar nog niet eens over gedacht. Mijn scherm staat standaard op 40% en dan is het soms echt onleesbaar met de zon op het scherm. Maar op 100% is alles zelfs dan nog perfect leesbaar.
Verwijderd
Vraagje: ik heb sinds kort een asus eee pad TF. Ik heb ook een playonHD. Ik films van mijn playonhd op mijn TF afspelen zonder dat ik de films eerst op de TF plaats. Is dit moegelijk en zo ja hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ik heb al de ES file explorer om mijn TF staan, maar kan geen verbinding maken met de playon HD.
Moet toch kunnen?
Ik heb al de ES file explorer om mijn TF staan, maar kan geen verbinding maken met de playon HD.
Moet toch kunnen?
Heeft iemand de ideale oplossing om films te streamen naar zijn Asus vanaf een pc/ laptop en dergelijke???
Op mijn laptop heb ik windows 7 ultimate draaien, hierop staan films van verschillende formaten (dvd, avi, mts, etc) met en zonder afzondelijk een ondertitel bestand (.srt formaat).
Wat moet ik doen om deze films te streamen op mijn asus eee pad, zonder alles te converteren. Ik heb een thuisnetwerk met een Linksys e3000 router. Moet hiervoor ook zaken worden geconfigureerd?
Ik heb de volgende programma's al geinstalleerd op de asus: upnplay, MyNet, VLCdirect, MoboPlayer.
MyNet en MyNet werkt soms, zeker niet met alle formaten (films) en met een losse ondertitel bestand (.srt).
Op mijn laptop heb ik windows 7 ultimate draaien, hierop staan films van verschillende formaten (dvd, avi, mts, etc) met en zonder afzondelijk een ondertitel bestand (.srt formaat).
Wat moet ik doen om deze films te streamen op mijn asus eee pad, zonder alles te converteren. Ik heb een thuisnetwerk met een Linksys e3000 router. Moet hiervoor ook zaken worden geconfigureerd?
Ik heb de volgende programma's al geinstalleerd op de asus: upnplay, MyNet, VLCdirect, MoboPlayer.
MyNet en MyNet werkt soms, zeker niet met alle formaten (films) en met een losse ondertitel bestand (.srt).
Splashtop HD? https://market.android.co...=com.splashtop.remote.padEdwin3 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:12:
Heeft iemand de ideale oplossing om films te streamen naar zijn Asus vanaf een pc/ laptop en dergelijke???
Verwijderd
Ik gebruik plex media server, die is wel een goede streamer, geen problemen met mkv-tjes!
Hallo mensen,
Ikzelf bezit een ASUS EEE Pad Transformer 16GB + Dock,
Toen ik hem had begon ik gelijk met allerlei tweaks zoals costom roms enz.
Misschien kennen sommige mensen PRIME 1.4
Maar er is een PRIME 1.5 UIT! Changelog in de link hieronder
Op het moment van typen zijn de download links nog niet beschikbaar maar die komen denk ik heel snel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1052380
Veel plezier ermee
Ikzelf bezit een ASUS EEE Pad Transformer 16GB + Dock,
Toen ik hem had begon ik gelijk met allerlei tweaks zoals costom roms enz.
Misschien kennen sommige mensen PRIME 1.4
Maar er is een PRIME 1.5 UIT! Changelog in de link hieronder
Op het moment van typen zijn de download links nog niet beschikbaar maar die komen denk ik heel snel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1052380
Veel plezier ermee
Heb Plex media server op de windows ultimate laptop en plex for android op asus pad geinstalleerd.
Een overzicht van films (welke op de server staan) wordt op de asus getoond. Films met een dvd (video_ts , audio_ts) structuur start niet op (voor afspelen). Een popup op asus toont 'Preparing for playback. Opening session for media playback...'...
Een overzicht van films (welke op de server staan) wordt op de asus getoond. Films met een dvd (video_ts , audio_ts) structuur start niet op (voor afspelen). Een popup op asus toont 'Preparing for playback. Opening session for media playback...'...
Ik zal er eens naar kijken. Als ik deze rom kan gebruiken zonder al mijn instellingen / apps / bestanden kwijt te raken zal ik het proberen. Anders wacht ik liever even tot honeycomb 3.2 uit is met waarschijnlijk Prime 1.6.
Het valt me eigenlijk wat tegen van de custom roms die er zijn. Ze voegen niet echt iets toe aan de standaard android die al op de tablet staat.
Het valt me eigenlijk wat tegen van de custom roms die er zijn. Ze voegen niet echt iets toe aan de standaard android die al op de tablet staat.
idd, en nu de asus 3.1 source vrij is hoop ik alleen maar dat men enkele van de euvels verhelpt binnenkort.Max Hunt schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:06:
Ik zal er eens naar kijken. Als ik deze rom kan gebruiken zonder al mijn instellingen / apps / bestanden kwijt te raken zal ik het proberen. Anders wacht ik liever even tot honeycomb 3.2 uit is met waarschijnlijk Prime 1.6.
Prime 1.5 staat erop 
Homescreen scrolling is ultra smooth, hopelijk blijf het zo vloeiend.
Draai hem met kernel uit prime 1.5, deze is wel getweakt maar niet te overklokken.
Merkte toch niet zo veel verschil met overklokken in het dagelijks gebruik (browsing, youtube).
Draai hem met kernel uit prime 1.5, deze is wel getweakt maar niet te overklokken.
Merkte toch niet zo veel verschil met overklokken in het dagelijks gebruik (browsing, youtube).
Blijft garantie dan wel gehandhaafd??Flash3d schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:34:
Prime 1.5 staat erop
Doen alle apps het ook gewoon, zoals bijv. de battery widget van XDA?Prime 1.5 staat erop
Er zit wel 1 'fix' in prime 1.5 die mij wel aanspreekt, de mogelijkheid om het touchpad van het dock uit te schakelen. 't Kan best vervelend zijn als je aan het typen bent en opeens je cursor verspringt omdat je met je mouw oid. per ongeluk geklikt hebt op het touchpad.
Kijk eens op je dock. Vanaf linksbovenin het vierde knopje.Max Hunt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:48:
[...]
Doen alle apps het ook gewoon, zoals bijv. de battery widget van XDA?
Er zit wel 1 'fix' in prime 1.5 die mij wel aanspreekt, de mogelijkheid om het touchpad van het dock uit te schakelen. 't Kan best vervelend zijn als je aan het typen bent en opeens je cursor verspringt omdat je met je mouw oid. per ongeluk geklikt hebt op het touchpad.
lol. Hmm, ook eens kijken naar dat rooten en die custom rom. Klinkt zeker nice! Ik erger me altijd aan schokkend gescrol.
Ben nu Prime!1.5 aan het downloaden, zal er staks feedback over geven.
Is het trouwens al bekend wanneer android 3.2 uit komt?
Bij mij is het scrollen in Prime 1.4 in het home screen meestal redelijk vloeiend maar dan is hij ook nog overgeklokt naar 1.6 Ghz.
Bij mij is het scrollen in Prime 1.4 in het home screen meestal redelijk vloeiend maar dan is hij ook nog overgeklokt naar 1.6 Ghz.
Scrollen is nu als op een ipadhenkMASTERPRO schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:46:
Ben nu Prime!1.5 aan het downloaden, zal er staks feedback over geven.
zo nu PRIME 1.5 erop. Idd scrolen is veel smoother maar idd nog geen overclock mogelijk.
Btw al je data blijft bewaard maar je moest el eerst een handleiding volgen die bepaalde locaties overslaat bij het flashen.
Een Quadrant score van 2216, 1700 met stock 3.1 en 3600 met prime 1.4 op 1.6 Ghz.
Changelog: v1.5 Hybrid of 8.4.4.5 and 8.4.4.7 releases
Asus updated apps for the 8.4.4.7 release are inlcuded except for Splastop Remote wich was generating F/C's Custom kernel compiled from asus source with built in cifs/tun support Voodoo sound driver v1 kernel mod (Thanks to supercurio)
Added init.d scripts with working cron scheduler
Various performance tweaks via init.d and kernel mods
Added Terminal Emulator Google Maps updated to 5.6.0 Updated SuperUser and su
New custom busybox 1.19.0 Ad-hoc wifi support via wpa_supplicant
Added InputSetting app to allow disabling of the touchpad tap to click (Thanks to Netarchy and Vividboarder)
Reboot to recovery mod installed by default but this can be changed or removed as desired. See the download section for details
Btw: overklokken?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1109630 kernel van Clemsyn v16
Btw al je data blijft bewaard maar je moest el eerst een handleiding volgen die bepaalde locaties overslaat bij het flashen.
Een Quadrant score van 2216, 1700 met stock 3.1 en 3600 met prime 1.4 op 1.6 Ghz.
Changelog: v1.5 Hybrid of 8.4.4.5 and 8.4.4.7 releases
Asus updated apps for the 8.4.4.7 release are inlcuded except for Splastop Remote wich was generating F/C's Custom kernel compiled from asus source with built in cifs/tun support Voodoo sound driver v1 kernel mod (Thanks to supercurio)
Added init.d scripts with working cron scheduler
Various performance tweaks via init.d and kernel mods
Added Terminal Emulator Google Maps updated to 5.6.0 Updated SuperUser and su
New custom busybox 1.19.0 Ad-hoc wifi support via wpa_supplicant
Added InputSetting app to allow disabling of the touchpad tap to click (Thanks to Netarchy and Vividboarder)
Reboot to recovery mod installed by default but this can be changed or removed as desired. See the download section for details
Btw: overklokken?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1109630 kernel van Clemsyn v16
[ Voor 60% gewijzigd door henkMASTERPRO op 27-06-2011 08:33 ]
Mijn linkerkant zit ook een beetje los. Als je erin knijpt dan kraakt het ook. Begon dat bij jouw ook zo?Sapstengel schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:21:
[...]
De linkerkant van mijn tf gaat ook steeds losser zitten. Het is zelfs zo erg dat er nu ook iets rammelt als je de tf schudt.
Gister viel mij iets vreemd op, ik sloot mijn Desire S aan op de USB poort van de docking. Daarna de optie Diskdrive geselecteerd.
Toen had ik verwacht dat ik mijn Desire (net als op de PC) kon benaderen als external device (zoals die dat wel met USB stick / MP3 speler doet). Iemand dit ook al eens geprobeerd en wellicht een oplossing voor mijn probleem.
Ik wil dit graag wekernd hebben omdat Bluetooth overdracht redelijk traag is en het verwijderen van de Micro SD kaart uit mijn telefoon niet echt makkelijk gaat.
Toen had ik verwacht dat ik mijn Desire (net als op de PC) kon benaderen als external device (zoals die dat wel met USB stick / MP3 speler doet). Iemand dit ook al eens geprobeerd en wellicht een oplossing voor mijn probleem.
Ik wil dit graag wekernd hebben omdat Bluetooth overdracht redelijk traag is en het verwijderen van de Micro SD kaart uit mijn telefoon niet echt makkelijk gaat.
Nog niet geprobeerd, maar volgens de normale logica zou dat gewoon moeten werken ja. Had laatst zelfs een cardreader aan de USB poort en dat werkte ook zonder problemen. En kwam er toen achter dat je via een microSD kaart in een cardreader de firmware niet kan updaten, werkt alleen in het microSD slot.
Voor filetransfer gebruik ik meestal Samba Filesharing (root required), nog niet op de TF geprobeerd, maar op mijn Desire draai ik die wel. Gewoon via netwerkshares je telefoon benaderen en bestanden/mappen kopieren, deleten, verplaatsen.
Voor filetransfer gebruik ik meestal Samba Filesharing (root required), nog niet op de TF geprobeerd, maar op mijn Desire draai ik die wel. Gewoon via netwerkshares je telefoon benaderen en bestanden/mappen kopieren, deleten, verplaatsen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Voor de mensen nog op zoek:
SgtCaffran in "[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic"
Nevermind, BTW moet er nog bij!
SgtCaffran in "[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic"
Nevermind, BTW moet er nog bij!
[ Voor 15% gewijzigd door SgtCaffran op 27-06-2011 09:31 ]
Verwijderd
Ik heb een vraag, hoe kan je de gedeelde bestanden van de laptop zien op de tf 101.
En hoe zet ik de boeken over op de tf, nu heb ik ze op een microsd kaartje gezet maar volgens mijmoet dit ook anders kunnen.
Wie weet dit, alvast bedankt.
En hoe zet ik de boeken over op de tf, nu heb ik ze op een microsd kaartje gezet maar volgens mijmoet dit ook anders kunnen.
Tot nu toe aardig tevreden met de Transformer, maar de volgende punten irriteer ik me aan:
- Linkerspeaker is harder dan de rechter
- De weer widget zakt soms een stuk, waardoor je dus maar de helft van de temperatuur ziet
- YouTube loopt vaak vast als je een filmpje aan klikt
- YouTube filmpjes op volledig scherm draaien maar 1 kant op, waardoor de standaard van de orginele Transformer hoes overbodig is.
- De zwarte balk onderin (terug, home, menu, tijd balk), gaat niet weg bij het afspelen van filmpjes of bij het spelen van spelletjes (waardoor filmpjes iets omhoog staan op het scherm, en bijv. bij Grand Prix story een deel van de menu balk er achter verdwijnt)
zijn er mensen die ook last van dit bovenstaande en er een oplossing voor hebben?
is het misschien een idee om een custom rom er op te zetten? Mijn grootste irritatie zijn de YouTube problemen.
- Linkerspeaker is harder dan de rechter
- De weer widget zakt soms een stuk, waardoor je dus maar de helft van de temperatuur ziet
- YouTube loopt vaak vast als je een filmpje aan klikt
- YouTube filmpjes op volledig scherm draaien maar 1 kant op, waardoor de standaard van de orginele Transformer hoes overbodig is.
- De zwarte balk onderin (terug, home, menu, tijd balk), gaat niet weg bij het afspelen van filmpjes of bij het spelen van spelletjes (waardoor filmpjes iets omhoog staan op het scherm, en bijv. bij Grand Prix story een deel van de menu balk er achter verdwijnt)
zijn er mensen die ook last van dit bovenstaande en er een oplossing voor hebben?
is het misschien een idee om een custom rom er op te zetten? Mijn grootste irritatie zijn de YouTube problemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Masco op 27-06-2011 12:56 ]
Verwijderd
Voor draadloos overzetten gebruik ik Software Data Cable, wat van je TF een FTP servertje maakt wat je binnen je eigen netwerk via de browser kan bereiken en spul erop en eraf kunt sleuren.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:59:
Ik heb een vraag, hoe kan je de gedeelde bestanden van de laptop zien op de tf 101.
https://market.android.co...ble&feature=search_result
Verwijderd
Heeft iemand al geprobeerd om via MiFi (mobile WiFi) mobiel te internetten? Heb pas gezien dat dit mogelijk is, maar werkt het ook op de EEE Pad? Gezien de stevige prijs had ik toch graag zekerheid daarover.
Verwijderd
Tuurlijk, wifi is universeel dus dit werkt altijd bij elk wifi apparaat.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:48:
Heeft iemand al geprobeerd om via MiFi (mobile WiFi) mobiel te internetten? Heb pas gezien dat dit mogelijk is, maar werkt het ook op de EEE Pad? Gezien de stevige prijs had ik toch graag zekerheid daarover.
Ik gebruik een Huawei E5, zeer aan te raden.
Verder kreeg ik dit van salland over de dock (zonder tab), als iemand er iets aan heeft:
Wij hebben navraag gedaan naar de verwachte levertijd van het product bij onze leverancier.
Onze leverancier verwacht het product 30-6 bij ons te leveren, echter is en blijft dit een indicatie en kan dus niet gegarandeerd worden.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Goed, dan ga ik het niet proberen. Mijne moet uiteindelijk nog terug denk ik, want mijn scherm heeft aan de linkerkant de lijmrand weten te ontwijken.
Dat draaien van het scherm is niet alleen bij Youtube, maar ook bij spelletjes (en sommige apps).Masco schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:55:
Ja en vind het echt irritant. Zojuist me Transformer voorzien van Prime 1.5 en de youtube problemen zijn er nog steeds... zucht, hoop dat dit in een volgende update wel aangepast word.CappieL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Dat draaien van het scherm is niet alleen bij Youtube, maar ook bij spelletjes (en sommige apps).
Verwijderd
dank voor de tip, meteen geïnstalleerd. werkt perfect, alleen doe ik t niet via de browser maar met mn ftp progVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:31:
[...]
Voor draadloos overzetten gebruik ik Software Data Cable, wat van je TF een FTP servertje maakt wat je binnen je eigen netwerk via de browser kan bereiken en spul erop en eraf kunt sleuren.
https://market.android.co...ble&feature=search_result
Voor wie mooie mapjes wil maken op zijn homescreen. Gebruik dan Folder Organizer . Deze app werkt behoorlijk goed. De lite versie is aardig ( Free)
http://www.androidtablets...izer-fully-optimized.html
[ Voor 6% gewijzigd door wdulli op 27-06-2011 17:56 . Reden: Naam van app erbij ]
Ja je weet het niet
Een meer straight forward oplossing is er ook (van dezelfde developer overigens):wdulli schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:55:
Voor wie mooie mapjes wil maken op zijn homescreen. Gebruik dan Folder Organizer . Deze app werkt behoorlijk goed. De lite versie is aardig ( Free)
Apps Organizer
Ligt er een beetje aan wat je wilt doen natuurlijk. Als je alleen 'mappen' met shortcuts naar apps wilt hebben kun je volgens mij beter voor deze optie gaan.
Yep, na ongeveer een dag normaal gebruik.SaphireFalcon schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:24:
[...]
Mijn linkerkant zit ook een beetje los. Als je erin knijpt dan kraakt het ook. Begon dat bij jouw ook zo?
Heb sinds zaterdag ook een tablet en tot nu toe bevalt het goed. Heb alleen problemen om een website gewoon te laden, als ik bevoorbeeld www.facebook.nl wil laden gaat hij uit zich zelf naar de moble site dus m.facebook.nl en daar krijg ik een verbindings fout. I kan dus in een webbrowser geen facebook openen. Tweakers net krijg ik er ook er ook niet helemaal op de linker zijkant komt niet mee.Waar zie ik een instelling over het hoofd?
Je kunt de useragent veranderen. Maar het eigenlijke probleem licht bij de sites die een android device zien en denken "o dat zal wel een telefoon zijn, hier heb je de mobiele site" facebook is daar bijzonder hardnekkig in en als klap op de vuurpijl gaat er idd ook nog iets niet goed bij het tonen van de mobiele sitekarel01 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:48:
Heb sinds zaterdag ook een tablet en tot nu toe bevalt het goed. Heb alleen problemen om een website gewoon te laden, als ik bevoorbeeld www.facebook.nl wil laden gaat hij uit zich zelf naar de moble site dus m.facebook.nl en daar krijg ik een verbindings fout. I kan dus in een webbrowser geen facebook openen. Tweakers net krijg ik er ook er ook niet helemaal op de linker zijkant komt niet mee.Waar zie ik een instelling over het hoofd?
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ik wil graag een driver op mij transformer installeren. Ik heb de linux driver maar kom helaas niet verder mee.
Weet iemand of er een terminal voor Android bestaat?
Weet iemand of er een terminal voor Android bestaat?
Ik heb dit sinds vandaag ook, zowel links als rechts. Ik stuur hem terug, ben bang het over een paar weken nog veel erger is... Ik heb wel het plastic verpakkingsmateriaal al weggedaan, zou dat wat uitmaken voor het retourneren?SaphireFalcon schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:24:
[...]
Mijn linkerkant zit ook een beetje los. Als je erin knijpt dan kraakt het ook.
Nope maakt niet uit. Of althans: daar zouden ze niet moeilijk over moeten doen. Als je de boel bij het verzenden zelf maar degelijk verpakt is het goed.Cavalera125 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:58:
[...]
Ik heb dit sinds vandaag ook, zowel links als rechts. Ik stuur hem terug, ben bang het over een paar weken nog veel erger is... Ik heb wel het plastic verpakkingsmateriaal al weggedaan, zou dat wat uitmaken voor het retourneren?
Dit topic is gesloten.
![]()