Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
wilde gisteren Pinball HD for Tegra, van Nvidia, installeren op m'n Transformer

werd door tegra zone doorgestuurd naar de google market
app gekocht, gedownload, starten

krijg ik een melding dat de licentie niet in orde is
paar keer geprobeerd, zou toch moeten werken, had ook netjes een mail gehad van mijn aankoop

toen wilde ik 'm verwijderen en geld terug vragen (was binnen de 15 minuten)
maar ik kon alleen verwijderen?
opnieuw geinstalleerd, werkte echt niet, weer verwijderd, ko geen geld terugvragen

gelukkig kon ik op m'n telefoon (zelfde google account) wel m'n geld terugvragen
is dat weird of wat?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
GrandPuba schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:24:
Ik heb de dock nog niet, dus kan het niet testen.

Maar kun je een usb harddisk ook gewoon aansluiten op de dock en benaderen in Android?
Sinds 3.1 is de usb host een stuk beter geworden dus zou het moeten kun zou je denken, is er iemand die dit heeft geprobeerd?
Begreep trouwens dat een ps3 controler ook gewoon aangesloten kan worden dus een usb disk moet dan geen probleem zijn zou je denken?
Zelf nog niet getest, maar een filmpje op you tube gezien (ik weet niet meer welke, ik heb er zo veel gezien), dat het gewoon ging, en je mobiel opladen ook.
Een film van een USB stick was hier geen probleem.

Edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door graaf404 op 15-06-2011 10:54 ]

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
apollo13 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:41:
[...]Misschien is Teamviewer dan iets voor je? http://www.teamviewer.com/nl/download/mobile.aspx
Deze gebruik ik zelf op mij TF en mijn PC heeft 2 beeldschermen.
Werkt prima hier, geen last van de door jou genoemde problemen.
Net even geprobeerd. Voordeel ervan is dat het m'n schermen niet overhoop haalt. Nadeel is dat mijn hoofdscherm niet de taakbalk heeft. Een programma opstarten wordt dan: naar monitor 2, programma starten, naar monitor 1. En toen crashte Teamviewer helaas. Nu krijg ik alleen nog maar "internal android error: null" errors als ik teamview wil gebruiken (net nu ik de "gebruik alle schermen optie had gevonden)

@Wifi dat aan blijft
Wifi gaat met de instelling "wifi uitschakelen als het scherm uit is" pas uit na 15 minuten. Dus als je binnen die 15 minuten nog een keer de tablet gebruikt blijft wifi gewoon aan. Hopelijk kan ik een app / widget vinden die wel gewoon wifi direct uit zet als het scherm uit is.

[ Voor 7% gewijzigd door Max Hunt op 15-06-2011 11:43 ]

• graaf404
Max Hunt schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:33:
@Wifi dat aan blijft
Wifi gaat met de instelling "wifi uitschakelen als het scherm uit is" pas uit na 15 minuten.
Ok, ik had hem idd zo'n 10 minuten ervoor nog gebruikt, dus dat zou dan kunnen kloppen.
Jammer dat je die tijd niet zelf in kan stellen/uit kan zetten.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11 21:01
Wybo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:12:
[...]

Als je er last van hebt...

Ik dacht eerst dat ik enorme bleeding had. Tot het een van de achtergronden van Asus bleek te zijn. :D Ik heb zelf nergens last van, Met normaal gebruik heb ik het verder nog niet gezien. Als ik echt allemaal stappen moet ondernemen om het te kunnen waarnemen dan vind ik het meer zoeken naar een probleem dan een probleem hebben. (puur mijn mening)
Omdat het in eerste instantie niet zo opvalt is het handig om die stappen te doen om te zien of jij het probleem hebt. Stel dat jij werkelijk over je gehele scherm last hebt van light bleeding maar je de TF vrijwel nooit in een donkere kamer gebruikt.... en plotseling over een kleine maand... nadat je hem niet meer zomaar mag ruilen zie je het en ga je je irriteren :P.

Maaaar het is inderdaad zo dat je je er niet zoveel van moet aantrekken. Er zijn gigantisch veel (gloednieuwe) high end TV's die precies hetzelfde probleem hebben. Ipad heeft het ook, xoom dacht ik ook iets over te hebben gehoord.

P.S.
Gisteren was ik aan het spelen met mijn TF en ik was best wel 'geflabbergasted' dat ik geen simpele folders kon maken op mijn homescreen... aangezien het ondertussen een beetje rommelig wordt heb ik er wat op gevonden en deze app is echt goddelijk! (en gratis >:) )
App: Apps Organizer
Echt voor iedereen een aanrader!

Verwijderd

Gisteren de 16gb versie in Mediamarkt Arena opgehaald.
Eerste wat mij opviel was dat niet alles heel vloeiend liep. duidelijk een lage framerate waarneembaar tijdens het scrollen en switchen van schermen. Een tegenvaller.
Direct daarna met nvflash een custom rom (prime 4.1) erop gezet zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1123429 + een aangepast kernel om hem te kunnen overclocken. Merkte direct na het flashen een groot snelheidsverschil. Na het overclocken loopt alles nog vloeiender. Heb heb een uurtje youtube filmpjes en wat spelletjes gespeeld op 1.6ghz. Geen problemen geconstateerd. Moet je ook beetje geluk mee hebben. Sommige tegra chipsets in de Transformer en andere apparaten zijn duidelijk op een maandag ochtend gebakken en clocken niet verder dan 1.2ghz.

Conclusie
+ strak scherm
+ mooi design, ligt lekker in de hand
+ goed geluid
+ nu al een grote software rom/hack community. Beloofd veel goeds.

- nog wel iets te traag. Mijn lg optimus 2x telefoon loopt sneller.
- geen usb ingang voor op te laden (indien geen dock)
- camera kwaliteit beroerd

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Nee dat is waar ook, maar je kan het moeilijk aan je vrienden en familie verkopen dat je om de haverklap naar de winkel moet omdat een of ander deel niet werkt. Ik heb al eens ''fout'' gemaakt om als early adopter iets te halen (windows phone 7) om achteraf achter te komen dat je het best nog jaartje kan wachten tot dat software en hardware volwassen zijn.
maniak schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:49:
[...]

Nu wil ik niet flauw doen hoor, maar denk je dat andere apparaten zoals een iPad altijd foutloos zijn? Ik zou er ook ziek van zijn als me 2x iets overkwam maar om nu overhaast een totaal ander apparaat te kopen? Wacht gewoon een maandje of 2 en heroverweeg je opties... je hebt initieel gekozen voor een TF, de iPad is toch wel een ander apparaat..

• graaf404
goed genoeg voor wat internet geluidjes en youtube filmpjes zeker ;)

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:53:
Eerste wat mij opviel was dat niet alles heel vloeiend liep. duidelijk een lage framerate waarneembaar tijdens het scrollen en switchen van schermen. Een tegenvaller.
Direct daarna met nvflash een custom rom (prime 4.1) erop gezet zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1123429 + een aangepast kernel om hem te kunnen overclocken. Merkte direct na het flashen een groot snelheidsverschil. Na het overclocken loopt alles nog vloeiender. Heb heb een uurtje youtube filmpjes en wat spelletjes gespeeld op 1.6ghz. Geen problemen geconstateerd. Moet je ook beetje geluk mee hebben. Sommige tegra chipsets in de Transformer en andere apparaten zijn duidelijk op een maandag ochtend gebakken en clocken niet verder dan 1.2ghz.

Conclusie
+ strak scherm
+ mooi design, ligt lekker in de hand
+ goed geluid
+ nu al een grote software rom/hack community. Beloofd veel goeds.

- nog wel iets te traag. Mijn lg optimus 2x telefoon loopt sneller.
- geen usb ingang voor op te laden (indien geen dock)
- camera kwaliteit beroerd
Goed nieuws, iemand die prime (1.4 ipv 4.1) gebruikt. Zou je voor mij kunnen kijken of de asus software daar ook inzit? de e-reader, de dnla en vooral polaris office? :?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59
graaf404 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:47:
Ok, ik had hem idd zo'n 10 minuten ervoor nog gebruikt, dus dat zou dan kunnen kloppen.
Jammer dat je die tijd niet zelf in kan stellen/uit kan zetten.
Wat voor mij in ieder geval goed werkt is de TF 's nachts op Flight-mode te zetten. Maandagavond voordat ik naar bed ging stond de batterij op 96% ('s avonds opgeladen), en dinsdagochtend toen ik hem weer aanzette en van flight-mode afhaalde stond de batterij nog steeds op 96%. :)

Als je weet dat je de TF langere tijd niet nodig heb, dan is het een optie om hem dus op flight-mode te zetten om batterij te sparen...

• graaf404
Haay schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Wat voor mij in ieder geval goed werkt is de TF 's nachts op Flight-mode te zetten.
Da's een goeie.
Jammer dat dat niet automatisch kan, bv op een bepaalde tijd, of bij scherm uit.

Ook eens proberen.
Nu gaat er bij mij 1% per uur af in sleepmode.

Verwijderd

tharonald schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Goed nieuws, iemand die prime (1.4 ipv 4.1) gebruikt. Zou je voor mij kunnen kijken of de asus software daar ook inzit? de e-reader, de dnla en vooral polaris office? :?
yep e-reader en polaris office zitten erop. Wat is dnla?
Handig is ook CifsManager. Weet eigenlijk niet of deze ook standaard erop zit. Anyway hiermee kan je makkelijk shares aanmaken op je tablet, om zo snel via het netwerk de tablet te bereiken.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JarlSX schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:36:
[..]

toen wilde ik 'm verwijderen en geld terug vragen (was binnen de 15 minuten)
maar ik kon alleen verwijderen?
opnieuw geinstalleerd, werkte echt niet, weer verwijderd, ko geen geld terugvragen

gelukkig kon ik op m'n telefoon (zelfde google account) wel m'n geld terugvragen
is dat weird of wat?
Geld terug vragen gaat nogal lastig als je nog niets hebt betaald hè.. ;)
Het aankoopbedrag wordt pas van je creditcard afgehaald ná die 15 minuten, vandaar dat de refund niet werkt.

• JarlSX
de refund werkt juist alleen tijdens die 15 minuten, want zolang mag je tegenwoodig een app prpberen

ik kon 'm (binnen 15 minuten na aankoop) wel cancelen op mijn telefoon

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 12:49
graaf404 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:10:
[...]

Da's een goeie.
Jammer dat dat niet automatisch kan, bv op een bepaalde tijd, of bij scherm uit.

Ook eens proberen.
Nu gaat er bij mij 1% per uur af in sleepmode.
Kan volgens mij met Sweat Dreams app.

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Da's een goeie.
Probeer Tasker eens, daarmee kan je "alles" automatiseren.

• Max Hunt
Ik heb het zo simpel (en gratis) gehouden en gebruik nu een Airplane Mode Widget

Verwijderd

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik op deTF ipv de "mobiele"sites te zien krijg, gewoon de normale "desktop"sites te zien krijg.

Update: had net iets gevonden op het net.

So, ready to get everything working the way it should? Follow these instructions, and you'll be browsing like a king in no time.

1. Open the Android Honeycomb browser on your tablet.

2. In the address bar, type: about:debug and press enter.

3. Now open the browser's settings by tapping the icon in the very top-right corner of your screen (it looks like four horizontal lines) and selecting "Settings" from the drop-down menu that appears.

4. On the left side of the screen, tap the section labeled "Debug."

5. On the right side of the screen, tap the item labeled "UAString," then select "Desktop."

6. Press the back button (in the very bottom-left corner of your screen) to exit the browser's settings.

7. In the browser's address bar, type: about:debug once more; this will disable debugging mode and return the browser to its normal state.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 15:31 ]

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Via de settings in je browser ( uit mijn hoofd via het knopje recht boven in ) daarin kun je aangeven desktop.

• GrandPuba
Iemand die het al op deze manier heeft geprobeerd?
Begrijp ik nu goed dat je op deze manier altijd root hebt ( mits de rom het aankan ).
Heb je bij het flashen met nvflash ook gewoon CWM erop staan ( welke je via pwr + vol down kunt benaderen ) en waardoor je later via een zip alsnog een andere rom kunt flashen? Want niet alle custom roms zijn beschikbaar om met nvflash erop te zetten... en opnieuw rooten hoeft niet als je dit doet.

Hiermee kun je ook unbricken mocht een andere root methode mis gegaan zijn....

Iemand overigens ervaring dat bijvoorbeeld je dock niet meer werk als je root? of de update niet meer uitgevoerd kan worden welke beschikbaar is voor je dock via downloads zodra je deze voor het eerst gebruikt? of zit dit al in de rom verwerkt?

[ Voor 14% gewijzigd door GrandPuba op 15-06-2011 15:37 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JarlSX schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:49:
de refund werkt juist alleen tijdens die 15 minuten, want zolang mag je tegenwoodig een app prpberen

ik kon 'm (binnen 15 minuten na aankoop) wel cancelen op mijn telefoon
Lees nou nog eens een keer wat ik heb geschreven :P
Het bedrag wordt pas van je kaart afgehaald als de 15 minuten voorbij zijn.. ergo: er is binnen die 15 minuten nog niks betaald, dus ook niks om te refunden. Cancellen is het enige juiste woord idd. Die twee termen dus niet verwarren :)

• GrandPuba
@Bohr2003 Dit kun je dus ook gewoon aanpassen zonder deze truuk te hoeven uitvoeren via dezelfde instellingen... voor zover ik heb gezien.

• JarlSX
@Ken: ik heb heel goed gelezen wat je schreef, maar het klopt niet.

zodra je iets koopt in de Market, krijg je een betalingsbevestiging.
Hij gaat dan de aankoop verifieren en de app wordt geinstalleerd op je device.
je hebt vanaf dat moment 15 minuten om het uit te proberen.

gedurende die 15 minuten staat er bij de app dan ook "teruggave" in plaats van "verwijderen".
na 15 minuten kun je niet meer kiezen voor teruggave, je kunt dan alleen verwijderen
de app blijft dan in de lijst van apps staan, als "aangeschaft" en kun je ten alle tijden weer installeren

heb het net nog even op m'n telefoon uitgeprobeerd, met een willekeurige app.

probleem op mijn transformer was dus, dat ik de mogelijkheid tot teruggave niet kreeg, alleen verwijderen
leek dus alsof de 15 minuten al voorbij waren

maar op m'n telefoon kon ik bij die app, die correct werd gezien als aangeschaft, wel voor teruggave kiezen

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Junia schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:33:
[...]
3: marketplace is een drama voor honeycomb, het ziet er mooi uit etc maar het is nog zo moeilijk om geschikte tablet apps te vinden (buienradar is er zelfs niet voor tablet, wel de mobile versie maar die werkt brak)
Rainy Days is een goed (en naar mijn mening een beter) alternatief :)
Max Hunt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:00:
Is swypen echt handiger dan gewoon typen dan? Ik heb thumb-keyboard app en daar kan ik toch vrij snel mee typen en je hebt als voordeel dat je gewoon de tablet met 2 handen kan blijven vasthouden.
Swype heeft nu de optie om een kleiner toetsenbord te tonen die je aan de linker of rechterkant van je beeldscherm kunt plaatsen; zo kun je toch gewoon je tablet met twee handen blijven vasthouden. Persoonlijk vind ik het veel fijner werken dan Thumb Keyboard, omdat je tijdens het typen van een woord je vinger op het beeldscherm kunt laten rusten. Swype ondersteund overigens o.a. Nederlands/Engels/Frans/Duits/Spaans, dus echt een aanrader!

Voor wie van televisie kijken houdt:
  • Stel in Dolphin HD de user agent in op iPad om de HTML5-variant van http://beta.uitzendinggemist.nl te kunnen bekijken. De video's spelen echter veel vloeiender af dan in de Flash-variant!
  • RTL XL wordt alleen aangeboden voor de iPad/iPhone, maar kun je op Android toch bekijken via http://rtl.ksya.net.
En voor de LastPass gebruikers onder ons, de (gratis!) bookmarklet die zij aanbieden werkt perfect in de standaard browser; Dolphin HD i.c.m. een betaald LastPass-abonnement is niet nodig. Wanneer je op de bookmarklet klikt worden net als op de computer automatisch o.a. je gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld op de bezochte website. Bij de instellingen kun je aangeven na hoeveel tijd van inactiviteit je weer opnieuw moet inloggen bij LastPass.

PS: Sinds ik in het bezit van de dock ben, heb ik mijn laptop al in geen dagen meer aangeraakt. Zelfs zonder al te veel te tweaken werkt het meeste boven verwachting goed! :D Enige grote probleem dat ik heb is dat de standaard browser (ook Dolphin HD e.d.) om de haverklap spontaan crashed, zo ook tijdens het typen van dit bericht :-(

[ Voor 11% gewijzigd door bllb op 15-06-2011 16:26 ]

Verwijderd

GrandPuba schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:31:
[...]

Iemand die het al op deze manier heeft geprobeerd?
Begrijp ik nu goed dat je op deze manier altijd root hebt ( mits de rom het aankan ).
Heb je bij het flashen met nvflash ook gewoon CWM erop staan ( welke je via pwr + vol down kunt benaderen ) en waardoor je later via een zip alsnog een andere rom kunt flashen? Want niet alle custom roms zijn beschikbaar om met nvflash erop te zetten... en opnieuw rooten hoeft niet als je dit doet.

Hiermee kun je ook unbricken mocht een andere root methode mis gegaan zijn....

