Anoniem: 148697

Anoniem: 300828 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:11:
@J.P. Ik heb daar gewoon een cijfer met het aantal mails staan hoor .....
Bij mij komt er niks te staan.
Ik krijg wel een melding als ik mail heb maar die staat helemaal bovenin.
Daar komt ook een h te staan als iemand een berichtje op hyves plaatst.
Wie weet hoe dat uit te schakelen.

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 148697 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:38:
Normaal had ik altijd als ik nieuwe nail heb dat er het aantal mailtjes bij het envelopje onder in het scherm kwam te staan.
Nu valt het op dat het getal voor het aantal mailtjes er niet meer staat.
Wel krijg ik bovenin het scherm een melding van mail.
Hebben anderen dit ook en zit de fout misschien in de laatste firmware?
Ik heb dezelfde fout. Gebruik wel launcher pro, dacht dat het daaraan lag...

No signature required.

Anoniem: 148697

Bij hyves heb ik het al gevonden, bij instellings van hyves kan je push uitzetten.
Maar bij mail zie ik nergens iets van push staan.

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06 17:37
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:11:
Bij hyves heb ik het al gevonden, bij instellings van hyves kan je push uitzetten.
Maar bij mail zie ik nergens iets van push staan.
Bij Instellingen - Meldinginstellingen staat E-mailmeldingen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 17:16

Nox

Noxiuz

Crosspostje uit de hk:

Mijn foon, desire hd, herkent mijn akg als headset en dit leidt tot een hoop problemen. Hij belt spontaan contacten waar ik niet blij mee ben. Ik lijk wel een stalker. Ligt dit aan de telefoon (if so, ROM of hardware?) Of aan de oordoppen? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus kan het zelf niet testen.

Weet wel dat ik regelmatig gekraak hoor als ik het snoertje even beweeg dus vermoed eerlijk gezegd het laatste...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
NoxiuZ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:58:
Crosspostje uit de hk:

Mijn foon, desire hd, herkent mijn akg als headset en dit leidt tot een hoop problemen. Hij belt spontaan contacten waar ik niet blij mee ben. Ik lijk wel een stalker. Ligt dit aan de telefoon (if so, ROM of hardware?) Of aan de oordoppen? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus kan het zelf niet testen.

Weet wel dat ik regelmatig gekraak hoor als ik het snoertje even beweeg dus vermoed eerlijk gezegd het laatste...
Gebruik je de standaard oordkopjes die geleverd zijn bij de DHD? Zo ja, dan neem ik aan dat die defect is (paneeltje op de kabel..). Probeer het dan tijdelijk met andere doppies.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 17:16

Nox

Noxiuz

Ik heb aftermarket in ears. Om te lullen heb ik zon commando-style oortje :') die oude weet ik niet eens te vinden, nul comfort...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wellicht een gemakkelijke oplossing voor, maar ik kan het niet vinden. Als ik een e-mail krijg met foto's er in die niet als attachment meegestuurd zijn, maar direct in de text van de email staan, hoe sla ik deze dan op? Op mijn 3GS moest ik de foto aanraken en even mijn vinger op het scherm gedrukt houden. Dit werkt niet bij de DHD en in het menu zie ik ook geen optie de foto op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-06 15:01
Uitgestorven?

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 22:05
ja lijkt er wel op... blijkbaar werkt alles prima op de DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139454

Dat wil niet ik niet zeggen.

Ik krijg geen fix op de Gps op m''n telefoon die van Marktplaats heb afgehaald.

Alles al geprobeerd, GPS status geinstalleerd, programma voor een snellere fix, etc.

Ik denk dat die telefoon maar opstuur naar HTC ter reparatie.

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 12:04

Metian

Snert is vies

NoxiuZ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:58:
Crosspostje uit de hk:

Ik heb hetzelfde probleem, echter had ik ook dat de microfoon (op headset) totaal niet werkte meer wanneer ik belde (normaal & skype), ook had ik dat de mobiel soms een headset zonder mic herkent werd als één met mic.

Ik heb afgelopen woensdag HTC hierover aangesproken en ik heb hem die dag nog laten inboeken voor reparatie, schijnbaar lag het aan de aansluiting, aangezien alle headsets die ik heb dit probleem vertoonde.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Is bij jullie ook het achterkantje waar je sim en SD zitten een beetje fragiel? Bij mij lijkt het net niet 100% te passen en daardoor kan ik er een beetje op duwen. Nu ik het weet vind ik het irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:08

TommieW

Numa numa.

Aghanim schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:45:
Is bij jullie ook het achterkantje waar je sim en SD zitten een beetje fragiel? Bij mij lijkt het net niet 100% te passen en daardoor kan ik er een beetje op duwen. Nu ik het weet vind ik het irritant :)
Bij mij ook.
Als ik in de zijkanten knijp kraakt het plastic een beetje.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 22:05
TommieW schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:58:
[...]

Bij mij ook.
Als ik in de zijkanten knijp kraakt het plastic een beetje.
Ja klopt, bij mij ook.
Zit er net niet perfect op maar goed heb er een silconen case erover heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Goedkope rommel maken ze daar bij HTC! :)

Maar inderdaad, het was mij ook opgevallen.
Ik moet zeggen dat het bij mij niet de irritatiegrens bereikt, maar jammer is het wel.

De Desire had dat niet, maar daarvan het klepje (zeg maar hele achterkant) loshalen was ook een spannende aangelegenheid. Je had dan altijd het idee dat het klepje zou gaan breken.
Is btw vaak los geweest trouwens en is altijd heel gebleven.
Ik moet zeggen dat de HD (op dit puntje na) wel weer een beetje beter aanvoelt qua degelijkheid.
Of het zo is....

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-06 15:39

martjah

Appel

Anoniem: 139454 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:58:
Dat wil niet ik niet zeggen.

Ik krijg geen fix op de Gps op m''n telefoon die van Marktplaats heb afgehaald.

Alles al geprobeerd, GPS status geinstalleerd, programma voor een snellere fix, etc.

Ik denk dat die telefoon maar opstuur naar HTC ter reparatie.
staat er niet toevallig een brakke rom op of is ie origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Voor die klepjes kan je altijd proberen een nieuw te krijgen door dit te melden bij HTC. In het verleden zijn er al mensen geweest die gewoon een nieuw opgestuurd kregen.

Bij mij zit er ook een halve milimeter tussen het onderste klepje en de body, maar ik heb er persoonlijk niet echt last van. Soms kraakt het idd heel zacht als ik het toestel links onderaan in m'n hand houd terwijl ik boven op de powerknop druk.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb een vaag probleem met mijn Desire HD...

Als ik een koptelefoon in de telefoon steek en muziek luister heb ik soms een soort "ruis" als het wat beweegt. Door die ruis besluit mijn telefoon dan ineens om bijvoorbeeld een ander nummer aan te zetten, of op stop te drukken, of om zelfs een telefoonnummer te bellen.

Hebben meer mensen hier last van of weten jullie wat dit kan zijn? Dit treedt dus alleen op als ik een koptelefoon er in heb zitten.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Zal wel aan de koptelefoon zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:57:
Zal wel aan de koptelefoon zelf liggen.
verschillende koptelefoons, zelfde effect :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay htc bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:24

kraats

Ik rol

w4rguy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:35:
Heb je je koptelefoonaansluiting al eens stofvrij gemaakt? Als de plug van je koptelefoon niet helemaal in de aansluiting kan door een propje stof onderin, dan kun je best vage problemen krijgen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

w4rguy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:35:

Als ik een koptelefoon in de telefoon steek en muziek luister heb ik soms een soort "ruis" als het wat beweegt. Door die ruis besluit mijn telefoon dan ineens om bijvoorbeeld een ander nummer aan te zetten, of op stop te drukken, of om zelfs een telefoonnummer te bellen.

Hebben meer mensen hier last van of weten jullie wat dit kan zijn? Dit treedt dus alleen op als ik een koptelefoon er in heb zitten.
Ziet er naar uit dat steeds meer mensen met dit probleem op de proppen komen. Zelfde probleem heb ik ook, inmiddels is mijn mobiel (door meerdere problemen) ook naar de reparatie. Als ik hem terug heb, zal ik eens kijken of het probleem opgelost is, en kan zien wat hun hebben gedaan. Misschien ligt het aan de aansluiting van de headset. Aangezien ze dat bij mij zouden repareren.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martjah schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:36:
[...]

staat er niet toevallig een brakke rom op of is ie origineel?
Orgineel,

HTC sense bevalt me goed.

De HTC Desire HD niet zo, de batterij houdt het niet een dag vol, ik heb een extra batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-06 15:39

martjah

Appel

Anoniem: 139454 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:48:
[...]

Orgineel,

HTC sense bevalt me goed.

De HTC Desire HD niet zo, de batterij houdt het niet een dag vol, ik heb een extra batterij.
Als hij origineel is, zou ik hem opsturen zodat ze de gps kunnen maken. Heb je al een hard reset geprobeerd?

Ik heb nog een Desire HD uit de eerste batch en heb deze zo snel mogelijk geroot etc. en er een andere ROM erop geflashed omdat mijn accu meestal ook niet het einde van de dag haalde (soms was hij al in 6 uur leeg door 1 of andere bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martjah schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:44:
[...]

Als hij origineel is, zou ik hem opsturen zodat ze de gps kunnen maken. Heb je al een hard reset geprobeerd?
Ja,

Ik ga hem opsturen.

Ik heb geen bon, maar het zal op serienummer gaan toch, heb ik wat minder garantie neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:40
Metian schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:12:
[...]

Ziet er naar uit dat steeds meer mensen met dit probleem op de proppen komen. Zelfde probleem heb ik ook, inmiddels is mijn mobiel (door meerdere problemen) ook naar de reparatie. Als ik hem terug heb, zal ik eens kijken of het probleem opgelost is, en kan zien wat hun hebben gedaan. Misschien ligt het aan de aansluiting van de headset. Aangezien ze dat bij mij zouden repareren.
Hmm hier ongeveer hetzelfde probleem! Sinds een week week wil hij nogal eens zenders wisselen als ik de radio aan heb staan, en de telefoon heeft t zelfs gepresteerd om in 30min 10x iemand te bellen. Overigens heeft diegene dat niet gemerkt...

Dacht dat het aan mijn oordopjes lag (snoertje is enigzins versleten en koper ligt open) dus heb al nieuwe besteld.. De ruis heb ik niet opgemerkt maar radio heeft van zichzelf natuurlijk al wat meer ruis.

Raar!

Iemand al enig bericht of we een officiële Android 2.3.5 Sense 3.0 update krijgen?

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:04
inmiddels iets meer als een jaar in bezit, nog steeds een toptelefoon!
ziet er nog als nieuw uit, gebruik geen hoesje, geen screenprotector, maar ik heb ook geen krasjes! (dedicated broekzak)
Enige is de batterijduur, en het lijkt steeds erger te worden. Ook in dit topic lees ik er veel over.
Ik zit nu na 7 1/2 uur op 25%, 44% daarvan is gebruikt door mijn 'display' volgens de batterijstats terwijl deze in totaal maar 40 minuten aan is geweest. Binnenkort toch maar eens een nieuwe batterij bestellen en kijken of dat scheelt

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ikmattie schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:53:
...
Enige is de batterijduur, en het lijkt steeds erger te worden. Ook in dit topic lees ik er veel over.
Ik zit nu na 7 1/2 uur op 25%, 44% daarvan is gebruikt door mijn 'display' volgens de batterijstats terwijl deze in totaal maar 40 minuten aan is geweest. Binnenkort toch maar eens een nieuwe batterij bestellen en kijken of dat scheelt
Wat vind je hier van? http://www.power-skin.com...s/htc-desire-inspire.html

Ik ben benieuwd of dit echt werkt. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-06 15:28
GentiLi schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:52:
[...]

Hmmz, wordt hij hier niet erg dik van?

Als hij niet erg veel dikker is dan een normaal hoesje, lijkt het me een aantrekkelijk ding!

Ik vind de Desire HD ook nog steeds een toptelefoon, maar 1 ding kom ik nog steeds niet uit:

Als ik bijvoorbeeld een foto of een filmpje (youtube/geschoten met telefoon zelf) wil laten zien op een tv (Panasonic V20), hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ik heb de tv met een bedraad aan mijn router hangen, en mijn telefoon hangt hier draadloos aan, hoe krijg ik dit dan voor elkaar, dat ik de foto's/filmpjes kan kijken op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GentiLi schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:52:
[...]

Voordeel van de DHD vind ik juist dat ik zo´n batterij case niet nodig heb maar gewoon een reserve batterij mee kan nemen en bij geval dat de batterij leeg is die reserve batterij erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Heb mijn htc nu een half jaar en hij wordt helaas steeds trager. Als ik nu op berichten klik moet ik 11 sec wachten. Irritant! Helemaal als je adhd hebt dus totaal geen geduld.

Hoe kan ik dit oplossen? Reinstall als enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:52:
Heb mijn htc nu een half jaar en hij wordt helaas steeds trager. Als ik nu op berichten klik moet ik 11 sec wachten. Irritant! Helemaal als je adhd hebt dus totaal geen geduld.

Hoe kan ik dit oplossen? Reinstall als enige optie?
Natuurlijk kun je ook gaan kijken wat er allemaal draait en eventueel verdachte programma's stoppen of deinstalleren. Maar een hard reset is inderdaad de beste en snelste optie waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-06 15:01
Sinds vandaag kraakt het scherm aan de rechterkant (rechtsmidden) is dit normaal? Ik heb eens goed gekeken maar kan niks speciaals vinden alleen ik merkte het net pas..

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn DHD kraakt niet. Wel heb ik het gevoel dat als ik met mijn vinger over het glas ga vanaf het midden naar een zijkant, dat het glas dieper ligt aan de linkerzijde dan aan de rechterzijde (ik voel meer behuizing aan de linkerkant, dan rechts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
Voor de mensen met batterij issues, kijk even of bij instellingen - applicaties - ontwikkeling - USB-foutopsporing aan staat.
Ik had het probleem dat hij soms binnen 10 uur leeg was zonder dat ik hem gebruikte. Door dit aan te zetten heb ik weer een normale batterijduur en houdt hij het ook met intensief gebruik een dag vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Guillermow93 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:01:
Sinds vandaag kraakt het scherm aan de rechterkant (rechtsmidden) is dit normaal? Ik heb eens goed gekeken maar kan niks speciaals vinden alleen ik merkte het net pas..
Ik heb dat rechtsboven. Als ik daar druk, lijkt het alsof ik het scherm een beetje naar binnen druk.
Maar alsnog is hij beter gebrouwd dan de gemiddelde LG/Samsung. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
ikmattie schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:53:
Staat je brightness op 'automatic'? Ik merk dat mijn DHD dit soms zelf uitschakelt waardoor m'n scherm altijd op volledige lichtsterkte staat. Weet niet hoe het komt, maar heb het al een paar keer moeten terugzetten en als het gebeurt, dan kom ik amper de dag door met één lading. Het is ook best lastig als je 's morgens wakker wordt en dat ding zoveel licht geeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:04
Largamelion schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:29:
[...]
Staat je brightness op 'automatic'? Ik merk dat mijn DHD dit soms zelf uitschakelt waardoor m'n scherm altijd op volledige lichtsterkte staat. Weet niet hoe het komt, maar heb het al een paar keer moeten terugzetten en als het gebeurt, dan kom ik amper de dag door met één lading. Het is ook best lastig als je 's morgens wakker wordt en dat ding zoveel licht geeft :).
Staat op automatisch

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Dutchrevenge schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:47:
Voor de mensen met batterij issues, kijk even of bij instellingen - applicaties - ontwikkeling - USB-foutopsporing aan staat.
Ik had het probleem dat hij soms binnen 10 uur leeg was zonder dat ik hem gebruikte. Door dit aan te zetten heb ik weer een normale batterijduur en houdt hij het ook met intensief gebruik een dag vol.
Dat is als je Android 2.3.3 erop hebt staan (laatste of een na laatste update) niet meer nodig. De bug is is in die roms namelijk verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
ik222 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Dat is als je Android 2.3.3 erop hebt staan (laatste of een na laatste update) niet meer nodig. De bug is is in die roms namelijk verholpen.
Dat dacht ik dus ook. Maar bij mij zorgde er iets voor dat mijn accuduur ronduit slecht was bij 2.3.3. Met debugging aan heb ik geen last meer en is het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
weet iemand hoe ik een widescreen wallpaper instel, zo dat de wallpaper meeschuift als ik van homescreen wissel? Nu kan ik alleen een 'statisch' wallpaper instellen.

Ik gebruik sense 3.0 via android revolution 6.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Als we het toch over tekortkomingen gaan hebben....

Bij mij liggen de buttons te diep in de behuizing (aan/uit en volume).
Volume werkt met vinger nog net, aan/uit moet eigenlijk met mijn nagel.

Is dit een bekend euvel en moet ik de boel opsturen?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik vraag me af of er een bepaalde app is waarmee je de tril functie korter/langer kan maken. Dus bijvoorbeeld maar 1x trillen i.p.v. 2x. Er zijn wel bepaalde apps waar die optie aanwezig is, maar lang niet alle apps hebben dit. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:13
michaelvo schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Hmm hier ongeveer hetzelfde probleem! Sinds een week week wil hij nogal eens zenders wisselen als ik de radio aan heb staan, en de telefoon heeft t zelfs gepresteerd om in 30min 10x iemand te bellen. Overigens heeft diegene dat niet gemerkt...

Dacht dat het aan mijn oordopjes lag (snoertje is enigzins versleten en koper ligt open) dus heb al nieuwe besteld.. De ruis heb ik niet opgemerkt maar radio heeft van zichzelf natuurlijk al wat meer ruis.
Ik had hetzelfde probleem. Als je de plug van je headset iets draait dan krijg je ze zulke zaken (ik had er ook last van dat de muziekspeler spontaan aansloeg) Om dit te voorkomen heb ik de applicatie headset blocker geïnstalleerd. Op dat moment verlies je wel de mogelijkheid om eventuele knopjes op de headset te gebruiken.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Dadona schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:30:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Als je de plug van je headset iets draait dan krijg je ze zulke zaken (ik had er ook last van dat de muziekspeler spontaan aansloeg) Om dit te voorkomen heb ik de applicatie headset blocker geïnstalleerd. Op dat moment verlies je wel de mogelijkheid om eventuele knopjes op de headset te gebruiken.
Bedankt! Hier heb ik ook wat aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dadona schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:30:
[...]

Die knopjes gaan vaak toch kapot is mijn ervaring, mijn zoveelste headset doen de knopjes het de helft van de tijd niet, dus ik gebruik gewoon de bediening op het lock scherm al vind ik de remote control ook wel handig maar als hij niet werkt houdt het op.

En HTC blijft de headsets helaas niet vervangen ( Het zijn gewoon headsets van middelmatige kwaliteit, maar dat is bij Apple ook en daar loste ik het op met imitatie headsets bestellen op ebay ), want zover ik weet heeft alleen de originele HTC headset een complete remote control en anders ben je op bluetooth headsets aangewezen wat overigens geen slecht idee is om die te gebruiken al mag je ze in het vliegtuig niet gebruiken geloof ik.

Je vind de imitatie headsets van HTC ook, maar ik vind € 4,50 wat veel voor zo'n imitatie headset want ze zullen kapot gaan en redelijk snel want in China heeft me iemand die een hele voorraad had in gekocht zo'n imitatie setje voor niks gegeven en ik geloof dat die na 2 a 3 maanden kapot was.

http://www.ebay.nl/itm/GE...cc_ET&hash=item3a6ad0dd2e

In andere topic voor accessoires voor HTC Desire HD gaf iemand als tip dit bluetooth headset:

http://cgi.ebay.nl/OEM-BH...ories&hash=item336a1b7440

Deze is niet origineel ( Al zegt de advertentie dat deze wel origineel is ), maar wel betaalbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 07-10-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:16
Rare vraag, is het mogelijk om de "sms database" te hacken?

Als ik snel reageer op smsjes dan klopt de sms thread niet meer, mijn bericht komt dan boven het bericht van de ontvanger te staan.

Voorbeeld; krijg een sms om 15:49 en reageer direct (dus ook nog 15:49) dan komt mijn sms boven de ontvangen sms te staan.

Het is iets kleins maar irriteer me er aan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
new_guy schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:50:
Rare vraag, is het mogelijk om de "sms database" te hacken?

Als ik snel reageer op smsjes dan klopt de sms thread niet meer, mijn bericht komt dan boven het bericht van de ontvanger te staan.

Voorbeeld; krijg een sms om 15:49 en reageer direct (dus ook nog 15:49) dan komt mijn sms boven de ontvangen sms te staan.

Het is iets kleins maar irriteer me er aan.. :P
Heb ik ook wel eens, volgens mij aan de tijdstempel die de sms meekrijgt van de provider, (correct me if i'm wrong). Gewoon even een minuutje wachten met terugsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:16
Hmm bummer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Sinds gisteravond een vreemd probleempje. Ik open mijn mail; hele account verdwenen en moest de hele meuk opnieuw installeren en instellen. So far so good. Echter nu is het elke keer het geval dat hij mijn complete inbox gaat syncen, terwijl ik slechts aangeef 7 dagen te willen syncen. Hij haalt ook alles binnen als zijnde nieuw (dus vet zwart gedrukt en dus ongelezen, nieuwe mail).
Samengevat; telkens als ik nu mijn email open, dan gaat de client álles binnenhalen. Elke keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:22
M'n volumeknoppen worden steeds minder goed, ze gaan heel makkelijk, maar doen het ook niet goed.

Btw, over die exerne accu, dan is de camera niet te gebruiken toch? zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-05 22:19

pkwarts

555433800

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:43:
Sinds gisteravond een vreemd probleempje. Ik open mijn mail; hele account verdwenen en moest de hele meuk opnieuw installeren en instellen. So far so good. Echter nu is het elke keer het geval dat hij mijn complete inbox gaat syncen, terwijl ik slechts aangeef 7 dagen te willen syncen. Hij haalt ook alles binnen als zijnde nieuw (dus vet zwart gedrukt en dus ongelezen, nieuwe mail).
Samengevat; telkens als ik nu mijn email open, dan gaat de client álles binnenhalen. Elke keer weer.
Is imap gebruiken niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300828

Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:47:
M'n volumeknoppen worden steeds minder goed, ze gaan heel makkelijk, maar doen het ook niet goed.

Btw, over die exerne accu, dan is de camera niet te gebruiken toch? zou jammer zijn.
Bij mij wil de volumeknop om zachter te zetten ook bijna niet, harder geen probleem ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik heb vandaag HTC gebeld om het button probleem door te geven.
Ik werd netjes te woord gestaan en het probleem gaat opgelost worden.

Telefoon wordt morgen tussen 17.00 en 21.00 door een koerier opgehaald. Kaal, dus zonder accu, kaartjes en klepjes. Dat betekent volgens mij dat het geen nieuwe wordt, maar dat ze 'm gaan repareren. De phone gaat naar Dynafix in Nuth en als het goed is krijg ik de telefoon binnen 2 weken (pas) weer terug.
Vervangend toestel doen ze niet aan, dus maar even het stof van de oude Nokia 6230 afblazen en de batterij opladen.

edit: Voor degene die het interesseert: Hier uitleg over hoe ik terug naar stock ben gegaan.

[ Voor 12% gewijzigd door albino71 op 12-10-2011 10:50 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pkwarts schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

Is imap gebruiken niet handiger?
Ik gebruik een Hotmail account en die ondersteunen geen imap, zal het dus met pop3 moeten doen.
Vreemde is dat dit probleem ineens opdook, uit het niets.
Nu inmiddels meerdere keren complete account eruit geknikkerd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft.
Als ik mijn mail wil openen begint hij telkens weer álles opnieuw binnen te halen. Erg irritant en ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-06 15:06
Anoniem: 136100 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:15:
[...]

Ik gebruik een Hotmail account en die ondersteunen geen imap, zal het dus met pop3 moeten doen.
Nu inmiddels meerdere keren complete account eruit geknikkerd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft.
Als ik mijn mail wil openen begint hij telkens weer álles opnieuw binnen te halen. Erg irritant en ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Je kunt hotmail ook als Exchange ActiveSync account toevoegen. Dat werkt een stuk fijner dan pop3, en misschien lost het je probleem ook nog op. Je username is je hotmail adres (met @hotmail.com erachter) en de server is m.hotmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Anoniem: 136100 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:15:
[...]

Je kan de Hotmail app eens proberen, die heeft ook push dus dat is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manu_ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:26:
[...]

Je kunt hotmail ook als Exchange ActiveSync account toevoegen. Dat werkt een stuk fijner dan pop3, en misschien lost het je probleem ook nog op. Je username is je hotmail adres (met @hotmail.com erachter) en de server is m.hotmail.com.
Held. Werkt perfect en ben van het probleem af. En nog pushmail ook i.p.v. de 5 min. interval van pop3.
Thanks!

edit... Ik heb iets te vroeg gejuicht helaas. Wel pushmail, werkt allemaal goed. Alleen blijft hij als ik mijn mail open elke keer weer de hele zooi binnenhalen. Wanneer ik met 'pijltje terug' uit mijn mail ga naar het homescreen en daarna weer naar mail krijg ik een leeg scherm en begint hij weer van voren af aan alles binnen te halen. Vreemd...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 12-10-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Anoniem: 136100 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

Held. Werkt perfect en ben van het probleem af. En nog pushmail ook i.p.v. de 5 min. interval van pop3.
Thanks!

edit... Ik heb iets te vroeg gejuicht helaas. Wel pushmail, werkt allemaal goed. Alleen blijft hij als ik mijn mail open elke keer weer de hele zooi binnenhalen. Wanneer ik met 'pijltje terug' uit mijn mail ga naar het homescreen en daarna weer naar mail krijg ik een leeg scherm en begint hij weer van voren af aan alles binnen te halen. Vreemd...
Ik weet niet of je al op de hoogte bent, maar er is inmiddels een officiële hotmail app. De app haalt de mail binnen via Push. Persoonlijk vind ik het erg handig werken. Je kunt ook de mappen bekijken en syncen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

contrast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:01:
[...]

Ik weet niet of je al op de hoogte bent, maar er is inmiddels een officiële hotmail app. De app haalt de mail binnen via Push. Persoonlijk vind ik het erg handig werken. Je kunt ook de mappen bekijken en syncen etc. :)
Dankje, had de post van Largamelion gemist per ongeluk. Ga ik ook eens proberen idd. Toch blijft het raar dat de gewone DHD email applicatie ineens zo vaag doet uit het niets. Dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update: de Hotmail app werkt idd grandioos. Ik ben overstag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik heb m'n beide Hotmail accounts eens ingesteld om via Exchange Activesync te synchroniseren, maar dat lijkt toch niet zo goed te werken. Blijkbaar kan ik mails enkel binnentrekken in 'plain text' (optie is donkergrijs en kan niet gewijzigd worden) en krijg ik ook telkens ik refresh dezelfde mail binnen die ik net verwijderd heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 21:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Discussies over apps mogen verder gaan in het daarvoor bestemde topic ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
@ janvanduschoten: volgens mij gaat het hier over op de DHD app ivm het binnenhalen van de emails probleem en niet in het algemeen... Ik ben het met veel interesse aan het volgen trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door GentiLi op 13-10-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:35

Pierre

Van nature lui!

Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik vraag het hier, ik heb een sms (van mijn provider) ontvangen maar die krijg ik met geen mogelijkheid verwijderd.

Ik krijg de volgende error proces com.andriod.mms is onverwachts gestopt, ik wil dat proces wel opnieuw opstarten alleen kan iemand me vertellen waar ik dat kan doen.

Thanks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06 08:24
Ik ben inmiddels al meer dan 2 maanden aan het klungelen met mijn HTC Desire HD. Het probleem is het volgende: toestel valt (vrijwel direct) uit na het invoeren van de PIN-code.

Toestel is inmiddels 3x terug gestuurd voor reparatie:
  1. Printplaat vervangen + software-update
  2. Verschillende tests gedaan ivm ontvangst + software-update
  3. Toestel vervangen
Inmiddels heb ik het volgende al geprobeerd:
  • SIM-kaart vervangen bij Vodafone
  • SD-kaart er uit laten
  • Batterij testen zonder SIM-kaart (kan het toestel vervolgens gewoon gebruiken)
Al deze reparaties hebben helaas niet mogen baten, aangezien ik nog steeds dezelfde problemen ondervindt. Momenteel wordt er nog bij HTC overlegt hoe ze dit probleem moeten oplossen.

Zijn er mensen met soortgelijke problemen?

[ Voor 14% gewijzigd door Xilion op 13-10-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:25
Oei, jij hebt echt pech met je toestel zeg! Heel raar probleem ook. Het enige wat ik je als tip mee zou kunnen geven, maar wat je ongetwijfeld al hebt gedaan: duw je sim-kaart echt goed aan. Ik heb vaker gehoord dat spontane reboot problemen hiermee worden opgelost.
Heb je misschien kennissen/vrienden met hetzelfde toestel? Je zou je sim-kaart in hun toestel kunnen doen als test. Desnoods een keer je toestel rooten en een custom-rom flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
stijnos1991 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:38:
Oei, jij hebt echt pech met je toestel zeg! Heel raar probleem ook. Het enige wat ik je als tip mee zou kunnen geven, maar wat je ongetwijfeld al hebt gedaan: duw je sim-kaart echt goed aan. Ik heb vaker gehoord dat spontane reboot problemen hiermee worden opgelost.
Heb je misschien kennissen/vrienden met hetzelfde toestel? Je zou je sim-kaart in hun toestel kunnen doen als test. Desnoods een keer je toestel rooten en een custom-rom flashen?
Ik heb mijn SIM-kaart al in meerdere andere toestellen gehad en daar werkt deze gewoon in. Ook andersom heb ik verschillende SIM-kaarten in mijn toestel gehad en die werken allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

JeroenC87 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:22:
[...]

Ik heb mijn SIM-kaart al in meerdere andere toestellen gehad en daar werkt deze gewoon in. Ook andersom heb ik verschillende SIM-kaarten in mijn toestel gehad en die werken allemaal niet.
Dan lijkt mij dat iedereen er alles aan gedaan heeft en dat dat niet heft mogen baten.
M.i. wordt het tijd dat HTC zich niet langer beraad, maar gewoon een nieuw toestel toestuurt.
Heb jij hier al op aangestuurd?

Custom rom zou ik je niet aanraden, straks ben je je garantie kwijt en dat wil je niet met zo'n probleem toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 14-10-2011 10:42 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

albino71 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Dan lijkt mij dat iedereen er alles aan gedaan heeft en dat dat niet heft mogen baten.
M.i. wordt het tijd dat HTC zich niet langer beraad, maar gewoon een nieuw toestel toestuurt.
Heb jij hier al op aangestuurd?

Custom rom zou ik je niet aanraden, straks ben je je garantie kwijt en dat wil je niet met zo'n probleem toestel.
Wanneer ik zijn verhaal lees, heeft die na derde keer een nieuw toestel ontvagen, tenminste zo komt het bij mij over.

Het is inderdaad vervelend probleem, aangezien die ook SIM-kaart vervangen heeft, en het gewoon werkt bij andere.

Misschien proberen om SIM-kaart van andere in de DHD te zetten, wanneer het probleem zich voor blijft doen, lijkt het op een probleem met de 'beveiligings-code', maar dat is weer minder logisch wanneer het een nieuw toestel betreft.

Hele lastige situatie dit.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Metian schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Wanneer ik zijn verhaal lees, heeft die na derde keer een nieuw toestel ontvagen, tenminste zo komt het bij mij over.

Het is inderdaad vervelend probleem, aangezien die ook SIM-kaart vervangen heeft, en het gewoon werkt bij andere.

Misschien proberen om SIM-kaart van andere in de DHD te zetten, wanneer het probleem zich voor blijft doen, lijkt het op een probleem met de 'beveiligings-code', maar dat is weer minder logisch wanneer het een nieuw toestel betreft.

Hele lastige situatie dit.
Je hebt gelijk.... 8)7
Deze sukkel heeft het verkeerd begrepen.....excuus.

Des te vreemder dit probleem en dus inderdaad een lastige situatie.
Zijn sim werkt gewoon in andere DHD's, Andere sims werken niet in zijn DHD.
Zelfde probleem bij oude DHD en nieuwe idem.
Laat ze maar een Sensation ter compensatie opsturen dan. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
albino71 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:20:
[...]

Je hebt gelijk.... 8)7
Deze sukkel heeft het verkeerd begrepen.....excuus.

Des te vreemder dit probleem en dus inderdaad een lastige situatie.
Zijn sim werkt gewoon in andere DHD's, Andere sims werken niet in zijn DHD.
Zelfde probleem bij oude DHD en nieuwe idem.
Laat ze maar een Sensation ter compensatie opsturen dan. :)
Een medewerker bij HTC ging het probleem door sturen naar 'escalatie' (een team dat bevoegd is om beslissingen te nemen voor een vervangend toestel). Heb hem gevraagd erbij te vermelden dat ik mijn toestel wil laten vervangen door een HTC Sensation, aangezien ik nu al meer dan 2 maanden met dit probleem zit en we niet bezig kunnen blijven. Hij gaf wel nog aan dat de HTC Desire HD en de Sensation niet vergelijkbaar waren (waar ik het dan weer niet helemaal mee eens ben).
Ik zou uiterlijk vandaag wat horen watbetreft een reactie hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik denk dat als ze vervangen het gewoon een nieuwe of refurbished DHD wordt. Het zou namelijk onlogisch zijn hem voor een beter toestel te vervangen terwijl de DHD gewoon nog gemaakt wordt. En de DHD werkt ook gewoon goed alleen heb jij blijkbaar twee keer pech gehad met Jou exemplaar...

[ Voor 20% gewijzigd door ik222 op 14-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

JeroenC87 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:27:
[...]

Een medewerker bij HTC ging het probleem door sturen naar 'escalatie' (een team dat bevoegd is om beslissingen te nemen voor een vervangend toestel). Heb hem gevraagd erbij te vermelden dat ik mijn toestel wil laten vervangen door een HTC Sensation, aangezien ik nu al meer dan 2 maanden met dit probleem zit en we niet bezig kunnen blijven. Hij gaf wel nog aan dat de HTC Desire HD en de Sensation niet vergelijkbaar waren (waar ik het dan weer niet helemaal mee eens ben).
Ik zou uiterlijk vandaag wat horen watbetreft een reactie hierop.
Wat zei je? Kijk maar naar de Samsung Galaxy lijn, die is ook vergelijkbaar met een iPhone/iPad.
Dan durft HTC toch niet te beweren dat de Sensation NIET op de DHD lijkt?! :)

Heb je trouwens nog iets vernomen van het HTC Escalatieteam?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Wellicht al langs gekomen, echter niet kunnen vinden met de zoekfunctie.

Als ik een headphone inplug (4 verschillende geprobeerd) of een 3.5mm > 3.5mm kabel voor mijn stereo, dan ervaar ik de volgende problemen (at random):

Dit gebeurt zowel met de telefoon gelockt/scherm uit .. als wanneer de telefoon in gebruik is.

- Telefoon gaat laatst gebruikte nummer bellen.
- Telefoon gaat nummers snel doorspoelen.
- Telefoon stopt met afspelen.
- Telefoon slaat nummers over en gaat naar volgende of zelfs 4/5 nummers verder.

Geprobeerd met:
- Sony MDR-EX85LP
- Sony MDR-EX90LP
- Beats by Dr. Dre - Tour
- Cheap headphones
- In-car MP3-aansluiting
- 3.5mm jack -> 3.5mm jack voor Stereo.

Het is mateloos irritant (en duur, elke keer telefoontjes van paar seconde, als ik muziek luister).
Heeft iemand hier ervaring mee en hopelijk ook een oplossing?
HTC oortjes zijn defect, kan niet testen of de telefoon het daar ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Source90 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:16:
Wellicht al langs gekomen, echter niet kunnen vinden met de zoekfunctie.

Als ik een headphone inplug (4 verschillende geprobeerd) of een 3.5mm > 3.5mm kabel voor mijn stereo, dan ervaar ik de volgende problemen (at random):

Dit gebeurt zowel met de telefoon gelockt/scherm uit .. als wanneer de telefoon in gebruik is.

- Telefoon gaat laatst gebruikte nummer bellen.
- Telefoon gaat nummers snel doorspoelen.
- Telefoon stopt met afspelen.
- Telefoon slaat nummers over en gaat naar volgende of zelfs 4/5 nummers verder.

Geprobeerd met:
- Sony MDR-EX85LP
- Sony MDR-EX90LP
- Beats by Dr. Dre - Tour
- Cheap headphones
- In-car MP3-aansluiting
- 3.5mm jack -> 3.5mm jack voor Stereo.

Het is mateloos irritant (en duur, elke keer telefoontjes van paar seconde, als ik muziek luister).
Heeft iemand hier ervaring mee en hopelijk ook een oplossing?
HTC oortjes zijn defect, kan niet testen of de telefoon het daar ook doet.
Hier is laatst nog iets over geplaatst in dit topic.
De volgende app is de oplossing, gebruik het sinds kort ook. > Headset blocker
Let wel op dat je dan niet via de headset een telefoongesprek kan opnemen en/of nummers wisselen (muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Vandaag nieuwe (originele?) HTC headphones voor 4 euro van eBay gearriveerd en alles gaat weer prima bij mij. Geen lawaai meer en alles werkt zoals één jaar geleden. :*)
Wel helemaal teleurgesteld door de slechte kwaliteit van de meegeleverde headphones. :(

Waarom zijn er wel Bose headphones voor iPhone maar niet voor HTC toestellen?:? Het zou een mooie ide kunnen zijn. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

GentiLi schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:07:
Vandaag nieuwe (originele?) HTC headphones voor 4 euro van eBay gearriveerd en alles gaat weer prima bij mij. Geen lawaai meer en alles werkt zoals één jaar geleden. :*)
Wel helemaal teleurgesteld door de slechte kwaliteit van de meegeleverde headphones. :(

Waarom zijn er wel Bose headphones voor iPhone maar niet voor HTC toestellen?:? Het zou een mooie ide kunnen zijn. :Y
Mooi om te horen dat hij het weer doet. :)

HTC was er zelf ook achter gekomen dat de meegeleverde oortje ruk zijn. Daarom hebben ze Beats by Dre gekocht. Bij de Sensation XE zitten dan ook beats by Dre oortjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GentiLi schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:07:

Bluetooth headsets werken de remotes wel van heb ik begrepen. Maar inderdaad voor de iPhone krijg je wel betere headsets, want Apple levert ook slechte oordopjes mee.

Die headsets van eBay zullen wel fake zijn, maar verschil zal je niet echt merken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
albino71 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:10:
[...]

Wat zei je? Kijk maar naar de Samsung Galaxy lijn, die is ook vergelijkbaar met een iPhone/iPad.
Dan durft HTC toch niet te beweren dat de Sensation NIET op de DHD lijkt?! :)

Heb je trouwens nog iets vernomen van het HTC Escalatieteam?
Tot op heden nog niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris12
  • Laatst online: 27-06 14:20
Hallo,

Heb sinds afgelopen weekend een gek probleem met de camera van mn HTC Desire HD
De camera wil op de één of andere manier niet meer scherp stellen, de focus van de camera is niet meer OK.
Bij het maken van een foto wordt de focus (automatisch of handmatig) bepaald, en ik zie dat de camera wel de juiste focus kan bepalen, maar dan toch iets te ver/kort focussed waardoor de foto onscherp wordt.

Dit is bij alle foto's verder dan 20-30cm het geval.
Dit is van de één op de ander dag/nacht gebeurd (telefoon was aan het opladen).

Nu heb ik al zitten zoeken naar oplossingen (Latitude aanzetten, manual focussen, camera settings resetten, toestellen uitzetten en na een tijdje weer aan) maar het probleem blijft.
Ook heb ik een andere camera app (Camera360) geprobeerd om te kijken of daarmee het probleem was opgelost, echter blijven de foto's/opnames onscherp. (dit waren tips via XDA forum)

Een complete fabrieksreset wil ik liever niet aan omdat ik dan al mn apps en instellingen kwijt ben.

Toestel draait op software:
Android 2.3.3
HTC sense 2.1
software 2.50.405.2 CL87995

Iemand anders al eens tegen dit probleem aangelopen, en zo ja opgelost?

Mijn PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
Vandaag maar zelf weer eens contact opgenomen met HTC betreffende mijn probleem. Via de chat kreeg ik te horen dat het escalatie-team had besloten om mijn toestel nogmaals te gaan repareren.
Morgen wordt het toestel dus voor de 4e keer opgehaald.

Moet zeggen dat ik wel steeds meer teleurgesteld ben in de service van HTC. In plaats van dat ik een bericht krijg met de beslissing, moet ik zelf weer er achteraan gaan rennen voor er achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
JeroenC87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:52:
Vandaag maar zelf weer eens contact opgenomen met HTC betreffende mijn probleem. Via de chat kreeg ik te horen dat het escalatie-team had besloten om mijn toestel nogmaals te gaan repareren.
Morgen wordt het toestel dus voor de 4e keer opgehaald.

Moet zeggen dat ik wel steeds meer teleurgesteld ben in de service van HTC. In plaats van dat ik een bericht krijg met de beslissing, moet ik zelf weer er achteraan gaan rennen voor er achter te komen.
Ik vind dit totaal niet kunnen. Als ik jou was zou ik het niet accepteren. Volgens mij zeggen ze zelf dat je na 3 reparaties voor het zelfde probleem recht hebt op een nieuw toestel.

In het begin heb ik ook veel problemen gehad die maar niet gerepareerd werden. Na 3 reparaties boden ze mij inderdaad ook aan om het wéér opnieuw te repareren. Ze bleven maar proberen mij te overtuigen om mijn toestel nogmaals op te sturen. Ik bleef erbij dat ik hier niet mee akkoord ging en kreeg na een gesprek van 40 minuten een aanbod voor een nieuw exemplaar.

Dus, blijf erbij dat je een ander exemplaar wilt. Ze proberen gewoon te kijken hoe ver ze kunnen gaan. Dien daarnaast ook direct een klacht in via de mail die je krijgt na bijna elk (chat) gesprek. Die gaat namelijk naar de hoofdkantoor, de medewerkers die daar zitten hebben meer bevoegdheden.

Wat misschien ook helpt, als je je toestel via je provider hebt ontvangen. Probeer dan via je provider een nieuw toestel te krijgen. Die zijn meestal wat coulanter met zulke uitzonderlijke gevallen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

contrast schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

Ik vind dit totaal niet kunnen. Als ik jou was zou ik het niet accepteren. Volgens mij zeggen ze zelf dat je na 3 reparaties voor het zelfde probleem recht hebt op een nieuw toestel.

In het begin heb ik ook veel problemen gehad die maar niet gerepareerd werden. Na 3 reparaties boden ze mij inderdaad ook aan om het wéér opnieuw te repareren. Ze bleven maar proberen mij te overtuigen om mijn toestel nogmaals op te sturen. Ik bleef erbij dat ik hier niet mee akkoord ging en kreeg na een gesprek van 40 minuten een aanbod voor een nieuw exemplaar.

Dus, blijf erbij dat je een ander exemplaar wilt. Ze proberen gewoon te kijken hoe ver ze kunnen gaan. Dien daarnaast ook direct een klacht in via de mail die je krijgt na bijna elk (chat) gesprek. Die gaat namelijk naar de hoofdkantoor, de medewerkers die daar zitten hebben meer bevoegdheden.

Wat misschien ook helpt, als je je toestel via je provider hebt ontvangen. Probeer dan via je provider een nieuw toestel te krijgen. Die zijn meestal wat coulanter met zulke uitzonderlijke gevallen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Hij heeft al een keer een nieuwe gehad.
Desalniettemin ben ik het met je eens hoor. Ik zou ook de boel op scherp zetten.
Laat ze maar zelf gaan testen met die twee toestellen en hem gewoon een nieuwe toesturen.
Mijn DHD ligt bij Dynafix, dus ik hoop dat het van mij niet zo'n verhaal wordt. :|

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
albino71 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:15:
[...]

Desalniettemin ben ik het met je eens hoor. Ik zou ook de boel op scherp zetten.
Laat ze maar zelf gaan testen met die twee toestellen en hem gewoon een nieuwe toesturen.
Mijn DHD ligt bij Dynafix, dus ik hoop dat het van mij niet zo'n verhaal wordt. :|
Het toestel is inderdaad als een vervangen. Dit is wat mij betreft ook de laatste reparatie die ik eraan laat uitvoeren.
Vind het daarnaast wel belachelijk dat HTC geen leen-toestellen heeft. Zit nu al twee maanden met een toestel, welke alleen kan sms/bellen. Terwijl daarnaast wel gewoon mijn kosten voor het mobiele internet doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
albino71 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:15:
[...]

Bij Dynafix zou ik nooit iets laten repareren. Als ze tot 3x toe hetzelfde probleem niet oplossen dan zegt dat genoeg volgens mij. In mijn geval kon je precies zien dat er niets aan het probleem gedaan was omdat ik er foto's van had gemaakt en alles zag er exact hetzelfde uit.
JeroenC87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:22:
[...]

Het toestel is inderdaad als een vervangen. Dit is wat mij betreft ook de laatste reparatie die ik eraan laat uitvoeren.
Vind het daarnaast wel belachelijk dat HTC geen leen-toestellen heeft. Zit nu al twee maanden met een toestel, welke alleen kan sms/bellen. Terwijl daarnaast wel gewoon mijn kosten voor het mobiele internet doorlopen.
Excuus dat ik daar overheen gelezen heb.

Alsnog niet mee akkoord gaan. Toen ik eenmaal een ander toestel had, heb ik die ook nog tot 3x toe laten vervangen binnen 2 weken. Omdat deze toestellen ook een defect vertoonden. Uiteindelijk heb ik toch een goede gekregen. Dus gewoon vol blijven houden en laten escaleren. Ik heb uiteindelijk een manager aan de lijn gehad ;)

De kosten voor je mobiel internet kun je eventueel terugkrijgen van je provider. Laat ze weten dat je betaald voor iets wat je niet kunt gebruiken. Dit is mij ook gelukt voor de periode dat ik mijn DHD niet in mijn bezit had.

[ Voor 6% gewijzigd door contrast op 17-10-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou je echt denken dat je kosten voor mobiel internet terug kan krijgen van je provider? Is toch niet hun probleem dat je smartphone stuk is gegaan? Die abonnementen komen dan wel met een toestel, maar volgens mij moet je gewoon betalen ook al ben je een paar maanden zonder vanwege garantie.

Oh sorry dus jouw is dat wel gelukt? Heb je toestel dan via provider? Mijne was via pdashop.nl en met een oude nokia kan je ook internetten mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 17-10-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Houdt er wel even rekening mee dat je juridisch gezien helemaal niets kan eisen bij HTC, elke vorm van support vanuit hen is meegenomen omdat ze wettelijk niets aan jou verplicht zijn. De verkoper is in Nederland namelijk nog altijd verantwoordelijk voor de garantie richting de consument.

Wat betreft abbonnementskosten terug claimen, als je de DHD samen met een abbonnement gekocht hebt kan ik me hier wat bij voorstellen. Echter als je los een toestel koopt en los een abbonnement afsluit kun je natuurlijk niet bij de provider de internetkosten terugclaimen omdat je zelf gekochte toestel kapot is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:05:
Zou je echt denken dat je kosten voor mobiel internet terug kan krijgen van je provider? Is toch niet hun probleem dat je smartphone stuk is gegaan? Die abonnementen komen dan wel met een toestel, maar volgens mij moet je gewoon betalen ook al ben je een paar maanden zonder vanwege garantie.

Oh sorry dus jouw is dat wel gelukt? Heb je toestel dan via provider? Mijne was via pdashop.nl en met een oude nokia kan je ook internetten mee.
Ik had mijn toestel inderdaad via mijn provider en heb mijn geld teruggekregen voor het aantal weken dat ik mijn toestel niet in mijn bezit had.
ik222 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:18:
Wat betreft abbonnementskosten terug claimen, als je de DHD samen met een abbonnement gekocht hebt kan ik me hier wat bij voorstellen. Echter als je los een toestel koopt en los een abbonnement afsluit kun je natuurlijk niet bij de provider de internetkosten terugclaimen omdat je zelf gekochte toestel kapot is gegaan.
Ze zijn het inderdaad niet verplicht, maar de meeste providers zullen dit wel doen uit coulance. Je verbruikt uiteindelijk toch niets. Heeft er maar net mee te maken met wat voor persoon je in contact komt. De ervaren medewerkers doen er niet moeilijk over.

[ Voor 33% gewijzigd door contrast op 17-10-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
ik222 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:18:
Houdt er wel even rekening mee dat je juridisch gezien helemaal niets kan eisen bij HTC, elke vorm van support vanuit hen is meegenomen omdat ze wettelijk niets aan jou verplicht zijn. De verkoper is in Nederland namelijk nog altijd verantwoordelijk voor de garantie richting de consument.

Ik bedoelde om deze kosten te verhalen bij HTC. Toestel is los gekocht bij Smartphoneshop.nl, dus kan inderdaad niet gaan aankloppen bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 20:18
Hey allemaal,

Ik heb een irritatie probleem. Niks bijzonders, maar op het moment dat ik mijn berichten open, duurt het best lang om te laden. Ik heb behoorlijk wat SMSjes in mijn gsm staan maar ga deze niet wissen uit principe. Je zou verwachten dat een gsm dit gewoon makkelijk kan uitlezen of pas leest als je naar beneden scrollt of iets.

Waarom doet deze GSM moeilijk, maar mijn oude Sony Ericsson niet?

Iemand trucks/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zero2Fear schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:23:
Hey allemaal,

Ik heb een irritatie probleem. Niks bijzonders, maar op het moment dat ik mijn berichten open, duurt het best lang om te laden. Ik heb behoorlijk wat SMSjes in mijn gsm staan maar ga deze niet wissen uit principe. Je zou verwachten dat een gsm dit gewoon makkelijk kan uitlezen of pas leest als je naar beneden scrollt of iets.

Waarom doet deze GSM moeilijk, maar mijn oude Sony Ericsson niet?

Iemand trucks/tips?
Is de telefoon niet helemaal traag hierdoor? Ik dacht dat ik daar bij de normale Desire last van had met veel sms-jes op de telefoon.

Volgens mij kun je een back-up maken van je sms-jes naar je gmailaccount met sms backup en restore uit de market. Heb je ze mooi online staan en je phone is weer snel.

Probeer anders eens een ander sms programma uit de market, misschien dat dat helpt.

Anders blijft er nog een laatste opties over.....
Sony Ericsson terug :+

Succes!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
MIjn geluidknopjes en wifi werkt opeens sinds een halfuur niet meer. Heb hem wel eens laten vallen maar nooit direct iets van gemerkt. zo opeens na het opnieuw opstarten van me telefoon werken ze beide niet meer. Heb helaas geen verzekering erbij gekozen dus moet ik zelf opdraaien voor de reparatie omdat ik denk dat dit niet onder fabrieksgarantie valt. Iemand enig idee hoe duur dit geintje kan gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
JeroenC87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:06:
[...]

Ik bedoelde om deze kosten te verhalen bij HTC. Toestel is los gekocht bij Smartphoneshop.nl, dus kan inderdaad niet gaan aankloppen bij Vodafone.
Bij HTC kan je helemaal niets halen, daar heb je immers sowieso geen overeenkomst mee. Dan zou je het bij smartphoneshop moeten halen maar ook dat is juridisch gezien kansloos als je het toestel los gekocht hebt. Smartphoneshop heeft namelijk niets te maken met een abbonnement wat je zelf buiten hun om hebt afgesloten.

Enige kans die je hebt is misschien goodwill van de provider maar ook hun zijn niets verplicht als je het toestel los gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:25
michi schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:04:
MIjn geluidknopjes en wifi werkt opeens sinds een halfuur niet meer. Heb hem wel eens laten vallen maar nooit direct iets van gemerkt. zo opeens na het opnieuw opstarten van me telefoon werken ze beide niet meer. Heb helaas geen verzekering erbij gekozen dus moet ik zelf opdraaien voor de reparatie omdat ik denk dat dit niet onder fabrieksgarantie valt. Iemand enig idee hoe duur dit geintje kan gaan kosten?
Eerst maar is uitzoeken of ze het echt niet meer doen lijkt me. Je kan altijd even naar fabriekinstellingen, of een andere ROM proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

michi schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:04:
Waarom zou het niet onder fabrieksgarantie vallen? Moet het de val zijn geweest volgens jou?
Lijkt me sterk dat het zich dan pas voordoet bij een reboot....

Kun je zien dat ie gevallen is? Zo niet, dan zou ik er voor kiezen om 'm gewoon via HTC te laten ophalen en repareren.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 20:18
albino71 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Is de telefoon niet helemaal traag hierdoor? Ik dacht dat ik daar bij de normale Desire last van had met veel sms-jes op de telefoon.

Volgens mij kun je een back-up maken van je sms-jes naar je gmailaccount met sms backup en restore uit de market. Heb je ze mooi online staan en je phone is weer snel.

Probeer anders eens een ander sms programma uit de market, misschien dat dat helpt.

Anders blijft er nog een laatste opties over.....
Sony Ericsson terug :+

Succes!
Ik heb al mijn smsjes al op m'n gmail staan, backup principe ;) Maar ik wil ze ook liever niet kwijt op m'n gsm zelf.. Buiten dat, mijn gsm is niet erg traag overall, alleen als ik mn berichten open. Ik kill om de zoveel tijd/na elk gebruik al mn apps.

En die Sony Ericsson terug, das geen optie :P Wil kwaliteitje, geen meuk ^^

Zal wel kijken dat ik lange sms conversaties weg pleur, zodat ik alleen de belangrijke erin heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zero2Fear schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:26:
[...]

Ik heb al mijn smsjes al op m'n gmail staan, backup principe ;) Maar ik wil ze ook liever niet kwijt op m'n gsm zelf.. Buiten dat, mijn gsm is niet erg traag overall, alleen als ik mn berichten open. Ik kill om de zoveel tijd/na elk gebruik al mn apps.

En die Sony Ericsson terug, das geen optie :P Wil kwaliteitje, geen meuk ^^

Zal wel kijken dat ik lange sms conversaties weg pleur, zodat ik alleen de belangrijke erin heb staan.
Ander sms proggie dan al geprobeerd?

Te koop....

Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!