Jup, zit nog gewoon op PSN.u_nix_we_all schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:30:
[...]
Ben je nog wel op PSn ingelogt ? Want daar kan ik nu niet op, die hebben groot onderhoud
Waarom kan ik dan nu niet online racen???
PSN: Leech1984
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jup, zit nog gewoon op PSN.u_nix_we_all schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:30:
[...]
Ben je nog wel op PSn ingelogt ? Want daar kan ik nu niet op, die hebben groot onderhoud
Zal wel iets te doen hebben met dat PSN neer ligtleech1984 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:36:
[...]
Jup, zit nog gewoon op PSN.
[...]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Jup! Ben ook van PSN afgeschopt.... lekker is dat dan...yzx schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:50:
[...]
Zal wel iets te doen hebben met dat PSN neer ligt
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb net nog even geprobeerd academy te rijden, Kon gewoon inloggen op PSN!Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:47:
2:23,6 gereden met de academy.
Alles uit, stuurhulp sterk en ABS op 1.(controller)
Net ff filmpje gekeken van de nr.8 die ook met controller rijdt, nu weet ik waar me verbeter puntjes liggen.
Ik blijf het proberen;)
Op welk vlak dan?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:14:
Waar ik wel een voorstander van zou zijn is betalen voor PSN.
Want als ik xboxlive en psn met elkaar vergelijk staat xboxlive stijf bovenaan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Xbox Live beschikt over categorieën waarin je kunt spelen. Ben jij meer een hardcore gamer en kun je wat meer gescheld aan over voice-chat. Dan neem je dat. Zelf vind ik het niet mega nuttig, maar het voorkwam wel een hoop nerdragesdvdkiwi schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 07:06:
[...]
Op welk vlak dan?
Ik zou niet weten wat er beter zou moeten/kunnen:
1. dingetjes downloaden uit de PSN store gaat altijd soepel.
2. Online gamen gaat altijd vloeiend en zonder problemen.
Wat is er zo veel beter aan Xbox Live? (dit is geen fanboy vraag, ik weet het gewoon echt niet)
[ Voor 3% gewijzigd door Hiroj op 10-03-2011 08:02 ]
Verwijderd
Je mag er overal mee rijden!Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:41:
Als je meedoet aan de GT Academy moet je een Nissan GT-R GT Academy edition en een door Kazunori Yamauchi ontworpen circuit downloaden heb ik begrepen. Ik vroeg mij af of je na afloop deze auto mag houden of dat je hem alleen kan gebruiken voor de GT Academy tijdrit. Lijkt mij leuk om te kijken hoever ik kom en ik had nog geen GT-R dus dat zou mooi meegenomen zijn.
VETUnbreukable schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:19:
Tevens ook nieuwe races op afstand.
Kijk aan! Iemand die bij me in de buurt komt met de controllerVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 00:59:
[...]
Ik heb net nog even geprobeerd academy te rijden, Kon gewoon inloggen op PSN!
Heb net 2.21.6 gereden! Alles uit, stuurhulp uit en ABS op 1 (controller)
Sta nu op de 95e plek en alsnog blijf ik ook proberen.
Inderdaad en ze zijn nu allemaal circa 20 minuten lang, maar wel met veel meer verschillende circuits en auto klassen.Unbreukable schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:19:
Tevens ook nieuwe races op afstand.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
oke niceyzx schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:49:
Nieuwe seasonal events jahauto's van 1980 tot 1989
en japanse auto's moeten het zijn En er zijn restricties ze moeten 550P hebben
Even in OCD kijken niks nieuws daar jammer
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Volgens mij meer, heb zelf de 1.08 update nog niet gezien en ik las ergens dat iemand die heb gehad zou hebben nog steeds kon cheaten.yzx schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:28:
Ligt het aan mij of zijn er veel meer SSR7 open lobbies? :\
Volgens mij kun je die nergens winnen en zul deze moeten kopen voor een kleine 4 miljoen credits...MeagaShira schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:49:
Die Audi R8 die in de ocd staat kan je die nog ergens winnen met een race of moet je deze gewoon kopen?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als je geen schaamte kent, Agrind rubbertje & SSR7, de SSR7 is de snelste manierOxigeon schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:19:
Wat is eigenlijk de snelste manier om geld te verdienen? Ik heb op dit moment mijn bobjes aangeboden voor races. Ik moet echter 5 mill hebben om de Gran Turismo F1 te kopen. Echter hoe kom ik zo snel aan dat geld. Bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 10-03-2011 11:29 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ik zit nu ongeveer op 2.5 miljoen. Ik heb al redelijk wat auto's enzo maar wil graag mijn B-Spec rijder mee laten rijden in de endurance en dus de Formula 1 auto rijden.Obi1r schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:35:
Je kan ook beide doen, een paar bobs online aanbieden. Wel een redelijk uitgebreide vriendenlijst hebben die ermee aan de gang gaan natuurlijk....
En 1 bob de B-Spec Dream Car Challenge laten rijden (extreme).
5 races leveren 88.000 cr. per stuk op. Als je daarmee klaar bent de bonus van 433.000 cr. incasseren.
Verwijderd
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Dat kan ik me voorstellen ja, maar zo kan ik mijn b-spec een beetje levelen zonder dat ik erbij ben en dus op het werk zit ofzoyzx schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:01:
@BoomBoomBecker: onder de instelling van GT5 kun je je stuur instellen
@Oxigeon : de tijd die endurance races duren zijn de price money niet waard, gisteren 24h le mans Bspec verdiende me 250k ish dus.
Verwijderd
Je zit toch wel in de "game" settings en niet in het "race" settings menu ?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:09:
maar ik kan geen advanced settings vinden, alleen force feedback, sensitivity, realisme en stuurhulp...
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb zelf geen G25 maar kon dit niet op het stuur afzonderlijk van welk systeem ook (ps3/pc) ?SinergyX schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:33:
G25 heeft nog geen support voor graden-instellingen binnen GT.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dan ga ik hem maar even kopenals ik thuis ben.Heb de cash ervoor maar wist niet zeker of ik hem ergens kon winnen namelijk. Die fout heb ik 1 keer gemaakt met de toyota 7 en dat die ik liever niet nog een keer...Jackal131 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:14:
[...]
Volgens mij kun je die nergens winnen en zul deze moeten kopen voor een kleine 4 miljoen credits...
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
De support komt er wel voor dus als je ff geduld heb (lees paar jaar)Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:
klote zeg dat je dus eigenlijk helemaal niets in kunt stellen met de G25...dat maakt het stuurtje vooor mij volledig onbruikbaar in GT5. Heb net even Academy gedaan maar met zo'n stuuruitslag kan ik totaal niet corrigeren en en scherpe bocten zijn niet te doen. Heb Kaz al getweet maar of het wat uitmaakt. Wel belachelijk zeg..stuur speciaal voor GT4 GT5 Prologue gekocht en dan werkt het niet met GT5.
Het is een kwestie van ermee leren rijden, met een stuur.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:
klote zeg dat je dus eigenlijk helemaal niets in kunt stellen met de G25...dat maakt het stuurtje vooor mij volledig onbruikbaar in GT5. Heb net even Academy gedaan maar met zo'n stuuruitslag kan ik totaal niet corrigeren en en scherpe bocten zijn niet te doen. Heb Kaz al getweet maar of het wat uitmaakt. Wel belachelijk zeg..stuur speciaal voor GT4 GT5 Prologue gekocht en dan werkt het niet met GT5.
Steam: Grim
[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 10-03-2011 15:18 ]
Dat is geen kwestie van leren, dat is gewoon een fout binnen GT5. Met driften is het met de G25 bijna onmogelijk, grappig altijd online om dan die bekende 'draai 700 graden' stuurgeluiden te horen. De G-serie was 1 van de populaire (danwel populairste) racestuurtjes voor GT5, maar er zit gewoon 0,0 support in. Net als de clutch die je pas bij het racen kan inschakelen, het niet kunnen remappen van knoppen (enkel via de controls zelf), het niet werken van 2de controller als je stuur op 'controller 2' staat.NuCl3aR schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:14:
Het is een kwestie van ermee leren rijden, met een stuur.
