Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11 21:01
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:57:
Volgens de geruchten op Transformerforums komt Honeycomb 3.2 er voor alle Honeycomb tablets. Moet de fabrikant (Asus) wel meewerken. Voor de Xoom schijnt hij er te komen.:
“According to TIMN, Motorola Xoom users can expect Android 3.2 to hit their devices in the coming weeks”
Woohoo _/-\o_
Lijkt me wel dat Asus hieraan mee gaat doen als je ziet hoeveel issues mensen nog steeds hebben met het OS en dat de TF nog een erg nieuw product is.

Daarbij zal de hardware van de TF ook geen probleem zijn met de upgrade naar 3.2.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:09

Boy

www.byoscoop.nl

EmperoR88 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:15:
[...]

Dat heb ik ook! Het lijken wel lijmresten. Kan er wel een foto van maken. En ik heb ook een Desire :p l

(Trouwens ik merk dat het typen op GoT via mijn Desire ook wat lagged..)
ja, ik weet het niet...lijkt meer op deukjes, of zoiets? Ik ga het thuis dan nog es bekijken...
ik heb 'm gehaald bij 4Launch in Eindhoven omdat ik 'm gelijk wilde, ik heb geen zin om 'm terug te brengen en later weer terug te gaan om een nieuwe te halen.. :s eens kijken wat ze zeggen van m'n mail...

maar als het lijmresten zijn kan ik ze mss ook verwijderen?

hier foto van de mijne; http://dl.dropbox.com/u/14093857/IMAG0320.jpg

EDIT: Het lijkt een bekend probleem te zijn! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1123822
zie ook de foto in dat topic...dat is wat ik ook heb...

[ Voor 15% gewijzigd door Boy op 21-06-2011 12:16 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Zit er nog wat meer in 3.2 dan alleen support voor kleinere tablets? Ik heb niet echt iets kunnen vinden over bug-fixes of performance boosts oid.

Verwijderd

Max Hunt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:08:
Zit er nog wat meer in 3.2 dan alleen support voor kleinere tablets? Ik heb niet echt iets kunnen vinden over bug-fixes of performance boosts oid.
Dit staat op Tisismynext.com:
We’re also hearing that 3.2 will offer support for Qualcomm processors in addition to the NVIDIA Tegra 2 silicon currently powering today’s 10-inch tablets — a move which makes complete sense, considering both the 7-inch ASUS MeMO and Huawei MediaPad pack Qualcomm’s new dual-core Snapdragon chips. (That also means today’s Qualcomm-based 7-inch tablets like the HTC Flyer would be finally eligible for Honeycomb, but that upgrades will depend on how quickly HTC can port Sense over to the new code.) Lastly, we’re told that 3.2 will offer some bug fixes and improved hardware acceleration, as well as updates to Movie Studio, Movies, Music and widgets. Not bad for a quickie point upgrade less than a month after 3.1.

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Hallo,

Ik heb sinds zaterdag een 32 Gb Transformer met Dock. Nu ondervind ik drie problemen.

1. Ik kan niet tetheren via mijn HD2 (zoals ook al eerder hier vermoed werd, want ik had die vraag al eerder gesteld hier). Ook via bluetooth blijkt helaas niet te werken. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Is bijv. PDANet for Windows Mobile te combineren met PDANet for Tablets?
2. Ik kan mijn bedrijfs exchange mail niet opvragen. Ik krijg daarbij volgende melding: "The exchange ActiveSync server requires security features your phone does not support". Hier vind ik niet echt oplossingen voor. Iemand een idee? En doet zich dit probleem ook bij andere android toestellen voor? Wilde in september een dual core android telefoon aanschaffen. Maar als die niet in staat is om mijn logica mail op te halen, dan moet ik misschien toch maar weer windows mobile 7.1 aanschaffen. Maar ja - die kan niet tetheren :(.
3. Er is nog steeds geen update langs gekomen naar 3.1. Maar ik wacht nog wel effe af (gezien de berichten hier dat het even duurt voordat die aangeboden wordt). En anders download ik'm van de Asus site.

Iemand enig idee trouwens of met de 3.2 update straks wel zonder conversie mkv's gespeeld kunnen worden.

Groet,

Perenor.

[ Voor 12% gewijzigd door Perenor op 21-06-2011 13:22 ]

Verwijderd

P.Niem schreef op dinsdag 21 ju ni 2011 @ 11:57:
Volgens de geruchten op Transformerforums komt Honeycomb 3.2 er voor alle Honeycomb tablets. Moet de fabrikant (Asus) wel meewerken. Voor de Xoom schijnt hij er te komen.:
“According to TIMN, Motorola Xoom users can expect Android 3.2 to hit their devices in the coming weeks”
Een vriend van mij heeft een Xoom en hij kan nog niet eens 3.1 installeren. De reden dat hij een Xoom had gekocht was dat de Xoom geen schil heeft om Honeycomb en dus gelijk de update zou kunnen krijgen. Hij baalde dan ook als een stekker toen ik gelijk 3.1 kreeg toen ik mijn TF kocht :)

Verwijderd

EmperoR88 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:15:
[...]

Dat heb ik ook! Het lijken wel lijmresten. Kan er wel een foto van maken. En ik heb ook een Desire :p l

(Trouwens ik merk dat het typen op GoT via mijn Desire ook wat lagged..)
Mijn eerste asus transformer had dat ook, daarnaast kraakte de achterkant en had de rand wat krasjes.
Leek wel op een retourmodel...
Ik heb de transformer de volgende dag teruggebracht naar de MM en geld terug gekregen.

Afgelopen weekend nog een poging gedaan bij Saturn, de medewerker aldaar maakte voor mij een nieuwe doos open en deze heb ik na grondige inspectie gekocht.

De rand is netjes afgewerkt en deze zit stevig in elkaar.

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Hoe "reset" ik de onderstaande baterijcheck?

ik wil wel eens kijken hoe lang hij het nou doet op een volle lading.
Ik heb hem net helemaal vol van de lader gehaald, maar hij staat bij mij op een paar dagen.

(plaatje is niet van mij)
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/ujekhj8

• Max Hunt
Mijn batterij verbruik wordt altijd gereset nadat ik de tablet heb opgeladen. Ik weet niet zeker of dit ook gebeurt als ik de dock aan de tablet heb en die samen dan oplaad.

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:41

migros

Nooit meer een Samsung

Hoe maak je eigenlijk vebinding met een 3g-usd-dongel als je buiten aan het werk wilt? Iemand daar al een methode voor gevonden, niet zijnde via de dock?

Leuk man gatheren

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

punt 2. doe je transformer in de vriezer? Roep dat maar niet te hard, er zijn no-brainers die dat gaan doen. Als je dit te vaak doet en er ontstaat condens in je laptop (door rappe temperatuur verschillen), dan ben je je garantie kwijt onder het mom van waterschade.

Je tablet mag alleen worden gebruikt tussen de 0 en 35 graden en vermoedelijk in offline modus niet worden bloot worden gesteld aan temperaraturen onder de -10 graden. De combinatie van snel koelen en afkoelen is helemaal dodelijk (ook in een "luchtdichte" zak)

handleiding
http://dlcdnet.asus.com/p...F101/TF101_Full_0418d.pdf

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
graaf404 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:36:
Hoe "reset" ik de onderstaande baterijcheck?

ik wil wel eens kijken hoe lang hij het nou doet op een volle lading.
Ik heb hem net helemaal vol van de lader gehaald, maar hij staat bij mij op een paar dagen.

(plaatje is niet van mij)
[afbeelding]
Volgens mij gewoon even aan en uit zetten?

• Max Hunt
punt 2. doe je transformer in de vriezer?
Volgens mij staat in de link die hij heeft gepost dat je de oplader in de vriezer moet doen en heeft hij het gewoon onvolledig overgeschreven.

• _gibeon_
Put your charger in a plastic bag then into the freezer for an hour,fixed mine straight away.

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Oops... jullie hebben gelijk.
Ik had het verkeerd gelezen, mijn excuses.
Natuurlijk gaat het om de lader (duh)

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:28
migros schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:09:
Hoe maak je eigenlijk vebinding met een 3g-usd-dongel als je buiten aan het werk wilt? Iemand daar al een methode voor gevonden, niet zijnde via de dock?
Kan niet, mijn uitleg waarom nog niet staat enkele paginas terug.

• dversa2
Eerst was er met NVFlash mogelijk te rooten met Prime 1.4,CMW en eventueel OC.

Daarna kon je ook met NVFlash rooten met stock HC 3.1, heeft zijn voordelen.

Maar nu kan je zoals voorzien je TS ook met NVFlash compleet terug draaien naar een fabrieks image HC 3.1 in 3 minuten.
Dit is geweldig nieuws voor mensen die na experimenteren graag terug willen naar een normale buildop hun TS.
Ook voor het geval je een RMA moet uitvoeren kan je nu alles terug zetten alsof je nooit hebt getweakt met je TS.
:9~ :P

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
Zijn er al mensen die de HDMI kabel op de tv hebben gesmeten, en vervolgens WiFi problemen krijgen?

Ik wel... behoorlijk kaa uh thee..

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08
als ik via instellingen Vliegmodus inschakel wordt mijn automatisch WIFI disconnected (logisch).
Als ik Vliegmodus weer inschakel wordt mijn WIFI verbinding niet automatisch hersteld.

Via draadloos en netwerken staat er geen vinkje bij WIFI. Deze moet ik dan handmatig activeren.

Zelfde effect met app Quick Settings.

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik geniet van mijn transformer..16 GB model met 32 GB microHCSD (waarom perse 32 gigs transformer toch? SD kaart 32 gis is perfect).
Maar ik probeer nu een adblock te vinden. De Dolphin browser doet goed maar hun adblock addon is niet te downloaden. Ik zie nergens een goede adblock.
Heeft iemand op de transformer een goed werkende adblock?

Alvast dank!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
Sorry verkeerd antwoord

[ Voor 162% gewijzigd door mytheory op 21-06-2011 16:59 ]

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:09

Boy

www.byoscoop.nl

Boy schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:07:
[...]

ja, ik weet het niet...lijkt meer op deukjes, of zoiets? Ik ga het thuis dan nog es bekijken...
ik heb 'm gehaald bij 4Launch in Eindhoven omdat ik 'm gelijk wilde, ik heb geen zin om 'm terug te brengen en later weer terug te gaan om een nieuwe te halen.. :s eens kijken wat ze zeggen van m'n mail...

EDIT: Het lijkt een bekend probleem te zijn! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1123822
Ik quote mezelf, maar wil gewoon even vragen of iedereen wat last van lijmresten heeft of dat ik gewoon pech he?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• ZooYork74
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-06 20:53
D3StRoY40 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:30:
Zijn er al mensen die de HDMI kabel op de tv hebben gesmeten, en vervolgens WiFi problemen krijgen?

Ik wel... behoorlijk kaa uh thee..
Hier heb ik geen probleem mee, waar ik wel problemen mee heb (iets nieuws) is dat ik niet de hele tablet gemirrord krijg op de tv, tijdens het surfen valt het HELE linkerpijltje (dus de hele kolom) weg.
Heb al aan de settingen van de tv gezeten en er zit niets op de TF waar ik dat kan veranderen.

Oh ja, wie kan me vertellen waar het hercalibreren van het scherm (TF scherm) staat?

Dank.

D.

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 16:21
Boy schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:07:
[...]

Ik denk dat we allebei pech hebben. Bij mij ziet het er precies hetzelfde uit, alleen zit het rechtsonderin:

http://dl.dropbox.com/u/1611202/IMG_20110621_180629.jpg

(Foto moet gedraaid worden.)

• dversa2
Firefox 5 final in market beschikbaar...nu maar hopen dat flash ondersteund wordt!

[ Voor 36% gewijzigd door dversa2 op 21-06-2011 18:36 ]

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-02 14:29
Welke class moet ik hebben voor micro SD kaart?

En nog een vraag, hoe kan ik film met subs kijken? Op kaartje zetten en afspelen met?

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
dversa2 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:35:
Firefox 5 final in market beschikbaar...nu maar hopen dat flash ondersteund wordt!
Nope.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 17:11
Gisteren een mail gestuurd naar kpn over hoe ik mij mail moet instellen. Wat nog steeds niet lukt.

"Ik wil op mij Asus Eee pad met Android 3.1 mij mail instellen.
Dit lukt niet.
Ik stel mij Account naam in en inkomende verkeer pop.kpnmail.nl en volgens uitgaande mail.kpnmail.nl en vervolgens krijg ik de melding "kan geen verbinding met de server maken". Ik krijg deze melding als ik poortnummer 25 of 587 gebruik .
Deze instelling doen het wel op de pc en op de Apple Ipod Touch.

Nu is mij vraag hoe moet ik nu mij mail instellen op een Android 3.1 besturingssysteem? "

Antwoord KPN:

Naar aanleiding van uw vraag kan ik u als volgt informeren:

Uw vraag betreft een dienst, software of apparatuur waarvoor KPN u geen ondersteuning kan bieden.

Mocht ook een service-antwoord op onze help-pagina geen voldoende informatie geven, dan verwijs ik u naar de betreffende fabrikant of leverancier. U kunt voor informatie ook gebruik maken van de zoekmachine Google.

U kunt onze help-pagina bereiken via de volgende link:
http://www.kpn.com/prive/Service.htm

Ik vertrouw er op u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Andre Beld
KPN"

Een raar antwoord van KPN. Ik doe alles goed en ik kom er gewoon niet doorheen. De instellingen staan hetzelfde op de pc en daar doet het wel mee. En Android hebben ze zeker nooit van gehoord.

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-11 08:37
Evertt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:19:
Gisteren een mail gestuurd naar kpn over hoe ik mij mail moet instellen. Wat nog steeds niet lukt.

Dit lukt niet.
Ik stel mij Account naam in en inkomende verkeer pop.kpnmail.nl en volgens uitgaande mail.kpnmail.nl en vervolgens krijg ik de melding "kan geen verbinding met de server maken". Ik krijg deze melding als ik poortnummer 25 of 587 gebruik .

Nu is mij vraag hoe moet ik nu mij mail instellen op een Android 3.1 besturingssysteem? "

Antwoord KPN:

Naar aanleiding van uw vraag kan ik u als volgt informeren:

Uw vraag betreft een dienst, software of apparatuur waarvoor KPN u geen ondersteuning kan bieden.

Mocht ook een service-antwoord op onze help-pagina geen voldoende informatie geven, dan verwijs ik u naar de betreffende fabrikant of leverancier. U kunt voor informatie ook gebruik maken van de zoekmachine Google.

U kunt onze help-pagina bereiken via de volgende link:
http://www.kpn.com/prive/Service.htm

Ik vertrouw er op u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Andre Beld
KPN"

Een raar antwoord van KPN. Ik doe alles goed en ik kom er gewoon niet doorheen. De instellingen staan hetzelfde op de pc en daar doet het wel mee. En Android hebben ze zeker nooit van gehoord.
heb zelf (helaas) nog geen ervaring met honeycomb, dus weet niet welke apps daar beschikbaar zijn. Maar heb je het al met een andere mail client geprobeerd? Bijvoorbeeld K9 Mail is voor 2.x populair geloof ik.

• D3StRoY40
  • Laatst online: 14-11 13:48
Heb jij een 1.3 kabel of een 1.4 met ethernet ?

Misschien moet ik wel gewoon een 1.3 kabeltje halen.. ik probeerde pin 19 of 14 al te blokkeren maar dat gaat heel moeilijk, erg klein allemaal.

Zou je dat kunnen bekijken voor mij?
ZooYork74 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:34:
[...]

Hier heb ik geen probleem mee, waar ik wel problemen mee heb (iets nieuws) is dat ik niet de hele tablet gemirrord krijg op de tv, tijdens het surfen valt het HELE linkerpijltje (dus de hele kolom) weg.
Heb al aan de settingen van de tv gezeten en er zit niets op de TF waar ik dat kan veranderen.

Oh ja, wie kan me vertellen waar het hercalibreren van het scherm (TF scherm) staat?

Dank.

D.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:00
Evertt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:19:

Dit lukt niet.

inkomend pop.kpnmail.nl poort 110?
uitgaand mail.kpnmail.nl poort 25?
username is hoofgebruikersnaam incl kpnmail.nl? Ik heb nog geen transformer maar daar zou het mee moeten werken, verder geen dingen als SSL of versleuteld wachtwoord ingesteld?

specs

• Evertt
Loekie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:32:
[...]

inkomend pop.kpnmail.nl poort 110?
uitgaand mail.kpnmail.nl poort 25?
username is hoofgebruikersnaam incl kpnmail.nl? Ik heb nog geen transformer maar daar zou het mee moeten werken, verder geen dingen als SSL of versleuteld wachtwoord ingesteld?
Ik heb alles goed ingesteld hetzelfde wat op de pc staat.
Het ligt aan kpn ik heb deze klacht meer gezien en ik heb ook een topic van gemaakt.

K9 mail werkt wel maar je kan alleen geen mail verzenden omdat uitgaande server een fout melding geeft.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:00
Evertt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:38:
[...]

Het ligt aan kpn ik heb deze klacht meer gezien en ik heb ook een topic van gemaakt.

K9 mail werkt wel maar je kan alleen geen mail verzenden omdat uitgaande server een fout melding geeft.
Heb je alleen uitgaand een probleem? of beide? Uitgaand wordt geblokkeerd als je niet via KPN internet op gaat, is bij bijna alle aanbieders zo.

specs

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-11 08:37
Loekie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:40:
[...]

Heb je alleen uitgaand een probleem? of beide? Uitgaand wordt geblokkeerd als je niet via KPN internet op gaat, is bij bijna alle aanbieders zo.
inderdaad. Daarom "_moet_" je ook gewoon lekker je gmail account op je google device gebruiken :)

• Evertt
Ja dat weet ik. De TF werkt op een kpn netwerk.
Uitgaand is een probleem. Op de pc en op de Ipod Touch werkt het prima. Maar op de TF niet

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52
En daar ondersteunen bijna vrijwel alle providers authenticatie voor, zodat je ook vanaf andere netwerken kan versturen.

Ook druk bezig met mijn Transformer, net een uurtje of 2 binnen. Dock had wel wat problemen met de standaard firmware, na een paar minuten was hij de dock kwijt, gelukkig na een mobile dock update niet meer, tot nu toe dan. Hopen dat dat zo blijft :D
Net even handmatig geupdate naar 3.1 (FW 8.4.4.5) en dan nu verder spelen :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
Als ik in de voorkeuren van mijn profiel hier op GoT "Smiley overzicht uitschakelen?" aanvink lijkt de bekende lag bij het typen een stukje minder, in elk geval minder irritant?

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:01

3raser

⚜️ Premium member

Heb nu ongeveer 1,5 week een TF (16gb, geen dock) en vind het een heerlijk apparaat. Hier even mijn ervaringen.

Ik heb geen lijmrestjes en/of beschadigde randjes. Hij ziet er helemaal perfect uit. Kreeg wel pas na een dag de 3.1 update aangeboden, ondanks dat ik handmatig de controle op updates al had uitgevoerd. Geen idee hoe dit systeem werkt, maar het kan dus even duren. De 3.1 update bracht voor mij vele verbeteringen. De tablet leek over het algemeen sneller te werken en een filmpje afspelen kon na de update zonder schokken.

Het accuverbruik is echt geweldig. Als je hem niet veel gebruikt gaat hij echt dagen mee. Hier een screenshot van de huidige status. Maar deze heeft ook al eens ruim 4 dagen gehaald. De wifi staat altijd aan, maar de duur is uiteraard altijd afhankelijk van wat je er verder mee doet. Vooral veel synchroniseren lijkt de accu uit te putten, ook in de nachtelijke uurtjes. Zie screenshot 1. Helaas nog geen details van het verbruik dus stroomvretende apps kunnen nog even hun gang gaan. Ik denk overigens dat de Wifi en het scherm de grootste verbruikers zijn. Dus zo erg mis ik die details ook weer niet.

Wat ik iedereen kan aanraden is het gratis spel Guns'n'Glory. Het is vreselijk verslavend en werkt perfect op de tablet. Zie screenshot 2. Daar heb ik nog niemand over gehoord volgens mij, dus misschien heb ik de primeur.

Ik heb met Handbrake al wat films omgezet om ze met mVideoPlayer af te spelen. Helaas zit ik alleen nog met de ondertiteling te knoeien. Ondertitels in het videobestand worden niet herkend(?) dus je moet ze laden vanuit een srt. Maar kun je die srt ook maken met handbrake? Als iemand hier tips over heeft hoor ik het graag. Want deze zomer wil ik graag wat filmpjes meenemen in het vliegtuig maar dan wel met ondertiteling als het kan.

Een nadeel vind ik dat er nog weinig 'goede' apps zijn voor tablets. Als ik kijk naar de Ipad dan heeft die bijvoorbeeld een prachtige app van Nu.nl. Die heeft android niet dus moet ik het doen met de telefoon app. Werkt ook, maar is niet echt geschikt voor tablets. Ik hoop dus dat het aanbod flink groeit.

Waar ik ook op hoop is updates vanuit Asus. Aangezien er al aan de TF2 wordt gewerkt zie ik de bui al hangen dat wij straks kunnen fluiten naar nieuwe versie van Android. Dat zou ik erg jammer. Tegen die tijd moet ik dan misschien maar aan een custom firmware gaan denken.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.imageboss.net/img4/pxq5jwj94gx49ws2jxp3pg724uva6pb/thumbs/84534.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.imageboss.net/img4/pxq5jwj94gx49ws2jxp3pg724uva6pb/thumbs/92661.jpg

• _gibeon_
Ik hoor inderdaad iedereen wel over WiFi direct uitschakelen - op mijn Desire had dit juist een negatief effect! Het is namelijk zo dat elke keer opnieuw scannen naar netwerken en connecten veel stroom verbruikt, terwijl idle de verbinding openhouden heel energiezuinig is.
Een en ander hangt natuurlijk wel af van het aantal apps dat gebruikt maakt van WiFi als je het scherm uit hebt staan. Maar ik kan jullie aanraden om het gewoon eens te proberen.

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:58
ZooYork74 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:34:
[...]

Oh ja, wie kan me vertellen waar het hercalibreren van het scherm (TF scherm) hier staat?

Dank.

D.
Ik heb dit probleem ook ik mis rondom een rand, ik krijger het niet voor elkaar om het goed te krijgen. Op zich vind ik het niet zo erg aangezien ik het niet veel zal gebruiken, maar als er een oplossing voor is, dan hoor ik die graag

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:01

3raser

⚜️ Premium member

_gibeon_ schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:30:
Ik hoor inderdaad iedereen wel over WiFi direct uitschakelen - op mijn Desire had dit juist een negatief effect! Het is namelijk zo dat elke keer opnieuw scannen naar netwerken en connecten veel stroom verbruikt, terwijl idle de verbinding openhouden heel energiezuinig is.
Een en ander hangt natuurlijk wel af van het aantal apps dat gebruikt maakt van WiFi als je het scherm uit hebt staan. Maar ik kan jullie aanraden om het gewoon eens te proberen.
Zoals ik zojuist gemeld heb laat ik de Wifi ook altijd aan staan. Mijn tablet ligt ook bijna altijd thuis in het bereik van het netwerk dus hij zoekt vrijwel nooit naar andere netwerken. Mijn accu gaat dan ook dagen mee (afhankelijk van het gebruik uiteraard). Misschien is er een populaire app die veel stroom verbruikt als het scherm uit staat?

• graaf404
BartusKN.nl schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:07:

En nog een vraag, hoe kan ik film met subs kijken? Op kaartje zetten en afspelen met?
Ik heb een class 4 sandisk 32Gb micro SD kaartje, en geen problemen.

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-11 21:20

graaf404 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:11:
[...]

Ik heb een class 4 sandisk 32Gb micro SD kaartje, en geen problemen.
Ik heb een 16 GB Sandisk class 2 en perfect.

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:15
Ben nu ook al een paar dagen aan het spelen.
Na de 3.1 waren inderdaad de schokkende filmpjes afgelopen.
Helaas vind kan de youtube app die standaard geinstalleerd is niet al mijn favorieten niet. Hij houd op een gegeven moment op.

Ondertussen heb ik Wyse PocketCloud Pro RDP/VNC gekocht om zo mijn server en andere pc over te nemen. werkt prima, beter dan ik had verwacht.

Ook heb ik net de WebSharing File/Media Sync gekocht. Zo krijg je een webinterface waarin je kunt inloggen met een wachtwoord die je krijgt. En dan kun je makkelijk data verwisselen.
Jammer dat mijn wifi niet geweldig is op zolder, maar werkt wel:D.

Verder kom ik helaas veel apps tegen die nog niet werken, marja.

En ook ik heb lichte lijmresten rond het scherm, maar ik erger mij er niet aan.
En het geluid waar ik geregeld klachten over hoor heb ik geen moeite mee. Tis niet je van het natuurlijk, maar klinkt redelijk prima.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:13

Barrycade

Through the...

Evertt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:38:
[...]

Hier ook problemen met mail maar dan met ziggo. Pop werkt prima maar smtp werkt niet. K9 crashed zelfs bij het checken van de smtp server.

Lijkt me dus meer een HC probleem te zijn dan iets voor de Transformer?

Gmail werkt natuurlijk prima, maar mijn pop mail van ziggo zou ik ook graag via de emailclient willen beantwoorden aangezien ik beide gescheiden wil houden.

• graaf404
Ik heb Moboplayerr geinstaleerd, maar zodra er een film begint, wordt de schermverlichting een stuk minder en lijkt het wel of de hele film in het donker afspeeld.

Dus nu ook mVideoplayer geinstaleerd, maar weet iemand hoe ik daar een folder op de microSD kaart als de standaard folder selecteer?
hij ziet alleen films van het interne geheugen.

• mytheory
Net het tijdschrift Computer!totaal binnen gekregen en daar stond een test in tussen zes HC tablets van dit moment en de Ipad2. Ipad2 kwam als winnaar uit de bus (met een net zo hoge score als de TF) op basis van het betere besturingssysteem en de vele apps. Asus was de beste van de HC tablets. Als Google een beetje opschiet zou dat over een tijdje best eens anders uit kunnen zien.

• SaphireFalcon
  • Laatst online: 24-03-2016

ik heb 3 class 4 micro SD kaartjes (ook eentje voor m'n galaxy) gekocht bij MyMemory.co.uk Daar zijn ze een stuk goedkoper dan bij veel winkels in Nederland.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
mytheory schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:32:
Net het tijdschrift Computer!totaal binnen gekregen en daar stond een test in tussen zes HC tablets van dit moment en de Ipad2. Ipad2 kwam als winnaar uit de bus (met een net zo hoge score als de TF) op basis van het betere besturingssysteem en de vele apps. Asus was de beste van de HC tablets. Als Google een beetje opschiet zou dat over een tijdje best eens anders uit kunnen zien.
Hoe kan de ipad2 nu winnaar zijn als de TF een zelfde score heeft? :p dan is de score dus niet zo relevant/correct, als dat niet de beslissende factor is :').

Verder vind ik wel dat men wel een beetje vaart mag maken met apps honeycomb compatible te maken. Hoop apps die echt niet lekker werken (buienradar om te beginnen). De beste app die ik tot nu toe heb gekocht is thumb keyboard, echt een aanrader! verder vind ik jetcarstunts best prettig spelen voor dat het een spel is voor een phone.

Wat ik wel raar vind is dat bij mij psx emulator het erg goed doet, maar gameboid, gensoid en snesoid doen het alle drie niet. Als ik een rom selecteer krijg ik ff zwart scherm en keer ik terug naar rom explorer. Iemand een oplossing hiervoor?

iRacing Profiel

• mytheory
soulcrusher schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:47:
[...]

Hoe kan de ipad2 nu winnaar zijn als de TF een zelfde score heeft? :p dan is de score dus niet zo relevant/correct, als dat niet de beslissende factor is :').
Daar krijgen ze naast een aantal sterren, beide hadden 4 van de 5 sterren, nog een aparte beoordeling.

• soulcrusher
mytheory schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:52:
[...]

Daar krijgen ze naast een aantal sterren, beide hadden 4 van de 5 sterren, nog een aparte beoordeling.
oow ok dan heb ik niks gezegd ;)

iRacing Profiel

• Nickless
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-01-2023
@littlejoannes --> Ziggo mail werkt hier gewoon hoor?

smtp.ziggo.nl
beveiliging TLS
poort 587
aanmelden vereist ja

succes :P

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Wat ik wel raar vind is dat bij mij psx emulator het erg goed doet, maar gameboid, gensoid en snesoid doen het alle drie niet. Als ik een rom selecteer krijg ik ff zwart scherm en keer ik terug naar rom explorer. Iemand een oplossing hiervoor?
Denk dat het aan jouw ROMs ligt want hier doet alles het prima :)

• soulcrusher
Ken. schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:32:
[...]

Denk dat het aan jouw ROMs ligt want hier doet alles het prima :)
Ik heb alles nog gewoon standaard dus ik weet niet wat er fout zou kunnen zijn :9

iRacing Profiel

• ZooYork74
D3StRoY40 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:26:
Heb jij een 1.3 kabel of een 1.4 met ethernet ?

Misschien moet ik wel gewoon een 1.3 kabeltje halen.. ik probeerde pin 19 of 14 al te blokkeren maar dat gaat heel moeilijk, erg klein allemaal.

Zou je dat kunnen bekijken voor mij?

[...]
Hmm, ik denk dat ik een 1.3 kabel gekocht heb, was in Hong Kong en voor omgerekend 1 eurie 50.
Het was ook nog ergens vorig jaar.

Weet je wat, ik ben er zeker van dat het een 1.3 is.
Ik zie het trouwens ook nergens staan.

Helaas.

D.

• ZooYork74
jswinkels schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:35:
[...]

Ik heb dit probleem ook ik mis rondom een rand, ik krijger het niet voor elkaar om het goed te krijgen. Op zich vind ik het niet zo erg aangezien ik het niet veel zal gebruiken, maar als er een oplossing voor is, dan hoor ik die graag
Je hebt gelijk, dit is ook pas de 2e keer dat ik het heb aangesloten op de tv.
Ik ga wel verder kijken.

D.

• Barrycade

Barrycade

Through the...

RFFN-NiCkLeSs schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:01:
@littlejoannes --> Ziggo mail werkt hier gewoon hoor?

smtp.ziggo.nl
beveiliging TLS
poort 587
aanmelden vereist ja

succes :P
Kwak! Op de ziggo site staat SSL :( , zou dat de oplossing zijn? Moet eigenlijk naar bed, maar loop toch maar even naar beneden. Thanks!

• graaf404
SaphireFalcon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:34:
[...]

ik heb 3 class 4 micro SD kaartjes (ook eentje voor m'n galaxy) gekocht bij MyMemory.co.uk Daar zijn ze een stuk goedkoper dan bij veel winkels in Nederland.
Ik heb deze gekocht voor 47.90, de volgende dag al in huis.

• BartusKN.nl
graaf404 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:17:
[...]

Ik heb deze gekocht voor 47.90, de volgende dag al in huis.
Das een prima prijs, maar de class maakt dus niet uit kan ik hieruit opmaken ?

• graaf404
BartusKN.nl schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:36:
[...]

Das een prima prijs, maar de class maakt dus niet uit kan ik hieruit opmaken ?
Hoe hoger de class, hoe hoger de gegarandeerde doorvoersnelheid.

Wikipedia

Edit: ikzelf heb een class 4, die is dus zeker snel genoeg om een 720P film te bekijken.

[ Voor 11% gewijzigd door graaf404 op 22-06-2011 09:58 ]

• BartusKN.nl
Dat begrijp ik maar is dat dan ook van belang dat ik een microSD kaartje koop van class 10? Het is toch immers voor foto's en eventueel films (mits dit afgespeeld kan worden met subs)

Zie het al beantwoord hierboven. Top thanks.

[ Voor 13% gewijzigd door BartusKN.nl op 22-06-2011 10:03 ]

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Renegade666 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:01:
Ondertussen heb ik Wyse PocketCloud Pro RDP/VNC gekocht om zo mijn server en andere pc over te nemen. werkt prima, beter dan ik had verwacht.
Heb je deze al eens geprobeerd? https://market.android.com/details?id=com.tux.client

settings en dan -> mouse. Best app so far!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59
Verder vind ik wel dat men wel een beetje vaart mag maken met apps honeycomb compatible te maken. Hoop apps die echt niet lekker werken (buienradar om te beginnen).
Probeer eens Rainy Days. Werkt perfect op mijn TF!
Heb op mijn TF alleen N64oid emulator. Daarin werkt Mario 64 probleemloos.Ook N64 Golden Eye werkt maar het spelen met scherm-aanraken werkt voor geen meter. Daar moet je dan echt wel een externe controller voor gebruiken om dat speelbaar te maken. En Donkey Kong 64 start wel, maar verder dan het ronddraaiende logo van Rare komt het niet...

• Perenor
Hallo,

Ik heb sinds zaterdag een 32 Gb Transformer met Dock. Nu ondervind ik drie problemen. Gisteren onderstaande vragen hierover gepost. Iemand enig idee hoe die op te lossen zijn?

1. Ik kan niet tetheren via mijn HD2 (zoals ook al eerder hier vermoed werd, want ik had die vraag al eerder
gesteld). Ook via bluetooth blijkt helaas niet te werken. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Is bijv.
PDANet for Windows Mobile te combineren met PDANet for Tablets? De foutmelding die ik krijg is "Kan geen
Internet delen-verbinding tot stand brengen met extern apparaat omdat het alleen Netwerktoegangspunt (NAP)-modus ondersteunt". Werkt dit wel altijd met 'n Android telefoon (2.3 bijv.).

2. Ik kan mijn bedrijfs exchange mail niet opvragen. Ik krijg daarbij volgende melding: "The exchange
ActiveSync server requires security features your phone does not support". Hier vind ik niet echt oplossingen
voor. Iemand een idee? En doet zich dit probleem ook bij andere android toestellen voor? Wilde in september
een dual core android telefoon aanschaffen met gingerbread. Maar als die niet in staat is om mijn logica mail op te halen, dan moet ik misschien toch maar weer windows mobile 7.1 aanschaffen. Maar ja - die kan niet tetheren .

3. Er is nog steeds geen update langs gekomen naar 3.1. Maar ik wacht nog wel effe af (gezien de berichten
hier dat het even duurt voordat die aangeboden wordt). En anders download ik'm van de Asus site.

Groet,

[ Voor 0% gewijzigd door Rukapul op 30-09-2013 19:41 ]

• graaf404
BartusKN.nl schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:00:
Dat begrijp ik maar is dat dan ook van belang dat ik een microSD kaartje koop van class 10? Het is toch immers voor foto's en eventueel films (mits dit afgespeeld kan worden met subs)

Zie het al beantwoord hierboven. Top thanks.
class 4 of 6 is zeker al snel genoeg voor wat je wil.

