Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:49

FastBunny

Give it the Works !

himlims_ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:56:
[...]
3; je krijgt ook PSN+ en daarmee is Burnout Paradice weer gratis. Heb je ook nog een 2e usa/jap account kun je daarmee ook de games downloaden.
Behalve dat je Burnout weer moet inleveren na 30 dagen tenzij je een Plus abonnement hebt.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

FastBunny schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:57:
[...]

Leuke toevoeging maar jammer dat het erop lijkt dat het dit niet geldt voor de endurance races.. of is dat ook mogelijk gemaakt :)?
Geen save voor endurence races !!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 316847 op 08-06-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FastBunny schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:36:
[...]Behalve dat je Burnout weer moet inleveren na 30 dagen tenzij je een Plus abonnement hebt.
aaaa dus toch, dus je psn+ content is enkel beschikbaar wanneer je psn+ hebt? geld dat ook voor je aankopen? dus je koopt een game, psn is afgelopen; kun je game niet meer spelen? :F wordt steeds triester met sony

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:25:
[...]
aaaa dus toch, dus je psn+ content is enkel beschikbaar wanneer je psn+ hebt? geld dat ook voor je aankopen? dus je koopt een game, psn is afgelopen; kun je game niet meer spelen? :F wordt steeds triester met sony
nee als je iets aangekocht hebt blijft het wel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
FastBunny schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:36:
[...]

Behalve dat je Burnout weer moet inleveren na 30 dagen tenzij je een Plus abonnement hebt.
Hmm toch wel slim van Sony.. Had Burnout Paradise op de PC helemaal stuk gespeeld, nu voor PS3 gedownload en ga 'm toch maar kopen. Wat een gaaf spel is het nog steeds!

On topic: mooie update! Lekker dat je tijdens kampioenschappen kan saven, nu inderdaad tijdens endurances nog, moet alleen 9 uur en langer nog halen.

Ben trouwens benieuwd of ze nog iets met de 24h van Le Mans doen, misschien een extra online challenge?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
dvdkiwi schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:05:
Flinke update!
Mooi dat je nu middenin een championship kan stoppen om later weer verder te gaan.
Inderdaad, al zo vaak een beetje nutteloze races lopen doen omdat ik geen uur meer overhad voor zo'n championship. Eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://blog.eu.playstation.com/2011/06/08/gt5-update-1-10-2/

^--- paar screenies van dat victory gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:14
Ik vind de nieuwe seasonals pittig: ben hier langer mee bezig als met de meeste andere seasonal races wat met de juiste wagen en pk's meestal binnen 1 à 2 keer gepiept was.

Toevoeging van helmen en overalls had niet gehoeven, nu hebben ze bij Polyphony Digital weer een reden om minder cr uit te keren. Mis ook nog steeds de mogelijkheid om tijdens races (in pits) de boel op te slaan, snap niet dat dit zo moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:19
Die nieuwe seasonals zijn eindelijk weer beetje van oude niveau!! :D
Eerst was het met 2vingers in je neus te doen, nu is het elke keer bijna perfect rijden wil je hem halen.
Was wel gaaf om te doen, die met fiatje was binnen 3 x gehaald, die met elise in 2x en met wrx sti in 3x :)
Zeer leuke uitbetaling ook, en 3 car tickets, van level 21,22 en level 23.
Dat gebeuren met helmen enz is best leuk en als ze dit blijven doen met nieuwe features maakt gt5 heel misschien een kleine kans tegen fm4 ;)

Voor de niet fanboys :P en multi platform eigenaren onder ons (waaronder MOI!! :P) heb een fm4 topic gemaakt, neem een kijkje en zie dat gt5 echte concurentie gaat krijgen dit jaar :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 23:43
Doe je netjes, ik heb ze allemaal 2x geprobeerd en kom niet verder dan respectievelijk 4-6-5. Heb je nog speciaal lopen tweaken aan je autos (vering/gearbox etc)? Elise vind ik sowieso pittig om goed onder controle te hebben, ik ga maar weer eens oefenen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coowl, dus weer seasonals met vooraf toegewezen auto's?
Heb zin om ze van het weekend te proberen!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:04
Ok dan, dus de nieuwe seizoens event is weer op de 'ouderwetse' manier. Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Net voor het eerst sinds het PSN er uit ging weer GT5 gespeeld. Dat viel ff tegen, ging veel te hard de bocht in en zat constant op mijn wiel te drukken op het knopje wat in Dirt3 mijn handrem is maar in GT5 niet eens ingesteld kan worden... Nieuwe seasonals zijn wel weer lekker moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@MB23; alle knoppen kun je zelf instellen na eigen ingeven. Ik heb de handrem op de schakel-pook zitten, vond ik handig

[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 09-06-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
himlims_ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:10:
@MB23; alle knoppen kun je zelf instellen na eigen ingeven. Ik heb de handrem op de schakel-pook zitten, vond ik handig
Kan niet

G27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:15

f.h

Vind de nieuwe seasonals ook erg leuk. Heb tot nu toe 2 x de Fiat race geprobeerd en 2 x vierde. Erg leuk om mee te stoeien voorlopig.

EDIT: Mochten er mensen behoefte aan hebben, diverse setups voor de Fiat, Lotus en Subaru.

[ Voor 37% gewijzigd door f.h op 09-06-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ze moesten eens een keer een racegame ontwikkelen waarbij je zo je monitor, televisie in kon stappen en zo wat rondjes kon rijden hahahihi. Dat had een hele stap voorwaarts geweest kwa spelbeleving.
Niet echt serieus bedoelt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Anoniem: 378118 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:51:
Ze moesten eens een keer een racegame ontwikkelen waarbij je zo je monitor, televisie in kon stappen en zo wat rondjes kon rijden hahahihi. Dat had een hele stap voorwaarts geweest kwa spelbeleving.
Niet echt serieus bedoelt hoor.
Zoiets heet echte wereld. Zit zo'n ingang op je huis, genaamd voordeur. Als je daar doorheen stapt kom je in een Full HD, realtime spelwereld uit, waarbij je heel veel dingen kan doen. Let alleen wel op, Game over in die wereld is definitief. :+

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-05 14:07
thunder8 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:05:
[...]

Zoiets heet echte wereld. Zit zo'n ingang op je huis, genaamd voordeur. Als je daar doorheen stapt kom je in een Full HD, realtime spelwereld uit, waarbij je heel veel dingen kan doen. Let alleen wel op, Game over in die wereld is definitief. :+
Dan vindt ik wel dat de ai van GT beter is dan de eehm i van de gemiddelde Full HD Nederlandse weggebruiker aangezien ze in GT toch nog een beetje doorrijden. :+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Flex0r schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:27:
[...]

Dan vindt ik wel dat de ai van GT beter is dan de eehm i van de gemiddelde Full HD Nederlandse weggebruiker aangezien ze in GT toch nog een beetje doorrijden. :+
Ach als je een sessie vrij rijden op Zandvoort doet, rijdt de AI ook wel door hoor. En verder kan je bij deze versie WEL je remmen upgraden, zijn de weersinvloeden nog realistischer, kan je tijdens enduranceraces wel van rijder wisselen in A-spec en niet te vergeten: Het schademodel is onovertroffen.... :+ :9

[/ einde offtopic]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat met die Fiat krijg ik niet voor mekaar. 2e is mogelijk, maar dan lig je nog steeds 20 sec achter op de nummer 1. Geen idee hoe ik nog meer van mn tijd af krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 23:59
Verstekbakker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:28:
Dat met die Fiat krijg ik niet voor mekaar. 2e is mogelijk, maar dan lig je nog steeds 20 sec achter op de nummer 1. Geen idee hoe ik nog meer van mn tijd af krijg...
Onderstel, Spoilers, Close ratio versnellingsbak, lichte ramen (-10kg), race vliegwiel. En foutloos rijden :)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dan zal ik wel niet kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik heb tot nu toe alleen de Tsukuba met de Lotus 111R gedaan, en na flink wat afstellen 1e geworden. Het lukt wel als je precies op het minimale gewicht je wagen afstelt (met ballast evetueel) en precies op de vereiste pk's uitkomt. Verder LSD Acc op 38, en je versnellingsbak afstellen (ik zat ergens op max 200 km/h, dan trekt ie lekker hard)...
Probeer vooral tijdens de eerste laps als je banden koud zijn, driften in de bochten te voorkomen. Beter wat meer remmen om grip te houden, en hard de bocht uit... dat voorkomt veel tijdverlies!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-11-2021
Hoi, ik volg dit topic al een tijdje en heb nog niet de gelegenheid genomen om een bedankje te plaatsen voor de vele goede tips en info. Bij deze!

Ik ben zo'n beetje klaar met de off line content, ik heb eindelijk de platinum trophy, en wil nu online racen dus wanneer er mensen zijn die willen racen in de US time zone (7 uur terug) voeg me dan toe oooMaXim4Mooo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
Verstekbakker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:28:
In een eerdere GT zat een license test waarmee je met een Skyline de eerste scherpe blinde bocht moest maken op Trial Mountain. De key is er juist niet als een dolle in te gaan, maar op tjid te remmen en beheerst de bocht nemen. Er zitten in dit circuit nog een aantal van dit soort blinde bochten. Het leuke van zo'n relatief trage bak is dat het neer komt op 'snelheid behouden'.

Ik zit zelf ook nog op rondjes van 2.05 ~ 2.06 en ik weet dat er nog ruimte zat is voor verbetering. Ik eindig zo'n 9 sec achter de nummer 1. Met consequente rondjes van 2.03 is het mogelijk deze challenge te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:59
Stefie2010 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:44:
[...]

Onderstel, Spoilers, Close ratio versnellingsbak, lichte ramen (-10kg), race vliegwiel. En foutloos rijden :)
Zijn de challenges weer net zo moeilijk als in het begin:
Zoals:
Ford Focus op madrid (voordat de restricties werden verwijderd)
Fiat 500 Ese-esse op tsukuba etc?

If so:
TOF! Dan ga ik deze challenges evenw eer proberen als ik thuis ben.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 10-06-2011 08:42 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Pfff gisteren ook met de Fiat 500 aan het 'scheuren' geweest.. eerste poging ruim 40 seconden achter op nummer 1 :/ met de standaard Fiat 500....

na flink wat sleutelen had ik hem BIJNA gehaald... kwam 1.6 seconden te kort welke ikzelf veroorzaakt had aangezien ik de kont van een van die andere Fiat's van iets te dichtbij had gezien en hierdoor flink wat snelheid verloor....

Ik speel gewoon met controller maar ik heb alle gewichtsverminderingen gedaan (ja je leest het goed), ander luchtfilter, race uitlaat, race vliegwiel, dubbele koppelingen, 1e stage turbo etc etc etc.. en vervolgens met de nieuwe optie ballast het gewicht weer aangevuld tot 1000Kg en dit gewicht zover mogelijk naar achteren gezet. Tevens de vermogensbegrenzer zo gezet dat die weer net op 66Pk uitkomt. Dan krijg je namelijk een veel hoger prestatiepunten nivo en rijdt het kreng al een stuk lekkerder... al is die nog steeds irritant traag.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Vuvuzela

My spire is forming

FastBunny schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:55:
Ik speel gewoon met controller maar ik heb alle gewichtsverminderingen gedaan (ja je leest het goed), ander luchtfilter, race uitlaat, race vliegwiel, dubbele koppelingen, 1e stage turbo etc etc etc.. en vervolgens met de nieuwe optie ballast het gewicht weer aangevuld tot 1000Kg en dit gewicht zover mogelijk naar achteren gezet. Tevens de vermogensbegrenzer zo gezet dat die weer net op 66Pk uitkomt. Dan krijg je namelijk een veel hoger prestatiepunten nivo en rijdt het kreng al een stuk lekkerder... al is die nog steeds irritant traag.
Met het begrenzen van je motor moet je wel opletten. Je hebt meer PP omdat je max koppel hoger is maar in de hoge toeren heb je amper koppel over en vaak trekt de motor dan langzamer door hoog in de toeren. Vooral met maar 66pk op 1000kg.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Maciek schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Met het begrenzen van je motor moet je wel opletten. Je hebt meer PP omdat je max koppel hoger is maar in de hoge toeren heb je amper koppel over en vaak trekt de motor dan langzamer door hoog in de toeren. Vooral met maar 66pk op 1000kg.
Hmm had toch juist wel het idee dat ik hiermee toch wel snellere rondentijden reed dan voordat ik er turbo's etc opzetten met de begrenzer.. het koppel maakt in de grafiek idd wel een rare kromming naar beneden maar vermogen staat volle bak bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Ik krijg de Fiat voorlopig echt niet op 1. Heb die nu op 2 staan en rij consequent 2.05/2.06 rondes. Met 1 uitschieter naar 2.04. De Lotus ben ik met best wat moeite als 4e gefinished. Ik beschouw mezelf zeker niet als GT top talent en dat wordt hier even fijn bevestigd =P

De Subaru moet ik nog doen en ga de Lotus ook zeker nog wel een paar keer proberen. De Fiat laat ik voorlopig even voor wat die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

f.h schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:27:
Ik krijg de Fiat voorlopig echt niet op 1. Heb die nu op 2 staan en rij consequent 2.05/2.06 rondes. Met 1 uitschieter naar 2.04. De Lotus ben ik met best wat moeite als 4e gefinished. Ik beschouw mezelf zeker niet als GT top talent en dat wordt hier even fijn bevestigd =P

De Subaru moet ik nog doen en ga de Lotus ook zeker nog wel een paar keer proberen. De Fiat laat ik voorlopig even voor wat die is.
Fiat 1e ronde in 2.08 resterende ronde's in 2.03 en je haalt hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 316847 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Wat heb je aan de auto gemodificeerd als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Wat heb je aan de auto gemodificeerd als ik vragen mag ?
Alles wat maar kan eigenlijk die fiat die ik gebruikte is 266 bhp ( gebruik hem voor online races ) en heb hem op 66 geknepen

Iets hierboven staat een link met wat goede set-ups , verder is het een kwestie van je versnellingen goed hebben staan (mijn topsnelheid stond op 151 km) en zorgen dat je goed schakelt en momentum houdt

Nog iets vooral zorgen je geen andere auto's raakt kost je erg veel snelheid en na elke bocht zo snel mogelijk weer stuur recht om snelheid te blijven houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:32
Maciek schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Ik heb hem op bijna dezelfde manier getuned (alleen een turbo voor gemiddelde toeren, waardoor je een stuk meer koppel hebt) en ik heb nog wat met het camber zitten kloten.

Voor die tuning had kwam ik behoorlijk wat te tijd tekort, nu heb ik hem gehaald met iets meer dan 1 seconde voorsprong.

De race met de Elise op dezelfde manier, daar had ik uiteindelijk een paar seconden voorsprong op de nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Anoniem: 316847 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:05:
[...]

Alles wat maar kan eigenlijk die fiat die ik gebruikte is 266 bhp ( gebruik hem voor online races ) en heb hem op 66 geknepen

Iets hierboven staat een link met wat goede set-ups , verder is het een kwestie van je versnellingen goed hebben staan (mijn topsnelheid stond op 151 km) en zorgen dat je goed schakelt en momentum houdt

Nog iets vooral zorgen je geen andere auto's raakt kost je erg veel snelheid en na elke bocht zo snel mogelijk weer stuur recht om snelheid te blijven houden
Ook de motor upgrades? Je kunt toch maar tot 50% knijpen, kom je dan niet in de problemen dat hij niet ver genoeg knijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verstekbakker schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:18:
[...]

Ook de motor upgrades? Je kunt toch maar tot 50% knijpen, kom je dan niet in de problemen dat hij niet ver genoeg knijpt?
Klopt ook motorupgrades kon er net aan komen geloof iets van 51 %

Maar als je er nog geen hebt zou ik niet alle motor upgrades nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Is een midden turbo beter of beter wat motor upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ook maar eens ff met die Fiat begonnen, heb er nu 4 pogingen opzitten en ben 4x 2e geworden. De eerste keer op 14 seconden, toen op 7, daarna op 5 en in de laatste poging op 2.1 seconden... zal toch wat meer aan de setup moeten aanpassen denk ik.

EDIT: Zo, gehaald, 0.221 voorsprong. Ging niet eens heel goed, had een super laatste ronde (02:03,2xx) en ging net voor de streep de nummer 1 voorbij.

[ Voor 23% gewijzigd door Unbreukable op 10-06-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat schelen die prijzen in de OCD plots zeg!!
Koop gister voor iets meer dan 2 miljoen een FGT :P
Sparen gaat lekker zo, heb er nu al 5 verschillende van.
De meerwaarde van de racepakken en helmen voor je coureurs zie ik niet... ik heb al een mooi pak gekozen toen ik ze aanmaakte.
Wat ze wel retehandig hebben gedaan: er zijn een hoop klikschermpjes verdwenen bij een hoop zaken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
Zo, mijn savegame is gecrashed.
Was online aan het rijden, en op het moment dat ik de lobby uit ga saved de game altijd... en laat hij nou precies op dit punt vastlopen.

Laatste back up die ik had is van februari ofzo... beetje jammer...

Aspec lvl 38 en Bspec lvl 40.
Alle licenses goud.

Maar goed... dan maar even op internet zoeken voor een savegame die dicht bij die van mij lag en die maar gaan gebruiken...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn savegames niet uitwisselbaar.
Ze zijn account-gerelateerd.
Wel naadje van je savegame...
Daarom maak ik na iedere grote prestatie een backup. Just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:48:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn savegames niet uitwisselbaar.
Ze zijn account-gerelateerd.
Wel naadje van je savegame...
Daarom maak ik na iedere grote prestatie een backup. Just in case.
Wanneer je een CFW Ps3 hebt kun je wel deze savegames uitwisselbaar maken.
Kwestie van de juiste bestanden kopiëren.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Anoniem: 316847 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Dat klinkt makkelijker dan het is. Heb die race nu tig keer gedaan en op 1 keer na nog geen 1 ronde onder de 2.05 :) Maar goed vind 2e voorlopig wel prima.

Eerst maar eens een beetje werken aan de Lotus race en de Sabaru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
f.h schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Dat klinkt makkelijker dan het is. Heb die race nu tig keer gedaan en op 1 keer na nog geen 1 ronde onder de 2.05 :) Maar goed vind 2e voorlopig wel prima.

Eerst maar eens een beetje werken aan de Lotus race en de Sabaru.
Je moet niet te snel terug schakelen, bijvoorbeeld die scherpe bocht naar links voordat je de tunnel ingaat moet je vroeg insturen en langs de muur over die gele markering rijden in de vierde versnelling met 110+ km per uur en dan kom je vlak langs de tunnelmuur de bocht uit (op de curb). Ik schakelde teveel terug de eerste keer (en toen kwam ik dus 14 seconden te kort). Zelfs in de scherpste bocht ga ik niet beneden de 3e versnelling. Had wel een spoiler met minimale downforce en alle upgrades die binnen die restricties vielen.

[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 11-06-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Fiat 500 race 1e keer gedaan, werd 2e op 2,576 achterstand. Even de versnellingsverhoudingen aanpassen, en t komt wel goed :)

En gehaald
Snelste ronde: 2:03.041
Setup?
Stock, geen motorupgrades of gewichtsverlies
Verder alleen ophanging zo laag mogelijk
en versnellingsbak op 160kmh

[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 11-06-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die Lotus was ook makkelijk, ik moest een nieuwe kopen (want mijne was RM) en heb die spoiler achterop gezet, topsnelheid verlaagd naar 190, rijhoogte omlaag gedaan en klein beetje camber en knallen maar. Makkelijk rondjes laag in de 1 minuut en 3 seconden. De enige tip verder hier is gewoon op de baan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Ik vond de Lotus juist weer het lastigst. De Fiat is bijna overal volgas en af en toe een beetje remmen. Maar de Lotus hoef je maar gas te geven (zonder TC) en je lag weer achterste voren. Uiteindelijk wel gehaald met zowat elke upgrade die je mocht gebruiken. De Subaru was iets makkelijker. Die auto is veel stabieler met remmen en gas geven. Het enigste probleem met die auto is onderstuur. Maar het zijn wel leuke events en de gratis tickets leveren weer mooie auto's op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ben zelf nog een beetje aan het vechten met die Subaru, ben net in mijn 2e poging 2e geworden op 5 seconden en een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Respect GAIAjohan dat je 'm met een stock Fiat gehaald hebt _/-\o_
Ik heb het een keer of 6 geprobeerd maar kom dan niet onder de 1'04.9xx

Na flink wat upgrades wel gegaald. Op 00.245 seconde voorsprong.
Eerste rondje 1'08.6xx, daarna rondjes 1'03.xxx
De Subaru ook geprobeerd... die moest wel wel aangepast worden.
Ik heb 'm op 400pk gezet (de uitleg zegt max 394).
Eerste rondje 1'37.9xx, daarna rondjes 1'35.xxx
Het enige wat irritant is aan deze is dat je de andere rijders steeds op punten tegenkomt waar je dat niet wilt (lees: vaak bij de corkscrew).

Mijn prijzen voor de lvl 21 en 23 tickets:
Ferrari 330P4 Race Car en de Bentley Speed 8 Race Car.
Nu je niet meer kan ruilen boven het miljoen vind ik wel dat je die wagens weer gewoon moet kunnen verkopen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Vuvuzela

My spire is forming

Grappig mijn verjaardag was begin mei. Ik was GT5 helemaal vergeten.. maar nu na het updaten krijg ik toch nog een ticket voor een verjaardagsauto :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Wat is die Lotus een kutbak. Blijkbaar moet ik er een spoiler opzetten om te zorgen dat ie niet achterstevoren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Yup, echt raar dat zowel die wrx als die lotus zo slecht te besturen zijn terwijl dit irl wagens zijn die geprezen worden om hun handling.

Hoe werkt het driften eigenlijk in GT5, krijg het niet voor elkaar om meer dan 1100 punten bij elkaar te driften zonder van de baan te vliegen (en vervolgens mij kapot te irriteren aan het niet met het stuur kunnen terug schakelen tot in z'n achteruit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De WRX stuurt prima, maar die Lotus.. ik kan me niet voorstellen dat ie irl zo rijdt..

//edit
Lotus gehaald met alleen ophanging en vernsellingsverandering.
Gelukkig maar dat ik niet zon lelijke spoiler hoefde..

[ Voor 43% gewijzigd door GAIAjohan op 12-06-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:54:
De WRX stuurt prima, maar die Lotus.. ik kan me niet voorstellen dat ie irl zo rijdt..
Die WRX gaat amper de bocht om, mega veel onderstuur. Heb zelfs al de voorkant hoger gezet dan de rijhoogte achter (raar, ik weet het) en wat gewicht naar achter verplaatst maar dan nog rijdt ie niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tegen onderstuur moet je juist de achterkant harder maken en/of verhogen.

Eingelijk heeft die Subaru geen enkele kleur die m mooi staat. Zelfs die blauwe kleur niet..

[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 12-06-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Lotus heb ik met 2 seconden voorsprong gehaald.
Dit heb ik veranderd:
-spoiler, uitbouw en voorspoiler (neerwaartse kracht achter 15)
-gewichtsreductie fase 1
-ECU tuning
-motortuning fase 1
-inlaatspruitstuk
-raceluchtfilter
-uitlaatspruitstuk
-sportkatalysator
-semi-race uitlaat
-aanpasbare overbrenging (max speed 210 km/h)
-dubbele koppelingsplaat
-semirace vliegwiel
-aanpasbare ophanging (hoogte -20/-20, camber 0.6/0.6)

Hij rijdt heerlijk zo, bijna geen geglij in de bochten.
De meetse bochten kon ik op goede selheid in z`n 3 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Jups, ook hier issues met de wrx, onderstuur... na wat tweaks het onderstuur er bijna uit... maar nogsteeds met met moeite een lage 1:35 neer kunnen zetten.

Ligt het aan mij ... of gaat de AI langzamer door de bochten als je in de buurt komt? Toevallig sinds de update? echt super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:27
Heeft er iemand voor mij een leuke diff setting voor een Lotus Elise '96
Ik zoek ook nog GOEIE onderstelsettings aangezien dat soms met dat ding nog wel eens glibberen is.
Staat nu op sport zacht, maar wil bij redelijk ruig rijgedrag regelmatig met de kont omver en ik wil dat toch wel anders hebben. Als iemand me wil helpen, GRAAG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Spoiler geinstalleerd? zo ja, misschien is iets minder vroeg vol gas geven de oplossing? ;)
Een link naar tons of setups van een paar pagina's terug:

diverse setups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vind een spoiler op een Elise pure verpesting. En dat je t spul niet eens weer kunt verwijderen zorgt er bij mij voor dat ik de auto na een event waar een spoiler nodig was gewoon weer weg doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Spoiler kan er zeker wel vanaf. Bij GT Auto de stroomlijnonderdelen 'standaard' aanvinken. Weg spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn truuc was om veel bochten in z'n 3 te nemen ipv in z'n 2.
Zo voorkom je veel wielspin en blijft de wagen redelijk stabiel.
Mijn setup staat een paar posts naar boven, werkte perfect voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik blijft die elise een pauper auto vinden, tich setups geprobeerd, maar IK kan er totaal niet mee rijden. (daarom skip ik ook altijd de online elise races)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227253

Gister, en vandaag heel veel rondjes gereden in de Lotus in combinatie met de setup vandvdkiwi. Helaas krijg ik er niet meer dan een 2e plek uit -_-'

Vanavond nog maar eens voor gaan zitten, het moet lukken. Die Impreza challange ga ik passen, dat een graf bak is dat zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi om te lezen dat de seasonals weer van enig niveau zijn, die je niet zo maar even met een snel pk monster haalt.
Zo mogen ze vaker nieuwe events uitbrengen!!
Werk aan de winkel!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01-2023
http://www.gtplanet.net/new-honda-civic-competition-seasonal-event-in-gt5/

A new Civic-centered (pun intended) Seasonal Event is now available in Gran Turismo 5, open to all generations of Honda's icon with no more than 450pp. Here's the races:

Deep Forest Raceway (5 laps, 339,000 Cr)
Clubman Stage Route 5 (5 laps, 345,000 Cr)
Suzuka Circuit (3 laps, 368,400 Cr)
Tokyo R246 (3 laps, 362,700 Cr)
Eifel Karting Circuit (5 laps, 371,400 Cr)

Note the Online Car Dealership has not been updated with any new vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ga ik van het weekend proberen!!
Denk dat ik er de Civic RM voor ga pakken, lijkt me de beste premium Civic toch?
Wat ik me afvraag: waarom iedere keer die Eifel kartbaan erbij? Ik vind ze niet fijn om te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volgens het forum daar zijn deze seasonals te herhalen waarbij je elke keer de geldprijs, extra helmen en extra overalls kunt winnen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:25
Civic challenge is wel weer makkelijk vergeleken met die anderen.....Ik heb de Civic '97 RM gebruikt, getuned naar ongeveer 170pk, 440PP en sport hard eronder (volgens het verhaaltje rijden de anderen op sport soft)
Maar wat een verschil. Met slecht rijden reed ik in de eerste bocht van lap 3 eerste... Volgende keer maar nog minder vermogen nemen... Moet nog 4 v/d 5 races.... Wel een Oranje FGT Gekocht! _/-\o_

De moeilijke seasonals:
Fiat 500 -> Golded (Audi in de laatste chicane ingehaald)
Price car: Veyron :(

Elise -> Golded (op 5 seconden voorsprong, leuke bak en met een goed ingesteld diff kan je veel, erg veel overstuur en wheelspin voorkomen)
Price car: Corvette C5 Racing :O

Subaru -> Golded (moeilijk, veel setup changes gedaan om onderstuur weg te halen, Skyline ingehaald in de bocht na de corkscrew. Snelste ronde 1:34,7)
Price car: Bentley Speed 8 O+

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:15
Na een lange poos afwezigheid GT5 maar eens aangeslingerd.

Nieuwe update is wel ok en in de tussentijd ben ik deze (android) app tegen gekomen: GT5 QuickTune

Iemand deze al eens eerder gezien/gebruikt? Zoja, wat is je ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

caspervc schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:09:
Civic challenge is wel weer makkelijk vergeleken met die anderen.....Ik heb de Civic '97 RM gebruikt, getuned naar ongeveer 170pk, 440PP en sport hard eronder (volgens het verhaaltje rijden de anderen op sport soft)
Maar wat een verschil. Met slecht rijden reed ik in de eerste bocht van lap 3 eerste... Volgende keer maar nog minder vermogen nemen... Moet nog 4 v/d 5 races.... Wel een Oranje FGT Gekocht! _/-\o_

De moeilijke seasonals:
Fiat 500 -> Golded (Audi in de laatste chicane ingehaald)
Price car: Veyron :(

Elise -> Golded (op 5 seconden voorsprong, leuke bak en met een goed ingesteld diff kan je veel, erg veel overstuur en wheelspin voorkomen)
Price car: Corvette C5 Racing :O

Subaru -> Golded (moeilijk, veel setup changes gedaan om onderstuur weg te halen, Skyline ingehaald in de bocht na de corkscrew. Snelste ronde 1:34,7)
Price car: Bentley Speed 8 O+
Kan je je winnende setups misschien eens delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:46
Ik heb een poosje niet gespeeld en heb volgens mij aardig wat gemist.

Je kunt nu dus extra ballast toevoegen? En je kunt het vermogen knijpen?
Eens uitzoeken hoe we dat moeten doen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

schumi2004 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:40:
Na een lange poos afwezigheid GT5 maar eens aangeslingerd.

Nieuwe update is wel ok en in de tussentijd ben ik deze (android) app tegen gekomen: GT5 QuickTune

Iemand deze al eens eerder gezien/gebruikt? Zoja, wat is je ervaring ermee?
thanks voor de tip, ga 'm zo direct proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chrasher schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:07:
Volgens het forum daar zijn deze seasonals te herhalen waarbij je elke keer de geldprijs, extra helmen en extra overalls kunt winnen.
klopt; heb een race 3x gedaan, 3x andere helm in ontvangst mogen nemen

//edit: de seasonal event dan de civic races die heb ik 3x gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 16-06-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:55

nFo

Ik zoek een pickup voor een event, maar kan het nergens vinden ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
nFo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:31:
Ik zoek een pickup voor een event, maar kan het nergens vinden ? :?
Ik heb nog wel een Midget II in de aanbieding...

Zit er niet gewoon een truck tussen de used cars of in de online occassionshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:55

nFo

Ok, vraag ik daar even :)
Unbreukable schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:59:
[...]

Ik heb nog wel een Midget II in de aanbieding...

Zit er niet gewoon een truck tussen de used cars of in de online occassionshop?
Nee
En met een midget ga ik denk ik niet winnen. :P

[ Voor 43% gewijzigd door nFo op 17-06-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spekulaas:
In the 7 months since Gran Turismo 5’s release, it’s never been officially suggested that additional downloadable content (“DLC”) would made available for the game – until now. While responding to a comment on the French PlayStation Blog, contributing Sony editor Guillaume Couturier shared an interesting bit of information (tip and human translation by bajwadu06):
Polyphony has already started with the new update, DLC’s should follow.
Considering the comment was made on June 16, he is presumably referring to GT5 v1.10, differentiating between the game’s “updates” and actual “DLC”. Curiously, his words come only a week after Sony manager Penrose Tackie made a similar, reassuring reply to another comment on the European PlayStation Blog:
I appreciate the frustration with regards to DLC but keep checking back on the PlayStation Blog, there will be news in due course
While this could mean a number of different things, there is certainly no shortage of appropriate content for speculation. Over 25 unused track logos are still hidden on Polyphony Digital’s Gran Turismo 5 B-Spec Remote Racing website, and let’s not forget about that bizarre Red Bull blog post from January, which offers up tips on how to conquer the (obviously absent) Pike’s Peak International Hill Climb course within the game.

That said, as with all speculation in the world of Gran Turismo, be careful not to set your expectations too high. Regardless, these comments are notable and encouraging.

http://www.gtplanet.net/sony-hints-of-gran-turismo-5-dlc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 17:48
jammer dat je nog steeds niet je lange race bijvoorbeeld de 24 uurs race kan opslaan om later weer verder te kunnen. Maar het blijft nog steeds een mooie race game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Hey allemaal,

Ik heb nadat ik een tijd geen GT5 meer heb gespeeld de nieuwe updates geïnstalleerd. Nu heb ik een probleem. Bij het laden van GT5 krijg ik een error code: 0x00000001 (203). Met daaronder de mededeling dat ik minimaal 32MB ruimte nodig heb om het spel te kunnen spelen. Nu heb ik al meerdere dingen verwijdert en weet ik zeker dat ik 2Gb+ vrij heb. Toch blijf ik deze errorcode krijgen. Op meerdere fora is ditzelfde probleem naar voren gekomen, maar is er nog geen duidelijke oplossing gekomen behalve het opnieuw installeren van de gamedata + updates. Dit proces duurt echter enkele uren en hier heb ik totaal geen zin in.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Ik heb inmiddels de Subaru race op plek 3 gehaald. De Elise staat op 4 en die krijg ik vooralsnog echt niet verder, ook niet echt veel zin meer in eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Omaatjehenk schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:14:
Hey allemaal,

Ik heb nadat ik een tijd geen GT5 meer heb gespeeld de nieuwe updates geïnstalleerd. Nu heb ik een probleem. Bij het laden van GT5 krijg ik een error code: 0x00000001 (203). Met daaronder de mededeling dat ik minimaal 32MB ruimte nodig heb om het spel te kunnen spelen. Nu heb ik al meerdere dingen verwijdert en weet ik zeker dat ik 2Gb+ vrij heb. Toch blijf ik deze errorcode krijgen. Op meerdere fora is ditzelfde probleem naar voren gekomen, maar is er nog geen duidelijke oplossing gekomen behalve het opnieuw installeren van de gamedata + updates. Dit proces duurt echter enkele uren en hier heb ik totaal geen zin in.

Iemand een oplossing?
Geen idee, als er op de andere fora ook geen andere oplossing naar voren komt... ben ik bang dat er niets anders op zit dan opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
Mr_Mellow schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Geen idee, als er op de andere fora ook geen andere oplossing naar voren komt... ben ik bang dat er niets anders op zit dan opnieuw installeren.
http://www.gtplanet.net/f...hread.php?t=143144&page=2

"It obviously can and does. I managed to fix it by deleting game files and my saved game (which I had backed up of course), and then reinstalling the game and restoring my save game.

Everything is ok, but it took me well over three hours as my download speeds from PSN are atroscious. "

Lijkt erop dat de update saved games corrupt.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
f.h schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:59:
Ik heb inmiddels de Subaru race op plek 3 gehaald. De Elise staat op 4 en die krijg ik vooralsnog echt niet verder, ook niet echt veel zin meer in eigenlijk :)
De rewards zijn wel de moeite waard! (Ik kreeg dacht ik een Toyota 7 Race Car bij 1 van de 3).

YouTube: ‪Gran Turismo 5 - Subaru Impreza Sedan Laguna Seca Seasonal Expert Event - Gold - HD Version‬‏
YouTube: ‪Gran Turismo 5 Fiat 500 Trial Mountain Seasonal Expert Event - Gold - HD Version‬‏

Bij de Elise kan je proberen om tractie control op 7 te zetten ABS op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156868

Evertt schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:53:
jammer dat je nog steeds niet je lange race bijvoorbeeld de 24 uurs race kan opslaan om later weer verder te kunnen. Maar het blijft nog steeds een mooie race game.
Sinds 1.10 wel toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
Niet voor de Endurance races :-(

" Interrupting and Resuming Championship Races
In championship races of A-Spec and B-Spec within [GT Life], there is now a "Suspend" option in the quick menu which appears after completing individual races.
If the suspend option is pressed, the event will be interrupted and your record up to that point will be saved, and the game will end. The next time you start the game, you can continue the championship race from where you left off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 18:45

yzx

MaXim4m schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:58:
[...]

Niet voor de Endurance races :-(

" Interrupting and Resuming Championship Races
In championship races of A-Spec and B-Spec within [GT Life], there is now a "Suspend" option in the quick menu which appears after completing individual races.
If the suspend option is pressed, the event will be interrupted and your record up to that point will be saved, and the game will end. The next time you start the game, you can continue the championship race from where you left off."
Achja het is vooruit gang :o

:+ seasonals uitdaginkjes woohoooo :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
MaXim4m schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:22:
[...]

http://www.gtplanet.net/f...hread.php?t=143144&page=2

"It obviously can and does. I managed to fix it by deleting game files and my saved game (which I had backed up of course), and then reinstalling the game and restoring my save game.

Everything is ok, but it took me well over three hours as my download speeds from PSN are atroscious. "

Lijkt erop dat de update saved games corrupt.

Succes!
Thanks, maar ik heb geen backup van m'n savegame. En ik heb toch al enkele honderden uren in het spel gestoken. Ik wacht nog even een nieuwe update af, als het daarna nog steeds niet werkt zal ik het spel + updates verwijderen en weer opnieuw installeren in de hoop dat hij dan m'n savegame wel weer herkent. Als ook dit niet gaat werken ga ik hoogstpersoonlijk (:P) een mail sturen naar PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Omaatjehenk schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:24:
[...]

Thanks, maar ik heb geen backup van m'n savegame. En ik heb toch al enkele honderden uren in het spel gestoken. Ik wacht nog even een nieuwe update af, als het daarna nog steeds niet werkt zal ik het spel + updates verwijderen en weer opnieuw installeren in de hoop dat hij dan m'n savegame wel weer herkent. Als ook dit niet gaat werken ga ik hoogstpersoonlijk (:P) een mail sturen naar PD.
Backup van je savegame maak je in het menu van je PS3, niet in GT5, dus die kan ja altijd nog maken.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 20-05 17:30
Evertt schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:53:
In het echt drukken ze ook niet ff op pauze ;)
Vind het juist een grote opgave, leuk met 3 man gaan afwisselen in een weekendje!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Als ze de optie om te saven inbouwen dan kan je alsnog spelen zoals jij aangeeft.

Ik speel bijvoorbeeld altijd alleen. Dan is 24h zonder saven bijna geen optie. Ja je kan wel pauze gebruiken, maar dan blijft je PS3 dagen aan staan. Ik zou bijvoorbeeld gewoon 2 uur achter elkaar willen rijden dan is het wel weer even genoeg.
Ik vind het al prima als saven alleen in de pits al een optie is. Dat was toen ook het geval bij Le Mans 24h (dat was een game jaren geleden).

Ik heb de save optie voor de championchips nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat dit mij wel gaat helpen om de FGT te doen.
De vorige keer was ik 3 uur bezig voor alle 6 de races en werd ik 2de op letterlijk 1 punt verschil in de eindscore!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
peeth schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:45:
[...]

Backup van je savegame maak je in het menu van je PS3, niet in GT5, dus die kan ja altijd nog maken.
Ow, dat is mooi. Dan ga ik dat voor de zekerheid doen zodra ik daar de kans voor heb. Hartstikke bedankt! Ik vraag me wel af of PD hier snel iets aan gaat doen, want het is een slechte zaak dat dit gebeurt is. Zeker omdat ik weet dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

MaXim4m schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:44:
[...]

Bij de Elise kan je proberen om tractie control op 7 te zetten ABS op 3.
Zo'n hoge waarde voor TC? Ik heb denk ik max een aantal auto's op 2 gereden, maar hoger echt niet. Is de TC op 7 echt een verbetering voor de race met de Elise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 17:25
Lotus setup that did it for me. Je kan door het LSD lekker vroeg op het gas
Rear Wing: none

Chassis Weight Reduction Stage 3
Window Weight Reduction
Carbon Bonnet
Rigidity Improvement
Ballast
- Amount 101 Kg
- Position -50

Engine Tuning Stage 3
Power Limiter 89.8% (may vary)

Low RPM Range Turbo Kit

Fully Customizable Transmission
-Max Speed: 240 Km/h (shift gear up at maximum 8300 rpm)

Clutch: Twin-Plate
Flywheel: Semi-Racing
Fully Customizable LSD
- Initial: 10
- Acceleration: 9
- Braking: 5

Fully Customizable Suspension Kit
- Ride Height: 0/0
- Spring Rate: 4.2/4.8
- Dampers (ext): 3/3
- Dampers (comp): 2/2
- Anti-Roll Bars: 1/1
- Camber: 1.0/0.8
- Toe: 0.00/0.00

Brake Balance 5/5

Tires: Sports Hard

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
f.h schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:19:
[...]

Zo'n hoge waarde voor TC? Ik heb denk ik max een aantal auto's op 2 gereden, maar hoger echt niet. Is de TC op 7 echt een verbetering voor de race met de Elise?
Ik heb het niet zelf geprobeerd. Ik zag een video online waar de TC op 7 gezet was. Het is het proberen waard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Wanneer ben je eigenlijk aan een complete motor revisie toe?
Volgens mij heeft mijn Minolta inmiddels een aantal PK's minder dan die eerst had (met verse olie uiteraard).

En hoe weet je eigenlijk dat je toe ben aan een body herstel?
Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste