Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 14:53
Zero2Fear schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:23:
Hey allemaal,

Ik heb een irritatie probleem. Niks bijzonders, maar op het moment dat ik mijn berichten open, duurt het best lang om te laden. Ik heb behoorlijk wat SMSjes in mijn gsm staan maar ga deze niet wissen uit principe. Je zou verwachten dat een gsm dit gewoon makkelijk kan uitlezen of pas leest als je naar beneden scrollt of iets.

Waarom doet deze GSM moeilijk, maar mijn oude Sony Ericsson niet?

Iemand trucks/tips?
Ik meen mij te herinneren dat in het prille begin (toen de desire HD nog écht nieuw was ;-)) dit een regelmatig voorkomend probleem was. Iets wat overigens is opgelost met updates. Mijn vraag is dus ook welke versie van android op jouw (naar ik aanneem nieuwe?) HD staat en of je al hebt geprobeerd de software te updaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Wat denken jullie of beter gezegd hebben jullie iets gehoord of we wel een beetje Ijsje op de DHD zullen krijgen?

De laatste wat HTC gezegd heeft is niet helemaal duidelijk.

Quote:
«We are excited about the latest update for Android, Ice Cream Sandwich, and are currently reviewing its features and functionality to determine our upgrade plans. Our goal for Android updates is to give every customer an improved user experience, which means balancing each phone’s unique hardware, HTC Sense experience and the Android kernel. While our goal is to upgrade as many of our recent devices as possible, we are committed to maintaining every phone’s performance and usability first. Please stay tuned for more updates on specific device upgrade plans.»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 16:30
GentiLi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:44:
Wat denken jullie of beter gezegd hebben jullie iets gehoord of we wel een beetje Ijsje op de DHD zullen krijgen?

De laatste wat HTC gezegd heeft is niet helemaal duidelijk.

Quote:
«We are excited about the latest update for Android, Ice Cream Sandwich, and are currently reviewing its features and functionality to determine our upgrade plans. Our goal for Android updates is to give every customer an improved user experience, which means balancing each phone’s unique hardware, HTC Sense experience and the Android kernel. While our goal is to upgrade as many of our recent devices as possible, we are committed to maintaining every phone’s performance and usability first. Please stay tuned for more updates on specific device upgrade plans.»
Je vraag is onleesbaar, maar ik gok dat je vraagt je of de DHD ICS krijgt.

Ik denk het niet, lijkt me dat als ze al gaan updaten, alleen de nieuwste telefoons dat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

yessss....net m'n dhd terug van Dynafix!

Binnen één week al, dus snel. Lekker, want ik begon 'm echt al te missen.

Ik had 'm opgestuurd omdat de knopjes wat te diep in de behuizing lagen en minder goed reageerden.

Voor zover ik kan zien is de behuizing vervangen (2 minuscule krasjes zijn weg en de display sluit beter aan bij de randen). Er stond ook nog als opmerking bij dat ze een donkere streep ergens hadden waargenomen. Zal de display zijn. Die lijkt ook wel vervangen. Dit weet ik niet zeker, want die was als nieuw.

Software hebben ze niet ge-update volgens mij.

Al met al erg blij. Het ziet er goed uit.

Nu weer lekker rooten en custom rommetje er op :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Manu_ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

Ik denk het niet, lijkt me dat als ze al gaan updaten, alleen de nieuwste telefoons dat krijgen.
Ik denk het wel, waarschijnlijk via onofficiële weg, zoals XDA en ik denk dat cynagenmod er ook wel mee komt en als HTC een ICS update of phone uit brengt dan heb je grote kans dat die geport zal worden naar oudere HTC telefoons zoals de DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:53
Manu_ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

zou wel mooi zijn als we ICS krijgen, op zich hoeft die nieuwe sense nog niet eens. Maar als er een goede ICS mod komt ga ik zeker mijn DHD eens rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
albino71 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:46:
[...]

Waarom zou het niet onder fabrieksgarantie vallen? Moet het de val zijn geweest volgens jou?
Lijkt me sterk dat het zich dan pas voordoet bij een reboot....

Kun je zien dat ie gevallen is? Zo niet, dan zou ik er voor kiezen om 'm gewoon via HTC te laten ophalen en repareren.
Zitten teveel beschadigingen aan de telefoon oa door het niet gebruiken van hoesjes etc en door een a twee keer laten vallen.

Heb geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten maar dit gaf geen resultaat. Booten en een andere rom lukt niet. Heb met handleidingen geprobeerd maar door de defecte volumeknop kan ik ook al niet in het Hboot scherm komen. Ga morgen langs de vodafone winkel en vraag of zij hem kunnen opsturen voor mij ter reparatie. Hoop dat het me niet teveel geld gaat kosten. of hopen dat het misschien onder fabrieksgarantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

michi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:28:
[...]

Zitten teveel beschadigingen aan de telefoon oa door het niet gebruiken van hoesjes etc en door een a twee keer laten vallen.

Heb geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten maar dit gaf geen resultaat. Booten en een andere rom lukt niet. Heb met handleidingen geprobeerd maar door de defecte volumeknop kan ik ook al niet in het Hboot scherm komen. Ga morgen langs de vodafone winkel en vraag of zij hem kunnen opsturen voor mij ter reparatie. Hoop dat het me niet teveel geld gaat kosten. of hopen dat het misschien onder fabrieksgarantie valt.
Je kunt 'm ook via HTC opsturen (als garantie), en kijken of het je lukt.
Mocht het niet onder garantie vallen dan krijg je een prijsopgaaf van Dynafix.
Laat je 'm vervolgens niet repareren, dan betaal je een x bedrag om hem terug te sturen. Ik dacht 35,-, maar hang me daar niet aan op.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 13:10
Hebben de huidige DHD's nog altijd last van afschilferende lak en slecht aansluitende klepjes? Zie dit niet meer passeren, had gelezen dat HTC dit ging verhelpen, maar weet niet als dit nu gedaan is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee niet echt, maar gesleten lak of hoe je wilt noemen dat breng ik onder het kopje: slijtage, of te wel wanneer je een telefoon actief gebruikt kan dat voorkomen, echter ik neem het nauwelijks waar eerlijk gezegd, een plastic telefoon zal waarschijnlijk meer krassen hebben.

En een glazen telefoon ook, dus nee van afschilferende lak is niet echt sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 16:30
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

Ik denk het wel, waarschijnlijk via onofficiële weg, zoals XDA en ik denk dat cynagenmod er ook wel mee komt en als HTC een ICS update of phone uit brengt dan heb je grote kans dat die geport zal worden naar oudere HTC telefoons zoals de DHD.
Ik had het over de officiële weg. De volgende CM zal vast ICS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:42

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ik heb een vraag over mijn contacten, heb ze allemaal opgeslagen staan op me foon ipv op mijn gmail account, hoe kan ik deze nu allemaal in mijn gmail account krijgen, moet dit handmatig per stuk, zo ja hoe, of kan ik dit in 1 x doen, zo ja hoe pak ik dat dan aan? ??

Alvast bedankt voor t meedenken en de reactie's

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
diamondback schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:49:
Hebben de huidige DHD's nog altijd last van afschilferende lak en slecht aansluitende klepjes? Zie dit niet meer passeren, had gelezen dat HTC dit ging verhelpen, maar weet niet als dit nu gedaan is of niet?
Heb mijn DHD nu 8 maanden maar hij ziet er bij mij nog als nieuw uit. De lak ziet er nog keurig uit en de klepjes sluiten goed aan. Op het scherm heb ik een screenprotector zitten dus over de krasbestendigheid van het scherm zelf kan ik niet oordelen.

Ik moet wel zeggen dat mijn DHD altijd in een hoesje in mijn broekzak zit. Dat scheelt natuurlijk ook veel, zeker als je bijvoorbeeld sleutels in dezelfde broekzak hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:51
ik222 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:28:
[...]

Ik moet wel zeggen dat mijn DHD altijd in een hoesje in mijn broekzak zit. Dat scheelt natuurlijk ook veel, zeker als je bijvoorbeeld sleutels in dezelfde broekzak hebt.
Je bent natuurlijk ook wel een beetje dom als je zo'n dure telefoon in een zak met krassende sleutels stopt? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

robotjoek schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:15:
Ik heb een vraag over mijn contacten, heb ze allemaal opgeslagen staan op me foon ipv op mijn gmail account, hoe kan ik deze nu allemaal in mijn gmail account krijgen, moet dit handmatig per stuk, zo ja hoe, of kan ik dit in 1 x doen, zo ja hoe pak ik dat dan aan? ??

Alvast bedankt voor t meedenken en de reactie's
Volgens mij....

1.) exporteren naar je sd
2.) bestandje op je pc zetten
3.) inloggen bij gmail
4.) importeren.
5.) de boel kloppend maken in gmail :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Je bent natuurlijk ook wel een beetje dom als je zo'n dure telefoon in een zak met krassende sleutels stopt? :F
Ken anders genoeg mensen die dat doen hoor met hun smartphone :P Zou dat zelf ook gewoon niet doen maar dan nog denk ik dat iets van een hoeje wel ervoor zorgt dat de telefoon er netjes uit blijft zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn DHD is 6 weken oud en de onderkant, waar je SIM en SD zitten, sluit nu al niet meer perfect aan. Ook voelt mijn scherm links dieper liggend aan dan rechts (als je met je vinger van het midden naar de zijkant gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ik222 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:14:
[...]

Ken anders genoeg mensen die dat doen hoor met hun smartphone :P Zou dat zelf ook gewoon niet doen maar dan nog denk ik dat iets van een hoeje wel ervoor zorgt dat de telefoon er netjes uit blijft zien.
Het helpt echt wel bij je toekomstige verkoop, via de diverse kanalen, wanneer je toestel netjes blijft.
Maar ja, voor iedereen die lekker zijn/haar sleutels er bij wil stoppen...gewoon doen zou ik zeggen...
Houdt de markt voor nette toestellen kleiner :)
Aghanim schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:15:
Mijn DHD is 6 weken oud en de onderkant, waar je SIM en SD zitten, sluit nu al niet meer perfect aan. Ook voelt mijn scherm links dieper liggend aan dan rechts (als je met je vinger van het midden naar de zijkant gaat).
Gewoon eens bellen met HTC, wie weet lossen ze het zo voor je op.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

albino71 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:11:
[...]

Volgens mij....

1.) exporteren naar je sd
2.) bestandje op je pc zetten
3.) inloggen bij gmail
4.) importeren.
5.) de boel kloppend maken in gmail :)
thx voor je hulp, ik heb t volgende gedaan:

heb ingelogd in mijn gmail account, daar handmatig alle adressen toegevoegd en verbeterd, maar als ik nu in mijn foon bij accounts in mijn google account mijn contacten wil synchroniseren geeft ie de volgende melding:

er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. synchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd.

het gekke is dat mijn gmail en agenda wel gewoon syncen.

is r gewoon een storing of heb ik iets verkeerd gedaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

robotjoek schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 04:51:
[...]

thx voor je hulp, ik heb t volgende gedaan:

heb ingelogd in mijn gmail account, daar handmatig alle adressen toegevoegd en verbeterd, maar als ik nu in mijn foon bij accounts in mijn google account mijn contacten wil synchroniseren geeft ie de volgende melding:

er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. synchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd.

het gekke is dat mijn gmail en agenda wel gewoon syncen.

is r gewoon een storing of heb ik iets verkeerd gedaan ???
Éénmalig de pijn van het invoeren, daarna groot gemak.....
Het niet syncen van je contactpersonen lijkt mij gewoon een storing.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:03

TommieW

Numa numa.

Google account verwijderen en opnieuw toevoegen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

TommieW schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:30:
Google account verwijderen en opnieuw toevoegen?
Volgens mij kan dat niet.
Dan moet je terug naar fabrieksinstellingen of wipen vanuit de recovery.
Ja dus, zie post hieronder...

Daarbij synct de rest wel (agenda en mail) dus het account is gewoon in orde.

[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 20-10-2011 13:25 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Het google account dat je bij registratie van de telefoon hebt opgegeven kan je inderdaad niet verwijderen. Daarvoor moet je echt een hard reset (terug naar fabrieksinstellingen) uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

albino71 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:52:
[...]

Volgens mij kan dat niet.
Dan moet je terug naar fabrieksinstellingen of wipen vanuit de recovery.
Ja dus, zie post hieronder...

Daarbij synct de rest wel (agenda en mail) dus het account is gewoon in orde.
Denk dat r dan idd weinig anders op zit, van t weekend maar is ff doen dan.

Nog tips of trucs waar ik aan moet denken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:59
Bij mij is de contacten app rete traag, zo traag dat het vaak niet eens lukt om een contact te openen, dan crasht de applicatie.

Lukt het wel, via contact bewerken, dan blijkt dat er bij elk contact iets van 25 "gelinkte contacten" staan. Mobiele nummers staan er 30 keer in, zelfde voor e-mail adressen etc.

Probeer nu elke contact op te schonen, stuk of 600, per contact 15 minuten werk door het vele crashen.

Misschien moet ik ook maar opnieuw beginnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[b]albino71 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:39:

Gewoon eens bellen met HTC, wie weet lossen ze het zo voor je op.
Ik stoor me er niet echt aan hoor, en heb geen zin om toestel weer kwijt te zijn plus unroot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
new_guy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:02:
Bij mij is de contacten app rete traag, zo traag dat het vaak niet eens lukt om een contact te openen, dan crasht de applicatie.

Lukt het wel, via contact bewerken, dan blijkt dat er bij elk contact iets van 25 "gelinkte contacten" staan. Mobiele nummers staan er 30 keer in, zelfde voor e-mail adressen etc.

Probeer nu elke contact op te schonen, stuk of 600, per contact 15 minuten werk door het vele crashen.

Gewoon een hard reset (terug naar fabrieksinstellingen) gaat waarschijnlijk sneller. En dan gewoon de contacten die wilt hebben netjes in Gmail invoeren en laten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

new_guy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:02:

Staan ze bij google wel goed?

Dan geen factory reset doen, maar gewoon sync uit, dan je contacten van je telefoon verwijderen en opnieuw syncen.

edit: ik probeer dit nu zelf en merk dat er sync problemen zijn. Ligt dus NIET aan je phone!!!

edit2: ik kan het verwijderen van 230 contacten gelukkig ongedaan maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 20-10-2011 22:07 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowlyse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06 18:00
Telkens als ik ga bellen of gebeld worden staat de speaker aan. en als de oproep beantwoord wordt dan geeft ie een klein trilsignaal, heel irritant. Ik heb al uren gezocht (ook op google) maar kan nergens vinden hoe ik dit uitzet. 8)7 Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

albino71 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:05:
[...]

Dan geen factory reset doen, maar gewoon sync uit, dan je contacten van je telefoon verwijderen en opnieuw syncen.

edit: ik probeer dit nu zelf en merk dat er sync problemen zijn. Ligt dus NIET aan je phone!!!

geld dit dan ook misschien voor mijn probleem, dan wacht ik nog maar ff met terugzetten naar fabrieksinstellingen ??!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
shadowlyse schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:33:
Telkens als ik ga bellen of gebeld worden staat de speaker aan. en als de oproep beantwoord wordt dan geeft ie een klein trilsignaal, heel irritant. Ik heb al uren gezocht (ook op google) maar kan nergens vinden hoe ik dit uitzet. 8)7 Iemand een idee?
Dit heeft te maken met de usb aansluiting, het is een heel raar probleem in ieder geval. Als het goed is moet een restart voldoende zijn. Als dat niet voldoende is, sluit hem dan aan aan de oplader en druk de usb er stevig in en restart hem dan. Dit was de oplossing bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

robotjoek schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:42:
[...]

geld dit dan ook misschien voor mijn probleem, dan wacht ik nog maar ff met terugzetten naar fabrieksinstellingen ??!!!!
Voor zover ik kan beoordelen lijkt het daar wel op ja.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

contrast schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:11:
[...]

Dit heeft te maken met de usb aansluiting, het is een heel raar probleem in ieder geval. Als het goed is moet een restart voldoende zijn. Als dat niet voldoende is, sluit hem dan aan aan de oplader en druk de usb er stevig in en restart hem dan. Dit was de oplossing bij mij.
Dat heb ik in mijn vakantie gehad, liep op het vliegveld te bellen stond dat ding op de speaker (me vriendin dacht iedere keer ben je gek of zo, op de speaker) maar het was plotseling over heel vreemd idd

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:32
shadowlyse schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:33:
Ik heb een soortgelijk probleem gehad, USB aansluiting schoonmaken was bij mij de uitkomst!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

albino71 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:40:
[...]

Voor zover ik kan beoordelen lijkt het daar wel op ja.
Tis wel raar, want de foon van mijn vrouw (jaja, een LG 2x) doet wel gewoon syncen met laatste toegevoegde contacten, dus das vreemd !

Zou het dan aan de Desire HD liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
albino71 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:05:
[...]

Hmm, in Google lijkt het wel redelijk te kloppen, zie alle info maar 1 keer

Mogelijk zit HTC Sense dus te klooien met mijn contacten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

robotjoek schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:01:
[...]

Tis wel raar, want de foon van mijn vrouw (jaja, een LG 2x) doet wel gewoon syncen met laatste toegevoegde contacten, dus das vreemd !

Zou het dan aan de Desire HD liggen ?
Hmmm, dat is vreemd inderdaad. Kun je een nandroid backup maken van je telefoon?
Zo ja, nandroid backup, wipen, booten en instellen en dan kijken of je contacten worden gesynct.
Als dat goed gaat weet je weer wat meer.
new_guy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:08:
[...]

Hmm, in Google lijkt het wel redelijk te kloppen, zie alle info maar 1 keer

Mogelijk zit HTC Sense dus te klooien met mijn contacten..?
Dat sense loopt te klooien met contacten zou maar kunnen.

[ Voor 45% gewijzigd door albino71 op 21-10-2011 20:42 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Laatst online: 16:57

Trygve

Redacteur
Is het ook met de nieuwste FOTA nog mogelijk om via Android SDK apps te freezen? Ik lees het in de startpost, ben nou wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Volgens mij kun je in elk geval geen temproot krijgen met de laatste OTA versie, als ik me niet vergis kan dat alleen met 1.32. En voor dat 'freezen' heb je zoals ik het in de TS lees temproot nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:26
ik222 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:26:
Volgens mij kun je in elk geval geen temproot krijgen met de laatste OTA versie, als ik me niet vergis kan dat alleen met 1.32. En voor dat 'freezen' heb je zoals ik het in de TS lees temproot nodig.
Op XDA is wel een manier. Zoek op Ace hack tool. Heb sinds vorige week ook root op een stock rom, laatste updaye (2.50.405.2 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06 16:37
Toevallig mensen hier die ook last hebben van dat de volume knop kapot is gegaan?
Sins vanochtend viel mij op dat me volume knop wat ver naar buiten zat, dus ik kijken, zit ie hele knop gewoon los, en kun je hem er gewoon afhalen. Maandag maar terug naar hi. Zou ik mijn custom rom nog eerst moeten verwijderen of zou het goed gaan? Aangezien het dus totaal niks met de software te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Er waren meer mensen die last hebben van een kapotte volumeknop.

Voor de zekerheid zal ik als ik jou was wel de custom ROM eraf halen. Gewoon een oude versie van de originele software er op zetten. Dan kan je hem makkelijk weer rooten.

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

[quote]albino71 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:39:
[...]

Hmmm, dat is vreemd inderdaad. Kun je een nandroid backup maken van je telefoon?
Zo ja, nandroid backup, wipen, booten en instellen en dan kijken of je contacten worden gesynct.
Als dat goed gaat weet je weer wat meer.

[···]

Edit:
Nou heb me foon harde reset gegeven en toen was t probleem van niet syncen van mijn contacten van mijn gmail account opgelost, alle apps er weer opgezet, en doet t weer als een neue.
Helemaal happy en thx voor de hulp en adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

robotjoek schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 11:21:
Nou heb me foon harde reset gegeven en toen was t probleem van niet syncen van mijn contacten van mijn gmail account opgelost, alle apps er weer opgezet, en doet t weer als een neue.
Helemaal happy en thx voor de hulp en adviezen.
Mooiiiii!

Aan mij heb je niet veel gehad, maar graag gedaan :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

albino71 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:47:
[...]

Mooiiiii!

Aan mij heb je niet veel gehad, maar graag gedaan :)
Alle hulp is welkom, dus ook al helpt het niet, het gaat om het gebaar !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:02
Vandaag mijn toestel terug gekregen van alweer de 4e reparatie. DynaFix heeft de software geupdate en het toestel werkt nog steeds niet.
Wederom contact opgenomen met HTC, die vroegen mij foto's te maken van het toestel om er zeker van te zijn dat het toestel niet beschadigd is (heb aangegeven dat het toestel bij de 3e reparatie is vervangen, maar ze hadden toch graag foto's).
Foto's inmiddels opgestuurd en dus maar weer afwachten.

Begint een langzamerhand een eindeloos verhaal te worden (na meer dan 2.5 maand aan reparaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Even iets anders: Heeft iemand al de 3 gig extra van Dropbox gekregen op zijn Desire HD? Mij lukt het niet en ik ben niet de enige Desire HD gebruiker met een fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:32
Ceejay schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:56:
Even iets anders: Heeft iemand al de 3 gig extra van Dropbox gekregen op zijn Desire HD? Mij lukt het niet en ik ben niet de enige Desire HD gebruiker met een fail.
Ik begreep dat dat alleen voor nieuwe telefoons geldt

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
ikmattie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:02:
[...]

Ik begreep dat dat alleen voor nieuwe telefoons geldt
Nee. http://twitter.com/#!/htc/status/128557609967034368 Geldt voor all HTC Androids. Ik zag alleen niemand die het op de Desire HD voor elkaar kreeg. Zal wel een bug zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Ook hier geen 5 maar 2Gb.

Uit nieuwsgierigheid, wie heeft 2 met een originele HTC rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 21:48
ik kreeg laatst al ineens een upgrade naar 5gb, wist niet precies waarom maar vond het wel ok. Denk dat het hier wel iets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dat dropbox geloof ik wel, is leuk als dat komt, maar voor mij niet noodzakelijk.
Ik gebruik dropbox eigenlijk vooral om kleine bestanden van en naar mijn telefoon te zetten, en heb daarvoor genoeg aan de 3.25 GB die ik nu heb.

Wat ik interessanter vind is de update nar Android 4.0:
Hieronder de volledige lijst met toestellen die in aanmerking komen voor Ice Cream Sandwich:
•HTC Sensation (XL,XE,Orgineel)
•HTC EVO 3D
•HTC Incredible S
•HTC Desire HD
•HTC Flyer
•HTC Rhyme
•HTC Desire S
•HTC Salsa
•HTC Desire Z
•Google Nexus One
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

yannickie111 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:52:
Dat dropbox geloof ik wel, is leuk als dat komt, maar voor mij niet noodzakelijk.
Ik gebruik dropbox eigenlijk vooral om kleine bestanden van en naar mijn telefoon te zetten, en heb daarvoor genoeg aan de 3.25 GB die ik nu heb.

Wat ik interessanter vind is de update nar Android 4.0:

[...]

Bron
Ik heb 5.25GB en ik heb geen idee hoe dat komt :)

Begint er steeds meer op te lijken dat de DHD officieel geüpdatet gaat worden dus! Thx voor de info! Ook al is dit het DHD topic....Jammer dat de Desire classic niet genoemd wordt. Wilde mijn vrouw naar de Desire upgraden. Misschien toch kijken of de Desire S iets is dan maar....

[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 26-10-2011 14:21 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Zou mooi zijn als HTC de Desire HD de upgrade naar ICS nog gaat krijgen! Maar ik ben pas blij als er een officiele bevestiging van HTC is.

@albino71: Bij de gewone Desire is het erg kleine interne geheugen de beperkende factor, daarom kon HTC die ook al niet zondera allerlei rare constructies updaten naar 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 17:28
Ik denk dat we al blij mogen zijn als we de update naar sense 3.0 en android 2.3.5 krijgen..... en dan ligt ICS nog hééééél ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb Dropbox op 2 HD's geinstalleerd maar nog maar 2.25GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-04-2021
ik222 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:54:
Zou mooi zijn als HTC de Desire HD de upgrade naar ICS nog gaat krijgen! Maar ik ben pas blij als er een officiele bevestiging van HTC is.

@albino71: Bij de gewone Desire is het erg kleine interne geheugen de beperkende factor, daarom kon HTC die ook al niet zondera allerlei rare constructies updaten naar 2.3.3.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar jullie je druk om maken. Dit is is toch een 'tweakers' forum. Zet gewoon een custom ROM op je telefoon. Sense 3.0 en zelfs 3.5 werken al lang prima op de HD. Zelfs als de HD geen update zou krijgen voor 4.0 kunnen we die makkelijk porten van de Sensation XL/Runnymede.

Het is bij de Desire idd iets lastiger, maar 2.3 draait prima en ik denk dat er zeker ook goede 4.0 ROMs voor de Desire zullen komen.

Denk trouwens dat je voor die Dropbox actie een 3.0 of 3.5 ROM moet flashen, maar dat weet ik niet zeker.

Stop met huilen en begin met flashen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik begrijp prima dat je een custom rom kan flashen maar persoonlijk heb ik geen zin om risico's te nemen met een duur toestel. Ik weet ook dat het risico klein is maar er is nog altijd een risico als je gaat spelen met custom roms.

Los daarvan heb ik persoonlijk ook weinig zin om tijd te steken in het flashen van custom roms op een smartphone, ik wil gewoon dat het ding werkt. Dus als er een officiele OTA update komt is het erg mooi en anders laat ik hem lekker op de stock 2.3.3 draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
ik222 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:46:
Ik begrijp prima dat je een custom rom kan flashen maar persoonlijk heb ik geen zin om risico's te nemen met een duur toestel. Ik weet ook dat het risico klein is maar er is nog altijd een risico als je gaat spelen met custom roms.

Los daarvan heb ik persoonlijk ook weinig zin om tijd te steken in het flashen van custom roms op een smartphone, ik wil gewoon dat het ding werkt. Dus als er een officiele OTA update komt is het erg mooi en anders laat ik hem lekker op de stock 2.3.3 draaien :)
Ik vind dat een vreemde instelling voor iemand die post in een tweakers forum, maar goed... :) have fun waiting!

Mocht je de sprong willen wagen.. ik help graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:45
Black1982 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:40:
[...]
...

Denk trouwens dat je voor die Dropbox actie een 3.0 of 3.5 ROM moet flashen, maar dat weet ik niet zeker.

...
Heb virtuous unity 2.35.0 draaien, maar na install van dropbox heb ik (nog) geen 5GB, dus het is niet perse een sense 3.0 rom.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

denniskrol schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 06:01:
[...]

Heb virtuous unity 2.35.0 draaien, maar na install van dropbox heb ik (nog) geen 5GB, dus het is niet perse een sense 3.0 rom.
Misschien een stomme vraag, maar heb je ook ingelogd bij dropbox vanaf je DHD?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Black1982 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:06:
[...]

Ik vind dat een vreemde instelling voor iemand die post in een tweakers forum, maar goed... :) have fun waiting!

Tweakers is qua kennis zo verdeeld, dat ik niet verwacht dat iedereen alles wat hier voorkomt ook daadwerkelijk tweaked. Daarnaast wil hij zijn dure toestel niet in gevaar brengen. Een vreemde instelling? Mwah...dat valt wel mee.

Ik ben wel met je eens dat het niet zoveel voorstelt hoor en dus raad ik het ook niet af :)

Verder hoop ik toch op een officiele update. Dat komt de custom roms toch ten goede.

edit: Ik zie dat ik twee posts na elkaar heb.. :F

[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 27-10-2011 17:15 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
albino71 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:01:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar heb je ook ingelogd bij dropbox vanaf je DHD?
Jep, speciaal dropbox app voor gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Gebruik al een hele poos Dropbox, duurt het lang voordat je die upgrade krijgt

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Black1982 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:06:
[...]

Wellicht ga ik het toch maar eens proberen dan, die Ace hack kit maakt het rooten van mijn stock phone met de OTA 2.50 update zo te zien in el geval makkelijker.

/edit: Toch maar custom rom met Android 2.3.5 en Sense 3.0 geflashed :Y

[ Voor 9% gewijzigd door ik222 op 28-10-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
ik222 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:49:
[...]

Wellicht ga ik het toch maar eens proberen dan, die Ace hack kit maakt het rooten van mijn stock phone met de OTA 2.50 update zo te zien in el geval makkelijker.

/edit: Toch maar custom rom met Android 2.3.3 en Sense 3.0 geflashed :Y
Gefeliciteerd! Hoop dat het bevalt! Ik kan RCMix Runny Sense 3.5 ook van harte aan bevelen. Werkt net weer ff beter dan 3.0 IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 20:18
garagaholic schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:23:
[...]

Ik meen mij te herinneren dat in het prille begin (toen de desire HD nog écht nieuw was ;-)) dit een regelmatig voorkomend probleem was. Iets wat overigens is opgelost met updates. Mijn vraag is dus ook welke versie van android op jouw (naar ik aanneem nieuwe?) HD staat en of je al hebt geprobeerd de software te updaten :).
Zo, goeie morgen, deze heb ik even niet mee gekregen...

Android 2.3.3, build 2.20.405.2.

Geen custom firmware of andere tweaks :)

Tot op heden geen veranderingen, heb namelijk geen SMSjes verwijderd hehe :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zero2Fear op 28-10-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Black1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:28:
[...]

Gefeliciteerd! Hoop dat het bevalt! Ik kan RCMix Runny Sense 3.5 ook van harte aan bevelen. Werkt net weer ff beter dan 3.0 IMO
Heb even getwijfeld tussen die en Android Revolution HD 6.1.3 (Android 2.3.5 / Sense 3.0) die ik nu draai. Ik moet zeggen dat Android Revolution HD 6.1.3 tot nog toe goed bevalt maar nu de DHD geroot is e.d. kan ik uiteraard vrij makkelijk nog eens wat anders proberen als ik dat zou willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ik222 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:04:
[...]

Heb even getwijfeld tussen die en Android Revolution HD 6.1.3 (Android 2.3.5 / Sense 3.0) die ik nu draai. Ik moet zeggen dat Android Revolution HD 6.1.3 tot nog toe goed bevalt maar nu de DHD geroot is e.d. kan ik uiteraard vrij makkelijk nog eens wat anders proberen als ik dat zou willen :)
Ik ben het met Black1982 eens: Die Runny 3.5 is een lekkere rom!
Met jou ook trouwens voor wat betreft het vrij makkelijk wat anders proberen :)
Dus waarom niet...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
ik222 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:49:
[...]

/edit: Toch maar custom rom met Android 2.3.5 en Sense 3.0 geflashed :Y
Heb je snel gedaan! Ik zit er ook al een tijdje over te denken om mijn DHD te flashen met een andere ROM, maar het komt er steeds niet van..

Hoe bevalt het? Merk je al verschil qua accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Het bevalt goed en Sense 3.0 vind ik een hele verbetering. Voor de rest lijkt het allemaal net wat soepeler te lopen. Vooral het lock screen vind ik persoonlijk een flinke verbetering in Sense 3.0

Accuduur is hetzelfde als bij de stock rom voor zover ik het nu kan beoordelen. In een nacht (om 23.15 vol van de lader tot 9.00 vanmorgen) heeft hij 6% accu verbruikt dus vanmorgen had ik nog 94% over. Dat is hetzelfde als ik met de stock rom had. Ook tijdens het gebruik van de telefoon (browsen / mailen / bellen /spelletjes etc) gaat de accu gevoelsmatig net zo lang mee als met de stock rom al kan ik dat natuurlijk moeilijk objectief meten.

Maar goed zoals ik hier al eerder gezegd heb, de accuduur met de stock rom is bij mij altijd prima geweest dus dat deze rom (met lichte OC) het net zo goed doet is gewoon prima :)

[ Voor 4% gewijzigd door ik222 op 28-10-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:07

kraats

Ik rol

:( Mijn 'hoorn'speakertje kraakte wel héél erg. Ik had alleen niet zo'n zin mijn toestel hiervoor op te sturen en 'm een paar weken kwijt te zijn. Na enige tijd toch maar de stoute schoenen aangetrokken en mijn telefonieleverancier gevraagd of ik dan misschien een goed leentoestel kan krijgen. Geen probleem.
Ga ik er vandaag langs, blijkt dat ze nu gewoon zelf mijn HTC mogen repareren en ik mocht er zelfs bij blijven. Dus na een half uurtje stond ik buiten met een werkend toestel, een bak koffie in de mik en een leuk gesprekje met de monteur. Moest alleen weer ff alles terugzetten van de backup, wat toch nog een paar uurtjes duurt (inclusief instellingen nalopen).
Maar ik ben weer blij :)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Welke telefonieleverancier als ik mag vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:07

kraats

Ik rol

Overhoff Telecom in Harderwijk (zit ook in Zwolle). Zij hebben vast een medewerker van Teleplan zitten die werkzaamheden aan alle toestellen mag uitvoeren.
Dat ik er bij mocht blijven was trouwens uitzondering, hoor. Ik ben ook vaste klant vanuit mijn werk.

[ Voor 27% gewijzigd door kraats op 28-10-2011 18:46 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Ik heb gister het volgende mailtje van Dropbox gekregen nadat ik mijn toestel had voorzien van een custom ROM.
Congrats on becoming a Dropbox Guru! We've awarded you 3GB of bonus space for the next 12 months! You now have 5.5GB on Dropbox. To get even more space, check out our upgrade options.
Dit zou volgens mij ook moeten werken als je dropbox volledig verwijderd en opnieuw installeert en weer inlogt met je HTC toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
contrast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:29:
...

Dit zou volgens mij ook moeten werken als je dropbox volledig verwijderd en opnieuw installeert en weer inlogt met je HTC toestel.
Ja dat zou je denken, maar bij lukt dat dus niet. Vreemd wel dit. Ik ben benieuwd waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
contrast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:29:
Ik heb gister het volgende mailtje van Dropbox gekregen nadat ik mijn toestel had voorzien van een custom ROM.

[...]

Nou ik had dropbox al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar toen kreeg ik geen 5GB. Zodra ik mij custom rom geflasht had ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Dan ga ik binnenkort maar weer is een nieuwe rom flashen (je blijft ook bezig he..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 00:46

Emilio_TT

Never fear...I is here!

Even een welgemeende "kut".. :X

Ik heb zojuist mijn telefoon uit mijn handen laten vallen :F . Het toestel heeft een stuitertje gemaakt van misschien een halve meter hoogte en nu is hij helaas dood.. That is, het beeldscherm geeft geen beeld meer.

Als ik het toestel (na het eruit halen van de accu) weer aanzet, zie ik dat het backlight aan gaat en de soft-buttons lichen na een tijdje op. Business as usual, behalve dus dat er geen data naar het scherm lijkt te gaan. Waarschijnlijk is er door de klap een stekkertje los geraakt. Overigens wel een stekkertje dat NIET goed vast zat.. :(

Anyway: Heeft iemand eerder een dergelijk probleem gehad? Of is er misschien iemand die nog een andere suggestie heeft dan gewoon maar laten ophalen en onder garantie (hij is natuurlijk nooooit gevallen.. O-) ) te laten fixen?

[ Voor 0% gewijzigd door Emilio_TT op 01-11-2011 14:44 . Reden: typo.. ]

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:47
Een collega van mij heeft 'm laatst uit 'n auto laten vallen ... al rijdend (hij weet zelf nog altijd niet hoe hij het gedaan heeft). Hij zag 'm in z'n spiegel over het asfalt rollen en schuiven. Blijkbaar heeft ie meer geluk gehad dan jou want buiten een deuk onderaan en een hoop krassen, werkt ie nog perfect.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Omdat het accessoirestopic nogal dood is plaats ik het gewoon hier: op 1dayfly.com zijn de Powerskins in de aanbieding. Bescherming en extra batterij duur duus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Booth schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:40:
Omdat het accessoirestopic nogal dood is plaats ik het gewoon hier: op 1dayfly.com zijn de Powerskins in de aanbieding. Bescherming en extra batterij duur duus!
Geinig dingetje. Maar wel 40 euro. Voor een tientje zou ik het misschien wel gekocht hebben :)

Ik heb nu een losse protective case op mijn telefoon (á 2 euro) en heb verder altijd een volle accu bij me, voor als mijn telefoon leeg is, werkt ook wel. En kost, wat, 4 euro ofzo?
Scheelt toch 36 euro :P (Maarja, moet je wel een accu bij je dragen, of zoals ik, in een rugzakvakje hebben)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van die € 40 kun je minimaal 8 losse batterijen van kopen van ebay, ik heb er zelf 2, een heb ik voor 30 CNY gekocht in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Heb mijn telefoon 1 keer laten stuiteren, nu een half jaar laten valt mijn telefoon constant uit. :X
Druk ik op de achterkant, batterij, dan gaat ie weer aan.

Al aan het spelen geweest met papier en plakband om de batterij strakker in de behuizing te krijgen, zonder succes vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hebben jullie ook enorm veel last van vette vlekken op het scherm? Dat heeft in principe iedere touchscreen telefoon, maar mijn HTC Touch en iPhone 3GS hadden dit bij lange na niet zo erg als de DHD. Als ik in de auto zit bij zonlicht, dan kan ik niet heel goed lezen wat er op mijn scherm staat omdat ik letterlijk witte veegvlekken op mijn scherm zie. De boosdoener ben ik natuurlijk zelf, maar met mijn 3GS stoorde ik me hier niet aan, dus dat betekent dat het nu meer opvalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik heb er geen last van maar ik heb wel een screenprotector op het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Booth schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:40:
Dit is een goede. Thanks mate. Ik ga hem gelijk bestellen. :*) Bij de eigen site kost het rond 75$ inc. verzendkosten.
Aghanim schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:48:
Hebben jullie ook enorm veel last van vette vlekken op het scherm?
....
Nee, ik heb ook geen last van. Ik gebruik geen screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Aghanim schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:48:
Hebben jullie ook enorm veel last van vette vlekken op het scherm? Dat heeft in principe iedere touchscreen telefoon, maar mijn HTC Touch en iPhone 3GS hadden dit bij lange na niet zo erg als de DHD. Als ik in de auto zit bij zonlicht, dan kan ik niet heel goed lezen wat er op mijn scherm staat omdat ik letterlijk witte veegvlekken op mijn scherm zie. De boosdoener ben ik natuurlijk zelf, maar met mijn 3GS stoorde ik me hier niet aan, dus dat betekent dat het nu meer opvalt....
Misschien kijk je vaker naar je mooie Android Phone :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Haha nee dat is het niet. Misschien dat ik het komt omdat mijn screenprotector er af is. Twee van die dingen geprobeerd en 2x bubbels aan de randen hetgeen na een paar weken verandert in stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt last van vinger vlekken heb ik niet, ik bedoel het is een telefoon met touchscherm dan heb je eenmaal vinger vlekken op het scherm en om nou in standbye te staan met mijn brillendoekje om de vlekken weg te vegen is ook overdreven.

Mijn persoonlijke ervaring is ook dat een screenprotector niet echt nodig is, want het scherm maakt geen voor het oog zichtbare krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Screenprotector heb ik er vooral opzitten voor het geval dat er eens iets serieus overheen krast. Zou het namelijk erg zonde vinden als er dan meteen echt een kras in het scherm zit die niet meer weg te krijgen is. Een screenprotector is dan namelijk makkelijk en goedkoop te vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zo dacht ik ook, maar ik had er een paar besteld en ik kreeg steeds bubbels en ze paste eigenlijk niet zo goed en toen heb ik maar besloten om geen te gebruiken en nu 1 jaar verder en mijn scherm heeft nog steeds geen krassen die zichtbaar voor het oog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Update over upgrade naar Android ICS 4.0
HTC's list of devices that will surely get ICS :
* HTC Sensation (XL,XE,Original)
* HTC EVO 3D
* HTC Incredible S
* HTC Desire HD
* HTC Flyer
* HTC Rhyme
* HTC Desire S

Update (1) : No ETA's as yet. But may take 2-4 months because of the integration of Sense UI. HTC is definitely making every effort to provide update to most of the phones. Testing is under process. Desire Z and Salsa is going out of the list ,usability issues.

Update (2) : The phones exclusively on carriers such as HTC Amaze 4G,Thunderbolt,etc. will receive the update late.

Update (3) : New devices,i.e,Released after May 2011 will receive the updates prior to the old phones like Desire HD .
Dus, hij gaat er komen! Of mijn tekstbegrip engels laat me in de steek ;)

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:47
Hopelijk met de nieuwste versie van Sense dan.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:30
Verbaast me dat ICS naar de DHD komt, wel supergoed nieuws! Ik gebruik custom ROM's, dus wacht op de custom ROM met ICS.

Hebben jullie trouwens ook last van dat de volume-knoppen slecht reageren? Komt misschien door al dat geklik in Clockwork, ghehe. Maar hij reageert de helft van de tijd niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Ik heb momenteel, of eigenlijk al een hele tijd :P, een probleem met de notificaties van de facebook app. Volgens mij zou het zo moeten zijn dat je van al je meldingen (vriendschap verzoeken, mensen die reageren op je status etc...) een notificatie moet krijgen.

Bij mij gebeurd dat echter niet. Nu heb ik op internet wel het een en ander hierover gevonden, maar geen concreet antwoord op mijn vraag of dit nu een bug is of dat ik gewoon verwachtingen heb die niet kloppen bij wat de app in de praktijk doet.

Iemand een idee of je inderdaad notificaties hiervan hoort te krijgen en waarom ik deze dan niet krijg? Opnieuw inloggen heb ik al geprobeerd (las ergens dat daar het probleem in zou zitten), maar dat maakte geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 24-06 17:21
Ik krijg ook vaak geen meldingen. Ook heb ik vaak als ik verbonden ben met wifi dat mijn nieuwsoverzicht niet wil laden. Geen idee of dat nou aan Facebook of de DHD ligt. Maar eerdere versies hadden dit niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:56
De accu van m'n desire hd houdt het na 10 mnd gebruik geen dag meer uit. Lees van verschillende mensen dat ze een vervangende accu hebben aangeschaft.
Zat ff op ebay te kijken en zie daar accu's van 1600 mAh en 1350mAh. Die van 1600mAh zal waarschijnlijk langer meegaan, maar de originele is 1350mAh. Beetje blonde vraag, maar zal die van 1600 mAh dikker zijn waardoor het klepje niet meer zal sluiten..... (niet zoveel ervaring met batterijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
miles schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:02:
De accu van m'n desire hd houdt het na 10 mnd gebruik geen dag meer uit. Lees van verschillende mensen dat ze een vervangende accu hebben aangeschaft.
Zat ff op ebay te kijken en zie daar accu's van 1600 mAh en 1350mAh. Die van 1600mAh zal waarschijnlijk langer meegaan, maar de originele is 1350mAh. Beetje blonde vraag, maar zal die van 1600 mAh dikker zijn waardoor het klepje niet meer zal sluiten..... (niet zoveel ervaring met batterijen)
Dikker kan nooit.
Schuift er aan de zijkant in, past helemaal niet meer in de behuizing dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Dikker kan niet nee maar ik zou de aangegeven capaciteit op ebay maar niet altijd geloven :P
Pagina: 1 ... 19 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!