Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:09
Bij mij weigert ie op dit moment ook 3G en hoger (Vodafone). Heb dat al eerder gehad. Toen was het op te lossen door WIFI aan/uit te zetten. Nu dus niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-03-2021
Deze ook gekocht inmiddels, is er al meer duidelijk over hoe je hem nou 'goed' flasht zodat je de t-mobile zooi kwijt bent? Prewn, wat kan je met die boot.img en systemdump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Gekocht op Ibood? Daar kost hij nu nog maar 140 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Uiteraard haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd! Heb de telefoon ook aangeschaft bij de bovengenoemde site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 08:03
Ik ook, impuls aankoop maar ik kan mijn vriending er wel blij mee maken. Kan die straks ook lekker whatsappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Ik zie dit nu ook op ibood en ben van plan hem te bestellen, maar wil eigenlijk wel eerst even weten hoe het zit met costum roms enzo..
wat ik nu gelezen heb is deze telefoon dus redelijk makkelijk te rooten en is het mogelijk om de standaard lg rom erop te zetten? Dat betekent dus dat het een branded phone is?
En ik heb even snel op xda gekeken maar daar zie ik ook geen andere costum roms voor de lg optimus chic?

Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Wat houdt dat unrootable eigenlijk in? Is het beter om hem wel rootable te houden, of kan je een unrootable versie zo aanpassen dat je er toch wel iets mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
  • Laatst online: 15-09 16:56
Hier nog iemand die de aanbieding niet kon laten liggen :-)

Nu probeer ik info te vergaren over dit topic. Is het vervangen van de software nu geheel zonder risico te doen? Wat is precies het voordeel? Alleen dat de t-mobile meuk er uit gaat, of zijn er meer voordelen? Wat kan de telefoon na zo'n custom ROM wel, wat hij voorheen niet kon?

Een hoop newbie vragen waarschijnlijk, maar ik heb de antwoorden nog niet gevonden. Hopelijk kunnen de experts hun licht eens laten schijnen.

Koffie met thee is minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Daar heb ik wel al wat meer informatie over gevonden, voornamelijk ook op het xda forum. Je kan bijvoorbeeld de cpu overlocken en underclocken, dat is een karweitje op zich maar er zijn veel mensen die de processor op 729mhz hebben draaien (origineel 600). En als de telefoon in standby staat hem underclocken om batterij te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Ok, op zich wel genoeg reden om een custom rom te installeren dus. Als ik dit topic doorlees ben ik er echter niet erg gerust op. Ik zie dat 3G bij twee mensen niet (goed) meer werkt, en zelfs iemand met een dode telefoon. Zijn hier inmiddels al updates over? Heeft dreeman zijn telefoon al opgestuurd naar LG?

Hebben paulroos, kwazaar alweer 3G?

Is steeg370 nog problemen tegen gekomen? Of werkt alles naar volle tevredenheid?

Heeft winterlord nog een andere (betere/makkelijkere) rom geinstalleerd?

De Duitse versie kun je dus gewoon op Nederlands zetten, en dan heb je gewoon een Nederlandse telefoon? Zitten er geen irritante Duitse dingen in de core (een zqwrty toetsenbord, of bepaalde teksten die duits blijven?)

Zou mooi zijn als de ervaringsdeskundigen alhier nog even wat updates willen sturen. Hoe staat het er nu voor? Zijn jullie nog steeds blij met het toestel? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Ik wil sowieso naar een custom rom toe, is het dan nog nodig om al het bovenstaande uit te voeren, of gaat die custom rom toch over die versie heen? Of moet ik eerst naar 2.2.1 om over te gaan naar een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ik kon deze aanbieding ook niet overslaan dus heb hem ook besteld.

Ik hoop ook dat er iemand komt met deze telefoon die in staat is om costum roms te maken, en anders ga ik het heel misschien wel zelf proberen.

Eigenlijk is denk ik voor mij vooral het voordeel van rooten dat je de cpu kan overclocken (en idd underclocken als je hem niet gebruikt dmv SetCPU). Alleen ik zou eigenlijk niet weten hoe je dit kan doen.
Op xda-developers kan ik niet veel vinden over de optimus chic, maar ik zal eens gaan kijken voor telefoons met dezelfde processor.

Mag ik hier trouwens links posten van xda? Want daar heeft iemand een keer gevraagd of er een apart forum deel voor de chic kan komen, hier heb ik ook even op gereageerd. Het zou mooi zijn als jullie dat ook doen, wie weet.

en @rene2870, Nee je hoeft niet eerst naar 2.2.1 toe, maar als je een costum rom erop wilt zetten, moeten er volgensmij wel eerst costum roms speciaal voor deze telefoon gemaakt worden. Of bedoel je de stock rom van LG zonder de vodafone meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Op het xda forum staat wel iets voor de chic, google even op e720 rom, dan zie je hem. Heeft niet een officiele titel, is meer ontstaan vanuit de vraag en daarna zijn er een aantal rom's gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
ja, ik zag het net. Wou net gaan posten dat ik dat gevonden had, haha.
Ben even bezig met het snel doorlezen/doorkijken van die tread.

Is overclocken eigenlijk gewoon mogelijk dmv het programma SetCPU of heb je daar een aanpaste kernel voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Setcpu moet wel met een custom rom wat ik lees, daarom is het ook een reden dat ik het wil aanpassen. En sowieso een custom rom, dan is het meeste wat onnodig is eraf gegooid. Een beetje vergelijkbaar met bijvoorbeeld een packerd bell computer die met allemaal bagger komt, dan kan je naar originele staat terug zoals in deze op staat beschreven, of een custom versie zoals bijvoorbeeld xp lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ja oke, ik wist alleen niet precies hoe Setcpu werkte en wat dat nodig heeft enzo, maar van costum roms wist ik wel en wat je er allemaal mee kan enzo.
Want als je hem bij iBood hebt besteld komt hij inderdaad met allemaal troep van vodafone geloof ik he?

Ik heb nu trouwens een htc touch pro 2.. hier draait standaard Windows Mobile op maar er kon via sd-kaart android gedraaid worden, alleen dit was erg onstabiel en sloom. Vandaar dat ik deze telefoon voor dit leuke prijsje heb gekocht. Voor deze prijs verwacht ik er niet heel veel van en het moet mogelijk zijn hem een beetje te tweaken en sneller maken =)
Maar ben dus nieuw met de native-android devices. Maar dat moet goed komen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door JelleNL op 25-05-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik kon hem ook niet laten liggen idd... maarre ff voor mijn info: wat is er mis met die tmobile software?
ik heb op mijn pc ook wel een paar proggen die ik zelden tot nooit gebruik...hoeveel kan het zijn uberhaubt?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Oja t-mobile software is het inderdaad, ik zei net vodafone.

Uhm nou, vaak is de voorgeinstalleerde software niet echt handig/noodzakelijk en gebruik je het nooit/zelfden.
Het verschil met je pc is dat je op je pc waarschijnlijk heel veel ruimte hebt om programma's te installeren (gewoon je hele harde schrijf, tegenwoordig rond de 1TB). Alleen bij mobieltjes (en vooral ook bij deze) is het opslaggeheugen om apps te installeren vaak veel minder groot.
Bij de LG Optimus Chic is dit volgens mij maar 150MB, dit betekent dat als je een redelijk aantal apps hebt geinstalleerd, dit vol is en je geen nieuwe meer kan installeren. Maar die software van tmobile neemt natuurlijk ook de nodige ruimte in, als je dit verwijdert heb je weer meer.

Correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

JelleNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:55:
(gewoon je hele harde schrijf, tegenwoordig rond de 1TB).
:X kom ik aan met inderdaad 1TB in mijn pctje (en een NAS met 6TB in RAID5;))
Is er nu een "veilige manier" om dit te doen dan? ik ben een beetje software hack echt niet vies maar als hij er de dag na levering mee ophoud is dat ook weer zonde van de euries....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
JelleNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:55:
8< knip >8
Bij de LG Optimus Chic is dit volgens mij maar 150MB, dit betekent dat als je een redelijk aantal apps hebt geinstalleerd, dit vol is en je geen nieuwe meer kan installeren. Maar die software van tmobile neemt natuurlijk ook de nodige ruimte in, als je dit verwijdert heb je weer meer.

Correct me if i'm wrong :)
Je kan de software ook op je geheugen kaart installeren. Als die een beetje snel is, werkt dat ook prima, begreep ik van een collega met Android telefoon.

Ik zou een custom rom opzich wel willen proberen, maar dan wil ik wel 100% zeker weten dat het goed gaat.

Maar even afwachten of rene2870 zijn telefoon sloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Haha ik wacht eerst nog even tot iemand anders bericht geeft of de telefoons nu weer werken, ga wel gewoon uit de op de NL versie updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 12:39
rene2870 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:54:
Haha ik wacht eerst nog even tot iemand anders bericht geeft of de telefoons nu weer werken, ga wel gewoon uit de op de NL versie updaten.
M'n zus gebruikt 'm nu twee maanden ofzo en het ding werkt prima met de originele ROM. Gewoon een andere Launcher er overheen (LauncherPro ofzo) en de overbodige apps verbergen en het is een prima ding. Je kunt zoals in de OP staat ook ff zo'n cleane ROM eroverheen gooien dan heb je wat meer ruimte voor apps. Het is wel eeuwig zonde dat er nog geen custom recovery is voor het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Maar pathfinder, jij hebt toch een cleane rom erop gezet? Werkt dat nog steeds prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Heb de telefoon aan de computer gehangen,en hij zegt nu zelf al dat er een nieuwe versie beschikbaar is, zit nu op v10b (origineel zoals hij uit de verpakking komt). Wel met t-mobile opstart, en volgens mij ook een paar t-mobile dingen, SNS, mobilebox pro et cetera. Alleen er starten steeds een zooi applicaties op zonder dat ik erom vraag zoals radio, nieuws en weer en zulke dingen, is dat normaal?

Ik zal zo even melden welke versie erop komt via de "update" waar hij zelf om riep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Hij gaat nu in emergency mode :P ben benieuwd waar ik mee eindig, of dat het gewoon de v10d versie is van t-mobile :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Nou hij is klaar, en nog steeds het t-mobile introtje, alleen hij blijft hangen op het android scherm. Via de recovery alles eraf gegooid en dan start hij wel door met als gevolg... versie 10d :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Even belangrijk vooraf, als je aan de slag gaat met een andere rom erop zetten zorg dat je niet alle instellingen al hebt gedaan, dan kan je die daarna gezellig opnieuw doen :'). Hetzelfde met applicaties en dergelijke. Na de nieuwe rom heb je namelijk gewoon weer een lege telefoon zoals hij uit de fabriek komt.

Net even de NL versie erop gezet vanuit de OP. Gaat prima en is zelfs in 5 minuten klaar, wat voor mij in het begin lastig was was om de usb drivers te vinden van LG zodat de telefoon herkend wordt op de computer. Daarom even de mobile support downloaden: http://www.lg.com/nl/supp.../mobile-phone-support.jsp
Als je dat hebt gedaan zie je "installeer usb driver" staan, hierop klikken, de LGE720 kiezen en alle drivers erop knallen. Als dat allemaal gelukt is, LG zooi helemaal afsluiten zodat hij niet gaat miepen om een update. Daarna telefoon aansluiten en zorgen dat hij herkent wordt, niet de massa opslag aanzetten.

Dan gewoon zoals de OP alles doorlopen, bij mij liep hij ook vast op het android logo, (zelfs met een originele LG update zoals hierboven te lezen) dus even via de recovery alles leeg halen. Daarna een mooie NL versie, V10a zonder t-mobile enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
En tot slot een ander voordeeltje, hij herkent gelijk de mms/mobiel internet instellingen. Dus dat hoef je niet meer in te stellen :) Inmiddels fijn ingesteld, launcher pro erop, en de nodige apps. Sowieso de 2g/3g app, wat ik lees scheelt het erg als je 2g gebruikt i.p.v. 3g, duurt iets langer maar voor de apps die het gebruiken hoeft het niet altijd snel. Daarmee bedoel ik whatsapp en dergelijke. Ga je echt browsen kan je snel naar 3g schakelen.
GPS werkt ook goed, heb sygic mobile maps (benelux) erop die het prima doet.

Fijn toestel, alleen wel wennen dat touchscreen.

[ Voor 62% gewijzigd door rene2870 op 27-05-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 06:47
Ik heb destijds een update zonder problemen uitgevoerd en hij loopt nog steeds perfect :)
steeg370 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:03:
Ik heb de ADEUBK V10D update uitgevoerd, ging zonder problemen.

Telefoon start met LG logo, geen Vodafone of T-mobile spul in mijn telefoon, geen bookmarks, wel The Sims 3 (die niet start) en de applicatie VZ-Netzwerke. Verder naast de standaard ook enkele LG applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon vandaag binnen gekregen....

Wat rene2870 aangeeft en de op pagina 1 genoemde stappen werken prima. Ik heb de update gedaan en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
pathfinder2k schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:46:
[...]
..........
Het is wel eeuwig zonde dat er nog geen custom recovery is voor het echte werk.
Volgensmij is er wel een costum recovery.
Typ even in google in: lg optimus chic rom
en dan het eerste result. Als je dat topic een beetje doorleest heeft iemand volgens mij al een costum recovery geplaatst en ook een costum rom met wat dingetjes zoals lagfix.
rene2870 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:04:
.........
Fijn toestel, alleen wel wennen dat touchscreen.
Wat bedoel je hier precies mee? Dat het touchscreen niet erg goed werkt, dat het hapert ofzo? Want ik heb wel gelezen in dat topic waar ik het net over had, dat ze een lagfix hebben voor het touchscreen, wat de lag die soms voorkomt zou moeten verhelpen.

Maarja ik heb hem zelf nog niet binnen (hopelijk morgen) dus kan er verder ook niet meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik denk dat hij bedoeld dat het een ander touchscreen is als andere... ik las een verhaal over licht en hard drukken... dat heeft normaal geen nut;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
nee merk nog niet iets van echte lag. alleen bij bijvoorbeeld angry birds gaat het bij moeilijkere levels wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
ja las daar dat het vooral met games wel is lagt, maarja zoals net gezegd, jij kan dat denk ik beter beoordelen dan mij omdat ik de telefoon nog niet in m'n handen hebt :p
Maar ben wel van plan die costum recovery + costum rom (met die zogenaamde lagfix en nog wat andere dingen) van daarzo te installeren of als dat niet lukt probeer ik gewoon een cleane rom via hier te installeren.
Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

IS het geen goed idee om alle roms en aanpassingen (met een verhaal hoe je het gedaan hebt uiteraard) hier te posten?
scheelt de rest een hoop zoekwerk!

Ik zal daar ook aan proberen bij te dragen, als het goed is heb ik de foon maandag (Track&trace heb ik maar doet het nog niet:()
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Prima, dan is het handig om daarna hier eventueel een centraal topic te maken zodat alles te vinden is via 1 manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
@DRuw @rene2870
Ik ben het met jullie eens dat het handig zou zijn als alle roms en recovery en dergelijke in een centrale post te vinden zou zijn.
Als ik m'n phone heb, zal of morgen zijn of maandag dan zal ik is die dingetjes die ik net noemde proberen (als ik tijd heb, druk ivm school) en zal ik inderdaad ook hier posten wat ik allemaal gebruikt heb, hoe het is gegaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Doen we, is makkelijker voor de rest en zo leren we van elkaar (ik ben een smartfone noob vrees ik, kon de aanbieding niet laten liggen.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
Dit lijkt me toch echt een custom recovery guide: http://androidforums.com/...-one-recovery-thread.html

Nu de ROM nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
ja die rom en kernel zijn er wel maar nog niet geheel stabiel. mensen ondervinden toch nog problemen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreesman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 21:14
Rolandow schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:46:
Ok, op zich wel genoeg reden om een custom rom te installeren dus. Als ik dit topic doorlees ben ik er echter niet erg gerust op. Ik zie dat 3G bij twee mensen niet (goed) meer werkt, en zelfs iemand met een dode telefoon. Zijn hier inmiddels al updates over? Heeft dreeman zijn telefoon al opgestuurd naar LG?

Hebben paulroos, kwazaar alweer 3G?

Is steeg370 nog problemen tegen gekomen? Of werkt alles naar volle tevredenheid?

Heeft winterlord nog een andere (betere/makkelijkere) rom geinstalleerd?

De Duitse versie kun je dus gewoon op Nederlands zetten, en dan heb je gewoon een Nederlandse telefoon? Zitten er geen irritante Duitse dingen in de core (een zqwrty toetsenbord, of bepaalde teksten die duits blijven?)

Zou mooi zijn als de ervaringsdeskundigen alhier nog even wat updates willen sturen. Hoe staat het er nu voor? Zijn jullie nog steeds blij met het toestel? ;-)
Ik heb mijn telefoon inderdaad opstuurd naar LG. Zij wilden hem niet repareren omdat het geen Benelux model was. Vervolgens contact met IBOOD opgenomen. De telefoon naar ze opgestuurd. Ik heb vervolgens mijn geld terug gekregen. Heb wel weer een nieuwe bij ze besteld. Laat deze lekker origineel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Maakt het uit dat het geen Benelux model is dan, erg slechte service van LG zeg. Dus je zou de telefoon dan op moeten sturen naar de duitse LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Zit er trouwens al een soort van beschermfolie op de e720, lijkt een soort laagje op te zitten of zie ik dat verkeerd? Anders plak ik er zometeen een 2e beschermfolie op. Silicone hoesje heb ik besteld op ebay trouwens, 4 euro voor een hoesje met plasticfolie. ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreesman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 21:14
Ja er zit al een beschermfolie op. Heb een zelfde hoesje overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
ideaal dat ze wel zelf al een folie eroverheen hebben geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
rene2870 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:57:
Maakt het uit dat het geen Benelux model is dan, erg slechte service van LG zeg. Dus je zou de telefoon dan op moeten sturen naar de duitse LG?
goede vraag trouwens over de garantie want ik lees net dat het om de originele duitse rom ging en toch een brick..

[ Voor 20% gewijzigd door nizzuts op 28-05-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
iemand een idee ook ik met HI internet aan de praat krijg?

Ik heb de instellingen van mijn Samsung Galaxy S ( ook hi abbo ) in de LG gezet maar krijg geen verbinding. Bellen etc gaat prima. Net als WIFI internet...

maar 3G :'(

De Hi site heeft geen ondersteuning voor dit type toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
jjonkie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:31:
iemand een idee ook ik met HI internet aan de praat krijg?

Ik heb de instellingen van mijn Samsung Galaxy S ( ook hi abbo ) in de LG gezet maar krijg geen verbinding. Bellen etc gaat prima. Net als WIFI internet...

maar 3G :'(

De Hi site heeft geen ondersteuning voor dit type toestel
APN naam: hi basic
APN: basicinternet
Proxy: leeg
Poort: leeg
Gebruikersnaam: leeg
Wachtwoord: leeg
Server: leeg
MMSC: leeg
MMS-proxy: leeg
MMS-poort: leeg
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
APN-type: default
of
Naam: Mobiele Startsite
APN: internet
Proxy: leeg
Poort: leeg
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-Proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MMC: 204
MNC: 08
Verificatietype: pap
APN-Type: default (Let op kleine letters!)

[ Voor 16% gewijzigd door pathfinder2k op 28-05-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb hem ook binnen!
het heeft geen zin om hem aan de pc te hangen als je toch van plan bent om te flashen op de OP manier...
die werkt overigens prima, wel hangen bij het logo maar na de aangegeven reboot gaat het prima!
Jammer dat je een Gmail account voor de appmarket maargoed, die had ik nog ongebruikt liggen zegmaar;)
ik ben als een idioot dat ding aan het volknallen met apps (die ik nooit ga gebruiken natuurlijk) en ja hoor, hij was alweer vol!
Ik snap overigens niet hoe je de navi erop krijgt rene, ik had hem gedownload en vervolgens vraagt ie naar een map en is de kaart vol. Nu had ik hem ff op dataopslag gezet en via de pc de overbodige maps erafgegooid en dan hou je wel genoeg ruimte over... hij is nu een file van 400Mb aan het binnenhalen met de NL kaarten erop:)
Tot nu toe een superinvestering!!!
ik heb er ook de applauncher opgezet en die werkt toch wel erg stoer!!
even ter info, ik heb er nog geen simkaart in gezien ik een bedrijfsfoon heb en aan het wachten ben tot ze die hebben geupgrade met een data pakket....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
@pathfinder:

de laatste werkt! thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

rene2870 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:04:
GPS werkt ook goed, heb sygic mobile maps (benelux) erop die het prima doet.
Ik heb deze er ook op gezet maar het is een trail voor 1 maand en volgens mij is hij niet heel veel anders dn google navi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
Heb ook een E720 via IBOOD besteld en binnen gekregen
Ben wel tegen een probleem aangelopen.

Had um eerst ge-upgrade naar de DE 2.2.1 versie (via de orginele tools)
Maar daarna wilde ik toch de NL 2.2 versie eens proberen via de OP methode.
Om te kunnen rooten.

Op zich ging de instll goed maar ik kan nu me niet bij Google aanmelden.
Niet via data of via WiFi. :'(

"Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen" 8)7 :?

Nu maar weer proberen om via de OP methode de DE 2.2.1 versie er op te zetten en zien of het dan wel weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

dat ging bij mij in een keer goed... heb je een beveiligd wifi netwerk?
Doe je de NL versie volledig volgens de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
DRuw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:43:
dat ging bij mij in een keer goed... heb je een beveiligd wifi netwerk?
Doe je de NL versie volledig volgens de OP?
Beide Ja.
Maar kan wel internetten, dus een website openen.

Dus een vreemd iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik zou wel proberen de NL versie erop te doen, die werkt bij mij prima dus moet ook bij jou werken.
Probeer hem anders er gewoonweg opnieuw op te zetten of trek je sim er eens uit (ik heb alles zodner sim voor elkaar gekregen dus dat lijkt me nu het enige verschil met jou.....)
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
DRuw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:58:
Ik zou wel proberen de NL versie erop te doen, die werkt bij mij prima dus moet ook bij jou werken.
Probeer hem anders er gewoonweg opnieuw op te zetten of trek je sim er eens uit (ik heb alles zodner sim voor elkaar gekregen dus dat lijkt me nu het enige verschil met jou.....)
succes!
Check.
Will do.

Bedankt zover.
Kom zo terug met resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Vraagje:
Ik heb de V10A versie erop en als ik hem nu aan de LGtool hang geeft ie ook aan dat er een update is....
Ik heb dus net ale instellingen toppie...
naar welke versie is dit dan?
ik heb software versie V10a-OCT-18-2010... is er een recentere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
rvnieuwh schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:01:
[...]
Check.
Will do.

Bedankt zover.
Kom zo terug met resultaat.
Nope. Nog steeds herzelfde. ;( :? :X :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
DRuw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:07:
Vraagje:
Ik heb de V10A versie erop en als ik hem nu aan de LGtool hang geeft ie ook aan dat er een update is....
Ik heb dus net ale instellingen toppie...
naar welke versie is dit dan?
ik heb software versie V10a-OCT-18-2010... is er een recentere?
De versie waar LG mee komt is de V10D versie, duits en t-mobile. Android 2.2.1 is dat, maar als ik iedereen hier hoor voegt het weinig toe en is de NL versie uit de OP de meest fijne. En zeker als je alle instellingen top hebt zou ik het niet meer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

als je telefoon het wel gewoon doet zou ik hem nu eens proberen op de tool te hangen van lg.
hij geeft bij mij aan dat er nog een nieuwere versie is dus ik denk dat hij dan een nieuwe nederlandse bedoeld (hij zit dat ik een nederlandse erop heb nu....)

@rene:
hij werkt nu prima en ik moet zeggen dat ik hem lekker soepel vind scrollen etc!
ik merk niets van de geringen aanschafprijs tot nu toe;)

[ Voor 22% gewijzigd door DRuw op 28-05-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de LG optimus chic E720 binnen gekregen.
Na de installatie van de LG software op de PC gaf deze aan dat er een update voor de telefoon was. Deze update heb ik aangezet maar na elke minuten gaf de telefoon een emergency scherm. De software gaf aan dat de usb kabel uit de telefoon moest en de accu even er uit en weer in. Daarna de telefoon weer aanzetten.
Hierna start de telefoon niet meer op maar blijft hangen op het LG logo.
Ik heb de hard reset (vol +- en pwr) geprobeerd en geen effect. Ook nog geprobeerd om de LG rom te installeren zoals in dit topic staat. Maar die geeft aan dat er geen connectie met de telefoon is.
Hebben jullie nog een idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
DRuw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:17:
als je telefoon het wel gewoon doet zou ik hem nu eens proberen op de tool te hangen van lg.
hij geeft bij mij aan dat er nog een nieuwere versie is dus ik denk dat hij dan een nieuwe nederlandse bedoeld (hij zit dat ik een nederlandse erop heb nu....)

@rene:
hij werkt nu prima en ik moet zeggen dat ik hem lekker soepel vind scrollen etc!
ik merk niets van de geringen aanschafprijs tot nu toe;)
Heb ik inderdaad ook net gedaan.
Ben dus bezig met de update naar een?? nieuwere versie.

sjips..heb ik weer die T-Mobile intro erbij. |:( 8)7
en hij blijft in de eerste boot loop hangen.

ik heb nu dus de DE 2.2.1 T-Mobile branded versie geïnstalleerd gekregen.
maar ik kan me tenminste weer aanmelden op de Market enzo.
ik hou het maar even hierbij. :9

[ Voor 17% gewijzigd door rvnieuwh op 28-05-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

linkje voor de pcsuite... was opok een tijd zoeken....
http://nl.lgairsync.com/sp.InitNoUserSupportUseLinkAir.tws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
rvnieuwh schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:21:
[...]

Heb ik inderdaad ook net gedaan.
Ben dus bezig met de update naar een?? nieuwere versie.

sjips..heb ik weer die T-Mobile intro erbij. |:( 8)7
en hij blijft in de eerste boot loop hangen.

ik heb nu dus de DE 2.2.1 T-Mobile branded versie geïnstalleerd gekregen.
maar ik kan me tenminste weer aanmelden op de Market enzo.
ik hou het maar even hierbij. :9
En het lukt ook niet om in recovery te booten en dan factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
JelleNL schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:49:
[...]

En het lukt ook niet om in recovery te booten en dan factory reset?
Had geen toegevoegde waarde.
Als in..bleef hetzelfde probleem houden.

maar bedankt voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Wellicht een beetje offtopic maarre heeft iemand enig idee hoe ik mijn outlook gegevens met mijn telefoon synch?
proggie doet het maar ik moet een outlook gegevens map selecteren en daar staan de gegevens niet in. Ik kan ook geen map aanwijzen, alleen degene waarvan de prog denkt dat de gegevens erin moeten staan...
bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ik zou het niet weten, misschien dat andere het hier weten. Mochten andere het ook niet weten kan je misschien even de vraag stellen op het forum van androidworld.nl (site over android met forum, daar weten ze het vast wel) of gewoon in een ander topic hier op GoT je vraag posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taquila
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 11:35
Krijgt er iemand anders ook een blanco pagina voorgeschoteld op de lijst met alle firmwares voor de Optimus Chic hier? De downloadlinks naar de Nederlandse en Duitse firmwares werken wel... Ik zou graag de laatste Belgische firmware uitproberen die rootable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

kan iemand mij uitleggen waarom alles prima vlot draait (ook een bewegende achtergrond enzo) maar zodra ik de radio aanzet de boel vastloopt en ik de batterij eruit moet trekken om hem weer aan de praat te krijgen.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Taquila schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:36:
Krijgt er iemand anders ook een blanco pagina voorgeschoteld op de lijst met alle firmwares voor de Optimus Chic hier? De downloadlinks naar de Nederlandse en Duitse firmwares werken wel... Ik zou graag de laatste Belgische firmware uitproberen die rootable is.
Ik krijg inderdaad ook een blaco pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

klopt idd (dat is toch de starterspost link?)
ik heb deze gebruikt die bij 2 staat:
http://csmg.lgmobile.com:...XXXXX/V10a_00/V10A_00.kdz
en dan ANLDBK invullen voor de nederlandse
http://csmg.lgmobile.com:...NLDBK/V10a_00/V10A_00.kdz
dus;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
ik heb iig root op 2.2.1 oftewel 10D dankzij gingerbreak 1.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
net alles ingesteld toch maar besloten om de NL software er op te zetten, hij is nu bezig

Alles gevolgd uit de openingspost, erg makkelijk. Ik post straks het resultaat....

En daar zijn we weer ! Nog geen 10 minuten werk. Nu even wat tweaks doorvoeren

Bedankt voor deze informatie ! _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door jjonkie op 29-05-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvnieuwh schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:42:
Heb ook een E720 via IBOOD besteld en binnen gekregen
Ben wel tegen een probleem aangelopen.

Had um eerst ge-upgrade naar de DE 2.2.1 versie (via de orginele tools)
Maar daarna wilde ik toch de NL 2.2 versie eens proberen via de OP methode.
Om te kunnen rooten.

Op zich ging de instll goed maar ik kan nu me niet bij Google aanmelden.
Niet via data of via WiFi. :'(

"Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen" 8)7 :?

Nu maar weer proberen om via de OP methode de DE 2.2.1 versie er op te zetten en zien of het dan wel weer werkt.
Heb ik ook gehad, mijn probleem zat hem in het volgende:
- Telefoon had ik dmv " exchange" protocol aangemeld op de server. Dit geeft een conflict.
- Hard reset + / - ingedrukt aanzetten etc...
- Eerst aanmelden @ Google.
- Aanmelden @ Exchange of ander mail toegang.
- Als het goed is moet het nu weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faucon
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 13:17
Had de E720 proberen te upgraden via de LG-mobile update. Deze kwam vast te zitten en de E720 vanaf dat moment in het T-mobile opstartscherm. Kon vanaf dat moment geen verbinding krijgen met de E720, de kdz updater knalde er steeds uit. Tot ik hier (http://ma.wishmesh.com/20...r-failed-software-update/) las dat de E720 in de emergency mode moest aangesloten worden (opstarten met vol + en -) en daarin moet blijven, en dat de LG virtual modems in apparaatbeheer moet worden uitgeschakeld. Ik heb niet de "read information" gedaan maar ben gelijk aan de "launch software" begonnen. E720 doet het weer. Pffft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
Faucon schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:18:
Had de E720 proberen te upgraden via de LG-mobile update. Deze kwam vast te zitten en de E720 vanaf dat moment in het T-mobile opstartscherm. Kon vanaf dat moment geen verbinding krijgen met de E720, de kdz updater knalde er steeds uit. Tot ik hier (http://ma.wishmesh.com/20...r-failed-software-update/) las dat de E720 in de emergency mode moest aangesloten worden (opstarten met vol + en -) en daarin moet blijven, en dat de LG virtual modems in apparaatbeheer moet worden uitgeschakeld. Ik heb niet de "read information" gedaan maar ben gelijk aan de "launch software" begonnen. E720 doet het weer. Pffft.....
Het blijft een LG heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

jammer momentje om erachter te komen dat de bluetooth niet praat mijn mijn onboard bluetooth in mijn auto.....
Crap!
(verdersdoet hij het prima zolang ik de radio maar niet gebruikt....)
Edit, volgens de mazda site zou het wel gewoon moeten werken.... grrrrrr
Hoe gaat het met jullie verders? hebben jullie die issue met die radio ook?
Hij is bij mij (los van die radio FAIL) 1 keer vastgeslagen op angry birds rio... niets deed het meer en het achtergrond geluid hing in een loop..
Verder werkt alles best vlotjes, al raak ik vaak de message knop als ik de menu knop moet hebben....:(

[ Voor 51% gewijzigd door DRuw op 29-05-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
En hoe werkt angry birds rio verder? Lagt dat erg of loopt het wel redelijk soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

JelleNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:13:
En hoe werkt angry birds rio verder? Lagt dat erg of loopt het wel redelijk soepel?
De eerste -laten we zeggen- 10 levels gaat zo goed als lag-loos. daarna (er komen dan veel meer details en bewegende blokjes ect) lagt hij wel een beetje maar als je die 140 eurie in gedachten hebt gaat het alsnog goed hoor;)
Je moet hem niet gaan vergelijken met een sgsII ofzo maar hij staat nog best zn mannetje vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
ik wil net zeggen, voor zijn 140 euro vind ik het een heel goed toestel. Erg fijn android en werkt heerlijk. Hopelijk komen er nog wat custom roms, maar voor alsnog geen negatieve eigenschappen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:54:
[...]

Heb ik ook gehad, mijn probleem zat hem in het volgende:
- Telefoon had ik dmv " exchange" protocol aangemeld op de server. Dit geeft een conflict.
- Hard reset + / - ingedrukt aanzetten etc...
- Eerst aanmelden @ Google.
- Aanmelden @ Exchange of ander mail toegang.
- Als het goed is moet het nu weer werken.
Dit is bij mij niet het probleem geweest. Het eerste wat ik altijd doe na, bijvoorbeeld, een herinstall is eerst aanmelden bij de Market, Apps installen en dan pas configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

heb jij ook die radio geintjes die ik heb rene2870? en draai jij (nog) op dezelfde als in de OP?

[ Voor 3% gewijzigd door DRuw op 29-05-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
Radio geintjes, ik heb voor zover ik weet nergens last van maar gebruik ook de radio niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Is het iemand van jullie wel gelukt om een outlook agenda te synchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ik heb m'n telefoon zondag op marktplaats gezet (om even voor de grap te kijken hoeveel mensen zouden bieden).
Er is nu al 150 euro geboden, dus ik denk dat ik hem maar ga verkopen omdat ik niet al te goede verhalen erover hoor en over het updaten enzo. Denk dat als het lukt om hem te verkopen ik een 2e hands HD2 ga halen, daar kan immers ook WP7 op wat ook wel leuk is om uit te proberen. (en die heeft 1Ghz CPU).
Wel jammer maarja sorry..

En misschien lukt het verkopen niet dan blijf ik toch bij deze telefoon, wat waarschijnlijk ook geen straf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
JelleNL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:11:
Ik heb m'n telefoon zondag op marktplaats gezet (om even voor de grap te kijken hoeveel mensen zouden bieden).
Er is nu al 150 euro geboden, dus ik denk dat ik hem maar ga verkopen omdat ik niet al te goede verhalen erover hoor en over het updaten enzo. Denk dat als het lukt om hem te verkopen ik een 2e hands HD2 ga halen, daar kan immers ook WP7 op wat ook wel leuk is om uit te proberen. (en die heeft 1Ghz CPU).
Wel jammer maarja sorry..

En misschien lukt het verkopen niet dan blijf ik toch bij deze telefoon, wat waarschijnlijk ook geen straf is.
gewoon een goed toestel, updaten zonder probleem, evenals root op 2.2.1
dus je vooral laten leiden door noobs van dit en ibood forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
nizzuts schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:04:
[...]

gewoon een goed toestel, updaten zonder probleem, evenals root op 2.2.1
dus je vooral laten leiden door noobs van dit en ibood forum...
Als je het allemaal zo goed weet, waarom help je de rest dan niet door te vertellen wat jij hebt gebruikt en wat de voordelen daarvan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

rene2870 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:30:
[...]

Als je het allemaal zo goed weet, waarom help je de rest dan niet door te vertellen wat jij hebt gebruikt en wat de voordelen daarvan zijn?
_/-\o_
toch leuk als je noob genoemd wordt door een figuur die blijkbaar alle kennis in pacht heeft en dat vervolgens netjes voor zichzelf houd...
Erg sociaal :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik heb het stappenplan uit de openingspost gevolgd maar krijg het niet voor elkaar.

Nadat ik de 1e stappen heb doorlopen en klik op "Launch software update" krijg ik de melding "PHONE WAS NOT FOUND". Via "read phone information" lukt het ook niet. Als ik in het 2e scherm "read phone information" aan klik krijg ik een foutmelding en kan ik niets anders dan het programma afsluiten.

Iemand die een idee heeft waar dit aan ligt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
DRuw schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:37:
[...]

_/-\o_
toch leuk als je noob genoemd wordt door een figuur die blijkbaar alle kennis in pacht heeft en dat vervolgens netjes voor zichzelf houd...
Erg sociaal :F
joh jij komt alleen maar met off topic dus jou helpen...nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
rene2870 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:30:
[...]

nizzuts schreef op zondag 29 mei 2011 @ 00:52:
ik heb iig root op 2.2.1 oftewel 10D dankzij gingerbreak 1.2 :)
lezen misschien ?
maar als je niet weet wat de voordelen zijn zou ik er niet aan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
nizzuts schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:15:
[...]

[...]

lezen misschien ?
maar als je niet weet wat de voordelen zijn zou ik er niet aan beginnen
Ja dat heb ik gelezen, alleen is het voor mij dan niet duidelijk welke stappen je exact hebt doorlopen, welke recovery / kernel / rom je hebt en hoe dat met gingerbreak werkt en of je daarmee stabiel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
sjakieman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:54:
Ik heb het stappenplan uit de openingspost gevolgd maar krijg het niet voor elkaar.

Nadat ik de 1e stappen heb doorlopen en klik op "Launch software update" krijg ik de melding "PHONE WAS NOT FOUND". Via "read phone information" lukt het ook niet. Als ik in het 2e scherm "read phone information" aan klik krijg ik een foutmelding en kan ik niets anders dan het programma afsluiten.

Iemand die een idee heeft waar dit aan ligt??
Ja, aan de usb drivers die je nog even moet installeren. Doe dit via de lg pc suite, te vinden op de lg site als je kijkt naar ondersteuning voor mobiele telefoons. Dan je telefoon selecteren, al die dingen installeren en dan wordt je telefoon herkent en kan je de stappen uit de OP doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
rene2870 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:22:
[...]

Ja, aan de usb drivers die je nog even moet installeren. Doe dit via de lg pc suite, te vinden op de lg site als je kijkt naar ondersteuning voor mobiele telefoons. Dan je telefoon selecteren, al die dingen installeren en dan wordt je telefoon herkent en kan je de stappen uit de OP doorlopen.
Bedankt voor de tip. Het was me inmiddels al gelukt op een andere manier (geen idee hoe, van alles geprobeerd en ineens werkte het). Was nog wel even bang toen de phone al na 2 minuten ging rebooten i.p.v. de voorspelde 10 minuten... Maar alles lijkt nu goed te werken! :)

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 30-05-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

nizzuts schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:07:
[...]
joh jij komt alleen maar met off topic dus jou helpen...nee
Ik ga voor iedere vraag een apart topic openen, wat een goed idee van je!
als ik gewoonweg vraag of iemand anders ook een radioprobleem heeft en jij zegt iets als "ja dat komt door de specifieke file die gebruikt wordt" ben ik geholpen.

En btw, de originele vraag van de OP is al beantwoord volgens mij.

dus, zullen we ophouden met katten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:En nu gaan we weer on-topic verder, de volgende die loopt te trollen of flamen krijgt een OW.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
-- edit --
had de laatste pagina's nog niet gelezen .. vraag is daarmee wel beantwoord geloof ik. :-)

[ Voor 85% gewijzigd door Rolandow op 31-05-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Hoe bevalt je silicon cover eigenlijk? Ziet er wel mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf toch moeilijkheden ondervinden met mijn internet verbinding:
heb hem geupdate naar 10D
kan verbinding maken met mijn thuisnetwerk via wifi, maar kan verder totaal geen internet verbinding realiseren:
geen android market: als ik dat opstart vraagt hij om een google account toe te voegen. na alles in te vullen geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met de server
geen internetverbinding op zich

Heb al met de tech support van lg gesproken maar kreeg daar iemand aan de lijn die duidelijk NIET wist waar hij over sprak. Zijn enige raad was het apparaat terug te sturen want het zou normaal zo moeten gaan.
Vooraleer ik dat doe wil ik wel zeker zijn dat er niet iets idioots fout staat ingesteld.

de icoontjes bovenaan het scherm zijn allemaal actief, behalve bluetooth. verder heb ik nog niet de moeite gedaan om GPRS in te stellen. Dat werkte goed gisteren voor de update naar 10D, dus ga er van uit dat dat nu nog werkt. enkel dus de verbinding met internet via wifi doet het niet
Pagina: 1 2 3 4 Laatste