Verwijderd

3. Om de paar uur instellingen-over tablet-systemupdate-update controleren checken. Eerst naar 3.1 gaan.
2. ik kon via WIFI ( maakt niet uit waar) op geen enkele manier mijn exchange werkemail ophalen. De melding was anders dan die van jou.Toen had ik het via tethering gedaan ( iphone) en toen kon ik wel synchorniseren!! Daarna werkte synchonrisatie via WIFI wel. ( Exchange 2003 sp2).Misschien heb je hier wat aan.
Perenor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:13:
Hallo,

Ik heb sinds zaterdag een 32 Gb Transformer met Dock. Nu ondervind ik drie problemen. Gisteren onderstaande vragen hierover gepost. Iemand enig idee hoe die op te lossen zijn?

1. Ik kan niet tetheren via mijn HD2 (zoals ook al eerder hier vermoed werd, want ik had die vraag al eerder
gesteld). Ook via bluetooth blijkt helaas niet te werken. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Is bijv.
PDANet for Windows Mobile te combineren met PDANet for Tablets? De foutmelding die ik krijg is "Kan geen
Internet delen-verbinding tot stand brengen met extern apparaat omdat het alleen Netwerktoegangspunt (NAP)-modus ondersteunt". Werkt dit wel altijd met 'n Android telefoon (2.3 bijv.).

2. Ik kan mijn bedrijfs exchange mail niet opvragen. Ik krijg daarbij volgende melding: "The exchange
ActiveSync server requires security features your phone does not support". Hier vind ik niet echt oplossingen
voor. Iemand een idee? En doet zich dit probleem ook bij andere android toestellen voor? Wilde in september
een dual core android telefoon aanschaffen met gingerbread. Maar als die niet in staat is om mijn logica mail op te halen, dan moet ik misschien toch maar weer windows mobile 7.1 aanschaffen. Maar ja - die kan niet tetheren .

3. Er is nog steeds geen update langs gekomen naar 3.1. Maar ik wacht nog wel effe af (gezien de berichten
hier dat het even duurt voordat die aangeboden wordt). En anders download ik'm van de Asus site.

Groet,

[ Voor 0% gewijzigd door Rukapul op 30-09-2013 19:43 ]

• pcdejong
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03-2024
Nog niet getest (mijn Transformer komt hopelijk morgen)

Maar deze app lijkt me wel wat:

http://101bestandroidapps...dabot%20Transformer/1679/

Turns your ASUS Transformer tablet into a real Transformer!

Enable this simple service and when you "transform" from tablet to laptop or laptop to tablet you you will hear that familiar "doot doot doot doot" sound of a robot to vehicle transformation. So, is your new tablet a Decepti-tablet or an Auto-pad? ASUS-Prime or ASUSTron? EEEPadBee or PadScream?... you get the point.

• Junia
Perenor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:13:
Hallo,

Groet,
1: download een ander Tetherprogramma. de transformer (zoals meerdere malen in dit topic wordt gezegd) kan NIET overweg met ad-hoc accespoints enkel met volwaardige acces points (sommige tetherprogramma's doen dit dus, andere niet, gewoon de juiste vinden).

2: De transformer ondersteund gewoon Exchange, via handmatig je mail instellen zul je waarschijnlijk verder komen.

3: Zoals je zelf al zegt. Veel mensen moeten hier even op wachten voordat deze wordt aangeboden. Misschien dat je op de site van asus zelf kan kijken daar staan namelijk ook updates.

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 10:47
Mijne net vanmiddag binnen gekregen! super blij mee!

Bij mij stond er al 3.1 op.

Verder had ik alleen een probleem om verbindingen te maken met me WiFi, maar nadat ik het WiFi kanaal had veranderd van 13 naar 10 doet ie het nu prima!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
ook geen SMTP hier via telfort. voorlopig maar via gmail pop3 connector, werkt eigenlijk ook prima.

recent ook hetzelfde gehad met een iPAD1, hetnet mail. SMTP-uitgaand alleen de server mailhost.hetnet.nl maar zonder gebruikersnaam en wachtwoord, dan ineens wel uitgaande mail. met de correct ingevulde wachtwoord en gebruikersnaam combo constant foutmeldingen. (geen wachtwoord verificatie mogelijk voor de server)

weet even niet of de standaard mail-client op de TF101 een lege SMTP gn & ww. toeliet, (tablet ligt even thuis momenteel.) transformer zelf gaf bij mij EHLO/HELO foutmeldingen

[ Voor 10% gewijzigd door Zephyr op 22-06-2011 14:46 ]

• Junia
Masco schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:33:
Mijne net vanmiddag binnen gekregen! super blij mee!

Bij mij stond er al 3.1 op.

Verder had ik alleen een probleem om verbindingen te maken met me WiFi, maar nadat ik het WiFi kanaal had veranderd van 13 naar 10 doet ie het nu prima!
Dat met die kanalen klopt. Voor de één of andere reden pakt de transformer alleen de kanalen t/m 11.

• Nickless
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-01-2023
En en en? gelukt?
littlejoannes schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:58:
[...]

Kwak! Op de ziggo site staat SSL :( , zou dat de oplossing zijn? Moet eigenlijk naar bed, maar loop toch maar even naar beneden. Thanks!

• Perenor
Junia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:23:
[...]

1: download een ander Tetherprogramma. de transformer (zoals meerdere malen in dit topic wordt gezegd) kan NIET overweg met ad-hoc accespoints enkel met volwaardige acces points (sommige tetherprogramma's doen dit dus, andere niet, gewoon de juiste vinden).

2: De transformer ondersteund gewoon Exchange, via handmatig je mail instellen zul je waarschijnlijk verder komen.

3: Zoals je zelf al zegt. Veel mensen moeten hier even op wachten voordat deze wordt aangeboden. Misschien dat je op de site van asus zelf kan kijken daar staan namelijk ook updates.
Ad 1: Kan WMWifiRouter NAP aan? Heb de trial versie gedownload. Maar daarin is alleen USB tethering actief. En dat werkt natuurlijk niet met de transformer. En ik schaf dat ding alleen aan, als 't ook daadwerkelijk werkt. Zal nog eens een google search op windows mobile 6.5, tethering en NAP proberen.

Ad 2: Had ik gedaan - domein/gebruikersnaam plus beide vinkjes (SSL en alle certificaten accepteren). En juiste mail server url. Maar daarna krijg ik juist die melding. Dit schijnt een algemeen voorkomend issue te zijn geweest met 2.1 (bijv. de droids). Ik weet overigens dat collega's met 2.2 en 2.3 toestellen gewoon de mail kunnen opvragen.

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
weet iemand nog een goede (gratis) mailclient voor pop3, want ik vind de standaard nog wat buggy qua ophalen berichten en notificatie

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:50

Neo

K9-mail is het meest gebruikte mailprogramma na de default client.

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Weet iemand waar ik de data-cables vandaan kan halen ? Ik heb me gek gezocht zelf ebay heeft het niet.

Ja je weet het niet

• pcdejong
  • Laatst online: 19-03-2024
Junia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:49:
[...]

Dat met die kanalen klopt. Voor de één of andere reden pakt de transformer alleen de kanalen t/m 11.
Zit er een FCC radio in en geen ETSI?

• graaf404
Klinkt als een domme vraag, maar ik stel hem toch:
Kan je ook een snelkoppeling naar een map op een desktop zetten?

• kell.nl
  • Laatst online: 27-09-2023

kell.nl

Fizzgig's evil twin

Perenor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:55:
[...]

Ad 1: Kan WMWifiRouter NAP aan? Heb de trial versie gedownload. Maar daarin is alleen USB tethering actief. En dat werkt natuurlijk niet met de transformer. En ik schaf dat ding alleen aan, als 't ook daadwerkelijk werkt. Zal nog eens een google search op windows mobile 6.5, tethering en NAP proberen.

Ad 2: Had ik gedaan - domein/gebruikersnaam plus beide vinkjes (SSL en alle certificaten accepteren). En juiste mail server url. Maar daarna krijg ik juist die melding. Dit schijnt een algemeen voorkomend issue te zijn geweest met 2.1 (bijv. de droids). Ik weet overigens dat collega's met 2.2 en 2.3 toestellen gewoon de mail kunnen opvragen.
Exchange administrators kunnen eisen stellen voordat je met Activesync kan synchroniseren. Eisen zoals wachtwoord aan/uit, lengte van het wachtwoord, remote wipe door de Exchange admin etc. Als 2.2 en 2.3 wel werken, dan mist 3.0 waarschijnlijk een van deze features. Misschien dat 3.1 dit wel heeft (aangezien je nog niet geupdate bent). Als dat niet het geval is, dan kun je kijken naar de applicatie "Touchdown".
Touchdown kan de meeste (alle?) van die eisen zelf doen. Ik gebruik Touchdown zodat ik af en toe mijn werk email kan checken, zonder dat elke keer als ik de tablet uit sleepmode haal een wachtwoord moet invullen. Nu hoeft het alleen als ik Touchdown opstart.

[ Voor 0% gewijzigd door Rukapul op 30-09-2013 19:44 ]

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb een dode pixel op mijn transformer , zijn er manieren om die pixel te simuleren zodat deze hopelijk weer aan de gang schiet.

het masseren zoals bij een lcd gaat al niet, mss zijn er apps die zo een beeldenstorm geven.
Iemand tips ?

Verwijderd

Zephyr schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:44:
ook geen SMTP hier via telfort. voorlopig maar via gmail pop3 connector, werkt eigenlijk ook prima.

recent ook hetzelfde gehad met een iPAD1, hetnet mail. SMTP-uitgaand alleen de server mailhost.hetnet.nl maar zonder gebruikersnaam en wachtwoord, dan ineens wel uitgaande mail. met de correct ingevulde wachtwoord en gebruikersnaam combo constant foutmeldingen. (geen wachtwoord verificatie mogelijk voor de server)

weet even niet of de standaard mail-client op de TF101 een lege SMTP gn & ww. toeliet, (tablet ligt even thuis momenteel.) transformer zelf gaf bij mij EHLO/HELO foutmeldingen
ik heb precies hetzelfde met KPN. heb al vele sites uitgeplozen, maar kan nergens de oplossing vinden. Ook hier dus vlp via Gmail, hoewel ik daar duidelijk geen voorstander van ben

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Klopt, ik heb hier drie exchange 2003 SP2 en een smtp/pop account in de mailclient draaien (eat your frickin' heart out with crappy Outlook M$ :P), zonder problemen mits je handmatig instelt en je webbased server url's gebruikt.
Moet je eens in Outlook probleren, om meer dan één exchange account aan te maken... no way!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 19:26 ]

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:25:
[...]
Moet je eens in Outlook probleren, om meer dan één exchange account aan te maken... no way!
euh.. dat lukt prima hoor, in ieder geval met Outlook 2010

• mytheory
3raser schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:26:
Wat ik iedereen kan aanraden is het gratis spel Guns'n'Glory. Het is vreselijk verslavend en werkt perfect op de tablet. Zie screenshot 2. Daar heb ik nog niemand over gehoord volgens mij, dus misschien heb ik de primeur.
Dit is inderdaad echt een vette tablet game. In het begin dacht ik nog dat het geen tabletgame was om de mappen nog zo klein waren. Maar als je verder in het spel komt dan zijn ze TF vullend, een aanrader dus.

Verwijderd

Mensen hebben jullie de app speciaal voor de transformer al gecheckt... ik nog niet .. maar ik ben even benieuwd naar gebruikerservaringen...

http://wp.me/p1jMOf-wH

• fysiootje
  • Laatst online: 13-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:49:
Mensen hebben jullie de app speciaal voor de transformer al gecheckt... ik nog niet .. maar ik ben even benieuwd naar gebruikerservaringen...

http://wp.me/p1jMOf-wH
Dit gaat over Polaris. Ziet er inderdaad prima uit. Ik kan er ook allerlei documenten mee openen en bewerken (tekst/ spreadsheet/ powerpoint). Soms rare tekens maar goed te doen. Echter eenmaal opgeslagen kan ik de documenten niet meer openen. Maakt niet uit welk formaat of in welke map. SD card of interne geheugen. Ook Documents to Go kan ze dan niet meer openen. Kan iemand dit verklaren?
Soortgelijk probleem heb ik met muziek. Mp'3tjes die ik overzet van mijn laptop spelen niet af. Direct gedownloade muziek wel.

• antec1956
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-02 12:18
Ik had behoefte om bij het gebruik van mijn transformer wat meer achtergrondinformatie te hebben over honeycomb dan de summiere handleiding van asus. Na wat speurwerk deze uitgebreide handleiding van honeycomb 3.0 gevonden. Wil dit toch met jullie delen, er is ongetwijfeld iemand mee geholpen.
http://api.viglink.com/ap...t.com%2F...ide-30-100.pdf

• Barrycade

Barrycade

Through the...

JAAA! Op ziggo stond voor de IPad dat je SSL moest gebruiken. Dus ik wilde er niet aan dat het TSL moest zijn. Maar eindelijk ook mogelijkheid om mail via mijn TF te retourneren. Me Happy :)

Verwijderd

fysiootje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:11:
[...]

Dit gaat over Polaris. Ziet er inderdaad prima uit. Ik kan er ook allerlei documenten mee openen en bewerken (tekst/ spreadsheet/ powerpoint). Soms rare tekens maar goed te doen. Echter eenmaal opgeslagen kan ik de documenten niet meer openen. Maakt niet uit welk formaat of in welke map. SD card of interne geheugen. Ook Documents to Go kan ze dan niet meer openen. Kan iemand dit verklaren?
Soortgelijk probleem heb ik met muziek. Mp'3tjes die ik overzet van mijn laptop spelen niet af. Direct gedownloade muziek wel.
heel bijzonder.... maar dat lijkt dan meer aan je Transformer te liggen dan aan de app??
over Polaris zelf wel oke dus

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:15
Hoe zit het eigenlijk met bestandopslag met betrekking tot tekstverwerken? Werkt dit net zoals bij windows? Dus een map waarin je alles kan benaderen, en die ook te benaderen is via een usb kabel? Weet dat dit bij de iPad erg ingewikkeld is. Anders lijkt me de asus eee pad een goede vervanger voor mijn laptop.

• _gibeon_
Het is precies zoals je het beschrijft, via USB zijn je bestanden te benaderen en op je Transformer via een file browser. Dus je hoeft geen libraries oid te koppelen, gewoon openen die hap!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
fysiootje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:11:
[...]

Je klikt toch wel op "Edit Mode" als je een opgeslagen doc terug opent mag ik hopen :p

• fysiootje
  • Laatst online: 13-10-2023
Ja "modus bewerken" of "leesmodus" maakt niet uit. Ik heb nog wat geëxperimenteerd. Standaard slaat Polaris de documenten op in de root van het interne geheugen. Daar vandaan kan ik de documenten wel openen. Vanuit de mail bijlages openen met Polaris en dan opslaan in bijvoorbeeld een mapje "documenten"en dan later weer openen gaat vaak mis. Krijg dan melding "kan niet laden" Het lijkt ook afhankelijk van het soort documenten. Powerpoint en excel gaan steeds goed. Docx niet. Doc dan soms weer wel. Blijft vreemd. Ik experimenteer nog wel even verder.

• Junia
Flexicon schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:44:
Hoe zit het eigenlijk met bestandopslag met betrekking tot tekstverwerken? Werkt dit net zoals bij windows? Dus een map waarin je alles kan benaderen, en die ook te benaderen is via een usb kabel? Weet dat dit bij de iPad erg ingewikkeld is. Anders lijkt me de asus eee pad een goede vervanger voor mijn laptop.
Een simpeler antwoord dan dit kan ik je niet geven.....

Ja het werkt perfect....

Geen gezeik, geen gedoe, je slaat het bestand op binnen één van je folders. Je kan zelf folders maken, browsen etc. Lijkt heel veel op windows daarin.

Je kan een usb disk/stick aan de transformer koppelen om deze bestanden daarnaartoe te verplaatsen zonder problemen (zelfs NTFS werkt).

Je kan d.m.v. de voedingskabel (usb kabel die je in een adapter kan steken om hem aan het stroomnet te hangen of de usb kabel uit de adapter halen en aan je pc -> transformer te koppelen) perfect bij alle folders binnen je Transformer, kopieren/plakken gaat perfect (en zover ik heb gezien op usb 2.0 snelheid wat dus prima is)

Daarbij heb ik al mijn oude schooldocumenten op mijn transformer gezet. (allemaal office 2007 presentaties, documenten, spreadsheets) en het werkt perfect met Solaris. Ik kan alles openen en editten.
Het enige kleine probleempje wat ik hiermee soms ondervind is binnen de text documenten maar dat is het bekende probleem met documenten van 2007 openen met een 2003 client... soms raakt de lay out een klein beetje in de war maar het is prima te editten en te verwerken/op te slaan.

Ditzelfde geldt dus ook voor foto's/video's/downloads, deze kun je allemaal zeer gemakkelijk vanaf je transformer naar je pc toe kopieren zonder gezeur. foto's worden opgeslagen als .jpg files en filmpjes als .3gp files.

@ hierboven, ik vind het heel vreemd dat je niks kan openen met polaris.. ik heb nog geen enkel soortgelijk probleem gehoord hierover... Misschien fabrieks restore doen...? lijkt me dat dat het wel zal oplossen :)

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
wouter.u schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:03:
Ik heb een dode pixel op mijn transformer , zijn er manieren om die pixel te simuleren zodat deze hopelijk weer aan de gang schiet.

het masseren zoals bij een lcd gaat al niet, mss zijn er apps die zo een beeldenstorm geven.
Iemand tips ?
Probeer JScreenFix

Lees wel eerst de instructies goed door.
Mocht het niet werken op de TF, dan kun je ook de app kopen op de Market.

[ Voor 15% gewijzigd door Aurora op 23-06-2011 07:13 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Verwijderd

msmilde schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:29:
[...]

euh.. dat lukt prima hoor, in ieder geval met Outlook 2010
Dat is dan de eerste in een lange reeks Outlooks die het kan zonder dat je meerdere profielen moet aanmaken, maar ik heb dan ook nog 2007 draaien op de laptop.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heel raar probleem heb ik nu. In plume en op 1 site werken urls soms niet (stockbrowser, miren, dolphin)
als ik op de link klik gebwurt er niks. als ik lang indruk en op het menu kijk zie ik dar de url stan, klik ik daar op openen of openen in een nieuw venster dan gwbeurt er nog steeds niks.
In opera heb ik daar geen last van. Maar de link gaat naar een pagina met flashcontent.

als zo een link staat in het zichtbare gedeelte van de browser, dan opent hij gewoon, mar als je moet scrollen om de link te zien niet. En het is alleen op de site van een spel dat ik speel.

En in plume klik ik op een tweet, en vervolgens geeft klikken op een link geen resultaat, klikken op hashtags e.d. gaat prima.
Overigens is het ook hier niet constant, al ben ik er nog niet uit onder welke omstandigheden.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-06-2011 07:56 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

al met al is het dus een zeer bruikbare app begrijp ik....
benieuwd of dat hij uiteindelijk toch in de android market terecht gaat komen..

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:15
Oké bedankt voor de snelle reacties! :-)

Toch nog een vraagje, Dropbox op de computer synchroniseert automatisch bestanden doet die dit op de Transformer ook? Want de iPad app doet dit namelijk niet...

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Fijn om te zien dat er zoveel gepraat wordt over de Asus Transformer.

Ik heb hem 3 dagen geleden aangeschaft en kan er nog niets mee!
Ik moet iedere keer mijn google account toevoegen, en iedere keer krijg ik de volgende foutmelding:
"Kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen.

Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor de gegevensservices. Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met de klantenservice"
(dat laatste> Heb al gebeld met de winkel, Asus en wilde google bellen, maar die geven geen telefonische steun).

Zoals ik op internet heb gezien, is deze fout nogal veel voorkomend. Ik heb hier zo snel ook deze vraag nog niet gezien, dus bij deze mijn excuses voor een dubbelpost. Maar op internet gaat het vaak over een HTC/Samsung waardoor je niet dezelfde acties kunt uitvoeren of is het een andere Android. Ik heb ook al aan andere mensen info gevraagd, maar zij weten het ook niet. Gisteren heeft er iemand in mijn laptop met WatchViewer gekeken, maar mijn internet was gewoon prima.

Ik heb hem zojuist gereset en doet het nog steeds niet. Ook kan ik niet via YouTube, Market of iets dergelijks inloggen. Ik heb het account op mijn laptop eergisteren aangemaakt zodat ik dit op mijn Asus kan invoeren.

Wie o wie kan mij helpen? (Ik ben een geek op dit gebied).
Oftewel, ik zit met mijn handen in het haar.....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Pagina: 1 ... 29 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.