"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit is volgens mij precies ook de reden dat er geen leaderboards zijn. Ze willen per baan gewoon niet voor iedere auto een apart leaderboard, per tune, bandentype, etc. Ik zou niet weten waarom ze anders niet gewoon een klein patchje uitbrengen met leaderboards.dvdkiwi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:47:
Als ze ooit online leaderboards gaan invoeren (zoals bij GT5P), lijkt het me ook het handigst als iedereen dezelfde wagen met dezelfde specs pakt, anders zeggen die leaderboards namelijk niets...
Kijk naar GT Academy, daarin was er een prima leaderboard. te sorteren op regio, friendslist.. Dus de functie zit al wel degelijk in de game.
Laat ze het anders gewoon in PP klasses doen ofzo. Leaderboards zouden voor mij deze game zoveel beter maken. Ik word zo zachtjesaan moe van rondetijden heen en weer mailen met vrienden!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ja dat is wel vet! Verwacht dat dat wel in een volgende update zit. Hoop ook dat je dan net als bij die GT Academy de tijden van je PS3 vrienden kan aan/uitvinken. Dan kan je nl. ook ideaal de tijden met elkaar vergelijken met dezelfde specs.dvdkiwi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:47:
Als ze ooit online leaderboards gaan invoeren (zoals bij GT5P), lijkt het me ook het handigst als iedereen dezelfde wagen met dezelfde specs pakt, anders zeggen die leaderboards namelijk niets...
Vanwege eerder aangehaalde redenen.
Dus: meer wagens naar arcade mode
Weet iemand hier of je de knoppen kan configureren door middel van een van de profielen van de beschikbare stuurtjes in het gt5 menu te gebruiken? Of dus een van die sturen overeen komt met de G27?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Volgens mij is er hier iemand verslaafd geraaktVoxalizer schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:32:
Gisteren een G27 stuur aangeschaft en direct een paar uur geredem... Man, man, wat maakt dit het spel werkelijk fantastisch zeg! Ik reed hiervoor altijd met gewone controller, dit is wel even een totaal andere race-ervaring. Zelf schakelen met koppeling, geweldig. Vandaag op pad om een kuipstoeltje op te halen dat ik voor een prikkie op marktplaats heb gekocht op te halen, daarna maar eens wat in elkaar lassen...![]()
Weet iemand hier of je de knoppen kan configureren door middel van een van de profielen van de beschikbare stuurtjes in het gt5 menu te gebruiken? Of dus een van die sturen overeen komt met de G27?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Nieuw circuit gemaakt, erg uitdagend
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Het kan nog wel wat sneller hoormr.DJ95 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:31:
net een 6:52,177 op de nordschliefe in die HKS lancer op race zacht, ging erg lekker op 2 bochten na .eerder reed ik een 7:04, 923 in een fully tuned rs6 avant op race zacht , een 8:03,677 in een 458 op aport hard een 8:18,642 in een m3 op sport hard , en in een 135I coupe op sport hard reed ik een 9:03,341. volgens mij zijn dit wel aardig lekkere tijden ofniet? , ik vind dit egt een heerlijk circuit om met een G27 te rijden , lekker in mn playseat A1GP g27 erop en mn speakers volluit , lang leven het echte GT5 gevoel:D
458 Italia -> 7:41,8
M3 -> 8:00,9
135i -> 8:22,6
Alles helemaal stock (ook de bandjes). TC op 1 (135i uit), ABS op 1, zelf schakelen, DS3 controller.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Rechterpookje omhoog opschakelen en omlaag terugschakelen. vierkantje en D-pad om je auto in te stellen tijdens het rijden. Gas en rem op L2 R2. Ideaalgiganielsie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:34:
^ mag ik vragen hoe je op een controller fatsoenlijk kan schakelen?
I served in a company of heroes.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Dit is helaas niet mogelijk. We moeten hopen dat er een keer officiële support gaat komen voor de G27 maar ik geloof er niet zo meer in.Voxalizer schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:32:
Tuurlijk, ik heb gas op R2, rem op L2 (wijsvinger)giganielsie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:34:
Dan sturen met linkerpookje, schakelen op driehoekje / kruisje. Setup change doe ik niet aan. knoppies links zitten wat dingen als achteruit kijken, ghost uitzetten, lampen en ruitenwisser.
Daar krijg je toch op een gegeven moment een lamme wijsvinger van lijkt me? Met de duim X indrukken kan ik wel ff volhouden, maar die trekker is veel te zwaar om lang ingedrukt te houden.caspervc schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:12:
[...]
Tuurlijk, ik heb gas op R2, rem op L2 (wijsvinger)
Traine traine traine trainepdebie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:50:
[...]
Daar krijg je toch op een gegeven moment een lamme wijsvinger van lijkt me? Met de duim X indrukken kan ik wel ff volhouden, maar die trekker is veel te zwaar om lang ingedrukt te houden.
persoonlijk vindt ik controller moeilijk dat stuur online
Verwijderd
het is soms erg vervelend hoe iemand zomaar 15 seconden sneller kan zijn terwijl je toch echt je best doet met racen. Het lijkt net als je goed in het racen bent dat je dan later kunt remmen en de bocht beter in kunt snijden, en ook dat je er echt gevoel bij hebt bij het racen dat je ook meer grip hebt op het wegdek.
ik kan toch wel aardig racen maar hoor niet echt bij de snellere rijders, oefenen blijven dus met gran turismo 5
wil je dat ik mijn lap eens record?Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:32:
ik heb mijn tijd even verbeterd met de high end performance G37 op de nurburgring nordschleiffe met 7:16
het is soms erg vervelend hoe iemand zomaar 15 seconden sneller kan zijn terwijl je toch echt je best doet met racen. Het lijkt net als je goed in het racen bent dat je dan later kunt remmen en de bocht beter in kunt snijden, en ook dat je er echt gevoel bij hebt bij het racen dat je ook meer grip hebt op het wegdek.
ik kan toch wel aardig racen maar hoor niet echt bij de snellere rijders, oefenen blijven dus met gran turismo 5
Editje, anders moet je me eens toevoegen op psn : yabz
Kunnen we eens samen rondjes draaien
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 23-04-2011 22:31 ]
Verwijderd
ok ik zal je even toevoegen op de psn, alleen het kan nu nog niet het playstation network ligt er even een paar dagen uityzx schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:28:
[...]
wil je dat ik mijn lap eens record?
Editje, anders moet je me eens toevoegen op psn : yabz
Kunnen we eens samen rondjes draaien
?yzx schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:02:
Jah stomme mw2 hack xD
Wat heeft Modern Warfare 2 daar mee te maken?
Some kiddo die mw2 hacked lobies bezig was, heeft een deel in de PSN downing naar het schijnt

Verwijderd
Kijk eens op youtube daar staan mensen die gold hebben met controllerVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:52:
Hoi ik heb even een vraagje. Ik heb tot nu toe alle gt games gespeeld en allemaal uitgespeeld. Ik ben bang dat het met deze versie niet gaat lukken ivm de vettel challenge. Is er iemand die een tip voor me heeft. Ik rij met joystick en heb al enige ervaring in GT. Heb nu alles op goud behalve de vettel challenge. Ik kom niet eens in de buurt van goud.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik rij alleen stock wagens met sport hard banden..mr.DJ95 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:31:
net een 6:52,177 op de nordschliefe in die HKS lancer op race zacht, ging erg lekker op 2 bochten na .eerder reed ik een 7:04, 923 in een fully tuned rs6 avant op race zacht , een 8:03,677 in een 458 op aport hard een 8:18,642 in een m3 op sport hard , en in een 135I coupe op sport hard reed ik een 9:03,341. volgens mij zijn dit wel aardig lekkere tijden ofniet? , ik vind dit egt een heerlijk circuit om met een G27 te rijden , lekker in mn playseat A1GP g27 erop en mn speakers volluit , lang leven het echte GT5 gevoel:D
M3 - 7:50.387
458 Italia - 7:28.303 met wat foutjes
BMW 135i coupe: 8:04.478
Ik vind t jammer dat de replayfeature nog steeds geen waardevolle info geeft. Anders had er een mooie ranking kunnen komen met specifieke soorten wagens e.d.
Als t goed is moet ie soon HD zijn..
Ik gebruik de manier van Forza als ik een controller gebruik.giganielsie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:34:
Gas R2
Rem L2
Opschakelen - rondje
terugschakelen - vierkantje
[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 28-04-2011 09:14 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
By the way, de bocht op 1:27 vind ik zo'n beetje de lastigste bocht van heel het circuit.
Ik ga er altijd of te langzaam door [i]of]/i] te snel waardoor ik eraf vlieg.
O ja, die op 1:56 is ook niet fijn, maar die lukt me steeds beter (door vroeg aan te snijden).
Daarnaast is die op 2:24 ook lastig haha
Ik zal de 135i coupe ook eens uit de kast halen
1:56 en 2:24 moet je inderdaad eerder aansnijden dan je in eerste instantie denkt.
Na een paar keer weet ik meestal wel wat mogelijk is, maar dan blijf ik daar het aansnijden lastig vinden.
Vaak probeer ik echt heel dicht tegen of op de curbs aan de binnenkant te blijven, dan komt het vaak goed.
Als ie lukt en de scherpe rechtse daarna ook geeft het wel een lekker gevoel
08'20.118
Op comfort zacht (standaard bandjes)
Ik denk dat ik er nog iets van 1 seconde vanaf kan halen...
*edit*
F2007______05'08.027
Rijdt best lekker dat ding
Ford GT LM Spec II Test Car_____06'30.223
Met een spin, dus er kan nog zo'n 4-5 sec af...
Zenuwachtige wagen, dat zeker.
[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2011 00:26 ]
Das dan weer jammer
Offtopic: Iemand Jamoru de laatste tijd nog gezien? Kan hem niet bereiken en dus wordt startpost ook niet
bijgewerkt.

Gisteren eens geprobeerd om te driften...
Art Morisson op Eiger Nordwand, comfort normaal bandjes.
Uiteindelijk wel die 10.000 punten voor dem trophy kunnen halen, maar het is een stuk lastiger als ik dacht.
Steeds stukje glijden, stilstaan, beetje bijsturen, stukje glijden, etc etc...
Eerste bochten met max 70-80km/h doorgekomen, harder betekende eraf vliegen.
Anywayz, de platinum is in de pocket
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2011 12:36 ]
Resultaat 401 pk en 517 Nm
Vond ik best netjes zo
Wat rijdt dat ding als een slagschip zeg!

Lange remweg, uitzwenken als de pest.
Ben er niet verder dan een 07'43.111 mee gekomen, maar dat is ook omdat ik de wagen snel beu was.
Daarna een andere wagen gepakt:
BNR34 Skyline GT-R N1 base '06______06'56.631
Rijdt heerlijk dat ding en is ook nog eens best snel.
Wel wat foutjes gemaakt nog hier en daar, kan er nog zo'n 3 seconden af rijden denk ik.
Ruim 2 uur bezig geweest, en maar 4 "witte" rondjes gemaakt...
Zal eens kijken of ik mijn PS3 aan de pc kan hangen om de replay op te slaan.
Had ik eerst nog een 08'02.023 staan... nu niet meerGAIAjohan schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:01:
De Scooby een 7:54.3
Volgens mij ben jij best een goede racer, gezien je snelle tijden altijd, dus dacht niet dat ik in de buurt van je tijd zou komen...
Toch een 07'54.640 eruit kunnen krijgen net!
Superlekker rondje, maar gezien mijn split times met mijn ghost kan ik er nog zo'n 6 tienden af rijden.
Voor nu in ieder geval genoeg, ben al blij dat ik je op 3 tienden genaderd ben op dat circuit
*PS3 met HDMI op pc aansluiten, kan je dan replays opnemen?*
Eigenlijk bij geen van alle 3 de tracks.
Iemand tips hoe je dat het beste kan doen?
Inmiddels heb ik de X2010 al wel omdat mijn B spec lvl 35 was geworden
Die Loeb challange valt ook niet mee. Maar daar heb ik er wel 1 van gehaald.
De auto valt in een bocht vaak stil en dan lijkt het alsof je een tijdje op vermogen/grip moet wachten.
Zo ben ik het totaal niet gewent van rally games, waar je gewoon met 4 spinnende wielen kan acceleren in het gravel
Slipherstel aan, de rest uit helpt ook al iets.
Verder goed naar het demonstratiefilmpje kijken, zo zie je de juiste lijn en rempunten.
Monza is sneaky, want daar kan je bij de 2e chicane afsnijden, zodat je veel tijd op Vettel goedmaakt.
Rij je met stuur of controller?
Het zou in Duitsland ook handig zijn als je daar die chicane kan afsnijden.
Ik heb geen stuur, dus ik moet het met de controler doen.
Geeft de blauwe lijn niet de juiste rempunten aan?
Ik vermoed dat de HDMI op je pc een output is. Dus niks opnemen waarschijnlijk.dvdkiwi schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:01:
[...]
Had ik eerst nog een 08'02.023 staan... nu niet meer![]()
Volgens mij ben jij best een goede racer, gezien je snelle tijden altijd, dus dacht niet dat ik in de buurt van je tijd zou komen...
Toch een 07'54.640 eruit kunnen krijgen net!![]()
Superlekker rondje, maar gezien mijn split times met mijn ghost kan ik er nog zo'n 6 tienden af rijden.
Voor nu in ieder geval genoeg, ben al blij dat ik je op 3 tienden genaderd ben op dat circuit![]()
Mooie tijd
In Duitsland kun je T2 wijd nemen.dude88 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:38:
Bedankt voor de tips
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 02-05-2011 11:58 ]
Op het Nurburgring GP circuit kan je de chicane niet afsnijden, daar zijn de curbs te hoog voor...dude88 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:38:
Bedankt voor de tips
Maar dan nog kan je er door 'm normaal te nemen sneller uitkomen dan vettel.
Blauwe lijn geeft wel een goede indicatie voor de rempunten inderdaad.
De eerste lange bocht naar links (na de scherpe draai na start/finish) kan je heel erg ruim nemen, buiten de baan om zeg maar.
Of is dat de T2 die hierboven genoemd werd?
Jupdvdkiwi schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:44:
[...]
Op het Nurburgring GP circuit kan je de chicane niet afsnijden, daar zijn de curbs te hoog voor...
Maar dan nog kan je er door 'm normaal te nemen sneller uitkomen dan vettel.
Blauwe lijn geeft wel een goede indicatie voor de rempunten inderdaad.
De eerste lange bocht naar links (na de scherpe draai na start/finish) kan je heel erg ruim nemen, buiten de baan om zeg maar.
Of is dat de T2 die hierboven genoemd werd?
T2 = turn 2
Dit is driften met RC auto's, maar zou je zou hier inspiratie kunnen op doen
Zie bijv:
YouTube: Kanaal van y29rai
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Lijkt me supervet om een heel circuit driftend af te leggen!
Van het weekend weer proberen
Ik heb de Scooby naar 7:53.782 gedaan.. Dat ding wil echt niet veel sneller op deze banden..dvdkiwi schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:01:
[...]
Had ik eerst nog een 08'02.023 staan... nu niet meer![]()
Toch een 07'54.640 eruit kunnen krijgen net!![]()
Voor nu in ieder geval genoeg, ben al blij dat ik je op 3 tienden genaderd ben op dat circuit![]()
Had net al een 07'54.154 gezien op youtube, die rijdt aardig heztelfde als ik, met dezelfde settings.
YouTube: GT5 - Nurburgring Nordschleife - Subaru Impreza Sedan WRX STi '10 - 7'54.154
Ik ga 'm proberen nog iets omlaag te krijgen, moet lukken om onder de 07'54 te komen.
Als jij al een 07'53.782 rijdt, ben ik al heel blij met de tijd die ik nu heb staan
Zwabbert erg met z'n kontje of niet?
Vind ik altijd lastig om mee te rijden.
Tip voor jou: probeer de Mine's BNR34 Skyline eens...
Zal vrijdag eens de Mine's proberen. Vanavond en morgen niet thuis.
vanmidadg wil ik het filmpje van Soeb even uploaden, maar weet niet of dat lukt qua tijd tussen thuiskomen, moet om kw v 6 de bus pakken eigenlijk... 566MB
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 11:24 ]
Verwijderd

Verwijderd
Ik ga 'm een deze dagen ook weer eens proberen naar beneden te krijgen
Goeie kwali filmpje trouwens
Verwijderd
Bron? Volgens de website van PSN is de status nog steeds offline, ook als je daar probeert in te loggen krijg je de melding dat sommige services niet beschikbaar zijn en je niet aan kan melden.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:22:
Ik las dat PSN weer online is, is iemand thuis om het te proberen?
ik kijk altijd op; http://ps3.headliner.nl/ - deze inventariseerd via rss de headlines van de meeste (nederlandse) ps3 websites. in een overzicht al 't nieuws. zolang daar niet staat dat psn up is, is 't ook niet up ;-)
//edit
ik snap de verwarring:
http://security.nl/artike...on_Store_weer_online.html
http://news.netcraft.com/...on-store-back-online.html
[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 06-05-2011 15:16 ]
godsakke. ik had al 10x van de baan gevlogen zo hard als jij er overheen rijd.
Ik rij met controller (geen behoefte aan stuur), maar laatst deed ik de ring met mijn Mines R34 alleen vloog echt regelmatig toch het gras in toen ik alle hulpmiddelen uit had gezet (ABS op 1).
Echter als ik alle hulpmiddelen aan zet, voelt het rijden zo onnatuurlijk aan, dat ik het gewoon niet lekker rijden vind.
Zwaar irri dus

Ik ga nu de Mine's even rijden met sport hard banden.
Even zoeken waar ik die kan vinden
//edit
staat standaard op sport zacht..
Welke banden wil je dat ik doe dvdkiwi?
First try met sport hard:
7:19.733
Ik gooi er even sport soft onder
6:55.403
En nu ga ik slapen
Voor de subaru fans:
[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2011 00:22 ]
Zo heb ik bv ook de 135i coupe met comforts gereden
*edit*
Ik wil een optie om de A-spec events opnieuw te doen.
Wil eigenlijk wel opnieuw beginnen, maar heb geen zin om alle licences en special events ook opnieuw te doen...
Eens even goed over nadenken, misschien delete ik mijn savegame wel
Meer mensen die die neiging hebben?
[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2011 14:18 ]
Ben dus een stuk terug in de tijd ...
Nu ben ik opnieuw begonnen (tweede account, offline), en probeer met zo min mogelijk auto's aan te schaffen A-spec te doen. Wel mag ik van mezelf licenses halen / specials halen en de pricecars daarvoor inzetten. Zolang je maar wint
Honda Civic Type R (EK) '97
Hommell Berlinette R/S Coupe '99
VW Lupo GTI Cup Car (J) '03
Toyota Vitz U Euro Sport Edition '00
Daihatsu OFC-1 Concept '07
Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II '91
Honda Mugen Motul Civic SI '87
Hiermee ben ik nu onderweg geweest, alleen de Civic R gekocht (1e auto). Hier en daar wat moeten tunen, maar wel veel gewonnen
Je kunt ze toch gewoon nog een keer rijden? Je krijgt zelfs de volledige credits voor het opnieuw winnen. Enige verschil is dat er al een gouden beker bij de events staat, maar om daar nou voor opnieuw te beginnen..dvdkiwi schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:18:
*edit*
Ik wil een optie om de A-spec events opnieuw te doen.
Wil eigenlijk wel opnieuw beginnen, maar heb geen zin om alle licences en special events ook opnieuw te
Ikzelf heb de neiging totaal niet iig, aspec is wat suf naar mijn mening.
Je kan ook spelen zeonder ze te doen zoals mijVoxalizer schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:52:
[...]
Je kunt ze toch gewoon nog een keer rijden? Je krijgt zelfs de volledige credits voor het opnieuw winnen. Enige verschil is dat er al een gouden beker bij de events staat, maar om daar nou voor opnieuw te beginnen..
Ikzelf heb de neiging totaal niet iig, aspec is wat suf naar mijn mening.
B en ook opnieuw begonnen en licenses zitten te wachten en die special events geven kans op duurdere autos enz
Toyota FT-86 Concept '09
08'09.721
Wat een verschrikkelijk heerlijk wagentje is dat!
Alles uit, ABS-1, Manual schakelen.
Is de eerste keer ook dat ik zonder HUD reed, compleet nieuwe ervaring
Verschil met andere wagens is dat ik bij deze pas diep in het rood schakel.
Ga je op het geluid af dan om te schakelen?dvdkiwi schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:06:
Nieuw time trial gedaan:
Toyota FT-86 Concept '09
08'09.721
Wat een verschrikkelijk heerlijk wagentje is dat!
Alles uit, ABS-1, Manual schakelen.
Is de eerste keer ook dat ik zonder HUD reed, compleet nieuwe ervaring![]()
Verschil met andere wagens is dat ik bij deze pas diep in het rood schakel.
Ik schakel met mijn toyota ong 500 rev's voor het rood
ze hebben een tijdje niet hoeven werken eraan, dus ik verwacht op zn minst een goeie patch, met toevoegende waarde. Liefst zie ik een trackpack, of premium car pack, maja zal vast niet.
hopelijk wat meer opties voor online lobby's enz.
Waarschijnlijk de save functie voor de endurance racesv8power67 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:41:
verwachten jullie nog een speciale update voor gt5 als psn dalijk online is ??
ze hebben een tijdje niet hoeven werken eraan, dus ik verwacht op zn minst een goeie patch, met toevoegende waarde. Liefst zie ik een trackpack, of premium car pack, maja zal vast niet.
hopelijk wat meer opties voor online lobby's enz.
Ik kijk naar de toerenteller op het dashboard, zoals altijd.yzx schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:07:
[...]
Ga je op het geluid af dan om te schakelen?
Ik schakel met mijn toyota ong 500 rev's voor het rood
Eerst rij ik een stukje met HUD aan om te kijken waar het "ingebouwde" schakelpunt zit (knipperend lampje).
Wat opvalt is dat vlak voor het schakelpunt de driver z'n hand al van het stuur afhaalt
Je kan de wagens ook niet heel ver doortrekken in het rode gebied, dus even proberen tot hoeveel toeren de wagen gaat geeft ook een goede indicatie voor op tijd schakelen.
Zonder HUD heeft wel een meerwaarde, enig nadeel is dat je niet kan zien in welke versnelling je zit (behalve bij sommige wagens waar ie op het dash aangegeven staat).
Voordelen:
-Geen irritante meters in beeld, alleen je dash en de tijd, verder niks.
-Je gaat letten op rempunten langs de baan.
-Fun!!
Nadelen:
-Je zit het "ingebouwde" rempunt niet knipperen, en kan dat dus niet als indicatie gebruiken voor je rempunt.
-In welke neem ik de bocht? Daar ben je redelijk snel achter, of je 'm in 2 of 3 moet/kunt nemen.
-In welke versnelling zit ik? Blijft lastig, vooral met terugschakelen. Wagens met indicator op het stuur daargelaten.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2011 16:38 ]
Ik ga meestal af op het geluid lukt vrij goed
Geen update, ik herhaal geen update
[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 15-05-2011 21:08 ]
*heb gister al wel de nieuwe firmware gedownload*
ja je moet je passwoord vervangen etc... maar de PSN was weer gevallen omdat ieidereen ter wereld ff tegelijk die patch was aan downloaden en dan nog eventjes proberen in te loggendvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:01:
Wil dat zeggen dat je weer online bent??
Je hebt het forum niet echt in de gaten gehouden, haha.dvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:01:
Wil dat zeggen dat je weer online bent??
Sinds gisteravond 21.00 uur kunnen we weer online
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik dacht dat het eind mei weer online ging, en dat de geruchten over afgelopen weekend loos waren.
Maar goed, ik ga vrijdag maar eens inloggen dan en mijn trophies synchroniseren
En maar eens de online modus (races) van GT5 proberen, heb ik tot nu toe nog niet gedaan.
ik heb van 't weekend ouderwets kunnen gamen via PSN - enig wat niet goed werkt was mijn JAP account.dvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:15:
Ik dacht dat het eind mei weer online ging, en dat de geruchten over afgelopen weekend loos waren.
Betekent ook dat ik weer een FGT in de OCD kan gaan kopen
*jammer dat dat maar 1x kan*
Dan heb jij wel erg korte weekendenhimlims_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:23:
[...]
ik heb van 't weekend ouderwets kunnen gamen via PSN - enig wat niet goed werkt was mijn JAP account.
ongeveer 5 dagen te kort
Seasonal:
Old Timer Muscle Car Championship
Daytona Super Speedway (5 Laps, 116,000 Cr.)
Indy Road Course (5 Laps, 101,700 Cr.)
Cape Ring Outside (5 Laps, 121,100 Cr.)
Laguna Seca Raceway (5 Laps, 114,600 Cr.)
Toscana (Pavement) 104A (5 Laps, 130,800 Cr.)
Time Trail
K-Car: Autumn Ring (Reverse)
Old Timer Muscle Car: High Speed Ring
Drift Trial:
Grand Valley Speedway (Reverse)
Eiger Nordward K Trail
As PlayStation Network services are coming back online, many of you will notice that you now finally have access to the new “Muscle Car” Seasonal Event races in Gran Turismo 5. It was actually launched shortly before PSN went down last month, though few people got to see it. Here’s a look at the races, available to pre-1980 American cars with no more than 550PP and any kind of tires:
Old Timer Muscle Car Championship
•Daytona Super Speedway (5 Laps, 116,000 Cr.)
•Indy Road Course (5 Laps, 101,700 Cr.)
•Cape Ring Outside (5 Laps, 121,100 Cr.)
•Laguna Seca Raceway (5 Laps, 114,600 Cr.)
•Toscana (Pavement) 104A (5 Laps, 130,800 Cr.)
Time Trail
•K-Car: Autumn Ring (Reverse)
•Old Timer Muscle Car: High Speed Ring
Drift Trial:
•Grand Valley Speedway (Reverse)
•Eiger Nordward K Trail
You’ll also find a new selection of cars available in the “Online Car Dealership”, so head over there to spend some of that money you’ve been saving up over the last few “offline” weeks. Thanks to RACECAR and all who sent this in!
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Ik voeg je dit weekend toe en neem jouw Bobs ook mee uit
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 18-05-2011 16:34 ]
Ik hoop maar dat op mijn verjaardag alles weer draait
nieuwe seasonals, maar geen patch, vrees dat ik gelijk ga krijgen.
Overigens zijn de nieuwe Franse seasonals met Clio Renault Sport Trophy Race Car '00 prima te doen!
Zou toch spijtig zijn. Eerst 6 jaar erover doen om een niet-af spel te publischen en het dan binnen een jaar naar de klote helpen.v8power67 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:24:
http://www.gtplanet.net/n...es-french-cars-la-sarthe/
nieuwe seasonals, maar geen patch, vrees dat ik gelijk ga krijgen.
hopen dat ze nog heel veel dlc enz brengen maar dat zal vast niet, denk dat het zal blijven bij wat het is, misschien nog paar kleine patches voor glitches en bugs.
DLC is ook iets waar ik op zit te wachten en/of save optie voor de endurances.v8power67 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:14:
mja is uiteraard spijtig, maja ik zag het al van mijlen aankomen omdat er al een nieuw project staat voor ze in 2012, wat het is weet niemand, maja weet wel dat gt5 niet prioriteit 1 is.
hopen dat ze nog heel veel dlc enz brengen maar dat zal vast niet, denk dat het zal blijven bij wat het is, misschien nog paar kleine patches voor glitches en bugs.
Van dat project wist ik niet maar als dat idd waar is dan is de kans idd heel groot dat het game-over is voor GT5
Verwijderd
Zit nu bij de Nurburgring 4 uur. Mijn langste race was de 1000km van Tsukuba in de regen; 7,5 uur.wheeler schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:57:
Ik reken nog wel op één patch waarbij je tussentijds kan opslaan! Ik begin niet eens aan endurance races...
Overigens zijn de nieuwe Franse seasonals met Clio Renault Sport Trophy Race Car '00 prima te doen!
24 uur ga ik dus echt niet doen zonder save optie

ja die save optie is gewoon een must!!schumi2004 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:12:
[...]
DLC is ook iets waar ik op zit te wachten en/of save optie voor de endurances.
Van dat project wist ik niet maar als dat idd waar is dan is de kans idd heel groot dat het game-over is voor GT5
maare hier is link naar de 2012 rumour :
http://www.gtplanet.net/p...roject-before-march-2012/
is dus niet bevestigd maar een rumour, my mistake
Verwijderd
Ik heb je ook toegevoegdVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:14:
Ik wil graag remote gaan racen maar heb weinig vrienden die gt5 hebben. Zijn er nog een paar mensen op got die willen dat ik met hun bob race? Voeg mij dan even toe. Mijn psn naam is alwin22