Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.DJ95 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:06:
ik wilde gewoon zien wat er mogelijk was ,
Geen probleem hoor, iedereen mag lekker racen hoe hij zelf wil natuurlijk :)

vanavond lukt niet...
Ik ben alleen in de weekenden thuis, dus wordt vrijdag pas dat ik de M5 op z'n vroegst uit de garage kan halen.
Ik zal je vrijdag toevoegen en de tijd hier posten :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:47:
Als ze ooit online leaderboards gaan invoeren (zoals bij GT5P), lijkt het me ook het handigst als iedereen dezelfde wagen met dezelfde specs pakt, anders zeggen die leaderboards namelijk niets...
Dit is volgens mij precies ook de reden dat er geen leaderboards zijn. Ze willen per baan gewoon niet voor iedere auto een apart leaderboard, per tune, bandentype, etc. Ik zou niet weten waarom ze anders niet gewoon een klein patchje uitbrengen met leaderboards.

Kijk naar GT Academy, daarin was er een prima leaderboard. te sorteren op regio, friendslist.. Dus de functie zit al wel degelijk in de game.

Laat ze het anders gewoon in PP klasses doen ofzo. Leaderboards zouden voor mij deze game zoveel beter maken. Ik word zo zachtjesaan moe van rondetijden heen en weer mailen met vrienden!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Zijn er hier ook mensen die naar de volgende ronde van de GT Academy doorgaan? Ik open vanavond een lounge voor wat oefening rond 19u > PSN: GTHQ_Djie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
dvdkiwi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:47:
Als ze ooit online leaderboards gaan invoeren (zoals bij GT5P), lijkt het me ook het handigst als iedereen dezelfde wagen met dezelfde specs pakt, anders zeggen die leaderboards namelijk niets...
Ja dat is wel vet! Verwacht dat dat wel in een volgende update zit. Hoop ook dat je dan net als bij die GT Academy de tijden van je PS3 vrienden kan aan/uitvinken. Dan kan je nl. ook ideaal de tijden met elkaar vergelijken met dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er leaderboards komen heb ik het idee dat het alleen in arcade mode zal zijn.
Vanwege eerder aangehaalde redenen.
Dus: meer wagens naar arcade mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gisteren een G27 stuur aangeschaft en direct een paar uur geredem... Man, man, wat maakt dit het spel werkelijk fantastisch zeg! Ik reed hiervoor altijd met gewone controller, dit is wel even een totaal andere race-ervaring. Zelf schakelen met koppeling, geweldig. Vandaag op pad om een kuipstoeltje op te halen dat ik voor een prikkie op marktplaats heb gekocht op te halen, daarna maar eens wat in elkaar lassen... :>

Weet iemand hier of je de knoppen kan configureren door middel van een van de profielen van de beschikbare stuurtjes in het gt5 menu te gebruiken? Of dus een van die sturen overeen komt met de G27?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Voxalizer schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:32:
Gisteren een G27 stuur aangeschaft en direct een paar uur geredem... Man, man, wat maakt dit het spel werkelijk fantastisch zeg! Ik reed hiervoor altijd met gewone controller, dit is wel even een totaal andere race-ervaring. Zelf schakelen met koppeling, geweldig. Vandaag op pad om een kuipstoeltje op te halen dat ik voor een prikkie op marktplaats heb gekocht op te halen, daarna maar eens wat in elkaar lassen... :>

Weet iemand hier of je de knoppen kan configureren door middel van een van de profielen van de beschikbare stuurtjes in het gt5 menu te gebruiken? Of dus een van die sturen overeen komt met de G27?
Volgens mij is er hier iemand verslaafd geraakt :>

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Ik heb een zeer leuke uitdaging voor wie wil :)
Nieuw circuit gemaakt, erg uitdagend :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:37
mr.DJ95 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:31:
net een 6:52,177 op de nordschliefe in die HKS lancer op race zacht, ging erg lekker op 2 bochten na .eerder reed ik een 7:04, 923 in een fully tuned rs6 avant op race zacht , een 8:03,677 in een 458 op aport hard een 8:18,642 in een m3 op sport hard , en in een 135I coupe op sport hard reed ik een 9:03,341. volgens mij zijn dit wel aardig lekkere tijden ofniet? , ik vind dit egt een heerlijk circuit om met een G27 te rijden , lekker in mn playseat A1GP g27 erop en mn speakers volluit , lang leven het echte GT5 gevoel:D
Het kan nog wel wat sneller hoor ;)
458 Italia -> 7:41,8
M3 -> 8:00,9
135i -> 8:22,6
Alles helemaal stock (ook de bandjes). TC op 1 (135i uit), ABS op 1, zelf schakelen, DS3 controller.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:54
^ mag ik vragen hoe je op een controller fatsoenlijk kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

giganielsie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:34:
Rechterpookje omhoog opschakelen en omlaag terugschakelen. vierkantje en D-pad om je auto in te stellen tijdens het rijden. Gas en rem op L2 R2. Ideaal :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
ik had in gt5p een forza instelling gemaakt, en dat werkte prima, in gt5 nog niet met controls gespeelt behalve van stuurtje. maar weer eens naar kijken nu ik weer met controller speel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:32:
Dit is helaas niet mogelijk. We moeten hopen dat er een keer officiële support gaat komen voor de G27 maar ik geloof er niet zo meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Tuurlijk, ik heb gas op R2, rem op L2 (wijsvinger)
Dan sturen met linkerpookje, schakelen op driehoekje / kruisje. Setup change doe ik niet aan. knoppies links zitten wat dingen als achteruit kijken, ghost uitzetten, lampen en ruitenwisser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
caspervc schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:12:
[...]

Tuurlijk, ik heb gas op R2, rem op L2 (wijsvinger)
Daar krijg je toch op een gegeven moment een lamme wijsvinger van lijkt me? Met de duim X indrukken kan ik wel ff volhouden, maar die trekker is veel te zwaar om lang ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

pdebie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:50:
[...]

Daar krijg je toch op een gegeven moment een lamme wijsvinger van lijkt me? Met de duim X indrukken kan ik wel ff volhouden, maar die trekker is veel te zwaar om lang ingedrukt te houden.
Traine traine traine traine :D

persoonlijk vindt ik controller moeilijk dat stuur online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn tijd even verbeterd met de high end performance G37 op de nurburgring nordschleiffe met 7:16
het is soms erg vervelend hoe iemand zomaar 15 seconden sneller kan zijn terwijl je toch echt je best doet met racen. Het lijkt net als je goed in het racen bent dat je dan later kunt remmen en de bocht beter in kunt snijden, en ook dat je er echt gevoel bij hebt bij het racen dat je ook meer grip hebt op het wegdek.
ik kan toch wel aardig racen maar hoor niet echt bij de snellere rijders, oefenen blijven dus met gran turismo 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:32:
ik heb mijn tijd even verbeterd met de high end performance G37 op de nurburgring nordschleiffe met 7:16
het is soms erg vervelend hoe iemand zomaar 15 seconden sneller kan zijn terwijl je toch echt je best doet met racen. Het lijkt net als je goed in het racen bent dat je dan later kunt remmen en de bocht beter in kunt snijden, en ook dat je er echt gevoel bij hebt bij het racen dat je ook meer grip hebt op het wegdek.
ik kan toch wel aardig racen maar hoor niet echt bij de snellere rijders, oefenen blijven dus met gran turismo 5
wil je dat ik mijn lap eens record?

Editje, anders moet je me eens toevoegen op psn : yabz
Kunnen we eens samen rondjes draaien :D

[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 23-04-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:28:
[...]

wil je dat ik mijn lap eens record?

Editje, anders moet je me eens toevoegen op psn : yabz
Kunnen we eens samen rondjes draaien :D
ok ik zal je even toevoegen op de psn, alleen het kan nu nog niet het playstation network ligt er even een paar dagen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jah stomme mw2 hack xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:49
?

Wat heeft Modern Warfare 2 daar mee te maken?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Sato schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:20:
[...]

?

Wat heeft Modern Warfare 2 daar mee te maken?
Some kiddo die mw2 hacked lobies bezig was, heeft een deel in de PSN downing naar het schijnt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb even een vraagje. Ik heb tot nu toe alle gt games gespeeld en allemaal uitgespeeld. Ik ben bang dat het met deze versie niet gaat lukken ivm de vettel challenge. Is er iemand die een tip voor me heeft. Ik rij met joystick en heb al enige ervaring in GT. Heb nu alles op goud behalve de vettel challenge. Ik kom niet eens in de buurt van goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:52:
Hoi ik heb even een vraagje. Ik heb tot nu toe alle gt games gespeeld en allemaal uitgespeeld. Ik ben bang dat het met deze versie niet gaat lukken ivm de vettel challenge. Is er iemand die een tip voor me heeft. Ik rij met joystick en heb al enige ervaring in GT. Heb nu alles op goud behalve de vettel challenge. Ik kom niet eens in de buurt van goud.
Kijk eens op youtube daar staan mensen die gold hebben met controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
inderdaad die filmpjes kijken en de rempunten leren etc, succes! ik heb ze op brons en geen zin om er goud van te maken.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:36
mr.DJ95 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:31:
net een 6:52,177 op de nordschliefe in die HKS lancer op race zacht, ging erg lekker op 2 bochten na .eerder reed ik een 7:04, 923 in een fully tuned rs6 avant op race zacht , een 8:03,677 in een 458 op aport hard een 8:18,642 in een m3 op sport hard , en in een 135I coupe op sport hard reed ik een 9:03,341. volgens mij zijn dit wel aardig lekkere tijden ofniet? , ik vind dit egt een heerlijk circuit om met een G27 te rijden , lekker in mn playseat A1GP g27 erop en mn speakers volluit , lang leven het echte GT5 gevoel:D
Ik rij alleen stock wagens met sport hard banden..
M3 - 7:50.387
458 Italia - 7:28.303 met wat foutjes
BMW 135i coupe: 8:04.478

Ik vind t jammer dat de replayfeature nog steeds geen waardevolle info geeft. Anders had er een mooie ranking kunnen komen met specifieke soorten wagens e.d.

Als t goed is moet ie soon HD zijn..
Ik gebruik de manier van Forza als ik een controller gebruik.
Gas R2
Rem L2
Opschakelen - rondje
terugschakelen - vierkantje

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 28-04-2011 09:14 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nette ronde!!!

By the way, de bocht op 1:27 vind ik zo'n beetje de lastigste bocht van heel het circuit.
Ik ga er altijd of te langzaam door [i]of]/i] te snel waardoor ik eraf vlieg.

O ja, die op 1:56 is ook niet fijn, maar die lukt me steeds beter (door vroeg aan te snijden).
Daarnaast is die op 2:24 ook lastig haha :P

Ik zal de 135i coupe ook eens uit de kast halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bij 1:27 moet je ongeveer weten wat de banden aan kunnen. Sport hards kunnen daar ongeveer 210kmh aan.
1:56 en 2:24 moet je inderdaad eerder aansnijden dan je in eerste instantie denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies, het hangt bij die bocht op 1:27 ontzettend van de bandjes af.
Na een paar keer weet ik meestal wel wat mogelijk is, maar dan blijf ik daar het aansnijden lastig vinden.
Vaak probeer ik echt heel dicht tegen of op de curbs aan de binnenkant te blijven, dan komt het vaak goed.
Als ie lukt en de scherpe rechtse daarna ook geeft het wel een lekker gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de 135i '07 meegenomen voor wat rondjes.
08'20.118
Op comfort zacht (standaard bandjes)
Ik denk dat ik er nog iets van 1 seconde vanaf kan halen...

*edit*
F2007______05'08.027
Rijdt best lekker dat ding :P

Ford GT LM Spec II Test Car_____06'30.223
Met een spin, dus er kan nog zo'n 4-5 sec af...
Zenuwachtige wagen, dat zeker.

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Ik dacht laat ik eens mijn B-Specs afmaken echter wat wil het geval, al mijn coureurs staan online en dus einde oefening :(
Das dan weer jammer

Offtopic: Iemand Jamoru de laatste tijd nog gezien? Kan hem niet bereiken en dus wordt startpost ook niet
bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha dat heb ik dus ook, al mijn B-speccies staan online... :F

Gisteren eens geprobeerd om te driften...
Art Morisson op Eiger Nordwand, comfort normaal bandjes.
Uiteindelijk wel die 10.000 punten voor dem trophy kunnen halen, maar het is een stuk lastiger als ik dacht.
Steeds stukje glijden, stilstaan, beetje bijsturen, stukje glijden, etc etc...
Eerste bochten met max 70-80km/h doorgekomen, harder betekende eraf vliegen.
Anywayz, de platinum is in de pocket :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:14
Evo 9 gekocht, andere wielen eronder en sport soft. Mooi even inrijden.....300km ingereden. Hop andere olie erin, race vliegwiel, race koppeling, carbon cardanas, chippie, andere intake, ander filter en complete uitlaat.
Resultaat 401 pk en 517 Nm

Vond ik best netjes zo :D Kan dr nu aardig mee karren op de Nordschleife :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de Lexus LFA mee naar de Ring genomen...
Wat rijdt dat ding als een slagschip zeg! :F
Lange remweg, uitzwenken als de pest.
Ben er niet verder dan een 07'43.111 mee gekomen, maar dat is ook omdat ik de wagen snel beu was.
Daarna een andere wagen gepakt:

BNR34 Skyline GT-R N1 base '06______06'56.631

Rijdt heerlijk dat ding en is ook nog eens best snel.
Wel wat foutjes gemaakt nog hier en daar, kan er nog zo'n 3 seconden af rijden denk ik.
Ruim 2 uur bezig geweest, en maar 4 "witte" rondjes gemaakt...
Zal eens kijken of ik mijn PS3 aan de pc kan hangen om de replay op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Als je een echte uitdaging wilt dan moet je met de RUF Yellowbird gaan rijden op de nurburgring met alleen sports hard banden en geen driving aids. Je wordt er alleen niet erg vrolijk van :P. Een beetje gas en je spint weg. Voor inspiratie kun je dit filmpje bekijken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik eerst nog een 08'02.023 staan... nu niet meer :P
Volgens mij ben jij best een goede racer, gezien je snelle tijden altijd, dus dacht niet dat ik in de buurt van je tijd zou komen...
Toch een 07'54.640 eruit kunnen krijgen net! :*)
Superlekker rondje, maar gezien mijn split times met mijn ghost kan ik er nog zo'n 6 tienden af rijden.
Voor nu in ieder geval genoeg, ben al blij dat ik je op 3 tienden genaderd ben op dat circuit :P

*PS3 met HDMI op pc aansluiten, kan je dan replays opnemen?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik heb inmiddels al diverse keren geprobeerd die Vettel Challange te doen, maar dat wil nog niet echt lukken...
Eigenlijk bij geen van alle 3 de tracks.

Iemand tips hoe je dat het beste kan doen?

Inmiddels heb ik de X2010 al wel omdat mijn B spec lvl 35 was geworden :)

Die Loeb challange valt ook niet mee. Maar daar heb ik er wel 1 van gehaald.
De auto valt in een bocht vaak stil en dan lijkt het alsof je een tijdje op vermogen/grip moet wachten.
Zo ben ik het totaal niet gewent van rally games, waar je gewoon met 4 spinnende wielen kan acceleren in het gravel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Red Bull challenge is gewoon blijven proberen en zien om de flow te pakken te krijgen.
Slipherstel aan, de rest uit helpt ook al iets.
Verder goed naar het demonstratiefilmpje kijken, zo zie je de juiste lijn en rempunten.
Monza is sneaky, want daar kan je bij de 2e chicane afsnijden, zodat je veel tijd op Vettel goedmaakt.
Rij je met stuur of controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Bedankt voor de tips ;)

Het zou in Duitsland ook handig zijn als je daar die chicane kan afsnijden.
Ik heb geen stuur, dus ik moet het met de controler doen.

Geeft de blauwe lijn niet de juiste rempunten aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
dvdkiwi schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Volgens mij ben jij best een goede racer, gezien je snelle tijden altijd, dus dacht niet dat ik in de buurt van je tijd zou komen...
Superlekker rondje, maar gezien mijn split times met mijn ghost kan ik er nog zo'n 6 tienden af rijden.
Voor nu in ieder geval genoeg, ben al blij dat ik je op 3 tienden genaderd ben op dat circuit :P

Ik vermoed dat de HDMI op je pc een output is. Dus niks opnemen waarschijnlijk.
Mooie tijd :) ik zal ook weer eens proberen als ik weer thuis ben.
dude88 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:38:
Bedankt voor de tips ;)

In Duitsland kun je T2 wijd nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 02-05-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
je moet gewoon een hdmi capture card fixen, dan doe je hdmi van ps3 naar capturecard en dan vanaf capturecard naar tv en dan met software opnemen, dan ben je zo klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dude88 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:38:
Bedankt voor de tips ;)
Op het Nurburgring GP circuit kan je de chicane niet afsnijden, daar zijn de curbs te hoog voor...
Maar dan nog kan je er door 'm normaal te nemen sneller uitkomen dan vettel.
Blauwe lijn geeft wel een goede indicatie voor de rempunten inderdaad.
De eerste lange bocht naar links (na de scherpe draai na start/finish) kan je heel erg ruim nemen, buiten de baan om zeg maar.
Of is dat de T2 die hierboven genoemd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
dvdkiwi schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Op het Nurburgring GP circuit kan je de chicane niet afsnijden, daar zijn de curbs te hoog voor...
Maar dan nog kan je er door 'm normaal te nemen sneller uitkomen dan vettel.
Blauwe lijn geeft wel een goede indicatie voor de rempunten inderdaad.
De eerste lange bocht naar links (na de scherpe draai na start/finish) kan je heel erg ruim nemen, buiten de baan om zeg maar.
Of is dat de T2 die hierboven genoemd werd?
Jup :) dat is m
T2 = turn 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Voor de mensen die houden van driften in GT5, kijk eens naar het youtube kanaal van Drift 44.
Dit is driften met RC auto's, maar zou je zou hier inspiratie kunnen op doen :D

Zie bijv:
YouTube: Kanaal van y29rai

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het nog steeds aan het leren, maar wil nog niet echt lukken...
Lijkt me supervet om een heel circuit driftend af te leggen!
Van het weekend weer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
dvdkiwi schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Ik heb de Scooby naar 7:53.782 gedaan.. Dat ding wil echt niet veel sneller op deze banden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff... _/-\o_
Had net al een 07'54.154 gezien op youtube, die rijdt aardig heztelfde als ik, met dezelfde settings.
YouTube: GT5 - Nurburgring Nordschleife - Subaru Impreza Sedan WRX STi '10 - 7'54.154
Ik ga 'm proberen nog iets omlaag te krijgen, moet lukken om onder de 07'54 te komen.
Als jij al een 07'53.782 rijdt, ben ik al heel blij met de tijd die ik nu heb staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan

:9

[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh gelukkig, dacht dat het met de Sub was :D
Zwabbert erg met z'n kontje of niet?
Vind ik altijd lastig om mee te rijden.
Tip voor jou: probeer de Mine's BNR34 Skyline eens... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Die TVR rijdt gewoon vooral vreemd. Vreselijk onderstuur bij gas los, net of er iets in het diff niet deugt.

Zal vrijdag eens de Mine's proberen. Vanavond en morgen niet thuis.

vanmidadg wil ik het filmpje van Soeb even uploaden, maar weet niet of dat lukt qua tijd tussen thuiskomen, moet om kw v 6 de bus pakken eigenlijk... 566MB :P

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het hele internet afgezocht naar een site die een duidelijke uitleg geeft over de afstel mogelijkheden van GT5. Werd namelijk helemaal gek 8)7 van die uitbrekende of onderstuurde auto's, maar had geen flauw idee hoe dat afstellen werkt. Kwam vandaag een tuning guide tegen en die is nog in het nederlands ook (http://gt5guide.nl). Erg vette en handige site. Zijn er nog meer mensen die tips hebben voor een handige tuning site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
De tunings 1on1 guide op GTHQ, volgens mij is er ook een site waarop iedereen tunes kan posten. Kan deze er zo snel niet bij vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat zijn linkjes waar ik wat aan heb. :*) Kwam ook http://www.consoleracer.com/ tegen. Misschien bedoel je die, maar denk dat ik daar ook een instelling van ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hier is de Scooby:

[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkere lap!!
Ik ga 'm een deze dagen ook weer eens proberen naar beneden te krijgen :P
Goeie kwali filmpje trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kwaliteit is idd goed voor een fotocamera en 10x beter dan mijn HTC Legend :).\Thnx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat PSN weer online is, is iemand thuis om het te proberen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:22:
Ik las dat PSN weer online is, is iemand thuis om het te proberen? :D
Bron? Volgens de website van PSN is de status nog steeds offline, ook als je daar probeert in te loggen krijg je de melding dat sommige services niet beschikbaar zijn en je niet aan kan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PSN is down!!

enige voor wie 't up is, is personeel/familie/bekende van sony - daar draait nu een soort beta/pilot

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, dus nog niet voor ons online? Maar hopelijk duurt het nu dus niet lang meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
ik kijk altijd op; http://ps3.headliner.nl/ - deze inventariseerd via rss de headlines van de meeste (nederlandse) ps3 websites. in een overzicht al 't nieuws. zolang daar niet staat dat psn up is, is 't ook niet up ;-)

//edit
ik snap de verwarring:
http://security.nl/artike...on_Store_weer_online.html
http://news.netcraft.com/...on-store-back-online.html

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 06-05-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
godsakke. ik had al 10x van de baan gevlogen zo hard als jij er overheen rijd.
Ik rij met controller (geen behoefte aan stuur), maar laatst deed ik de ring met mijn Mines R34 alleen vloog echt regelmatig toch het gras in toen ik alle hulpmiddelen uit had gezet (ABS op 1).

Echter als ik alle hulpmiddelen aan zet, voelt het rijden zo onnatuurlijk aan, dat ik het gewoon niet lekker rijden vind.

Zwaar irri dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hehe, met name wat het vinden van grip betreft is een stuur superieur.

Ik ga nu de Mine's even rijden met sport hard banden.
Even zoeken waar ik die kan vinden :P

//edit
staat standaard op sport zacht..
Welke banden wil je dat ik doe dvdkiwi?

First try met sport hard:
7:19.733

Ik gooi er even sport soft onder
6:55.403

En nu ga ik slapen :)

Voor de subaru fans:

[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Mine's met sport soft gereden, zoals ze standaard eronder zitten.
Zo heb ik bv ook de 135i coupe met comforts gereden ;)

*edit*
Ik wil een optie om de A-spec events opnieuw te doen.
Wil eigenlijk wel opnieuw beginnen, maar heb geen zin om alle licences en special events ook opnieuw te doen...
Eens even goed over nadenken, misschien delete ik mijn savegame wel :9
Meer mensen die die neiging hebben?

[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Ik heb per ongeluk mijn savegame teruggezet ipv gebackupt
Ben dus een stuk terug in de tijd ... :s

Nu ben ik opnieuw begonnen (tweede account, offline), en probeer met zo min mogelijk auto's aan te schaffen A-spec te doen. Wel mag ik van mezelf licenses halen / specials halen en de pricecars daarvoor inzetten. Zolang je maar wint :)

Honda Civic Type R (EK) '97
Hommell Berlinette R/S Coupe '99
VW Lupo GTI Cup Car (J) '03
Toyota Vitz U Euro Sport Edition '00
Daihatsu OFC-1 Concept '07
Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II '91
Honda Mugen Motul Civic SI '87

Hiermee ben ik nu onderweg geweest, alleen de Civic R gekocht (1e auto). Hier en daar wat moeten tunen, maar wel veel gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:18:

*edit*
Ik wil een optie om de A-spec events opnieuw te doen.
Wil eigenlijk wel opnieuw beginnen, maar heb geen zin om alle licences en special events ook opnieuw te
Je kunt ze toch gewoon nog een keer rijden? Je krijgt zelfs de volledige credits voor het opnieuw winnen. Enige verschil is dat er al een gouden beker bij de events staat, maar om daar nou voor opnieuw te beginnen..

Ikzelf heb de neiging totaal niet iig, aspec is wat suf naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Voxalizer schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:52:
[...]
Je kunt ze toch gewoon nog een keer rijden? Je krijgt zelfs de volledige credits voor het opnieuw winnen. Enige verschil is dat er al een gouden beker bij de events staat, maar om daar nou voor opnieuw te beginnen..

Ikzelf heb de neiging totaal niet iig, aspec is wat suf naar mijn mening.
Je kan ook spelen zeonder ze te doen zoals mij :D

B en ook opnieuw begonnen en licenses zitten te wachten en die special events geven kans op duurdere autos enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw time trial gedaan:
Toyota FT-86 Concept '09
08'09.721
Wat een verschrikkelijk heerlijk wagentje is dat!
Alles uit, ABS-1, Manual schakelen.
Is de eerste keer ook dat ik zonder HUD reed, compleet nieuwe ervaring :P
Verschil met andere wagens is dat ik bij deze pas diep in het rood schakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

dvdkiwi schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:06:
Nieuw time trial gedaan:
Toyota FT-86 Concept '09
08'09.721
Wat een verschrikkelijk heerlijk wagentje is dat!
Alles uit, ABS-1, Manual schakelen.
Is de eerste keer ook dat ik zonder HUD reed, compleet nieuwe ervaring :P
Verschil met andere wagens is dat ik bij deze pas diep in het rood schakel.
Ga je op het geluid af dan om te schakelen? :P

Ik schakel met mijn toyota ong 500 rev's voor het rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
verwachten jullie nog een speciale update voor gt5 als psn dalijk online is ??
ze hebben een tijdje niet hoeven werken eraan, dus ik verwacht op zn minst een goeie patch, met toevoegende waarde. Liefst zie ik een trackpack, of premium car pack, maja zal vast niet.
hopelijk wat meer opties voor online lobby's enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

v8power67 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:41:
verwachten jullie nog een speciale update voor gt5 als psn dalijk online is ??
ze hebben een tijdje niet hoeven werken eraan, dus ik verwacht op zn minst een goeie patch, met toevoegende waarde. Liefst zie ik een trackpack, of premium car pack, maja zal vast niet.
hopelijk wat meer opties voor online lobby's enz.
Waarschijnlijk de save functie voor de endurance races :) autos zou ik niet zo direct na hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:07:
[...]

Ga je op het geluid af dan om te schakelen? :P

Ik schakel met mijn toyota ong 500 rev's voor het rood
Ik kijk naar de toerenteller op het dashboard, zoals altijd.
Eerst rij ik een stukje met HUD aan om te kijken waar het "ingebouwde" schakelpunt zit (knipperend lampje).
Wat opvalt is dat vlak voor het schakelpunt de driver z'n hand al van het stuur afhaalt ;)
Je kan de wagens ook niet heel ver doortrekken in het rode gebied, dus even proberen tot hoeveel toeren de wagen gaat geeft ook een goede indicatie voor op tijd schakelen.
Zonder HUD heeft wel een meerwaarde, enig nadeel is dat je niet kan zien in welke versnelling je zit (behalve bij sommige wagens waar ie op het dash aangegeven staat).

Voordelen:
-Geen irritante meters in beeld, alleen je dash en de tijd, verder niks.
-Je gaat letten op rempunten langs de baan.
-Fun!!

Nadelen:
-Je zit het "ingebouwde" rempunt niet knipperen, en kan dat dus niet als indicatie gebruiken voor je rempunt.
-In welke neem ik de bocht? Daar ben je redelijk snel achter, of je 'm in 2 of 3 moet/kunt nemen.
-In welke versnelling zit ik? Blijft lastig, vooral met terugschakelen. Wagens met indicator op het stuur daargelaten.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ah =) ja dat nadeel pakketje is toch vooral kennis van auto/omloop behalve dan die versnelling die je vergeet, maar als je bak niet optrekt weet je dat je in de verkeerde zit :+

Ik ga meestal af op het geluid lukt vrij goed

Geen update, ik herhaal geen update :( haha :D

[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 15-05-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n bobjes hebben wel erg weinig verdiend afgelopen 25 dagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil dat zeggen dat je weer online bent??
*heb gister al wel de nieuwe firmware gedownload*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

dvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:01:
ja je moet je passwoord vervangen etc... maar de PSN was weer gevallen omdat ieidereen ter wereld ff tegelijk die patch was aan downloaden en dan nog eventjes proberen in te loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
dvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:01:
Je hebt het forum niet echt in de gaten gehouden, haha.
Sinds gisteravond 21.00 uur kunnen we weer online ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, gister was DE wedstrijd he dus niet veel op de PS3 topics gekeken ;)
Ik dacht dat het eind mei weer online ging, en dat de geruchten over afgelopen weekend loos waren.
Maar goed, ik ga vrijdag maar eens inloggen dan en mijn trophies synchroniseren :P
En maar eens de online modus (races) van GT5 proberen, heb ik tot nu toe nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:15:
Ik dacht dat het eind mei weer online ging, en dat de geruchten over afgelopen weekend loos waren.
ik heb van 't weekend ouderwets kunnen gamen via PSN - enig wat niet goed werkt was mijn JAP account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws!!
Betekent ook dat ik weer een FGT in de OCD kan gaan kopen ;)
*jammer dat dat maar 1x kan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:23:
[...]
ik heb van 't weekend ouderwets kunnen gamen via PSN - enig wat niet goed werkt was mijn JAP account.
Dan heb jij wel erg korte weekenden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:27:
[...]Dan heb jij wel erg korte weekenden 8)
ongeveer 5 dagen te kort :(

Seasonal:
Old Timer Muscle Car Championship
Daytona Super Speedway (5 Laps, 116,000 Cr.)
Indy Road Course (5 Laps, 101,700 Cr.)
Cape Ring Outside (5 Laps, 121,100 Cr.)
Laguna Seca Raceway (5 Laps, 114,600 Cr.)
Toscana (Pavement) 104A (5 Laps, 130,800 Cr.)

Time Trail
K-Car: Autumn Ring (Reverse)
Old Timer Muscle Car: High Speed Ring

Drift Trial:
Grand Valley Speedway (Reverse)
Eiger Nordward K Trail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ah we zijn weer online en nieuwe events :D Nou dan moet ik GT5 toch maar weer eens aanslingeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Ik las hier dat ze in Japan nog geen PSN terugkrijgen voordat er aan bepaalde eisen is voldaan. Volgens mij heeft dit ook gevolgen op GT5 voor toekomstige patch en seasonal events...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Nieuwe Seasonals. Hoop wel op een nieuwe update binnenkort...
As PlayStation Network services are coming back online, many of you will notice that you now finally have access to the new “Muscle Car” Seasonal Event races in Gran Turismo 5. It was actually launched shortly before PSN went down last month, though few people got to see it. Here’s a look at the races, available to pre-1980 American cars with no more than 550PP and any kind of tires:

Old Timer Muscle Car Championship

•Daytona Super Speedway (5 Laps, 116,000 Cr.)
•Indy Road Course (5 Laps, 101,700 Cr.)
•Cape Ring Outside (5 Laps, 121,100 Cr.)
•Laguna Seca Raceway (5 Laps, 114,600 Cr.)
•Toscana (Pavement) 104A (5 Laps, 130,800 Cr.)

Time Trail
•K-Car: Autumn Ring (Reverse)
•Old Timer Muscle Car: High Speed Ring

Drift Trial:
•Grand Valley Speedway (Reverse)
•Eiger Nordward K Trail

You’ll also find a new selection of cars available in the “Online Car Dealership”, so head over there to spend some of that money you’ve been saving up over the last few “offline” weeks. Thanks to RACECAR and all who sent this in!

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
die seasonals zijn niet echt nieuw, die zijn net voordat psn offline ging al online gezet, kijk maar op gtplanet kun je in april dit allemaal al vinden. vrees btw wel dat PD niet echt meer dit spel gaat updaten met patches fixes nieuwe content, zeker als ze een nieuw project hebben voor 2012, zal gt5 niet prioriteit 1 meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Gisteren de eerste paar 'nieuwe' seasonals gedaan... wat een drama bakken zeg die oude muscle-cars.. echt niet mijn ding

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag remote gaan racen maar heb weinig vrienden die gt5 hebben. Zijn er nog een paar mensen op got die willen dat ik met hun bob race? Voeg mij dan even toe. Mijn psn naam is alwin22

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt goed Alwin!
Ik voeg je dit weekend toe en neem jouw Bobs ook mee uit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 18-05-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ook wel zielig voor de mensen die gedurende de hack jarig waren en geen auto ontvingen..

Ik hoop maar dat op mijn verjaardag alles weer draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://www.gtplanet.net/n...es-french-cars-la-sarthe/
nieuwe seasonals, maar geen patch, vrees dat ik gelijk ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Ik reken nog wel op één patch waarbij je tussentijds kan opslaan! Ik begin niet eens aan endurance races...

Overigens zijn de nieuwe Franse seasonals met Clio Renault Sport Trophy Race Car '00 prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Met de Veyron ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:24:
http://www.gtplanet.net/n...es-french-cars-la-sarthe/
nieuwe seasonals, maar geen patch, vrees dat ik gelijk ga krijgen.
Zou toch spijtig zijn. Eerst 6 jaar erover doen om een niet-af spel te publischen en het dan binnen een jaar naar de klote helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja is uiteraard spijtig, maja ik zag het al van mijlen aankomen omdat er al een nieuw project staat voor ze in 2012, wat het is weet niemand, maja weet wel dat gt5 niet prioriteit 1 is.
hopen dat ze nog heel veel dlc enz brengen maar dat zal vast niet, denk dat het zal blijven bij wat het is, misschien nog paar kleine patches voor glitches en bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:14:
mja is uiteraard spijtig, maja ik zag het al van mijlen aankomen omdat er al een nieuw project staat voor ze in 2012, wat het is weet niemand, maja weet wel dat gt5 niet prioriteit 1 is.
hopen dat ze nog heel veel dlc enz brengen maar dat zal vast niet, denk dat het zal blijven bij wat het is, misschien nog paar kleine patches voor glitches en bugs.
DLC is ook iets waar ik op zit te wachten en/of save optie voor de endurances.
Van dat project wist ik niet maar als dat idd waar is dan is de kans idd heel groot dat het game-over is voor GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:57:
Ik reken nog wel op één patch waarbij je tussentijds kan opslaan! Ik begin niet eens aan endurance races...

Overigens zijn de nieuwe Franse seasonals met Clio Renault Sport Trophy Race Car '00 prima te doen!
Zit nu bij de Nurburgring 4 uur. Mijn langste race was de 1000km van Tsukuba in de regen; 7,5 uur.
24 uur ga ik dus echt niet doen zonder save optie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
schumi2004 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:12:
[...]

DLC is ook iets waar ik op zit te wachten en/of save optie voor de endurances.
Van dat project wist ik niet maar als dat idd waar is dan is de kans idd heel groot dat het game-over is voor GT5
ja die save optie is gewoon een must!!
maare hier is link naar de 2012 rumour :
http://www.gtplanet.net/p...roject-before-march-2012/
is dus niet bevestigd maar een rumour, my mistake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer eens even bij alle coureurs van m'n 'vrienden' een Bob raceje mee aan het doen. Nu vroeg ik me af, zodra ze 3 bolletjes hebben, krijgen ze er dan nog geld bij of zitten ze aan hun max?
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:14:
Ik wil graag remote gaan racen maar heb weinig vrienden die gt5 hebben. Zijn er nog een paar mensen op got die willen dat ik met hun bob race? Voeg mij dan even toe. Mijn psn naam is alwin22
Ik heb je ook toegevoegd :)
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste