7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 17-11 23:28
De Transformer (TF) als product op zich is een prima ding, voelt solide aan, de alu rand is mooi, de structuur op de achterkant zorgt er voor dat het lekker vasthoud, diezelfde achterkant ziet er misschien wat goedkoop uit omdat hij van kunststof is maar irl ziet hij er beter uit dan op de foto's (imho).
Door het gewicht zul je de TF niet lang met 1 hand (ook niet met 2
Android is zowel een plus- als minpunt van de TF, het os past 100x beter bij mij als tablet os dan bv ios, je merkt in alles dat het specifiek als tablet-os gemaakt is, genoeg zelf in te stellen, veel handigheidjes, goede browser etc. En over het algemeen werkt het prima... alleen die dingen die dan net niet werken laten een wat bittere smaak achter, wat ik ben tegengekomen als minpunten:
-Crashende Apps,
-Buggie browser (crashes, input lag, niet smooth scrollen, blijven hangen, etc)
-Verkeerde vertalingen (ben 2x het woord "telefoon" in een pop-up tegengekomen waar "tablet" moest staan)
-Niet kunnen zoeken op honeycomb specifieke apps in de market (frustrerend!)
-hier en daar swypes die niet goed opgepakt worden (kan ook aan de apps) liggen.
-Qua software/apps erg kaal, Honeycomb heeft vanuit zichzelf alleen het broodnodige Asus heeft zelf eea aan toegevoegd maar 50% daarvan is overbodig en van een gedeelte werken de services (nog) niet.
Als ik het bv vergelijk met mijn HTC Desire komt die out-of-the-box veel completer over, veel meer widgets etc. dat er bv standaard geen "friends" widget aanwezig is is imho voor een tablet erg vreemd.
Over het algemeen voelt HC3.0 (en dat is in meerdere reviews gezegd) meer aan als een final Beta dan een echt af product, De komende 3.1 update had eigenlijk 3.0 moeten zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 31-05-2011 11:34 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ben erg benieuwd naar welke Honeycomb optimized applicaties jullie op je TF hebben gezet.
https://market.android.co...lus&feature=search_result
[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-05-2011 11:50 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De bugs komen weliswaar voor maar persoonlijk heb ik er nog niet heel veel last van gehad.
Qua aanwezige apps ben ik juist blij dat het kaal is, meestal staan er overbodige apps op die je tevens niet kunt verwijderen. Hoe minder hoe beter.
Helemaal mee eens! Voor de één is een programma handig, de ander heeft t niet nodig, laat mij zelf maar kiezen wat ik er opzet!m-buurman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:19:
Hoe minder hoe beter.
- Chaoss
jah toen ik het schreef bedacht ik me ook dat er altijd wel mensen zijn die het een voordeel vinden, maar imho is het dan nog niet verkeerd om een app te installen waarmee je op een gemakkelijke manier extra apps kunt downloaden (zoiets de tegra zone). Want ik kan me voorstellen dat wanneer een "leek" zo'n tablet koopt dat die er wel vanuit gaan dat alles kant en klaar werkt.m-buurman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:19:
De genoemde minpunten waren allen al benoemd in de reviews.
De bugs komen weliswaar voor maar persoonlijk heb ik er nog niet heel veel last van gehad.
Qua aanwezige apps ben ik juist blij dat het kaal is, meestal staan er overbodige apps op die je tevens niet kunt verwijderen. Hoe minder hoe beter.
En die bugs wellicht is het wel zo dat het er maar net vanaf hangt hoeveel waarde je eraan hecht, ik had gister op een gegeven moment zo regelmatig crashes dat ik de device gereboot heb, dat hielp en is een (tijdelijke) oplossing maar zo hoort het niet te zijn. Als ik een apparaat koop verwacht ik wel dat het een "af" product is... maar dat is ook de keerzijde van een early adopter zijn
Voor de rest is het best een indrukwekkend ding t.o.v. mijn ipad. Al die settings die je tegenkomt, een file gewoon ff via bluetooth uitwisselen, dat ben je helemaal niet meer gewend na een jaar apple
Sander
[ Voor 29% gewijzigd door CopyCatz op 31-05-2011 19:20 ]
Ja ik dacht voor die 29 euri laat ik hem niet liggen, om nou met me handdoek rond te lopen is ook nietsCopyCatz schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:14:
Hmm da's wel een goeie case. Die van asus is wel een beetje prijziger..
Denk dat hij nog veel lekkerder past als het keyboard er op zit.
Mooi formaat zo, goede koop
Eerste indruk = HC past meer bij mij dan IOS.
Batt zat op 38% toen ik hem uit de doos haalde ..... na 2 uur kijken, sync`n etc... nu op 9%.
Gaat ineens hard dus zo maar ff laden...
Typen gaat traag op tweakers.....
Ik voel me ook een totale noob met android, ik zie dat unlock screen hierboven maar hoe ik em zo krijg...
[ Voor 60% gewijzigd door CopyCatz op 31-05-2011 19:51 ]
Nu alleen nog een Transformer ...
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dat is van een psd template die ik heb gemaakt.CopyCatz schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:46:
Ik voel me ook een totale noob met android, ik zie dat unlock screen hierboven maar hoe ik em zo krijg...
Werkt alleen landscape, want als je hem draait dan zie je te text wel op de achtergrond.
Interesse in how to en de PSD ?
GraagD3StRoY40 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:10:
[...]
Dat is van een psd template die ik heb gemaakt.
Werkt alleen landscape, want als je hem draait dan zie je te text wel op de achtergrond.
Interesse in how to en de PSD ?
Blaat het niet dan schaapt het niet
Precies. Ik zoek er ook een die als standaard kan dienen. De originele kostbij TabletXL ook slechts 31 euro. http://tabletxl.nl/tablet...d-transformer-sleeve.htmlCopyCatz schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:14:
Hmm da's wel een goeie case. Die van asus is wel een beetje prijziger dan deze schat ik, maar die kan weer als standaard dienen.
Ikheb gemaild wanneer deze leverbaar is. Heeft iemand hem al bijandere aanbieders gezien?
Verwijderd
Als je de transformer aansluit op je pc kun je hem in verkenner zien en dus ook bestanden kopiëren naar de transformer.tharonald schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:56:
iemand een idee hoe ik een groot bestand zonder sd kaart kan kopieren naar de asus? via de usb kabel krijg ik alleen asus sync
Geen probleem !
Hier een video (gister in elkaar geflanst) : YouTube: Asus Transformer - Landscape wallpaper
En hier de PSD : Klik me!
- Chaoss
Wel ff die verbinding met asus sync annuleren anders werkt het niet volgens mij.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:02:
[...]
Als je de transformer aansluit op je pc kun je hem in verkenner zien en dus ook bestanden kopiëren naar de transformer.
Verwijderd
Salland : http://www.salland.eu/pro...ormer-90-ok00bg00010.htmlseeKo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:00:
[...]
Precies. Ik zoek er ook een die als standaard kan dienen. De originele kostbij TabletXL ook slechts 31 euro. http://tabletxl.nl/tablet...d-transformer-sleeve.html
Ikheb gemaild wanneer deze leverbaar is. Heeft iemand hem al bijandere aanbieders gezien?
Ik krijg deze info van IT wijderen (via Google op sleeve gezocht)seeKo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:00:
[...]
Precies. Ik zoek er ook een die als standaard kan dienen. De originele kostbij TabletXL ook slechts 31 euro. http://tabletxl.nl/tablet...d-transformer-sleeve.html
Boot Shipping vanuit Asus wordt rond 24/6 verwacht.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
De Xoom was daarom wel interessant omdat het feitelijk de developer tablet was voor het ontwikkelen van HC. Echter, door sterke argumentatie van mijn broer(Haay, eh bro!
Ik lees op veel fora veel klachten over het lage aanbod. Een van de dingen die ik ben tegengekomen is(buiten de loodzware emulator) is een aanpassing op een aantal layout elementen. Hierdoor werken veel apps niet of crashen. Mensen gaan ervan uit dat veel Android apps < 3.0 ook wel zullen draaien op hc. Dit is een groot misverstand. HC is op een groot aantal vlakken behoorlijk gewijzigd. Google heeft ook niet voor niets gezegd dat Android < 3.0 eigenlijk niet geschikt is voor de tablet.
Ik verwacht de komende maanden een enorme toestroom van apps voor de tablet(ik begin volgende week met het poorten van mijn app Analytix naar Honeycomb). Hier wordt veel naar gevraagd. Heb er ook zin in, is een leuk platform om op te ontwikkelen.
[ Voor 0% gewijzigd door Folkert op 31-05-2011 21:31 . Reden: typo ]
Ik heb vandaag mijn transformer binnen gekregen en ik zat te proberen met films af te spelen.
Ik gebruik rockplayer. Een paar hd filmpjes van 1080p die stotteren. En 1 doet het helemaal niet in hardware decoding mode maar wel beetje in software decoding mode.
Volgens een video op youtube kan dit apparaat wel 1080p.
Heb iemand dit ook al geprobeerd en andere ervaringen dan mij gehad?
Zo ja welke software en welke formaten gebruiken jullie dan?
Ik heb mp4 en mkv h.264 geprobeerd.
Alvast bedankt,
Verwijderd
http://allaboutphones.nl/...t-een-quadcoretablet.html
Het lijkt er toch snel aan te komen.
Ik zal het eens proberen, bedankt.pimjai schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:47:
hij speelt inderdaad 1080P, maar alleen als MP4 met base profile, hiervoor zul je dus moeten converteren met handbrake, want alles wat je download is over het algemeen high profile.
Zo kan je blijven wachten hahaVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:59:
voor degene die een nog krachtiger device willen
http://allaboutphones.nl/...t-een-quadcoretablet.html
Het lijkt er toch snel aan te komen.
De TF voldoet toch wel prima moet ik zeggen !
Heb je je screen gedempt?
Ja tussen de 25%-50% altijd, vind ik opzicht mooi zat.
Gebruik daar de brightness widget voor.
Het werkt nog steeds niet echt. Nog beetje stotterend. Ik heb normal gekozen als preset in handbrake. Ik zie geen base profile staan.pimjai schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:47:
hij speelt inderdaad 1080P, maar alleen als MP4 met base profile, hiervoor zul je dus moeten converteren met handbrake, want alles wat je download is over het algemeen high profile.
Of doen ik het nu helemaal fout.
Ik wil dit graag nog goed krijgen. Ga met de hemelvaart weg.
Probeer het eens met de settings die in dit linkje gepost worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825gassie123 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:03:
[...]
Het werkt nog steeds niet echt. Nog beetje stotterend. Ik heb normal gekozen als preset in handbrake. Ik zie geen base profile staan.
Of doen ik het nu helemaal fout.
Ik wil dit graag nog goed krijgen. Ga met de hemelvaart weg.
Verwijderd
En dan gewoon omzetten naar 720p, schermresolutie is toch geen 1080p.TrekDude101 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:04:
[...]
Probeer het eens met de settings die in dit linkje gepost worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825
Mocht HC 3.1 morgen nog uitgerold worden, dan kun je Gotsent of Xvid4PSP gebruiken. Dan hoef je 720p alleen te transcoden naar mp4 en het evt. AC3-geluid omzetten naar AAC stereo. Scheelt een hoop tijd.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14276565
In bovenstaande thread is ook wat te vinden over xvid4psp.
Andere vraag, Hebben jullie ook backlight bleeding. Ik heb het best wel erg, vooral links onderin.
Nee, het draait niet mee.Fotogravinnetje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:49:
Is het bleeding of is het een net niet volledig zwarte achtergrond? Draait de plek bijvoorbeeld mee als je je scherm kantelt?
Ik heb even geprobeerd foto van te maken maar dat valt niet mee. Als ik er beetje propere foto van heb zal ik die even posten.
Edit: dat word wss morgen middag.
[ Voor 4% gewijzigd door gassie123 op 01-06-2011 00:02 ]
Dit werkt ook niet. Ik heb de preset gedownload aan de onderkant van zijn post en die gebruikt om een video te converteren via handbrake. nog steeds vette stotteringen.TrekDude101 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:04:
[...]
Probeer het eens met de settings die in dit linkje gepost worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825
Of moet ik gewoon wachten op update?
/die resizable widgets moeten dat zelf toelaten, dat is niet zoals in bijv launcher pro dat je daar gewoon kunt overrulen.
[ Voor 48% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-06-2011 07:19 ]
het afspelen van MKV bestanden is nog een open vraag, zag op het XDA forum dat er wel trucs zijn ( Handbreake of Gotsend) maar dan ben je telkens je bestand of aan het converten of encoden. daar hebben we natuulijk niet echt veel zin in
Maar hoe zit het met geripte DVD's. heb ook nog veel DVD's liggen en die wil ik af en toe wel eens bekijken op de tablet. Speelt hij deze wel gewoon af af moeten deze ook bewerkt worden ( ik praat dus over een --> map titel film / audio_TS en video_TS map ) daar ISO bestanden te groot zijn denk ik. ( met bv een VLC of andere player )
is dit wel een kwestie van erop zetten en afspelen. omdat ik met deze optie anders ook wel kan leven.
hier gaan ze eigenlijk wel voor de transformer...:
http://www.androidauthori...ng-galaxy-tab-10-1-15124/
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
welke van de presets heb je dan gedownload? de "tf-101 baseline" of de "TF101-HighProfile"? high profile gaat namelijk pas werken met de honneycomb 3.1 update, die geloof ik nu bij de meeste mensen binnenkomt. zolang je nog op 3.1 zit zul je ze naar baseline moeten converteren. ook moet je niet vergeten om in handbrake handmatig de resolutie in te stellen in maximaal 720P (1280x720)gassie123 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:03:
[...]
Dit werkt ook niet. Ik heb de preset gedownload aan de onderkant van zijn post en die gebruikt om een video te converteren via handbrake. nog steeds vette stotteringen.
Of moet ik gewoon wachten op update?
zolang het geen HD is moet de transformer het gewoon af kunnen spelen zover ik weet, mischien dat de standaard video speler die bestanden niet ondersteund, maar dan kun je natuurlijk altijd een alternatieve video speler zoals moboplayer gebruiken.straydog_50 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:31:
Ik heb ook interesse in deze tablet maar had een vraag
het afspelen van MKV bestanden is nog een open vraag, zag op het XDA forum dat er wel trucs zijn ( Handbreake of Gotsend) maar dan ben je telkens je bestand of aan het converten of encoden. daar hebben we natuulijk niet echt veel zin in) afwachten of de 3.1 update meer soepelheid aanbied met afspelen
Maar hoe zit het met geripte DVD's. heb ook nog veel DVD's liggen en die wil ik af en toe wel eens bekijken op de tablet. Speelt hij deze wel gewoon af af moeten deze ook bewerkt worden ( ik praat dus over een --> map titel film / audio_TS en video_TS map ) daar ISO bestanden te groot zijn denk ik. ( met bv een VLC of andere player )
is dit wel een kwestie van erop zetten en afspelen. omdat ik met deze optie anders ook wel kan leven.
Ik ga dit in elk geval zelf ook proberen als vanmiddag mijn transformer binnenkomt, dus ik laat hier wel even weten of het lukt.
[ Voor 47% gewijzigd door pimjai op 01-06-2011 08:10 ]
- Chaoss
ook zag ik dat "accu-gebruik" nog niet werkt... nog een paar dingen voor 3.2 dus
WIFI hier heeft ook WPA2 etc etc ... maar hij geeft aan dat ie verbinding aan het maken is en dan schiet ie op ''disabled'', dit probleem word ook al genoemd op het android forum.. jammer!
Daarnaast ben ik nog niet echt te spreken over de accu. Gister na dat ie tot 100% was geladen ongeveer een klein uurtje zitten surfen en her en der een flash filmpie (dumpert).
Toen op ''air plane'' mode en gaan slapen (82%), ben nu ong. een 1.5uur op me werk en geprobeerd om op het netwerk te komen en voor 30 sec een N64 rom laten zien.
De batt staat nu op 74% en ik doe helemaal geen ruk op het ding ..... mmzz//
Wifi staat wel continue op ''scanning'' nu even uitgezet, maar thuis loopt de batt ook snel leeg.
Ik heb ook een Ipad2 maar deze had misschien nog geen 5% kwijt geweest na alles wat ik gedaan heb op me TF, inclusief het internette van gisternacht.
Hier even opletten ..
Maar het scrollen door de homescreens gaat veel sneller, het aspelen van video's (met rockplayer - hardware modus) gaat veel soepeler, nog geen high profile geprobeerd.
Het resizen van widgets is echt super! en ook de uitgebreidere task manager is een verademing.
Het opnemen met de camera is nu eindelijk goed. En ik hen nieuwe app? movie studio of hadden we die al?
een ipad kan je 2 weken in standby laten staan en dan is hij nog vol.
android devices verbruiken dan toch meer data wat de batterij kost.
desalniettemin heb ik liever een android tab dan een ipad.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 82% gewijzigd door kielkiel op 01-06-2011 09:19 ]
Vooral het apps screen komt een stuk vlotter en soepeler naar voren.
Browser functionaliteit is uitgebreid, vooral het quickmenu werkt een stuk prettiger.
Viel me wel op dat meteen na het uitpakken ik geen setup-wizard te zien kreeg, maar meteen op het homescreen uitkwam. Tevens stond er al een WiFi netwerk in..
Alle folie etc zat er wel omheen, geen fingerprints te zien, maar toch...
Gisteravond even ergens op bezoek geweest met de TF, aangezien ik er nog geen hoes/tas voor heb, heb ik hem in de doos gestopt en meegenomen. Blijkbaar wordt de powerknop dan ingedrukt..
Bij thuiskomst stond er een linux schermpje/melding in beeld met de vrolijke mededeling dat alle data geflushed wordt.. Fraaie boel dus..
Toen ie eenmaal weer geboot had, kreeg ik wel de setup-wizard te zien, maar alle data, apps en settings waren foetsie..
Niet zo heel handig dus...
[ Voor 4% gewijzigd door lord_fornax op 01-06-2011 09:24 ]
Ja idd, zit er nu ook een stuk over te lezen. Maar dit viel me eigenlijk meteen op omdat ik dus alle andere functie's uitgezet heb (BT,GPS,Push etc..) alleen wifi staat aan maar die gaat uit zodra het scherm uit gaat en dan zodra je de TF even in gebruik hebt zakt de batt alweer een %DarkSide schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:06:
@fusion. Dat hoor ik wel vaker over android. Ios gaat daar beter mee om.
een ipad kan je 2 weken in standby laten staan en dan is hij nog vol.
android devices verbruiken dan toch meer data wat de batterij kost.
desalniettemin heb ik liever een android tab dan een ipad.
Edit: Paar keer aan en uit gehad en hoppa 2% kwijt. Helderheid staat op Auto btw ..
[ Voor 6% gewijzigd door Fusion_XT op 01-06-2011 09:41 ]
- Chaoss
Ik zag juist als voordeel van het feit dat die transformers de winkel uitvliegen, het personeel geen tijd heeft om er es een uit te pakken om mee te spelen, blijkbaar heb jij dan wel enorme pech gehadlord_fornax schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:23:
Viel me wel op dat meteen na het uitpakken ik geen setup-wizard te zien kreeg, maar meteen op het homescreen uitkwam. Tevens stond er al een WiFi netwerk in..
Alle folie etc zat er wel omheen, geen fingerprints te zien, maar toch...
.
[ Voor 61% gewijzigd door CopyCatz op 01-06-2011 09:55 ]
Aangezien AC3 het niet doet bij MKV vraag ik me af of die het wel doet voor DVD, DTS lijkt me dan ook niet mogenlijk (zou me verbazen als ze wel een dts licentie afnemen en geen ac3 licentie).pimjai schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:05:
[...]
welke van de presets heb je dan gedownload? de "tf-101 baseline" of de "TF101-HighProfile"? high profile gaat namelijk pas werken met de honneycomb 3.1 update, die geloof ik nu bij de meeste mensen binnenkomt. zolang je nog op 3.1 zit zul je ze naar baseline moeten converteren. ook moet je niet vergeten om in handbrake handmatig de resolutie in te stellen in maximaal 720P (1280x720)
[...]
zolang het geen HD is moet de transformer het gewoon af kunnen spelen zover ik weet, mischien dat de standaard video speler die bestanden niet ondersteund, maar dan kun je natuurlijk altijd een alternatieve video speler zoals moboplayer gebruiken.
Ik ga dit in elk geval zelf ook proberen als vanmiddag mijn transformer binnenkomt, dus ik laat hier wel even weten of het lukt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bij opslagruimte zijn nu de "verbruikers" opgesplitst in Apps, Downloads, Foto/video, audio en diversen.
Bij Apps --> Accugebruik is de regel mobiel netwerk eindelijk verdwenen
- Chaoss
- Chaoss
Edit: dat is dus juicedefender, maar die is er niet voor honeycomb..
en over awake:
"The up time is the time the device has been powered on. This timer is reset whenever the device is powered on, so power cycling the device resets the timer. This is basically the time since the last boot of the device.
The awake time is the time spent awake. When the device is allowed to sleep, it goes into a minimal power state that allows the device to function without the need for interaction. The device is still on but performs minimal tasks.
The device is basically awake when you are interacting with it or when it is required to be awake for a background process, called a service. Playing games, using IM apps, checking email, etc will keep it in an awake state. Some apps that have a service will also tell the device not to sleep if they are programmed to do so."
Dus ik heb blijkbaar iets wat de transformer awake houdt...
[ Voor 63% gewijzigd door CopyCatz op 01-06-2011 11:27 ]
- Chaoss
Daarom is het ook jammer dat het accu-verbruik log niet wat uitgebreider is zoals in android 2.2... zo heb ik op mijn telefoon in het begin ook eens een app gevonden die enorm veel stroom nam.
[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 01-06-2011 11:44 ]
Is deze snelheid een beetje te vergelijken met het intergeheugen?Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:18:
[...]
Heb er een 32GB Adata kaartje in zitten. Werkt prima. Geen snelheid gemeten, maar lijkt een prima snelheid te hebben.
Bij Computerland gehaald voor 50€.
Burn It - Burn All
[ Voor 35% gewijzigd door Windkracht13 op 01-06-2011 12:40 ]
Via Instellingen -> onderste optie -> bovenste optie (iets van zoeken naar update) kun je hem ophalen
(heb de TF niet bij de hand dus de exacte namen van de opties kan ik je niet geven...)
Ga naar instellingen, over deze tablet, systeemupdate, nu controleren.seeKo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:56:
Waar kun je die 3.1 update eigenlijk vinden? Als ik mijn Transformer connect naar de PC gaat ie alleen syncen..
jij wintm-buurman schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:58:
Je hebt je pc niet nodig voor de update.
Via Instellingen -> onderste optie -> bovenste optie (iets van zoeken naar update) kun je hem ophalen
(heb de TF niet bij de hand dus de exacte namen van de opties kan ik je niet geven...)
Maar tnx, hij's nu bezig.
[ Voor 21% gewijzigd door seeKo op 01-06-2011 13:13 ]
Gaan we doen... heerlijk dat ik vanaf hier gewoon apps kan installeren op de TF die thuis ligtCopyCatz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:16:
Trouwens, als je een mooi showtje wil geven aan mensen moet je ff google body erop zetten. Dat ziet er pas gaaf uit, en is nog snel ook.
+1 voor http://market.android.com
Heb hem zojuist ontvangen, Uitgepakt, Aan de lader gehangen, Ging vanzelf aan en dus even ingesteld, heel even rondgekeken en een stukje Alice in wonderland gelezen. (Leuk dat die er in stond, Wilde dat boek toch al eens gaan lezen.)
Waarna ik hem in slaapstand heb gelegt en hij nu rustig aan het laden is.
Even snel rekenend zou ik hem volgens de handleiding tot 22:00 met rust moeten laten? (Zal geen probleem zijn.)
Oplaad snoer is trouwens wel erg kort inderdaad, van mijn bureau tot de grond haalt ie niet, Ligt nu dus op mijn bed (Op de doos)
Straks maar even op zoek naar een verlengkabeltje ervoor. (Of een stekkerblok op het bureau leggen, Maar dat staat niet al te mooi.)
- Chaoss
[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 01-06-2011 14:33 ]
Ik ben er meteen mee gaan spelen toen ik hem net had moet met een lithium ion toch ook geen probleem zijn lijkt mijSato schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:31:
Dat 8 uur lang laden voor het eerste gebruik, Hoe serieus moet ik dat nemen?
Heb hem zojuist ontvangen, Uitgepakt, Aan de lader gehangen, Ging vanzelf aan en dus even ingesteld, heel even rondgekeken en een stukje Alice in wonderland gelezen. (Leuk dat die er in stond, Wilde dat boek toch al eens gaan lezen.)
Waarna ik hem in slaapstand heb gelegt en hij nu rustig aan het laden is.
Even snel rekenend zou ik hem volgens de handleiding tot 22:00 met rust moeten laten? (Zal geen probleem zijn.)
Oplaad snoer is trouwens wel erg kort inderdaad, van mijn bureau tot de grond haalt ie niet, Ligt nu dus op mijn bed (Op de doos)
Straks maar even op zoek naar een verlengkabeltje ervoor. (Of een stekkerblok op het bureau leggen, Maar dat staat niet al te mooi.)
Ja, maar op dit moment nog niet. Zie wat pagina's terug voor beloofde/geroepen levertijden.aerocooluser schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:48:
Wordt de transformer ook verkocht bij Winkels als Saturn of Mediamarkt?
ik zie inderdaad dat hij op veel plekken uitverkocht is.. jammer, dan maar even wachten tot na vakantieJBS schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:49:
[...]
Ja, maar op dit moment nog niet. Zie wat pagina's terug voor beloofde/geroepen levertijden.
Zie het levertijdentopic:aerocooluser schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:50:
[...]
ik zie inderdaad dat hij op veel plekken uitverkocht is.. jammer, dan maar even wachten tot na vakantie
tharonald in "[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic"
probeer ook 3.1 te installeren. Het is het eerste apparaat wat ik heb met android. Maar na de stappen van een bericht hierboven te hebben gedaan krijg ik de melding: er is een update voor uw apparaat. Bekijk de meldingen.
Maar heb dus geen idee hoe nu verder.
Dank! Ga snel meedoen in dit topic om gebruikers ervaringen te delentharonald schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:57:
[...]
Zie het levertijdentopic:
Verwijderd
Het is zeer slecht leverbaar in NL, maar het is een gewilde Tablet
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 15:16 ]
Dus:
- Is er software die PDF/Powerpoint netjes full screen laat zien (vast wel!)
Maar vooral:
- Er zit toch een hdmi connector op het dock? Kan ik dat op de een of andere manier makkelijk naar VGA converteren? De meeste beamers die ik tegenkom hebben helaas nog alleen VGA. Natuurlijk is HDMI digitaal, en VGA analoog. Zijn hier goede actieve connectors voor, en zijn die redelijk geprijst? Weet iemand of dat ook echt werkt op de transformer?
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1085173
Op de transformer zou dus standaard al Polaris Office moeten staan, welke blijkbaar vrij goed is.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 15:19 ]
Verwijderd
Mensen ik geef jullie 1 tip ga naar Paradigit daar hebben ze het op voorraad, als 1 van de weinge winkels in NL zo te zien de einge.tharonald schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:57:
[...]
Zie het levertijdentopic:
Heb die van mij een uur geleden gekocht
Verwijderd
En volgens Crunchgear komt er alvast een officiële adapter aan:rvannieuwpoort schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:16:
- Er zit toch een hdmi connector op het dock? Kan ik dat op de een of andere manier makkelijk naar VGA converteren? De meeste beamers die ik tegenkom hebben helaas nog alleen VGA. Natuurlijk is HDMI digitaal, en VGA analoog. Zijn hier goede actieve connectors voor, en zijn die redelijk geprijst? Weet iemand of dat ook echt werkt op de transformer?
http://www.crunchgear.com...-accessories-and-add-ons/
--edit
In het dock zit overigens geen full-hdmi. Er zit enkel een mini-hdmi op het tablet zelf.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 15:27 ]
Ow wow, dat is precies wat ik nodig had. Nu de baas nog even overtuigen dat zo'n transformer echt onmisbaar isVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:25:
[...]
En volgens Crunchgear komt er alvast een officiële adapter aan:
http://www.crunchgear.com...-accessories-and-add-ons/
--edit
In het dock zit overigens geen full-hdmi. Er zit enkel een mini-hdmi op het tablet zelf.
Dit topic is gesloten.
![]()