Iemand overigens ervaring dat bijvoorbeeld je dock niet meer werk als je root? of de update niet meer uitgevoerd kan worden welke beschikbaar is voor je dock via downloads zodra je deze voor het eerst gebruikt? of zit dit al in de rom verwerkt?
yep . power + volume down inhouden. daarna kom je in bootloader menu. druk nu binnen 5 seconden op volume up en je gaat naar CWM.
Ik heb zelf via nvflash de 1.4 prime erop gezet en daarna via CWM manager een custom overclock Kernel.
Overigens is dit een modified CWM. Via de market CWM installeren heeft geen zin. Deze denkt dat je hem niet geflashed hebt. Dus alleen handmatig rebooten met volume down en up werkt.
Dock werkt gewoon met root. ook in 1.4 prime. Updates waarschijnlijk niet. Maar goed in prime mod zitten al de laatste nieuwtjes verwerkt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 16:09 ]

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 09:52
Mbt het kopen van apps op de market kan ik vermelden dan Google op dit moment grote problemen ondervindt op het gebied van het aanschaffen van apps via de market en het bijhouden van de developer console van de developers. Dit zijn serieuze problemen. Ook Google Checkout heeft vandaag een 'service' update gekregen.
Er wordt aan gewerkt maar de Android market is verre van stabiel.
Klachten over apps die wel worden betaald maar niet kunnen worden gedownload zijn veel terug te vinden op de forums van de market. Dit ligt dus niet aan je tablet, noch aan je verbinding, noch aan je router ;-)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:48
Dat er nu problemen zijn staat er idd buiten,

Maar het kan wel zijn dat je firewall/router de downloads blokkeert, Heb dat hier @work ook gehad, alles werkte op die telefoon incl. de market behalve het downloaden van apps, die bleven gewoon hangen, lag dus aan de firewall van het werk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JarlSX schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:00:
@Ken: ik heb heel goed gelezen wat je schreef, maar het klopt niet.
Eh.. waarom krijg ik dan telkens zo'n bericht als ik een betaalde app binnen 15 minuten uninstall?
Hello Ken,

You have uninstalled the application from your phone. We have canceled your order and you have not been charged.
EDIT: En ze staan vervolgens ook niet op mijn creditcard specificatie online.

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 15-06-2011 16:38 ]

• JarlSX
omdat ze dan de betaalopdracht niet naar de creditcard maatschappoj hebben gestuurd

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:53:
Direct daarna met nvflash een custom rom (prime 4.1) erop gezet zie
prime 1.4 O-)

Een betere HowTo voor rooting vindt je hier

Kan je na een custom rom nog updaten naar nieuwere builds van android? vb, 3.2?

[ Voor 63% gewijzigd door dversa2 op 15-06-2011 17:18 ]

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:03:
[...]

prime 1.4 O-)

Nee dat gaat niet direct, je zult dan altijd via custom roms naar versie 3.2 moeten updaten.
Ik zit nu ook op prime 1.4 en bevalt prima.

• dversa2
mytheory schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:52:
[...]

Nee dat gaat niet direct, je zult dan altijd via custom roms naar versie 3.2 moeten updaten.
Ik zit nu ook op prime 1.4 en bevalt prima.
mhmm, denk dat ik nog even wacht, niet dat prime niet goed is of dat ik denk iets verkeerd te doen maar ik moet nog uitzoeken wat de voordelen zoals zijn.

• i_machine
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:30
Heb daarstraks een Transformer gekocht in de MM in Woluwe (Belgie), en nu blijkt dat de Youtube app er gewoon niet op staat!

Iemand dit probleem ook ondervonden? Hints tips om toch de Youtube app te kunnen installeren?

Verwijderd

[...]
Da's een goeie.
Nog een suggestie: Timeriffic

• dversa2
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:43:
Heb daarstraks een Transformer gekocht in de MM in Woluwe (Belgie), en nu blijkt dat de Youtube app er gewoon niet op staat!

Iemand dit probleem ook ondervonden? Hints tips om toch de Youtube app te kunnen installeren?
Klik/druk even op de desktop waar je de widget wil installeren, daarna kies je widgets en zoek de Youtube widget. klik even en hop je youtube staat op je desktop.

• Max Hunt
Bied het rooten van de TF ook echt veel voordelen? Ik weet van het OC'en maar ik heb liever een accu die wat langer mee gaat. En de programma's die ik tot nu toe ben tegengekomen die root nodig hebben zijn vind ik ook niet echt speciaal.

Het nadeel van rooten is dat je bij een patch / nieuwe rom weer helemaal opnieuw moet beginnen. Voor je instellingen kun je misschien nog een backup maken, maar je moet al je programma's weer installeren, je desktop weer in orde brengen, je bestanden weer kopiëren etc.

Staat daar ook echt iets tegenover? Bij mijn vorige tablet was het de upgrade van android 1.6 naar 2.1 en later 2.2, dat was het wel waard.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 14:41

Comgenie

Soms heb je dat

Veel patches/verbeteringen komen vaak al veel eerder via een custom rom beschikbaar. Ook is root handig om te hebben voor diverse redenen (AdFree, OC, Tweaks). Meestal zorgt een Rom devver ervoor dat er tussen de versies gewoon geupdate kan worden zonder een 'wipe'. Oftewel, al je instellingen en programma's blijven erop staan. Verder is het vooral interresant zodra Asus geen aandacht/updates meer gaat geven aan de Asus transformer, want de community doet dat natuurlijk wel. Ook bevatten veel custom roms verschillende tweaks om het maximale uit het apparaat te halen, ook qua battery life. Voor sommige mensen allemaal onnodig, maar voor Tweakers( ;) ) kan het heel interresant zijn.

Zelf heb ik vandaag trouwens mijn transformertje ook naar Prime 1.4 gebracht, samen met een OC kernel. Hij draait nu mooi op max 1.4 Ghz. Setcpu schopt hem naar 216 Mhz wanneer ik hem niet gebruik. Wat natuurlijk weer wat batterij besparing kan opleveren :). Het verschil is overigs goed te merken met afspelen van video's.

[ Voor 19% gewijzigd door Comgenie op 15-06-2011 20:08 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

• dversa2
Comgenie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:05:
Veel patches/verbeteringen komen vaak al veel eerder via een custom rom beschikbaar. Ook is root handig om te hebben voor diverse redenen (AdFree, OC, Tweaks). Meestal zorgt een Rom devver ervoor dat er tussen de versies gewoon geupdate kan worden zonder een 'wipe'. Oftewel, al je instellingen en programma's blijven erop staan. Verder is het vooral interresant zodra Asus geen aandacht/updates meer gaat geven aan de Asus transformer, want de community doet dat natuurlijk wel. Ook bevatten veel custom roms verschillende tweaks om het maximale uit het apparaat te halen, ook qua battery life. Voor sommige mensen allemaal onnodig, maar voor Tweakers( ;) ) kan het heel interresant zijn.
dank je, interessante kijk op het rooten.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:49
Net mijn Transformer bij de MM omgewisseld omdat mijn dock niet wil opladen.
Een nieuwe meegekregen, nu maar kijken of deze het wel wil doen.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 17:11
Waar kan ik Prime 1.4 vinden? En als ik het installeer behoud ik mij garantie bij Asus?

• i_machine
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:58:
[...]

Klik/druk even op de desktop waar je de widget wil installeren, daarna kies je widgets en zoek de Youtube widget. klik even en hop je youtube staat op je desktop.
Youtube widget staat er ook niet tussen. Of moet ik specifiek 'zoeken' op de widget? Volgens mij staat de app er gewoon niet op :?

Webversie Market zegt: "Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd." :(

Is er een mogelijkheid om de app te extracten uit een andere ROM en te installeren op de mijne?

Dit is namelijk echt wel een tegenvaller...

[ Voor 24% gewijzigd door i_machine op 15-06-2011 21:36 ]

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Iemand een ide hoe ik outlook op de pc met mijn tf kan syncen? Google sync? Wil het draadloos realtime namelijk.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:32:
[...]

Youtube widget staat er ook niet tussen. Of moet ik specifiek 'zoeken' op de widget? Volgens mij staat de app er gewoon niet op :?

Webversie Market zegt: "Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd." :(

Is er een mogelijkheid om de app te extracten uit een andere ROM en te installeren op de mijne?

Als ik het goed onthouden heb komt dat van sabam... Weet het niet zeker meer. Maar dacht dat die dat soort dingen tegen hielden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:36
dversa2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:21:
We weten reeds dat het volume vrij laag is zoniet bijna onhoorbaar daarom heb enkele dagen geleden Volume+ aangeschaft, kostprijs 1.11€.
Ik moet zeggen dat die app zijn 1.11 eurocent waard is een echte aanrader. Bestaat een free versie van.
Geluid is bijna 2/3 hoger dan stock maximum.
FEATURES INCLUDE:
* On/Off toggle
* Volume Boost
* EQ pre-sets
* Bass Enhancer
* Stereo Widener (only for Headset/Bluetooth Headset)
* Virtual Room Effect (VRE - Echo)
ALL FEATURES AVAILABLE FOR:
* Phone Speaker
* Headset
* Bluetooth Headset
Kan je met dit programma ook de links / rechts balans instellen?

Verwijderd

kielkiel schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:49:
[...]

Nee,
Kan je met dit programma ook de links / rechts balans instellen?
Nee

• dversa2
Evertt schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:13:
Waar kan ik Prime 1.4 vinden? En als ik het installeer behoud ik mij garantie bij Asus?
Link staat enkele posts hierboven! in een antwoord van mij en ook in de post waar je over prime hebt gelezen???,
en nee je garantie vervalt.

• graaf404
50Miles schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:39:
Iemand een ide hoe ik outlook op de pc met mijn tf kan syncen? Google sync? Wil het draadloos realtime namelijk.
Als je je gmail insteld in de TF, dan synct hij toch automatiche met je online gmail (en real time).
Je pc synct weer met de online versie.

of begrijp ik het niet goed?

• dversa2
Men heeft uitgevonden waar het aan ligt dat de speakers uit balans zijn, blijkt om een typo te gaan, ergens heeft men een 0 teveel gezet in een van de configuratie bestanden en heeft het dus niks met hardware te maken zie hier voor de uitleg

• dversa2
graaf404 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Als je je gmail insteld in de TF, dan synct hij toch automatiche met je online gmail (en real time).

idd, goed gezegd...

• dversa2
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:32:
[...]

Nou bij mij staat die youtube er standaard op, ik ben toch niet de enige hoop ik?
TS aangekocht in Antwerpen bij Coolblue...

[ Voor 3% gewijzigd door dversa2 op 15-06-2011 22:17 ]

• 50Miles
graaf404 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Oke, maar ik heb een eigen domeinnaam met mailadres. Dit adres heb ik ook gebruikt als account op mijn tf. Hoe dan verder?

• geemfriek
  • Laatst online: 18-11 15:43
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Nou bij mij staat die youtube er standaard op, ik ben toch niet de enige hoop ik?
offtopic:Wanneer heb je die daar dan gekocht?
De tablet is pas leverbaar vanaf 21juni, voor die met dock is er zelfs geen datum gekend :s

• dversa2
50Miles schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Oke, maar ik heb een eigen domeinnaam met mailadres. Dit adres heb ik ook gebruikt als account op mijn tf. Hoe dan verder?
Dan heb je in gmail toch ingesteld om je mail van je eigen domein op te halen en in gmail te laten zien of niet? Indien niet zou ik dat doen zodat je ten allentijde je mail kan lezen via gmail.
Als dat zo is dan krijg je alle mail via gmail ook op je pad

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Ik heb de PS3 media player stream werkend op de TF. Wat heb je nodig:

PS3 media player 1.24.0
Installeren op de TF:
UPNPlay
MoboPlayer
Met UPNPlay kan je de streams selecteren. Als hij vraagt om de player dan selecteer je MoboPlayer

• i_machine
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Toch vreemd dan :s Ik hoop toch dat ik de app op een of anderer manier te pakken kan krijgen! Iemand tips?

• 50Miles
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:36:
[...]

Dan heb je in gmail toch ingesteld om je mail van je eigen domein op te halen en in gmail te laten zien of niet? Indien niet zou ik dat doen zodat je ten allentijde je mail kan lezen via gmail.
Als dat zo is dan krijg je alle mail via gmail ook op je pad
Nope, ik heb een google account onder mijn eigen mailadres. Vroeg me af of ik op basis van die account ook kon syncen.

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:42:
[...]

Toch vreemd dan :s Ik hoop toch dat ik de app op een of anderer manier te pakken kan krijgen! Iemand tips?
Misschien is er iemand zo vriendelijk om de .apk even van zijn/haar Transformer af te plukken? Dan is het "opgelost", krijg je alleen geen updates. Of je gebruikt Market Enabler (oid), maar dat zal wel root nodig hebben.

• dversa2
50Miles schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:47:
[...]

Nope, ik heb een google account onder mijn eigen mailadres. Vroeg me af of ik op basis van die account ook kon syncen.
Dat kan, maat je kan online in je google account ook vreemde adressen koppelen, kijk in je instellingen van je account naar "E-mailberichten ontvangen via POP3" daar kan je de mail van je prive mail importeren zodat je deze ook kan zien in gmail. daarna kan je dus syncen met gmail op je pad. je kan echter ook een account op je pad invoegen van een externe exchange server adres! misschien dat je dit wilt?

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
50Miles schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:47:
[...]

Dat ligt raan hoe je mail synct op je pc met outlook, als dat met pop3 is wordt het lastig.
als het exchange of imap is het voldoende om de account in te stellen in de opties.

Mijn iRacing profiel

• dversa2
_gibeon_ schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:52:
[...]

Misschien is er iemand zo vriendelijk om de .apk even van zijn/haar Transformer af te plukken? Dan is het "opgelost", krijg je alleen geen updates. Of je gebruikt Market Enabler (oid), maar dat zal wel root nodig hebben.
Ik geloof bijna niet dat jij geen youtube hebt, als je met de vingers het scherm naar links duwt zie je dan echt de youtube app niet?

• 50Miles
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:53:
[...]

Dat kan, maat je kan online in je google account ook vreemde adressen koppelen, kijk in je instellingen van je account naar "E-mailberichten ontvangen via POP3" daar kan je de mail van je prive mail importeren zodat je deze ook kan zien in gmail. daarna kan je dus syncen met gmail op je pad. je kan echter ook een account op je pad invoegen van een externe exchange server adres! misschien dat je dit wilt?
Ik ga er mee bezig. Bedankt!

• dversa2
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:54:
[...]

Ik geloof bijna niet dat jij geen youtube hebt, als je met de vingers het scherm naar links duwt zie je dan echt de youtube app niet?
download hier

• graaf404
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:42:
[...]

hij is toch ook gratis te downloaden in de market link

edit: de post boven me is me net voor.

[ Voor 5% gewijzigd door graaf404 op 15-06-2011 23:26 ]

• i_machine
graaf404 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:25:
[...]

hij is toch ook gratis te downloaden in de market link

edit: de post boven me is me net voor.
Dit is juist het vreemde, als resultaat krijg ik de Market entry voor de niet-3.0 versie, en als ik op Install klik dan zegt hij dat hij de app niet kan vinden ...
Ik het de niet-3.0 versie kunnen installeren via een APKtje, maar de HB versie is toch gewenst...
Bedankt voor je link, maar dit is helaas zoals hierboven niet de Honeycomb versie :'(
Is het mogelijk om deze te extracten uit een andere Transformer (of eventueel custom ROM)?

[ Voor 44% gewijzigd door i_machine op 15-06-2011 23:47 ]

• graaf404
heeft iemand deze windows 7 app al geprobeerd, of moet je het gewoon bij android houden, en klinkt windows 7 gewoon leuk?

• dversa2
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:41:
[...]

Bedankt voor je link, maar dit is helaas niet de Honeycomb versie :'(
Is het mogelijk om deze te extracten uit een andere Transformer (of eventueel custom ROM)?
gebruiker graaf404 heeft de link naar de market geplaatst!

• dversa2
graaf404 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:42:
heeft iemand deze windows 7 app al geprobeerd, of moet je het gewoon bij android houden, en klinkt windows 7 gewoon leuk?
ja, crashte bij mij meermaals, gelijk trug verwijderd...

• i_machine
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:44:
[...]

gebruiker graaf404 heeft de link naar de market geplaatst!
Heb men post ge-edit, zoals je zit loopt er vanalles niet zoals het hoort...

• dversa2
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:52:
[...]

Heb men post ge-edit, zoals je zit loopt er vanalles niet zoals het hoort...
Ik zal morgen proberen om deze uit mijn Ts te halen, is nu al laat..

• i_machine
dversa2 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Ik zal morgen proberen om deze uit mijn Ts te halen, is nu al laat..
Bedankt voor de hulp !

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:54:
[...]
Door Sabam is de Sony Ericsson Xperia X10 in België ook zonder Youtube uitgebracht...

• dversa2
bllb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:48:
[...]

Door Sabam is de Sony Ericsson Xperia X10 in België ook zonder Youtube uitgebracht...
Mijne is toch geleverd met youtube!

Iets anders, ik merk net dat ik bij batterij gebruik geen usage data heb! iemand een idee hoe dat komt?

gevonden... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door dversa2 op 16-06-2011 01:10 ]

• Max Hunt
Is dat toevallig "Accugebruikgegevens niet beschikb."? Dat heb ik ook. Maar door op de grafiek erboven te klikken krijg je een redelijk overzicht van wanneer wifi / gps etc. aan staat en wat je stroomverbruik ongeveer is. Ik heb er verder eigenlijk nog geen aandacht aan gegeven maar het ontbreekt bij mij ook.

Edit:
Even snel gegoogled, blijkbaar is het een bekend probleem. Contact met Asus is opgenomen door anderen met dit als antwoord:
For the battery info, this will be available (more detailed) after a next update. Currently R&D is working on this.
Edit edit:
Wat die optie (die het nog niet doet) zou moeten geven is een overzicht van welke app / functie / hardware hoeveel stroom verbruikt. Toen ik dat las dacht ik "maar dat heb ik wel", een zelfde soort functie zit namelijk in Norton Mobile Utilities (Beta). Daar kun je ook in zien welke app en welke hardware hoeveel procent van je stroom heeft verbruikt.

[ Voor 57% gewijzigd door Max Hunt op 16-06-2011 01:18 ]

• dversa2
Max Hunt schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:12:
Is dat toevallig "Accugebruikgegevens niet beschikb."? Dat heb ik ook. Maar door op de grafiek erboven te klikken krijg je een redelijk overzicht van wanneer wifi / gps etc. aan staat en wat je stroomverbruik ongeveer is. Ik heb er verder eigenlijk nog geen aandacht aan gegeven maar het ontbreekt bij mij ook.

Edit:
Even snel gegoogled, blijkbaar is het een bekend probleem. Contact met Asus is opgenomen door anderen met dit als antwoord:

[...]

Edit edit:
Wat die optie (die het nog niet doet) zou moeten geven is een overzicht van welke app / functie / hardware hoeveel stroom verbruikt. Toen ik dat las dacht ik "maar dat heb ik wel", een zelfde soort functie zit namelijk in Norton Mobile Utilities (Beta). Daar kun je ook in zien welke app en welke hardware hoeveel procent van je stroom heeft verbruikt.
idd, dank voor de google,

Ik kwam dit tegen op het acer iconia forum en vroeg me al af waarom ik dit niet zag.
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/images/got/2011/06/phonedisabler.png

• Max Hunt
Jah, foutje van Asus naar het schijnt, hopelijk lossen ze het snel op. In de tussentijd kun je dus Norton Mobile Utilities downloaden, die heeft ook zo'n lijst maar dan wat uitgebreider.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:48
jah miste die lijst ook al omdattie er op mijn android 2.2 telefoon wel in zit :X

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2011 08:56 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
i_machine schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:41:

[...]

Bedankt voor je link, maar dit is helaas zoals hierboven niet de Honeycomb versie :'(
Ik heb even youtube in mn dropbox gezet.
http://db.tt/gNVVeR1

• i_machine
Naad schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:04:
[...]

Ik heb even youtube in mn dropbox gezet.
http://db.tt/gNVVeR1
Bedankt! Zal het straks proberen !

• kielkiel
Wie kent een programma die contact kan maken met mijn mediaserver waarbij de map gewoon toegankelijk is als op een windows pc met dezelfde funktionaliteit.

Alle programma's (bv ES file explorer) die ik tot nu toe heb gevonden downloaden het bestand naar mijn TF en als ik ze heb aangepast moet ik dit bestand handmatig uploaden (kopieren dus). Ik wil gewoon dat dit automatisch gebeurt (zoals op een windows pc)

• kielkiel
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Men heeft uitgevonden waar het aan ligt dat de speakers uit balans zijn, blijkt om een typo te gaan, ergens heeft men een 0 teveel gezet in een van de configuratie bestanden en heeft het dus niks met hardware te maken zie hier voor de uitleg
Lekker is dat. Jammer en vreemd dat men dat niet heeft gefixt met de 3.1 update. Probleem is al langer bekend.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
kielkiel schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:57:
Wie kent een programma die contact kan maken met mijn mediaserver waarbij de map gewoon toegankelijk is als op een windows pc met dezelfde funktionaliteit.

Alle programma's (bv ES file explorer) die ik tot nu toe heb gevonden downloaden het bestand naar mijn TF en als ik ze heb aangepast moet ik dit bestand handmatig uploaden (kopieren dus). Ik wil gewoon dat dit automatisch gebeurt (zoals op een windows pc)
Lees mijn post eens... klein stukje terug te vinden..

• tharonald
bllb schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:03:
[...]

• Stel in Dolphin HD de user agent in op iPad om de HTML5-variant van http://beta.uitzendinggemist.nl te kunnen bekijken. De video's spelen echter veel vloeiender af dan in de Flash-variant!
  • RTL XL wordt alleen aangeboden voor de iPad/iPhone, maar kun je op Android toch bekijken via http://rtl.ksya.net.
Goeie tip!!! hiernaar was ik al opzoek _/-\o_

Ik heb ook gelijk een mail verstuurd naar onze 'vrienden' van uitzendinggemist met het verzoek gelijk aan te passen op de site, aangezien onze browser (net als ipad) gewoon html5 aankan, en een klacht ingediend bij RTL dat ze moeten stoppen met die stomme silverlight!:

Geachte Publieke omroep,

Via deze manier zou ik graag willen aangeven dat de nieuwste android tablets (met google android 3.0/3.1) html5 ondersteunen net als de Apple ipad. Als ik nu mijn useragent van mijn browser ingesteld als "ipad" en nu kan ik op http://beta.uitzendinggemist.nl alle uitzendingen bekijken met html5.

Zouden jullie kunnen aanpassen voor alle android tablets dat dit automatisch gaat? Er komen namelijk steeds meer gebruikers met android 3.0/3.1 tablets die graag uitzendingen van jullie mooie site willen zien!

De useragent is als volgt:
Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 3.1; nl-nl; Transformer TF101 Build/HMJ37) AppleWebKit/534.13 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.13

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

• m0ridin
  • Laatst online: 10:49
Hmmm, gisteren mijn USB 3.0 verlengkabel binnen gekregen en even getest met de adapter maar dit werkte niet... er werd niet opgeladen. Daarna leek mijn hele adapter ermee gekapt te zijn!

Even een nacht aan een hele zwakke usbadapter gehangen en er werd wel opgeladen (10% over 6-7 uur ofzo) dus het zit hem niet in de transformer zelf of de kabel gelukkig.

Vanochtend pakte hij mn adapter ineens wel weer, dus wie weet doet hij het nog gewoon maar zou ondertussen ook graag een alternatief hebben. Een punt is dat ik hem via amazon.co.uk gekocht heb dus om het nou via hun te regelen vind ik ook niet ideaal.

Had iemand ondertussen al een alternatief gevonden qua adapter? Zag op xda wel een do it yourself adapter maar het verloopstukje kan ik zo snel alleen in hongkong bestellen via ebay dus dat duurt dan 3 weken ofzo voor ik hem binnen heb. Ben ondertussen wel even verder aan het kijekn of er nog alternatieven zijn, maar weet niet of iemand hier nog tips heeft of een adapter heeft gevonden met de nodige usb-female aansluiting oid?

• tharonald
dversa2 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:03:
[...]

prime 1.4 O-)

Ik heb mijn Legend ook geroot, heel lang geleden, maar ik ben benieuwd of ik al mijn userdata/settings kan behouden. Ik wil niet al mijn levels en scores kwijt zijn van angrybirds ed. Iemand een idee of ik die ergens kan saven? Ik ben gewend dat ik al root heb en dus met titaniumbackup vanalles kan saven maar dat kan zonder root niet

• kielkiel
maniak schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Lees mijn post eens... klein stukje terug te vinden..
Kan je een hint geven waar ik moet zoeken? Ik zie een klein stukje terug alleen iets over het streamen.... :)

Verwijderd

Ergens een eind terug in deze topic staat over mensen met problemen met de linker speaker. Dit heb ik dus ook, hij doet het gewoon niet. Dacht eerst... ach laat maar. Maar toch erger je je eraan. Dus vandaag wordt hij opgehaald en gaat naar Tsjechië voor reparatie. Alle accounts maar verwijderd en hopen dat de gekochte apps blijven staan. Hij staat hier keurig ingepakt. Helaas dus een poosje mijn transformer kwijt. :-(

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
[b]bllb schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:03:[/b

Goede tip! Bedankt.

• dversa2
kielkiel schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:05:
[...]

Lekker is dat. Jammer en vreemd dat men dat niet heeft gefixt met de 3.1 update. Probleem is al langer bekend.
Dat is omdat google de source code voor 3.1 nog niet heeft vrijgegeven.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft iedereen nu al HC 3.1?

Voor de RMA had ik hem wel, nu niet meer, op zich heb ik geduld genoeg, want het werkt prima. Vraag het me alleen af of ik gewoon moet wachten of wat :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• graaf404
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:21:
... en hopen dat de gekochte apps blijven staan.
Die staan gewoon in je "mijn android market" als je op een PC inlogt in de android market.
Daar kan je ze gewoon weer naar je TF sturen.
Je hebt er immers al voor betaald.

Verwijderd

is het nu al mogelijk om divx avi af te spelen zonder te converteren en te streamen op de transformer

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:34

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, via een andere player zoals Rockplayer.
Wybo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:53:
Heeft iedereen nu al HC 3.1?

Voor de RMA had ik hem wel, nu niet meer, op zich heb ik geduld genoeg, want het werkt prima. Vraag het me alleen af of ik gewoon moet wachten of wat :)
Je kunt hem gewoon downloaden via de site en op een microSD kaartje zetten.

[ Voor 81% gewijzigd door The Wizard op 16-06-2011 12:35 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• dversa2
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:21:
Ergens een eind terug in deze topic staat over mensen met problemen met de linker speaker. Dit heb ik dus ook, hij doet het gewoon niet. Dacht eerst... ach laat maar. Maar toch erger je je eraan. Dus vandaag wordt hij opgehaald en gaat naar Tsjechië voor reparatie. Alle accounts maar verwijderd en hopen dat de gekochte apps blijven staan. Hij staat hier keurig ingepakt. Helaas dus een poosje mijn transformer kwijt. :-(
is te wijten aan een typo in de configuratie bestanden van android.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11 21:01
Ik zit er toch aan te denken om terug te gaan naar MM Alexandrium omdat mijn TF wel (naar mijn mening) erge last heeft van light bleeding. Tevens kan ik een lijm restje zien zitten aan de onderkant van het scherm (als ik vanaf bovenaf naar het scherm kijk).

Iemand enige ervaring met de mogelijkheid tot omruilen? ik heb hem minder dan een week geleden gekocht...

• Max Hunt
Ik dacht even wat muziek te kopiëren op m'n tablet, zit al mooi gesorteerd in verschillende mappen, en dan wat te beluisteren. Ben ik nou zo dom of kan dit niet "simpel"?

Als ik muziek wil afspelen en ondertussen wat anders kunnen doen moet ik de speler van google gebruiken. Echter heeft die geen optie om bijv. "alle muziek in deze map" af te spelen, of een selectie maken van muziek die ik dan wil afspelen.

Met MoboPlayer gaat niet veel beter. Ik kan daar het m3u bestand inladen zodat hij alle mp3'tjes af zou spelen die ik wil... maar op die manier kan hij geen enkel bestand openen. Via een filemanager kan ik wel diezelfde mp3'tjes afspelen met MoboPlayer. Grote nadeel is dan weer dat als ik wat anders ga doen het afspelen ook stopt.

Dan heb ik UPnPlay, deze doet exact wat ik wil... maar alleen als ik het stream vanaf mijn pc (ook afspelen terwijl ik wat anders ga doen). Dan kan ik gewoon naar mappen gaan, de muziek daarin met 1 klik afspelen en klaar. Wil ik dat met muziek op de tablet doen dan kom ik niet verder dan wat de google music app kan, 1 giga lijst of raar splitsen op artiesten etc.

Verwijderd

Hoe kopieer je de mp3'tjes?
Als ik mp3's kopieer met de stock bestandbeheerder dan komen ze automatisch in het overzicht van de muziekspeler. En kan ik ze ook afspelen. Doe ik dat echter met de filmanager HD, dan ziet de muziekspeler ze niet. Volgens mij is dat een bugje/nog niet geimplementeerd in filemanagerHD.

• Max Hunt
Ik heb op verschillende manieren de mp3s gekopieerd, en alle spelers zien ze ook allemaal. Wat ze alleen niet kunnen is "speel alle 23 liedjes in deze map" en dan door blijven spelen terwijl ik naar een andere app ga. De standaard speler kan alleen per artiest of per album liedjes laten zien.

Ik heb dan bijv. 1 map met een mix van 24 liedjes. De standaard speler ziet dan 24 artiesten, 24 albums of 1 lijst met alles (inc. de 100 liedjes uit andere mappen). Daar heb ik niks aan. Ik zoek gewoon heel simpel een folder-browser waarmee je in 1 keer alle liedjes uit een map kan afspelen.

Verwijderd

staat er niet per ongeluk een .nomedia bestand bovenaan in de directory?
Dan wordt deze namelijk niet geindexeerd.

• dversa2
Ik heb even de tijd genomen om een reviewte schrijven over mijn Asus Eee Pad Transformer 16GB TF101

Lees en laat gerust een waardering achter.
Pagina: 1 ... 25 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.