Sinds gisteren ben ik lid van de DHD club

Toen ik de Nexus S in het echt zag wist ik direct dat ik voor de DHD zou gaan. Persoonlijk vind ik de Samsungs een brak uitziende bouwkwaliteit hebben. Allereerst enorme complimenten voor de Media Markt. Toestel was daar 200€ met een 1jarig T-mobile iSmart 200. Ik gaf aan dat ik de DHD met dit abo op internet voor 65€ kon kopen. Samen op internet gekeken, medewerker even gebeld met manager en ik kreeg de tel bij MM ook voor 65€!
Eerste indruk is erg goed. Beter dan ik verwacht had! Niet omdat de tel me niet fijn leek, maar ik was een beetje sceptisch over Android tegenover iOS, omdat ik wel eens met Android tels gespeeld had (wel meer dan een jaar geleden dus oudere versies) en iOS toen echt superieur vond aan Android.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat veel dingen in Android beter uitgedacht lijken dan iOS. Vooral notifications menu is super en het gebruik van meerdere homescreens is zeer handig. Ben erg blij met Sense, dat maakt voor mij de tel toch wat mooier grafisch gezien, omdat Android kaal geen grafische show is

.
Scherm is super! Helder beeld en erg groot vergeleken met een 3GS. Grootste deel apps is ook in Android beschikbaar en de GUI is niet eens heel anders dan iOS, dus wennen hebben we snel genoeg gedaan.
Moet wel even wennen aan het toestel zelf. Wellicht de grootte, maar ligt nog niet super in de hand, waardoor hij al direct kennis maakte met de vloer.
Nu maar eens kijken hoe ik al mijn Outlook contacts (niet aan exchange gebonden) gemakkelijk gesynchroniseerd krijg. Volgens mij kan dat via Google contacts of een aparte app, zo las ik hìer. Verder maar eens kijken wel apps (op tweakgebied) de moeite waard zijn. Ik kom mijn zondag wel door
[
Voor 38% gewijzigd door
Aghanim op 11-09-2011 11:11
]