Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-06 18:42

JoepW

iRacer & Home Assistant

Anoniem: 227253 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:18:
Nu vroeg ik me af, zodra ze 3 bolletjes hebben, krijgen ze er dan nog geld bij of zitten ze aan hun max?
Ja hoor, gerust doorsparen ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je kan per remote B-Spec driver meer dan 20 miljoen sparen in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had eens een B-speccie testje gedaan, hoe lang het zou duren voordat een verse lvl0 rijder enkel mbv remote races zijn eerste race zou winnen....
Mijn B. Simpson heeft deze week, toen ie lvl 28 was en 315 races heeft gedaan zijn 1e race gewonnen :P
Wel beetje automazzel gehad, want hij reed een NSX...

Ook een nieuwe wagen mee naar de Ring genomen: Pagani Zonda R.
Na een paar rondjes slechts een 06'44.xxx weg kunnen zetten, incl spin en grasbezoek...
Lastige wagen, hier ga ik zeker even verder mee spelen :)

Woop woop
Ook een silver chrome chipje gekregen :P
Weet alleen niet welke auto ik ermee moet spuiten haha

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2011 11:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:32
Wat ik erg jammer vind is dat alles in deze game zo'n beetje te veranderen is, behalve de race suite van je courreur die je aan het begin mag kiezen (hier staat ook een waarschuwing bij). Het is namelijk afschuwlijk om een F2007 te zien met een gele helm erop, of een blauwe auto met een vloekende kleur blauw bestuurder. Dus welke suite je ook kiest. het is niet altijd een mooie combinatie. Nu weet ik ook wel dat dit in het echt ook niet altijd is, maar dit is een game.

Is hier geen oplossing voor? Vooral als je foto's maakt valt de courreur in sommige gevallen meer op als de details aan de auto.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 21-05-2011 00:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een manier is om de coureurs uit het zicht te laten op de foto's...
Of door ze later weg te shoppen.
Andere mogelijkheid:
Je maakt een nieuwe B-spec aan met bijpassend racepak.
Je laat hem ergens racen en maakt dan foto's...

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 21-05-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 17-05 18:40
Anoniem: 87260 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:14:
Ik wil graag remote gaan racen maar heb weinig vrienden die gt5 hebben. Zijn er nog een paar mensen op got die willen dat ik met hun bob race? Voeg mij dan even toe. Mijn psn naam is alwin22
Ik wil daar ook eens aan gaan beginnen, mensen die mij willen toevoegen, graag! PSN: Cyleo.

Endurance races moet ik nog unlocken, maar las ergens dat je halverwege kon overstappen om je bob het werk te laten doen, maar dat zit er dus ook nog niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was in GT4 zo... voorlopig moet je in GT5 alles zelf rijden.
Afgezien van de 24 uurs races vallen ze best mee hoor, enige die echt te lang en te saai is is Tsukuba 9 uur.
Zal je zo even toevoegen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 22-05-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 11:21
Bij deze meld ik mij ook aan om remote te gaan racen :). Mijn PSN naam is Batsgeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan je vrijdag pas toevoegen... zit de hele week in Breedje Da.
Nodig me anders uit, dan accepteer ik als ik vrijdag weer terug ben.
PSN = zuperkiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 22:57
Dan voeg ik jullie beide wel toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Een voor Gran Turismo 5 geplande update voor de PlayStation 3 kan voorlopig nog even niet verschijnen door de downtime van het PlayStation netwerk in de afgelopen periode. Dat heeft producent Kazunori Yamauchi bekend gemaakt via zijn Twitter. Het PlayStation netwerk is nog altijd wereldwijd niet bereikbaar. De PlayStation Store is daarnaast ook nog niet online gegaan. De update moet onder andere de stabiliteit van de game verbeteren. Ook betreurt Yamauchi het feit dat het momenteel niet mogelijk is voor jarige PSN-members om een gratis bolide als geschenk te ontvangen.
bron; http://www.evilgamerz.com...s&showcomments=1&id=27273

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

OMG die G37 high performance heeft een PS3 in de achterzetel! :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:00
Ik heb sinds kort ook een PS3, vooral voor GT5 ^^. Maak ook gebruik van de B-grinder, mijn psn is Lolgast1987 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 16:16
ik had een vraag en hij is meerdere malen denk ik voorbij gekomen maar helaas met de zoekfunctie niet terug gevonden .

Voor GT5 wat is het beste stuur van de volgende 2 ? Driving Force GT of de G25 ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:48
De G25 is gewoon een beter stuur, alleen wel minder functies in GT5..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jenpet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:01:
Voor GT5 wat is het beste stuur van de volgende 2 ? Driving Force GT of de G25 ?
kwalitatief; G25 (beter stuurhuis/motor/steviger), qua opties (knopjes) de DFGT

Heb zelf een DFGT, werk goed zat. Maar wanneer die defect gaat komt er een G27-mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 12:20
Gisteren voor het eerst wat remote races laten doen. Best grappig, maar als ik het goed begrijp heb je zelf geen enkele invloed? Mijn PSN is trouwens FDK.

En ik heb nog een vraagje over m'n stuurtje. Dat is een vrij goedkoop ding: de Logitech Force EX. Maar het rijdt toch al fijner dan met de gewone controller.
Alleen heb ik bijna altijd aan het begin van de race dat hij even een zwieper maakt. En dat is best vervelend bij een vliegende start. Je wordt aan het begin dan net even van je baan gebracht.
Hebben andere stuurtjes dat ook? Heeft dat iets met instellingen te maken? Is het stuurtje gewoon te slecht?

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
GAIAjohan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:09:
De G25 is gewoon een beter stuur, alleen wel minder functies in GT5..
ok misschien domme vraag maar welke functies ga ik bij de G25 missen ?

Neem aan dat je stuurt , gas geeft , schakelt ,en remt . Tenminste volgens mij is dat voor mij al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
jenpet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:42:
[...]

ok misschien domme vraag maar welke functies ga ik bij de G25 missen ?

Neem aan dat je stuurt , gas geeft , schakelt ,en remt . Tenminste volgens mij is dat voor mij al genoeg.
Op de DFGT zit bv een toeter-knop. maar ook knoppen om rembalans aan te passen, en TC aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
kijk ik vind GT5 leuk maar heb de ballen verstand van auto's dus voor mij blijft het bij de basis functies :)

Daarom dat ik ook niet de G27 maar de G25 pak .
GAIAjohan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Op de DFGT zit bv een toeter-knop. maar ook knoppen om rembalans aan te passen, en TC aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jenpet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:46:
kijk ik vind GT5 leuk maar heb de ballen verstand van auto's dus voor mij blijft het bij de basis functies :)
hier idem, ik kan er niets van. maar vind gruwelijk leuk om te doen. daarom de DFGT gekocht vanwege 't prijsverschil.

Kun je een G25/27 bemachtigen voor dezelfde prijs; zeker doen.

Of je wel of geen verstand hebt van autos.... Tractie control en rembalans weet je toch wel? dat zijn de dingen die je met dat stuurt 'on the fly' kunt veranderen. GT5 heet niet voor niets the real driving simulation.

Anders ga naar een winkel, probeer beide uit om te ervaren welke jij 't plezierigste vind. Maar zoals johan ook al zei; de G25 IS kwalitatief beter.

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 25-05-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
En als ik de verhalen van veel mensen die zowel de G27 als de G25 hebben gebruikt: zelfs beter dan de G27. Niet qua sturen, maar vooral qua duurzaamheid; G27 gaat snel stuk, i.t.t. de G25, die nagenoeg onverwoestbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm, ik heb ze beide hier wel gehad en ben aangesloten bij veel simracewebsites en kan je mening niet echt onderschrijven. Ik zie maar weinig mensen met problemen met een G25 of G27.
Enige reden waarom velen bij de G25 blijven is de sequentiële bak die op de G27 ontbreekt.

De G27 is iets stiller en smoother, en daarnaast 4 knoppen extra tov de G25. De shift lights zijn gewoon een nutteloze toevoeging..
De pedalen zijn een tikje anders geplaatst bij de G27, en dat is zeker een verbetering :). De H-bak is beter, maar wel met een concessie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NLxAROSA schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:16:
[...]
En als ik de verhalen van veel mensen die zowel de G27 als de G25 hebben gebruikt: zelfs beter dan de G27. Niet qua sturen, maar vooral qua duurzaamheid; G27 gaat snel stuk, i.t.t. de G25, die nagenoeg onverwoestbaar is.
het gaat om de GTDF v/s G25 de G27 noem ik en jenpet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:21:
Hmm, ik heb ze beide hier wel gehad en ben aangesloten bij veel simracewebsites en kan je mening niet echt onderschrijven. Ik zie maar weinig mensen met problemen met een G25 of G27.
Met een G25 inderdaad niet, maar ik ken al zes mensen met een G27 die al aan de derde of vierde toe zijn omdat de pedalen het af laten weten of er speling op het stuur ontstaat. Kan wellicht een verkeerde batch zijn o.i.d. (allemaal G27-gebruikers van het eerste uur), maar vind het toch opvallend.
himlims_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:31:
[...]
het gaat om de GTDF v/s G25 de G27 noem ik en jenpet niet
Was een aanvulling om aan te geven dat de G25 een zeer goede keuze is, leek me toch vrij duidelijk? En jenpet noemde hem wel degelijk...

Jijzelf trouwens ook zie ik :z
himlims_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:53:
[...]Kun je een G25/27 bemachtigen voor dezelfde prijs; zeker doen.
Even iets heel anders: wat verwachten jullie van de komende GT5 update? Alleen bugfixes, extra content, (al dan niet betaalde) DLC?

[ Voor 17% gewijzigd door NLxAROSA op 25-05-2011 14:43 . Reden: Aanvulling en vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik verwacht - neej eis - time-tables

dat is toch HET gemist vna deze game?? bedoel een racegame zonder tussen/sector/eind/- tijden? WTF?! Als ik aan 't racen ben wil ik weten hoeveel ik achter lig. hoeveel tijd ik laat liggen per sector tozv.

[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 25-05-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Inderdaad. En je weet dat het waarschijnlijk al bij gehouden wordt, want in B-Spec zie je veel meer van dat soort gegevens. Maar er zijn meer van dat soort inconsistenties. Zo kun je alleen in een online lounge de tijd van de dag instellen en de snelheid van het verloop, offline kan het nergens. Sowieso snap ik niet dat ze de online lounge interface niet ook voor alle offline events hebben gebruikt: offline is in mijn ogen gewoon een lokale server met bots, i.p.v. een remote server met echte spelers. Dan had ook gelijk je garage beschikbaar geweest etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Ik kijk denk ik ergens overheen met de B-Spec grinder. Ik krijg meerdere coureurs van mijn friends, maar krijg elke keer maar 1 coureur van mij te zien. Ik denk dat het iets te maken heeft met de "Leave at least..." optie, maar weet effe niet hoe ik die dan goed in moet stellen. Heb het nu op "3 drivers free".

En hoe krijg ik het aantal coureurs omhoog? Dus meer dan 5 wat hij nu doet.

[ Voor 11% gewijzigd door ge-flopt op 25-05-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 20:47
ge-flopt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:24:
Ik kijk denk ik ergens overheen met de B-Spec grinder. Ik krijg meerdere coureurs van mijn friends, maar krijg elke keer maar 1 coureur van mij te zien. Ik denk dat het iets te maken heeft met de "Leave at least..." optie, maar weet effe niet hoe ik die dan goed in moet stellen. Heb het nu op "3 drivers free".

En hoe krijg ik het aantal coureurs omhoog? Dus meer dan 5 wat hij nu doet.
In B-Spec kun je maar 1 coureur van jezelf gebruiken.
Het is daarom fijn dat mede "b-speccers" jouw coureur's gebruiken :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Another new Seasonal Event has been added to Gran Turismo 5: the “Supercar Festival”. Open to all cars up to 700PP (with no tire restrictions), get ready to bring out some of your biggest guns for these five new races:

Tokyo R246 (5 laps)
Tsukuba Circuit (8 laps)
Trial Mountain (5 laps)
SS Route 5 (5 laps)
Eifel Circuit 104A (5 laps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
HoefMeistert schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:13:
[...]

In B-Spec kun je maar 1 coureur van jezelf gebruiken.
Het is daarom fijn dat mede "b-speccers" jouw coureur's gebruiken :)
Mooi om te weten, maar hoe krijg ik het totaal aantal spelers omhoog? Ik doe nu races met maxumaal 5 coureurs (1 van mij en 4 van mijn vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ge-flopt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:29:
[...]

Mooi om te weten, maar hoe krijg ik het totaal aantal spelers omhoog? Ik doe nu races met maxumaal 5 coureurs (1 van mij en 4 van mijn vrienden)
Probeer eens met 1 van jezelf en 15 van je vrienden :+

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
:D Ok, maar hoe stel ik dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij heb ik daar helemaal niets voor hoeven instellen, gewoon door je vriendenlijst heen en blijven toevoegen totdat je "vol" zit, dwz totaal 16 coureurs.
Edit: Je moet wel van meerdere vrienden coureus toevoegen natuurlijk, iedereen heeft maar max 6 coureurs online staan ...

[ Voor 16% gewijzigd door u_nix_we_all op 26-05-2011 17:36 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Denk inderdaad dat je als je race vol wil hebben 15 unieke racers nodig heb + jezelf.

Ik zoek een paar mensen met wie ik samen kan grinden, ik draai hem meestal wel paar uurtjes per dag. ATM heb ik helaas nog maar 2 low lvl coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

wat me nu wel opvalt aan gran turismo 5 dat je eigenlijk helemaal je remmen niet kunt upgraden en veranderen.
Bij Need for speed shift 2 is het zo dat je je remmen kunt veranderen en kunt upgraden, zodat je betere remmen kunt kopen en zo meer remkracht hebt. Dit veranderd eigenlijk helemaal je manier van remmen, en dat je zo echt het idee hebt dat je aan het remmen bent.
Dit vind ik toch 1 van de grote verschillen tussen GT5 en Shift 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikzelf rij altijd met stock wagens, dus mij maakt het geen flaus aus of je betere remmen etc kan kopen...
De meeste wagens, incl de racemonsters, hebben al goede remmen voor mijn gevoel.
Het grote verschil tussen GT5 en Shift 2 is volgens mij dat GT5 wel lekker rijdt en Shift 2 niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
Hier nog een B-Speccer.
PSN: RemcoZon

Profile: http://www.mygranturismo.net/user_sheet.php?id=14835

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister voor 't eerst een open-lounge/public-room gejoined. merkte toch wel een 'klein' verschil met de club hier.

Leek wel de kermis races aka botsauto's. Net dtm veel duwen en trekken. Totdat ik via shuffle een dikke SUV toegekend kreeg (veel gewicht) daarmee 3e geworden, want zo'n range-rovever dan druk je me niet zomaar van de weg met je clio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Een heel andere vraag is er iemand die ervaring heeft met deze shifter paddles voor een Logitech DFGT ?

http://granturgismo.com/_...le%20Shifters%20Instr.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 316847 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:17:
Een heel andere vraag is er iemand die ervaring heeft met deze shifter paddles voor een Logitech DFGT ?

http://granturgismo.com/_...le%20Shifters%20Instr.pdf
tof, niet eerder gezien (lijkt me ook vrij pauper constructie / plak systeem) vraag me af hoe de druk verdeeld wordt wanneer je 't bovenste/onderste gedeelte hanteert van de shifter

//edit
die gasten zijn gek; 30euro voor stukje plastic + plak-rand? neej dat gaat er bij mij niet in. Ik wacht de budget-immitatie uit china wel af. http://granturgismo.com/products.html

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 30-05-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:57:
[...]
tof, niet eerder gezien (lijkt me ook vrij pauper constructie / plak systeem) vraag me af hoe de druk verdeeld wordt wanneer je 't bovenste/onderste gedeelte hanteert van de shifter
Daar was ik ook benieuwd naar vandaar mijn vraag .
Misschien dat iemand ze al gekocht heeft anders ga ik een setje proberen te bestellen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06 16:23
himlims_ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:57:
[...]

//edit
die gasten zijn gek; 30euro voor stukje plastic + plak-rand? neej dat gaat er bij mij niet in. Ik wacht de budget-immitatie uit china wel af. http://granturgismo.com/products.html
39 euro zelfs.

Als ik me echt verveel ga ik eens kijken of wheel makkelijk te demonteren is en of er geen beter oplossing voor te bedenken is. Ken iemand die in de kunstof werkt dus moet wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

schumi2004 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:38:
39 euro zelfs.

Als ik me echt verveel ga ik eens kijken of wheel makkelijk te demonteren is en of er geen beter oplossing voor te bedenken is. Ken iemand die in de kunstof werkt dus moet wel lukken ;)
heeel veel, dit is echt een overpriced-pauper oplossing; sticker d'r tegen aan :F €30 gekken

neej heb inmiddels al vele opties gezien. op gtplanet staat draadje erover.
Diverse gebruikers die hun dfgt gemod hebben met paddles van de g25/27/fanetic
Daardoor heb je 'echt' contact, en ook fatsoenlijke replacement. binnenkort maar eens in verdiepen.
Afbeeldingslocatie: http://chilicoke.com/logitechwheel/paddles/paddles-02.jpg
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=125801

na wat maat werk; http://www.fanatec.de/web...oducts_id=61&session=true

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 30-05-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06 16:23
himlims_ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:42:
[...]
heeel veel, dit is echt een overpriced-pauper oplossing; sticker d'r tegen aan :F €30 gekken

neej heb inmiddels al vele opties gezien. op gtplanet staat draadje erover.
Diverse gebruikers die hun dfgt gemod hebben met paddles van de g25/27/fanetic
Daardoor heb je 'echt' contact, en ook fatsoenlijke replacement. binnenkort maar eens in verdiepen.
[afbeelding]
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=125801

na wat maat werk; http://www.fanatec.de/web...oducts_id=61&session=true
Ik heb het draadje eens doorgelezen op GTP maar hoe verder je komt hoe meer ze die Granturismo paddles (Die van €39 dus) aan bevelen/gebruiken.

Het lijkt ook verdacht veel op het design van een gebruiker daar op het forum welke niks meer van zich heeft laten horen sinds januari dit jaar.
http://www.gtplanet.net/f...php?p=5012730#post5012730

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 30-05-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je die had ik nog niet gevonden en ik zie dat je behalve die adhesive ook schroefbevestiging kan gebruiken (zitten 3 gaten voor bevestiging in geboord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:49

Meneer iCy

swarma

Zo krijg morgen waarschijnlijk GT5 binnen. Ben benieuwd hoe het racen gaat met de controller, want vanaf gt1 t/m 4 heb altijd met de controller geraced.

Heb ook niet echt een plek om een stuur te plaatsen dus moet wel met de controller racen. Zal dan lastig of nooit nr1 van een race worden in een online pub vermoed ik, maar achja het gaat om de fun :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb het spel voor het eerst in maanden weer eens in de Playstation gestoken, maar ik vind er echt geen reet meer aan. Jammer.

Edit: En je mag ook helemaal niks! Allerlei woorden op de chat worden geblokkeerd, geen idee waarom... Auto's weggeven gaat bijna niet, maar eentje per dag en dan een hoop mag je niet eens weggeven... Seizoensevents leveren werkelijk niks op. Je moet 10x een 24 uurs uitzitten als je hem wil uitspelen... Ik denk dat mijn exemplaar naar Marktplaats gaat. De volgende uitvoering koop ik in elk geval echt niet meer op de dag van de release, dan liever tweedehands voor een prikkie, want meer is hij me niet waard geweest.

[ Voor 67% gewijzigd door Verstekbakker op 01-06-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 23:39
Verstekbakker schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:46:
Ik heb het spel voor het eerst in maanden weer eens in de Playstation gestoken, maar ik vind er echt geen reet meer aan. Jammer.

Edit: En je mag ook helemaal niks! Allerlei woorden op de chat worden geblokkeerd, geen idee waarom... Auto's weggeven gaat bijna niet, maar eentje per dag en dan een hoop mag je niet eens weggeven... Seizoensevents leveren werkelijk niks op. Je moet 10x een 24 uurs uitzitten als je hem wil uitspelen... Ik denk dat mijn exemplaar naar Marktplaats gaat. De volgende uitvoering koop ik in elk geval echt niet meer op de dag van de release, dan liever tweedehands voor een prikkie, want meer is hij me niet waard geweest.
Ik heb 1x een 24 uurs race gedaan en ben lvl 40... zonder grinden...maar gewoon door met heel veel verschillende auto's races rijden, gewoon omdat het leuk is om zoveel mogelijk auto's uit te testen.

En wat heeft het niet kunnen zeggen van bepaalde woorden op de chat of het niet kunnen weggeven/ruilen van bepaalde auto's te maken met de essentie van het spel, namelijk racen?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 15:37
Het zoveel mogelijk autos kopen, tunen en testen of t lekker rijd doe ik nu ook. Eerst gewoon stock kopen. 300km inrijden @ Nurburgring, oliewissel en dan pas performance onderdelen eronder
en dan wel t liefst een beetje streetable houden :D

Nou moet ik wel verklappen dat ik nu net een Mazdaatje MX-5 gekocht heb uit '89 (premium) niet ingereden heb maar wel volluit getuned heb, met compressor. En echt, klein beetje camber en wat verlaging en de versnellingsbak op max 230 kmh en je hebt een sub minute auto voor Tsukuba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Stefie2010 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:02:
[...]

Ik heb 1x een 24 uurs race gedaan en ben lvl 40... zonder grinden...maar gewoon door met heel veel verschillende auto's races rijden, gewoon omdat het leuk is om zoveel mogelijk auto's uit te testen.

En wat heeft het niet kunnen zeggen van bepaalde woorden op de chat of het niet kunnen weggeven/ruilen van bepaalde auto's te maken met de essentie van het spel, namelijk racen?
Ik wilde wat dubbele auto's weggeven aan vrienden. Ik meen dat het online gedeelte te maken had met meer dingen dan racen. Geldt ook voor de woorden die geblokkeerd worden, ik wilde een gewoon gesprek met iemand hebben. Een zin als, 'Ik ga pitten' mocht niet... Pitten is blijkbaar een fout woord. En zo ook het woord god wordt geblokkeerd. Waar slaat dat op...

De essentie van seks is het maken van kinderen, maar ondanks dat laat ik me regelmatig pijpen en spuit ik ook wel eens een strot vol. Ik mag hopen dat dat nog steeds mag volgens jouw bijbel... Klinkt misschien grof volgens de SGP, maar misschien dat het nu duidelijk is waarom het weggeven van auto's aan vrienden en het chatten in de online omgeving ook een onderdeel is van het leuk maken van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
Verstekbakker schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:23:
[...]

Ik wilde wat dubbele auto's weggeven aan vrienden. Ik meen dat het online gedeelte te maken had met meer dingen dan racen. Geldt ook voor de woorden die geblokkeerd worden, ik wilde een gewoon gesprek met iemand hebben. Een zin als, 'Ik ga pitten' mocht niet... Pitten is blijkbaar een fout woord. En zo ook het woord god wordt geblokkeerd. Waar slaat dat op...
"Pit in" is toch ook goed en nog korter ook scheelt weer, kun je de resterende tijd ergens anders voor gebruiken. :P

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Flex0r schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:42:
[...]

"Pit in" is toch ook goed en nog korter ook scheelt weer, kun je de resterende tijd ergens anders voor gebruiken. :P
Nee, 'ik ga naar bed' betekent 'pitten'. Maar ik begrijp de verwarring. :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou verstekbakker :D een NISMO R32 en NISMO 270R is welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
Verstekbakker schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:05:
[...]

Nee, 'ik ga naar bed' betekent 'pitten'. Maar ik begrijp de verwarring. :D !
hahaha juist dat blijft in een racegame verwarring opleveren. _O-

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Lampuhkap schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:11:
Nou verstekbakker :D een NISMO R32 en NISMO 270R is welkom :D
JA DAT GAAT DUS NIET DOOR WANT DAN MOET JE EERST 6 WEKEN WACHTEN HE

:'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Hebben meer mensen het probleem dat bij het laden van een ghost elke ronde het spel een paar seconden stilstaat. Dit is vooral irritant als je net wilt aanremmen voor een bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nooit last van gehad, wel bij MP game als iemand joined/leaved kleine 'schok' in de FPS

misschien via my home settings > options > misc. settings > salvage files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Die NISMO R32 is toch helemaal niet zo bijzonder trouwens? Waar heb je die auto's zo perse voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Voor mn verzameling autos natuurlijk :D Wil alle NISMO autos hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Win je die R32 niet ergens bij? Want ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n ding gekocht heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

AquaSheep schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:27:
Hebben meer mensen het probleem dat bij het laden van een ghost elke ronde het spel een paar seconden stilstaat. Dit is vooral irritant als je net wilt aanremmen voor een bocht.
Ik heb dit ook, maar slechts een kleine fractie van een seconde.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Idd een fractie van een seconde, ik dacht dat er misschien iets met mijn ps3 of gt5 cache was. Maar schijnbaar is dat dus standaard voor meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

AquaSheep schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:17:
Idd een fractie van een seconde, ik dacht dat er misschien iets met mijn ps3 of gt5 cache was. Maar schijnbaar is dat dus standaard voor meerdere mensen.
Ik heb het iig op meerdere PS3's gezien.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

^---- * himlims_ wil dat in GT5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT5 heeft toch de PS Eye welke eigenlijk hetzelfde doet?
Ik zal de mijne binnenkort eens aansluiten om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:10:
GT5 heeft toch de PS Eye welke eigenlijk hetzelfde doet?
Ik zal de mijne binnenkort eens aansluiten om te testen.
Ik weet niet of de PS Eye icm GT5 dezelfde functionaliteit biedt. Als dat zo is, ga ik vanmiddag nog zo'n camera halen.

//edit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rQvGeSn2QWE]
schijnbaar wel, * himlims_ like

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 03-06-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb er hier 1 liggen samen met een move controller. nog niet geprobeerd overigens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156868

Is er al meer bekend over saven tijdens de endurance races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-06 00:29
Headtracking in GT5 werkt alleen in Arcade Mode.

En om even terug te komen op dat Forza 4 filmpje:
Getverdemme, weer die lelijke cartoony/plastic look.

Dat gecombineerd met weinig geld verdienen in de single player en veel te dure auto's + Irritante Auctionhouse,
Nee van mij mogen ze dit deel houden, Ben helemaal klaar met Forza omdat het steeds minder bied wat ik in een racegame zoekt.

Gran Turismo 5 weet dat nog wel te bieden maar ook daar vraag ik mij af hoelang dat nog zo zal blijven.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

himlims_ schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:46:
[video]

^---- * himlims_ wil dat in GT5 :P
Lekkere setup om te testen.... |:( Pedalen zitten goed vast hoor.......

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 156868 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:23:
Is er al meer bekend over saven tijdens de endurance races?
Nee, wel dat de komende update vertraging heeft opgelopen door het hele PSN gebeuren de afgelopen maand (bron; GTPlanet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ben nu inmiddels 25 en tot de extreme reeks alles goud, maar de levels stromen nu wel langzaam binnen en het goud komt ook niet meer gratis (in de extreme race nog wel, maar die specials vind ik toch echt wel pittig tot zelfs niet te halen (nascar en sebastian loeb)). Licenses heb ik me nog niet aan durfen wagen door mijn herinneringen aan GT2 en het verplicht afwerken van al die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:49

Meneer iCy

swarma

Cyleo schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:07:
Ben nu inmiddels 25 en tot de extreme reeks alles goud, maar de levels stromen nu wel langzaam binnen en het goud komt ook niet meer gratis (in de extreme race nog wel, maar die specials vind ik toch echt wel pittig tot zelfs niet te halen (nascar en sebastian loeb)). Licenses heb ik me nog niet aan durfen wagen door mijn herinneringen aan GT2 en het verplicht afwerken van al die dingen.
Bij de licenses krijg je aardig wat punten hoor.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je al lvl 25 bent valt dat mee...
Dacht dat je iets van 900xp punten krijgt voor goud.
Vanaf lvl 0 gaat het hard met licences, later niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18

seninha

god's right foot

Ik heb een vraag wat special events betreft..
Ten eerste: sommige events hebben verschillende niveaus. Kun je ze het beste allemaal doen of is een ervan genoeg?

Verder , ik moet nu nog Grand Turismo Rally doen, alleen ik heb niet de juiste auto.
Probleem is dat ik alleen de Renault GT turbo kan vinden, en daarmee valt niet te rijden.

Vraag me af waar ik de rest van de wagen die ik hier kan gebruiken kan vinden?

Eigenlijk zou GT5 je daar naar toe moeten sturen waar de auto te koop is.
Nu moet ik steeds er uit en dan zelf gaan uitzoeken waar deze te vinden is.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je eerste vraag snap ik niet helemaal...
Het is zo dat hoe hoger je A- of B-spec level, hoe meer events je vrijspeelt.
Sommige races bestaan uit meerdere stages, en sommige events bestaan uit meerdere races.

In de premium dealership zijn oa de Focus rallycar en de Impreza rallycar te vinden.
Die zijn te gebruiken.
Ik heb bij de meeste events gebruik gemaakt van de normale Ford Focus (niet de rally uitvoering).
Terrein/sneeuwbandjes erop en ik was klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

seninha schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:23:
Verder , ik moet nu nog Grand Turismo Rally doen, alleen ik heb niet de juiste auto.
Probleem is dat ik alleen de Renault GT turbo kan vinden, en daarmee valt niet te rijden.

Vraag me af waar ik de rest van de wagen die ik hier kan gebruiken kan vinden?
Heb het eerste deel waarbij je geloof ik max 250pk mag hebben gedaan met een MG F volgens mij. Vering ophogen, terreinbanden eronder en gaan met die banaan. Op het hogere level kan je aan de gang met de serieuze rallywagens. Als je slim bent, maak je eerst de Sebastion Loeb Challenge af in goud, dan krijg je zijn WRC C4, hoef je ook geen wagen te kopen. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 12:46

FastBunny

Give it the Works !

thunder8 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
[...]

Heb het eerste deel waarbij je geloof ik max 250pk mag hebben gedaan met een MG F volgens mij. Vering ophogen, terreinbanden eronder en gaan met die banaan. Op het hogere level kan je aan de gang met de serieuze rallywagens. Als je slim bent, maak je eerst de Sebastion Loeb Challenge af in goud, dan krijg je zijn WRC C4, hoef je ook geen wagen te kopen. ;)
Ik heb het met de Focus ST gedaan deze heeft standaard 225 PK ofzoiets, verder alleen wat ECU updates en terreinbanden en gaan met die banaan :)

Edit: net als dvdkiwi zie ik :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Wat ik bedoel bij vraag is is dit.

Als je naar Special Events gaat , kun je bv Top Gear Test track doen.
Onder deze Event heb je 3 keuzes, namelijk : NIV 3, NIV 8 en NIV 19

Is het de bedoeling dat je ze allemaal doet of kun je gewoon bv NIV 19 alleen doen??
Vraag dit ivm wat je ermee kan winnen

[ Voor 6% gewijzigd door seninha op 06-06-2011 16:41 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

seninha schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:41:
Wat ik bedoel bij vraag is is dit.

Als je naar Special Events gaat , kun je bv Top Gear Test track doen.
Onder deze Event heb je 3 keuzes, namelijk : NIV 3, NIV 8 en NIV 19

Is het de bedoeling dat je ze allemaal doet of kun je gewoon bv NIV 19 alleen doen??
Vraag dit ivm wat je ermee kan winnen
Die moet je allemaal doen (mits je wilt natuurlijk ;) )
Voor allemaal krijg je aparte prize-cars etc :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

OK duidelijk.

Vind het wel jammer dat je als je een bepaalde auto nodig heb GT5 je niet automatisch daar naar toe stuur waar je die kan kopen.

verder een top spel

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is daarbij ook zo dat je maar eenmaal de prijs voor goud krijgt.
Je hoeft 'm dus niet steeds opnieuw te doen als je de bank wilt spekken.
Je hoeft voor de Top Gear challenge geen aparte wagen te kopen, die heb je in het event tot je beschikking.
Enige special event waarbij je zelf een wagen moet hebben zijn de rally events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kheb nog wel wat leuke paketten gezien vandaag @ Intertoys Leeuwarden.
Signature voor €70
Special editioon voor €50

Acties:
  • 0 Henk 'm!
70 euri's?
Da's geen geld (vergeleken met de 180 origineel).
Ik zal eens kijken of ze kunnen bezorgen :P
*edit*
Op hun site niks...
Wel voor 100 euro bij een andere aanbieder:
https://www.castlegames.n...rismo-5-signature-edition

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 06-06-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgenochtend van 04.00 am tot 05.00 am gt5 online play en website niet bereikbaar vanwege onderhoudhttp://us.gran-turismo.com/us/news/d5795.html

Er is een tweet verschenen vroeg in de ochtend van Kazunori Yamauchi waarin hij zegt dat er updates komen binnen 24 uur .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.psx-sense.nl/4...65-update-nu-beschikbaar/

^--- psn wordt geupdate, GT5 krijgt dan dus ook de nieuwe update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Anoniem: 316847 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:05:
Morgenochtend van 04.00 am tot 05.00 am gt5 online play en website niet bereikbaar vanwege onderhoudhttp://us.gran-turismo.com/us/news/d5795.html

Er is een tweet verschenen vroeg in de ochtend van Kazunori Yamauchi waarin hij zegt dat er updates komen binnen 24 uur .
Ook iets met een chancelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Cyleo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:46:
[...]

Ook iets met een chancelog?
Er is een kans dat PSN weer een maand uitvalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 14:35
GT5 Update lijkt inderdaad binnen 24 uur te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:49

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Racing Gear Items
New racing gear items consisting of helmets and suits have been implemented. These can be used by players in A-Spec, or for any of the “My Drivers” in B-Spec.
There are plenty of variations to the racing gear items and, in addition to several sets being given out as presents when you start GT Mode, players will be able to win new ones when successful in online events. Players can also take a photo of their drivers wearing their favourite gear, and use that custom photo for a driver profile.
For more details, please refer to “Racing Gear” under Top Menu - [Manual] – [GT Mode].

Special Online Event Campaign
For a limited time, all event prizes will be tripled, and all cars appearing in the Online Collector’s Dealership will be brand new (0 mileage) and at half price.

Prizes for online events
GT5 will now offer online events in which players can win Racing Gear items and cars as prizes, according to performance. The content of the prizes and the conditions for winning them will vary per event.
Details of the various events are found in [GT Life] – [Online Events].

Parts purchases through the Settings screen *O* *O* *O*
In the Settings screen, parts that players have not yet purchased will now have a shopping cart icon appearing next to them. These can now be purchase on the spot. Purchased parts will immediately be equipped on their car.
For details, refer to Top Menu – [Manual] – [GT Life] – [Settings]\

Improved Opponent AI Algorithm
The search range of opponent AI has been expanded and their intelligence algorithm has been improved.

Interrupting and resuming Championship races *O* *O* *O*
In the championship races of A-Spec and B-Spec modes within [GT Life], there is now an interrupt button in the quick menu which appears after completing individual races.
If the interrupt button is pressed, the event will be interrupted and a player’s record up to that point will be saved, and the game will end. The next time the player starts the game, they can continue the championship race from where they left off.

Additional music track
After playback of the ending movie (*short version), “Day To Live/daiki kasho” will be added as a bonus music track.

Other Changes
Check the physical endurance of drivers that are resting in the B-Spec endurance races.
Sort the garage by [Last Car Driven]
In [Weight Adjustment] of [Settings], players can now see changes in the front to rear weight balance when the ballast position is changed.
The A-Spec driver is now displayed in the profile screen.
In the pit menu of B-Spec, the time limit for being able to direct pit work has been changed from reaching “0″ in the count down, to “Until the car comes to a complete stop”.
The sorting order of the music album has been improved.
When selecting a track created in Course Maker from the course album of Arcade Mode or GT Mode, players can now run single races with up to 16 cars. (Excluding some tracks such as those made before the update, and dirt tracks.)
It is now possible to take 3D photographs even without connecting a 3D compatible TV.
It is now possible to export 3D photographs to [Photo] on the XMB™.

Correction of Known Issues
PDI has addressed the issue of the maximum speed set in the transmission settings of the settings menu differing from the actual top speed of the car. This will affect cars equipped with the relevant transmission tuning part, and almost all racing cars. Cars for which each gear ratio was adjusted manually with a full customised transmission in update versions 1.07 and earlier will not be affected.
An issue with the increase and decrease of the online logon bonus has been corrected.
An issue where the player’s car and opponents’ cars braked at the wrong timings in the pit lane during B-Spec has been corrected.
A problem where racing sound effects were turned off after changing settings in the quick menu has been corrected.
An issue of how dirty the oil is when players purchase a used car not being affected by the car’s mileage has been corrected.
An issue where some of the driver gear colours had changed after the 1.06 update has been corrected.
An issue in the championships of GT Life where opponent cars kept using the same tyres in the second race and onwards has been corrected.
An issue where the menu BGM was being played back during remote racing rather than the race BGM has been corrected.
An issue of the program freezing when opening a garage containing nearly the maximum number of cars has been corrected.

A new “Expert Challenge Race” Seasonal Event has also been made available with the following races:
Trial Mountain in a Fiat 500
Tsukuba in a Lotus Elise 111R
Laguna Seca in a Subaru Impreza Sedan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flinke update!
Mooi dat je nu middenin een championship kan stoppen om later weer verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Kijk aan een update van GT5! Moet ik de PS3 toch maar weer eens aanslingeren ;) Sinds PSN down is gegaan is de PS3 ook niet meer aan geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

dvdkiwi schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:05:
Flinke update!
Mooi dat je nu middenin een championship kan stoppen om later weer verder te gaan.
Leuke toevoeging maar jammer dat het erop lijkt dat het dit niet geldt voor de endurance races.. of is dat ook mogelijk gemaakt :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245391

Special Online Event Campaign
For a limited time, all event prizes will be tripled, and all cars appearing in the Online Collector’s Dealership will be brand new (0 mileage) and at half price.

Dat is fijn...ik ga morgen op vakantie....ga ik dus niet veel aan hebben :s
Verder een goede update denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dr. Quipers schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:55:
Kijk aan een update van GT5! Moet ik de PS3 toch maar weer eens aanslingeren ;) Sinds PSN down is gegaan is de PS3 ook niet meer aan geweest...
Dan kun je ook nog 2 gratis games downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

GAIAjohan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Dan kun je ook nog 2 gratis games downloaden :)
3; je krijgt ook PSN+ en daarmee is Burnout Paradice weer gratis. Heb je ook nog een 2e usa/jap account kun je daarmee ook de games downloaden.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste