Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Mijn Desire is na bijna een jaar ook kapot gegaan. Vrijdagavond stond hij in de cradle, en maakte hij steeds opnieuw verbinding met de computer. Eerst was dat om de 10 minuten, later werd dat om de 10 seconde. Omdat ik dat vervelend vond, heb ik hem maar even uit de cradle gehaald.

's Nachts de telefoon aan de normale lader aangesloten, maar toen ik hem daarvanaf haalde was hij vast gelopen. Geen probleem, even de batterij eruit en hij deed het weer. 20 minuten later haalde ik hem weer uit mijn zak, weer vastgelopen. Weer batterij eruit en opstarten. Helaas bleef hij hier toen op het HTC logo hangen. Factory reset gedaan, maar nu doet hij helemaal niks meer. Op het moment dat je hem aanzet, gaat hij 3x trillen en verder doet hij niks. Zelfde geldt als je hem aan de oplader hangt. 3x trillen, het batterij lampje gaat aan maar verder niks. Haal je hem dan uit de oplader, blijft het batterij lampje branden...

Morgen maar even htc bellen dus...

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miles schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:02:
De accu van m'n desire hd houdt het na 10 mnd gebruik geen dag meer uit.
Bekend probleem, ook voor mij helaas. Mijn DHD is nu 7 maanden oud, maar ik kom de dag niet meer door met mijn accu. 's Ochtends om 06.00uur van de lader = 's avonds om een uurtje of 20.00uur problemen (accu compleet leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:31

Reneger

Wie? IK?

Die van mij gaat richting de verzekering:

Er zitten krassen in het scherm
Volume-omhoog werkt niet meer
Ring rond camera is beweegbaar
Verf laat hier en daar los.

Hij is verzekerd, dus ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:06:
[...]

Bekend probleem, ook voor mij helaas. Mijn DHD is nu 7 maanden oud, maar ik kom de dag niet meer door met mijn accu. 's Ochtends om 06.00uur van de lader = 's avonds om een uurtje of 20.00uur problemen (accu compleet leeg).
Dat is bij alle telefoons dat de accu na verloop van tijd achteruit gaat. Maar persoonlijk kom ik de dag makkelijk door en wanneer hij avonds voor ik ga slapen vol geladen is dan laat ik hem meestal gewoon van lader en kom er vervolgens met gemak de volgende dag mee door en soms speelde ik dan ook nog een spel.

En anders koop je toch een reserve batterij voor de dhd kost maar € 2,20 ( Blijkbaar zit er nog wat aan verdienen ook als je ze inkoopt, ik zag deze batterijen door Nederlanders aan geboden voor € 10, dat is kassa als je maar genoeg verkoopt ).

http://www.ebay.nl/itm/15...ories&hash=item1e668a3d8f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:39

kraats

Ik rol

Ervaar ik gelukkig niet. Heb je ook gekeken welke applicaties het meest verstoken? De app van buienradar bijvoorbeeld houdt mijn toestel altijd awake als ik 'm niet kill. Misschien dat je er ook zo één tussen hebt zitten?
Reneger schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:19:
Hij is verzekerd, dus ben benieuwd...
Verzekerd voor gebruiksschade?

[ Voor 60% gewijzigd door kraats op 07-11-2011 12:31 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De buienradar app is inderdaad erg vervelend voor je accu, ik gebruik dus altijd maar gewoon de (mobiele) site van buienradar. Als ik bijvoorbeeld 's avonds nog op buienradar keek en daarna de app niet via applicatiebeheer kill dan kost me dat 20 tot 30% extra accu in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
yannickie111 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:46:
Update over upgrade naar Android ICS 4.0

[...]

Dus, hij gaat er komen! Of mijn tekstbegrip engels laat me in de steek ;)

Bron
nieuws: HTC geeft Sensation en Evo 3D update naar Android ICS

Gaat het feestje nu niet door, of klopt de bron uit de quote nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:31

Reneger

Wie? IK?

kraats schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:29:

[...]
Verzekerd voor gebruiksschade?
AFAIK wel. Ik heb een losse verzekering erbij. Volgens mij valt zelfs waterschade hieronder. Zal de voorwaarden nog even goed doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:56
HammerNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:30:
[...]

nieuws: HTC geeft Sensation en Evo 3D update naar Android ICS

Gaat het feestje nu niet door, of klopt de bron uit de quote nog steeds?
Op internet ergens zag ik deze zin: This is the FIRST WAVE, not the only phones which will receive ICS!

Dus denk dat je niet moet stoppen met hopen ;)
Maargoed, wil je zeker zijn, neem dan custom roms.

Trouwens, op obostore.com heb je ook batterijen, heb een 1800MHz voor 10 dollar, ongeveer even goed als de standaard accu, maar makkelijk als 2e batterij. Dagje treinen kostte me allebei de batterijen, dus het is wel aan te raden er ééntje te hebben die je altijd bij je heb (en die opgeladen is). Trouwens een tip, zorg dat die geen 100% is, dit kan er voor zorgen dat de telefoon em ziet als 0% waarna de telefoon weer uitvald. Heel even aan de lader en er weer vanaf is genoeg en dan is ie weer 100%, maar midden in de stad bijvoorbeeld heb je geen stopcontact (meestal) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 19:38
Zou erg jammer zijn als we buiten de boot vallen met de update naar ICS.
Maar anders wordt het maar een custom rom.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:11
Ik heb sinds een week of zo out of the blue bijna geen Wifi-ontvangst meer; in huis is het op bijna geen enkele plek meer mogelijk om meer dan 2 streepjes te ontvangen, behalve als ik naast de router sta.
Je zou kunnen denken dat het probleem in de router zit, maar naast dat ik binnenshuis slechte ontvangst heb zie ik ook geen ENKEL ander wireless netwerk meer, terwijl er altijd minstens 10 zichtbaar waren hier uit de buurt; ik zie er nu dus geen enkele meer.
Met een laptop ontvang ik probleemloos een sterk signaal in de huiskamer, alsook een stuk of 10 andere netwerken.

Ik heb geen idee of een of andere actie/update of whatever hiermee samen zou moeten hangen. Meer mensen met dit probleem? Of mensen met tips waar naar te kijken?

edit: ik zit nu naast de router: vol bereik. Als ik 2 meter van de router sta verlies ik al een streepje

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 08-11-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor nu weer eens geen geluid door gewone bel speaker ( Dus niet die door handsfree ) de laatste keer dat ik dat had heb ik hem gestuurd naar coolblue waarna zij het niet konden herproduceren en heb niet echt zin dat ik hem weer opstuur en weer zelfde krijg te horen.

Dus misschien telefoon uitzetten tijdje? Of even opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
[...]

Jaa, ik ook. Die originele HTC batterij verdenk ik van magere kwaliteit te zijn. Kan toch niet dat al na 1 jaar de capaciteit zo merkbaar is teruggelopen??
Mijn andere 1500 mAh batterij van ebay doet het echt wel 2 keer zo lang, nou ja anderhalf zeker. En die is ook een jaar oud. In het begin deden ze het allebei even lang, rarara hoe kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het probleem maar niet opgelost dat ik geen geluid hoor wanneer ik bel en geen geluid hoor tot ik hem op speaker zet.

Wat opzich ook een prima workaround is, want de vorige keer was het probleem plots verdwenen, lag mijn telefoon bij coolblue en konden ze het niet herproduceren, dus heb eigenlijk niet zo zin om weer mijn telefoon kwijt te zijn.

Ik heb er ook aan gedacht om mijn telefoon gewoon paar dagen of halve dag uit te zetten, maar ik kan eigenlijk niet zonder en hem op sturen en hem dan vervolgens kwijt zijn voor meer dan een maand is ook niet fijn want ik ga binnen 6 weken op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Fabrieksinstellingen / opnieuw flashen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had de stock rom terug gezet, maar dat mocht niet baten, de speaker om te bellen doet nog niks :( Wat ik wel nog wil proberen is de telefoon een halve dag uit of langer uitschakelen want laatste keer dat ik dat probleem had was ook verdwenen plots.

En heb al eens een andere probleem gehad en dat was ook plots verdwenen.

EDIT

Heeft iemand een idee hoelang zou duren als mijn telefoon weg moet voor garantie? Ik ben over korter dan 6 weken namelijk op vakantie.

Ik heb HTC maar een mail gestuurd en met mijn webcam een filmpje gemaakt want laatste keer heb ik via PDAshop gedaan en toen zij hem hadden was het plots verdwenen. Ik vraag me toch af hoe het kan dat probleem laatste keer plots verdwenen is.

Want ik krijg het echt niet verholpen, dus hij zal echt door HTC opgehaald moeten worden, lijkt mij dat gewoon iets hardware matig niet in orde is, want anders had een factory reset het wel verholpen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:39:
Heeft iemand een idee hoelang zou duren als mijn telefoon weg moet voor garantie? Ik ben over korter dan 6 weken namelijk op vakantie.
Bij mij gaven ze 2 weken aan en hij was binnen een week terug.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:41:
[...]

Bij mij gaven ze 2 weken aan en hij was binnen een week terug.
Oh okay, nou ik bel morgen gewoon en volgens mij sturen ze dan een koerier om mijn telefoon te halen de volgende dag right?

Ik denk trouwens dat die front speaker het gewoon niet meer doet vanwege een los contact ofzo iets dergelijks, ik ben in iedere geval niet enige die dit probleem heeft / had want op internet heb ik er wel wat topic's over gevonden met mensen die precies het zelfde probleem hadden.

Hoop wel dat ze mijn DHD niet gaan updaten, want ik update bewust de stock firmware niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:40:
[...]

Oh okay, nou ik bel morgen gewoon en volgens mij sturen ze dan een koerier om mijn telefoon te halen de volgende dag right?

Ik denk trouwens dat die front speaker het gewoon niet meer doet vanwege een los contact ofzo iets dergelijks, ik ben in iedere geval niet enige die dit probleem heeft / had want op internet heb ik er wel wat topic's over gevonden met mensen die precies het zelfde probleem hadden.

Hoop wel dat ze mijn DHD niet gaan updaten, want ik update bewust de stock firmware niet.
Ik had hem van te voren ook teug naar stock (oude versie) gezet, zodat daarna rooten weer eenvoudig ging.
En om te kijken of het eenvoudig ging allemaal. Piece of cake dus.
Ze hebben trouwens bij mij niets aan de software gedaan.
Maar, inmiddels hoef je niet meer op een oude versie te zitten om te rooten, dus maakt het weinig uit :)

Idd bellen, dan maken ze een call/order/case aan en wordt Dynafix ingeschakeld. Die komen je toestel ophalen op een afgesproken moment. Dan 1 á 2 weken later krijg je 'm gerepareerd terug.
Bij mij is er meer gedaan dan alleen een knopje vervangen. Nieuw scherm en behuizing er bij!
Mij hoor je niet klagen ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Als ze hem updaten maakt dat ook niet uit, met de komst van de Ace hack kit kun je ook de laatste software versie eenvoudig rooten en vervangen door een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is er op mijn mail door HTC gereageerd en na een hardreset gedaan te hebben wat niet werkte is er een afspraak voor morgen gemaakt dat de koerier hem komt halen en hij dus naar dynafix gaat voor reparatie.

Dus ik zal mijn geliefde DHD een tijdje moeten gaan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Hebben jullie er ook last van dat de volumeknoppen slecht contact maken, dat ze de helft van de tijd niet werken?
Ik heb een vermoeden dat dit komt door het vele drukken in ClockWork, maar valt dit dan binnen de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:37:
Vanmiddag is er op mijn mail door HTC gereageerd en na een hardreset gedaan te hebben wat niet werkte is er een afspraak voor morgen gemaakt dat de koerier hem komt halen en hij dus naar dynafix gaat voor reparatie.

Ik heb vandaag bericht gekregen dat hij weer terug gestuurd wordt. Exact een week geleden de aanvraag ingediend, dus echt lang hoefde ik hem niet te missen :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay das mooi om te horen, dus dat gebeurd redelijk snel dan. Ik vind opzich ook dat ze hem snel komen halen en mooiste van al ik hoef de boel niet in te pakken daarom dat ik deze keer ook direct via HTC geregeld heb, vorige keer nog via coolblue, maar dat zou een omweg zijn als ik dat weer zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al de nieuwe android market met de nieuwe interface van google? Al mijn vrienden hebben op hun android telefoons die nieuwe interface automatisch gekregen, maar mijn DHD heeft nog steeds de interface van een jaar oud, met veel fel groen daarin.

Hoe kan ik dit updaten of moet die update gewoon nog komen voor de DHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb 3.3.11 er op staan op MIUI. Je zou even kunnen kijken welke versie jij op je DHD hebt. De oudere versies vond ik erg lelijk en ook nu is dat nog niet verbeterd vind ik persoonlijk. Had hiervoor een 3GS en ben werkelijk met alles blij dat ik nu Android heb, behalve de market. Die gebruik ik nu nooit meer omdat er niet zo veel boeiends in staat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:37:

Heb je 'm helemaal terug naar stock en S-ON enzo?

Wie weet duurt de reparatie ook maar een weekje.
En elk nadeel heeft z'n voordeel....
Zodra je 'm terug hebt ben je er weer zo blij als een kind mee :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:15

Emilio_TT

Never fear...I is here!

Emilio_TT schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:35:
Even een welgemeende "kut".. :X

Ik heb zojuist mijn telefoon uit mijn handen laten vallen :F . Het toestel heeft een stuitertje gemaakt van misschien een halve meter hoogte en nu is hij helaas dood.. That is, het beeldscherm geeft geen beeld meer.

Als ik het toestel (na het eruit halen van de accu) weer aanzet, zie ik dat het backlight aan gaat en de soft-buttons lichen na een tijdje op. Business as usual, behalve dus dat er geen data naar het scherm lijkt te gaan. Waarschijnlijk is er door de klap een stekkertje los geraakt. Overigens wel een stekkertje dat NIET goed vast zat.. :(

Anyway: Heeft iemand eerder een dergelijk probleem gehad? Of is er misschien iemand die nog een andere suggestie heeft dan gewoon maar laten ophalen en onder garantie (hij is natuurlijk nooooit gevallen.. O-) ) te laten fixen?
Vanavond kwam ik na twee weken afwezigheid eindelijk weer thuis en daar lag een pakketje van DynaFix op mij te wachten: Mijn telefoon is weer terug! :D
Ze hebben er een ander scherm in gezet, want een piepklein luchtbelletje dat in het scherm zat is verdwenen. Best netjes, binnen een week was 'ie weer thuis!

Bij het nieuwe scherm valt me wel op dat ik, als ik het scherm.een beetje beweeg, heel duidelijk een raster kan zien van puntjes die zo'n 3 mm uit elkaar liggen (echt een 2D raster).. ik kan me niet herinneren dat in dit eerder ook gezien heb. Heeft iemand anders dit ook, of klopt hier iets niet?

Still, ik heb mijn DHD weer terug!! Byebye Samsung brontosaurus! :w *O*

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:15:
[...]

Heb je 'm helemaal terug naar stock en S-ON enzo?

Wie weet duurt de reparatie ook maar een weekje.
En elk nadeel heeft z'n voordeel....
Zodra je 'm terug hebt ben je er weer zo blij als een kind mee :)
Ja hij is helemaal terug op stock en S-ON, als ik dat niet gedaan had zouden ze de garantie kunnen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Emilio_TT schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 02:17:
Ze hebben er een ander scherm in gezet, want een piepklein luchtbelletje dat in het scherm zat is verdwenen. Best netjes, binnen een week was 'ie weer thuis!

Still, ik heb mijn DHD weer terug!! Byebye Samsung brontosaurus! :w *O*
Mazzel zeg ennuh...goed geregeld! Ze lijken wel <+:) daar
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 06:16:
[...]

Ja hij is helemaal terug op stock en S-ON, als ik dat niet gedaan had zouden ze de garantie kunnen weigeren.
Mooi zo! en je ziet, bij Emilio_TT was die ook binnen een week terug, dus er is hoop voor je :)

[ Voor 49% gewijzigd door albino71 op 15-11-2011 08:52 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:34:
Ik heb 3.3.11 er op staan op MIUI. Je zou even kunnen kijken welke versie jij op je DHD hebt. De oudere versies vond ik erg lelijk en ook nu is dat nog niet verbeterd vind ik persoonlijk. Had hiervoor een 3GS en ben werkelijk met alles blij dat ik nu Android heb, behalve de market. Die gebruik ik nu nooit meer omdat er niet zo veel boeiends in staat helaas.
Ik heb versie 2.3.4 van de market, op mijn telefoon staat de nieuwste officiele ROM van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Hebben jullie er ook last van dat de volumeknoppen slecht contact maken, dat ze de helft van de tijd niet werken?
Ik heb een vermoeden dat dit komt door het vele drukken in ClockWork, maar valt dit dan binnen de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al 2 reserve batterijen, een op ebay gekocht en andere in China zelf. Maar zou het teveel van goeie zijn als ik nog een 3e koop? Ze kosten nu maar iets van € 2.

Ik heb die reserve batterijen vooral zodat ik lang video kan kijken, ik wil bijvoorbeeld op vlucht naar China veel video gaan kijken op mijn DHD.

( Eigenlijk mag ik niet eens mijn smartphone gebruiken tijdens de vlucht, ook wanneer hij op flight modus staat, dus dat word hopen op een stop contact voor mijn notebook )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Kan duurder :P
Verwacht niet dat ze heel lang meegaan, zelf heb ik een 1800MaH batterij van obostore.com, die was 10 euro, is ongeveer even goed als de stock battery. Maar als je een dagje met de trein gaat heb je wel sowieso 2 batterijen nodig, en aangezien jij video gaat kijken zou ik er inderdaad nog een paar bijkopen.

Tip: laad ze niet 100% op. Dit kan er voor zorgen dat de telefoon deze als 0% ziet en dan valt de telefoon weer uit.. 95% werkt wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu 3 met de stock batterij mee gerekend. Laad jij ze op met zo'n speciale oplader of gebruik je ook de DHD om ze op te laden?

Het is ook maar beetje de vraag of ik mijn telefoon wel mag gebruiken, meestal doe ik alsof ik dom Maar ook op website van vliegmaatschappij waar ik mee vlieg staat dat ik ze niet mag gebruiken, een iPad 3G zou je dan ook niet mogen gebruiken maar die ontspringen de dans.ben en laat ik het me vertellen dat ik hem niet mag gebruiken ( Of ik stop hem weg en gebruik hem op flight modus om muziek te luisteren ), maar heb ook al gehad dat het op heen vlucht geen probleem was en op terug vlucht wel, maar toen had ik gelukkig een stop contact onder me stoel en kon ik de notebook gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik gebruik m'n DHD daarvoor, een vriend van me heeft een dock met extra batterijgat en dat werkt ook ;) maar aangezien ik even iets geld wilde besparen heb ik deze toch maar niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:55:
Ik heb nu al 2 reserve batterijen, een op ebay gekocht en andere in China zelf. Maar zou het teveel van goeie zijn als ik nog een 3e koop? Ze kosten nu maar iets van € 2.

Hoe bevallen de batterijen, hebben ze een langere levensduur dan de stockbatterijen of moet ik er niet meer van verwachten?

Mijn idee is om deze batterij dan in te zetten als vervangen en een langere accuduur te kunnen behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Dat zal waarschijnlijk niet lukken voor deze prijs. Het is meer als tweede batterij, maar als vervanger zou ik hem zeker niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:39:
Dat zal waarschijnlijk niet lukken voor deze prijs. Het is meer als tweede batterij, maar als vervanger zou ik hem zeker niet gebruiken.
Thanks, en daar was ik inderdaad al bang voor, klonk ook te mooi om waar te zijn. Goed, dan ga ik gewoon weer verder zoeken naar een betaalbare batterij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taab schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:37:
[...]

Hoe bevallen de batterijen, hebben ze een langere levensduur dan de stockbatterijen of moet ik er niet meer van verwachten?

Mijn idee is om deze batterij dan in te zetten als vervangen en een langere accuduur te kunnen behalen.
Nou die je van ebay koopt en zeggen dat ze 1600 Mah hebben klopt gewoon niet, ik heb bijvoorbeeld in China na lang zoeken voor 30RMB een 2e reserve batterij gekocht en die heeft iets minder Mah dan de originele en ik geloof dat met die van eBay ook is.

Maar ze bevallen goed, heb nooit echt goed getest maar ik heb wel het idee dat ze ongeveer even lang mee gaan als de originele batterij, maar ik denk wel dat ze merkbaar korter mee gaan, maar gezien prijs van deze batterijen maakt dat op zich niet uit.

Ik gebruik ze zelf ook puur als reserve, zo kun je wat meer spelen met je telefoon en wat langer video kijken. Je moet ze uiteraard wel opladen met je DHD, dus dat moet je niet op laatste moment doen, ik zou dat zeker op tijd doen, kost toch wel een paar uur zo'n batterij vol laden.

Met currentwidget kun je zien wanneer ie helemaal vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben toch wat huiverig om een accu van €2,50 uit Azië in een telefoon te stoppen die meer dan €400,- gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ie door een Nederlander voor € 20 ( Welke mooi door hem voor € 2,19 geïmporteerd is uit China ) word verkocht dan ben je zeker niet huiverig? Er is niks mis met die batterijen hoor, in China krijgen ze gewoon niet zoveel betaald zoals hier in Nederland, stel je voor dat we hier in Nederland vervang batterijen gingen produceren, dan koste die batterijen gewoon veel en veel meer.

Heeft dus puur te maken met productie kosten, die zijn daar gewoon laag en daarom kost het ook weinig, in Nederland zou die voor € 2,50 waarschijnlijk niet eens te zijn produceren want daar zijn de loonkosten te hoog voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Je hebt ook van die externe powerbanks met bijvoorbeeld 5000mAh of zelfs nog meer, die kun je dan gewoon via USB op je DHD aansluiten en hem op die manier lang gebruiken in bijvoorbeeld het vliegtuig. Uiteraard krijg je dan iets verlies maar als je een goede externe powerbank hebt kun je hem daar toch ruim 3 keer helemaal mee opladen.

[ Voor 25% gewijzigd door ik222 op 15-11-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat kosten die? Want ik ben juist blij dat ik met DHD geen externe batterij nodig heb zoals ik met iPhone 3G had.

Dat dacht ik al, was met die externe batterijen met mijn iPhone ook, daar trad ook verlies bij op, ik kreeg mijn batterij van iPhone bijvoorbeeld nooit volledig opgeladen met die externe batterij, alleen met zo'n 1900 Mah ding lukte het.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is dealextreme meestal nog duurder dan ebay.

http://www.ebay.nl/sch/i....ergency&_kw=Power&_sop=15

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 10:15
Ik wilde even vermelden, dat mijn telefoon inmiddels 2x voor reparatie is opgestuurd. Beide keren was die nog volledig geroot, er draaide zelfs een custom rom op. (1x dode pixel 2e keer volume knop die los liet aan de onderkant (bootloader? xD)

Elke keer dat ik de telefoon terug kreeg, was deze gewoon gerepareerd. Alles via de garantie. Nieuwe HTC rom was dan wel geinstalleerd en de telefoon was niet meer geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Ik ben het inderdaad met DonnieYen eens, ik ben bang dat de batterij in je HTC niet veel duurder is. Of dezelfde kwaliteitscontrole gehouden worden, dat valt te betwijfelen. Ik mag toch hopen dat een bedrijf als HTC deze zeer strikt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Oke, dat is wel beter. Mijn volumeknoppen falen em ook flink (door ClockWork :P).
Maar hoe doe je dat dan? stuur je die meteen op naar HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yniezink schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:55:
Ik wilde even vermelden, dat mijn telefoon inmiddels 2x voor reparatie is opgestuurd. Beide keren was die nog volledig geroot, er draaide zelfs een custom rom op. (1x dode pixel 2e keer volume knop die los liet aan de onderkant (bootloader? xD)

Elke keer dat ik de telefoon terug kreeg, was deze gewoon gerepareerd. Alles via de garantie. Nieuwe HTC rom was dan wel geinstalleerd en de telefoon was niet meer geroot.
Das mooi om te horen, maar word dat dan niet even gecheckt? Opzich wel mooi om te horen, want bij kassa hebben ze wel eens over horror verhalen van Apple gehad.

http://kassa.vara.nl/actu...an-iphone-dacht-het-niet/

Kregen de mensen te horen dat ze waterschade had terwijl het niet zo was.
Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:56:
Oke, dat is wel beter. Mijn volumeknoppen falen em ook flink (door ClockWork :P).
Maar hoe doe je dat dan? stuur je die meteen op naar HTC?
Contacteer HTC en leg je probleem uit, maar ga niet vertellen over custom roms en dus ook niet over clockwork.

En wanneer ze hem dus voor reparatie in boeken, dan zou ik als het nog kan hem terug zetten naar stock en weer s-on.
Taab schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:41:
[...]

Thanks, en daar was ik inderdaad al bang voor, klonk ook te mooi om waar te zijn. Goed, dan ga ik gewoon weer verder zoeken naar een betaalbare batterij :) .
http://www.mugen-power-ba...re-hd-softbank-001ht.html

Mugen staat bekend ervoor dat ze betere batterijen uitbrengen dan de originelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:59:
[...]

http://www.mugen-power-ba...re-hd-softbank-001ht.html

Mugen staat bekend ervoor dat ze betere batterijen uitbrengen dan de originelen.
Bedankt voor je link, ik ga de site eens even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor geld wat die batterij kost kun je overigen 13 batterijen van eBay kopen, dus voor reserve batterij vind ik hem wat duur, maar voor vervangen van de originele batterij valt dat wel te doen.

Hij kost omgerekend 33 euro en daar kan nog import belasting bij komen.

EDIT

Mijn DHD is opgehaald, ik moest zelfs de batterij en andere klepjes hier laten omdat ze anders kwijt konden komen, ik zat ze namelijk nog erop zitten, maar de batterij en sim kaart wel al verwijderd.

Over die ebay baterijen, ik heb toen ik de eerste batterij van eBay kocht eens gekeken hoelang ik video kon afspelen ermee.

Verwijderd in "Accessoires voor de HTC Desire HD"

Resultaat was 3 uur en 16 min toen, ik denk dat nog wat langer zal zijn op vliegmodus, ik schat dan zo'n 4 a 5 uur maar meer ook echt niet.

Dus in feite zou ik al een batterij leeg kunnen maken terwijl ik in trein naar Schiphol zit en wacht tot ik mag boarden en dan zet ik meestal bewust mijn telefoon al op vliegmodus omdat energie bespaard.

En dan zou ik nog 2 volle batterijen hebben, als ik de telefoon mag gebruiken dan krijg ik ze zeker leeg en is een 4e batterij geen overbodige luxe, maar als ik krijg te horen dat ie uit moet dan zal ik ze echt veel gebruiken hooguit wat muziek luisteren dan.

Nou ik lees net dat je maar maximaal 2 reserve batterijen aan boord van een vliegtuig mag meenemen in je hand bagage, dus een 3e reserve batterij heb ik dus niet zoveel aan.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik heb sinds een maand last van het leeg lopen van de batterij. Er zit nu een nieuwe andere batterij in maar die heeft het zelfde probleem dus aan de batterij zelf kan het dan niet liggen. Het is zo dat stel dat ik met een volle batterij ga slapen (tussen elf en twaalf) en ik word 8 uur in de ochtend wakker en ik wil op mijn telefoon kijken hoe laat het is... dat ie gewoon uitstaat omdat de batterij leeg is! Via android assistant doe ik voordat ik ga slapen als test, alle processen killen die niet nodig zijn. Ook dit hielp niet. Als test deed ik voordat ik ging slapen, mijn telefoon rebooten, dus dat er geen applicaties open staan, zoals whatsapp, wordfeud of facebook maar ook dit hielp niet. GPS staat standaard uit. Mail wordt 's avonds elk uur gesynct en voor de rest niets spannends. Overdag staat scherm instelling op 20%maar, ik bel en sms en whatsapp verder nauwelijks. Internet ook niet. Ik haal in de ochtend rond 7 uur de lader uit mijn tel voordat ik naar mijn werk ga en rond 12 uur zit ie al op 50%, terwijl ik dus niets met mijn tel gedaan heb! Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Factory reset zal het denk ik oplossen, moet je wel alles opnieuw instellen daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Waarom een factory reset? Wat doet dit precies? Want als ik daana al mijn applicaties weer moet gaan installeren, dan komt het probleem misschien weer terug? (kan het niet aan een pallicatie liggen? Zoals wordfeud/ facebook/whatsapp ofzo, die toch stiekum op de achtergrond je batterij zuigt?)

Misschien als ik dan toch een factory reset moet doen, gelijk maar rooten? (want door te rooten gaat je bat ook langer mee toch?)

[ Voor 88% gewijzigd door vwtune op 16-11-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
vwtune schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:09:

Misschien als ik dan toch een factory reset moet doen, gelijk maar rooten? (want door te rooten gaat je bat ook langer mee toch?)
Niet zo zeer door te rooten, dit maakt geen verschil. Echter als je een andere ROM installeert (afhankelijk van welke) kan je batterij langer mee gaan.

Sinds ik cyanogen erop heb staan haal ik eenvoudig een hele dag met de hele dag wifi, bt en gps aan. hierbij maak ik ook intensief gebruik van mijn dhd.

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 23:08
vwtune schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:09:
Waarom een factory reset? Wat doet dit precies? Want als ik daana al mijn applicaties weer moet gaan installeren, dan komt het probleem misschien weer terug? (kan het niet aan een pallicatie liggen? Zoals wordfeud/ facebook/whatsapp ofzo, die toch stiekum op de achtergrond je batterij zuigt?)

Je kunt ook eens kijken of je inderdaad last hebt van een drain. Op xda staat daar een goede howto voor. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=937080

Ik weet alleen niet zeker of je root nodig hebt voor de apps. Het is in ieder geval het proberen waard.

Verwijderd

Lijkt inderdaad snel te gaan de reparatie afhandeling bij HTC, via de tracker die ik van hun heb kan ik zien dat hij nu de status: repair heeft.

En dinsdag 15-11-2011 hebben ze hem om 17:00 bij mij thuis opgehaald toen.

EDIT

En nu krijg ik een mail dat mijn telefoon weer terug komt, dat vind ik wel erg snel zeg, maar goed dat was hier al uit reacties te horen dat de garantie afhandeling bij HTC snel gaat.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.

Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.

Toestel is niet geroot, dus Titanium is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:28
Volgens mij gaat het zonder root nooit lukken, want die backup app kan niet bij de data van andere apps komen zonder root rechten.
En als je alles gaat restoren na een factory reset (widgets enzo) heb je kans dat je probleem weer terug is.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Daar was ik al bang voor; en rooten gaat niet omdat je daar volgens mij SD toegang voor moet hebben, of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Dat probleem van geen data verbinding kan ook komen door stof in de USB aansluiting. Probeer die dus eens schoon te maken met bijvoorbeeld een naald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

zijn er al mensen die ervaring hebben met de zwaardere accu's die je kan krijgen op diverse (niet al te jofele) plekken of zijn dat gewoon normale aftermarket accu's met andere stickers erop? dat heb ik al een paar keer met nokia meegemaakt en heb geen zin om weer een kat in de zak te kopen... :'(

zwaarste die ik heb gezien was 1700mha, als er betere zijn hoor ik dat graag. O-)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de meeste zijn inderdaad gewoon accu's met iets lager capaciteit dan de orginele accu en dus gewoon een sticker erop geplakt dat het meer zou zijn.

Maar mugen levert wel echt een batterij met hogere capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
ik heb een 1500 mah ebay batterij, die is prima, stuk beter dan htc stock allebei zijn ze nou een jaartje het scheelt wel de helft!
kostte me een paar euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is terug, ze hadden tijdens diagnose nog wat anders gevonden, dat toestel tijdens opstarten vanzelf uit zou schakelen, iets wat ik dus niet had.

Ze zouden dus een onderdeel vervangen hebben, dus hoop dat hij nu weer goed werkt. Wel erg professioneel dat ik zelfs een htc pen gekregen heb en een schoonmaakdoekje met htc logo erop.

Hij werd 15-11-2011 om 17:00 op gehaald dus het heeft in totaal ongeveer 4 dagen geduurd.

En yes het probleem dat ik had is gemaakt. Ze hebben hem bij mijn wel geupdate, dus dat word downgraden later, maar dat heb ik in verleden al eens eerder gedaan.

Ik kon niet laten, maar wil een paar afbeeldingen laten zien hoe HTC het gerepareerd toestel terug levert, de manier hoe verpakt is echt mooi ( Dat doosje ) ik ga dat doosje dus houden, dat heb ik ook gedaan met originele verpakking toen hij nieuw was.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KgBiiQDeiJF3KPoUWRvJMI37/full.jpg
Een plijster met er achter de tekst: Fixed!, dat is gewoon briljant en hij was ook gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/skBUgb3OUwOCWUXfZt19Ys9N/full.jpg
En binnen in zit dan je DHD en krijg je een mooie HTC pen en een doekje om je scherm schoon te vegen.

Best een mooi gebaar vind ik, want hij is al gewoon snel gemaakt en onder garantie en dan geven ze je ook nog een kleinigheidje.

En ik heb weer gedowngrade, ondertussen al een custom rom geflashed.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 19:38
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:23:

[afbeelding]
Een plijster met er achter de tekst: Fixed!, dat is gewoon briljant en hij was ook gemaakt.

[afbeelding]
En binnen in zit dan je DHD en krijg je een mooie HTC pen en een doekje om je scherm schoon te vegen.

Best een mooi gebaar vind ik, want hij is al gewoon snel gemaakt en onder garantie en dan geven ze je ook nog een kleinigheidje.

En ik heb weer gedowngrade, ondertussen al een custom rom geflashed.
Je zou bijna voor het doosje je telefoon opsturen :+

Maar inderdaad, mooi gebaar. Kost bijna niks voor HTC, maar levert ze wel iets op, tevreden klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Erg netjes van HTC inderdaad, en vooral ook erg snel :)

Handmatig downgraden was overigens niet eens nodig geweest, tegenwoordig kun je met de Ace hack kit de laatste versie gewoon direct rooten en een custom rom flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat downgraden was best eenvoudig ook en ik had al eens gedaan en vandaar dat ik voor die methode koos. Ja dat doosje is echt mooi, dat vond mijn vader ook al.

Ik had ze hier op tweakers.net wel al horen praten over die Ace Hack kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig, kun je toch mooi zien dat je met weinig kosten een klant tevreden kunt houden (slim, HTC!).
Je zit te juichen om een pen en een poetsdoekje (gezamenlijke waarde EUR 0,30 :') ).
Maar ontopic; fijn dat je toestel weer goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Het gaat zich niet om de waarde van die pen, een pen is altijd handig om te hebben en een zeer praktische product. Ze zeggen wel eens: wie het kleine niet Eert, is het grote niet weerd ( Dat is een spreekwoord ).

Overigens zou iemand die een iPhone echt een goed product vind ook blij zijn als die een pen krijgt met een Apple logo, dan heb je toch iets wat een andere niet heeft.[/offtopc] Ja ik ben echt blij dat ze zo snel en goed afgehandeld hebben, en dat is wel mooi voor mensen die in toekomst een HTC kopen want garantie afhandeling via de winkelier gaat vaak niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Kan je die HTC pen ook ergens anders kopen? :D

Echt hele goede service, dat maakt veel goed. Qua updates kunnen ze hun bedrijf nog wel verbeteren, maar de service is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh updates krijgen we wel van de geeks van XDA, mijn DHD is in feite up to date met nieuwste sense versie 3.5 en die rom werkt echt heel goed en zou dus niet terug willen naar stock. ( SassiBob noemt de members van XDA geeks )

Voor de gewone consument is er nog de gingerbread update welke sense 2.1 toevoegt met ook handige nieuwe features en waarschijnlijk komt ICS ook nog wel, maar ARHD heeft een sense 3.0 rom die op een gelekte officiële DHD rom gebaseerd is, dus kan goed zijn dat die update ook nog komt.

Oh en ik geloof niet dat je die pen ergens anders kunt kopen, volgens mij is het puur als een soort van merchandising bedoeld en dat ze die dus blijkbaar mee sturen met gerepareerde toestellen, maar nu heb ik dus een pen die meeste niet hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:04

Pierre

Van nature lui!

Of ik het hier moet stellen weet ik niet, maar ik zit met een raar probleem. Ik heb een DHD als ik een contact op het toestel toevoeg dan zie ik hem weer niet in mijn Google Mail, en andersom zie ik hem weer niet in mijn DHD.
Geen idee waar ik dat zoeken moet iemand een idee.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het is dat ik te lui ben, maar eigenlijk zit sinds de eerste keer garantie mijn binnenwerk er iets scheef in (het plastic kapje probleem aan de onderkant). Alleen als ik er met mijn hand op zit merk ik het weer op.

Heb eigenlijk niet zo heel veel zin om mijn foon er voor kwijt te zijn.

@Pierre61,

Het kan zijn dat je sync niet goed gaat.
Dus bij instellingen, accounts etc...
En daar zoeken naar het google account wat je als eerste ingevoerd heb. Deze openen en dan kijken of daar het syncen van contacten wel aan staat.

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 22-11-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

@arunia dat is vreemd ik heb namelijk maar 1 google account, en dat is gewoon goed ingesteld 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Pierre61 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:10:
@arunia dat is vreemd ik heb namelijk maar 1 google account, en dat is gewoon goed ingesteld 8)7
Hoe sla jij je contacten op op je DHD? Google, Sim of Telefoon?
En bij contacten - Menu - Weergeven - staat Google wel aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dutchrevenge schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:48:
[...]

Hoe sla jij je contacten op op je DHD? Google, Sim of Telefoon?
En bij contacten - Menu - Weergeven - staat Google wel aangevinkt?
In Google, maar het is opgelost het is een contact zonder telefoonnummer (nog) en Alleen met telefoonnummer stond aangevinkt :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
Hey allemaal,

Mijn vriendin is Spaanse en wilt graag met mijn DHD met haar vrienden Whatsappen. Nu heeft de DHD standaard geen Spaanse toetsenbord erin zitten, zou t mogelijk zijn om dit erin te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zero2Fear schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:46:
Hey allemaal,

Mijn vriendin is Spaanse en wilt graag met mijn DHD met haar vrienden Whatsappen. Nu heeft de DHD standaard geen Spaanse toetsenbord erin zitten, zou t mogelijk zijn om dit erin te krijgen?
Menu > Settings > Language & Keyboard > Touch Input > International Keyboard > Vink dan Españiol aan.

Als je dan naar Whatsapp gaat, zie je in ongeveer in de linker onderhoek waarschijnlijk NL of EN staan. Klik daarop totdat de Spaanse toetsenbord tevoorschijn komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat het met MX Video Speler mogelijk is 720p films af te spelen. Ik heb zojuist namelijk een sample uit geprobeerd en dat speelde volgens mij gewoon goed af.

Ik draai wel custom rom RCMix3D Runny 4.0, maar dat zal er wel niet veel mee te maken hebben. Het zal wel door MX Video Speler komen, hiervoor lukte me dat nooit, moest ik die films altijd naar .mp4 omzetten.

Als het dit dus zo is dan deste meer reden om de sd card als ext4 te formatteren. Want op fat32 kun je geen 720p films zetten vanwege de 4GB limiet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10
Mijn volumeknop is kwijt, deze is los gekomen en toen kwijtgeraakt.
Weet iemand waar ik een vervangend knopje kan halen?
Htc wil hem wel maken, maar ik heb een costom rom, dus geen garantie meer.
Heb hier in Den Haag al een aantal winkels bezocht, maar niemand kon dat knopje leveren.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Custom rom is geen probleem, volgens mij hebben meerdere mensen al gemeld dat HTC de telefoon keurig onder garantie repareerd ondanks dat er een custom rom op staat.

Dus gewoon telefoon voor garantie aanmelden bij HTC vanwege een defecte volumeknop. Dan komen ze hem ophalen en heb je hem na ongeveer een week weer terug. Los knopje ga sowieso nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:42

TommieW

Numa numa.

Op eBay zijn er een paar te vinden: http://www.ebay.com/sch/i..._sacat=See-All-Categories

Als je hem terug stuurt voor garantie kan je beter de stock ROM er op zetten. Gewoon voor de zekerheid.

Veel succes!

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
TommieW schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:20:
Op eBay zijn er een paar te vinden: http://www.ebay.com/sch/i..._sacat=See-All-Categories

Als je hem terug stuurt voor garantie kan je beter de stock ROM er op zetten. Gewoon voor de zekerheid.

Veel succes!
mijn knoppen waren er helemaal uit.. om mijn telefoon niet een aantal dagen / weken kwijt te zijn heb ik van ebay ook zo'n setje gehaald. Zonder enige moeite erin te steken, en werkt als een trein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Lol blijkbaar zijn dus zelfs dit soort onderdelen wel te krijgen via ebay, nooit geweten. Mijn excuses voor de foute informatie hierboven :P

Maar blijft overeind dat je hem ook na rooten of custom rom flashen op kunt sturen. Stock terugzetten is waarschijnlijk niet eens nodig maar kan je natuurlijk altijd doen voor de zekerheid.

[ Voor 40% gewijzigd door ik222 op 26-11-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De garantie word door dynafix uitgevoerd en niet HTC zelf. En wellicht zijn mensen bij dynafix niet slim genoeg om te zien dat er een custom rom opstaat.

Risico als je niet terug naar stock zet is dat je eigenlijk geen recht op je garantie hebt, want dat staat in de garantie voorwaarden. Het kan dus als gevolg hebben dat je een rekening gepresenteerd krijg en als je die niet wilt betalen, dien je een bedrag te betalen om je telefoon weer terug te krijgen of hem af te staan.

Je hebt HTC toch niet verteld over die custom rom? Als je dat in e-mail verteld hebt dan heeft weinig zin terug naar stock te gaan want het bewijs zit in de e-mail.

Terug zetten op stock is wel degelijk nodig, want alleen Guus Geluk heeft altijd geluk, je vind op internet namelijk ook genoeg verhalen van mensen met custom rom waar HTC erachter kwam dat ze er een custom rom op hadden dus of de reparatie moesten betalen of hem afstaan of een bedrag betalen om hem terug te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik ging gisteren maar weer eens met navigatie rijden, want wist totaal niet waar ik anders heen moest :P Maar ik zocht via Google Maps de locatie op en de bijbehorende routebeschrijving. Dit ging allemaal vrij vlot, maar toen ik hem wou 'transferren' naar Google Navigatie toen begon mijn DHD tegen te sputteren :(

Hij bleef maar staan op 'Blijf route volgen' 'Zoeken naar GPS' en dit bleef die uiteindelijk wel 25-30 min doen :X
Toen pikte hij hem opeens op, en deed ie het goed (met af en toe signaal verlies).

Hij zat in de carkit met stroom via de 12V aangesloten (weet niet of dit uitmaakt btw).
Nu las ik al hier op GoT (ook in de andere delen) dat meer mensen hier last van hadden, maar zag nou geen concrete oplossing (behalve soms op bepaalde punten drukken zodat GPS antenne meer contact kreeg)

Ik draai op Android versie: 2.3.3

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Iemand die weet hoe ik het systeemvolume wijzig. Ik heb audio manager voor de volume instellingen,maar na herstart staat het altijd weer op het maximum...vooral gezellig met dat opstartgeluidje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 15:47
Volgens MobileCowboys die het weer heeft van HTC Turkije komt er op 15 December een update voor onze HD. Nog geen ICS, maar wel Sense 3.0

bron: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/15628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 22:47
Sinds vandaag mag ik de nieuwe market begroeten op mijn DHD: 3.3.11 bij android 2.3.3.

Maar het zo leuk zijn als HTC in de tussentijd tot ICS met de nieuwe sense komt voor de DHD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
MaartenPol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:14:
Volgens MobileCowboys die het weer heeft van HTC Turkije komt er op 15 December een update voor onze HD. Nog geen ICS, maar wel Sense 3.0

bron: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/15628
Zou zomaar kunnen kloppen aangezien Android Revolution HD (een custom rom die zo dicht mogelijk bij stock blijft) vandaag een nieuwe release heeft uitgebracht die gebasseerd is op een nieuwe gelekte rom van HTC. En er gaan geruchten dat die nieuwe basis inderdaad een final OTA update is.

[ Voor 11% gewijzigd door ik222 op 01-12-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:47
Megupe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:38:
Sinds vandaag mag ik de nieuwe market begroeten op mijn DHD: 3.3.11 bij android 2.3.3.

Maar het zo leuk zijn als HTC in de tussentijd tot ICS met de nieuwe sense komt voor de DHD :)
Hoe de hell krijg jij een nieuwe market op je telefoon ik zit nog op die oude rommel

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik zit ook op de 2.3.4 versie van de Market...!!! Stock ROM, Android 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:40:
[...]

Hoe de hell krijg jij een nieuwe market op je telefoon ik zit nog op die oude rommel
De oude market werkt toevallig wel beter dan de nieuwe, dus ik zou het geen rommel noemen. Toegegeven, de nieuwe ziet er beter uit, maar werkt een pak trager. Ikzelf en vele anderen zijn teruggekeerd naar de oude.

Ben wel benieuwd of het klopt dat er een update komt met Sense 3.0. Is er trouwens niet al een versie 3.5 of heb ik dat verkeerd voor?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Laatst online: 12-09-2024
Beste mensen,

Hoe zijn jullie aan de nieuwe market gekomen?
Via een echte update van de market, of via zelf downloaden en installeren?

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:47
Geweldig, wat een klote telefoon klompleet door midden gebroken...
Morgen komen ze hem ophalen

NOOIT MEER HTC

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe is dat dan gebeurd? Overigens dat een toestel stuk gaat zegt misschien meer over jouw dan HTC, want unibody toestelen zijn stevigere dan bijvoorbeeld glazen toestellen zoals de iPhone.

En ik twijfel of jouw geval onder garantie valt hoor, ik bedoel misschien heb je erop gezeten of is ie gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:39

kraats

Ik rol

Guillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:01:

NOOIT MEER HTC
Ja.. altijd erg lastig als je telefoon er niet tegen kan om er bierflesjes mee open te maken op de vrijmibo 8)7

Ik heb het idee dat het in dit geval niet aan de telefoon ligt dat deze defect is.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
Guillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:01:

NOOIT MEER HTC
Hmm nog nooit van gehoord dat een mobiel zomaar doormidden breekt, wanneer is het gebeurt ? ''snachts op het nachtkastje ? ... wel een bijzonder defect :?
Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!