Ik heb sinds 1,5 maand ofzo een DFGT en de eerste week/2 weken was het echt niet om aan te zien.
Ik lag meer naast de baan dan op de baan. Het enige wat je moet doen is volhouden en wennen aan de FFB en het draaien met stuur.
Zelf draai ik zelden mijn stuur meer als 180° (in 1 richting), omdat als je meer als 180° graden gaat ga je moeten overpakken en dan ben ik 9/10 van de keren te traag met terugdraaien als ik de bocht uitkom.
En andersom dus ook niet bij de G25Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:24:
Je controller werkt niet als het stuur op 'controller 1' staat
Ha vandaar dat ik niet snel ben met de Academy, het ligt aan m'n G25...Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:
PSN: jannvsdvinvs
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat is dan wel een beetje je eigen schuld, je had vantevoren kunnen weten dat de G25 niet officieel gesupport word door GT5. Dus zo belachelijk is dat niet.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:
Wel belachelijk zeg..stuur speciaal voor GT4 GT5 Prologue gekocht en dan werkt het niet met GT5.
Van te voren? De G25 komt uit 2006, hoe kon ooit iemand bedenken in die tijd dat GT5 geen support zou krijgen?bones schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:53:
Dat is dan wel een beetje je eigen schuld, je had vantevoren kunnen weten dat de G25 niet officieel gesupport word door GT5. Dus zo belachelijk is dat niet.
De Logitecht driving Force GT, zit zelf het GT5 Logo opSinergyX schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:01:
[...]
In dat geval, kan jij me wel vast vertellen welke stuurtjes ondersteund worden in GT6?
Nee het is een verlicht logolghia schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:16:
[...]
De Logitecht driving Force GT, zit zelf het GT5 Logo op
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
dammit heb hem dus al gekocht....Jackal131 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:36:
Ok, die kun je dus wel winnen![]()
Je moet dan wel ff de 24H van Le Mans spelen...
Ik moet de 1000km nog doen, maar het is een leuk parkoer, wordt het nacht/avond ofzo? Want 5uur rijden kan de avond al in vallencaspervc schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:54:
Jeej, gisteren de 1000 km van Suzuka gereden. Wilde snel klaar zijn, maar niet de X1 gebruiken, dus de FGT gepakt. Wel lekkere kar om mee te rijden, hoewel hij op de randen van het circuit wel tricky is.
T was de eerste keer dat ik een stuk met deze wagen reed, en moest dus wel wennen in het begin. Daarna ging het lekker, en heb ik rondes in de 1'33 - 1'39 kunnen rijden. Om het half uur een pit stop en na net 5 uur was ik klaar met het verhaal. Wat een afstand, en wat een race. Ik ben nu al bang voor de 24h voor lemans.... brrrr..
Ik heb deze enkele dagen geleden ook gedaan maar dan wel met X2010.yzx schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:20:
[...]
Ik moet de 1000km nog doen, maar het is een leuk parkoer, wordt het nacht/avond ofzo? Want 5uur rijden kan de avond al in vallen
Steam: Grim
[ Voor 41% gewijzigd door yzx op 11-03-2011 14:02 ]
Het lijkt mij wel gaaf om de 24h van Le Mans te doen om zo lvl 40 te halen!Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:47:
Ben nu level 39 A-spec na aardig wat grinden. Eens kijken of ik de resterende 7,5mln XP met de endurances kan vol maken. Al laat ik de 9u Tsukuba en de beide 24 uurs nog even voor wat het is.
Vond het wel een leuke race, maar had wel 5+ uur grijze, saaie lucht....NuCl3aR schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:53:
[...]
Ik heb deze enkele dagen geleden ook gedaan maar dan wel met X2010.
Ik heb er ongeveer 4u 15min over gedaan. Het is mogelijk om onder de 4u te geraken als je redelijk goed rijdt met de x2010. Sommige rondes heb ik meer naast de baan gelegen dan op de baan. (Tijden van 2m20s+)
En op jouw specifieke vraag, yzx: Je merkt wel dat de schaduwen veranderen en naarmate het einde werd het ook wat meer bewolkt, gelukkig geen regen gehad, maar van duisternis ga je echt geen problemen krijgen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Poe! Wat een geluk zeg!yzx schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:25:
Goed nieuws (?)
Less net dat de 2 PD studies niet geraakt zijn door de tsunami door de 8,9 aardbeving en dat Kaz & zijn minions allemaal in orde zijn.
Maar waarschijnlijk zal dit toch een delay geven op toekomende updates voor gt5
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 20:21 ]
maak je maar eens zorgen over de mensen die daar het leven hebben gelaten in die puinzooi, ipv je GT5 updates.leech1984 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:47:
[...]
Poe! Wat een geluk zeg!
Ik zat me al zwaar zorgen te maken over de toekomstige patches en updates voor GT5 toen ik vanochtend op de radio hoorde.
herken sarcasmemoeskoetie schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:56:
[...]
maak je maar eens zorgen over de mensen die daar het leven hebben gelaten in die puinzooi, ipv je GT5 updates.
dat zou nu wel mooi staan even
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
.leech1984 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:47:
[...]
Poe! Wat een geluk zeg!
Ik zat me al zwaar zorgen te maken over de toekomstige patches en updates voor GT5 toen ik vanochtend op de radio hoorde.
Nu maar hopen dat het leger daar de weg vrij kan maken naar het PD kantoor zodat er snel verder gewerkt kan worden en de patches niet nog meer vertraagd worden!!
HEYv8power67 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:03:
[...]
herken sarcasme
zie de smiley onderaan zn post
quote dan die andere die erover begon
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 12:06 ]
Is ondertussen al ontploftVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:05:
Die beving en tsunami zijn allemaal opgezet door pd om zo lekker lang over patches en dergelijke te kunnen doen met een goed excuus!
Die shit is echt erg daaro man man, maar die kerncentrale is nog het ergste van alles hoop dat ze de meltdown kunnen stoppen!
Krijg er de kriebels van!
Verwijderd
Persoonlijk denk ik ( en als student Chemie ) dat het helemaal niet zal lukken, want was gisteren avond al verboden om 10km rond de centrale te komen door hoge dosis CesiumVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:11:
Ja er was een explosie waar door al wat radioactieve rommel vrij is gekomen maar die meltdown is nog niet compleet hoor. Hoop dat ze optijd het koelingsprobleem onderuit schoppen.
Verwijderd
Ik destijds 110 maar dat was meer omdat ik niet het geduld had te wachten tot de volgende dagyzx schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:57:
@Racer005: ik heb mijne maar 100euro betaalt O_O
Verwijderd
100 harde cash in de winkel dus ik had hem instant, sshhh i own jullie gwn allemaal haha nee grapjeschumi2004 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:51:
[...]
Ik destijds 110 maar dat was meer omdat ik niet het geduld had te wachten tot de volgende dag
Had ik ook gekund. Herinner je je die dag nog afgelopen periode dat heel Nederland plat lag door de file?yzx schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:18:
[...]
100 harde cash in de winkel dus ik had hem instant, sshhh i own jullie gwn allemaal haha nee grapje
Iemand die langere laadtijden ingame op GT5 heeft na 3.60 update?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Aha, ok. thnxSander H schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:32:
Je krijgt die trophy zodra je elke race een keer goud hebt gehaald, maakt niet uit of dat in A of B is.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Dat is mooi!Stefie2010 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:44:
Vreemd, heb de "alles goud" trophy gehaald door mijn laatste B-spec 24u te winnen, die nu helemaal goud is, maar van Aspec moet ik die laatste 24u juist nog. Dus is het mogelijk om de platinum trophy te halen zonder echt alles goud te hebben. Waarschijnlijk OF alles Aspec OF alles Bspec goud? Naast natuurlijk de Specials...
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq