Van wat ík ervan begrijp is het een gebrek aan instructies, het ligt dus niet aan de ruwe rekenkracht, maar aan bepaalde 'stukjes' op de CPU/GPU waardoor je hardwarematige decodering kan doen. Zonder deze hardwarematige decodering wordt alles dus door de CPU gedaan, en dat trekt deze dus niet.
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:41:
ff voor de duidelijkheid: Hij heeft dus moeite met 720p af te spelen op high profile? Heeft er al iemand 1080p geprobeerd, werkt dat?
Zou het kunnen liggen aan de micro SDHC kaartjes die jullie hebben of het intern geheugen dat niet snel genoeg leest?
En gewone filmen (geen HD) daar eeft em toch geen moeite mee hoop ik?
Ik heb het nog niet kunnen testen, maar met 3.1 zóu de Transformer dus 720p High profile af kunnen spelen, nadat het omgezet is van bijvoorbeeld MKV naar het formaat wat de Transformer afspeelt. Het XDA-linkje wat hierboven gepost is, heeft dus een lijstje met instellingen om de beste resultaten te halen.
Dit houdt dus in dat het nog wel omgezet moet worden voordat je het af kan spelen, maar je kan dan wel 720p video's kijken.
1080p is sowieso alleen Main profile, dus daar zal je altijd zitten met een conversie van High naar Main profile.
Maar ik nodig iedereen uit om het zelf ook nog even allemaal door te lezen, of om het omzetten even te proberen, dit is gewoon wat ik dus allemaal opgepikt heb in de tijd dat ik op mijn Transformer zit te wachten
[
Voor 10% gewijzigd door
TrekDude101 op 30-05-2011 19:04
]