Ik vroeg ditzelfde een aantal reacties terug. Conclusie: nee, dropbox for android is nu nog een telefoon-app. En een full sync naar een telefoon is nu niet wenselijk. Ik las op de dropbox site dat er wel een tablet versie van android aan zou komen waarin full sync mogelijk zou zijn (maar dat die melding is ook al weer van een paar maanden geleden).Flexicon schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:30:
Oké bedankt voor de snelle reacties! :-)
Toch nog een vraagje, Dropbox op de computer synchroniseert automatisch bestanden doet die dit op de Transformer ook? Want de iPad app doet dit namelijk niet...
Misschien een complete factory reset, dit wiped wel al je data maar volgens mij heb je die nog niet!RickvN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:55:
Fijn om te zien dat er zoveel gepraat wordt over de Asus Transformer.
Ik heb hem 3 dagen geleden aangeschaft en kan er nog niets mee!
Ik moet iedere keer mijn google account toevoegen, en iedere keer krijg ik de volgende foutmelding:
"Kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen.
Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor de gegevensservices. Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met de klantenservice"
(dat laatste> Heb al gebeld met de winkel, Asus en wilde google bellen, maar die geven geen telefonische steun).
Zoals ik op internet heb gezien, is deze fout nogal veel voorkomend. Ik heb hier zo snel ook deze vraag nog niet gezien, dus bij deze mijn excuses voor een dubbelpost. Maar op internet gaat het vaak over een HTC/Samsung waardoor je niet dezelfde acties kunt uitvoeren of is het een andere Android. Ik heb ook al aan andere mensen info gevraagd, maar zij weten het ook niet. Gisteren heeft er iemand in mijn laptop met WatchViewer gekeken, maar mijn internet was gewoon prima.
Ik heb hem zojuist gereset en doet het nog steeds niet. Ook kan ik niet via YouTube, Market of iets dergelijks inloggen. Ik heb het account op mijn laptop eergisteren aangemaakt zodat ik dit op mijn Asus kan invoeren.
Wie o wie kan mij helpen? (Ik ben een geek op dit gebied).
Oftewel, ik zit met mijn handen in het haar.....
To factory reset your Transformer:
-Go into settings menu
-Privacy from the left menu
-Factory Data Reset
As simple as that.
Danku, heb hem gereset, ga nu eens even kijken of ik wat kan met het google account toevoegen.tharonald schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:14:
[...]
Misschien een complete factory reset, dit wiped wel al je data maar volgens mij heb je die nog niet!
To factory reset your Transformer:
-Go into settings menu
-Privacy from the left menu
-Factory Data Reset
As simple as that.
Had hem wel gereset via uit/aan knop met volume harder gelijk in te drukken. Daarna moest je zachter indrukken....
Na de reset: WiFi verbinding en alles ging in 1x goed, daarna met mijn gmail account aanmelden weer dezelfde fout.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Je kunt nog handmatig de Asus updaten volgens de procudure, je hebt hiervoor een micro SD kaart nodig. Misschien dat dit je probleem oplost, let op je hebt de WW versie nodig:
http://support.asus.com/d...hashedid=gHh4q7I8dvWJzhdV
Version V8.4.4.5(WW)
Description Eee Pad Transformer TF101 Firmware: V8.4.4.5 Only for WW SKU(Android 3.1)
Steps of Update:
1. Check SW version of your Eee Pad Transformer TF101*
2. Download Eee Pad Transformer TF101 Firmware: V8.4.4.5 Only for WW SKU and Update Launcher SOP WW
3. Please follow the steps in the SOP manual to update the firmware.
※Firmware update cannot do *SKU conversion*. Wrong SKU may cause update failure
*How to check SW version of your Eee Pad Transformer TF101?
Path: [Settings]-->[About tablet]-->Build number
Example: You should be able to see the build number WW_epad-8.X.X.X_2011xxxx, where “WW” means SKU.
You can only update your SW version on the Same SKU.
http://support.asus.com/d...hashedid=gHh4q7I8dvWJzhdV
Version V8.4.4.5(WW)
Description Eee Pad Transformer TF101 Firmware: V8.4.4.5 Only for WW SKU(Android 3.1)
Steps of Update:
1. Check SW version of your Eee Pad Transformer TF101*
2. Download Eee Pad Transformer TF101 Firmware: V8.4.4.5 Only for WW SKU and Update Launcher SOP WW
3. Please follow the steps in the SOP manual to update the firmware.
※Firmware update cannot do *SKU conversion*. Wrong SKU may cause update failure
*How to check SW version of your Eee Pad Transformer TF101?
Path: [Settings]-->[About tablet]-->Build number
Example: You should be able to see the build number WW_epad-8.X.X.X_2011xxxx, where “WW” means SKU.
You can only update your SW version on the Same SKU.
Welke SOP manual moet ik hebben?
Bij Engelse manuals krijg ik de normale en dus niet voor die update?
Bij Engelse manuals krijg ik de normale en dus niet voor die update?
[ Voor 184% gewijzigd door RickvN op 23-06-2011 11:12 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik twijfelde al over de accuduur, maar dit is toch wel heel erg. Gisteren voor de eerste keer een filmpje gekeken. Dat ging prima, accu nog op 60%. Dus gaan slapen, ik pak hem vanochtend weer en hij wil niet aan. Hij heeft dus 60% accu in een nacht verloren
je moet die update op een micro sd kaart zetten en die dan direct in je tablet steken. Dus niet via een usb ding, dat gaat niet goed.
1. download UpdateLauncher_WW_epaduser8445.zip
2. uitpakken en de folder ASUS op de microsd kaart plaatsen
3. stop de microsd kaart direct in je tablet
4. klik op het uitroepteken rechtsonderin je scherm
De manual staat hier:
http://dlcdnet.asus.com/p...pdate_Launcher_SOP_WW.pdf
1. download UpdateLauncher_WW_epaduser8445.zip
2. uitpakken en de folder ASUS op de microsd kaart plaatsen
3. stop de microsd kaart direct in je tablet
4. klik op het uitroepteken rechtsonderin je scherm
De manual staat hier:
http://dlcdnet.asus.com/p...pdate_Launcher_SOP_WW.pdf
[ Voor 12% gewijzigd door tharonald op 23-06-2011 11:33 ]
Hmm. Ik had gisteravond 80%. En vanochtend nog 78% (met wifi de hele nacht aan). Ik denk dat je ergens een app hebt die blijft draaien. Misschien GPS? Of blutooth?Neo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:30:
Ik twijfelde al over de accuduur, maar dit is toch wel heel erg. Gisteren voor de eerste keer een filmpje gekeken. Dat ging prima, accu nog op 60%. Dus gaan slapen, ik pak hem vanochtend weer en hij wil niet aan. Hij heeft dus 60% accu in een nacht verloren
Ik ben op zoek naar een extra datakabel, kan deze echter niet vinden. Iemand al een extra kabel besteld?
Oke wtf, nu blijft er onderin staan: "externe opslag voorbereiden...."
Daarvoor klikte ik mijn Micro SD kaart er opnieuw in, gaf die een klik en nu blijft die niet meer vast zitten??
En het reageert nergens meer op
Dit ga je niet menen hee
Daarvoor klikte ik mijn Micro SD kaart er opnieuw in, gaf die een klik en nu blijft die niet meer vast zitten??
Dit ga je niet menen hee
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 23-06-2011 11:39 ]
Je moet de kaart goed doorduwen, het is een kliksysteem, maar als je niet ver genoeg duwt dan klikt hij niet en springt hij weer terug en dan is je asus in de war.RickvN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:38:
Oke wtf, nu blijft er onderin staan: "externe opslag voorbereiden...."
Dit ga je niet menen hee
Ik ga er vanavond eerst maar ff mee terug naar de winkel. Misschien kan ik mijn google account wel aanmelden via hun wifi, bij hun draait het immers in een keer....
I'll keep you guys updated! Bedankt voor de hulp tot nu toe!
Ik heb ook al zitten zoeken. Ebay heeft ook nog niksllpineapple schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:33:
Ik ben op zoek naar een extra datakabel, kan deze echter niet vinden. Iemand al een extra kabel besteld?
Ja je weet het niet
iemand hier een TF met dock die N.O.V.A 2 HD heeft uitgeprobeerd?
kun je dat spelen met muis?
kun je dat spelen met muis?
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Zover ik begrijp heb je net een nieuw Gmail account aangemaakt toch?RickvN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:07:
Ik ga er vanavond eerst maar ff mee terug naar de winkel. Misschien kan ik mijn google account wel aanmelden via hun wifi, bij hun draait het immers in een keer....
Probeer eens op www.gmail.com in te loggen met dat account? misschien is hij nog niet goed geverifieerd.
Probeer eens een nieuw account aan te maken en daarmee in te loggen op de transformer? Als factory reset niet heeft geholpen lijkt me dat er een probleem is met je Gmail account
Succes
Zelf contact opgenomen met MM Alexandrium omdat ik een klein lijmrestje zag zitten achter het scherm en (naar mijn mening) erg last had van light bleeding op 3 plekken.
Ze deden totaal niet moeilijk en begrepen het probleem
[ Voor 19% gewijzigd door Junia op 23-06-2011 14:32 ]
Neo, je gelooft toch niet dat dit normaal is heNeo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:30:
Er is klaarblijkelijk iets zeer actief dat hevig stroom opzuigt. De algemene accuduur van de Transformer heeft hier dus absoluut niets mee te maken.
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Voor de mensen die in de toekomst met de HDMI uitgang willen werken.
Heb contact met asus gehad, ik bespeurde namelijk problemen met HDMI 1.4 kabels, en de highspeed met ethernet functie.
Asus wist te vertellen dat de hdmi 1.4 kabel niet supported is (ethernet functie) en dus kan storen met de uitgang icm wifi.
Er is een hele kleine selectie highspeed+ethernet hdmi kabels die werken met de transformer.
Ze werken wel, maar de wifi verbinding word erdoor verstoord, zodoende dat het niet mogelijk is te internetten.
Dus de beste oplossing:
Koop een goedkoop HDMI (1.3) kabeltje, zonder de ethernet optie, highspeed moet wel mogelijk zijn denk ik.
Ik heb het zelf met een vergulde en niet vergulde kabel geprobeerd, beide geen probleem en gewoon normaal wifi verbinding.
Mini hdmi naar hdmi converter, met daarop een hdmi>hdmi kabel, ook geen probleem gehad.
Misschien een handig weetje, dus vandaar.
Quote asus:
Heb contact met asus gehad, ik bespeurde namelijk problemen met HDMI 1.4 kabels, en de highspeed met ethernet functie.
Asus wist te vertellen dat de hdmi 1.4 kabel niet supported is (ethernet functie) en dus kan storen met de uitgang icm wifi.
Er is een hele kleine selectie highspeed+ethernet hdmi kabels die werken met de transformer.
Ze werken wel, maar de wifi verbinding word erdoor verstoord, zodoende dat het niet mogelijk is te internetten.
Dus de beste oplossing:
Koop een goedkoop HDMI (1.3) kabeltje, zonder de ethernet optie, highspeed moet wel mogelijk zijn denk ik.
Ik heb het zelf met een vergulde en niet vergulde kabel geprobeerd, beide geen probleem en gewoon normaal wifi verbinding.
Mini hdmi naar hdmi converter, met daarop een hdmi>hdmi kabel, ook geen probleem gehad.
Misschien een handig weetje, dus vandaar.
Quote asus:
Thank you for your email.
We have looked into this but according to our information HDMI 1.4 isnt supported by this model.
In this case we can only advise you to use an HDMI 1.3 1 cable.
Because of this it is indeed possible that certain functions do not work properly when attaching a HDMI 1.4 cable.
I hope to have informed you enough.
Kind regards,
[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 18-01-2012 19:12 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:40
gelukkig dat ik dan een 1.3 besteld heb, twijfelde nog of ik niet een 1.4 nodig had
Kheb eentje van 2,5 meter besteld, kan ik mooi de tablet op de bank bedienen.koste een whopping 6,-
Kheb eentje van 2,5 meter besteld, kan ik mooi de tablet op de bank bedienen.koste een whopping 6,-
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heb zelf deze mini-HDMI --> HDMI kabel gekocht en inmiddels uitgeprobeerd. Werkt prima tussen mijn Asus-TF en mijn Panasonic plasma-TV.
Heb ooit eens op dealextreme een mini-HDMI > HDMI plugje gekocht voor 2 dollar ofzo, en dat werkte ook prima icm een HDMI 1.3 kabel.
Zoals eigenlijk wel te verwachten was
Zoals eigenlijk wel te verwachten was
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
net eentje gehaald bij de MM. 16gb incl. dock.
wel jammer dat er geen usb aansluiting op de tablet zelf zit, alleen op de dock
wel jammer dat er geen usb aansluiting op de tablet zelf zit, alleen op de dock
Blijkbaar ondersteunt de tf geen java ,is hier een oplossing voor?[b]Aurora1110 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:10:[
b]
[...]
Probeer JScreenFix
Lees wel eerst de instructies goed door.
Mocht het niet werken op de TF, dan kun je ook de app kopen op de Market.
App uit de market toch wel? Lijkt app voor zowel PC's als ook android-devices.wouter.u schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:49:
[...]
Blijkbaar ondersteunt de tf geen java ,is hier een oplossing voor?
Stiekem draait er een java-like variant op je TF...
Ik wou m'n transformer aan mijn LG monitor koppelen dmv een HDMI naar DVI converter maar dat werkte niet. De tablet gaf wel aan dat er een HDMI verbinding was maar ik had geen beeld op de monitor (heb gechecked of ie niet op de verkeerde instelling stond).
Daarna heb ik dit zelfde (dus ook met DVI converter) getest op een andere monitor en daar werkte het wel. Allebei zijn 23" full HD schermen met een DVI en VGA aansluiting en ik weet zeker dat mijn monitor (die het niet deed) HDCP ondersteunt.
Daarna heb ik dit zelfde (dus ook met DVI converter) getest op een andere monitor en daar werkte het wel. Allebei zijn 23" full HD schermen met een DVI en VGA aansluiting en ik weet zeker dat mijn monitor (die het niet deed) HDCP ondersteunt.
Verwijderd
Oplossing voor batterij problemen:
1. ruil je TF in voor Samsung 10.1(v).
2. Koop wel seconde lijm om scherm vast te plakken van 10.1.
Kost een beetje moeite maar dan heb je een zeer goede tablet (goed scherm , lange batterij duur, kale android, etc).
Kost een beetje moeite maar dan heb je een zeer goede tablet (goed scherm , lange batterij duur, kale android, etc).
Ligt er wel aan of die aan de dock zat aangesloten, die laad namelijk je tablet op. En of wifi uitgaat als het scherm ook uitgaat. Mijn tablet staat nu op bijna 13 uur en heeft nog zo'n 23% over. Meeste ging op aan wifi. Vreemde is wel dat er geen batterij usage info is bij applicaties.oltk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:33:
[...]
Hmm. Ik had gisteravond 80%. En vanochtend nog 78% (met wifi de hele nacht aan). Ik denk dat je ergens een app hebt die blijft draaien. Misschien GPS? Of blutooth?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:40
De TF heeft geen batterij probleem.... als je bepaalde batterij leegzuigende apps op je samsung installeerd hebje hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:51:
Oplossing voor batterij problemen:
Ik heb nog geen % battarij drain per uur in standby
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn ps3 multimediatoetsenbord van Logitech via Bluethoot gekoppeld aan mijn TF. En dat werkt prima.
De muis functie word ook goed overgenomen.
Leuk dat het werkt of het handig weet ik niet :-). Maar het tik wel makkelijk zo :-p
De muis functie word ook goed overgenomen.
Leuk dat het werkt of het handig weet ik niet :-). Maar het tik wel makkelijk zo :-p
probleem is alleen dat hij snachts als je hem niet gebruikt je dock leegzuigt dat moeten ze nog even fixen bij asus.Chaoss schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:20:
[...]
De TF heeft geen batterij probleem.... als je bepaalde batterij leegzuigende apps op je samsung installeerd hebje hetzelfde probleem.
Ik heb nog geen % battarij drain per uur in standby
Verwijderd
Ik krijg steeds melding dat er geen update is (heb nog Android 3.0.1).
Wat ik wil vragen is of er nog gebruikers zijn die een build nummer hebben met de regio aanduiding TB,
namelijk HRI66.TB_epad-8.2.3.13-20110511
Zo ja, hebben jullie kunnen updaten?
Ik dacht dat ik WW zou moeten hebben ipv TB, bij de firmware update op ASUS site staat TB er niet bij.
Wat kan ik doen?
Wat ik wil vragen is of er nog gebruikers zijn die een build nummer hebben met de regio aanduiding TB,
Ik dacht dat ik WW zou moeten hebben ipv TB, bij de firmware update op ASUS site staat TB er niet bij.
Wat kan ik doen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 22:24 ]
Nee dat lijkt mij ook niet, maar ik nam aan dat android dergelijk gedrag wel zou voorkomen.Aurora1110 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:17:
[...]
Neo, je gelooft toch niet dat dit normaal is he![]()
Er is klaarblijkelijk iets zeer actief dat hevig stroom opzuigt. De algemene accuduur van de Transformer heeft hier dus absoluut niets mee te maken.
Ik ga mijn gebruik van gisteren even naboodsen. Ik had niks aan staan behalve wifi. Wel heb ik een video gekeken met mvideoplayer voor de eerste keer. Dus dat nog een keer nadoenoltk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:33:
[...]
Hmm. Ik had gisteravond 80%. En vanochtend nog 78% (met wifi de hele nacht aan). Ik denk dat je ergens een app hebt die blijft draaien. Misschien GPS? Of blutooth?
[ Voor 35% gewijzigd door Neo op 23-06-2011 22:24 ]
Pfff.. Ik kan nog niet eens aan de eerste geraken!!.... Oktober november is wel heel erg snel om al meteen de opvolger te leveren. Natuurlijk is het dan de vraag of je hem dan ook echt voor de kerst kan hebben
Ging dus vandaag terug naar de winkel.
Daar deed dus zelfs heel mijn touch het e.d. niet meer. Toen ze boven gingen kijken, kregen ze hem zelfs niet meer aan..... Heb toen een geheel nieuwe gehad zonder overleg van Asus, topservices.
Daar dus gekeken naar internet, gewoon verbonden met WiFi, deed het meteen.
Ik ga thuis op WiFi, en ja hoor, kan er weer niet op...... Wachtwoord gewoon ingevoerd en er staat wel "verbonden"
Daar deed dus zelfs heel mijn touch het e.d. niet meer. Toen ze boven gingen kijken, kregen ze hem zelfs niet meer aan..... Heb toen een geheel nieuwe gehad zonder overleg van Asus, topservices.
Ik ga thuis op WiFi, en ja hoor, kan er weer niet op...... Wachtwoord gewoon ingevoerd en er staat wel "verbonden"
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 23-06-2011 23:02 ]
ik heb 'm niet aan de dock hangenmaniak schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:03:
[...]
Ligt er wel aan of die aan de dock zat aangesloten, die laad namelijk je tablet op. En of wifi uitgaat als het scherm ook uitgaat. Mijn tablet staat nu op bijna 13 uur en heeft nog zo'n 23% over. Meeste ging op aan wifi. Vreemde is wel dat er geen batterij usage info is bij applicaties.
Ik heb nu anderhalve week mijn transformer en ben zeer tevreden tot nu toe. Ik heb alleen sinds twee dagen een probleem met een lichte vlek achter het scherm.
Hebben meer mensen hier last van? Zou ik er wat aan kunnen doen of moet ik hem rma sturen?
Hebben meer mensen hier last van? Zou ik er wat aan kunnen doen of moet ik hem rma sturen?
MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3
Verwijderd
Met veel interesse zit ik dit topic te lezen. Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in de Transformer. Nu wil ik graag de 32gb versie hebben omdat ik denk dat 16gb te weinig is en 64gb overkill.
Wat kan ik nu beter aanschaffen, de 16gb versie + 16gb microSD of gewoon de 32gb versie? Waar ik mee zit is niet alleen het prijs verschil tussen de twee modellen, maar hoe zit het met de snelheid en stroomverbruik? Gaat er nu geen snelheid verloren aangezien er data van een 'externe' bron wordt gehaald of is dit te verwaarlozen? En hoe zit het met het stroom verbruik, neemt dit erg toe of is dit ook te verwaarlozen?
Wat kan ik nu beter aanschaffen, de 16gb versie + 16gb microSD of gewoon de 32gb versie? Waar ik mee zit is niet alleen het prijs verschil tussen de twee modellen, maar hoe zit het met de snelheid en stroomverbruik? Gaat er nu geen snelheid verloren aangezien er data van een 'externe' bron wordt gehaald of is dit te verwaarlozen? En hoe zit het met het stroom verbruik, neemt dit erg toe of is dit ook te verwaarlozen?
Ik kijk films vanaf mijn 32GB SD-kaart. Gaat echt perfect hoor. Ik heb daarom ook de 16GB uitvoering gekocht. Ik heb werkelijk nog niemand gehoord over te weinig ruimte wat betreft installatie van apps met een 16GB versie. Dus voor 55 Euro minder kun je 16GB meer aan opslag hebben.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:56:
Met veel interesse zit ik dit topic te lezen. Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in de Transformer. Nu wil ik graag de 32gb versie hebben omdat ik denk dat 16gb te weinig is en 64gb overkill.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb last van het bekende speaker probleem.
Ik heb hem nu een dag.
Maar ik kwam het hier niet tegen wil dat zeggen dat ik een van de weinigen ben in NL?
Het probleem is dat mijn rechter speaker harder klinkt dan mijn linker.
Er zijn diverse fora waar dit probleem naar voren komt.
Ik heb hem nu een dag.
Maar ik kwam het hier niet tegen wil dat zeggen dat ik een van de weinigen ben in NL?
keep it cool, keep it watercooled
dversa2 in "Asus Transformer topic - deel 1"malbolgia schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:09:
Ik heb last van het bekende speaker probleem.
Ik heb hem nu een dag.
Is al een aantal keer voorbijgekomen in dit topic (even zoeken op speaker).
Ik heb een vraagje. Ik heb mijn bookmarks gesynchroniseerd met mijn chrome browser alleen nieuwe bookmarks worden niet automatisch gesynchroniseerd wat betekent dat ik niet bij mijn nieuwe bookmarks kan komen. Ik heb het handmatig proberen te synchroniseren maar dat lukte niet. Ik krijg stelkens de melding " selecteer een account" waarbij mijn emailadres( en dus ook mijn accountnaam) is aangevinkt. Als ik erop klik gebeurd er niks. Iemand een oplossing?
Op welk kanaal staat jouw router dan?RickvN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:53:
Ging dus vandaag terug naar de winkel.
1 tot en met 11 moet geen probleem zijn voor de transformer,
12, 13 en daarboven zal hij welicht wel zien maar niets mee kunnen omdat hij dat niet ondersteund.
En probeer het anders met een ander soort beveiligings protocol op je router.
Achja, die zal wel pas in Maart 2012 beschikbaar zijn
Gelukkig heeft Asus al toegezegd dat de dock compatible zal zijn met toekomstige producten uit de Transformer-reeks; hoeven we die in ieder geval niet opnieuw aan te schaffen
Welk kanaal? Heb al op de router gekeken, kan er niet veel op vinden. Wel hebben we 1 router met 8 lampjes en 1 met 4, dus weet niet of ik zo onder die 11 zit?Sato schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 02:34:
[...]
Op welk kanaal staat jouw router dan?
1 tot en met 11 moet geen probleem zijn voor de transformer,
12, 13 en daarboven zal hij welicht wel zien maar niets mee kunnen omdat hij dat niet ondersteund.
En probeer het anders met een ander soort beveiligings protocol op je router.
Moet wel zeggen, wanneer ik met mijn laptop ergens anders op draadloos internet ga, en dan thuis weer, moet ik 5 ip-adressen/subnetmasker/standaardgateway/DNS moet invoeren. Misschien heeft het hier iets mee te maken? Misschien dat dit er dus ook iets mee te maken heeft dat mijn laptop het draadloos internet ook al niet "kan onthouden"
Heeft niks te maken met je TF maar met Sync van Google.RoloTomassie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:50:
Ik heb een vraagje. Ik heb mijn bookmarks gesynchroniseerd met mijn chrome browser alleen nieuwe bookmarks worden niet automatisch gesynchroniseerd wat betekent dat ik niet bij mijn nieuwe bookmarks kan komen. Ik heb het handmatig proberen te synchroniseren maar dat lukte niet. Ik krijg stelkens de melding " selecteer een account" waarbij mijn emailadres( en dus ook mijn accountnaam) is aangevinkt. Als ik erop klik gebeurd er niks. Iemand een oplossing?
Dat systeem werkt gewoon niet goed, hij zegt wel altijd 'last sync 5 minutes ago' en dergelijke maar klopt niks van.
Gewoon geduld hebben, uiteindelijk komen ze er wel bij te staan, alleen bookmarks die je in je BM balk bijzet naderhand pakt ie precies nooit.
Probeer alle pc's al paar maand op dezelfde bookmarks te krijgen, gaat gewoon niet.
Je kan eventueel een backup nemen en daarna in Google Dashboard alles eruit gooien, bookmarks terugzetten en opnieuw account toevoegen.
Enige wat ik nog niet gedaan heb, geen zin om al mijn pw en dergelijke kwijt te geraken als er iets misgaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Graviton12 op 24-06-2011 09:51 ]
Verwijderd
Hoi ik heb gister de asus tf 101 gehaald en hij ziet mijn router en probeerd te verbinden maar lukt niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen. ik heb draadloos met een laptop en boven ook een laptop. alvast thanks
Ik zie wel alle netwerken en heb wachtwoord ook ingevuld die onthoudt hij wel.
Ik zie wel alle netwerken en heb wachtwoord ook ingevuld die onthoudt hij wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 10:03 ]
Wat hierboven ook ter sprake is gekomen. Log even in op je router en kijk bij je draadloze instellingen op welk kanaal hij staat. 12 en 13 wordt dus niet ondersteund door de TF.
Maar als je de rest van die problemen ook al hebt met je laptop lijkt mij dat je het probleem sowieso bij je router moet zoeken. Helemaal nu je al een 2e hebt die het niet doet.
Je moet dus inloggen in je router.RickvN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Welk kanaal? Heb al op de router gekeken, kan er niet veel op vinden. Wel hebben we 1 router met 8 lampjes en 1 met 4, dus weet niet of ik zo onder die 11 zit?
Moet wel zeggen, wanneer ik met mijn laptop ergens anders op draadloos internet ga, en dan thuis weer, moet ik 5 ip-adressen/subnetmasker/standaardgateway/DNS moet invoeren. Misschien heeft het hier iets mee te maken? Misschien dat dit er dus ook iets mee te maken heeft dat mijn laptop het draadloos internet ook al niet "kan onthouden"
Bah, vanavond weer m'n transformer omruilen.
de 1e had problemen met de dock die niet wou laden. En deze heeft 2-3 dode pixels naast elkaar.
de 1e had problemen met de dock die niet wou laden. En deze heeft 2-3 dode pixels naast elkaar.
Q&A is nog niet zoals het hoort bij Asus
Zit nu in de router, maar waar kan ik dan precies zien dat het niet nr. 12/13 is?Smarron schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:19:
Wat hierboven ook ter sprake is gekomen. Log even in op je router en kijk bij je draadloze instellingen op welk kanaal hij staat. 12 en 13 wordt dus niet ondersteund door de TF.
[...]
Je moet dus inloggen in je router.Maar als je de rest van die problemen ook al hebt met je laptop lijkt mij dat je het probleem sowieso bij je router moet zoeken. Helemaal nu je al een 2e hebt die het niet doet.
Zit nu beetje doorheen te zoeken, maar ik snap er echt geen zak van (ben een leek wat dit betreft, wij hebben de experia box)
Hier een algemene handleiding gevonden van de Experia: http://www.valadissupport.nl/z190.html
Ik ken deze router verder niet, maar hopelijk heb je er wat aan.
Met hier een plaatje van het kanaal wat je in kunt stellen. In onderstaand voorbeeld staat deze op 3. Zorg er in elk geval voor dat hij bij jou niet op 12 of 13 staat.

Heb je toevallig geen mogelijkheid om de TF te testen bij een McDonald's ofzo? Of waar ze gratis hotspots hebben? Zo kun je erachter komen of het probleem bij je laptop/TF ligt, of toch bij je router.
Ik ken deze router verder niet, maar hopelijk heb je er wat aan.
Met hier een plaatje van het kanaal wat je in kunt stellen. In onderstaand voorbeeld staat deze op 3. Zorg er in elk geval voor dat hij bij jou niet op 12 of 13 staat.
Heb je toevallig geen mogelijkheid om de TF te testen bij een McDonald's ofzo? Of waar ze gratis hotspots hebben? Zo kun je erachter komen of het probleem bij je laptop/TF ligt, of toch bij je router.
Ik krijg dit te zien bij configure (KPN Experia box, die van Siemens hadden wij niet)
Channel Selection: Auto
Region: Europe
Channel: 1
Allow multicast from Broadband Network: Yes
Ik zou zeggen dat het goed staat?
Ik ga dadelijk wel ff naar mijn vriendin om te kijken of ik daar er zo op kan (Zij hebben een Ipad thuis)
Maar wat je zei van de gratis hotspot, gisteren in de winkel op hun WiFi deed die het ineens, dus zou zeggen dat het dan niet aan de TF ligt?
Ik ga dadelijk wel ff naar mijn vriendin om te kijken of ik daar er zo op kan (Zij hebben een Ipad thuis)
Maar wat je zei van de gratis hotspot, gisteren in de winkel op hun WiFi deed die het ineens, dus zou zeggen dat het dan niet aan de TF ligt?
[ Voor 36% gewijzigd door RickvN op 24-06-2011 11:04 ]
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:18:
Ik krijg steeds melding dat er geen update is (heb nog Android 3.0.1).
Wat kan ik doen?
Mijn eerste ervaringen met de Transformer + dock zijn redelijk positief.
Ik heb mijn exemplaar gisteren opgehaald bij MM Eindhoven (zie levertijden topic)
Verbinding met wifi lukte direct. Updaten naar 3.1 helaas nog niet, of heb je hiervoor altijd een externe geheugenkaart nodig? (Ik heb overigens versie: HRI66WW_epad 8.2.3.13 )
Typen met de standaard browser is een drama. Er zit een lag in van ongeveer 2 seconden.
Met Opera mini heb ik daar geen last van met dezelfde achtergrondtaken. (maar goed dit was volgens mij al een bekend probleem.)
Ik merk nu pas op dat in het scherm een micro sd kan en in het toetsenbord een normale sd kaart. Ideaal, want dan kan ik geheugen in beide apparaten stoppen.
Ik zet het syteem 's avonds gewoon uit waardoor ik geen last heb van batterij drop. Ik ben gisteren begonnen op 35% en inmiddels heeft de combinatie nog 9 % over.
In de uitstand (uiteraard) geen batterij verlies.
De tablet moet ik dus nog voor de eerste keer op gaan laden.
Lightbleeding heeft de tablet wel, maar dat heb ik op dit moment alleen gezien in de meest on-ideale omstandigheden (volledig donkere kamer met een zwartplaatje). Bij normaal gebruik nog niet opgemerkt, wellicht straks bij een streamtest van HD en DVD.
Ik heb zelf eigenlijk alleen last van het opnieuw docken van het scherm. Hij valt vaak niet goed in het slot, maar dit kan na een tijdje oefenen wel optimaal gaan.
Ik heb mijn exemplaar gisteren opgehaald bij MM Eindhoven (zie levertijden topic)
Verbinding met wifi lukte direct. Updaten naar 3.1 helaas nog niet, of heb je hiervoor altijd een externe geheugenkaart nodig? (Ik heb overigens versie: HRI66WW_epad 8.2.3.13 )
Typen met de standaard browser is een drama. Er zit een lag in van ongeveer 2 seconden.
Met Opera mini heb ik daar geen last van met dezelfde achtergrondtaken. (maar goed dit was volgens mij al een bekend probleem.)
Ik merk nu pas op dat in het scherm een micro sd kan en in het toetsenbord een normale sd kaart. Ideaal, want dan kan ik geheugen in beide apparaten stoppen.
Ik zet het syteem 's avonds gewoon uit waardoor ik geen last heb van batterij drop. Ik ben gisteren begonnen op 35% en inmiddels heeft de combinatie nog 9 % over.
In de uitstand (uiteraard) geen batterij verlies.
De tablet moet ik dus nog voor de eerste keer op gaan laden.
Lightbleeding heeft de tablet wel, maar dat heb ik op dit moment alleen gezien in de meest on-ideale omstandigheden (volledig donkere kamer met een zwartplaatje). Bij normaal gebruik nog niet opgemerkt, wellicht straks bij een streamtest van HD en DVD.
Ik heb zelf eigenlijk alleen last van het opnieuw docken van het scherm. Hij valt vaak niet goed in het slot, maar dit kan na een tijdje oefenen wel optimaal gaan.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Questions & answers?LanciaThema schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:34:
Q&A is nog niet zoals het hoort bij Asus
- NAC Breda -
Zet de Channel Selection eens vast op bijvoorbeeld 3 i.p.v. Auto en kijk of hij het dan wel doet?
RickvN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:02:
Ik krijg dit te zien bij configure (KPN Experia box, die van Siemens hadden wij niet)
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
https://market.android.co...ger&feature=search_result
Ondersteunt vanaf nu right mouse click in RDP
[ Voor 47% gewijzigd door Shizzar op 24-06-2011 12:41 ]
Verwijderd
Gister mijn TF + dock teruggebracht.
Bijna twee weken mee gespeeld, maar toch niet helemaal tevreden.
Scherm is echt super mooi en met wat tweaken is de tablet echt sneller.
Het is vooral de video playback die me teleur stelt. Ik wil alles wat ik download kunnen kijken zonder eerst extra handelingen te hoeven uitvoeren.
Ik denk dat ik voor een Fusion laptop ga. Geen touchscreen helaas, maar verder wel alles wat ik nodig heb.
Wellicht dat een tablet weer in beeld komt als de Tegra 3 verschijnt.
Het is vooral de video playback die me teleur stelt. Ik wil alles wat ik download kunnen kijken zonder eerst extra handelingen te hoeven uitvoeren.
Ik denk dat ik voor een Fusion laptop ga. Geen touchscreen helaas, maar verder wel alles wat ik nodig heb.
Ik ben vandaag bij mijn vriendin geweest, wachtwoord invoeren, kon meteen op internet.
Dus langs een computer winkel in het dorp gefietst en die man had hetzelfde probleem bij KPN. Hij had thuis ook deze router ertussen gelegd omdat hij KPN ook niet geweldig vond werken.
Vandaag dus even een nieuwe router kopen, deze aan mijn Experia Box koppelen en dan moest het prima werken zei hij.
Eindelijk schot in de zaak, want werd er best moe van!
Had wel bij mijn vriendin op internet dat ik op een begeve moment niet meer in mijn internet kon/app-store heel langzaam was/niet laadde, dit ligt aan hun verbinding?
Dus langs een computer winkel in het dorp gefietst en die man had hetzelfde probleem bij KPN. Hij had thuis ook deze router ertussen gelegd omdat hij KPN ook niet geweldig vond werken.
Vandaag dus even een nieuwe router kopen, deze aan mijn Experia Box koppelen en dan moest het prima werken zei hij.
Had wel bij mijn vriendin op internet dat ik op een begeve moment niet meer in mijn internet kon/app-store heel langzaam was/niet laadde, dit ligt aan hun verbinding?
Ik vindt de zoekfunctie van dit forum heel handig hoor!
Verwijderd
waar hebt u dan antwoord op die vraag gevonden:
werk goed alleen gebruik nu veel splashtop HD werkt net iets lekkerder (helaas nog geen rechtermuisklik support en touchpad scrol dus scrollen met het touchpad van het dock).Shizzar schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:39:
https://market.android.co...ger&feature=search_result
een voordeel met splashtop is dat filmpjes ook prima af zijn te spelen dan dat is met alle andere rpd client weer minder....splashtop neemt wel wat cpu power tijdens gebruikt viel me op..(cpu power van de windowsbak dan)
Hier vind je een duidelijk, uitgebreid antwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:20:
waar hebt u dan antwoord op die vraag gevonden:
2 woorden in de search box leveren u de oplossing. Kijk maar onderaan pagina 2 !
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Is al wel over gepost in dit topic, daar heb je meer kans. (En daar hoort het ook)Boy schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:47:
iemand deze sleeve al geprobeerd?
http://cgi.ebay.nl/ASUS-T...ories&hash=item1c1cb58948
Hi all,
Heb m nu al bijna n week in bezit, en nog steeds geen update langs gekomen *grmbl*.
Heb m nu al bijna n week in bezit, en nog steeds geen update langs gekomen *grmbl*.
[ Voor 9% gewijzigd door Rukapul op 30-09-2013 19:44 ]
'Blij' om te horen dat het in elk geval niet aan de TF ligt, maar aan de Experia. Dat langzame laden kan ook weer tal van redenen hebben gehad bij je vriendin thuis. Maar dat is weer een ander verhaal.RickvN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:59:
Ik ben vandaag bij mijn vriendin geweest, wachtwoord invoeren, kon meteen op internet.
Mja, wist je dat niet van tevoren dan? Toen de TF in mei beschikbaar kwam werd direct al verteld dat hij geen 1080p af kon spelen en alleen 720p low profile. Met de nieuwe HC3.1 kan de laatste inmiddels wel gewoon high profile aan, alleen is ac3 weer een probleem. Dus je moet altijd encoden, maar dat omzetten is trouwens zo gebeurd hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:50:
Gister mijn TF + dock teruggebracht.
Er zijn namelijk een aantal goede programma's die met een queue werken. Dus 's avonds een aantal films/series in de wachtrij zetten en de volgende dag is hij klaar en kun je gaan kijken (ligt uiteraard een beetje aan de snelheid van je PC). Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen dat dat meer weegt dan een netbook zonder touch, maar goed dat ben ik. Kost wel 1 minuut moeite om de encodes aan te zetten.
Waarom wachten als ie klaar staat?Perenor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:32:
Hi all,
[ Voor 2% gewijzigd door Rukapul op 30-09-2013 19:44 ]
Heeft er iemand al een oplossing voor de lag van het toetsenbord tijdens het gebruik van de standaard browser .
Ik vind het een fijne browser daarom wil ik hem blijven gebruiken mits de lag kan opgelost worden.
Alvast bedankt
Ik vind het een fijne browser daarom wil ik hem blijven gebruiken mits de lag kan opgelost worden.
Alvast bedankt
Je kan iets doen met een bepaalde opengl instelling in de standaard browser (zoek in dit topic ) en dat helpt iets volgens mij maar niet veel. Ik heb diverse browsers geprobeerd en alleen bij Firefox en Opera had ik totaal geen lag maar die hebben dan weer geen Flash.wouter.u schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:15:
Heeft er iemand al een oplossing voor de lag van het toetsenbord tijdens het gebruik van de standaard browser .
Alvast bedankt
Ik heb nu de Dolphin HD browser en die heeft ook lag. Wat ik wel merk op dit forum is dat het helpt als je in je profiel instellingen de smileys balk uitzet. Dat typt nog niet perfect maar wel ietsje beter. De lag heeft duidelijk met de layout van bepaalde forums te maken.
Je komt hier al sinds 2005 en nóg ben je niet op de hoogte van de policy omtrent groetenPerenor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:32:
Hi all,
Het algemeen beleid #groeten
[ Voor 2% gewijzigd door Rukapul op 30-09-2013 19:45 ]
Ik heb de Transformer ook besteld. Als goed is komt hij volgende week pas binnen.Ik ben hier nog vrij nieuw in, ook hier op tweakers, dit is ook 1 van mij eerste reactie's. Nu had ik alleen de vraag welke video formaten de Transformer ondersteund zoals x264 .mkv? Nu hoop ik niet dat iemand dit al gevraagd heeft maar ik heb gezocht maar kon er weinig over vinden.
LOL. Beast of habitKen. schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:17:
[...]
Je komt hier al sinds 2005 en nóg ben je niet op de hoogte van de policy omtrent groeten
Het algemeen beleid #groeten
BedanktLoekie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:21:
Welkom
Check deze eens:
Verwijderd in "Asus Transformer topic - deel 1"
Ben net een week weg geweest en heb de TF thuis laten liggen. Vorige week donderdagavond nog aan de lader en vrijdagochtend eruit gehaald. Helemaal uitgeschakeld (dus niet op standby). Toen een week weg dus. Vandaag aangezet om te kijken hoeveel accu 'drainage' dat ding heeft als hij volledig is uitgeschakeld... stond ie nog op 94%. Dus dat ding heeft minder als 1% per dag leegloop als hij volledig uit staat. Op zich best netjes...
WTF. Net die upgrade proberen te doen. De WW firmware upgrade gedownload. Vervolgens de ASUS map naar een micro sd kaartje gekopieerd. Erin gestoken. Kreeg mooi het uitroepteken en het verzoek de upgrade te installeren en het apparaat uit te zetten. Daarna boot het ding weer gewoon. En in het info scherm nog steeds 3.0.1. Niks update. Krijg de update ook niet weer opgestart (paar keer kaartje ingestoken en uitge-eject). Now what. 
M'n build nummer is overigen HRI66.WW_Epad-8.2.3.13-20110511
[ Voor 18% gewijzigd door Perenor op 24-06-2011 21:02 ]
heb exact dezelfde build en ga het nu proberen!Perenor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:52:
Verwijderd
Dit was inderdaad de goede manier voor iemand met een Build met de vermelding TB (=SKU).
Ik denk dat er meer mensen in dit geval met het updaten problemen zullen hebben omdat de beschrijving door ASUS voor het off-line updaten, precies daarom niet werkt.
Dank voor deze verwijzing en voor de originele post, het heeft me echt geholpen.
en in 1 keer geluktPusherman_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:15:
[...]
heb exact dezelfde build en ga het nu proberen!
even iets anders.
Het lukt me niet om een episode van een serie (avi) met subs (srt) af te spelen.
De video speelt perfect, maar de subs komen niet mee.
Ik gebruik rockplayer.
[ Voor 31% gewijzigd door Pusherman_ op 24-06-2011 23:05 ]
Heb later nog eens geprobeerd. Overnieuw op de SD kaart gekopieerd. Gereboot en in de tablet gestoken. En hij installeerde de update vervolgens wel.
Echter, kan nog steeds niet m'n mail bij exchange ophalen
. Dammit.
Echter, kan nog steeds niet m'n mail bij exchange ophalen
Ik heb vanavond de transformer van m'n broer geinstalleerd. Werkt goed, alleen de marketplace werkt niet....ik kan niets downloaden. Maar de koppeling van het account is wel goed gegaan. Op z'n android telefoon kan hij wel gewoon app's downloaden. Ook krijgt ie de melding dat ie niet kan inloggen op google talk.
Iemand een idee wat dit is, mis ik iets op de transformer of is zijn account gewoon brak?
Iemand een idee wat dit is, mis ik iets op de transformer of is zijn account gewoon brak?
Kun je wel op de website van de market https://market.android.com/ ? In principe moeten beiden goed werken. Een bestaand account zou standaard al goed moeten zijn.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ja, daar kon ik gewoon op inloggen. En bij devices stond wel z'n telefoon maar niet z'n transformer.
Probeer het eens met Mvideoplayer. Die werkt bij mij erg goed met srt's. Rockplayer en Moboplayer werkten bij mij ook niet lekker.Pusherman_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:41:
[...]
en in 1 keer gelukt
even iets anders.
Het lukt me niet om een episode van een serie (avi) met subs (srt) af te spelen.
De video speelt perfect, maar de subs komen niet mee.
Ik gebruik rockplayer.
Ik heb de dock nu zonder tablet aan de stroom hangen en er branden helemaal geen lampjes op. Hoort dit zo te zijn?
Verwijderd
hello , ik heb de mijne nu 2 dagen (tablet +dock) alles werkt prima, de update 3.1 stond er al op.
Ik lees nogal veel, is ook een beetje de reden van aanschaf, kan iemand mij helpen hoe ik aan nederlandstalige boeken kan geraken, ik zie enkel engelse boeken staan in Mylibrary..of kijk ik er over?
grtjs
Ik lees nogal veel, is ook een beetje de reden van aanschaf, kan iemand mij helpen hoe ik aan nederlandstalige boeken kan geraken, ik zie enkel engelse boeken staan in Mylibrary..of kijk ik er over?
grtjs
Ok, dit is toch wel vreemd. Net een aflevering van Terriers (.mkv 720p h264 AC3) En deze speelt beeld in alle players schokkerig af. mVideoplayer, MoboPlayer (met codecs) en RockPlayer Lite. Maar het vreemde is in RockPlayer Lite, doet de audio het wel..... (JA AC3 en wel goede audio)
Is er een manier om uit te sluiten wat het probleem nu is ? Waarom nu wel plots AC3 en beeld nog crap.
Is er een manier om uit te sluiten wat het probleem nu is ? Waarom nu wel plots AC3 en beeld nog crap.
Als ik naar de instellingen gaat. En kijk naar de accu verbruik. Wordt alleen de tablet gemeten als ik de dock losgekoppeld en alleen de tablet gebruikt.Hoort dit zo en hij wordt niet gereset wanneer de accu opgeladen is. Ik weet dat de dock opgeladen is omdat als ik hem gebruik dan wordt de tablet opgeladen.
Als ik de dock oplaad word deze helemaal statisch je voel het als ik met me hand er over heen ga. Heeft hier meer mensen last van?
Als ik de dock oplaad word deze helemaal statisch je voel het als ik met me hand er over heen ga. Heeft hier meer mensen last van?
kopen (bv bol.com)Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:19:
Ik lees nogal veel, is ook een beetje de reden van aanschaf, kan iemand mij helpen hoe ik aan nederlandstalige boeken kan geraken,
Downloaden
krijgen voor je verjaardag
Het zijn net echte boeken, maar dan digitaal
Edit: typo
[ Voor 4% gewijzigd door graaf404 op 25-06-2011 10:33 ]
voor oude rechtenvrije boeken kun je vaak op http://www.dbnl.nl terecht.
Maar dat zijn dus wel vaak (niet altijd, want er staat ook wat recenter materiaal) boeken van minstens 100 jaar geleden.
/edit wel pdf en geen epub
Maar dat zijn dus wel vaak (niet altijd, want er staat ook wat recenter materiaal) boeken van minstens 100 jaar geleden.
/edit wel pdf en geen epub
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-06-2011 10:35 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heb je deze nog omgezet of direct van internet afgespeeld?BartusKN.nl schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:28:
Ok, dit is toch wel vreemd. Net een aflevering van Terriers (.mkv 720p h264 AC3) En deze speelt beeld in alle players schokkerig af. mVideoplayer, MoboPlayer (met codecs) en RockPlayer Lite. Maar het vreemde is in RockPlayer Lite, doet de audio het wel..... (JA AC3 en wel goede audio)
Gewoon gedownload en direct op microSD, in Moboplayer is beeld strak ben ik achter maar geen geluid. Maar in RockPlayer wel sound maar crap beeld.Smarron schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:11:
[...]
Heb je deze nog omgezet of direct van internet afgespeeld?
Iemand die de 2 programma's kan combinen is mijn held.
Open je de film rechtstreeks vanuit Rockplayer of filemanager? Ik heb gemerkt dat wanneer ik films vanuit Gallery open het beeld veel beter loopt (bij mVideoplayer heb ik dit probleem overigens niet). Gewoon via gallery het bestand aanklikken en vervolgens kiezen om het met Rockplayer af te spelen.BartusKN.nl schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:48:
[...]
Gewoon gedownload en direct op microSD, in Moboplayer is beeld strak ben ik achter maar geen geluid. Maar in RockPlayer wel sound maar crap beeld.
Zou wel gaaf zijn als we nu ook mkv's met AC3 kunnen afspelen, hebben ook helemaal geen gezeik meer met omzetten.
Ik heb het zelf meteen maar even getest. Ik heb nu inderdaad ook gewoon geluid op mijn MKV. Alleen bij mij is het beeld ook dramatisch. Fijne hieraan is dat AC3 geluid dus wel kan op de Transformer.
[ Voor 12% gewijzigd door jswinkels op 25-06-2011 12:21 . Reden: resultaten testje ]
Zorg dat de datum goed staat. Market is nogal precies daarmee..VFRRijder schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:12:
Ik heb vanavond de transformer van m'n broer geinstalleerd. Werkt goed, alleen de marketplace werkt niet....ik kan niets downloaden. Maar de koppeling van het account is wel goed gegaan. Op z'n android telefoon kan hij wel gewoon app's downloaden. Ook krijgt ie de melding dat ie niet kan inloggen op google talk.
Verder kan ik echt niet tegen die lag die je met typen hebt.. Maar Opera Mobile wil niet overweg met swype. Het is echt het een of t ander nu.. maar ik wil beide!!
Voorlopig nog gewoon omzetten. Een mkv van internet speelt gewoon niet goed af. Het is sowieso verstandig om van ac3 aac te maken. Dan heb je geen problemen meer.BartusKN.nl schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:48:
[...]
Gewoon gedownload en direct op microSD, in Moboplayer is beeld strak ben ik achter maar geen geluid. Maar in RockPlayer wel sound maar crap beeld.
En inderdaad de videobestanden openen vanuit een verkenner, niet vanuit een programma (Even ervoor zorgen dat alle videoplayers ook niet meer op de achtergrond draaien).
Verwijderd
Volgens mij komt dat omdat je bij moboplayer kunt kiezen voor hardware of software decoding. Je kunt dat instellen per extensie. Als je hardware decoding hebt ingesteld dan kun je doorlang te drukken op een film ook nog voor software decoding kiezen. Volgens mij isbhetook zo dat Tegra 2geen ac3 kan decoderen . Datkan dusalleen maar met software decodering. Eigenlijk wil je toch wel hardware decodering, anders wordt het shokkerig.jswinkels schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:01:
[...]
Open je de film rechtstreeks vanuit Rockplayer of filemanager? Ik heb gemerkt dat wanneer ik films vanuit Gallery open het beeld veel beter loopt (bij mVideoplayer heb ik dit probleem overigens niet). Gewoon via gallery het bestand aanklikken en vervolgens kiezen om het met Rockplayer af te spelen.
Zou wel gaaf zijn als we nu ook mkv's met AC3 kunnen afspelen, hebben ook helemaal geen gezeik meer met omzetten.
Ik heb het zelf meteen maar even getest. Ik heb nu inderdaad ook gewoon geluid op mijn MKV. Alleen bij mij is het beeld ook dramatisch. Fijne hieraan is dat AC3 geluid dus wel kan op de Transformer.
Dit topic is gesloten.
![]()