PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Zeg maar om tussendoor je PS3 uit te zetten?
Ik moet nu iets van 9 uur racen maar ik heb niet zoveel tijd en zin om 9 uur straight te racen en in stints van 4,5 bijvoorbeeld lijkt me prima. Alleen dan heb je wel je PS3 aanstaan en stroom te verstoken, tijdens je pauzes.
Ik heb al gezocht op internet en in m'n PS3 menu, maar ik kan de optie niet vinden.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Tot dat die patch komt (als ie komt) zal je dus de volledige endurance aan een stuk uit moeten rijden.
Je kan natuurlijk wel tussendoor pauzeren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Overnemen van de OP mag ook.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
deze video laat zien dat gt hd demo op e3 2006 zowel auto's als motoren had. dus een bike patch zou niet zo gek zijn, en door mij graag gezien worden
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die bedoelde ik dus.v8power67 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:56:
[video]
deze video laat zien dat gt hd demo op e3 2006 zowel auto's als motoren had. dus een bike patch zou niet zo gek zijn, en door mij graag gezien worden
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Volgens mij is een dedicated car en een dedicated motor game beter.
Wanneer je ze mengt zal je volgens mij eerder compromissen moeten sluiten..
is in pgr4 ook nog steeds echt heel gaaf
tuurlijk online tegen vreemden die gaan je meteen van je 2 wielen rossen,
maar het kan wel gewoon werken hoor.
lijkt me juist echt heel tof, en verlengt de gameplay van gt5 gelijk 100%
Ik zie het al voor me
Wat mij betreft brengen ze een aparte game (TT) uit, ipv motoren te integreren in GT5.
laat maar ps3 ge-herstart nu doet hij het weer.
[ Voor 49% gewijzigd door DummyXL op 11-04-2011 21:40 ]
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
De Murcielago en de Miura rijden als slappe vaatdoeken op gravel... niet echt lekker bestuurbaar.
De Gallardo rijdt van de (premium) Lambo's het lekkerst, maar met de stock Gallardo kwam ik nergens aan de winst.
Misschien eens mijn opgevoerde beestje van stal halen dan...
Of toch maar eens een hulpmiddeltje aanzetten?
Na een paar dagen dat je niet kon inloggen zijn de problemen inmiddels opgelost.
had ik eindelijk alle endurance races gehaald.(b-spec)
dus ik krijg voucher voor level 24 auto, ik weet dat er genoeg mensen zijn die daar de ferrar f2007 krijgen.
krijg ik een FGT!!!
Dus ik zwaar pissed uiteraard. broertje kreeg gewoon vrolijk die f2007 en ik natuurlijk niet.
Hoe moeilijk is het om te zorgen dat gewoon iedereen hem daar standaard krijgt. ps3 heeft dagen lang aangestaan en dit is mn beloning, want ja voor de credits hoef je b-spec niet te doen.
Dus maar weer de grinder aangezet voor remote racen, moet nog steeds die ferrari kopen nu
Moet lukken: in mijn vriendenlijst staat user BooHaMDaN en een snelle telling van zijn BOBjes levert al 18-19 miljoen opwheeler schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:22:
Mijn Bob (Jan Smit) is een leuk spaarvarken, benieuwd of ik tot 20miljoen kan doorsparen.

Ik weet niet of er een max is per Bob, maar je kunt in totaal dik over de 20 miljoen. GT5 speel ik nu niet zoveel meer, ben met Shift 2 bezig. Voor GT5 wacht ik de patch met opslaan van de endurances nog even af, dan ga ik verder. Anyway, net even de bobjes gechecked: 3.704.370+3.899.520+3.779.990+3.591.820+4.312.830+3.245.610=22.534.140wheeler schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:22:
[afbeelding]
Mijn Bob (Jan Smit) is een leuk spaarvarken, benieuwd of ik tot 20miljoen kan doorsparen.
Met dank aan de remote b-spec grinders
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
plus je eigen verdiensten natuurlijk dan. wel ff opletten wanneer je dat gaat innen!
wanneer je bij 7 mil op je rekening hebt en je wilt 18 mil van je bob innen, verlies 5 mil.
ja niet aan gedacht, backup altijd daarniet van, maar dit keer even vergeten dat je dus hiermee leukere auto's kan fixenwheeler schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:49:
Tip voor volgende keer: sla je game eerst even op op USB-stick. Bevalt je auto niet dan kan je eenvoudig de voucher opnieuw inleveren en hopen op een mooiere wagen.
zo maar ik dacht dat ik veel had met mn bobjes, sommige stonden even bijna op 3mil.
nu net meer dan 3 ton ofzo.
verwachten jullie er nog wat van morgen ??
ik weet dat de situatie in japan met de dag slechter wordt, maar vraag me af of PD nog wel daar zit. lijkt me dat ze voorlopig even ergens anders zitten. sowieso denk ik dat veel mensen zullen vertrekken uit japan voorlopig.
maar ik vraag me nu wel beetje af van wat is de toekomst van gt5, ik snap uiteraard dat het niet prioriteit nr1 is van ze, maar als je dan leest dat er een nieuwe project geplaned staat voor 2012, mja dan vrag ik me af wat gaan ze verder met gt5 doen. hoop wel op die track's en ook op meer auto's
en endurance save functie lijkt me super
Slipherstel aan
ABS 1
Verder hoef je qua instellingen niets te veranderen.
Dan is ie best makkelijk eigenlijk...
Gewoon doen...Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:09:
Ik krijg de Formule GT niet gedaan
Iemand tips?
Je kan slipherstel aanzetten, dan is het wel makkelijker maar ben je minder cool!
5 lange, moeilijke races, waarbij 1 foutje je de koppositie kost.
Dan liever iets makkelijker met slipherstel dan moeilijker, 5e race een foutje maken en weer opnieuw te kunnen beginnen.
Met slipherstel heb ik nog steeds leuke races gehad hoor. AI blijft wonderbaarlijk vrij dichtbij.
Het is wel handig om van GTPlanet ff een goede setup te halen.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:09:
Ik krijg de Formule GT niet gedaan
Iemand tips?
Met slipherstel aan, maar met een slechte setup is het nog niet te doen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik verander nooit iets aan de setup, omdat ik daar gewoon 0,0 verstand van heb.
Met TC1 en slipherstel aan werd ik zonder al te veel moeite iedere race 1e...
In sommige races een seconde of 20 voorsprong.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zo zie ik ook mannen bv de 787B over de baan knallen op een manier die mij nooit zal lukken...
Ik deed laatst samen met een vriend van mij een endurance race uit A-spec, waarbij we om de beurt zo'n 15 rondjes reden. Bandenslijtage was bij hem veel heftiger dan bij mij, door later remmen en sneller op het gas in een bocht. Prachtig dat een game als GT5 dat soort zaken dus ook blootlegt
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Weds Sport IS350 '08_______________07'12.771
Cusco Dunlop Subaru Impreza '08_____07'08.768
Ferrari F430 '06____________________07'37.638
Met de Weds Sport en Subaru zit ik wel zo'n beetje aan mijn max nu.
Heb het idee dat vooral die Weds Sport erg goed ging.
De Ferrari kan nog wel wat af (3 a 4 seconden), maar dat is niet echt een heel stabiele auto.
Wel leuk om in te rijden though!
Allen stock wagens met stock banden.
Alle hulpmiddelen uit, ABS op 1.
ja.BertP schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:36:
Zijn er nieuwe seasonals vandaag?
Maar niet zo leuk.
Ik heb ze met de Cappuchino RM gedaan, maar het gaat zo langzaam

Wel net de Lambo events gedaan met een 660pp Gallardo
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2011 21:13 ]
Records proberen te rijden op de Nring.
Buiten da af en toe wat nieuwe seasonals.
Viel me op dat de UCD ook ververst nadat je time trial hebt gedaan, dat is beter
Vanmiddag neem ik de F2007, Xanavi GT-R, Camaro en nog wat spul mee naar de Ring...
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
UCD? Die mis ik even..dvdkiwi schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:54:
Me too...
Buiten da af en toe wat nieuwe seasonals.
Viel me op dat de UCD ook ververst nadat je time trial hebt gedaan, dat is beter
Vanmiddag neem ik de F2007, Xanavi GT-R, Camaro en nog wat spul mee naar de Ring...
Koop eigenlijk op het moment echt zelde een 2de hands.
Supra RZ '97 met sport soft en versteviging. Motor gerebuild en chassis rebuild. 300km inrijden en olie ververst
347pk nu
Op de ring ermee! paar rondjes verder (4 om precies te zijn) een 8.04,482 gereden!

Het is echt een heerlijke auto om mee te ringrijden! Ook in de regen is het nog best goed te doen! In t donker zie je gewoon geen flikker, dus dat is helemaal nix
Volgende ringauto die een opknapkuur gaat krijgen is de Lotus Carlton. (proefritje met de auto beviel me wel. Dit was alleen op sport soft, zonder versteviging, een uitgeleefde motor en chassis) Dus die gaan we allemaal rebuilden en eens kijken wat we daar mee kunnen. Ik verwacht wel soortgelijke tijden als met de Supra.
Iemand nog meer leuke ringauto tips?
[ Voor 41% gewijzigd door Lampuhkap op 15-04-2011 12:40 ]
Heeft niet heel veel pk's, maar rijdt zo gigantisch lekker
Qua straatauto's ga ik er zo weer een paar proberen.
Mocht er een lekkere tussenzitten dan meld ik het wel
Ik koop alleen Furai's en FGT's...maikel_rox schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:05:
Koop eigenlijk op het moment echt zelde een 2de hands.
Heb er nu respectievelijk 5 en 4, wil nog wat andere kleurtjes
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2011 13:16 ]
(doneren mag! Mijn PSN staat hier beneden. Ben sowieso nog opzoek naar een Integra Type-R (DC2) )
Ik zeg Honda NSXLampuhkap schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:17:
Ja ik zoek straatauto's, rond het vermogen van de supra, aandrijving maakt niet zo heel veel uit.
(doneren mag! Mijn PSN staat hier beneden. Ben sowieso nog opzoek naar een Integra Type-R (DC2) )
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
of de latere?
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
nou, ik heb toch nog altijd een chronisch tekort aan creditsObi1r schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:28:
Ik vond de Lamborghini Miura (classic!) erg charmant, een mooi geluid en avontuurljke bak. Goede handling en toch goed in de hand te houden, beetje duur wel maar je wilt 'm toch in collectie hebben! En wie doet er nu nog moeilijk over 15.000.000 credits?
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Is er iemand die een WITTE Integra Type-R (de oude standard!) wil doneren en een WITTE NSX Type-R (de oude standard!)
Overigens gewoon zo uit de UCD, zonder dat er wat aan gedaan is. Dan kan ik m zelf opknappen en inrijden enzo
[ Voor 68% gewijzigd door Lampuhkap op 15-04-2011 17:08 ]
Chevrolet Camaro SS '10________07'51.384
High End Performance G37_______07'15.681
De Camaro is niet echt een circuitbak... zwabbert af en toe wat maar is goed op te vangen.
De G37 daarentegen..... wat rijdt die lekker!!!
Stock wagens, alles uit, ABS op 1, stock bandjes.
was een stock supra met 344 pk, op sport hard bandjes maar geen engine en chassis rebuild , had wel chassis versteviging en 5kilo lichter (lichtere ramen), omdat dit niet te verwijderen was
daarna op sport zacht een 7:42 gehaald
rijd echt lekker die supra. echt best snel en veel grip
binnenkort ga ik meer japanse wagens aanpakken.
de ring blijft altijd leuk
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 15-04-2011 17:23 ]
Elke dag halen coureurs wel zo'n 200.000 op, en dat met 6 coureurs...
In het hoofdmenu, wat doet de "stuurbekrachtiging" aan of uit precies?
Maakt het het sturen makkelijker (lees: je hoeft minder aan je stuur te draaien) of maakt het het sturen alleen lichter?
Vroeg ik me ook al een tijdje af.dvdkiwi schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:37:
Vraagje:
In het hoofdmenu, wat doet de "stuurbekrachtiging" aan of uit precies?
Maakt het het sturen makkelijker (lees: je hoeft minder aan je stuur te draaien) of maakt het het sturen alleen lichter?
Heb zelf het idee dat het helemaal niks doet op mijn DFGT
Ik wil de Type-R's testen, heb alleen zon Acura Integra, dat vind ik dan net weer nix
blijft n leuk spelletje
Ik moet alleen nog de drift trophy, maar kan nog niet driften haha
Best lastig zeg..
Zet je controller gevoeligheid op -1 dan gaat het sturen een stuk minder nerveusmaikel_rox schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:02:
Zo, eindelijk bij de Vettel challenge aangekomen
Best lastig zeg..
Heb vandaag lekker f1 zitten kijken en B-Spec rustig zijn races laten rijden. Valt mij wel op dat de B-Spec vrij snel vol en hard in de ankers gaan als ze een bocht tegen komen. bv in de Nascar en dan de kom banen.
Met de tv-view lijkt het nog goed, maar zodra je de in-car view neemt merk je dat ze eigenlijk best slecht rijden, zelfs op level 40...
Ik zal je van het weekend even toevoegen
Verwijderd
Achter remkracht 1 en voor 0, dat zal ze lerenge-flopt schreef op maandag 18 april 2011 @ 00:20:
Dat remote b-spec kan alleen als je vrienden hebt he?! Hmmm helaas geen vrienden, anybody want to join (geflopt)?
Heb vandaag lekker f1 zitten kijken en B-Spec rustig zijn races laten rijden. Valt mij wel op dat de B-Spec vrij snel vol en hard in de ankers gaan als ze een bocht tegen komen. bv in de Nascar en dan de kom banen.
Ik zie hier veel mensen die online met hun Bob racen, maar ik heb geen vrienden die actief zijn met GT5. Zelf kan ik dagelijks online racen dus als iemand interesse heeft voeg met maar toe. Mijn PSN-id is: Gaittie
geflopt en zuperkiwi is het goed dat ik jullie toevoeg?
Ik race nu (nog) met een controller waarbij ik alle hulp heb uitgezet heel af en toe wat traction control. Binnenkort wil ik misschien overstappen naar een Fanatec GT2 CS met een RennSport Wheel Stand, maar ik twijfel nog door de slechte support en of het stuur echt zo goed is. Hier op GoT is niet iedereen positief.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Tuurlijk, geen probleem!Gait schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:55:
geflopt en zuperkiwi is het goed dat ik jullie toevoeg?
Ik rij alleen in de weekenden, dus zal pas vrijdag zijn dat ik je accepteer.
Ik sluit me hier bij aan. Heb ook nu al dan een jaar een PWTS van Fanatec en geen enkel probleem gehad. Zelfs een waardebon van 50 Euro gehad voor problemen met de levering.JoepW schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:14:
Fanatec is super en de support ook. Ze hebben inmiddels een nederlander die alles afhandeld en mijn ervaring is top!
GreetZ DD
Mijn slechte gevoel komt uit het topic Fanatec Race stuurtjes. Is het nou ook nodig om de ClubSport Pedals Tuning Kit aan te schaffen bij de Clubsport Pedals?
Net eerste tijd neergezet met een Ferrari 599 --> 1:42,323. Daarna McLaren F1 --> 1:37,981, maar moet nog ietsje sneller kunnen, super super moeilijk om dit ding te controleren op dit circuit, volgas is bijna nergens mogelijk

Fascinerend btw om te merken hoe erg het rijgedrag verschilt tussen deze 2 bakken, knap gedaan.
Hmm eens kijken hoeveel de 599 sneller wordt met een raceonderstel
[ Voor 10% gewijzigd door Stefie2010 op 18-04-2011 22:21 ]
Die tuningkit heb je niet nodig.Gait schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:51:
Hmm oké, misschien moet ik dat toch maar overgaan op de aanschaf.
Mijn slechte gevoel komt uit het topic Fanatec Race stuurtjes. Is het nou ook nodig om de ClubSport Pedals Tuning Kit aan te schaffen bij de Clubsport Pedals?
Verwijderd
Fanatec stuurtjes zijn wel vrij duur. Ik heb daarom gekozen voor een G27. Ik had 'm voor zo'n 260 euro. Bevalt erg goed. Is ook niet de goedkoopste maar maakt z'n prijs wel waar. Voelt goed aan, FB is geweldig. Ik gebruik hem icm een Rennsport Wheelstand. Is ook een superding. Erg degelijk en ziet er netjes afgewerkt uit. Dus over de Fanatec stuurtjes kan ik niet meepraten maar die Rennsport Wheelstand is een echte aanrader!Gait schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:55:
Ik race nu (nog) met een controller waarbij ik alle hulp heb uitgezet heel af en toe wat traction control. Binnenkort wil ik misschien overstappen naar een Fanatec GT2 CS met een RennSport Wheel Stand, maar ik twijfel nog door de slechte support en of het stuur echt zo goed is. Hier op GoT is niet iedereen positief.
Staat deze track niet gewoon tussen de tracks bij Oefenen en Arcade mode? Ik dacht gelezen te hebben dat je naast de GT-R GT Academy Special ook de track krijgt. Heb zelf nog niet eens gekeken maar zou zomaar kunnen dat ie er tussen staat.Jimijames75 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:40:
Ben benieuwd of de gt academy track beschikbaar blijft, heb er zoveel rondjes opzitten, zou jammer zijn als die track zou verdwijnen. Enig idee?
Verwijderd
de lexus weds sport heb ik al even gekocht om uit te proberen of hij inderdaad lekker rijd , ik heb hem eerst even voledig getuned, maar het valt inderdaad op dat hij gewoon lekker rijddvdkiwi schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:15:
De Lexus Weds Sport kan ik echt iedereen aanbevelen!
Heeft niet heel veel pk's, maar rijdt zo gigantisch lekker
Qua straatauto's ga ik er zo weer een paar proberen.
Mocht er een lekkere tussenzitten dan meld ik het wel
[...]
Ik koop alleen Furai's en FGT's...
Heb er nu respectievelijk 5 en 4, wil nog wat andere kleurtjes
weten jullie nog meer auto's die opvallend lekker rijden??
dan kan ik die ook even kopen en testrijden
Verwijderd
Voor de vettel challenge bij de special events heb je de X2010 nodig (20 miljoen).
Bedoel je de ferrari races bij de seasonal events (als die nog aanwezig zijn), dan inderdaad de F2007 of F2010.
Bedoel je het Formula GT kampioenschap bij de extreme events, dan heb je de Formula Gran Tursimo nodig, en die is alleen via de used car dealership en altijd via de online dealership te verkrijgen.
De High End Performance G37 beviel mij ook erg goed, tegen verwachting omdat ie toch achterwielaangedreven is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:15:
[...]
Erg lekkere Nurburgring crosser en een prachtig interieur!
(jammer dat de Cusco stickers er niet op zaten --> hoe ie dus werkelijk op de Sema Show stond)
[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 19-04-2011 23:40 ]
Honda NSX (ARTA SuperGT, '06)Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:15:
[...]
GT-R (Xanavi Nismo SuperGT, '08)
(andere gesponsorde superGT modellen van deze types zullen wel net zo lekker rijden maar deze heb ik toevallig).
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
De High End Performance G37 beviel mij ook erg goed, tegen verwachting omdat ie toch achterwielaangedreven is.
Erg lekkere Nurburgring crosser en een prachtig interieur!
(jammer dat de Cusco stickers er niet op zaten --> hoe ie dus werkelijk op de Sema Show stond)
[/quote]
ik heb de high end performance G37 al even gekocht en voledig getuned , wel lekkere bak inderdaad, het is ook een premium car zo te zien je kunt in de cockpit zitten met een lcd schermpje voor je met de kilometerteller er op , en hij was ook niet al te duur , ik heb nu nog geld over
Max tuned, spin outs in hoge revs 3de vitesse na eventjes offroad/scherpe bocht.
Racer welke top speed heb je hem gegeven? Mijne staat op 262km/h omdat ik hem vooral op bochten circuits gebruikt
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Die haalt de 270 wel hoor
Ik ben er best snel de Ring mee over geknald, maar heb wel moeten wennen aan de wagen (misschien door het krachtsverschil met de Weds Sport).
Ben wel benieuwd trouwens wat yzx en racer05 met fully tuned G37's doen op de Ring, of dat echt zo veel verschil maakt met standaard.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2011 09:34 ]
Je hebt gevoel dat je niet schuift, behalve in versnelling 3
Edit, eerste ronde, oei oei oei moet meer GT5 spelen
Tijdje van 7:07:201, als je de ronde ziett begrijp je waarom, veel rempunten gemist
Ok beste wat ik nu heb was 7:03:157
Nog altijd zeer veel foute, maar heb geen tijd om nueventjes verder te rijden
[ Voor 52% gewijzigd door yzx op 20-04-2011 10:34 ]
I served in a company of heroes.
Verwijderd
ik heb ook even een tijd neergezet op de nurburgring met oefenen met de G37 volledig getuned en zachte racebandjesyzx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:12:
Echt veel verschil man, kzal nu eventjes paar tijdjes neer zetten
Je hebt gevoel dat je niet schuift, behalve in versnelling 3
Edit, eerste ronde, oei oei oei moet meer GT5 spelen
Tijdje van 7:07:201, als je de ronde ziett begrijp je waarom, veel rempunten gemist
Ok beste wat ik nu heb was 7:03:157
Nog altijd zeer veel foute, maar heb geen tijd om nueventjes verder te rijden
alleen het was niet zo een hele goede tijd wat foutjes en een paar keer naast de baan maar had even geen zin om hem opnieuw te doen tijd 7:20,498
je merkt dan pas dat de G37 gewoon goed te corrigeren valt bij foutjes je staat tenminste niet gelijk dwars op de baan
Dan rijdt je met die Mercedes in de regen in Duitsland n rondje met zachte sportbanden.
Krijg hem daar enkel alles op zilver, want goud red ik echt niet erop, dat is me net iets te veel van 't goeie.
Nog meer mensen met die ervaring, of ben ik de enige?
Kan ook niet inloggen hier op de GT grinder site, meerdere malen geprobeerd... morgen weer een dag.
Verwijderd
Zijn behoorlijke problemen niet in te loggen op grantourisme site niet op de officiele sony forums en op gt planet verschijnen berichten van mensen die niet kunnen inloggen op de sites en ook niet op psn network .Lampuhkap schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:07:
Doet de GTsite/grinder t alweer? bij mij nog steeds niet
Ben je wel veel van de baan gegaan man ( nordsleife of de 24h ring ? mijna was op nordsleife )Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:14:
[...]
ik heb ook even een tijd neergezet op de nurburgring met oefenen met de G37 volledig getuned en zachte racebandjes
alleen het was niet zo een hele goede tijd wat foutjes en een paar keer naast de baan maar had even geen zin om hem opnieuw te doen tijd 7:20,498
je merkt dan pas dat de G37 gewoon goed te corrigeren valt bij foutjes je staat tenminste niet gelijk dwars op de baan
Verwijderd
ja ook op nordsleife alleen ik heb het nog een keer geprobeert nu net een fractie sneller een 7:19,418yzx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:15:
[...]
Ben je wel veel van de baan gegaan man ( nordsleife of de 24h ring ? mijna was op nordsleife )
ik heb dan wel een paar rijhulpen aan, stabilisatiehulp, abs op 1, tractioncontrol op 5, skid recovery
straks even proberen met een paar rijhulpen op uit
Ik dacht dat ik rot slecht rij op GT5Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:43:
[...]
ja ook op nordsleife alleen ik heb het nog een keer geprobeert nu net een fractie sneller een 7:19,418
ik heb dan wel een paar rijhulpen aan, stabilisatiehulp, abs op 1, tractioncontrol op 5, skid recovery
Nee klopt, zilver is inderdaad zonder zweet te halen. Maar ik ben bang, dat minimaal 5 sec afschaven van die andere races, en op de complete ring zon 25-30 sec afschaven wel erg veel is.Obi1r schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:10:
De Mercedes/ring hier gehaald met zilver, zonder zweet. Prima zo.
Kan ook niet inloggen hier op de GT grinder site, meerdere malen geprobeerd... morgen weer een dag.
Dit red ik simpelweg niet.
Nu speel ik met de controller. heb een G25, echter geen wheelstand. en dan houdt t voor mij snel op. Is wel in de planning zon wheelstand...
Even ter vergelijking dan...Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:43:
[...]
ja ook op nordsleife alleen ik heb het nog een keer geprobeert nu net een fractie sneller een 7:19,418
Ik reed na 3 rondjes oefenen een 07'15.681 met een standaard High End G37, niks aan getuned...
Alle rijhulpen uit by the way, behalve ABS-1...
Kan nog wat sneller
Er zijn heel veel lui die elke wagen deels of tot de max tunen.
Wat niet erg is, ieder zo zijn ding hoor.
Zelf rij ik iedere wagen stock met stock bandjes.
Als ze ooit online leaderboards gaan invoeren (zoals bij GT5P), lijkt het me ook het handigst als iedereen dezelfde wagen met dezelfde specs pakt, anders zeggen die leaderboards namelijk niets...
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2011 20:48 ]
psn: A3426RAGE