wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Lijkt me eerder een probleem met de gebruiker dan... Ken weinig telefoons die spontaan door midden brekenGuillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:01:
Geweldig, wat een klote telefoon klompleet door midden gebroken...
Morgen komen ze hem ophalen
NOOIT MEER HTC
Hoe is dat dan gebeurd?
[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 02-12-2011 19:45 ]
Verwijderd
die wordt automatisch gedownload, gewoon wat geduld en normaal gebruik.kirelam schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:40:
Beste mensen,
Hoe zijn jullie aan de nieuwe market gekomen?
Via een echte update van de market, of via zelf downloaden en installeren?
Greetz,
als je een telefoon door midden krijgt kan je dan niet beter een niet-smartphone kopen? zo'n nokia die langer meegaat dan je zou willen bijvoorbeeld.Guillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:01:
NOOIT MEER HTC
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 19:48 ]
Ik ben benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.Guillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:01:
NOOIT MEER HTC
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Pics or it didn't happenGuillermow93 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:01:
NOOIT MEER HTC
- Ten eerste die onzinnige pijltjes bij het toetsenbord, kan ik die wegkrijgen? Want ik kan er niets mee en het toetsenbord wordt er een stuk minder bruikbaar van, een ander tb installeren heeft duidelijk geen zin.
- Ten tweede de notificatiebalk, ik hoef geen snelkoppelingen naar veelgebruikte programma's te zien, en ik hoef ook geen snel instellen tabje.
- Ten derde staat onderin beeld telefoon, kan ik daar niet gewoon contacten van maken?
- Als laatste in het toepassingen scherm heb ik nu toepassingen, favorieten en gedownload staan, weg plx?
[ Voor 16% gewijzigd door ormagon op 02-12-2011 23:43 ]
Je derde en vierde punt zijn dingen die je wel met een andere launcher op kan lossen. Het eerste punt is een instelling of mod in sommige custom Sense 3 / 3.5 roms. Maar als je uberhaupt niet blij bent met Sense kunt je natuurlijk ook altijd een custom rom zonder Sense flashen.ormagon schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:30:
Zo, sinds vandaag ook een Desire HD. Dikke prima, maar ik kom van een US Nexus One (2.3.6. stock rom) af en erger me momenteel nog kapot aan Sense. Een andere launcher lost dit helaas niet op.
- Ten eerste die onzinnige pijltjes bij het toetsenbord, kan ik die wegkrijgen? Want ik kan er niets mee en het toetsenbord wordt er een stuk minder bruikbaar van, een ander tb installeren heeft duidelijk geen zin.
- Ten tweede de notificatiebalk, ik hoef geen snelkoppelingen naar veelgebruikte programma's te zien, en ik hoef ook geen snel instellen tabje.
- Ten derde staat onderin beeld telefoon, kan ik daar niet gewoon contacten van maken?
- Als laatste in het toepassingen scherm heb ik nu toepassingen, favorieten en gedownload staan, weg plx?
[ Voor 14% gewijzigd door ik222 op 03-12-2011 00:08 ]
Door het grote scherm met toch de lagere 800*480 resolutie heeft sense zeker wel wat handige dingen speciaal voor de Desire HD. Wil er ook niet meteen vanaf (zeker niet na één dag, sommige dingen zullen ongetwijfeld gewenning zijn.) Go Keyboard geeft gelukkig de mogelijkheid de pijltjes uit te zetten, dus daar ben ik nu van af.ik222 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:06:
[...]
Je derde en vierde punt zijn dingen die je wel met een andere launcher op kan lossen. Het eerste punt is een instelling of mod in sommige custom Sense 3 / 3.5 roms. Maar als je uberhaupt niet blij bent met Sense kunt je natuurlijk ook altijd een custom rom zonder Sense flashen.
Ik heb een hekel aan volle schermen, heb liever 1 informatiesoort per scherm. En Sense 2.xx (geen idee welke er nu op staat maar het is in ieder geval geen 3.0 of 3.5) geeft op elk scherm zoveel informatie bij de Desire HD, word er tureluurs vanik222 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:22:
Zelf wil ik in elk geval niet meer zonder Sense, zeker Sense 3.5 welke ik nu via een custom rom draai is echt geweldig. Als je van een andere rom komt kan ik me voorstellen dat het wat wennen is, en ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen Sense haten. Het is en blijft namelijk een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur.
Wat betreft veel informatie lijkt me dat vooral komen door hoeveel en welke widgets je op welk homescreen zet. Denk dat je wat dat betreft ver kunt komen met homescreens aanpassen en eventueel een andere launcher gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door ik222 op 03-12-2011 00:30 ]
Dat is niet wat ik bedoel, ik heb het bijvoorbeeld over de notification bar, ik krijg dan buiten mijn meldingen mijn laatst gebruikte apps (die ik ook prima via de homeknop kan benaderen) en een keuze tussen meldingen en snel instellen. Wat ik liever ook niet heb. Dat soort geintjes. Maar dat zal ongetwijfeld ook gewenning zijn, ik kijk het eerst even een paar dagen aan, desnoods ga ik alsnog terug naar een stock android rom. In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!ik222 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:29:
Huidige stock versie is inderdaad Sense 2.1. De geruchten gaan dat HTC 15 december een OTA update naar Sense 3.0 uit gaat brengen.
Wat betreft veel informatie lijkt me dat vooral komen door hoeveel en welke widgets je op welk homescreen zet. Denk dat je wat dat betreft ver kunt komen met homescreens aanpassen en eventueel een andere launcher gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door ormagon op 03-12-2011 00:40 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Je hebt geen garantie? HTC geeft standaard 2 jaar garantie normaal, maar ligt niet aan een kabel ofzo?MrVegeta schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:22:
Kut, mijn telefoon wil niet meer opladenIk heb geen garantie maar dit valt onder fabrieksgarantie lijkt me?
Nee ik heb geen garantie genomen van de winkel, koste iets van 17,50Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:27:
[...]
Je hebt geen garantie? HTC geeft standaard 2 jaar garantie normaal, maar ligt niet aan een kabel ofzo?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Nou dit is eigenlijk best wel schamend hoe dat is gebeurt:$
Bij ons in de woonkamer is een hoge kast waar ik mijn sleutels,telefoon,beurs neer leg. (Mijn vaste plek)
En helaas liep er een kat over de kast en stootte mijn telefoon van 4m ongeveer v/d kast...
Telefoon viel hierdoor vol op de marmerplaten en het scherm spatte uit elkaar en de body helemaal verbogen...
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
als je een telefoon door midden krijgt kan je dan niet beter een niet-smartphone kopen? zo'n nokia die langer meegaat dan je zou willen bijvoorbeeld.
[/quote]
Mijn vervanger is nu ook een Nokia 6310i.......

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Vrij logisch dus dat hij het niet meer doetGuillermow93 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:12:
Bij ons in de woonkamer is een hoge kast waar ik mijn sleutels,telefoon,beurs neer leg. (Mijn vaste plek)
En helaas liep er een kat over de kast en stootte mijn telefoon van 4m ongeveer v/d kast...
Telefoon viel hierdoor vol op de marmerplaten en het scherm spatte uit elkaar en de body helemaal verbogen...

Kan overigens de frustratie wel begrijpen hoor als net je DHD kapot is gevallen
Dit heb ik ook een paar dagen geleden gehad, ik weet wat voor gevoel je had.MrVegeta schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:29:
[...]
Nee ik heb geen garantie genomen van de winkel, koste iets van 17,50. Ik heb de batterij er net even uitgehaald en nu weer opnieuw opgestart en nu laad die wel op.
Bij mij deed mijn HTC helemaal niets. Scherm ging ook niet meer aan.
Draai je een custom ROM? (Revolution HD?)
Gelukkig heb ik zo'n aparte verzekering... maar toch een iets sterkte phone sprint het glas niet kapot en buigt de telefoon niet.. Maar goed misschien is NOOIT meer HTC is te veel van t goede..ik222 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:34:
[...]
Vrij logisch dus dat hij het niet meer doetWat kan HTC daar dan precies aan doen volgens jou?
(miss meer uitfrustratie) maar dan nog ben benieuwd of ik nieuwe krijg...
/edit
Probleempje overigens, de DHD synchroniseert het picasa album niet in de gallerij. Ondanks dat dit aanstaat in het google-account. herinstalleren van de HTC Hub en de plugin zelf sorteert geen effect. Net als een poging met een ander google-account.
[ Voor 60% gewijzigd door ormagon op 03-12-2011 23:54 ]
Ehm de HTC Desire HD heeft helemaal geen Gorilla glass hoor. Hier een linkje waarin een email staat van HTC zelf http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846866ormagon schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:29:
Gorilla glass, sterker wordt het eigenlijk niet momenteel. En een metalen unibody...
Ontopic, ik heb zelf de nieuwe market gedownload en geinstaleerd, kreeg hem maar niet via de update, nu vraag ik me af of dat misschien komt omdat ik toch een branded versie heb, ik heb hem destijds bij de vodafone winkel gekocht, maar als ik de telefoon opstart zie ik niks geen vodafone logo's en ook heb ik geen applicaties die iets met vodafone of iets met 360live te maken hebben, is er een manier waarop ik hier kan achter komen?
Met de aankomende update voor sence 3.0 en de geruchten dat android 4.0 ook naar de HTC Desire HD komt, ben ik hier toch wel nieuwsgierig naar, want dan zou Vodafone dus ook die update nog door moeten voeren, en daar heb ik zelf weinig vertrouwen in, en dan zou ik de telefoon alsnog moeten rooten om het via een custom rom te proberen.
Don't make me use myself on ya baby!
Verwijderd
bij mij stond ie er plots op. Ziet er mooier uit, is bij mij niet trager, maar vind hem wel wat onlogisch ingedeeld(waardoor je wel meer moet klikken).kirelam schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:40:
Beste mensen,
Hoe zijn jullie aan de nieuwe market gekomen?
Via een echte update van de market, of via zelf downloaden en installeren?
Greetz,
Verwijderd
Leg jij die telefoon met een ladder op die kast? 4 meter......ik222 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:34:
[...]
Vrij logisch dus dat hij het niet meer doetWat kan HTC daar dan precies aan doen volgens jou?
Verwijderd
Onder garantie valt dat al niet, maar een verzekering daarvoor zal ook wel erg duur zijn, trouwens zo'n schade geval word volgens mij uit gesloten in die verzekeringen.
Dus volgens mij word dommigheid uitgesloten bij zulke verzekeringen, maja je hebt genoeg mensen die zodra een nieuwe smartphone uit komt plots hun telefoon laten vallen.Geen recht op vergoeding bestaat:
6.1 indien de beschadiging en/of diefstal van het verzekerd object het gevolg is van:
- verwijtbare- en onvoldoende zorg van het verzekerd object zijdens de verzekerde;
- het verzuim om in situaties waarin -naar algemene begrippen en/of ervaringsregels- rekening is te houden met een verhoogde kans op
schade en/of diefstal, danwel het verzuim om voldoende en passende maatregelen te treffen ter voorkoming daarvan;
http://www.mobile4sure.co...2%20en%20GSMweb_nl%29.pdf
Ik zou zo'n verzekering dus niet nemen, gewoon zorgen dat hij niet valt en beschermen met een silicone case, die krijg je voor paar euro op ebay.
Nee ik zei ongeveer 4 meter. Ik zal vanavond een foto maken v/d kast + vloer.Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:13:
[...]
Leg jij die telefoon met een ladder op die kast? 4 meter......
Ik heb gisteren m'n email account settings moeten aanpassen.
Wat ik al eens eerder heb gemerkt is dat wanneer je de settings van je account gaat aanpassen dat er in een aantal stappen van het process (in ieder geval het installen van SMTP server) ingevuld wordt met default waarden (lijkend op de POP instellingen). Ik zit bij vodafone, dus moet ik hier wat anders invullen.
Telkens als je dus het stappen plan van de instellingen doorloopt, moet je het hele username/password veld weer invullen, dat ie de info van de POP instellingen overneemt.
Wat me ook opvalt is dat wanneer je het process zoals boven beschreven doorloopt (ongeacht of er iets is gewijzigd) de downoad en notification settings terug gaan naar standaard (dus 50 kb, 3 days, enz enz.)
Zijn er andere die dit ook ondervonden hebben en is dat een 'issue' van Android zelf of komt dit door de HTC Sense schil?
Weer opnieuw gewist, maakt niks uit. De telefoon is een jaar oud, dus zou binnen de 2 jaar fabrieksgarantie moeten vallen
Wat kan ik het beste doen, via Hi een reparatie aanvragen of rechtstreeks via HTC?
En nog vreemder; sinds vanmorgen lijkt er ineens een zandkorreltje (o.i.d.) onder mijn voorheen perfect aangebrachte screenprotector te zitten, met luchtbubbel
Vanmorgen weer gereset en daarna bleef de ontvangst slecht....ik222 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:00:
Als het na een hard reset opgelost is lijkt het mij geen hardwarematig defect maar toch iets in jou configuratie of geinstalleerde apps.
Daarna zat ik met een medewerker van HTC in de chat en tijdens het aanmaken van het ticket was ie ineens weer goed.
En dat op een lege telefoon
Verwijderd
Ja heb precies hetzelfde, verf van mijn volumeknop laat ook los en zachter zetten gaat nog al moeilijk. Na een half jaar al, maarja..Gerjannn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:39:
Hebben jullie ook dat de 'verf' half weg is van de volumeknoppen en de powerknop? Nu zie je half koper, ziet er niet uit.. Ook werkt mijn onderste volumeknop bijna niet meer
Verwijderd
Uh nee, maar gebruik dan ook een TPU case. Mijn DHD ziet wat dat betref nog als nieuw uit.Gerjannn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:39:
Hebben jullie ook dat de 'verf' half weg is van de volumeknoppen en de powerknop? Nu zie je half koper, ziet er niet uit.. Ook werkt mijn onderste volumeknop bijna niet meer
Nu is het wel zo dat m'n volumeknop een keer kapot is gegaan. Hij liet los aan de onderkant waardoor de volume knop naar buiten ging staan. Maar dit hebben ze kosteloos gerepareerd.
Verder ben ik zeer tevreden met de telefoon. Gebruik er wel costum roms op en daardoor blijft die heerlijk snel + dat de cpu lekker overgeklokt kan worden voor wat extra snelheid.
Gebruik trouwens geen enkele manier van bescherming, hoesje, screenprotector etc.
[ Voor 7% gewijzigd door yniezink op 06-12-2011 12:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar mag ik vragen waarom je hem zou willen verkopen?
Verwijderd
Dus je zou best nog wel een jaartje met je DHD kunnen doen.
Verwijderd
productreview: HTC Desire HD Bruin review door DonnieYen
Ik heb de laatste over air ontvangen versie van HTC
smalbandversie: 12.54.60.25U_26.09.04.11_M2
kernel 2.6.35.10-gd2564fb
Ben volledig nieuw hierin, en was begonnen met dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841076
Alleen dat begint met een waarschuwing dat bepaalde versies niet kunnen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag deze http://www.xda-developers...o-root-the-htc-desire-hd/ procedure willen volgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 07-12-2011 21:58 ]
Ik ga het met deze proberen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1377119stefijn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:57:
Wie kan mij zeggen of ik mijn DHD enigzins veilig kan rooten?
Ik heb de laatste over air ontvangen versie van HTC
smalbandversie: 12.54.60.25U_26.09.04.11_M2
kernel 2.6.35.10-gd2564fb
Ben volledig nieuw hierin, en was begonnen met dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841076
Alleen dat begint met een waarschuwing dat bepaalde versies niet kunnen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag deze http://www.xda-developers...o-root-the-htc-desire-hd/ procedure willen volgen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Met de Ace hack kit kun je ook versies met op dit moment de laatste OTA veilig rooten.
Mooie review, het scherm van de DHD ziet er veel mooier uit qua kleuren, of lijkt dat maar zo? Vind de Sensation echt flets hier.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:18:
Zo mijn review heb ik aangepast, hij was al meer dan een jaar oud, maar heb er nu stukje over custom roms bij gevoegd en een paar foto's om het te vergelijken met de stock rom van de HTC Sensation.
productreview: HTC Desire HD Bruin review door DonnieYen
Ziet er super goed uit en is echt een heel stuk sneller, vooral goed te merken met scrollen door de schermen.
Heppiedepeppie !!!!!
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Gewoon update controleren gedaan?robotjoek schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:57:
Vanaf vandaag via OTA update op me foon, draait nu Android 2.3.5 en HTC sence 3.0, softwarenr 3.12.405.1
Ziet er super goed uit en is echt een heel stuk sneller, vooral goed te merken met scrollen door de schermen.
Heppiedepeppie !!!!!
Ik wil die sense 3.0 wel!
Dat is dan dus inderdaad de versie die op XDA al was uitgelekt en als basis gebruikt wordt in o.a. Android Revolution HD 6.2.x.robotjoek schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:57:
Vanaf vandaag via OTA update op me foon, draait nu Android 2.3.5 en HTC sence 3.0, softwarenr 3.12.405.1
Heppiedepeppie !!!!!
Yep, that did the trick 4 me !!yannickie111 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:09:
[...]
Gewoon update controleren gedaan?![]()
Ik wil die sense 3.0 wel!
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Verwijderd
Oh das mooi, maar is die versie ook te rooten? Ik zou opzich wel gewoon stock Sense 3.0 draaien, nu draai ik een custom rom met Sense 3.5.robotjoek schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:57:
Heppiedepeppie !!!!!
Dus ben je van plan te rooten doe dat dan voor je de upgrade gaat installeren of wacht anders een paar dagen totdat root methodes getest en aangepast zijn.
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235
Als je root wilt dan kun je die rom blijkbaar flashen, dat is de stock rom met root toegang, enige voorwaarde is dat je al root moet hebben.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Nou ik vind 3.5 toch nog wel een behoorlijke verbetering t.o.v. 3.0. Vooral bijvoorbeeld de mail app en de internet browser zien er in mijn ogen veel beter uit. Daarnaast heb je in 3.5 de mogelijkheid homescreens te verwijderen.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:50:
Nou ik draai nu een custom rom, maar enige reden dat ik die draai is omdat er voor de HTC Desire HD geen Sense 3.0 was tot nu toe en Sense 3.5 is niet zoveel anders dan 3.0.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235
Als je root wilt dan kun je die rom blijkbaar flashen, dat is de stock rom met root toegang, enige voorwaarde is dat je al root moet hebben.
Als je nu een goede 3.5 rom hebt zie ik geen enkele reden om terug te gaan naar stock 3.0. En als je dan toch zoveel mogelijk terug wilt naar stock flash dan die rooted stock version inderdaad.
[ Voor 11% gewijzigd door ik222 op 08-12-2011 20:23 ]
Verwijderd
Ik zie achteraf gezien ook geen reden om terug te gaan naar stock 3.0, want inderdaad 3.5 is toch een verbetering tegen over 3.0.ik222 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:22:
[...]
Nou ik vind 3.5 toch nog wel een behoorlijke verbetering t.o.v. 3.0. Vooral bijvoorbeeld de mail app en de internet browser zien er in mijn ogen veel beter uit. Daarnaast heb je in 3.5 de mogelijkheid homescreens te verwijderen.
Als je nu een goede 3.5 rom hebt zie ik geen enkele reden om terug te gaan naar stock 3.0. En als je dan toch zoveel mogelijk terug wilt naar stock flash dan die rooted stock version inderdaad.
Maar vind wel mooi om te zien dat HTC dan toch eindelijk ook sense 3.0 officieel voor de HTC Desire HD uitgebracht heeft.
Zelfde probleem hier, al hele avond mee bezig. 2x aan de telefoon gehangen bij HTC (wat een belabberde helpdesk hebben die zeg, aan mij vragen wat ik als oplossing verwacht, volgens mij bel ik HTC omdat ik geen oplossing heb..)magnum73 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:42:
Hier dikke miserie,herstart alsmaar na 5 min na nieuwe update sense 3.0 iemand een oplossing?
Ik vermoed dat het bij jou exact hetzelfde probleem is dus ik ga even beschrijven wat ik heb gedaan.
1. SD kaart eruit gehaald (bij mij bleef m'n DHD toen wel werken)
2. Backup gemaakt van SD kaart via een kaartlezer
3. Backup gemaakt van contacten via HTC Sync
4. Backup gemaakt van SMS'jes via SMS Backup & Restore
5. SD kaart geformatteerd via kaartlezer
6. SD kaart leeg weer in m'n DHD gedaan
7. Terug gezet naar fabrieksinstellingen (incl. SD nog maar eens wissen)
Ik ben nu alles weer zo'n beetje aan het terugzetten en het lijkt te werken, ben benieuwd wat ie doet zodra er weer 20GB op m'n SD staat.
Oh en als je hoop data hebt ben je wel poosje bezig met bovenstaande. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Zeker als het zoals hier gaat om een compleet nieuwe Android versie lijkt mij een factory reset altijd aan te raden na een update.
[ Voor 25% gewijzigd door ik222 op 08-12-2011 22:04 ]
geen problemen bij mij zonder data te verliezen, echter zijn mijn homescreens wel iets gewijzigd, maar dit was zo te corrigeren.ik222 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:03:
Ik zou bij problemen beginnen met een factory reset inderdaad. Updaten zonder dat je instellingen / data kwijt raakt klinkt namelijk leuk maar in de praktijk is het vaak verre van foutloos...
Zeker als het zoals hier gaat om een compleet nieuwe Android versie lijkt mij een factory reset altijd aan te raden na een update.
Want ik vermoed dat daar het probleem ligt.
Gewoon degene die ik erbij geleverd kreeg.Jacco_vdP schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:55:
Even vraagje aan de mensen bij wie het wel goed gelukt is: hadden jullie allemaal de standaard SD kaart nog in gebruik?
Want ik vermoed dat daar het probleem ligt.
Lijkt het jullie verstanding om te updaten, of zal ik nog even een tijdje wachten?
dus mag ik 'm overnemen met alle toebehoren voor 220!
maar ik hoor heel veel mensen steeds zeggen dat ALLE apps in de market gratis zijn.
maar klopt dit ook?
en ik hoorde ook iets over dat na de nieuwe update een bepaald SD kaartje niet meer werkte he?
Dat probleem is al getackeld in een latere update. Geen zorgen.maxvandenberg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:21:
okey weet ik dat ook weer
en ik hoorde ook iets over dat na de nieuwe update een bepaald SD kaartje niet meer werkte he?
zijn er nog meer bijzonderheden of dingetjes die ik nog moet weten of handig zijn om te weten?
Wat te doen als mijn DHD geroot is met custom ROM?
spelletjes zoals: angry birds(ofcourse), cut the rope, touchgrind, fruit slice e.d.
zijn die ook allemaal beschikbaar daar voor(van AB en cut the rope weet ik van wel maar touchgrind en fruit slice vraag ik mij af
Echter: ik krijg nu de melding dat er een 'HTC Sense Sign-in error' is. Wanneer ik daarop klik krijg ik de volgende melding
Dit is vreemd, ik heb natuurlijk niet mijn SIM verwisseld. Ik ging dan ook even naar HTCsense.com om eens mijn account te bekijken en ontdekte daar dat ik niet in kon loggen! Ik krijg de melding dat mijn 'credentials' niet herkend worden, en ook kan ik geen nieuw paswoord aanvragen omdat ik zogezegd niet het goede antwoord op mijn geheime vraag zou weten. Ik ben er echter van overtuigd dat ik én het goede e-mailadres, én het goede wachtwoord/antwoord opgeef.This HTC Sense account is currently registered with another SIM card. Press OK to register this phone with HTC Sense and sync existing data on your account with this SIM card.
Wat te doen? Ik wil niet op mijn telefoon aangeven dat ik wil syncen met een nieuwe SIM, want ik ben bang dat dan al mijn data verdwijnt...
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
[ Voor 60% gewijzigd door JeanLeGrand op 09-12-2011 01:24 ]
Denon AVR-X3600H
Het makkelijkste kun je gewoon een pre rooted versie van deze officiele update flashen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235TECHcrime schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:27:
Hmz.. zo te zien een nieuwe (Goede) update vanaf HTC?
Wat te doen als mijn DHD geroot is met custom ROM?
Zo blijft je root namelijk ook intact. Een ander optie is compleet terug naar stock maar dan heb je dus ook geen root meer.
Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje:maxvandenberg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:41:
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg verslaafd ben aan de iPhone spelletjes die op de iPod touch van m'n vriendin staan![]()
spelletjes zoals: angry birds(ofcourse), cut the rope, touchgrind, fruit slice e.d.
zijn die ook allemaal beschikbaar daar voor(van AB en cut the rope weet ik van wel maar touchgrind en fruit slice vraag ik mij af)
https://market.android.com/
Met een CC inderdaad.maxvandenberg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:51:
hoe gaat trouwens de betaling van die apps in zijn werk?
hopelijk geen gedoe met credit card ofzo?
Je weet dat je je berichten hier aan kunt passen met de

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 09-12-2011 09:11 ]
Het bladeren tussen de schermen lijkt wel vlotter te gaan en ipv te schuiven, lijken de schermen nu te draaien (soort bol/kubus effect).
Niet veel verandering dus.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Met een CC inderdaad.
ja maar ik heb geen -_-' er zijn dus echt geen manieren om dit wel op een andere manier te kopen ofzo?
net als bij iPhone/iPod touch 'bij de dixons zo'n kaartje kopen.
Je weet dat je je berichten hier aan kunt passen met de [afbeelding]. Dan hoef je niet meerdere berichten in korte tijd te plaatsen namelijk.
[/quote]
ja weet ik alleen was enigzins lui
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat werke bij mij helaas niet - maar de HTC-helpdesk was uitzonderlijk behulpzaam. Het probleem is dat er kennelijk twee accounts bestaan op mijn e-mailadres, die moeten even allebei gewist worden en dan kan ik één nieuwe aanmaken.JeanLeGrand schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:07:
Die melding kreeg ik ook, gewoon ff opnieuw credentials ingevuld op de telefoon zelf en nu geen problemen meer. Ook nix kwijt of zo. Overigens werkt nu (JLG klopt af op ongeschilderd hout) de htcsense.com website voor het eerst zoals het hoort, dus contacten, berichten, alles zichtbaar. Die website had ik maanden niet geprobeerd omdat het toch nooit volledig functioneerde, nu wel.
Overigens was er nog een probleem na de update: de APN-instellingen voor Vodafone werden niet goed gezet, waardoor ik niet meer kon internetten. Daar wist de helpdesk gelukkig raad mee
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
En ook de nieuwe market zit erin
[ Voor 43% gewijzigd door Pierre op 09-12-2011 10:23 . Reden: Nieuwe info ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als een bus, en een prima update als ik het mag zeggen. Heb het gevoel dat het allemaal een stukje smoother is, en Sense 3.0 verdient zwaar de voorkeur boven 2.x.Pierre61 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:47:
Klopt het dat er een system update klaar staat voor de DHD
geen issues bij de update? Gewoon allemaal goed verlopen zonder vage dingetje zoals het default maken van alle homescreens (heb ik bij eerdere updates wel eens gehad).ormagon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:48:
[...]
Als een bus, en een prima update als ik het mag zeggen. Heb het gevoel dat het allemaal een stukje smoother is, en Sense 3.0 verdient zwaar de voorkeur boven 2.x.
edit: ff wachten hier want via 3g gaat die 220Mb niet heel hard.
[ Voor 6% gewijzigd door aardbeix15 op 09-12-2011 10:26 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik heb geen enkel issue ervaren, behalve dat één widget van m'n homescreen verdwenen was omdat daar een nieuwe versie van is uitgebracht. En één applicatie die niet helemaal met de upgrade kon omgaan, maar dat is verholpen na een herinstall daarvan. Verder alleen maar top!aardbeix15 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:00:
geen issues bij de update? Gewoon allemaal goed verlopen zonder vage dingetje zoals het default maken van alle homescreens (heb ik bij eerdere updates wel eens gehad).
Bij mij heeft hij wel lopen klooien met de homescreens, maar het is niet naar default gezet. Er waren gewoon een aantal widgets en snelkoppelingen verdwenen, minuutje werk.aardbeix15 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:00:
[...]
geen issues bij de update? Gewoon allemaal goed verlopen zonder vage dingetje zoals het default maken van alle homescreens (heb ik bij eerdere updates wel eens gehad).
De muziekwidget is nu veel prettiger (vanwege een toegevoegde 3x1 versie), net als de betere implementatie van picasa, google en flickr in de galerij. Sowieso laadt de galerij foto's nu een stuk sneller! Ook is de gespreksvorm van je sms-berichten nu een stuk overzichtelijker. Het nieuwe lockscreen met 4 apps werkt prettig en de overgangen zijn allemaal wat mooier gemaakt.
Iemand een idee hoe ik dat uit zou kunnen zetten? Verschilt het wellicht per skin? Ik zal eens proberen...
Ik heb ook de update binnen, en mijn epubs (stonden in mijndocumenten map) werden in de standaard reader geimporteerd, dat was met de vorige versie niet zo
En als ik nu een nieuwe in de sdcard\ebooks zet wordt ie ook meteen geimporteerd.
Weg met de readerapps
[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 09-12-2011 11:00 ]
Instellingen -> Weergave -> Animaties.Frank schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:46:
Iemand een idee hoe ik dat uit zou kunnen zetten? Verschilt het wellicht per skin? Ik zal eens proberen...
Denon AVR-X3600H
Nope.. dan doet 'ie het bij mij nog steeds.JeanLeGrand schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:00:
Instellingen -> Weergave -> Animaties
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!