Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:57
Ja, het is een speedtouch, is dat een bekend issue dan? Tot op heden had ik nergens last van (vóór de update naar 2.3 dus)

EDIT: yup, het lijkt erop dat het zoiets is, want nu ik een fixed ip adres + gateway etc heb ingesteld op mijn DHD, kan ik weer via wifi het www op!

[ Voor 38% gewijzigd door Appie76 op 15-05-2011 21:39 ]

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:56:
Ik krijg mijn DHD niet geupdate. Ik ga naar de Systeemsoftware-updates in mijn instellingen en kies voor "nu controleren". Ik heb wifi aanstaan, maar de popup "controleren" blijft in beeld staan en er gebeurt niks. De activiteitsindicator blijft wel geanimeerd (rondjes draaien). Dat is nu al een kwartier aan de gang.

Wat doe ik fout? Ik heb nog steeds Android 2.2.
EDIT: opgelost, krijg je als je een root hebt :P . Inmiddels geupdate, maar inderdaad verminderde wifi-ontvangst en mijn accuduur is er niet beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:31

charrel

Cortisol4life..

Heb eergister een volledige fabrieksreset gedaan met de nieuwe firmware, nu lijkt de accu het wel een stuk beter te doen. Iig nu na een dag nog 64% over, net na de flash was het met een dag wel over met de accupret. Dus het lijkt wel beter na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Ik heb een probleem met de ringtone volume. Ook al heb ik het ingesteld op een laag volume (wat je kan testen met dat slidertje bij audio settings), als iemand mij belt is het gewoon op zijn max.

Iemand anders hier last van? Hij is geupdate naar 2.3.3 maar het probleem had ik daarvoor ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:46

kraats

Ik rol

Heb je het vinkje niet aan staan dat hij op vol volume gaat als je het toestel in je broekzak hebt?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
*edit: Damn, verkeerde topic. My bad!

[ Voor 102% gewijzigd door Sagaris op 16-05-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
kraats schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:08:
Heb je het vinkje niet aan staan dat hij op vol volume gaat als je het toestel in je broekzak hebt?
Stond idd aan, my bad. Maar het gebeurde ook als ie niet in mn broekzak zat maar gewoon op tafel lag. Wellicht is het hiermee opgelost thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:26
Bij mij werkt nog steeds mijn sense niet. Hij blijft zeuren dat ik mijn telefoon nummer niet goed instel
ik heb al alle versie's geprobeert :(

[ Voor 80% gewijzigd door chimera2 op 16-05-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baccy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Stond idd aan, my bad. Maar het gebeurde ook als ie niet in mn broekzak zat maar gewoon op tafel lag. Wellicht is het hiermee opgelost thx :)
Volgens mij reageert broekzakmodus op de proximity sensor. Als je de telefoon dus met de sensor naar de tafel toe legt (scherm naar beneden), ziet hij het als zijnde in je broekzak en gaat ie dus nog hard over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Germanicus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 07:40:
[...]

Ja, heb hetzelfde... Ook een branded toestel van vodafone. WiFi hotspot kan je wel gebruiken, maar hij zendt geen WiFi signaal meer uit. Het was zeer handig voor als ik eens ergens wat moest checken op mijn ipad2... nu toch maar overwegen om een 3g abo te nemen. :'(
hmm bah! Hier ook geen tethering. Dat wordt weer wachten op een HTC update. Je kunt niet zeggen dat ze haast hebben gemaakt met de 2.3.3, laten ze zon enorme bug erin zitten... Goed werk mannen ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
Ceejay schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:15:
[...]

hmm bah! Hier ook geen tethering. Dat wordt weer wachten op een HTC update. Je kunt niet zeggen dat ze haast hebben gemaakt met de 2.3.3, laten ze zon enorme bug erin zitten... Goed werk mannen ! :(
Bij mij werkt tethering gewoon hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik post dit met tethering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Is het niet gewoon zo dat alleen bij de Vodafone-branded toestellen de thethering is uitgeschakeld? Op mijn unbranded DHD werkt het nog prima.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Nu online
aardbeix15 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:11:
[...]

Is het niet gewoon zo dat alleen bij de Vodafone-branded toestellen de thethering is uitgeschakeld? Op mijn unbranded DHD werkt het nog prima.
De mijne is unbranded.

Maar dat zou betekenen dat Vodafone de update gelijktijdig met HTC uitbracht.. is dat niet heel snel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

new_guy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:55:
[...]

De mijne is unbranded.

Maar dat zou betekenen dat Vodafone de update gelijktijdig met HTC uitbracht.. is dat niet heel snel..?
nee hoor er zat een dag of 2 a 3 tussen. De aanpassingen van VF zijn natuurlijk maar minimaal (logo's, paar eigen appjes en tethering uit) en ze kunnen de ROM natuurlijk ook van HTC hebben gekregen voor de OTA van de stock ROM's.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 11:51

MM99

That is the way I am!

Weet iemand of het toevallig mogelijk is om (eventueel via dualboot) om WP7 op de Desire HD te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Vandaag naar een klant toe in de regen, kreeg ik maar geen gps fix. 45 minuten lang gereden en nog steeds géén fix. Uiteindelijk de weg wel gevonden, maar wel balen zeg. Als het een beetje regent heb ik schijnbaar niets aan m'n navigatie. Waarschijnlijk de ruitenwissers die dwars zaten ofzo?! Iemand anders daar ervaring mee?!

Het is volgens mij toch niet dat ik voor het eerst de navigatie in de regen gebruik. Mijn gps.conf heeft overigens de correcte NTP server instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut geen ervaring mee eigenlijk, nog nooit meegemaakt dat regen invloed heeft op navigatie. Natuurlijk kan dat theoretisch zeer goed, maar heb het nooit meegemaakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Tsurany schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:35:
Absoluut geen ervaring mee eigenlijk, nog nooit meegemaakt dat regen invloed heeft op navigatie. Natuurlijk kan dat theoretisch zeer goed, maar heb het nooit meegemaakt.
Hmmm, zal wel toeval zijn dan ofzo. Ik zal dit wat nader onderzoeken. Als het goed is krijgen we de komende dagen nog genoeg regen om te testen...haha! ;)
chimera2 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:13:
Bij mij werkt nog steeds mijn sense niet. Hij blijft zeuren dat ik mijn telefoon nummer niet goed instel
ik heb al alle versie's geprobeert :(
Volgens mij zijn ze momenteel met onderhoud bezig. Heb zojuist m'n Sense account verwijderd en wanneer ik 'm opnieuw wil toevoegen krijg ik na het opgeven van het telefoonnummer de volgende fout:

"Sign in Error...Please check your email and password".

Wanneer ik op htcsense.com probeer in te loggen krijg ik idd ook de melding dat er onderhoud plaatsvindt.
Ozhan99 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
Weet iemand of het toevallig mogelijk is om (eventueel via dualboot) om WP7 op de Desire HD te draaien?
Nope, ben bang dat dat er ook niet gaat komen. Zou wel ideaal zijn ja. Je kunt wel de Launcher7 android launcher downloaden van de Market om toch een beetje de WP7 feel te krijgen... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door AmonTobin op 17-05-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
AmonTobin schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:34:
Vandaag naar een klant toe in de regen, kreeg ik maar geen gps fix. 45 minuten lang gereden en nog steeds géén fix. Uiteindelijk de weg wel gevonden, maar wel balen zeg. Als het een beetje regent heb ik schijnbaar niets aan m'n navigatie. Waarschijnlijk de ruitenwissers die dwars zaten ofzo?! Iemand anders daar ervaring mee?!

Het is volgens mij toch niet dat ik voor het eerst de navigatie in de regen gebruik. Mijn gps.conf heeft overigens de correcte NTP server instellingen.
Regen aansich kan niet storen op een GPS signaal, een flinke onweersbui zou het misschien wel mogelijk maken. Kan het niet zijn dat je last had van andere storingsfactoren?

Ik vindt het namelijk zeer onwaarschijnlijk om het aan regen alleen op te hangen, ook gezien het feit dat je GPS ontvanger met meerdere satellieten connectie maakt, daar zijn er tijdens het rijden altijd wel een paar satellieten die niet boven de regenbui hangen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Bullet NL schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Regen aansich kan niet storen op een GPS signaal, een flinke onweersbui zou het misschien wel mogelijk maken. Kan het niet zijn dat je last had van andere storingsfactoren?

Ik vindt het namelijk zeer onwaarschijnlijk om het aan regen alleen op te hangen, ook gezien het feit dat je GPS ontvanger met meerdere satellieten connectie maakt, daar zijn er tijdens het rijden altijd wel een paar satellieten die niet boven de regenbui hangen.
Nee, ik kan niet echt iets bedenken. De reden waarom ik de regen/ruitenwisser verdenk, is omdat ik op de gehele heenweg, toen het constant regende, dus geen fix kon krijgen en op de terugweg kreeg ik binnen een paar minuten (alsnog niet bijster snel overigens) een fix en toen regende het niet.

Ik las dit zojuist ook nog even:

"2) I notice that when it rains and I turn on my windshield wipers my GPS has trouble locking. Doesn't this mean that rain affects my GPS reception?
Answer: No. What is affecting your GPS signal reception is the fact that the wipers running back and forth across your windshield is intermittently blocking reception and making it difficult for your GPS to get a complete navigation data string. Turning off your wipers until the signal locks will speed the initial lock."

http://gpsinformation.net/gpsclouds.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
AmonTobin schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:41:
[...]

Nee, ik kan niet echt iets bedenken. De reden waarom ik de regen/ruitenwisser verdenk, is omdat ik op de gehele heenweg, toen het constant regende, dus geen fix kon krijgen en op de terugweg kreeg ik binnen een paar minuten (alsnog niet bijster snel overigens) een fix en toen regende het niet.

Ik las dit zojuist ook nog even:

"2) I notice that when it rains and I turn on my windshield wipers my GPS has trouble locking. Doesn't this mean that rain affects my GPS reception?
Answer: No. What is affecting your GPS signal reception is the fact that the wipers running back and forth across your windshield is intermittently blocking reception and making it difficult for your GPS to get a complete navigation data string. Turning off your wipers until the signal locks will speed the initial lock."

http://gpsinformation.net/gpsclouds.htm
Hmmm, ik blijf het opmerkelijk vinden. Heb jij je DHD aan je voorruit hangen?
Ik heb de mijne via de carkit houder (actief) van Brodit ter hoogte van de climatcontroll via een telefoon/carkitmount zitten. Heb altijd GPS fix, ook tijdens regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Bullet NL schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Hmmm, ik blijf het opmerkelijk vinden. Heb jij je DHD aan je voorruit hangen?
Ik heb de mijne via de carkit houder (actief) van Brodit ter hoogte van de climatcontroll via een telefoon/carkitmount zitten. Heb altijd GPS fix, ook tijdens regen.
Ik heb 'm inderdaad op de vooruit hangen. Tja, je zou op zich inderdaad wel verwachten dat het in de regen ook goed functioneert.

Ik zal het de komende dagen nog wat doortesten en laat wel even weten hoe dat gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:24
Nog een eigenaardigheid ontdenkt.

Als ik op marktplaats inlog via m'n DHD en ik klik op een link die bij je profiel hoort, kom ik weer terug op de inlog pagina :S:S
Voor tweakers blijf ik wel ingelogd, wel een beetje raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:09
Na de laatste update is mijn batterijduur niet verbeterd (max. 8 tot 12 uur bij normaal gebruik). Ik denk dat ik er niet aan ontkom om toch een harde reset uit te voeren. Hiervoor heb ik al een en ander uitgezocht, maar een echt goede beschrijving van alle aspecten en stappen die bij zo'n harde reset horen heb ik niet kunnen vinden. Komend weekend ga ik me dus toch maar eens wagen aan een harde reset van mijn DHD.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Ik heb precies hetzelfde probleem als ik in de regen rijdt. Kreeg wel fix, flitsnav was wel behoorlijk wispelturig met de ruitenwissers.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Appie Heijn schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:55:
Ik heb precies hetzelfde probleem als ik in de regen rijdt. Kreeg wel fix, flitsnav was wel behoorlijk wispelturig met de ruitenwissers.
Toch wel vreemd dat de DHD dan door de ruitenwissers de fix verliest. Ik heb jaren met een Tomtom aan de voorruit gereden, nooit geen probleem gehad. Ook werkt mijn DHD gewoon perfect in de auto, ik heb hem natuurlijk niet aan de voorruit hangen.

De voorruit heeft vaak wel een stuk waar de ruitenwissers niet komen, hem daar ophangen geeft de oplossing?

Overigens zijn de apps als GPS-Tools die kunnen weergeven met hoeveel satellieten de DHD connectie heeft en wat de signaalsterkte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
Mijn vriendin heeft een DHD, deze gaf melding dat anroid 2.3 beschikbaar was.
OTA via wifi gedowndload, na reboot begint de install maar deze loopt bijna direct vast en geeft een melding met een rode driehoek, tel. reageert dan ook niet meer.
Nadat de batt. eruit is geweest start de tel weer op met android 2.2.
Ergens al gelezen dat whatsapp problemen gaf, deze uninstalled maar nog steeds zelfde probleem.
Het is een non branded tel. met, buiten een paar spelletjes, geen vreemde software.
Iemand die mij verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
dr_dreey schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:30:
OTA via wifi gedowndload, na reboot begint de install maar deze loopt bijna direct vast en geeft een melding met een rode driehoek, tel. reageert dan ook niet meer.
Ergens al gelezen dat whatsapp problemen gaf, deze uninstalled maar nog steeds zelfde probleem.
Het is een non branded tel. met, buiten een paar spelletjes, geen vreemde software.
Misschien kun je het via je laptop / desktop proberen?
Link naar het bestandje staat wel ergens in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
quote:
munck100 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:31:
Ik heb problemen met de GPS na de update.
Gisteren van venlo naar heerlen gereden, tot afslag heerlen was er geen probleem.
Daarna kreeg de navigatie kuren. (navigon)
GPS verbinding viel regelmatig weg .
Als ik wel verbinding had, zat hij er 100 mtr. naast.
Er viel niet meer mee te navigeren.
Ik heb vandaag nog wat test km gereden met het zelfde resultaat.
Ik weet niet of het aan de update ligt of dat mijn GPS module stuk is, maar voor de update had ik deze problemen niet. Het rare is dat hij tot aan afslag heerlen wel probleemloos werkte.
Is hier iemand met dezelfde ervaring?
kraats schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:07:
[...]
Ik gok dat dit te maken heeft met het warme weer en niet met de update. Had je je toestel in een houder met lader? Bij mij krijg ik dezelfde klachten als het toestel met navigeren én laden te warm wordt. De koude lucht van een ventilatieopening er op richten doet dan wonderen.
OPGELOST!! :)

Voor diegene die ook een zwak gps signaal hebben en niet tevreden zijn over de gps heb ik de volgende oplossing gevonden:http://www.youtube.com/watch?v=7qm_z65LA8k
Het kan dus inderdaad aan de warmte liggen.
Blijkbaar is bij mij vervorming opgetreden van de behuizing tijdens mijn rit, waardoor de gps antenne (de contacten) niet meer goed contact maaken met het moederbord.
Ik heb vandaag de in de link vermelde oplossing toegepast en heb nog nooit zo'n snelle fix (enkele sec.) en sterk signaal gehad. :) . Ook krijg ik nu binnenshuis probleemloos een fix.
Het is bij mij dus een hardware probleem. en wie een beetje handig is kan het zelf oplossen.

Ik heb voor dat ik aan de klus begon eerst buiten gps test plus gedraaid en gewacht tot dat ik een fix had.
Op het moment dat ik met mijn vinger net onder de flits led drukte werdt het signaal meteen een stuk beter en vondt hij 3 sat. meer.toen ik de vinger er van af haalde gebeurde het omgekeerde.
Dit was voor mij het bewijs dat het aan de slechte verbinding van de gps antenne lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:09
Was op dat moment de lader van de DHD aangesloten? Zo niet, probeer het dan eens op die manier.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Zojuist een Kenwood KDC-BT61U radio geïnstalleerd. Hier zit een Parrot in waarmee in wil synchroniseren. Dit alles werkt prima. alleen als ik naar de Phonebook ga zie ik geen contacten. Ze zijn er wel. Want als ik een willekeurig regel kies belt het persoon van die regel. Je kan alleen niet zien wie totdat ie belt! Iemand een idee?

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 18-05-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
berry eggens schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:43:
Zojuist een Kenwood KDC-BT61U radio geïnstalleerd. Hier zit een Parrot in waarmee in wil synchroniseren. Dit alles werkt prima. alleen als ik naar de Phonebook ga zie ik geen contacten. Ze zijn er wel. Want als ik een willekeurig regel kies belt het persoon van die regel. Je kan alleen niet zien wie totdat ie belt! Iemand een idee?
Je hebt de contacten wel via bluetooth van DHD naar je Kenwood verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik heb een kleine uitdaging met mijn DHD i.c.m. Facebook en mijn contacten. En dan met name de synchronisatie hiervan.

Ik heb de officiele Facebook app en ik heb Facebook for HTC Sense op de DHD staan. Mijn doel is om Facebook for HTC Sense volledig alle FB contacten te synchen aangezien hier ook de verjaardagen bij staan vd contactpersonen en statusupdates. De FB koppeling via de normale app doet dit niet en geeft alleen aan dat er een profiel aanwezig is. Daarnaast is de resolutie vd Facebook for HTC Sense app hoger qua fotomateriaal cq profile pics.

Probleem is dat ik niet alle FB contacten via de HTC Sense widget/app in mijn contacten terug vind op de telefoon. Wanneer ik die koppeling uitzet via Accounts en Synchronisatie en alleen de sync van de FB app forceer dan staan ze er wel allemaal bij.

Wanneer ik bij weergeven kijk onder de contacten zie ik ook nul contacten bij Facebook for HTC Sense en wel alle FB contacten staan.

Weet iemand hoe ik alle FB contacten kan synchen met de hoge res profile pictures, verjaardagen en status updates in mijn contactlijst?

Heb de laatste OTA en een Branded DHD

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Heb daarstraks de update gedaan. Alles goed verlopen,denk ik... Ik merk dat er meer interne opslagruimte vrij is. Wel minder RAM geheugen vrij,voorheen bijna 300mb,nu zo'n 270 max. Het is inderdaad wat sneller na de update. Mijn es explorer heb ik opnieuw moeten installeren,en de data van alle gameloft games heb ik moeten wissen in het tabblad van het programma zelf...anders kreeg het bericht dat het geen originele game was... Verder nog niets speciaal tegengekomen... Wifi en gps ok. Kwam wel van 1.72 versie. Succes daar...heb ook lang getwijfeld...

[ Voor 5% gewijzigd door magnum73 op 18-05-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:46

kraats

Ik rol

Is alle updaters ook al duidelijk dat de Tweakers.net-app geüpdate is? Deze draait nu ook op 2.3.3.
Nu nog wachten op de update van Aura (nu Sygic: GPS Navigation) en dan ben ik met alle applicaties weer up-to-date onder 2.3.3.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
kraats schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:02:
Is alle updaters ook al duidelijk dat de Tweakers.net-app geüpdate is? Deze draait nu ook op 2.3.3.
Nu nog wachten op de update van Aura (nu Sygic: GPS Navigation) en dan ben ik met alle applicaties weer up-to-date onder 2.3.3.
Klopt helemaal, De Tweakers app heeft een update naar versie 1.2 gekregen. Deze is gewoon via Android Market te downloaden en maakt het inderdaad mogelijk om de app te gebruiken op Android 2.3.3. met een HTS Sense rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Kan het kloppen dat er weer een nieuwe update is? Kreeg net een melding terwijl ik eergisteren al de update geinstalleerd had...ga liever niet weer alles opnieuw moeten installeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor zover ik weet niet, hier niet althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
Bullet NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:58:
[...]

Je hebt de contacten wel via bluetooth van DHD naar je Kenwood verstuurd?
Hmm, weet niet wat je bedoeld. Ik heb de telefoon vanuit de radio geregistreerd. En de telefoon ingesteld dat mijn radio het basiss station is? Moet ik vanuit de telefoon de contacten naar de radio sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
berry eggens schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:14:
[...]

Hmm, weet niet wat je bedoeld. Ik heb de telefoon vanuit de radio geregistreerd. En de telefoon ingesteld dat mijn radio het basiss station is? Moet ik vanuit de telefoon de contacten naar de radio sturen?
Yup, net zoals je een contact via Bluetooth naar een andere telefoon stuurt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
Bullet NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:15:
[...]

Yup, net zoals je een contact via Bluetooth naar een andere telefoon stuurt......
Heb ik geprobeerd. En alhoewel de radio aangeeft te downloaden en de telefoon het versturen is gelukt kan ik ook deze contacten niet weer vinden. Het vreemde is de Iphone (uch) werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
berry eggens schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 06:06:
[...]

Heb ik geprobeerd. En alhoewel de radio aangeeft te downloaden en de telefoon het versturen is gelukt kan ik ook deze contacten niet weer vinden. Het vreemde is de Iphone (uch) werkt prima.
Vreemd, ik heb ook een Parrot carkit en ik kan zonder problemen de contacten via Bluetooth naar de carkit versturen. Ik kan er zelfs gesproken woorden aan hangen, zoals Telefoon, Ophangen, Bel en namen... zodat ik behalve een commando roepen verder niets hoef te doen.

Wat helemaal vreemd is dat het wel bij de Iphone werkt, als er namelijk 1 appraat is wat zeer moeilijk met Bluetooth werkt is het Apple z'n wonder telefoon wel.

Je moet je telefoon dus eerst "normaal" via Bluetooth pairen, daarna moet je via de contactenlijst van je telefoon elke contact die je in de carkit wil zetten stuk voor stuk naar je carkit sturen, hiervoor moet je telefoon de rechten hebben om automatisch verbinding met je carkit te maken. Wanneer je telefoon een contact verstuurd hebt moet je er direct per contact een commando (reeks) aanhangen.

Staat je autoradio/carkit al wel goed ingesteld om contacten te ontvangen?

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 19-05-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik draai al enige tijd naar tevredenheid een custom ROM (modaco custom rom r2) op mijn telfort desire HD. Dit is een 2.2 Froyo ROM. Nu wil ik graag over naar gingerbread maar kan de OTA update niet installeren (wordt niet gevonden als ik check op updates). Dit komt door de custom ROM. Hoe kan ik nu het beste updaten naar de gingerbread ROM? Staat de (telfort) gingerbread ROM ergens online als een exe of clockworkmod image? Ik heb ook ENG HBOOT moeten installeren om clockworkmod te kunnen gebruiken. Kan dit nog roet in het eten gooien bij een evt update?

Alvast dank!

Voor vragen en discussie over custom ROM's moet je in het [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's topic zijn. Dit topic gaat over al het andere behalve custom ROM's, Levertijden/abonnementen en acessoires. Overigens hoef jij je berichten niet met hallo en/of bedankt af te sluiten. Op Tweakers doen we elkaar standaard altijd te groeten en helpen we elkaar graag.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 19-05-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:05
Ik heb dan al veel telefoontjes mogen gebruiken van diverse merken als zowel elk bekend OS, maar ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn DHD. Heb hem nu een dikke week, maar man wat een fijn toestel zeg:)
Tevens mijn eerste Android telefoon. Heerlijk OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
lifeguard schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:17:
Ik heb dan al veel telefoontjes mogen gebruiken van diverse merken als zowel elk bekend OS, maar ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn DHD. Heb hem nu een dikke week, maar man wat een fijn toestel zeg:)
Tevens mijn eerste Android telefoon. Heerlijk OS.
Dat het een heerlijk OS is heeft natuurlijk niet zo vele met de DHD te maken, meerdere HTC toestellen werken op de zelfde manier. Maar ik ben het overigens wel met je eens hoor. De Direse HD doet prima wat hij wel en/of niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:56
ik gebruik mijn Desire HD naar volle tevredenheid. Ik heb allen 1 "probleem" wat ik niet snap.

Ik gebruik voor mijn email de K9 app samen met een imap email (push instellingen). Nu haalt deze netjes mijn mail op als ik ergens wifi heb, maar zodra ik geen wifi heb en dus via het "gewone" mobiele internet (3g) moet dan haalt hij niets binnen.

Iemand een idee hoe/waar/wat ik moet instellen hiervoor?

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Weet iemand hoe het komt dat via mobiel datanetwerk van mobistar geen mails kan sturen? Via wifi is er geen probleem... Zowel mijn telenet als mijn hotmail account gaat niet... Mijn vrouw die een iPhone heeft,heeft hetzelfde probleem alsook mijn schoonma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:05
Bullet NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:32:
[...]

Dat het een heerlijk OS is heeft natuurlijk niet zo vele met de DHD te maken, meerdere HTC toestellen werken op de zelfde manier. Maar ik ben het overigens wel met je eens hoor. De Direse HD doet prima wat hij wel en/of niet moet doen.
Ik zeg dit ook nergens. Althans, dit was niet de bedoeling.
Heb hiervoor eerder een HTC gehad, met WM 6.0 en daar heb ik de nodige problemen mee gehad.
Met deze HTC en Android lijkt de som compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Mijn DHD is weer terug :D vond hem vanochtend in de brievenbus buiten en daar heeft hij dus ook de hele nacht in gelegen :? Er staat op de envelop handtekening voor ontvangst maar dat is dus niet gebeurd, niet echt netjes dus.

Maar over HTC ben ik dik tevreden 1 week weg geweest en thuis opgehaald en afgeleverd. De DHD zit in een mooi doosjes met "I'm back!" en een HTC pen, doekje en een excuus kaartje van HTC. Dit vindt ik erg netjes en goede service van HTC.

Mijn GPS probleem is opgelost en krijg binnenshuis zelfs weer een fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:16
magnum73 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:13:
Weet iemand hoe het komt dat via mobiel datanetwerk van mobistar geen mails kan sturen? Via wifi is er geen probleem... Zowel mijn telenet als mijn hotmail account gaat niet... Mijn vrouw die een iPhone heeft,heeft hetzelfde probleem alsook mijn schoonma?
Telenet hun SMTP server laat niet toe dat je mails verstuurt vanop een niet-Telenet netwerk ... idd belachelijk, maar helaas niets aan te doen. Je kan wel een SMTP server gebruiken van Mobistar veronderstel ik. Hotmail zou in principe wel moeten lukken als ik me niet vergis.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@H40D
Aan de lader aangesloten maar nog steeds foutmelding bij updaten helaas.
@FreddyFritz
Heb de laatste pag's van dit topic afgezocht naar 'het bestandje' maar kan 't nergens vinden, heb je een link?
In ieder geval bedankt voor jullie replies.

Ik heb ook nog een 'factory reset' gedaan maar mocht ook niet baten.
Iemand nog een idee voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukang
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb Gingerbread op mijn DHD geinstalleerd en heb vandaag geprobeerd de data_roaming instelling aan te passen.
Ik krijg nu de melding :
com.android.phone is onverwacht gestopt. Stel HTC op de hoogte van de probleem.

Er wordt gesuggereerd om de knop "HTC op de hoogte stellen" te gebruiken, maar dat werkt niet zo goed als de com.android.phone applicatie gestopt is :-(
Ik heb de batterij en het sd kaartje al voor meer dan 1 minuut eruit gehaald, maar dat heeft niet geholpen want na het aanzetten kreeg ik dezelfde foutmelding weer.

Heeft iemand ook dit probleem en is er al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
magnum73 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:13:
Lijkt me dan toch meer dat het aan het mobiele netwerk van Mobistar ligt. Ik zou eens een belletje die kant op doen om te kijken wat zij aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

Zorian

What the fox?

Waarom kan eigenlijk enkel en alleen de stock muziekspeler SRS en Dolby aanzetten en kan ik deze niet gebruiken bij bijvoorbeeld Youtube, Spotify, PowerAMP etc?
Ik vind de muziekkwaliteit zonder 1 van die 2 namelijk echt om te janken zo slecht, als ik daarintegen SRS aanzet dan klinkt het goddelijk mooi.
dr_dreey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:51:
@H40D
Aan de lader aangesloten maar nog steeds foutmelding bij updaten helaas.
@FreddyFritz
Heb de laatste pag's van dit topic afgezocht naar 'het bestandje' maar kan 't nergens vinden, heb je een link?
In ieder geval bedankt voor jullie replies.

Ik heb ook nog een 'factory reset' gedaan maar mocht ook niet baten.
Iemand nog een idee voor mijn probleem?

[...]
Klinkt alsof je telefoon for unknown reason de recovery wil induiken, welke uiteraard niet geïnstalleerd is. (Tenzij je hem geroot en geflashed hebt)
Heb je het al opnieuw geprobeerd?
Normaal krijg je dat te zien als het flashen van de ROM (update) gefaald is of als je recovery in wil terwijl deze ontbreekt.

[ Voor 59% gewijzigd door Zorian op 19-05-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Xereon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:22:
Waarom kan eigenlijk enkel en alleen de stock muziekspeler SRS en Dolby aanzetten en kan ik deze niet gebruiken bij bijvoorbeeld Youtube, Spotify, PowerAMP etc?
Ik vind de muziekkwaliteit zonder 1 van die 2 namelijk echt om te janken zo slecht, als ik daarintegen SRS aanzet dan klinkt het goddelijk mooi.
Dat ben ik ook al een tijdje aan het uitzoeken, maar er is bar weinig over te vinden. Ik kan ook nogsteeds geen enkele goede podcast manager vinden die mij laat kiezen naar waar een download heen moet, aangezien die ingebakken spelertjes nooit SRS support hebben.

edit: powerAmp heeft trouwens SRS support :)

[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 19-05-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ik heb laatst, ongeveer een maand het probleem dat ik geen "service"krijg. Ik heb gewoon geen netwerk. Na een reboot heb ik soms wel netwerk, soms niet. Ik snap het ff niet, iemand ideeën. Ik heb al tijdje geen radio's geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
tukang schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:19:
Ik heb Gingerbread op mijn DHD geinstalleerd en heb vandaag geprobeerd de data_roaming instelling aan te passen.
Ik krijg nu de melding :

Er wordt gesuggereerd om de knop "HTC op de hoogte stellen" te gebruiken, maar dat werkt niet zo goed als de com.android.phone applicatie gestopt is :-(
Ik heb de batterij en het sd kaartje al voor meer dan 1 minuut eruit gehaald, maar dat heeft niet geholpen want na het aanzetten kreeg ik dezelfde foutmelding weer.

Ik denk dat je het beste even via de website van HTC contact met de supportdesk op kan nemen. com.android.phone is de kern van een Android telefoon.

hierbij het telefoon nummer van HTC Support; +31(0)20-715-7310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
tukang schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:19:
Ik krijg nu de melding :

Heb je al een hard reset geprobeerd? Waarschijnlijk lost dat het probleem gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ik222 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:05:
[...]

Heb je al een hard reset geprobeerd? Waarschijnlijk lost dat het probleem gewoon op.
Klopt, ik was er eigenlijk van uit gegaan dat hij dit al had gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
  • Laatst online: 09-04-2021
Xereon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:22:
Dit is wel mogelijk.. meer info hier:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1022967

Wel root nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Black1982 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:39:
[...]

Dit is wel mogelijk.. meer info hier:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1022967

Wel root nodig!
Bedankt voor de tip, alleen krijg ik het volgende in beeld als ik het script start:

code:
1
2
3
STDERR:
STDERR: snd3254 -dspmode11: not found
STDERR:

En ja, ik heb volledige root en een custom ROM (ARHD 5.1.4).

Het is al gelukt, somehow zat die snd3254 module niet in mijn ROM.
Ik vond de module ergens anders op het forum (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1064478), zette hem op de aangegeven plek en toen werkte hij wel. :)
Bedankt!

[ Voor 21% gewijzigd door Zorian op 20-05-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Droid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:15:
Voor de gene die hem niet via de OTA kunnen updaten.
Bij deze een link naar megauploads voor de officiele RUU (Rom Utility Update) voor Gingerbread op de HTC Desire HD. Kheb hem zelf al geinstalleerd werkt perfect. Ik heb een unbranded DHD geleverd door Vodafone.
http://www.megaupload.com/?d=11ZU8SSP
Dhd aansluiten op je pc.
EXE draaien updaten maar.

Link toegevoegd.

http://u.115.com/file/ditexvw4

Chinese pagina
Gewoon op de groene knop halverwege de pagina klikken voor het downloaden.
Mocht je het niet vertrouwen deze links zijn afkomstig van het XDA Forum dan kan je daar zelf opzoek :)
@dr_dreey Hier de links naar het bestandje om je HD via je pc / laptop up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

freddyfritz schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:08:
[...]

@Xereon Hier de links naar het bestandje om je HD via je pc / laptop up te daten.
Up te daten naar?
Ik zit op Android 2.3.3, custom ROM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:49:
[...]

Ok ik heb ook contact gehad.
Heb nu alle gegevens moeten mailen.
Gok dat ze daar weinig aan hebben want het probleem ligt er gewoon aan dat de verbinding te snel laat droppen.
Heb dat ook in de bijgaande reply gezet.
Ik heb ook contact gehad en het is doorgezet naar de tweede lijn (geëscaleerd?) Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Ik heb ook contact gehad en het is doorgezet naar de tweede lijn (geëscaleerd?) Ik ben benieuwd..
Idem bij mij ... probleem geëscaleerd. We kunnen enkel maar hopen dat ze er effectief iets aan doen als er genoeg klachten binnenkomen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@ Xereon en FreddyFritz
Bedankt voor de info en links, ga het van 't weekend proberen.
Wat betreft custom ROM, heeft dat nog voordelen/nadelen?
En misschien nog een domme vraag: De HTC Sense skin zal wel niet bij de custom ROM zitten, is deze apart te installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn genoeg HTC Sense roms, genoeg ook met de nieuwere versie van HTC Sense.
Voordelen van custom roms zijn dat problemen veel sneller opgelost worden en dat er niet maanden overheen gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@Tsurany
Thx, maar waar zijn die costom roms met de nieuwe sense skin te vinden?
Nogmaals, ben een noob met android, DHD is van m'n vriendin.
Heb zelf een N900 en into Maemo 5 :P

@FreddyFritz
Ik neem aan dat de link voor de HTC 2.3 update is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dr_dreey schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:25:
@Tsurany
Thx, maar waar zijn die costom roms met de nieuwe sense skin te vinden?
Nogmaals, ben een noob met android, DHD is van m'n vriendin.
Heb zelf een N900 en into Maemo 5 :P
Zie de topic warning, staan alle linkjes over de Desire HD in. Waaronder deze: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@Tsurany, thx.
@FreddyFritz, nog een verschilt tussen megaupload en chinese link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:24
Ik heb de RUU ook op m'n dropbox staan
Download 'm hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Ik heb de SSU via de megaupload link van freddyfritz gedownload en zo de DHD via PC met succes ge-update. Dank voor jullie hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een probleem met mijn desire HD: wanneer de scherm uitstaat gaat hij om de paar seconden uit zichzelf aan, en gaat na een paar seconden weer uitomatsch uit, en dit nonstop. Is er iemand die dit probleem wel eens heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:07:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn desire HD: wanneer de scherm uitstaat gaat hij om de paar seconden uit zichzelf aan, en gaat na een paar seconden weer uitomatsch uit, en dit nonstop. Is er iemand die dit probleem wel eens heeft gehad?
Een keer opnieuw opstarten of de batterij er voor een poosje uithalen of in het uiterste geval een hard reset proberen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukang
  • Laatst online: 18-07-2024
@Bullit NL en Ik222, bedankt ik had gehoopt dat het zonder harde reset zou kunnen.
Ik heb een harde reset gedaan en alles werkt weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:23
Tjonge, lost HTC nog wel een wat van hun bug op?!? Vorige week de Gingerbread update geinstalleerd, maar zitten de volgende twee 'bekende' bugs er nog gewoon in:
1. Gallery geeft niet de foto's van de camera weer (die in: DCIM/100MEDIA)
2. SMS notification. Blijft nog steeds ongelezen SMSjes indicatie geven (groen bolletje), ook als ik alles al heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De posts boven je al gelezen en een hard reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Nu online
Randy.W schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:04:
Tjonge, lost HTC nog wel een wat van hun bug op?!? Vorige week de Gingerbread update geinstalleerd, maar zitten de volgende twee 'bekende' bugs er nog gewoon in:
2. SMS notification. Blijft nog steeds ongelezen SMSjes indicatie geven (groen bolletje), ook als ik alles al heb gelezen.
Beide geen last van na de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de de functie van de volumeknoppen aan de zijkant uitschakelen? Ik vind het heel erg vervelend dat als ik de telefoon in m'n handen heb, ik per ongeluk op die zijknoppen druk en het belvolume aanpas . Ik heb ook het startscherm een widget waarmee ik snel kan switchen tussen de profielen stil trillen en luid, dus ik gebruik deze functie nooit. Enkel tijdens het bellen om het volume aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Laatst online: 26-08 12:12
Sinds de upgrade naar 2.3.3 heb ik twee lastige bugs/fouten. Wie kan me helpen?

1) Exchange werkt niet meer. Zodra ik een account aanmaak, gaat hij als alle gegevens ingevulkd zijn, contact maken met de server. Dat lukt niet en de Exchange app hangt. Hetzelfde geprobeerd met de standaard Mail app, zelfde resultaat.

2) Bij het belscherm is de bovenste helft leeg, daar staan dus niet meer de laatste contacten waarmee ik gebeld heb. Ook bij het invoeren van cijfertoetsen, herkent de HD geen contacten meer op naam.

Ik heb al een paar keer een harde reset gedaan (Fabriekinstellingen terugzetten en SD card wissen), maar dat heeft geen enkel effect (behalve dat ik mijn instellingen weer moet terugzetten).

Wie weet raad?
Dank je

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
Mijn GPS krijgt regelmatig heel slecht een fix. Soms na een half uur nog niet.
Op andere momenten is er meteen een fix.
Wat kan ik hieraan doen?

Op de HD van mijn vrouw speelt hetzelfde probleem...

een paar maanden geleden was er niets mis met die GPS. Beide HDs zijn van januari 2011.
Dit speelde ook al bij Android 2.2

[ Voor 23% gewijzigd door hvdhoeven op 22-05-2011 14:19 . Reden: laatste zin toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
hvdhoeven schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:18:
Mijn GPS krijgt regelmatig heel slecht een fix. Soms na een half uur nog niet.
Op andere momenten is er meteen een fix.
Wat kan ik hieraan doen?

Op de HD van mijn vrouw speelt hetzelfde probleem...

een paar maanden geleden was er niets mis met die GPS. Beide HDs zijn van januari 2011.
Dit speelde ook al bij Android 2.2
Wat is de situatie? Binnen, Buiten, Auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
Hoi allen.

Heb een vraagje waarvan ik het antwoord niet via Google kan vinden.

Over het toevoegen van contacten... Klopt het dat de Desire HD na het invullen van een mobiel nummer direct zelf aanvullende informatie van internet haalt? Dus een foto, e-mail, LinkedIn account, Facebook profiel, Twitter etc? En is dit iets unieks van de HTC Sense schil of ook beschikbaar voor andere Android toestellen, zoals de Samsung Galaxy S (1 en 2)?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Nu online
kesj schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:48:
Hoi allen.

Heb een vraagje waarvan ik het antwoord niet via Google kan vinden.

Over het toevoegen van contacten... Klopt het dat de Desire HD na het invullen van een mobiel nummer direct zelf aanvullende informatie van internet haalt?
Nee, dit gebeurd niet direct.
Wanneer jij binnen HTC Sense gebruik maakt van LinkedIn, Facebook en Twitter (dus op alles hebt aangemeld) dan komt HTC Sense van zelf met de melding of dat je die contacten met elkaar wilt linken.
Dus een foto, e-mail, LinkedIn account, Facebook profiel, Twitter etc? En is dit iets unieks van de HTC Sense schil of ook beschikbaar voor andere Android toestellen, zoals de Samsung Galaxy S (1 en 2)?

Dank!
HTC Sense doet het, misschien is er ook een app in de market die het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
Bullet NL schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:43:
[...]

Wat is de situatie? Binnen, Buiten, Auto ?
Dat geldt als ik in de auto zit. De auto is nog steeds dezelfde en ik had een paar maanden geleden wel meteen een fix.

[Het gaat over het niet krijgen van een GPS fix. Overigens valt hij onderweg ook wel vaak weg tegenwoordig...]

[ Voor 0% gewijzigd door hvdhoeven op 22-05-2011 21:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
hvdhoeven schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:37:
[...]

Dat geldt als ik in de auto zit. De auto is nog steeds dezelfde en ik had een paar maanden geleden wel meteen een fix.

[Het gaat over het niet krijgen van een GPS fix. Overigens valt hij onderweg ook wel vaak weg tegenwoordig...]
Er zijn gevallen van DHD's bekkend die problemen krijgen met hun GPS ontvanger. Deze zit in het kunstofklepje waar de led-flitser ook in zit. Wanneer je even een paar pagina's terug kijkt zie je een link naar een youtube video waar ik staat beschreven hoe je het probleem kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05
Hoelang garantie heb je eigenlijk op een HTC telefoon. Ik heb een HTC Desire en de aan/uit knop reageerd sinds vandaga niet goed meer.

Vorig jaar 11 mei...dus iets langer dan een jaar, heb ik mijn abbo verlengd en de HTC erbij gekregen. Zit hier nu 1 of 2 jaar garantie op?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pedr0 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:33:
Hoelang garantie heb je eigenlijk op een HTC telefoon. Ik heb een HTC Desire en de aan/uit knop reageerd sinds vandaga niet goed meer.

Vorig jaar 11 mei...dus iets langer dan een jaar, heb ik mijn abbo verlengd en de HTC erbij gekregen. Zit hier nu 1 of 2 jaar garantie op?
2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:13:
Kan ik de de functie van de volumeknoppen aan de zijkant uitschakelen? Ik vind het heel erg vervelend dat als ik de telefoon in m'n handen heb, ik per ongeluk op die zijknoppen druk en het belvolume aanpas . Ik heb ook het startscherm een widget waarmee ik snel kan switchen tussen de profielen stil trillen en luid, dus ik gebruik deze functie nooit. Enkel tijdens het bellen om het volume aan te passen.
Download 'volume locker' van de app market.

Voor alle andere problemen -> hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Pedr0 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:33:

Je stelt je vraag in het verkeerde topic, dit topic gaat over de Desire HD, dit toestel is pas van af oktober 2010 leverbaar. Daarnaast is deze vraag prima te beantwoorden via de website van HTC. Op GoT gaan we er van uit dat users een zekere vorm van eigen initiatief tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[n00b alert]
Ik wil mijn standaard meegeleverde geheugenkaart van 8GB vervangen door een 16GB exemplaar. Niet zo spannend allemaal, maar is het voldoende om met een simpele ctrl C --> ctrl V actie alles over te zetten op de nieuwe geheugenkaart? M.a.w. ziet de DHD dan alles weer als vanouds?
[/n00b alert]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou zo prima kunnen ja, zorg wel dat je ook de verborgen bestanden kopieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ja, dit werkt prima..... bij mij zat de 8Gb kaart ook vrij snel vol, gewoon in een pc stoppen en zoals Tsurany schrijft alles over kopieren (incl. de verborgen bestanden) Ik heb er nu een 32Gb Kingston geheugenkaartje in zitten. Het werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, dankjewel voor 't snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
hvdhoeven schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:37:
[...]

Dit probleem heb ik ook met mijn toestel. Via de site van HTC heb ik hier een mail over gestuurd en nu komen ze binnenkort mijn toestel ophalen om het te repareren. Hopelijk is mijn toestel dan weer snel terug met een werkende GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randy.W schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:04:
Ik denk dat het geen bugs zijn, want hier na de update alles hetzelfde als ervoor. GPS gewoon goed, Gallery laat alles zien en sms ook okee.....

Hoe meer ik hier lees, des te meer denk ik dat er gewoon toestellen tussen zitten die niet helemaal in orde zijn, maar dat kan natuurlijk als je er zoveel verkoopt. Dus, geen bugs, want dan zouden we het allemaal moeten ervaren, en dat is niet het geval.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ja hoor, sinds de update doet mijn proximity sensor helemaal niks meer. Heb even wat pagina's teruggelezen maar ik zie niemand die dit ook heeft..... Heb een hard reset gedaan direct na de update.
Begint nu wel een beetje irritant te worden na problemen met de speaker die automatisch aanging in gesprekken hoewel dat na de update verholpen lijkt te zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:49:
Ja hoor, sinds de update doet mijn proximity sensor helemaal niks meer. Heb even wat pagina's teruggelezen maar ik zie niemand die dit ook heeft..... Heb een hard reset gedaan direct na de update.
Begint nu wel een beetje irritant te worden na problemen met de speaker die automatisch aanging in gesprekken hoewel dat na de update verholpen lijkt te zijn.
Het proximity sensor probleem zou door HTC bij de voorlaatste update al te zijn opgelost.
Je kan het beste even contact opnemen met de HTC servicedesk, misschien dat die iets voor je kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Het gekke is juist dat ik er geen last van had vóór de update.
Heb ook vrij weinig zin om hem door Vodafone op te laten sturen omdat ik hem dan weer twee weken kwijt ben...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!